• Bschnitz
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 21:37
Heb mijn s730 ook binne :D en np at all :) alles werkt gewoon super.

Heb er een 6Gb micro SD erin gedaan en werkt ook perfect, morgen effen muziek erop doen en kijke
hoe dat klinkt.

Fotos zijn ook goed genoeg voor een 2mp cam, mooi scherp en goede kleuren.

er zijn zo veel opties dat ik nog lang niet alles gezien heb ..... heb ook effen iets van GPRS opties langs zien komen. ( PAP of CHAP, zegt me verder niks) dacht dat er geen GRPS op zou komen :?

De S730 is verder lekker snel, binnen 50 seconden opgestart en gebruiksklaar :*)

ben erg blij met de phone :9~

WP: ME SUZ-SWM80VA + ERST20D-VM2D || PV: 12.000Wp || Batterij: SigenStor 12kW + 24kWh || A++++ 151m2 570m3 op water || WTW: Itho Daalderop HRU 350 ECO || Auto: Hyundai Ioniq 6 53kWh.

• jerryw00h
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 09-09 08:48
heb m ook binnen :9~ echt heel snel moet ik zeggen! (gsmweb.nl)

alleen werkt windows live messenger niet :-/

meerdere mensen hier problemen mee?!?! ik heb echt geen id wat ik moet doen

Verwijderd

Kan je niet inloggen? Geen verbinding maken?

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 12:24:
[...]

Ik heb tomtom 6 erop met de Western Europe. Eerst wou ik alleen de Benelux erop doen (scheelt weer ff geheugen) maar deze paktte hij niet. Had ergens nog een WE liggen en voila!

Ik vond mijn overstap echt geen slechte keus (van de P3300 naar de S730), want ben super tevreden met het toestel.
Ik dacht dat TomTom 6 niet functioneerde met de telefoon? (omdat het een smartphone is) Heb je gewoon de software van de HTC P3300 gebruikt of ben je daar op een andere manier aan gekomen? Het is namelijk een must voor mij dat ik goed kan blijven navigeren, ik moet vaak langs klanten om het één en ander te regelen en ik wil dan niet met een losse TomTom opgescheept zitten.

• jerryw00h
ik krijg tijdens 't inloggen zo'n error =.= grmbl@#$@#$ ik ga via browser s proberen*edit werkt wel* maar ik heb liever via dat programma :) ..

iemand met hetzelfde WLM probleem?

[ Voor 19% gewijzigd door jerryw00h op 13-12-2007 15:47 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:08:
[...]

Ik dacht dat TomTom 6 niet functioneerde met de telefoon? (omdat het een smartphone is) Heb je gewoon de software van de HTC P3300 gebruikt of ben je daar op een andere manier aan gekomen? Het is namelijk een must voor mij dat ik goed kan blijven navigeren, ik moet vaak langs klanten om het één en ander te regelen en ik wil dan niet met een losse TomTom opgescheept zitten.
Ik las dat er op een smartphone alleen een CE versie van de tomtom erop gezet kon worden en op de P3300 de Symbian. Dus ik balen, want nu moest ik weer op zoek naar een CE versie. Wist ik veel! Ben een echte leek in dit soort dingen. Nadat ik de TT5 CE erop had gezet, kwam ik bij dit draadje terecht, omdat het install-file niet geopend kon worden.Na vele fora gelezen te hebben kwam ik er nog niet uit, en ben toen zelf maar gaan stoeien. Ik heb het basis map van de Symbian (waar ook het Guam mapje in zat) op mn SD kaartje gezet (wel via cardreader). Ik heb het Guam mapje verwijderd en toen de Western Europe erop gezet. Het install file geopend en ik kwam gelijk bij het install menu. Mn WE-map geactiveerd met een serienummr en voila.Toen ik las dat TT6 niet functioneerde erop moest ik best wel lachuh achteraf :)

Misschien is dit niet de juiste werkwijze of heb ik de voorlichting verkeerd gezien, maar hij werkt wel :-D

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 16:40 ]

Verwijderd

jerryw00h schreef op donderdag 13 december 2007 @ 15:29:
ik krijg tijdens 't inloggen zo'n error =.= grmbl@#$@#$ ik ga via browser s proberen*edit werkt wel* maar ik heb liever via dat programma :) ..

iemand met hetzelfde WLM probleem?
Hmmm...geen idee...misschien een re-install van windows live?

• MichelJ
  • Laatst online: 11-09 11:42
Ik heb met het programma GPStest software gespeeld. Deze vindt op com4 bij 9600 baud een GPS, maar deze functioneerd slecht. Bij alle toestellen met dezelfde Quadcomm processor zit dezelfde chipset. Als deze een sat vindt werkt de chip goed. Dan moet het liggen aan de ontvangst en dat is meestal een antenne.

• nightcrow
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 30-08 08:01
Heb het toestel nu drie dagen en ook hier voornamelijk positieve geluiden. Werkt allemaal erg snel, syncen met pc gaat uitermate soepel, afspelen van media werkt prima. Navigatie nog niet geprobeerd. Geen problemen met batterij.

Vind m wel wat zwaar: net gewogen op 148 gram schoon aan de haak.
Verder ook last van het memory-leaken. Beetje jammer dat je programma's niet direct af kunt sluiten maar alleen via task manager. Bij opstarten had ik circa 14 MB geheugen vrij. Naarmate je met progjes werkt loopt dat steeds verder af en neemt dat eigenlijk niet meer toe, ook niet na het beeindigen van alle programma's via task manager.

Al met al zeker geen spijt van aankoop, zeer mooi en gebruiksvriendelijk toestel. Hou t memory-leaken wel in de gaten.

• vanpeltje
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 04-10-2022
Ik ben nu ook blij met mijn toestel... ik wilde bijna weer terug naar Sony Ericsson maar ik ben inmiddels al gewend aan Windows Mobile 6.

en voor de GPS-freaks onder ons KLIK

vanpeltje

• MichelJ
is oude informatie helaas. Ben op zoek naar hoe de binnenkant eruit ziet. Kan hem helaas nog niet openmaken omdat de garantie dan vervalt. Wacht op foto's. Waarschijnlijk had het preproductie model wel een antenne. Dus mocht iemand zien dat er foto;s verschijnen ergens graag even vermelden, van zowel het preproductie als het model dat verkocht
wordt.

Heb hier mijn HTCS730 vandaag genomen. Dus GPS werkt wel. Alleen geen goede ontvangst.

