[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste
Acties:
  • 17.561 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-06 13:54
PWM schreef op maandag 03 december 2007 @ 21:07:
3 weken geleden was je ook al aan het testen :+
Ben weer ff tijdje actief geweest met andere games.
KillerAce_NL schreef op maandag 03 december 2007 @ 21:10:
[...]

Nee, als je een legale key gaat gebruiken kun je gewoon weer spelen.
PB is illegal keys aan het bannen, goed imho.
Mensen hebben nu tijd zat gehad om te "testen". ;)
Agree.. Maar ik heb dus geen hardware ban?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Tomino schreef op maandag 03 december 2007 @ 21:13:
Wauw, Vandaag de Singleplayer uitgespeeld op normal. toch wat intense momenten gehad, en ook denkbare momenten. Zeker leuk de laatse missie wanneer je het pistool aangeschoven krijgt O+

Toppertje! Niet te lang, niet te kort, en je hebt af en toe ook echt door dat het met liefde is gedaan. Bijvoorbeeld enerlaatse level als meneer bij de hoogspanningskabels een hek doorknipt, hij trekt een het gaas en gaat ook echt op zn gat omdat het hek in 1 x los komt. Prachtig!
Ja dat van dat gaas herken ik dat gebeurt ook bij de Bog missie wel gaaf gedaan :P
Anoniem: 135195 schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:47:
[...]

Ja, zo heb ik het ook gedaan, ging in 1 keer goed. Alhoewel ik dit level heel mooi en sfeervol vond, vond ik dit stuk meteen ook wel het meest ongeloofwaardige van allemaal: je kruipt met z'n tweeen over een veld tussen die mannen door en niemand ziet je, zelfs niet op een meter afstand. Ja, pfffffff... In het echt zou geen enkele gek dit doen, natuurlijk. Dan wacht je gewoon tot iedereen gepasseerd is. Maar goed, mooi was het allemaal wel. ;)
Eerste keer dacht ik onder zo'n tank kan ik wel door (van iets verder weg leek het wel zo) maar werd mooi geplet :P Overigens is dat echt het makkelijkste stuk tot nu toe op Veteran, ze blijven maar komen die lui :P Vooral dat ze zelfs in helicopters respawnen vind ik dramatisch dat mocht wel op een professionelere manier gedaan worden.
Iemand nog zin in ff op de GoT server te spelen?

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireFoz
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-06 08:40
anders zet je ff spoiler tags neer :(

Leef lekker in het nu, er is niks anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Laatst online: 19-06 13:54
FireFoz schreef op maandag 03 december 2007 @ 22:09:
[...]

anders zet je ff spoiler tags neer :(
Inderdaad enorme spoiler :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nap
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 05-06 14:21

Nap

Jokuh schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 00:18:
[...]

Inderdaad enorme spoiler :(
Als je dat al een spoiler vindt, kan je beter niet in dit topic kijken en het beter zelf even uitspelen ;)
Het zijn maar details :Z

CD-WOW hoopt mijn kopie eind van de week eindelijk door de bus te doen! Lekker aan de slag met de MP *O*

Heeft het uitspelen van de singleplayer trouwens nog invloed op beschikbare opties? Ik heb namelijk niet zo'n zin om het weer opnieuw uit te spelen, omdat ik de minder legale versie eraf heb gegooid (herinstallatie)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Nap schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 01:26:
[...]Heeft het uitspelen van de singleplayer trouwens nog invloed op beschikbare opties? Ik heb namelijk niet zo'n zin om het weer opnieuw uit te spelen, omdat ik de minder legale versie eraf heb gegooid (herinstallatie)
SP en MP staan naar mijn weten los van elkaar. Al heb je SP uitgespeeld, of helemaal niet naar gekeken, iedereen begint MP met de zelfde opties (uitgangspunt/sterkte). Enig voordeel van SP uitspelen = gevoel voor game, wapens, besturing etc. :) Maar dat heb je dus al gedaan.

illegaal versie? Foei! :P

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 15-06 21:36

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Wat is het online gedeelte slecht zeg!!

- Of de host stopt er mee...
- Connection lost terwijl je aan het spelen ben...
- Of je kan helemaal niet connecten...
- Soms duurt het lang voordat je een match kan vinden....
en nog een paar andere.

Hoop dat die patch snel komt!

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Ja het is inderdaad echt wel drama. Op de 360 kan ik de laatste tijd niet eens meer connecten met TDM games. Ik kan alleen TDM doen als ik "ground war" kies en dan geluk heb :s

En op de PC moet ik ook vaak dat cl_connectionAttempts op 30 zetten ofzo en dan nog mazzel hebben; soms een timeout en soms zit de server alweer vol tegen de tijd dat ie eindelijk eens geconnect is.

Zit ik er dan uiteindelijk in dan word ik behoorlijk hard geowned overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Anoniem: 130184 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 07:41:
Ja het is inderdaad echt wel drama. Op de 360 kan ik de laatste tijd niet eens meer connecten met TDM games. Ik kan alleen TDM doen als ik "ground war" kies en dan geluk heb :s

En op de PC moet ik ook vaak dat cl_connectionAttempts op 30 zetten ofzo en dan nog mazzel hebben; soms een timeout en soms zit de server alweer vol tegen de tijd dat ie eindelijk eens geconnect is.

Zit ik er dan uiteindelijk in dan word ik behoorlijk hard geowned overigens :)
Ik ben nu lvl 23 ofzo, ik speel meestal elke avond een uur tot anderhalf, maar ja helaas van de 10 games die ik wil spelen, gaat het bij helft goed. ( of minder ) :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 18-06 15:42

RMB

Nee, geen right mouse button!

Ik ben lvl 33 en ik speel op de 360. ik heb nergens, maar dan ook nergens problemen mee bij TDM:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024
* 4Real is nog steeds bezig met single player op veteran
En wat blijft het een fucking hardcore spel _O_

Wat ik alleen jammer vind is dat er maar één CQB test in zit, hadden ze er wel wat meer van in mogen bouwen.

