[LCD-TV] Toshiba Regza Z Serie

Pagina: 1 2 ... 7 Laatste
Acties:
  • 69.041 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MDadm
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 28-10-2022

MDadm

MD not admin

Topicstarter
Regza Z(F) Serie

Afbeeldingslocatie: http://www.home-entertainment.toshiba.co.uk/consumer/products.nsf/pages/lcdplasma-regzaz/$file/category_hero_Large.jpg

Toshiba Nederland (linkt voor "Home Entertainment" door naar Toshiba UK
Toshiba Deutschland
Toshiba United Kingdom

Aanvullend plaatje 1
Aanvullend plaatje 2
Aanvullend plaatje 3
Aanvullend plaatje 4

Belangrijke specificaties
  • Full HD Ready 1920x1080p
  • 100Hz Active Vision M100 HD
  • 1:1 Pixel mapping
  • ONKYO® luidsprekers
  • DVB-T Tuner (helaas geen DVB-C) :'(
Beeld
  • Panelresolutie: 1920x1080
  • Beeldformaten: 37", 42", 47", 52", 57"
  • Helderheid: 500 cd/m2
  • Contrast: Heb ik nog nergens kunnen vinden :/
  • Dynamisch contrast: Over het dynamisch contrast van de Z Serie is een hoop onduidelijkheid. Op de websites van Toshiba staan waarden vermeld die onjuist (te hoog) zijn. Onderstaande waarden komen uit een recente folder en liggen waarschijnlijk dichter bij de waarheid: 57" ⇒ 6600:1 52" ⇒ 10000:1 47" ⇒ 3300:1 42" ⇒ 5000:1 37" ⇒ 5000:1
  • Paneltechnologie: Toshiba maakt gebruik van 2 verschillende panel technologieën. De technologie die gebruikt wordt is afhankelijk van het formaat (en beinvloedt waarschijnlijk ook het contrast): 57" ⇒ S-PVA 52" ⇒ S-PVA 47" ⇒ IPS 42" ⇒ IPS 37" ⇒ IPS
Geluid
  • ONKYO® slim luidsprekers
  • SRS WOW®
  • Geluidsvermogen (RMS) 20W
Aansluitingen
  • HDMI (3): versie 1.3 met HDCP, 1080p (24/25/30/50/60Hz), Lip Sync, Deep Colour, xvYCC en CEC
  • Component (1): YUV (480p/480i/576p/576i/720p/1080i)
  • SCART (2): RGB en AV
  • Wide XGA (1): maximale resolutie van 1360x768
  • S-Video (1)
  • Video (1)
  • Analoge audio ingang (2): L+R (S-Video), L+R (Component), L+R (PC)
  • Analoge audio uitgang (1): L+R en Subwoofer
  • Digitale audio uitgang (1): TOSLINK
  • Koptelefoon uitgang (1): 3,5 mm
  • Common Interface

Ik ben al een tijdje op zoek naar een LCD TV (of wellicht toch plasma :) ) voor ons nieuwe huis. Ik heb me aanvankelijk gefocust op de Philips Ambilight Serie, maar toen ik dit in real life zag vond ik het toch wat tegenvallen (kwestie van smaak), uitzondering daarop vormde de Aurea :9~ , maar die past absoluut niet binnen het budget. Mijn oog is nu gevallen op de Toshiba 37Z3030D. Er zijn een aantal fora in het buitenland waarin de Z(F) Serie besproken wordt, maar op GoT lijken de Toshiba LCD's wat minder "populair" te zijn. Vandaar dit topic (mijn 1e). Ik weet dat de startpost nog niet compleet is en zal mijn best doen daar in de komende tijd aan te werken.
Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met de Z(F) Serie en de Toshiba LCD TV's in het algemeen (al moet ik met dat laatste wellicht voorzichtig zijn ⇒ off-topic alerts).

[ Voor 6% gewijzigd door MDadm op 25-05-2008 13:09 . Reden: Toevoegingen ]

M6N 1,7 Banias M10 1024MB Travelstar 7K60 IPW2100 Combi en nu ook MacBook C2D 2,0Ghz 2048MB

• cojones81
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12-06 12:13
Gisteren bij MM in Alphen een bezoekje gebracht en weekend daarvoor bij de BCC... Geen Toshiba te bekennen!! Ik vind t op papier mooie apparaten, maar zou ze toch een keertje real life willen zien!!

Anoniem: 139638

specificaties spreken me ook aan, en meeste reacties die ik er over lees van bezitters zijn ook positief. Maar ik kan nergens gegevens over de reactiesnelheid vinden.

• Tinman
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 04-06 20:08
Welke grote elektronica keten verkoopt deze tv's?
Kan ze namelijk nergens in de winkel vinden en wil ze graag eens bekijken.

• MDadm

MDadm

MD not admin

Topicstarter
Tinman schreef op donderdag 22 november 2007 @ 18:36:
Welke grote elektronica keten verkoopt deze tv's?
Kan ze namelijk nergens in de winkel vinden en wil ze graag eens bekijken.
Ik heb Toshiba een mail gestuurd, helaas nog geen antwoord ontvangen. In Duitsland schijnt het merk meer verkocht te worden.

@uploader26
Ben je er tevreden over. De X Serie had wat lagere contrast waardes (als ik het goed heb), heb je daar last van. Ben zelf iemand die nooit in het donker TV kijkt.

[ Voor 19% gewijzigd door MDadm op 22-11-2007 19:23 ]

M6N 1,7 Banias M10 1024MB Travelstar 7K60 IPW2100 Combi en nu ook MacBook C2D 2,0Ghz 2048MB

Anoniem: 107573

Ik denk dat je als je een Toshiba wilt kopen, je zo goed als zeker veroordeeld bent tot de internetshops. Ik was namelijk op zoek naar de 42X3030, mede vanwege de goede reviews op het net, en heb mij ook rot gezocht naar reguliere winkels die ze verkopen, helaas zonder resultaat. Dus heb ik hem online gekocht. Wel gewoon met 2 jaar fabrieksgarantie overigens.

En het klopt dat Toshiba in Duitsland, en vooral in Engeland, veel bekender is en meer wordt verkocht. Mijn Toshiba is dan ook in Southampton, UK gefabriceerd.

[ Voor 18% gewijzigd door Anoniem: 107573 op 22-11-2007 20:56 ]

• MDadm

MDadm

MD not admin

Topicstarter
Anoniem: 139638 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:20:
specificaties spreken me ook aan, en meeste reacties die ik er over lees van bezitters zijn ook positief. Maar ik kan nergens gegevens over de reactiesnelheid vinden.
Weet niet of deze gegevens betrouwbaar zijn, maar hier wordt aangegeven dat de RT 8 ms is.

MDadm schreef op donderdag 22 november 2007 @ 19:07:
[...]

@uploader26
Ben je er tevreden over. De X Serie had wat lagere contrast waardes (als ik het goed heb), heb je daar last van. Ben zelf iemand die nooit in het donker TV kijkt.
Ja, ik ben over het algemeen positief. De X serie heeft idd wat lagere contrastwaardes ( 6000:1 ), maar dat is voor mij meer dan genoeg. Xbox 360 games in 1080P zien er echt fantastisch uit, alsmede films in HD.

Echter, het gewone ( digitale ) tv signaal valt een beetje tegen bij mij. Dat komt ook in de reviews naar voren, deze tv is uitermate geschikt voor HD materiaal, scoort ie bovengemiddeld, maar in SD scoort ie maar gemiddeld. En ja, ik kom van een 32" HD ready, dus alle kleine oneffenheden in het beeld komen natuurlijk ook extra naar voren op een scherm van 106 cm :9

Vandaar dat ik een bestelling bij UPC heb gedaan voor een HD decoder, dan heb ik in ieder geval 4 kanalen in HD, en misschien dat het SD signaal ook wat verbeterd. Maar over het algemeen ben ik positief over deze tv, denk echter wel goed na als je ook veel naar gewone ( analoge of digitale ) tv wilt gaan kijken. Maar dat is met Full HD LCD over het algemeen toch al wel een zwak puntje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 21:25
Ik zie geen andere Toshiba topics, dus plaats ik dit maar hier.

Ik zie dat ik andere landen veel meer aandacht is voor Toshiba LCD TV's dan in Nederland, de reden is mij tot nu toe onbekend. Het volgende model lijkt nu een betere (en ietwat duurdere) keuze te zijn dan de 3030d serie, namelijk bijv. de 46zf355d:

Afbeeldingslocatie: http://www.toshiba.de/consumer/images/product/46zf355d_01.jpg

Model met 1080p support, 24p 5:5 pulldown.

