[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.655 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Kill / Death Rating

Weet iemand trouwens nog het antwoord van de door mij gestelde vraag op de een-na vorige pagina? Echt gewoon richting het einde van de game en kom ik niet verder door zoiets stoms :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op zondag 25 november 2007 @ 21:40:
Net geen 100 kills :( (op xbox360 overigens)

[afbeelding]
Nice! Ik had laatst nog een erg lekkere 35 - 7 op strike en gisteren nog een aardige 59 - 17 ook op shipment (beide domination). Shipment voelde vooral goed omdat ik een G3 gebruikte welke met zijn single shot niet echt ideaal is voor de chaos-games op shipment... wel goede aiming practice uiteraard :)

Dat blijf ik toch een leukste vinden aan een multiplayergame als CoD, je merkt zelf echt dat je steeds beter en beter wordt en ziet dit direct terug in het aantal kills dat je gemiddeld maakt. Ik miste vooral dit toch in Halo 3 waar je naar mijn idee iets meer afhankelijk bent van je team, om de één of andere reden frustreerde ik me in ieder geval echt kapot aan de Halo 3 MP. Eindelijk een goede Xbox360 vervanging voor Counter-Strike Source _/-\o_

Wat zijn hier overigens de favo gametypes? Tot nu toe vind ik domination het leukste. Het heeft precies de goede pacing naar mijn idee: niet zo hectisch als headquarters en niet zo rustig als TDM. Al heb ik de andere gametypes nog niet heel veel gespeeld dus misschien verandert het nog. Als ik straks level 55 ben zal ik me ook eens aan search & destroy wagen. Ik wil echter nog niet te snel levelen dus blijf nog even de minder lucratieve gametypes spelen ;)
osc4r schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:38:
Kill / Death Rating

Weet iemand trouwens nog het antwoord van de door mij gestelde vraag op de een-na vorige pagina? Echt gewoon richting het einde van de game en kom ik niet verder door zoiets stoms :P
spoiler:
Als het goed is moet je daar de deur door, linksaf en ergens aan het einde van die gang een muur opblazen om in de laatste ruimte te komen. Als het goed is lopen je team-maten daar ook naartoe. Ik heb wel vaker gelezen dat dit soms niet helemaal goed gaat en dat je dan het level opnieuw moet starten en hopen dat ze de volgende keer wel meelopen.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Ik lag helemaal in een deuk toen ik met een heavy machine gun (SAW?) de heli de lucht uit knalde :D

Hoe kan je uberhaupt zo'n heli besturen?

[ Voor 18% gewijzigd door Gunner op 26-11-2007 14:44 ]

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:31

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Gunner schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:44:
Hoe kan je uberhaupt zo'n heli besturen?
Niet, helaas.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Dit weekend ook maar eens begonnen aan multiplayer en die is inderdaad perfect behalve dat je inderdaad geen server kan kiezen. Maar die opjectives en ranks maken het zo vet en verslavend. Alleen zuig ik nog best hard ik ben al blij als ik positieve score heb :P
Gister had ik een row van 6 kills zonder dead en moest er dus nog 1 voor helicopter. Maar toen werd ik helaas net gesniped :(

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:40

Royz

Kleurenblind!!

Ik neem aan Kill/Death Ratio.

Shit had ik het toch moeten shoppen :P

@Jiggleman, waarom wil je niet te snel levelen? :) ben wel benieuwd naar je achterliggende gedachte

[ Voor 18% gewijzigd door Royz op 26-11-2007 14:51 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gunner
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online

Gunner

Invincibles

Hoe werkt dat dan? Het boekje in m'n doosje is wel heel ergs summier :(

Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gunner schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:51:
[...]

De Heli doet het zelf....Geen input voor nodig. De kills tellen uiteraard wel voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:50
Gunner schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:51:
[...]

als je een 7 kill streak haalt krijg je een optie om een heli in te roepen. je drukt dus 1x op een knop en die heli komt aanvliegen en schiet iedereen voor je kapot.

zelf kun je gewoon doorgaan waar je mee bezig was dus.

Van mij hadden ze die heli niet toe hoeven voegen. veel te goed als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

THE_CR0SS schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:55:
[...]

als je een 7 kill streak haalt krijg je een optie om een heli in te roepen. je drukt dus 1x op een knop en die heli komt aanvliegen en schiet iedereen voor je kapot.

zelf kun je gewoon doorgaan waar je mee bezig was dus.

Van mij hadden ze die heli niet toe hoeven voegen. veel te goed als je het mij vraagt.
Maakt het in mijn ogen juist beter.... wordt je tenminste beloond voor je killstreak!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 30-10-2021
Mwa ik wordt bijna nooit gedood door een heli omdat je zoveel schuilplaatsen en gebouwen in kan op een map vind ik het eigenlijk wel prima. Airstrikes vind ik irritanter omdat die een stuk sneller langskomen en je daarvoor echt onder beton ofzo moet gaan staan om niet geraakt te worden.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:43:
....
spoiler:
Als het goed is moet je daar de deur door, linksaf en ergens aan het einde van die gang een muur opblazen om in de laatste ruimte te komen. Als het goed is lopen je team-maten daar ook naartoe. Ik heb wel vaker gelezen dat dit soms niet helemaal goed gaat en dat je dan het level opnieuw moet starten en hopen dat ze de volgende keer wel meelopen.
spoiler:
Dat is dus het stukje dat erna komt! Ik heb het nog over die rood verlichte gang waar je langs de silo's moet omdat het midden met dozen geblokkeerd is.. Als ik dan overal langs loop, iedereen afslacht en door de deur ga die die capitein moet dicht doen blijft hij dus maar staan wenken... Heb er serieus nu al gewoon een uur aangezeten maar niets helpt :(!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De heli is redelijk makkelijk neer te halen. Ikzelf vind die extra bonussen als je lekker goed bezig bent een leuke toevoeging. Geeft het een beetje een gevoel dat er meer is dan alleen maar man op man gevechten.

Hoi trouwens! Eerste post hier, net geregistreerd op deze o zo geweldige site!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:03:
De heli is redelijk makkelijk neer te halen. Ikzelf vind die extra bonussen als je lekker goed bezig bent een leuke toevoeging. Geeft het een beetje een gevoel dat er meer is dan alleen maar man op man gevechten.

Hoi trouwens! Eerste post hier, net geregistreerd op deze o zo geweldige site!
Welkom :)

Die heli is inderdaad makkelijker te ontwijken dan die Airstrikes.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hedphuq
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online

Hedphuq

Xbox Live: VV1R3D

Vorige week ook maar aangeschaft (X360). Halverwege SP (op Veteran) gestopt omdat MP te verslavend is. Kan er maar niet mee ophouden. Wat een ervaring. SP trouwens ook zeer goed van wat ik heb gezien. Mooi contrast tussen de missies als Soap en Jackson. Kanshebber om mijn GOTY te worden.

