[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.649 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Lijkt me niet fout. Wellicht iets met de minder legale versie?

Edit: Of iets met firewall o.i.d. Andere servers werken wel?

[ Voor 34% gewijzigd door Joss op 01-12-2007 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 17:58
Dinictus208 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 13:56:
Ja dat merk ik ook.
Zal waarschijnlijk per server ingesteld worden.

Wat ik wel heb gezien is dat een goede search and destroy waar je soms echt zelf de destroy maakt of de bom plaats etc iets van 2000 xp kan opleveren. Kijk dan gaat het hard.

Ook een keer in die shipment map terecht gekomen met iets van 30 man. Toen had ik iets van 150 kills en liep ik weg met 3500 XP. (kwestie van achteruit stappen als je spawn en maar melee blijven knallen en hopen dat niemand martyrship aan heeft staan LOL)

Ben nu in 8 uur geloof ik level 24. Ben ook wel toe aan een betere gun want toe nu toe is het alleen M4, M16 en AK.
het hangt ook of van op hoeveel rondes de server is ingesteld. Onze hardcore SD server (dus kill is 5 xp geen 50) is ingesteld op dat het eerst team dat 9 punten heeft wint (dus zijn altijd 9 of meer rondes) en daar heb ik wel eens xp van meer dan 4000 gehaald (had toen al lvl 55 en veel challenges gehaald). Maar standaard servers zijn ingesteld of 5 ronden?

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mavors
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 07:55
Indy91 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:44:
Yup, poort heb in ook ingevoerd:
/password tweakers
<enter>
/connect 89.18.176.127:28970
<enter>
Awaiting connection (nu tot 31 seconden ingesteld)
Error: Server connection timed out

Doe ik iets fout in de procedure?
De standaard poort is 28960, als je alleen /connect 89.18.176.127:28960 doet werkt hij wel. alleen geeft hij bij mij steeds aan dat de server voor low ping players only is...

Edit: copy paste foutje :S

[ Voor 3% gewijzigd door Mavors op 01-12-2007 15:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:18
KappeNou schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 13:39:
Ik kan ook wel aan de TS toegevoegd worden :P CoD4 nick: !|ZdG|!_Kappe platform: PC
(ZdG staat voor Zwaar de Gekste , multigaming clan.
Hey ZdG, ik kwam je naam tegen in een Duits computerblad, dat je no1 was geworden bij ClanLiga in Osnabruck. Gefeliciteerd!

Speel zelf trouwens onder de nick TukkerTerror (PC)

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 25-07 13:07
alexbl69 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 15:12:
[...]

Hey ZdG, ik kwam je naam tegen in een Duits computerblad, dat je no1 was geworden bij ClanLiga in Osnabruck. Gefeliciteerd!

Speel zelf trouwens onder de nick TukkerTerror (PC)
Ja klopt :P dat was een GSL lan voor 5on5 Tactical ops crossfire
Misschien zie ik je wel is in een CoD4 server :)

[ Voor 4% gewijzigd door KappeNou op 01-12-2007 15:17 ]

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indy91 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:35:
[...]

Def!ance natuurlijk....Even een n00b vraag mbt de server:
Ik type in console:
/password xxxxxx
<enter>
/connect ip-nr
<enter>
Awaiting connection tot 12 seconden
Daarna connection timed out

Wat doe ik verkeerd?
/connect xxx xxx xxxxxxx;password: xxxxx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KappeNou
  • Laatst online: 25-07 13:07
Kan ook nog connectionattemps 40 doen

>PC specs<

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uitgespeel, op in totaal 15 uur ofzo. Hondjes vind ik niet zo leuk, en die sniper missie is echt vet, maar hard moeilijk. Ik vind wel dat je zo je wapens zou mogen kiezen aan het begin van de missie. Steevast dezelfde wapens, en ik heb het zo niet op oosters schietgerei.

Voor de rest top gameplay, mooie graprics maar veeeelste kort...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indy91 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:44:
Yup, poort heb in ook ingevoerd:
/password tweakers
<enter>
/connect 89.18.176.127:28970
<enter>
Awaiting connection (nu tot 31 seconden ingesteld)
Error: Server connection timed out

Doe ik iets fout in de procedure?
Nee, op die manier zou het moeten werken. Heb het net ook even via de console geprobeerd en na 3 seconden ben ik de map aan het laden. Waarom hij het dan bij jou niet doet snap ik ook niet...

Oh, nja anderen zijn me al voor geweest.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 01-12-2007 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:21

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Indy91 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 14:35:
[...]

Def!ance natuurlijk....Even een n00b vraag mbt de server:
Ik type in console:
/password xxxxxx
<enter>
/connect ip-nr
<enter>
Awaiting connection tot 12 seconden
Daarna connection timed out

Wat doe ik verkeerd?
dm me je ip even wellicht sta je met je ip in de firewall ...
tevens is het password eraf , dus iedereen kan zo joinen.
Wel zijn er 8 reserves slots met als passwoord tweakers

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
Opgelost.
Verwijderd schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 22:06:
Gewoon zo:
code:
1
2
/password tweakers
/connect 89.18.176.127:289[b]70[/b]
Poort aangepast in 28960. Probleem opgelost.

Iig bedankt voor jullie oplossingen. _/-\o_

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Indy91 schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 17:37:
Opgelost.

[...]

Poort aangepast in 28960. Probleem opgelost.

