Is op de 360 ook zo, maar of het zo hoortVerwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:07:
[...]
En over die AGOG scope...ligt het nou aan mij of kun je daarmee niet je sniper steady houden? Ik heb dat ding eens op een R700 (geloof ik) gezet, maar toen kon ik hem met shift helemaal niet stilhouden. Hoort dat zo?
Ik heb ook servers gezien met 2, 6 en 10 seconden. Ik vermoed dat de severbeheerder dit zelf kan instellen.Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:07:
[...]
Waarschijnlijk niet, bij CoD2 was je killcam altijd 10 seconden. Volgens mij hebben ze dat nu verlaagd naar 4 of 5, maar dat weet ik niet zeker. Hij is wel altijd hetzelfde.
Ook op andere wapens kun je geen steady aim gebruiken i.c.m. de AGOGscope. Zou vreemd zijn als je het met de sniper wel kunt gebruiken.
"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D
Verwijderd
cod 2 was 5 sec, nu stopt de killcam vaak nog voordat de kill is geweestVic Vega schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:35:
[...]
Ik heb ook servers gezien met 2, 6 en 10 seconden. Ik vermoed dat de severbeheerder dit zelf kan instellen.
Ook op andere wapens kun je geen steady aim gebruiken i.c.m. de AGOGscope. Zou vreemd zijn als je het met de sniper wel kunt gebruiken.
Maar wat is dan het nut van de acog scope? (afgezien van een soort autoaim effect met een kruisje)
Ik merkte echt dat ik maar half zoveel kills haalde met de acog vergeleken met de normale scope.
Ik merkte echt dat ik maar half zoveel kills haalde met de acog vergeleken met de normale scope.
[ Voor 33% gewijzigd door pagani op 20-11-2007 16:42 ]
Maar dat zijn er maar sommigen.Goner schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 10:56:
[...]
Ik lees net dat het volgens sommige spelers perfect is zoals het is ?
http://www.infinityward.c...dex.php/topic,2740.0.html
Lees maar es hoeveel niet.
De ACOG scope is ook vrij nutteloos, m.i.
Rood stipje of aim-down-the-sight is meer dan voldoende voor meeste mappen. (nog maar niet te spreken over sniper + ACOG).
Er zijn wel voldoende plekken in CoD 4 om te snipen, maar op een of ander manier trekt het me niet meer zo op de nieuwe manier. Misschien dat ik het later weer leuk zal vinden.
Rood stipje of aim-down-the-sight is meer dan voldoende voor meeste mappen. (nog maar niet te spreken over sniper + ACOG).

Het is totaal anders richten, ademhalen etc. Kwestie van gewenning... Denk niet dat er iets mis is met de sniper. Het is alleen wat realistischer. In CoD2 kon je scoped en springend iemand doden. Doe dat maar eens in het echt..rCk schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:42:
[...]
Maar dat zijn er maar sommigen.
Lees maar es hoeveel niet.
Er zijn wel voldoende plekken in CoD 4 om te snipen, maar op een of ander manier trekt het me niet meer zo op de nieuwe manier. Misschien dat ik het later weer leuk zal vinden.
Thanks voor deze gouden tipWacky schreef op maandag 19 november 2007 @ 10:51:
[...]
Bij CD-WOW: Call of Duty 4: Modern Warfare (DVD-ROM) EUR 36.99
Ik heb mijn order bij Bol.com nog kunnen cancelen gelukkig, scheelt nogal die prijzen
Ik kan niet wachten om de MP te gaan spelen, want ik lees hier wel heel veel goede verhalen. Daarbij vind ik de SP magistraal. Voor mij best game ever played.
[ Voor 20% gewijzigd door Dynamix op 20-11-2007 16:52 ]
Zal vanavond eens iemand anders met snellere verbinding laten hosten, kijken of killcam het dan wel goed doet.
Maar over die sniper, werkt prima bij mij. Het is gewoon adem inhouden tot je je hart hoort kloppen en dan pas knallen, nog niets raars tegengekomen daarmee
. En die barret .50cal is trouwens echt bruut. Dat geluid dat er vanaf komt 
Edit: Oh ja en schiet ook wel fijn
Maar over die sniper, werkt prima bij mij. Het is gewoon adem inhouden tot je je hart hoort kloppen en dan pas knallen, nog niets raars tegengekomen daarmee
Edit: Oh ja en schiet ook wel fijn
[ Voor 5% gewijzigd door Melk op 20-11-2007 16:51 ]
Ik speel juist alleen maar als sniper, sta dan meestal ergens in de top 3 (ik als rank 15 tussen rank 30+)
In close combat leg ik het telkens weer af
Dan heb ik slecht nieuws voor je, bij CD-wow kun je er gemiddeld zo'n 2 weken op wachtenSurineeslander schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:50:
[...]
Thanks voor deze gouden tip![]()
Ik heb mijn order bij Bol.com nog kunnen cancelen gelukkig, scheelt nogal die prijzen
Ik kan niet wachten om de MP te gaan spelen, want ik lees hier wel heel veel goede verhalen. Daarbij vind ik de SP magistraal. Voor mij best game ever played.
Mijn ervaring met play.com is tot nu toe altijd positief geweest maar het heeft wel altijd ~ 10 (werk) dagen gedruut voordat ik mijn spul had. Bij cd-wow kwam soms niets aan en weken later had ik spontaan 2 kopieen thuis liggen.
Dat is nou juist het probleemVerwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:07:
Speel eens SD, als je daar veel kills in kunt maken en ook af en toe nog eens kunt defusen/planten kun je zo in één map (bij de lagere levels natuurlijk) een paar ranks omhoog schieten. Op het eind (lvl ~50) haalde ik altijd zo'n 1000-1500 xp per map.

Ik heb 5 november j.l. al een bestelling gedaan bij CD-wow, maar nog steeds niets ontvangen. Dus 2 weken levertijd klopt zoiezo al niet. Waardeloze tent. Dit was eens maar nooit meer.Joss schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:56:
[...]
Dan heb ik slecht nieuws voor je, bij CD-wow kun je er gemiddeld zo'n 2 weken op wachten
Never argue with an idiot, he'll drag you down to his level and beat you with experience
Heb ook een exemplaar besteld, heb wel een mailtje gekregen dat ze hem 23-11 hopen te versturen.
Erg jammer, maar elke waar naar zijn prijs denk ik dan.....
