[LCD-TV] Toshiba Regza Z Serie

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 68.993 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:55
Spargo schreef op zondag 19 oktober 2008 @ 14:53:
[...]

Is dat zo? Hier spreekt men toch over de nieuwe "mid range models" en de ZF serie is toch top serie van Toshiba in 2008?
Ik zelf kan heel moelijk kiezen tussen de Toshiba ZF (en misschien dus de nieuwe RV )serie of toch een Panasonic Plasma 42PX/PZ........
Oh, ik had alleen naar de specs en design gekeken en die zijn (volgens mij) gelijk aan de ZF serie? Qua prijs klopt het ook wel redelijk (37 inch 1098 euro ongeveer)

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-05 01:54
Kan je goed gamen op de 46ZF355? Want review die ik vond miste ze een game mode? Mensen met ervaring die een xbox 360 erop gebruiken? Shooters op xbox live?

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199898

marcel9 schreef op maandag 08 september 2008 @ 15:29:
Op zich nog steeds heel tevreden met mijn 46ZF355D, ik zit er een meter of 3 max vanaf en hoewel dat in het begin even wennen was ben ik er nu heel enthousiast over, met name het kijken van HD content is een pure verademing...

Games spelen op dit scherm heb ik geen ervaring mee, ik heb hem vlak voor de EK gekocht en met veel plezier vooral alle HD sportevenementen gevolgd, gamen is zeker nog een optie alleen geen tijd voor gemaakt....

Echter ondanks mijn tevredenheid heeft zich een probleempje voorgedaan de laatste 2 weken... hij heeft regelmatig last van een donkerblauwe streep die zich verticaal aan de linkerkant laat zien, op de hoogte van de 4:3 grens... Ik vrees dus een mogelijk garantiegevalletje...
Zoals ik het lees op diverse fora gaat het om een 'address line failure' en dat zou vervangen van het panel kunnen betekenen.... :?

Lees oa. hier en hier

Hoe kan ik dit het beste aanpakken, melden bij Redcoon en zij regelen de rest ? Of zijn er betere alternatieven... ?
Ook ik heb nu last van die blauwe streep aan de linkerkant. Weet je toevallig hoe Redcoon hier mee om is gegaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBlueEyes
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-05 01:54
MM Den Haag had de 46ZF355D 2 weken geleden voor €1799,- staan. Vandaag kwam ik er weer kijken voor de Samsung 8 series. Ik kwam ook weer langs de Toshiba die nu nog maar €1499,- koste, flink prijsverschil voor zo'n korte tijd!

MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX3080 10G, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold6 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sathumax
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-04-2024
Over 4 weken ongeveer leverbaard de: :9

Toshiba REGZA 40ZF575DG

Met de volgende optoes:
Technische specificaties - REGZA 40ZF575DG:
- Beeldschermdiagonaal: 102 cm (40 inch)
- Helderheid: 500 cd/m²
- Reactietijd: 6 ms
- Contrast: 30.000:1
- Full HD
- Resolutie: 1920 x 1080
- Kijkhoek: 178°
- Active Vision M100 HD - 100Hz (120 Hz)
- Film Judder Canceller, 5:5 Pulldown
- Pixel Processing VI
- Resolution + (verbetering ten opzichte 355 serie)
- Real Digital Picture
- Digitale combfilter
- Panel Overdrive
- Active Backlight Control
- Digitale ruisonderdrukking
- MPEG Noise Reduction
- Cross Colour Noise Suppression, Chroma Bug Correction
- Extra scherp geprijsd bij redcoon
- Adaptive Colour Enhancement
- True Image
- Active Contrast Enhancement, Black Stretch, dyn. Gamma Curve Correction
- Full 10 Bit Processing
- 3D Colour Management
- WCG (Wide Colour Gamut) Panel
- Analoge tuner
- Digitale tuner: DVB-T incl. EPG
- SRS WOW Surround
- Slim Speaker
- Totaal uitgangsvermogen: 60 Watt (2x 30 Watt)
- Teletekst: 1300 pagina's in geheugen
- Game-modus ((verbetering ten opzichte 355 serie), PC-modus
- Intelligent Tuning System (ITS)
- Kinderbeveiliging