Iig bedankt voor jullie oplossingen. _/-\o_
|:( |:( 00ps...mijn fout. Dacht dat de standaardpoort 28970 was. Zou het toch wel moeten weten na bijna 2 jaar CoD. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Nu online
Jammer dat er geen demo is voor de ps3. Zou graag eens willen proberen voordat ik deze titel koop. Denk dat het voor mij allemaal te hectisch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Kimo schreef op zaterdag 01 december 2007 @ 18:49:
Jammer dat er geen demo is voor de ps3. Zou graag eens willen proberen voordat ik deze titel koop. Denk dat het voor mij allemaal te hectisch is.
Loop een media markt in ofzo :P bij demo pods ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Iemand anders last van het 'match beginning in...0' / 'Making Balanced Teams' syndroom vanavond ?
Niemand komt meer een match in op Live! ;(

Wat is er aan de hand ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:16

Nakebod

Nope.

Op de PC iig nergens last van, tot nu toe.
Gok dus alleen x-doos 360 problemen.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Nog steeds aan de gang. Ik heb het maar opgegeven.
Eén op de 8 potjes werkt wel, maar dat gaat helaas vaak samen met een fijne lag.
Heb het maar opgegeven van vandaag. Jammer ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielepower
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-07 17:06
Groot probleem hier!
Heb CoD4 op me PS3 en zit helemaal vast met multiplayer...
Heb me kunnen ranken tot 27 en verder kom ik niet.
Als ik verder speel blijft hij alles tellen, maar als ik off ga, sta ik weer doodleuk op 27!!

HELP!! sta op t punt om de blueray dwars door midden te knagen!!

PSN: PIELE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_sla
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 02:02
pielepower schreef op zondag 02 december 2007 @ 02:38:
Groot probleem hier!
Heb CoD4 op me PS3 en zit helemaal vast met multiplayer...
Heb me kunnen ranken tot 27 en verder kom ik niet.
Als ik verder speel blijft hij alles tellen, maar als ik off ga, sta ik weer doodleuk op 27!!

HELP!! sta op t punt om de blueray dwars door midden te knagen!!
Dat heb ik ook sinds vanavond, had een aantal uur gespeeld en ging toen van rank 33 naar 37, zet ik hem een aantal uur later weer aan begint hij weer op 33 !! Toen daarna weer gespeeld, toen tot ik van 33 naar 36 ging en ja hoor weer alles weg !!

D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pielepower
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 03-07 17:06
Nasty hoor!! ligt dus niet aan mij...
weet jij al meer?

Ik zat op de 32, net me M4 expert 3 gehaald...

[ Voor 30% gewijzigd door pielepower op 02-12-2007 03:02 ]

PSN: PIELE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennis_sla
  • Laatst online: 02:02
pielepower schreef op zondag 02 december 2007 @ 03:00:
Nasty hoor!! ligt dus niet aan mij...
weet jij al meer?

Ik zat op de 32, net me M4 expert 3 gehaald...
Ik weet nog niets, ik weet wel dat ik even een dag niet speel ;) misschien een probleem met de server ofzo, heb echt geen idee, in het PS3 topic is er nog geen melding over ieder geval.
Heel frustrerend is het wel !

D810 | 24-70 f/2.8 | 70-200 f/2.8 | SB900 |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 16:54
Heb hetzelfde op mn PS3 sinds gister.... kutzooi!

Ik zeg: Infiniy Ward: kom op met die patch!

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm, ik heb nu al heel wat uren MP erop zitten (level 42 op dit moment) maar ik weet nog steeds niet welk wapen nou het beste is... Het gebeurt me nog te vaak dat ik in een 1 op 1 iemand vol lood schiet, om vervolgens in de kill cam te zien hoe hij me met een of twee schoten plat legt... Ik switch regelmatig van guns, maar dat helpt niet. Misschien kan ik gewoon niet beter... ;) Maar het wordt wel wat frustrerend om steeds maar weer afgeschoten te worden... M/n kill/death ratio is zo ongeveer 1:1: ik kan met MOEITE m'n kills hoger houden dan m'n deaths, en dat wordt vervelend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:48

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Probeer eens de perks Stopping Power of Double Tap en Deep Impact. Welk wapen gebruik je dan?

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 14:07:
Hm, ik heb nu al heel wat uren MP erop zitten (level 42 op dit moment) maar ik weet nog steeds niet welk wapen nou het beste is... Het gebeurt me nog te vaak dat ik in een 1 op 1 iemand vol lood schiet, om vervolgens in de kill cam te zien hoe hij me met een of twee schoten plat legt... Ik switch regelmatig van guns, maar dat helpt niet. Misschien kan ik gewoon niet beter... ;) Maar het wordt wel wat frustrerend om steeds maar weer afgeschoten te worden... M/n kill/death ratio is zo ongeveer 1:1: ik kan met MOEITE m'n kills hoger houden dan m'n deaths, en dat wordt vervelend.
Tja de mensen worden ook steeds iets beter he, ik vind het alleen maar goed anders is het (voor mij dan) te makkelijk enja ik heb niet altijd tijd voor een war. Welk wapen het beste is moet je zelf uitvogelen tis nl. niet echt het wapen wat de speler goed maakt het is hoe goed de speler speelt :).
Dus ik zou zeggen neem een wapen wat je fijn vindt en waar je het lekkerste mee speelt. Kies vanuit dat oogpunt ook de perks etc. Zelf heb ik veel frag x3/bandolier, sleight of hand/double tap/stopping power en extreme conditioning/bullet penetration. Je moet gewoon voor jezelf afwegen wat je fijn vindt en daarmee veel spelen wordt je vanzelf beter :)

Btw vanavond met ze allen in de GoT server spelen?