Xbox Live: VV1R3D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hedphuq schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:31:
Vorige week ook maar aangeschaft (X360). Halverwege SP (op Veteran) gestopt omdat MP te verslavend is. Kan er maar niet mee ophouden. Wat een ervaring. SP trouwens ook zeer goed van wat ik heb gezien. Mooi contrast tussen de missies als Soap en Jackson. Kanshebber om mijn GOTY te worden.
Jaar is al bijna voorbij. Voor mij is ie dus al GOTY _/-\o_ :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:50:
[...]

Ik neem aan Kill/Death Ratio.

Shit had ik het toch moeten shoppen :P

@Jiggleman, waarom wil je niet te snel levelen? :) ben wel benieuwd naar je achterliggende gedachte
Het levelen voegt toch iets toe, je kijkt toch steeds hoeveel XP je nog moet voor het volgende level, welke wapens/perks je dan krijgt etc. Als ik hier lees dat je in een goede search & destroy game iets van 3000 XP kan halen heb ik no-time alles unlocked. Voorlopig vind ik het wel leuk om alles wat langszamer te unlocken en uit te proberen. Al heb ik de laatste tijd wel wat nutteloos spul gekregen: Eavesdrop, Iron lungs, snipers (ben niet zo'n sniper :P ). M'n volgende level (37) levert me echter een mooie G36 op :D
osc4r schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:59:
[...]

spoiler:
Dat is dus het stukje dat erna komt! Ik heb het nog over die rood verlichte gang waar je langs de silo's moet omdat het midden met dozen geblokkeerd is.. Als ik dan overal langs loop, iedereen afslacht en door de deur ga die die capitein moet dicht doen blijft hij dus maar staan wenken... Heb er serieus nu al gewoon een uur aangezeten maar niets helpt :(!
Aangezien het hetzelfde probleem betreft (AI die niet meeloopt / blijft staan / doet wat ie moet doen) denk ik dat je toch eens moet proberen om het level opnieuw te starten. Dan hoop ik wel voor je dat je niet op veteran aan het spelen bent ;) Ik weet er zelf ook niet alles vanaf maar heb hier en daar gelezen dat de AI op bepaalde punten kan blijven steken. De enige oplossing hiervoor zou het opnieuw starten van het level zijn... maar goed, dit is allemaal 'hearsay' hoor! Dus als iemand een betere oplossing aandraagt dan zou ik dat eerst proberen!

Over de airstrikes / choppers: op zich een leuke toevoeging en heb er eigenlijk niets op tegen. Ik word vooral vaak geschoten door de chopper. Meestal door eigen stommiteit (een sprintje naar de volgende cover haal ik wel... knal! poef! paf!... oh, toch niet |:( ) maar soms zit ik ergens binnen en dan schiet hij me echt door een kiertje o.i.d. neer. Dan irriteert hij me wel weer een beetje. Aan de andere kant is het wel weer leuk om hem zelf in te roepen of neer te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:50:
[...]
Het levelen voegt toch iets toe, je kijkt toch steeds hoeveel XP je nog moet voor het volgende level, welke wapens/perks je dan krijgt etc. Als ik hier lees dat je in een goede search & destroy game iets van 3000 XP kan halen heb ik no-time alles unlocked. Voorlopig vind ik het wel leuk om alles wat langszamer te unlocken en uit te proberen. Al heb ik de laatste tijd wel wat nutteloos spul gekregen: Eavesdrop, Iron lungs, snipers (ben niet zo'n sniper :P ). M'n volgende level (37) levert me echter een mooie G36 op :D
Ah, ik heb zelf zoiets van ik wil zo snel mogelijk naar level 55 en daarna ga ik voor alle challenges :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil COD4 eigenlijk via steam kopen, alleen nu is mijn vraag: start je het spel op éénzelfde manier op zoals je ook bij bv hl2 of css doet? Dat je je servers uitzoekt via steam?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:51

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:05:
Ik wil COD4 eigenlijk via steam kopen, alleen nu is mijn vraag: start je het spel op éénzelfde manier op zoals je ook bij bv hl2 of css doet? Dat je je servers uitzoekt via steam?
Dat is inderdaad een optie :) Een andere optie is dmv thirt-party software (zoals Xfire, ASE etc.) naar een server toe gaat. Ik gebruik hier normaal xfire voor.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

'Awaiting connection' :|

Dit is al dagen zo, is er nog geen fatsoenlijke patch hiervoor uitgekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Gokje: KillDeathRatio, meestal afgekort als kill/death oid.

Anyway, eens kijken of de goedheiligman nog wat ruimte over heeft naast de andere cadeaus voor dit spel, schijnt online toch wel leuk te zijn. Is niet verkeerd ook, als die nieuwe releases allemaal uitgespeeld zijn dalijk, en WolfET weer gaat vervelen :+

[ Voor 0% gewijzigd door TheZeroorez op 26-11-2007 17:59 . Reden: he fuck, pagina 11 :/ ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blue_Fear
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 22-09-2024
Weet iemand waarom de Barret .50 zo slecht schiet??

Ik raak er geen hond mee en met de R700 wel...

Moet je er anders mee schieten ofzo?? Rekening houden met wind e.d. als in de SP??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:58:
[...]

Maakt het in mijn ogen juist beter.... wordt je tenminste beloond voor je killstreak!!
Ja, vind ik ook wel! Het is elke keer weer kicken als je een airstrike of heli haalt. Ik vind alleen wel de heli erg kort op de airstrike zitten (heli is zeven kills, airstrike zes, toch?). De heli had van mij wel op tien mogen zitten of zo. Alhoewel... dan haal ik 'm zelden. ;)
Stomme vraag misschien, want ik heb al genoeg airstrikes en heli's gehaald, maar hoe gaat het nou als je een airstrike haalt en dan een heli...? Is die airstrike dan geannulleerd? Ik kan me herinneren dat ik een airstrike had en daarna een heli, maar misschien zat daar wel een beurt tussen (het gaat soms zo snel allemaal...!!!) Ik zou graag willen weten hoe het exact werkt: volgens mij kan je geen airstrike meer doen als je een heli hebt gehaald, toch...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16:01

Pinjataaa

Hit me!

Geen airstrike als je heli krijgt, je raakt de airstrike dus kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maar eh... wordt de counter gereset als je een airstrike doet? Stel je haalt een airstrike, voert 'm meteen uit en die strike levert je weer kills op: dan krijg je dus een heli...? Ja, ik kan het de volgende keer gewoon uitproberen, maar zo vaak haal ik ook weer geen airstrike... Maar ik zou het graag weten, want als ik weet dat het uitvoeren van een airstrike m'n kans op een heli om zeep helpt, dan wacht ik liever met die airstrike: een heli levert meestal meer op.

