En die is er al, alleen niet officieelAnoniem: 268428 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 15:23:
[...]
ok bedankt, het is dus wachten op de ROM update naar 6.1...
Is goed. Gisteren gemaild, nu maar wachten op antwoord. HTC kennende kan dat wel even duren.Anoniem: 268428 schreef op zondag 20 juli 2008 @ 20:48:
[...]
Ik ook, hou je ons op de hoogte van het antwoord van HTC?
Anoniem: 268724
Ik ben aan het denken om een smartphone te kopen. Ik ben dan maar een student maar het is enerzijds zeer handig omdat overal internet hebben zeer handig is (dingen opzoeken in de les) en anderzijds is het gewoon een cool gadget. De s730 valt mooi in mn prijsklasse en heeft alle functies die ik nodig heb. Een klein gokje of gps ooit gehackt wordt, maar dit is niet echt noodzakelijk. Voeg daarbij de mogelijkheden als mp3speler/video en office dan is dit eigenlijk een heel compleet toestel.
Een smartphone zonder draadloos internet stelt echter niet veel voor dus ik vroeg me af welk abbonement ik best kon pakken. Let wel, ik woon in België. In nederland kan je een abbo van 400€ voor een jaar kopen en dan heb je uiteindelijk 1 jaar internet+telefoon voor slechts 40€ meer. Ik ben aan het zoeken naar dergelijke aanbiedingen in belgië, maar niet te vinden. Iemand een idee?
Een smartphone zonder draadloos internet stelt echter niet veel voor dus ik vroeg me af welk abbonement ik best kon pakken. Let wel, ik woon in België. In nederland kan je een abbo van 400€ voor een jaar kopen en dan heb je uiteindelijk 1 jaar internet+telefoon voor slechts 40€ meer. Ik ben aan het zoeken naar dergelijke aanbiedingen in belgië, maar niet te vinden. Iemand een idee?
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 268724 op 22-07-2008 18:17 ]
gps gaat niet werken..
in nederland kun je ook los internet bij een (bestaand) abbo nemen, voor ongeveer €10 in de maand
in nederland kun je ook los internet bij een (bestaand) abbo nemen, voor ongeveer €10 in de maand
you had me at EHLO
Anoniem: 268724
Die memory leaks, hoe irritant zijn die eigenlijk? Als je dagelijks een reset doet, vlak voor het slapen, dan zou het al bij al toch moeten meevallen? Wat ben je eigenlijk kwijt met een reset? Zolang het bij datum/tijd blijft is het niet erg me dunkt.
Al bij al is het een mooie telefoon, zolang die memory leaks maar niet gaan opspelen
Al bij al is het een mooie telefoon, zolang die memory leaks maar niet gaan opspelen
ik heb tomtom7 geinstalleerd op mijn s730 en opzich werkt het, maar als ik wil connecten naar mijn adapt gps adapter gaat er iets fout met de compoorten. Ik heb de adapt compoort 1 aangewezen, en die ziet tomtom ook (samen emt com4 en com7) maar ik kan niet door het lijstje scrollen. De s730 reageert op niet een knopje dan, behalve annuleren. Ik dacht het even simpel op te lossen door mijn adapt op com4 te zetten, maar dat kan niet (krijg een foutmelding).
wie kent dit probleem en weet de oplossing?
5183
Mijn S730 met WM6.1 heeft er geen last van eigenlijk. Ik doe af en toe Oxios CloseApps draaien om de boel op te frissen (achter een speed dial gehangen) maar dat doe ik ook maar eens in de 3 dagen ofzo.Anoniem: 268724 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 19:01:
Die memory leaks, hoe irritant zijn die eigenlijk? Als je dagelijks een reset doet, vlak voor het slapen, dan zou het al bij al toch moeten meevallen? Wat ben je eigenlijk kwijt met een reset? Zolang het bij datum/tijd blijft is het niet erg me dunkt.
ik heb er maar érg weinig last van, ik gebruik CloseApps niet eens meer
you had me at EHLO
Anoniem: 181786
Kan ik mijn S730 gebruiken als tussenschakel voor internet op een iPod Touch of een laptop via wifi?
iemand?arvidbeheerder schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 19:24:
ik heb tomtom7 geinstalleerd op mijn s730 en opzich werkt het, maar als ik wil connecten naar mijn adapt gps adapter gaat er iets fout met de compoorten. Ik heb de adapt compoort 1 aangewezen, en die ziet tomtom ook (samen emt com4 en com7) maar ik kan niet door het lijstje scrollen. De s730 reageert op niet een knopje dan, behalve annuleren. Ik dacht het even simpel op te lossen door mijn adapt op com4 te zetten, maar dat kan niet (krijg een foutmelding).

haal een legale tomtom en probeer opnieuw 
dan krijg je support ^^

dan krijg je support ^^
[ Voor 31% gewijzigd door sjongenelen op 25-07-2008 12:57 ]
you had me at EHLO
programma fakecursor installeren, en dan kan je er wel door heen scrollen.
(fakecursor, effe zoeken in dit of 710 topic)
Anoniem: 262951
Vraagje, m'n pa heeft een S730. Nu gaan we volgende week op vakantie naar Amerika, maar m'n vader weet niet hoe hij kan instellen dat hij geen verbinding maakt met internet. De kosten daarvan zijn natuurlijk hoog. Nu maakt de S730 af en toe verbinding om mail te checken en de weersvoorspellingen te checken.
Alvast bedankt!
Alvast bedankt!
Gewoon ff je gprs settings verwijderne voor alle zekerheid?Anoniem: 262951 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:50:
Vraagje, m'n pa heeft een S730. Nu gaan we volgende week op vakantie naar Amerika, maar m'n vader weet niet hoe hij kan instellen dat hij geen verbinding maakt met internet. De kosten daarvan zijn natuurlijk hoog. Nu maakt de S730 af en toe verbinding om mail te checken en de weersvoorspellingen te checken.
Alvast bedankt!
Je zou hiervoor gebruik kunnen maken van het tooltje NoData van Modaco. Gebruik deze zelf ook, en werkt feilloos.Anoniem: 262951 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:50:
Alvast bedankt!
Anoniem: 228674
Wat betreft navigatie, totm tom werkt slecht of niet goed op mijn s730 .
Echter nu een goede vervanger gevonden die prima werkt en waarin je ook goed door de navigatie heen kunt gaan.
http://www.mcguider.com/ dit is van tele atlas en lijkt in het gebruik precies op tom tom.
The Quest
Echter nu een goede vervanger gevonden die prima werkt en waarin je ook goed door de navigatie heen kunt gaan.
http://www.mcguider.com/ dit is van tele atlas en lijkt in het gebruik precies op tom tom.
The Quest
Mail: Bij elk account "Use automatic send/receive schedule when roaming" uitzetten bij het instellen van het schedule.Anoniem: 262951 schreef op maandag 28 juli 2008 @ 16:50:
Alvast bedankt!
ActiveSync: Bij schedule "Use above settings when roaming" uitzetten
Weer: In het menu waar je de stad kunt kiezen Menu -> Weather Options -> "Download when roaming" uitzetten (of een andere home screen layout dan HTC pakken).
Verbindingen: Microsoft Direct Push uitzetten
Hiermee maakt de telefoon geen ongevraagde verbinding als je op een ander netwerk zit dan dat van je provider.
