Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 15 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste
Acties:
  • 16.981 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 107573

Anoniem: 131051 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 01:09:
[...]

Not done imo, niet iedereen heeft z'n console aan het internet hangen.
Daar zeg je dus wat :) . Blijkbaar gaat men er van uit dat 99% van de consolegamers dus wél de beschikking heeft over internet. Of dat een goede of slechte zaak ik is weet ik niet, maar je krijgt dus wel steeds meer problemen als je internetloos bent :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razer
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12:46
Ettepet schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 23:40:
[...]

Zover mij bekend verkoopt geen enkele webshop in Azië of de VS Playstation 3's naar Europa. Geen amazon.com, geen yesasia, geen playasia, enz. Sony schijnt er niet echt van te houden. Vandaar mijn vraag..... ;)

Iemand die toch een manier weet om aan een US 40GB PS3 te komen? :) (eventueel via pm)
Hier even vragen:
http://www.fromus2eu.com/

Veel mensen die hier goede ervaringen met IPhone verzendingen hebben :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 216021

Ik heb opeens het probleem dat de "recent ontmoette spelers" zich niet meer updaten sinds 8 november.
Iemand hier ervaringen mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08:47
Anoniem: 216021 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 09:38:
Ik heb opeens het probleem dat de "recent ontmoette spelers" zich niet meer updaten sinds 8 november.
Iemand hier ervaringen mee?
ja hier ook, maar viel me alleen op bij CoD4. Misschien een voorteken dat er binnenkort een ander soort systeem komt mbt friend invites e.d. XMB ingame b.v. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 22-06 20:24
Capo schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:24:
[...]

De vloeiendheid waarin het spel zich speelt vind ik wel cool. De animatie's van je te besturen character is gewoon super ok, ook kwa besturing. Het ziet er ook goed uit.

Maar beetje door de jungle rennen en wat schieten is niet mijn punt van vermaak denk ik :)

Klinkt misschien stom maar vind ik stranglehold een stuk amusanter en dat is vrij geest dodend na tijdje :X
Ik heb dus hetzelfde bij uncharted, was van plan hem te halen maar zie er na de demo toch vanaf.

PS: Capo er wordt naarje gevraagd op het fok forum in het oldbies forum :P

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:46
Is het bij de import US versie van Uncharted mogelijk deze op NL audio te zetten ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Uncharted ga ik zeker wel halen :)

Gisteren ook 2 keer mn PS3 moet en resetten bij AC. 1 keer bij een laadscherm en een keer ingame toen ik in zo'n bak me wou verstoppen en op de rand bleef hangen :S

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Crawl NL schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 11:28:
Is het bij de import US versie van Uncharted mogelijk deze op NL audio te zetten ?
In de demo kon het wel, dus ik verwacht dat dit in de volledige game dan ook wel mogelijk is. De enige reden dat ik m nog niet besteld heb, is dat ik zeker wil weten dat er geen regiolock op zit.

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 17-11-2007 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239951

Volgens mij heeft iedereen wel de mogelijkheid om zijn PS3 aan het net te krijgen op een of andere manier, en anders staan de handleidingen ook gewoon op playstation.nl.

De mensen die denken dat Uncharted een schietspel wordt hebben het denk ik gruwelijk mis! als ik zo wat filmpjes en reviews kijk lijkt het meer 50/50 te worden exploren/gevechten.
Ik vond de nederlandse stemmen vet lachen, deed me denken aan Robbedoes en Kwabbernoot tekenfilms

Het is misschien lullig maar waarom post iedereen in dit topic over AC? Er is een speciale tread voor.
Het lijkt mij logisch om daar in te posten tenzij er een technisch probleem is.

[ Voor 8% gewijzigd door Anoniem: 239951 op 17-11-2007 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:35

scorpie

Supra Addict

Frank J. schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 10:51:
[...]

ja hier ook, maar viel me alleen op bij CoD4. Misschien een voorteken dat er binnenkort een ander soort systeem komt mbt friend invites e.d. XMB ingame b.v. :D
In de nieuwe patch voor CoD4 hebben ze die feature gemaakt dat mensen die je online tegenkomt in dat lijstje terechtkomen, in de originele versie zit het niet, het is dus ook geen bug, het is gewoon niet implemented.