In deze test (http://www.areadvd.de/hardware/2007/toshiba_46zf355d_1.shtml) blijkt dat dit model in ieder geval nog beter uit de verf komt.

Waarom is Toshiba in Nederland een no-no? Dit toestel staat bij mij op de shortlist, dus wel even wat meer info vergaren.... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 242906

in Duitsland en de UK gaan ze als warme broodjes over de toonbank :)

Heb een duitser gesproken en die vond de Z serie de beste lcd's die je op t moment kan kopen ..

Heb zelf de 42 inch gekocht (nog niet in huis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hier nog een review :

http://www.trustedreviews...a-42Z3030D-42in-LCD-TV/p1

reviews van de X serie :

http://www.trustedreviews...a-42X3030D-42in-LCD-TV/p1

http://www.hdtvtest.co.uk/Toshiba-42X3030D/

Geluid op de Toshiba's schijnt ook erg goed te zijn.. Wel zo fijn voor degene die geen ruimte hebben voor externe home cinema apparatuur

Super Tv's als ik t zo moet geloven!

[ Voor 28% gewijzigd door Anoniem: 242906 op 07-12-2007 17:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

JAHRASTAFARI schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 15:51:Waarom is Toshiba in Nederland een no-no? Dit toestel staat bij mij op de shortlist, dus wel even wat meer info vergaren.... :*)
Omdat we boertjes zijn .. en je kent t spreekwoord.. wat de boer niet kent eet ie niet

Iedereen loopt massaal achter de massa aan om vervolgens dure sony toestellen in huis te halen met clouding.. Samsungs met brakke kleuren en een overdosis aan zwart etc. etc.

maar goed, als je niet beter weet dan ga je er vanzelf sprekend van uit dat de bekende merken altijd goed zijn.. de meeste mensen zullen niet eens t verschil zien tussen goed of slecht totdat je er een ander scherm naast zet .. Heb hier nu een dure loewe staan (niet van mij) waarvan ook iedereen altijd maar blind roept dat ze t neusje van de zalm zijn .. en ik vindt t zelf nogal tegen vallen qua prijs/kwaliteit verhouding (en nee ik ben niet t type dat een tv op de fabrieks instellingen beoordeeld)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
Anoniem: 242906 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 17:27:
in Duitsland en de UK gaan ze als warme broodjes over de toonbank :)

Heb een duitser gesproken en die vond de Z serie de beste lcd's die je op t moment kan kopen ..

Heb zelf de 42 inch gekocht (nog niet in huis)
Zeer geïnteresseerd in een mini review van jouw kant als je 'm hebt! :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alpine
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20:02

Alpine

Twisted animator

Ik heb al een tijdje de 37Z3030D. Het is echt een prachtig scherm.

Het beeld is erg mooi. De kleuren en het contrast is goed. Een blu-ray filmpje op 1080p24p met active vision M100 aan geeft een mooi vloeiend beeld zonder stotteringen.

Verwacht echter geen wonderen van het geluid wat er uit de ONKYO speakertjes komen. Het is wel acceptabel voor een TV uitzending maar als je een blu-ray of HD-DVD filmpje aan het kijken bent dan is het blikkerige en hol geluid niet heel fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iceme
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 09-06 09:46
Ik las op htforum dat er wel wat verschil zit tussen de toshiba modellen en de panelen hieronder een quote over de gebruikte panelen
Modellen die ik heb gezien die perfect zwart weergeven, zelfs onder een zeer grote kijkhoek:
- 52Z3030D=> S-PVA panel
- 46XF350P=> S-PVA panel
- 40XF350P=> S-PVA panel

Modellen die GEEN goede zwartgeven bieden en slechts over een beperkte kijkhoek mooie kleuren kunnen weergeven:

- 37X3000P=> IPS panel
- 42X3000P=> IPS Panel
- 42Z3030P=> IPS Panel
- 37Z3030D=> IPS Panel
wat de werkelijkheid is over de zwartwaarden durf ik niet te zeggen, zelf ben ik benieuwd naar de 46XF350P dus als iemand weet waar deze staat in oost nederland laat het even weten.

Misschien kunnen we hier het Algemene Toshiba Regza topic van maken ipv de Z serie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JAHRASTAFARI
Alpine schreef op zondag 09 december 2007 @ 20:57:
Verwacht echter geen wonderen van het geluid wat er uit de ONKYO speakertjes komen. Het is wel acceptabel voor een TV uitzending maar als je een blu-ray of HD-DVD filmpje aan het kijken bent dan is het blikkerige en hol geluid niet heel fijn.
Dit is met elke TV zo, beter om voor niet teveel geld een surround setje erbij te zetten. Zou ook geen TV willen die een flinke bas produceert, volgens mij niet goed voor de levensduur... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 139638

Bij Saturn (soort MM) in Hoofddorp hebben ze meerdere type Toshiba's staan

maar zie net dat ze maar 2 vestigingen in Nederland hebben :P Hoofddorp en Rotterdam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MoRz
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-02-2024
Vergeet ook niet Tilburg :9 Straks is er ook een te vinden in Groningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Binnekort komt er waarschijnlijk een 40 inch van de ZF uit..

Toshiba wil er zelf niks over kwijt, misschien omdat ze bang zijn dat de huidige verkopen op de Z serie zullen terug lopen .. maar via deze link van hun service center kun je een lijst vinden waar onder andere 40ZF tussen staat.. Het zou kunnen zijn dat ze het model gecancelled hebben maar dat lijkt me zeer onlogisch aangezien er een grote markt zou zijn omdat de 46ZF gewoon voor veel mensen te groot en/of te duur is ..

http://tesc.toshiba.co.uk...tentFrameSet?OpenFrameset

Ook is het me opgevallen dat de 42 inch uit de Z een stuk goedkoper is geworden de afgelopen week

Ik gok dat de prijs van de 40 ZF rond de 1750/1800 gaat zitten, maar dat is puur speculatie afgaande van de 42Z prijs vergeleken de 46ZF op redcoon (eigenlijk heb ik dus het goedkoopste scenario genomen over t algemeen zal t nog wel duurder zijn vooral in een normale winkel)..

----
JAHRASTAFARI schreef op zondag 09 december 2007 @ 20:03:
[...]
Zeer geïnteresseerd in een mini review van jouw kant als je 'm hebt! :9
komt goed!

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 242906 op 11-12-2007 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 199898

Is de 46ZF355D ook uit in Nederland? Ik kan deze tv namelijk wel in de webshops bestellen maar ik wil dan wel zeker weten of de handleiding en het configuratiescherm van de tv in het Nederlands is....

de ZF kun je bij de meeste web shops in NL wel krijgen, check ff Kieskeurig.nl :)

Heb Sinds gister de 42Z, Voor mijn kijk afstand is ie voor SD wel wat te groot, maar HD ziet er prima uit van 1.8 / 2 M .. Beeld en Geluid zijn super, heb m meteen gecalibreerd (o.a. aanpassingen in t service menu) al zag het beel er standaard al erg goed uit maar goed, tweaken is altijd leuk :D

Heb wat pictures op een ander forum gepost en heb eigenlijk geen zin in vertalen dus ff een copy paste (ik post later mn verdere bevindingen en pics)

I made some pictures using the pc as source (dvi to hdmi), I will make some more pics of normal hdtv and sd later ..

All pics were taken from a close 1.8 / 2 meters (I think this is about 8 feet but im not sure) I had to make many pictures because most got unsharp (dont have a tripod) The sharpest pictures I selected still dont do the image of the set any justice though ..

On the tv I have black stretch on high which is not recommended for the best blacks, I noticed every calibration posted around on the forums have it disabled but I like the effect of it, its like a small gamma boost and it also makes a sharper picture in my eyes, with some other tweaking im pretty happy with the blacks and feel no need to disable it

None of the pics of the original pictures were edited except 1 (the gamma boosted)

Resized -

Afbeeldingslocatie: http://i5.tinypic.com/7y3u26b.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i11.tinypic.com/6pf0k1f.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i9.tinypic.com/6tbyg48.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i12.tinypic.com/6sspu1j.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i12.tinypic.com/8dyz9dj.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i8.tinypic.com/82syudc.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i13.tinypic.com/8e90gvs.jpg

Original + More pics

http://www.zshare.net/download/5778662ca204bc/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensxeon
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-06 11:25
Ik heb mijn 37Z3030D ook inbestelling staan.

na veel informatie te hebben opgezocht over verschillende LCD schermen heb ik toch mijn besluit genomen om voor deze toshiba te gaan.

samsung gebruikt nu veel 8 bitt schermen in hun M series, die ik eerst wou. alleen wil ik geen buget scherm als de tv >1200 euro kost. voor dat geld mag je toch wel wat verwachten,

samsungs 24p op de M series is er wel maar volgens mij niet zoals het hoort. toshiba Z serie doet 5:5 pulldown wat neer komt op 24p

sony V3000 is een prachtig scherm alleen heeft geen 10bitt scherm. kleuren vind ik toch echt belangrijk bij een tv. de W serie is me net te duur.

de tv moet sowieso FullHD zijn, het enige wat ik jammer vind van de toshiba is dat het contrast niet hoog is maar ik zie veel goede beoordelingen op andere site dus ik wacht met spanning af.

als het goed is ben ik a.s maandag trotse bezitter van een FullHD tv van toshiba's Z series

ik heb de TV samen met een Samsung DCB H360R besteld samen met wat kabels ik hoor hier ook goede verhalen over.

