[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.652 views sinds 30-01-2008

• HaterFrame
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:38

HaterFrame

Well... Poo came out!

Outerspace schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:09:
Hebben meerdere mensen het probleem dat als ze online spelen af en toe 'connection' problemen hebben? Ik heb daar af en toe last van en als ik Netlimiter bekijk doe ik geen vreemde dingen. Counterstrike Source heeft diezelfde avond geen last van problemen.

En hebben jullie ook goede / leuke TDM servers gevonden? :)
Yep bekend probleem, connecten naar servers kan lang duren en soms connection interrups bij het spelen zelf... Al is dat de laatste tijd stukken minder.

I am the great Cornholio!

• flessuh
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:27

flessuh

Set sail for fail!

wat overigens wel humor is met dat connection interrupted is dat het some net lijkt of het spel weer teruggespoeld word...

gooide laatst een nade over een muur, en daarna ging ik om een auto heen om op iemand te schieten, komt ineens "connection interrupted" in beeld en zie ik alles ineens achteruit gaan en hoorde ik mn granaat tegen de muur komen... dus toen was het rennen :+

maar nu meende ik eerlijk gezegd dat terugspoelen alleen kon in PoP: Sands of Time, en Timeshift 8)

nog even over dat sniperprobleem, het lijkt er op dat ik er alleen last van heb als iemand achter een muurtje zit en ik alleen een deel van hun hoofd zie.
maybe zie ik het anders dan de server (server ziet ze volledig achter muurtje?)

leuke "auto-update" functie heeft COD4 btw....je klikt er op waardoor je verwezen word naar een pagina van de COD4 website, waarna je de patch alsnog zelf moet downloaden :+

[ Voor 10% gewijzigd door flessuh op 22-11-2007 11:33 . Reden: auto-update ]

https://www.dutchsolarboat.com

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Banzaibunny schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:20:

leuke "auto-update" functie heeft COD4 btw....je klikt er op waardoor je verwezen word naar een pagina van de COD4 website, waarna je de patch alsnog zelf moet downloaden :+
Dat had COD 2 toch ook?

• jorisw86
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-09 12:43
typisch cd-wow wrm denk je dat ik er liever 10 euro meer voor neer leg gewoon slechte service.

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:50

Phydomir

Dennis

nog even over dat sniperprobleem, het lijkt er op dat ik er alleen last van heb als iemand achter een muurtje zit en ik alleen een deel van hun hoofd zie.
maybe zie ik het anders dan de server (server ziet ze volledig achter muurtje?)
Dat is sowieso nogal een CoD 4 probleempje. Heb al meerdere malen gehad dat het vanuit mijn oogpunt leek alsof ik net om het hoekje keek en dan vanuit de killcam zie dat ik zowat helemaal naast het muurtje zit :S

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:51

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

jorisw86 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:58:
typisch cd-wow wrm denk je dat ik er liever 10 euro meer voor neer leg gewoon slechte service.
Dat soort problemen horen iig niet hier in dit topic lijkt me :)

* Outerspace is iig net bezig met de game. Ik vind dat optie om bonuspunten te krijgen wel leuk in elkaar gezet :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

CoD had ook :)

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:18

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

In SP vind ik dat gunship level geweldig :D Binnenkort nog maar eens tot daar spelen en saven.
MP is echt wel even wennen, alles gaat nogal snel :P Gelukkig helpen de upgrades op wapens e.d. ook wel mee om het speelbaarder te krijgen. Misschien nuttig om in de topic start wat servers op te nemen, lijkt me leuk om tegen of met andere Gotters te spelen.

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14:51

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

sh4d0wman schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:59:
Misschien nuttig om in de topic start wat servers op te nemen, lijkt me leuk om tegen of met andere Gotters te spelen.
Dat lijkt me ook leuk inderdaad :)
Binnenkort begint mijn clan ook met een CoD 4 server dacht ik. Maar een lijstje met veel bezochte servers is nooit verkeerd.

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
wat overigens wel humor is met dat connection interrupted is dat het some net lijkt of het spel weer teruggespoeld word...
Ik ben hierdoor vandeweek twee keer gunnery sergeant II geworden :P

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 00:02

Royz

Kleurenblind!!

Outerspace schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:11:
[...]

Dat lijkt me ook leuk inderdaad :)
Binnenkort begint mijn clan ook met een CoD 4 server dacht ik. Maar een lijstje met veel bezochte servers is nooit verkeerd.
Misschien handig om in de TS een lijst op te nemen met Pc/XBOX360/PS3/DS/Wii spelers op te nemen en hun gamer tags? Ik zou mijn god niet weten wie er nog meer XBOX360 speelt bijv maar ik zou het wel leuk vinden om onder elkaar te spelen :)

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Lijkt me wel een leuk plan ben 1x in een server 2 tweakers die ik toevallig van naam herkende tegen gekomen maar daar houdt het ook bij op :P.

Forum:Ingame:Version:
psychoclownkyozu / oz.kyozuPC

[ Voor 7% gewijzigd door psychoclown op 22-11-2007 14:03 ]

Verwijderd

Voor degenen die hem nog willen kopen:
http://www7.cd-wow.nl/det...ct_code=2369162&subcat=pc

Maar 37 euro, inclusief verzenden! :)

start post niet gelezen...