Aansluitingen:
- 4x HDMI (verbetering ten opzichte 355 serie met 3 HDMI)
- 2x Scart-ingang
- 2x Audio-ingang
- 1x Video-ingang
- 1x Component ingang
- 1x PC-ingang
- 1x Common Interface (CI)
- 1x Audio-uitgang
- 1x Hoofdtelefoon (3,5 mm jack)
- 1x Digitale Audio-uitgang (optisch)
- 1x Subwooferuitgang

Afmetingen:
- 93,3 x 58,0 x 8,9 cm (BxHxD)
- 93,3 x 63,1 x 28,2 cm (BxHxD) incl. Voet

Kleur:
- Pianozwart
:> _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wdrawing
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 16-04 11:05
Sathumax schreef op zondag 23 november 2008 @ 12:20:
Over 4 weken ongeveer leverbaard de: :9

Toshiba REGZA 40ZF575DG

Met de volgende optoes:
Technische specificaties - REGZA 40ZF575DG:
- Beeldschermdiagonaal: 102 cm (40 inch)
- Helderheid: 500 cd/m²
- Reactietijd: 6 ms
- Contrast: 30.000:1
- Full HD
- Resolutie: 1920 x 1080
- Kijkhoek: 178°
- Active Vision M100 HD - 100Hz (120 Hz)
- Film Judder Canceller, 5:5 Pulldown
- Pixel Processing VI
- Resolution + (verbetering ten opzichte 355 serie)
- Real Digital Picture
- Digitale combfilter
- Panel Overdrive
- Active Backlight Control
- Digitale ruisonderdrukking
- MPEG Noise Reduction
- Cross Colour Noise Suppression, Chroma Bug Correction
- Extra scherp geprijsd bij redcoon
- Adaptive Colour Enhancement
- True Image
- Active Contrast Enhancement, Black Stretch, dyn. Gamma Curve Correction
- Full 10 Bit Processing
- 3D Colour Management
- WCG (Wide Colour Gamut) Panel
- Analoge tuner
- Digitale tuner: DVB-T incl. EPG
- SRS WOW Surround
- Slim Speaker
- Totaal uitgangsvermogen: 60 Watt (2x 30 Watt)
- Teletekst: 1300 pagina's in geheugen
- Game-modus ((verbetering ten opzichte 355 serie), PC-modus
- Intelligent Tuning System (ITS)
- Kinderbeveiliging

Aansluitingen:
- 4x HDMI (verbetering ten opzichte 355 serie met 3 HDMI)
- 2x Scart-ingang
- 2x Audio-ingang
- 1x Video-ingang
- 1x Component ingang
- 1x PC-ingang
- 1x Common Interface (CI)
- 1x Audio-uitgang
- 1x Hoofdtelefoon (3,5 mm jack)
- 1x Digitale Audio-uitgang (optisch)
- 1x Subwooferuitgang

Afmetingen:
- 93,3 x 58,0 x 8,9 cm (BxHxD)
- 93,3 x 63,1 x 28,2 cm (BxHxD) incl. Voet

Kleur:
- Pianozwart
:> _/-\o_
Hoe kom je aan deze info? de meeste duitse webshops geven 1 jan of zelf 31 jan aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sathumax
Wdrawing schreef op zondag 23 november 2008 @ 14:43:
[...]

Hoe kom je aan deze info? de meeste duitse webshops geven 1 jan of zelf 31 jan aan
Ik heb een vriend werken bij Toshi >:)
En nog iets, het wordt geen LED TV, maar weer zo'n dikke uitvoering terwijl samsung en sharp hele supper platte LED tv's gaan leveren vanaf kerst a januari 2009 :P

[ Voor 24% gewijzigd door Sathumax op 23-11-2008 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Nu mijn 32C3500P waarschijnlijk wordt doorgeschoven (volgend jaar) naar de woonkamer, ben ik alvast een beetje aan het oriënteren naar een opvolger. Mijn huidige Toshiba voldoet echt ruimschoots, maar nu Full HD bijna voor het oprapen ligt, ga ik daar nu meteen voor. Ook gezien de prijzen is een 42" model een geschikte keuze en is wellicht zelfs nog iets te groot op mijn kamer. Anyway, gezien ik de laatste tijd veel vanaf HD source afspeel (PS3, HDMI via PC) wil ik dan meteen proberen om een ware thuisbioscoop op te zetten.