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 21:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 21:27:
Maar eh... wordt de counter gereset als je een airstrike doet? Stel je haalt een airstrike, voert 'm meteen uit en die strike levert je weer kills op: dan krijg je dus een heli...? Ja, ik kan het de volgende keer gewoon uitproberen, maar zo vaak haal ik ook weer geen airstrike... Maar ik zou het graag weten, want als ik weet dat het uitvoeren van een airstrike m'n kans op een heli om zeep helpt, dan wacht ik liever met die airstrike: een heli levert meestal meer op.
Nee, de streak gaat gewoon door. Dus airstrike, uitvoeren, 2 kills en heli :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Wel godverdomme (sorry voor het taalgebruik hoor!).
Maar na paar dagen niet gespeeld te hebben, wil ik lekker potje spelen krijg k dit! :
http://tinypic.com/view.php?pic=6p6b7tx&s=1
Slaat werkelijk nergesn op, ik heb niet eens gedacht om een klote cheat te gebruiken word je even permanent gebanned door PB?!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Precies hetzelfde heb ik ook, volgens mij komt het door patch 1.2. Punkbuster zelf zegt dat het door een illegale (of reeds gebruikte) CD-key komt terwijl ik hem origineel heb. Maar nu ben ik wel mooi banned op 3 servers. En ben eigenlijk bang om opnieuw te connecten naar een server om weer banned te raken.

[ Voor 36% gewijzigd door Metalbuster op 26-11-2007 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:07
In de OP staat dat je met een vijf-kill Streak een airstrike unlocked, maar dit is toch bij een zes-kill streak?

Kheb een vraagje, ik ben een newbie op het gebied van cod4 mp. Je verdient door kills en challenges hogere levels. Wat betekent een hoger level, unlocked dat nog iets?
Naarmate je meer kills en challenges haalt verdien je ook perks wat ik dan zie als speciale vaardigheden of speeltjes en je unlocked extra wapens.

Die exta vaardigheden en wapens, is dat iets dat op kan raken doordat je het toekent aan een class, of zijn die custom classes gewoon vijf verschillende uitvoeringen van jezelf 'in game' en kun je dat onuitputtelijk aanpassen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joss
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-08 15:08
3 kills UAV, 5 kills airstrike, 7 kills heli

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Hardcore mode boven alles! :)
Echt, na die enkele uren gespeeld te hebben ben ik er echt van overtuigd. Voelt veel lekkerder aan. Je knalt vijanden sneller dood dus een snelle reactie is belangrijk. En het is veel realistischer natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Metalbuster schreef op maandag 26 november 2007 @ 21:42:
Precies hetzelfde heb ik ook, volgens mij komt het door patch 1.2. Punkbuster zelf zegt dat het door een illegale (of reeds gebruikte) CD-key komt terwijl ik hem origineel heb. Maar nu ben ik wel mooi banned op 3 servers. En ben eigenlijk bang om opnieuw te connecten naar een server om weer banned te raken.
Wat is dat voor bull****, wat kunnen we eraan gaan doen.
Overigens checkte ik daarnet toevallig of ik 1.2 had, en er stond current version 1.0, terwijl toen ik de patch OPNIEUW installeerde de fout kreeg dat ik 1.2 al had 8)7 .
Ik snap er de ballen niet van, en ik hoop niet op elke server banned te zijn. Want dat is aardig verneukeratief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

rCk schreef op maandag 26 november 2007 @ 21:32:
Maar na paar dagen niet gespeeld te hebben, wil ik lekker potje spelen krijg k dit! :
Slaat werkelijk nergesn op, ik heb niet eens gedacht om een klote cheat te gebruiken word je even permanent gebanned door PB?!!!
Ben je mooi klaar mee dan.. maar goed pb zuigt dan ook zwaar hard.
Sowieso slaat heel die 1.2 patch nergens op want ik had CoD4 gepatched voordat die update functie ingame kwam en nu blijft die maar zeuren dat ik moet updaten.. vet irritant dus.
Kan niet wachten op de eerste echte patch :).

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Laatst online: 22-04 22:43
Ik ben op zoek naar benchmarks voor dit spel van single core vs dual core, weet iemand een linkje?

Kom er met google niet uit. Momenteel draait het online prima met 1024x768 alles low, vrijwel altijd 60+ fps (60-110 ofzo). Een 4200+je is echter maar iets van 65 euro. Als het echt helpt de minimum framerate van dit spel verbeteren upgrade ik graag, aangezien UT3 er ook blij mee zal zijn...

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Soepster schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:10:
Ik ben op zoek naar benchmarks voor dit spel van single core vs dual core, weet iemand een linkje?

Kom er met google niet uit. Momenteel draait het online prima met 1024x768 alles low, vrijwel altijd 60+ fps (60-110 ofzo). Een 4200+je is echter maar iets van 65 euro. Als het echt helpt de minimum framerate van dit spel verbeteren upgrade ik graag, aangezien UT3 er ook blij mee zal zijn...
Wat heb je er precies aan? Ik draai met een 8800 GTS alles open 1280x1024 en fps gemiddeld 50/55 tot soms 30/40 en 80/90...
Maar wat heb je er precies aan om zoveel fps te hebben? Vanaf 50 fps is prima speelbaar hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Tommy The Cat schreef op maandag 26 november 2007 @ 21:42:
In de OP staat dat je met een vijf-kill Streak een airstrike unlocked, maar dit is toch bij een zes-kill streak?
Nee gewoon 5 kills = airstrike
Kheb een vraagje, ik ben een newbie op het gebied van cod4 mp. Je verdient door kills en challenges hogere levels. Wat betekent een hoger level, unlocked dat nog iets?
Naarmate je meer kills en challenges haalt verdien je ook perks wat ik dan zie als speciale vaardigheden of speeltjes en je unlocked extra wapens.
Als je een bepaalde rank haalt, dan unlock je een bepaalde wapen of perk. Hoe hoger je rank, des te meer je hebt unlocked. Als je lvl 55 hebt gehaald, dan heb je alle wapens en perks unlocked. ;)
Die exta vaardigheden en wapens, is dat iets dat op kan raken doordat je het toekent aan een class, of zijn die custom classes gewoon vijf verschillende uitvoeringen van jezelf 'in game' en kun je dat onuitputtelijk aanpassen?
Het zijn custom classes die je telkens kan veranderen (niet ingame trouwens). Je verliest er geen punten of ranks mee. Je kan dus net zo vaak van perks of wapens veranderen als je maar wilt. :)
Ook kun je dezelfde wapen bij meerdere classes gebruiken. (gelukkig maar)
Tussen spellen door heb je vaak iets van 25 seconden om laatste aanpassingen te doen aan je class. Stel je hebt een perk of wapen unlocked met het laatste spel. En je wilt meteen uitproberen, dan kun je dit in dit tijdsbestek je class gauw veranderen.