Erg jammer, maar elke waar naar zijn prijs denk ik dan.....
in dit geval is de perk Overkill nogal handig, kun je een 2e weapon kiezen (ipv pistool)johnnyv.nl schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:52:
Ik speel juist alleen maar als sniper, sta dan meestal ergens in de top 3 (ik als rank 15 tussen rank 30+)
mijn favo blijft nog altijd silenced m4, m60+red dot, met bandolier perk en martyrdom:D
ben nu martyrdom veteran 3, en met die setup kan je ammo ook niet zo snel op:P
[ Voor 19% gewijzigd door flessuh op 20-11-2007 21:23 ]
Overkill is juist niet echt nuttig, je kunt immers gewoon je handgun inruilen voor een wapen wat op de grond ligt (van een slachtoffer of teammate)Banzaibunny schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:21:
[...]
in dit geval is de perk Overkill nogal handig, kun je een 2e weapon kiezen (ipv pistool)
mijn favo blijft nog altijd silenced m4, m60+red dot, met bandolier perk en martyrdom:D
ben nu martyrdom veteran 3, en met die setup kan je ammo ook niet zo snel op:P
Ging weer erg lekker vanavond, ik stond heel vaak bovenaan (Team Deathmatch)
Sta ook eindelijk positief nu, 950 kills / 900 deaths...
AK-47 ownt wel, met nadelauncher + live nade drop
Ben nu 2nd Lieutenant, maar je zit gewoon helemaal in het spel. Wel jammer dat sommige servers veel te snel mapchangen...
Er was ook een zo'n map die super klein was met wat loodsen, wel grappig maar eigelijk totaal onnozel om te spelen. Zit weinig tactiek in
Voor de rest verheug me alweer op morgen weer CoD 4
Sta ook eindelijk positief nu, 950 kills / 900 deaths...
AK-47 ownt wel, met nadelauncher + live nade drop
Ben nu 2nd Lieutenant, maar je zit gewoon helemaal in het spel. Wel jammer dat sommige servers veel te snel mapchangen...
Er was ook een zo'n map die super klein was met wat loodsen, wel grappig maar eigelijk totaal onnozel om te spelen. Zit weinig tactiek in
Voor de rest verheug me alweer op morgen weer CoD 4
Verwijderd
Is er er hier iemand die wat screenshots kan posten op de hoogste maar dan ook echt de hoogste settings kan posten zodat ik kan zien hoe dat eruit ziet en waar ik dan misschien geld in steek?
Ik heb eigenlijk heel verschillende settings bij mijn "classen" (uiteraard). Ik heb een sniper(baret), gunner (m4), shotgun en een "echte" killer waar ik de P90 mee gebruik.
Verder is die kleine map met die containers echt waardeloos met meer dan 12 man, had hem zojuist met 64 man gespeeld (TDM) wat moet dat dan wel niet zijn met DM! Heb hem trouwens ook al gespeeld met 2vs2 dat was wel vet.
Ik heb nu zo'n 6500 kills en zo'n 2300 deaths.
Verder is die kleine map met die containers echt waardeloos met meer dan 12 man, had hem zojuist met 64 man gespeeld (TDM) wat moet dat dan wel niet zijn met DM! Heb hem trouwens ook al gespeeld met 2vs2 dat was wel vet.
Ik heb nu zo'n 6500 kills en zo'n 2300 deaths.
[ Voor 13% gewijzigd door Metalbuster op 20-11-2007 22:19 ]
Verwijderd
Hoe groot is het verschil tussen de PC graphics op z`n hoogst, en de PS3 op 1080p? Iemand een idee?
Die map is lachen met een M60, met deeper bullet en claywhores, je gaat in een doodlopende container liggen, claymores ervoor, vervolgens goed op de map kijken waar de tegenstander ongeveer is, en er dwars door heen maaien, bij 5 kills komt de airstrike, daarna vaak automatisch de heli, 10 kill streak, en met wat geluk ook de 15 kill streakMetalbuster schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:16:
"Mekker, blaat"
Mijn ervaringen bij Play.com zijn ook goedDarth Malak schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 17:49:
Mijn ervaring met play.com is tot nu toe altijd positief geweest maar het heeft wel altijd ~ 10 (werk) dagen gedruut voordat ik mijn spul had. Bij cd-wow kwam soms niets aan en weken later had ik spontaan 2 kopieen thuis liggen.
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:07:
Is er er hier iemand die wat screenshots kan posten op de hoogste maar dan ook echt de hoogste settings kan posten zodat ik kan zien hoe dat eruit ziet en waar ik dan misschien geld in steek?

Clickable, screens op 1680x1050 met een 8800GTX... de grote screens zijn over de 1mb, dus 56k6ers weet waar je op klikt
Living in Australia! - Ja, ik heb dyslectie
Dit alles in beweging ziet er trouwens nog mooier uit........Aap schreef op woensdag 21 november 2007 @ 00:59:
[...]
Mijn ervaringen bij Play.com zijn ook goedsoms is het er net binnen 1 week... meestal binnen 2. 1x heb ik het gehad dat het echt bijna 4weken was.
[...]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Clickable, screens op 1680x1050 met een 8800GTX... de grote screens zijn over de 1mb, dus 56k6ers weet waar je op klikt![]()
Tx to: @internetofshit
Een aantal dagen geleden heb ik ergens gelezen dat Capture the Flag voor COD4 wellicht tegen betaling beschikbaar komt.
In eerste instantie vond ik dat belachelijk, waarom extra betalen voor een speltype dat er altijd al in zat? Maar daar denk ik nu anders over. Zoals ik eerder ook al vermelde erger me mateloos aan het gros van m'n 'team'members bij Domination. Deze gasten waren waarschijnlijk op zoek naar een (T)DM server, maar zijn per ongeluk op Domination terecht gekomen.
Als je echter moet betalen voor CTF is dat probleem in één keer weg. Alleen mensen die echt CTF willen spelen zullen de uitbreiding kopen, waardoor het spelniveau aanzienlijk verhoogd zal worden.
Al met al zou ik dat dus toch geen slecht idee vinden.
Ik zal overigens een proberen de komende dagen een paar "leuke" screens te posten van wat ik zoal in Domination tegenkom. Gasten die op een meter of 5 van een nog niet veroverde vlag vrolijk 2 minuten gaan lopen snipen of zoiets. Of teamgenoten die terwijl jij (met een langzaam lopende progress bar) een vlag in je ééntje probeert te veroveren snel langs je heen rennen, op weg naar ongetwijfeld veel belangrijker taken
.
In eerste instantie vond ik dat belachelijk, waarom extra betalen voor een speltype dat er altijd al in zat? Maar daar denk ik nu anders over. Zoals ik eerder ook al vermelde erger me mateloos aan het gros van m'n 'team'members bij Domination. Deze gasten waren waarschijnlijk op zoek naar een (T)DM server, maar zijn per ongeluk op Domination terecht gekomen.
Als je echter moet betalen voor CTF is dat probleem in één keer weg. Alleen mensen die echt CTF willen spelen zullen de uitbreiding kopen, waardoor het spelniveau aanzienlijk verhoogd zal worden.
Al met al zou ik dat dus toch geen slecht idee vinden.
