[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.651 views sinds 30-01-2008

• Lexus!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Mijn bestelling was uit de orderlijst verdwenen dus maar eens naar CD-wow gemailt. Kreeg net een mailtje terug dat dat kwam door een storing en dat je via het nederlandse domein je orders niet kon zien. Een stukje verder in de mail schreven ze welliswaar dat mijn bestelling, COD4, ingepakt en wel aan het wachten was op de postbode, dat hij binnen 24 uur verzonden werd en dan binnen 8 dagen binnenkomt... :D

Nu dus maar even eeeh, afwachten :)

[ Voor 5% gewijzigd door Lexus! op 29-11-2007 15:10 ]

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:47

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Lexus! schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:54:
Mijn bestelling was uit de orderlijst verdwenen dus maar eens naar CD-wow gemailt. Kreeg net een mailtje terug dat dat kwam door een storing en dat je via het nederlandse domein je orders niet kon zien. Een stukje verder in de mail schreven ze welliswaar dat mijn bestelling, COD4, ingepakt en wel aan het wachten was op de postbode, dat hij binnen 24 uur verzonden werd en dan binnen 8 dagen binnenkomt... :D

Nu dus maar even eeeh, afwachten :)
Haha mooi , dan is die van mij ook onderweg !
Nu dus vooral niet je order annuleren :P

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:37:
[...]

Lol. Ik heb het spel op mn raptor gezet en het is al ingeladen voor de briefing gedaan is. Ik had em beter op mn 7200 RPM gezet.
Dat heb ik met onderstaand systeem ook en de hdd is een gewone Seagate 7200rpm :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:21

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

ok gelukt :) de server draait, nu nog configgen en die meuk
mensen die intresse hebben dm me maar

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:44:
ok gelukt :) de server draait, nu nog configgen en die meuk
mensen die intresse hebben dm me maar
Als er geen UT-achtige bunnyhop games gespeeld worden mag je het ip wel neerkalken :)

Verwijderd

Hallo,

Vroeg me af of iemand anders het volgende ook heeft. Ik heb mijn PS3 aangesloten op een AV Receiver 7.1. Op moment dat ik CoD4 laadt dan komt er geen geluid uit mijn centrespeaker.
Hoort dit zo?

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 15:48:
[...]

Als er geen UT-achtige bunnyhop games gespeeld worden mag je het ip wel neerkalken :)
het ip plemp ik niet hier neer (heb zo me redenen)
mocht je mee willen spelen kun je me dmen

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:00

Vuurvoske

Nunquam cede!

*knip*
Dit soort nutteloze mededelingen horen niet in dit topic thuis ;)

[ Voor 67% gewijzigd door Crash op 29-11-2007 20:11 ]

Beroeps brabander

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

welke gametype is eigenlijk het populairst ?
en wat word er op tweakers het meest gespeelt voor gametype ?

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
CrankyGamerOG schreef op donderdag 29 november 2007 @ 16:58:
welke gametype is eigenlijk het populairst ?
en wat word er op tweakers het meest gespeelt voor gametype ?
ik speel het meest gewoon de free-for-all, maar dat is om wat punten te krijgen tot ik tevreden ben met mijn rank.
het leuks vind ik dat search&destroy, omdat mensen dan niet zo snel van die kamikaze acties gaan doen, omdat ze niet respawnen.

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Free for all is volgens mij niet het populairste. Wat de meesten spelen:
-Team deathmatch voor de kills
-S&D als je enigzins tactisch bezig wil zijn
-Hardcore voor de diehards (best leuk :D)

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Zelf speel ik het meeste SD maar goed dat zit er bij mij dan ook ingebakken.
DM zie ik vooral als 'ff opwarmen', de rest vind ik ook wel leuk maar doe ik niet veel.

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

dus S&D is wel ok ?
ik speel pas sinds gister(legaal en onlijn) snap je :)

doe ik trouwens altijd, eerst downloaden en spel bekijken, is het het geld waard dan koop ik hem gewoon
laatste 3 aankopen waren

ETQW (begint een miskoop te worden , iemand interesse ? dm me )
Crysis (kan ik niet draaien fatsoenlijk, iemand interesse ? dm me )
COD4

[ Voor 73% gewijzigd door CrankyGamerOG op 29-11-2007 17:10 ]

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 12:19

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

johnnyv.nl schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:02:
Hardcore S&D is inderdaad erg leuk :)
Speel ik ondertussen elke dag op de GROM server (van Poolse luitjes) die in Duitsland geplaatst is.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

• pagani
  • Niet online
CrankyGamerOG schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:09:
dus S&D is wel ok ?
ik speel pas sinds gister(legaal en onlijn) snap je :)

doe ik trouwens altijd, eerst downloaden en spel bekijken, is het het geld waard dan koop ik hem gewoon
laatste 3 aankopen waren

ETQW (begint een miskoop te worden , iemand interesse ? dm me )
Crysis (kan ik niet draaien fatsoenlijk, iemand interesse ? dm me )
COD4
Ik zou wel eerst even wat DM gaan spelen, dan doe je wat sneller ervaring op (respawns om de seconde ipv om het potje)

Verwijderd

Komt allen in de GoT server...nu! :+ Heb wel zin in een potje hardcore sd

Verwijderd

Wordt echt poepziek van die SP missie waarbij je moet wegrennen uit een hotel in tsjernobyl.
Het kan gewoon niet.
Overal mannetjes, en daar moet je dan doorheen lopen ofzo en je hebt een klok lopen dus je kan niet de tijd nemen om ze allemaal dood te maken.

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 19:26:
Wordt echt poepziek van die SP missie waarbij je moet wegrennen uit een hotel in tsjernobyl.
Het kan gewoon niet.
Overal mannetjes, en daar moet je dan doorheen lopen ofzo en je hebt een klok lopen dus je kan niet de tijd nemen om ze allemaal dood te maken.
spoiler:
Ik ben daar links achter de trap gaan zitten, heb vanaf daar een stuk of 5-10 man gekilled en ben (achter mn teamgenoot langs) naar de volgende bestemming gehold met een pistol in de hand en nog wat mensen beschietend. Moet lukken, ook op Veteran.