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:45

Goner

What can I do you for ?

Net even op de GoT server geweest. Dacht eerst even dat het mis ging, geen HUD, weet nu ook hoe hardcore eruit ziet ... :+
Btw ; was alleen, pakte de bom om eens te kijken hoe dat 'planten' gaat en kreeg zomaar promotie. Da's eigenlijk nogal goedkoop, XP krijgen op een lege server ... :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 10:48

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Krijg je niet, helaas. Als de ronde afgelopen is krijg je 0 XP.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Laatst online: 06-07-2023
Hmm ging net weer ff op een hardcore server.
Wat me wel een beetje tegenvalt is dat iedere server weer totaal andere instellingen heeft. Waardoor je op elke server een andere manier van spelen moet aanwennen. Ik moest zeker een half uur spelen voor ik weer een beetje op nivo mee kon doen. Maar dat kan ook komen omdat ik moest wennen aan het ontzettende gecamp in die server. Niet normaal, ze zitten gewoon op 1 plekje steeds en vandaaruit blijven ze campen.
Die server had ook nog eens 3 kills = airstrike :| beetje wazig hoor, das toch niet leuk. Word je om de haverklap gebombardeerd. En 4 kills was zelfs al chopper geloof ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Ik kan mij zo irriteren aan dat gecamp in servers, daarom heb ik ook een gigantische hekel aan hardcore want dat is gewoon niet te doen op mijn speel manier. Ik hou van rambo acties en daarom vindt ik TDM gewoon het leukst omdat je altijd weet waar de tegenstanders zitten. DM is gewoon te veel chaos als je met meer dan 18 mensen in een server zit. Je spawn dan gewoon voor een tegenstander die ook zojuist is gespawnt, dat werk gewoon niet.

Verder zal ik toch eens moeten beginnen aan SD aangezien mijn clan binnekort een COD4 divisie krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dooie boel op die server ;( Mischien wat vaste tijden afspreken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Kameraad van mij heeft PS3 en COD4. Is het normaal dat de filmpjes in 1080p worden afgespeeld maar dat het ingame verspringt naar 720p. Het spel vermeldt op het doosje nochtans dat 1080p wordt ondersteund. Hoe kan hij dit instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-09 16:54
720p in de video opties uitvinken van de PS3.

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hm ja...vanavond rond 21.30 even met een paar mensen potje spelen? Lijkt me geen vervelende tijd. Daarvoor moet ik sinterklaas vieren. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 16:44:
Hm ja...vanavond rond 21.30 even met een paar mensen potje spelen? Lijkt me geen vervelende tijd. Daarvoor moet ik sinterklaas vieren. :+
;), had je wel even geowned net he :+ nah, grapje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

wie hier gebruikt ook xfire

mijn xfire = defiancenl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

Na veel spelen begin je je toch langzaam wel te irriteren aan sommige delen van het spel.

-Nadelauncher, gewoon weg met dat ding. Of reducen naar 1 nade.
Nu is het letterlijk minstens 2 free kills, meer als je ook nog weet waar je mee bezig bent.
-Airstrike kills zouden niet moeten tellen voor chopper, zodra je op 5 zit hoef je alleen die strike te gooien en huppe, "gratis" chopper.
-Zelfde geld voor 5 ks, dood laten gaan, strike gooien, weer strike krijgen door kills van je eerste strike en dus alsnog chopper.
-Static Mach guns moet een neven effect op.
Ammo of een cooling idee (net als in die chopper missie) zou genoeg zijn, spray en pray is beetje kansloos.
-Langere cooldown op strike/chopper, als je die gechained krijgt doordat het team waar je tegenspeelt gewoon goede spelers heeft kun je vrij weinig doen.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Demoterror schreef op zondag 02 december 2007 @ 17:51:
Na veel spelen begin je je toch langzaam wel te irriteren aan sommige delen van het spel.

-Nadelauncher, gewoon weg met dat ding. Of reducen naar 1 nade. Nu is het letterlijk minstens 2 free kills, meer als je ook nog weet waar je mee bezig bent.
Eens, dat ding is schijtirritant. Heb het een paar keer gehad, in een drukke SD server, dat spelers van de ene naar de andere spawn schoten (over de hele map heen!) en zo gelijk een paar kills hadden. Het lijkt wel een long-distance shotgun, met dat ding hoef je amper te aimen en je hebt al een kill. Noobtubes.
-Airstrike kills zouden niet moeten tellen voor chopper, zodra je op 5 zit hoef je alleen die strike te gooien en huppe, "gratis" chopper.
Mwah, dan zou ik eerder de chopper pas beschikbaar maken bij 10 kills of iets dergelijks. Anders moet je eerst 5 kills maken om een airstrike te krijgen, en daarna nog eens 7 voor een chopper. Dan zit je dus al op een 12 killstreak en die heb ik echt nog maar zelden gehad.
-Zelfde geld voor 5 ks, dood laten gaan, strike gooien, weer strike krijgen door kills van je eerste strike en dus alsnog chopper.
Eens, ik heb het ook al eens gehad in een potje SD dat ik 3 rondes achter elkaar een airstrike had en zo 3x5 kills maakte. Goed voor je xp en score hoor, maar echt leuk is het niet voor het vijandige team.
-Static Mach guns moet een neven effect op. Ammo of een cooling idee (net als in die chopper missie) zou genoeg zijn, spray en pray is beetje kansloos.
Cooling down lijkt me dan het beste; het is nou eenmaal een feit dat SMG's veel ammo hebben. Lijkt me niet realistisch om dat te verlagen.
-Langere cooldown op strike/chopper, als je die gechained krijgt doordat het team waar je tegenspeelt gewoon goede spelers heeft kun je vrij weinig doen.
Hmmm...mwah, hoeft voor mij niet per se. Maakt me niet zoveel uit eigenlijk.
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 16:47:
[...]