Ik zal overigens een proberen de komende dagen een paar "leuke" screens te posten van wat ik zoal in Domination tegenkom. Gasten die op een meter of 5 van een nog niet veroverde vlag vrolijk 2 minuten gaan lopen snipen of zoiets. Of teamgenoten die terwijl jij (met een langzaam lopende progress bar) een vlag in je ééntje probeert te veroveren snel langs je heen rennen, op weg naar ongetwijfeld veel belangrijker taken

If buying doesn’t mean ownership Then pirating isn’t stealing / iRacing Profiel
zoek een clanalexbl69 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 07:22:
klachten over publics
Op publics is het echt zeldzaam dat er als team wordt gespeeld.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Verwijderd
Ik ben nog aant het levelen op Publics, maar ik vind het echt een gigantisch tof spel, de oldskool COD1/2 dagen komen weer terug, de aim ook weer :d . Nog even doorspelen en dan 55 worden, en dan misschien maar een clannetje zoeken weer, lijkt me wel weer leuk 
Merk wel dat het niveau nog niet zo hoog is als in CoD2, ik word constant voor cheater uitgemaakt
onzin, echt een stelletje naabs.
Merk wel dat het niveau nog niet zo hoog is als in CoD2, ik word constant voor cheater uitgemaakt
Verwijderd
Ja, maar ik zoek een clan die voor de lol speelt en dus niet clanwars doet: ik bedoel, ik wil graag met anderen samenspelen om meer teamwerk te krijgen, maar dan wel puur voor de lol, dus geen afspraken maken, maar als ik online ben, zoek je gewoon je friends op en dan speel je samen op een desnoods public server. Zoiets. Maar da's moeilijk zoeken...Phydomir schreef op woensdag 21 november 2007 @ 08:18:
[...]
zoek een clan![]()
Op publics is het echt zeldzaam dat er als team wordt gespeeld.
Verwijderd
Heb hem gisteren gespeelt, alleen heb ik erg zacht geluid.
Zowel als bij scenes waarin wordt gesproken en ook het geluid bij schieten is zacht.
Wie kan mij verder helpen
Zowel als bij scenes waarin wordt gesproken en ook het geluid bij schieten is zacht.
Heeft er iemand toevallig gehoord hoe het pam mode van cod4 zit?
Precies wat ik ook wil. Heb geen zin in clan-afspraken (die ik toch bijna nooit na kan komen), maar wil wel graag af en toe een potje 'op niveau' spelen. Daarom lijkt me het betalen voor CTF een goed idee (als het maar niet te veel isVerwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:26:
[...]
Ja, maar ik zoek een clan die voor de lol speelt en dus niet clanwars doet: ik bedoel, ik wil graag met anderen samenspelen om meer teamwerk te krijgen, maar dan wel puur voor de lol, dus geen afspraken maken, maar als ik online ben, zoek je gewoon je friends op en dan speel je samen op een desnoods public server. Zoiets. Maar da's moeilijk zoeken...
Het niveau ligt in pubs sowieso niet zo hoog dat is ook de reden dat ik, toen onze clan uit elkaar gegaan is en we geen doorstart meer gemaakt hebben, gestopt ben met CoD2 toendertijd het is gewoon te easy en maar leuk voor af en toe. Al moet ik er wel bij zeggen dat ik van CoD4 nog niet zat benVerwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:30:
Ik ben nog aant het levelen op Publics, maar ik vind het echt een gigantisch tof spel, de oldskool COD1/2 dagen komen weer terug, de aim ook weer :d . Nog even doorspelen en dan 55 worden, en dan misschien maar een clannetje zoeken weer, lijkt me wel weer leuk
Merk wel dat het niveau nog niet zo hoog is als in CoD2, ik word constant voor cheater uitgemaaktonzin, echt een stelletje naabs.
Wat jij wil is vrienden die samen online spelen? Dan moet je niet gaan kijken naar een clan maar gewoon je RL vrienden opzoeken die CoD4 spelen, zo moeilijk moet dat toch niet zijn...Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:26:
[...]
Ja, maar ik zoek een clan die voor de lol speelt en dus niet clanwars doet: ik bedoel, ik wil graag met anderen samenspelen om meer teamwerk te krijgen, maar dan wel puur voor de lol, dus geen afspraken maken, maar als ik online ben, zoek je gewoon je friends op en dan speel je samen op een desnoods public server. Zoiets. Maar da's moeilijk zoeken...
Niets over gehoord nog maar sowieso speel je wars met de mod Modern Warfare die alle wapens ter beschikking stelt en geen ranks etc. Die moet je gewoon op private servers aanzetten en dan heb je al bijna pamreinzor schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:37:
-Edit-
Bijna vergeten, patch 1.2 is uit.
Linkje naar de patch: CoD4MW-1.2-PatchSetup.exeThis patch optimizes the Lean view offset issue, addressing the glitch reported by several community members and documented and sent in directly by community member GaretJax which is commonly referred to as the *Left / Vertical Lean* Glitch, in addition to preparing files for compatibility with the future release of the Call of Duty 4: Modern Warfare™ Mod Tools. This patch will update all previous versions of Call of Duty 4: Modern Warfare™ to v1.2
[ Voor 14% gewijzigd door psychoclown op 21-11-2007 10:56 ]
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Hoe kom je precies aan die red-dot aiming?
Still warm the blood that courses through my veins. | PvOutput | ARSENAL FC
Challenge halen. Meestal X aantal kills met een gun.Gunner schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:01:
Hoe kom je precies aan die red-dot aiming?
Waar x == 100GandalfTheGrey schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:05:
[...]
Challenge halen. Meestal X aantal kills met een gun.
Met 25 headshots haal je dan weer een andere camo voor je gun en verder ben ik nog niet
Verwijderd
Ik ga het spel zo kopen, moet natuurlijk even kijken of al die gekke reacties hier wel kloppen 
Ik ga hem voor de ps3 halen, hoe zit het met de lag online?
Ik ga hem voor de ps3 halen, hoe zit het met de lag online?
Heb dit topic gezocht naar mijn probleem, alleen kon niets vinden.
Ik heb Call of Duty 4 leuk geinstalleerd.
Probeer ik de singleplayer te openen, crashed hij heel hard, windows vista zegt dat hij het abrupt moet afsluiten, ook in safe mode... Ik krijg het gewoon niet opgestart.
Iemand?
Probeer ik de singleplayer te openen, crashed hij heel hard, windows vista zegt dat hij het abrupt moet afsluiten, ook in safe mode... Ik krijg het gewoon niet opgestart.
Iemand?
Hier heb ik ook last van, heel veel problemen met crashen zijn gericht op alleen de multi-player,johan12 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:38:
Heb dit topic gezocht naar mijn probleem, alleen kon niets vinden.
Iemand?
terwijl die van mij bij SP en MP crashed tijdens het laten zien van het IW reclame. Normale modus en safemodus werkt niet.
ik heb zo ongeveer alle oplossingen geprobeerd maar geen een werkt
Systeem:
AMD 4600 X2 am2
M2NPV-VM
8800GT
3 gb kingston geheugen
een aantal vrienden van mij hebben deze probleem ook, terwijl hun een totaal andere systeem hebben
Weet niet welk level je bent maar ik ben Level 40 en heb de perk bandolier.Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 22:30:
[...]
