Ze blijven dacht ik alleen in S&D liggen, kan me voorstellen dat ze in TDM oid verdwijnen anders ligt op den duur de hele map er mee vol als je na elke spawn er weer twee kan plaatsen.Tommy The Cat schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 22:27:
Ok, ik heb dat namelijk in game getest door die claymore op heel onwaarschijnlijke plekken te plaatsen en daar naar terug te lopen als ik werd gekilled, maar ik heb ze nooit teruggevonden...
Bij TDM en DM, naar mijn weten, is dat als je dood gaaat (die ronde over is dus alst ware) en je claymores verdwijnen.PWM schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 22:57:
[...]
Er is volgens mij gewoon een TimeOut op die dingen. Anders heb je bij een grote game op een gegeven moment 2000 van die dingen liggen.
Ik weet het niet zeker maar ik dacht dat als je dood gaat op SD, dat ze dan nog die ronde blijve liggen.
Verwijderd
Damn!!! Shipment is echt de perfecte map voor een lekkere afslachting online 18 man met Groundwar.
Perfecte spawnpoint op de map, 1 hoekje om en 6 tegenspelers die aan het reloaden zijn...
Perfecte spawnpoint op de map, 1 hoekje om en 6 tegenspelers die aan het reloaden zijn...
Mja persoonlijk vind ik de iets grotere maps zoals District iets leuker. Dan komt het tactische aspect meer uit de grond met TDM
.
Shipment is gewoon bruut nade-spammen en raggen met je wapen, en daarbij hopen dat je wat raakt! Maar dat kan misschien komen doordat ik altijd servers uitkies waarin meer dan 18 mensen meespelen. Dan wordt t al snel wat crowded in Shipment!
Neemt overigens niet weg dat dit altijd een snel potje is vanwege de vele kills
Shipment is gewoon bruut nade-spammen en raggen met je wapen, en daarbij hopen dat je wat raakt! Maar dat kan misschien komen doordat ik altijd servers uitkies waarin meer dan 18 mensen meespelen. Dan wordt t al snel wat crowded in Shipment!
Neemt overigens niet weg dat dit altijd een snel potje is vanwege de vele kills
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Volgens mij verdwijnen claymores ook zodra je dood bent. Soms plant ik ze namelijk en op dat moment ga ik dood, op het moment dat ik op de grond val verdwijnt de claymore. (in headquarters)
Peewee, je bent als enige uit mijn friends lijst onder mij met de FGN time trial gekomen. Moet het dus maar weer eens verbeteren
Peewee, je bent als enige uit mijn friends lijst onder mij met de FGN time trial gekomen. Moet het dus maar weer eens verbeteren
[ Voor 4% gewijzigd door Royz op 28-11-2007 08:27 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Dat snap ik toch ook wel?User.tmp schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 21:39:
12 o clock is recht voor je, 6 o clock is recht achter je.
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Ik ben toch echt voor 99% zeker dat claymores pas weggaan als je respawned. Heb dit al meerdere keren meegemaakt.Royz schreef op woensdag 28 november 2007 @ 08:25:
Volgens mij verdwijnen claymores ook zodra je dood bent. Soms plant ik ze namelijk en op dat moment ga ik dood, op het moment dat ik op de grond val verdwijnt de claymore. (in headquarters)
In Search and Destroy is het inderdaad zo dat Claymores pas weggaan als je respawned, in War gamemode echter (Team Deatchmatch) en in Free For All (DeathMatch) (wat waarschijnlijk ook geldt voor oa Sabotage en HeadQuarters en elke gametype waar je niet met 'ronden' werkt) verdwijnen de Claymores zodra je dood gaat (althans, dat is mijn ervaring)Melk schreef op woensdag 28 november 2007 @ 09:02:
[...]
Ik ben toch echt voor 99% zeker dat claymores pas weggaan als je respawned. Heb dit al meerdere keren meegemaakt.
Verwijderd
Weet iemand hoe het zit met CDkeys? Als ik een tweedehandse cod zou overkopen vna iemand, kan ik dan die key gebruiken wanneer hij/zij hem niet meer gebruikt?
Ik heb geen idee. Ik trok me er niks van aan.wolkje schreef op woensdag 28 november 2007 @ 08:32:
[...]
Dat snap ik toch ook wel?Het ging om welk uitgangspunt ze nemen als ze dat zeggen. Of ze letterlijk naar jouw oriëntatie kijken en daarop die uitspraken baseren, of dat ze de richting van de hele squad nemen (dus de richting waarin je squad beweegt). Dat laatste leek mij het geval, maar ik heb gister niet goed genoeg opgelet om dat te bevestigen
Ik had hem gedownload om te kijken wat het is. De singleplayer is echt super vet. Je hebt echt het gevoel dat je er midden in zit. Ik ga em zodra mijn loon binnen is ook bestellen! Btw is er ook al iets van een GoT CoD4 server?
[ Voor 13% gewijzigd door Vuurvoske op 28-11-2007 09:58 ]
Beroeps brabander
Als hij hem niet heeft gebruikt kan jij hem gebruiken. Als hij het wel heeft gebruikt, heb je een uitdaging; zviw gaat het niet werkenVerwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 09:27:
Weet iemand hoe het zit met CDkeys? Als ik een tweedehandse cod zou overkopen vna iemand, kan ik dan die key gebruiken wanneer hij/zij hem niet meer gebruikt?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Waarmee is dat beveiligd dan? Want iedere tweakers koopt weleens een nieuw moederbord, en bijna alle verbindingen hebben een dynamisch IP..Outerspace schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:02:
[...]
Als hij hem niet heeft gebruikt kan jij hem gebruiken. Als hij het wel heeft gebruikt, heb je een uitdaging; zviw gaat het niet werken
Of krijg je gewoon zo'n ding als bij EA games, dat je een account moet aanmaken? Da's wel vervelend dan namelijk.. Dan moet die er dus ook bij gedoneerd worden
Al zou ik zelf NOOIT een game tweedehands kopen, van een maat van me misschien, maar daar houdt het dan ook op.
Als er een account is aangemaakt op een CDkey kan je niet een nieuw account aanmaken met dezelfde key. Dat is volgens mij al een poos zo, laatst met BF2142 hetzelfde geintje gehadTheZeroorez schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:08:
[...]
Waarmee is dat beveiligd dan? Want iedere tweakers koopt weleens een nieuw moederbord, en bijna alle verbindingen hebben een dynamisch IP..
