gek...?
Anoniem: 192470
en zie hier 
heb er al een tijdje aan mogen testen, en wekker instellen en favos instellen gaat toch stuk makkelijker zo.
heb er al een tijdje aan mogen testen, en wekker instellen en favos instellen gaat toch stuk makkelijker zo.

Woei, het ding reageert nu op een remote? Dus ook op een Harmony? Dat zou echt geweldig nieuws zijn! Is dat een iPhone applicatie? Waar vind ik die?
[ Voor 21% gewijzigd door Garyu op 09-04-2009 12:38 ]
It's Difficult to Make Predictions - Especially About the Future
Ook ik ben gevallen voor een Freecom Musicpal.
Maar bij een winkel waar ik nooit gedacht zou hebben ook maar iets te kopen.(wehkamp)
Artikelomschrijving Leveringswijze Aantal Van Prijs
Freecom MusicPal
Bestelnummer: 867-40-473 Afhalen vanaf 07-04-2009 1 129.- 98.10
Betaalwijze en factuuradres
Je hebt ervoor gekozen te betalen via acceptgiro.
Freecom MusicPal
Subtotaal 98.10
Verzendkosten 4.95
Totaal 103.05
Afprijzing 30.90
Je totale korting
(verrekend in totaalprijs) 30.9
Nou dat ging dus weer eens mis.
Maar uiteindelijk heb ik zo'n ding en ik ga er ook niet meer voor betalen dan de afgesproken 103,05 €.
Maar hij werkt.Ik vind het alleen vreemd dat je als je over speakers speelt de boost moet aanzetten.
Ik kom er achter dat ik nog best veeel vragen heb maar dat komt later.
Eerst mijn lastfm kanalen maar goed zien te krijgen.
Maar bij een winkel waar ik nooit gedacht zou hebben ook maar iets te kopen.(wehkamp)
Artikelomschrijving Leveringswijze Aantal Van Prijs
Freecom MusicPal
Bestelnummer: 867-40-473 Afhalen vanaf 07-04-2009 1 129.- 98.10
Betaalwijze en factuuradres
Je hebt ervoor gekozen te betalen via acceptgiro.
Freecom MusicPal
Subtotaal 98.10
Verzendkosten 4.95
Totaal 103.05
Afprijzing 30.90
Je totale korting
(verrekend in totaalprijs) 30.9
Nou dat ging dus weer eens mis.
Maar uiteindelijk heb ik zo'n ding en ik ga er ook niet meer voor betalen dan de afgesproken 103,05 €.
Maar hij werkt.Ik vind het alleen vreemd dat je als je over speakers speelt de boost moet aanzetten.
Ik kom er achter dat ik nog best veeel vragen heb maar dat komt later.
Als jij dat nog voor elkaar krijgt...... zijn nog wel wat mensen geïntresseerd hoe.....PaulAM schreef op donderdag 16 april 2009 @ 19:07:
Ook ik ben gevallen voor een Freecom Musicpal.
......
(is hier nu betaalde dienst geworden)
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Anoniem: 9297
Ik las iets over lastfmproxy. Dit zou je via een usbstick aan de praat kunnen krijgen op de Musicpal.
Is mij alleen nog niet gelukt.
Is mij alleen nog niet gelukt.
Heeft iemand ook shit bij het updaten naar firmware 1.59d ?
Mijn Musicpal speelt niet meer goed van het NAS, stop na 1 of 2 nummers.
Interne speaker gaat soms spontaan weer aan(bij het aanzetten) terwijl ik die uit wil.
Sommige radio stations doen het niet meer. Radio BEM BEM (belgie) Kids in huis zijn nu boos op Papa.
Graag reactie?
Mijn Musicpal speelt niet meer goed van het NAS, stop na 1 of 2 nummers.
Interne speaker gaat soms spontaan weer aan(bij het aanzetten) terwijl ik die uit wil.
Sommige radio stations doen het niet meer. Radio BEM BEM (belgie) Kids in huis zijn nu boos op Papa.
Graag reactie?

Volgens de Logitech site werkt een harmony inderdaad. Ook maar eens mee spelen danGaryu schreef op donderdag 09 april 2009 @ 12:36:
Woei, het ding reageert nu op een remote? Dus ook op een Harmony? Dat zou echt geweldig nieuws zijn! Is dat een iPhone applicatie? Waar vind ik die?
Dat van die speaker heb ik ook na het updaten....erg irritantvuilverwerking schreef op zondag 19 april 2009 @ 22:03:
Heeft iemand ook shit bij het updaten naar firmware 1.59d ?
....
Graag reactie?
Ja heb ik ook met die speakers - gruwelijk irritant!
Hoewel de logitech site zegt dat het werkt, werkt het overigens niet - volgens mij heeft de Freecom geen IR-ledje
.
Hoewel de logitech site zegt dat het werkt, werkt het overigens niet - volgens mij heeft de Freecom geen IR-ledje
Die speaker wordt bij ook weer ingeschakeld nadat ik gebruik heb gemaakt van een koptelefoon. Het inschakelen gebeurt dan na uitschakelen en weer inschakelen. Beetje raar.
De MusicPAL werkt wel degelijk met de logitech harmony. Zie ook mijn vorige posts in dit topic (en nee, ik ga mezelf niet nogmaals quoten).
De MusicPAL werkt wel degelijk met de logitech harmony. Zie ook mijn vorige posts in dit topic (en nee, ik ga mezelf niet nogmaals quoten).
Dan quote ik je wel.jan-marten schreef op zondag 16 november 2008 @ 19:13:
Het activeren van de remote control is tegenwoordig ook een eitje geworden; de HEX-file kan middels een simpele opdracht zo `geïnstalleerd` worden.
Update naar versie 1.54
Ga naar de debug pagina (http://musicpal/admin/cgi-bin/debug.cgi)
Activeer de Telnet server
Open een command prompt en tik in:
Telnet musicpal
Log in met root (zonder wachtwoord, Admin+password werkt ook maar dan kun je het avr niet starten)
Ga naar /etc/init.d
Tik in: ./avr start
Klaar is klara.
Mocht je nog een Logitech Harmony hebben; instellen op een Apple MacBook, negeer de pair-melding in het scherm. Je kunt nu met de navigatie knoppen de MusicPal aansturen.