"The problem with internet quotes is that you can't always depend on their accuracy" ~Abraham Lincoln, 1864.
Anoniem: 158471
Die zijn echt héél irritant. Mijn S730 loopt dagelijks wel eens vast. Enige wat je dan kan doen is batterij uithalen.Anoniem: 268724 schreef op woensdag 23 juli 2008 @ 19:01:
Als je een telefoon koopt, is het toch niet de bedoeling om die elke dag te moeten resetten?
En dan moet je al je e-mail accounts RSS settings en dergelijke dagelijks opnieuw aanmaken ook...
ik wacht nog altijd op antwoord van HTC, al 2 weken ondertussen.
Je moet dit maar eens lezen: http://www.htcwiki.com/th...TC+S730+Memory+Challenges
Heeft iemand al nieuws over een update?
Nope, ik wacht ook nog steeds (al ongeveer twee weken) op een antwoord van HTC.
Van de week trouwens een harde reset gedaan en kwam er daarna achter dat in mn contactenlijst opeens ook al mn SIM-contacten werden weergegeven. Kon in deze thread of op internet niet vinden hoe je dat uitzet. Mocht er nog iemand zijn met dit probleem: ga naar Start - Instellingen - Telefoon - Gespreksopties en zorg ervoor dat 'SIM-contacten weergeven' niet aangevinkt staat. Heb er zelf even naar moeten zoeken, dacht misschien heeft iemand er nog iets aan.
Van de week trouwens een harde reset gedaan en kwam er daarna achter dat in mn contactenlijst opeens ook al mn SIM-contacten werden weergegeven. Kon in deze thread of op internet niet vinden hoe je dat uitzet. Mocht er nog iemand zijn met dit probleem: ga naar Start - Instellingen - Telefoon - Gespreksopties en zorg ervoor dat 'SIM-contacten weergeven' niet aangevinkt staat. Heb er zelf even naar moeten zoeken, dacht misschien heeft iemand er nog iets aan.
Anoniem: 263306
Is er ook een manier om je lijst met SIM contacten in een keer om te zette in outlook contacten?nightcrow schreef op donderdag 07 augustus 2008 @ 20:48:
Nope, ik wacht ook nog steeds (al ongeveer twee weken) op een antwoord van HTC.
Wat mij ook is opgevallen is dat bij mijn email account (Gmail) dat de telefoon de berichten van ongeveer een maand oud automatisch verwijderd. Is er een manier om de email gewoon vast te houden?
Ik heb het account zo ingesteld dat hij 'alle berichten' download. En waarschuwen bij verwijderingen aan.
Ik kan ook geen manier vinden om dan de berichten ergens anders op te slaan (waar staan ze überhaupt op de telefoon?)
De berichten die ik uit mn outlook haal van de pc houdt hij wel vast.
Zijn er meer mensen die dit probleem hebben/hadden en eventueel een oplossing hebben?
Je kunt je SIM-contacten opslaan als Outlook-contacten via: Contacten - Menu - SIM-beheer - Menu - Alles selecteren - Menu - Opslaan in contactpersonen. Daarna kun je al je SIM-contacten wissen als je daar behoefte aan hebt.
Ik gebruik zelf de mobiele versie van de online Gmail. Dan heb je altijd al je oude mails bij de hand. Adres is m.google.com/mail.
Ik gebruik zelf de mobiele versie van de online Gmail. Dan heb je altijd al je oude mails bij de hand. Adres is m.google.com/mail.
Bedankt.nightcrow schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 06:31:
Je kunt je SIM-contacten opslaan als Outlook-contacten via: Contacten - Menu - SIM-beheer - Menu - Alles selecteren - Menu - Opslaan in contactpersonen. Daarna kun je al je SIM-contacten wissen als je daar behoefte aan hebt.
Het adres van de mobiele site had ik al, maar ik vindt het toch makelijker om met het pop3 account te werken. Zeker omdat ik regelmatig geen netwerk bereik heb (op zee) Is het soms handig dat je wel de emails bij de hand hebt. En daarbij wil ook ook de emails van een langere tijd terug hebben/houden.
Heeft er iemand trouwens al een antwoord van HTC ontvangen over het geheugen probleem? Of blijven ze het probleem ontkennen? Ook al iets bekend over een officiële ROM update naar 6.1? Ik durf het toch nog niet aan om de versie van XDA erop te zetten...
Anders moet je gewoon met IMAP werken, ipv POP3.
Dan blijven al je berichten op de server.
Dan blijven al je berichten op de server.
Ik werk nu met een IMAP account en kijk nu of de berichten nu wel willen blijven staan op de telefoon.
Nog steeds niemand iets gehoord van HTC over het geheugen lekje
Nog steeds niemand iets gehoord van HTC over het geheugen lekje
Is er niemand die dit bekend voorkomt? Ik kan het niet reproduceren maar nu net gebeurde het toevallig weer. Ik deed op dat moment niks, toestel lag gewoon op m'n bureau.Beekforel schreef op vrijdag 18 juli 2008 @ 21:55:
WTF? Mijn toestel doet een soort bliepje en gaat vervolgens uit? Nu al een paar keer. Gewoon als ik een mailtje aan het sturen ben ofzo bijvoorbeeld.
Hoe kan dat?
Hij doet net alsof de accu leeg is? Aanzetten gaat ook moeizaam als ie uitgevallen is.
Iemand een idee?
nope wat zijn je specs? updates etc
you had me at EHLO
Kerel,
Die windows 6.1 werkt perfect icm mijn S730! enige nadeel is de taal: engels.. ach.
Belangrijk is wel om de handleiding goed door te lezen, bij mij is alles wel in 1x goed gegaan.
Die windows 6.1 werkt perfect icm mijn S730! enige nadeel is de taal: engels.. ach.
Belangrijk is wel om de handleiding goed door te lezen, bij mij is alles wel in 1x goed gegaan.
Anoniem: 263306 schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 13:16:
[...]
Bedankt.
Het adres van de mobiele site had ik al, maar ik vindt het toch makelijker om met het pop3 account te werken. Zeker omdat ik regelmatig geen netwerk bereik heb (op zee) Is het soms handig dat je wel de emails bij de hand hebt. En daarbij wil ook ook de emails van een langere tijd terug hebben/houden.
Heeft er iemand trouwens al een antwoord van HTC ontvangen over het geheugen probleem? Of blijven ze het probleem ontkennen? Ook al iets bekend over een officiële ROM update naar 6.1? Ik durf het toch nog niet aan om de versie van XDA erop te zetten...
vanpeltje
Ik kan je verzekeren dat Windows 6.1 een hele verbetering is voor je s730. Die officiele is Windows 6.0 die je meegeleverd krijgt met je s730 is gewoon CRAP! Tis te belachelijk voor woorden dat je gewoon een unofficiele, gekraakte versie van windows op een omslachtige en risicovolle manier op je toestel moet zetten zodat ie naar behoren werkt.hotrene schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 09:54:
[...]
Hoewel ik alles volgens de instructie deed denk ik ook dat bij HardSPL het probleem zat. SoftSPL kreeg ik zelfs niet a/d praat. Nee, dit soort gepiel laat ik bij nader inzien achterwege. Vooral na het lezen dat a) de garantie kan vervallen b) je de telefoon kan vern%$# (zal wel niet zo'n vaart lopen) c) berichten in forums zijn te vinden van gebruikers die niet onder de indruk zijn van versie 6.1. Ik wacht totdat de officiele versie uitkomt. Of nog beter: wachten op versie 7. Denk eens nuchter na: zou een versie update achter de komma nou zou veel verbeteringen brengen?