Of krijg je gewoon zo'n ding als bij EA games, dat je een account moet aanmaken? Da's wel vervelend dan namelijk.. Dan moet die er dus ook bij gedoneerd worden
Al zou ik zelf NOOIT een game tweedehands kopen, van een maat van me misschien, maar daar houdt het dan ook op.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Huh, account aanmaken?
Ik heb nergens een account aan hoeven te maken voor CoD4 anders?
Dus geen idee waar jij welke gegevens invult, maar voor CoD4 hoeft dat iig nergens.
Of je bedoeld je game profile, maar je kan meerdere profielen aanmaken, dus die lijken me ook niet echt key gebonden.
Dus geen idee waar jij welke gegevens invult, maar voor CoD4 hoeft dat iig nergens.
Of je bedoeld je game profile, maar je kan meerdere profielen aanmaken, dus die lijken me ook niet echt key gebonden.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Ik weet het zelfs 100% zeker mits de server de instellingen heb aangepast. Meestal respawn je in 5 seconden en heb je niks aan de claymores die blijven liggen.Melk schreef op woensdag 28 november 2007 @ 09:02:
[...]
Ik ben toch echt voor 99% zeker dat claymores pas weggaan als je respawned. Heb dit al meerdere keren meegemaakt.
Steam id is ijsie \\ Xbox Live GT: Meneer iCy
Ik heb op 21-11 gevraagd mijn order te cancellen en geld terug te krijgen. Geld is op 23-11 teruggeboekt. Dus dat kunnen ze wel sneldreameater schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 21:36:
Iemand al geld terug gekregen van onze vriendjes @ CD-W0W?
Ze zouden hem nu de 30e opsturen maar zit er zwaar over te denken om hem nu in de lokale winkel te halen omdat ik haast wel zeker weet dat ze hem weer gaan uitstellen.
Maareh na hoeveel dagen heb je ongeveer je geld terug?
Verwijderd
Hmm, 2 mensen zeggen dus dat ik wel met die CDkey kan spelen, 2 mensen zeggen dus van niet... haha
Het was meer een reactie over het aanmaken van accounts en EA (wat BF2142 dus heeft).Nakebod schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:27:
Huh, account aanmaken?
Maar het lijkt mij dat er iets verbonden is aan je cdkey, anders zou iedereen van elkaar kunnen lenen en gamen.
Volgens mij kan het wel, ik had een niet zo legale en ik weet zeker dat meerdere mensen dezelfde key hebbenVerwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:36:
Hmm, 2 mensen zeggen dus dat ik wel met die CDkey kan spelen, 2 mensen zeggen dus van niet... haha
Maar je kon vast niet onlineiCy schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:47:
[...]
Volgens mij kan het wel, ik had een niet zo legale en ik weet zeker dat meerdere mensen dezelfde key hebben
dus om hem 2e hands te kopen terwijl je niet online kan lijkt me niet slim
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Als het goed is doet CoD4 en/of punkbuster de cdkey check met regelmaat, en als er een dubbele gevonden wordt heb je een probleem.
Of iig, op dat moment, want dan kan je niet spelen.
Of iig, op dat moment, want dan kan je niet spelen.
Verwijderd
Maar hij gaat er niet meer mee spelen zegt ie... En dat geloof ik wel, dus dan moet er in principe geen probleem zijn toch?
Er bestaan cracked servers, dus ik neem aan dat mensen wel online kunnen spelen dmv een illegale kopie.Royz schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:48:
[...]
Maar je kon vast niet online
dus om hem 2e hands te kopen terwijl je niet online kan lijkt me niet slim
Ja maar dat is natuurlijk niet wat je wil. Straks houden die hosters het voor gezien en kan jij nergens meer onlineOuterspace schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:25:
[...]
Er bestaan cracked servers, dus ik neem aan dat mensen wel online kunnen spelen dmv een illegale kopie.
Jup, maar heb allang een legale. Had hem alleen eventjes niet zo legaal omdat de levering zo lang duurde van gameorder. Wel perfect opgelost door hem nog een keer te sturen en die was wel in een dag binnen en de ander is nog steeds spoorloos.Royz schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:27:
[...]
Ja maar dat is natuurlijk niet wat je wil. Straks houden die hosters het voor gezien en kan jij nergens meer online
Dat weet ik, het is ook maar een antwoord op jouw vraagRoyz schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:27:
[...]
Ja maar dat is natuurlijk niet wat je wil. Straks houden die hosters het voor gezien en kan jij nergens meer online
* Outerspace haalt trouwens een KDR van minder dan 1

Dan ga je een keer sniperen en leg je 2 claymroes neer. Haal je het vast welOuterspace schreef op woensdag 28 november 2007 @ 12:14:
[...]
Dat weet ik, het is ook maar een antwoord op jouw vraag
* Outerspace haalt trouwens een KDR van minder dan 1Die airstrikes of de helicopter is gewoon handig om je KDR omhoog te brengen, alleen dat haal ik nooit
Speel jij trouwens op de xbox/ps3/pc? (je nick staat niet in de TS hier)
Verwijderd
Kan iemand mij uitleggen wat een bunny-hop en een dolphin dive is?
Ik zag laatst ergens op een server dat je een kick kon verwachten als je dit deed, maar hoe moet ik het herkennen?
Ik zag laatst ergens op een server dat je een kick kon verwachten als je dit deed, maar hoe moet ik het herkennen?
Bunny hop is contant als een opgefokte adhder (Of konijn..) rondspringen ipv rennen/lopen.
Dolphin dive is ehm... ... je weet wel
Ik zit volledig vast met de Single-player. Momenteel heb ik mijn collega-sniper helemaal gedragen naar het punt waar die helicopter ons moet komen ophalen, maar er komen daar extreem veel terroristen te voorschijn.
De C4 is geplaatst, vervolgens leg ik me naast mijn mede-sniper, knal er enkele af, verplaats mij naar de dropzones van de vijandelijke heli's, van zodra die pekels dat touw loslaten schiet ik ze vervolgens af, loop dan helemaal naar de andere kant (achter die botsauto's). Daar komen er nog honden op mij af en is het zowat onmogelijk om alles af te schieten/te herladen/kogels te ontwijken.
Is er iemand die tips heeft welke positie ik moet innemen. De training heb ik afgewerkt en het advies was om op normal te spelen maar om de uitdaging te versterken heb ik hardened geselecteerd. Heb het al moeilijk gehad maar op de moment zit ik echt vast.