Hier paar tijden voor jullie om te verbreken:

17.20 +3 accuracy
18.25 +3 accuracy (pistool alleen, 1 shot 1 kill).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-05 15:32
RMB schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 07:54:
Ik ben lvl 33 en ik speel op de 360. ik heb nergens, maar dan ook nergens problemen mee bij TDM:)
Ik heb idd ook helemaal nergens last van met mp op de 360! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaajeetee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 19-06 15:24
[b][message=29197416,noline]Bijvoorbeeld enerlaatse level als meneer bij de hoogspanningskabels een hek doorknipt, hij trekt een het gaas en gaat ook echt op zn gat omdat het hek in 1 x los komt. Prachtig!
Dat is niet alleen in dat level, komt ook al eerder in een level voor. Wel mooi gemaakt/gedaan though :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 135195

Tomino schreef op maandag 03 december 2007 @ 21:13:
Bijvoorbeeld enerlaatse level als meneer bij de hoogspanningskabels een hek doorknipt, hij trekt een het gaas en gaat ook echt op zn gat omdat het hek in 1 x los komt. Prachtig!
Leuk inderdaad. Minder leuk dat dat dus het 'enerlaatste' level al is... dan ben ik dus verder dan ik dacht, terwijl ik voor m'n gevoel de SP alleen maar zo nu en dan tussen de MP door heb gedaan. Maar ach, dan speel ik de SP gewoon nog een keer. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:43

Royz

Kleurenblind!!

Anoniem: 130184 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 07:41:
Ja het is inderdaad echt wel drama. Op de 360 kan ik de laatste tijd niet eens meer connecten met TDM games. Ik kan alleen TDM doen als ik "ground war" kies en dan geluk heb :
Je kan toch niet filteren met een 360, behalve op game mode?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 19-06 01:13
sekeroglan schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 07:31:
Wat is het online gedeelte slecht zeg!!

- Of de host stopt er mee...« Blame host
- Connection lost terwijl je aan het spelen ben... « Blame host
- Of je kan helemaal niet connecten... « Blame host
- Soms duurt het lang voordat je een match kan vinden.... « Blame player
en nog een paar andere.
:>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:05

Phydomir

Dennis

En daarom speel ik dit soort games toch het liefst op de pc :) Totaal geen problemen gehad tot nu toe op de master server probleempjes op de 1e dag.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -TheNose-
  • Laatst online: 13-05 15:32

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pjlgt
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online
spoiler:
Wat ik soms wel wat onduidelijk vind is wat je nou precies moet doen. Zoals in het level met de tanks op het viaduct. Je moet dat wapen pakken, naar een hogere verdieping gaan en dan die tanks kapot schieten. Maar hoe de fuck moet ik als noob nou weten hoe dat precies werkt met dat wapen? :o Wel gelukt daar niet van, maar toch.

AC-130 level is echt ubervet _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Royz schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 09:15:
[...]

Je kan toch niet filteren met een 360, behalve op game mode?
Klopt. Als ik TDM kies dan staat er (ff uit mn hoofd, terminologie klopt niet helemaal waarschijnlijk) "finding games" en daarna "getting match quality". Daarna schiet ie weer terug naar "finding games" en zo gaat het ongeveer een kwartier door. Als ik Ground War kies dan krijg ik wel gewoon een TDM game (de helft van de tijd dus), alleen de TDM optie werkt heel brak op eoa manier. Mn 360 staat in DMZ, de internetlijn is gewoon vrij, en vorige week heb ik er geen problemen mee gehad. Als ik echt letterlijk een kwartier wacht in TDM mode dan vindt ie soms eens een game.

Overigens wat het volgende betreft:

- Of de host stopt er mee...« Blame host
Mee eens, alleen in CoD3 nam iemand anders automatisch de host over. In CoD4 ga je dus weer een stapje terug wat dat betreft.

- Connection lost terwijl je aan het spelen ben... « Blame host
Klopt, maar zie 1

- Of je kan helemaal niet connecten... « Blame host
Maybe, ligt er beetje aan.

Player? Waarom? Er zijn genoeg games om te joinen en wat de 360 versie betreft kan je helemaal geen servers kiezen dus ben je overgeleverd aan dat ingebouwde match-making systeem. Ik snap niet helemaal wat je hieraan zou kunnen doen als player zijnde.

[ Voor 31% gewijzigd door Anoniem: 130184 op 04-12-2007 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Anoniem: 130184 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 09:38:
[...]
Player? Waarom? Er zijn genoeg games om te joinen en wat de 360 versie betreft kan je helemaal geen servers kiezen dus ben je overgeleverd aan dat ingebouwde match-making systeem. Ik snap niet helemaal wat je hieraan zou kunnen doen als player zijnde.
Een betere verbinding nemen, je router goed instellen etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 174762

Heb ook nog totaal geen problemen met de X360 MP ondervonden hoor, behalve die ene avond dat alles plat lag laatst... (met de leuke 'making balanced team' message die maar bleef staan :| )

Uiteraard zijn de vertrekkende hosts erg vervelend, maar dit wordt in een volgende patch opgelost geloof ik. Verder zit ik eigenlijk altijd in no-time in een game hoor, geen enkel probleem :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Anoniem: 174762 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 10:14:
Heb ook nog totaal geen problemen met de X360 MP ondervonden hoor, behalve die ene avond dat alles plat lag laatst... (met de leuke 'making balanced team' message die maar bleef staan :| )

Uiteraard zijn de vertrekkende hosts erg vervelend, maar dit wordt in een volgende patch opgelost geloof ik. Verder zit ik eigenlijk altijd in no-time in een game hoor, geen enkel probleem :)
Of je krijgt een party invite om gewoon de game in te komen ;)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

4Real schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 08:00:
* 4Real is nog steeds bezig met single player op veteran
En wat blijft het een fucking hardcore spel _O_

Wat ik alleen jammer vind is dat er maar één CQB test in zit, hadden ze er wel wat meer van in mogen bouwen.