Verwijderd

Oke, ben ik daar voorbij (overigens zelf uitgevogelt) maar nu zit ik even verder vast.
Bij dat stuk waar je moet wachten op de helikopter moet je gaan snipen.
Leuk en alles, maar nadat de vijandelijke helikopters zijn geweest komt er een enorme onslaught aan mannetjes die als een malle granaten gooien. Na even zijn mijn kogels op en dan zit ik daar een beetje granaten en kogels te dodgen wat niet lukt. :/

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

spoiler:
Er ligt voor je voeten daar ook een hele shitload ak's. Die heb je zeker nodig als je wilt blijven schieten.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:47

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Hou het nuttig. Met deze info kan niemand iets

[ Voor 79% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 17:01 ]

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op donderdag 29 november 2007 @ 17:02:
Nee, helemaal fout: Sabotage is leuk! En daarna Headquarters! 8) Ach, smaken verschillen... ;) Het mooie van Sabotage is dat het front echt constant verschuift: je kan de tegenstanders echt terugdrukken (of andersom), waardoor de linie elke keer op een andere plek van de map ligt.

Maar om even terug te komen op de vraag wat nou de leukste mode is: dat is de mode die JIJ het leukst vind. Simpel. Zoals uit de reacties blijkt, verschillen de voorkeuren nogal (ik zelf vind ffa werkelijk geen ene moer aan!). Je moet het gewoon proberen!
Eerlijk gezegd speelde ik in het begin alleen maar sabotage, maar ik kwam ook wel eens op een server die rouleert van mode, en zo heb ik alles al eens geprobeerd. Je moet dus gewoon alles eens proberen.

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

ik heb assasins creed en CoD4 maar beide gekocht, kon niet kiezen.. C0D is wel heerlijk intens, en creed more relaxing.. geen spijt van geen van beide..

[ Voor 3% gewijzigd door dadj op 29-11-2007 22:02 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Ik heb zojuist een 'wow-ervaring' gehad toen ik voor het eerst de CoD4 singleplayer opstartte. Ik was voorheen niet echt een CoD fan. Ik heb deel 1 en 2 wel gespeeld en ik vond ze ook wel leuk om even doorheen te rushen, niet super dus.
Ik had ook eigenlijk niet verwacht dat het thema 'Modern Warfare' mij zou aanspreken, imho zijn er al zo veel gelijksoortige shooters.
Maar mijn verwachting klopte niet: Wat is dit een brute spel zeg!!! :9~
Tot nu toe was echt alles perfect, de menu's, filmpjes, muziek ( _/-\o_ ), personages, graphics ( :9~ ) en natuurlijk de gameplay. Ik heb slechts anderhalve missie gespeeld (morgen herkansingen :( ), maar ik vond het schitterend.
Dat 'intro' filmpje is ook echt prachtig gemaakt (die van de President in de auto), je ziet van alles gebeuren op straat (en in de lucht) er gebeurt erg veel. De belichting zag er ook zeer mooi uit. :*)

Gisteren (ofzo) keek ik GameKings en toen hoorde ik 1 van die gasten zeggen dat CoD3 niet door Infinity Ward is gemaakt zodat IW gewoon ruim de tijd had om van dit spel een topper te maken. En volgens mij is dat ze helemaal gelukt. Ik hoop echt heel erg dat meer ontwikkelaars echt voldoende tijd nemen om hun game te maken. Er zijn zoveel afgeraffelde, onafgemaakte games tegenwoordig.
Dit soort spellen zijn echt hun geld waar, IW heeft echt zeer goed werk geleverd imho. _/-\o_

Verwijderd

Dinictus208 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 20:41:
spoiler:
Er ligt voor je voeten daar ook een hele shitload ak's. Die heb je zeker nodig als je wilt blijven schieten.
Sniperkogels heb ik het over.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:06

Phydomir

Dennis

Er wordt trouwens al gewerkt aan patch 1.3:
Infinity Ward:
Hey Everyone --

Wanted to give you a heads up that we've added even more to the upcoming patch / update thanks solely to ALL of your feedback on the Sniper Rifle, and ACOG Scope.

We have fixed the bullet registration "Accuracy" of the Sniper Rifles and ACOG Scope thanks to your feedback, so you will now have improved hit detection when using those weapons / attachment.

Again, thanks to everyone who sent in emails, posted on the forums, made videos, or let us know in any other way about this. It's fixed now and will be in the upcoming patch for PC (v1.3).
Bron: Clanbase

Wel mooi dat ze er zo mee bezig zijn en ook gewoon eens van speler aannemen dat er iets niet klopt en aan de hand daarvan fixes gaan uitvoeren.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Was al gepost btw maar idd erg fijn :)
Iemand die ff een potje wil spelen in de GoT server van def!ance?

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

ik vindt wel dat de compressie van de filmpjes veeeeel te zwaar is. sommige filmpjes zijn "foto's" nauwelijks herkenbaar zelfs door de mpeg blokjes.. zouden de ontwikkelaars dan nu toch echt al tegen ruimte tekort aanlopen? de iso ervan is net onder de 7Gb dus ze hadden best nog wat ruimte over voor lagere compressie lijkt me.. verder topspel!

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:07
Als je COD4 op een hogere resolutie kunt spelen, heb je dan voordeel omdat je meer van het veld kunt overzien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Inmiddels 10 uur online gespeeld, en ik blijf het fantastisch vinden. Er zijn wel een paar irritante punten:

Martyrdom: Ik ga er maar vanuit dat alleen mensen zonder enige vorm van skills deze gebruiken om toch wat punten te krijgen. Het is zo irritant. Het ergste is je teamgenoten. Sta je naast eentje in een kamer te knallen, wordt hij omgelegd, ga jij er ook aan. Ik leg net weer in Domination naast een teammember een vlag te veroveren. Hij wordt neergelegd door een sniper, ligt er direct voor mij een granaat |:( Domme, irritante Perk.