De C4 is geplaatst, vervolgens leg ik me naast mijn mede-sniper, knal er enkele af, verplaats mij naar de dropzones van de vijandelijke heli's, van zodra die pekels dat touw loslaten schiet ik ze vervolgens af, loop dan helemaal naar de andere kant (achter die botsauto's). Daar komen er nog honden op mij af en is het zowat onmogelijk om alles af te schieten/te herladen/kogels te ontwijken.
Is er iemand die tips heeft welke positie ik moet innemen. De training heb ik afgewerkt en het advies was om op normal te spelen maar om de uitdaging te versterken heb ik hardened geselecteerd. Heb het al moeilijk gehad maar op de moment zit ik echt vast.
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.
Dat was inderdaad een leuk stukje. Ik deed 't als volgt
spoiler: title
Ik ging idd ook bij de sniper liggen, en dan knalde ik met m'n sniper eerst zoveel mogelijk gasten neer die dan helemaal van de overkant komen. 't is best belangrijk zoveel mogelijk van die gasten neer te maaien.
Als die choppers komen, dan moet je ff op je hurken gaan zitten (dan aim je beter) en dan knap je die lui een voor 1 op dat touw al overhoop (gewoon van te voren bovenin het touw aimen, dan is het gewoon een kwestie van (zonder adem inhouden) 1 voor 1 van het touw af schieten)! Dus eerst de chopper links, chopper rechts (1 na rechts volgens mij) en dan de chopper in ;'t midden meepakken. Ergens tussendoor nog reloaden. Ook zit er ineens een gast helemaal rechts van je die moet je niet vergeten. Nadat ik die lui van het touw af heb geschoten ga ik weer snipen, als het snipen niet goed gaat en ze komen te dichtbij dan moet je wel over naar je low range wapens! Oja, vergeet niet direct naar die chopper te lopen als je het haalt, want die gaat ook weer weg.
Edit: dat laatste zeg ik omdat ik zelf die fout in ging. Had ik 't eindelijk gehaald ging de chopper weer weg omdat ik niet snel genoeg instapte!
Als die choppers komen, dan moet je ff op je hurken gaan zitten (dan aim je beter) en dan knap je die lui een voor 1 op dat touw al overhoop (gewoon van te voren bovenin het touw aimen, dan is het gewoon een kwestie van (zonder adem inhouden) 1 voor 1 van het touw af schieten)! Dus eerst de chopper links, chopper rechts (1 na rechts volgens mij) en dan de chopper in ;'t midden meepakken. Ergens tussendoor nog reloaden. Ook zit er ineens een gast helemaal rechts van je die moet je niet vergeten. Nadat ik die lui van het touw af heb geschoten ga ik weer snipen, als het snipen niet goed gaat en ze komen te dichtbij dan moet je wel over naar je low range wapens! Oja, vergeet niet direct naar die chopper te lopen als je het haalt, want die gaat ook weer weg.
Edit: dat laatste zeg ik omdat ik zelf die fout in ging. Had ik 't eindelijk gehaald ging de chopper weer weg omdat ik niet snel genoeg instapte!
[ Voor 18% gewijzigd door Tommy The Cat op 28-11-2007 14:00 ]
Woei! Vandaag ook Call of duty 4 gehaald! Wat een fantastisch spel zeg niet normaal. Single player nog niet uitgeprobeerd, alleen nog maar multiplayer. 
Ik heb in het verleden veel multiplayer FPS's gespeeld (battlefield 1942 oa veel op lans ed), maar het is nog erg wennen om dit spel met mijn xbox360 controller te spelen! Pas na een paar rondes werd ik een keer niet laatste.
Inmiddels demolition en sniper unlocked. Morgen vrij! heel de dag gamen, heerlijk!
Ik heb in het verleden veel multiplayer FPS's gespeeld (battlefield 1942 oa veel op lans ed), maar het is nog erg wennen om dit spel met mijn xbox360 controller te spelen! Pas na een paar rondes werd ik een keer niet laatste.

Zal vanavond nog eens goed m'n best doen. 't probleem is echter wel dat ik in m'n sniper nog maar 20 kogels
heb zitten. Dus voor ik mijn C4 plaats pak ik daar al een ak-47 vast (ter vervanging van mijn revolver).
[ Voor 8% gewijzigd door Jegapia op 28-11-2007 13:51 ]
I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it.
Ik heb zelf een ook een legale versie van COD4, alleen word ik soms gekickt door PB. Met de melding, cd-key in use... Terwijl ik toch gewoon een originele versie heb.
geen spoiler, maar voor degenen die dit level nog niet hebben voltooid, en helemaal op eigen houtje willen doen, toch onder spoilertags geplaatst:Jegapia schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:44:
Zal vanavond nog eens goed m'n best doen. 't probleem is echter wel dat ik in m'n sniper nog maar 20 kogelsheb zitten. Dus voor ik mijn C4 plaats pak ik daar al een ak-47 vast.
spoiler:
Pak anders een ander sniper wapen, en munitie van de grond (zat te vinden op het pleintje). Vul ook je AK47 munitie bij (ook op de grond te vinden). Zo weet je tenminste zeker dan je dit level kunt uithouden.
Mocht je toch niet uitkomen, kijk dan ook ff naar de vorige topic(s). Daar zijn meerdere strategieën te vinden om dit level te voltooien
Mocht je toch niet uitkomen, kijk dan ook ff naar de vorige topic(s). Daar zijn meerdere strategieën te vinden om dit level te voltooien
"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D
Ik kan me trouwens niks herinneren van het plaatsen van C4 op dat punt...
spoiler: title
Je hoeft daar toch alleen maar weg te komen met je gewonde sniper-maat.
[ Voor 40% gewijzigd door Tommy The Cat op 28-11-2007 13:58 ]
je kan C4 plaatsen, ontploft vanzelf als die paljassen erover komen. Scheelt er weer enkelen.
Verwijderd
C4 ontploft niet vanzelf hoor! Dat zijn je claymores... Je hebt in dat stuk in ieder geval iets van 4 of 6 C4 pakketjes en 10 claymores. C4 plakte ik op de auto's die er staan voor een paar flinke explosiesJegapia schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:00:
je kan C4 plaatsen, ontploft vanzelf als die paljassen erover komen. Scheelt er weer enkelen.