Ik hoop dat ze in de toekomst dit veranderen trouwens. Als je uitvoerig (lees 1-2 minuten) bezig wilt zijn om je class te veranderen, dan moet je perse een spel afsluiten. Ik hoop dat je dit in de toekomst ook tijdens een spel kan doen. :9

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vic Vega schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:49:

Als je een bepaalde rank haalt, dan unlock je een bepaalde wapen of perk. Hoe hoger je rank, des te meer je hebt unlocked. Als je lvl 55 hebt gehaald, dan heb je alle wapens en perks unlocked. ;)
Sommige dingen unlock je door de challenges overigens (weapon attachments en camouflage etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-07 12:15
dan moet de rest van de server 1-2 min, gaan wachten todat jij je perk heb geupdate?
dacht het niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

detonated schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:59:
dan moet de rest van de server 1-2 min, gaan wachten todat jij je perk heb geupdate?
Nee maar als je ff naar een spectator slot kan switchen en dan je custom classes aanpassen zou wel mooi zijn.

Hoef je in ieder geval niet helemaal van de server te disconnecten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

detonated schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:59:
Nee, natuurlijk niet. Wat DaitoX.nl zegt, gewoon op spectate.
Sommige servers die druk bezocht worden, kun je nauwelijks joinen. En als je eenmaal binnen bent, dan wil je liever niet het spel afsluiten om dingen te updaten aan je class. Als je dit tijdens het spel kunt doen, dan is dit toch handig, of zie ik 't verkeerd? :?
Tommy The Cat schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 00:04:
Kun je overigens meer dan 1 weapon attachment tegelijk gebruiken? Dat zou erg mooi zijn :).

De m4 carbine vind ik wel een fijn wapen, alleen jammer dat ie maar 60 bullets heeft. Kun je dit met een bepaalde perk nog opkrikken?
1 attachment per wapen. Anders heeft iedereen op het laatst dezelfde Uber-wapen. Zo is het nog tenminste gebalanceerd.

Met de perk Bandolier kun je meer munitie krijgen. Vind alleen zonde van je perkslot. Munitie is er zat te vinden op de grond. :)

[ Voor 35% gewijzigd door Vic Vega op 27-11-2007 00:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
Kun je overigens meer dan 1 weapon attachment tegelijk gebruiken? Dat zou erg mooi zijn :).

De m4 carbine vind ik wel een fijn wapen, alleen jammer dat ie maar 60 bullets heeft. Kun je dit met een bepaalde perk nog opkrikken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net een paar singleplayer missies gespeeld en ik ben ERG onder de indruk. _/-\o_ O+ d:)b

Zonder meer één van de beste game-ervaringen van 2007 wat mij betreft.

Ik heb even een 'probeerversie' geïnstalleerd en een paar singleplayer missies gespeeld.
sorry voor diegenen die hier aanstoot aan nemen, maar ik heb CoD2 gekocht en op een pas geïnstalleerde volledige gepatchde core2duo xp-pc slaat het spel er telkens uit bij opstarten of bij een mapchange (online gamen). Hierna heb ik dezelfde game bij iemand anders geïnstalleerd, met een medium vista pc, netjes in orde, zelfde probleem... Ik was echt SUPER pissed. Ik was er redelijk goed in, speelde het erg graag, maar kon het niet spelen door één of ander bagger buggy afgeleverd product. Als je online zoekt zijn er wel meerdere met dit probleem. Dergelijke moeilijkheden die je met pc gamen ervaart kom je maar al te vaak tegen, en de lakse houding van de pc devvers komt me m'n strot uit, zelfde met Dark messiah, maar goed... Dus je kan het me niet kwalijk nemen.

Goed, ik leg het spel nu wel opzij en van zodra het kan (student hier) ga ik deze game halen.

Hoe slagen ze er toch in om weer een dergelijke 'silky smooth' gameplay uit hun games te halen. Echt prachtig. De actie blijft maar gaan en gaan en gaan. Je voelt gewoon dat hier duidelijk massaal is geplay-test want de vooruitgang door de levels gaat bij mij erg natuurlijk. Je hoeft bijna nooit naar het 'objective' cirkeltje te staren, je weet namelijk zo waar je heen moet of bij wie je moet staan door de actie op battlezone goed te interpreteren. Het mag dan wel scripted zijn, maar het is zo heerlijk gestroomlijnd dat het me niets kan schelen.

De wapens, het lopen, de gameplay, gebruik van granaten, flashbangs, alles is en werkt gewoon perfect. Heerlijk eenvoudige input ook. Alle functionaliteit maar met veel minder knoppen dan een willekeurige andere shooter in hetzelfde genre, zo lijkt het toch. Hier is dus ook goed over nagedacht. Ondanks de modernere wapens en tactics zijn de controls gelijkaardig aan en even simpel als CoD2.

Ondanks de console versies voelt de pc versie helemaal goed aan. (je begrijpt wel wat ik bedoel, native voor de pc gemaakt). Niet één of andere console port die duidelijk veel te zwaar is voor wat het grafisch voorstelt. (graw anyone?) Dit verbaasde me nog wel het meest van alles. Ik heb een eenvoudige passieve 7600gt (niet het gebruikelijke tweakers geweld) en het draaide SUBLIEM. Native op 1440*900 verwachtte ik het ergste, maar het ziet er bijzonder gelikt uit, zonder ook maar één framedrop, hapering, of wat dan ook. Gewoon zo smooth zoals ik het zelden zag. Andere settings gewoon op medium, beetje AA, beetje AF, ...

Het ziet er in elk geval beter uit dan BF2, graw/rainbow six, of andere games die op dezelfde pc gemaxt zijn tot op het punt waarop ze nog vlot draaien.

Verder denk ik dat DIT de echte BF2 beater is, en niet ET:QW. EA mag hier wel een voorbeeld aan nemen. De voertuigen in BF2 wordt je toch snel beu, ik speel liever een spel dat meer shooter gericht is. Ook de hits zijn veel zuiverder (itt die rare hitbox toestanden bij BF2). Voor zover ik er van kon genieten was de CoD2 multiplayer erg goed, en van deze verwacht ik hetzelfde.