En heel toevallig zag ik laatst dat Toshiba met een hele interessante serie komt, welteverstaan de Regza ZV Series. Als je de specificaties erop mag geloven wordt dit een absolute topper :*)

Afbeeldingslocatie: http://www.home-entertainment.toshiba.co.uk/upload/LCDTV/42%20Inch/ZV/42zv55d_mainpage.gif

Als je deze preview mag geloven dan beschikt deze LCD serie over een Cell CPU (zelfde als PS3) die de upscaling verzorgt van dergelijke content. In mijn ogen een aangename toevoeging, zeker gezien oa de DVD upscaling van de PS3 erg netjes is :)

Verwachte prijzen UK;
  • Toshiba 42ZV555D | 42-Inch, £899.99 - ~€1053,-
  • Toshiba 46ZV555D | 46-Inch, £1199.99 - ~€1404,-
Uiteraard komt er dan nog een hele lading BTW, invoersrechten, etc bovenop. Maar misschien blijft die prijs nog enigszins aantrekkelijk. Ik hou het 42" model in elk geval in de gaten B)

[edit]eerste prijzen bij onze buren gespot, klik
[edit2]Alternate DE heeft hem nu ook als pre-order, klik

Als die prijzen nou ook even de uiteindelijke NL winkelprijzen worden.. :P

[ Voor 16% gewijzigd door rlkz op 26-11-2008 10:55 ]

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Niet online
Redcoon heeft de eerste modellen al toegevoegd aan hun assorti.

Toshiba REGZA 42ZV555DG
Toshiba REGZA 40ZF575DG

Ben benieuwd naar de eerste paar reviews :)

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21-08-2024

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Iemand ervaring met de 42XV555D? Deze staat nu voor een mooi prijsje op 1dayfly.

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sathumax
rlkz schreef op zondag 30 november 2008 @ 22:10:

Toshiba REGZA 42ZV555DG
Toshiba REGZA 40ZF575DG

Redcoon heeft de aanbieding weggehaalt, zal wel waarschijnlijk klote lopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3dmaster
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 16:44
rlkz schreef op zondag 30 november 2008 @ 22:10:

Toshiba REGZA 42ZV555DG
Toshiba REGZA 40ZF575DG

Het lijken mij intteresante tv's alleen ik zie ze nergens meer op internet. Moeten ze nog uitkomen? Ik/wij twijfelen tussen de Toshiba 40ZF355D en de Sony KLD 40W4500. Zelfde prijsklasse, alleen qua design vind ik de toshiba veel mooier, ook doordat hij wat kleiner is. Nu vraag ik me af of zijn opvolger 40ZF575DG veel beter is/wordt.

Last night I lay in bed looking up at the stars in the sky and I thought to myself, where the heck is the ceiling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Niet online
Hmm ik zie inderdaad dat Redcoon nu zogoed als alle gegevens hebben verwijderd. Beide modellen moeten nog uitkomen als het goed is. De nieuwe modellen, met name de 42ZV555 en 40ZF575DG worden heel interessant. Deze beschikken ook over een Cell processor die oa de upscaling verzorgt van verschillende media, althans aan de hand van vele mediaberichten.

Ik hou het in elk geval even in de gaten :)

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

M'n oog is ook gevallen op de Regza serie, met name de ZV serie ivm met de cell processor zoals merendeel hier al aangeeft.

Alleen vraagje. Kwam net perongeluk op de Regza Showroom website terecht (www.regza.com). En hier wordt veel aandacht besteed aan SRT ( Super Resolution Technologie). Maar volgens deze website is alleen de xxXV545U serie hiervan voorzien (In combinatie met 120h).

Maar deze modellen kom ik helemaal niet tegen op http://www.home-entertainment.toshiba.co.uk? Laagste is de xxXV555U modellen? En deze techniek zie ik ook echt nergens staan. Zit dit ook in de xxZV555D serie?