Ja, dat is ook jammer, maar soms gaat het in het echt ook wel eens zo, denk ik dan maar...
Ik ben in de MP trouwens compleet verliefd op de M60E4 (met red dot sight): daar kan je echt alles mee! Op best wel grote afstand kan je mensen neerschieten maar je kan ook HEEEEEEEEEEERLIJK een stun grenade voor je uit gooien en dan als een gestoorde Rambo tussen de vijanden springen en blind om je heen maaien. Heerlijk! Je kan er echt alles mee! En het aantal kogels is echt giga: ook wel lekker. Ik heb de laatste dagen wel eens andere wapens geprobeerd maar als je eenmaal gewend bent aan de hoeveelheid kogels van de M60E4 dan kan je echt niets anders meer. Het ding houdt maar niet op!
Het is trouwens wel grappig om te merken dat je in de loop van de tijd toch beter wordt: sommige dingen, zoals duiken als er iemand recht op je af komt en zo, of een stun granaat gooien voordat je de drukte in duikt, gaan nu zo ongeveer automatisch. Ik heb zelfs m'n eerste slachtoffers met het mes gemaakt. En ik zit ook constant als vanzelf om me heen EN naar de map te kijken. Ook de positionering (dat je aan meerdere kanten gedekt bent) gaat vaker goed. En wat ZEKER ook helpt is je kennis van de map. Zodra ik op een map kom waar ik bij sommige spawnpoints geen idee heb waar ik ben, presteer ik ook meteen stukken minder. Al met al kom ik er aardig in.
O, wat is dit een heerlijk spel!
EDIT:
Wat ik wel een beetje jammer ga vinden zijn de overdadige grenade kills... Die dingen zie ik net iets te vaak eigenlijk. En ook meestal net wat te laat.Het is leuk als je er zelf kills mee maakt, maar ze zijn iets te bepalend. En wat ERG jammer is, is dat je niet zelf in je heli kan zitten: je ziet die alleen maar goed in de kill cam. Was leuk geweest als je zelf kon schieten vanuit dat ding! Maar goed, het is alsnog een makkelijke manier om kills te krijgen.
Das dubbele ammo, dan hebben de andere wapens ook wel veel kogels
Ik gebruik eigenlijk altijd de standaard perks:
- Bandolier
- Double Tap
- iets met bullet penetration
behalve de silence mode daarvoor zit ik nog te wachten op die silence perk
Ik vind martyrdom wel serieus hinderlijk, heb je een 1vs1 showdown in een klein kamertje, win je eindelijk wordt je nog genakt door zo een stinkgranaat die hij laat vallen
want weglopen is meestal al te laat in afgesloten ruimtes.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
ja die vind ik ook zwaar irritant zeg. Zat laatst op een server waar FF aan stond. Gast heeft perk aan staan en wordt midden in een groep dood geschoten. boem... 4 teamkills
Fear thy name as hell awakens
FKA SunStorms_Sletje
Verwijderd
Mooi, dat zijn er al twee met dezelfde wens.alexbl69 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:49:
[...]
Precies wat ik ook wil. Heb geen zin in clan-afspraken (die ik toch bijna nooit na kan komen), maar wil wel graag af en toe een potje 'op niveau' spelen. Daarom lijkt me het betalen voor CTF een goed idee (als het maar niet te veel is).
Nou... ik ben 45 en heb geen RL vrienden die CoD4 spelen...psychoclown schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:52:
Wat jij wil is vrienden die samen online spelen? Dan moet je niet gaan kijken naar een clan maar gewoon je RL vrienden opzoeken die CoD4 spelen, zo moeilijk moet dat toch niet zijn...
Ik gebruik altijd:OMD schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:50:
Ik gebruik eigenlijk altijd de standaard perks:
- Bandolier
- Double Tap
- iets met bullet penetration
Special Grenades x 3?
Stopping power
Deep Impact
Ik heb de Stungrenade als special: da's echt een heerlijk ding. Je gooit voordat je dr drukte induikt een stun granaat om de hoek en vervolgens maai je iedereen omver zonder dat ze er wat tegen kunnen doen.
Inderdaad! Van tevoren hoorde je veel gezeur over Last stand, maar daar kan je makkelijk wat aan doen (paar extra kogels erin jagen): dat martyrdom is irri. Ik heb gisteren toevallig een stuk op 8 potjes online gespeeld, eerst 2 tegen 1 en later 1 tegen 1 (was overigens ERG leuk!) en ben toen ook regelmatig doodgegaan door zo'n granaat. Je wéét dat die ander dat heeft, maar in sommige ruimtes kom je gewoon niet weg! Ik vond het zó irritant dat ik 'm daarna zelf ook heb aangezetOMD schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:50:
Ik vind martyrdom wel serieus hinderlijk, heb je een 1vs1 showdown in een klein kamertje, win je eindelijk wordt je nog genakt door zo een stinkgranaat die hij laat vallen![]()
want weglopen is meestal al te laat in afgesloten ruimtes.
Hm, FF is ook twijfelachtig... Meestal is FF uit ideaal, want dan kan je in een heel druk moment gewoon ronddraaien met je machine gun en alleen de tegenstanders worden geraaktSunStorms_sletje schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:20:
ja die vind ik ook zwaar irritant zeg. Zat laatst op een server waar FF aan stond. Gast heeft perk aan staan en wordt midden in een groep dood geschoten. boem... 4 teamkills
(Kijk, zo doe je dat, hè: alle antwoorden én edits netjes in 1 post...
[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2007 13:29 ]
ik vind dat double tap supergoed maar ook hinderlijk.
Op lange afstanden werkt het averecht door de terugslag van je geweer. Maar voor dichtbij: oh oh oh waar werkt dat goed
hij schiet 2 kogels en heb jij al een salvo gelost op zn schedel, fantastisch.
Ben benieuwd wanneer die patch komt voor de ps3 voor COD4. Ik wil die irritante mannetjes uitzetten die het nogal leuk vinden om te bleren door zo een headset, of ze gaan zingen, of ze zitten aan de telefoon. Je hoor zelfs regelmatig een telefoon gaan of een deurbel. Wat dat betreft is de headset van de concurrent een stuk beter.
Op lange afstanden werkt het averecht door de terugslag van je geweer. Maar voor dichtbij: oh oh oh waar werkt dat goed
Ben benieuwd wanneer die patch komt voor de ps3 voor COD4. Ik wil die irritante mannetjes uitzetten die het nogal leuk vinden om te bleren door zo een headset, of ze gaan zingen, of ze zitten aan de telefoon. Je hoor zelfs regelmatig een telefoon gaan of een deurbel. Wat dat betreft is de headset van de concurrent een stuk beter.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Is in ontwikkeling. Snap sowieso niet waarom die er hoeft te komen, met de modwarfare mod kan je al zo'n beetje alles zelf configureren.reinzor schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:37:
Hoe hoog heb je je Master Volume in CoD4 staan? Zet deze anders wat hoger. (Options -> Sound -> Master Volume)Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:37:
Heb hem gisteren gespeelt, alleen heb ik erg zacht geluid.