;), had je wel even geowned net he :+ nah, grapje
Ah was jij dat. :+ Je had me paar keer goed ja...maar ik ook. xD hardcore mode + m14 + silencer + uav jammer + dead silence = uberstealth 8)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 02-12-2007 18:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Static Mach guns, is dat een bekende term? niet om te flamen, maar wil ik gewoon weten, want naar mijn weten stond het voor Small Machine Gun(s).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demoterror
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 19-10-2020

Demoterror

Mascotte @ Skullcrusher

rCk schreef op zondag 02 december 2007 @ 18:06:
Static Mach guns, is dat een bekende term? niet om te flamen, maar wil ik gewoon weten, want naar mijn weten stond het voor Small Machine Gun(s).
Gewoon die LMG's die vast zitten op een plek, CoD4 heeft er zover ik weet geen echte benaming voor.

Hate us when you see us, fear us when you dont.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dantar
  • Laatst online: 14-12-2023
rCk schreef op zondag 02 december 2007 @ 18:06:
Submachine guns toch..?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ooh, dacht dat de SMG's die kunt kiezen bij het maken van een class bedoeld werden...

Maar inderdaad, die MG's die vast staan zijn nog steeds te sterk ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Bingo :)

En idd, ik erger me inmiddels ook echt kapot aan bovengenoemde punten.
Bij Headquarters telkens moeten battlen tegen tig airstrikes, campers en choppers is gewoon niet leuk meer na een tijdje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wanneer worden die grenade launchers gefixed? De helft werkt gewoon niet, ook niet van verre afstand exploderen ze soms niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 16:20

flessuh

Set sail for fail!

wees blij:P heb je mazzel als hij tegen je gebruikt word.
had t vanmiddag inderdaad ook, iemand schoot een nade op me af, en hij ontplofte niet :D

https://www.dutchsolarboat.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Registratie: December 2005
  • Niet online
Banzaibunny schreef op zondag 02 december 2007 @ 20:03:
had t vanmiddag inderdaad ook, iemand schoot een nade op me af, en hij ontplofte niet :D
Als je zo gaat redeneren kan je beter helemaal geen wapens in het spel hebben. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

wie komt er allemaal tegen 21:30 nou spelen =

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
meer mensen die last hebben van connection time-outs bij connecten van servers?

Def!ance: ik ben al bezig: 81.171.125.136:28960

[ Voor 24% gewijzigd door PeterSelie op 02-12-2007 21:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

SoaDmaggot schreef op zondag 02 december 2007 @ 21:24:
meer mensen die last hebben van connection time-outs bij connecten van servers?
jah ik heb het ook, maar als ik dan reconnect ging het wel goed :)

anyway, als het goed is gingen we op 89.18.176.127 met zn allen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

CrankyGamerOG schreef op zondag 02 december 2007 @ 21:18:
wie komt er allemaal tegen 21:30 nou spelen =
offtopic:
Kom eraan ;) heb je ook geadd

Bespreek zoiets liever via IM of mail, niemand anders heeft hier iets aan.

[ Voor 17% gewijzigd door TheZeroorez op 02-12-2007 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Zo juist de singleplayer uitgespeeld. Hij is wel _heel erg_ vet, echt 1 van de beste singleplayers die ik de laatste jaren gespeeld heb. Zo intens, vette bewegingen en gewoon PUUR actie. Hij duurde wel echt heeeeel erg kort, ik heb hem in minder dan 10 uur uitgespeeld denk ik.
Ik verwachtte ook echt nog niet dat hij afgelopen zou zijn, jammer. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

monnick schreef op zondag 02 december 2007 @ 22:02:
Zo juist de singleplayer uitgespeeld. Hij is wel _heel erg_ vet, echt 1 van de beste singleplayers die ik de laatste jaren gespeeld heb. Zo intens, vette bewegingen en gewoon PUUR actie. Hij duurde wel echt heeeeel erg kort, ik heb hem in minder dan 10 uur uitgespeeld denk ik.
Ik verwachtte ook echt nog niet dat hij afgelopen zou zijn, jammer. :/
10 uur :? ik had hem in een ochtend af :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Iets zegt mij dat dat NIET op Veteran mode was :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

psychoclown schreef op zondag 02 december 2007 @ 21:48:
[...]

offtopic:
Kom eraan ;) heb je ook geadd

[mbr]Bespreek zoiets liever via IM of mail, niemand anders heeft hier iets aan.[/mbr]
Wilde mijn post naderhand nog editen want ik wilde ook nog posten op een reply maar goed doe het wel apart dit keer.
Demoterror schreef op zondag 02 december 2007 @ 17:51:

-Nadelauncher, gewoon weg met dat ding. Of reducen naar 1 nade.
Nu is het letterlijk minstens 2 free kills, meer als je ook nog weet waar je mee bezig bent.
-Static Mach guns moet een neven effect op.
Ammo of een cooling idee (net als in die chopper missie) zou genoeg zijn, spray en pray is beetje kansloos.
Vooral die GL is erg irritant en moet ook echt generfed worden (1 nade en of minder ver) ook vind ik dat de streaks langer moeten eerder iets van 3 - 6 - 10 ofzo (1 - 3 - 37 >:) ). Die static MG's zijn altijd al zo geweest maar ik geef toe dat het hier lelijker is omdat je ook nog eens door muren heen schiet. Die ene map met die regen (kan even niet op de naam komen) is een goed voorbeeld hoe het niet moet, er zitten vaak noobs ronde na ronde constant te sprayen en hebben enorme streaks omdat ze overal doorheen schieten helemaal tot aan de andere kant van de map :S
Verwijderd schreef op zondag 02 december 2007 @ 22:14:
[...]