Helikopter: Op de grote maps, geen enkel probleem. Er zijn echter levels, zoals op het schip, of dat hele kleine level met al die containers, dat je geen kant op kan. Het team die als eerste die Chopper heeft, wint hem ook meestal. Ik ben op dat kleine veld met die containers wel eens 15x omgelegd door dat domme ding. Die kills tellen ook nog voor diegene, dus die kan de ene na de andere sturen. Op de kleine levels moet die Chopper niet mogelijk zijn.

Spawn punten: Ik heb het vanavond 2x gehad dat ik een Airstrike opriep, doodging, en Spawnde midden op het punt waar ik die Airstrike had geplaatst :? Dan ben je snel klaar. Ook gebeurd het best vaak, wederom op de kleinere velden, dat je precies in het vizier van de tegenstander Spawned.

Dit zijn dingen die imho aangepast mogen worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Tommy The Cat schreef op donderdag 29 november 2007 @ 23:57:
Als je COD4 op een hogere resolutie kunt spelen, heb je dan voordeel omdat je meer van het veld kunt overzien?
je ziet meer van het veld....maar de poppetjes/hoofdjes worden ook kleiner :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• glangeveld
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 09-09 18:27
Ik zit nu in de missie dat ik 4 tanks moet uitschakelen met de javelin raket

nu wil die raketwerper niet locken zoals het hoort , hoe kom ik nu verder??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
net weer ff TDM gedaan hardcore mode....werd finaal afgeschoten, ik kon een paar keer aardig mee aan de top maar sommige rondes was ik echt bedroevend. Dieptepunt was 0-8 geloof ik daarna maakte ik er nog 5-11 van of iets dergelijks. Maar na 2 daagjes niet spelen is het weer zo inkomen bij hardcore, je bent nog voor je het weet dood. Die gasten campen alleen maar als je om de hoek komt PATS dood. En nog grappiger, soms trap ik er dan tot 2, 3 keer toe steeds opnieuw in. En als je dan die replay terugkijkt ziet het er zo lomp uit omdat de tegenstander alleen maar hoeft te wachten. Allemaal met hun red dot geweertjes, ik heb nu silencer maar ga denk k ook maar eens over op red dot want op lange afstand ben je zo kansloos gewoon.
Mja blijft toch n vet spel, tis gewoon n mooi spel en de gameplay is geweldig. Ook al bak ik er geen drol van. Heb me ook maar ff voorgenomen om geen nadelauncher meer te gebruiken omdat m'n skills daar niet echt beter van worden. Nu zie ik dat m'n scores ook beduidend minder zijn zonder nade launcher

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er liggen twee snipers links van het rad bij de auto's (vanaf jou positie in de berm). Daarnaast is de hoofdmoot schiet niet als je niet 100% zeker een kill hebt. Heb je overigens de claymores wel gelegd?

Het is een tricky stuk, maar erg rewarding als het je daarna lukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
geitema schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 00:22:
Ik zit nu in de missie dat ik 4 tanks moet uitschakelen met de javelin raket

nu wil die raketwerper niet locken zoals het hoort , hoe kom ik nu verder??
Als 't goed is locked ie vanzelf als je je target lang genoeg recht in je vizier houdt.. Ook moet je ergens staan waar geen dak boven je hoofd zit anders doet ie niks (raket gaat omhoog), maar dit is niet noodzakelijk voor het locken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-04 20:05
mijn cd-wow status is versprongen sinds gisteren naar '29 Nov 2007 Despatched' _/-\o_ _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
PWM schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 00:13:
Martyrdom: Ik ga er maar vanuit dat alleen mensen zonder enige vorm van skills deze gebruiken om toch wat punten te krijgen. Het is zo irritant. Het ergste is je teamgenoten. Sta je naast eentje in een kamer te knallen, wordt hij omgelegd, ga jij er ook aan. Ik leg net weer in Domination naast een teammember een vlag te veroveren. Hij wordt neergelegd door een sniper, ligt er direct voor mij een granaat |:( Domme, irritante Perk.
Dat van die teamgenoten heb ik nog niet meegemaakt, valt me op dat veel servers geen teamkill aan hebben staan.

Vanuit tactisch oogpunt vind ik de martyrdom ook niet leuk. Als je immers goed genoeg was om je tegenstander met een wapen of granaat uit te schakelen, dan is 't niet geheel realistisch/eerlijk dat je dan alsnog d'r aan gaat (niet echt bevredigend). Aan de andere kant kan ik de humor er wel van in zien en is het mogelijk om het te ontwijken. Alleen als je zo'n martyrdome wil ontwijken moet je vaak sprinten en tijdens het sprinten kun je je wapen niet reloaden zodat je niet klaar staat voor het volgende slachtoffer ;)...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Mr. Detonator schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 00:18:
[...]

je ziet meer van het veld....maar de poppetjes/hoofdjes worden ook kleiner :)
Correctie, je ziet evenveel van het veld, je ziet alleen meer detail. Anders zou het nogal oneerlijk worden omdat mensen die een betere pc hebben dan ineens meer overzicht hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:05

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

johnnyv.nl schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 08:42:
Correctie, je ziet evenveel van het veld, je ziet alleen meer detail. Anders zou het nogal oneerlijk worden omdat mensen die een betere pc hebben dan ineens meer overzicht hebben.
Volgens mij bedoelde hij dat ook, alleen zei het wat omslachtig ;) Je ziet inderdaad even veel, alleen gewoon kleiner/meer detail. Je hebt er in elk geval géén voordeel van t.o.v. een ander. Tenzij de ander op 640x480 speelt ofzo :P

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 08:42:
[...]

Ik denk trouwens dat je met breedbeeld (zoals 1680x1050) wél voordeel hebt, omdat je dan meer ziet aan de zijkanten!
wolkje schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:00:
[...]