Afbeeldingslocatie: http://www.jeursen.net/S730gps.jpg

[ Voor 17% gewijzigd door MichelJ op 13-12-2007 21:09 ]

Verwijderd

Is dit het programma fakecursor wat goed zou functioneren met bijv. TomTom Navigator 6? Of heeft er iemand een andere link.
nightcrow schreef op donderdag 13 december 2007 @ 17:01:
Verder ook last van het memory-leaken. Beetje jammer dat je programma's niet direct af kunt sluiten maar alleen via task manager. Bij opstarten had ik circa 14 MB geheugen vrij. Naarmate je met progjes werkt loopt dat steeds verder af en neemt dat eigenlijk niet meer toe, ook niet na het beeindigen van alle programma's via task manager.
Hoe los je dat op dan als als geheugen vol is? Moet je dan via task manager alles afsluiten? Maar dan komt het geheugen alsnog niet vrij? Hoe los je dit dan zoal op?

[ Voor 58% gewijzigd door Verwijderd op 13-12-2007 22:43 ]

Verwijderd

MichelJ schreef op donderdag 13 december 2007 @ 16:51:
[...]

Ik heb met het programma GPStest software gespeeld. Deze vindt op com4 bij 9600 baud een GPS, maar deze functioneerd slecht. Bij alle toestellen met dezelfde Quadcomm processor zit dezelfde chipset. Als deze een sat vindt werkt de chip goed. Dan moet het liggen aan de ontvangst en dat is meestal een antenne.
Ik heb hier het zelfde, wel 1 keer 1 sat gezien (al was het voor korte duur) elders hebben ze zelfs een keer 3 sats gekregen. Ben het dus met je eens: wel gps maar geen antenne!! zodra ik weet hoe die aan te sluiten of in te bouwen weten jullie het ook 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerryw00h
Jammer dat Windows Live Msngr niet werkt bij me damn! ... kan er nergens wat over vinden :(

Winamp Remote is wel een super mooi programmatje! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eJaY
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online
jerryw00h schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 00:08:
Jammer dat Windows Live Msngr niet werkt bij me damn! ... kan er nergens wat over vinden :(

Winamp Remote is wel een super mooi programmatje! :)
Hier hetzelfde maar het is pas sinds gisteravond dus ik denk dat het aan de windows live kant zit aangezien ik er de voorgaande dagen gewoon op kon msnen in de bus. :+

"Only two things are infinite, the universe and human stupidity, and I'm not sure about the former."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerryw00h
eJaY schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 01:03:
[...]

Hier hetzelfde maar het is pas sinds gisteravond dus ik denk dat het aan de windows live kant zit aangezien ik er de voorgaande dagen gewoon op kon msnen in de bus. :+
maak je ook gebruik van een htc s730 ?? en heb je 't op t moment nog steeds?

thnx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelJ
Jerry,

Kan je gewoon internetten?
Lijkt me dan dat het niet aan je S730 kan liggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
Als je alle andere topics leest wat betreft windows mobile telefoons zie je dat iedereen die vodafone heeft problemen met live messenger heeft. dit ivb een waarschijnlijk opzettelijk ingestelde blokkade vanuit Vodafone zijn kant omdat ze een eigen msn dienst willen opzetten

Vodafone gaat Windows Live Messenger - voorheen MSN Messenger - gratis aanbieden aan prepaid klanten en abonnees. Het is via het Vodafone Live!-menu te downloaden op telefoons die daarvoor geschikt zijn (we nemen aan dat dit alleen Windows Mobile-toestellen zijn). Tot 31 december 2007 kunnen de Vodafone-klanten gratis chatten via deze applicatie. Daarna blijft het alleen gratis voor klanten die een Zorgeloos Internet BloX hebben.

Zie ook de laatste pagina's van het Tytn II topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
grrrr... mijn vodafone icm de S730 gaat vandaag in....

Voorheen Orange en dat werkte prima!

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerryw00h
irritant is dat, en in mijn htc s730 zit geen LIVE! menu, ik kan gewoon internetten etc dus idd vodafone's kant :(....

*edit gebeld naar vodafone, was al de zoveelste die belde?¿

[ Voor 22% gewijzigd door jerryw00h op 14-12-2007 14:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:40:
Is dit het programma fakecursor wat goed zou functioneren met bijv. TomTom Navigator 6? Of heeft er iemand een andere link.

[...]

Hoe los je dat op dan als als geheugen vol is? Moet je dan via task manager alles afsluiten? Maar dan komt het geheugen alsnog niet vrij? Hoe los je dit dan zoal op?
Door een restart. Vanochtend trouwens geen last van het afnemende geheugen, blijft beetje rare zaak. :?
Wel een shortcut gemaakt naar de taskmanager, scheelt weer tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PierreAronnax
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
jerryw00h schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 12:08:
irritant is dat, en in mijn htc s730 zit geen LIVE! menu, ik kan gewoon internetten etc dus idd vodafone's kant :(....

Hebben ze, behalve dat je de zoveelste was, nog wat nieuws vertelt? :)

Pierre - Motormedia.nl - Motor-Forum.nl - Motorshopper.nl - Motormeuk.nl - Motorstek.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerryw00h
Dat het snel wel hersteld zou zijn,, en dat het probleem dan wss bij microsoft zou liggen? dat was het :S vind het vreemd.

sinds ik me htc heb(gister) heb ik nog geen gebruik kunnen maken van WLM ...
bij meedere dus het probleem??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twente18
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 16-02-2023
Hallo,

Weer een reactie van mijn kant.

Heb nu een Kingston 4GB HC4 Micro SD kaart gekocht.

Hierop, TomTom.Navigator.v6.030.Build.8320.Europa.DVD_PDA_WM3_WM5
geinstaleerd door te kiezen voor WM5, werkt goed!

GPS idd 1 sat via sat progje, verder niets mee gedaan.

MSN idd al een paar dagen niet actief, echter via wifi wel actief! dus Vodafone probleem!

groeten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twente18
Troewens iemand ook het probleem en al opgelost dat GPRS niet is uit te zetten.
Slechts door een de foon opnieuw op te starten!?

soms wel via foon verbindingsinstellingen aan/uit knop aan de zijkant...

iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelJ
Je hebt de TomTom die via het kaartje installeert erop gezet? Werkt dan alle opties via de toetsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerryw00h
WLM probleem: heb via wifi proberen te connecten "gelukt" (mobiele zender uitgeschakeld via comm manager)
Daarna wifi uitgezet en mobiele zender weer aan en WLM werkt nog steeds !! :D

hoe zit het met TomTom werkt de navigatie met 1 sateliet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelJ
Hij bedoelt dat TomTom ook maar een sat vindt met de interne GPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag de S730 ontvangen. Wat mij opvalt is dat de 2 bovenste (L+R) buttons van het toetsenbord aan de voorkant niet verlicht zijn. Kan iemand dit bevestigen? Thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik zit nu zwaar te twijfelen of ik nouw wel of niet de S730 morgen moet gaan aanschaffen als het hem niet gaat worden dan word het een Nokia die kan syncen met exchange of de SE P1i

dat memory probleem is het extreem erg ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Okee knoop doorgehakt. Dit gaat hem worden. Maandag bestellen bij GSMweb. Grapjassen van BC en andere zaken zijn circa 100-200 euro duurder LOL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
jerryw00h schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 12:08:

Je bedoelt dat je niet naar http://live.vodafone.com kan? want dat werkt bij mij namelijk ook niet :(
jerryw00h schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 15:27:
Dat het snel wel hersteld zou zijn,, en dat het probleem dan wss bij microsoft zou liggen? dat was het :S vind het vreemd.

sinds ik me htc heb(gister) heb ik nog geen gebruik kunnen maken van WLM ...
bij meedere dus het probleem??
twente18 schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 17:14:
Hallo,

Weer een reactie van mijn kant.