Wat betreft singleplayer team spel doet het een beetje denken aan GRAW of Rainbow SIX zonder zelf je team te moeten aansturen. Dan heb ik het liever de CoD4 way, waarbij de actie non stop goed flowt, ipv de nogal moeizame GRAW manier van spelen. Bij CoD4 lukt het wel om een goede ingeleefde singleplayer te hebben waarbij het team zich niet dwaas laat afknallen of gewoon stomme dingen doet. Zonder dat je ze zelf moet besturen. Vier man controleren is toch net wat minder leuk dan je ding doen in een team dat zonder je hulp meteen goed werkt en je in de actie zuigt.

Het ziet er dan ook nog eens beter uit dan beide bovenstaande games zonder zo zwaar te zijn. Duidelijke winner dus!! (ok, toegegeven, graw en rs zijn op hun manier ook wel leuk, maar is het toch net niet vergeleken met dit)

Excuses voor de lange tekst, maar dit hoort bij top 3 games van 2007, gemakkelijk. Infinity ward heeft het weer maar eens gedaan. De andere games in dezelfde categorie kunnen terug naar de tekentafel wat mij betreft. Petje af. Wat mij betreft is dit next gen op alle gebied. Minstens 92% wat mij betreft. Ik ga deze halen, ETQW en de orange box en dan hoef ik echt zes maand geen andere games meer te kopen :z

Edit: en dan ben ik nog de flashy, filmische presentatie vergeten die gebruikt wordt tussen de missies heen. (de sattelite views, de filmpjes, ...) _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 02:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vic Vega schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:13:Met de perk Bandolier kun je meer munitie krijgen. Vind alleen zonde van je perkslot. Munitie is er zat te vinden op de grond. :)
Munitie kun je toch niet oppakken van de grond? Volgens mij niet hoor. En dan kan die bandolier perk nog steeds wel van pas komen in bijvoorbeeld clanwars, waar er niet zoveel wapens op de grond liggen.

@ alvi...wat een lofzang :X en dan heb je de multiplayer nog niet eens gespeeld. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 16:39

Phydomir

Dennis

Gister kwam ik per toeval op een server waarbij de spelmode wisselde en ik dus eigenlijk voor het eerst FFA en TDM speelde. Als je dan een MP5 silenced en de dead silence perk hebt is dat best lachen. Nog nooit zoveel knive kills gehad :+

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 07:27:
[...]
Munitie kun je toch niet oppakken van de grond? Volgens mij niet hoor. En dan kan die bandolier perk nog steeds wel van pas komen in bijvoorbeeld clanwars, waar er niet zoveel wapens op de grond liggen.

@ alvi...wat een lofzang :X en dan heb je de multiplayer nog niet eens gespeeld. :+
Munitie is gewoon van de grond op te rapen, mist het dezelfde wapen is.
Anders kan je het wapen oppakken (als je een beetje slim bent, dan drop je je pistool). Dus als je munitie echt op is kan je altijd nog switchen naar het opgeraapte wapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepster
  • Laatst online: 22-04 22:43
Misanthrope schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:19:
[...]

Wat heb je er precies aan? Ik draai met een 8800 GTS alles open 1280x1024 en fps gemiddeld 50/55 tot soms 30/40 en 80/90...
Maar wat heb je er precies aan om zoveel fps te hebben? Vanaf 50 fps is prima speelbaar hoor
Ik speel competitief en 60 fps is voor mij (en vele andere FPS spelers) net niet vloeiend genoeg. Ik zie en voel het verschil duidelijk als de framerate heen en weer springt.: het verschil tussen 100 fps en 150+ fps is nog steeds duidelijk. Mijn monitor doet op deze resolutie 160 hz trouwens. Ik zou eventueel een framerate cap op 60 fps kunnen zetten, maar dat is net niet prettig genoeg.

In UT3 kan m'n systeem maar net mee, ik haal de 60 fps niet, 25-55 fps. Daar zijn genoeg benchmarks van die aantonen dat dual cores hetveel beter doen, ik vroeg me af of dat met COD4 ook zo is.

[ Voor 6% gewijzigd door Soepster op 27-11-2007 10:04 ]

Asus P5Q-E/E8500@4ghz/4GBPC6400/8800GT512/X-Fi Fatty Platinum/Sony DRU510A/Cooler master realpower450/Lian-Li PC65/Raptor74GB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P.E.No.1
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 31-10-2023
Sinds een paar dagen in het bezit van CoD4 en damn wat is dat een vette game. Online is het echt kicken. Ik heb het hier over de PS3 versie overigens. Maar nu vraag ik me af of je ook servers waarop je gespeeld hebt in een favorietenmap kan zetten ofzo? Het lukt me alleen om een quickgame te doen en ik kan geen servers kiezen ofzo zoals bij Warhawk. Of kijk ik gewoon niet goed.. :?

PSN id: PENo1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiverzz
  • Registratie: December 2004
  • Niet online

Shiverzz

Slecht gezelschap

Gister de SP op veteran afgerond (X360). Toen nog even geprobeerd de epiloog af te ronden (die VIP redden in dat vliegtuig), maar dat lijkt me haast een onmogelijke opgave om dat klusje in 60 sec te klaren. En ik maar denken dat ik met de War Room het lastigste wel gehad zou hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RMB
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11-09 15:48

RMB

Nee, geen right mouse button!

Zo, gisteren CoD4 voor de 360 gekregen, (NTSC versie, werkt :) )
Heb em nu al uitgespeeld op regular, in 6 uurtjes. Erg vet!
dadelijk koop ik een maand live over van een jongen en dan ga ik online checken ;)
De graphics zijn wel echt klote op een gewone tv maarja, christmas here I come :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Was ik onder XP vorige week richting leveltje 10; vorige week nieuwe Vista-pc en dacht dat patch probleem oploste (was gepost dat bij spelen op unranked je ranking weer bij 't begin begon). Moest gisteren UAC onder Vista uitzetten omdat een hoop niet werkte en opstartte bij booten, was rankfile *weer* gewist. Misschien iets voor openingspost om SaveYourRank-tools op te nemen, en vermelden dat kennelijk online je rank niet wordt bijgehouden? Wel jammer, zoals bij BF2 leuk om te vergelijken en gezien unlocks ook vervelend als je een keer niet gebackupt hebt :(

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
Vic Vega schreef op maandag 26 november 2007 @ 22:49:
blaa...dan heb je alle wapens en perks unlocked. ;)
De meeste perks zijn niet gelinkt aan je level maar aan challenges. ;)

Trouwens de Overkill perk is toch wel _de_ perk..:D

Wat voor een "config" spelen jullie meestal mee ?

