[PC][MMORPG] EVE-Online deel 12 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 24 Laatste
Acties:
  • 76.821 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 17:02
Boeboe schreef op woensdag 19 december 2007 @ 09:58:
[...]
Iets zegt me dat jij niet met een babyblauw schip hoeft rond te vliegen ;).

Overigens, hoeveel werk kan het nou zijn om die kleur aan te passen? 1 enkele kleurwaarde aanpassen en je bent klaar: geef me eens een enkele reden waarom ze het NIET zouden aanpassen als het zoveel mensen tevreden kan stellen? Het is niet alsof het het oplossen van de andere problemen in de weg zou komen.
Ach, het mooiste vind ik wel weer dat je nu op de forums alweer geklaag hoort over mensen die de andere kleuren mooier vonden en de huidige weer veels te saai :+

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 06:05

ZenTex

Doet maar wat.

Hoef idd niet met een babyblauw schip rond te vliegen, aan de andere kant, rondvliegen in asgrauw (caldari) en roesbruin (Minmatar) is dat nou zoveel beter? Nee, doe mij dan maar babyblauw. Maar over een kleurtje hoor je mij niet klagen. Het gaat me om het spel.
Overigens, hoeveel werk kan het nou zijn om die kleur aan te passen? 1 enkele kleurwaarde aanpassen en je bent klaar: geef me eens een enkele reden waarom ze het NIET zouden aanpassen als het zoveel mensen tevreden kan stellen? Het is niet alsof het het oplossen van de andere problemen in de weg zou komen.
Weinig. daarom gaf ik redwing voorheen al gelijk in hetzelfde argument.
Baal er wel van dat diegenen onder ons die crashen in premium (1000enden) het nog steeds met 1 onzinnige dev reply moeten stellen. |:(
Meerdere dev replies in een onzinnig kleurtopic EN actie. Krom? of niet. Dat bedoelde ik met prioriteiten stellen. De crashers worden gewoon genegerd.

Voor mij resulteerd dit in het niet spelen van EVE en een soort EVE moeheid. Log nu alleen maar in om skills te wisselen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn van een uitbreiding?

Ja ik weet het, ik kom erg zeikerig over. Terwijl ik juist altijd degene ben die erop wijst dat verandering altijd goed (vooruitgang) is en bugs onvermijdelijk zijn, maar dit gaat me gewoon tever.

/Edit: Crash trouwens niet alleen meer in premium, ook in classic.
Heb net 3 mensen naar EVE gebracht met de belofte van prachtige graphics en goede gameplay/PvP. Ook zij crashen en ik vermoed dat ze het om die reden al gauw op zullen geven.

[ Voor 8% gewijzigd door ZenTex op 19-12-2007 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 30-09 15:10
wacht maar tot we aan de 50 duizend users zitten dan loopt alles de soep in en is jita niet meer betreedbaar.

Facebook - Twitter -Twitch.tv - PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

angel00008 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:12:
dan loopt alles de soep in en is jita niet meer betreedbaar.
en het verschil met nu is? :z

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 17:21
Boeboe schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:15:
[...]

dat je er nog wel in kunt, maar daarna niet meer uitkomt :+

who is General Failure and why the hell is he reading my disk?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Boeboe schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:15:
[...]

zie onder >:)
GamemasterByte schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:50:
[...]

dat je er nog wel in kunt, maar daarna niet meer uitkomt :+
ik moet zeggen als ik erheen ga is het altijd wel redelijk rustig en is het in het system ernaast kopen en dan snel erin en als een idioot docken en weer als een mafioso eruit :+

ze zouden eigenlijk gewoon ergens anders ook nog een trading hub moeten maken net zoals je bv in ours hebt.. beetje assets verdelen en dan komt het wel goed.. paar van die chinezen in ours vastzetten en dan komt het wel goed (no flame intended)

edit :

tevens loopt mijn game pc nu kwa fps trager als met de clasic mode voorheen (zelfs met settings omlaag)

op mijn laptop wist ik dat ik geen premium kon draaien maar zelfs met de classic mode ben ik +- 5 fps kwijt geraakt en is het spel echt niet meer zoals het was..

ik hoop dat er zeker nog wel wat hotfixes uitkomen want echt relax even doe ik niet meer..

en ik kan ook mn schepen niet meer draaien in station op de laptop 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door AjDuLion op 19-12-2007 16:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sissors
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online
Edit: Crash trouwens niet alleen meer in premium, ook in classic.
Heb net 3 mensen naar EVE gebracht met de belofte van prachtige graphics en goede gameplay/PvP. Ook zij crashen en ik vermoed dat ze het om die reden al gauw op zullen geven.
Vertel ze gewoon dat dat gefixed gaat worden (ga ik eeniedergeval vanuit).

Dat is ook de enige reden dat ik eve ben blijven spelen na trial, ik ben zon 3 maanden geleden begonnen, toen server er om de 2 uur een uur uit lag. Werd je ook gek van, maar met de wetenschap dat het normaal gesproken niet zo was ben ik toch door gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 16:36

Rudios

Lost in space?

Ik heb geen last van crashes, en zover ik weet niemand in onze corp.

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
ZenTex schreef op woensdag 19 december 2007 @ 15:09:

Baal er wel van dat diegenen onder ons die crashen in premium (1000enden) het nog steeds met 1 onzinnige dev reply moeten stellen. |:(
Komt waarschijnlijk omdat ze nog niet kunnen vinden wat er aan de hand is en dus ook weinig toe kunnen voegen. Zowiezo begint CCP meestal pas te reageren tegen de tijd dat ze weten wat het probleem precies is. Waarschijnlijk dus gewoon ff afwachten en dan komt het vanzelf weer goed :)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Pffft. Wat is het nou voor moeite om te zeggen "we zijn ons bewust van het probleem en er word aan een oplossing gewerkt". Zelfs CCP doet dat normaal. Een sticky in de desbetreffende fora's om 5 threads per pagina die hierover gaan te voorkomen?
Dat en de fora's zijn op dit moment 1 grote chaos met de issues van post trinity. Het zou me niets verbazen als het probleem weliswaar bekend is maar dat nog geen enkele dev erop is gezet om of het probleem te onderzoeken, of om zelfs maar de community te informeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eeruku
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22-09 23:53
ff over het "wel kleurtjes, geen fixes" geklaag... je wil geen designers aan de game code lopen rommelen :P

Power corrupts. Knowledge is power. Study hard. Be evil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Punt is dat die Trinity patch gewoon nog net voor kerst erdoor is gedrukt zonder goed getest te zijn want je maakt mij niet wijs dat je normaliter nog zoveel bugs laat zitten.

Verwijderd

Zo, heb net mijn trial account omgezet naar een paid subscription.
Zijn er hier mensen die ook de direct debet optie gebruiken om te betalen? En zo ja, werkt het goed?