Anyway, ik weet niet waar ik het het beste neer kan gooien, maar als alle GoT mensen die CoD4 spelen nou in elkaars friends lijstje terechtkomen, dan kunnen we misschien een avondje CoD4'en. Want dan is het gewoon een kwestie van private match opzetten en alleen maar friends inviten. Ok, dan heb je geen ranked server (toch?), maar misschien wel een leuk avondje serieus CoD4'en met evt allemaal headsets voor de betere teamplay.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023
Hoewel ik zelf geen enkele vastloper heb gehad, bekennen ze dus wel dat FW2.00 stabiliteits problemen geeft. Naja, laat maar komen! *O*

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WaterFire
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 28-06 23:47
Het is misschien lullig maar waarom post iedereen in dit topic over AC? Er is een speciale tread voor.
Het lijkt mij logisch om daar in te posten tenzij er een technisch probleem is.
Omdat dit het 'PS3 ervaringen topic is' en en niet het 'PS3 Technische problemen topic'...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Is er al enige duidelijkheid of de 80gig versie ook hier komt?
Want de 60gig is al bijna niet meer te krijgen.

Maar hebben we dan alleen nog de keuze uit de 40gig versie?

TLM

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cidolfas
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 22-06 16:16
scorpie schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 11:45:
[...]
Anyway, ik weet niet waar ik het het beste neer kan gooien, maar als alle GoT mensen die CoD4 spelen nou in elkaars friends lijstje terechtkomen, dan kunnen we misschien een avondje CoD4'en. Want dan is het gewoon een kwestie van private match opzetten en alleen maar friends inviten. Ok, dan heb je geen ranked server (toch?), maar misschien wel een leuk avondje serieus CoD4'en met evt allemaal headsets voor de betere teamplay.
Ik doe mee! PSN: Cidolfas >:)

i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
XMB theme contest. Leuk idee om dit te doen, zo krijg je meer en meer thema's welke ook nog eens van een hoge kwaliteit worden! In de gaten houden dit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237237

SToRM666 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 11:30:
De enige reden dat ik m nog niet besteld heb, is dat ik zeker wil weten dat er geen regiolock op zit.
Alle PS3 games zijn toch regiovrij?? (films is een ander verhaal)

Dus ik zou zeggen: bestellen die handel! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 125123

Arx schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 11:58:
[...]

Hoewel ik zelf geen enkele vastloper heb gehad, bekennen ze dus wel dat FW2.00 stabiliteits problemen geeft. Naja, laat maar komen! *O*
1 uur geleden, ik druk me ps3 aan. Ik doe de tv aan.
Geen beeld, het blijft zwart. Playstation 3 weer uit en weer aan. Hij doet het nu wel goed.
Probleem met de Bootloader?
Ik had dit probleem voor 2.00 niet. Ik gebruik af en toe Linux. En daar werkt na 2.00 de WiFi niet meer 'makkelijk'. Het werkt wel. Maar je moet eerst een paar dingen uitvoeren.

Iets anders. Me broertje van 7 jaar oud. Speelt al de hele ochtend R&C Demo. Hij vind het super haha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Anoniem: 125123 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 13:26:
[...]

1 uur geleden, ik druk me ps3 aan. Ik doe de tv aan.
Geen beeld, het blijft zwart. Playstation 3 weer uit en weer aan. Hij doet het nu wel goed.
Probleem met de Bootloader?
Ik had dit probleem voor 2.00 niet. Ik gebruik af en toe Linux. En daar werkt na 2.00 de WiFi niet meer 'makkelijk'. Het werkt wel. Maar je moet eerst een paar dingen uitvoeren.