[ Voor 5% gewijzigd door laurensxeon op 21-12-2007 17:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

This time I didnt zoom in the camera, I think the blacks on the pictures is a little more accurate compared to the last ones..
On some pictures (especialy the letterbox ones) u can see the black is less dark as the surrounding black frame of the TV (which is normal for any lcd)
It would be more visible in real life.. but again, the blacks are very good it really doesn't differ too much

Some pics of SD too this time - distance 2 meters (shot from too close but I cant move further away)
Maybe it's hard to judge the SD of the TV since it depends alot on the decoder too (image is also upscaled)

Afbeeldingslocatie: http://i16.tinypic.com/8dx7mtg.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i7.tinypic.com/8fm8v89.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i2.tinypic.com/6pp0a5k.jpg

More:

http://www.zshare.net/download/5811071430ad98/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:57
Wat is voor jou de reden geweest om de z3030 boven de xf355 te kiezen? Ik lees dat de xf serie betere panelen zou hebben dan de z serie. Of ging het je om de 100hz en 24p functie die de xf niet heeft?

Ik zit er aan te denken om de xf355 aan te gaan schaffen, vooral om zijn betere contrast. Ook vind ik de 355 met afstand de allermooiste omlijsting van alle tv's hebben. De samsung 40f86 lijkt me ook een mooie lcd maar die heeft weer een lelijke brede lijst, net zoals de pana 42py70 (maar dat is een plasma die ik eigenlijk niet wil vanwege het vele gamen/inbrandgevaar).

Ik lees trouwens op duitse fora dat de toshiba's nogal vaak last van clouding hebben, daar ben ik wel bang voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensxeon
een brede lijst vind ik niet zo erg. het design van de toshiba Z serie vind ik erg mooi.

xf serie is duurder en heeft minder functies zoals die 100 hz en 24P die ik wel belangrijk vind. het contrast is beter en design is mooier vind ik maar ik denk dat ik geen miskoop heb gedaan.

ik laat jullie nog wel even weten of het beeld ook mooi is als ik hem eenmaal thuis heb,

wil hem morgen wel ophalen en volgens de verkoper was ie op voorraad dus ik ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 70378

Heeft iemand een idee waar ik de 37Z3030D kan bewonderen? Ik ben erg geinteresseerd in dit toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 180900

mediamarkt maastricht

Anoniem: 238775

Wat kost die daar, René?

• Tinman
Vandaag bij de MM in Maastricht geweest.

Ze hebben o.a. de Toshiba 42X3030D , 42Z3030D en de 40XF350D

Ik meen dat de 42Z3030D + 40XF350D 1999 euro kost maar pin me er niet op vast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensxeon
Ik heb de 37Z3030D sinds gisteren binnen. gekocht bij de MM in Groningen.

iets duurder dan op internet maar heb nog wel wat van de prijs afgekregen.

het beeld is uitstekend vind ik, had nog wel enige moeite met het instellen van de tv op de computer maar dit loopt nu ook allemaal geweldig. en die 1080 films is echt kwijlen.

zelf analoog tv signaal is op de meeste zenders nog vrij redelijk. ik heb al een samsung H360 decoder staan maar moet alleen nog ff een pasje hebben van @home.

dvds zien er ook beter uit dan verwacht. ook geback-upte dvd's :P... ik moet wel zeggen dat me dvd speler op HDMI is zowel speler als tv. ik weet niet hoe het met scart is. je kan de grote van het beeld zelf bepalen je kan hem orgineel houden, wat wel kleiner is maar je kan hem ook vergroten wat er ook goed uit ziet vanaf 2 meter afstand.

met films op de computer moet je eerst even kijken of het pal, ntsc of 24hz is anders stotterd ie. maar dit kun je prima instellen op de computer.

ook met de zwart waardes ben ik tevreden al met al heb ik geen miskoop gedaan lijkt mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavalera125
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:03
Ik kwam net onderstaande link tegen.

http://www.toshiba.de/con...tid1_1_id2_2_id3_263.aspx

Van deze site:

http://www.hifi-forum.de/viewthread-148-2060.html

In dat topic staat dat de 40ZF in januari verwacht wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinman
De 40ZF355.....

die ga ik dan waarschijnlijk volgend jaar aanschaffen :)

Afbeeldingslocatie: http://www.toshiba.de/consumer/images/product/40zf355d_03.jpg

[ Voor 33% gewijzigd door Tinman op 29-12-2007 00:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cavalera125
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22:03
Dit zal ook mijn keuze worden als hij op de markt komt. Gisteren een aantal webshops gemaild, zij wisten helaas nog niks te melden over dit model.

Ik heb deze tv gezien in Duitsland. Echt een mooi design. Buiten dat was het beeld ook super strak, maar goed dat was in de winkel...

Door de smalle lijst is deze tv net zo breed als de gemiddelde 37" tv. De 40" is 93,4 cm breed, de 46"is 107 cm breed.

[ Voor 17% gewijzigd door Cavalera125 op 29-12-2007 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GekkeR
  • Laatst online: 27-05 16:57

GekkeR

key = key

Heeft iemand toevallig de 47" 47Z3030D durven bestellen bij gsmdealer ? :)
Voor een full hd 47" is het een goede prijs.

Zeker aangezien het ook nog een IPS paneel is , lage reaction time.

[ pctje te zien hier ] - Miauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

PVA panels hoeven helemaal niet beter te zijn als IPS panels hoor..
Veel PVA panels hebben veel eerder last van smearing (vooral sony's staan er bekend om)
Daarnaast is een PVA panel geen garantie voor geen clouding, op een ander forum heeft iemand gepost dat zn vader een 52Z (de 52z heeft pva) heeft met clouding en backlight bleed ..

Verder is t zo dat mijn IPS panel dus helemaal geen last heeft van clouding of bleed en aangezien ik nu soms al wel motion blur zie zou ik dus al helemaal geen pva panel willen hebben .. juist PVA panels hebben tragere reactie tijd als IPS

=============

LCD Panel Technology Explained
There are many different panel technologies used in the production of LCD monitors. They range from budget TN panels to expensive, professional quality S-IPS and S-PVA panels. The average consumer usually has no idea what panel technology is used in their LCD. In fact, many power users are also unaware, simply because the panel type is rarely listed by the manufacturer in the monitor specifications. Many users buy monitors based on price and size. Price should be a factor, but you should still know the advantages and disadvantages of the different LCD panel types and be able to identify them before you decide which LCD to purchase.

S-IPS Panel Technology
S-IPS panels are generally considered the best overall LCD technology for image quality, color accuracy and viewing angles, but this comes at a price. They are well suited for graphics design and other applications which require accurate and consistent color reproduction. S-IPS panels offer the best viewing angles of any current LCD technology, with wide viewing angles up to 178 degress. VA panels can also have specs as high as 178 degress, but many suffer from a loss of contrast around 165-170 degrees. The response time of S-IPS is adequate, ranging from 6ms to 16ms with current panels. This is only slightly slower than TN panels. However, gamers should take this into consideration. Fast paced games may suffer from motion blur or ghosting with S-IPS panels that have a response time higher than 8ms. S-IPS panels can be identified buy a slight purple hue on blacks when viewed from a wide angle. There are currently few manufacturers using S-IPS panels in comparison to the other panels types making choices limited and they often carry a premium price tag.

Two of the most popular widescreen S-IPS monitors are the NEC 20WMGX2 and Dell 2007WFP. The NEC 20WMGX2 monitor uses an AS-IPS panel (basically a custom S-IPS panel made specifically for NEC), has a 6ms response time, glossy coating and includes a TV tuner and speaker bar. The price of the 20WMGX2 ranges from $500-$600. The Dell 2007WFP is much more affordable at around $350, but you are not guranteed an S-IPS panel and it has less features. Unfortunately Dell uses two panel types in this monitor. S-IPS and S-PVA. It is a completely random process so there is no way to know which panel you will receive. However, due to the much lower price of the 2007WFP many are willing to take the risk for a cheap widescreen S-IPS panel.

