[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.656 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misanthrope schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:01:
Ik weet niet hoor, maar de M4 zuigt gewoon heel hard. Toennet tot 3, 4 keer toe dat ik van dichtbij miste met 30 kogels :| die gun is gewoon zo scheef als ik weet niet wat want met de AK zijn zulke kansen makkelijk afgemaakt :S
En het nut van inzoomen snap ik ook niet echt, ja red dot zoom is wel handig, maar de gewone zoom is waardeloos. Ik ben dan steeds het overzicht kwijt en als de vijand even beweegt ben ik hem al uit het oog verloren en in een paar milliseconden ben ik gepwnd, dat heb ik nu al meerdere keren gehad. Inzoomen = meestal dood bij mij, tenzij het van heel ver is
AK-47 vooralsnog beste gun vind ik persoonlijk dan, G36C moet ik nog krijgen. En tja nadelauncher moet sowieso standaard want die is gewoon super goed.
De afgelopen dagen heb ik eigenlijk alleen nog maar met de G3 + red dot + stopping power gespeeld en deze bevalt me erg goed. Tot nu toe zeker mijn favoriet, gevolgd door de M16 + red dot + double tab.

De G3 doet lekker veel damage, is erg accuraat (mede door single shot natuurlijk) en is toch ietsje meer een skill-gun dan bv. een M4 of SMG (denk ik dan). In het begin vond ik het helemaal niets (zeker zonder red dot kon ik er echt niet mee schieten) maar nu geeft geen gun me meer voldoening! _/-\o_

Van de AK-74 was ik niet zo gecharmeerd om de één of andere reden. Ik heb er echter nog niet heel veel mee geschoten (sta op iets van 100 kills hiermee) dus misschien als ik straks de challanges gehaald heb dat ik van gedachten ben veranderd. Ik gebruikte voor de AK wel veel de M4 dus misschien burste ik er iets te weinig mee o.i.d.

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk op elke gun altijd een red dot scope zet. De M16 en M4 hebben nog wel een te gebruiken 'sight', maar met een AK, G3 o.i.d. ben ik zonder red dot echt kansloos. Daarbij pak ik toch liever C4 of claymore dan die 'noob tube' ;)

Ik speel trouwens op de X360 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Mja ik vind de nade launchers ook fucking iri, veels te veel damage naar verhouding van kogels die je in iemand moet pompen. Ga dan over op RPG`s, die zijn wel weer tof voor de wat langere afstanden :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Nu online

OMD

gise schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:21:
[...]

Je kan niet van te voren zien bij welke rank je welk wapen/perk unlocked (wat wel kan bij bijvoorbeeld achievements) maar die heb je natuurlijk alleen weer voor de SP
Dat veschilt dan per versie, op de PS3 namelijk wel.

Als ik bij Dead silence kijk staat er (unlocked at level 44)
zelfde met de wapens e.d

my bad, dacht dat alle platformen hetzelfde waren.

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Moe_Szyslak
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-02 12:08
Dit topic is niet bedoeld voor technische vragen, daar is Spielerij - Problemen & Vragen voor

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 18:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

OMD schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:04:
[...]

Dat veschilt dan per versie, op de PS3 namelijk wel.

Als ik bij Dead silence kijk staat er (unlocked at level 44)
zelfde met de wapens e.d

my bad, dacht dat alle platformen hetzelfde waren.
Dat is op de 360 ook zo :) Kan me niet voorstellen dat het op de PC anders zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• detonated
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15-07 12:15
M249 SAW + red dot ownd hard!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Heeft iemand nog een tip om dit spel goedkoop te bestellen? Ik zag dat men Crysis al voor 40 euro ergens had gevonden. Meestal staat er in het topic wel wat geblaat over 'goedkoop gekocht'. Ik heb niet zoveel zin om de hoofdprijs te betalen ook al is het een zeer brute game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 07:05
Mensen ik heb dit spel een tijdje en speel het met groot plezier. Nu had ik laatst een vastloper tijdens het spelen en men pc resette. Sinds deze tijd is het spel kut en heb ik om de 10 seconden een dikke haper erin waarin het geluid ook hapert ( de tekst die bezig is wordt 3x stotterend herhaald).

Iemand idee wat ik nu moet doen.

zelfs met minimale eisen en optimal settings werkt het niet :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Waar je CoD4 goedkoop kan kopen? cd-wow. Of je hem geleverd krijgt, ben bang van niet :+
Zie maar de reacties in dit topic over cd-wow.

http://budgetgaming.nl/ga...f%20Duty/console-all.html
Ik heb hem net bij de Makro gehaald, 39 euro ex btw, dus 46 euro.
Hmm, maybe kan ik de btw terugvragen.. CoD4 is toch een kantoor artikel? :D

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wil graag mijn profiel opslaan zodat ik hem niet kwijt kan raken. Eigenlijk dus gewoon een back-up maken. Waar kan ik hem vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:12:
Ik wil graag mijn profiel opslaan zodat ik hem niet kwijt kan raken. Eigenlijk dus gewoon een back-up maken. Waar kan ik hem vinden?
Is al een paar keer eerder besproken. Voortaan maar search binnen deze topic gebruiken?? :)
Ben de beroerdste niet, here you go:
(C:\Program Files) \Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GandalfTheGrey
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 01-12-2024

GandalfTheGrey

Remember, Remember..

REDFISH schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:51:
Heeft iemand nog een tip om dit spel goedkoop te bestellen? Ik zag dat men Crysis al voor 40 euro ergens had gevonden. Meestal staat er in het topic wel wat geblaat over 'goedkoop gekocht'. Ik heb niet zoveel zin om de hoofdprijs te betalen ook al is het een zeer brute game.
play-asia.com. Heb hem vandaag binnen. Nu issie ff in de back-order maar hou die site in de gaten.

Computer Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vic Vega schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:16:
[...]

Is al een paar keer eerder besproken. Voortaan maar search binnen deze topic gebruiken?? :)
Ben de beroerdste niet, here you go:
(C:\Program Files) \Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles
Daar staat hij niet bij mij. Ik heb windows vista.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:46:
[...]

Daar staat hij niet bij mij. Ik heb windows vista.
Tja, je moet ook niet letterlijk nemen. Natuurlijk kun je een ander schijf hebben, niet onder program files hebben staan, of het hernoemd hebben naar CoD4 o.i.d.. Onder welk map heb je het geïnstalleerd? En vind dan deze map:
(Call of Duty 4 - Modern Warfare) \players\profiles ;)
Als het goed is moet je profile daar tussen staan.