Iets anders. Me broertje van 7 jaar oud. Speelt al de hele ochtend R&C Demo. Hij vind het super haha.
Ik heb ook weleens gehad dat hij bleef hangen tijdens het opstarten (voor v.2.0), soms wel 2 keer achter elkaar. Maar dit is echt een aantal maanden geleden geweest, daarna geen problemen meer gehad met vast tijdens laden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mektheb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 12:00
TLM schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 12:46:
Is er al enige duidelijkheid of de 80gig versie ook hier komt?
Want de 60gig is al bijna niet meer te krijgen.

Maar hebben we dan alleen nog de keuze uit de 40gig versie?

TLM
Nee, die komt niet naar Europa :)
Eerder vandaag kwam Sony met het schokkende nieuws dat de 60 GB PlayStation 3 versie zoals we die nu kennen, helemaal uit de Europese winkels zal verdwijnen. Daarvoor in de plaats krijgen we een 40 GB versie die een aantal belangrijke onderdelen mist, maar 100 euro goedkoper is. Deze versie heeft dus een harde schijf van 40 GB, maar er ontbreken ook twee USB poorten en een cardreader. Laten we ook niet vergeten dat deze versie geen PlayStation 2 games meer af kan spelen, omdat Europa dat niet meer belangrijk vindt.

Maar krijgen we dan misschien de 80 GB versie? Dit is een versie die in Amerika wel zal verschijnen, en die vervangt de oude 60 GB versie. Helaas, dit zit er voor Europa niet in. Wij zullen het moeten doen met de 40 GB versie, andere versies komen er niet. Dit weet Sony Computer Entertainment Europe vandaag te melden tegenover Pro-G.

"as the 60GB stock is depleted the £299 40GB sku will be the only version available going forward".

Over het gebrek van de backwards compatibility heeft Sony ook nog iets te melden:

"The only functionality that is being removed is backwards compatibility - and this is because we believe this is less important now than when we launched - as there will be 65 PS3 games available by Christmas. Furthermore we believe we should now be devoting our resources to the future of PlayStation gaming and delivering next generation experiences."

Oftewel, Europese gamers hebben niet de behoefte aan oude PlayStation 2 games, omdat er al 65 games voor de PS3 zijn rond de kerst. Maar niet getreurd, met wat externa hardware kom je toch aardig in de buurt van de 'complete' versie:

"The 40GB machine represents all the power and potential of PlayStation 3 at a very compelling price. Whilst the feature set of the 40GB is a result of extensive feedback and research, all the 'missing' features should some consumers require them are easily upgraded with USB memory card readers, USB hubs, or bigger external USB or internal Hds",
Wij moeten het doen met de 40GB tot de 60GB op is en America / Asie krijgen wel een 40GB + 80GB, en nu niet zoals altijd zeggen tis niet eerlijken zo maar Europa loopt altijd achter en we krijgen altijd alles als laatste wij zijn "niet belangerijk meer" nu dat Asie de Grootste Markt is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 14712

Liggen de EA fifa servers plat? Kan niet aanloggen in fifa08 :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkieNL
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12:43
Ik ook! :D

PSN: MarkieNL89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-12-2015
3busyman op ebay is ook erg goedkoop voor importen van games. Uncharted was 45 euro incl. verzendkosten en ze hebben hem al verstuurd op 13 november dus ze zijn ook nog is erg snel met leveren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Frank J. schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 13:29:
[...]

Ik heb ook weleens gehad dat hij bleef hangen tijdens het opstarten (voor v.2.0), soms wel 2 keer achter elkaar. Maar dit is echt een aantal maanden geleden geweest, daarna geen problemen meer gehad met vast tijdens laden.
Ik kan er gewoon mee leven. Schakelaar op achterkant naar 0 daarna weer naar 1 en klaar.

Altijd nog beter dan Microsoft. Ik heb al sinds de aanschaf van mijn laptop een vaag probleem. Nog steeds niet opgelost. Of het bij Windows ligt of bij HP weet ik ook niet. (Laptop gaat aan, nadat Windows is opgestart duurt het 1 of 2 minuten voordat het netwerk werkt) Bedraad & draadloos hetzelfde. Alles geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

Frank J. schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 13:16:
XMB theme contest. Leuk idee om dit te doen, zo krijg je meer en meer thema's welke ook nog eens van een hoge kwaliteit worden! In de gaten houden dit :)
Gave 1e prijs, uncharted+folklore wil ik wel 8)

Maar als je nog wat themes zoekt, hier staan er 150+ op: http://www.allps3themes.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fab1Man
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 27-06 11:30

Fab1Man

Live life to the fullest

scorpie schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 11:45:
[...]