Afijn, een hele avond gekloot en geeindigd in mijn oude WM6.0 na een harde reset (expert->opslag wissen). Dat doet trouwens wonderen, hij loopt weer gesmeerd. Dat verklaart misschien ook waarom sommigen enthousiast zijn over 6.1. Die volgt immers ook na een harde reset.
Het heel snel leegraken van de batterij heb ik een paar keer gehad. Hangt dat niet samen met het niet vinden van een GSM connectie? Dat dan een mast in de buurt uitvalt en dat hij dan veel energie gebruikt met het steeds opnieuw zoeken naar een signaal?
Gelukkig heb ik meer verstand van verzekeringen....
Ook al is een 1 cijfer na de komma verschil, functioneel gezien draait de S730 veel beter, sneller en efficienter in batterijgebruik dan 6.0. Ik heb er geen moment spijt van, enige nadeel is alleen de taal. Had liever NL gehad.
vanpeltje
Ik heb ook de windows 6.1 (en ik weet niet wat je met radio rom bedoeld, hoe zie ik dat?)TheNymf schreef op donderdag 17 juli 2008 @ 15:30:
gps is volgens mij ook een no-go..de chip zit er wel in maar de antenne niet..
enneh; er zit wel een memory leak in.. af en toe resetten is nodig..
balen aan versie 6.1 (volgens mij heb ik niet de radio rom):
- af en toe bij smsen kan hij geen contactpersonen meer vinden (niet van SIM- die heb ik niet)
- af en toe nogal traag (memory leak?)
- openschuiven nogal traag.. soms is opgenschuiven ook gelijk de 'rode knop' -> alles miminaliseren
- geen out of the box ondersteuning voor bijv. YouTube
- kwaliteit YouTube filmpjes niet goed (ligt aan youtube) maar formaat van player is erg klein.
- heel af en toe werken thumbnails niet meer
- het duurt lang (soort lag) voordat je pincode kunt intoetsen.. (opgelost?)
- WM fout: instellingen WIFI veeeeel te ver weg.. ik wil door shortkey snel wifi netwerkoverzicht zien..
verder: slecht bereik: geen last van.. VGA drivers vond ik ook een beetje vreemd
Ik vind die nadelen die je omschrijft wel overdreven want bij mij vallen ze erg mee. Ik herken alleen dat ie even vastloopt bij het opstarten voordat je je pincode moet intoetsen en dat je geen ondersteuning van youtube heb.
vanpeltje
Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook geen spijt heb gehad van mijn upgrade naar de 6.1Windows. Het threaded SMS'en vind ik ook heerlijk. lekker overzichtelijk. Gmail was geen probleem. Het enige waar ik nog naar op zoek ben is om youtube site en dergelijke weer af te kunnen spelen.
Dat vastlopen voordat je je pincode kan toetsen klinkt erg bekent, maar ja... als je het weet dan wacht je even tien seconden en dan kun je je gang gaan. Ik heb inderdaad ook de indruk dat de batterij het langer volhoudt maar dat kan ook heel goed tussen de oren zitten.
En ja, nu VanPeltje het zegt, hij is inderdaad Engels, maar na een paar dagen heb je dat echt niet meer door...
Dat vastlopen voordat je je pincode kan toetsen klinkt erg bekent, maar ja... als je het weet dan wacht je even tien seconden en dan kun je je gang gaan. Ik heb inderdaad ook de indruk dat de batterij het langer volhoudt maar dat kan ook heel goed tussen de oren zitten.
En ja, nu VanPeltje het zegt, hij is inderdaad Engels, maar na een paar dagen heb je dat echt niet meer door...
Life is what happens while you're busy making other plans
Alles default, weet niet hoe ik kan zien welke versies etc. Kan het geluidje ook niet ergens terugvinden ofzo dus kan ook niet vertellen hoe het komt etc...
freakstart probeer eens een harde reset (hele machine resetten)
ben je wel alles kwijt natuurlijk.
houdt het probleem aan; stuur m terug
volgens mij is het dan meer een hardware (geheugen) probleem
vanpeltje:
De radio rom bespaart de batterij wat:ik geloof dat hij officieel voor de TyTN II was, maar ook werkt op de HTC Wings (s730) - het is een 'add-on' op de 6.1 ROM van bijv. Alcaline (die ik heb)
verder irriteer ik me alleen nog aan het feit dat af en toe mijn contact 'weg' zijn; hij is dan een 10 minuten aan het 'matchen...' terwijl hij zoekt in een lege lijst..!
-youtube heb ik dus zelf gewoon opgelost
-lag bij het opstarten is iets korter met radio rom
- thumbnail probleem is niet meer voorgekomen, wel kan ik onder "pictures & Video's" alleen pictures zien, en dan moet ik helemaal navigeren naar fodlers>device>mydocuments>my video's
terwijl als ik via MMS een video wil toevoegen, het wel gewoon erbij staat!
enneh frumper:
YouTube filmpjes is met de 6.1 versie mogelijk (6.0 ook trouwens) je moet alleen wat registry settings veranderen
de applicatie die je ervoor gebruikt ( "Streaming Media", van HTC, niet Windows Mobile) doet het prima
houdt het probleem aan; stuur m terug
vanpeltje:
De radio rom bespaart de batterij wat:ik geloof dat hij officieel voor de TyTN II was, maar ook werkt op de HTC Wings (s730) - het is een 'add-on' op de 6.1 ROM van bijv. Alcaline (die ik heb)
verder irriteer ik me alleen nog aan het feit dat af en toe mijn contact 'weg' zijn; hij is dan een 10 minuten aan het 'matchen...' terwijl hij zoekt in een lege lijst..!
- thumbnail probleem is niet meer voorgekomen, wel kan ik onder "pictures & Video's" alleen pictures zien, en dan moet ik helemaal navigeren naar fodlers>device>mydocuments>my video's
enneh frumper:
YouTube filmpjes is met de 6.1 versie mogelijk (6.0 ook trouwens) je moet alleen wat registry settings veranderen
[ Voor 24% gewijzigd door sjongenelen op 19-08-2008 11:48 ]
you had me at EHLO
Ja, dat heb ik ook.TheNymf schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:44:verder irriteer ik me alleen nog aan het feit dat af en toe mijn contact 'weg' zijn; hij is dan een 10 minuten aan het 'matchen...' terwijl hij zoekt in een lege lijst..
Zeer ambetant!
wow dat woord ken ik niet eens, maar ik ben het met je eens ^^Anoniem: 158471 schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 17:13:
[...]
Ja, dat heb ik ook.