Of zet anders je volume in Windows wat hoger.
En trap op je staart van je boxen.
Wat ik me alleen afvraag, Patch 1.2 verhelpt dus een glitch. Maar iedereen die het niet installeert, kan nog steeds misbruik maken. Degene die misbruik maken, zullen dus niet updaten. En iedereen die niet "valsspeelt" zal het wel doen. Ze hebben dus nog steeds niks gedaan aan de valsspelers.psychoclown schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:52:
[...]Bijna vergeten, patch 1.2 is uit.
[...]
Linkje naar de patch: CoD4MW-1.2-PatchSetup.exe
Ik heb zelf nog geen beelden van de glitch gezien, misschien doe ik het onbewust zelf ook. Maar ja, ik zal het ff updaten.
Ik heb veel liever dat ze iets aan de constante crash/freeze doen, dan dit soort "minder belangrijke" zaken. Elk keer maar op resetknopje drukken is ook niks! Er is nog steeds geen officiëel statement van IW.
Als je een silencer erop zet, zal je recoil wat minder worden. Iemand raken vanaf een afstand zal echter minder nauwkeurig worden. Je zult toch moeten kiezen: Nauwkeurigheid of recoil.OMD schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:52:
ik vind dat double tap supergoed maar ook hinderlijk.
Op lange afstanden werkt het averecht door de terugslag van je geweer. Maar voor dichtbij: oh oh oh waar werkt dat goedhij schiet 2 kogels en heb jij al een salvo gelost op zn schedel, fantastisch.
Shit he ik speel hem alleen nog maar singleplayer, heb het uitgespeeld en ben nu beter alles op veteran. Alleen hoe kom je in het beruchte miles high level?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
De credits niet skippen.Wooldoor schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:12:
Shit he ik speel hem alleen nog maar singleplayer, heb het uitgespeeld en ben nu beter alles op veteran. Alleen hoe kom je in het beruchte miles high level?
shit dat heb ik dus wel gedaan 
maar als je de credits niet skip en je speelt dat level maar het lukt niet en je wilt er een andere keer mee doorgaan moet je hem dan weer opnieuw het laatste level uitspelen of wat?
maar als je de credits niet skip en je speelt dat level maar het lukt niet en je wilt er een andere keer mee doorgaan moet je hem dan weer opnieuw het laatste level uitspelen of wat?
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117
Nee, het komt gewoon bij Mission select te staan. Of je kunt resume doen.Wooldoor schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:18:
shit dat heb ik dus wel gedaan
Daar heb je idd een punt maar zoals je zelf al aangeeft kun je mss wel met alexbl69 iets fixenVerwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:21:
[...]
Mooi, dat zijn er al twee met dezelfde wens.
[...]
Nou... ik ben 45 en heb geen RL vrienden die CoD4 spelen...![]()
![]()
..knip..
Hebben jullie allebei xfire? Zo nee, ga asap een acc maken en voeg elkaar toe dan kun je zo zien of de ander aan het spelen is en kun je hem joinen.
Ja ik snap ook niet precies wat ze willen en wat ze nu precies bedoelen met die lean glitch want ik ken zelf wel een lean glitch van CoD nog, die toen door iedereen die hem goed kon gebruikt werd, alleen is die toen zo goed mogelijk aangepakt met CoD2. Dusja de vraag is maar wat is die glitch en wanneer komt er een echte (goede) patch uit die wat meer is dan een kleine hotfix.Vic Vega schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:05:
..knip..
Wat ik me alleen afvraag, Patch 1.2 verhelpt dus een glitch. Maar iedereen die het niet installeert, kan nog steeds misbruik maken. Degene die misbruik maken, zullen dus niet updaten. En iedereen die niet "valsspeelt" zal het wel doen. Ze hebben dus nog steeds niks gedaan aan de valsspelers.
Ik heb zelf nog geen beelden van de glitch gezien, misschien doe ik het onbewust zelf ook. Maar ja, ik zal het ff updaten.![]()
Ik heb veel liever dat ze iets aan de constante crash/freeze doen, dan dit soort "minder belangrijke" zaken. Elk keer maar op resetknopje drukken is ook niks! Er is nog steeds geen officiëel statement van IW.
..knip..
WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream
Ik heb de game gisteren ontvangen via Play.com. Heb gisteren ff singleplay gespeelt en ik denk dat ik mijn clan binnenkort maar de draad weer oppakken met COD4. Ik heb zelf een luxe editie aangeschaft via Play en hier zit ook een downloadable stratagy guide bij, ik ben er nog niet aan toe gekomen om dit te downloaden laat staan te lezen! Weet iemand hier of daar nog echt nuttige info in staat?
excuses als deze vraag al eerder is gesteld.
excuses als deze vraag al eerder is gesteld.
Verwijderd
zijn er geen mensen met problemen via steam ?
ikzelf heb het spel al 6 keer opnieuw moeten downloaden omdat er plots content verdween.
iedere keer opnieuw moeten beginnen en altijd diezelfde foutmelding
could not find "code_post_gfx_mp.ff".
als je net level 18 haalt online en dan terug van 0 moet beginnen... je wordt er echt GEK van.
ik begrijp trouwens niet dat je online level die je behaalt hebt ook niet online kan worden opgeslagen.
als je een format moet doen of je hd crasht, kan je weer vanaf 0 beginnen?
ben ik blij dat ik niet level 55 had ofzo
ikzelf heb het spel al 6 keer opnieuw moeten downloaden omdat er plots content verdween.
iedere keer opnieuw moeten beginnen en altijd diezelfde foutmelding
could not find "code_post_gfx_mp.ff".
als je net level 18 haalt online en dan terug van 0 moet beginnen... je wordt er echt GEK van.
ik begrijp trouwens niet dat je online level die je behaalt hebt ook niet online kan worden opgeslagen.
als je een format moet doen of je hd crasht, kan je weer vanaf 0 beginnen?
ben ik blij dat ik niet level 55 had ofzo
Heb ook een dubbel gevoel over dat martelaarschap. Heb hem zelf vaak aanstaan, omdat het de enige manier is om in Domination in je eentje een vlag te verdedigen (m'n teammates zijn met hun eigen ding bezig, weet je nogSunStorms_sletje schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:20:
Verlanglijstje: enkele COD2 mappen beschikbaar in COD4 (Burgundy, Carentan
Ik snap het probleem niet zo met Martyrdom. Ok, als je in een klein ruimte bent, waar je moeilijk kunt wegkomen, dan heb je pech gehad. Maar is het nou echt zo moeilijk om voor 1-2 seconden een lijk te vermijden, die je net hebt neergeknald?
Ook kun je een granaat horen vallen. Moet toch ook genoeg zijn...