Heb nu een Kingston 4GB HC4 Micro SD kaart gekocht.

Hierop, TomTom.Navigator.v6.030.Build.8320.Europa.DVD_PDA_WM3_WM5
geinstaleerd door te kiezen voor WM5, werkt goed!

GPS idd 1 sat via sat progje, verder niets mee gedaan.

MSN idd al een paar dagen niet actief, echter via wifi wel actief! dus Vodafone probleem!

groeten
Ik kan zowel niet via wifi als via vodafone op msn :S
nightcrow schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 14:23:
[...]

Door een restart. Vanochtend trouwens geen last van het afnemende geheugen, blijft beetje rare zaak. :?
Wel een shortcut gemaakt naar de taskmanager, scheelt weer tijd.
Ja shortcut taskmanager rulez :)

heb ook shortcut Mediaplayer voor muziek...
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 20:52:
Vandaag de S730 ontvangen. Wat mij opvalt is dat de 2 bovenste (L+R) buttons van het toetsenbord aan de voorkant niet verlicht zijn. Kan iemand dit bevestigen? Thx.
klopt

[ Voor 35% gewijzigd door vanpeltje op 15-12-2007 17:52 ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twente18
Antwoord heldesk vodafone,
wifi werkt idd ook niet!

Geachte heer,

Hartelijk dank voor uw mail. Helaas bieden wij geen support op de live messenger,hiervoor dient u contact op te nemen met de klantenservice van microsoft.Het probleem ligt bij de server van msn dit hebben wij aangegeven maar hoe meer mensen contact met hun opnemen hoe sneller het probleem opgelost zal worden. Heeft u nog vragen over dit antwoord, neem dan contact met ons op via telefoonnummer 1200, optie 3, optie 3. Wij zijn iedere dag van 7.00 uur 's ochtends tot 23.00 uur 's avonds bereikbaar.

Met vriendelijke groet,
Davy de Man
Vodafone Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Das vreemd want ik kan gewoon op MSN met mijn MDA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelJ
wat een leugen, bij mij werkt msn op de S730 via de KPN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• troftnom
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 06-09 16:41
Vodafone heeft er nogal een handje van om bij automatische installatie van de GPRS/UMTS instellingen te rommelen met WAP accesspoints en proxy servers. Met name een proxy server zou nog wel eens een belemmering kunnen zijn voor messenger. Dus zeker ook even deze instellingen nalopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwystyl
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 01:20

gwystyl

Beugeltje dan maar?

Verwijderd schreef op donderdag 13 december 2007 @ 22:40:

kijk eens naar oxios closeapps, die maakt geheugen weer vrij. Op mijn MDA Compact III (HTC P3300) heb ik hem in een custom ROM zitten. Daarin zit ook HButton, waarmee je meerdere programma's aan een hardwaretoets kan toewijzen. Ik heb dus 'alles sluiten' en 'oxios hibernate' aan een toets toegewezen zodat ik volgelopen geheugen weer vrij kan maken.
Op xda-developers staat ook een topic met cabs van programma's die in veel roms voorkomen trouwens... daarin kan je veel leuke/handige softwaren vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Even een vraagje, mijn moeder heeft dit toestel nu. Maar op het scherm ik telkens het icoon 3G rechtsboven zichtbaar. Wat houd dit precies in?

Zit ze nu de hele tijd verbonden met Internet waardoor ze kosten krijgt of wat houd het precies in? En als ze dan op Internet zit hoe kan dit uitgeschakeld worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelJ
Het betekent dat je verbonden met UMTS, en alle applicaties die data ophalen zoals weer, msn en explorer dat kost geld als je geen internet abonnement hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twente18
WLM via hierboven genomende manier werkt idd wel, neem aan dat het probleem dan niet bij WLM (MS) ligt, ga vodafone nog een mail sturen...

tom tom nog niet werkende met sat.... wel GPS test

[ Voor 39% gewijzigd door twente18 op 16-12-2007 10:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelJ
Vodafone heeft ook de nare eigenschap eigen roms mee te leveren met de telefoons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerryw00h
Mijn WLM werkt nu dus wel met vodafone... zoals ik al vertelde.

1) heb IE cookies etc verwijderd
2) wifi aan en "sim" uit
3) account opnieuw instellen van WLM ...
4) Inloggen
5) als het niet werkt ff reboot
6) probeer het alleen met Wifi, zodra deze werkt WIFI uit en "sim" weer aan
7) werkt nog steeds...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabiandJ
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
MichelJ schreef op zondag 16 december 2007 @ 10:41:
Het betekent dat je verbonden met UMTS, en alle applicaties die data ophalen zoals weer, msn en explorer dat kost geld als je geen internet abonnement hebt.
En hoe kan ik dit uitschakelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelJ
Als ik het goed heb:

start - instellingen - telefoon - Band Selecteren - keuze uit GSM of WCDMA (bovenste)

GSM is telefoon, WCDMA is data verbinding, dan moet je als het goed is een kleine G in beeld krijgen van GSM mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• snowmanappie
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 14-03-2022
gwystyl schreef op zondag 16 december 2007 @ 00:18:
[...]