10 uur :? ik had hem in een ochtend af :X
Op veteran wou je zeggen? Ik ben dan een redelijke CoDder en wil het ook perfectionistisch en te mooi doen maar zelfs als ik dat niet zou doen kan ik het niet in een ochtendje uit hebben (een ochted tel ik vanaf 8-12 want ik ben niet iemand die uren in z'n bed blijft stinken :) ligt natuurlijk ook aan de situatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CrankyGamerOG schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 15:55:
[...]

ik draai vista en heb realtek HD, ik heb nog nergens last van gehad (tot nu toe)

[...]

kan iemand mij nu even helpen ? of op zn minst zeggen wat er hoort te gebeuren na het punt waar ik vast zit ? (ik heb echt al vanalles geprobeerd)
kan iemand mij niet even een savegame geven van ongeveer 3 min na de nuke launch ?
Je hebt vast iemand van je team verloren/doodgeschoten. Bij mij zag hij 't soms niet als friendly fire en deed ie gewoon voort, en dan moest die dode een deur openen (wat kut is dat je 't zelf niet kan) en zat ik soms urenlang rond te hossen...

Dus missie opnieuw beginnen, zit nix anders op

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

shit sorry, doe ik het zelf ook nog fout terwijl ik het weet.
Mijn fout :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluus
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:32

Kluus

Gang is alles

Ik kan worden toegevoegd als bezitter op PS3. Echt een top game tot nu toe. Multiplayer nog niet veel geprobeert, vandaag even, maar het duurde me te lang om een match te vinden, toen maar verder gegaan met singleplayer. Dat bevalt in ieder geval zeer goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Banzaibunny schreef op zondag 02 december 2007 @ 20:03:
Ik heb het ook al gehad dat ik iemand van 2 meter afschoot met een noobtube. Ontplofte niet, maar kerel was wel dood. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 06:54:
[...]

Ik heb het ook al gehad dat ik iemand van 2 meter afschoot met een noobtube. Ontplofte niet, maar kerel was wel dood. :)
dat heb ook al verschillende keren meegemaakt....

doe het zelfs wel eens bewust als er een enemy té dichtbij staat, en ik geen tijd meer heb om wapen te switchen...

of een handgranaat op iemand z'n hoofd af zien ketsen, die vervolgens dood neervalt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Mr. Detonator schreef op maandag 03 december 2007 @ 07:51:
[...]
dat heb ook al verschillende keren meegemaakt....

doe het zelfs wel eens bewust als er een enemy té dichtbij staat, en ik geen tijd meer heb om wapen te switchen...

of een handgranaat op iemand z'n hoofd af zien ketsen, die vervolgens dood neervalt :)
Krijg je ook een mooi icoontje bij inderdaad, als de nade zeg maar dwars door um heen gelanceerd word, maar niet ontploft, maar hij wel het haasje/bokje is.... Ik vergeet altijd wapen te wisselen als ik het magazijn leeg heb, dus maar wachten op de reload (behalve wanneer ik met de m60 op pad ben, dat duurt zo lang, dan snel de desert eagle trekken...). Ik erger me zelf vaak dood als je 3/4 x op een rij met een grenadelauncher gepakt word, gebruik hem zelf namelijk te weinig. N00btube is iets wat je mij dan snel hoort vloeken hier (en via TS), maar goed, dat vinden mensen ook van mijn P90, ook een kwestie van sprayen (kans is vrij groot op flinke afstand dat 1 van de kogeltjes toch door het koppie gaat) en niet eens zo zeer van aimen. Aimen doen we wel met de G3 (de M14 zou beter moeten zijn, maar kan ik nog niet mee overweg).

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die missie met die bommenwerper in de singleplayer, want ontzettend vet bedacht en gemaakt _O_ Die snipermissie was ook ontzettend tof :D

En ik geniet echt van de gfx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 06:54:
Ik heb het ook al gehad dat ik iemand van 2 meter afschoot met een noobtube. Ontplofte niet, maar kerel was wel dood.
Had gedacht/gehoopt dat het een genade launcher zoals in ET:QW zou zijn, die is veel realistischer.
Je ziet de granaat gaan, neerkomen, rollen en dan boem. In CoD lijkt het nergens op, blind schieten en instant kills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vuurvoske
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-09 18:42

Vuurvoske

Nunquam cede!

Misschien is een makkelijk oplossing het downloaden en installeren van hlsw ( http://www.hlsw.de )
Als je bij cod1 linked naar de executable van cod4 werkt het ook gewoon.

In dit programma kan je een lijst aanmaken voor al je favoriete servers per game of net wat je zelf wilt. Het programma wordt helaas zo goed als niet meer geupdate maar het is wel makkelijker dan telkens ingame proberen te connecten. Je kan tevens ook je password en/of recon vantevoren opgeven en een eventuele nickname.