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 14:14 ]

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12:31
Taalgebruik + onderbouwing

[ Voor 91% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 21:23 ]

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

:'(

Volgens mij ben je een van de weinige die zo over het spel denkt :P

• Sydney08
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 02-03-2023
MetaFrame schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:41:
:'(

Volgens mij ben je een van de weinige die zo over het spel denkt :P
Zal wel aan zijn 'kwaliteiten' liggen. Als je het niet kunt is het inderdaad een kut spel, maar welk spel is dan niet kut he :)

Tomorrow is not today!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

RoyzRoYZZXbox360

[ Voor 27% gewijzigd door Royz op 22-11-2007 14:49 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

dubbel :X

[ Voor 96% gewijzigd door HaterFrame op 22-11-2007 14:56 ]

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

RoyzRoYZZXbox360
MetaframeManicmindPC

• pagani
  • Niet online
RoyzRoYZZXbox360
MetaframeManicmindPC
JohnnyV.nlJohnnyVnlXbox360

[ Voor 7% gewijzigd door pagani op 22-11-2007 14:56 ]

• Albinoraptor
Spacey23 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:43:
[...]

Zal wel aan zijn 'kwaliteiten' liggen. Als je het niet kunt is het inderdaad een kut spel, maar welk spel is dan niet kut he :)
Kwaliteiten?? Echt waar Heat is gewoon iets te frusterend op Veteran. Het slaat geheel nergens op. :r

Ik heb echt normaal geen enkel probleem met shooters op hoogste moeilijkheidsgraad maar dit slaat alles. Als ik GoW op Insane en H3 op Legendary uitspeel zonder echte problemen geloof ik niet dat het aan mijn FPS kwaliteiten ligt.

Nou ja straks maar Mass Effect halen en daar maar mee vermaken. Oh en extra controller kopen. :+

Ik was vroeger echt driftkikker en had ik zoiets wel vaker, maar heb ik echt al jaar of 6 niet meer gehad dat ik gefrustreerd raak van een game. :P

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

RoyzRoYZZXbox360
MetaframeManicmindPC
rCkThroN -NL-PC

Verwijderd

Albinoraptor schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:39:
Oh wat is het toch een ontiechelijk kut spel.
Kut game heeft me weer eens een controller gekost. Nog blij dat ik hem niet dwars door mijn tv gooide, schijtspel.
Jammer dat je vindt , ook jammer dat je dit zo hier zo neerzet op deze m.i. toch wat korte bewoordingen , de reacties zullen daarom niet echt behulpzaam zijn als je dit zo brengt , vertel waarom het zo slecht is want dit zijn alleen cannonades die niet in gaan op de specefieke waarom het zo kut is ? En eeuh ben alleen geintreseerd als je het over de PC versie hebt :) .

Heb het spel nog niet en probeerde het spel eerst te downloaden puur omdat ik wel eens wil aanvoelen hoe de wapens voelen in de MP , ook al kan je dan alleen dat proberen in een eigen ge-create server . Ben echt idolaat geweest van de vorige PC versies maar had na het spelen van de demo niet het gevoel dat er gevoel ;) gemaakt was in de verschillende wapens , alle wapens roteerde hetzelfde, dat was voor mij juist één van de sterke-gameplay punten van de vorige PC delen . Dat downloaden doe ik overigens bijna nooit maar zoals waarschijnlijk vele andere het alleen om te zien of ik de volledige versie wel het kopen waard vind . Dat downloaden via torrent wat me wel gelukt is maar niet werkend kunnen krijgend(niet gelukt dus) weerhoud me op dit moment nog steeds van het kopen ervan . De vele reacties hier die wel positief zijn over de MP blijft mij nieuwsgierig maken naar deze game . Ook als de CTF erin komt en ook al is dat een extra content waar je voor moet betalen maakt deze keuze een stuk interresanter .

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 15:05 ]

• caRe.Ghost
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09:53
RoyzRoYZZXbox360
MetaframeManicmindPC
caRe.GhostcaRe///GhostPC

• Metalbuster
  • Laatst online: 20-07 21:27
RoyzRoYZZXbox360
MetaframeManicmindPC
caRe.GhostcaRe///GhostPC
MetalbusterMetalbuster / =C2A.= MetalbusterPC

[ Voor 7% gewijzigd door Metalbuster op 22-11-2007 15:23 ]

Verwijderd

Ik zal ook eens inhaken op dit topic, heb al tijdje niet gepost hier op GoT... uiteraard wel al het interessants gevolgd :)
Albinoraptor schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:56:
[...]

Kwaliteiten?? Echt waar Heat is gewoon iets te frusterend op Veteran. Het slaat geheel nergens op. :r

Ik heb echt normaal geen enkel probleem met shooters op hoogste moeilijkheidsgraad maar dit slaat alles. Als ik GoW op Insane en H3 op Legendary uitspeel zonder echte problemen geloof ik niet dat het aan mijn FPS kwaliteiten ligt.

Nou ja straks maar Mass Effect halen en daar maar mee vermaken. Oh en extra controller kopen. :+

Ik was vroeger echt driftkikker en had ik zoiets wel vaker, maar heb ik echt al jaar of 6 niet meer gehad dat ik gefrustreerd raak van een game. :P
Geloof het of niet maar straks in het laatste level is het nog erger (bij mij dan). Zo'n stuk in smalle gangen waar je meerdere kanten op kunt... dan heb je het na 50x proberen eindelijk gehaald, ben je niet snel genoeg 8)7 en kun je het weer opniew doen... en dan de epilogue nog! (al vond ik die wel weer leuk, vooral omdat het gewoon een tof, kort 'bijna' onmogelijk stuk is... Ben nu toch wel erg trots op m'n 1000 gamerscore!).

Even een vraagje voor de (iets) hogere levels in MP: Hoe bevalt de G36c? In de SP heb ik deze echt vaak gebruikt en ben erg benieuwd hoe hij zich in de MP 'gedraagt'. Nu gebruik ik voornamelijk de G3 en M16 (beide met red dot en respectievelijk stopping power en double tap)

RoyzRoYZZXbox360
MetaframeManicmindPC
caRe.GhostcaRe///GhostPC
JigglemanzzJIGGLEMANzzXbox360

• AtleX
  • Registratie: Maart 2003
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Arcade modus is leuk. :9 Gewoon lekker knallen, en flink punten proberen te halen:
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/79d216b8698eb8d50b241ad9e90716f5/thumb.jpg
Uit 1 enkele missie. :P

Sole survivor of the Chicxulub asteroid impact.