Achja, ben geen doorwinterde gamer dus ik vergeef het mezelf

bunnyhop: wat hij zei ^^Nakebod schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:25:
Bunny hop is contant als een opgefokte adhder (Of konijn..) rondspringen ipv rennen/lopen.
dolphin dive (ook wel eens divebombing genoemd): aan komen rennen en dan gaan liggen (met ctrl dus) of aan komen rennen en springen en liggen. probeer maar eens, weet je waarom mensen het zo haten
Gisteravond ff het spel uitgespeeld op de een á moeilijkste graad. Moet zeggen dat de SP korter was dan ik had verwacht maar wat een intensiteit zeg .. prachtig die actie die continu doorloopt met korte breaks, animaties en een leuke verhaallijn.
Nu maar focussen op de Crysis SP mode en dan pas lekker de multiplayer van COD en Crysis spelen.
Nu maar focussen op de Crysis SP mode en dan pas lekker de multiplayer van COD en Crysis spelen.
Appeltje eitje. Ik heb er ook even over gedaan, totdat ik mij bedacht om eens lekker achterJegapia schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:34:
Ik zit volledig vast met de Single-player. Momenteel heb ik mijn collega-sniper helemaal gedragen naar het punt waar die helicopter ons moet komen ophalen, maar er komen daar extreem veel terroristen te voorschijn.
spoiler:
De botsauto's te gaan zitten. Het is een hoek, en niemand kan vanachter komen. Hoewel ze er in theorie overheen kunnen, doen ze dat niet. Af en toe komt er iemand om de hoek, en die leg je zo om. Rustig afwachten.
Daarna het moeilijke gedeelte: Rambo spelen, en je maat ophalen. Mij lukte het de tweede keer, gewoon goed de vaart er in houden
Daarna het moeilijke gedeelte: Rambo spelen, en je maat ophalen. Mij lukte het de tweede keer, gewoon goed de vaart er in houden
Is wel realistisch! Als ik IRL beschoten zou worden zou ik denk ik ook wel bukkenMavors schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:32:
[...]
probeer maar eens, weet je waarom mensen het zo hatenOf ga eens tegen mij spelen, dan ga je het ook wel haten
If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
Ik speel netjes op de PC en niet op de xbox zoals jouRoyz schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:00:
[...]
Dan ga je een keer sniperen en leg je 2 claymroes neer. Haal je het vast wel
Speel jij trouwens op de xbox/ps3/pc? (je nick staat niet in de TS hier)
Maar ik ga eerst mijn marksman voor de UZI zover krijgen op lvl 28 dat ik daarna maar eens ga snipen
Hmm, mag je mij toch eens uitleggen eigenlijk.Mavors schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:32:
[...]
bunnyhop: wat hij zei ^^
dolphin dive (ook wel eens divebombing genoemd): aan komen rennen en dan gaan liggen (met ctrl dus) of aan komen rennen en springen en liggen. probeer maar eens, weet je waarom mensen het zo hatenOf ga eens tegen mij spelen, dan ga je het ook wel haten
Kan me er ff geen voorstelling van maken. Wel hoe het er uit ziet, maar waarom mensen het zouden haten?
Ik bedoel, ik ren ook wel eens, en ga dan direct of hurken of liggen. Lijkt me vrij normaal om je zo klein mogelijk te maken ipv als schietschijf te blijven staan.
Of ik begrijp het verkeerd, of ik zie het probleem niet zo.
PWM schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:45:
[...]
Appeltje eitje. Ik heb er ook even over gedaan, totdat ik mij bedacht om eens lekker achter
spoiler:De botsauto's te gaan zitten. Het is een hoek, en niemand kan vanachter komen. Hoewel ze er in theorie overheen kunnen, doen ze dat niet. Af en toe komt er iemand om de hoek, en die leg je zo om. Rustig afwachten.
spoiler:
Ha ik ben dus niet de enigste die het zo heb gedaan
Het eerste stuk heb ik gedaan om aan het begin claymores neer te leggen en vervolgens vanachter een boom zoveel mogelijk tegenstanders neer te halen. Op het moment dat de helikopters komen is er even een moment pauze, ik heb toen een hoop AK's opgepakt en ben achter de botsauto's gaan zitten. Je kunt wel mannetjes van de helikopter af gaan snipen, maar er zijn meerdere helikopters en er komen nog een hoop anderen van alle kanten aanlopen (op 1 na hoogste moeilijkheidsgraad).
Programmer's Drinking Song: 99 little bugs in the code, 99 bugs in the code, Fix one bug, compile it again, 100 little bugs in the code. (go to start if bugs>0)
Het is dat je dit constant doet.Nakebod schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:59:
[...]
Hmm, mag je mij toch eens uitleggen eigenlijk.
Kan me er ff geen voorstelling van maken. Wel hoe het er uit ziet, maar waarom mensen het zouden haten?
Ik bedoel, ik ren ook wel eens, en ga dan direct of hurken of liggen. Lijkt me vrij normaal om je zo klein mogelijk te maken ipv als schietschijf te blijven staan.
Liggen, bukken, opstaan, bukken, liggen en dat in 1 vloeiende beweging en dan constant doeo de map heen. Die raak je dus nooit
Je hebt helemaal gelijk, natuurlijk maak je je zo klein mogelijk. het overgrote deel van de online spelers kan dit echter niet counteren (hoewel het niet zo heel moeilijk is). ik zal een voorbeeld proberen te geven waarom het irritant zou kunnen zijn:Nakebod schreef op woensdag 28 november 2007 @ 14:59:
[...]
Hmm, mag je mij toch eens uitleggen eigenlijk.
Stel je voor: je loopt en komt aan bij een hoek. een metertje of 5 voor deze hoek hoor je iemand van links komen. datzelfde moment komt hij de hoek om, jij meteen liggen en schieten. het voordeel? in de tijd dat je valt heb je zijn hele lichaam geraakt en is hij dus dood. het gaat hier om pure reactie en instinctieve handelingen. zodra je iemand tegenkomt ga je liggen! wat er gebeurd met je crosshair: zodra je (al dan niet nog in de lucht) "proned" ben, is je crosshair al zo accuraat mogelijk (je hoeft ook niet in te zoomen)
de divebombing is nog irritanter. bij deze variant spring je waarna je in de lucht gaat liggen. makkelijker om een lange valweg hoge accuracy te hebben. doordat je springt kom je ook nog een met je crosshair op hoogte van zijn/haar hoofd, gegarandeerde headshot...