Zeer ambetant!
you had me at EHLO
Ja ik heb de Alcaline rom geinstalleerd.. maar hoe heb je dat precies opgelost met youtube en streaming media?TheNymf schreef op dinsdag 19 augustus 2008 @ 11:44:
freakstart probeer eens een harde reset (hele machine resetten)ben je wel alles kwijt natuurlijk.
houdt het probleem aan; stuur m terugvolgens mij is het dan meer een hardware (geheugen) probleem
vanpeltje:
enneh frumper:
YouTube filmpjes is met de 6.1 versie mogelijk (6.0 ook trouwens) je moet alleen wat registry settings veranderende applicatie die je ervoor gebruikt ( "Streaming Media", van HTC, niet Windows Mobile) doet het prima
Ben erg benieuwd
vanpeltje
hier ook even de dummy vraag hoe ik het register van een s730 kan editten en wát ik dan moet editten...
je moet een tool downloaden (op je pc) en dan je HTC connecten, dan registry aanpassen en rebooten
hmm met de nieuwe cab hoeft het schijnbaar neit meer?
bij mij werkte het niet goed (hij opende WMP ipv die nieuwe player bij elk fimpje) dus toen heb ik wat register settings gedaan.
LET OP TROUWENS: in de alcaline ROM zit de player al ingebakken...
edit2: ik kwam ook mobile TV tegen.. ik wist niet dat dat kon.. ga ik eens proberen!
uitleg hier
hmm met de nieuwe cab hoeft het schijnbaar neit meer?
bronHTC Streaming Media Player
Recently, YouTube had updated their site so that additional mobile devices could view their mobile website, so long as you had the appropriate media player. More recent HTC devices like the TyTN II and the Touch came with an application called HTC Streaming Media Player, which allowed users to view sites like YouTube. Unfortunately, a lot of the carrier branded devices (such as AT&T Tilt as to HTC TyTN II) did not include this application. Fortunately for us, the great folks at www.xda-developers.com have extracted this application and created a .cab file out of it. You can find that file here.
Installation:
After you've downloaded the above file, you'll find that the file contained in this .zip file is a .cab file, to install this file, extract it out of the .zip file first, thencopy the .cab fileto your phone (any directorywould be fine, but preferbly in My Document folder, just remember where you put it). This file is intended to work on AT&T 8525 and the AT&T Tilt, other device users should use at your own risk. Still, it's worth a shot. Now go to your windows mobile phone, open "File Explorer"in your programs folder, navagate to the folder where the .cab file is resting, click on it, the program should install, and when it's finished, it'll ask you to restart(accept any warrning messages, if any). Once installed, when you go to http://m.youtube.com and click on any of the video, the HTC Streaming Media Player should automatically pop open, and start buffering and playing the videos.
Troubleshoot:
If, while browsing m.youtube.com's contents, RealPlayer poped up, that means you didn't properly install the HTC Streaming Media Palyer or you haven't restart your phone after install. Double check on above instruction on how to install the player, and soft-reset your phone.
If, HTC Streaming Media Player poped up, but it's not buffering and shows "Connecting" forever, your network setting might be wrong. Click on Menu->Options-> and double check "Connect via:" option, see if it is correctly targeted to your interent connection(AT&T GPRS ISP, The Internet, T Mobile DATA etc, etc.). Switch different connections and try them one by one, till you get one that would allow the player to buffer the content
bij mij werkte het niet goed (hij opende WMP ipv die nieuwe player bij elk fimpje) dus toen heb ik wat register settings gedaan.
LET OP TROUWENS: in de alcaline ROM zit de player al ingebakken...
edit2: ik kwam ook mobile TV tegen.. ik wist niet dat dat kon.. ga ik eens proberen!
uitleg hier
[ Voor 6% gewijzigd door sjongenelen op 21-08-2008 10:03 ]
you had me at EHLO
Mij komt het niet bekend voor, maar op xda (zie hier) is iemand met hetzelfde probleem. Zou ik even in de gaten houden als ik jou was.Beekforel schreef op maandag 18 augustus 2008 @ 17:19:
[...]
Is er niemand die dit bekend voorkomt? Ik kan het niet reproduceren maar nu net gebeurde het toevallig weer. Ik deed op dat moment niks, toestel lag gewoon op m'n bureau.
Iemand een idee?
Nog steeds geen antwoord van HTC trouwens wat betreft de 6.1 ROM update. Ik begin sterke twijfels te krijgen of die er ooit nog komt. Denk dat ze hun pijlen richten op de echte kaskrakers zoals de Diamond en de Touch Pro en kan ze eigenlijk geen ongelijk geven ook. Hoeveel S730's zouden er zijn verkocht?
Op het geheugenprobleem na ben ik ook nog steeds erg tevreden met de S730. Baal er alleen wel van dat de NOS mobiel applicatie er niet volledig op werkt. Die app draait geen video's op Windows mobile toestellen namelijk..
Je kunt trouwens wel de S710 versie gebruiken op je S730 maar zonder video kun je net zo goed de mobiele website van de NOS bezoeken. Had me wel mooi geleken om de Tour/OS livestream mobiel te kunnen volgen.
je hoeft niet de S710 versie te gebruiken, je kunt ook de Windows Mobile versie pakken (onderaan in de lijst) helaas werkt idd de video functie niet
you had me at EHLO
Voor degenen die willen updaten naar 6.1 maar zich afvragen of het nou wel de moeite loont heb ik een filmpje gemaakt: http://www.youtube.com/watch?v=WjopFFV47Mc
In het filmpje had ik eerst 'opslag wissen' gekozen in WM6, dus het is een eerlijk vergelijk.
Mijn mening: 6.1 is wat gebruikersvriendelijker, je opent sneller foto's, muziekbestanden en veel gebruikte programma's. Qua snelheid en geheugen scheelt het niks, da's meer een placebo effect. Je start immers met een schone lei. Wat betreft stabiliteit is het nog te vroeg om daar iets over te zeggen. Oxxio zet ik er even niet meer op, vetrouw hem niet meer.
Als geheugensteuntje voor mezelf noem ik de problemen met WM6:
- af en toe contactlijst helemaal leeg -> aan- en uitzetten
- bij bellen: foutmelding 'operatie misluk' (of zoiets) of hij belt helemaal niet. Vind dan geen netwerk? Ook hier weer na uit-en aanzetten heeft hij signaal en is er mee te bellen. Zeer irritant, waarom gaat hij pas na uitzetten op zoek naar netwerk?. Hoeveel telefoontjes heb ik al gemist?
- slechte verbinding met vodafone in mijn woonplaats
- wifi instabiel. Na ca. een minuut valt de verbinding uit. Downloaden van gmail berichten blijft halverwege hangen of je kunt niet meer surfen. Wifi weer uit-en aanzetten en je kan nog eens proberen.
Ben benieuwd of deze ellende met WM6.1 verleden tijd is. Is nog te vroeg om dar wat over te zeggen.
In het filmpje had ik eerst 'opslag wissen' gekozen in WM6, dus het is een eerlijk vergelijk.
Mijn mening: 6.1 is wat gebruikersvriendelijker, je opent sneller foto's, muziekbestanden en veel gebruikte programma's. Qua snelheid en geheugen scheelt het niks, da's meer een placebo effect. Je start immers met een schone lei. Wat betreft stabiliteit is het nog te vroeg om daar iets over te zeggen. Oxxio zet ik er even niet meer op, vetrouw hem niet meer.
- bij bellen: foutmelding 'operatie misluk' (of zoiets) of hij belt helemaal niet. Vind dan geen netwerk? Ook hier weer na uit-en aanzetten heeft hij signaal en is er mee te bellen. Zeer irritant, waarom gaat hij pas na uitzetten op zoek naar netwerk?. Hoeveel telefoontjes heb ik al gemist?