Naam: Jooz Ownage (:9)
Perks: Overkill, Bombsquad, xxxx
Wapens: G36 en 1 na laatste sniper
Nades: Stun nade.

ben trouwens rank 44

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaktubbie schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:12:
Was ik onder XP vorige week richting leveltje 10; vorige week nieuwe Vista-pc en dacht dat patch probleem oploste (was gepost dat bij spelen op unranked je ranking weer bij 't begin begon). Moest gisteren UAC onder Vista uitzetten omdat een hoop niet werkte en opstartte bij booten, was rankfile *weer* gewist. Misschien iets voor openingspost om SaveYourRank-tools op te nemen, en vermelden dat kennelijk online je rank niet wordt bijgehouden? Wel jammer, zoals bij BF2 leuk om te vergelijken en gezien unlocks ook vervelend als je een keer niet gebackupt hebt :(
Niet online? :S

Maar dan zou je dus ook die files kunnen aanpassen en jezelf op rank 55 zetten in theory.

edit: net ff gekeken, kon wel een file vinden genaamd "mpdata", maar de inhoud is:
J¤žF‚-­ÄêÇ”¬ 19ƒƒê„Œo>ÍYXI0±
Î#§^‡§P³
etc etc

Dus wordt er niet veel wijzer van :P

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeSs
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 21-01 11:25
Jooz schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:15:
[...]

ben trouwens rank 44
ik speel hier mee

Naam: NeSs88(xbox360)
Perks: Overkill,deep impact, xxxx
Wapens: SAW m459(met grip) en M21 sniper
Nades: flashbang

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Is er een site die de voordelen van verschillende perks goed uitlegd? Ik zie deep impact staan en dacht altijd dat de kogel dan harder aankwam, maar blijkt gewoon te zijn om wel door beton heen te kunnen schieten etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

[...]

ben trouwens rank 44
Afhankelijk van de maps heb ik een aantal, dit zijn de 4 meest gebruikte (sniper kan ik nog niets mee worden, schijnt dat dat beter gaat als ik de acog scope erop zet (en eerst unlock dus)

Assault voor de wat kleinere maps P90, M4 (beide met red dot), 3x frag, overkill, martyrdom, flash
Assault voor de grotere maps M4, M1040 (beide red dot) bandolier, overkill, steady aim, flash
Engineer (speciaal voor shipment) M1040 en P90 (beide reddot), 3x frag, overkill, martyrdom, flash
Support M60 (met grip), desert eagle, perk1 = grip, stopping power en deep impact . flash

De namen, ach, vml BF2 he :9

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Ik ben laatst bezig geweest met een suicide char :D
Gewoon een uzi, martyrdom en fast reload (perknaam kwijt). Op zich wel lekker vlot en de wapens van tegenstanders pak je gewoon op mocht het nodig zijn. Ook zou martyrdom vervangen kunnen worden door extreme condition, dan kan je langer rennen.
Royz schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:28:
Is er een site die de voordelen van verschillende perks goed uitlegd? Ik zie deep impact staan en dacht altijd dat de kogel dan harder aankwam, maar blijkt gewoon te zijn om wel door beton heen te kunnen schieten etc.
Klein maar fijn: http://nl.wikipedia.org/wiki/Call_of_Duty_4:_Modern_Warfare
Mis wel een aantal perks.

En anders http://boardsus.playstati...fduty3&thread.id=62685...

[ Voor 48% gewijzigd door Outerspace op 27-11-2007 11:59 ]

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
djidee schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:36:
[...]

Afhankelijk van de maps heb ik een aantal, dit zijn de 4 meest gebruikte (sniper kan ik nog niets mee worden, schijnt dat dat beter gaat als ik de acog scope erop zet (en eerst unlock dus)
Met de ACOG scope raak je echt 0,0 :P

En Overkill heeft echt geen nut, gewoon van je eerste slachtoffer z'n gun afpakken (inruilen voor je handgun) heeft hetzelfde resultaat.

[ Voor 16% gewijzigd door pagani op 27-11-2007 11:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

johnnyv.nl schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:48:
[...]

Met de ACOG scope raak je echt 0,0 :P

En Overkill heeft echt geen nut, gewoon van je eerste slachtoffer z'n gun afpakken (inruilen voor je handgun) heeft hetzelfde resultaat.
Overkill heeft imo wel nut als Sniper (mocht je door je ammo heen raken en niet geraakt worden door zo'n airstrike :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaktubbie
  • Laatst online: 04-05-2024

tweaktubbie

Waar is dat knopje voor?

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:22:
[...]

Niet online? :S

Maar dan zou je dus ook die files kunnen aanpassen en jezelf op rank 55 zetten in theory.

edit: net ff gekeken, kon wel een file vinden genaamd "mpdata", maar de inhoud is:
J¤žF‚-­ÄêÇ”¬ 1�9ƒƒê„Œo>ÍYXI0±
Î#§^‡§P³
etc etc

Dus wordt er niet veel wijzer van :P
Heb na wat gegoogle gevonden dat 'n encrypted bestandje je rank bijhoudt; kennelijk ook je gekozen nickname. Lijkt me logisch als encryptie mix bevat van oa serial; anders gaat iedereen straks met level 55 spelen...

'Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doet dat ook een ander niet'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tweaktubbie schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 11:57:
[...]

Heb na wat gegoogle gevonden dat 'n encrypted bestandje je rank bijhoudt; kennelijk ook je gekozen nickname. Lijkt me logisch als encryptie mix bevat van oa serial; anders gaat iedereen straks met level 55 spelen...
Ja ik had het ook gevonden al.

Ga niet wijzigen zelf ik vind ranken wel prima, maar zeker wel back up maken want ik heb geen zin om het nog een keer te gaan doen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27

Dit is wat ze er bij punkbuster over zeggen:
In general, GUID is an acronym that stands for �globally unique identifier�. The guid inside PunkBuster is used to identify players with something more solid than their playing name or IP address. Your guid is loosely based on the cdkey that was used to install the game on your computer. When Server Admins kick or ban a player from their server(s), PunkBuster uses the player's guid to enforce the kick/ban. Since it is based on the game installation, it is a better way to identify individual players than by looking at their IP address or playing name. For those concerned about privacy, PunkBuster uses a 128-bit one-way hash (a mathematical function) to generate the guid from the cdkey so that no one can figure out or compute your cdkey by knowing your guid.
Betekend dit nu dat we dus op alle punkbuster servers zijn geband?. Ik heb verder nog ergens gelezen (na diep onderzoek) dat ze gewoon je mac-adress hebben gebanned dus in feite als je, je mac address emuleert moet je weer unbanned zijn? Of volgens het bericht van punkbuster dat je een andere "legale" cd key gebruikt het ook weer goed moet zijn, aangezien het cd-key based is of zo. Ik snap er eingelijk weinig van en wat we er nu mee moeten ik zou graag wat opheldering krijgen.