Hieronder een screenshot:

Met het posten van zulk soort screenshots bevind je je in een grijs gebied. Laat die shots dan ook lekker achterwege.
Daarbuiten is 'ie te breed volgens De werking van de forumsoftware in het kort #images.

[ Voor 20% gewijzigd door TheZeroorez op 03-12-2007 13:36 ]

Beroeps brabander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zag laatst iemand met een gouden shotgun, dat zag er wel vet uit. Ik heb zelf een golden deagle, maar is het ook mogelijk een golden M14 te krijgen ? :D Ik heb eigelijk geen idee hoe ik aan die golden deagle ben gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Compleet alle challenges in een wapen catagorie en je krijgt een Golden wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
Was in het verleden helemaal niet zo'n fan van dit soort spellen, maar dit is toch wel heel erg vette shit. Ben gewoon op het simpelste niveau begonnen, dus nog lang geen match voor meesten hier. :X Ziet er echt super gaaf uit allemaal. Moet alleen nog wat wennen aan de controls, maar dat komt vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Vuurvoske schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:56:
Misschien is een makkelijk oplossing het downloaden en installeren van hlsw ( http://www.hlsw.de )
In het forum staat een thread met aanpassingen (.cfg files) voor CoD4 :
http://forum.hlsw.net/viewtopic.php?t=1343

of ETSV gebruiken, daar zit CoD4 nu ook in.
http://etsv.cludden.se/news.php

[ Voor 9% gewijzigd door Goner op 03-12-2007 12:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heeft iemand screenshots van die bommenwerper missie ?Ik kan ze online nergens vinden en zit op stage nu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een mega bruut spel, sowieso de single player al... die sniper missie in die spookstad en bommenwerper missie, geniaal!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:54:
Wat een mega bruut spel, sowieso de single player al... die sniper missie in die spookstad en bommenwerper missie, geniaal!!
Wat jammer was van de eerste sniper level is dat deze op Veteran zelf te makkelijk was. Je kan de vijanden ontlopen en dan maakt het bijna niet uit op welke mode je speeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:55:
[...]

Wat jammer was van de eerste sniper level is dat deze op Veteran zelf te makkelijk was. Je kan de vijanden ontlopen en dan maakt het bijna niet uit op welke mode je speeld.
ja oke maar gaat mij ook gewoon om het totaal plaatje, het sfeertje wat word gecreeerd en de graphics

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:47

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Zoals in de waarschuwing staat; post niet offtopic en houd het nuttig. Wat CD-WOW (niet) met hun pakketjes en klanten doet heeft vrij weinig met CoD4 te maken, en geen discussiewaarde.

[ Voor 78% gewijzigd door TheZeroorez op 03-12-2007 13:32 ]

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Playstation3 vraag.

Ik las dat de multiplayer problemen gefixed zijn. Zijn er mensen met de PS3 versie die weer kunnen levelen? Ben nu op stage en kan het niet checken.

Wel genaaid, was zaterdag 33 en gister weer terug naar 29 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
zit te twijfelen of ik deze game al aanschaffen. Heb in het verleden erg veel BF2 gespeelt, dit vond ik echt de shit. Zou ik CoD4 dan ook goed vinden?

En moet ik hem dan op de pc kopen (19" lcd :p) of op mn xbox 360, zodat ik hem op mn 46" full hd scherm kan spelen? Mijn voorkeur gaat uit naar de xbox, maar ik kan echt niet met die controllers overweg...wellicht ook wel omdat ik het nooit doe. Daarnaast heb ik al rsi dus weer tot midden in de nacht achter de computer gamen is ook niet echt bevoordelijk.

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjoekie
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
FireFoz schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:18:
zit te twijfelen of ik deze game al aanschaffen. Heb in het verleden erg veel BF2 gespeelt, dit vond ik echt de shit. Zou ik CoD4 dan ook goed vinden?

En moet ik hem dan op de pc kopen (19" lcd :p) of op mn xbox 360, zodat ik hem op mn 46" full hd scherm kan spelen? Mijn voorkeur gaat uit naar de xbox, maar ik kan echt niet met die controllers overweg...wellicht ook wel omdat ik het nooit doe. Daarnaast heb ik al rsi dus weer tot midden in de nacht achter de computer gamen is ook niet echt bevoordelijk.
Hier nog een verstokte (oud) BF2 speler. Ik had in het begin ook een beetje mijn tweifels of ik de muliplayer wel ging trekken, maar ik kan niet anders dan zeer positief zijn. Het hangt er ook een beetje vanaf wat voor speler je was in BF2. Als je veel voor de voertuigen ging dan ga je dat denk ik wel een beetje missen. Maar de online actie is heel vet en heel intens en tot nu toe heb ik alleen maar dikke lol gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb lang niet zo genoten met een online spel als Call of Duty 4. Het is voor mij de CS beater. En CS was ik al zolang zat, en WoW word ook een beetje oudbollig.