Je ziet inderdaad even veel, alleen gewoon kleiner/meer detail.
Nou, niet kleiner dus! In games maakt de resolutie niets uit voor de grootte van alles: bij hogere resoluties zie je meer detail, het beeld wordt scherper, maar je ziet evenveel als in andere resoluties. Het is niet zoals in Photoshop, waarbij het verkleinen van de resolutie ook een daadwerkelijk kleiner beeld oplevert.

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:34:
Ik denk trouwens dat je met breedbeeld (zoals 1680x1050) wél voordeel hebt, omdat je dan meer ziet aan de zijkanten!
Dat is puur afhankelijk van de verhouding van het beeld dat je kiest (4:3, 16:10) etc. En niet van de resolutie ;) Ook op 1440x900 heb je dat voordeel.
Daarnaast moet je je bedenken dat je in de hoogte weer iets mist. Effectief heb je dus niet voordeel bovenop een ander.

Ergens ben ik wel blij dat mijn CoD4 nog even op zich laat wachten, dan zijn tenminste de meeste irritante bugs er al uit voordat ik online kan :P
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:34:
Nou, niet kleiner dus! In games maakt de resolutie niets uit voor de grootte van alles: bij hogere resoluties zie je meer detail, het beeld wordt scherper, maar je ziet evenveel als in andere resoluties.
Correct, my bad :)

[ Voor 20% gewijzigd door Cloud op 30-11-2007 10:10 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wolkje schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 09:40:
[...]

Dat is puur afhankelijk van de verhouding van het beeld dat je kiest (4:3, 16:10) etc. En niet van de resolutie ;) Ook op 1440x900 heb je dat voordeel.
Daarnaast moet je je bedenken dat je in de hoogte weer iets mist. Effectief heb je dus niet voordeel bovenop een ander.
In de hoogte mag je niets missen hoor. Bij breedbeeld heb je in de breedte meer beeld en in de hoogte hetzelfde als bij 4:3 resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
...
Ergens ben ik wel blij dat mijn CoD4 nog even op zich laat wachten, dan zijn tenminste de meeste irritante bugs er al uit voordat ik online kan :P
...
Welke bugs zouden dat dan moeten zijn. Ben anders nog geen grote of irritante bug tegengekomen.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indy91 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:48:
[...]

Welke bugs zouden dat dan moeten zijn. Ben anders nog geen grote of irritante bug tegengekomen.
Inderdaad, V1.0 van CoD is naar mijn idee een stuk bug-lozer dan de gemiddelde EA / Ubisoft game na tig patches en fixes.

Op het schijnbare bullet-registration probleem v.d. snipers na ben ik eigenlijk niets tegengekomen. (aangezien ik weinig snipe kan ik dit niet echt bevestigen of tegenspreken... is dit trouwens in alle versies een probleem?)

Trouwens... soms, als ik de kill-cam afbreek terwijl mijn moordenaar zijn gun 'reload' dan laadt mijn eigen mannetje zijn gun door na het respawnen. De animatie voor het reloaden breekt hij dus soms niet af nadat je de killcam uitschakelt waardoor je na het spawnen direct reload... maar dat vind ik nou ook niet zo'n probleem eerlijk gezegd (op de spawn is het meestal toch niet zo druk en je verliest er geen kogels mee o.i.d. :) )

Oh, in de SP zijn er schijnbaar ook wel wat AI bugs waar de mannetjes bepaalde deuren niet opendoen waardoor je niet verder kan en een stukje opnieuw moet spelen. Maar dit is volgens mij zeer incidenteel.

Zelf heb ik in ieder geval naast het reloaden nog nergens last van gehad! (Xbox 360 versie trouwens)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:38:
In de hoogte mag je niets missen hoor. Bij breedbeeld heb je in de breedte meer beeld en in de hoogte hetzelfde als bij 4:3 resolutie.
Oh ik bedoelde 5:4 en het gaat om vergelijkbare resoluties.

1280x1024 (5:4) vs 1440x900 (16:10)

Dat zijn vergelijkbare resoluties. Tuurlijk zie je in de breedte meer, maar dat lever je weer in in de hoogte. De beschikbare pixels zijn er gewoon niet. Als dit effect niet op zou treden zou je beeldvorming krijgen; namelijk schalen. 1024 pixels worden dan op slechts 900 weergegeven.

Maar dit is allemaal zwaar offtopic. Mijn excuses :)
Indy91 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:48:
  • Patch 1.1: Het kwijtraken van je Rank na allerlei kleine wijzigingen in je systeem. Zelfs het eenmalig verbinden naar een unranked server was genoeg.
  • Patch 1.2: Lean Offest (oke toegegeven niet heel belangrijk)
  • Patch 1.3: Het niet registreren van Sniper kills in Multiplayer. Vrij irritant lijkt me.
Dat soort bugs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Het enige voordeel met een hogere resolutie (met dezelfde verhouding) is dat je eventueel net die ene pixel ziet veranderen als er heel veraf iets gebeurd, maar dat lijkt me verwaarloosbaar. Oh, en natuurlijk het feit dat je de vijandelijke models scherper ziet en (afhankelijk van de bounding boxes) preciezer kan zien of je de vijand raakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

wolkje schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:07:
[...]

Oh ik bedoelde 5:4 en het gaat om vergelijkbare resoluties.

1280x1024 (5:4) vs 1440x900 (16:10)

Dat zijn vergelijkbare resoluties. Tuurlijk zie je in de breedte meer, maar dat lever je weer in in de hoogte. De beschikbare pixels zijn er gewoon niet. Als dit effect niet op zou treden zou je beeldvorming krijgen; namelijk schalen. 1024 pixels worden dan op slechts 900 weergegeven.