kijk eens naar oxios closeapps, die maakt geheugen weer vrij. Op mijn MDA Compact III (HTC P3300) heb ik hem in een custom ROM zitten. Daarin zit ook HButton, waarmee je meerdere programma's aan een hardwaretoets kan toewijzen. Ik heb dus 'alles sluiten' en 'oxios hibernate' aan een toets toegewezen zodat ik volgelopen geheugen weer vrij kan maken.
Op xda-developers staat ook een topic met cabs van programma's die in veel roms voorkomen trouwens... daarin kan je veel leuke/handige softwaren vinden
Bedoel je dat je met custom ROMs er voor kunt zorgen dat er minder programma's geladen worden, waardoor er meer geheugen vrij blijft en met oxios kun je dus het memoyleak probleem overbruggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
MichelJ schreef op zondag 16 december 2007 @ 10:41:
Is het niet zo dat je alleen betaalt als je dat soort services aan hebt staan? Volgens mij betaal je niet als je bijvoorbeeld je live mail handmatig laat updaten, je 'weer-functie' niet aan hebt staan of geen explorer gebruikt. Het 3G-logo geeft volgens mij alleen aan dat er een UMTS-netwerk beschikbaar is. Als je dat netwerk ook gebruikt, zie je hetzelfde tekentje bij je ontvangst-indicator. Zo niet, dan zie je het antenne-symbool. Zelfde geldt voor de H van HSDPA. De G die je in beeld kan krijgen staat naar mijn weten voor GPRS en niet voor GSM.
Verwijderd schreef op vrijdag 14 december 2007 @ 22:33:
ik zit nu zwaar te twijfelen of ik nouw wel of niet de S730 morgen moet gaan aanschaffen als het hem niet gaat worden dan word het een Nokia die kan syncen met exchange of de SE P1i

dat memory probleem is het extreem erg ?
Nee, ik vind van niet. Het is zaak om wanneer je bijvoorbeeld je camera, media player oid hebt gebruikt, dat programme af te sluiten met je task manager en die vervolgens te vernieuwen. Je houdt dan eigenlijk altijd circa 11 MB geheugen vrij (als je alles afsluit). Als je beschikbare geheugen toch blijft dalen is het een idee om eens je toestel te restarten. Bij mij levert dat weer 15 MB op.
Voordeel van het afsluiten via de task manager is dat je je progs wel weer kunt hervatten na bijvoorbeeld een inkomend gesprek.

Zelf had ik trouwens in het begin problemen met het overzetten van avi-bestanden middels wmp11. Probleem bleek te liggen in DivX applicaties die ik ooit had gedownload om films te kunnen kijken in eerdere versies van wmp. Met het verwijderen van de DivX-aps. was het probleem opgelost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
jerryw00h schreef op zondag 16 december 2007 @ 13:07:
Mijn WLM werkt nu dus wel met vodafone... zoals ik al vertelde.

1) heb IE cookies etc verwijderd
2) wifi aan en "sim" uit
3) account opnieuw instellen van WLM ...
4) Inloggen
5) als het niet werkt ff reboot
6) probeer het alleen met Wifi, zodra deze werkt WIFI uit en "sim" weer aan
7) werkt nog steeds...
jeej het werkt...Vodafone 8)7

Wat is volgens jullie beter... de programma's installeren op de storage card of op het apparaatgeheugen zelf?

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twente18
Geachte ,

Hartelijk dank voor uw e-mail. Dit probleem ligt wel degelijk bij MSN. Het klopt dat het enkel mis gaatals u via ons verbindt, maar het probleem ligt in een server bij MSN. Zij hebben ons dat bevestigd, maar zij willen wel dat klanten zich bij hun melden zodat zij weten wie er wel, en wie er geen last van heeft. Heeft u nog vragen over dit antwoord, neem dan contact met ons op via telefoonnummer 1200, optie 3, optie 3. Wij zijn iedere dag van 7.00 uur 's ochtends tot 23.00 uur 's avonds bereikbaar.

Met vriendelijke groet,
Richard Hupkens
Vodafone Klantenservice

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb hem besteld via GSMweb, en op de aanvraag staat. HTC S730 UK Silver/black. Is het menu wel in het Nederlands? Of is de hele gsm in het Engels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellboy123
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 11-09 17:19
Verwijderd schreef op zondag 16 december 2007 @ 23:10:
Heb hem besteld via GSMweb, en op de aanvraag staat. HTC S730 UK Silver/black. Is het menu wel in het Nederlands? Of is de hele gsm in het Engels?
UK dus engels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje tussendoor, kan ik op mijn phone ook de versie en build vinden van TomTom? Ik zoek me wezenloos, maar kan het tot dus ver niet vinden.... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerryw00h
Nederlands is het gewoon :) je kan gewoon keuze maken tussen verschillende talen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerryw00h
twente18 schreef op zondag 16 december 2007 @ 18:34:
Geachte ,

Hartelijk dank voor uw e-mail. Dit probleem ligt wel degelijk bij MSN. Het klopt dat het enkel mis gaatals u via ons verbindt, maar het probleem ligt in een server bij MSN. Zij hebben ons dat bevestigd, maar zij willen wel dat klanten zich bij hun melden zodat zij weten wie er wel, en wie er geen last van heeft. Heeft u nog vragen over dit antwoord, neem dan contact met ons op via telefoonnummer 1200, optie 3, optie 3. Wij zijn iedere dag van 7.00 uur 's ochtends tot 23.00 uur 's avonds bereikbaar.

Met vriendelijke groet,
Richard Hupkens
Vodafone Klantenservice
Wat een K@#T zakken dat ze het eens fixen :) , heb er regelmatig nog last van ...

*edit, gebeld

"ze weten er vanaf, ze zijn er samen met microsoft mee bezig" maar het kan nog wel even gaan duren =.='

[ Voor 7% gewijzigd door jerryw00h op 17-12-2007 12:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jerryw00h schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:06:
[...]

Nederlands is het gewoon :) je kan gewoon keuze maken tussen verschillende talen
Hmm maar wat is dan het verschil tussen een S730 UK en NL? Op pdashop maken ze nbij de kaiser bijvoorbeeld echt onderscheid tussen UK/NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerryw00h
Geen id, wat ik wel weet is dat hij echt owned :-D , dat ik alles veranderd heb in het nederlands en dat Windows live momenteel niet werkt met vodafone -.-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:34:
[...]

Hmm maar wat is dan het verschil tussen een S730 UK en NL? Op pdashop maken ze nbij de kaiser bijvoorbeeld echt onderscheid tussen UK/NL
Misschien het keyboard qua layout?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 12:47:
[...]

Misschien het keyboard qua layout?
Net gebeld. Is ECHT de UK versie. Windows dus in het Engels. Niet zo heel erg, maar ook T9 was op dat toestel NIET in het NL mogelijk.

Hebben jullie wel gewoon NL toestellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 14:24:
[...]

Net gebeld. Is ECHT de UK versie. Windows dus in het Engels. Niet zo heel erg, maar ook T9 was op dat toestel NIET in het NL mogelijk.