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Ik vind het trouwens nogal vreemd dat er nog steeds geen patch is voor de bug met het opstarten van CoD..als ik GEEN microfoon heb aangesloten crasht het spel bij het opstarten 8)7
Dit ligt echt niet aan mijn drivers of aan mijn hardware :S
Iemand op Charlieoscardelta.com zei je moet dan je Realtek HD audio drivers eraf gooien, nouja ik die moeite nemen --> Helpt gewoon voor geen cent :/
Ik kan me niet voorstellen dat Activision dit niet heeft waargenomen?? Of moet ik nu voor altijd zo'n brakke microfoon insteken die daar hangt te hangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Het begin van de CoD4-Tweakers staat in de TS, al moet ik het nog wel aanpassen. Wil je ook inde lijst staan, blijf DM's sturen :) wegens tijdgebrek heb ik de singleplayer nog niet eens uitgespeeld en dus ook nog online gewaagt... daarom sta ik ook nog niet in de lijst :+

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
Misanthrope schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 21:14:
Ik vind het trouwens nogal vreemd dat er nog steeds geen patch is voor de bug met het opstarten van CoD..als ik GEEN microfoon heb aangesloten crasht het spel bij het opstarten 8)7
Dit ligt echt niet aan mijn drivers of aan mijn hardware :S
Dat ligt wél aan je drivers of hardware.. Dit heeft met de onboard Realtek geluidskaart te maken die jij zeker weten hebt ;)

Ik ken er meer, die hetzelfde probleem hebben.. Allemaal een Realtek geluidskaart. Kennelijk een bug in de drivers, die ervoor zorgt dat wanneer er een bepaald deel van de drivers wordt aangesproken, de applicatie een verkeerde output geeft en deze dus doet crashen..
Aap schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 01:43:
Het begin van de CoD4-Tweakers staat in de TS, al moet ik het nog wel aanpassen. Wil je ook inde lijst staan, blijf DM's sturen :)
Doe dan ook even het #CoD4 kanaal op irc.tweakers.net vernoemen ;)

[ Voor 16% gewijzigd door PeterSelie op 24-11-2007 01:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:14

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:47:
[...]
De afgelopen dagen heb ik eigenlijk alleen nog maar met de G3 + red dot + stopping power gespeeld en deze bevalt me erg goed. Tot nu toe zeker mijn favoriet, gevolgd door de M16 + red dot + double tab.

De G3 doet lekker veel damage, is erg accuraat (mede door single shot natuurlijk) en is toch ietsje meer een skill-gun dan bv. een M4 of SMG (denk ik dan). In het begin vond ik het helemaal niets (zeker zonder red dot kon ik er echt niet mee schieten) maar nu geeft geen gun me meer voldoening! _/-\o_

Van de AK-74 was ik niet zo gecharmeerd om de één of andere reden. Ik heb er echter nog niet heel veel mee geschoten (sta op iets van 100 kills hiermee) dus misschien als ik straks de challanges gehaald heb dat ik van gedachten ben veranderd. Ik gebruikte voor de AK wel veel de M4 dus misschien burste ik er iets te weinig mee o.i.d.

Ik moet zeggen dat ik eigenlijk op elke gun altijd een red dot scope zet. De M16 en M4 hebben nog wel een te gebruiken 'sight', maar met een AK, G3 o.i.d. ben ik zonder red dot echt kansloos. Daarbij pak ik toch liever C4 of claymore dan die 'noob tube' ;)

Ik speel trouwens op de X360 :)
Ik vind de G3 ook ongeveer het fijnste wapen in het spel. Is erg accuraat en kan er zelf goed mee over weg. Ik ben niet iemand van het sprayen met kogels. :) Daarom vind ik de AK ook niet fijn. Hij heeft naar mijn mening ongeveer de meeste recoil van alle wapens (behalve dragunov ;) ) Ik heb nu vrij veel challenges, en zit nu op level 55, maar vind het zonde om nu prestige mode te doen, aangezien je dan weer alles kwijt bent? :?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 17:58

http://miagaming.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Indy91
  • Laatst online: 31-01 14:21
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:47:
[...]

De G3 doet lekker veel damage, is erg accuraat (mede door single shot natuurlijk) en is toch ietsje meer een skill-gun dan bv. een M4 of SMG (denk ik dan).
Zijn er voor CoD4 overzichten in omloop met daarop vermeld: damage per gun / recoil per gun?

Zit er trouwens een onderling verschil in hoeveelheid ammo in clips voor de assault rifles (G3, G36c, M4, M16 en AK47) en SMG's? (Uzi, Skorpion, MP5, P90)

Kan het zelf niet testen omdat ik CoD4 nog moet gaan aanschaffen.
Rpol schreef op donderdag 22 november 2007 @ 18:54:
[pc versie]
Ik join namelijk heel vaak hardcore servers en eigenlijk vind ik die maar irritant. Je kan niet eens zien hoeveel kogels je nog hebt.
Het went vanzelf, na verloop van tijd zul die ammo teller echt niet meer missen. ;)

Zoveel mogelijk met single shot schieten. Verwacht je een CloseQuarterBack situatie: nieuwe clip erin en zet je wapen op automatic firing mode.

AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Wat mij opvalt, en ik ben echt een casual gamer, is dat ik bijna altijd zit te gamen tegen spelers met een veel hogere rank (Ik ben nu Lvl 15, gisteren met iemand Lvl8 tegen 3 man Lvl 44-45). Die hebben zo'n goede shit, we werden ingemaakt. Natuurlijk heb ik er ook een paar te pakken genomen, maar toch.

Waarom game ik nooit tegen mensen van mijn eigen niveau? In CoD3 kon je ook je eigen game kiezen uit een lange lijst, zo je favo map kiezen enzo, waarom kan dat nu niet meer? (xbox360)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vic Vega schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 21:12:
[...]

Tja, je moet ook niet letterlijk nemen. Natuurlijk kun je een ander schijf hebben, niet onder program files hebben staan, of het hernoemd hebben naar CoD4 o.i.d.. Onder welk map heb je het geïnstalleerd? En vind dan deze map:
(Call of Duty 4 - Modern Warfare) \players\profiles ;)
Als het goed is moet je profile daar tussen staan.
Er staat wel degelijk een onder activision call of duty 4 met een aantal mappen en bestanden maar de map players of iets wat daarop lijkt staat er niet bij. Ook niet in de mappen die er wel zijn geloof ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Word bijna ongeduldig om die multi te gaan spelen maar is het nog wel te doen als straks iedereen er tot de tanden toe bewapend als een level50 bijloopt. Kom ik straks met me gunnetje als level 1. Word ik totaal afgemaakt!!!