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Niet online
Gigantisch doolhof maakt Toshiba er weer van. In de VS heet de techniek schijnbaar nu SRT, terwijl zowel op de UK en DE website deze technieken niet eens voorkomen. Hier spreekt men weer over Resolution+.
Toshiba annonceert met de vernieuwde REGZA ZF HDTV serie de eerste HD TV met geïntegreerde mogelijkheden to beeldverbetering met behulp van een krachtige cell-processor.

De REGZA ZF-serie is het debuut van Toshiba’s innovatieve Resolution Plus technologie, die een Cell-processor gebruikt om meer gedetailleerdere beelden te leveren. Dankzij geavanceerde beeldversterkingstechnieken worden SD-bronnen gescand en opwaarts geconverteerd (upscaled) naar bijna HDTV-kwaliteit, wat scherpere beelden met meer details oplevert.
Het blijkt dat de europese modellen alleen over de Cell processor beschikken wanneer ZF in de productnaam staat. Vervolgens pak je er een ZV serie erbij, wordt erook Resolution+ vermeld? *zucht* :S

Ik ga me weer even verder verdiepen in de materie :P

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 201582

De ZF heeft naar mijn weten daadwerkelijk een Cell-processor. De ZV doet het softwarematig. ...dacht ik...

Toshiba maakt het er in ieder geval niet makkelijker/duidelijker op...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 3E3A37
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 09-04 22:07
Mensen bekend met de Toshiba 32XV500P? Ik kan hier geen review op internet over vinden.
Wel de specs uiteraard, maar ik wil toch eerst klanten ervaring horen. Ook heb ik nog nooit een Toshiba televisie gehad, en ga normaal altijd voor Samsung, maar door de mooie prijs met Full-HD werd ik aangetrokken door Toshiba.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Onze oosterburen blijken em ook al te hebben, kwam hier de 46ZV555DG tegen voor €1389,-

Goedkoopste in Nederland die ik heb gezien is 1486,-

Maar wil em graag eerst keertje in winkel kunnen aanschouwen... :(

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mesh schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 17:33:
Onze oosterburen blijken em ook al te hebben, kwam hier de 46ZV555DG tegen voor €1389,-

Ik zit ook al te kijken naar Toshiba. Met name door de specs en het design. Maar inderdaad: hier in de buurt (Noord Holland) is alles Sony, Samsung en Philips (en in mindere mate Pioneer, Panasonic, LG, JVC en Sharp...) Maar nergens kun je Toshi's bekijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goldwing1973
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 14-04 15:41
Mesh schreef op zaterdag 03 januari 2009 @ 17:33:

Als je hier kijkt zie je de 46XV555DB voor ongeveer 900 euro.
Nadeel is dat ze niet versturen buiten de UK, maar voor die 600 euro verschil is de bootovertocht naar Hull prima te doen.
Zelf heb ik met de auto m'n 57Z3030DB gehaald bij hun, scheelde me meer dan 2000 euro met de goedkoopste NL webshop.

En over garantie hoef je je geen zorgen te maken, Toshiba geeft gewoon garantie op de tv (ook dit heb ik zelf al ondervonden)

[ Voor 6% gewijzigd door Goldwing1973 op 07-01-2009 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Op zich een goede tip, Goldwing1973, maar het probleem zit hier:
Maar wil em graag eerst keertje in winkel kunnen aanschouwen...
[edit]
Overigens een goede/positieve review van de 46ZV555D

[ Voor 35% gewijzigd door Anoniem: 201582 op 08-01-2009 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel9
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09-02 19:46
En over garantie hoef je je geen zorgen te maken, Toshiba geeft gewoon garantie op de tv (ook dit heb ik zelf al ondervonden)
Heeft iemand nog een goede tip voor me wat garantie betreft ?