Hier paar tijden voor jullie om te verbreken:

17.20 +3 accuracy
18.25 +3 accuracy (pistool alleen, 1 shot 1 kill).
Mijn beste tijd is 14.70 +3 accuracy, pistol only niet echt gedaan :).
Wil hem nog wel een keer weer verbeteren, weet wel hoe ik nog tijd kan winnen alleen de uitvoering daarvan heb ik nog niet onder de knie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Wil jij nog uitnodiging voor Forza 2 >:)

Tuurlijk ben je veel afhankelijk van andere spelers, maar vind het wel jammer dat als de host verlaat het hele game wordt stopgezet. Of can not connect to host, terwijl je in de zelfde party loby zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 4Real
  • Laatst online: 14-09-2024
psychoclown schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 11:52:
[...]

Mijn beste tijd is 14.70 +3 accuracy, pistol only niet echt gedaan :).
Wil hem nog wel een keer weer verbeteren, weet wel hoe ik nog tijd kan winnen alleen de uitvoering daarvan heb ik nog niet onder de knie.
14.70 nice, ik vind alleen dat je veel tijd kwijt bent met flashbang te gooien en hierdoor zal de tijd iets hoger worden anders wordt het echt stormen zonder dat je weet waar je naar toe moet. Ook omdat er maar 1 CQB test is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-06 23:22
Call of Duty 5 staat in de planning! Bron: http://www.insidegamer.nl...ro-IV-in-de-planning.html
Infinity Ward moet deze game gewoon ontwikkelen anders krijg je weer zo'n ruk console game die niet op de PC uit komt. We zullen zien!

EDIT: Maar COD is gewoon ijzer sterk op deze manier en ik denk dat er nog plek is voor een 5de deel.
Maar ze mogen van mij wel een jaar of 3/4 de tijd nemen met COD5.

[ Voor 21% gewijzigd door Metalbuster op 04-12-2007 13:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Metalbuster schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:03:
Call of Duty 5 staat in de planning! Bron: http://www.insidegamer.nl...ro-IV-in-de-planning.html
Infinity Ward moet deze game gewoon ontwikkelen anders krijg je weer zo'n ruk console game die niet op de PC uit komt. We zullen zien!
Grote kans dat IW het niet gaat ontwikkelen. Ze hebben in het verleden al meerdere malen gezegd, dat ze niet elk jaar een nieuw titel willen maken. Ze willen namelijk de tijd voor nemen. Ook hebben ze aangegeven dat ze niet dezelfde fout willen maken met CoD2.
Toen CoD2 uit was, werd overgrote deel van het team gezet op CoD4. Er was nauwelijks support. Patchs die veel te laat werden uitgebracht, etc.

Nu werken nog steeds een hele boel mensen aan CoD4. En gelukkig maar. Er zijn nog tal van dingen die verbeterd kunnen worden. ;) Wat mij betreft hoeft er voorlopig ook geen CoD 5 te komen.
Ik vraag me alleen af hoe lang ze CoD series nog kunnen strekken. Soms is een nieuwe titel succesvoller, dan een bestaande titel helemaal uitbuiten.

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 51473

Mijn hemel... Ik krijg Mile High Club maar niet uitgespeeld op Veteran op de XBOX 360 :(

Ik heb het al 30x geprobeerd, maar kom niet echt in de buurt. Ik heb de filmpjes ook op youtube bekenen, maar dat verschilt toch heel erg per game. Wie heeft er nog een tip? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

4Real schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 12:48:
[...]
14.70 nice, ik vind alleen dat je veel tijd kwijt bent met flashbang te gooien en hierdoor zal de tijd iets hoger worden anders wordt het echt stormen zonder dat je weet waar je naar toe moet. Ook omdat er maar 1 CQB test is.
Je kan sowieso al wat tijd winnen met het pakken van de flashnade voordat je de hoek omgaait.
Ook kan je al de kamer in lopen voordat de bang is geweest. Nja dan breng je de tijd al terug tot 15/16 sec :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Royz schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 10:16:
[...]

Of je krijgt een party invite om gewoon de game in te komen ;)
d:)b
Wel echt insane hectisch dat headquarters... Is wel wat anders dan domination waar je (relatief) rustig zo'n vlaggetje in probeert te nemen. Maar wel erg leuk voor de afwisseling! :)
Anoniem: 51473 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 13:44:
Mijn hemel... Ik krijg Mile High Club maar niet uitgespeeld op Veteran op de XBOX 360 :(

Ik heb het al 30x geprobeerd, maar kom niet echt in de buurt. Ik heb de filmpjes ook op youtube bekenen, maar dat verschilt toch heel erg per game. Wie heeft er nog een tip? :>
Uhm... blijven proberen? Het heeft bij mij ook heel wat pogingen gekost, maar uiteindelijk is het toch gelukt! * Anoniem: 174762 is trots op zijn 1000G

Probeer vooral je flashbangs steeds goed te timen en te gooien zodat je eigenlijk maar weinig mannetjes af hoeft te schieten en er zo voorbij kan lopen. Je teammaten nemen de achterblijvers wel voor hun rekening. Voor de rest is het eigenlijk proberen, proberen en dan nog een stuk of 20x proberen totdat het uiteindelijk, met veel geluk en kunst en vliegwerk, een keertje lukt ;)

Oh trouwens, belangrijkste tip: Raak niet gefrustreerd want dan lukt het helemaal nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
ajt schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 08:50:
[...]

Dat is niet alleen in dat level, komt ook al eerder in een level voor. Wel mooi gemaakt/gedaan though :)
dus jullie hebben geen last van dat de host weg gaat tijdens de game en dat daarom de game stopt? lijkt me sterk aangezien ik dat bij elke 2 a 3 potjes wel 1 keer heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ebborazor
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09-2022
Een tijd terug (lees weekje geleden ofzo) had ik ook last met connecten maar heb nu op de xbox helemaal geen probleem meer om te connecten, vaak zo snels zelfs dat ik geen tijd heb om drinken te pakken of voor een sanitaire stop :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-06 13:20
Hallo,

Weet iemand wat deze icoontjes van cod4 betekenen. Kan het nergens vinden.