Hoe hebben jullie dat ervaren?

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:56

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Gewoon even doorbijten, zodra je genoeg kills hebt gemaakt en een red dot krijgt sheelt dat al een hoop op de wapens. Je kunt natuurlijk ook gewoon een wapen oppakken van iemand die net gedood is. Perks mis je denk ik wel in het begin maar ja, gewoon blijven spelen en het komt wel goed ;)

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

VonFoX schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 10:42:
Wat mij opvalt, en ik ben echt een casual gamer, is dat ik bijna altijd zit te gamen tegen spelers met een veel hogere rank (Ik ben nu Lvl 15, gisteren met iemand Lvl8 tegen 3 man Lvl 44-45). Die hebben zo'n goede shit, we werden ingemaakt. Natuurlijk heb ik er ook een paar te pakken genomen, maar toch.

Waarom game ik nooit tegen mensen van mijn eigen niveau? In CoD3 kon je ook je eigen game kiezen uit een lange lijst, zo je favo map kiezen enzo, waarom kan dat nu niet meer? (xbox360)
COD3 is niet van Infinity Ward ! Daarom dus niet.
Als je snel wil ranken ga je ff paar uurtjes HQ of TDM spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dinictus208 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 11:56:
Word bijna ongeduldig om die multi te gaan spelen maar is het nog wel te doen als straks iedereen er tot de tanden toe bewapend als een level50 bijloopt. Kom ik straks met me gunnetje als level 1. Word ik totaal afgemaakt!!!

je kan wapens oppikken van dode gaten met een geavanceerde gun :)
dus daarmee moet je kans hebben, en je moet een goede aim hebben ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dizzytal
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
[b][message=29144061,noline]Dinictus208 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 11:56[/er tot de tanden toe bewapend als een level50 bijloopt. Kom ik straks met me gunnetje als level 1. Word ik totaal afgemaakt!!!

Valt reuze mee.

Ik ben afgelopen week met MP begonnen, ben nu level 15 (oid) De wapens die je direct krijgt, bijv. de M16A4, zijn helemaal niet slecht, hier door ben je niet echt heel veel minder bewapend dan andere hogere levels. Wat je eerder zult missen (althans, deed ik wel) zijn een aantal perks van hogere levels, Last Stand, Martyrdom bijvoorbeeld.

Het is niet het wapen wat het doet, maar hoe je speelt. Ik zou wel adviseren om eerst veel free-for-all (DM) te spelen. Gaat lekker snel en leer je een beetje de maps kennen zonder veel te hoeven wachten, als je dood bent.

If you didn't win today, you can always win tomorrow

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Ik zit echt volledig vast.

Ik zit in de Flashback missie:

spoiler:
Ik heb net met die SniperRifle die Rus neergelegd, en we zijn met z'n 2-en het ontploffende gebouw ontvlucht. Ik heb 20 minuten om naar het Extractionpoint te komen

Ik kom nu op een plein, waar letterlijk van alle, alle, alle kanten Russen aangerend komen. Ik heb echt geen idee hoe ik er doorheen moet komen. Ik heb alles geprobeerd, rushes, hoek hier, hoek daar, maar wat er ook gebeurd, ik wordt van alle kanten neergeschoten.

Dat de tegenpartij granaten met een hoek van 90 graden kunnen gooien (enige SP minpunt imho) helpt ook niet mee.

Wat is de tactiek in deze missie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -tom-562
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 17:52

-tom-562

Oliesjeik

Gewoon er doorheen rushen en het flatgebouw ingaan.

Vaak bu'j te bang!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe patch voor cod4 patch 1.2

http://www.infinityward.com/modernwarfare/patch/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 12:21:
Wat is de tactiek in deze missie?
Niet te veel van die mannen proberen neerleggen, gewoon lomp op alles wat beweegt knallen (dus wapen veranderen naar je secondary & een machinegeweer oppikken van een of andere dode), dan zoeken ze nl wat beschutting & kan je zo door lopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze, 26 euro inclusief verzending.

[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2007 13:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
SoaDmaggot schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 01:54:
[...]

Dat ligt wél aan je drivers of hardware.. Dit heeft met de onboard Realtek geluidskaart te maken die jij zeker weten hebt ;)

Ik ken er meer, die hetzelfde probleem hebben.. Allemaal een Realtek geluidskaart. Kennelijk een bug in de drivers, die ervoor zorgt dat wanneer er een bepaald deel van de drivers wordt aangesproken, de applicatie een verkeerde output geeft en deze dus doet crashen..

[...]

Doe dan ook even het #CoD4 kanaal op irc.tweakers.net vernoemen ;)
Ik heb de nieuwste audio drivers van Realtek :S
Dusja en andere spellen doen het gewoon hoor dus dit moet aan CoD4 liggen. Anders zou die het toch ook niet doen zonder mic ingestoken? Ik heb de audio drivers al een keer eraf gegooid, toen crashte die ook weer. Het heeft iets met m'n geluidskaart te maken ja maar dat komt toch echt doordat CoD4 het verkeerd aanspreekt want met mijn PC is niets mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Misanthrope schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:07:
[...]

Ik heb de nieuwste audio drivers van Realtek :S
Dusja en andere spellen doen het gewoon hoor dus dit moet aan CoD4 liggen. Anders zou die het toch ook niet doen zonder mic ingestoken? Ik heb de audio drivers al een keer eraf gegooid, toen crashte die ook weer. Het heeft iets met m'n geluidskaart te maken ja maar dat komt toch echt doordat CoD4 het verkeerd aanspreekt want met mijn PC is niets mis
Met je PC is inderdaad niets mis, schijnbaar creëert Call of Duty 4 echter een conflict met je geluidskaart of de drivers hiervan.

