[Multi] Call of Duty 4: Modern Warfare - Deel 4 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 17.645 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:37

Griffin

Is mythical

wolkje schreef op maandag 19 november 2007 @ 09:56:
[...]

Als je XFire hebt, zet het eens uit. XFire schijnt nog niet helemaal compatible te zijn met CoD4 namelijk. Voor de rest zou ik voor echt technische problemen even een nieuw topic openen in het juiste subforum. :)
Wat betreft Xfire, vind ik raar want als ik dus CoD4 afsluit, en 1 uur later weer opstart zonder dat mijn pc is uit geweest werkt het gewoon. Maar ik test dat vanavond even (straks naar school :( )

Wat betreft in Technische forumpart, had ik aan zitten te denken echter dat forumpart is minder bezocht over het algemeen en verwachte hier snellere reacties.

Edit:
[CoD4] Opstart probleem

[ Voor 4% gewijzigd door Griffin op 19-11-2007 10:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djidee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 04-09 00:19

djidee

Mr. Slungel

Multiplayer gaat echt strak, vooral HQ is puntenrooien, zeker als je gewoon van punt naar punt loopt omdat de meeste tegenstanders het niet schijnen te snappen :) Vind zelf de map met de flatgebouwen en dat standbeeld in het midden fijn spelen, elke keer flat binnen sneaken en de luitjes achter de ramen fileren... De wat grotere maps met looproutes (en veel muurtjes ed) ben ik eigenlijk alleen maar met de M60 aan het lamen, zeker met grip is die goed te doen :9

"Mekker, blaat"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

COD4 nu al uit en dat na 6 uur gamen ,zoals mijn vrouw zei " had je beter een paar films voor
kunnen kopen had je wat langer plezier van gehad" .

Nu heb ik van de graphics en de gameplay wel unnen genieten van de game maar mijn God ik heb nog nooit een spel zo snel uitgespeeld.

Het spel kost 65 euro en nu blijft alleen de online functie over ze mogen de volgende
keer wel extra levels gratis online zetten of missions want ik vind dit spel te duur. qua
duur en graphics zeg ik de volgende keer 39.95

graph : 9
gameplay 9
replay 8
sound :8
story : 7 totaal als cijfer een 8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:13
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 10:39:
COD4 nu al uit en dat na 6 uur gamen ,zoals mijn vrouw zei " had je beter een paar films voor

Nu heb ik van de graphics en de gameplay wel unnen genieten van de game maar mijn God ik heb nog nooit een spel zo snel uitgespeeld.

Het spel kost 65 euro en nu blijft alleen de online functie over ze mogen de volgende
keer wel extra levels gratis online zetten of missions want ik vind dit spel te duur. qua

gameplay 9
replay 8
als replay waarde een 8 heeft dan heb je toch nog genoeg plezier van de game nadat je hem uitgespeeld hebt of niet dan? :)

daarbij vind ik het ook schandalig hoor dat spellen tegenwoordig zo'n korte sp hebben

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wacky
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 05-09 21:19

Wacky

Dr. Lektroluv \o/

Bij CD-WOW: Call of Duty 4: Modern Warfare (DVD-ROM) EUR 36.99 :)

Nu ook met Flickr account

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-09 20:37
1. Speel op veteran
2. COD4 is toch voornamelijk multiplayer gericht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:05

Goner

What can I do you for ?

Griffin schreef op maandag 19 november 2007 @ 09:41:
Ook heb ik patch 1.1. ook kan ik in het menu van de game niets aan grafisch instellen want dan crashed de game. Heb ook de nieuwste DX9
Heb (had?) ook problemen gelijk na installeren patch 1.1. ... zodra multi-player gestart was en ik een account wilde kiezen, hing de handel ; alleen een keiharde reset van de PC hielp!
Ben in safe-mode gestart, heb 2e account verwijderd en alles blijft nu normaal werken. Enige verschil tussen de accounts waren de graphics instellingen ...

[ Voor 6% gewijzigd door Goner op 19-11-2007 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18:42

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

gameplay 9
replay 8
Heb je het op veteran uitgespeeld? Lijkt me persoonlijk van wel, maar het moet wel even gevraagd worden :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een PS3 en 360, wat is de betere keus voor CoD4?

Als het nauwelijks wat uitmaak ga ik liever voor ps3, aangezien ik dan zonder herrie speel. Hoe zit het online gedeelte in mekaar bij beide in de praktijk? PS3 online CoD4 gratis en goed voor mekaar? of is de 360 versie gewoon stuk beter geregeld online?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Nu online
Hey allen, ik heb ff een NOOB vraagje.
Ik zit op dit moment behoorlijk vast in een missie. Het gaat om die missie bij het reuzenrad om stand te houden. Wanneer al die gasten uit die heli's komen. Heeft er iemand een tip?
Ik heb het gevoel dat ik iets niet goed doe, met het plaatsen van die bommen ofzo. Die gasten blijven maar komen en kom er niet voorbij. Speel de game op hard en had na uren proberen zoiets van had ik em maar op normal ingesteld. :P

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ren vanaf de voorkant van het reuzenrad naar die huizen toe.
Daar zit ergens een steef, als je die steeg volgt dan kom je op een plek waar je goed die gasten onderuit kan knallen;) Zo haalde ik het ook!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
De gehele CoD serie staat toch erg bekent om de Multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:26:

Als het nauwelijks wat uitmaak ga ik liever voor ps3, aangezien ik dan zonder herrie speel. Hoe zit het online gedeelte in mekaar bij beide in de praktijk? PS3 online CoD4 gratis en goed voor mekaar? of is de 360 versie gewoon stuk beter geregeld online?
De PS3-versie is de betere. IIG, infinity ward heeft zelf gezegd dat deze wat mooier is. Tevens werkt online op de PS3 momenteel beter dan op de 360 en komen er twee patches aan die het nog beter maken en functionaliteit toevoegen.

Keb zelf de PS3-versie en speelt als een droom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 12:06:
[...]

De PS3-versie is de betere. IIG, infinity ward heeft zelf gezegd dat deze wat mooier is. Tevens werkt online op de PS3 momenteel beter dan op de 360 en komen er twee patches aan die het nog beter maken en functionaliteit toevoegen.

Keb zelf de PS3-versie en speelt als een droom.
De patch komt voor beide platformen :)

Dit is voor het eerst dat ik lees dat de PS3 versie mooier zou zijn, volgens mij zijn ze gewoon identiek.