De countertruukjes ga ik je echter niet leren, da's ook voor mezelf veeeeeel te gevaarlijk

Oh ok, op die manier.
Nah, laat mij maar ff knallen, dan is ie wel down hoor
Paar rockets/granaten erover, of een RPD, raak je behoorlijk veel mee 
Vond het anders al vaag, want zie vrijwel iedereen wel een keer rennen > liggen.
Editje: Hoe gooien sommige mensen granaten eigenlijk zo ver weg..
Of launchen ze die vanaf een wapen ofzo?
Heb niet het idee dat langer inhouden van g ook ervoor zorgt dat je harder gooit.
Nah, laat mij maar ff knallen, dan is ie wel down hoor
Vond het anders al vaag, want zie vrijwel iedereen wel een keer rennen > liggen.
Heb niet het idee dat langer inhouden van g ook ervoor zorgt dat je harder gooit.
[ Voor 29% gewijzigd door Nakebod op 28-11-2007 15:14 ]
Rennen, springen, onder de goede hoek...Nakebod schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:12:
dit is gewoonweg een belachelijke manier van spelen. Heb jij in het echt al eens iemand zien springen om vervolgens plat op zijn buik te gaan liggen en ondertussen nog eens de trekker overhalen ook?Mavors schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:09:
[...]
Je hebt helemaal gelijk, natuurlijk maak je je zo klein mogelijk. het overgrote deel van de online spelers kan dit echter niet counteren (hoewel het niet zo heel moeilijk is). ik zal een voorbeeld proberen te geven waarom het irritant zou kunnen zijn:
Stel je voor: je loopt en komt aan bij een hoek. een metertje of 5 voor deze hoek hoor je iemand van links komen. datzelfde moment komt hij de hoek om, jij meteen liggen en schieten. het voordeel? in de tijd dat je valt heb je zijn hele lichaam geraakt en is hij dus dood. het gaat hier om pure reactie en instinctieve handelingen. zodra je iemand tegenkomt ga je liggen! wat er gebeurd met je crosshair: zodra je (al dan niet nog in de lucht) "proned" ben, is je crosshair al zo accuraat mogelijk (je hoeft ook niet in te zoomen)
de divebombing is nog irritanter. bij deze variant spring je waarna je in de lucht gaat liggen. makkelijker om een lange valweg hoge accuracy te hebben. doordat je springt kom je ook nog een met je crosshair op hoogte van zijn/haar hoofd, gegarandeerde headshot...
De countertruukjes ga ik je echter niet leren, da's ook voor mezelf veeeeeel te gevaarlijk

Als ik wat veel van die marginalen tegenkom op een server ben ik er weg.
[ Voor 69% gewijzigd door Jegapia op 28-11-2007 15:20 ]
Ik ben opzoek naar een manier om al mijn favoriete servers toe te voegen in de 'favorite server'-list. Alleen... heb ik deze ip's van een clansite (hoge CoD4-clan). Nu kan ik al deze ip's handmatig invoeren 1voor1 maar aangezien het er tegen de 50 zijn ben ik dan nog wel even bezig...
Heeft iemand een idee om de 'favorite-server-list' te editen vanuit windows?
Google geeft geen resultaten... niet iets waar ik wat aan heb iig. De hele CoD4 map heb ik al afgezocht op mogelijke bestandjes welken eventueel te editen vielen... geen succes.
Google geeft geen resultaten... niet iets waar ik wat aan heb iig. De hele CoD4 map heb ik al afgezocht op mogelijke bestandjes welken eventueel te editen vielen... geen succes.
Ach, je wint er mee, vinden ze, ik moet er ook niets van hebben, maar goed, volblazen met de p90 lukt bij dat soort gasten wel, en anders is daar de almighty tube... (om vervolgens voor tuben00b, en dat je geen skillz hebt etc uitgemaakt te worden door degene die fanatiek aan het hoppen en diven is, zegt wel weer genoeg, 13 jarige kiddo'sJegapia schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:19:
[...]
dit is gewoonweg een belachelijke manier van spelen. Heb jij in het echt al eens iemand zien springen om vervolgens plat op zijn buik te gaan liggen en ondertussen nog eens de trekker overhalen ook?![]()
Als ik wat veel van die marginalen tegenkom op een server ben ik er weg.

"Mekker, blaat"
Verwijderd
Ik kan me heel goed voorstellen dat het spel online op een punt heel irritant gaat worden. Soms ben je gewoon binnen 5ms ofzo dood, en je mortyrdom werkt voor geen meter. Ook heb je perks (juggernaut, fast reload, dubble impact, en iets van faster gunfire ofzo) waarmee je eigenlijk wel heel snel de tegenstanders kan afmaken. En dan zit het al helemaal niet mee als er 3 gasten met lvl. 55 op je af komen rennen, allemaal een granaatje gooien en de UAV-radar en heli net aan staan. Ook zijn jou teamplayers natuurlijk weer nergens te bekennen, en ben je net door je kogels heen. Waarna je maar ergens panisch gaat liggen in een hoekje, hopend dat de heli je niet ziet, en ze langs je rennen.
I rest my case.
I rest my case.
Ga wars spelen, dan heb je dat soort onzin niet.Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:48:
Ik kan me heel goed voorstellen dat het spel online op een punt heel irritant gaat worden. Soms ben je gewoon binnen 5ms ofzo dood, en je mortyrdom werkt voor geen meter. Ook heb je perks (juggernaut, fast reload, dubble impact, en iets van faster gunfire ofzo) waarmee je eigenlijk wel heel snel de tegenstanders kan afmaken. En dan zit het al helemaal niet mee als er 3 gasten met lvl. 55 op je af komen rennen, allemaal een granaatje gooien en de UAV-radar en heli net aan staan. Ook zijn jou teamplayers natuurlijk weer nergens te bekennen, en ben je net door je kogels heen. Waarna je maar ergens panisch gaat liggen in een hoekje, hopend dat de heli je niet ziet, en ze langs je rennen.
I rest my case.
[ Voor 3% gewijzigd door blix op 28-11-2007 15:57 ]
Verwijderd
Als je op youtube gaat kijken staan er tonnen met filmpjes over CoD4 en de achievements hoe je deze moet behalen. Hoe hebben deze jongens dit opgenomen? ( X360 Versie )
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2007 16:04 ]
Simpel zat : Speel met een wat vastere groep zonder al deze verkloot foefjes. Ben je van heel het gezeik af, je krijgt meer een team vs. team, etc. etc.