[ Voor 8% gewijzigd door Metalbuster op 27-11-2007 14:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Heb je je COD 4 DVD bij een matig betrouwbare toko gehaald?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Ik heb meegemaakt dat men gewoon PB heeft gemailed met de vraag om deze zo'n soortgelijke ban er af te halen (en dat het gelukt is).

[ Voor 9% gewijzigd door Outerspace op 27-11-2007 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

[...]

Ik haalde zo veel levels en challenges achter elkaar, dat dit me niet eens is opgevallen. :$ :)
Overkill is best leuk, maar zonde van je perkslot. Je kan beter een wapen van grond pakken, en het perkslot voor iets beters gebruiken. ;)

@Metalbuster,
Je kunt PB en/of InfinityWard/Activision een mail sturen, met daarin een kopie van je bon. Kan toch niet zo zijn, dat als je gebant wordt van 1-2 servers, op geen enkele server niet meer kan spelen? Behalve dan op PB-vrij servers.
Ik neem aan dat je het in de winkel hebt gekocht. Dan heb je recht op een goed werkend spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Ik zou een ticket op evenbalance.com aanmaken en het forum van punksbusted in de gaten houden en zo nodig een thread starten. Volgens is dit ook wel eens bij een grote groep mensen met CoD gebeurt al weet ik dat niet zeker meer alweer paar jaar terug :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalbuster schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:48:
Betekend dit nu dat we dus op alle punkbuster servers zijn geband?. Ik heb verder nog ergens gelezen (na diep onderzoek) dat ze gewoon je mac-adress hebben gebanned dus in feite als je, je mac address emuleert moet je weer unbanned zijn? Of volgens het bericht van punkbuster dat je een andere "legale" cd key gebruikt het ook weer goed moet zijn, aangezien het cd-key based is of zo. Ik snap er eingelijk weinig van en wat we er nu mee moeten ik zou graag wat opheldering krijgen.
Echt belachelijk. Punkbuster en EA aanschrijven. Desnoods een nieuw spel met een nieuwe code aanvragen.
Geen resultaat? Kan je ook nog proberen je spel terug te brengen of te ruilen in de winkel waar je deze heb aangeschaft.

Of gewoon xbox 360 versie spelen 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Metalbuster schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:48:
[...]

Dit is wat ze er bij punkbuster over zeggen:

[...]

Ik heb hier ook last van, nooit problemen gehad.. Nu wil ik spelen krijg ik die ban melding. :?

Ik kan ook niet in Cracked servers, dus dan zou je zeggen dat het niet aan de cd-key ligt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81
  • Laatst online: 11-09 19:42

Arjan81

Rotterdam

Ook het haasje. Ik wil spelen wat moet ik doen?

HP Pavilion Power 15-cb040nd, Samsung Galaxy Z Fold 7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Arjan81 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:41:
[...]

Geen idee, ik heb het nog niet kunnen oplossen :s.
Hierboven staan ook nog paar posts erover, die ook t haasje zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81

Arjan81

Rotterdam

Ik heb de game niet op geoorloofde wijze verkregen. Maar ik lees hierboven dat ook mensen met een gekochte key het haasje zijn. Ik heb nog nooit geupdate. Kan dat er iets mee te maken hebben. Ik zat gisteravond nog lekker te spelen. Ik word gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Arjan81 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:47:
Ik heb de game niet op geoorloofde wijze verkregen. Maar ik lees hierboven dat ook mensen met een gekochte key het haasje zijn. Ik heb nog nooit geupdate. Kan dat er iets mee te maken hebben. Ik zat gisteravond nog lekker te spelen. Ik word gek.
Dan had je het maar moeten kopen? Nu kan je helemaal niets ;)
Om er geen one-liner van te maken (sorry): Als jij het niet koopt, heb je ook niks nada nul aan feedback en aan een eventuele legale oplossing.

[ Voor 14% gewijzigd door Outerspace op 27-11-2007 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan81

Arjan81

Rotterdam

Outerspace schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:52:
[...]

Dan had je het maar moeten kopen? Nu kan je helemaal niets ;)
Ik wou het eerst testen ja. Dat moet toch kunnen.

Maar als ik het begrijp heeft kopen ook geen zin meer. Want die ban zit op je mac adres.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
Arjan81 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:53:
[...]

Maar als ik het begrijp heeft kopen ook geen zin meer. Want die ban zit op je mac adres.
nieuwe netwerkkaart :P
of mac adres faken met zo'n programmatje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Arjan81 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:41:
[...]
Arjan81 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:47:
Koop een origineel exemplaar! Pas dan heb je recht om te klagen. :9
Verwacht niet dat je trouwens hulp krijgt met een illegaal versie.
[...]

Nogmaals: als je een spel hebt gekocht, dan heb je recht om te kunnen spelen. Echter, als je de code hebt gekraakt, of iets anders illegaal hebt gedaan, dan kan je een ban krijgen. Ook met een origineel exemplaar. Lijkt me logisch toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:31
rCk schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:45:
[...]

Geen idee, ik heb het nog niet kunnen oplossen :s.
Hierboven staan ook nog paar posts erover, die ook t haasje zijn.
Ja hier ook iemand die het is overkomen :( Mocht iemand een oplossing vinden, graag vermelden :)

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alexbl69
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 16:20
Ik word er de afgelopen dagen ook steeds vaker uitgegooid (0 minute ban), hoewel ik een legale versie heb. Het viel me in de nadagen van COD2 (snik :'( ) ook al op dat ik er steeds vaker werd uitgegooid (0 en 2 minute bans). Ook van COD2 heb ik een legale versie.

Ben benieuwd wat je rechten zijn als je onterecht een perma-ban krijgt. Bij wie kun je je melden?

Valt me trouwens op dat ik vaak wordt gekickt met als melding 'PB Init Failed' of iets al 'Failed to connect to PB server'. Dit lijkt me toch een probleem bij PB, niet bij mij.

Voor de duidelijkheid: ik sta wel achter een PB-achtig systeem, COD2 MP was voor de 1.2 patch niet echt leuk meer. Daarbij kan ik me zelfs nog voorstellen dat er af en toe onterecht bans worden uitgedeeld, maar je moet er (indien dit onterecht is) wel eenvoudig vanaf kunnen komen.

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niet dus :X

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Sendar schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:02:
[...]