- wifi instabiel. Na ca. een minuut valt de verbinding uit. Downloaden van gmail berichten blijft halverwege hangen of je kunt niet meer surfen. Wifi weer uit-en aanzetten en je kan nog eens proberen.
Ben benieuwd of deze ellende met WM6.1 verleden tijd is. Is nog te vroeg om dar wat over te zeggen.
als je bovenstaande post van mij leest zie je dat ik met 6.1 hier geen last meer van heb, behalve lege contactenlijst met SMSenhotrene schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 22:38:
Voor degenen die willen updaten naar 6.1 maar zich afvragen of het nou wel de moeite loont heb ik een filmpje gemaakt: http://www.youtube.com/watch?v=WjopFFV47Mc
you had me at EHLO
Heeft iemand een idee wat dit is?

Mn HTC start niet meer op en staat in een soort van serial mode
Ik heb werkelijk geen idee wat ik er nu mee aanmoet!

Mn HTC start niet meer op en staat in een soort van serial mode
Ik heb werkelijk geen idee wat ik er nu mee aanmoet!
heb je hem geprobeerd te upgraden naar WM6.1 en is daar iets fout gegaan?
Of kreeg je dit scherm spontaan...
Of kreeg je dit scherm spontaan...
5183
Dat is het tricolore scherm (zo noemen ze het toch?).
Volgens mij kan je dan een USB kabel eraan hangen en hem updaten.
Processor Qualcomm® MSM7225™, 528MHz
Platform Windows Mobile® 6.1 Standard
Memory ROM: 256MB
RAM: 256MB SDRAM
ziet er helemáál niet verkeerd uit
Ik vind hem alleen nog steeds aan de zware kant als ik dat zo zie... 140 gram tegen 150 gram van de s730...
Platform Windows Mobile® 6.1 Standard
Memory ROM: 256MB
RAM: 256MB SDRAM
ziet er helemáál niet verkeerd uit
Ik vind hem alleen nog steeds aan de zware kant als ik dat zo zie... 140 gram tegen 150 gram van de s730...
Meer geheugen, GPS, sneller, mooier, nieuwer...babbaloerie schreef op dinsdag 26 augustus 2008 @ 21:02:
En daar is ie dan: De S740
Aargh, dat doet pijn, vanaf vandaag heb ik oude rommel ...
inderdaad.. probeer m eens te flashen nu? hang er iig eens USB aan (pc)Dat is het tricolore scherm (zo noemen ze het toch?).
you had me at EHLO
Vraag me toch af of veel mensen de S740 zullen kopen. Vind 140 gram nog steeds te zwaar namelijk en tegenwoordig hebben bijna alle smartphones/ppc's grotere displays. Nadelen van de S730 vind ik het gebrekkige RAM geheugen, het gewicht (148 gram) en het relatief kleine scherm. Maar om nu 256 MB RAM geheugen in zo'n apparaatje te proppen lijkt me wat overdreven.
Heb nu een Touch dual van de zaak en moet toch zeggen dat de S730 veel beter bevalt. Het toetsenbordje is niet te overtreffen en de S730 is met één hand te bedienen. WM 6.0 Pro werkt daarentegen wel weer wat gelikter, meer functionaliteiten etc. Vind het numeriek toetsenbord van de Touch dual overbodig. Als je dan toch voor een touch screen gaat, dan maar helemaal.
Zou door het verschijnen van de S740 met WM6.1 Standard de ROM update voor de S730 een stap dichterbij zijn gekomen? Ben benieuwd.
Heb nu een Touch dual van de zaak en moet toch zeggen dat de S730 veel beter bevalt. Het toetsenbordje is niet te overtreffen en de S730 is met één hand te bedienen. WM 6.0 Pro werkt daarentegen wel weer wat gelikter, meer functionaliteiten etc. Vind het numeriek toetsenbord van de Touch dual overbodig. Als je dan toch voor een touch screen gaat, dan maar helemaal.
Zou door het verschijnen van de S740 met WM6.1 Standard de ROM update voor de S730 een stap dichterbij zijn gekomen? Ben benieuwd.
Leuk filmpje. Ziet er toch ook wel ok uit dat sliding panel. Merk je een verschil in geheugengebruik tussen dat slinding panel en het HTC home screen?hotrene schreef op maandag 25 augustus 2008 @ 22:38:
Wat betreft de lege contactenlijst. Ik heb dat ook wel eens gehad en dacht dat het toen kwam doordat ik het toestel ontkoppelde van de PC terwijl met ik met Windows mobile apparaatcentrum aan het synchroniseren was. Toen ik hem weer terugzette had ik volgens mij mn contacten weer terug. Kan dat het zijn?
Las op pocketinfo dat veel mensen barsten in de behuizing van de S730 krijgen. Iemand hier die daar last van heeft? Ik iig niet.
barsten heb ik ook geen last van..
contacts door pc contact is het bij mij iig niet, ik heb hem er bijna niet inzitten
contacts door pc contact is het bij mij iig niet, ik heb hem er bijna niet inzitten
you had me at EHLO
Kijk eens op de HTC site5183 schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 13:46:
D'r zit helemaal geen GPS in. Dus niets beter aan dat ding
GPS: Standalone GPS / AGPS
5183
Standalone GPS, het woord zegt het al hoor
Je moet er een losse GPS ontvanger bij gebruiken:
Bron: nieuws: HTC komt met Windows Mobile-smartphone zonder touchscreenOok heeft HTC in het nieuwe toestel interne gps weggelaten: een gps-signaal moet van een externe ontvanger komen.
Wat zijn jullie ervaringen qua carkits?
Ik zag http://www.pdashop.nl/pro...free-carkit-htc-s730.html, is dat wat?
Ik zag http://www.pdashop.nl/pro...free-carkit-htc-s730.html, is dat wat?
5183
Ik heb een Parrot. Maar ik ben zwaar ontevreden, maar dat is niet de combi Parrot - HTC. Dat is meer de Parrot die waardeloos is
Mja zon Parrot heb ik wel eens bij iemand anders getest en ik vond het niks. En ik wil gewoon een ouderwetsche vaste houder en carkit het liefst..!
Maar er is weinig te vinden helaas, dus zal toch wel blauwe tand worden dan. Wel handig bij verkoop van de auto, universeler enzo.
Maar er is weinig te vinden helaas, dus zal toch wel blauwe tand worden dan. Wel handig bij verkoop van de auto, universeler enzo.
Ik heb barsten in mn S730. Links naast het 'huisje' is ie helemaal gebarsten en 2 cm van rechtsboven rechts precies in het midden van het toestel is ie voor de helft gebarsten.nightcrow schreef op woensdag 27 augustus 2008 @ 20:13:
[...]