In de nieuwe patch voor CoD4 hebben ze die feature gemaakt dat mensen die je online tegenkomt in dat lijstje terechtkomen, in de originele versie zit het niet, het is dus ook geen bug, het is gewoon niet implemented.

Ik doe ook mee PSN: Fab1Man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frenkovic
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 05-06 15:45
tex5 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 14:21:
3busyman op ebay is ook erg goedkoop voor importen van games. Uncharted was 45 euro incl. verzendkosten en ze hebben hem al verstuurd op 13 november dus ze zijn ook nog is erg snel met leveren!
idd erg goedkoop en ook snel met verzenden. Alleen wat uncharted betreft; ik had even gemailed met de vraag of de game echt verstuurd was of dat het een automatische mail was. Helaas was de mail automatisch verstuurd en zullen we nog enkele dagen moeten wachten totdat de game echt verstuurd wordt!

[edit] Ik zou nou dat een andere verkopen op ebay de game al in stock heeft. Ben benieuwd wanneer hij van 3busymen op de deurmat valt.

[ Voor 10% gewijzigd door Frenkovic op 17-11-2007 15:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
FeaR1986 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 19:16:

Weet niet of sommigen het compare-filmpje in het Assassin's Creed topic al hebben bekeken, maar daar klopt echt niets van. Kleuren zijn op de 360 inderdaad wat scherper, maar dat was bekend. Verder laten ze beelden zien van de PS3-versie die echt aangepast zijn of met de instellingen van de tv gekloot, want zulke beelden krijg ik niet te zien op mijn tv hier.
beter of slechter dan de beelden die je op jouw scherm kan krijgen?

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237666

mensen hebben een gewoonte eraan bij het cappen van ps3 titels de full rgb en true white of hoe het heet, uit te zetten. hierdoor lijken de spellen stukken fletser dan de xbox tegenhangers.
wanneer de ps3 fatsoenlijk ingesteld is dan is het geheel andersom, probeer maar eens bij jezelf swopdark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aapiethaaap
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-01 08:54
Ik heb met sony gebeld over mijn probleem (hij leest geen schijfjes meer)

Er werd mij aangeraden om eerst de harde schijf te formateren, dit heeft niet geholpen dus ik bel ze morgen weer en kijk of er nog meer bekend is.

BUH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 18-06 22:52
Anoniem: 237666 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 15:25:
mensen hebben een gewoonte eraan bij het cappen van ps3 titels de full rgb en true white of hoe het heet, uit te zetten. hierdoor lijken de spellen stukken fletser dan de xbox tegenhangers.
wanneer de ps3 fatsoenlijk ingesteld is dan is het geheel andersom, probeer maar eens bij jezelf swopdark
Hangt wel sterk van je TV af of die opties een beter beeld opleveren. Met Full RGB werden donkere stukken compleet zwart en het is me niet gelukt om dat via de tv-instellingen bij te werken. Ik heb die optie daarom uitstaan. Kleuren zijn prima in order verder, de PS3 heeft absoluut geen fletser beeld dan de 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43
check uit deze ontzettende gave PS3 reclame die in de VS draait. Waarom hebben wij dei vaak vreemde This is living slogan met bijbehordend vage filmpjes terwijl ze in de VS deze kick-ass explosieve film hebben met bijbehorend stoer Playstation 3 sound??

klik (HD dus best groot)

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237666 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 15:25:
En dat vindt jij raar? Mijn TV heeft ook zoveel van die instellingen dat ik ook niet weet wat de perfecte settings zijn voor de PS3. Het is gewoon proberen plus 'fingerspitzengefuhl'..
Ik zal ook nog een even de tijd moeten nemen om alles top in te stellen. Niet iedereen kan dat, dus ik vind het niet zo raar dat mensen een klote beeld krijgen als ze hun console zo aan de tv pluggen.