Afbeeldingslocatie: http://img249.imageshack.us/img249/6969/iconscod4ut6.png

En weet iemand toevallig hoe je bij het zoeken van een server kan zien of het een Hardcore server is ja of nee?

Bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Dat pc-icoontje staat voor dedicated, die andere 2 weet ik niet precies maar dat groene vinkje staat voor pure dacht ik en dat iw-icoontje voor ranked.
Hoe je moet zoeken op HC of OS (nog nooit gezien :P)? Door naar de naam te kijken en hopen dat ze dat erin hebben gezet... Erg slecht maar goed mss wordt er nog wat op bedacht ;)

Vanavond nog mensen die potje in GoT server willen doen?

[ Voor 46% gewijzigd door psychoclown op 04-12-2007 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Net de SP maar even uitgespeeld. Indrukwekkend...!!! Echt prachtig hoor, dat eind. Ik verklap er verder niets over (dat hebben anderen al meer dan genoeg gedaan), maar ik vond het, ondanks de niet al te grote lengte, een van de mooiste SP's games aller tijden. En MP kon al niet meer stuk, dus... CoD4 = Game of the year! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roppedop
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 21:08

Roppedop

XBL/PSN: RudeRob

Werkt de GoT server nog? Kan 'm niet vinden.

www.oldskoolnl.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 177151

Anoniem: 174762 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 14:20:
[...]
d:)b
Wel echt insane hectisch dat headquarters... Is wel wat anders dan domination waar je (relatief) rustig zo'n vlaggetje in probeert te nemen. Maar wel erg leuk voor de afwisseling! :)
in de server waar ik altijd in zit is het pas hectisch :) 51 man met sabotage 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

NeSs schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 17:15:
[...]

dus jullie hebben geen last van dat de host weg gaat tijdens de game en dat daarom de game stopt? lijkt me sterk aangezien ik dat bij elke 2 a 3 potjes wel 1 keer heb.
Volgens mij heb je niet helemaal de juiste ge-quote ;)
Anyway, vertrekkende hosts zijn zoals ik al zei inderdaad erg irritant. Maar aangezien dit in een volgende patch als het goed is opgelost gaat worden kan ik er nog wel even mee leven. Naast vetrekkende hosts vind ik het allemaal prima werken hoor! Snel, gemakkelijk en voldoende keuzemogelijkheden (gelukkig niet zoals in Halo 3 waar je niet eens een game-mode kan kiezen waardoor je steeds oddball en dat soort onzin moet spelen)
Anoniem: 135195 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 18:48:
Net de SP maar even uitgespeeld. Indrukwekkend...!!! Echt prachtig hoor, dat eind. Ik verklap er verder niets over (dat hebben anderen al meer dan genoeg gedaan), maar ik vond het, ondanks de niet al te grote lengte, een van de mooiste SP's games aller tijden. En MP kon al niet meer stuk, dus... CoD4 = Game of the year! ;)
Amen to that! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-06 05:58
Ik vraag me af wat ongeveer de gemiddelde ping is bij ons + COD4 MP. Voor mijn gevoel is die van mij namelijk vrij hoog: 60. Met COD2 had ik een ping van 30-40. Ligt misschien ook aan Vista..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 31-01 14:21
psychoclown schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 17:49:
Vanavond nog mensen die potje in GoT server willen doen?
@Roppedop en Psychoclown:

Denk dat het vanavond niet lukt...server is vandaag niet terug te vinden, ook niet met Game-Monitor.

[ Voor 34% gewijzigd door Indy91 op 04-12-2007 19:01 ]

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 20:12

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Roppedop schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 18:50:
Werkt de GoT server nog? Kan 'm niet vinden.
die werkt gewoon nog, tenminste, ik zal eens even kijken haha :o

-edit-
hij is gewoon up, waarom game monitor hem niet ziet geen idee
logs geven niks aan waarom ofzo, ook zie ik dat hij gewoon nog heartbeats uitstuurt
ook rcon functioneerd nog, dus hij is gewoon up ^^

-edit2-
ik kan er ook gewoon opkomen en spelen, dus niks aan het handje 8)7

[ Voor 39% gewijzigd door CrankyGamerOG op 04-12-2007 19:24 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theezeefje
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:07

theezeefje

Poehee

Heeft iemand al een lijst met challenges voor de MP gevonden ?
ik weet dat ze in het spel zichtbaar zijn, maar een lijstje op internet is ook wel handig ;)

Vroeger, toen de kratten bier nog van hout waren, en je moest doorzuipen om de kachel warm te houden....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Tommy The Cat schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 18:59:
Ik vraag me af wat ongeveer de gemiddelde ping is bij ons + COD4 MP. Voor mijn gevoel is die van mij namelijk vrij hoog: 60. Met COD2 had ik een ping van 30-40. Ligt misschien ook aan Vista..
Hmm vind de ping niet zoveel hoger, op me kamer in enschede met @home heb ik tussen de 40-50 (cl_maxpackets 100 uiteraard). Thuis in Arnhem heb ik met xms glasvezel zelfde met zelfde settings alleen ligt ook aan de server + verbinding want in arnhem heb ik op de GoT server een ping van 10 - 30 en hier een ping van 20-40. (Allemaal even uit me hoofd dus kan afwijken + natuurlijk meer factoren die een rol spelen).
Indy91 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:00:
[...]