Had ook van het weekend multiplayer gedaan op een scherm met mijn neefjes. Dat was best erg leuk! Moest even aan Goldeneye denken :P Heb ze wel finaal afgemaakt natuurlijk, maar dat kwam denk ik omdat ik het onderste deel van het scherm had en hun de bovenste deel en dat dan nog eens door twee gedeeld hehe :P

Me neefje van 12 kan er trouwens best wel wat van. Maakte mij ook eens goed in. En ik als 23 jarige vond dat niet zo tofjes :P ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:20:
Heeft iemand screenshots van die bommenwerper missie ?
Bommenwerper ?!
Bedoel je de AC-130 gunship missie ? http://www.youtube.com/watch?v=yhmtEmWnEAE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het fijne van CoD4 MP vind ik de grootte van de mappen: in BF2 vond ik die vaak echt VEEL te groot: je was soms meer bezig met lopen en rijden dan vechten. In CoD4 is alles lekker compact. En de spawnpoints varieren ook constant, afhankelijk van hoe de strijd verloopt. (Alhoewel het zo nu en dan gebeurt dat ik respawn met de loop van een tegenstander zo ongeveer tussen m'n ogen...)
Ook al heb ik CoD4 nu nog maar zo'n dikke twee weken, ik kan wel zeggen dat ik nog nooit zo'n MP-lol heb gehad (wat fps betreft)! BF1 heb ik best veel online gespeeld, maar CoD4 rules supreme!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goner schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:49:
[...]

Bommenwerper ?!
Bedoel je de AC-130 gunship missie ? http://www.youtube.com/watch?v=yhmtEmWnEAE
Dank! Ik geniet nu op mn stage nogmaals van die missie :D Bij joetjoep staat er bij recommanded nog een filmpje van een echte AC-130 missie... het lijkt verdomd echt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Detonator
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-08 19:35
Vuurvoske schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:56:
allSeeingEye werkt hier ook gewoon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:31
Hier werkt all seeeying ook niet goed, kan er wel mee spelen, maar dan wordt nieuw profiel gebruikt, zelfde als met xfire :(

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• monnick
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:33:
[...]

Dank! Ik geniet nu op mn stage nogmaals van die missie :D Bij joetjoep staat er bij recommanded nog een filmpje van een echte AC-130 missie... het lijkt verdomd echt :D
Dat lijkt er inderdaad sprekend op, behalve dat het een stuk langer duurt voordat de 'kogels' aankomen.
Linkje: http://www.youtube.com/wa...ure=related&v=afv5el1-nhg :)

Afbeeldingslocatie: http://dc-mrg.english.ucsb.edu/WarnerTeach/E165mc/image/ac130.large.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• seamus21
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 24-02-2018
Ik zat vast in die missie met Left. Rice (15 yrs ago) waarbij je in het open veld tussen die patrouile vast komt te liggen. Ik wordt echter steeds gesnapt en kan me er dan niet uitschieten en ga steeds dood.

Ik heb al geprobeert me 1 cm. naast die gast te plaatsen maar ook dan wordt ik gespot. Ik heb geprobeert achter dat hek te blijven maar daar springen zo op een gegeven moment overheen. Ik heb geprobeert aan de zijkant van het veld te gaan liggen.

Moet je echt tussen die mannetjes door proberen te zigzaggen? Heeft iemand tips voor dit stukje?

Always shoot for the moon. Even if you miss you will land among the stars...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

seamus21 schreef op maandag 03 december 2007 @ 15:19:
Ik zat vast in die missie met Left. Rice (15 yrs ago) waarbij je in het open veld tussen die patrouile vast komt te liggen. Ik wordt echter steeds gesnapt en kan me er dan niet uitschieten en ga steeds dood.

Ik heb al geprobeert me 1cm naast die gast te plaatsen maar ok dan wordt ik gespot. Ik heb geprobeerta chter dat hek te blijven maar daar springen zo op een gegeven moment overheen. Ik heb geprobeert aan de zijkant van het veld te gaan liggen. Moet je echt tussen die mannetjes door proberen te zigzaggen?

Heeft iemand tips voor dit stukje?
spoiler:
Je moet er echt tussendoor zigzaggen. Zorg ervoor dat ze niet tegen je aanlopen/rijden, dan is er niets aan de hand. Door middel van strafen kun je tussen ze door gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Is dat die snipermissie ? If so: gewoon goed kijken waar de patrouilles lopen en daar niet zijn ;)
spoiler:
Wat bij mij hielp was lekker achter een van die bomen aan de overkant gaan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Ik heb geprobeerd 'm te volgen, maar we werden steeds gesnapt ...
spoiler:
Uiteindelijk ben ik blijven liggen achter de pijpleidingen, dus niet eroverheen springen, maar een beetje eronder kruipen vlak bij wat bosjes ... en toen gewacht tot alles voorbij was.
Alleen oppassen dat je niet in het radio-active gebied komt .. let op geigerteller!

[ Voor 13% gewijzigd door Goner op 03-12-2007 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10:43

St@m

@ Your Service

Gewoon links naast die man liggen, dan is er niets aan de hand.. let op wel ernaast.. ging bij mij in 1x goed nadat ik tig keer had geprobeerd om me te verstoppen

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik lag gewoon achter de man en ging in een keer goed :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:57:
Ik zag laatst iemand met een gouden shotgun, dat zag er wel vet uit. Ik heb zelf een golden deagle, maar is het ook mogelijk een golden M14 te krijgen ? :D Ik heb eigelijk geen idee hoe ik aan die golden deagle ben gekomen.
Je kan een golden AK47,M60,Dragunov,mini uzi enM1014 door idd alle weapon challenges te doen maar een m14 kan je niet gold krijgen zover ik weet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
nou ik heb de xbox versie besteld, morgen in huis:) ben benieuwd of het wat is. De game zelf zal vast wel vet zijn maar ik denk dat ik veel beter op de pc ben omdat ik niet zo veel xbox... maarja we shall see :)

schijnt dat je uit eindelijk na wat oefenen op de xbox net zo "goed" / soepel kunt spelen als op de pc met de muis toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