VA Panel Technology
S-PVA and MVA panels are middle of the road panels. They offer better color reproduction and wider viewing angles than TN panels, but have slower response times. They are very similar to S-IPS on paper. They also offer large viewing angles and good color reproduction, though not as good as S-IPS. The response times are generally worse than TN or S-IPS panels and there have been reports of a few monitors with VA panels that suffer from input lag, so they may not be the best choice for gaming. S-PVA has the advantage of higher contrast ratios than the other panel types which leads to better black levels. The biggest disadvantage of S-PVA panels is color shifting. Color shifting is when the image from one angle changes or "shifts" when viewed from another angle. This bothers many users to the point they will not even consider buying an S-PVA panel, while others don't even notice the color shifts. Color shifts also cause a loss of shadow detail in dark scenes when viewed directly from the center. Prices on S-PVA panels are around the same or slightly cheaper than S-IPS panels, but they are much easier to find as many manufacturers use S-PVA panels. Also, almost all monitors in the popular 24" category use S-PVA panels.

TN Panel Technology
TN panels are the most widely used panel type as they are cheap and offer excellent response times, making them perfect for fast paced gaming. The response times of current TN panels range from 2ms to 5ms. However, color reproduction, viewing angles and contrast ratios of TN panels are the worst of any LCD panel technology. Unlike most 8-bit S-IPS/S-PVA/MVA panels, TN panels are only 6-bit and unable to display the full 16.7 million colors available in 24-bit true color. They can mimick the 16.7 million colors of 8-bit panels using a technique called dithering, but the results are unimpressive. TN panels have become popular with the average user because they are very inexpensive. They are also the only panels currently being used in 22" widescreen monitors, a very popular size. Many of these 22" TN panels are around the same price or cheaper than other 20" monitors with different panel types, so it is easy to see how how they gained popularity. Afterall, the average user buys a monitor based on price and size.

Summary of LCD Panel Technology
S-IPS panels are generally considered the best all around panel type, but they are more expensive and very few are made.
S-PVA/MVA panels offer better color reproduction and viewing angles than TN panels, have slightly worse response times than TN or S-IPS, offer the best contrast ratios, may suffer from color shifting or input lag and have higher availability than S-IPS panels.
TN panels are very cheap with fast response times but have inferior color reproduction, contrast ratios and viewing angles. Only panel type currently available in 22" size.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinman
En toch wil ik een 40ZF355 met S-PVA paneel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tinman schreef op zondag 30 december 2007 @ 18:35:
En toch wil ik een 40ZF355 met S-PVA paneel ;)
hehe :)

Ik zeg ook niet dat het slechter zou zijn.. Ik zeg alleen dat je je er niet op moet verkijken..

PVA en IPS hebben beide hun voor en nadelen en hoe voor of nadelig deze zijn hangt af van je persoonlijke voorkeur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247111

Zelf heb ik om even uit te proberen een 40xf350.
Normaal ben ik gewend op een plasma te kijken (panasonic 42PY700)

Vond het design erg mooi ,maar wat een slecht beeld ten opzichte van mijn plasma.

Kijk satelliet via HDMI.

Er zit bijna geen detail in het zwart,beeld is te scherp en als er veel wit in de uitzending zit dan word je gewoon verblind.

Verder blijf je gewoon regelen met de instellingen maar krijg hem niet goed genoeg.

Je raakt er na een paar avonden kijken wel iets meer aangewend,maar wat mij betreft zit er nog een grote kloof tussen LCD en plasma.

Op de slaapkamer heb ik een TX32lx70 van panasonic en hier ben ik wel tevreden over.(IPS panel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247111 schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 21:11:
Zelf heb ik om even uit te proberen een 40xf350.
Normaal ben ik gewend op een plasma te kijken (panasonic 42PY700)

Vond het design erg mooi ,maar wat een slecht beeld ten opzichte van mijn plasma.

Kijk satelliet via HDMI.

Er zit bijna geen detail in het zwart,beeld is te scherp en als er veel wit in de uitzending zit dan word je gewoon verblind.

Verder blijf je gewoon regelen met de instellingen maar krijg hem niet goed genoeg.

Je raakt er na een paar avonden kijken wel iets meer aangewend,maar wat mij betreft zit er nog een grote kloof tussen LCD en plasma.

Op de slaapkamer heb ik een TX32lx70 van panasonic en hier ben ik wel tevreden over.(IPS panel)
SD schijnt inderdaad slechter te zijn op LCD's in zn algemeen .. maar bij HD is LCD toch wel veel scherper .. Verder heb ik met verschillende settings zitten experimenteren en dat verblindende effect komt me bekend voor maar alleen als je config over zn algemeen erg bright is .. aan de andere kant vindt ik t ook wel wat hebben, zat toevallig gister avond mirror mask te kijken, hele donkere film maar er is een scene waar ze ineens in een heel licht hok komen en toen was t echt ff van WHOOOOOOO opzich vond ik t wel realistisch .. beetje dat effect als je door een tunnel heb gereden en ineens naar buiten komt rijden ..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vogelaarke135
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15-03 18:43
Het is dan wel geen Z(F)serie, maar deze tv heeft mij pa bekeken:
http://www.toshiba.de/con..._id3_225_id4_1.aspx?img=1
De 40XF351P. Bijna nergens meer te koop (zoals wel meer Toshiba's), want het is een zogenaamde gelimiteerde oplage.
Erg mooi scherm volgens mijn pa, maar hij heeft helaas niet echt veel kunnen vergelijken met andere Toshiba' s.
Iemand die weet of dit een goede koop zou zijn t.o.v. de 40ZF355D?
Dan bedoel ik dus over het algemeen het verschil tussen de XF en ZF serie (weet alleen dat op de XF geen 100Hz zit...).
Alvast bedankt.

PS. de rode rand schijnt erg mooi te zijn in het echt :p

vogelaarke135

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245237

Geachte,
Reactie van Toshiba:

Techniesche specs zijn natuurlijk vergelijkbaar (Full HD, 100Hz, Active Vision, Aansluitingen, enz...) maar er is toch een verschil in beeld kwaliteit. In onze show-room geven de Z3030 series de mooiste beelden uit, en de 47" en de 52" zijn absoluut toppers.
Ik vind dat de kleuren lijken meer genuanceerd en zwart is nog zwarter!
Maar zonder vergelijking geven de XF-ZF Series extra mooie beelden ook.
Beide Series bieden ook een perfekte kijkhoek van 180°! even goed als Plasma schermen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyChainsaw
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

HappyChainsaw

It's a trick. Get an axe.

Edit: voor de latere lezers, onderstaande info klopt niet 100%, de 40XF355P/40ZF355P heeft wel degelijk een 10 bit paneel.

Ik was van plan om begin feb een keuze te maken tussen de 37Z3030D en de 40XF355P:

37Z3030D met IPS paneel
  • + 10 bit
  • + 100 Hz (niet echt nodig bij een "snel" paneel)
  • + snellere reactietijd dan S-PVA
  • - minder sterk in zwart
  • - iets minder goede inkijkhoek (kleurverloop)
40XF355P met S-PVA paneel
  • - 8 bit (banding mogelijk)
  • - geen 100 Hz
  • - tragere reactietijd dan IPS
  • + sterk in zwart
  • + betere inkijkhoek
Maar nu ik de laatste reacties in dit topic zie, ben ik toch wel erg benieuwd naar de 40ZF355P.
Het maakt de keuze tussen de 37Z3030D echter alleen maar lastiger :) :

40ZF355P met S-PVA paneel
  • - 8 bit (welliswaar "FULL 10 Bit Processing" maar volgens mij nog geen HC variant)
  • + 100 Hz
  • + sterk in zwart
  • + betere inkijkhoek
Nu hopen dat ie een vergelijkbaar prijskaartje krijgt.

