Ik heb zojuist een 'wow-ervaring' gehad toen ik voor het eerst de CoD4 singleplayer opstartte. Ik was voorheen niet echt een CoD fan. Ik heb deel 1 en 2 wel gespeeld en ik vond ze ook wel leuk om even doorheen te rushen, niet super dus.
Ik had ook eigenlijk niet verwacht dat het thema 'Modern Warfare' mij zou aanspreken, imho zijn er al zo veel gelijksoortige shooters.
Maar mijn verwachting klopte niet: Wat is dit een brute spel zeg!!!
Tot nu toe was echt alles perfect, de menu's, filmpjes, muziek (

), personages, graphics (

) en natuurlijk de gameplay. Ik heb slechts anderhalve missie gespeeld (morgen herkansingen

), maar ik vond het schitterend.
Dat 'intro' filmpje is ook echt prachtig gemaakt (die van de President in de auto), je ziet van alles gebeuren op straat (en in de lucht) er gebeurt erg veel. De belichting zag er ook zeer mooi uit.
Gisteren (ofzo) keek ik GameKings en toen hoorde ik 1 van die gasten zeggen dat CoD3 niet door Infinity Ward is gemaakt zodat IW gewoon ruim de tijd had om van dit spel een topper te maken. En volgens mij is dat ze helemaal gelukt. Ik hoop echt heel erg dat meer ontwikkelaars echt voldoende tijd nemen om hun game te maken. Er zijn zoveel afgeraffelde, onafgemaakte games tegenwoordig.
Dit soort spellen zijn echt hun geld waar, IW heeft echt zeer goed werk geleverd imho.