Ik het begin had ik ook een vreemd gevoel bij. Maar nu is het een automatisme geworden om lijken te vermijden. Je kunt toch geen nades oppikken zoals bij CoD2. En wapens liggen genoeg op de grond.
/me Vic Vega zou ook graag een paar mappen uit CoD2 terug willen zien
Ik het begin had ik ook een vreemd gevoel bij. Maar nu is het een automatisme geworden om lijken te vermijden. Je kunt toch geen nades oppikken zoals bij CoD2. En wapens liggen genoeg op de grond.
staat btw ook een foutje in de startpost, bij de UAV staat nl dat deze schietende vijanden laat zien, maar hij laat alle zien (behalve met jammer) normaal zie je schietende.
ik snap dat snipen echt niet, ik richt op iemand, en het schot land niet eens daar in de buurt, wat is dan het nut van een sniper rifle
verder echt een zeer vermakelijk spel, vooral MP
overigens mogen ze de Noob-tube (m203) er wel uit slopen, dat ding word echt te veel gebruikt voor wat easy kills
ik snap dat snipen echt niet, ik richt op iemand, en het schot land niet eens daar in de buurt, wat is dan het nut van een sniper rifle
verder echt een zeer vermakelijk spel, vooral MP
overigens mogen ze de Noob-tube (m203) er wel uit slopen, dat ding word echt te veel gebruikt voor wat easy kills
[ Voor 13% gewijzigd door flessuh op 21-11-2007 16:03 . Reden: noob-tube deel ]
Ja en meer Duitsers ... oh wacht, dat spel heb ik alVic Vega schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:29:
Hou je adem eens in zou ik zeggenBanzaibunny schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:02:
Ik kan echt probleemloos headshot na headshot plaatsen, en speel pas een maand of twee shooters op de console
Verwijderd
Als je me de link even geeft, wil ik wel even kijken of er nuttige info in staat.caRe.Ghost schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:35:
Ik heb zelf een luxe editie aangeschaft via Play en hier zit ook een downloadable stratagy guide bij, ik ben er nog niet aan toe gekomen om dit te downloaden laat staan te lezen! Weet iemand hier of daar nog echt nuttige info in staat?
ik heb nog steeds last van keiharde crashes in de MP van COD4
kheb de profile mapa van cod4 gekopieerd en toen het spel verwijderd en helemaal opnieuw geïnstalleerd, toen profile weer terug gezet maar dit werkt niet, kreeg bij de eerste keer opstarten een melding dat er eits niet in orde was en al mijn gegevens zijn gewist
komt nog eens bij dat ik nog steeds crashes heb dus het is ook nog voor niets geweest
iemand nog suggesties?
kheb de profile mapa van cod4 gekopieerd en toen het spel verwijderd en helemaal opnieuw geïnstalleerd, toen profile weer terug gezet maar dit werkt niet, kreeg bij de eerste keer opstarten een melding dat er eits niet in orde was en al mijn gegevens zijn gewist
iemand nog suggesties?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Speel je op niet-gecrackte servers? Mijn game crashed namelijk ook regelmatig als ik op gecrackte servers speel.Chaoss schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:27:
ik heb nog steeds last van keiharde crashes in de MP van COD4![]()
kheb de profile mapa van cod4 gekopieerd en toen het spel verwijderd en helemaal opnieuw geïnstalleerd, toen profile weer terug gezet maar dit werkt niet, kreeg bij de eerste keer opstarten een melding dat er eits niet in orde was en al mijn gegevens zijn gewistkomt nog eens bij dat ik nog steeds crashes heb dus het is ook nog voor niets geweest
![]()
![]()
iemand nog suggesties?
Ik denk dat Banzaibunny de Multiplayer op de PC speelt. Want op de PC versie zijn er veel klachten over de vage resultaten van de sniper riflejohnnyv.nl schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:21:
Ik kan echt probleemloos headshot na headshot plaatsen, en speel pas een maand of twee shooters op de console
[ Voor 2% gewijzigd door Cloud op 21-11-2007 16:39 . Reden: multiplayer ]
Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana
Collega's dan ?? Ik ben 52 en we hebben op werk regelmatig een LAN-party (meest CoD:UO, vroeger UT). Ben wel de oudste, maar de meesten zijn toch dik 30 ... leeftijd is geen beletsel om te gamen/shooten hoor.Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:21:
Nou... ik ben 45 en heb geen RL vrienden die CoD4 spelen...![]()
MP of SP ?? Ik doe op het moment alleen SP, maar ik knal in Rusland heel wat volk af met de standaard snipers die je daar oppikt ...Banzaibunny schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:02:
[ Voor 33% gewijzigd door Goner op 21-11-2007 16:36 ]
Net de demo gespeeld op 1280x1024. Liep nog soepel. Mijn systeem:
AMD Athlon 64 X2 dual core 3800+ 2,0 Ghz
2046 MB werkgeheugen
gforce 8500GT
De details stonden wel allemaal vrij laag of uit.
Loopt de uiteindelijke versie net zo soepel als de demo? Kan ik wel 't mooiste uit 't spel halen met deze specs op bv 1280x1024 met mijn config.. ervaringen? Ik twijfel namelijk over de aankoop aangezien ik ipv een gamepc een htpc heb.. Maarja ik kan wel beamen dus dat is wel heel leuk gamen
AMD Athlon 64 X2 dual core 3800+ 2,0 Ghz
2046 MB werkgeheugen
gforce 8500GT
De details stonden wel allemaal vrij laag of uit.
Loopt de uiteindelijke versie net zo soepel als de demo? Kan ik wel 't mooiste uit 't spel halen met deze specs op bv 1280x1024 met mijn config.. ervaringen? Ik twijfel namelijk over de aankoop aangezien ik ipv een gamepc een htpc heb.. Maarja ik kan wel beamen dus dat is wel heel leuk gamen
De performance van de final is ongeveer hetzelfde als die van de demo. Dus op 1280*1024 (maar 1024*768 zou ik je aanraden als je wat meer eyecandy wilt) kun je aardig spelen, zonder al teveel andere zooi aan. Je hebt inderdaad geen gamers-kaart, maar hij zal het spel zeker soepel kunnen draaien.
En cd-wow is een klant kwijt.
Hello
Thank you for placing your order with us here at CD WOW!
We are writing to you regarding your order for:Call of Duty 4: Modern Warfare (DVD-ROM) Windows
The arrival of stock from our supplier has been further delayed. The advised shipping date for this title is now the 30/11/2007
As soon as we are able to ship this item to you we will send you an e-mail confirming dispatch.
From the date of dispatch, please allow up to 7 working days for delivery within the UK.
Please also rest assured that the delay to this item will not affect any other items that you may have ordered from us.
We will notify you immediately if there are any further updates with regards to this title.
We hope you will accept our apologies for any inconvenience that this delay has caused.
Thank you for shopping with CD-WOW!