(Het was toch wel ver terugzoeken
Ik heb een apple remote, die werkt ook prima met de Musicpal. Enige probleem vind ik wel dat in het menu scrollen met de linker- en rechtertoets op de AB gaat, het is logischer dat dat boven en beneden is. Maar dat is dan weer volume...
Idiocracy: it is real!
Moet dit echt met een apple remote of kan dit ook met een willekeurige andere programmable remote?
(deze bijvoorbeeld: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4571 )
Zou het namelijk ook wel handig vinden hem op afstand te kunnen bedienen.
(deze bijvoorbeeld: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.4571 )
Zou het namelijk ook wel handig vinden hem op afstand te kunnen bedienen.
@Helsie, bedankt 
@Werewolf: Ik kan op die dealextremesite niet zo snel nakijken wat dat apparaat wel/niet ondersteunt. Hij kan wel van andere ab's leren maar dan zou je dus een mac-remote moeten hebben. De Harmony heeft deze kennis al en hoef je alleen via een software tool in te stellen. Ik had de Harmony zelf voor 3 tientjes aan kunnen schaffen en gezien de reviews van die dealextreme zou ik voor de Harmony gaan.
Overigens moet je je er niet al teveel bij voorstellen. Uitschakelen kan niet eens met de ab. Ik gebruik dan toch liever de webinterface van de musicpal.
@Werewolf: Ik kan op die dealextremesite niet zo snel nakijken wat dat apparaat wel/niet ondersteunt. Hij kan wel van andere ab's leren maar dan zou je dus een mac-remote moeten hebben. De Harmony heeft deze kennis al en hoef je alleen via een software tool in te stellen. Ik had de Harmony zelf voor 3 tientjes aan kunnen schaffen en gezien de reviews van die dealextreme zou ik voor de Harmony gaan.
Overigens moet je je er niet al teveel bij voorstellen. Uitschakelen kan niet eens met de ab. Ik gebruik dan toch liever de webinterface van de musicpal.
Ik krijg mijn Musicpal ook niet werkend met een Apple afstandbediening, ik krijg dat telnet-gebeuren niet met succes afgerond. Zie ook mijn post een paar posts hierboven...Garyu schreef op woensdag 22 april 2009 @ 11:21:
Hoewel de logitech site zegt dat het werkt, werkt het overigens niet - volgens mij heeft de Freecom geen IR-ledje.
Weet iemand waar de verschillende opties uit de Debug pagina nog voor te gebruiken zijn?
Ik bedoel dan met name:
- Use alternative update server
(Welke?)
- Start Telnet server (ok, deze is wel duidelijk
)
- Use indexed wakeup favorites
(Betekent dit dat bij een alarm het gedrag van het regulier aanzetten gedaan wordt? Dus altijd naar het laatst gespeelde ipv naar de favorites?)
- Play favorites on startup
(Betekent dit dat het gedrag van de wekker ook bij regulier aanzetten gedaan wordt? Dus altijd naar de favorites ipv naar het laatst gespeelde?)
- No 'Browse by Letter' on uPnP media servers
(Wat het doet, lijkt me helder, maar wat kan hier het voordeel van zijn?)
- Persistent connections on uPnP
(Deze vat ik niet echt...)
Ik bedoel dan met name:
- Use alternative update server
(Welke?)
- Start Telnet server (ok, deze is wel duidelijk
(Betekent dit dat bij een alarm het gedrag van het regulier aanzetten gedaan wordt? Dus altijd naar het laatst gespeelde ipv naar de favorites?)
(Betekent dit dat het gedrag van de wekker ook bij regulier aanzetten gedaan wordt? Dus altijd naar de favorites ipv naar het laatst gespeelde?)
- No 'Browse by Letter' on uPnP media servers
(Wat het doet, lijkt me helder, maar wat kan hier het voordeel van zijn?)
- Persistent connections on uPnP
(Deze vat ik niet echt...)
Anoniem: 192470
-Nee, Hij speelt dan favoriet 1 bij alarm 1 en favoriet 2 bij alarm 2 etc. tot alarm 5.Helsie schreef op donderdag 23 april 2009 @ 23:59:
-Ja, speelt hij de favo. list af.
@jan-marten
Bedankt voor de info.
Sja, ik zit net ook even te bedenken hoe vaak ik de remote eigenlijkzal gaan gebruiken. Zie er maar vanaf.
Voor de rest:
Ik ben terug naar firmware 1.58 door de problemen met 1.59d
Voor zij die ook terug willen:
http://www.freecom.nl/objects/00014018.zip
Dit is 1.58
Bedankt voor de info.
Sja, ik zit net ook even te bedenken hoe vaak ik de remote eigenlijkzal gaan gebruiken. Zie er maar vanaf.
Voor de rest:
Ik ben terug naar firmware 1.58 door de problemen met 1.59d
Voor zij die ook terug willen:
http://www.freecom.nl/objects/00014018.zip
Dit is 1.58
Apple remote werkt goed met firmware 1.58, alleen als de musicpal in de buurt van de imac staat reageert die er ook op.
@Werewolf336 Als je tijdens het afspelen op de rechter knop klikt kan je de klok weer aan zetten
@Werewolf336 Als je tijdens het afspelen op de rechter knop klikt kan je de klok weer aan zetten
Birkhoff67 schreef op woensdag 29 april 2009 @ 10:34:
Met de nieuwe Firmware 1.59D heb ik trouwens het probleem dat de Line Out aan blijft.
Meer mensen, vandaar dat ze terugstappen, kijk maar ergens op de voorgaande paginasBirkhoff67 schreef op vrijdag 01 mei 2009 @ 15:04:
Met de nieuwe Firmware 1.59D heb ik trouwens het probleem dat de Line Out aan blijft.
Heb ook een MusicPal met de laatste firmware, ik gebruik hem eingelijk alleen via de line-out naar mijn versterker (interne speaker uit). Als ik de MusicPal op standby zet en daarna weer aanzet is de interne speaker weer geactiveerd, terwijl ik line-out standaard gebruik. Die moet ik dan weer activeren via menu Configuratie. Kan deze niet altijd line out niet altijd standaard zijn ?
Iemand daar ervaring mee ?
Iemand daar ervaring mee ?
Volgens mij is dat een bugje in de firmware, ik heb het ook altijd.
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
Stomme firmware bug inderdaad - gruwelijk irritant.