@Roppedop en Psychoclown:

Denk dat het vanavond niet lukt...server is vandaag niet terug te vinden, ook niet met Game-Monitor.
CrankyGamerOG schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:11:
[...]

die werkt gewoon nog, tenminste, ik zal eens even kijken haha :o

-edit-
hij is gewoon up, waarom game monitor hem niet ziet geen idee
logs geven niks aan waarom ofzo, ook zie ik dat hij gewoon nog heartbeats uitstuurt
ook rcon functioneerd nog, dus hij is gewoon up ^^

-edit2-
ik kan er ook gewoon opkomen en spelen, dus niks aan het handje 8)7
Met Xfire zag ik hem half uurtje geleden ook niet maar nu weer wel wrs niet goed geupdate :).
theezeefje schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 19:35:
Heeft iemand al een lijst met challenges voor de MP gevonden ?
ik weet dat ze in het spel zichtbaar zijn, maar een lijstje op internet is ook wel handig ;)
Die is al meerdere malen gepost van een GoT user volgens mij zou je even in vorige deel moeten searchen.

-Edit-
Ben in een goede bui dus voor deze ene keer CoD4 unlock list.
Eigenlijk ben ik gewoon het leren beu maar goed tentamen is ook wel belangrijk :P

-Edit2-
Ik ben iig op de server te vinden zie wel of er nog wat meer joinen zo/straks :)
Xfire: psychoclown8 mocht je die willen hebben.

[ Voor 8% gewijzigd door psychoclown op 04-12-2007 20:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaFFia
  • Laatst online: 04-05 10:04
*knipsel*

Zie beneden.

[ Voor 122% gewijzigd door TheZeroorez op 04-12-2007 22:12 ]

http://www.youtube.com/user/elfirx AKA MaFFia|NL|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Laatst online: 17-06 07:36

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Hebbie punkbuster al geupdate? www.evenballance.com en ff zoeken naar pbupdate.exe

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

AllSeeyinEye schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 21:49:
Hebbie punkbuster al geupdate? www.evenballance.com en ff zoeken naar pbupdate.exe
www.evenbalance.com :> PBSetup is ook wel handig voor het updaten van PB: PBSetup

[ Voor 20% gewijzigd door een moderator op 04-12-2007 22:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Modbreak:Problemen horen hier NIET thuis, ook punkbuster problemen niet! Open daarover een topic @ SPV met voldoende inzet en info.

De posting van degoe is afgesplitst naar dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 03-06 05:58
Naar aanleiding van mijn eerdere vraag over resolutie i.c.m. het overzicht op het veld - Tommy The Cat in "[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare -..." - waaruit naar voren kwam dat je meer van de zijkanten van het speelveld ziet als je i.p.v. 4:3 op 16:10 speelt even het volgende. Dat kwam ik zojuist ergens tegen op internet.
Onafhankelijk van welke resolutie je gebruikt kun je het overzicht op je veld eveneens vergroten door de numerieke waarde van het onderstaande command in het bestand 'config_mp' te wijzigen. Hoe groter de waarde, hoe meer je van je gun en het veld ziet. Ik heb 'm op 80 gehad, maar dat vond ik net iets te. Ik zoek nog even naar een fijne waarde.

Command:
seta cg_fov “65″

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-06 14:17

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Weet niet of het met de Fall Update te maken heeft, maar de xbox versie was weer huilen met de pet op vanavond.. Telkens halve vastlopers en parties die niet actief wilden blijven.

Uiteindelijk gelukkig, na lang proberen en wachten, toch nog een paar potten kunnen spelen.
Mijn kill streak mooi opgehoogd naar 20 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205629

Tommy The Cat schreef op woensdag 05 december 2007 @ 00:34:
Naar aanleiding van mijn eerdere vraag over resolutie i.c.m. het overzicht op het veld - Tommy The Cat in "[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare -..." - waaruit naar voren kwam dat je meer van de zijkanten van het speelveld ziet als je i.p.v. 4:3 op 16:10 speelt even het volgende. Dat kwam ik zojuist ergens tegen op internet.
Onafhankelijk van welke resolutie je gebruikt kun je het overzicht op je veld eveneens vergroten door de numerieke waarde van het onderstaande command in het bestand 'config_mp' te wijzigen. Hoe groter de waarde, hoe meer je van je gun en het veld ziet. Ik heb 'm op 80 gehad, maar dat vond ik net iets te. Ik zoek nog even naar een fijne waarde.

Command:
seta cg_fov “65″
Zal het vanmiddag eens uitproberen (moet zo naar school), maar hoe kan die waarde nu te hoog zijn? Je kunt toch zeg maar nooit teveel van het veld zien? Of is je gun dan te groot in beeld? Maar als die evenredig met het zicht op het veld vergroot wordt lijkt me dat niet zo'n probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Wat lomp, waarom zouden ze nu al een CoD 5 beginnen te maken. Wacht dan gewoon even de techniek af en begin dan meteen een engine op DX10.1 te maken. Dat er meteen wat stevige vooruitgang inzit. CoD4 is ook net 2 maanden uit ofzo, ik zit hier voorlopig goed mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

.KeN. schreef op woensdag 05 december 2007 @ 02:22:
Weet niet of het met de Fall Update te maken heeft, maar de xbox versie was weer huilen met de pet op vanavond.. Telkens halve vastlopers en parties die niet actief wilden blijven.

Uiteindelijk gelukkig, na lang proberen en wachten, toch nog een paar potten kunnen spelen.
Mijn kill streak mooi opgehoogd naar 20 :)
Inderdaad, xbox heb ik 1 spel gespeeld en daarna kreeg ik niet meer geconnect. ik denk zelf dat het niet aan de nieuwe update lag, maar ik hoop dat het even druk was op de server.

Ik mis jouw tag trouwens in de TS, ik ben wel benieuwd naar je stats op de xbox ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Laatst online: 00:56

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

De fov (field of vision) is inderdaad in de games aanpassen. Dit is al een poos zo. Bijvoorbeeld in Enemy Territory was de fov aanpassing 1 van de meest aangepaste configs.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kiwiknaapje
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 07-02-2024
Vraagje, zal het even in spoiler tags doen

spoiler:
Bij dat level na het sniperlevel in Tschernobyl kom ik niet meer verder. Dat ene level waar je weer Soap MacTavish bent en dat je dus naar de alternatieve LZ moet gaan. Dit lukt me echt niet, ik wordt van alle kanten bestormd door enemies en ze lijken oneindig te zijn, bovendien heb ik maar 4 minuten om naar de LZ te komen en verderop begint het allemaal weer opnieuw. Ik ben al voorbij het deel dat je met de Javelin die tanks moet uitschakelen maar nu wordt ik dus vanaf dat akkertje bestormd door oneindige terroristen :P
Iemand een goede methode?