Over Uncharted, ik heb 3busymen ook gemaild en hij zegt; releasedatum = verzenddatum.
Terwijl er ook mensen zijn die hem thuis krijgen op de releasedag via een andere verkoper.
Ik vind de verkoopprijs voor Uncharted in NL echt van de gekke, vraag mijn neef in US wel of hij even kan sturen. Dan kost ie me maar 43€ ipv 70/80€!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237666

in de frs is ie gewoon 64 euro hoor? edit: verkeerde game sorries :)

[ Voor 47% gewijzigd door Anoniem: 237666 op 17-11-2007 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237666 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 16:03:
in de frs is ie gewoon 64 euro hoor? nogmaals, laat eens een link zien waar 80 euro beweerd wordt.. juist die bestaat niet.

WEL !

http://www.nl.bol.com/is-..._OWNER_ID=1&lgl_Section=1

Zoals er al 5x is gezegd.

Ok. Het komt nu de hele tijd voor.

[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 17-11-2007 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Anoniem: 237666 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 16:03:
in de frs is ie gewoon 64 euro hoor? nogmaals, laat eens een link zien waar 80 euro beweerd wordt.. juist die bestaat niet.
Shop 1
Shop 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 172277

Aapiethaaap schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 15:28:
Ik heb met sony gebeld over mijn probleem (hij leest geen schijfjes meer)

Er werd mij aangeraden om eerst de harde schijf te formateren, dit heeft niet geholpen dus ik bel ze morgen weer en kijk of er nog meer bekend is.
Ik zou gewoon eerst update 2.1 afwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Kan iemand me helpen met R&C? Ik ben op de planeet Mukow en dan moet je 6 standbeelden van tachyon verzamelen, ik heb er nu 5 maar die laatste kan ik echt niet vinden 8)7 tevens heb je een gadget nodig om bij het begin rechts in te kunnen maar geen idee waar dit te vinden is :P Hellup!

[edit] laat maar gevonden :P whahaha halve dag bezig eindelijk op tweakers vragen en met 2 seconde gevonden

[ Voor 16% gewijzigd door Falcon Heavy op 17-11-2007 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-04 03:32
swopdark schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 15:35:
check uit deze ontzettende gave PS3 reclame die in de VS draait. Waarom hebben wij dei vaak vreemde This is living slogan met bijbehordend vage filmpjes terwijl ze in de VS deze kick-ass explosieve film hebben met bijbehorend stoer Playstation 3 sound??

klik (HD dus best groot)
wow dolle reclame!!!
Kw8 nog op mn AC van de wehkamp levering "binnekort"

trouwens iemand last van de bug gehad van Heavenly Sword. Ik had een voorwerp vast en vervolgens hield ze de houding aan dat ze wat vast had en vervolgens gebeurde er niks. Ook de vijanden stopte met aanvallen :p heel vaag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 230069

Shailesh schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 00:21:
[...]

Play.com, stond nog in mn post joh :P Nette prijs op dit moment voor volgens velen de eerste échte (iet zo gehypte) topper voor de PS3. Hoewel ik net AC heb gekocht, ga ik deze zeker ook pre-orderen.
Ik dacht ook dat je dat bedoelde, maar bij play.com vind ik hem enkel voor 51.49euro. Vandaar men vraag. Enig idee of play.com zijn prijs a de release nog bijstelt (hoger - lager)?
Lijkt me een leuke game als kerstkado. Na die prachtige demo ben ik bijna helemaal overtuigd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-06 00:32
Anoniem: 230069 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 17:57:
[...]

Ik dacht ook dat je dat bedoelde, maar bij play.com vind ik hem enkel voor 51.49euro. Vandaar men vraag. Enig idee of play.com zijn prijs a de release nog bijstelt (hoger - lager)?
Lijkt me een leuke game als kerstkado. Na die prachtige demo ben ik bijna helemaal overtuigd.
Je moet bij play.com ook nooit afrekenen in euro's ;) Hij kost maar 33 pond wat neerkomt op zo'n 46 euro! Gewoon met creditcard betalen en op ponden laten staan, anders naai je jezelf met de prijs.