[ Voor 6% gewijzigd door HappyChainsaw op 08-01-2008 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110233

HappyChainsaw schreef op maandag 07 januari 2008 @ 14:05:
Ik was van plan om begin feb een keuze te maken tussen de 37Z3030D en de 40XF355P:

37Z3030D met IPS paneel
  • + 10 bit
  • + 100 Hz (niet echt nodig bij een "snel" paneel)
  • + snellere reactietijd dan S-PVA
  • - minder sterk in zwart
  • - iets minder goede inkijkhoek (kleurverloop)
40XF355P met S-PVA paneel
  • - 8 bit (banding mogelijk)
  • - geen 100 Hz
  • + sterk in zwart
  • + betere inkijkhoek
Maar nu ik de laatste reacties in dit topic zie, ben ik toch wel erg benieuwd naar de 40ZF355P.
Het maakt de keuze tussen de 37Z3030D echter alleen maar lastiger :) :

40ZF355P met S-PVA paneel
  • - 8 bit (welliswaar "FULL 10 Bit Processing" maar volgens mij nog geen HC variant)
  • + 100 Hz
  • + sterk in zwart
  • + betere inkijkhoek
Nu hopen dat ie een vergelijkbaar prijskaartje krijgt.
Volgens mij hebben ze gewoon 10 bit hoor? Ik zie bij de z serie namelijk precies hetzelfde staan "FULL 10 bit processing", ook nergens nog 8 bit zien staan. Lijkt me ook raar gezien de super reviews die overal staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 13284

Ik ben altijd al een beetje fan geweest van IPS schermen. Op de een of andere mannier zijn de kleuren wat minder hard en gewoon een stuk echter. Het contrast mag dan minder zijn, maar van de nieuwste panelen zijn de grijswaarden weer erg goed. Tevens is er niets sneller dan een IPS scherm, die 8 ms S-PVA panelen zijn een stuk langzamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HappyChainsaw
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

HappyChainsaw

It's a trick. Get an axe.

Anoniem: 110233 schreef op maandag 07 januari 2008 @ 18:36:
Volgens mij hebben ze gewoon 10 bit hoor? Ik zie bij de z serie namelijk precies hetzelfde staan "FULL 10 bit processing", ook nergens nog 8 bit zien staan. Lijkt me ook raar gezien de super reviews die overal staan.
Klopt, dat staat bij allemaal, maar volgens mij slaat dat op de beeldprocessor in de tv, niet op het paneel zelf. M.a.w. alle beeldoptimalisaties worden in 10 bit berekend, maar het paneel hoeft dat nog niet per sé ook weer te geven. Ik had het ergens gelezen, maar natuurlijk geen bookmark gemaakt... Ik ga zoeken naar de bron.

Edit: Ik kan het zo snel niet meer vinden, was ergens op GoT of een ander forum. Maar inmiddels is duidelijk dat ze wel degelijk een 10 bit paneel bevatten. Hier staat het wel heel duidelijk uitgelegd (even doorscrollen naar "Full 10-bit Processing", bij de luchtballonnen): link.

[ Voor 22% gewijzigd door HappyChainsaw op 08-01-2008 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 110233

HappyChainsaw schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 12:51:
[...]

Klopt, dat staat bij allemaal, maar volgens mij slaat dat op de beeldprocessor in de tv, niet op het paneel zelf. M.a.w. alle beeldoptimalisaties worden in 10 bit berekend, maar het paneel hoeft dat nog niet per sé ook weer te geven. Ik had het ergens gelezen, maar natuurlijk geen bookmark gemaakt... Ik ga zoeken naar de bron.

Edit: Ik kan het zo snel niet meer vinden, was ergens op GoT of een ander forum. Maar inmiddels is duidelijk dat ze wel degelijk een 10 bit paneel bevatten. Hier staat het wel heel duidelijk uitgelegd (even doorscrollen naar "Full 10-bit Processing", bij de luchtballonnen): link.
Leek me al raar, maar goed dat het nu duidelijk is!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 248618

Anoniem: 242906 schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 17:29:
Hier nog een review :

http://www.trustedreviews...a-42Z3030D-42in-LCD-TV/p1

reviews van de X serie :

Geluid op de Toshiba's schijnt ook erg goed te zijn.. Wel zo fijn voor degene die geen ruimte hebben voor externe home cinema apparatuur

Super Tv's als ik t zo moet geloven!
Je moet er wel rekening mee houden dat er verschil zit tussen de Z (met 100 Mhz) en de X versie (zonder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 245780

heeft iemand enig idee wanneer de 40ZF355P leverbaar is....mijn keus was eigenlijk al op de 37z3030 gevallen maar dit scherm lijkt met toch eigenlijk nog wat mooier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinman
Ik meen dat de 40ZF355D rond maart leverbaar moet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurensxeon
Mensen gisteren digitaal tv aangesloten van @home. met HD zenders.

zelf heb ik de 37" 3030Z en de HD zenders zijn echt prachtig, gisteren een film over het koraalrif en de kleuren spatten echt van het scherm af. zo scherp... :9~

toen ik weer in de kamer kwam waar een crtje staat dacht ik echt van wat klein en de kleuren vond ik dof.

eerst wou ik de samsung 40M87 hebben maar die kleuren zijn wel vel maar het mist gewoon iets

ik ben blij dat ik de 3030Z heb genomen met 10bitt paneel _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

heb inmiddels via via vernonem dat ie over 2 weken in duitsland te leveren valt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zamorano
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Sorry, ik denk dat deze vraag beter in het andere Regza topic past. :)

[ Voor 79% gewijzigd door Zamorano op 19-01-2008 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 242906 schreef op dinsdag 11 december 2007 @ 23:40:
Binnekort komt er waarschijnlijk een 40 inch van de ZF uit..

Toshiba wil er zelf niks over kwijt, misschien omdat ze bang zijn dat de huidige verkopen op de Z serie zullen terug lopen .. maar via deze link van hun service center kun je een lijst vinden waar onder andere 40ZF tussen staat.. Het zou kunnen zijn dat ze het model gecancelled hebben maar dat lijkt me zeer onlogisch aangezien er een grote markt zou zijn omdat de 46ZF gewoon voor veel mensen te groot en/of te duur is ..

http://tesc.toshiba.co.uk...tentFrameSet?OpenFrameset

Ook is het me opgevallen dat de 42 inch uit de Z een stuk goedkoper is geworden de afgelopen week

Ik gok dat de prijs van de 40 ZF rond de 1750/1800 gaat zitten, maar dat is puur speculatie afgaande van de 42Z prijs vergeleken de 46ZF op redcoon (eigenlijk heb ik dus het goedkoopste scenario genomen over t algemeen zal t nog wel duurder zijn vooral in een normale winkel)..

----

[...]

komt goed!
De 40ZF staat op redcoon nu.. prijs 1808 euro.. Ik zat er aardig dichtbij dus :)
ben aan t twijfelen of ik mijn 42Z ga inruilen want ik heb iets raars.. t lijkt op banding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinman
In Duitsland staat ie al voor 1649 euro. Die prijs zal hier ook wel snel doorgevoerd worden denk ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tinman schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 18:00:
In Duitsland staat ie al voor 1649 euro. Die prijs zal hier ook wel snel doorgevoerd worden denk ik zo.
was dat incl btw? 1650 zou wel erg goedkoop zijn! maar goed hopen dat de prijs incl btw is en ook hier binnekort wordt doorgevoerd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinman
prijzen zijn daar opeens gestegen ;(

zitten nu rond de 1755 euro...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

REGZA 40 ZF 355 is vanaf nu leverbaar bij redcoon... hopellijk verschijnt hij ook er ergens in de showrooms ,wnt ik wil graag eerst zien wat ik koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wdrawing
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-05 08:32
Sinds vandaag ook een trotse bezitter van de mooie tv. Alleen nu heb ik hem via HDMI met verloopje naar DVI aangesloten op mijn tv. Maar hij word dus niet herkent.

Zijn er meer mensen die hier problemen mee hebben (hadden)?

De videokaart is een Asus HD2600pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

welke tv heb je ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wdrawing
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-05 08:32
ohh sorry, ik heb de 37Z3030

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:53

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

www.1dayfly.nl aanbieding voor de Toshiba Regza 42X3000P 999,- met 12 euro verzenden. Goedkoopst is anders bij Redcoon voor iets over de 1100,- Voor de geinteresseerden..

Vidi, vici, veni! (ik zag, ik overwon en ik kwam!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 09-06 15:17

spaceboy

Op grote hoogte

makkie ;) schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 18:34:
www.1dayfly.nl aanbieding voor de Toshiba Regza 42X3000P 999,- met 12 euro verzenden. Goedkoopst is anders bij Redcoon voor iets over de 1100,- Voor de geinteresseerden..
Ja, experts? Vertel 's. Is dit wat? Het lijkt mij wel een lekkere prijs. Of is het goedkoop is duurkoop?