Leegte

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d_star
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 19-06 15:33

d_star

Maharadja of the Year :-/

Kiwiknaapje schreef op woensdag 05 december 2007 @ 08:59:

spoiler:
Bij dat level na het sniperlevel in Tschernobyl kom ik niet meer verder. Dat ene level waar je weer Soap MacTavish bent en dat je dus naar de alternatieve LZ moet gaan. Dit lukt me echt niet, ik wordt van alle kanten bestormd door enemies en ze lijken oneindig te zijn, bovendien heb ik maar 4 minuten om naar de LZ te komen en verderop begint het allemaal weer opnieuw. Ik ben al voorbij het deel dat je met de Javelin die tanks moet uitschakelen maar nu wordt ik dus vanaf dat akkertje bestormd door oneindige terroristen :P
Hele goede methode:
spoiler:
rennen alsof je achterna wordt gezeten door een roede schuimbekkende wolven 8) Zo heb ik het level ook gehaald: een beetje een baantje creeren voor jezelf om voorbij het veldje voor je met het hek te komen, en dan rennen als een gek naar de LZ.

Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-06 22:48

Goner

What can I do you for ?

Zoals zo vaak in de CoD SP, is de oplossing :
spoiler:
Niet blijven zitten ... pik snel een behoorlijk wapen van 1 van de aanvallers ipv de Javelin.
Je krijgt daar ook de mogelijk om air-support aan te vragen ...beweeg richting LZ vanaf de positie waar de rest van de groep zit en vraag een strike aan over de posities van de tegenstanders die in de weg zitten. Onmiddelijk erachteraan richting LZ, van de heuvel af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

Misanthrope schreef op woensdag 05 december 2007 @ 08:22:
Wat lomp, waarom zouden ze nu al een CoD 5 beginnen te maken. Wacht dan gewoon even de techniek af en begin dan meteen een engine op DX10.1 te maken. Dat er meteen wat stevige vooruitgang inzit. CoD4 is ook net 2 maanden uit ofzo, ik zit hier voorlopig goed mee
Omdat ze meteen na COD2 begonnen zijn aan COD4. Kost dus veel tijd om het goed te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-06 20:08

JohnD

Bernd

Misanthrope schreef op woensdag 05 december 2007 @ 08:22:
Ik denk dat developers eerder toegang hebben tot nieuwere technieken. Daarom kunnen ze nu ook al verder gaan met het ontwikkelen van een nieuw deel.

neem maar eens een lidmaatschap op MSDN dan krijg je ook eerder toegang tot nieuwe software van MS.

Als ze moeten wachten totdat nieuwe technieken toegankelijk/betaalbaar zijn voor de consument dan liggen ze achter :)

[ Voor 4% gewijzigd door JohnD op 05-12-2007 09:35 ]

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Tommy The Cat schreef op woensdag 05 december 2007 @ 00:34:

Command:
seta cg_fov “65″
zal ik je zeggen dat dit al zo oud is als games zelf ?
ik speelde bijv
Q3CA op FOV 120 (ivm met jumps)
RTCW op FOV 110
COD4 op fov 90 (90 is normale kijkhoek in andere spellen)

-edit-

had de verkeerde gequote :D

[ Voor 58% gewijzigd door CrankyGamerOG op 05-12-2007 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jegapia
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 13-05 08:27
Kiwiknaapje schreef op woensdag 05 december 2007 @ 08:59:

spoiler:
spoiler:
Hetgeen ik gedaan heb is een stevig machinegeweer genomen, langs rechts gegaan (daar komen er een 4-tal op je af die je neermaait) en dan shift inrammen en lopen voor dood IN die lege beek lagswaar je naar boven bent gekomen. Dan kom je vervolgens beneden en leg je je ergens achter en wachten op die chopper.

I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Royz schreef op woensdag 05 december 2007 @ 08:22:
[...]

Inderdaad, xbox heb ik 1 spel gespeeld en daarna kreeg ik niet meer geconnect. ik denk zelf dat het niet aan de nieuwe update lag, maar ik hoop dat het even druk was op de server.

Ik mis jouw tag trouwens in de TS, ik ben wel benieuwd naar je stats op de xbox ;)
haha, jah... Ik heb gisteren tot 2x toe gepost dat CoD op Xbox Live zo lekker werkt. Kom je 's avonds geen fatsoenlijke lag-loze game meer in. Denk dat het toch wel gedeeltelijk door die update kwam waardoor het één en ander wat overbezet raakte o.i.d. (zelfs de leaderboards waren gigantisch traag |:( ) Maar ik ga ervan uit dat het vanavond allemaal weer is opgelost!

Toch nog wel een aantal leuke potjes gespeeld: nog een streak van 15 gemaakt op shipment, airstrikes en choppers zijn best lullig op die map :9 (al kreeg ik het voor elkaar om helemaal niemand te raken met m'n airstrike :X Gelukkig maakte m'n chopper dit weer goed >:) )

Gisteren trouwens m'n vertrouwde G3 toch maar even gedag gezegd (zeker nu ik de G3 expert 3 challenge heb gehaald). Overkill perk met sniper (M40A3) en G36c is wel een erg lekker combo hoor! Daarnaast nog even single G36c met stopping power, beviel ook erg goed! Blijft erg leuk hoe je verschillende combinaties van perks en guns kan blijven proberen, het houdt de game lekker fris en 'nieuw' (voor je gevoel dan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

ik moet even ranten hoor
welke randebiel heeft besloten om de stats en unlocks lokaal bij te houden ?
ten eerste ben ik nu na mijn reinstall alles weer kwijt, maar nog erger, ik geef het 1 dag dat er een tooltje komt om het gewoon te unlocken (of het is er al en ik weet het niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Laatst online: 18:58

HaterFrame

Well... Poo came out!