Was nu voor de 2e keer de trial aan het spelen en heb besloten om er toch maar eens wat meer tijd in te gaan steken.
De echte basics heb ik nu denk ik onder de knie, al blijft me het gevoel bekruipen dat ik nog maar net aan de oppervlakte van het spel heb gesnuffeld.

Ik denk dat m'n goals in het spel zullen liggen in combat missions en misschien wat pvp.
Ik heb gekozen voor een Caldari warrior/soldier? omdat dit ras en class me daar het meeste geschikt voor leek. Is dit een goede keuze?

Nog wat vraagjes.
Hoe belangrijk is minen? Ik heb me hier nog niet mee bezig gehouden maar zie iedereen het wel doen.
Kun je goed meekomen zonder te minen? Zoniet kan iemand me dan in het kort uitleggen wat ik er mee kan en moet?

Ook niet geheel onbelangrijk, zijn er coorps die jullie me kunnen aanraden?
Zoals ik al zei, ik wil me voornamelijk focussen op combat/pvp en zal qua speler waarschijnlijk in de casual categorie vallen.

• Calamor
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 18:58
Er zijn genoeg anderen die minen dus je hoeft niet echt zelf te minen.
Ik denk zelf dat je via missie's nog meer binnen haalt als minen.
Vooral als je voor pvp gaat.
Voor een corp kan je beter zoeken op corp boven in.
Anders komt er allemaal spam op het forum :(.
In EVE heb je ook channels waar je het kan vragen.

• AjDuLion
minen is zeker geen must om te overleven. zeker niet als je missies runt en pvp doet (winst haal je dan door fittings van je vernietigde vijand of missies met de loot/bounty

minen is meer als je je echt casuel wilt gaan chatten in een corp en je meer in de industriele kant gaan begeven (bouwen/research etc)

over corps tja er zijn er inmiddels alweer zoveel geweest ik zit nu in mindstar voorheen in leap alleen ging die corp in mijn ogen de verkeerde kant op en ben ik daar dan ook weggegaan om een grotere/sterkere alliantie te joinen die wel duidelijke goals hadden (all is dat nu met de bob/mc war beetje verneukt..) maar ach even wachten tot de stof weggeblazen is.

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

Gebruik zelf ook direct Debit, met wisselend resultaat.
Bij m'n 1e acount werkte het vlekkeloos. Bij m'n 2e acct ging het echter mis en kreeg ik een vage errorcode. Dit werd echter verholpen voor het aflopen van de tijd van die acct en voor de moeite kreeg ik dus 2 weken gratis speeltijd. _/-\o_

Over minen, je kunt het even proberen, De caldari cruiser "osprey" is de koning der non-dedicated mining scheepjes met een mooie mining bonus. Zo kun je zien of je het langer dan 1 uur uithoudt, wat mij dus niet lukt, en met mij 90% van EVE.Echter de inkomsten zullen tegenvallen want diegenen die wel mijnen hebben allemaal perfekte mining skills en vliegen Hulks, dit is de enige manier om minen profitabel te maken.
En hoe belangrijk minen is? Extreem belangrijk, het is het levensbloed van EVE. De grondstoffen van alles wat je in EVE tegenkomt Zonder minen geen schepen en geen T2 items, geen POSes niets behalve rat loot. Okee, in de drone regions droppen de rats ook grondstoffen maar dat even terzijde.

Ik heb zelf ook een perfect miner trouwens, en zelfs een hulk, maar dat zijn dus weggegooide skills want minen vindt ik dus oersaai. Die char houdt zich nu bezig met productie, research, refining en salvaging bezig.

Voor corps: Er zijn 1000en corps met elk een eigen identiteit, er jouw 1tje aanraden is moeilijk want de keuze van een corp is hangt af van je eigen voorkeuren. Als je in een corp zit die jou niet aanspreekt kan dat je hele EVE ervaring verpesten.
Lees even de EVE-O forums door onder corp recruitment, zo word je een stuk wijzer.

• blix
  • Laatst online: 02-10 19:59
Ik kan EvE-University wel aanraden, is een beginners corp waar o.a lessen worden gegeven voor al de dingen die je in eve kan doen, erg leerzaam.

Ben zelf een ex-member, erg aardig volk daar. Was alleen een tikkie te carebear voor mij.

www.eve-ivy.com/

• ZenTex

ZenTex

Doet maar wat.

* ZenTex slaat zichzelf op z'n voorhoofd.

Hoe kon ik EVE-uni nou vergeten? domdomdom. Inderdaad de beste corp/alliance voor de beginnende speler. Die helpen je wel op weg want de alliantie staat in het teken van newbs op weg helpenh in EVE.
Maar carebear? de iets gevorderden kunnen toch doorstromen naar de "ivy-league" waar pvp les gegeven wordt? Regelmatig hebben ze lowsec tours of 0.0 incursions. Niet echt carebear dacht ik zo.

• Shunt
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-10 15:50

Shunt

Boe

ZenTex schreef op donderdag 20 december 2007 @ 17:27:
* ZenTex slaat zichzelf op z'n voorhoofd.

Hoe kon ik EVE-uni nou vergeten? domdomdom. Inderdaad de beste corp/alliance voor de beginnende speler. Die helpen je wel op weg want de alliantie staat in het teken van newbs op weg helpenh in EVE.
Maar carebear? de iets gevorderden kunnen toch doorstromen naar de "ivy-league" waar pvp les gegeven wordt? Regelmatig hebben ze lowsec tours of 0.0 incursions. Niet echt carebear dacht ik zo.
99% er van is mission's mining belt hunting en dat soort meuk.
maar je moet ergens beginnen. Je kan niet zo makkelijk van uit je newb ship een pvp zone in 0.0 in vliegen :X

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Shunt schreef op donderdag 20 december 2007 @ 23:46:
[...]

99% er van is mission's mining belt hunting en dat soort meuk.
maar je moet ergens beginnen. Je kan niet zo makkelijk van uit je newb ship een pvp zone in 0.0 in vliegen :X
kan wel de vraag is alleen hoe je eruit komt :+ wss word je dik gepod..of ze denken dat het een alt is en laten je verder met rust.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
ik ben wel eens in 0.0 geweest met me noob schip om te minen.
kwam er ook uit.
Heb zelf geprobeert om te docken in een station en vragen waarom ik er niet in kon :D.
Kreeg wel leuke reacties terug.
Het was ook best makkelijk om terug te komen.
Heb zelf t2 spullen uit een vreck gehaalt.

Ik heb me noob net genoeg geld gegeven om een clone te verhuizen aan de rand van 0.0.
En heel de tijd heen en weer vliegen.

Misschien wel eens grappig om met ze alleen een noob starten en dan proberen om zo ver mogelijk in BoB space te gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjirp
  • Laatst online: 02-01-2023
of je wel of niet in .0 space komt hangt heel erg af waar je heen gaat en hoe.