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Shailesh schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 18:12:
[...]

Je moet bij play.com ook nooit afrekenen in euro's ;) Hij kost maar 33 pond wat neerkomt op zo'n 46 euro! Gewoon met creditcard betalen en op ponden laten staan, anders naai je jezelf met de prijs.
Hoe krijg je dat voor elkaar? Als ik een artikel met een prijs in ponden wil afrekenen, verschijnt er:

This item can only be delivered to a UK address.
Uncharted: Drake's Fortune (PlayStation3)

Het werkt alleen met euro's - en da's al weer een flinke tijd zo. De ponden-truc ging een tijd lang op, maar nu niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
ymmv schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 18:16:
[...]

Hoe krijg je dat voor elkaar? Als ik een artikel met een prijs in ponden wil afrekenen, verschijnt er:

This item can only be delivered to a UK address.
Uncharted: Drake's Fortune (PlayStation3)

Het werkt alleen met euro's - en da's al weer een flinke tijd zo. De ponden-truc ging een tijd lang op, maar nu niet meer.
Verdomme, al veels te lang niet meer daar besteld. Inderdaad, probeerde het net pas te bestellen, en nee :'( . Wat je zou kunnen proberen is Estarland. Die is 44 euro incl shipping (omgerekend 64dollar). Maar ik weet niet zeker of dat wel werkt op een EU PS3? Omdat de demo een beetje vaag deed op niet EU PS3's...

@hieronder
Als jij, Remco ons dat even weet te vertellen O-) Want de prijs van eStarland is standaard zo "laag" (dollars :*)). Immers, je hoeft maar 1 keer een regionlocked game te kopen, en je bent in 1 keer 45 euro kwijt, en daarmee alle besparingen die je waarschijnlijk gedurende het jaar hebt gemaakt op je spellen :P

Denk echter dat ie het gewoon moet doen!

[ Voor 18% gewijzigd door B-Bandit op 17-11-2007 20:41 ]

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb Uncharted besteld bij eStarland en heb € 44,75 inclusief shipping betaald.
Kreeg daarnet een mailtje dat 'ie onderweg is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vince22
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 27-06 11:14
Frank J. schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 17:34:
Kan iemand me helpen met R&C? Ik ben op de planeet Mukow en dan moet je 6 standbeelden van tachyon verzamelen, ik heb er nu 5 maar die laatste kan ik echt niet vinden 8)7 tevens heb je een gadget nodig om bij het begin rechts in te kunnen maar geen idee waar dit te vinden is :P Hellup!

[edit] laat maar gevonden :P whahaha halve dag bezig eindelijk op tweakers vragen en met 2 seconde gevonden
Laat me raden.. die bovenop de fontein recht voor de poort of die boven de poort? Ik had het zelf nml ook daaro.. té simpel 8)7

Sowieso schrijf je zo! https://www.onzetaal.nl/taalloket/sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Vince22 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 19:09:
[...]

Laat me raden.. die bovenop de fontein recht voor de poort of die boven de poort? Ik had het zelf nml ook daaro.. té simpel 8)7
spoiler:
jep op die fontein :P

[ Voor 3% gewijzigd door Falcon Heavy op 17-11-2007 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:09

FeaR

In GoT we trust

swopdark schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 15:15:
[...]

beter of slechter dan de beelden die je op jouw scherm kan krijgen?
Vele malen beter op mijn beeld.
Wat je in de filmpje ziet zijn bij wijze van spreken PS2-graphics t.o.v wat ik hier heb :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 27-06 15:16
Net de Uncharted: Drake's Fortune preview video gekeken op Insidegamer. Vol verwachting sloeg mijn hart. Ik dacht dit is dat spel waar je tegen dino's moet jagen enzo :P

Is dit een hele andere game, Volgens mij turok nog wat is die nieuwe :P

Ik sla deze wel over ;) ziet er wel bizar mooi uit zeg, demo speel ik dan wel van deze als die er is op EU store.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Insomniac: Much Better PS3 Graphics To Come

Ziet ernaar uit dat we er nog niet zijn, verre van! Terwijl sommige te bezig zijn met multi console games zie hier een game studio die gewoon voor de PS3 games maakt! En ze zeggen dat ze meer kunnen dan nu nu al kunnen. Klinkt goed in mijn oren!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Zeker, spellen mogen nog wel veel mooier van me :P

Ik speelde demo van Juiced 2 op de PS 3 vandaag, om te huilen grafisch

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 02-03 22:01

swampy

Coconut + Swallow = ?