Kind regards
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
ik speel inderdaad de PC MP versie, en ik houd mijn adem wel in, anders noem ik het geen richten bij het COD4 snipenwolkje schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:32:
[...]
Ik denk dat Banzaibunny de Multiplayer op de PC speelt. Want op de PC versie zijn er veel klachten over de vage resultaten van de sniper rifle
maar ja, hopelijk dan binnenkort een fix daar voor
Ik heb dus ook al betaald, via internetbankieren/ Ideal. Dit geld kan ik toch ''Zo" terug krijgen ?Nakebod schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:13:
En cd-wow is een klant kwijt.
вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ
Maak dat er twee van... ik koop daar nooit weer iets.

Ja dat kandreameater schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:16:
[...]
Ik heb dus ook al betaald, via internetbankieren/ Ideal. Dit geld kan ik toch ''Zo" terug krijgen ?
Gewoon een vriendelijke doch serieuze mail sturen wat je van de situatie vind en dat je graag je geld terug wilt.
Ik heb een soortgelijke ervaring met cd-wow gehad vorig jaar en alles werd netjes opgelost en ik had m`n centen binnen een paar dagen terug.
Inderdaad erg balen dit. Eerst krijg ik een mailtje terug van cd-wow met als antwoord dat ze hem de 26e versturen, paar uur later krijg ik zoiets als bovenstaand mailtje alleen bij mij staat er dat het "hopelijk" de 30e wordt... "and hope to be able to dispatch this item to you on the 30/11/2007."
Natuurlijk, voor dat prijsverschil kun je verwachten dat ze iets minder snel zijn, maar het is toch jammer!
Natuurlijk, voor dat prijsverschil kun je verwachten dat ze iets minder snel zijn, maar het is toch jammer!
Minder snel tot daar aan toe, heb hem een dikke maand van te voren geprordered, wordt het eerst de 16e, dan de 23e en nu de 30ste.Lexus! schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:20:
Inderdaad erg balen dit. Eerst krijg ik een mailtje terug van cd-wow met als antwoord dat ze hem de 26e versturen, paar uur later krijg ik zoiets als bovenstaand mailtje alleen bij mij staat er dat het "hopelijk" de 30e wordt... "and hope to be able to dispatch this item to you on the 30/11/2007."
Dat is nou ook te veel van het goede.
Ah, dat scheelt... Ik heb hem net een dag of 5 in bestelling staan. Ik heb nog een reactie teruggestuurd, waarschijnlijk zonder positief resultaat. Het is dat ik het nu te druk heb om te spelen, maar mocht hij de 30e weer vertraagd worden dan cancel ik hem denk ik wel. Dan maar 2 tientjes meer, dat overleven we ook wel weer
Ach als het nog langer duurt....
dan wachten we toch gewoon nog even....
en bestellen we onze volgende games ergens anders
dan wachten we toch gewoon nog even....
en bestellen we onze volgende games ergens anders
Speelt de singeplayer zich veel buiten af?
Wat ik me kan herinneren van de vorige COD versies is dat de kleuren vaak heel grauw waren, winter, veel binnen met grijstinten en buiten ook weinig echt fel groene beplanting enzo.
Is cod4 een beetje kleurrijk?
Wat ik me kan herinneren van de vorige COD versies is dat de kleuren vaak heel grauw waren, winter, veel binnen met grijstinten en buiten ook weinig echt fel groene beplanting enzo.
Bedankt voor het aanbod, maar dan kijk ik zelf wel ffVerwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:27:
[...]
Als je me de link even geeft, wil ik wel even kijken of er nuttige info in staat.![]()
Nope, maar kleurrijk verwacht ik ook niet echt in een shooter.. Mischien in een fantasy RPG ofzo...Tommy The Cat schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:32:
Verwijderd
vanavond om 8 uur mijn eerste cod 4 clanwar, Zonder mijn p90, matyrdon, 3 nade, en health regain perks
Ik zal dan denk ik terug vallen op een m4, weet iemand of de g36c beter is? De deagle zal je dan denk ik ook meer gebruiken,.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2007 17:46 ]
Gezien het slechte weer van de laatste weken speelt COD4 zich bij mij grotendeels binnen afTommy The Cat schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:32:
Heb hier echt totaal geen problemen met de sniper, kwestie van even de adem inhouden tot je beeld stil is?
Verwijderd
alexbl69 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:46:
[...]
Gezien het slechte weer van de laatste weken speelt COD4 zich bij mij grotendeels binnen af.
Vriendelijk?belfrink schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:19:
[...]
Ja dat kan
Gewoon een vriendelijke doch serieuze mail sturen wat je van de situatie vind en dat je graag je geld terug wilt.
Ik heb een soortgelijke ervaring met cd-wow gehad vorig jaar en alles werd netjes opgelost en ik had m`n centen binnen een paar dagen terug.
Ooops
Niet de meest lieve toon, maar ik zit nu al 3 weken te wachten en iedere keer net voor hij leverbaar zou zijn zo een kut mailtje dat ze hem niet kunnen leveren.Cancel order #******** and refund me my money.
It is fucking bullshit that you delay this order, every other shop can deliver it directly.
Dan maar 10 euro meer betalen, dan heb ik hem tenminste wel.
Hij is iig al canceled, daar zijn ze dus wel snel mee.
Nu nog het geld.
Blog | PVOutput Zonnig Beuningen
Verwijderd
Wouw! De singleplayer op PS3 is echt BAAS, 70 euro dat wel.
Weet iemand of de MP op de ps3 wat is qua lag enzo? Thanks
Weet iemand of de MP op de ps3 wat is qua lag enzo? Thanks
Man ik ben nu rank 36 al
. Het gaat steeds beter. De M60 is zo meesterlijk. Die heeft de accuraccy en impact van een sniper en unlimited ammo en automatisch
.Ik verdubbel mijn score er zo wat mee.
Ik merk wel dat een air attack vaak beter is dan een helikopter mits de UAV aan staat want de helikopter knal je met 1 rpg rocket neer.
Ik merk wel dat een air attack vaak beter is dan een helikopter mits de UAV aan staat want de helikopter knal je met 1 rpg rocket neer.
Verwijderd
Dit is mss wel interessant voor in de startpost:
http://curecod4.geq.nl/
mod die gemaakt is voor competitie, werd gebruikt vorig weekend op Lan in parijs.
http://curecod4.geq.nl/
mod die gemaakt is voor competitie, werd gebruikt vorig weekend op Lan in parijs.
Bel ze eens op of ga er langs. Dit topic is niet bedoeld als 'hoeveel kost het hier en daar?'-topic
[ Voor 77% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 10:31 ]
49 euro in zwolle, vandaag meegenomen
[ Voor 40% gewijzigd door EasyKill op 21-11-2007 19:43 ]
Per mediamarkt kan het weer fors verschillen.