Halo jongens. al maanden plezier van deze radio. nu even een probleem. op de site van V-tuner set ik radio stations met de url van hun en zo luister ik met plezier griekse radio. sinds enkele dagen is een radio station over gegaan naar Flash streaming. wat dat is weet ik niet precies ,via hun site als ik klik op live luister ik op de pc zonder probleem. de Freecom kan deze echt niet spelen .wie weet een oplossing. ik zet de url te bij voor wie het wil uitzoeken.probeer even
http://www.skai.gr/player/radiolive
http://www.skai.gr/player/radiolive
wist je trouwens dat je in Windows 7, nadat Windows je netwerk heeft gescand de optie "Play to > MusicPal" in je context menu (explorer) hebt als je rechtsklikt op een (groep) mp3-file(s)?
dan krijg je een player waarmee je de musicpal kan bedienen, play pause, prev., next, volume en de geselecteerde bestanden worden afgespeeld.
de MP moet wel aanstaan (maakt niet uit of de MP op dat moment iets afspeelt). het gaat soms een beetje moeizaam (soms start de MP een radiozender die in zijn favs staat) en moet je het een paar keer proberen. maar over het algemeen werkt het prima.
dan krijg je een player waarmee je de musicpal kan bedienen, play pause, prev., next, volume en de geselecteerde bestanden worden afgespeeld.
de MP moet wel aanstaan (maakt niet uit of de MP op dat moment iets afspeelt). het gaat soms een beetje moeizaam (soms start de MP een radiozender die in zijn favs staat) en moet je het een paar keer proberen. maar over het algemeen werkt het prima.
Kijk, dat is een interessante optie! Zou dat gewoon over uPnP gaan?
The process of preparing programs for a digital computer is especially attractive, not only because it can be economically and scientifically rewarding, but also because it is an aesthetic experience much like composing poetry or music.
yup, je hoeft er niks voor te doen!Boss schreef op dinsdag 26 mei 2009 @ 21:22:
Kijk, dat is een interessante optie! Zou dat gewoon over uPnP gaan?
Ben ik de enige waarbij een knop stuk is gegaan binnen een maand?
Ik vind het heel raar maar mijn navigatie knop is stuk. Het binnen werk is afgebroken.Draaien gaat dus nog wel maar de knop kan je er zo vanaf halen en ik kan keuzes niet bevestigen.
Is dit een bekende kwaal van MusicPal?
Ik vind het heel raar maar mijn navigatie knop is stuk. Het binnen werk is afgebroken.Draaien gaat dus nog wel maar de knop kan je er zo vanaf halen en ik kan keuzes niet bevestigen.
Zover ik weet, is dit niet een veelgehoorde klacht. Mijn musicpal is twee jaar lang dagelijks gebruikt zonder enig probleem met de knop. Tegenwoordig gebruik ik de Harmony One om de MusiPal te bedienen.PaulAM schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 21:31:
Verdere aansluiting op laatste posts: ik gebruik v1.58, nadat 1.59D zo dramatisch bleek. (vastlopers etc)
Ik weet niet of het iemand hier al is opgevallen, maar tegenwoordig hebben ze (nu officieel) USB aan boord.
Ook zie ik iets staan over een bijgeleverde remote control... Echter kan ik op google zo snel gene plaatje van vinden (kan ook zijn omdath et al laat is...)
Linkje
verder hoop ik snel weer op een firmware update, eind van 2008 waren er veel (beta) updates, tis nu weer erg stilll zeker met al die problemen met nieuwe beta... ben benieuwd
Ook zie ik iets staan over een bijgeleverde remote control... Echter kan ik op google zo snel gene plaatje van vinden (kan ook zijn omdath et al laat is...)
Linkje
verder hoop ik snel weer op een firmware update, eind van 2008 waren er veel (beta) updates, tis nu weer erg stilll zeker met al die problemen met nieuwe beta... ben benieuwd
Ach met de Harmony gaat het ook, althans- ware het niet dat mijn Harmony het afgelopen week begeven heeft
yep ze worden tegenwoordig uitgeleverd met usb poort en kennelijk ook met remote control. Vorige week is daarom waarschijnlijk bij Freecom de prijs omhoog gegaan van 119 euro naar 129 euro. Ik heb 'm nog met usb poort maar zonder remote voor de lagere prijs, maar de Apple Remote werkt ook probleemloos.
Heb er zelf inderdaad ook een ontvangen met USB er al in. Wel nog even zelf een apple remote erbij gekocht, want nog geen rc in mijn pakket. Iemand al een plaatje van die nw rc gevonden? En zitten daar dezelfde mogelijkheden op als waar je met de apple rc toegang tot hebt, of nog extra's?
[ Voor 22% gewijzigd door _XipHiaS_ op 22-06-2009 12:29 ]
De remote control die nu bij de MusicPal wordt meegeleverd nu is binnenkort ook los te koop op freecom,nl , aldus Freecom
Ik gebruik de Musicpal voornamelijk als wekkerradio, het enige probleem (buiten het Firmwaregezeik) is dat ik er dan nog mee heb is dat de knoppen nog al zwaar gaan, draaien gaat prima, maar voor indrukken heb je twee handen nodig, anders duw je de Musicpal van het nachtkastje
Hier is de volume knop kapot, echter "pas" na een jaar. Kan wel het volume veranderen, maar uitzetten niet (met de knop)PaulAM schreef op vrijdag 12 juni 2009 @ 21:31:
Anoniem: 71500
Indien ik de Freecom Network Storage Assistant gebruik lukt het mij niet om musicpall tot mijn werkgroep toe te voegen.
Weet iemand hoe ik dit wel voor elkaar krijg ?
Weet iemand hoe ik dit wel voor elkaar krijg ?
[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 71500 op 07-07-2009 13:32 ]
Anoniem: 71500
Op die debug pagina staat oa Play fav at start up.
Nu zet ik daar bij een vikje maar opslaan kan nergens.
Denk ik verkeert of mis ik iets
Nu zet ik daar bij een vikje maar opslaan kan nergens.
Denk ik verkeert of mis ik iets
Jep al gevonden: http://www.freecom.nl/ecp...ail.asp?ID=4018&CatID=400_XipHiaS_ schreef op maandag 22 juni 2009 @ 12:24:
Iemand al een plaatje van die nw rc gevonden? En zitten daar dezelfde mogelijkheden op als waar je met de apple rc toegang tot hebt, of nog extra's?