Als ik heel af en toe tv kijk (Digitenne), maar vrijwel altijd divx'en via m'n Xbox 360 (HDMI dan) en gamen (Xbox 360 en Wii). Of moet ik dan toch naar wat anders gaan kijken?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Gaat over de 3030d, maar het enige verschil is de DVB-T. Maar daar heb ik toch niks aan. Experts kunnen je veel vertellen overigens, maar het is allemaal wel erg smaak afhankelijk hoor. Wilde eigenlijk een plasma kopen omdat die gewoon mooiere kleuren weergeeft, maar met 200 euro meer een full HD? Dan ben ik ook een sucker voor specs. Maar die plasma komt er ooit toch wel in de slaapkamer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22:55
Ik heb de aanbieding ook gezien en twijfel nu wel erg. Of doorsparen voor de panasonic plasma PY70 maar die viel me vandeweek zo tegen en het was wel in te stellen volgens de verkoper (maar hij deed het niet) en was echt slechter als alle andere dus ik kan me voorstellen dat het echt klote stond ingesteld.

aan de andere kant scheelt dit gewoon 1/3 van de prijs en is het ook full hd 24P 42" wat eigenlijk mijn eisen waren.

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Ik heb hem besteld en hoop er volgende week van te kunnen genieten !

Me oude tatung 32" hdready is dan ook al verkocht. Mocht de toshiba echt niet bevallen kan hij binnen 7 dagen retour !

[ Voor 47% gewijzigd door harley op 02-02-2008 16:31 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

en welke heb je besteld de 40zf ??? toevallig .....wil deze namelijk zelf gaan bestellen maar niemand lijkt hem te lvederen (behalve redcoon) en mediamarkt zegt dat dit toestel niet eens in nederland uit gaat komen (nu zegt mediamarkt wel meer ) maar heeft iemand al die toestel of ga ik de eerste worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Ik heb de toschiba 42 X3000P besteld (hoop hem deze week nog te ontvangen)

Specs ff van de duitse site want de nederlandse site is vrij summier op lcd gebied de duitse site veeeeeel uitgebreider
Afbeeldingslocatie: http://www.toshiba.de/consumer/images/product/42x3000p_01.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.toshiba.de/consumer/images/product/42x3000p_02.jpg
Bild:
IPS LCD Panel Technologie
107 cm / 42" Bildschirmdiagonale sichtbar / 16:9
Helligkeit: 500 cd/m²
Kontrastverhältnis (dynamisch)*: 6.000:1
Auflösung: 1920x1080xRGB (FULL HD)
Reaktionszeit: 8 msec.
Betrachtungswinkel: 176°
Progressive Scan / DCDi Faroudja
PIXEL PROcessing III PRO
Real Digital Picture
3D Colour Management
HD ready / HDTV
Digitaler Kammfilter / Panel Overdrive / Active Backlight Control
Digitale Rauschunterdrückung / MPEG Noise Reduction
Cross Colour Noise Suppression / Chroma Digital Bug Correction
Adaptive Colour Enhancement
True Image
Active Contrast Enhancement
Lichtanpassung, schaltbar/Farbtemperaturwahl
Empfang:
TV Norm: PAL BG/I/DK, SECAM BG/DK/L, NTSC BG 4.43
Analoger Tuner
NTSC-Videowiedergabe
Ton:
Stereo-/Zweikanalton
SRS WOW Surround Sound
Bassverstärker / autom. Lautstärkeanpassung
Slimspeaker (by Onkyo)
Gesamtmusikleistung: 2 x 25 W
Lautsprecher im Gerät integriert
Videotext:
TOP Videotext (500 Seiten)
Unterseitenspeicherung
Text auf Bild
Weitere Funktionen:
100 Programmspeicherplätze + 6 AV
Intelligent Tuning System (ITS)
Bildschirm-Dialog-System (OSD)
Standbild
Programmflip/Sendungsinfo
On-/ Off-Timer
16:9 Formatumschaltung
Autom. Formatanpassung (WSS)
Zoom Modi: 4:3/14:9/16:9 (Kino)/SuperLive/Breitbild/True Scan
Zoomfunktion bei HDTV / Zoom Menü / Senderliste
Blue Screen Automatic / Abschaltautomatik
Front Bedienfeldsperre - Kindersicherung
All in One Fernbedienung Anschlüsse:
Eingänge: 2x Scart (1x RGB/1x S-VHS/2x AV)
S-VHS (Hosiden) über Scart 2
Video (Cinch) / 3x Audio (Cinch)
Komponenteneingang - YUV (480p/480i/576p/576i/720p/1.080i)
2x HDMI (inkl. HDCP) mit 1080p (50Hz, 60Hz) / 24Hz (24p) / 1.3 (Lip Sync)
PC Eingang
Ausgänge: Audio (Cinch) fest
Kopfhöreranschluss (3,5 mm Klinke)
Wooferausgang (Cinch)
Stromversorgung:
Netzspannung: 220-240V (50/60 Hz)
Standby Stromverbrauch: 0,9 Watt
Betrieb Stromverbrauch: 241 Watt
Gehäuse:
Abmessungen (B/H/T): 1027/724/335 mm inkl. Tischfuß
Abmessungen (B/H/T): 1027/673/122 mm
Paneltiefe: 122 mm
Gewicht mit/ohne Tischfuß: 24,9 / 22,4 kg
Farbe: piano black / silber
Zubehör (optional):
TV-Schrank / Untergestell: MV4FXZ
Abmessungen außen (B/H/T): 988 / 978 / 533 mm
Gewicht: auf Anfrage
Wandhalterung: VESA (200 x 200)
Zubehör (optional):
drehbarer Tischfuß inklusive
Bemerkung:
* Gemessen nach JEITA Norm ED-2522, 5.1.3.1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Ik heb hem ook besteld. Hij gaat donderdag worden verzonden, dus vrijdag of zaterdag leveren. Ik ga proberen hem morgen op te halen. Ben dan toch al vrij. Tis altijd te proberen hé :p

de z is ook wel erg ineteresant, 100hz is erg mooi. Design is ook een plaatje. Maar zat te twijfelen om een simpele 42" plasma voor 750 te kopen. Maar voor 250 meer een full HD LCD? Dan komt er ooit wel een full HD plasma in de woonkamer en gaat deze mettertijd wel naar de slaapkamer.

Reviews zijn erg lovend. Ik zal wel wat pics proberen te posten als hij binnen is :)

[EDIT]

Zojuist te horen gekregen dat er problemen zijn met de levering:

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

Geachte heer Peters,

Dank voor uw mail, we houden u op de hoogte.

Er is trouwens nog een andere issue waar u zometeen melding van krijgt maar die ik u wel vast wil mededelen. Namelijk blijkt Toshiba niet meer het door ons verkochte 42"X3000P te kunnen leveren. We hebben nu de afspraak met ze dat we voor dezelfde prijs de duurdere 42X3031DP geleverd gaan krijgen het verschil is dat de laatste een zwarte voet heeft en een ingebouwde DVB-T ontvanger. Het laatste nieuws is dat ze woensdag hier geleverd gaan worden

Met vriendelijke groet,

1DayFly klantenservice

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

[ Voor 39% gewijzigd door makkie ;) op 05-02-2008 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

ik ga deze week de 40zf355 toch maar bestellen bij redcoon..hij is nu ook stukje goedkoper geworden :) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223001

Toch wel erg moeilijk allemaal. Steeds denk ik dat ik een keus heb gemaakt en ga je naar de winkel en ga je twijfelen... Het merk staat nu wel vast. Het wordt zoals natuurlijk ook in dit topic thuis hoort een Toshiba.

Zit te twijfelen tussen twee modellen:

Toshiba REGZA 40 ZF 355 D €1600
Incl Real Digital Picture / FULL 10 Bit Processing
PIXEL PROcessing V

Toshiba REGZA 42 Z 3030 DG €1488
Incl digitale tuner.

Specs bijna gelijk... voor 120 euro minder wel 2 inch groter! zou de pixel processing V en de real digital picture veel verschil uitmaken? Helaas is er geen identiek model met dezelfde specs alleen dan 42 inch dat zou de keus wat makkelijk maken.

Verder hoor en lees ik alleen maar goede dingen over Toshiba lcd tvs.
Zie.

http://www.hetbesteproduc...beste_LCD_televisies.html

Voor wat het waard is natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Ik was in 1e instantie van plan omde Panasonic 42 PY70 te halen. Maar met de huidige prijs niet intresant voor mij. De PV70 (hd ready) geeft echt een baggerbeeld van wat ik nu gezien heb (in drie verschillende winkels met full hd materiaal) echt grove kartelranden waar ik me op 4 mtr afstand nog steeds aan irriteerde. En dat voor een plasma welke hier beter mee overweg zou moeten kunnen.