Ik kom trouwens niet online met mijn PS3. Iemand anders die ik ken kan ook niet online komen op de PS3. Blijft hangen in het aanmeld scherm. 'Downloading game settings' en zo nu en dan hoor je een serie piepjes (wat je ook hoort als je iets selecteert). Vreemd... en jammer.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
MM Heerlen: € 47,00Tommy The Cat schreef op woensdag 21 november 2007 @ 19:34:
Weet iemand wat de mediamarkt er op het moment voor vraagt (pc)?
Prijs per vestiging kan idd verschillen
AMD CPU FX-8350@4,4GHz | Scythe Fuma | Scythe Kaze Master II | Asus M5A97 Rev.2 | Sapphire RX 480 Nitro OC+ | 16GB Geil Black Dragon DDR1600 | 480 Sandisk Ultra II SSD | Corsair GamingSeries 800Watt | Creative Tactic 3D Alpha | Corsair Gaming M65
Verwijderd
COD4 online. ik ben aangemeld bij playstationnetwork, kan surfen en internetten en zodra ik
COD4 begin met een online game " krijg ik een zwart scherm" meld je aan bij het playstation netwerk" ,terwijl ik gisteravond tot 2 uur 's nachts nog online heb gegamed.
Iemand??? of is die weer offline
COD4 begin met een online game " krijg ik een zwart scherm" meld je aan bij het playstation netwerk" ,terwijl ik gisteravond tot 2 uur 's nachts nog online heb gegamed.
Iemand??? of is die weer offline
Ik heb het spel net gekocht alleen als ik de singelplayer start gebeurt er niks
als ik hem dan nog een keer startt dan vraagt of ik hem in safemode wil starten wat ook niet helpt.
Multiplayer doet het wel gewoon, heb de laatste catalyst drivers en de 1.2 patch.
Iemand enige idee?
Multiplayer doet het wel gewoon, heb de laatste catalyst drivers en de 1.2 patch.
Iemand enige idee?
@ kadooosh, zou het eens posten in spielerij -> problemen & vragen
Voor de mensen die ook bij CD-WOW hebben besteld, vandaag weer een mailtje gekregen dat de order nog verder uitgesteld is tot zeker 30-11.......
Voor de mensen die ook bij CD-WOW hebben besteld, vandaag weer een mailtje gekregen dat de order nog verder uitgesteld is tot zeker 30-11.......
Ik heb mijn order ook geannuleerd n.a.v. die e-mail, ff naar de mediamarkt gegaan (Eindhoven, 44 euro) en nu aant installeren. Hopelijk stort Cd-Wow zonder problemen het geld terug.
De patches waarover gesproken wordt, geldt dat enkel voor de PS3/XBOX360? Soms vind ik het verwarrend niet wetende waarover nu precies gesproken wordt (PC/PS3/XBOX360).
Hardcore mode is wel vet...alleen wel zwaar wennen.
Ik vind het ook een beetje raar dat je niet aan een server kan zien of hij hardcore mode aan heeft of niet
Zo krijg je bij elke server weer een andere verrassing. En tjonge jonge de meeste servers hebben echt een veel te korte tijd een bepaalde map draaien. Bij die map met die containers was 1 potje gewoon binnen 30 sec gedaan, is wel heel erg kort zeg
Ik vind het ook een beetje raar dat je niet aan een server kan zien of hij hardcore mode aan heeft of niet
Zo krijg je bij elke server weer een andere verrassing. En tjonge jonge de meeste servers hebben echt een veel te korte tijd een bepaalde map draaien. Bij die map met die containers was 1 potje gewoon binnen 30 sec gedaan, is wel heel erg kort zeg
de meeste servers hebben wel hardcore in hun naam staan (zoals de onze maar ik zal hem wel niet spammenMisanthrope schreef op woensdag 21 november 2007 @ 21:21:
Hardcore mode is wel vet...alleen wel zwaar wennen.
en als een potje snel gedaan is zal dat waarschijnlijk liggen aan het lage scorelimit wat standaard best laag staat
Verwijderd
Bedankt voor de prachtige screenshots. Ik ga er eens goed over na denken.Aap schreef op woensdag 21 november 2007 @ 00:59:
[...]
Mijn ervaringen bij Play.com zijn ook goedsoms is het er net binnen 1 week... meestal binnen 2. 1x heb ik het gehad dat het echt bijna 4weken was.
[...]
[afbeelding][afbeelding]
[afbeelding][afbeelding]
Clickable, screens op 1680x1050 met een 8800GTX... de grote screens zijn over de 1mb, dus 56k6ers weet waar je op klikt![]()
Ik heb mijn order ook gecancelled bij cd-wow. Flikker maar op met je delay. Heb lang zat gewacht.
Groot gelijk heb je, ze blijven aan de gang, Mijn order was al begin november, miss zelfs oktober al geplaatst... En ik zag het al aankomen, heb 2 weken terug gecanceld en had ook vrij rap het geld op mn rekening.Lrod schreef op donderdag 22 november 2007 @ 00:47:
Ik heb mijn order ook gecancelled bij cd-wow. Flikker maar op met je delay. Heb lang zat gewacht.
Overigens niet met teleurstelling, want COD4 valt mij zwaar tegen! 32eu bespaard!
Verwijderd
Iedereen die met de ps3versie speelt, die niet online kan na 2.01, error 33, dowloading gamedata etc
Wat blijkt te helpen is je pc helemaal unpluggen, en vervolgens weer gewoon aanmelden.
Ik dacht ook van "wtf" is dat voor oplossing, maar bij mij en mn chef is het is dus gelukt.
Wat blijkt te helpen is je pc helemaal unpluggen, en vervolgens weer gewoon aanmelden.
Ik dacht ook van "wtf" is dat voor oplossing, maar bij mij en mn chef is het is dus gelukt.
Ook ik heb gecanceld. Ik ga geen 3 weken wachten op mijn game, ik wil zsm online! Rij vanavond naar de MM in Breda (helaas wel 50 euri daar)Lrod schreef op donderdag 22 november 2007 @ 00:47:
[ Voor 9% gewijzigd door Dynamix op 22-11-2007 09:51 ]
Hebben meerdere mensen het probleem dat als ze online spelen af en toe 'connection' problemen hebben? Ik heb daar af en toe last van en als ik Netlimiter bekijk doe ik geen vreemde dingen. Counterstrike Source heeft diezelfde avond geen last van problemen.
En hebben jullie ook goede / leuke TDM servers gevonden?
En hebben jullie ook goede / leuke TDM servers gevonden?
Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad
Dit topic is gesloten.
Let op:
Blijf ontopic! Post inhoudelijk en blijf beleefd!
Geen slow-chat. Geen one-liners. Geen offtopic geblaat. Geen nutteloze mededelingen!
Problemen met Punkbuster horen niet in dit topic thuis!
Blijf ontopic! Post inhoudelijk en blijf beleefd!
Geen slow-chat. Geen one-liners. Geen offtopic geblaat. Geen nutteloze mededelingen!
Problemen met Punkbuster horen niet in dit topic thuis!