Verwijderd

RoyzRoYZZXbox360
MetaframeManicmindPC
caRe.GhostcaRe///GhostPC
StilmoonbathingreflexX64Playtation 3

Verwijderd

RoyzRoYZZXbox360
MetaframeManicmindPC
caRe.GhostcaRe///GhostPC
StilmoonbathingreflexX64Playstation 3
Iluvatarz0ne Iluvatar / r_AWPC

Leuk, zo'n lijstje, ben benieuwd of ik ergens paar Tweakers tegenkom. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 15:55 ]

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Daarvoor hoef je alleen een topic report aan te maken

[ Voor 95% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 16:31 ]

• Remmertjuh
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-10-2021

Remmertjuh

CSS: [Got] Remmertjuh

RoyzRoYZZXbox360
MetaframeManicmindPC
caRe.GhostcaRe///GhostPC
RemmertjuhRemmertjuh / AapjePC

XBL: Warheadheadshot

• Moe_Szyslak
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-02 12:08
Kan iemand mij misschien vertellen waarom mijn PC volledig crashed in de multiplayer? Soms duurt het 10 minuten, soms 10 seconden, maar ik heb nog geen enkele keer geen crash gehad. Ik heb mn PC vandaag al letterlijk 10 opnieuw op moeten starten.

Vista x64.
Q6600.
Asus Commando.
XFX 7800GT xXx.
4x1GB OCZ PC6400 Spec Ops.

Heeft iemand anders hier ook dat probleem?

• Griffin
  • Laatst online: 11:59

Griffin

Is mythical

AtleX schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:00:
Moeten er nu echt pagina's lang praktisch dezelfde lijstjes gepost worden? :X
als de TS het lijstje erin zet, en dan kan iedereen wie in het lijstje wilt zijn ingamenaam naar hem toe DM'en. zo hebben we maar 1 lijst

Verwijderd

RoyzRoYZZXbox360
MetaframeManicmindPC
caRe.GhostcaRe///GhostPC
RemmertjuhRemmertjuh / AapjePC
str1ker>ZN< No1s1a PC

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 16:24 ]

Verwijderd

Modbreak:Zou er een andere manier (cq. buiten dit topic om) gezocht kunnen worden om speelnamen bij te houden? Op deze manier is het verschrikkelijk storend en niet de bedoeling

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 13:05

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Het is misschien inderdaad handiger om dit leuke initiatief via de TS te regelen. Of er een aparte kleine website voor op te zetten, waar ze staan.

Dit heen- en weer schoppen van dat lijstje is natuurlijk wat irritant :P

edit:
@ J van E: ik zei het lang zo duidelijk niet als jij, dus niets aan het handje :+

[ Voor 18% gewijzigd door Cloud op 22-11-2007 16:46 ]

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:30:
[modbreak]Zou er een andere manier (cq. buiten dit topic om) gezocht kunnen worden om speelnamen bij te houden? Op deze manier is het verschrikkelijk storend en niet de bedoeling[/]
Ik vond Griffin's idee wel okay.
Griffin schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:13:
[...]

als de TS het lijstje erin zet, en dan kan iedereen wie in het lijstje wilt zijn ingamenaam naar hem toe DM'en. zo hebben we maar 1 lijst
is dat okay, Terr? Als Aap dat tenminste ziet zitten...? Lijkt me de beste oplossing. Want anders moet het echt helemaal ergens anders (ik neem aan dat je geen speciaal topic hiervoor wilt hebben... ;) )

EDIT:
O, wolkje was me al voor. ;)

EDIT:
Wat natuurlijk ook nog kan (nog simpeler) is dat men [GoT] voor de ingame naam zet. Dan hoef je helemaal geen lijst bij te houden. Wordt wel lastig als je wél in een clan zit, natuurlijk. Maar ik weet niet of GoT daar bezwaar tegen heeft.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 16:43 ]

• pagani
  • Niet online
Zolang de TS niet reageert: Mail me op johnnyv@johnnyv.nl met je GoT username, ingame naam en platform, dan voeg ik je toe aan de lijst op www.voldemort.nl.

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12:59

Nakebod

Nope.

Heeft iemand toevallig een idee wat CoD4 bij de Makro kost?
In Deel2 werd er wel ff over de Makro gesproken, maar geen prijs.
Anders ga ik vanavond denk ik eens langs de Makro.

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Wat ik me afvraag: wat gebruikt iedereen hier als Rcon programma? Vooralsnog ben ik er twee tegengekomen:
ModernRcon, simpel maar zeer beperkt en
HLSW, uitgebreider, maar ook onvoldoende (kan bijv niet mee bannen).

Daarnaast vraag ik me af of het uberhaupt mogelijk is om in Cod4 de ingame admin uit te hangen, zoals dat bij bijv. Bf2 (via Bf2cc) wel kan. En zo ja, hoe?

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Verwijderd

Zie modbreak hierboven

[ Voor 97% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 17:00 ]

Verwijderd

AllSeeyinEye schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:52:
Wat ik me afvraag: wat gebruikt iedereen hier als Rcon programma? Vooralsnog ben ik er twee tegengekomen:
ModernRcon, simpel maar zeer beperkt en
HLSW, uitgebreider, maar ook onvoldoende (kan bijv niet mee bannen).

Daarnaast vraag ik me af of het uberhaupt mogelijk is om in Cod4 de ingame admin uit te hangen, zoals dat bij bijv. Bf2 (via Bf2cc) wel kan. En zo ja, hoe?
Jazeker, eigenlijk heb je ook geen rconprogramma nodig. Tenzij je de server wilt beheren zonder er zelf in te zitten natuurlijk.