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Lijkt me dat dit ergens opgeslagen is in je profiel dir (waar je savegames ook staan). Zou leuk zijn als het gewoon een simpele config is waar je met de hand servers aan toe kan voegen.Novah schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:31:
Ik ben opzoek naar een manier om al mijn favoriete servers toe te voegen in de 'favorite server'-list. Alleen... heb ik deze ip's van een clansite (hoge CoD4-clan). Nu kan ik al deze ip's handmatig invoeren 1voor1 maar aangezien het er tegen de 50 zijn ben ik dan nog wel even bezig...
Voor 1 Challange moet je 30feet naar beneden vallen, en dood gaan.
Ik ben van de hoogste gebouwen gesprongen, en dood gegaan, maar het lukt maar niet. Wat is een goed gebouw?
Ik ben van de hoogste gebouwen gesprongen, en dood gegaan, maar het lukt maar niet. Wat is een goed gebouw?
dat level met die neergeschoten helicopter (crash?) dan kun je daar een gebouw helemaal omhoog (zit een hek omheen), dit gebouw is de A bom in Search & Destroy. op 1 punt geen hek en een trappetje. spring op het muurtje bij het trappetje en naar beneden! jeronimooooooooPWM schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:37:
Verwijderd
Online in de mp map countdown, bij de raketsilo's naar beneden jumpen.PWM schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:37:
ik moet met een stinger een helicopter de lucht uit knallen maar hoe krijg ik in godsnaam de Lock On erop??
erop richten werkt niet en klikken oon niet
hoe moet ik het doen????????
erop richten werkt niet en klikken oon niet
hoe moet ik het doen????????
1. meer proberen voordat je gaat huilen.
2. gewoon dat ding in het zicht houden en dan gaat hij vanzelf locken.
2. gewoon dat ding in het zicht houden en dan gaat hij vanzelf locken.
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
heb jij de regels onderaan ff doorgelezen............
in het zicht houden werkt ook niet , heli gaat telkens achter het grote gebouw langs en zie ik hem niet meer
in het zicht houden werkt ook niet , heli gaat telkens achter het grote gebouw langs en zie ik hem niet meer
Hahaha daar had ik hem ook gehaald. Ik liep gewoon richting het stoom en wieeeeeeeeeeeee zo naar beneden maar wel een challenge completedVerwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 17:13:
[...]
Online in de mp map countdown, bij de raketsilo's naar beneden jumpen.
Verwijderd
Je kunt op de map Countdown in zo'n soort reactor springenPWM schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:37:
Ik viel per ongeluk tussen 2 platen op de hal in de map "pipeline" toen had ik hem ookPWM schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:37:
Ik ken hier de regels prima want ik loop hier al een tijdje rond.geitema schreef op woensdag 28 november 2007 @ 18:28:
heb jij de regels onderaan ff doorgelezen............
Feit blijft dat je hem gewoon WEL in het zicht moeten houden. Dus meer proberen.....
I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning
D'r is nog geen GoT server dacht ik.Vuurvoske schreef op woensdag 28 november 2007 @ 09:58:
Btw is er ook al iets van een GoT CoD4 server?
Kunnen jullie (Hut-Gaming) anders geen CoD4 servertje opzetten.
[ Voor 7% gewijzigd door Indy91 op 28-11-2007 21:47 ]
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
in de 2e missie moest ik javelin raketten wegschieten , ook met lock on
dat ging perfect maar nu moet 4 a 5 tanks uitschakelen en werkt mn javelin ineens niet meer
dat ging perfect maar nu moet 4 a 5 tanks uitschakelen en werkt mn javelin ineens niet meer
Eerst de voorste tank, dan de achterste. Kunnen ze geen kant meer op.
Videorecorder / dvdrecorder / harddiskrecorder... of gewoon een videocamara op je tv zetten en dan opnemen... of een tvkaart in je pc en opnemen...Verwijderd schreef op woensdag 28 november 2007 @ 16:04:
Als je op youtube gaat kijken staan er tonnen met filmpjes over CoD4 en de achievements hoe je deze moet behalen. Hoe hebben deze jongens dit opgenomen? ( X360 Versie )
niet zo heel moeilijk toch
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
bij geen enkele tank lockt de javelin , kan dus niet verder
Ik zit al sinds een x-aantal maanden niet meer bij hutIndy91 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 21:46:
[...]
D'r is nog geen GoT server dacht ik.
Kunnen jullie (Hut-Gaming) anders geen CoD4 servertje opzetten.
Beroeps brabander
NOg géén mailtje gekregen van CD-WOW dat de order alwéér vertraagt is ... zou hij dan toch dit weekend / maandag komen?
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Ben vanavond eindelijk door de sniper-level geraakt. Het heeft net wat moeite gekost maar is dan toch gelukt. Was ik er in geslaagd in die heli te geraken moest ik die kreupelen ook nog gaan halen. Terug uit de heli lopen naar kreupel, op mijn schouder gezwierd,
heli. Terug opnieuw beginnen
. Maar we zijn er.
Vind het wel goed dat er van die stevige stukken tussen zitten waar je niet zo maar doorrusht. Daar eb je nog een uitdaging aan.

Vind het wel goed dat er van die stevige stukken tussen zitten waar je niet zo maar doorrusht. Daar eb je nog een uitdaging aan.
http://www.game-monitor.comNovah schreef op woensdag 28 november 2007 @ 15:31:
http://www.hlsw.de (mijn favoriet)
ik had aan het einde van de beruchte snipermissie iets heel anders gedaan dan de meesten hier.. omdat dat na iets van 20x proberen nog steeds niet lukte:
Jammer dat het zo moest, voor de rest vind ik het weer absoluut een topspel (net als alle vorige CoD titels)
spoiler:
toen ik m'n gewonde maat op z'n plekje had neergelegd, en de eerste golf vijanden had weten te overleven (checkpoint net voordat de heli's komen)
helemaal naar de overkant rennen van waar je maat ligt, voorbij het zwembad, langs het muurtje gaan zitten.. kon de vijanden zien spawnen daar links achter de flat, en me versufd voorbij rennen omdat hun AI er blijkbaar niet op is geprogrammeerd dat je daar zit
alleen als de heli er eenmaal is moet je je nogal haasten om nog op tijd je maat op te kunnen rapen en in de heli te springen.