Dat is er al ;)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-06 08:37

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

CrankyGamerOG schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:48:
ik moet even ranten hoor
ten eerste ben ik nu na mijn reinstall alles weer kwijt, maar nog erger, ik geef het 1 dag dat er een tooltje komt om het gewoon te unlocken (of het is er al en ik weet het niet)
Tja dat is inderdaad erg jammer ja. Het maakt het stats en unlock gebeuren een stuk minder "speciaal" op de PC. Het is o.a. ook de reden dat er geen Prestige Mode op de PC beschikbaar is.

Aan de andere kant; je kon het weten, want heb je ooit een account moeten aanmaken bij Infinity Ward? Hoe zou hij anders jouw data op moeten slaan? :) Het is overigens al vaak besproken in dit topic; je kunt de map waarin het wordt opgeslagen gewoon backuppen. Daar is inmiddels een tooltje voor. Over dat andere, daar weet ik niet of daar al een tooltje voor is. En zelfs al zou ik het weten, dan lijkt het me onverstandig dat hier te bespreken ;)

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

wolkje schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:01:
[...]

Tja dat is inderdaad erg jammer ja. Het maakt het stats en unlock gebeuren een stuk minder "speciaal" op de PC. Het is o.a. ook de reden dat er geen Prestige Mode op de PC beschikbaar is.

Aan de andere kant; je kon het weten, want heb je ooit een account moeten aanmaken bij Infinity Ward? Hoe zou hij anders jouw data op moeten slaan? :) Het is overigens al vaak besproken in dit topic; je kunt de map waarin het wordt opgeslagen gewoon backuppen. Daar is inmiddels een tooltje voor. Over dat andere, daar weet ik niet of daar al een tooltje voor is. En zelfs al zou ik het weten, dan lijkt het me onverstandig dat hier te bespreken ;)
nee ik wil ook helemaal niet weten of het er al zon tooltje is, en ik wil heb al helemaal niet gebruiken !

anyway, dat programmatje wat jij bedoeld ken ik ook , om het op te slaan, alleen bij een corrupte XP install werkt dat niet he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meneer iCy
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19-06 16:26

Meneer iCy

swarma

CrankyGamerOG schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:48:
ik moet even ranten hoor
Bestaat al, naja een halve werking. Die veranderd in het geheugen de waarde wat je qua XP verdient per kill.

Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Wat dat betreft had BF2 het natuurlijk goed voor elkaar, qua stats centraal opslaan en opzoeken online (wat ook niet kan met de xbox of ps3 versie :))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Toch jammer dat dat mogelijk is. Dat vergalt het hele 'ranking' gedoe en is iedereen in no-time lvl 55.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrJ
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 09-06 16:04

MrJ

Train, eat, sleep. Repeat.

Na Crysis zit ik weer even in een gaming periode. Straks maar even via Steam CoD4 naar binnen halen.

Misschien dat ik zelfs na de SP weer eens MP ga spelen, al sinds CS:Source niet meer gedaan. :)

Godfather Bodybuilding topic reeks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Outerspace schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:44:
Toch jammer dat dat mogelijk is. Dat vergalt het hele 'ranking' gedoe en is iedereen in no-time lvl 55.
Dat is sowieso bijna iedereen wel dus dat is het punt niet.. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

psychoclown schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:49:
[...]

Inderdaad. Rank zegt trouwens helemaal NIETS, want als je maar lang genoeg speelt haalt iedereen lvl 55 natuurlijk. Aan die rank kan je eigenlijk niet zien of iemand goed is: alleen maar of iemand CoD4 al langer speelt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

psychoclown schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:49:
[...]

Anoniem: 135195 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:54:
[...]

Inderdaad. Rank zegt trouwens helemaal NIETS, want als je maar lang genoeg speelt haalt iedereen lvl 55 natuurlijk. Aan die rank kan je eigenlijk niet zien of iemand goed is: alleen maar of iemand CoD4 al langer speelt. ;)
Dat is mijn punt wel :)
* Outerspace vindt het belachelijk dat dit gewoon zo simpel te omzeilen is :/
Daarnaast zijn de perks belangrijk om te hebben, ga maar eens met zo'n para schieten en herladen of met een fast reload perk erbij. Wereld van verschil.

[ Voor 45% gewijzigd door Outerspace op 05-12-2007 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Je begreep wrs niet wat ik bedoelde, je kan al zo makkelijk en snel rank 55 zijn dat er sowieso het aantal rank 55 players snel vermeerderd. Voor de rest ben ik het wel met je eens maar het draait nog steeds voor een groot deel om skill.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 116657

Komend weekend leuke actie voor PS3-spelers; zij krijgen dit weekend twee keer zoveel XP dan normaal.

Toch aardig van Infinity Ward.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Anoniem: 116657 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 12:51:
Komend weekend leuke actie voor PS3-spelers; zij krijgen dit weekend twee keer zoveel XP dan normaal.

Toch aardig van Infinity Ward.
dat meen je niet? bron?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Infinity Wars forums, medewerker zei dat.

Zie ook www.insidegamer.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-06 20:08

JohnD

Bernd

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Royz schreef op woensdag 05 december 2007 @ 08:22:
[...]

Oh dôh.. bij deze dan:
Ik zou graag toegevoegd willen worden aan het lijstje xboxers:

Gamertag = Kuzcotopia

Wat is trouwens de deal met die mensen met een ander logo'tje ?
Zijn die al 55 geweest en beginnen ze dan weer bij level 1 met prestige mode ?
Valt me op dat de meeste mensen dan bij elkaar in een clan zitten en verdomd goed spelen voor level 14 enzo. Niks geen strepen of sterren, maar allemaal kleuren en dingen die ik niet heb gehad bij mijn rank-avontuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die andere logo's is idd prestige mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ah mooi.. dus er is leven na de dood hehe.
Vroeg me al af of het nog wel lang leuk zou blijven als ik level 55 had bereikt.
Maar dat zit gelukkig wel snor dus :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Laatst online: 18-06 13:58

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

MrJ schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:45:
Na Crysis zit ik weer even in een gaming periode. Straks maar even via Steam CoD4 naar binnen halen.