Ik heb nu voor 1000 euro een 42" full hd TV waarvan ik hopelijk morgen kan aangeven wat ik van het beeld vind. Is het echt bagger gaat hij gewoon retour leverancier en ga ik weer verder op zoek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223001

Welke heb je dan gekocht voor 1000 euro? Ben benieuw naar je wat je ervan vind? (ervan uitgaande dat je een Toshiba hebt gekocht!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Niet vervelend bedoeld maar lees de laatste tien post eens door.

Ik heb besteld de 42X3000P maar krijg geleverd de 42X3031D. de 1dayfly actie. (volgens mij is het dan weer de 42x3030D en staat de 1 voor de andere kleur voet want de 3031 staat weer nergens vermeld op de website van toshiba)
Heb toen ik die aanbieding zag direct een oud collega gebeld welke bij stassen werkt en die kon mij bevestigen dat toschiba 1 vd mooiste/betere de mooiste LCD schermen heeft.

[ Voor 57% gewijzigd door harley op 07-02-2008 14:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

harley schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:52:
De PV70 (hd ready) geeft echt een baggerbeeld van wat ik nu gezien heb (in drie verschillende winkels met full hd materiaal) echt grove kartelranden waar ik me op 4 mtr afstand nog steeds aan irriteerde. En dat voor een plasma welke hier beter mee overweg zou moeten kunnen.
Dat moet dan aan de instellingen in die winkels gelegen hebben, want m'n Blu Ray's die ik afspeel op m'n PV70 zien er schitterend uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

ik ga de 1dagvlieg zodirect ophalen. Goede service en snelle reacties tot nu toe. :)

Alleen problemen met bestellen van een HD decoder... De centen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
En bevalt het scherm (of hadden ze hem nog niet binnen ?)
normaal krijg je een verzendbevestiging en die heb ik nog niet gehad :(

edit: de helft is maar verzonden wantevrachtwagen zat vol :(
ze weten nog niet welke er nu al weg zijn krijg ik vandaag te horen
Wel m ooi dat je tevreden bent !

[ Voor 39% gewijzigd door harley op 08-02-2008 08:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

TOPPERTJE!!! Heb nog geen DTV erop aangesloten en beeld ziet er nu al vrij strak uit. Heb alleen even 720p materiaal kunnen testen via mijn laptop omdat ik een volle avond had. Maar het apparaat is erg netjes. Alleen te groot voor mijn meubel. Ik ben aan het klooien om een Jamo DVR50 via component aan te sluiten voorlopig en dan ga ik mijn oude server PIV 2,8 Ghz inrichten als mediacenter tot ik weer een dedicated ga bouwen.

Het scherm is mooi en oerdegelijk. STabiele voet, mooi beeld, redelijk geluid, maar dat is nu hij is aangesloten op een actieve sub gelijk een stuk beter. Mijn sub kan gelukkig 2 inputs verwerken, dus geen kabel gewissel gelukkig.

De schermen stonden klaar en zouden vanavond worden opgehaald voor verzending. Ik heb ze zien staan. Goede service! Ga zeker weer zaken doen met ze.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Kun je mij toevallig vertellen hoe groot de doos is. Dit omdat ik hem ergens anders laat afleveren en dan alvast vervoer kan regelen naar huis toe.

Wel fijn dat hij bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Niet erg veel groter dan de TV? Zag je bericht pas toen ik al weg was. En ik weet nog niet hoe laat ik thuis zal zijn. Hij paste in een toyota corolla verso rechtopstaand en schuin gedraaid met de stoelen helemaal naar voren gezet. :p 140x110x35??? Ruwe schatting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Afmeting doos is 110x28x75
Ik heb hem net ontvangen (stond wel op zijn kop in de bezorgbus)
Vanavond ff aansluiten op
analoog TV
UPC Digitale TV
PS3

(moet tot 21:00 werken helaas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

och, zat er maar een beetje naast toch? Misschien straks nog even prullen eraan. heb mijn Jamo DVR 50 DVD speler via component nu op 720p aangesloten en straks via HDMI mijn gamebak die ik als mediacenter ook in ga zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134711

Ik heb vandaag ook mijn Toshiba binnen gekregen en heb ook de nieuwere versie 42 x 3031 gekregen. Ik heb alleen een vraag. Er staat bij mij HD Ready op het scherm en op de doos!!!!??? Terwijl het een full HD moet zijn. Hebben jullie hier een verklaring voor? Ik heb al gegoogled, maar ik hoor meerdere versies. De 1 zegt dat het wel een full hd is de ander weer niet. Wie weet kan iemand hier de doorslag geven, wat het nu is. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

? Nog niet volledig kunnen testen, en via VGA is alleen HD-ready resolutie te bereiken, maar via HDMI en Component zou hij gewoon full HD moeten zijn. Er zijn tegenwoordig wel meer schermen die full HD zijn waar HD-ready stickers opzitten. Zelfs in winkels maken ze die fout. Maar nergens iets gevonden dattie niet 1920x1080p aan kan hoor? Ook volgens de toshiba site. Dus geen zorgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Hij is echt full hd 1080P. alleen op 1 of andere manier staat er idd alleen een hd-ready logo op.
Ik heb hem gisterenavond neergezet en 10 minuten aangehad en vond het beeld redelijk goed standaard uit de doos iig al beter als wat ik nu had op mijn 32" lcdtv. Ga morgen wel eens ff met de instellingen zitten spelen om alle kleuren goed te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134711

Bedankt voor julie snelle reacties! Ik begon mij inderdaad lichtelijk zorgen te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 223001 schreef op donderdag 07 februari 2008 @ 13:47:
Toch wel erg moeilijk allemaal. Steeds denk ik dat ik een keus heb gemaakt en ga je naar de winkel en ga je twijfelen... Het merk staat nu wel vast. Het wordt zoals natuurlijk ook in dit topic thuis hoort een Toshiba.

Zit te twijfelen tussen twee modellen:

Toshiba REGZA 40 ZF 355 D €1600
Incl Real Digital Picture / FULL 10 Bit Processing
PIXEL PROcessing V

Toshiba REGZA 42 Z 3030 DG €1488
Incl digitale tuner.

Specs bijna gelijk... voor 120 euro minder wel 2 inch groter! zou de pixel processing V en de real digital picture veel verschil uitmaken? Helaas is er geen identiek model met dezelfde specs alleen dan 42 inch dat zou de keus wat makkelijk maken.

Verder hoor en lees ik alleen maar goede dingen over Toshiba lcd tvs.
Zie.

http://www.hetbesteproduc...beste_LCD_televisies.html

Voor wat het waard is natuurlijk.
Je moet wel ff kijken of zo'n groot scherm in je kamer past (ongeveer 3X de diagonaal = afstand)
Tevens zie je bij een groter scherm sneller fouten ontstaan.
Ikzelf heb de 37z3030d, die is al vrij groot.
In het begin dacht ik een miskoop gedaan te hebben, maar eenmaal met de settings aan de gang gegaan is het een prima toestel z(via internet een 400,= goedkoper dan bij MM)
zal de settings later nog wel posten.

Edit))
Beeldinstellingen
Achterlicht 40
Contrast 60
helderheid 50
kleur 59
Tint 0
scherpte 0
Black strech uit
mpeg nr uit
DNR laag
Kleurtemp. natuurlijk

Active achterlicht aan
bioscoop mode aan
stabil. film vloeiend
active vision M100 aan
3d kleurbeheer uit
(dit is natuurlijk eigen inzicht, maar misschien voor jou een start)
Succes ermee

ps
Toshiba heeft een pixelgarantie (als enige in Nederland) wat wil zeggen 1 dode pixel= nieuwe LCD tv
tevens bij schermen groter dan 30" service aan huis en ruil LCD indien nodig

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 248618 op 12-02-2008 13:23 . Reden: extra info ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 134711 schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 02:03:
Ik heb vandaag ook mijn Toshiba binnen gekregen en heb ook de nieuwere versie 42 x 3031 gekregen. Ik heb alleen een vraag. Er staat bij mij HD Ready op het scherm en op de doos!!!!??? Terwijl het een full HD moet zijn. Hebben jullie hier een verklaring voor? Ik heb al gegoogled, maar ik hoor meerdere versies. De 1 zegt dat het wel een full hd is de ander weer niet. Wie weet kan iemand hier de doorslag geven, wat het nu is. Bedankt!
Hij is full HD, alleen HD ready bestaat uit bepaalde eisen en Full hd niet (kijk maar eens op Wikipedia: High-definition television ) Als de LCD 1080p aankan is hij Full HD, indien hij alleen 1080i aankan niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Heerlijk tv-tje. Beetje aanklooien met DVI, maar met exact scan beeldverhouding ist echt een plaatje. Ik wacht nog lekker even met een digitale decoder voor de kabel tot er een beter alternatief is. De scaler in de Toshiba is een stuk beter dan ik verwachte. geluid moet nog wel wat aan worden gedaan. Met een externe sub iig al een stuk beter.

