Demoterror schreef op zondag 02 december 2007 @ 17:51:
Na veel spelen begin je je toch langzaam wel te irriteren aan sommige delen van het spel.
-Nadelauncher, gewoon weg met dat ding. Of reducen naar 1 nade. Nu is het letterlijk minstens 2 free kills, meer als je ook nog weet waar je mee bezig bent.
Eens, dat ding is schijtirritant. Heb het een paar keer gehad, in een drukke SD server, dat spelers van de ene naar de andere spawn schoten (over de hele map heen!) en zo gelijk een paar kills hadden. Het lijkt wel een long-distance shotgun, met dat ding hoef je amper te aimen en je hebt al een kill. Noobtubes.
-Airstrike kills zouden niet moeten tellen voor chopper, zodra je op 5 zit hoef je alleen die strike te gooien en huppe, "gratis" chopper.
Mwah, dan zou ik eerder de chopper pas beschikbaar maken bij 10 kills of iets dergelijks. Anders moet je eerst 5 kills maken om een airstrike te krijgen, en daarna nog eens 7 voor een chopper. Dan zit je dus al op een 12 killstreak en die heb ik echt nog maar zelden gehad.
-Zelfde geld voor 5 ks, dood laten gaan, strike gooien, weer strike krijgen door kills van je eerste strike en dus alsnog chopper.
Eens, ik heb het ook al eens gehad in een potje SD dat ik 3 rondes achter elkaar een airstrike had en zo 3x5 kills maakte. Goed voor je xp en score hoor, maar echt leuk is het niet voor het vijandige team.
-Static Mach guns moet een neven effect op. Ammo of een cooling idee (net als in die chopper missie) zou genoeg zijn, spray en pray is beetje kansloos.
Cooling down lijkt me dan het beste; het is nou eenmaal een feit dat SMG's veel ammo hebben. Lijkt me niet realistisch om dat te verlagen.
-Langere cooldown op strike/chopper, als je die gechained krijgt doordat het team waar je tegenspeelt gewoon goede spelers heeft kun je vrij weinig doen.
Hmmm...mwah, hoeft voor mij niet per se. Maakt me niet zoveel uit eigenlijk.
Ah was jij dat.

Je had me paar keer goed ja...maar ik ook. xD hardcore mode + m14 + silencer + uav jammer + dead silence = uberstealth
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 02-12-2007 18:05
]