De afgelopen dagen heb ik eigenlijk alleen nog maar met de G3 + red dot + stopping power gespeeld en deze bevalt me erg goed. Tot nu toe zeker mijn favoriet, gevolgd door de M16 + red dot + double tab.Misanthrope schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:01:
Ik weet niet hoor, maar de M4 zuigt gewoon heel hard. Toennet tot 3, 4 keer toe dat ik van dichtbij miste met 30 kogelsdie gun is gewoon zo scheef als ik weet niet wat want met de AK zijn zulke kansen makkelijk afgemaakt
En het nut van inzoomen snap ik ook niet echt, ja red dot zoom is wel handig, maar de gewone zoom is waardeloos. Ik ben dan steeds het overzicht kwijt en als de vijand even beweegt ben ik hem al uit het oog verloren en in een paar milliseconden ben ik gepwnd, dat heb ik nu al meerdere keren gehad. Inzoomen = meestal dood bij mij, tenzij het van heel ver is
AK-47 vooralsnog beste gun vind ik persoonlijk dan, G36C moet ik nog krijgen. En tja nadelauncher moet sowieso standaard want die is gewoon super goed.
De G3 doet lekker veel damage, is erg accuraat (mede door single shot natuurlijk) en is toch ietsje meer een skill-gun dan bv. een M4 of SMG (denk ik dan). In het begin vond ik het helemaal niets (zeker zonder red dot kon ik er echt niet mee schieten) maar nu geeft geen gun me meer voldoening!
Van de AK-74 was ik niet zo gecharmeerd om de één of andere reden. Ik heb er echter nog niet heel veel mee geschoten (sta op iets van 100 kills hiermee) dus misschien als ik straks de challanges gehaald heb dat ik van gedachten ben veranderd. Ik gebruikte voor de AK wel veel de M4 dus misschien burste ik er iets te weinig mee o.i.d.
Ik moet zeggen dat ik eigenlijk op elke gun altijd een red dot scope zet. De M16 en M4 hebben nog wel een te gebruiken 'sight', maar met een AK, G3 o.i.d. ben ik zonder red dot echt kansloos. Daarbij pak ik toch liever C4 of claymore dan die 'noob tube'
Ik speel trouwens op de X360