Hier kun je de rcon commands van CoD2 vinden, en ik gok dat die voor 4 wel (ongeveer) hetzelfde zijn. De simple commands als /rcon login <pass>, /rcon map_restart, /rcon fast_restart etc werken waarschijnlijk sowieso nog wel.

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:03:
[...]

Jammer dat je vindt , ook jammer dat je dit zo hier zo neerzet op deze m.i. toch wat korte bewoordingen , de reacties zullen daarom niet echt behulpzaam zijn als je dit zo brengt , vertel waarom het zo slecht is want dit zijn alleen cannonades die niet in gaan op de specefieke waarom het zo kut is ? En eeuh ben alleen geintreseerd als je het over de PC versie hebt :) .
En waarom alleen als hij het over de P.C versie heeft?
Ik bedoel maar,als je hem op de p.c of op de 360 speelt op veteran maakt volgens mij geen verschil.

Te moeilijk blijft te moeilijk maakt niet uit op welke console/ding/magnetron.

Ik weet dat hij erg goed is in FPS games,en niet gewoon goed ( Maar erg goed) ,dus ik neem wel van hem aan dat het spel erg lastig is op Veteran,als Albino al last heeft met Veteran dan ga ik het al helemaal niet proberen. :9 >:)

Life is complicated

• ZpAz
  • Laatst online: 11-09 21:48
Veteran is op sommige punten erg frustrerend ja, niet dat de tegenstanders extreem goed zijn ofzo, maar als je bijvoorbeeld net om een hoekje kijkt ofzo schiet de heli je binnen 2 schoten dood, terwijl je zelf nog maar een piepklein gedeelte ziet, en de heli dus jou ook lang niet helemaal ziet.

Terwijl je er op andere punten soms gewoon doorheenstoomt. :/

Tweakers Time Machine Browser Extension | Chrome : Firefox

• Albinoraptor
Idd dat is het, op sommige gedeelte gaat het meer om geluk dan om je de schietkunsten.
En dat vind ik gewoon heel erg jammer, blijft top spel hoor zeker MP gedeelte, ik vind het alleen zo jammer als developers zo de moeilijkheidsgraad omhoog gooien, als ik het gevoel krijg dat de AI cheat word ik gek. :P

• CrankyGamerOG
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 11:21

CrankyGamerOG

Assumption is the mother.....

Zeg ik heb een vage bug/probleem (tussen spoiler tags)

spoiler:
het is vlak nadat de nukes gelaunched zijn, en je zoveel "minuten" hebt om de abort codes te krijgen.

nou dan kom je bij zon grote zware deur die heeeeeel langzaaam opengaat (zucht !, der is een nuke gelaunched hurry up :P )
en hierna blijven me teammaten zitten en lopen niet meer verder, tevens is er voor mij niks meer te vinden waar ik heen zou moeten.
het lijkt wel of er gewacht word op een bepaalde trigger ?

KPN - Vodafone Ziggo Partner

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
CrankyGamerOG schreef op donderdag 22 november 2007 @ 18:07:
Zeg ik heb een vage bug/probleem (tussen spoiler tags)

spoiler:
het is vlak nadat de nukes gelaunched zijn, en je zoveel "minuten" hebt om de abort codes te krijgen.

nou dan kom je bij zon grote zware deur die heeeeeel langzaaam opengaat (zucht !, der is een nuke gelaunched hurry up :P )
en hierna blijven me teammaten zitten en lopen niet meer verder, tevens is er voor mij niks meer te vinden waar ik heen zou moeten.
het lijkt wel of er gewacht word op een bepaalde trigger ?
spoiler:
volgensmij moet je naar binnen iets op een computer doen, maar weet het niet meer precies.

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

defusion schreef op donderdag 22 november 2007 @ 18:13:
[...]

spoiler:
volgensmij moet je naar binnen iets op een computer doen, maar weet het niet meer precies.
nogmaals in spoilers

spoiler:
jah maar het probleem is, ik ben dus door die deuren gelopen, maar dan is er dus NIKS te doen, ik voel aan (via radar) dat ik door de achterste deur zou moeten, de eerste gang rechts voor die deur leid me naar de muur , dat achter die muur het objective moet zijn.
however aangezien mijn teammaten blijven zitten gebeurd er niet veel meer.

• Metalbuster
  • Laatst online: 20-07 21:27
CrankyGamerOG schreef op donderdag 22 november 2007 @ 18:19:
[...]

nogmaals in spoilers

spoiler:
jah maar het probleem is, ik ben dus door die deuren gelopen, maar dan is er dus NIKS te doen, ik voel aan (via radar) dat ik door de achterste deur zou moeten, de eerste gang rechts voor die deur leid me naar de muur , dat achter die muur het objective moet zijn.
however aangezien mijn teammaten blijven zitten gebeurd er niet veel meer.
spoiler:
Dit level heb ik in totaal een stuk of 5/6 keer over gedaan omdat ik hetzelfde probleem had. Als ze niks doen level restarten, en probeer ook iedereen te vermoorden voor die grote deur.

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

Metalbuster schreef op donderdag 22 november 2007 @ 18:24:
[...]

spoiler:
Dit level heb ik in totaal een stuk of 5/6 keer over gedaan omdat ik hetzelfde probleem had. Als ze niks doen level restarten, en probeer ook iedereen te vermoorden voor die grote deur.
ik heb het ondertussen ook al 20x overnieuw geprobeerd, alles en iedereen is dood, ik mis gewoon ergens een trigger oid :(

Verwijderd

Ik opper de optie dat games die op meerdere platformen uitgebracht worden dat die als ze een hotte game zijn , hunnie eigen topic hebben , heb namelijk nu waarschijnlijk vaak te genoeg gereageerd op een PS3 of XBOX360 persoon , IK speel op de PC en reageer helaas later i.z. op gamers die het op andere console versie spelen , OK.