Vlieg je bv. naar Venal of Fountain heb je niet echt super veel problemen totdat je in de NPC stations komt,

richting systemen vliegen als hophip (aridia) is ook niet moeilijk, gate camps richting delve vallen ook reuze mee,

ga je naar het zuiden, en dan vooral daar rechtsonderin (sys naampjes vergeten:S) dan ben je de sjaak, direct na dt staan daar al gatecamps tot dt. die is echt niet te doen, alleen drone regions zijn daar redelijk rustig kwa gatecamps.

(ps. vliegen door 0.0 is 100% veilig, het springen in 0.0 daarintegen niet;P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
Tjirp schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 09:18:
of je wel of niet in .0 space komt hangt heel erg af waar je heen gaat en hoe.

Vlieg je bv. naar Venal of Fountain heb je niet echt super veel problemen totdat je in de NPC stations komt,

richting systemen vliegen als hophip (aridia) is ook niet moeilijk, gate camps richting delve vallen ook reuze mee,

ga je naar het zuiden, en dan vooral daar rechtsonderin (sys naampjes vergeten:S) dan ben je de sjaak, direct na dt staan daar al gatecamps tot dt. die is echt niet te doen, alleen drone regions zijn daar redelijk rustig kwa gatecamps.

(ps. vliegen door 0.0 is 100% veilig, het springen in 0.0 daarintegen niet;P)
dat ligt er natuurlijk ook weer aan waar je in de drone regions bent ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist met eve begonnen :) Heeft iemand misschien een duidelijke(NL) beginnersguide ? Ik moest namelijk meteen rass/class/skills enzo iezen en heb geen idee wat ik nu gekozen heb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ashrah
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 26-09 09:58
In het nederlands heb ik niet voor je maar deze site vond ik zelf erg goed

http://hammer-eve.blogspot.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shunt
  • Laatst online: 02-10 15:50

Shunt

Boe

Verwijderd schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 12:09:
Zojuist met eve begonnen :) Heeft iemand misschien een duidelijke(NL) beginnersguide ? Ik moest namelijk meteen rass/class/skills enzo iezen en heb geen idee wat ik nu gekozen heb :P
had je maybe moeten lezen ? :D
echt alles staat uit geschreven ;)

Game PC
2 Post or Not 2 Post What's the question ?
"If it ain't broken, you didn't try hard enough"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-01 18:40

yared

No Scope, Bitch!

De nieuwe mining missies zijn erg leuk 8)

Afbeeldingslocatie: http://img248.imageshack.us/img248/8381/fikkendehulkzc0.jpg

De vlammen sloegen eruit groter dan mijn Hulk _/-\o_

New Frontier level 3 [1/7]
De mercs zijn nogal volhouder of zoals mijn maatje zei;
Hij zat in zijn Drake, vervolgens met een CNR snel afgerond O-)

[09:06:16] ZENUMAGIER > bloody hell, ze blijven komen.

In de missie zit redelijk wat bounty/loot/salvage reward, een stuk of 1000-2000 Gneiss, en iets van 25.000 omber.

Ben benieuwd wat 2/7 t/m 7/7 gaat brengen :9~

[ Voor 11% gewijzigd door yared op 21-12-2007 13:05 ]

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23-06 15:15
yared schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 13:03:

[afbeelding]

In de missie zit redelijk wat bounty/loot/salvage reward, een stuk of 1000-2000 Gneiss, en iets van 25.000 omber.

Drones... heeeeeel heeeeel heeeeel veel drones.
Plus een aantal zeer vervelende energy neut towers.
Wel een zeer spannende missie idd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DingieM
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-09 19:28
Zijn er ook spannendere navy missions bijgekomen want die zijn onderhand ook saai aan het worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Ze waarschuwen je wel in die missie. Je moet hem ook eerst schoonvegen met een bc/bs...

Beetje kostbaar om daar met een hulk in te vliegen... :+
yared schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 13:03:

[afbeelding]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Darth Malak schreef op zondag 23 december 2007 @ 19:20:
Ze waarschuwen je wel in die missie. Je moet hem ook eerst schoonvegen met een bc/bs...

Beetje kostbaar om daar met een hulk in te vliegen... :+
[...]
ah ja, weet je, in V3SPA doen we veel samen en Zenumagier zat al in de pocket met alle agro op hem zonder dat ie wist dat er respawns komen.

Voor de spanning deed hij het in een drake, later in een paar sec de boel schoongeveegd in zijn CNR.
Ik bleef gewoon even te lang hangen om die 47 blokjes Green Artisite voor hem te halen.

Vandaag deed een andere corpie het in zijn eentje en dat was koek en ei makkelijk.

Had het een Hulk gekost naja, dan hadden we met de pet rondgegaan als dat al nodig was.. zo zijn we ook wel weer...

Weet je, het is gewoon lachen en dat er blikschade komt hoort erbij.

De laatste keer hadden we een orethief die al 3x belemmerd was door onze defense tijdens een corpmine. Die kwam terug in een bs fitted met smartbombs... hele defense weg en retreivers, alleen de Hulks overleefden het toen.

Denk je dat iedereen dan begint te schuimbekken? Nah... niemand kwam nog bij van de slappe lach O-)

So you think I should vaporize, my tech_info, triple the bulk 25a-d/1, enhance the filterarray & raid the isometric fusion!? KEEP IT PLAIN AND SIMPLE!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Damn

Gisteren in een fleet/posbattle van BoB vs MC het loodje gelegd door een Doomsday wapen :D
BoB besloot om een gatecamp mooi op te lossen door de DD in te zetten... dat lukte aardig.

Ik zat in de BoB fleet een bepaalde gate te campen in een gecloakte manticore. Moest ff snel naar de wc, kom ik terug, zie ik een titan hangen, hele gate hostile met MC en United Legion, en geen blauwe meer te zien :D
Ik dacht... WTF!! En nog geen seconde later een hele grote mooie explosie.

M'n arme Manticore zag het nooit aankomen. Daarna ook nog gepod door een enkele overlevende hostile :(

Maar was wel een mooie dag in Tpar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
hehe die bob/mc/goon/weetikveelwienogmeer battles worden nu wel heel erg heftig volgens mij..

ben benieuwd hoe het gaat aflopen het zou best eens kunnen dat ik binnenkort bij mc hoor :O

had overgens die bob fleet gezien met 2 titans shitload met dreads/carriers terugjumpen naar bob space was zeker wel mooi gezicht (en was natuurlijk zwaar dood maargoed daar is geen schaamte aan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 03-06 21:17

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Ik hing gister tussen 3 titans in in mijn apocje, wat voel je je dan klein in een BSje dan :D

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Refragmental schreef op maandag 24 december 2007 @ 12:13:
Damn

Gisteren in een fleet/posbattle van BoB vs MC het loodje gelegd door een Doomsday wapen :D
BoB besloot om een gatecamp mooi op te lossen door de DD in te zetten... dat lukte aardig.