Mijn Regza 46ZF355D heeft een verticale lijn ter hoogte van de 4:3 grens die de eerste 10 minuten blauw blijft en daarna als het toestel warm is gewoon gaat werken. Ik heb mijn toestel besteld via Redcoon en die kunnen hem voor garantie op komen halen en daar twijfel ik nog een beetje aan... heb geen idee hoe lang ik hem dan kwijt ben etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

marcel9 schreef op vrijdag 09 januari 2009 @ 11:56:
[...]

Heeft iemand nog een goede tip voor me wat garantie betreft ?
Hiervoor kan je het beste gewoon even contact opnemen met de servicedesk van Redcoon.

...

Kreeg een beetje vreemde reactie van Exalto.be (Zij regelen volgens Toshiba alle consumenten elektronica in de Benelux) over de beschikbaarheid van de xxZV555 serie in Nederland.
Geachte heer Meijer,

Dit model is helaas gecancelled.

Met vriendelijke groeten,

Allard Warnas
TOSHIBA
Mailto:allard@exalto.be

---

From: M. Meijer [mailto:xxx@xxx.xxx]
Sent: jeudi 8 janvier 2009 14:16
To: Stephan
Subject: RE: Vraag betreffende de xxZV555 LCD tv serie

Beste Exalto.be,

Meerdere mensen op het Gathering of Tweakers forum volgen al vele maanden lang de ontwikkelingen rond de xxZV555 Regza LCD TV serie. Echter heeft nog niemand de tv in een showroom kunnen vinden binnen Nederland. Deze is ook erg beperkt leverbaar als we dit vergelijken met onze buren in het westen (Engeland) en oosten (Duitsland).

Nu is mijn vraag of u misschien wat adressen weet van leveranciers of winkels die deze tv’s verkopen? Het liefst in de omgeving van de Randstad in Nederland. We zijn namelijk erg geïnteresseerd in het aanschaffen van een dergelijk model, maar willen graag eerst de tv aanschouwen.

Met vriendelijke groet,

Melle Meijer
Heb al mailtje teruggezonden, want wat verkopen al die webshops dan? :X
Anoniem: 201582 schreef op donderdag 08 januari 2009 @ 12:12:
Overigens een goede/positieve review van de 46ZV555D
Hier ook een erg uitgebreide review van de 40ZF355D

[ Voor 10% gewijzigd door Mesh op 09-01-2009 12:44 ]

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Niet online
*zucht* zijn alle LCD's nu ineens crap? :?

Samsung LE40A7xx/8xx heeft last van inputlag of kampt met loslatende omlijsting, Sony KDL-40W(Z)4500 heeft (teveel) last van bleeding wat ontzettend storend is imo. Daarnaast heeft LG/Sharp/Philips butt ugly modellen of niet de juiste specificaties. Panasonic schijnt weer de betere keuze te zijn, alleen 40/42" op LCD vlak zijn er niet. Kortom, enkel Toshiba blijft hierin over.

De zoektocht gaat in elk geval verder, mogelijk dat het dan toch de 42ZV555 wordt. Alleen deze is waarschijnlijk net te groot op ~2m afstand B)

[edit]Plasma = no go, irriteer me mateloos aan het trillende beeld.

[ Voor 5% gewijzigd door rlkz op 13-01-2009 21:32 ]

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Heeft iemand uberhaupt al een xxZV555 staan? Ben erg nieuwsgierig naar de kwaliteit van het beeld. :)

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Niet online
Mesh schreef op woensdag 14 januari 2009 @ 13:59:
Heeft iemand uberhaupt al een xxZV555 staan? Ben erg nieuwsgierig naar de kwaliteit van het beeld. :)
me2, ik heb inmiddels de meest bekende LCD modellen/merken bekeken bij MM/Saturn maar ik ben erg benieuwd naar de kwaliteit van het Toshiba scherm. Maar helaas nergens een ZV serie te bekennen :|

Misschien dat ik ook maar gewoon met m'n bolle hoofd de ZV555 bestel, althans daar neigt het wel steeds meer naar toe. Puur omdat Toshiba nu ook goed bevalt en de ZV555 een hele reeks aan "noodzakelijke" technieken ondersteund. Tevens op AVForums zijn er voldoende mensen positief over het scherm.

* rlkz gaat weer verder speuren...