En dan kiezen voor 360 graden product foto. Wat die remote kan is dan weer niet goed te zien.
Heb gisteren dit geweldige apparaat gekocht, maar sinds vandaag is het geluid uit balans. Rechts is sterker dan links. Zit er ook een balans funktie op?
[ Voor 48% gewijzigd door kielkiel op 05-08-2009 21:58 . Reden: overbodige tekst weggehaald, niet relevant ]
Ik ben hem nooit tegengekomen. Omdat het apparaat zelf maar 1 speaker heeft en alleen stereo via de uitgang kan doen denk ik niet dat ze die functie erop hebben gemaakt.kielkiel schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 21:54:
Zit er ook een balans funktie op?
Merk je het verschil zowel via de line out als via de koptelefoon? Misschien is er een contactje los.
Als ik me niet vergis heb ik meer over dit 'uit balance' probleem gelezen, ik dacht op het forum van freecom zelf, dus het is geen onbekend probleem, echter is er nog geen update voor dacht ik. Het enige dat helaas niet op het apparaat zit is een digitale uitgang, misshien dat dit op een of andere manier er op te modden is, maar ik ben er nog niet aan toe gekomen om dat te bekijken/op te zoeken.kielkiel schreef op woensdag 05 augustus 2009 @ 21:54:
Heb gisteren dit geweldige apparaat gekocht, maar sinds vandaag is het geluid uit balans. Rechts is sterker dan links. Zit er ook een balans funktie op?
Verder inderdaad echt een top ding
[ Voor 34% gewijzigd door _XipHiaS_ op 06-08-2009 11:30 ]
Ik had gisteren de naam van het apparaat veranderd en 'ineens' was na het opnieuw opstarten van het apparaat weer 'in balans'. Ook toen ik vanochtend het apparaat aanzette was hij in balans. Heb vanochtend gebeld met Freecom en lag dat niet aan de firmware maar aan het analoge deel in het apparaat (wat dus niet geupdate kan worden) Maar ja lastig is het wel Hopelijk blijft het in mijn geval weg._XipHiaS_ schreef op donderdag 06 augustus 2009 @ 11:25:
[...]
Als ik me niet vergis heb ik meer over dit 'uit balance' probleem gelezen, ik dacht op het forum van freecom zelf, dus het is geen onbekend probleem, echter is er nog geen update voor dacht ik. Het enige dat helaas niet op het apparaat zit is een digitale uitgang, misshien dat dit op een of andere manier er op te modden is, maar ik ben er nog niet aan toe gekomen om dat te bekijken/op te zoeken.
Verder inderdaad echt een top ding.Zie ook al shop's die ook de versie met rc verkopen inmiddels.
ik heb trouwens het nieuwste apparaat met RC. Geweldige extraatje
Anoniem: 313419
Hallo allemaal,
Ik zou graag via telnet in mijn freecom graken. Maar ik vindt dit nergens goed uitgelegd, kan iemand mij misschien helpen door het de stappen te geven die ik moet doen. Ik heb hem daar juist geupdate naar 1.59d. Ik zou graag ook later de usb poort er op solderen maar daarvoor moet ik eerst door die telnet graken.
Alvast Bedankt.
Ik zou graag via telnet in mijn freecom graken. Maar ik vindt dit nergens goed uitgelegd, kan iemand mij misschien helpen door het de stappen te geven die ik moet doen. Ik heb hem daar juist geupdate naar 1.59d. Ik zou graag ook later de usb poort er op solderen maar daarvoor moet ik eerst door die telnet graken.
Alvast Bedankt.
Onderaan deze pagina: http://cweiske.de/tagebuch/MusicPal%20remote%20controls.htm staat een link waarmee je telnet kan aanzetten. Telnet zelf kan je in een dosbox (cmd) of je gebruikt putty.
Ohja, username/password om in de webconfig (en waarschijnlijk dus ook voor telnet) is admin/admin.
Even een vraagje..
Meer mensen die last hebben van vastlopers? Bij de laatste beta firmware komt het vaak (1 a 2 maal per week) voor dat de musicpal vast loopt. De klok blijft dan staan op het tijdstip dat het ding vastloopt. Ben nu teruggegaan naar de een na laatste firmware en die werkt vooralsnog (2 weken) probleemloos.
Ohja, username/password om in de webconfig (en waarschijnlijk dus ook voor telnet) is admin/admin.
Even een vraagje..
Meer mensen die last hebben van vastlopers? Bij de laatste beta firmware komt het vaak (1 a 2 maal per week) voor dat de musicpal vast loopt. De klok blijft dan staan op het tijdstip dat het ding vastloopt. Ben nu teruggegaan naar de een na laatste firmware en die werkt vooralsnog (2 weken) probleemloos.
[ Voor 53% gewijzigd door job op 08-08-2009 22:13 ]
Misschien handig : het ding kan ook met een standaard Nokia N95 worden bestuurd (en waarschijnlijk met nog andere modellen).
@Job : met de laatste nieuwe officiele firmware heb ik een aantal problemen :Garyu schreef op donderdag 09 april 2009 @ 12:36:
- Regelmatig 'vergeet' het toestel bij aanschakelen dat hij het geluid enkel via line-out moet sturen. Als hij dan bv automatisch de laatst gebruikte webradio start krijg je aan 100% volume leuke beats uit dat mini-luidsprekertje
- Vastlopen na het starten van bepaalde liedjes of webradio
- Eeuwig lang op 'Even geduld' blijven staan voor er iets gebeurd

[ Voor 39% gewijzigd door BitProcessor op 08-08-2009 22:58 ]
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Ik heb nu de Harmony redelijk geconfigureerd geloof ik, maar wat ie nog niet kan is 1) op pauze zetten en 2) uitzetten. Werkt dit bij iemand anders wel, en zoja, hoe zou ik dat dan in moeten stellen?
De harmony software roept nog steeds heel hard dat de Musicpal geen remotecontrol heeft trouwens..
De harmony software roept nog steeds heel hard dat de Musicpal geen remotecontrol heeft trouwens..