Draai je Vista?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• !GN!T!ON
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 06-09 18:39
net het spel uitgespeelt, man, man, man wat een kwaliteit! :9 echt prachtig spel en nu al zin in CoD5!
nou maar eens met de MP aan de slag gaan :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• User
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 21:15

User

S3

Ligt de master server eruit? Ik krijg nl. geen servers tevoorschijn. MP.exe heeft wel internet toegang, daar ligt het niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:39

Ankh

|true

Eindelijk call of duty 4 binnen.. Eerste indruk is het een erg druk spel.. Okay ik speel het op hardenend, maar ik krijg genoeg slaag :Y

wat alleen oer vervelend is (en wat ik nog niet heb kunnen vinden) is als ik door me line of sight kijk (rechter muis knop) schiet me FPS compleet naar beneden! 2fps is al hoog dan.. en vooral bij een vuurgevecht is het ruk.. En ben dan ook altijd meteen dood.. Maar als ik gewoon speel heb ik 50fps...

ik kan het nergens vinden.. hier iemand misschien een idee?

Voor de rest gaaf spel en ben blij dat ik hem besteld heb ;-)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:21

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

SoaDmaggot schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 14:07:
[...]

Met je PC is inderdaad niets mis, schijnbaar creëert Call of Duty 4 echter een conflict met je geluidskaart of de drivers hiervan.

Draai je Vista?
ik draai vista en heb realtek HD, ik heb nog nergens last van gehad (tot nu toe)
CrankyGamerOG schreef op donderdag 22 november 2007 @ 19:29:
ik ben nog maar eens terug gelopen, maar ik kan echt niks vinden waar het op blijft hangen, het lijkt wel of ik veel verder terug iets gemist heb oid ?

ter verduidelijking een screenie bijgevoegd waar ik vast zit
(let op tis een breed plaatje :P krijg je met dual monitors :P)

Klikkerdeklik
kan iemand mij nu even helpen ? of op zn minst zeggen wat er hoort te gebeuren na het punt waar ik vast zit ? (ik heb echt al vanalles geprobeerd)
kan iemand mij niet even een savegame geven van ongeveer 3 min na de nuke launch ?

[ Voor 28% gewijzigd door CrankyGamerOG op 24-11-2007 15:56 ]

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
Dinictus208 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 11:56:

wat dacht je van mij met kerst

ik ga hem op ps3 halen :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
CrankyGamerOG schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 15:55:
[...]

ik draai vista en heb realtek HD, ik heb nog nergens last van gehad (tot nu toe)
Onboard?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn1990
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:15
Ken je die winkel zelf? Vraag me af of zoiets betrouwbaar is. Misschien een stomme vraag, maar heeft iemand er al ervaring mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ankh
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 16:39

Ankh

|true

Martijn1990 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 16:32:
[...]

Ken je die winkel zelf? Vraag me af of zoiets betrouwbaar is. Misschien een stomme vraag, maar heeft iemand er al ervaring mee?
offtopic:
beetje offoptic, maar ik bestel bij play.com en play-asia.com altijd. Voor mezelf en voor vrienden. Play.com is nog trager dan de spullen uit play-asia.com en de prijzen zijn netjes :)

-Ankh- Camera Gear: Nikon D7000 | Nikon AF-S DX 16-85mm f3.5-5.6 AF-S DX VR & Tokina AT-X 116 Pro DX AF 11-16mm f2,8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Martijn1990 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 16:32:
[...]

ja, play asia is zelfde als bol.com met betrouwbaarheid.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 15:21

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

jah onboard ja, p5k (p35 Chipset)

KPN - Vodafone Ziggo Partner

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• movo.
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 30-08 10:58
Sinds ik vanmiddag SP2 heb geïnstalleerd heb ik last van texture corruption. Iemand enig idee?

X1950PRO @ CCC 7.11

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
Wat vinden jullie allemaal van de recoil op de wapens in CoD4? Ik vind het af en toe echt lachwekkend hoe je zo iemand met een ''rambo machine gun''(m60e4) rond ziet rennen vrijwel zonder enige recoil , dit mogen ze van mij best aanpassen in een patch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dinictus208
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Dinictus208

Tele romeo

Mars18 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 16:03:
[...]
wat dacht je van mij met kerst

ik ga hem op ps3 halen :)
Met de kerst is iedereen al fokking spetz-natz-rambo man. Ik zou niet eens meer online durven komen. ;)

Ik heb nu een uurtje geespeeld en ben nu level 4 dacht ik.... Nog een long to go tot level 55 (of hoe hoog kan je?)

I could feel at the time There was no way of knowing Fallen leaves in the night Who can say where they're blowing As free as the wind And hopefully learning Why the sea on the tide Has no way of turning

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Dinictus208 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 19:39:
[...]

Met de kerst is iedereen al fokking spetz-natz-rambo man. Ik zou niet eens meer online durven komen. ;)

Ik heb nu een uurtje geespeeld en ben nu level 4 dacht ik.... Nog een long to go tot level 55 (of hoe hoog kan je?)
60 dacht ik,

tot kerst vermaak ik me nog wel met resistance online en halo online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
55 is de max ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

[...]

Afhankelijk van hoe goed je bent kan je best snel naar Level 55 gaan.
Die 32 slots servers schieten daarbij meestal niet op omdat je (Ik iig..) ook erg snel dood gaat.
Heb nu nog geen 4 uur gespeeld, en ben nu Level 14.
Meer kills en challenges doen scheelt natuurlijk wel in het sneller ranken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Wel vet altijd die beloningen met levels enzo, net als in resistance, krijg je ook wapens enzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

dizzytal schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 12:06:
[...]

Valt reuze mee.

Ik ben afgelopen week met MP begonnen, ben nu level 15 (oid) De wapens die je direct krijgt, bijv. de M16A4, zijn helemaal niet slecht, hier door ben je niet echt heel veel minder bewapend dan andere hogere levels. Wat je eerder zult missen (althans, deed ik wel) zijn een aantal perks van hogere levels, Last Stand, Martyrdom bijvoorbeeld.

Het is niet het wapen wat het doet, maar hoe je speelt. Ik zou wel adviseren om eerst veel free-for-all (DM) te spelen. Gaat lekker snel en leer je een beetje de maps kennen zonder veel te hoeven wachten, als je dood bent.
Precies het draait nog altijd om skill en het wapen moet niet uitmaken al kun je natuurlijk wel voorkeur hebben.
Was al 2 keer eerder gepost :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruzz321
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 09-01-2021
[...]
Het levelen gaat naar mijn mening iets te snel , ik was in 26 uurtjes playtime level 55 , gelukkig heb ik nog wel een berg challenges om te completen :)

Edit: Alleen maar op een 18 slot Search and Destroy server gespeeld.

[ Voor 8% gewijzigd door Ruzz321 op 24-11-2007 21:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nakebod schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 19:52:
[...]