Hebben jullie wel gewoon NL toestellen?
Ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alleen t9 is gewoon nog steeds engels, maar met het type met de qwerty heb je daar geen last van,heeft iemand al een prog gevonden om elk programm afsluit als je er uit gaat,dat zou de memory leak verhelpen,er is er wel een voor wm 6 ppc maar nog geen verzie voor wm 6 sp gevonden,mischien ook handig om relaxte proggies te posten hier!

voor tomtom heb ik de SP verzie die herkent dat er geen interne GPS is daarom voor €55 een adapt 300 besteld echt een goed apparaat 30 uur op 1 accu(heeft een nokia 6230 accu,waar ik er een stuk of wat van heb,werk bij een nokia service point,dus heb zo wat reserve in de auto liggen )
dat werkt soepel,nu alleen nog wachten op een goede auto houder...

[ Voor 34% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2007 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 14:53:
heeft iemand al een prog gevonden om elk programm afsluit als je er uit gaat,dat zou de memory leak verhelpen,er is er wel een voor wm 6 ppc maar nog geen verzie voor wm 6 sp gevonden,mischien ook handig om relaxte proggies te posten hier!
Ik quote gwystyl:
gwystyl schreef op zondag 16 december 2007 @ 00:18:
[...]

Kijk daar eens, dat zou wel eens kunnen helpen. Met oxios closeapps kun je meer geheugen vrijmaken en met HButton kun je meerdere applicaties aan één hardware knop toekennen. Misschien is dit iets voor op je HTC S730. Ik zou zeggen probeer het uit en laat het ons weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alleen t9 is gewoon nog steeds engels, maar met het type met de qwerty heb je daar geen last van,heeft iemand al een prog gevonden om elk programm afsluit als je er uit gaat,dat zou de memory leak verhelpen,er is er wel een voor wm 6 ppc maar nog geen verzie voor wm 6 sp gevonden,mischien ook handig om relaxte proggies te posten hier!

voor tomtom heb ik de SP verzie die herkent dat er geen interne GPS is daarom voor €55 een adapt 300 besteld echt een goed apparaat 30 uur op 1 accu(heeft een nokia 6230 accu,waar ik er een stuk of wat van heb,werk bij een nokia service point,dus heb zo wat reserve in de auto liggen )
dat werkt soepel,nu alleen nog wachten op een goede auto houder...
Dankje. Toch maar naar de winkel dan voor een NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MichelJ schreef op zondag 16 december 2007 @ 14:03:
Als ik het goed heb:

start - instellingen - telefoon - Band Selecteren - keuze uit GSM of WCDMA (bovenste)

GSM is telefoon, WCDMA is data verbinding, dan moet je als het goed is een kleine G in beeld krijgen van GSM mode.
wat bedoel je hier mee?????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelJ
Instellingen om UMTS uit te schakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
skype werkt :)

[ Voor 200% gewijzigd door vanpeltje op 17-12-2007 19:51 ]

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb 3 problemen met mijn S730 (Vodaphone) en zoek naar oplossingen:

1. Als ik de GSM opstart trilt het ding even kort, na het intoetsen van de PIN krijg ik een foutmelding: "Smartchip niet ondersteund. MM #2" Na deze melding functioneert het apparaat verder prima. Wat betekent deze melding en hoe kom ik er vanaf? Hoe kom ik van die korte trilling af?

2. Als ik Live messenger met Wi-Fi via het menu opstart krijg ik de volgende waarschuwing "Er is een probleem met de server. Probeer het later opnieuw". Als ik Live Messenger via Internet (Wi-Fi) open (mim.live.com/wlm), doet deze het wel. Hoe kan dit en hoe is dit op te lossen. In het menu Verbindingen staat (Netwerk selecteren: WAP-netwerk).

3. Ik heb Hotmail. In de S730 heb ik een Hotmailaccount geconfigureerd. Dat werkt goed als in de GSM aanzet of als ik handmatig "verzenden/ontvangen" aanklik. Maar als ik een test-email stuur en ik doe niets komt er geen melding dat ik een nieuwe mail heb (Wi-Fi staat aan en heeft bereik). Ook niet na 15 minuten, als ik dat interval ingesteld heb. Hoe los ik dit op? Ik wil dus graag zien dat ik nieuwe mail heb, zonder steeds actief te meten gaan verversen.

Gaarne jullie creativiteit! Dank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:33:

1. Als ik de GSM opstart trilt het ding even kort, na het intoetsen van de PIN krijg ik een foutmelding: "Smartchip niet ondersteund. MM #2" Na deze melding functioneert het apparaat verder prima. Wat betekent deze melding en hoe kom ik er vanaf? Hoe kom ik van die korte trilling af?

2. Als ik Live messenger met Wi-Fi via het menu opstart krijg ik de volgende waarschuwing "Er is een probleem met de server. Probeer het later opnieuw". Als ik Live Messenger via Internet (Wi-Fi) open (mim.live.com/wlm), doet deze het wel. Hoe kan dit en hoe is dit op te lossen. In het menu Verbindingen staat (Netwerk selecteren: WAP-netwerk).

3. Ik heb Hotmail. In de S730 heb ik een Hotmailaccount geconfigureerd. Dat werkt goed als in de GSM aanzet of als ik handmatig "verzenden/ontvangen" aanklik. Maar als ik een test-email stuur en ik doe niets komt er geen melding dat ik een nieuwe mail heb (Wi-Fi staat aan en heeft bereik). Ook niet na 15 minuten, als ik dat interval ingesteld heb. Hoe los ik dit op? Ik wil dus graag zien dat ik nieuwe mail heb, zonder steeds actief te meten gaan verversen.

Ik heb ook een combinatie S730 met vodafone en het enige probleem dat ik heb is met Windows Live Messenger.

Voor punt 1 zou ik om een nieuwe vodafone simkaart vragen, beetje klagen helpt :) dus bel ze.

Punt 3 werkt naar mijn weten gewoon prima! Ik denk dat je bij 'geluiden' moet kijken..

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• twente18
nope NL, kun je terug zetten in je taal instellingen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb een S730.. alles werkt overigens prima bij op 2 dingen na:

ten 1e het al veel besproken item namelijk de msn. Werk bij mij ook niet en hoop daarom ook dat vodafone dit heel snel oplost!

ten 2e heb ik een probleem met mij bluetooth. Ik heb een applicatie van tomtom op mijn toestel geinstaleerd en wil nu met een externe gps muis verbinding maken. Nu is het alleen zo dat ik al 4 verschillende gps-muizen heb geprobeerd en mijn s730 zegt dat hij is verbonden maar aan de ledjes op mijn gps muis kan ik zien dat hij niet verbonden is.

Iemand een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vanpeltje schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:50:
[...]

Ik heb ook een combinatie S730 met vodafone en het enige probleem dat ik heb is met Windows Live Messenger.

Voor punt 1 zou ik om een nieuwe vodafone simkaart vragen, beetje klagen helpt :) dus bel ze.