Ik zat in de BoB fleet een bepaalde gate te campen in een gecloakte manticore. Moest ff snel naar de wc, kom ik terug, zie ik een titan hangen, hele gate hostile met MC en United Legion, en geen blauwe meer te zien :D
Ik dacht... WTF!! En nog geen seconde later een hele grote mooie explosie.

M'n arme Manticore zag het nooit aankomen. Daarna ook nog gepod door een enkele overlevende hostile :(

Maar was wel een mooie dag in Tpar _/-\o_
Ik zie je loss niet op het bob killboard als kill of als loss, vind het wel jammer dat die niet gepost worden want ook al is het friendly DD het is en blijft een kill.

De gevechten zover vind ik wel leuk maar eigenlijk wel jammer de hoeveelheid titans aan de kant van BOB. Heel lastig te counteren met een DD iedere 12 minuten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 22:53:
[...]

Ik zie je loss niet op het bob killboard als kill of als loss, vind het wel jammer dat die niet gepost worden want ook al is het friendly DD het is en blijft een kill.
BOB killboard gaat tegenwoordig geheel automatisch via de eve API, maar die wil soms nog wel eens een steekje laten vallen ergens schijnt.

tyrips, tywreps, tiewreps, tiereps, tie raps, ripties, taiwraps, kabelbindbandjes » Tie Wraps
\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarLite schreef op maandag 24 december 2007 @ 23:56:
[...]

BOB killboard gaat tegenwoordig geheel automatisch via de eve API, maar die wil soms nog wel eens een steekje laten vallen ergens schijnt.
Aha dat was niet bekend bij mij. verklaard veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Verwijderd schreef op maandag 24 december 2007 @ 22:53:
[...]

De gevechten zover vind ik wel leuk maar eigenlijk wel jammer de hoeveelheid titans aan de kant van BOB. Heel lastig te counteren met een DD iedere 12 minuten.
Zoek onder "Refrag"

http://www.killboard.net/details/215658/

Vreemd dat ie maar 1 Arba launcher aangeeft. :?

[ Voor 8% gewijzigd door Refragmental op 25-12-2007 12:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 28-09 10:21

mvz

muziek verslaafde

4 dagen geleden begonnen met trial version, gisteravond mn eerste payment gemaakt :)
yea baby im a member :o

4 dagen geleden een ibis met 50K ISK en vlieg nu al in een Badger mark 2 rond en ben al 5 miljoen ISK waard :)

het valt me wel op dat vele nieuwelingen in de game veel beggen en connen ipv dat ze gewoon rustig gaan grazen in 'roid belts..

mn ultimate goal is zon mega mining barge ding. altho de hold van 5200m3 op de badger beslist niet klein is :>

al met al vind ik het geweldig.

_::Game/Allround Specs::_ _::HTPC Specs::_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
Refragmental schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 12:00:
[...]

Zoek onder "Refrag"

http://www.killboard.net/details/215658/

Vreemd dat ie maar 1 Arba launcher aangeeft. :?
de rest is waarschijnlijk als loot achtergebleven ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• blix
  • Laatst online: 02-10 19:59
mvz schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 12:17:
4 dagen geleden begonnen met trial version, gisteravond mn eerste payment gemaakt :)

4 dagen geleden een ibis met 50K ISK en vlieg nu al in een Badger mark 2 rond en ben al 5 miljoen ISK waard :)

het valt me wel op dat vele nieuwelingen in de game veel beggen en connen ipv dat ze gewoon rustig gaan grazen in 'roid belts..

mn ultimate goal is zon mega mining barge ding. altho de hold van 5200m3 op de badger beslist niet klein is :>

Welkom :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Laatst online: 22-09 13:34

Mystic_X

What does this button do

Vergeet niet dat je de cargo capacity kan verhogen met expanded cargo holds (low slot) en cargohold optimalisation (rigs) maar dat weet je waarschijnlijk al.

A great thought in a small mind is a dangerous thing

• -darkstar-
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-10 22:30

heb op mn badger 3x cargo expander zit nu op 12000m3... dus je kan het nog verhogen. ik geloof dat ze niet eens zo duur zijn. ik gebruik hem alleen maar als vervoerschip voor me goodies en minerals....

voor de noobs die lopen te beggen komt ook vaak voor. zit zelf op de caldari SWA chat en daar komt het regelmatig voor... mensen die geen geduld hebben... worden meestal meteen geblockt :z

Verwijderd

ik mis de snowballs en de snowball launcers :+

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Kan vanaf vanavond met een retriever vliegen, en krijg er dan ook eentje gedoneerd van de corp *O* . Onze corp is een van de meest productieve industrial corps in de SYLPH alliance en had deze aanvankelijk gejoined omdat er enkele van men vrienden inzaten. Tot nu toe deed ik niet veel meer dan wat ratten in 0.0 en de loot aan de corp doneren, maar nu kan ik me dus echt nuttig maken :). Nu dan maar eens doortrainen voor die exhumers, is meteen bijna 2 maanden training erbij.

[ Voor 8% gewijzigd door boe2 op 27-12-2007 12:12 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

• ravenger
  • Laatst online: 18:35
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 11:49:
ik mis de snowballs en de snowball launcers :+
kopen? :) ik heb nog wel gesmolten sneeuwballen en launchers ;)

• AvanCade
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 05-10 21:58

De game heeft een zeer moeilijke start, wat het bedelen toch wat in de hand werkt. Echter is het tegenwoordig veel makkelijker om 1miljoen ISK te verdienen dan dat het een aantal jaar geleden was.

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Geldprobleem had ik niet echt in het begin. Heb zelfs nog geld moeten weigeren omdat ervaren spelers me steeds isk aanboden wanneer ik weeral eens help vroeg over een bepaald onderwerp :p

(en 1 milioen = 1 belt uitkuisen, simpel toch? O-) )

[ Voor 13% gewijzigd door boe2 op 27-12-2007 16:17 ]

• Sissors
  • Niet online
Ik had aan het begin helemaal geen geld problemen, moest altijd op skills wachten, geld zat. En dat met helemaal niet veel spelen.

Nu heb ik meer geld problemen, gelukkig doordat ik shadow serp cruiser bij toeval tegenkwam (ik warpte weg van missie omdat het niet echt goed ging, en kwam bij shadow serp uit), heb ik nu een shadow serpentis sensor booster van zon 50 miljoen. Enige probleem is nog dat ding naar high sec te krijgen om hem te verkopen (lijkt mij toch dat ik daar betere kans heb dan in een low sec systeem waar zelfs als iemand hem wil kopen hij niet door de gatecamps heen komt). We zitten nu met corp in placid low sec, en we hebben maar besloten weer te gaan verhuizen. Overal zweven corpses rond de stargates, en met corp van 8 personen hebben we niet veel kans tegen de lokale pirate alliance met bijna 800 personen.