De laatse firmware is inderdaad erg brak. Alleen de optie om vanuit het afspelen van een nummer direct de sleep-timer in te kunnen schakelen (hoef je dus niet eerst helemaal terug naar het hoofdmenu) is zo handig. Anders was ik allang een versie terug.
Wel appart, volgens mij kwam er tot een paar maanden geleden iedere 1-2 maanden wel een nieuwe firmware uit. Nu is het alweer een tijdje erg stil. Misschien zijn ze bezig met een complete make-over?
Wel appart, volgens mij kwam er tot een paar maanden geleden iedere 1-2 maanden wel een nieuwe firmware uit. Nu is het alweer een tijdje erg stil. Misschien zijn ze bezig met een complete make-over?
Is bij mij alle twee knoppen gebeurd.Fly-guy schreef op woensdag 01 juli 2009 @ 20:31:
[...]
Hier is de volume knop kapot, echter "pas" na een jaar. Kan wel het volume veranderen, maar uitzetten niet (met de knop)
In de USA twee nieuwe rotary encoders besteld, was maar een paar dollar.
Deze breken niet meer af, voelen steviger aan.
Je moet wel een handige soldeerder zijn.
Als je details wilt weten, zeg het maar.
Heb gisteren een nieuwe musicalpal gekregen omdat de oude balansproblemen had, al tijdens het openen van de verpakking was ik de volume knop kwijt, die zat in de verpakking. Krijg nu weer een nieuwe :-)twaeker schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 21:47:
[...]
Is bij mij alle twee knoppen gebeurd.
G8KeePeR schreef op zaterdag 08 augustus 2009 @ 22:53:
@Job : met de laatste nieuwe officiele firmware heb ik een aantal problemen :Ik hoop dat er snel een nieuwe firmware komt
- Regelmatig 'vergeet' het toestel bij aanschakelen dat hij het geluid enkel via line-out moet sturen. Als hij dan bv automatisch de laatst gebruikte webradio start krijg je aan 100% volume leuke beats uit dat mini-luidsprekertje
- Vastlopen na het starten van bepaalde liedjes of webradio
- Eeuwig lang op 'Even geduld' blijven staan voor er iets gebeurd
- Line-out wordt hier niet gebruikt, dus dat probleem kan ik niet bevestigen. Wel raar dat de line-out gekoppeld is aan de volume knop.
- Het even geduld probleem ben ik een keer tegen gekomen. De musicpal wordt gebruikt door mijn pa, en die laat hem dagenlang op dezelfde zender staan.. dus dat niet voorkomt is dan logisch.
- vastlopers krijg ik hier dus alleen als het ding standby staat, niet als hij werkt.
Download wel eerst de laatste stable, kan je altijd nog terug.
[ Voor 10% gewijzigd door job op 14-08-2009 20:41 ]
Ik vind het eigenlijk ook absoluut niet logisch dat het volume er toe doet voor de line-out, maar goed, altijd zo geweest. Ik kan je trouwens zeggen dat als je het volume op 100% zet, het output signaal via line-out serieus overstuurd is (bassen die doorblazen enzo).job schreef op vrijdag 14 augustus 2009 @ 20:25:
[...]Maar ik gebruikte de laatste beta firmware. de laatste stable is alweer even geleden. Tot nu toe lijkt de een na laatste firmware het een stuk beter te doen. Dus die kan ik je wel aanraden.
- Line-out wordt hier niet gebruikt, dus dat probleem kan ik niet bevestigen. Wel raar dat de line-out gekoppeld is aan de volume knop.
- Het even geduld probleem ben ik een keer tegen gekomen. De musicpal wordt gebruikt door mijn pa, en die laat hem dagenlang op dezelfde zender staan.. dus dat niet voorkomt is dan logisch.
- vastlopers krijg ik hier dus alleen als het ding standby staat, niet als hij werkt.
Download wel eerst de laatste stable, kan je altijd nog terug.
Ik probeer binnenkort eens de laatse beta, misschien lukt dat beter !
[edit]
Ik zie net dat ik al de laatste heb : dit is een stable en recenter dan de laatste beta die ik kan terugvinden op de website :
code:
1
2
3
4
| Controleer op nieuwe firmware U gebruikt de meest recente firmware. Versie: 1.59d |
[ Voor 9% gewijzigd door BitProcessor op 15-08-2009 13:44 ]
"I think there is a world market for maybe five computers" - Thomas Watson, chairman of IBM, 1943
Anoniem: 314874
Nou, ik ben wel benieuwd. Na een val is de rechterknop afgebroken. Ik heb net de rotary encoders besteld. Qua solderen lijkt het wel een uitdaging: 5 pinnen en 2krammetjes. Heb je nog soldeertips?twaeker schreef op maandag 10 augustus 2009 @ 21:47:
[...]
Is bij mij alle twee knoppen gebeurd.
Ik kan je vertellen hoe ik het heb gedaan:Anoniem: 314874 schreef op donderdag 20 augustus 2009 @ 11:25:
[...]
Nou, ik ben wel benieuwd. Na een val is de rechterknop afgebroken. Ik heb net de rotary encoders besteld. Qua solderen lijkt het wel een uitdaging: 5 pinnen en 2krammetjes. Heb je nog soldeertips?
De oude rotary encoders niet uitsolderen, maar met een scherp kniptangetje de pootjes zo hoog mogelijk afknippen. Ook de krammetjes kun je afknippen.
Daarna moeten de restanten van de krammetjes eruit, door goed verhitten en met een tinzuigertje en wat gewrik lukt dat.
Nu de pootjes van de nieuwe RE afknippen op een lengte dat ze net boven de print komen te hangen.
De RE aanbrengen, de krammetjes aan de onderzijde vastsolderen en nu kun je de restanten van de oude pootjes en de nieuwe met een druppeltje soldeer aan elkaar plakken.
Dit heeft bij beide RE's goed gewerkt en je vermijdt daarmee het solderen aan die hele kleine eilandjes van de pinnetjes zelf.
Sukses!
Heb nu 1 of 2 weken 1.59d gebruikt en hij is vaker vastgelopen dan in de hele periode dat ik hem heb. Dus nu lekker terug op 1.54.
Ik heb gezien dat er een nieuwe firmware uit is: 1.64 (beta)
Hier kan je hem downloaden (zoek even op: 1.64)
Volgens de changelog kan je wakeup volume in html aanpassen, maar heb deze niet kunnen vinden
.