• Rudolf
  • Laatst online: 11-09 14:34
[pc versie]

is er voor multiplayer een bepaalde filter voor hardcore en non-hardcore servers? Ik join namelijk heel vaak hardcore servers en eigenlijk vind ik die maar irritant. Je kan niet eens zien hoeveel kogels je nog hebt.

• AtleX
  • Niet online

AtleX

Tyrannosaurus Lex 🦖

Kogels tellen is toch niet zo moeilijk? Dat lukt me bij CoD1/2 & 4 (singleplayer), Rainbow Six: Vegas en nog een hoop andere shooters.

• W1ckeD
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 05-12-2023

W1ckeD

Lifthill Studio

AtleX schreef op donderdag 22 november 2007 @ 18:58:
Kogels tellen is toch niet zo moeilijk? Dat lukt me bij CoD1/2 & 4 (singleplayer), Rainbow Six: Vegas en nog een hoop andere shooters.
Handig. :P

Pang Pang * Ja 2* Heel magazijn leeg geschoten ( Op een razend tempo) * Ja en hoeveel waren er dat nou?* :9

Life is complicated

Verwijderd

Rpol schreef op donderdag 22 november 2007 @ 18:54:
[pc versie]
is er voor multiplayer een bepaalde filter voor hardcore en non-hardcore servers? Ik join namelijk heel vaak hardcore servers en eigenlijk vind ik die maar irritant. Je kan niet eens zien hoeveel kogels je nog hebt.
Kijk zo moet/zou het moeten worden , of in ieder geval , zo is het duidelijker , van af nu aan 42 strafpunten als je reageert zonder te zeggen welk platform je bedoelt , ;)

• Rudolf
  • Laatst online: 11-09 14:34
AtleX schreef op donderdag 22 november 2007 @ 18:58:
ja maar dat het jou lukt wil nog nie zeggen dat het mij lukt. Het deel in mijn hersenen dat met wiskunde/rekenen te maken heeft is afgestorven volgens mij. 1+1 lukt nog wel das 3 maar dan houdt het op.

• Griffin
  • Laatst online: 11:59

Griffin

Is mythical

[pc versie]

Gewoon heel simpel, als ie leeg is hebbie pech :P
Dan moet je OF:
- dood gaan.
- of goed je best doen met pistol
- snel andere gun vinden.

• Sydney08
  • Laatst online: 02-03-2023
hehe, net 1100 punten gescoord in één potje zonder de matchbonus en challenges meegerekend. Gaat erg lekker vandaag moet ik zeggen. Telkens bovenaan, alleen verliezen we als team wel eens :( Dit alles trouwens op de Xbox 360

Tomorrow is not today!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
[pc versie]

Hoop zelf ook dat het een keer mogelijk is om te filteren op Hardcore, alleen zijn dat de enige servers waar ik juist wel op wil spelen.

[ Voor 3% gewijzigd door Sipio op 22-11-2007 19:28 ]

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

ik ben nog maar eens terug gelopen, maar ik kan echt niks vinden waar het op blijft hangen, het lijkt wel of ik veel verder terug iets gemist heb oid ?

ter verduidelijking een screenie bijgevoegd waar ik vast zit
(let op tis een breed plaatje :P krijg je met dual monitors :P)

Klikkerdeklik

[ Voor 11% gewijzigd door CrankyGamerOG op 22-11-2007 19:31 ]

• Dutchie!
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 07-12-2023
Mensen, het idee van een lijst bijhouden vind ik tof d:)b en wil het gerust in de SP zetten. Om geen verwarring te veroorzaken, verzoek ik iedereen even een DM naar mij te sturen met zijn gegevens. (zoals in het lijstje)

Dus, iedereen die al in het "huidige" lijstje staat, ook graag nog even een DM. Wie niet weet wat een DM is, even zoeken, aanzetten en mij een DM sturen!

Ik hoop dat de modjes het goed vinden om een 1lijst te maken in de SP zodat het topic en de verdere delen niet meer vervuild worden. :)

Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie

• kadooosh
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14:40
Is het mogelijk om midden in het spel de difficulty aan te passen, ik had namelijk bij de eerste test hard als recommended gekregen en dat genomen maar ik ga nu zoveel dood dat het gewoon niet leuk meer is?

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

kadooosh schreef op donderdag 22 november 2007 @ 21:18:
Is het mogelijk om midden in het spel de difficulty aan te passen, ik had namelijk bij de eerste test hard als recommended gekregen en dat genomen maar ik ga nu zoveel dood dat het gewoon niet leuk meer is?
dan speel je niet goed :)
nee geen idee, denk het niet, denk dat je dan vanaf het begin opnieuw moet doen

• defusion
  • Registratie: Juli 2003
  • Niet online
je kunt toch gewoon scene selection doen zegmaar, en dan andere difficulty? of kan dat pas nadat je uit hebt gespeeld?
en er is ook een console command voor, maar dan moet je eerst cheats aanzetten denk ik.

[ Voor 27% gewijzigd door defusion op 22-11-2007 21:33 ]

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13:50

Phydomir

Dennis

Zijn er meer mensen die het probleem hebben dat CoD niet aangeeft dat hij geupdate is naar 1.2 terwijl je dit wel hebt gedaan? Bij mij blijft auto-update er staan en geeft hij aan dat ik 1.1 heb. Als ik dan de patch nog eens wil installeren geeft hij aan dat 1.2 al geinstalleerd staat 8)7

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Wvr
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06:21

Wvr

ik heb de update 1.2 geinstall maar sinds heb ik problemen met punkbuster.
ben ik aan het spelen krijg ik na 1 min deze melding:punkbuster.exe.initialization failed
hoe kan ik dit op lossen?