Afhankelijk van hoe goed je bent kan je best snel naar Level 55 gaan.
Die 32 slots servers schieten daarbij meestal niet op omdat je (Ik iig..) ook erg snel dood gaat.
Heb nu nog geen 4 uur gespeeld, en ben nu Level 14.
Meer kills en challenges doen scheelt natuurlijk wel in het sneller ranken :)
Ha, van de week zag ik dat ik 20 uur online had gespeeld, en toen had ik pas level 25... :X ;) Het hangt ook wel van de gamemode af: vandaag heb ik meer Headquarters gespeeld en dan heb je al snel meer punten. Maar... ik heb totaal geen haast, hoor! Ik zit nu op level 32 of zo. Dus het duurt nog wel even voordat ik lvl 55 heb.

Ik vind het nu al kicken als ik boven het midden eindig. Vandaag had ik wel m'n beste ronde tot nu toe. op dat schip, waarbij ik (van de 32) zowaar als eerste eindigde! 8) Da's toch wel kicken, moet ik bekennen. Dat was wel dankzij een aantal aristrikes en helicopters: vooral die laatste doen het lekker. ;)

Ik heb vandaag ook mijn perk met die sterkere kogels (of zo) omgezet naar UAV Jammer: da's toch best wel een leuke, moet ik zeggen. Het gebeurde me net te vaak dat ik na iemand neergeschoten te hebben om zeep werd geholpen door iemand die snel om het hoekje kwam en wist waar ik was. Vandaag, met die UAV Jammer, zat ik op een bepaald moment achter een muurtje en er kwamen 5 lui voorbij, een voor een, en ik knalde ze allemaal neer doordat ze niets doorhadden! :) Vervolgens werd ik wel door een slimmerik dwars door het muurtje afgeschoten...

Het blijft een verslavend spel... Ik moet nog steeds de SP een keertje afmaken...!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Zodra je aan MP begint heb je voor SP écht geen tijd meer heur, dus dat komt er niet meer van :P

Zodra ik thuis was na het kopen van de game ben ik even begonnen met een potje MP, en heb nog geen enkele minuut SP achter de kiezen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SoaDmaggot schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 22:03:
Zodra je aan MP begint heb je voor SP écht geen tijd meer heur, dus dat komt er niet meer van :P

Zodra ik thuis was na het kopen van de game ben ik even begonnen met een potje MP, en heb nog geen enkele minuut SP achter de kiezen ;)
idd, k heb die training gedaan en verder ben ik niet gekomen met de sp :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Clush
  • Registratie: November 2004
  • Nu online

Clush

Do as I say...

dat is bij mij een beetje het verhaal bij cod2. sp wel even geprobeerd maar totaal niet boeiend t.o.v. de mp. nu met cod4 is het wel iets anders: sp campaign nduurt niet zo lang en er zitten wel een paar hele briljante momenten in. erg leuk om dus toch even naar te kijken.

blijft wel staan dat ik het als spel nog steeds niet heel fijn vind spelen, vanwege de constant respawnende vijanden en de manier waarop je heel erg aan het handje wordt genomen (lees: weinig ruimte om zelf je tactiek te bepalen of zelf echt beslisingen te nemen).

maar puur al vanwege het level waar na een bepaalde explosie je wakker wordt in je neergestortte helikopter zonder meer de moeite waard.

... not as I do.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Laatst online: 20-07 21:27
Wat een stelletje noobs online COD4 is gewoon te makkelijk. Wordt ik net gekicked omdat ze dachten dat ik cheat (78/2). Nergens is er normaal tegenstand als je elk potje met 3/4 keer zoveel kills wint als deaths wordt het ook saai. Daarbija heb ik de maps nu ook wel een keer gezien, er zitten wel erg weinig maps in voor zo'n goede game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Metalbuster schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:27:
Wat een stelletje noobs online COD4 is gewoon te makkelijk. Wordt ik net gekicked omdat ze dachten dat ik cheat (78/2). Nergens is er normaal tegenstand als je elk potje met 3/4 keer zoveel kills wint als deaths wordt het ook saai. Daarbija heb ik de maps nu ook wel een keer gezien, er zitten wel erg weinig maps in voor zo'n goede game.
Lol! telkens met 3/4 keer zoveel kills. Nou ik heb dat de laatste paar gespeelde uren ook wel eens en ik sta vaak bovenaan. Maar ik ben nieuw in het CoD genre en er zijn dus echt wel betere spelers denk ik zelf. En tja als je altijd zou verliezen is het niet leuk en als je met 3:1 k/d staat is het ook weer niet leuk. Beter toch als je ze verslaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

PS3 verse: Ik had zojuist een spontane crash van het spel tijdens online spelen. Met RB6:V had ik vaker last van een soortgelijke crash. Beeld zwart en terug naar XMB. Meer mensen die dit herkennen?

Overigens viel het mij ook al op dat het niveau online niet al te hoog is. Ik ben nu rang 9, maar sta regelmatig bovenin de rankings met onder mij mensen met veel hogere ranks. Op zich niet erg want ik vermaak me echt prima online.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-03-2023
Metalbuster schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:27:
Komt wel goed.. heb nu ook weer 2 weekjes cod4 en ben flink aan het trainen hoop mijn cod1 niveau weer snel op te pakken ^^

ik maak me dus gewoon niet druk want nu is iedereen nog in alle servers aan het spelen straks krijg je weer van die high-end servers (zoals Crea) waar al die naabs toch uitgaan omdat ze niet eens 1 kill krijgen en waar alleen maar echt goede spelers in spelen.. natuurlijke selectie ;)

"The true sign of intelligence is not knowledge but imagination."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Laatst online: 20-07 21:27
Jooz schreef op zondag 25 november 2007 @ 14:20:
[...]

Komt wel goed.. heb nu ook weer 2 weekjes cod4 en ben flink aan het trainen hoop mijn cod1 niveau weer snel op te pakken ^^

ik maak me dus gewoon niet druk want nu is iedereen nog in alle servers aan het spelen straks krijg je weer van die high-end servers (zoals Crea) waar al die naabs toch uitgaan omdat ze niet eens 1 kill krijgen en waar alleen maar echt goede spelers in spelen.. natuurlijke selectie ;)
Ik betwijfel als dat ooit het geval gaat worden bij COD4, aangezien het niveau van COD2 gewoon veel hoger ligt in die "goede" servers waar iedereen met een single-shot rond loopt. COD4 is chaos en veel minder tactisch als COD2.

