[CoD4] Opstart probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 756 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 15:37

Griffin

Is mythical

Topicstarter
Ik had het al in het COD4 discussie topic geplaatst, maar toch nog even hier op de goede plaats:

Ik heb al vanaf het begin een probleem met het opstarten van SP en MP, maar ik heb een workaround erop gevonden. Echter die begint me iets te vervelen.

Als mijn computer is opgestart en ik probeer de SP of MP op te starten en heb ik geen beeld.
Mijn oplossing op dat moment was in de CONFIG de resolutie naar 1024*768 te wijzigen. Het spel op te starten, dan af te sluiten en in de CONFIG de resolutie weer naar 1280*1024 te zetten. Dan doet de game het perfect en kan ik ook stoppen met spelen.
Echter als mijn pc dan moet reboten oid dan moet ik weer de CONFIG change doen etc.

Ik wordt er helemaal gek van, vooral als je een snel potje wilt spelen moet je eerst al die dingen uit voeren.
Ik heb de nieuwste drivers en weet niet waar het aan ligt.
weet 1 van jullie het

Ook heb ik patch 1.1. ook kan ik in het menu van de game niets aan grafisch instellen want dan crashed de game. Heb ook de nieuwste DX9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 22:33

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Zoals ik in het andere topic ook al zei, zet XFire uit bij het spelen van CoD4. Uit je reactie aldaar begrijp ik dat je dat dus wel gebruikt. :) Ik denk dat de meeste problemen, zoniet alle, al weg zijn als je het zonder probeert. Laat het maar even weten als je het vanavond getest hebt.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
Net even getest en het is heel raar.

Ik Xfire uitzetten en CoDMP opstarten. Toen gebeurde het zelfde als normaal, 'zwart beeld'.
Ik denk vaag dus ik afsluiten, stond xfire weer aan.
Dus ik nog een keer proberen en toen werkte het weer niet. Ik denk dat is het vast niet.
Mwa ik pc afsluiten en nog een keer proberen. En toen werkte hij zonder xfire.

Echter met xfire krijg ik het dus niet (zonder mijn config modificatie) niet werkend. Ook niet eerst xfire uit, codmp opstarten, codmp minimize en dan xfire uit zetten.
want maximize ik codmp weer dan is het beeld zwart.

Ik kijk nog even verder aangezien ik Xfire wel graag aan wil hebben. (niet voor de hourstats, maar dat mensen via mij kunnen joinen)
Dus ondertussen doe ik mijn CONFIG mod wel.

[ Voor 35% gewijzigd door Griffin op 19-11-2007 17:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cloud
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 22:33

Cloud

FP ProMod

Ex-moderatie mobster

Griffin schreef op maandag 19 november 2007 @ 17:54:
Net even getest en het is heel raar.

Ik Xfire uitzetten en CoDMP opstarten. Toen gebeurde het zelfde als normaal, 'zwart beeld'.
Ik denk vaag dus ik afsluiten, stond xfire weer aan.
Ik bedoelde niet tijdelijk uitschakelen o.i.d., maar compleet uit het geheugen verwijderen. Ik gebruik zelf (nog) geen XFire dus weet er verder het fijne niet van. Maar dit is wat ik van de mensen begrepen heb die er problemen mee hadden :)
Ik kijk nog even verder aangezien ik Xfire wel graag aan wil hebben. (niet voor de hourstats, maar dat mensen via mij kunnen joinen)
Dus ondertussen doe ik mijn CONFIG mod wel.
Ik neem aan dat het probleem inmiddels bekend is bij de makers van XFire en dat het binnenkort vanzelf wel opgelost wordt door hun. Het is even afwachten op een patch denk ik :)
In de tussentijd kun je inderdaad het beste je graphics settings wijzigen via je config, óf dit even doen als XFire compleet uitgeschakeld is. Het lijkt me dat je die settings niet dagelijks wijzigt :) Eventueel eerst de OSD functies van XFire (die zijn er toch?) uitschakelen, want dát lijkt mij de boosdoener. Iets anders zou m.i. niet een dergelijke invloed op de game mogen/kunnen hebben.

Never attribute to malice that which can be adequately explained by stupidity. - Robert J. Hanlon
60% of the time, it works all the time. - Brian Fantana

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Griffin

Griffin

Is mythical

Topicstarter
wolkje schreef op maandag 19 november 2007 @ 18:53:
[...]

Ik bedoelde niet tijdelijk uitschakelen o.i.d., maar compleet uit het geheugen verwijderen. Ik gebruik zelf (nog) geen XFire dus weet er verder het fijne niet van. Maar dit is wat ik van de mensen begrepen heb die er problemen mee hadden :)
Helemaal verwijderen hoeft dus niet, aangezien uitzetten genoeg is. (als je geen config mod wilt)
[...]

Ik neem aan dat het probleem inmiddels bekend is bij de makers van XFire en dat het binnenkort vanzelf wel opgelost wordt door hun. Het is even afwachten op een patch denk ik :)
In de tussentijd kun je inderdaad het beste je graphics settings wijzigen via je config, óf dit even doen als XFire compleet uitgeschakeld is. Het lijkt me dat je die settings niet dagelijks wijzigt :) Eventueel eerst de OSD functies van XFire (die zijn er toch?) uitschakelen, want dát lijkt mij de boosdoener. Iets anders zou m.i. niet een dergelijke invloed op de game mogen/kunnen hebben.
Hoop dat de patch snel komt.
En die config wijziging moet ik elke keer doen, aangezien ik op 1280x1024 wil spelen, en tijdens de config change doe ik eerste de resolutie naar 1024x768 zetten. Dan spel runnen. en dan de resolutie weer naar 1280x1024 zetten.

Ach ik doe het wel op die manier :)