Over online laat ik me niet uit, ik heb alleen de 360 versie gespeeld. Bij mijn weten is het systeem is het systeem op beide consoles precies hetzelfde, alleen kan CoD4 gebruik maken op de 360 van Live speciefieke functionaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaTiezl
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 08-09 08:48
peakaboo schreef op zondag 18 november 2007 @ 21:46:
[...]
LOL btw, dit vind ik toch echt niet meer kunnen tegenwoordig in games, ik vind het zo nep: In dat stuk waar je in de mercedes auto zit, zie je de tellers in het dashboard niet eens bewegen, staan we stil ofzo :S
weheh dat was mij ook opgevallen. Ik ging er echter maar gewoon van uit dat die auto brak was en dat die gast echt niet aangehouden zou worden voor een snelheidsovertreding.

Supervet stukje in de game is dat wel!

Yesterday's home runs don't win today's games. - Babe Ruth

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Registratie: Maart 2007
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Zo, jij bent snel uitgekeken op de multiplayer... :9
Een film kijk je hoogstens een paar keer. Daarna leg je 'm weg, en kijk je nooit meer naar.
Ik denk dat ik wel 1-2 jaar uit kan houden met dit spel. Ik kan uren/dagen achtereen Sabotage of Headquaters spelen. Afwisselen met DM en TDM, en dan weer van voor af aan beginnen. Om je hele mening te baseren op de Single player, is volgens mij dan ook niet terecht.
zwembroek schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:29:
Hey allen, ik heb ff een NOOB vraagje.
Ik zit op dit moment behoorlijk vast in een missie. Het gaat om die missie bij het reuzenrad om stand te houden. Wanneer al die gasten uit die heli's komen. Heeft er iemand een tip?
Ik heb het gevoel dat ik iets niet goed doe, met het plaatsen van die bommen ofzo. Die gasten blijven maar komen en kom er niet voorbij. Speel de game op hard en had na uren proberen zoiets van had ik em maar op normal ingesteld. :P
Zoek ff in deel 3 naar reuzenrad (klik) oid. Daar heb je een paar verschillende strategieën om dat level uit te spelen. Er zitten wel een paar spoilers tussen...

"Are you gonna bark all day, little doggy... or are you gonna bite?" :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sydney08
  • Laatst online: 02-03-2023

Ik zou voor de 360 versie gaan, Live staat er om bekend dat het een stuk beter is als Sony's variant. Hoe het grafisch is zou ik niet kunnen zeggen, maar daar zal waarschijnlijk geen verschil inzitten.

Tomorrow is not today!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38

Kijk hier eens, filmpje met de verschillen :)
http://www.gamez.nl/web/P...of-Duty-4-PS3-vs.-360.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 23:10:
[...]

Het viel mij ook meteen op, best jammer, hoewel de rest van die intro echt mooi is. Bij Test Drive Unlimited zijn de graphics ook supergoed, alleen werken de digitale tellers ook niet, net zoiets, kan ik me aan ergeren :D
Ja, maar DAAR is het natuurlijk wel HEEL ERG! Da's dan wel een compleet ander verhaal. Dat kan écht niet natuurlijk. Zou hetzelfde zijn als in CoD4 de guns geen animatie hadden!
rhermans schreef op zondag 18 november 2007 @ 23:14:
Ps : Op welke server zit de mede tweaker ?
Ik ben zelf op GoW sabotage te vinden onder nick [2MA] MaFFia :P
Ik zal eens kijken of ik die server kan vinden! M'n nick is nu nog (heel crea) Jeroen, maar ik zal eens kijken of ik een leukere kan verzinnen. 8)
Wat kost een gemiddelde nieuwe dvd? 15 tot 20 euro? Hoe lang duurt een gemiddelde film? Ander half uur? Vier films = 60 tot 80 euro voor 6 uur.... Mwah, of dat nou zo'n betere koop is... 8) :+
Ik heb zelf zo ongeveer 20 uur online play erop zitten, terwijl ik het spel toch alleen maar voor de SP had gekocht! Dus ik zou zeggen, ga lekker MP'en: vooral Sabotage is een aanrader!!! Het spel is z'n geld méér dan waard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zeromussov
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online
Als ik naar dat filmpje kijk zie ik geen tot weinig verschillen. Als ik zou moeten kiezen denk ik dat de 360 iets scherper is op sommige stukken.. verder maakt het denk ik weinig uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Goner schreef op maandag 19 november 2007 @ 10:53:
[...]

Heb (had?) ook problemen gelijk na installeren patch 1.1. ... zodra multi-player gestart was en ik een account wilde kiezen, hing de handel ; alleen een keiharde reset van de PC hielp!
Ben in safe-mode gestart, heb 2e account verwijderd en alles blijft nu normaal werken. Enige verschil tussen de accounts waren de graphics instellingen ...
Had het probleem ook zonder de patch, dus het maakt niet uit of ik de patch wel of niet erop heb staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FoggyFreek
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 21-12-2024

FoggyFreek

I'm a llama again!

Saaie multiplayer, kleine levels. Eerste dagen te gek, daarna zag ik de campers alweer tevoorschijn komen...

Mjah, leuk voor even

* FoggyFreek gaat weer Quake Wars spelen

-- Altijd blijven prutsen --

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Call of Duty 4 is een gave game, tot deze vast loopt. Heb het onder de volgende omstandigheden geprobeerd, maar continu loopt de game na enkele minuten spelen zo vast dat mijn hele PC hangt. Ik moet deze dus voorzien van een reboot om weer verder te kunnen.

PC specs:
Gigabyte GA-P35C-DS3R
Intel Core 2 Duo E6850
GeIL 2GB DDR2 6400
Sparkle GeForce 8800GTX

Heb de game geprobeerd onder (allemaal legale versies overigens) met de drivers 163.71, 163.75 en 169.04:
Windows XP Professional x86
Windows XP Professional x64
Windows Vista Home Premium x64

Overigens heb ik niets kunnen vinden m.b.t. dit probleem op de fora van Activision en nVidia. Daar kwam ik alleen meldingen tegen waarin wordt gesuggereerd dat de bomen en het gras zwart zijn.

Iemand die dit probleem ook heeft meegemaakt met de game? Graag zou ik jullie word-arounds o.i.d. vernemen.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Voor problemen met spellen kun je beter in het subforum Spielerij - Problemen & Vragen een nieuw topic openen:
Spielerij - Problemen & Vragen

Je geeft niet aan wanneer en hoe het vast loopt. Het kan van alles zijn. Ben je ook deze 2 topics tegengekomen?:
http://www.infinityward.c...dex.php/topic,2086.0.html
http://www.infinityward.c...dex.php/topic,1932.0.html

Ik heb zelf ook problemen met het spel. Elke keer krijg ik random vastlopers. Soms na 15 minuten, maar ook soms na 3-4 uur spelen. Spel stop ineens, en geluid blijft maar kraken en zich herhalen. Enige wat ik kan doen is resetknopje indrukken.
Zoals gezegt kun je beter een nieuw topic openen in SPV, en ook duidelijk aangeven waar en wanneer je een vastloper krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
FoggyFreek schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:34:
Saaie multiplayer, kleine levels. Eerste dagen te gek, daarna zag ik de campers alweer tevoorschijn komen...