EDIT:
Corp heeft besloten zichzelf op te heffen, noorse leden (meeste) gaan bij ander noors corps ergens ver weg. Ik heb als afscheidscadeautje nog 80 miljoen gekregen, maar nu heb ik een probleem. Waar ga ik heen?
High sec is saai imo. Ik hoef niet alleen pvp te doen, maar wel eeniedergeval wat. Zijn er low sec regios die een te beheersen aantal piraten heeft (wel wat piraten, maar niet 100 tegen 1 outnumbered door piraten), en ook nog een redelijke markt heeft danwel dichtbij high sec ligt met redelijke markt?

[ Voor 23% gewijzigd door Sissors op 27-12-2007 20:16 ]

• AjDuLion
furby-killer schreef op donderdag 27 december 2007 @ 18:57:
Ik had aan het begin helemaal geen geld problemen, moest altijd op skills wachten, geld zat. En dat met helemaal niet veel spelen.

Nu heb ik meer geld problemen, gelukkig doordat ik shadow serp cruiser bij toeval tegenkwam (ik warpte weg van missie omdat het niet echt goed ging, en kwam bij shadow serp uit), heb ik nu een shadow serpentis sensor booster van zon 50 miljoen. Enige probleem is nog dat ding naar high sec te krijgen om hem te verkopen (lijkt mij toch dat ik daar betere kans heb dan in een low sec systeem waar zelfs als iemand hem wil kopen hij niet door de gatecamps heen komt). We zitten nu met corp in placid low sec, en we hebben maar besloten weer te gaan verhuizen. Overal zweven corpses rond de stargates, en met corp van 8 personen hebben we niet veel kans tegen de lokale pirate alliance met bijna 800 personen.

EDIT:
Corp heeft besloten zichzelf op te heffen, noorse leden (meeste) gaan bij ander noors corps ergens ver weg. Ik heb als afscheidscadeautje nog 80 miljoen gekregen, maar nu heb ik een probleem. Waar ga ik heen?
High sec is saai imo. Ik hoef niet alleen pvp te doen, maar wel eeniedergeval wat. Zijn er low sec regios die een te beheersen aantal piraten heeft (wel wat piraten, maar niet 100 tegen 1 outnumbered door piraten), en ook nog een redelijke markt heeft danwel dichtbij high sec ligt met redelijke markt?
placid is waar mijn corp vroeger zat (en nu vaak komen om casual te gamen)

zitten tegenwoordig in 0,0 je kan me wel ingame convoen @ splintercellxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraag ik ben nog niet zo lang bezig heb een leuke cruiser en doe veel agent missies. Voor de afwisseling wil ik wel eens wat anders doen. nou mine ik daarom wel eens is ook eens weer wat anders. Nou zat ik mij af te vragen of er ook mining agent zijn of uitvind missies zo ja hoe ik die kan gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 08:19:
Even een vraag ik ben nog niet zo lang bezig heb een leuke cruiser en doe veel agent missies. Voor de afwisseling wil ik wel eens wat anders doen. nou mine ik daarom wel eens is ook eens weer wat anders. Nou zat ik mij af te vragen of er ook mining agent zijn of uitvind missies zo ja hoe ik die kan gaan doen.
mining missions zijn er alleen heb ik nog niet helemaal uitgevonden waar je die kan krijgen (bij sisters of eve heb ik er 1 gehad)

vond het wel een leuke afwisseling.

uitvind missies zijn er niet echt je kan wel research missies doen maar dat houd eigenlijk in dat je hiervoor skilled en dan vervolgens om de dag x aantal tritanium moet brengen als ''missie'' de datacores die je hiermee krijgt is overgens gewoon easy money ik ken mensen die hebben bv 3 chars in hun main waarmee ze dan in hun andere chars allen maar R&D missies runnen waarmee ze +- 100/200 mill mee verdienen per maand gratis isk om het zomaar te zeggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
ik heb nu zo'n mining missie gehad op lvl4, vond het niet echt denderend. De rats die ik kreeg waren 2 summiere frigjes die ik easy kon killen met mn drones, en waarschijnlijk kon ik ze ook nog vrij eenvoudig tanken met mn hulk. Wat ik me afvraag, is of je crystals kan gebruiken op die mining mission roids, weet iemand dat?

[ Voor 12% gewijzigd door ravenger op 28-12-2007 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
ravenger schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 14:24:
ik heb nu zo'n mining missie gehad op lvl4, vond het niet echt denderend. De rats die ik kreeg waren 2 summiere frigjes die ik easy kon killen met mn drones, en waarschijnlijk kon ik ze ook nog vrij eenvoudig tanken met mn hulk. Wat ik me afvraag, is of je crystals kan gebruiken op die mining mission roids, weet iemand dat?
nope..

en die mining missions op lvl 4 zijn makkelijk todat je een hele reeks krijgt (1/7 is easy 7/7 moet je eerst met een bs clearen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

bleeeeh @ ore thieves :'(

die 10 min agression timer is veelste kort. zo kan je nooit fatsoenlijk wraak nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
mvz schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 22:18:
bleeeeh @ ore thieves :'(

die 10 min agression timer is veelste kort. zo kan je nooit fatsoenlijk wraak nemen.
pvp hulk ftw :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Cloaked BS naast de hulk ftw ;)

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
StarLite schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 14:58:
[...]

Cloaked BS naast de hulk ftw ;)
ja maar das niet leuk...

altijd mooi in local te zien van WTF en om een bs neer te halen met hulks is ook wel grappig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

hulk? mooi ding

* mvz spaart en trained eerst nog ff lekker verder :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StarLite

StarLite

'ON ERROR RESUME NEXT

Daar heb je toch mining V voor nodig?
Daar ga ik dus nooit van mijn leven in vliegen he :P

\o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

StarLite schreef op zondag 30 december 2007 @ 14:51:
Mining V, Astrogeology V, Mining Barges V. Dat zijn heel wat daagjes training, zeker voor de memory- en intelligence-loze characters :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
StarLite schreef op zondag 30 december 2007 @ 14:51:
Daar hebben we alts voor :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

mwhoa kheb al een hulk gekocht voor cheap.. maarja die staat nog wel efkes in de hangar, als ik zie hoeveel dagen training ik nog te gaan heb :)

gelukkig vrijwel vanaf het begin begonnen met electronics, dus heb nu iig een cormorantje met veel wapens en cloaking >:)

echter mine ik daarin, met 6 lasers, modified cargo en hoog mining level. daarna veeg ik et in een jettisoned cannetje en haal et op in mn badger badger badger. met 9000m3 per run niet slecht opzich :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
wacht maar tot je een hulk + itty V kunt vliegen.. dan kun je serieus isk gaan verdienen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
wat zijn de prijzen voor een raven gedaald.
de laatste keer dat ik er 1 verkocht waren de prijzen nog 100M in empire.
Nu zijn ze nog maar 87M.
Denk toch maar dat ik voor missie's gaat nu.
Als de prijzen nog verder gaan zakken.
Weet iemand waarom de prijzen van ore zo laag is geworden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -darkstar-
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 02-10 22:30
Calamor schreef op maandag 31 december 2007 @ 00:56:
wat zijn de prijzen voor een raven gedaald.
de laatste keer dat ik er 1 verkocht waren de prijzen nog 100M in empire.
Nu zijn ze nog maar 87M.
Dat is wel heel goedkoop in The Citadel nog steeds 92 mil.
Weet iemand waarom de prijzen van ore zo laag is geworden?
Tis marktwerking denk ik... hoe minder schaars een goed is hoe lager de prijs... dus zou je kunnen zeggen dat er of teveel gemined wordt of te weinig gebouwd wordt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
is er hier iemand die een sisters scan probe launcher heeft of genoeg lp punten bij sisters of eve corp om deze te halen..

