Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 21:56:
[...]
Meh, voor zover ik weet gewoon hogere pimp factor.

Ik vind wel dat ze die kleur goud iets duidelijker hadden mogen maken...het is dat ik weet dat het goud is maar anders had ik dat toch echt niet gezien.
en nee dat ligt niet aan mijn beeldschermen, ik heb nog nooit een kleur gezien die die niet goed weergegeven hebben. Iiyama _0_
En de Barrett en DEagle maken een facking wreed geluid

Ja klopt kleur mocht iets duidelijker.
Maar wel nice om te zien

Mijn shotgun en m60 zijn ook mooi goud, die zijn ook leuk om mee te pimpen
Maar het is idd aardig saai als je lvl 55 gehaald heb, want zit je normaal te kijken Oh hoeveel xp moet ik nog, en nu niet meer. Maar misschien maken er een paar leuke potjes mp het weer goed, gewoon lekker pwnen.
Dat is nu vooral het ding wat mij bezig houd, het goed bezig zijn en lekker knallen. liefste beter worden met die sniper.
Over t algemeen, alle snipers want de sniper heeft zoals gezegt op de IW forums, iets raars.. waarschijnlijk door de lag, een onaccuraat schot.
Dat is wel zonde, want sniper is net zo ontzettend leuk, en een geluid die Barret maakt het een onmisbare gun, ik heb het niet vor niets in 3 van me 5 classes staan.
.50 Barret vs Golden Desert Eagle
.50 Barret vs Silenced P90
.50 Barret vs Silenced M4
Die 3 vind ik ijzersterke combinaties, ligt eraan welke mood ik ben en dan kies ik 1 van de drie.