Mjah, leuk voor even

Als er een spel is waar je (snipende) campers makkelijk kunt afmaken is het COD4 wel. Je ziet notabene waar ze zitten als je neergeschoten wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spl3ndr
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 09-03 07:53
een klein vraagje naar de ervaren CoD spelers hier. Ik ben momenteel lvl 30.

Hoe gaan jullie minder snel dood ? Of wat gebruiken jullie van technieken ?

Beetje een rare vraag, maar ik heb het probleem dat ik altijd ( 99% kans ) dat ik als eerste sterf zonder ook maar 1 kill te halen. Een duel 1vs 1 win ik ook ( bijna ) nooit, en met een mes heb ik al zeker geen kans :'( . Bij S&D zit ik dus meestal werkloos toe te kijken. Met als gevolg een score van zo'n 30-80 punten aan het einde.

Ik gebruik de perks, maar die maken niet veel verschil uit.

Ik vind de multi erg leuk, maar soms erg frustrerend. 2 kills en 15 deaths zijn niet echt motiverend |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20-07 21:27
Is er eigenlijk een veilige manier om je cd-key te veranderen zonder je stats te verliezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Is wel errug mooi!
Alleen af en toe een beetje erg hectisch. Alleen Pripyat is lekker rustig ; geen Snorks en Monoliths en heb maar 1 wilde hond gezien ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Laatst online: 21:43

Phydomir

Dennis

johnnyv.nl schreef op maandag 19 november 2007 @ 14:51:
[...]

Als er een spel is waar je (snipende) campers makkelijk kunt afmaken is het COD4 wel. Je ziet notabene waar ze zitten als je neergeschoten wordt.
+ UAV ftw :Y)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

spl3ndr schreef op maandag 19 november 2007 @ 14:55:
Ik vind de multi erg leuk, maar soms erg frustrerend. 2 kills en 15 deaths zijn niet echt motiverend |:(
Ik weet niet hoe het met je mapkennis staat maar dat scheeld bij mij een hoop. Op een gegeven moment weet je wel ongeveer waar de tegen standers komen en wat een goede strategie is voor die map.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame
  • Laatst online: 19:43

HaterFrame

Well... Poo came out!

Phydomir schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:03:
[...]

Ik weet niet hoe het met je mapkennis staat maar dat scheeld bij mij een hoop. Op een gegeven moment weet je wel ongeveer waar de tegen standers komen en wat een goede strategie is voor die map.
En dat niet alleen, zorgen dat je je gun met perks goed onder de knie krijgt.

Zo kon ik in het begin niets met de M16, maar met een rood dotje kom ik al een end verder :)

I am the great Cornholio!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
Het verschil tussen de PS3 en de Xbox is meestal alleen de belichting (Ligt ook aan de TV naturlijk)
Maar meestal de de PS3 wat lichter en donkerder en is de Xbox wat ''doffer'' en soms is dat ook weer andersom. Maar het draaid toch allemaal op de zelfde engine? :) Dus eigenlijk zou het gelijk moeten zijn.

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Realtec
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 22-06 22:18

Realtec

Less is more

Metalbuster schreef op maandag 19 november 2007 @ 14:55:
Is er eigenlijk een veilige manier om je cd-key te veranderen zonder je stats te verliezen?
Heb ik ook gedaan met je stats gebeurd niks..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 04-09 14:21
realtec, dat is alleen toch als jij het veradnerd in regedit, zover ik weet is de mpdate file oftewel je mprank bestand gekoppelt aan je eigen cd-key. dus als je dit ingame veranderd verlies jij je mpranking. Tenminste dat denk ik, ga het niet uitproberen aangezien ik nu net een dag rank 55 ben :)

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21:44

GmR

Ik heb de eerste dagen met een gekraakte versie gespeeld omdat ik mijn origineel nog niet had.
Toen ik vervolgens ingame mijn cd-key veranderde naar de originele, bleven de stats gewoon bewaard. Dit moet dus geen probleem zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

een klein vraagje naar de ervaren CoD spelers hier. Ik ben momenteel lvl 30.

Beetje een rare vraag, maar ik heb het probleem dat ik altijd ( 99% kans ) dat ik als eerste sterf zonder ook maar 1 kill te halen. Een duel 1vs 1 win ik ook ( bijna ) nooit, en met een mes heb ik al zeker geen kans :'( . Bij S&D zit ik dus meestal werkloos toe te kijken. Met als gevolg een score van zo'n 30-80 punten aan het einde.

Ik gebruik de perks, maar die maken niet veel verschil uit.

Beste techniek is mapkennis. Weet waar je tegenstanders spawnen, veel gebruikte routes van tegenstander, huizen waar in kunt schuilen etc. Ik denk dat dit je beste Perk zal zijn! :)
Ik raad je aan om een goede server te pakken met max 10-12 man. En speel Free for all/TDM oid.
Binnen 2-3 dagen weet je grotendeels elk steeg/trap/huis uit je hoofd.

1 vs 1 gevechten: Door tegen sterke tegenstanders te spelen, leer je ook veel. Ga desnoods een half uur de beste persoon van de vorige map volgen via spectate. Leer van de technieken die anderen gebruiken.
Helaas (of gelukkig ;) ) kun je niet meer sprayen met CoD4. Je kogels raken dan te snel op. Schiet wanneer je ze in vizier heb. Ook Juggernaut zal je helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:03

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Vooral bij s&d er voor zorgen dat je niet opgemerkt wordt. Dus zo min mogelijk geluid maken, en geduldig spelen.
Voor close combat kan ik je aanraden om knife op scroll-up te binden. Eenmaal daaraan gewend weet je hem altijd snel te vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dewil1990
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 12:26
ik heb het spel ook, singleplayer uitgespeeld ben iets van level 17 of 18 nu in de multiplayer, moet zeggen vind het wel leuk vooral systeem met ranks, dat je wapens en upgrades unlocked enz. MAAR ik heb wel het gevoel dat het in cod2 wat meer aan kwam op skills dan in cod 4, op de servers waar ik zit vooral tdm is het eigenlijk alleen wat in de ronte knallen een enorme chaos. bij sd is dat wel wat minder maar toch. zeker bij tdm vind ik dat het niet echt op skills aankomt maar echt gwon wat te knallen redelijk makkelijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Godjira schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:38:
Call of Duty 4 is een gave game, tot deze vast loopt. Heb het onder de volgende omstandigheden geprobeerd, maar continu loopt de game na enkele minuten spelen zo vast dat mijn hele PC hangt. Ik moet deze dus voorzien van een reboot om weer verder te kunnen.