Verwijderd

Phydomir schreef op donderdag 22 november 2007 @ 21:51:
Zijn er meer mensen die het probleem hebben dat CoD niet aangeeft dat hij geupdate is naar 1.2 terwijl je dit wel hebt gedaan? Bij mij blijft auto-update er staan en geeft hij aan dat ik 1.1 heb. Als ik dan de patch nog eens wil installeren geeft hij aan dat 1.2 al geinstalleerd staat 8)7
Just uninstall and reinstall the game and only apply the patch v1.2 (not v1.1).

Before that safe copy your player profile files, so that ranks would't reset...
I do not guarantee that ranks would not be reset.

Dit moet helpen.

• FunkyPunky
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 11-09 17:58
http://www.youtube.com/wa...ndD34Vttw&feature=related

de training in 12,95 seconden, niet door mij hoor :+

http://miagaming.com

• Dynamix
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 11-09 23:44
Wow, zo moet het dus :)

• TheZeroorez
  • Niet online
"But I've seen better..." :o

[ Voor 5% gewijzigd door TheZeroorez op 22-11-2007 22:46 ]

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09:14
Wow. Overigens lijkt het alsof hij sommige targets niet eens raakt :S Die laatste schoot hij door de muur zo te zien...?

• steveman
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 11-09 23:19

steveman

Comfortabel ten onder

leonpwner1 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 22:47:
[...]

Wow. Overigens lijkt het alsof hij sommige targets niet eens raakt :S Die laatste schoot hij door de muur zo te zien...?
Door de muur inderdaad, dat kan overigens ook prima met een .45 kogel :)

Wel gigantisch snel zeg! _/-\o_

"Take the risk of thinking for yourself. Much more happiness, truth, beauty, and wisdom will come to you that way." -Christopher Hitchens | In memoriam? 🏁 ipv kruis!

• psychoclown

psychoclown

Back in black

Dat wordt mijn volgende goal :9
Moet toegeven dat deze gozer het erg goed doet en dat op een xbox360 lol :o

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Donderdag 22 november 2007 - Een tijd geleden hebben kenners een bericht naar buiten gebracht waarin ze lieten weten dat Halo 3 volgens hun niet “High Definition” is. Het bericht werd onderbouwd met allerlei ingewikkelde verklaringen, die we je hier even zullen besparen.

Maar het stopt niet bij Halo 3 want vandaag bereikte ons het bericht dat, volgens dezelfde experts, ook Call of Duty 4: Modern Warfare niet in High Definition op je beeldscherm wordt getoond. Volgens de kenners draait deze game namelijk op 600p, in plaats van de, High Definition, standaard: 720p.

Of de berichten waar zijn laten we even in het midden. Opmerkelijk zijn ze wel, want hiermee wordt beweerd dat Halo 3 en Call of Duty 4, beide toptitels, niet het maximale uit je Xbox 360 halen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Zou het dan niet eerder andersom zijn? Dat ze juist te veel van de 360 vragen zodat ze niet op 720P kunnen renderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

scorpie

Supra Addict

Dat CoD4 op 600P draait was al bekend toch? En nogmaals... so fucking what? Ziet het er mooi uit of niet?

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Albinoraptor schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 00:04:
Zou het dan niet eerder andersom zijn? Dat ze juist te veel van de 360 vragen zodat ze niet op 720P kunnen renderen.
Tsja, er staat weer eens geen bronvermelding bij, en aangezien ik te lui ben om nu te googlen, weet ik dus niet hoe objectief het is... Je kunt het echt van 2 kanten zien :D

[ Voor 4% gewijzigd door niels88 op 23-11-2007 00:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
niels88 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 00:54:
[...]

Tsja, er staat weer eens geen bronvermelding bij, en aangezien ik te lui ben om nu te googlen, weet ik dus niet hoe objectief het is... Je kunt het echt van 2 kanten zien :D
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=9518

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is echt een van de beste spellen die ik ooit heb gespeeld. Blaast de andere Call of Duty's helemaal weg!

Ik vind het ook prachtig dat de game door zoveel mensen gespeeld kan worden. Ik speel nu op een 3,06 ghz cpu en een geforce 6600 256 mb. De shadows en glow en hippe lichtjes staan dan wel uit, maar ik kan het spel in de native breedbeeld resolutie van mijn scherm spelen en het ziet er nog steeds errug mooi uit. Lof voor Infinity Ward!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommy The Cat
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:07
Zojuist de single player uitgespeeld! Wauw ik vond 't spel erg mooi in elkaar zitten. Er was erg veel variatie in de missies, de skills die gevraagd worden en het was allemaal heel duidelijk. De omgeving was verder ook prima. De tussenfilmpjes waren ook leuk. M'n pc, een budget HTPC kon het spel op 1024x768 redelijk goed draaien, heel af en toe een schok maar prima speelbaar.

Tja dan heb ik toch nog ook wel een minpuntje, de duur! Ik vond de single player vrij kort. Woensdagavond spel in huis gehaald en nu al klaar, terwijl ik de afgelopen twee dagen zeker niet de hele dag niks anders heb gedaan. Nu ben ik niet zo'n fanatieke gamer en ben er al een tijdje uit, maar van Half Life 2 kan ik me herinneren dat ik 'r veel langer over deed. Best jammer, want ik vond het best leuk.
Naja de multiplayer dan maar!