FireFoz schreef op maandag 03 december 2007 @ 17:55:
schijnt dat je uit eindelijk na wat oefenen op de xbox net zo "goed" / soepel kunt spelen als op de pc met de muis toch?
Pimp's wel ja ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
en met pimps bedoel je mensen die hun leven opofferen aan de 360?:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
FireFoz schreef op maandag 03 december 2007 @ 18:37:
en met pimps bedoel je mensen die hun leven opofferen aan de 360?:p
valt wel mee, na een kleine 50 uur spelen was ik met rainbow six vegas op de xbox net zo snel als op de pc. maar je gebruikt er gewoon een andere techniek om snel die kills te halen. gebruikt veel meer het strafen bij het mikken dan in een gewone shooter op de pc, waar je al het mikwerk met de muis doet, en het strafen hooguit nut heeft bij het dodgen vijandelijk vuur.

[ Voor 7% gewijzigd door defusion op 03-12-2007 19:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
FireFoz schreef op maandag 03 december 2007 @ 13:18:

CoD4 is zeker de moeite waard. Het is een fijne MP fps met een aantal fraaie mappen. Als BF2 speler zal je echter wel ff moeten wennen aan de kleinere mappen.
Een aantal mappen vind ik dan weer veels te klein of bieden te weinig mogelijkheden zoals: Showdown, Shipment en Bog.
Als je van Karkand hield (BF2) zul je zeker Backlot en Crossfire weten te waarderen.
Met CoD4 kun je het een poosje uitzingen totdat BF3 uitkomt. :)

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hofnar
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 03-08 11:17
Ik vraag me af hoe het zit met de settings waar men mee speelt. Hebben sommige mensen bv. foliage uit staan; dus geen bosjes/gras e.d. Anders ben ik op zoek naar servers/mods waar men "default" speelt om het zo te zeggen. Zijn er wel tweaks om het zicht te verbeteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 15:47:
Ik lag gewoon achter de man en ging in een keer goed :)
Ja, zo heb ik het ook gedaan, ging in 1 keer goed. Alhoewel ik dit level heel mooi en sfeervol vond, vond ik dit stuk meteen ook wel het meest ongeloofwaardige van allemaal: je kruipt met z'n tweeen over een veld tussen die mannen door en niemand ziet je, zelfs niet op een meter afstand. Ja, pfffffff... In het echt zou geen enkele gek dit doen, natuurlijk. Dan wacht je gewoon tot iedereen gepasseerd is. Maar goed, mooi was het allemaal wel. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Verwijderd schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:47:
[...]

Ja, zo heb ik het ook gedaan, ging in 1 keer goed. Alhoewel ik dit level heel mooi en sfeervol vond, vond ik dit stuk meteen ook wel het meest ongeloofwaardige van allemaal: je kruipt met z'n tweeen over een veld tussen die mannen door en niemand ziet je, zelfs niet op een meter afstand. Ja, pfffffff... In het echt zou geen enkele gek dit doen, natuurlijk. Dan wacht je gewoon tot iedereen gepasseerd is. Maar goed, mooi was het allemaal wel. ;)
Ik had die missie in 1x gehaald, gewoon door alleen maar achter die gozer aan te gaan, bijna altijd dicht aan z'n voeten kruipen... En bij die plas moet je ff snel wat knallen en dan lukt het ook wel weer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 23:18
Ik wilde COD4 kopen, maar nu weet ik niet of dit verstandig is. Ik heb eerst gekeken of het me beviel met een illegale versie. Nu heb ik hier een "Global Punkbuster GUID Ban". Als ik nu COD4 koop, word ik dan weer geband? Ik wil de game graag spelen, want hij is echt masterlijk! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Jokuh schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:55:
Ik wilde COD4 kopen, maar nu weet ik niet of dit verstandig is. Ik heb eerst gekeken of het me beviel met een illegale versie.
3 weken geleden was je ook al aan het testen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Jokuh schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:55:
Ik wilde COD4 kopen, maar nu weet ik niet of dit verstandig is. Ik heb eerst gekeken of het me beviel met een illegale versie. Nu heb ik hier een "Global Punkbuster GUID Ban". Als ik nu COD4 koop, word ik dan weer geband? Ik wil de game graag spelen, want hij is echt masterlijk! _/-\o_
Nee, als je een legale key gaat gebruiken kun je gewoon weer spelen.
PB is illegal keys aan het bannen, goed imho.
Mensen hebben nu tijd zat gehad om te "testen". ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomino
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 06:50
Wauw, Vandaag de Singleplayer uitgespeeld op normal. toch wat intense momenten gehad, en ook denkbare momenten. Zeker leuk de laatse missie wanneer je het pistool aangeschoven krijgt O+

Toppertje! Niet te lang, niet te kort, en je hebt af en toe ook echt door dat het met liefde is gedaan. Bijvoorbeeld enerlaatse level als meneer bij de hoogspanningskabels een hek doorknipt, hij trekt een het gaas en gaat ook echt op zn gat omdat het hek in 1 x los komt. Prachtig!
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blijf ontopic! Post inhoudelijk en blijf beleefd!
Geen slow-chat. Geen one-liners. Geen offtopic geblaat. Geen nutteloze mededelingen!
Problemen met Punkbuster horen niet in dit topic thuis!