je maat kan in die 5 minuten dat je op die heli wacht trouwens niet dood .. golf na golf van mannetjes schiet hij af zonder een extra schrammetje op te lopen (terwijl als jij daar zit, ze je van alle kanten raken steeds)
helemaal naar de overkant rennen van waar je maat ligt, voorbij het zwembad, langs het muurtje gaan zitten.. kon de vijanden zien spawnen daar links achter de flat, en me versufd voorbij rennen omdat hun AI er blijkbaar niet op is geprogrammeerd dat je daar zit
alleen als de heli er eenmaal is moet je je nogal haasten om nog op tijd je maat op te kunnen rapen en in de heli te springen.
je maat kan in die 5 minuten dat je op die heli wacht trouwens niet dood .. golf na golf van mannetjes schiet hij af zonder een extra schrammetje op te lopen (terwijl als jij daar zit, ze je van alle kanten raken steeds)
Jammer dat het zo moest, voor de rest vind ik het weer absoluut een topspel (net als alle vorige CoD titels)
Verwijderd
Haha, goed gevonden.
Ik heb het toch een keer of 30 moeten proberen, uiteindelijk heb ik me zo wat naast hem gezet (aan de boom) en die zijde onder vuur gehouden. Had het bijna opgegeven maar ineens was die heli er
Lang niet zo'n spannend spel gespeeld.
Ik heb het toch een keer of 30 moeten proberen, uiteindelijk heb ik me zo wat naast hem gezet (aan de boom) en die zijde onder vuur gehouden. Had het bijna opgegeven maar ineens was die heli er
Ik ben helemaal hooked geraakt aan hardcore servers. Maakt het toch weer een stuk lastiger 
Dan heb je nog eens wat aan die UAV, en goed ook
Zonder de hardcore versie kan je gewoon mensen spotten en zie je ze op de radar... met hardcore is je hele hud weg
Dan heb je nog eens wat aan die UAV, en goed ook
Nu wel waarschijnlijk, ik heb de boel daar gecancelled, zit echt totaal geen gang in.dreameater schreef op woensdag 28 november 2007 @ 22:53:
NOg géén mailtje gekregen van CD-WOW dat de order alwéér vertraagt is ... zou hij dan toch dit weekend / maandag komen?
Het annuleren ging echter heel snel
Ik haal Cod4 wel bij MM ofzo.
Ik sinds twee dagen ook. Brengt bij mij ook weer een beetje het MoH:AA realism mod gevoel naar boven. Heb het idee dat er op hardcore servers ook een stuk tactischer gespeeld wordt.Outerspace schreef op donderdag 29 november 2007 @ 09:09:
Ik ben helemaal hooked geraakt aan hardcore servers. Maakt het toch weer een stuk lastiger
Dan heb je nog eens wat aan die UAV, en goed ookZonder de hardcore versie kan je gewoon mensen spotten en zie je ze op de radar... met hardcore is je hele hud weg
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
30x? Op veteran hoop ik? Ben nu ook bezig met "One shot, One kill" op veteran en dan is het toch aardig pittig.Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 05:16:
Haha, goed gevonden.
Als iemand de media files (de bestanden in de Main Folder) kan uploaden
(als ik het zelf moet doen gaat het 1 dag kosten en daar heb ik geen zin in ) dan kan ik er zo 1 opzetten !
edit
ik ben via via bezig de media files te uploaden, ill update hier
iso is onderweg naar de server , dan de iso mounten en de files eruit halen
scp rzr-cod4.iso root@xx.xx.xx.xx:/root root@xx.xx.xx.xx's password: rzr-cod4.iso 20% 1310MB 8.5MB/s 10:10 ETA
10 minuutjes dus
ik gebruik dus de iso van rzr voor de bestanden en flikker dan de iso weer weg, op deze manier kost het met geen dag om die server te kunnen installeren
edit
ik heb geen loopback in de kernel dus ik kan de iso niet mounten

moet even een creatieve oplossing verzinnen dus
[ Voor 56% gewijzigd door CrankyGamerOG op 29-11-2007 13:52 ]
KPN - Vodafone Ziggo Partner
Ik heb er ook wel een hele tiijd over gedaan (30+ keer op hardened). Nu is het wel zo dat het weeral een jaar geleden is dat ik nog eens even een shooter heb aangeraakt. Tijdens mijn training werd me aangeraden om op beginnersniveau te beginnen. Ik was daar niet echt mee akkoord dus ingame training en ben dus begonnen op hardened, dan is er wat uitdaging.Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 10:07:
[...]
30x? Op veteran hoop ik? Ben nu ook bezig met "One shot, One kill" op veteran en dan is het toch aardig pittig.
Heb op youtube een filmke gevonden van dat laatste stuk van die sniper missie. Ik weet niet op welk niveau het daar ingesteld staat maar alleszins niet op hardened, dan gaat het er wel iets harder aan toe.
(level daarna is ook wel vet. Dikke gun vast en knallen
Wanneer werkt die Double Tab Perk nou eigenlijk?
Bij Full-Auto lijkt hij me nutteloos. Is hij dan bedoeld voor Single Shot of Burst wapens?
Bij Full-Auto lijkt hij me nutteloos. Is hij dan bedoeld voor Single Shot of Burst wapens?
hoeveel mooier vinden jullie CoD4 tov van CoD3? ik heb CoD4 nog niet maar gister weer eens 3 gespeeld; erg leuk nog steeds maar niet erg next gen.. ik heb een CoD4 apart laten leggen (samen met assins creed) maar twijfel nog tussen de 2.. :}
[ Voor 8% gewijzigd door dadj op 29-11-2007 12:46 ]
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Ik heb alle CODs voor de 360.dadj schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:44:
hoeveel mooier vinden jullie CoD4 tov van CoD3? ik heb CoD4 nog niet maar gister weer eens 3 gespeeld; erg leuk nog steeds maar niet erg next gen.. ik heb een CoD4 apart laten leggen (samen met assins creed) maar twijfel nog tussen de 2.. :}
COD4 is niet te vergelijken met 2 en 3. De sfeer en graphics zijn gewoon compleet anders. Persoonlijk vind ik het veel mooier.
Volgens mij schiet je dan gewoon twee keer zo snel, dus hij is nuttig bij zowel single shot, burst als full auto wapens..PWM schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:44:
Wanneer werkt die Double Tab Perk nou eigenlijk?