Las op pocketinfo dat veel mensen barsten in de behuizing van de S730 krijgen. Iemand hier die daar last van heeft? Ik iig niet.
maar hij valt nog niet uit elkaar...
vanpeltje
zeer irritant bij WM6.1, vannacht moest ik er mijn bed voor uit omdat hij lag te piepen:
wanneer de accu leeg raakt begint hij te herstarten. De bedoeling daarachter is me niet geheel duidelijk. Is dit een bug of een optie die je kunt uitzetten?
wanneer de accu leeg raakt begint hij te herstarten. De bedoeling daarachter is me niet geheel duidelijk. Is dit een bug of een optie die je kunt uitzetten?
heb ik niet.. die van mij gaat/valt gewoon uit..hotrene schreef op woensdag 03 september 2008 @ 07:01:
zeer irritant bij WM6.1, vannacht moest ik er mijn bed voor uit omdat hij lag te piepen:
you had me at EHLO
Ik las op een afgelegen forum dat er bugs zijn (geweest?) in WM6.1 met shutdown wanneer het toestel gelocked is. Lock jij hem ook? (2 tellen de rode knop indrukken)heb ik niet.. die van mij gaat/valt gewoon uit..
ik lock m altijd.. maar ik unlock m voordat ik shutdown..
jij bedoeld; als hij gelocked is - dan heeft hij moeite met shutdown..? hmm
weet eigenlijk niet zeker of ik m 's avonds lock
jij bedoeld; als hij gelocked is - dan heeft hij moeite met shutdown..? hmm
weet eigenlijk niet zeker of ik m 's avonds lock
[ Voor 15% gewijzigd door sjongenelen op 04-09-2008 15:59 ]
you had me at EHLO
Ik denk dat het een bug is. Valt me nu pas op wanneer je de powerknop bovenop het toestel een aantal seconden indrukt dat hij dan herstart in plaats van uit gaat. (daarvoor moet je hem eerst unlocken, dus met het lock/unlock verhaal zal het niks te maken hebben)Ik las op een afgelegen forum dat er bugs zijn (geweest?) in WM6.1 met shutdown wanneer het toestel gelocked is. Lock jij hem ook? (2 tellen de rode knop indrukken)
Anoniem: 273427
To ALL,
I found the SOLUTION after fighting to get TT6 working on HTC S730 smartphone (port unable to select even using virtual pointer e.g. !!!!!!
Download "MY MOBILER" for pocket PC (it works for UK and Dutch and prob. for more languages) and is compatible for WM5 and WM6. Using this tool you can select finally all features in TT6 on your PC desktop, such as Com4 Com7 issues. I made my TT6 working using (and able now to select) com6 and with bluetooth GPS receiver prepared for com 6 (using comm manager in the HTC S730, bleutooth tab). GOOD LUCK!!!
Wouter KL688
woensdag 23 juli 2008 @ 19:24[/message]:[/b]
[/quote]
I found the SOLUTION after fighting to get TT6 working on HTC S730 smartphone (port unable to select even using virtual pointer e.g. !!!!!!
Download "MY MOBILER" for pocket PC (it works for UK and Dutch and prob. for more languages) and is compatible for WM5 and WM6. Using this tool you can select finally all features in TT6 on your PC desktop, such as Com4 Com7 issues. I made my TT6 working using (and able now to select) com6 and with bluetooth GPS receiver prepared for com 6 (using comm manager in the HTC S730, bleutooth tab). GOOD LUCK!!!
Wouter KL688
woensdag 23 juli 2008 @ 19:24[/message]:[/b]
[/quote]
Doe TomTom de deur uit en stap over op McGuiderwie kent dit probleem en weet de oplossing?
wat een oplossinghotrene schreef op zondag 07 september 2008 @ 11:13:
[...]
Doe TomTom de deur uit en stap over op McGuider

you had me at EHLO
Ik heb een HTC S730 i.c.m. een Parrot MK-6100. Het is een volstrekt waardeloze combinatie. Verbindingen vallen weg, geluidskwaliteit is slecht en dus volstrekt af te raden. Waar het aan ligt weet ik niet. Volgens mij zijn de HTC en de Parrot allebei voorzien van brakke software. Op papier ziet het er geweldig uit, maar het is gewoon niets.
Overigens heb ik ook een barst in de S730 (zijkant). Kan ik niet mee zitten, want het ding gaat aan het einde van 't jaar toch in de prullenbak. Dagelijks resetten, niet bereikbaar zijn, brak internet en slechte carkit ondersteuning. Drie jaar geleden Windows Mobile geprobeerd en nu dus weer. Een derde kans krijgt 't niet meer. Ik heb straks weer een Nokia...
Overigens heb ik ook een barst in de S730 (zijkant). Kan ik niet mee zitten, want het ding gaat aan het einde van 't jaar toch in de prullenbak. Dagelijks resetten, niet bereikbaar zijn, brak internet en slechte carkit ondersteuning. Drie jaar geleden Windows Mobile geprobeerd en nu dus weer. Een derde kans krijgt 't niet meer. Ik heb straks weer een Nokia...
The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.
Anoniem: 273787
Hallo,
Ik heb een HTC S730.
Bevalt prima maar :
Ik wil graag UMTS uit schakelen en GPRS actief houden. kan dat?
Ik ben namelijk als ik UMTS ontvangst heb slecht bereikbaar en met mijn vorige HTC kon ik dat het UMTS uit zetten en GPRS actief laten.
Weet iemand hoe dat werkt bij de S730?
ik hoor het graag
alvast bedankt
Ik heb een HTC S730.
Bevalt prima maar :
Ik wil graag UMTS uit schakelen en GPRS actief houden. kan dat?
Ik ben namelijk als ik UMTS ontvangst heb slecht bereikbaar en met mijn vorige HTC kon ik dat het UMTS uit zetten en GPRS actief laten.
Weet iemand hoe dat werkt bij de S730?
ik hoor het graag
alvast bedankt
Jeps.. bij instellingen, phone, band dan op GSM zetten. Bingo
Staat ie bij mij sinds de iphone uitrol ook al op. Daarvoor nooit problemen gehad btw.
UNOX: The worst operating system
Anoniem: 250552
Hoi, hoe voorkom ik dat er verbinding wordt gemaakt via gprs/umts op het moment dat ik een wifi verbinding open heb staan om bv mail op te halen? Ik heb Modaco Nodata geinstalleerd, maar krijg steeds foutmeldingen bij het opstarten van Nodata. Op m'n HTC Touch werkte dit perfect.
Iemand enig idee? Bedank alvast
5183
Hier werkt nodata prima op WM6.1 op de S730. Geen idee hoe je dit anders kan doen, maar dat wou ik toch ff melden zodat je weet dat het zou moeten werken.
Het is al vaker genoemd hier: simpel en doeltreffend is je naam of wachtwoord voor GPRS te wijzigen: instellingen -> verbindingen -> GPRSAnoniem: 250552 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:15:
Hoi, hoe voorkom ik dat er verbinding wordt gemaakt via gprs/umts op het moment dat ik een wifi verbinding open heb staan om bv mail op te halen? Ik heb Modaco Nodata geinstalleerd, maar krijg steeds foutmeldingen bij het opstarten van Nodata. Op m'n HTC Touch werkte dit perfect.
Volgens mij pakt hij sowieso de wifi verbinding wanneer die beschikbaar is. Alleen als die geen wifi verbinding meer heeft schakelt die over. Correct me if i'm wrong...Anoniem: 250552 schreef op dinsdag 09 september 2008 @ 22:15:
Zijn er btw meer mensen die problemen hebben af en toe met activesync na de update naar WM6.1?
Ik moet hem af en toe reconnecten omdat activesync dan zegt geen verbinding te kunnen maken.
Ik heb ook even de Iphone geprobeerd. Daarna een paar Vista-varianten. Toch had mijn startmenu nog zo'n aangevreten appeltje op de achtergrond.Anoniem: 250085 schreef op vrijdag 13 juni 2008 @ 12:08:
WAT IK NU TOCH WEER GEVONDEN HEB OP HET LIEVE INTERNET!