[edit]
wel even goed om te weten;
42ZV555, S-IPS panel
46ZV555, S-PVA panel

[ Voor 4% gewijzigd door rlkz op 15-01-2009 22:40 ]

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Niet online
Duitse 42ZV555 review! klik
Google translate versie, klik

Behoorlijk positief! :)

jeuk jeuk..

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237466

ik zit ook heel erg te twijfelen tussen deze tv en de sony 40W4500 en mogelijk een panasonic plasma...
erg moeilijke keuzes met zoveel aanbod, en zoveel goede reviews en meningen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heeft iemand ervaring of een mening over de Toshiba 42RV555 ?
Alles zit daar op en aan en deze kost nu +/- 825 euro !

ik heb al wat forums doorgelezen en daar waen ze wel positief.!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Was vd week nog even langs de MediaMarkt geweest. Hier en daar nog wel een Toshiba weten te vinden, maar geen enkel model dat in de buurt komt van de ZV serie. Een van de medewerkers wist mij te vertellen dat deze ook niet in de showroom zal komen, enkel over enkele weken alleen op bestelling. Hij was echter nog niet opgenomen in hun systeem, dus kan geen prijs noemen.

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Niet online
Crap, wegens gebrekkige showroom modellen en hands-on ervaringen, toch uiteindelijk maar besloten om voor de Panasonic TX-37LZD800 te gaan (althans hij wordt besteld) Tot nu toe de beste LCD in z'n klasse.

Helaas dit keer geen Toshiba...

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

wat zijn nou de verschillen tussen de 42RV555 en de 42ZV555 ?

Volgens mij alleen de cell processor ?
de rest van de specs is precies hetzelfde, en er zit een wat "luxer" voetje onder.

aangezien mijn reciever en tevens hd decoder al upscaled....lijkt mij die cell processor niet nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rlkz
  • Niet online
Anoniem: 237466 schreef op maandag 19 januari 2009 @ 15:33:
wat zijn nou de verschillen tussen de 42RV555 en de 42ZV555 ?

Volgens mij alleen de cell processor ?
de rest van de specs is precies hetzelfde, en er zit een wat "luxer" voetje onder.

aangezien mijn reciever en tevens hd decoder al upscaled....lijkt mij die cell processor niet nodig.
Je kan heel gemakkelijk schermen naast elkaar zetten, op de UK website. (klik) Kwestie van klik klik :)

I browse with Vivaldi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

hebben jullie lag/blurring ervaren op de oudere types van toshiba ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrecker3D
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 10-12-2024
Anoniem: 199898 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 19:51:
[...]

Ook ik heb nu last van die blauwe streep aan de linkerkant. Weet je toevallig hoe Redcoon hier mee om is gegaan?
die sturen hem op ,en na 7weken !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! krijg je een nieuwe thuis gestuurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel9
Anoniem: 199898 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 19:51:
[...]

Omdat ik nogal opzag tegen het proces met Redcoon, zeker in de feestdagen periode heb ik nog geen garantie geclaimd, het euvel verdwijnt bij mij ook meestal na 20 minuten en heb er dus niet heel veel last van.... maar ik ga nog wel verhaal halen... Ik hoor graag hoe dat bij jou verloopt.... een leentoestel zou handig zijn maar volgens Redcoon zit dit er niet in ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sathumax
DUs jullie raden aan om niet bij redcoon te kopen omdat ze moeilijk doen met garantie gevallen of.....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel9
Wat mij betreft zal ik Redcoon niet afraden op dit punt, ik heb echter eerder eens gehoord dat er een bedrijf van Toshiba bij je langskomt en dan de TV meeneemt en een vervangend model achterlaat. Dat is dus blijkbaar niet het geval, je TV wordt door de distributeur van Redcoon opgehaald en daarna ter garantie aangeboden, hier gaat uiteraard enige tijd overheen... een week of 7 zoals in dit draadje is te lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sathumax
Kan iemand mij vertellen waar ik de type 42zv555Dg kan bekijken???
Mag ook net over de grens zijn in duitsland voorbeeld.
het liefst ergens midden van het land.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dacide
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17-10-2024
Ik zag de aanbieding al in mijn mailbox deze ochtend.
We zijn druk bezig met een huis te kopen (rond te maken), dus een LCD (+/-117cm) dient nog aangeschaft te worden.