Daarbij denk ik dat COD2 mij daarom net wat meer ligt omdat er tenminste nog een beetje skill aan te pas komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
Metalbuster schreef op zondag 25 november 2007 @ 14:26:
[...]

Ik betwijfel als dat ooit het geval gaat worden bij COD4, aangezien het niveau van COD2 gewoon veel hoger ligt in die "goede" servers waar iedereen met een single-shot rond loopt. COD4 is chaos en veel minder tactisch als COD2.

Daarbij denk ik dat COD2 mij daarom net wat meer ligt omdat er tenminste nog een beetje skill aan te pas komt.
Omdat COD4 nu pas 3 weekjes uit is.. dus iedereen die dat spel koopt wilt het wel spelen.. straks krijg je lans enzo en zien ook de betere spelers in dat COD4 een prachtspel is.. ik weet niet of je al scrims hebt gespeeld met de CB mod ? want dat is zalig ^^ alle naabtroep uit (tubes, claymores, c4, schijtperks etc) en dan is iedereen dus gelijk qua gear en is het meteen een stuk leuker.. je moet nooit uitgaan van pubs zeker niet in de eerste weken... (heb cod2 overigs nooit gespeeld.. was toen gestopt met mijn verslaving ..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

Idd Jooz.
Enne, de G3 is zon uberwapen. Met welke attachment gebruikt iedereen em hier?
Ik heb gister half uurtje met de red-dot sight geschoten ermee.. so zeg dat ging lekker :D Long range is vaak geowon 1 shot 1 headshot... Daarna per ongeluk op een hardcore server gekomen... altijd 1 shots door zn damage :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Nu online
Wie kan me vertellen hoe ik door dat (single-player) level kom waarbij je met één (Engels) gast over een veld moet kruipen waar een groep vijandige soldaten patrouilleert. Ik kom steeds maar niet verder en we worden gespot waardoor het schieten begint en ik de pijp uit ga. Help!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Gewoon heel strak die andere gast volgen, en stil blijven liggen als hij dat ook doet.
En indien nodig ook een beetje naar links/rechts bewegen zodat ze niet over je heen lopen.
Dan kan er an sich vrij weinig mis gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• smeerbartje
  • Nu online
Nakebod schreef op zondag 25 november 2007 @ 14:57:
Gewoon heel strak die andere gast volgen, en stil blijven liggen als hij dat ook doet.
En indien nodig ook een beetje naar links/rechts bewegen zodat ze niet over je heen lopen.
Dan kan er an sich vrij weinig mis gaan.
Oke, het is dus NIET de bedoeling dat ze je op een gegeven moment gaan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bas116
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 28-03-2015
Het is juist de bedoeling dat je ongezien blijft.

« 'Mijn Socket 754 APG PC « '-_-' » 4075 met 3DMark05 en 6600GT' »

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
Jooz schreef op zondag 25 november 2007 @ 14:31:
[...]

Omdat COD4 nu pas 3 weekjes uit is.. dus iedereen die dat spel koopt wilt het wel spelen.. straks krijg je lans enzo en zien ook de betere spelers in dat COD4 een prachtspel is.. ik weet niet of je al scrims hebt gespeeld met de CB mod ? want dat is zalig ^^ alle naabtroep uit (tubes, claymores, c4, schijtperks etc) en dan is iedereen dus gelijk qua gear en is het meteen een stuk leuker.. je moet nooit uitgaan van pubs zeker niet in de eerste weken... (heb cod2 overigs nooit gespeeld.. was toen gestopt met mijn verslaving ..)
En ik vele anderen vinden juist niks aan de CB rules. Helpt al het leuke van CoD 4 omzeep (kun je net zo goed CoD 2 blijven spelen). Maar gelukkig zijn er ook andere "leagues" waar alle ranks gewoon blijven behouden + perks (wel op hardcore mode). Dus daar gaan wij maar spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexagram
  • Registratie: Oktober 2006
  • Niet online
Oké jongens, ik zit vast met een raar probleem:

spoiler:
Ik zit in de missile factory en ik ben op weg naar Launch Control. Echter als ik dan nog ongeveer 8 minuten over heb, en ik door de gangen loop gaat zo'n rus aftellen voor nog een explosie. Dan moet ik door zo'n dikke deur en staat m'n capitein te zwaaien dat ik naar binnen moet. Ga ik echter naar binnen ontploft er niets en gaat de game niet verder! Ga ik niet naar binnen ontplof ik wel en ben ik dood :P

Wat moet ik doen of wat zie ik over het hoofd?

EDIT:

spoiler:
Ik had in een vorig topic wat gevonden over bepaalde tijdschema's, maar zelfs als ik er gewoon helemaal doorheenrush en ik nog meer dan 7 minuten op de klok heb staan lukt het gewoon niet.. Ga ik erdoorheen ontploft er niets en blijft hij wenken, ga ik er niet doorheen ontplof ik zelf!

[ Voor 23% gewijzigd door hexagram op 25-11-2007 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Vraag me eigelijk af hoe het kan dat allerlei mensen gewoon dit spel kunnen downloaden en vervolgens online kunnen spelen? Gaat Activision hier nog wat aan doen??
En vraag me ook af waarom je niet kunt filteren op gametype, d.w.z. Hardcore-mode etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
Misanthrope schreef op zondag 25 november 2007 @ 16:13:
Vraag me eigelijk af hoe het kan dat allerlei mensen gewoon dit spel kunnen downloaden en vervolgens online kunnen spelen? Gaat Activision hier nog wat aan doen??
De details zijn niet echt handig om hier op GoT breed uit te leggen, maar dit wordt server-sided geregeld.. Je kan met een 'gekraakt' spel niet op elke server ;)
En vraag me ook af waarom je niet kunt filteren op gametype, d.w.z. Hardcore-mode etc.
Dat is hier al een aantal keer langs gekomen, makkelijkste is om op Game-monitor.com op Hardcore te zoeken.

Overigens is Hardcore mode geen gametype ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

draaien er nog meer mensen sli met call of duty 4 , en iemand ondervonden dat het bagger loopt, want bij mij loopt de game keihard vast na 15 seconden , en dan bleuscreen, alleen bij call of duty 4 , en crysis overgins

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Laatst online: 15:01

scorpie

Supra Addict

*knip*
Aan dit soort mededelingen heeft niemand iets. Zie de topicwarning ;)

[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 26-11-2007 11:22 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KillerAce_NL
  • Niet online

KillerAce_NL

If it ain't broke...