Ik zat gister te denken. De htc v710 is een smartphone met minder vrij geheugen. Dit betekent dat de homescreens zo klein mogelijk moeten zijn. Met dit idee ben ik opzoek gegaan naar coole homescreens op het internet. Ik kwam terecht op deze franstalige website 'www.nectum.com'
Op deze website vind je allemaal mooie homescreens die zonder plugins draaien en ERG weinig geheugen in beslag nemen. Mijn Smartphone is maarliefst 2X zo snel als bij een standaard homescreen van HTC.
http://www.nectun.com/gal..._par_page=16&classement=2 (dit zijn de populairste homescreens)
De homescreens moeten op verschillende manieren geinstalleerd worden. Sommigen bevatten alleen een '.cab' file. Andere moet je zelf in de map 'aplication data/home' plaatsen.
EN JA ZE ZIJN GRATIS!
Zelf heb ik de Iphone lay-out gedownload!
http://www.nectun.com/det..._skin=5540&id_type_tel=15
Hoe uninstall je zo'n home-scherm?
Het cabje opnieuw runnen doet een re-install. De bestanden handmatig verwijderen zorgde ervoor dat ik helemaal niks meer kon zien in mijn startmenu. Iemand tips? Desnoods wil ik hem wel volledig resetten (heb hem net een weekje). Ik zal ook eens de handleiding doorzoeken, zodra ik tijd heb.
Als ik thuis ben heb ik verbinding met m'n Wifi, maar zodra ik internet opga zie ik toch het "G" symbool verschijnen, lijkt mij dat gegevens dan toch via GPRS gaan?Anoniem: 263306 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 12:40:
[...]
Volgens mij pakt hij sowieso de wifi verbinding wanneer die beschikbaar is. Alleen als die geen wifi verbinding meer heeft schakelt die over. Correct me if i'm wrong...
Anoniem: 116816
Hoi allen,
Kan iemand me zeggen of er al een 6.1 versie beschikbaar is voor de s730?
Zo ja, waar kan ik die downloaden?
Alvast mijn dank
Groet,
Jossies
Kan iemand me zeggen of er al een 6.1 versie beschikbaar is voor de s730?
Zo ja, waar kan ik die downloaden?
Alvast mijn dank
Groet,
Jossies
5183
Misschien moet je gaan lezen in het topic?
En bedankt voor je fijne groeten, echter dit is niet de bedoeling (zie de FAQ).
En bedankt voor je fijne groeten, echter dit is niet de bedoeling (zie de FAQ).
Gaat die "G" aan zodra je (met wifi verbinding!) gaat internetten? Of staat hij al aan voor je er met wifi verbinding op gaat. Bij mij staat hij namelijk ook 9 van de 10 keer aan ook al gebruik ik de wifi. Maar als ik eerst de gegevensverbinding uitzet (in communication manager) dan blijft hij uit.Anoniem: 250552 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 23:23:
[...]
Als ik thuis ben heb ik verbinding met m'n Wifi, maar zodra ik internet opga zie ik toch het "G" symbool verschijnen, lijkt mij dat gegevens dan toch via GPRS gaan?
Dus waarschijnlijk laat hij de verbinding "open" staan maar gebruikt geen gprs data.
Het duurt soms even voor je iets goed vindt maar dit programma werkt voor mij erg goed: Snooze (alarm) by rogueqdAnoniem: 181786 schreef op maandag 26 mei 2008 @ 19:26:
Heeft iemand enig idee of er ook een fijn wekker programma is? De ingebouwde wekker is schel keihard en er is geen mp3 muziekje in te stellen. Daarnaast werkt het gewoon niet zo fijn als wat ik met Sony Ericsson gewend was.
Behalve de mogelijkheid tot het instellen van meerdere wekkers is het ook mogelijk om automatisch je geluidsprofiel aan te passen op gezette tijden (bv. Stil als je op bed ligt) en om programma's uit te laten voeren op het tijdstip dat je het wilt.
Probleem lijkt opgelost na hard reset. Als ik nu wifi openzet en internet op ga, zie ik geen G of H symbooltje naast de antenneaanduiding verschijnen.Anoniem: 263306 schreef op zondag 14 september 2008 @ 08:22:
[...]
Gaat die "G" aan zodra je (met wifi verbinding!) gaat internetten? Of staat hij al aan voor je er met wifi verbinding op gaat. Bij mij staat hij namelijk ook 9 van de 10 keer aan ook al gebruik ik de wifi. Maar als ik eerst de gegevensverbinding uitzet (in communication manager) dan blijft hij uit.
Dus waarschijnlijk laat hij de verbinding "open" staan maar gebruikt geen gprs data.
Dat vraag ik mijzelf ook al een tijdje af. Vind het een tamelijk slechte zaak dat als je zo'n theme installeert je hem er niet meer goed uitkrijgt. Hij overschrijft volgens mij allerlei afbeeldingen waar die vanaf moet blijven...QuoRocks schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 18:28:
[...]
Ik heb ook even de Iphone geprobeerd. Daarna een paar Vista-varianten. Toch had mijn startmenu nog zo'n aangevreten appeltje op de achtergrond.
Hoe uninstall je zo'n home-scherm?
Anoniem: 202174
Ik had precies hetzelfde probleem. Dus HTC europe even opgebeld, ze zouden een koerier sturen.vanpeltje schreef op zaterdag 30 augustus 2008 @ 13:37:
[...]
Ik heb barsten in mn S730. Links naast het 'huisje' is ie helemaal gebarsten en 2 cm van rechtsboven rechts precies in het midden van het toestel is ie voor de helft gebarsten.
maar hij valt nog niet uit elkaar...
De volgende dag koerier voor m'n deur, en exact 10 dagen later had ik mijn telefoon weer terug met een nieuw frontje erop. Geheel kostenloos, zonder enkele moeite te hoeven doen.
Mijn volgende word weer een HTC.
Ik krijg nooit 3G of H te zien, altijd G.
Heeft dit misschien te maken dat ik Debtel via KPN heb? En deze geen UMTS/HSDPA ondersteund?
Ik dacht dat KPN gewoon een UMTS/HSDPA newerk heeft, of is dat niet bij Debitel.
Heeft dit misschien te maken dat ik Debtel via KPN heb? En deze geen UMTS/HSDPA ondersteund?
Ik dacht dat KPN gewoon een UMTS/HSDPA newerk heeft, of is dat niet bij Debitel.
Zat dit in de garantie? en geldt dat ook voor mij?Anoniem: 202174 schreef op woensdag 17 september 2008 @ 17:40:
[...]
Ik had precies hetzelfde probleem. Dus HTC europe even opgebeld, ze zouden een koerier sturen.
De volgende dag koerier voor m'n deur, en exact 10 dagen later had ik mijn telefoon weer terug met een nieuw frontje erop. Geheel kostenloos, zonder enkele moeite te hoeven doen.
Mijn volgende word weer een HTC.
Mijn toetsel is van 14 December 2007
en ik heb windows mobile 6.1 standard zelf erop gezet..
vanpeltje
Anoniem: 31014
Welke radio versie gebruiken jullie?
Ik heb redelijk veel problemen met de 3G connectie (Vodafone)
Hoewel het volgens de dekkingskaart prima zou moeten gaan.