PC specs:
Gigabyte GA-P35C-DS3R
Intel Core 2 Duo E6850
GeIL 2GB DDR2 6400
Sparkle GeForce 8800GTX

Heb de game geprobeerd onder (allemaal legale versies overigens) met de drivers 163.71, 163.75 en 169.04:
Windows XP Professional x86
Windows XP Professional x64
Windows Vista Home Premium x64

Overigens heb ik niets kunnen vinden m.b.t. dit probleem op de fora van Activision en nVidia. Daar kwam ik alleen meldingen tegen waarin wordt gesuggereerd dat de bomen en het gras zwart zijn.

Iemand die dit probleem ook heeft meegemaakt met de game? Graag zou ik jullie word-arounds o.i.d. vernemen.
ik had het ook met de nieuwste nvidia drivers , toen installeerde ik de nieuwe beta ForceWare Release 169 BETA
Version: 169.09
Release Date: November 13, 2007

en toen ging het wel perfect

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Metalbuster
  • Laatst online: 20-07 21:27
@Whiplash
Klopt, COD4 is dikke chaos online veel erger als COD2 (en dat was al erg). Je gooit wat granaten in de spawn plugt een "granade launcer" onder je m4 en raggen maar en dan hebben we het nog niet eens over die "air-support".

Daarbij is COD2 wat beter qua wapens vindt ik aangezien je echt goed moet zijn om met die single shots veel kills te kunnen maken. Maar goed ik speel ook nog COD2 online en ik denk dat het bij mij nooit zover komt dat ik COD2 helemaal aan de kant leg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 28-08 13:48

rCk

SoaDmaggot schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:31:
[...]

De gehele CoD serie staat toch erg bekent om de Multiplayer.
Ik heb CoD 1 bij wijze van spreken niet eens de single player aangeraakt. Het was daar meer dat je alleen als rambo alles moest afslachten. Maar nu in 4 is het meer in een team verband. Dus heb ik wél de SP completed. En ik moet zeggen, het was 't waard.

En tja, multiplayer. Ik heb vroeger ongeveer n jaar cod1 gespeeld. Awesome, maar in 2 kon ik niet inkomen. Het was leuk dat ik met m'n hele klas af en toe een middag heerlijk knallen. Maar daar bleef het bij. Nu CoD4 heeft wat.
Ik ben lv55 en ik vind het alleen nog maar leuk. Zoals rondlopen met je pimp-golden deagle, en iedereen van wooow :p
Overigens ben ik de enige die het geluid van die .50 cal Barrett zo lekker vind?

Alleen de snipers zijn jammer genoeg niet zo accuraat, ik heb op een IW forum al gelezen dat het vooral de lag was waardoor het kwam. Maar goed, dat maakt het alleen maar leuker om gewoon een techniek erin te krijgen wil je het goed doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:35

Pinjataaa

Hit me!

rCk schreef op maandag 19 november 2007 @ 16:38:
[...]

......

Overigens ben ik de enige die het geluid van die .50 cal Barrett zo lekker vind?
.......
Je bent niet de enige :D De deagle heeft ook zo'n fijn geluidje

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fast-server
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 10-09 18:33
Heeft iemand hier een private server draaien?

Indien ja wat gebruikt hij aan bandbreedte per speler?
Ik wil zelf graag een private dedicated server gaan draaien en ik weet niet hoeveel spelers ik kwijt kan op mijn dsl verbinding.
heb ongeveer 768kb aan upload beschikbaar, zou mooi zijn als ik er 50+ op kwijt kan.

PV Output SolarEdge SE5000H, 12x Jinko JKM390N-6RL3 Tiger> 4,68 kWp, Helling 42°, Oriëntatie 196° (ZZW)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

stuk of 20 speleres ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Mmm, ik had de demo gespeeld en daar vond ik geen hol aan omdat het DIREKT veel te druk was. Ik heb de full ff gedownload, en ik ga hem morgen zeker kopen.

Hij valt me in alle opzichten mee, en alleen al voor de multiplayer wil ik hem hebben. Damn zeg. Ik werd gewoon duizelig toen ik uit dat schip moest rennen toen ie zonk. :Y)

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinzor
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 12-12-2024
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 09:04:
Wat is de bottleneck, 7900gt of PD 3.6, zelf als ik minimize en naar taakbeher kijk, ik speel op medium high, no aa, is mijn processor niet 100% belast en heb ik 40-60 frames buiten en 90 binnen.
type: /com_maxfps 250 =)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Is het trouwens ook mogelijk om de settings hoger dan "normal" te zetten? :) (In vista misschien?)

Edit; textures e.d. heb ik al op extra staan namelijk. Reso op 1920x1200, 4xAA.

[ Voor 41% gewijzigd door Format-C op 19-11-2007 18:15 ]

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Precies zoals jij het typt of, dus met =) erachter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
FoggyFreek schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:34:

Mjah, leuk voor even

Spreek voor jezelf :(
Quake Wars pff laat me niet lachen, komt nooit in de buurt van Cod4 multiplayer.
Never, das gewoon een feit...
valt me btw bietje tegen dat er geen patch is gekomen voor het crashen van cod4 als je geen mic hebt ingestoken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RappieRappie schreef op maandag 19 november 2007 @ 18:13:
Is het trouwens ook mogelijk om de settings hoger dan "normal" te zetten? :) (In vista misschien?)

Edit; textures e.d. heb ik al op extra staan namelijk. Reso op 1920x1200, 4xAA.
Normal is CoD's equivalent van High in andere games. Het is maar net hoe je het noemt: hoger dan normal is er gewoon niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Godjira
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-08 02:06

Godjira

To infinity and beyond!

Vic Vega schreef op maandag 19 november 2007 @ 14:41:
[...]

Voor problemen met spellen kun je beter in het subforum Spielerij - Problemen & Vragen een nieuw topic openen:
Spielerij - Problemen & Vragen

Je geeft niet aan wanneer en hoe het vast loopt. Het kan van alles zijn. Ben je ook deze 2 topics tegengekomen?:
http://www.infinityward.c...dex.php/topic,2086.0.html
http://www.infinityward.c...dex.php/topic,1932.0.html

Ik heb zelf ook problemen met het spel. Elke keer krijg ik random vastlopers. Soms na 15 minuten, maar ook soms na 3-4 uur spelen. Spel stop ineens, en geluid blijft maar kraken en zich herhalen. Enige wat ik kan doen is resetknopje indrukken.
Zoals gezegt kun je beter een nieuw topic openen in SPV, en ook duidelijk aangeven waar en wanneer je een vastloper krijgt.
Lijkt erop dat ik het probleem heb verholpen. Delete de volgende twee bestanden <Call of Duty 4 installatie dir>\miles\mssmp3.asi en mssvoice.asi. Dit heb ik niet van een Call of Duty 4 forum of site, maar van een Call of Duty 2 site. Het werkt hier voor alsnog prima. Heb namelijk nog nooit een volledige missie zonder crash kunnen spelen en nu ik deze files heb gewist werkt het perfect. Krijg ook geen foutmeldingen dat er files missen o.i.d. en ze worden niet opnieuw door de game aangemaakt.

Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:30

scorpie

Supra Addict

Pfoe, wat ben ik die G3 zat zeg.... steeds maar single bullets vuren, schiet echt niet op zeg :X
Maar ik moet en zal die challenge completen. (Die headshots komen nog wel eens.. ;p )

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
DaTiezl schreef op maandag 19 november 2007 @ 12:31:
[...]

weheh dat was mij ook opgevallen. Ik ging er echter maar gewoon van uit dat die auto brak was en dat die gast echt niet aangehouden zou worden voor een snelheidsovertreding.

Supervet stukje in de game is dat wel!
Hahaha! Ik wou dat ik zo optimistisch dacht ;) Zo zou je het ook kunnen zien ja...

@ iemand die wat zei over cd-wow:
volgens mij hebben de mensen die daar een aantal weken terug gepre-orderd hadden het spel nog niet, en toen koste ie 32 euro zelfs (ik kan het weten, ik hoorde bij die mensen). Heb order geannuleerd al een tijdje terug en geld terug gestort gekregen vrij snel. Duurde te lang en achteraf blij want ik vind het spel tegenvallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vic Vega
  • Niet online

Vic Vega

a.k.a. Mr. Blonde

Godjira schreef op maandag 19 november 2007 @ 19:09:
[...]

Lijkt erop dat ik het probleem heb verholpen. Delete de volgende twee bestanden <Call of Duty 4 installatie dir>\miles\mssmp3.asi en mssvoice.asi. Dit heb ik niet van een Call of Duty 4 forum of site, maar van een Call of Duty 2 site. Het werkt hier voor alsnog prima. Heb namelijk nog nooit een volledige missie zonder crash kunnen spelen en nu ik deze files heb gewist werkt het perfect. Krijg ook geen foutmeldingen dat er files missen o.i.d. en ze worden niet opnieuw door de game aangemaakt.
Ik heb zelf mssmp3.asi in .bak veranderd, maar m'n problemen zijn er nog steeds. :'(
Al moet ik zeggen dat ik in het begin wel een keer of 5 op een dag een vastloper had. Nu heb ik hoogstends nog maar 1x per dag een vastloper.
mssvoice.asi verwijderen hoor ik voor het eerst van jou. Ik ga het meteen proberen, dank je! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Pinjataaa schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:05:
[...]

Je bent niet de enige :D De deagle heeft ook zo'n fijn geluidje
Hehe ja, de deagle ook.
Beide zijn .50 dus tja dat zal het zijn :D

Weet iemand trouwens of de gouden deagle beter is dan de normale deagle ? Of gewoon hogere pimp factor heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinjataaa
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17:35

Pinjataaa

Hit me!

rCk schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:07:
[...]

Hehe ja, de deagle ook.

Weet iemand trouwens of de gouden deagle beter is dan de normale deagle ? Of gewoon hogere pimp factor heeft?
Ik merk geen verschil.
Trouwens wel een stuk saaier als je level 55 gehaald hebt..
scorpie schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:33:
Pfoe, wat ben ik die G3 zat zeg.... steeds maar single bullets vuren, schiet echt niet op zeg :X
Maar ik moet en zal die challenge completen. (Die headshots komen nog wel eens.. ;p )
Ik hoor mensen erover maar ik kan er niks over vinden!
Ik vind hem juist fijn! Heb de challenges ook best snel gehaald :D

Oja nog iets, wat is Prestige mode??
Never mind, geen prestige mode in PC :)

[ Voor 44% gewijzigd door Pinjataaa op 19-11-2007 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Allemachtig, heb het spel gewoon in minder dan een dag uitgespeeld!
En dat kost 70 euro:O wow!

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

Multiplayer is niet uit te spelen, dus nu weer back to the game jij! ksssst!

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Misanthrope schreef op maandag 19 november 2007 @ 18:50:
Quake Wars pff laat me niet lachen, komt nooit in de buurt van Cod4 multiplayer.
En omgekeerd ook niet ... zijn toch niet eens te vergelijken ?
Never, das gewoon een feit...
Smaken verschillen ...ik vind ze allebei te gek, elk op hun eigen manier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:15
dennus2006 schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:16:
Op veteran? Vast niet.

Ik wil soms echt zo graag die controller op de grond smijten echt niet goed. En dan doe ik maar snel AC erin om mijn frustraties kwijt te raken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:43
Idd, op Veteran ben ik alleen al 2 dagen bezig geweest met de Chernobyl missie :D

Die missie dat je naar de extraction zone moet met dat huisje op die heuvel en al die aanvallers, is trouwens onmogelijk op veteran.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rCk schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:07:
[...]

Hehe ja, de deagle ook.

Meh, voor zover ik weet gewoon hogere pimp factor. :9 Ik vind wel dat ze die kleur goud iets duidelijker hadden mogen maken...het is dat ik weet dat het goud is maar anders had ik dat toch echt niet gezien. en nee dat ligt niet aan mijn beeldschermen, ik heb nog nooit een kleur gezien die die niet goed weergegeven hebben. Iiyama _0_

En de Barrett en DEagle maken een facking wreed geluid :9~

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2007 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Daar zit ik nu. En wordt langzamer hand weer heel erg gespannen. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 17:50
Btw, zwarte textures probleem opgelost door de nieuwe nvidia drivers (16.09 geloof ik) te installeren. Bleek inderdaad een bekende fout.

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonpwner1 schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:45:
[...]

Idd, op Veteran ben ik alleen al 2 dagen bezig geweest met de Chernobyl missie :D

Die missie dat je naar de extraction zone moet met dat huisje op die heuvel en al die aanvallers, is trouwens onmogelijk op veteran.
Ik vond die missies op Normal al lastig. 8) Chernobyl lukte wel in 1 keer (ik bedoel dan in 1 sessie), maar het viel niet mee. En in die andere missie (als we het tenminste over dezelfde hebben) ben ik op een bepaald moment maar als een gek die heuvel af gaan hollen richting helicopter: soms werkt dat goed in CoD4. ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2007 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Albinoraptor
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 22:13:
[...]
maar als een gek die heuvel af gaan hollen richting helicopter: soms werkt dat goed in CoD4. ;)
En dat vind ik juist zo jammer. Dat je soms zo de missies moet halen omdat je gewoon schietend de missie niet kan halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 15:43
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 22:13:
[...]