ben op zoek naar eentje maar de prijs van die dingen is vele malen hoger dan dat het met een dagje lvl 4 missioning te doen is (helaas kan ik geen lvl 4 missies doen van hun corp dus val ik naast de boot)

zie prijzen van 50 tot 80 mill maar dat gaat mij aardig te boven.

iemand die hem hier voor zeg.. 50 mill max wilt verkopen aan mij ?

(vraag me overgens ook af of iemand deze all gebruikt en hoe kort zijn scan time nu is mijn helios doet op het moment 202 seconden over 1 scan vraag me af hoe laag dat word met de sisters :D)

overgens denk ik dat de prijzen ven ore zo laag zijn geworden omdat iedereen toch de nieuwe t2 schepen afwacht en er dus een grote voorraad van ore begint te komen.

over die ravens ik begin veel raven marauders te zien van +- 500-700 mill dat is bijna goedkoper als een CNR.. denk dus dat de raven een beetje weggedrukt word..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreeMen
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 05-10 21:21
angel00008 schreef op maandag 31 december 2007 @ 11:42:
over die ravens ik begin veel raven marauders te zien van +- 500-700 mill dat is bijna goedkoper als een CNR.. denk dus dat de raven een beetje weggedrukt word..
Golem staat ook op mijn lijstje, maar ja... die skills he :'( . Nog 2 maanden om hem te kunnen vliegen met gewenste fitting.

[ Voor 52% gewijzigd door FreeMen op 31-12-2007 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
overgens denk ik dat de prijzen ven ore zo laag zijn geworden omdat iedereen toch de nieuwe t2 schepen afwacht en er dus een grote voorraad van ore begint te komen.
Die prijzen komt ook nog steeds door de nieuwe drone regions. Daardoor zijn vooral de high-end ores heel hard in prijs gezakt. Trit daarentegen zie je juist duurder worden. Momenteel is veldspar een van de beste dingen om te mijnen.
De CNR zie je ook al aardig kelderen (rond de 500 mil), verder is de CNR voor lvl4 missies nog steeds de beste keus wat DPS betreft. Enige voordeel van de Golem is dat ie een grote cargohold heeft en tractorbeam bonussen heeft (dus als je tijdens de missies wilt salvagen is de golem wel een leuk schip)

[ Voor 9% gewijzigd door redwing op 31-12-2007 13:07 ]

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brainball
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2023
redwing schreef op maandag 31 december 2007 @ 13:06:
[...]

De CNR zie je ook al aardig kelderen (rond de 500 mil), verder is de CNR voor lvl4 missies nog steeds de beste keus wat DPS betreft. Enige voordeel van de Golem is dat ie een grote cargohold heeft en tractorbeam bonussen heeft (dus als je tijdens de missies wilt salvagen is de golem wel een leuk schip)
De golem heeft ook meer high slots vrij voor salvagers en tractor beams.
is er hier iemand die een sisters scan probe launcher heeft of genoeg lp punten bij sisters of eve corp om deze te halen..

ben op zoek naar eentje maar de prijs van die dingen is vele malen hoger dan dat het met een dagje lvl 4 missioning te doen is (helaas kan ik geen lvl 4 missies doen van hun corp dus val ik naast de boot)

(vraag me overgens ook af of iemand deze all gebruikt en hoe kort zijn scan time nu is mijn helios doet op het moment 202 seconden over 1 scan vraag me af hoe laag dat word met de sisters :D)

De ore prijzen worden momenteel ook beinvloed door de grote problemen met de export van mineralen. Het was een standaard ding om in grote hoeveelheden ore van empire naar 0.0 te vervoeren en dan hoofdzakelijk de goedkopere dan. Momenteel is de productie in 0.0 zo gestressed dat een hoop high ends veel makkelijker de weg naar empire vinden.

[ Voor 59% gewijzigd door brainball op 31-12-2007 13:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Dokter
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 09-09 09:08
Ik weet niet wat je scant maar 202 seconden klinkt als nog al lang. Ik scan in 22 seconden met een recon probe launcher en een normale launcher zal iets van 110 zijn denk ik. De drie skills die er zijn maken veel verschil met de scan duur en dan heb je nog de rig. Maar dat is allemaal voor het uitscannen van scheppen. Voor cosmos en moon scanning zou ik het niet weten. Maar dan heb je dacht ik meer winst met rigs en probs.

[ Voor 4% gewijzigd door The Dokter op 31-12-2007 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
The Dokter schreef op maandag 31 december 2007 @ 14:43:
[...]

Ik weet niet wat je scant maar 202 seconden klinkt als nog al lang. Ik scan in 22 seconden met een recon probe launcher en een normale launcher zal iets van 110 zijn denk ik. De drie skills die er zijn maken veel verschil met de scan duur en dan heb je nog de rig. Maar dat is allemaal voor het uitscannen van scheppen. Voor cosmos en moon scanning zou ik het niet weten. Maar dan heb je dacht ik meer winst met rigs en probs.
lol met een recon probe launcher doe ik er 20 seconden over... heb het idd over de normale launcher

heb het meeste op lvl 3/4 moet naar 4/5 gaan wil ik echt tijd gaan maken rigs heb ik uiteraard ook (2x t1 rigs in helios t2 is niet haalbaar)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuB-ZeuZ
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 09:17
redwing schreef op maandag 31 december 2007 @ 13:06:
[...]

Volgens mij heeft de Golem ook een bepaalde role bonus, waardoor je cruise missiles en torps 100% meer damage doen. Dat scheelt dus nogal wat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yared

yared

No Scope, Bitch!

Mensen iedereen een voorspoedig 2008

Dat we weinig CTD's mogen hebben, veel gezelligheid, voor sommige veel kills wink en voor anderen bakken vol roids zonder OT's.

* yared anchored nog even de nieuwe verlichting op de POS

klik...
Afbeeldingslocatie: http://foxtrotters.tripod.com/nyban.gif

Ja! hij doet het!