Btw, de toegift vond ik wel lachen, in de huidige tijd :)

[ Voor 3% gewijzigd door Tommy The Cat op 23-11-2007 03:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

defusion schreef op donderdag 22 november 2007 @ 21:32:
je kunt toch gewoon scene selection doen zegmaar, en dan andere difficulty? of kan dat pas nadat je uit hebt gespeeld?
en er is ook een console command voor, maar dan moet je eerst cheats aanzetten denk ik.
Op de pc kan je, zodra je een level bent begonnen, dat zelfde level ook kiezen in het mission select menu (of hoe dat ook heet). Je kan dan een ander niveau kiezen. Bij de meeste andere games kan je zo'n level pas kiezen als je 'm uitgespeeld hebt, volgens mij.
Je kan het niveau dus veranderen, maar dan moet je wel dat specifieke level overnieuw beginnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Het spel is gewoon heel goed op grafisch gebied...
de models vooral vind ik heel erg mooi gemaakt. Het loopt gewoon goed op een 8800 GTS met alles open (AF, AA, 1280x1024)
Kom niet onder de 45 fps in multiplayer ongeveer behalve als er veel rook is.
Enige wat ik minder mooi vind aan het spel is eigelijk de lucht. Sommige mappen is de lucht zo onrealistisch. Doe dan de wolken voor mijn part helemaal weg dan ziet het er imo realistischer uit. Is er een manier om de wolken etc weg te doen? Ik kan me nog herinneren dat je bij CS ook dat soort dingen kon veranderen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CrankyGamerOG

CrankyGamerOG

CrankyGamerOG schreef op donderdag 22 november 2007 @ 19:29:
ik ben nog maar eens terug gelopen, maar ik kan echt niks vinden waar het op blijft hangen, het lijkt wel of ik veel verder terug iets gemist heb oid ?

ter verduidelijking een screenie bijgevoegd waar ik vast zit
(let op tis een breed plaatje :P krijg je met dual monitors :P)

Klikkerdeklik
iemand die mij kan vertellen hoe ik nu verder moet ? ik kom echt niet verder

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heeft niemand problemen met steam ?

het is nu al de 6e keer in 1 week als ik mijn laptop opnieuw opstart dat hij het spel opnieuw gaat updaten met als gevolg dat ik plots nog maar een map van COD4 heb van 4 gig ipv 6 gig, het spel niet werkt, ik het volledig moet verwijderen en opnieuw installeren.

met een datalimiet van 30 gig per maand is het niet alleen om hysterisch van te worden, maar bovendien moet je steeds vanaf 0 beginnen online in multiplayer.

om gek van te worden !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
PS3 versie van Call of Duty 4 de beste versie
Nieuws | 23 november 2007 - In een interview met PSM3 Magazine liet Vince Zampella, hoofd van ontwikkelaar Infinity Ward weten dat de PlayStation 3 versie van Call of Duty 4 beter is dan de Xbox 360 versie. Volgens Zampella is dit te wijten aan het feit dat ze hun beste programmeurs hadden geplaatst bij het team dat de PS3 versie ontwikkelde. Zampella zegt voegde hier nog aan toe:

"We had our best programmers on the PS3 and it shows. We had two separate teams working on both versions from the start. Most developers only focus on a single platform, then quickly port the game over to another one. You don't get very good results that way.”

Volgens zowel de pers als gamers bevat de PS3 versie betere graphics en een is de multiplayermodus beter gezien je bij de PS3 versie met maximaal 24 man online kan knallen in tegenstelling tot de maximaal 18 man bij de Xbox 360 versie.

http://www.insidegamer.nl...ty-4-de-beste-versie.html

dan haal ik die wel met kerst :p
en dan pgr 4 op 360 halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online

scorpie

Supra Addict

Ik heb nergens meer dan 18 man gezien bij CoD4, maar dat kan ook aan mij liggen... als je ook een private match maakt, kun je dacht ik maar 18 man max kiezen.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 11:52:

het is nu al de 6e keer in 1 week als ik mijn laptop opnieuw opstart dat hij het spel opnieuw gaat updaten met als gevolg dat ik plots nog maar een map van COD4 heb van 4 gig ipv 6 gig, het spel niet werkt, ik het volledig moet verwijderen en opnieuw installeren.

met een datalimiet van 30 gig per maand is het niet alleen om hysterisch van te worden, maar bovendien moet je steeds vanaf 0 beginnen online in multiplayer.

om gek van te worden !
Je kunt van je multiplayer een backup maken, zodat je niet telkens opnieuw vanaf het begin hoeft te beginnen. Kopieer de inhoud de volgende map ergens anders op je harde schijf:
(C:\Program Files) \Activision\Call of Duty 4 - Modern Warfare\players\profiles

Na herinstallatie, kopieer deze map weer in de oorspronkelijke map terug.

[ Voor 4% gewijzigd door Vic Vega op 23-11-2007 12:51 ]

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeNB3rt
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-04 20:05
Ben ook zowat beetje het slachtoffer van cd-wow delay's.
Kheb 2x COD4 besteld op 7november, tblijft maar duren... :(

Zijn er mensen die hem echter wel al hebben gehad van cd-wow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JohnD
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

JohnD

Bernd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 11:52:

om gek van te worden !
http://forums.steampowere...f349b954657e0d65&t=622764

ik heb steam op een andere taal gezet (van NL naar UK) en daarna werkte het. Moet wel zeggen dat ik 4 verschillende fixxes geprobeerd heb.

Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Mars18 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:07:
Nieuws | 23 november 2007 - In een interview met PSM3 Magazine liet Vince Zampella, hoofd van ontwikkelaar Infinity Ward weten dat de PlayStation 3 versie van Call of Duty 4 beter is dan de Xbox 360 versie. Volgens Zampella is dit te wijten aan het feit dat ze hun beste programmeurs hadden geplaatst bij het team dat de PS3 versie ontwikkelde. Zampella zegt voegde hier nog aan toe:

"We had our best programmers on the PS3 and it shows. We had two separate teams working on both versions from the start. Most developers only focus on a single platform, then quickly port the game over to another one. You don't get very good results that way.”