Intel Core 2 Quad Q6600, Asus P5K, 4x1GB Corsair XMS2 PC2 6400 CL4, Asus 8800 GTS 512 MB, Creative Audigy 4, Vista Home Premium 32-bits
Verwijderd
Zeker voor CoD 4 gaan! De SP is gewoon heerlijk CoD style over-de-top-actie en met de MP kun je je tot half 2008 vermaken. Het ziet er daarbij echt heel strak uit met voldoende AA (wat ik nogal eens mis in 360 games), erg mooie effecten en aardige details in de textures... en dit alles op 60 FPSdadj schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:44:
Ik zal echter toegeven, ik heb AC niet... maar de wisselende reviews doen mij sterk vermoeden dat AC er mooi uit ziet, en eventjes heel erg leuk kan zijn, maar dat het toch snel zal gaan vervelen. Veel meer dan 30 uur zul je uit AC denk ik niet halen... Bij CoD 4 ben je dan net begonnen!
(toegegeven, ik ben al sinds CoD 1 op de pc een beetje een CoD fanboy, dus erg objectief ben ik misschien ook weer niet
Volgens mij is double tap juist effectief bij full-auto of burst wapen(s) (alleen M16 toch?). Single shot assault rifle (G3) schiet al zo snel als je vinger kan trekken en heeft hier volgens mij weinig nut. Snipers hebben (over het algemeen) weer te veel recoil om sneller mee te kunnen schieten.d_star schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:13:
[...]
Volgens mij schiet je dan gewoon twee keer zo snel, dus hij is nuttig bij zowel single shot, burst als full auto wapens..
Met name in close combat kun je met een full-auto wapen + double tap iemand erg snel neer krijgen... je schiet immers 2x zo veel kogels in dezelfde tijd! Daarbij werkt het erg lekker i.c.m. de M16 om lekker snel te bursten
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 13:24 . Reden: Reactie op d_star ]
hm ok.. misschien beide games dan maar? :}
trouwens, in de gametrailers review zeggen ze dat CoD4 12 to 15 uur duurt in SP.
trouwens, in de gametrailers review zeggen ze dat CoD4 12 to 15 uur duurt in SP.
XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Verwijderd
4 is imho niet te vergelijken met 3. Ik vind 3 overigens nog steeds wel leuker om te spelen dan 4. Ik vind 4 iets te hectisch. Voordelen die ik 3 vind hebben is over het algemeen wat meer onderlinge communicatie ook met wildvreemden, je kan je eigen server uitkiezen, minder hectiek, en WO2 heeft wat meer sfeer dan modern warfare, imho.dadj schreef op donderdag 29 november 2007 @ 12:44:
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 13:29 ]
kmoet zeggen... heb echt enorm genoten van COD 4 net als 1 2 en 3 geweldige serie is dit... alleen jammer dat je het zo snel uitspeelt maar zeker de moeite waard.. in tijden weer een spannend spel nu maar eens beginnen aan AC....
Did you know that i can bend minds with my spoon ?
Verwijderd
ik hou niet eens van 'realistische' shooters, maar COD4 SP is boven alle verwachting. heb 'm net uitgespeeld, wat een game! ik vond die sniper missie het mooist gedaan, de sfeer van die verlaten stad is geweldig. sowieso is deze game gebouwd rond de sniper rifle heb ik het idee, ik heb denk ik 90% van de vijanden gesniped
en het einde vond ik verbazingwekkend genoeg ook best ok!
multi boeit me verder niet zo, maar de SP is echt goed, al zij het idd wat aan de korte kant.
edit : dit is trouwens de eerste game die ik gezien heb waarin je tijdens het laden van de missie al een soort van briefing krijgt. niet alleen maakt dit het laden van missies een stuk minder saai, het bespaart je ook nog eens tijd op het moment dat je wel kan spelen. goed bedacht!
multi boeit me verder niet zo, maar de SP is echt goed, al zij het idd wat aan de korte kant.
edit : dit is trouwens de eerste game die ik gezien heb waarin je tijdens het laden van de missie al een soort van briefing krijgt. niet alleen maakt dit het laden van missies een stuk minder saai, het bespaart je ook nog eens tijd op het moment dat je wel kan spelen. goed bedacht!
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 29-11-2007 14:23 ]
Ik zou je echt aanraden om ook MP te spelen. Je weet niet wat je meemaakt. De intensiteit van SP is ook te vinden in MP. Alleen laat je sniper voorlopig achterwege, want deze reageert in MP totaal anders dan in SP (wordt gefixt in patch 1.3).Verwijderd schreef op donderdag 29 november 2007 @ 14:21:
sowieso is deze game gebouwd rond de sniper rifle heb ik het idee, ik heb denk ik 90% van de vijanden gesnipeden het einde vond ik verbazingwekkend genoeg ook best ok!
Ik kwam gister nog een bericht tegen op de IW forum (klik):
Hey Everyone --
Wanted to give you a heads up that we've added even more to the upcoming patch / update thanks solely to ALL of your feedback on the Sniper Rifle, and ACOG Scope.
We have fixed the bullet registration "Accuracy" of the Sniper Rifles and ACOG Scope thanks to your feedback, so you will now have improved hit detection when using those weapons / attachment.
Again, thanks to everyone who sent in emails, posted on the forums, made videos, or let us know in any other way about this. It's fixed now and will be in the upcoming patch for PC (v1.3).
"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D
Verwijderd
Lol. Ik heb het spel op mn raptor gezet en het is al ingeladen voor de briefing gedaan is. Ik had em beter op mn 7200 RPM gezet.Dit is trouwens de eerste game die ik gezien heb waarin je tijdens het laden van de missie al een soort van briefing krijgt. niet alleen maakt dit het laden van missies een stuk minder saai, het bespaart je ook nog eens tijd op het moment dat je wel kan spelen. goed bedacht!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Blijf ontopic! Post inhoudelijk en blijf beleefd!
Geen slow-chat. Geen one-liners. Geen offtopic geblaat. Geen nutteloze mededelingen!
Problemen met Punkbuster horen niet in dit topic thuis!
Blijf ontopic! Post inhoudelijk en blijf beleefd!
Geen slow-chat. Geen one-liners. Geen offtopic geblaat. Geen nutteloze mededelingen!
Problemen met Punkbuster horen niet in dit topic thuis!