Nieuwjaarsreceptie in V3SPA channel met exotic dancers *O* , quaffe, spiced wine en mining boost (ook livestock }:O beschikbaar voor de odd ones...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
SuB-ZeuZ schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 01:06:
[...]

Volgens mij heeft de Golem ook een bepaalde role bonus, waardoor je cruise missiles en torps 100% meer damage doen. Dat scheelt dus nogal wat.
Aangezien hij maar de helft van de launchers heeft scheelt dat alleen ammo en dus geen dps :)

Verder iedereen een heel gelukkig 2008 !!

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
redwing schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 01:27:
[...]

Aangezien hij maar de helft van de launchers heeft scheelt dat alleen ammo en dus geen dps :)

Verder iedereen een heel gelukkig 2008 !!
Maar de golem heeft wel 1 low slot minder maar weer wel 1 mid slot meer.
Dan heb je misschien wel weer 1 BC minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kookgek
  • Niet online
Ik heb een scantijd van 109s. met een sister probe launcher en covop V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• redwing
Calamor schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 12:55:
[...]

Klopt, wat DPS betreft is een CNR beter, maar als je naar de tank kijkt is een golem een heel stuk beter. Golem is dus makkelijker voor als je nog niet zo lang missies doet omdat dan die extra tank wel heel fijn is, als je eenmaal de missies kent en ze zo snel mogelijk wil doen is een CNR beter.
Ik schaf binnenkort iig ook een Golem aan naast mijn CNR omdat het soms wel makkelijk is om tijdens de missies de BS-wrecks te salvagen en omdat het gewoon leuk is om eens wat af te wisselen tussen missies (ik denk dat ik een cruise-golem en een torp-CNR ga maken)

[removed]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

klopt het dat als ik een buzzard heb met -100% cloak cpu bonus, en daar de covert ops cloak op zet.

dat ik dan compleet undetectable lekker op mn gemakje alle systems kan exploren? omdat niemand me ziet, en dat ding zelfs cloaked kan warpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GamemasterByte
dat klopt grotendeels, alleen zodra je in een vijandige gatecamp springt, heb je een probleem.. je kunt namelijk niet cloaked jumpen, alleen warpen.. dus zul je snel moeten zijn als je dat overkomt. Bovendien is het volgens mij niet mogelijk om probes te launchen als je onzichtbaar bent, je bent dus altijd een paar seconden zichtbaar voordat je weer kunt cloaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
mvz schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 18:47:
klopt het dat als ik een buzzard heb met -100% cloak cpu bonus, en daar de covert ops cloak op zet.

dat ik dan compleet undetectable lekker op mn gemakje alle systems kan exploren? omdat niemand me ziet, en dat ding zelfs cloaked kan warpen?
Juist.

Alleen ben je wel "kwetsbaar" tijdens gatecamps.
Je bent voor een klein ogenblik zichtbaar wanneer je uit de gatecloak komt en je eigen cloak moet aanzetten direct na een jump. Tijdens dit kort ogenblikje kunnen de vijanden je dus zien en proberen je positie te bepalen om daarna te proberen je cloak uit te schakelen door dichter dan 2500m te komen.

Zijn wel spannende momenten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Refragmental
Calamor schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 12:55:
[...]

Die mid kun je overigens weer gebruiken voor een targetpainter (waar de Golem ook bonussen voor heeft).

Op die manier kun je kleinere targets wel veel sneller afschieten.
Op high kun je trouwens ook nog eens een drone mod zetten voor meer drone range.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MM
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

MM

was: m.m

Topicstarter

Tja een radar spot levert je zo'n 100 mil op. Waarom je dan geen 120 mil over hebt voor een redelijke setup (covops + rigs + sisters scanner) snap ik niet zo goed.

S, de lekkerste letter in het chocoladeletteralfabet - Enrave - EVE corporation ingame channel "-nrave-"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AjDuLion
MM schreef op dinsdag 01 januari 2008 @ 19:42:
[...]

Tja een radar spot levert je zo'n 100 mil op. Waarom je dan geen 120 mil over hebt voor een redelijke setup (covops + rigs + sisters scanner) snap ik niet zo goed.
valt mee hoor als je in low sec blijft 0.1 min dan is die 100 mill net ff hoog 0,0 zeker weten..

maar toch voor een mod die _maar 10 mill aan lp/isk kost voor 60-80 mill verkopen :P

helaas ben ik bezweken en heb een mod gekocht voor 60 mill scan time is nu 153 seconden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Zijn de Tweakers in KOS een beetje blij met hun oorlog tegen Against All Authorities ?

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002

Rudios

Lost in space?

Yup, gebeurd er tenminste wat :P Het zal rough worden maar KOS houd gewoon stand 8)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
IJzerlijm schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 13:23:
Zijn de Tweakers in KOS een beetje blij met hun oorlog tegen Against All Authorities ?
Hoe zit KOS eigenlijk bij de rest van de alliances in het zuiden, zoals Goons en RA? Ik heb het idee dat het grote machtsblok nu al aan het ineenzakken is, nu BoB is teruggedrongen naar eigen space.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IJzerlijm
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

IJzerlijm

Is net nieuw

Laatste keer dat ik met KOS te maken had was tegen RISE en toen waren die 50 Ravens wel handig waarmee ze langs kwamen.

Sindsdien zijn ze de tweede alliantie in het spel geworden en zie ik allerlei voormalige vijanden en persona non grata zoals Celestial Apocalypse onder hun vlag vliegen in space waar ze eigenlijk niks te zoeken hebben. Ik hoop voor hun dat ze het op eigen kracht redden tegen AAA want veel hulp van anderen zullen ze niet krijgen.

And to think they once said that computers would take away jobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

ik heb dus voor mn corp een buy order geplaatst voor 10 cormorants. zodat potentiele applicants / members een mooi schip kunnen vliegen bij aanname.

maar ik heb die buy order in een station geplaatst waar dit schip niet te koop is. is er een verzend systeem oid. zodat een seller bv die schepen aan mij kan shippen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mvz schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 22:14:
ik heb dus voor mn corp een buy order geplaatst voor 10 cormorants. zodat potentiele applicants / members een mooi schip kunnen vliegen bij aanname.

maar ik heb die buy order in een station geplaatst waar dit schip niet te koop is. is er een verzend systeem oid. zodat een seller bv die schepen aan mij kan shippen?
Dat hangt af van de range van jouw buy orders. Als jouw buy order bereik wat hoger is kunnen mensen i.p.v. alleen op hetzelfde station, in hetzelfde system, constellation of zelfs hele regio jou dingen verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frostraven
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 22-08-2023

frostraven

enge kale vent

Zojuist ook mijn (derde) trial omgezet naar een echt account.
De afgelopen paar dagen voornamelijk aan het minen geweest en missies gedaan voor een R&D corp, wil me uiteindelijk toch meer gaan richten op craften dan resources verzamelen.