Punt 3 werkt naar mijn weten gewoon prima! Ik denk dat je bij 'geluiden' moet kijken..
Punt 3 slaat niet op wel of geen geluid. Het gaat erom dat de mails dus niet door de GSM "gezien" worden. Er is dus helemaal geen melding, niet op het scherm en ook niet door geluid. Het gaat dus erom dat de mails niet automatisch in de Inbox komen en er geen enkele melding van is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

alleen t9 is gewoon nog steeds engels,
Weet je dat zeker?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 21:38:
ik heb een S730.. alles werkt overigens prima bij op 2 dingen na:

....

ten 2e heb ik een probleem met mij bluetooth. Ik heb een applicatie van tomtom op mijn toestel geinstaleerd en wil nu met een externe gps muis verbinding maken. Nu is het alleen zo dat ik al 4 verschillende gps-muizen heb geprobeerd en mijn s730 zegt dat hij is verbonden maar aan de ledjes op mijn gps muis kan ik zien dat hij niet verbonden is.

Iemand een oplossing?
Ik had dacht ik in dit topic eerder gelezen dat iemand met een TomTom SiRF III Bluetooth GPS Receiver geen enkel probleem had om te verbinden en je hoeft als je TomTom gebruikt ook verders niets in te stellen. Anders misschien een instelling op je S730 of iets dergelijks. Heb er verder weinig ervaring mee.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 17-12-2007 23:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelJ

even een vraagje, heb je een UMTS simkaartje? Ik had met mijn oude N70 van nokia ook een UMTS simkaart nodig voordat ik met UMTS kon gebruiken. Waarschijnlijk die foutmelding dat het geen UMTS simkaartje is en daarna problemen met je netwerk hebt. Dit is voor mij even een denkwijze wil niet zeggen dat het dat is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelJ
Verwijderd schreef op maandag 17 december 2007 @ 23:44:
[...]

Ik had dacht ik in dit topic eerder gelezen dat iemand met een TomTom SiRF III Bluetooth GPS Receiver geen enkel probleem had om te verbinden en je hoeft als je TomTom gebruikt ook verders niets in te stellen. Anders misschien een instelling op je S730 of iets dergelijks. Heb er verder weinig ervaring mee.
heb je je com instellingen gecheckt by de Bluetooth?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat voor soort sim heb je er zijn 3 type,mischien is je simkaart van een type wat voor een deel niet ondersteund word door je phone,basis functionalteit wel maar de rest niet?(bv ingebakke servicenrs,als voicemail enzo)

het kan ook zijn dat je een beschadiging of een slecht contact heb,en dat mischien een deel van je sim niet word ondersteund,dit lijkt me btw een vraag voor HTC zelf. en dat korte trillen heb ik ook en ik denk alle S730,lijkt mij iest als een post(power on self test) om te testen of je trilmotor en ander dingen actief en aanspreekbaar zijn(een pc heeft het ook vroeger merkte je dat aan het lezen van je diskette station,en het lezen van je cdrom als je je pc aanzetten)
Voor de andere dingen,lijkt het of je op vodafone moet wachten,ik heb zelf geen problemen met deze dingen bij telfort.

er staat hier op tweakers btw de zelfde vraag in het tytn 2 forum,maar dan met een tmobile abbo
Ja handleiding was bij mij ook engels btw en de t9 heeft echt geen nederlands woord in zich maar door het qwerty toestenbord,gebruik je de t9 gewoon niet is wel prettig anders maakt hij af en toe rare woorden van er van...ala goedemoggel

ik heb trouwens die prog vanr oxios geprobeerd werken goed,gooit gelijk je programma's dicht,toch zou ik liever elke keer een prog zelf af kunnen sluiten zonder naar de taakmanager te gaan,(zoals het kruisje in alle ander verzie's van windows)

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MichelJ schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 00:34:
[...]

heb je je com instellingen gecheckt by de Bluetooth?
IK heb geen probleem met bluetooth. Maar de persoon van de quote, ik had van iemand begrepen dat die TomTom GPS receiver zelf al de COM poorten instelde en goed zou functioneren met de HTC S730. Het was alleen maar een tip :)
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:17:
[...]

ik heb trouwens die prog vanr oxios geprobeerd werken goed,gooit gelijk je programma's dicht,toch zou ik liever elke keer een prog zelf af kunnen sluiten zonder naar de taakmanager te gaan,(zoals het kruisje in alle ander verzie's van windows)
Hoeveel MB heb je vrij als je met oxios alles dichtgooit?

Ik zal hier nog een aantal links plaatsen naar wat programma's die evt. goed zouden kunnen functioneren. Echter heb ik een PPC en niet een SP, dus ik weet niet of het daadwerkelijk zal functioneren.

- HTC X-Button
- HTC X-Button Task Manager v1.50

Misschien een 'domme' vraag, maar hoe maak ik een shortcut aan? van bijv. taskmanager / TomTom of iets dergelijks.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:32:
[heb je gekeken naar de com-poorten?]

de com poorten zijn niet eens in te stellen bij mij, omdat hij gewoon niet goed verbinding maakt. IK las eerder in dit forum dat de adapt 300 ook werkt op een s730.

Weet iemand een winkel waar ik een tomtom gps-ontvanger kan vinden?(geen online-winkel i.v.m. evt. ruiling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichelJ
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:06:
[quote]Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:32:
[heb je gekeken naar de com-poorten?]

de com poorten zijn niet eens in te stellen bij mij, omdat hij gewoon niet goed verbinding maakt. IK las eerder in dit forum dat de adapt 300 ook werkt op een s730.

Weet iemand een winkel waar ik een tomtom gps-ontvanger kan vinden?(geen online-winkel i.v.m. evt. ruiling)
als je vanuit de comm manager naar instellingen gaat (rechter knop) en dan naar bluetooth
heb je in het bluetooth menu de rechterknop menu en daar kun je de gps een com poort nummer geven. Ik heb hem op com 8 gezet zodat hij niet conflicteert met de interne GPS.

Probeer eens dixons daar heb ik een TomTom GPS zien liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe maak ik een shortcut aan voor bijv. taskmanager / tomtom of iets dergelijks?

Zijn er hier mensen die er nog van overtuigd zijn dat de interne GPS geactiveerd / werkend gekregen zal worden, ZONDER hem open te slopen etc etc :)

EDIT:

Hier nog twee programma's die het geheugen weer wat kunnen opschonen:

- ClearTemp v0.9.6
- MemMaid 2.0

[ Voor 35% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2007 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb m'n S730 nu ook al een weekje.

Zonet push-mail met m'n exchange totaal op punt gezet met de microsoft-deployment guide, werkt perfect.