Misschien dat ik zelfs na de SP weer eens MP ga spelen, al sinds CS:Source niet meer gedaan. :)
Boefje ;) Leuk dat je ook gamed...DBB clan dan maar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 102844

Ik heb nu ff een illegale versie om mee te spelen totdat ik de legale versie binnen heb, maar als ik dan mn legale cd key invoer verlies ik dan ook mijn huidige rank?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Anoniem: 102844 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 14:57:
Ik heb nu ff een illegale versie om mee te spelen totdat ik de legale versie binnen heb, maar als ik dan mn legale cd key invoer verlies ik dan ook mijn huidige rank?
Ja die verlies je.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Je kan toch in MP een andere cdkey invoeren? Waarom zou je dan je rank verliezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Yzord schreef op woensdag 05 december 2007 @ 15:14:
Je kan toch in MP een andere cdkey invoeren? Waarom zou je dan je rank verliezen?
Omdat de ontwikkelaars dit zo bedacht hebben.

Elke wijziging of tampering met je data files triggert een reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Laatst online: 10-06 23:22
Nee die verlies je niet, als je de cdkey veranderd hebt server connecten en klaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Zie je wel, dacht ik al, vele maten van me deden het ook zo....behalve via een steam aankoop...dan moet je wel opnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Yzord schreef op woensdag 05 december 2007 @ 15:44:
Zie je wel, dacht ik al, vele maten van me deden het ook zo....behalve via een steam aankoop...dan moet je wel opnieuw beginnen.
Hoeft ook niet eens zolang jij maar een "Profile" back-up maakt ;)

Edit:Oops gaat over keychangen niet reinstallen :X

[ Voor 9% gewijzigd door -Mike- op 05-12-2007 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Blijkbaar is dat dan met die 1.1 patch gefixt ofzo, want ik meen me te herinneren dat eerst vrijwel elke wijziging een reset triggerde.

Daarnaast zou ik het ook niet vreemd/oneerlijk vinden als je stats gereset worden bij een cd key change. Maar helaasblijkbaar is het dus niet zo. :) Mazzeltje voor de ali illegali's out there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 205629

wolkje schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:01:Het is overigens al vaak besproken in dit topic; je kunt de map waarin het wordt opgeslagen gewoon backuppen. Daar is inmiddels een tooltje voor.
En hoe heet dat programma dan? Volgens mij is dat [programma] nog helemaal niet voorbij gekomen in het topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Beetje illegaal spelen en dan nog zeiken dat je je rank eventueel kwijtraakt. Grijs gebied vind ik.

Waarom is er geen prestige mode op de PC en wat is deze prestige mode?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Dinictus208 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:23:
Beetje illegaal spelen en dan nog zeiken dat je je rank eventueel kwijtraakt. Grijs gebied vind ik.

Waarom is er geen prestige mode op de PC en wat is deze prestige mode?
Waarom:
quote: FourZeroTwo
No Prestige Mode on the PC. Unlock(Unlike) the console versions, you are able to play on unranked / modded servers on the PC allowing you to fully unlock and experience anything you like, whenever you like, so the 'bragging rights' of proving you had it all and gave it up because you can isn't the same on the PC, considering you guys can do that at any time, whenever you want.
Wat het is:
Wanneer je rank 55 bereikt krijg je de vraag of je compleet overnieuw wilt beginnen. Doe je dit dan worden de challenges etc allemaal gereset en ben je weer rank 1 met een icoontje voor je naam. Dit kan maximaal 10x.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Z500
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 13-06 13:20
Wat het is:
Wanneer je rank 55 bereikt krijg je de vraag of je compleet overnieuw wilt beginnen. Doe je dit dan worden de challenges etc allemaal gereset en ben je weer rank 1 met een icoontje voor je naam. Dit kan maximaal 10x.
Even voor de duidelijkheid, waar je het nu over hebt is de ps3 versie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Console-versies. 360 en PS3 dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Anoniem: 205629 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 16:22:
[...]
En hoe heet dat programma dan? Volgens mij is dat [programma] nog helemaal niet voorbij gekomen in het topic.
tweaktubbie schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:12:
...
Misschien iets voor openingspost om SaveYourRank-tools op te nemen, en vermelden dat kennelijk online je rank niet wordt bijgehouden?
...
:)

Er zullen ongetwijfeld meer komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19-06 16:57

scorpie

Supra Addict

Je krijgt niet zomaar de vraag of je opnieuw wilt beginnen, je moet gewoon naar barracks gaan, en dan is de optie prestige mode selecteerbaar.

BTW dit weekend dubbele exp points :D

Edit: Ow, vergeten te melden dat de dubbele exp points dit weekend alleen voor de PS3 geldt volgens meneer de Infinity Ward voorlichter. ( http://www.infinityward.c...dex.php/topic,4948.0.html )

[ Voor 36% gewijzigd door scorpie op 05-12-2007 17:52 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 19:59

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

omg het is 5 december en heb nog steeds geen CoD4 van de Sint (CD-WOW) gekregen (8>

#ON: Ik hoop dat de 1.3 patch snel komt want met die snipers spelen zo is echt geen lol aan! :P

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Hier verder gaan :)

Aap in "[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare -..."

Gaat lekekr :) , deeltje 5 alweer! Overgens komt er een uitbreiding bij de startpost in deel 5 :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Laatst online: 18-06 00:12

Fuelke

Forza Ferrari

[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 5

[ Voor 84% gewijzigd door Fuelke op 05-12-2007 20:32 ]

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Pagina: 1 ... 10 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blijf ontopic! Post inhoudelijk en blijf beleefd!
Geen slow-chat. Geen one-liners. Geen offtopic geblaat. Geen nutteloze mededelingen!
Problemen met Punkbuster horen niet in dit topic thuis!