Afbeeldingslocatie: http://img206.imageshack.us/img206/2296/img0844vb8.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img206.imageshack.us/img206/2296/img0844vb8.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img156.imageshack.us/img156/6866/img0845dw0.th.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img156.imageshack.us/img156/6866/img0845dw0.th.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door makkie ;) op 11-02-2008 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Ik kijg mijn HDMI 2 input niet werkend. Kabels al geswitched maar hij doet helemaal niets :(
ff boekje van zolder halen en toshiba maar bellen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bramberk15
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 10-06 20:19
Weet iemand waar de 42X3000P en/of de 42X3030D te bewonderen zijn? Aangezien Toshiba lang niet in alle winkelketens te zien is? Ik heb het hier over de regio Nijmegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

MediaMarkt heeft de 3030 z en x serie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

harley schreef op maandag 11 februari 2008 @ 12:39:
Ik kijg mijn HDMI 2 input niet werkend. Kabels al geswitched maar hij doet helemaal niets :(
ff boekje van zolder halen en toshiba maar bellen :(
Had ik eerst ook. PC via VGA ernaast ging wel goed. Daarna de kabels op mijn videokaart gewisseld toen alles uit stond (2x dvi) en tv aangezet en daarna PC gestart en het ging goed. Geen idee wat er mis ging. Wat sluit je erop aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Nou gebeld met de nederlandse importeur (in belgië) maar die claimt ze niet te hebben geleverd en zegt dat hij daarom er ook geen garantie op kan geven. 1dayfly geeft aan dat ze wachten op antwoord van hun belgische leverancier hoe dit probleem aan te pakken.

Om een en ander uit te sluiten heb ik kruistesten gedaan maar de PS3 en mijn DVD speler geven allebei beeld op HDMI.
Ook gaf mijn DVD speler ineens aan dat het aangesloten apparaat niet HDCP compliant was terwijl hij gisteren nog gewoon films via hdmi heeft afgespeeld (met een andere kabel maar zelfde type en merk)

probleem is nu ook nog eens dat zodra er een HDMI kabel op poort 2 is aangesloten geweest is hij defect en werkt hij ook niet meer op poort 1 :( het erge is dat ik nu dus drie defecte HDMI kabels heb (en meer heb ik er niet)
Ik had er drie omdat mijn vorige tv maar 1 ingang had dus ik had er een verdeler tussen (2 kabels van de apparaten naar verdeler en 1 kabel weer naar de tv)

De laatste keer zag ik ook een klein vonkje tussen de kabel en de achterzijde van de tv overspringen toen ik hem er niet direct 100% recht voor had zitten :(

Nu kan ik dus nog niets.

Ook wist de importeur te vertellen dat er van de 42X3031D geen NL handleiding bestaat. Dit ondanks vooraf nagevraagd of deze geleverd werd en hierop bevestigend werd geantwoord.

Het beeld van analoog signaal valt me helemaal niet tegen. Digitaal is nog een stukje voller wat kleuren betreft maar ik kan nu dus nog geen blu-ray kijken wegens geen HDMI kabels meer :(

[edit] Net de stekkers van de PS3 en de tv er 10 minuten uit gelaten en daarna nog eens geprobeerd maar ik krijg nu op HDMI 1 en 2 geen beeld meer :(

[edit2] Net de oude tv er nog maar even bijgepakt maar de HDMI kabels zijn gelukkig in orde. de toshiba accepteert nu gewoon helemaal geen HDMi signaal meer :(

[ Voor 22% gewijzigd door harley op 11-02-2008 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Da's klote... Heb je geen mogelijkheid om via component aan te sluiten? Maakt niet uit wat voor RCA stekkers je pakt, al pak je 2x audio RCA. Heb je iig nog digitaal beeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Nope de ps3 heeft geen rca uitgangen en daarnaast moet het gewoon werken op HDMI ik betaal toch geen 1000 euro voor een FULL HD tv en dan geen werkende HDMI te hebben :(

Krijg net een mailtje van 1dayfly
Geachte klant,

Toshiba heeft beslist om sinds 1 april 2007 op alle Regza toestellen een garantie met home service aan te bieden en dit voor 32inch en groter.

Wanneer een klant een defecte LCD meldt, heeft u 2 mogelijkheden:

U geeft aan de klant de gegevens van CE REPAIR of TVA en de klant belt om een afspraak te maken.
U geeft aan CE REPAIR of TVA de gegevens van de klant. Binnen de 24 uren neemt de technische dienst telefonisch contact op met de klant om een afspraak te maken.

De technische dienst stuurt een vervoerder om het defecte toestel af te halen en een tijdelijk vervangingsapparaat te geven.

De defecte LCD wordt in de werkplaats gerepareerd.

Na reparatie van het toestel, neemt de technische dienst opnieuw contact met de klant om zijn Regza LCD-TV terug te brengen.

Gegevens van de technische dienst:

CE REPAIR
Daltonstraat 25
3316 GD Dordrecht
Tel : 078/654 3050
Fax: 078/654 3062
e-mail : info@cerepair.nl
Website : www.cerepair.nl

TVA
Twentelaan 2
7609 RE Almelo
Tel : 0546/85 12 12
Fax: 0546/85 33 38
e-mail : info@tva-service.nl
Website : www.tvaservice.nl

Met Vriendelijk Groet,

Marc Hérinckx
SAV – DNV Manager
Morgen dus maar ff bellen maar ik eis dus wel mooi een nieuw (GEEN gerefurbished) exemplaar want ik wil geen 1000 euro betalen voor een gerepareerde tv van 3 dagen oud !

[ Voor 80% gewijzigd door harley op 11-02-2008 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Ik bedoelde het als tijdelijke oplossing. Maar het garantie verhaal is wel erg klote. zo heb je nog niks aan 2 jaar garantie... Kun je mij op de hoogte houden? Of laten weten als ik ook wat druk moet gaan zetten? :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• makkie ;)

makkie ;)

Arrogant? Me? Nah!

Klote is dat. ipv te kunnen genieten van je speelgoed heb je nu alleen maar ergernissen... Ik ben er tot nu toe meer dan tevreden over. Enige probleem dat ik heb is dat mijn PC niet goed detecteert dattie digitaal signaal over de HDMI moet pompen...

Hoop dat je probleem snel en goed wordt verholpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
makkie ;) schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 10:06:
Klote is dat. ipv te kunnen genieten van je speelgoed heb je nu alleen maar ergernissen... Ik ben er tot nu toe meer dan tevreden over. Enige probleem dat ik heb is dat mijn PC niet goed detecteert dattie digitaal signaal over de HDMI moet pompen...

Hoop dat je probleem snel en goed wordt verholpen.
Welke videokaart heb je in je PC. Ben voor het werk bezig geweest om 3 LCD tvs an te sturen en daar was eerst een nvidia geinstaleerd maar die heb ik later vervangen voor een ATI radeon want die was veel beter in te stellen met veel meer mogelijkheden. Zelfs 1 revisie nieuwere drivers zorgden alweer voor een groot verschil. (bij de nvidia en ati heb ik de asus en de chipbakker zijn drivers gebruikt en ook hierin zaten weer heeeeeeel veel andere instellingsmogelijkheden)

1dayfly heeft net gebeld dat toshiba mij gaat bellen vandaag. Ik geef ze toto 12:00 en dan ga ik zelf bellen naar het nummer wat ze me gisteren hebben gegeven.

Ik heb me er trouwens nog niet 100% goed in verdiept maar het zou trouwens toch mogelijk moeten zijn om via de ingebouwde DVB-T tuner iig nederland 1 2 en 3 te ontvangen ? Ik kan in dat menu alleen nergens nederland selecteren. zal zo eens testen of hij op engels toch de kanalen vindt.

[ Voor 12% gewijzigd door harley op 12-02-2008 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 250985

@Harley: Kun je me het nummer van Toshiba geven? Ben heel tevreden over mijn 32R3500PG, op 1 punt na: (kleine) artefakt fouten bij active motion (100Hz) aan). Wil ze hier een vraag over stellen.
Pagina: 1 2 ... 7 Laatste

Let op:
Zet hier aub geen statusmeldingen van je bestelling neer en andere van dit soort dingen. Het gaat hier om de TV en niet om hoe en waar je hem hebt gekocht en hoe lang dat duurt.