Hieronder de changelog:
Changelog MusicPal Firmware 1.64 (BETA)
Release Date: 19 August 2009
BUGFIXES:
* 'lineout' setting forgetting fixed
* new last fm url layout supported e.g.:
"http://www.last.fm/listen#pane=webRadioPlayer&station=%252Flisten%252Fartist%252FNas%252Fsimilarartists"
"http://www.last.fm/listen/globaltags/rock#pane=webRadioPlayer&station=%252Flisten%252Fglobaltags%252Frock"
* idle clock working again
* auto selection / auto play bug fixed
CHANGES:
* german alt time format changed
* internal speaker turned on if 'sleep timer' is active
* Brightness for Clock display can be adjusted
* "Play favorites on startup" improved
* wlan pwd can contain '=' sign now
* 'Favorites' is shown in main menu, even only one favorite is present
NEW FEATURES:
* usb files are now sorted in natural order (2<10)
* last.fm auth supported, add "#username:password", example:
"http://www.last.fm/listen#pane=webRadioPlayer&station=%252Flisten%252Fartist%252FNas%252Fsimilarartists#username:password"
* www.aupeo.com supported e.g.: "aupeo://usher or www.aupeo.com/artists/44890-usher"
* ilike.com limited support (mp3 only) e.g.:
"http://www.ilike.com/player?app=ilike&url=/player/auto_playlist_by_artistname%3Fq%3Dmonster%2520magnet"
* jango.com supported e.g.: http://www.jango.com/music/R+Kelly?l=0
* wpl file support e.g. RockFun24
* 1 minute clock idle time and rss reload supported
* filename on twonky vision server on upnp songs shown in details info
* wakeup timer can be configured for every day
* wakeup volume in html page
* file server support in Extras menu
* 12000 khz support, e.g. "http://85.25.135.86:23565/listen.pls"
* fading added (fast on start/stop + slow on wakeup)
Volgens de changelog kan je wakeup volume in html aanpassen, maar heb deze niet kunnen vinden
Hieronder de changelog:
Changelog MusicPal Firmware 1.64 (BETA)
Release Date: 19 August 2009
BUGFIXES:
* 'lineout' setting forgetting fixed
* new last fm url layout supported e.g.:
"http://www.last.fm/listen#pane=webRadioPlayer&station=%252Flisten%252Fartist%252FNas%252Fsimilarartists"
"http://www.last.fm/listen/globaltags/rock#pane=webRadioPlayer&station=%252Flisten%252Fglobaltags%252Frock"
* idle clock working again
* auto selection / auto play bug fixed
CHANGES:
* german alt time format changed
* internal speaker turned on if 'sleep timer' is active
* Brightness for Clock display can be adjusted
* "Play favorites on startup" improved
* wlan pwd can contain '=' sign now
* 'Favorites' is shown in main menu, even only one favorite is present
NEW FEATURES:
* usb files are now sorted in natural order (2<10)
* last.fm auth supported, add "#username:password", example:
"http://www.last.fm/listen#pane=webRadioPlayer&station=%252Flisten%252Fartist%252FNas%252Fsimilarartists#username:password"
* www.aupeo.com supported e.g.: "aupeo://usher or www.aupeo.com/artists/44890-usher"
* ilike.com limited support (mp3 only) e.g.:
"http://www.ilike.com/player?app=ilike&url=/player/auto_playlist_by_artistname%3Fq%3Dmonster%2520magnet"
* jango.com supported e.g.: http://www.jango.com/music/R+Kelly?l=0
* wpl file support e.g. RockFun24
* 1 minute clock idle time and rss reload supported
* filename on twonky vision server on upnp songs shown in details info
* wakeup timer can be configured for every day
* wakeup volume in html page
* file server support in Extras menu
* 12000 khz support, e.g. "http://85.25.135.86:23565/listen.pls"
* fading added (fast on start/stop + slow on wakeup)
Staat er bij mij nu op.
Blijft wel aangeven dat er FW 1.58 op staat.
rest nog eens uitvogelen, vooral last.fm, vraag me enkel af waar ik die volledige url moet ingeven. Afijn, ff zoeken.
rest nog eens uitvogelen, vooral last.fm, vraag me enkel af waar ik die volledige url moet ingeven. Afijn, ff zoeken.
[ Voor 25% gewijzigd door maartend op 26-08-2009 15:32 ]
Ah, vanavond weer wat te doen. Er gaat toch niets boven het updaten van een firmware zo vlak voor het slapen. Hopelijk is deze een stuk minder buggy!
Bij mij geeft hij keurig aan: Huidige firmware versie: 1.64maartend schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 15:30:
Ik heb bij Instellingen Extra's nu ook File Server staan, heb jij die ook? Zo niet, dan is de upgrade misschien niet goed gegaan?
Hoe lang duurde het bij jou?Cafun schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 16:41:
[...]
Bij mij geeft hij keurig aan: Huidige firmware versie: 1.64
Ik heb bij Instellingen Extra's nu ook File Server staan, heb jij die ook? Zo niet, dan is de upgrade misschien niet goed gegaan?
Bij mij duurde het maar heel kort hoor, paar minuutjes, niet langer.
Overigens heb ik de volume voor wake-up gevonden. Zit gewoon bij Alarm. Daar kan je het volume instellen.
Overigens heb ik de volume voor wake-up gevonden. Zit gewoon bij Alarm. Daar kan je het volume instellen.
Dank je! Dat ziet er goed uit, dit lijkt me een goede versie.Cafun schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 10:59:
Ik heb gezien dat er een nieuwe firmware uit is: 1.64 (beta)
Heel apart dat in- en uitfaden, best aangenaam.
Kun je overigens uitzetten op
http://Musicpal/admin/cgi-bin/debug.cgi
Ene.. waaraan moet ik dan denken.. dat in- en uitfaden?twaeker schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 18:59:
[...]
Heel apart dat in- en uitfaden, best aangenaam.
Verder: Heeft iemand al File Server uitgeprobeerd. Ik heb er Windows shares aan toegevoegd, maar iets zegt me dat dat niet gaat werken, aangezien de Musicpal Linux is... Iemand ervaring mee? (nee denk ik, aangezien het nieuw is).
De meeste Linux varianten "doen de Samba" hoor....Cafun schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 19:57:
[...]