FunkyPunky schreef op zondag 25 november 2007 @ 15:23:
[...]

En ik vele anderen vinden juist niks aan de CB rules. Helpt al het leuke van CoD 4 omzeep (kun je net zo goed CoD 2 blijven spelen). Maar gelukkig zijn er ook andere "leagues" waar alle ranks gewoon blijven behouden + perks (wel op hardcore mode). Dus daar gaan wij maar spelen :)
We zitten ook naar CB te kijken, die rules vind ik persoonlijk ook ruk. Niet alle, wel veel ervan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
FunkyPunky schreef op zondag 25 november 2007 @ 15:23:
[...]

Jullie kijken natuurlijk ook puur uit het entertainment oogpunt.. ik kijk hoe het spel is in competitie verband en dan is die CB mod heerlijk.. dan wordt je niet geraped door een tube want als je nu aangevallen wordt krijg je nog de kans (niet lang.. maar hij is er ^^) om terug te schieten en niet in 1x dood te zijn.. ik speel dit spel alleen maar om strax met een clan naar een lan te gaan en daar te winnen op op plek 1 van europa te komen op CB en dan kijk je wel anders tegen de regels aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Napo
  • Registratie: Augustus 2006
  • Niet online
Jooz schreef op zondag 25 november 2007 @ 19:12:
[...]

Jullie kijken natuurlijk ook puur uit het entertainment oogpunt.. ik kijk hoe het spel is in competitie verband en dan is die CB mod heerlijk.. dan wordt je niet geraped door een tube want als je nu aangevallen wordt krijg je nog de kans (niet lang.. maar hij is er ^^) om terug te schieten en niet in 1x dood te zijn.. ik speel dit spel alleen maar om strax met een clan naar een lan te gaan en daar te winnen op op plek 1 van europa te komen op CB en dan kijk je wel anders tegen de regels aan..
Ik vind soms tot vaak de regels te ver gaan, misschien wel beter voor sommige spelers maar ik blijf er bij dat er zo veel mogenlijk standaard moet blijven. Perks horen bij cod4 dus zouden moeten blijven IMO. dingen die voor glitches zorgen oke, maar niet aanpassen zodat het alle vernieuwing weg haalt, net zoals met smoke weghalen in cod2 vond ik ook waardeloos. Geef mij dan maar TWL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

*knip*
Maak aub in het vervolg een topicreport aan, zodat wij in kunnen grijpen. Wat je nu doet vervuild het topic alleen maar meer ;)

[ Voor 79% gewijzigd door Crash op 26-11-2007 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
Jooz schreef op zondag 25 november 2007 @ 19:12:
[...]

Trust me wij kijken ook vanuit clan verband. Daarnaast is het zo dat bij 5 v 5 of 8 v 8 (zoals wij dat gaan doen) veel minder last zult hebben van noob tubes dan bij een volle server van 32 man. Sowieso zul je zelden airstrikes krijgen. Dusja ik vind het allemaal wel meevallen. En het perks voegen ook een nieuwe tactiek toe. Want een goede keuze maken van een perk voor een match is nog best lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

*knip*
Discussie over de topicwarning hoort niet in dit topic thuis ;)

[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 26-11-2007 11:23 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jooz
FunkyPunky schreef op zondag 25 november 2007 @ 19:33:
[...]

Trust me wij kijken ook vanuit clan verband. Daarnaast is het zo dat bij 5 v 5 of 8 v 8 (zoals wij dat gaan doen) veel minder last zult hebben van noob tubes dan bij een volle server van 32 man. Sowieso zul je zelden airstrikes krijgen. Dusja ik vind het allemaal wel meevallen. En het perks voegen ook een nieuwe tactiek toe. Want een goede keuze maken van een perk voor een match is nog best lastig.
Er zitten dan ook nog perks in.. en des te korter bij elkaar de "configuraties" van de spelers bij elkaar liggen des te meer de spelers aan elkaar gewaagd zijn en dat is waar CB op doelt.. alle tactische perks zitten er nog in..

Wat ik overigs wel HEEEL erg jammer vind is dat er ngo geen kleuren in de naam kunnen.. wss komt dit wel nog met een patch want als je inlogt zie je al kleuren en in xfire ook al ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FunkyPunky
Jooz schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:14:
[...]

Er zitten dan ook nog perks in.. en des te korter bij elkaar de "configuraties" van de spelers bij elkaar liggen des te meer de spelers aan elkaar gewaagd zijn en dat is waar CB op doelt.. alle tactische perks zitten er nog in..

Wat ik overigs wel HEEEL erg jammer vind is dat er ngo geen kleuren in de naam kunnen.. wss komt dit wel nog met een patch want als je inlogt zie je al kleuren en in xfire ook al ^^
huh zodra je unranked speelt heb je toch niks aan perks?

over kleuren server kleuren werken wel, dus inderdaad een beetje vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Jooz schreef op zondag 25 november 2007 @ 20:14:
[...]

Daar ben ik het niet helemaal mee eens. Zelf veel CoD en CoD2 competitief gespeeld op redelijk hoog niveau en ben het meestal eens met de keuzes van de CB rules alleen soms vind ik ze te overdreven. Goed voorbeeld zijn die perks in CoD4, ze halen zo'n beetje alle perks weg etc en wat blijft erover? CoD2/CoD in een modern warfare jasje.. wel ok hoor geen noobtubes geen overkill enzo maar waarom eavesdrop wel? Daar heb je geen drol aan net zoals BS, C4 en claymores staan uit dus wat is het nut ervan. Die paar die overblijven kunnen ze net zo goed ook uitzetten dan is het des te makkelijker kiezen en is het nog steeds gelijk. Kijk ook eens voor de lol naar extreme conditioning, de bombrushes vliegen je om de oren. Kan me wel voorstellen dat ze dingen eruit halen maar je kan het ook én competitief én orgineel houden. Desalnietemin zullen we nog steeds CB spelen al hebben we er niet echt veel tijd meer voor.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nakebod
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Ik heb mijn naam gewoon met kleuren ingesteld, of hij online ook zichtbaar is weet ik eigenlijk niet.
Alleen wat ik sowieso merk is dat de lengte korter is.
Kan mijn CoD2 naam niet meer gebruiken met alle 3 de kleuren en spatie, ik moet 1 kleur weglaten, en de spatie weg, anders past het gewoon niet meer :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:40

Royz

Kleurenblind!!