Ik heb redelijk veel problemen met de 3G connectie (Vodafone)
Hoewel het volgens de dekkingskaart prima zou moeten gaan.
Anoniem: 202174
Ik zou niet weten waarom niet. Dat ding scheurt aan alle kanten, bij de schroefjes. Lijkt me niet dat dat een gebruikers fout kan zijn.vanpeltje schreef op donderdag 25 september 2008 @ 21:30:
[...]
Zat dit in de garantie? en geldt dat ook voor mij?
Mijn toetsel is van 14 December 2007
en ik heb windows mobile 6.1 standard zelf erop gezet..
HTC callcenter # +31 (0) 20 796 5399
succes
Ook mijn S730 begon boven de camera knop te scheuren. Via service centrum van HTC europe heeft UPC de tetefoon opgehaald. Wordt onder garantie gerepareerd. Goede en snelle service !
Anoniem: 267427
ik heb sinds gister de htc 730. Ik heb geen abbonement, maar gewoon mijn prepaid kaartje van telfort. Ik heb nu nog 0,04 cent erop staan, dus ik kan niet meer bellen/smsen. Maar toenstraks op school kon ik wel gewoon op internet zonder dat wifi aanstond. Hoe kan dit??
Ik hoop niet dat wanneer ik dadelijk mijn btg opwaardeer opeens geld eraf wordt gehaald, kan dat ?
gr yannick
Ik hoop niet dat wanneer ik dadelijk mijn btg opwaardeer opeens geld eraf wordt gehaald, kan dat ?
gr yannick
Omdat ik zelf Windows Mobile 6.1 erop heb gezet... maar ik had al gebeld (zonder over windows te praten en verteld over de haarscheurtjes.)Anoniem: 202174 schreef op zondag 28 september 2008 @ 12:58:
[...]
Ik zou niet weten waarom niet. Dat ding scheurt aan alle kanten, bij de schroefjes. Lijkt me niet dat dat een gebruikers fout kan zijn.
HTC callcenter # +31 (0) 20 796 5399
succes
Thanks voor het nr.
UPC? als dat maar goed komtDutchgixxer schreef op dinsdag 30 september 2008 @ 10:58:
Ook mijn S730 begon boven de camera knop te scheuren. Via service centrum van HTC europe heeft UPC de tetefoon opgehaald. Wordt onder garantie gerepareerd. Goede en snelle service !
Bij mij komt UPS het ophalen..:P hopelijk geven ze mij gewoon een nieuwe en hoef ik niet lang mijn S730 te missen. Zeker goeie service!
vanpeltje
Ik blijf me ergeren aan de Wifi power safe instellingen. Automatisch elke uur mijn Gmail account controleren is enkel mogelijk wanneer je WIFI continue laat aanstaan. Als je bijvoorbeeld ervoor kiest dat hij automatisch na 2 minuten inactivitiet WIFI uitschakelt dan a) is er dikke kans dat hij halverwege 'looking for changes' vasthangt b) hij niet automatisch de mails ophaalt.
Wifi wil ik niet continue aan hebben maar ik wil wel dat hij elk half uur de mail checkt.
Hoe gaan jullie hiermee om?
Wifi wil ik niet continue aan hebben maar ik wil wel dat hij elk half uur de mail checkt.
Hoe gaan jullie hiermee om?
Ik maak geen gebruik van WiFi maar gewoon van mijn g3/3.5 verbinding die continue openstaat. Ik wil namelijk ook dat wanneer ik niet in de buurt ben van mijn werkplek / thuis dat hij wel mijn mail ophaalt. Daarnaast heb ik het idee dat die WiFi verbinding de batterij sneller leegtrekt dat mijn g3-verbinding...
Van de week nog maar eens een mail gestuurd naar HTC met daarin de vraag of en zo ja wanneer er een Windows Mobile 6.1 upgrade komt voor de S730.
Kreeg als antwoord dat er alleen plannen zijn om de TyTN II, de Touch Cruise en de S730 te upgraden naar Windows Mobile 6.1. Hierbij werd trouwens aangegeven dat de upgrade voor de TyTN II al beschikbaar is. Naar mijn weten is ie dat al heel lang en is de upgrade voor de Touch Cruise ook alweer een paar weken beschikbaar. Voor de Touch Dual is onlangs ook de upgrade vrijgekomen dus je kunt je afvragen hoe betrouwbaar het antwoord is.
Op zich biedt het wel perspectief. Afwachten maar.
Kreeg als antwoord dat er alleen plannen zijn om de TyTN II, de Touch Cruise en de S730 te upgraden naar Windows Mobile 6.1. Hierbij werd trouwens aangegeven dat de upgrade voor de TyTN II al beschikbaar is. Naar mijn weten is ie dat al heel lang en is de upgrade voor de Touch Cruise ook alweer een paar weken beschikbaar. Voor de Touch Dual is onlangs ook de upgrade vrijgekomen dus je kunt je afvragen hoe betrouwbaar het antwoord is.
Op zich biedt het wel perspectief. Afwachten maar.
Anoniem: 31014
Wat is de GSM versie van jullie toestel?
Ik problemen met de 3G ontvangst en kom er na diverse
andere radio-roms nog steeds niet uit, wil het toestel
dus weer voorzien van de originele radio rom maar
heb even geen idee welk versienummer dat is.
Ik heb nog de orginele rom nog geen upgrade uitgevoerd.Anoniem: 31014 schreef op vrijdag 17 oktober 2008 @ 08:36:
Wat is de GSM versie van jullie toestel?
Dus hierbij de radio versie van mijn S730: 1.58.17.02
Succes!
Ik heb dezelfde als yildiz (ook nog de originele ROM). Wacht nog steeds op de officiële 6.1 upgrade van HTC.
Had trouwens behoefte aan een progje waarmee je automatisch kunt rebooten (ipv elke keer de power-button ingedrukt te moeten houden). Mocht iemand daar ook belangstelling voor hebben, je kunt het in deze thread van XDA downloaden.
Had trouwens behoefte aan een progje waarmee je automatisch kunt rebooten (ipv elke keer de power-button ingedrukt te moeten houden). Mocht iemand daar ook belangstelling voor hebben, je kunt het in deze thread van XDA downloaden.
Heeft iemand al een officieel bericht van HTC gevonden (of gekregen) ivm de WM6.1 update?
Ik belde hen net en die kerel zei dat van niets wist (hij keek ook gewoon op de HTC site
)
Ik belde hen net en die kerel zei dat van niets wist (hij keek ook gewoon op de HTC site

Ik zag wel staan dat 31 oktober de laatste dag was dat je voor andere toestellen naar WM6 kon upgraden.
Misschien komt dan nu de update van 6.1... hoop ik, want dan heb ik tenminste weer een legale WM
Misschien komt dan nu de update van 6.1... hoop ik, want dan heb ik tenminste weer een legale WM
Stel dat ik de upgrade naar 6.1 van xda-developers doe en er komt wonder boven wonder ooit een officiële update van HTC, kan ik dan nog een rollback doen?
m.a.w. is de originele ROM ergens te vinden?
m.a.w. is de originele ROM ergens te vinden?
de originele rom staat ook op die website als ik me niet vergis...
die update komt er niet
en er is geen 'rollback' nodig...! want je flashed gewoon weer opnieuw erover heen
die update komt er niet
you had me at EHLO