Maar dit is allemaal zwaar offtopic. Mijn excuses :)

[...]
  • Patch 1.1: Het kwijtraken van je Rank na allerlei kleine wijzigingen in je systeem. Zelfs het eenmalig verbinden naar een unranked server was genoeg.
  • Patch 1.3: Het niet registreren van Sniper kills in Multiplayer. Vrij irritant lijkt me.
Maar met 1680x1050 of hoger zie je wel meet dan 1280x1024 maar zo goed zo kun je natuurlijk bezig blijven, eindeloze discussie :P

Wat betreft die registratie sniper kills, het is niet dat die de kills niet registreert dat gebeurt wel alleen de hitregistration klopt niet en die gaan ze aanpakken. Verder zijn er niet echt bugs die het grote publiek opvalt zoals de demos kan je niet normaal bekijken moet je eerst de demos map in de mod warfare map plaatsen en vervolgens de mod opstarten om ze te bekijken 8)7. Na een war met mod warfare zijn je custom classes weer renamed naar de default names. En ook werkt auto-assign voor geen meter.
Het lijken kleine dingen maar ik erger me er best wel aan :P vooral omdat die demos bug en de auto-assign bug met eerdere versies wel goed werkten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 17:58
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:03:
[...]

Trouwens... soms, als ik de kill-cam afbreek terwijl mijn moordenaar zijn gun 'reload' dan laadt mijn eigen mannetje zijn gun door na het respawnen. De animatie voor het reloaden breekt hij dus soms niet af nadat je de killcam uitschakelt waardoor je na het spawnen direct reload... maar dat vind ik nou ook niet zo'n probleem eerlijk gezegd (op de spawn is het meestal toch niet zo druk en je verliest er geen kogels mee o.i.d. :) )

[...]
Dat bestond al in cod 1 ;)
PWM schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 00:13:
Inmiddels 10 uur online gespeeld, en ik blijf het fantastisch vinden. Er zijn wel een paar irritante punten:

Ik zou sowiezo nooit Friendly Fire On hebben op een publieke server (dat vraagt er gewoon om )

[ Voor 39% gewijzigd door FunkyPunky op 30-11-2007 12:27 ]

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja? Ook in United Offensive? Had ik wel op mogen merken na 3/4 jaar intensief spelen :P
Moet toch eens wat beter op gaan letten tijdens het gamen :)
FunkyPunky schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:17:

[...]

Ik zou sowiezo nooit Friendly Fire On hebben op een publieke server (dat vraagt er gewoon om )
Amen to that! Het is naar mijn idee ook niet echt een game voor FF op publics nee... voornaamste reden dat ik de hardcore mode nog niet heb geprobeerd :)

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 12:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

[...]

Dat lijkt me heel sterk, dat zou betekenen dat je met 16:9 je wapen half in beeld ziet of in 4:3 juist te hoog in beeld.. ik denk dat je verticaal hetzelfde blikveld hebt maar er horizontaal wat bij krijgt t.o.v. 4:3..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

dadj schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:34:
Dat lijkt me heel sterk, dat zou betekenen dat je met 16:9 je wapen half in beeld ziet of in 4:3 juist te hoog in beeld.. ik denk dat je verticaal hetzelfde blikveld hebt maar er horizontaal wat bij krijgt t.o.v. 4:3..
offtopic:
En juist dat laatste lijkt míj weer sterk. Waarom zou het in de breedte wél zo werken dat je meer ziet, maar in de hoogte niet dat je minder ziet? Dat moet dus inhouden dat er op 16:10 verticale schaling plaatsvindt en alles vervormt raakt, ook al is dat maar een klein beetje. En nee dat is niet zo. Je ziet altijd een uitsnede van een groter beeld. Dat argument wat jij noemt werkt dus twee kanten op ;)
Dit is mijn laatste reactie hierop wat dat betreft. Het is veel te offtopic.
FunkyPunky schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:17:
Friendly Fire is alleen leuk op servers met alleen maar serieuze mensen inderdaad. Voor clanwars is het bijvoorbeeld wel leuk voor een keertje. Dan weet je tenminste dat iedereen op elkaar af is gestemd. Anders krijg je dit soort onzin ja. Vooral Martyrdom lijkt me gruwelijk irritant :) Ik heb het gelukkig nog niet meegemaakt, omdat ik vooralsnog steeds wacht op mijn pakketje :P 2e week december hoorde ik dat ik hem nu kan verwachten..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorisw86
  • Laatst online: 07-09 12:43
als het bij cd wow is mag je blij zijn eind december begin januari

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat mensen nog bij cd-wow kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Laatst online: 25-07 13:07
Ik kan ook wel aan de TS toegevoegd worden :P CoD4 nick: !|ZdG|!_Kappe platform: PC
(ZdG staat voor Zwaar de Gekste , multigaming clan. We zijn hievoor vooral active geweest in tactical ops aot en crossfire. Daar zijn we Top 5 international clan en proberen nu ons best met CoD4, irc @ quakenet #ZdG.nl)

Echt leuk spel :) heel wat anders dan ik gewent was. Ik ga binnenkort de singelplayer uit spelen, ik heb even gewacht tot mijn 8800GT binnen is. Ik hou wel van een beetje eye candy ;)

[ Voor 9% gewijzigd door KappeNou op 30-11-2007 18:32 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 17:58
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:30:
[...]
Ja? Ook in United Offensive? Had ik wel op mogen merken na 3/4 jaar intensief spelen :P
Moet toch eens wat beter op gaan letten tijdens het gamen :)
Ja, want ik speelde meer UO dan COD 1 (speelde UO tot ongeveer 1 maand geleden)
[...]
Amen to that! Het is naar mijn idee ook niet echt een game voor FF op publics nee... voornaamste reden dat ik de hardcore mode nog niet heb geprobeerd :)
Hardcore mode betekent niet dat FF aan staat (onze servers zijn ook hardcore maar hebben toch echt geen FF aan)

[ Voor 20% gewijzigd door FunkyPunky op 30-11-2007 13:44 ]

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lexus!
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
jorisw86 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:32:
als het bij cd wow is mag je blij zijn eind december begin januari
Ik heb zoals ik gisteren al schreef een mail gehad dat COD4 verstuurd is. het is nu wachten op de postduif (Als het goed is). Wat betreft de reactiesnelheid op vragen is cd-wow verder erg vlot hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FunkyPunky schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:43:
[...]

Ja, want ik speelde meer UO dan COD 1 (speelde UO tot ongeveer 1 maand geleden)
So, dat heb je lang gespeeld dan! Aah, CoD: UO... mooie herinneringen O+
FunkyPunky schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:43:
[...]