Net geen 100 kills :( (op xbox360 overigens)

Afbeeldingslocatie: http://85.17.151.96/142400001-142450000/142413101-142413200/142413182_5_qS-e.jpeg

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Hoelang duren de potjes meestal ?

Want ben 10-15 min gewend
Want met Black Hawk down duurde het echt 45 min :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op zondag 25 november 2007 @ 22:17:
Hoelang duren de potjes meestal ?

Want ben 10-15 min gewend
Want met Black Hawk down duurde het echt 45 min :P
Ligt een beetje aan de server, maar 15-20min is normaal zover ik heb gezien.

Sommige hebben score limiet op 750 dan kan je ook in 10 min klaar zijn. Maar vrij veel staat op 2000, dus duurt het iets langer. Dan hangt het beetje af van hoeveel mensen op de server.

Ik heb gister trouwens maar gekocht via steam, dus kon vandaag pas spelen (steam is altijd traag voor mij, 200kb/s max en ik kocht hem pas om 1 uur snachts dus duurde me iets te lang :P). Zit al op rank 20 en vind het weer heerlijk.

UT3 was echt een teleurstelling na ut2k4 vind ik, maar cod4 is echt weer vertrouwd cod met wet nieuwe dingen die het wat frisser maken. Ik zie mezelf deze game wel weer een hele tijd online spelen :*)

Hopelijk word punkbuster / steam nog gefixed zodat ik gewoon die community overlay ingame kan gebruiken. Momenteel moet dat uit omdat punkbuster je anders kicked :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 22:35:
[...]

Ligt een beetje aan de server, maar 15-20min is normaal zover ik heb gezien.

Sommige hebben score limiet op 750 dan kan je ook in 10 min klaar zijn. Maar vrij veel staat op 2000, dus duurt het iets langer. Dan hangt het beetje af van hoeveel mensen op de server.

Ik heb gister trouwens maar gekocht via steam, dus kon vandaag pas spelen (steam is altijd traag voor mij, 200kb/s max en ik kocht hem pas om 1 uur snachts dus duurde me iets te lang :P). Zit al op rank 20 en vind het weer heerlijk.

UT3 was echt een teleurstelling na ut2k4 vind ik, maar cod4 is echt weer vertrouwd cod met wet nieuwe dingen die het wat frisser maken. Ik zie mezelf deze game wel weer een hele tijd online spelen :*)

Hopelijk word punkbuster / steam nog gefixed zodat ik gewoon die community overlay ingame kan gebruiken. Momenteel moet dat uit omdat punkbuster je anders kicked :(
Oke dan, en voor de PS 3 gebruikers, spelen veel mensen met headset op het netwerk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Ik ga pas aan de headset zodra ik mensen kan muten, anders hoor je alleen maar babygejank, koleremuziek, of noobs keihard schreeuwen door je headset. Dus die PS3 patch mag ondertussen wel verschijnen ja..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Je kan toch mensen muten :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Voor zover ik weet kan ik ze alleen koudmaken ingame, maar niet muten, dus nee :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Hardcore mode is best vet...in het begin d8 ik echt dit zuigt want tja je moet weer op een andere manier leren spelen. Je moet veel sneller schieten want 1 kogel kan al fataal zijn. Ziet er ook realistischer uit zonder al die fratsen erbij, al mis ik toch wel een beetje de radar soms.Maar na een tijdje spelen ging het ook daar wel aardig. Leuke afwisseling is het wel.
Ik vind het alleen een beetje jammer dat je niet in CoD4 zelf kunt filteren op hardcore mode, er staat zelfs een filter optie en een optie met eigenschappen van de server maar ik kan uit geen van beiden opties opmaken of het een hardcore server is of niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 14:01
Ben van het weekend ook eens gestart met de multiplay (zat vast in singleplay :P) en eigenlijk weinig anders meer gedaan .. assassins creed ligt stof te happen ondertussen. Door het rankingsysteem en de challenges blijf je spelen!

Domination is erg vet, maar zou dit graag met een grotere groep spelen. Nu is er wel een mode (naam even kwijt waar je met grote groepen speelt, maar die lagt behoorlijk en kreeg gister ook regelmatig connectie problemen. Zou niet aan m'n verbinding mogen liggen (20/1 ADSL) en connectiebalkjes zijn ook allemaal groen.
Meer mensen die dat ondervinden? Speel op de 360 overigens.

Wel een vet minpunt is dat je niet simpelweg een serverlist kan ophalen bij de 360-versie ipv dat het systeem een beschikbare opzoekt. Halo3 had dit ook al, zwaar irritant. Doe gewoon beide (als in Forza2)

Flickr | Lego collectie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[TAG]Speedy schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:06:
Wel een vet minpunt is dat je niet simpelweg een serverlist kan ophalen bij de 360-versie ipv dat het systeem een beschikbare opzoekt. Halo3 had dit ook al, zwaar irritant. Doe gewoon beide (als in Forza2)
Hier ben ik het mee eens. Vet irritant. Ook omdat op bijna alle servers alleen engels spreken spelers zijn. Niet dat dat zo een probleem is qua taalbarierre, maar af en toe een nederlands sprekende server is ook wel prettig. Ik hoop dat ze dit in de toekomst nog zullen veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je met private match je eigen server online opzetten? Want dit systeem is een stukje anders dan ik gewend ben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds een paar dagen heb ik de PS3 versie hier van. Nog nauwelijks online gespeeld, eerst maar even de singleplayer om te oefenen. Maar wat een indrukwekkend spel zeg, hier ga ik zeker van genieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:59:
Kan je met private match je eigen server online opzetten? Want dit systeem is een stukje anders dan ik gewend ben.
probeer het en laat ons weten wat je bevindingen zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op zondag 25 november 2007 @ 21:40:
Net geen 100 kills :( (op xbox360 overigens)

[afbeelding]
KDR van 11 ( I'm impressed ) _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:56

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:11:
[...]

KDR van 11 ( I'm impressed ) _/-\o_
Niet om Royz de grond in te boren, maar hij is 48 keer doodgegaan. Jij kijkt naar de assists ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en KDR staat voor....? 8)7
Pagina: 1 ... 5 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blijf ontopic! Post inhoudelijk en blijf beleefd!
Geen slow-chat. Geen one-liners. Geen offtopic geblaat. Geen nutteloze mededelingen!
Problemen met Punkbuster horen niet in dit topic thuis!