Ik vond die missies op Normal al lastig. 8) Chernobyl lukte wel in 1 keer (ik bedoel dan in 1 sessie), maar het viel niet mee. En in die andere missie (als we het tenminste over dezelfde hebben) ben ik op een bepaald moment maar als een gek die heuvel af gaan hollen richting helicopter: soms werkt dat goed in CoD4. ;)
Ja maargoed, je wordt dan door zo'n 30 man beschoten en continu geraakt (bij mij bleef het beeld rood omdat ik continue geraakt werd, zelfs als ik smoke deed). Als je je dan indenkt dat je op Veteran dood bent na 2~3 kogels, dan zie je zelf ook wel in dat het gewoon letterlijk onmogelijk is om die missie te halen :P

Op regular viel het overigens wel mee, Chernobyl was niet zo moeilijk en heb ik de 1e keer uitgespeeld zonder dood te gaan, maar op Veteran heb ik zo'n 30~40x overnieuw moeten proberen :X Eerst lag ik achter wat stenen muurtjes aan de linkerkant, waar af en toe eens een paar mannetjes kwamen die je vervolgens makkelijk kon killen. Maar zodra die helicopter op ~3500 meter is komen ze ineens met heel veel mannetjes (en vooral) granaten, dus moet je ook daar weg. Toen maar achter de botsautootjes gaan zitten, zodat ik uitzicht had op de achterkant van het reuzenrad, en daar is het me uiteindelijk gelukt (ze gooien bijna geen nades daar, en je hoeft alleen af en toe eens een paar mannetjes om te leggen die daar voorbij rennen :)).

Overigens heb ik die missie dat je die heuvel af moet naar die heli nu maar gespeeld met God mode :X :X :X Gewoon onmogelijk om te doen zonder cheats, en ik wilde toch verder komen in het spel :/ Maar goed dat ik het heb gedaan, want nu heb ik me een nieuwe muis bespaard (frustraties, grrr).

[ Voor 8% gewijzigd door Avalaxy op 19-11-2007 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Albinoraptor schreef op maandag 19 november 2007 @ 22:20:
[...]

En dat vind ik juist zo jammer. Dat je soms zo de missies moet halen omdat je gewoon schietend de missie niet kan halen.
Ja, dat is ook jammer, maar soms gaat het in het echt ook wel eens zo, denk ik dan maar... ;)

Ik ben in de MP trouwens compleet verliefd op de M60E4 (met red dot sight): daar kan je echt alles mee! Op best wel grote afstand kan je mensen neerschieten maar je kan ook HEEEEEEEEEEERLIJK een stun grenade voor je uit gooien en dan als een gestoorde Rambo tussen de vijanden springen en blind om je heen maaien. Heerlijk! Je kan er echt alles mee! En het aantal kogels is echt giga: ook wel lekker. Ik heb de laatste dagen wel eens andere wapens geprobeerd maar als je eenmaal gewend bent aan de hoeveelheid kogels van de M60E4 dan kan je echt niets anders meer. Het ding houdt maar niet op!

Het is trouwens wel grappig om te merken dat je in de loop van de tijd toch beter wordt: sommige dingen, zoals duiken als er iemand recht op je af komt en zo, of een stun granaat gooien voordat je de drukte in duikt, gaan nu zo ongeveer automatisch. Ik heb zelfs m'n eerste slachtoffers met het mes gemaakt. En ik zit ook constant als vanzelf om me heen EN naar de map te kijken. Ook de positionering (dat je aan meerdere kanten gedekt bent) gaat vaker goed. En wat ZEKER ook helpt is je kennis van de map. Zodra ik op een map kom waar ik bij sommige spawnpoints geen idee heb waar ik ben, presteer ik ook meteen stukken minder. Al met al kom ik er aardig in. :)

O, wat is dit een heerlijk spel!

EDIT:
Wat ik wel een beetje jammer ga vinden zijn de overdadige grenade kills... Die dingen zie ik net iets te vaak eigenlijk. En ook meestal net wat te laat. ;) Het is leuk als je er zelf kills mee maakt, maar ze zijn iets te bepalend. En wat ERG jammer is, is dat je niet zelf in je heli kan zitten: je ziet die alleen maar goed in de kill cam. Was leuk geweest als je zelf kon schieten vanuit dat ding! Maar goed, het is alsnog een makkelijke manier om kills te krijgen. ;)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 19-11-2007 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Goner schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:41:
[...]

En omgekeerd ook niet ... zijn toch niet eens te vergelijken ?

[...]

Smaken verschillen ...ik vind ze allebei te gek, elk op hun eigen manier.
Kijk dan, Cod4 staat binnen 1 week op nummer 2. Nee ik ben absoluut geen meeloper, maar dit zegt toch wel wat over het spel. De beste multiplayer zal Cod4 echt wel hebben hoor. Los van smaken. De gameplay is zo geweldig. Ik begin het nu wat door te krijgen. Heb 747 kills vs 745 deaths...Ik ging echt lekker toennet, was in een TDM server met soort van Capture the flag. Echt wel vet gewoon. (+ perk van nadedrop/AK-47/nadelauncher) ging echt goed. Die map Pipelines, Shipment, Wet Works zijn echt keigoed. Die map met dat schip irriteert me alleen maar, veel te klein en veel te veel nadespam. Omg ik ga komend weekend fulltime Cod want dit is niet meer normaal, deze gameplay is zwaar verslavend. Ik wil helemaal niet stoppen :+
Omfg dit spel koop je niet voor de singpleplayer...das misschien leuk voor ff, maar ik zit ergens bij de 2e missie, boeit me niet eens meer nu ik de multiplayer aan de praat heb gekregen.
En btw OMG wat is het lastig om een server te joinen, ALLES zit totaal vol. Ik moest 10 servers proberen voor ik eentje had met een slot vrij. Echt een gekkehuis 8)7

[ Voor 22% gewijzigd door SuX DeLuXe op 19-11-2007 22:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C

Format-C

Tracing Rays

Hoeveel maps heeft de multiplayer? :) Edit; sorry, stond in de startpost.
Misanthrope schreef op maandag 19 november 2007 @ 22:31:
Omg ik ga komend weekend fulltime Cod want dit is niet meer normaal, deze gameplay is zwaar verslavend. Ik wil helemaal niet stoppen :+
Junk! :P

[ Voor 146% gewijzigd door Format-C op 19-11-2007 23:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 09:33
heb jij je ff laten afzetten dan...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreameater
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 20:34

dreameater

TOET'NKEAL ONIE DA!

Iemand er vertrouwen in dat CD-WOW deze vrijdag onze CoD4 exemplaren gaat opsturen?