Volgens zowel de pers als gamers bevat de PS3 versie betere graphics en een is de multiplayermodus beter gezien je bij de PS3 versie met maximaal 24 man online kan knallen in tegenstelling tot de maximaal 18 man bij de Xbox 360 versie.

Er staat ook een filmpje bij met een vergelijking, maar ik zie echt totaal geen verschil. Ik probeer zo neutraal mogelijk te zijn, awnt als de PS3 beter is so be it. Maar ik zie het gewoon echt niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Royz schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:04:
[...]

Er staat ook een filmpje bij met een vergelijking, maar ik zie echt totaal geen verschil. Ik probeer zo neutraal mogelijk te zijn, awnt als de PS3 beter is so be it. Maar ik zie het gewoon echt niet :)
De ontwikkelaar zegt zelf ook niet dat de PS3 versie beter is, maar dat ze hier itt tot andere developers wel volle aandacht aan besteed hebben met hun beste mensen. It shows is meer een verwijt naar andere developers die een slechte PS3-versie afleveren, maar geen teken dat de PS3-versie beter zou zijn. Volgens mij maakt het ook weinig uit.

Uberhaupt als het verschil zo klein is dat je met je neus op het scherm moet gaan zitten om het verschil te zien dan boeit het echt niet.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Shiver23 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:19:
[...]

De ontwikkelaar zegt zelf ook niet dat de PS3 versie beter is, maar dat ze hier itt tot andere developers wel volle aandacht aan besteed hebben met hun beste mensen. It shows is meer een verwijt naar andere developers die een slechte PS3-versie afleveren, maar geen teken dat de PS3-versie beter zou zijn. Volgens mij maakt het ook weinig uit.

Uberhaupt als het verschil zo klein is dat je met je neus op het scherm moet gaan zitten om het verschil te zien dan boeit het echt niet.
Sterker nog, ze hebben hun beste developers aan de PS3 zijde gezet en dat vind ik natuurlijk wel een kwalijke zaak :)

maar je hebt gelijk, lekker belangrijk. ik vind het prima zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:45

Goner

What can I do you for ?

Royz schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:25:
Sterker nog, ze hebben hun beste developers aan de PS3 zijde gezet en dat vind ik natuurlijk wel een kwalijke zaak
Lijkt me ook wel leuk als je XBox of PC developer bent bij Infinity en dat interview leest ...

"We had our best programmers on the PS3 and it shows."

[ Voor 8% gewijzigd door Goner op 23-11-2007 13:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Redje
  • Laatst online: 05-01 15:49
DeNB3rt schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:50:
Ben ook zowat beetje het slachtoffer van cd-wow delay's.
Kheb 2x COD4 besteld op 7november, tblijft maar duren... :(

Zijn er mensen die hem echter wel al hebben gehad van cd-wow?
Hier idem, ik heb daar ook Crysis besteld, ik blijf maar mailtjes krijgen van delay blabla pfff.
Ik heb van narigheid Cod4 maar gedownload, kan ik tenminste SP spelen.

Dit is de eerste keer dat ik bij cd-wow iets heb besteld, ik bestel meestal bij play.com, maar ja het was bij cd-wow iets goedkoper, dit is ook gelijk de laatste keer... :(

Denk wel dat Cod4 het van de MP moet hebben, ik vind de SP niet bepaald spectaculair.
Met de MP (360 Beta) was ik echt verrast hoe goed dit was....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Mars18 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:07:

De mensen van insidegamer moeten maar eens een cursusje Engels gaan volgen :P

Dit weekend weer lekker knallen, doel is om rang 25 te halen (ik heb weinig tijd dus speel weinig :P)

Is er ergens een overzicht van wat je krijgt bij welke rang?

* pagani wil de volgende sniper rifle

[ Voor 3% gewijzigd door pagani op 23-11-2007 14:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OMD
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 10:47

OMD

ja gewoon in het spel zelf :+

R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Vanaf de eerste pagina van dit topic :)

http://www.depl0y.com/personal/cod-4-mw-unlock-list

[ Voor 29% gewijzigd door gise op 23-11-2007 15:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Thanks, krijg de Dragunov dus bij rank 22, nog twee te gaan :)
:O

[ Voor 21% gewijzigd door pagani op 23-11-2007 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gise
  • Niet online
Je kan niet van te voren zien bij welke rank je welk wapen/perk unlocked (wat wel kan bij bijvoorbeeld achievements) maar die heb je natuurlijk alleen weer voor de SP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Ik weet niet hoor, maar de M4 zuigt gewoon heel hard. Toennet tot 3, 4 keer toe dat ik van dichtbij miste met 30 kogels :| die gun is gewoon zo scheef als ik weet niet wat want met de AK zijn zulke kansen makkelijk afgemaakt :S
En het nut van inzoomen snap ik ook niet echt, ja red dot zoom is wel handig, maar de gewone zoom is waardeloos. Ik ben dan steeds het overzicht kwijt en als de vijand even beweegt ben ik hem al uit het oog verloren en in een paar milliseconden ben ik gepwnd, dat heb ik nu al meerdere keren gehad. Inzoomen = meestal dood bij mij, tenzij het van heel ver is
AK-47 vooralsnog beste gun vind ik persoonlijk dan, G36C moet ik nog krijgen. En tja nadelauncher moet sowieso standaard want die is gewoon super goed.
Pagina: 1 ... 4 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blijf ontopic! Post inhoudelijk en blijf beleefd!
Geen slow-chat. Geen one-liners. Geen offtopic geblaat. Geen nutteloze mededelingen!
Problemen met Punkbuster horen niet in dit topic thuis!