Gebruik zelf ook direct Debit, met wisselend resultaat.
Bij m'n 1e acount werkte het vlekkeloos. Bij m'n 2e acct ging het echter mis en kreeg ik een vage errorcode. Dit werd echter verholpen voor het aflopen van de tijd van die acct en voor de moeite kreeg ik dus 2 weken gratis speeltijd.
Over minen, je kunt het even proberen, De caldari cruiser "osprey" is de koning der non-dedicated mining scheepjes met een mooie mining bonus. Zo kun je zien of je het langer dan 1 uur uithoudt, wat mij dus niet lukt, en met mij 90% van EVE.Echter de inkomsten zullen tegenvallen want diegenen die wel mijnen hebben allemaal perfekte mining skills en vliegen Hulks, dit is de enige manier om minen profitabel te maken.
En hoe belangrijk minen is? Extreem belangrijk, het is het levensbloed van EVE. De grondstoffen van alles wat je in EVE tegenkomt Zonder minen geen schepen en geen T2 items, geen POSes niets behalve rat loot. Okee, in de drone regions droppen de rats ook grondstoffen maar dat even terzijde.
Ik heb zelf ook een perfect miner trouwens, en zelfs een hulk, maar dat zijn dus weggegooide skills want minen vindt ik dus oersaai. Die char houdt zich nu bezig met productie, research, refining en salvaging bezig.
Voor corps: Er zijn 1000en corps met elk een eigen identiteit, er jouw 1tje aanraden is moeilijk want de keuze van een corp is hangt af van je eigen voorkeuren. Als je in een corp zit die jou niet aanspreekt kan dat je hele EVE ervaring verpesten.
Lees even de EVE-O forums door onder corp recruitment, zo word je een stuk wijzer.