вɑʗ₭ ıƝ Ϯһㅌ ₲яıÐ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rCk

rCk

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:56:
[...]
Meh, voor zover ik weet gewoon hogere pimp factor. :9 Ik vind wel dat ze die kleur goud iets duidelijker hadden mogen maken...het is dat ik weet dat het goud is maar anders had ik dat toch echt niet gezien. en nee dat ligt niet aan mijn beeldschermen, ik heb nog nooit een kleur gezien die die niet goed weergegeven hebben. Iiyama _0_

En de Barrett en DEagle maken een facking wreed geluid :9~
Ja klopt kleur mocht iets duidelijker.
Maar wel nice om te zien :p Mijn shotgun en m60 zijn ook mooi goud, die zijn ook leuk om mee te pimpen :)

Maar het is idd aardig saai als je lvl 55 gehaald heb, want zit je normaal te kijken Oh hoeveel xp moet ik nog, en nu niet meer. Maar misschien maken er een paar leuke potjes mp het weer goed, gewoon lekker pwnen.
Dat is nu vooral het ding wat mij bezig houd, het goed bezig zijn en lekker knallen. liefste beter worden met die sniper.

Over t algemeen, alle snipers want de sniper heeft zoals gezegt op de IW forums, iets raars.. waarschijnlijk door de lag, een onaccuraat schot.
Dat is wel zonde, want sniper is net zo ontzettend leuk, en een geluid die Barret maakt het een onmisbare gun, ik heb het niet vor niets in 3 van me 5 classes staan.
.50 Barret vs Golden Desert Eagle
.50 Barret vs Silenced P90
.50 Barret vs Silenced M4
Die 3 vind ik ijzersterke combinaties, ligt eraan welke mood ik ben en dan kies ik 1 van de drie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mja...ik verwacht eigenlijk wel dat er iets aan die snipers gedaan is bji de volgende patch. IW heeft, denk ik, ook wel door dat daar iets aan gedaan moet worden na de vele kritiek die ze er op hun forums op kregen.

Ik vraag me wel af waarom die patch 1.1 die al een week ofzo uit is nog niet op één server waarop ik gespeeld heb geinstalleerd is. ;/ Omdat hij niet genoeg veranderingen bracht?
rCk schreef op maandag 19 november 2007 @ 23:17:
Maar het is idd aardig saai als je lvl 55 gehaald heb, want zit je normaal te kijken Oh hoeveel xp moet ik nog, en nu niet meer. Maar misschien maken er een paar leuke potjes mp het weer goed, gewoon lekker pwnen.
Dat is nu vooral het ding wat mij bezig houd, het goed bezig zijn en lekker knallen. liefste beter worden met die sniper.
Daarom heb ik ook gewoon een nieuwe profiel aangemaakt, om lekker met mijn lvl 2 mee te spelen in de top 3 van een server, samen met allemaal rank 50-55 spelers. Wel lache :+ Dan ga je in één map gewoon een paar levels omhoog, hehe.

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2007 07:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

1.1 was toch die patch die er voor zorgde dat je je rank niet kwijtraakte? En is dus alleen client side.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
Waarom saai, je speelt toch niet voor je rank ofwel soms :S
Mij zal het echt weinig boeien. Toch wel beetje vreemd dat je zo snel de hoogste rank haalt. Dat moet gewoon veel hoger liggen, net zoals bij BF2 dat je pas na 1 a 2 jaar de hoogste rank hebt. Maar ik speel voor de lol en voor de gameplay en die is bij Cod4 oneindig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

Mja idd, al is het wel tof om af en toe een nieuw wapen te unlocken. K kan niet wachten op de M14, zoooo fijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:25

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Ben een week geleden begonnen met de MP van COD4 maar heb er vanaf het begin problemen mee gehad, eerst constant foutmeldingen van punkbuster waardoor ik van de servers geknald werdt, dit heb ik opgelost door een reperatie tooltje van punkbuster te gebruiken.

Daarna kon ik wel gewoon MP gamen! woei :D blijkt toch allemaal erg verslavend en leuk te zijn. maargoed ik krijg erg vaak CTD's :( met de melding "cod4mp.exe heeft een ongeldige bewerking..." zo'n standaard foutmelding dus.... vreemd genoeg gaat het soms ook redelijk zaterdag avond heb ik 4 uren mp gedaan zonder crash... gister had ik binnen een kwartier een ctd, weer opgestard, binnen 30 min weer een CTD. echt irritant om steeds de punten kwijt te raken :(

meer mensen hier last van?

Vreemd genoeg heb ik de hele SP zonder 1 enkele crash uitgespeeld! kheb de nieuwste nvidia chipset drivers geinstalleerd, nieuwste nvidia VGA drivers, zowel officeele versie als de laatste BETA. kheb alle windows Vista updates.

kwam er gister nog achter dat ik mijn FSB op 207 gezet had ipv 200 dus die hebbik weer trug gezet, helpt niets. kheb mijn cpu koeler nog andersom gezet omdat die warme lucht vanaf de videokaart aanzoog en de processor wel een beetje warm werd. hierna had ik binnen 30min alweer een CTD van cod.

help :'(

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

@ chaos:
Volgens mij (maar ben ik niet zeker van) is er een bestandje in je profile map dat MPDATA heet. volgens mij staan daar je ranks etc in, maar nogmaals ik weet het niet zeker.
Zo kan je reinstallen zonder punten kwijt te raken. Heb het zelf niet geprobeerd.

Ik heb ook wat problemen met CoD4, welke veroorzaakt worden door Xfire (met dank aan wolkje voor de info). misschien ligt het bij jouw ook aan xfire, mocht je deze gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 21:25

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

gebruik geen xfire dus daar zal het probleem neit liggen,

denk dat ik vanavond nog eens een SP level ga proberen... kijken of die nu ook last heeft van CTD's..

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

rCk schreef op maandag 19 november 2007 @ 23:17:
Over t algemeen, alle snipers want de sniper heeft zoals gezegt op de IW forums, iets raars.. waarschijnlijk door de lag, een onaccuraat schot.
Ik lees net dat het volgens sommige spelers perfect is zoals het is ?

http://www.infinityward.c...dex.php/topic,2740.0.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Gisteren toch maar gekocht, na de positieve verhalen hier gelezen te hebben...

Nu vraag ik me alleen af: hoe krijg je je fps in beeld? Ik heb al wat pogingen gedaan in de console maar kan de juiste regel niet vinden.

Toch al rank 5 in een uurtje ;)... TDM is toch wel handig om vlot xp te krijgen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterSelie
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 27-08 11:55
/cg_drawfps 1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie

scorpie

Supra Addict

ow, nvm ;p

[ Voor 91% gewijzigd door scorpie op 20-11-2007 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Ik heb al een tijdje de ACOG scope voor m'n M21 ontgrendeld, maar ik blijf de gewone scope fijner vinden (zeker qua headshots), wat is afgezien van een klein beetje auto-aim nu het voordeel van de ACOG scope, want het staat nergens beschreven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HaterFrame

HaterFrame

Well... Poo came out!