Hoop dat ik wat speling op het werk heb om wat objectieve reviews te kunnen lezen.

als iemand een goede review source voor me heeft dan hoor ik dat graag. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sNielz123
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 20:14
vandaag bij Krekel in lommel geweest.. in de buurt van de mac..

Daar zijn de Toshiba's in het wild te bewonderen.

Zelf heb ik anderhalf jaar geleden een 37" toshiba gekocht en ben er erg tevreden mee. Alhoewel ik nu voor een maatje groter en fullHD aan het kijken ben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mesh

Mesh

Use the FAQing SEARCH!

sNielz123 schreef op zaterdag 21 maart 2009 @ 17:33:
vandaag bij Krekel in lommel geweest.. in de buurt van de mac..

Daar zijn de Toshiba's in het wild te bewonderen.

Zelf heb ik anderhalf jaar geleden een 37" toshiba gekocht en ben er erg tevreden mee. Alhoewel ik nu voor een maatje groter en fullHD aan het kijken ben :)
Welke heb je mogen aanschouwen? :o

En nog een mooie video review van de 46ZV555DB: http://videos.cnet.co.uk/39041277.htm

Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcel9
Ik heb uiteindelijk nog lang gewacht en na bijna het verstrijken van het eerste jaar van de garantie (van de 2.. neem ik aan?) heb ik de 46ZF355 vandaag op laten halen door de vervoerder van Redcoon. Omdat ik zo'n gevoel heb dat e.a. wel eventjes gaat duren heb ik intussen een 37RV555D besteld om de tijd te overbruggen, die kan daarna wel naar de "studeer" kamer ;)

Vraag is nu even of er een reparatie komt, op avforums lees ik dat bij de 46ZF355 het een probleem is wat niet repareerbaar is en dat sowieso de kans op herhaling groot zou zijn omdat het een design fout is, de kast zou niet zwaar genoeg zijn voor het panel, waardoor de line address failure ontstaat (verticale lijnen op de 4:3 grens)

Vraag is nu, welk model is een waardige vervanger en waar moet ik genoegen mee nemen als ze mij een ander toestel aanbieden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 257427

Mijn Toshiba 40ZF355d doet het tot nu toe goed.
Na 2 TV's met defecte pixels die omgeruild zijn (zie hele vroege posts).

Alleen kijkt mijn TV nu ieder uur of er een update is.
Je hoort een luide klik en het groene lampje gaat aan. Na een seconde of tien gaat het lampje weer uit.

Weet iemand hoe ik een nieuwe update op mijn TV kan krijgen? Of anders de check kan uitzetten.

Verder voor iedereen die twijfelt over deze TV's: Het beeld is fantastisch!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrX_Cuci
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 09-11-2024
Ik wil iedereen een tip meegeven. Exalto is het meest waardeloze bedrijf dat ik ken. Onlangs heb ik problemen ondervonden met mijn Toshiba Regza en helaas is het bedrijf waar ik deze heb aangeschaft failliet. Uiteraard meteen contact opgenomen met Exalto, aangezien zij verantwoordelijk zijn voor reparatie in de benelux (volgens Toshiba Europe), maar deze geven niet thuis. Mijn TV zou een import model zijn. (Wist ik niet) Volgens consuwijzer maakt dit echter geen verschil en zullen zij die TV in reparatie moeten nemen. Dan maar via mijn rechtsbijstand proberen. Helaas, ook geen gehoor. Daar sta je dan als consument. Ze maken prachtige LCD's, maar als je er wat aan hebt.......Wees dus gewaarschuwd.

Het euvel van mijn T:. Rechtsbovenin een zwarte balk van een centimeter of 10

[ Voor 5% gewijzigd door MrX_Cuci op 04-10-2009 20:02 ]

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste

Let op:
Zet hier aub geen statusmeldingen van je bestelling neer en andere van dit soort dingen. Het gaat hier om de TV en niet om hoe en waar je hem hebt gekocht en hoe lang dat duurt.