Hardcore mode betekent niet dat FF aan staat (onze servers zijn ook hardcore maar hebben toch echt geen FF aan)
Ik speel nu op Xbox 360 en daar is de hardcore mode volgens mij altijd met FF, behalve private matches waar je zelf met de instellingen kan spelen. (Ik had er wel bij mogen zetten dat ik op X360 speel, my bad! :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-09 08:33

Meneer iCy

swarma

Oja mijn tag voor de topicstart: ::DFC::iCy

Zo heet in in het spelletje cod4. Helaas zonder mijn dakje ^. Kan niet op tweakers en in cod4.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
wolkje schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 11:07:
...
Patch 1.3 is toch nog niet uit? (voor de PC iig niet)
In patch 1.3 wordt de accuratesse van de scopes van de rifles in het algemeen en de sniperrifle in het bijzonder aangepakt.

Sniper was toch al niet mijn favo klasse.

offtopic:
Ik was de bugs van EA gewend (BF2), dus vallen de bugs van CoD4 altijd mee
;)

[ Voor 6% gewijzigd door Indy91 op 30-11-2007 15:01 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indy91 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:56:
[...]
In patch 1.3 wordt de accuratesse van de scopes van de rifles in het algemeen en de sniperrifle in het bijzonder aangepakt.

Sniper was toch al niet mijn favo klasse.
Dat mocht ook wel ja die snipers, want om op het moment met een sniper te schieten is echt een ramp, schiet je bijvoorbeeld recht op het hoofd gebeurt er niks :S

Btw ik heb dit spel nou een week en de online modus zet echt erg goed in mekaar.
Ben er echt tevreden over zeker geen miskoop geweest :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hou het nuttig

[ Voor 82% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Indy91 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 14:56:
Klopt ja, 1.3 is nog niet uit, maar daar ging het mij niet om. Het was gewoon een lijstje bugs met bijbehorende patches :) En ik hou wel van snipen dus ik ben er wel blij mee ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij technische problemen kun je in Spielerij - Problemen & Vragen terecht

[ Voor 73% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 16:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om aan alle onzekerheid een einde te maken, bij deze twee screenshots. De eerste is op 4:3 (1024x768), de tweede is op 16:10 (1680x1050). Breedbeeld heeft dus duidelijk WEL een voordeel (en vandaar dat ik dit eigenlijk toch wel on topic vindt): je ziet echt meer aan de zijkanten en daardoor zie je natuurlijk ook eerder een tegenstander 'vanuit je ooghoek'!

4:3
Afbeeldingslocatie: http://i12.tinypic.com/8724buw.jpg

16:10
Afbeeldingslocatie: http://i19.tinypic.com/851ysg6.jpg

Ik heb met witte lijntjes aangegeven waar je op 16:10 meer ziet. (De afbeeldingen zijn verkleind naar 1/3e.)

1280x1024 gaf trouwens geen verschil met 1024x768, alhoewel die verhouding niet exact 4:3 is: maar op die resolutie wordt alles schijnbaar gewoon (lichtelijk) uitgerekt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:34:
Om aan alle onzekerheid een einde te maken, bij deze twee screenshots. De eerste is op 4:3 (1024x768), de tweede is op 16:10 (1680x1050). Breedbeeld heeft dus duidelijk WEL een voordeel (en vandaar dat ik dit eigenlijk toch wel on topic vindt): je ziet echt meer aan de zijkanten en daardoor zie je natuurlijk ook eerder een tegenstander 'vanuit je ooghoek'!
:o Ik vind het vreemd dat het zo is, maar het zij zo! Hartstikke bedankt voor dat vergelijk :)

Blijkbaar hebben ze dus de 16:10 breedbeeld resolutie als uitgangspunt genomen en zijn de 4:3 en 5:4 resoluties uitsnedes dáárvan. Toch is het lullig dat je dus blijkbaar voordeel hebt met een breedbeeld monitor, niet echt wenselijk imho.. Maar goed het zij zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fragcompany
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23-07 20:06
He eens evetjes op mijn 16:9 lcd tv gaan aansluiten,inderdaad klein beetje voordeel zo te zien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wolkje schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:53:
[...]

:o Ik vind het vreemd dat het zo is, maar het zij zo! Hartstikke bedankt voor dat vergelijk :)

Blijkbaar hebben ze dus de 16:10 breedbeeld resolutie als uitgangspunt genomen en zijn de 4:3 en 5:4 resoluties uitsnedes dáárvan. Toch is het lullig dat je dus blijkbaar voordeel hebt met een breedbeeld monitor, niet echt wenselijk imho.. Maar goed het zij zo.
Hoezo niet? 16:10 is toch de toekomst...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
Klopt idd. ik merkte ook al dat ik meer zag op mijn 22" breedbeeld op 1680x1050

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:05:
Hoezo niet? 16:10 is toch de toekomst...
Ja tuurlijk is het leuk dat ze 16:10 ondersteunen. Maar we hebben het hier over voordeel hebben t.o.v. non-breedbeeld resoluties. En nu kun je zeggen 16:10 is de toekomst, dat verandert niets aan het nu. Het is gewoon oneerlijk Je hebt er gewoon voordeel bij. (edit: even betere woordkeuze ;))
Phydomir schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:09:
Breedbeeld is ook een vereiste voor games op de 360 en PS3. Dat is waarschijnlijk de achterliggende gedachte.
Jep :) Dat zal ongetwijfeld een van de redenen zijn.

[ Voor 31% gewijzigd door Cloud op 30-11-2007 16:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 08:06

Phydomir

Dennis

wolkje schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:53:
[...]

Breedbeeld is ook een vereiste voor games op de 360 en PS3. Dat is waarschijnlijk de achterliggende gedachte.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wolkje schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:08:
[...]