Tot nu toe bevalt het in ieder geval prima. 8)

systeem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvz

mvz

muziek verslaafde

irritante contract scam attempts de hele tijd

heeft iemand contract fullfilled, en dan gaan ze proberen te trade-windowen om je 2x te laten betalen.. ipv de contract te finishen.

nou dan houd ie de stuff maar lekker, collateral was toch 2x market value >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
ravenger schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 16:17:
[...]

Hoe zit KOS eigenlijk bij de rest van de alliances in het zuiden, zoals Goons en RA?
KOS is een beetje een probleemkindje, er is elke week wel weer een diplomatieke rel mee omdat ze steevast farmer corps blijven inlijven. De leiders en FC's zijn verder extreem incompetent en ze dragen in het algemeen weinig bij aan de oorlog met BOB.

AAA had onlangs nog een 80 vs 200 battle waarbij ze KOS compleet uitgeroeid hadden, dat geeft wel een beetje het niveau verschil aan.

Toch denk ik dat ze AAA wel overleven al was het maar omdat het gebied wat KOS bezit (westen van Tenerifis) de isk die het kost om er POSes op te zetten niet waard is. En AAA houd niet van POSes afschieten. Dus sovereignty zullen ze wel houden.
Ik heb het idee dat het grote machtsblok nu al aan het ineenzakken is, nu BoB is teruggedrongen naar eigen space.
Wat precies geeft je dat idee? En waarom is alleen Delve BoB's 'eigen space'? Delve is voor de helft NPC space dus eigenlijk van iedereen/niemand. Ik zelf doe er missions en woon er al een paar maand. :)

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravenger
Count schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 11:34:
[...]
Wat precies geeft je dat idee? En waarom is alleen Delve BoB's 'eigen space'? Delve is voor de helft NPC space dus eigenlijk van iedereen/niemand. Ik zelf doe er missions en woon er al een paar maand. :)
Tja ze zijn er toch zo'n 2.5 jaar geleden begonnen, in Delve. Maar wat ik hoor is dat ook in het oosten het een en ander niet zo lekker loopt tussen RA/Goons en de rest van de alliances.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Count
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-08-2023
ravenger schreef op donderdag 03 januari 2008 @ 12:42:
[...]

Tja ze zijn er toch zo'n 2.5 jaar geleden begonnen, in Delve. Maar wat ik hoor is dat ook in het oosten het een en ander niet zo lekker loopt tussen RA/Goons en de rest van de alliances.
Ik weet van niks, maar als er iets is hoop ik dat het goed uit de hand loopt want het zuiden van EVE dreigt een beetje 1 circlejerk te worden :)

Verwacht overigens niet dat TCF/RA/GS snel uit elkaar zullen gaan.

Great minds think in parallel gutters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirate-Bozz
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-10 08:07
Over KOS,
I didn't mean decent in terms of capability, but in terms of general stupidity and leadership stupidity. I know they always sucked
I can count on one hand the number of pilots in KOS that would be considered OK PvPers.

You won't really get a fight from them. Its a carebear alliance whose member base is concerned only with money. They won't help each other. AAA could squish them like a bug.
Ze zijn in ieder geval niet zo positief over KOS. Het betreft hier trouwens beide kampen, de Coalition en de Alliance.

Hoe je het ook wendt of keert, dit zuigt gewoon hard:

http://www.a-kills.com/related.php?id=117443

[ Voor 8% gewijzigd door Pirate-Bozz op 04-01-2008 01:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calamor
ik heb een srcipt gemaakt die kan het min prijs berekenen als je de minerals in vult.
Het kan over weg met K,M en B. ook met of zonder verlies. Dan wordt de die prijs ook bereken als het zonder is.
De link is dit http://rosegot.nl/eve/EVE-online%20item%20calc.html
De teksten zijn nog niet helemaal afgewerkt en ben nog bezig met het vertalen naar het engels.
Als het helemaal klaar is gaat hij er af en wordt het ergens anders geplaats.
Maar in de tussen tijd kan je er wel van gebruik maken en zelf opslaan.
De standaard waardes kan je ook makkelijk zelf wijzigen.
De meeste waar ik al de link gegeven heb vinden het heel erg handig.
Dus ik denk voor de bouwers onder ons of voor beginners makkelijk kan zien of het wel eerlijke verkoop prijs is.

edit werkt niet in IE. Waarom niet? Daar moet ik achter komen want aan de fout wordt ik niet wijzer.
error melding:
regel: 190
teken: 3
onbekende runtime-fout
code: 0

Gebruik nooit php designer 2005!! Heeft in een tag een enter toegevoegt. En dat slikt IE niet.

[ Voor 15% gewijzigd door Calamor op 04-01-2008 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ambi
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 05-05 08:14

ambi

IGN: EvulKlowne

Ik speel EVE nu ongeveer een maandje en doe vooral missies, maar ik erger me meer en meer aan het feit dat ik vaak dezelfde missies voorgeschoteld krijg. Ik heb een aantal social skills getrained en zoek enkel de (voor mij beschikbare) hoogste quality agents op in de hoop wat interessantere missies te krijgen, maar ik merk dat lage en hoge quality agents me toch weer vaak met dezelfde missies opzadelen. Ik heb er nu in mijn journal staan waar ik echt tegenop zie om die alweer te doen, maar vrees dat als die vervallen het mijn standing niet ten goede zal komen.
Is er een manier om steeds andere missies te krijgen, want die herhalingen beginnen me danig mijn spelgenot te ontnemen en dat vind ik zonde, want ik vind het anders wel een interessant spel.

Steam/uPlay: EvulKlowne

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hilgo
  • Registratie: Maart 2000

hilgo

Clear your mind of can't.

Er zijn gewoon niet genoeg verschillende missies waardoor je inderdaad vaak dezelfde krijgt. Overigens kun je, ik meen, 1x per 12 uur een missie weigeren zonder standing verlies. Maar anders ga je, voor de afwisseling, iets anders doen naast de missies? Eve biedt genoeg mogelijkheden om zelf afwisseling te creëren. Ik weet niet of je in een corp zit maar met je corp maatjes een complex door gaan is bijvoorbeeld leuk om te doen. Of solo belt ratten, minen, traden, er is zoals ik zei genoeg te doen in Eve ;)

Discogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWBMS
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 17-09 03:24
hilgo schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 11:49:
Er zijn gewoon niet genoeg verschillende missies waardoor je inderdaad vaak dezelfde krijgt. Overigens kun je, ik meen, 1x per 12 uur een missie weigeren zonder standing verlies.
Eens per 4 uur.

Saru mo ki kara ochiru | Even monkees fall from trees | jabber: twbms.ate.jabber.org

Pagina: 1 ... 4 ... 24 Laatste

Dit topic is gesloten.