Ene.. waaraan moet ik dan denken.. dat in- en uitfaden?
Verder: Heeft iemand al File Server uitgeprobeerd. Ik heb er Windows shares aan toegevoegd, maar iets zegt me dat dat niet gaat werken, aangezien de Musicpal Linux is... Iemand ervaring mee? (nee denk ik, aangezien het nieuw is).
--- Systeembeheerdersdag --- Voedselintolerantie ---
Maar niet standaard toch? Nou misschien wel bij deze, maar ik heb het nog niet werkend. Zal er nog wel eens een blik op werpen.Coach4All schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 07:26:
[...]
De meeste Linux varianten "doen de Samba" hoor....
Iemand de wake-up volume al geprobeerd? Ik wel: had het normale volume op 25% gezet en wake-up op 50%, maar het alarm ging gewoon op 25% af.. Anderen daar ook last van?
Volgens mij is er alweer een nieuwe firmware: version 1.65 beta incl. Changelog. Eerst komt de 1.65 en daaronder staat 1.64.
Wat is het verschil?
Wat is het verschil?
CHANGES:kielkiel schreef op donderdag 27 augustus 2009 @ 16:56:
Volgens mij is er alweer een nieuwe firmware: version 1.65 beta incl. Changelog. Eerst komt de 1.65 en daaronder staat 1.64.
Wat is het verschil?
* wetter.spiegel.de layout was changed, now working again
Bij stationswisselingen wordt in- en uitgefaded. Ook bij stoppen en starten van muziek van een UPnP share.Cafun schreef op woensdag 26 augustus 2009 @ 19:57:
[...]
Ene.. waaraan moet ik dan denken.. dat in- en uitfaden?
Nou, ik zou niet weten hoe dat aan het werk te krijgen is. Je kunt instellen dat 'File server' getoond wordt bij 'Extra instellingen'. Maar daar verschijnt ie helemaal nietVerder: Heeft iemand al File Server uitgeprobeerd. Ik heb er Windows shares aan toegevoegd, maar iets zegt me dat dat niet gaat werken, aangezien de Musicpal Linux is... Iemand ervaring mee? (nee denk ik, aangezien het nieuw is).
Ik zie in de laatste FW staan:
(http://Musicpal/admin/cgi-bin/debug.cgi)
Enable Capturing [Nashville restart required]
Is dat nog wat boeiends? Of is dat niet nieuw?
(http://Musicpal/admin/cgi-bin/debug.cgi)
Enable Capturing [Nashville restart required]
Is dat nog wat boeiends? Of is dat niet nieuw?
1.65 erop, gaat zonder problemen. Fileserver of hoe dat dan ook heet laat nix extras zien.
Maaruh, iemand lastfm al aan de praat?
Ik niet
Ik niet
Ik wacht nog ff met de firmware update. De vorige versie (1.59d) was zo te lezen ook een drama....eerst wat positieve reacties lezen...maartend schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 10:46:
1.65 erop, gaat zonder problemen. Fileserver of hoe dat dan ook heet laat nix extras zien.
Ik niet
[ Voor 4% gewijzigd door kielkiel op 28-08-2009 15:59 ]
Nou die file server optie is maar raar, is er al iemand die hem wel in het extra menu gekregen heeft? Ik heb hem al gereflashed en taal op engels gezet maar de "file server" wil niet te voorschijn komen onder engels met 1.65.
You can take a picture of something you see. In the future, where will I be?
Ik heb de fileserver optie alleen in de web-config. En daar kan je dan een share path + user name / passwd opgeven. Maar wat het verder doet... geen idee
Ja dat heb ik ook, alleen als je dan naar extra's gaat in je musicpal zelf, staat de optie er niet tussen.
File Server staat er bij mij gewoon tussen in het rijtje van Extra, maar verder is hij leeg.
Tsja positief.. Ik heb alweer een vastlopertje gehad (1.64). Dat was toen ik een sleeptimer had gezet. Deze bleef dus hangen op het moment dat hij op slaapstand moest springen..
Vervelende was alleen dat ik er de volgende morgen weer uit moest, maar dus niet gewekt werd door mijn "wekker"
Tsja positief.. Ik heb alweer een vastlopertje gehad (1.64). Dat was toen ik een sleeptimer had gezet. Deze bleef dus hangen op het moment dat hij op slaapstand moest springen..
Vervelende was alleen dat ik er de volgende morgen weer uit moest, maar dus niet gewekt werd door mijn "wekker"
[ Voor 3% gewijzigd door Cafun op 28-08-2009 19:51 ]
Maar het werkt dus wel.SithWarrior schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 17:51:
Ja dat heb ik ook, alleen als je dan naar extra's gaat in je musicpal zelf, staat de optie er niet tussen.
Maak op een PC een share aan
Ga naar:
http://Musicpal/admin/cgi-bin/admin.cgi?f=extras_mount&n=../extras_mount.html
En vul alles in.
Géén Windowsnaam, maar een IP-Nummer.
Bij mij werkte dat dus niet. Ook niet na invullen van IPnummer.
Nou ja, ik heb nu een Media Server opgezet en dat werkt toch wat prettiger.
Nou ja, ik heb nu een Media Server opgezet en dat werkt toch wat prettiger.
Ik heb alles ingevuld, waar kan ik dat terug vinden in dat ding dan? (dus dat ik er iets vanaf kan streamen)twaeker schreef op vrijdag 28 augustus 2009 @ 22:53:
[...]
Maar het werkt dus wel.
Maak op een PC een share aan
Ga naar:
http://Musicpal/admin/cgi-bin/admin.cgi?f=extras_mount&n=../extras_mount.html
En vul alles in.
Géén Windowsnaam, maar een IP-Nummer.
Onder extra stond bij mij File Server.. Maar als ik daarop klik, geeft tie aan dat er geen content is.
Ik kan niet updaten naar 1.65beta
(van 1.59d)
Hij begint er steeds aan, maar het update proces wordt niet afgemaakt en de freecom herstart ook niet.
Iemand die hetzelfde probleem heeft ?
Zowel met Firefox 3.5 als IE8 getest, het lukt gewoon niet
Ook voor de zekerheid de firmware eens opnieuw gedownload, maar dat hielp ook al niet.
Hij begint er steeds aan, maar het update proces wordt niet afgemaakt en de freecom herstart ook niet.