Ja tuurlijk is het leuk dat ze 16:10 ondersteunen. Maar we hebben het hier over voordeel hebben t.o.v. non-breedbeeld resoluties. En nu kun je zeggen 16:10 is de toekomst, dat verandert niets aan het nu. Het is gewoon oneerlijk.
Wat een complete onzin. Dat is hetzelfde als het 'oneerlijk' vinden voor mensen die nog een oudere videokaart bezitten en maar 30fps draaien met CoD4...

ONTWIKKELINGEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:34:

4:3
[afbeelding]

16:10
[afbeelding]

Ik heb met witte lijntjes aangegeven waar je op 16:10 meer ziet. (De afbeeldingen zijn verkleind naar 1/3e.)

1280x1024 gaf trouwens geen verschil met 1024x768, alhoewel die verhouding niet exact 4:3 is: maar op die resolutie wordt alles schijnbaar gewoon (lichtelijk) uitgerekt,
Misschien binnen een half jaartje ook maar eens een 2232 BW aanschaffen 8)
Maar eerst.....een LCD TV :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

wolkje schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:08:
[...]

Ja tuurlijk is het leuk dat ze 16:10 ondersteunen. Maar we hebben het hier over voordeel hebben t.o.v. non-breedbeeld resoluties. En nu kun je zeggen 16:10 is de toekomst, dat verandert niets aan het nu. Het is gewoon oneerlijk.
Oneerlijk kan je het niet noemen, niet alle tegenstanders komen tenslotte uit die hoeken, en als ze komen zie je ze al gauw genoeg.
Het ligt allemaal aan hoe je speelt, als je genoeg rondkijkt enzo, heb je dat kleine voordeel niet eens nodig, en als je dat zag.. in die balk past amper een kop.

Verder, ik verheug me op die 1.3 patch. Want ik speel toch graag met sniper, en het voelt meer als luck als je iemand killed. Want vaak klopt het echt voor geen meter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FikkieHo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-09 20:13

FikkieHo

Wokmaster

Iemand al gehoord over de patch met co-op? Of wordt dat als bij vele spellen gewoon weer weggelaten.. Want ze hadden toch beloofd co-op erin te zetten?

Vliegtuigjes bouwer - i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De reactie van KzmZ vind ik wat overdreven, maar hij heeft wel gelijk ;)

Ongeacht de Aspect Ratio de hoogte moet altijd hetzelfde blijven als bij 4:3.

Hier meer info:

http://www.widescreengamingforum.com/wiki/index.php/FAQ

Om het toch ontopic te houden: Bij CoD4 werd de verkeerde Field Of View aangegeven bij Triple Head setup. Ik ben samen met Dopefish bezig geweest dit te fixen en met succes.

Ik ben overigens Squ1zZy van WideScreenGamingForum :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
aargh ik word echt gek van dat de host van een game niet wordt overgedragen naar een andere host. Bij de xbox360 ik heb gister gewoon een half uur lopen zoek naar een game die niet na 2 min ofzo stopte met bericht host ended game. Zelfs COD3 had dit. ik heb gehoord dat ze het aan het patchen zijn maar daar heb ik niks meer van vernomen, weet iemand hier iets van??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 08-09 10:22
NeSs schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 17:28:
aargh ik word echt gek van dat de host van een game niet wordt overgedragen naar een andere host. Bij de xbox360 ik heb gister gewoon een half uur lopen zoek naar een game die niet na 2 min ofzo stopte met bericht host ended game. Zelfs COD3 had dit. ik heb gehoord dat ze het aan het patchen zijn maar daar heb ik niks meer van vernomen, weet iemand hier iets van??
Idd irritant, had dit gisteren ook een paar keer. Geld die sniper bug op de x360 ook trouwens? Want al mijn sniper kills voelden absoluut niet als lucky shots namelijk, ook als ik het eerste schot miste waren de schoten erna niet automatisch mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

co-op zou wel gaaf zijn, maar little chance daarop

heb em vandaag gehaald voor de pc, super spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 29-08 14:24
Wat is een toch een geweldig spel (PS3)

Net toch een fantastisch mooie kill gemaakt :P

Ik sluip de trap op, zie daar een mannetje zitten.
Ik sluip achter hem, en plaats een claymore.
Vervolgens wegkruipen en een flash granaat gooien.

BOEM :*) :D _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 16:13:
[...]

Wat een complete onzin. Dat is hetzelfde als het 'oneerlijk' vinden voor mensen die nog een oudere videokaart bezitten en maar 30fps draaien met CoD4...

ONTWIKKELINGEN!
Er is een reden waarom die discussie via DM werd gevoerd: zodat het niet hier in het topic gehouden werd.

Ander onderwerp:
Krijg net een mailtje van play-asia.com dat CoD4 PC weer op voorraad is. Doe er je voordeel mee

[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 30-11-2007 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

jah fijn die discussie !!! over die resoluties :+

fraggen ipv lullen mensen _/-\o_ , waar speelt men hiero :?

lege server die klaar staat (ranked) : 89.18.176.127 pasw : tweakers 8)

[ Voor 17% gewijzigd door CrankyGamerOG op 30-11-2007 19:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hele domme vraag waarschijnlijk, maar als ik wil spelen op 89.18.176.127... waar vul ik dat in...? Ik kan ogenschijnlijk alleen maar via die lijst ergens inloggen: ik zie geen optie om een IP te zoeken...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 19:53:
Hele domme vraag waarschijnlijk, maar als ik wil spelen op 89.18.176.127... waar vul ik dat in...? Ik kan ogenschijnlijk alleen maar via die lijst ergens inloggen: ik zie geen optie om een IP te zoeken...?
`/connect 89.18....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Oftewel:

Open de console doormiddel van de tilde-knop (` en ~ , meestal naast de 1 maar niet de 2) en vervolgens typ je daar
/connect xx.xx.xx.xx:xxxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Laatst online: 10-09 10:54

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

C:\Program Files\Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles\spelernaam

Ik heb deze map helemaal niet. Toen ik Vista 4 weken geleden opnieuw installeerde had ik die map wel en had ik hem gebackupped. Nu 4 weken later wil ik wat veranderen aan mijn config en wat blijkt....ik heb die hele players\profiles map helemaal niet meer.