Ja hier ook iemand die het is overkomen :( Mocht iemand een oplossing vinden, graag vermelden :)
Had het spel ook eerst getest :> , werd van server afgekicked (hoorde er al meer over), vervolgens nieuwe key (heb het spel direct maar gehaald O-) ) in options/multiplayer gerammeld en hij gaat weer als een tierelier.. :9

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sendar
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:31
Ja heb het spel ook origineel, maar heb het ook nog op een andere pc geinstalleerd staan, met die andere key. Die is gekickt, maar had daar al level 55 :) vandaar.. Vond het nog wel leuk om daar op te spelen, maja op verschillende servers dus al geband. Vraag me af of er nog wat aan te doen is..

http://www.flickr.com/photos/sendar/ - www.sanderhendriks.eu - www.twomendesign.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een site waar alle Achievements worden getoond? Dus hoe ze te halen zijn. Ik moet nog 2 intelligence, maar weet niet welke ik vergeten ben :)

Is het mogelijk om op de XBOX 360 een filmpje op te nemen om deze op youtube te zetten? X360 is niet aangesloten op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DenniZ
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-02-2023

DenniZ

Warrior - Warlock

[...]

Dan spoof je toch je mac naar een ander adres? ;)

Intel i5 2500k @ 4.5 Ghz | 32Gb DDR3-1600 | N1060GTX 6GD5 OC | ASUS P8Z68 | X-fi X-treme Music 5.1 | CM Storm Sirus 5.1 Headset| IIYama ProLite 2783 | XFX Pro 750w Core Edition | Corsair Graphite 600T Black

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace

Outerspace

Als je gekickt wordt, kijk dan eens naar http://www.punkbuster.com/index.php?page=faq-cod4.php

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:19:
Is er een site waar alle Achievements worden getoond? Dus hoe ze te halen zijn. Ik moet nog 2 intelligence, maar weet niet welke ik vergeten ben :)

Is het mogelijk om op de XBOX 360 een filmpje op te nemen om deze op youtube te zetten? X360 is niet aangesloten op de PC.
Nee, niet mogelijk... tenzij je gewoon je scherm filmt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:19:

Call of Duty 4 : Modern Warfare All 30 Intel Locations

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
Tommy The Cat schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 00:04:
Anyone?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 16:39

Phydomir

Dennis

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

in het echt wel maar in cod4 niet.

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe zit dat eigenlijk als ze zeggen: tango on your 10/6/3 o clock?

Is dat relatief aan hoe je zelf staat? Want je zal maar eens net naar de verkeerde richting kijken, dan is de 'wijzerplaataanwijzing' ook volledig niet correct. Het zal wel tov de general direction van de aanval zijn zeker?

In elk geval soms redelijk verwarrend, zeker in al dat battlefield tumult. Vaak heb ik niet eens meteen door dat ze vijandelijke stellingen op een bepaalde locatie geraporteerd hebben, of ik ben vaak te laat.

Man man man, wat een geweldige game. Met voorsprong de beste game die ik in 2007 gespeeld heb en zal spelen. Draait fantastisch op mijn 7600gt, ziet er mooi uit, actie, goede gameplay flow, alles gewoon. Typisch CoD, en toch apart... i'm loving it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-09 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 19:35:
Hoe zit dat eigenlijk als ze zeggen: tango on your 10/6/3 o clock?
[...]
"your" lijkt me hier het sleutelwoord :)

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16:31

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

steveman schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 19:45:
"your" lijkt me hier het sleutelwoord :)
Ik weet eigenlijk niet of ze wel "your" zeggen. Ik verstond altijd "our" :P Maar anyways, ik vergelijk het altijd met de richting waarin we bewegen. Dus de richting waarin het objective zich bevindt. Als je begrijpt wat ik bedoel. Geen idee of dat goed is overigens, maar ik heb nog niet vaak gehad dat ik de verkeerde kant op keek ofzo :+

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 16:34

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Iemand al geld terug gekregen van onze vriendjes @ CD-W0W?

Ze zouden hem nu de 30e opsturen maar zit er zwaar over te denken om hem nu in de lokale winkel te halen omdat ik haast wel zeker weet dat ze hem weer gaan uitstellen.

Maareh na hoeveel dagen heb je ongeveer je geld terug?

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Laatst online: 11-09 21:15

User

S3

wolkje schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 19:57:
[...]

Ik weet eigenlijk niet of ze wel "your" zeggen. Ik verstond altijd "our" :P Maar anyways, ik vergelijk het altijd met de richting waarin we bewegen. Dus de richting waarin het objective zich bevindt. Als je begrijpt wat ik bedoel. Geen idee of dat goed is overigens, maar ik heb nog niet vaak gehad dat ik de verkeerde kant op keek ofzo :+
12 o clock is recht voor je, 6 o clock is recht achter je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

dreameater schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 21:36:
Iemand al geld terug gekregen van onze vriendjes @ CD-W0W?

Ze zouden hem nu de 30e opsturen maar zit er zwaar over te denken om hem nu in de lokale winkel te halen omdat ik haast wel zeker weet dat ze hem weer gaan uitstellen.

Maareh na hoeveel dagen heb je ongeveer je geld terug?
Ik hoop eigenlijk dat ik het al terug heb :+
Geen idee of ik bij de rabobank mijn creditcard stuff online kan zien, en zo ja, waar ze dat dan wel niet verstopt hebben :+
Heb ook geen afschrift gezien, dus misschien scheelt dat ook wel :P

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
Als je claymore plaatst en je gaat dood, blijft de claymore dan nog liggen?

Edit:
Wat is eigenlijk de range van de detectoren?

[ Voor 26% gewijzigd door Tommy The Cat op 27-11-2007 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
Tommy The Cat schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 22:22:
Als je claymore plaatst en je gaat dood, blijft de claymore dan nog liggen?

Edit:
Wat is eigenlijk de range van de detectoren?
Ja :), meter of 2 rond dat ding

[ Voor 4% gewijzigd door Jooz op 27-11-2007 22:25 ]

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
Ok, ik heb dat namelijk in game getest door die claymore op heel onwaarschijnlijke plekken te plaatsen en daar naar terug te lopen als ik werd gekilled, maar ik heb ze nooit teruggevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tommy The Cat schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 22:27:
Ok, ik heb dat namelijk in game getest door die claymore op heel onwaarschijnlijke plekken te plaatsen en daar naar terug te lopen als ik werd gekilled, maar ik heb ze nooit teruggevonden...
Volgens mij verdwijnen ze ook.. Heb ze ook nooit terug gevonden namelijk..(ik heb het hier over de MP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Tommy The Cat schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 22:27:
Er is volgens mij gewoon een TimeOut op die dingen. Anders heb je bij een grote game op een gegeven moment 2000 van die dingen liggen.
Pagina: 1 ... 6 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blijf ontopic! Post inhoudelijk en blijf beleefd!
Geen slow-chat. Geen one-liners. Geen offtopic geblaat. Geen nutteloze mededelingen!
Problemen met Punkbuster horen niet in dit topic thuis!