ACOG vind ik zelf ook niet echt prettig... En het voordeel is mij ook niet duidelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Laatst online: 30-10-2021
Albinoraptor schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:44:
[...]

Op veteran? Vast niet.

Ik wil soms echt zo graag die controller op de grond smijten echt niet goed. En dan doe ik maar snel AC erin om mijn frustraties kwijt te raken.
Hehe mooie overgang van erg moeilijk in CoD4 naar te simpel in AC :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uit gespeelt op veteran saai spel snel klaar had er meer van verwacht maar 1 moeilijk stukkie dat is op de kermis [PC] versie

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2007 12:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 12:16:
uit gespeelt op veteran saai spel snel klaar had er meer van verwacht maar 1 moeilijk stukkie dat is op de kermis [PC] versie
Lekker onderbouwd weer. En als je een beetje had gekeken voor je het spel had gedownloadkocht had je geweten dat het spel voor 99,9% om de multiplayer draait.

Oh, en let eens op je taalgebruik. Gespeeld is met een d en een zin begin je met een hoofdletter. Leestekens als komma's en dergelijke zijn ook erg prettig.

* pagani kan nu wat geïrriteerd overkomen, maar post iets nuttigs wat ook nog leesbaar is en ik word al een stuk vriendelijker ;)

[ Voor 26% gewijzigd door pagani op 20-11-2007 12:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaajeetee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-09 18:10
Is er ook een mogelijkheid om de HUD altijd weer te geven (dus hoeveel ammo / grenades etc)? Krijg m nu alleen maar in beeld als ik reload of van wapen wissel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
ajt schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 12:26:
Is er ook een mogelijkheid om de HUD altijd weer te geven (dus hoeveel ammo / grenades etc)? Krijg m nu alleen maar in beeld als ik reload of van wapen wissel.
Welk systeem en welke gamemode?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aaajeetee
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 01-09 18:10
johnnyv.nl schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 12:29:
[...]

Welk systeem en welke gamemode?
Sorry, CoD4 voor de PC in single-player.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MD-
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 30-08 22:16
Nu gelukt naturlich. Dankjewel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

johnnyv.nl schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 12:08:
Ik heb al een tijdje de ACOG scope voor m'n M21 ontgrendeld, maar ik blijf de gewone scope fijner vinden (zeker qua headshots), wat is afgezien van een klein beetje auto-aim nu het voordeel van de ACOG scope, want het staat nergens beschreven?
Ik heb die zelf op mijn m4 en vind het heerlijk. Vooral in mappen als Pipelines waarbij je vaak toch over grotere afstand schiet is het net wat fijner. In de kleinere mappen gebruik ik meestal m'n Mp5 met silencer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 12:08:
LOL Waarom heb je een beschrijving nodig van het voordeel als je het gewoon kan zien? :+ Maar ik vind het ook een rotding: geef mij de red dot sight maar! Dan heb je een veel beter overzicht van wat er om je heen gebeurt: je blijft gewoon alles zien, zeg maar. Met zo'n superscope ben je imho veel te kwetsbaar. Ik kan er tenminste niet mee overweg. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 12:54:
[...]

LOL Waarom heb je een beschrijving nodig van het voordeel als je het gewoon kan zien? :+
Omdat het een upgrade is voor de M21 sniper rifle na 100 kills leek het me logisch dat het ook nut heeft voor je sniper rifle, maar die werkt eigenlijk beter met de originele scope (als het goed is zit je als sniper namelijk niet al te dichtbij ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Melk
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-08 00:38
Ik heb geprobeerd om server op te zetten om samen met wat vrienden te knallen, nou is het mij al gelukt om alle weaps voor iedereen beschikbaar te krijgen enzo, maar nou krijg ik de killcam niet goed werkende. Je krijgt hem wel te zien, maar hij laat maar 1 van de 3/4 seconden zien. Daardoor heb je er dus vrij weinig aan. Iemand enig idee wat ik in de config file zou moeten veranderen ik gebruik een flink aangepaste versie van: clanbase config.

set scr_game_allowkillcam 1

Dat is de enigste gerelateerde command die ik erover kan vinden.
Iemand enig idee? of een link naar config waarbij je weet dat de killcam wel goed werkt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goner

Goner

What can I do you for ?

Er staat hier een server guide :

http://www.infinityward.c...dex.php/topic,1839.0.html

met voorbeelden voor configs, maar kan ook alleen maar de allow setting vinden, geen tijd ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Is de killcam niet afhankelijk van de snelheid van je lijn? Ik neem aan dat informatie over je medespelers namelijk niet lokaal wordt opgeslagen bij de speler.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:22:
Is de killcam niet afhankelijk van de snelheid van je lijn? Ik neem aan dat informatie over je medespelers namelijk niet lokaal wordt opgeslagen bij de speler.
Waarschijnlijk niet, bij CoD2 was je killcam altijd 10 seconden. Volgens mij hebben ze dat nu verlaagd naar 4 of 5, maar dat weet ik niet zeker. Hij is wel altijd hetzelfde.
Misanthrope schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 08:18:
Waarom saai, je speelt toch niet voor je rank ofwel soms :S
Mij zal het echt weinig boeien. Toch wel beetje vreemd dat je zo snel de hoogste rank haalt. Dat moet gewoon veel hoger liggen, net zoals bij BF2 dat je pas na 1 a 2 jaar de hoogste rank hebt. Maar ik speel voor de lol en voor de gameplay en die is bij Cod4 oneindig
Nee zo bedoel ik het niet...maar het is meer van oh ik moet nog 1000xp voor het volgende level; toch maar even doorspelen. Dat heb ik nu niet meer en dat scheelt toch wel. Ik bedoelde niet saai zoals jij het zegt. :)
MistaDevine schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 10:57:Toch al rank 5 in een uurtje ;)... TDM is toch wel handig om vlot xp te krijgen...
Speel eens SD, als je daar veel kills in kunt maken en ook af en toe nog eens kunt defusen/planten kun je zo in één map (bij de lagere levels natuurlijk) een paar ranks omhoog schieten. Op het eind (lvl ~50) haalde ik altijd zo'n 1000-1500 xp per map. :)

En over die AGOG scope...ligt het nou aan mij of kun je daarmee niet je sniper steady houden? Ik heb dat ding eens op een R700 (geloof ik) gezet, maar toen kon ik hem met shift helemaal niet stilhouden. Hoort dat zo?

[ Voor 64% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2007 16:12 ]

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blijf ontopic! Post inhoudelijk en blijf beleefd!
Geen slow-chat. Geen one-liners. Geen offtopic geblaat. Geen nutteloze mededelingen!
Problemen met Punkbuster horen niet in dit topic thuis!