Iemand enig idee waar ik dat kan zoeken? De zoek functie vind het ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlackRageNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
Net COD4 opgepikt voor de ps3, wat een geweldig spel zeg.
Ik ben nu bezich met een level met een helicopter met een zoek licht, en ik kan niks anders zeggen dat het hele spel geweldig was tot nu toe (behalve de regen in de helicopter op het begin). Eindelijk weer is een spel dat echt zijn geld waard is :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

CrankyGamerOG schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 19:34:
jah fijn die discussie !!! over die resoluties :+

fraggen ipv lullen mensen _/-\o_ , waar speelt men hiero :?

lege server die klaar staat (ranked) : 89.18.176.127 pasw : tweakers 8)
Zou graag willen maar heb CoD4 niet meer op de pc, moest fresh install op me half nieuwe setup doen omdat me 2e core niet werd herkend maar CoD4 ligt nog in enschede dus nu ff geen CoD4. Gisteravond zat er helaas niemand meer in nadat we ff een potje geschoten hadden jammer genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Joss schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 20:02:
[...]

Oftewel:

Open de console doormiddel van de tilde-knop (` en ~ , meestal naast de 1 maar niet de 2) en vervolgens typ je daar
waarschijnlijk nog dommere vraag maar wat ik ook intyp ik krijg altijd incorrect password... syntax van /connect kan ik ook echt NERGENS vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
eerst typ je in console: password hierjepas , daarna kan je connect xx.x.x.x.x.x:ip

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gewoon zo:
code:
1
2
/password tweakers
/connect 89.18.176.127:28970

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Alhoewel ik oa. ook AC heb klaar liggen heeft CoD4 de dvd lade van mijn xbox360 in geen week verlaten. De MP is gewoon te verslavend. Ik hoop alleen dat ze wat meer functionaliteit gaan aanbieden wat betreft het kiezen van servers/mappen ed. Een paar filters zouden bijvoorbeeld fijn zijn.

Mijn favoriete gamemode is trouwens zonder twijfel sabotage. En kan momenteel niet zonder mijn G3 met red dot. Mijn K/D ratio is sinds ik die gun gebruik (even wennen, dat wel) dramatisch omhoog gegaan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itsgreen
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 07-02 13:07

itsgreen

Large and in charge

waar is de bonus xp op gebasseerd? de ene keer speel ik goed en krijg ik maar 100 en de andere keer zuig ik en krijg ik 250... ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 22:06:
Gewoon zo:
code:
1
2
/password tweakers
Ik probeer al 2 dagen te vergeefs te connecten met je server. Ligt je server soms eruit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Ja dat merk ik ook.
Zal waarschijnlijk per server ingesteld worden.

Wat ik wel heb gezien is dat een goede search and destroy waar je soms echt zelf de destroy maakt of de bom plaats etc iets van 2000 xp kan opleveren. Kijk dan gaat het hard.

Ook een keer in die shipment map terecht gekomen met iets van 30 man. Toen had ik iets van 150 kills en liep ik weg met 3500 XP. (kwestie van achteruit stappen als je spawn en maar melee blijven knallen en hopen dat niemand martyrship aan heeft staan LOL)

Ben nu in 8 uur geloof ik level 24. Ben ook wel toe aan een betere gun want toe nu toe is het alleen M4, M16 en AK.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• icegodd
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 18-03 20:55
weet iemand waarom er geen link worden gemaakt naar map ontspanning in vista???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinictus208 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:56:
Ja dat merk ik ook.
Zal waarschijnlijk per server ingesteld worden.
Lijkt me niet, als je dan zelf een server host/hebt en je zet die settings heel hoog zou je in een paar rondes lvl heel hoog kunnen zijn. Dan klopt het hele ranking system niet meer.
Indy91 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:54:
[...]

Ik probeer al 2 dagen te vergeefs te connecten met je server. Ligt je server soms eruit?
Hij is niet van mij, maar van Def!ance... Eh nee hoor...met xfire kreeg ik de afgelopen dagen steeds gewoon serverinfo en 5 seconden geleden kon ik er ook nog gewoon naar connecten.

[ Voor 31% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2007 14:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Verwijderd schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:23:
[...]
Lijkt me niet, als je dan zelf een server host/hebt en je zet die settings heel hoog zou je in een paar rondes lvl heel hoog kunnen zijn. Dan klopt het hele ranking system niet meer.

[...]
Hij is niet van mij, maar van Def!ance... Eh nee hoor...met xfire kreeg ik de afgelopen dagen steeds gewoon serverinfo en 5 seconden geleden kon ik er ook nog gewoon naar connecten.
Def!ance natuurlijk....Even een n00b vraag mbt de server:
Ik type in console:
/password xxxxxx
<enter>
/connect ip-nr
<enter>
Awaiting connection tot 12 seconden
Daarna connection timed out

Wat doe ik verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
Als de poort niet standaard is (28960), moet je die er ook achtertypen. Dus:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Indy91 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:35:
[...]

Def!ance natuurlijk....Even een n00b vraag mbt de server:
Ik type in console:
/password xxxxxx
<enter>
/connect ip-nr
<enter>
Awaiting connection tot 12 seconden
Daarna connection timed out

Wat doe ik verkeerd?
Ik weet niet wat CoD4 servers als default port gebruiken, maar anders kan je de port er ook nog achter proberen te zetten? Dat gaan dan zo: "/connect ip:port".

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
Yup, poort heb in ook ingevoerd:
/password tweakers
<enter>
<enter>
Awaiting connection (nu tot 31 seconden ingesteld)
Error: Server connection timed out

Doe ik iets fout in de procedure?

[ Voor 5% gewijzigd door Indy91 op 01-12-2007 14:47 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blijf ontopic! Post inhoudelijk en blijf beleefd!
Geen slow-chat. Geen one-liners. Geen offtopic geblaat. Geen nutteloze mededelingen!
Problemen met Punkbuster horen niet in dit topic thuis!