Maar welke gprs-monitor kan ik gebruiken ? spb gprs monitor geeft bij installatie melding dat het programma niet geschikt is voor deze versie :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
Je maakt een shortcut door start en dan naar het gewenste programma (bv task manager) te gaan en daar met de rechtermenuknop een snelkeuzenummer toe te wijzen. Ik heb onder 2 (ingedrukt blijven houden) de task manager zitten en onder 3 media player. Werkt prima.

T9 geeft wanneer je taal en locatie instelt op Nederlands wel degelijk Nederlandse woorden. Werkt prima. Heb die van mij ook bij smartphoneshop.nl gehaald. Je krijgt wel een Engelstalige handleiding erbij maar je kunt instellingen in windows mobile dus zetten op NL. T9 werkt dan ook in NL.
Wat wel enigszins irritant is, is het feit dat T9 consequent met een kleine letter begint (ook bij een nieuwe zin) en volgens mij is dat nergens in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nightcrow schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 18:06:
--
Wat wel enigszins irritant is, is het feit dat T9 consequent met een kleine letter begint (ook bij een nieuwe zin) en volgens mij is dat nergens in te stellen.
Uhh bij mij gaat dit prima hoor. Bij een nieuwe zin verandert tie het eerste woord, zodra je weer een spatie intoetst, zodat het met een hoofdletter begint. Wil je halverwege een hoofdletter dan via key-pad 1x " *XT9 " indrukken of via toetsenbord uiteraard de shift :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je maakt een shortcut door start en dan naar het gewenste programma (bv task manager) te gaan en daar met de rechtermenuknop een snelkeuzenummer toe te wijzen. Ik heb onder 2 (ingedrukt blijven houden) de task manager zitten en onder 3 media player. Werkt prima.

T9 geeft wanneer je taal en locatie instelt op Nederlands wel degelijk Nederlandse woorden. Werkt prima. Heb die van mij ook bij smartphoneshop.nl gehaald. Je krijgt wel een Engelstalige handleiding erbij maar je kunt instellingen in windows mobile dus zetten op NL. T9 werkt dan ook in NL.
Je zegt 'ook' bij smartphonestunt. Ik dacht aan GSMWEB...Lastig dat er geen eenduidig antwoord is. Als je t9 gewoon op NL kan zetten, dan is er verder toch geen verschil tussen UK en NL?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vanpeltje
zeg, als het goed is werkt MSN nu gewoon met vodafone.. heb vandaag helemaal geen problemen gehad... of komt het omdat ik eerst mn sim heb uitgeschakeld, vervolgens Wifi aangezet en ben gaan inloggen op msn, en dan sim aan en wifi uit... :) ben benieuwd

vanpeltje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerryw00h
vanpeltje schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:50:
zeg, als het goed is werkt MSN nu gewoon met vodafone.. heb vandaag helemaal geen problemen gehad... of komt het omdat ik eerst mn sim heb uitgeschakeld, vervolgens Wifi aangezet en ben gaan inloggen op msn, en dan sim aan en wifi uit... :) ben benieuwd
Ben benieuwd of t probleem er nog steeds is... op deze manier is het mij ook gelukt alleen heb ik er nogsteeds last van af en toe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nightcrow
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:56:
[...]

Uhh bij mij gaat dit prima hoor. Bij een nieuwe zin verandert tie het eerste woord, zodra je weer een spatie intoetst, zodat het met een hoofdletter begint. Wil je halverwege een hoofdletter dan via key-pad 1x " *XT9 " indrukken of via toetsenbord uiteraard de shift :)
Ah kijk, daar was ik nog niet achter. Bedankt! :)
Verwijderd schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 21:28:
[...]

Je zegt 'ook' bij smartphonestunt. Ik dacht aan GSMWEB...Lastig dat er geen eenduidig antwoord is. Als je t9 gewoon op NL kan zetten, dan is er verder toch geen verschil tussen UK en NL?
Paar posts terug refereerde iemand aan pdashop. Vandaar het 'ook' bij smartphoneshop. Das dezelfde winkel, vandaar.

Bij de S730 is er geen onderscheid en is alleen de handleiding in het Engels. Windows (en dus ook T9) kun je zelf instellen op NL.
Bij bv de TyTNII is er wel verschil tussen UK en NL omdat je daar windows niet kunt veranderen, dan heb je dus én een Engelstalige handleiding én een Engelse windows. Zelfde geldt dan voor de NL versie. Bij de S730 gaat dat dus niet op. Meende te hebben gelezen dat er voor een Engelse windows sneller updates beschikbaar komen en sommigen de vertaling UK --> NL brak vinden. Dat zou dan bepalend kunnen zijn bij de keuze voor een UK versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik las dat iemand TomTom v6.030 (Build 8320) werkend had gekregen zonder het probleem van een onbrekend touchscreen. Kunnen meerdere mensen dit bevestigen? Zijn er meer mensen die deze versie geïnstalleerd hebben en kunnen browsen in de menu's dmv de navigatietoetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nightcrow schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:35:
[...]

Ah kijk, daar was ik nog niet achter. Bedankt! :)

[...]

Paar posts terug refereerde iemand aan pdashop. Vandaar het 'ook' bij smartphoneshop. Das dezelfde winkel, vandaar.

Bij de S730 is er geen onderscheid en is alleen de handleiding in het Engels. Windows (en dus ook T9) kun je zelf instellen op NL.
Bij bv de TyTNII is er wel verschil tussen UK en NL omdat je daar windows niet kunt veranderen, dan heb je dus én een Engelstalige handleiding én een Engelse windows. Zelfde geldt dan voor de NL versie. Bij de S730 gaat dat dus niet op. Meende te hebben gelezen dat er voor een Engelse windows sneller updates beschikbaar komen en sommigen de vertaling UK --> NL brak vinden. Dat zou dan bepalend kunnen zijn bij de keuze voor een UK versie.
Duidelijk! Dankjewel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het gevonden ja,tijdens smsen "fn" en dan space(t9 en dan nederlands kiezen bij talen)

ik heb btw de S730 met de adapt 300 werkt super icm tt5 sp en heb echt goede ontvangst en snel een lock en dat voor 55 eu,maar of je hem zo maar ik de winkel vind weet ik niet,wij hebben hem zelf binne kort in het asortiment als mijn evaringen goed blijven(pc/telecom winkel in hazerswoude-dorp)

Voor de rest heb ik meestal 15/14 mb geheugen vrij na een xios close apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 13:16:
[...]

ik heb het gevonden ja,tijdens smsen "fn" en dan space(t9 en dan nederlands kiezen bij talen)

ik heb btw de S730 met de adapt 300 werkt super icm tt5 sp en heb echt goede ontvangst en snel een lock en dat voor 55 eu,maar of je hem zo maar ik de winkel vind weet ik niet,wij hebben hem zelf binne kort in het asortiment als mijn evaringen goed blijven(pc/telecom winkel in hazerswoude-dorp)

Voor de rest heb ik meestal 15/14 mb geheugen vrij na een xios close apps
Dat is neem ik aan TomTom 5.2(1)? Heb je daar dan maps bijgekocht of wat?