Ook voor de zekerheid de firmware eens opnieuw gedownload, maar dat hielp ook al niet.
En de 1.64 (ook beta) versie? http://www.freecom.com/objects/00014837.zipG8KeePeR schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 12:11:
Ik kan niet updaten naar 1.65beta(van 1.59d)
Anoniem: 316220
Hier bij mij hetzelfde probleem: ik kan niet updaten.
Ik probeer de versie 1.64 en 1.65 te installeren; geen van beide lukt. Ik krijg de opm. "Het configuratiebestand heeft een verkeerd formaat". Het lukt me wel om hem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen en naar versie 1.58. Komt iemand anders dit probleem ook tegen en heeft er iemand een oplossing?
Ik probeer steeds het juiste "mpimage.bin"-bestand te uploaden en ik heb hem van de off. site van Freecom gedownload
Ik probeer de versie 1.64 en 1.65 te installeren; geen van beide lukt. Ik krijg de opm. "Het configuratiebestand heeft een verkeerd formaat". Het lukt me wel om hem terug te zetten naar de fabrieksinstellingen en naar versie 1.58. Komt iemand anders dit probleem ook tegen en heeft er iemand een oplossing?
Ik probeer steeds het juiste "mpimage.bin"-bestand te uploaden en ik heb hem van de off. site van Freecom gedownload
Vaag, hier gewoon via router, WLAN met FF 3.5.2 nl.Anoniem: 316220 schreef op zaterdag 29 augustus 2009 @ 22:29:
Hier bij mij hetzelfde probleem: ik kan niet updaten.
Misschien gooit een virusscanner ofzo roet in't eten. Anders even vanaf een Linux boot iso-tje ofzo proberen?
Ik 'unzip' met Winrar.
Ik heb geen probleem gehad met updaten van 1.58 naar 1.65. nieuwe FW werkt als een zonnetje... Letterlijk ... Klok helderheid stond gelijk op maximaal :-)
ik keek altijd naar http://musicpal.info voor FW updates, maar die is nog niet helemaal bij
ik keek altijd naar http://musicpal.info voor FW updates, maar die is nog niet helemaal bij
Eerste probleempje met nieuwe firmware: bij het uitschakelen blijft hij soms op 'Slapen...' staan. Is me zowel met gebruik van de timer als direct uitzetten overkomen.
Had ik gisteren ook gedurende 10 seconden, daarna keerde hij terug naar de tijdBoss schreef op zondag 30 augustus 2009 @ 09:55:
Eerste probleempje met nieuwe firmware: bij het uitschakelen blijft hij soms op 'Slapen...' staan. Is me zowel met gebruik van de timer als direct uitzetten overkomen.
Anoniem: 316220
Ik heb gewoon mijn andere pc ff aangezet en vanaf toen ging het als gesmeerd; wat het prob. was met de andere pc is en blijft voor mij een raadsel. In ieder geval heb ik nu een werkzame 1.65 vs op de Musicpal. Loopt gesmeerd!!!
Werkt bij iemand de Wake-up volume?
Bij mij gaat mijn wekker gewoon op het volume waarmee hij op slaapstand ging. Terwijl ik deze op 60% had gezet.
Ik ben benieuwd of het bij iemand wel werkt.
Bij mij gaat mijn wekker gewoon op het volume waarmee hij op slaapstand ging. Terwijl ik deze op 60% had gezet.
Ik ben benieuwd of het bij iemand wel werkt.
Ik heb m vandaag teruggekregen, had m RMA gestuurd wegens een ernstig rammelend frontje. Heb een nieuwe gekregen, die heeft ook een loszittend frontje, maar dat rammelt wel minder zo op t eerste gezicht. Tevens heeft deze een remotecontrol 
Verder topdingetje
Trouwens, nog geprobeerd deze bij vtuner te registreren, maar het MACadres in het infomenu wijkt af van het MACadres op de achterzijde? Die op de sticker werkte wel, maar tot nu toe heb ik geen favo's binnen gekregen.
Verder topdingetje
Trouwens, nog geprobeerd deze bij vtuner te registreren, maar het MACadres in het infomenu wijkt af van het MACadres op de achterzijde? Die op de sticker werkte wel, maar tot nu toe heb ik geen favo's binnen gekregen.
Er zijn twee mac adressen: een voor UTP kabel aansluiting en een voor draadloos.stefijn schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 14:16:
Ik heb m vandaag teruggekregen, had m RMA gestuurd wegens een ernstig rammelend frontje. Heb een nieuwe gekregen, die heeft ook een loszittend frontje, maar dat rammelt wel minder zo op t eerste gezicht. Tevens heeft deze een remotecontrol
Verder topdingetje
Wederom de vraag ; iemand Last.fm aan de praat gekregen?
http://www.last.fm/listen...520noise#login:wachtwoord
En natuurlijk is login en wachtwoord mijn login en wachtwoord. DUH
http://www.last.fm/listen...520noise#login:wachtwoord
En natuurlijk is login en wachtwoord mijn login en wachtwoord. DUH
[ Voor 65% gewijzigd door maartend op 03-09-2009 15:21 ]
Sinds de laatste FW-versie (1.64, ik heb niet de moeite genomen om 1.65 te installeren), heb ik last
van een korte vervorming bij het zappen tussen radiozenders. De eerste halve seconden is vervormd, een soort digitale vervorming. Dacht eerst dat het aan de 'fade out/fade in' instelling lag, maar na het uitzetten ervan blijft het. Niet heel erg, maar wel een beetje irritant. Ben ik de enige?
van een korte vervorming bij het zappen tussen radiozenders. De eerste halve seconden is vervormd, een soort digitale vervorming. Dacht eerst dat het aan de 'fade out/fade in' instelling lag, maar na het uitzetten ervan blijft het. Niet heel erg, maar wel een beetje irritant. Ben ik de enige?
Anoniem: 316928
Firmware 1.65 beta erop staan. Ik heb bij file server het ip adres van mijn windowsserver ingevuld, de share naam (Music) en de usernaam en wachtwoord.
Toch zegt hij bij extra dat hij geen content heeft gevonden.
iemand een tip?
Thanks,
Noah
Toch zegt hij bij extra dat hij geen content heeft gevonden.
iemand een tip?
Thanks,
Noah