Weet iemand toevallig hoe ik van mijn TCPMP player een standaard player voor bestanden kan maken? Als ik op youtube.com een filmpje aan klik pakt die de standaard player, maar deze ondersteunt geen youtube filmpjes. Wie o Wie kan mijn helpen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die nog problemen hebben met MSN:

http://www.lonelycatgames.com/?app=slick

Eenvoudig progje, werkt perfect. In te stellen om meldingen te geven (i.e. vibra of sound) dus hoeft het gepongel met de site van MSN ook niet meer. Verder blijf je ook gewoon aangemeld i.p.v. na x minuten inactiviteit afgemeld door de site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@all,

Betreft een dubbelpost, zie: Verwijderd in "HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 6"

Op dit moment werkt MSN Messenger en Live Messenger op sommige toestellen niet. Dit is niet de bedoeling, en we onderzoeken nu samen met Microsoft de oorzaak van het probleem. Er is in ieder geval geen enkele sprake van blokkades op MSN diensten of Live Messenger door Vodafone, zoals door sommige posters geopperd wordt.

Zodra de oorzaak gevonden is en belangrijker, het mogelijk manco hersteld, laten we dat direct weten. Uiteraard hopen wij dat jullie snel weer kunnen chatten via MSN.

Onze excuses voor dit ongemak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:37:
Voor de mensen die nog problemen hebben met MSN:

http://www.lonelycatgames.com/?app=slick

Eenvoudig progje, werkt perfect. In te stellen om meldingen te geven (i.e. vibra of sound) dus hoeft het gepongel met de site van MSN ook niet meer. Verder blijf je ook gewoon aangemeld i.p.v. na x minuten inactiviteit afgemeld door de site.
werkt idd prima;)

• Meauses
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 19:09
Ik merk bij mijn telefoon dat als ik een de screen lock code ingeef en ik mijn scherm lock, en ik deze dan weer wil unlocken dat hij gelijk om de code vraagt inplaats van de opgegeven tijd te wachten...

Hebben jullie hier ook last van?

En heeft iemand al de problemen die in dit topic zijn vermeld, aan HTC zelf gemeld? zoals bijv het memory leak e.d.

Solaredge SE8K - 8830Wp - 15 x Jinko Solar N-type 420Wp - 2x Jinko Solar 405Wp - 4x Jinko Solar N-type 430 & Hoymiles HMS800 + 2x JASolar 375Wp

Verwijderd

Meauses schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:19:
Ik merk bij mijn telefoon dat als ik een de screen lock code ingeef en ik mijn scherm lock, en ik deze dan weer wil unlocken dat hij gelijk om de code vraagt inplaats van de opgegeven tijd te wachten...

Hebben jullie hier ook last van?

En heeft iemand al de problemen die in dit topic zijn vermeld, aan HTC zelf gemeld? zoals bijv het memory leak e.d.
De tijd die je kunt instellen is de tijd die de telefoon wacht met het automatisch locken van het scherm. Als je hem op een minuutje insteld kun je je telefoon dus een minuutje laten liggen, daarna vergrendeld hij automatisch het scherm. Bij het ontgrendelen vraagt hij dan altijd naar de code, of je hem zelf gelockd hebt of dat het automatisch ging.

• jerryw00h
Verwijderd schreef op woensdag 19 december 2007 @ 16:50:
@all,

Betreft een dubbelpost, zie: Verwijderd in "HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 6"

Op dit moment werkt MSN Messenger en Live Messenger op sommige toestellen niet. Dit is niet de bedoeling, en we onderzoeken nu samen met Microsoft de oorzaak van het probleem. Er is in ieder geval geen enkele sprake van blokkades op MSN diensten of Live Messenger door Vodafone, zoals door sommige posters geopperd wordt.

Zodra de oorzaak gevonden is en belangrijker, het mogelijk manco hersteld, laten we dat direct weten. Uiteraard hopen wij dat jullie snel weer kunnen chatten via MSN.

Onze excuses voor dit ongemak.
Vodafone biedt nogsteeds een service aan die ze niet kunnen waarmaken...

Ik hoop dat ze deze snel hebben gefixt ?! duurt wel erg lang nu... -.-'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is jullie ervaring m.b.t. het internetten op de HTC S730? Zijn er mensen die voorheen een PPC (touchscreen) hadden en dit helemaal niets vinden of juist het touchscreen niet missen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 08:50:
Hoe is jullie ervaring m.b.t. het internetten op de HTC S730? Zijn er mensen die voorheen een PPC (touchscreen) hadden en dit helemaal niets vinden of juist het touchscreen niet missen?
ik ben idd ook wel benieuwt of je het touchscreen niet mist....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben vandaag bij phone house geweest die deden mij een aanbieding 2 jarige vodafone 22,50 abo + Vodafone blox internet 9,50 en dan moest ik nog 155 euro bij betalen iemand betere aanbiedingen gezien ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BugBoy
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 05-09 12:49
Ik wil de S730 ook wel hebben, want na 4 jaar een Nokia 6310i is die toch echt op :) Nu is het grote voordeel van mijn Nokia de enorme standby tijd. Ik bel erg veel en ik heb geen zin om tijdens de dag het ding aan de lader te moeten hangen. Nu ben ik daar wel een beetje bang voor als ik de matige standby tijd ziet (die al nergens op slaat).

Ik heb de volgende eisen:
  • IMAP client om altijd mijn e-mail te hebben. Kan die eigenlijk elke 15 minuten pollen?
  • Live Messenger connectivity.
  • Normale telefoonfunctionaliteit met numerieke toetsen (geen soft-key).
  • QWERTY toetsenbord voor SMS, Messenger en e-mail.
Daardoor kwam ik op de S730 uit, maar ik ben bang dat het ding meer aan de lader hangt dan er af. Kan iemand mij gerust stellen of moet ik op zoek naar wat anders?

The miracle isn't that I finished. The miracle is that I had the courage to start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 20:48:
ik ben vandaag bij phone house geweest die deden mij een aanbieding 2 jarige vodafone 22,50 abo + Vodafone blox internet 9,50 en dan moest ik nog 155 euro bij betalen iemand betere aanbiedingen gezien ?
Grapjassen he? Ik had hetzelfde bij BelCompany. Ik heb hem hier besteld
http://www.gsmweb.nl/forms/vf363.htm daar is ie voor jou dus gratis:)
Pagina: 1 ... 3 ... 10 Laatste