Mars18 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 21:08:
Zeker, spellen mogen nog wel veel mooier van me :P

Ik speelde demo van Juiced 2 op de PS 3 vandaag, om te huilen grafisch
Growl Juiced is een voorbeeld van hoe het NIET moet! het is ..well..het zou zo op de PS2 kunnen en je zou het verschil niet zien!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
swampy schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 21:09:
[...]

Growl Juiced is een voorbeeld van hoe het NIET moet! het is ..well..het zou zo op de PS2 kunnen en je zou het verschil niet zien!
En het speelt voor geen meter,

hebben mensen serieus dit spel gekocht op de PS 3 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103465

Ik heb besloten met mijn vrienden en broertje om geen enkel spel meer te kopen in NL, tenzij er
zo'n aktie is als die bij wehkamp 3x besteld :) 44,95.

Zo bestellen we om de beurt een x- aantal games. Ik weiger om 70 of 80 euro te payen
voor een game om dit moment en daarbij hebben we allemaal Resistance and COD4 gekocht om online te gamen.

ZO zaten we last nog te denken om een import winkel te beginnen voor games. Maar goed
ik weet dat games steeds minder verkocht worden in game winkels van PS3 . Meestal
koopt men de eerste 2 a' 3 games in de winkel en daarna import. Tja wat moet je als
het in US?Canada of GB minder dan 50 euro kost, terwijl je hier 79,95 moet dokken voor
Uncharted :) PS3 . laten ze iemand anders ........... }:O

Net even GRAW 2 besteld 36 euro per game ;) niet verkeerd en uncharted gaan we
nog even over nadenken liever een game die je online kan doen. zitten ook te denken over
Warhawk maar lijkt mij niet zoveel aan, hoewel het er wel goed uitziet.

[ Voor 15% gewijzigd door Anoniem: 103465 op 17-11-2007 22:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Anoniem: 103465 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 21:46:
Ik heb besloten met mijn vrienden en broertje om geen enkel spel meer te kopen in NL, tenzij er
zo'n aktie is als die bij wehkamp 3x besteld :) 44,95.

Zo bestellen we om de beurt een x- aantal games. Ik weiger om 70 of 80 euro te payen
voor een game om dit moment en daarbij hebben we allemaal Resistance and COD4 gekocht om online te gamen.

ZO zaten we last nog te denken om een import winkel te beginnen voor games. Maar goed
ik weet dat games steeds minder verkocht worden in game winkels van PS3 . Meestal
koopt men de eerste 2 a' 3 games in de winkel en daarna import. Tja wat moet je als
het in US?Canada of GB minder dan 50 euro kost, terwijl je hier 79,95 moet dokken voor
Uncharted :) PS3 . laten ze iemand anders ........... }:O

Net even GRAW 2 besteld 36 euro per game ;) niet verkeerd en uncharted gaan we
nog even over nadenken liever een game die je online kan doen. zitten ook te denken over
Warhawk maar lijkt mij niet zoveel aan, hoewel het er wel goed uitziet.
maar als je via ebay zo hong kong spel besteld, krijg je dan gewoon engels boekje en de engelse taal in de game ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 103465

we bestelen via videogameplus.com,estarland.com of play.com en niet via ebay :) hou op. Ik vind
persoonlijk Ebay een drama. ik vetrouw dat niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Reemster
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 30-12-2023

Reemster

Soul Reaver

swampy schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 21:06:
Insomniac: Much Better PS3 Graphics To Come

Ziet ernaar uit dat we er nog niet zijn, verre van! Terwijl sommige te bezig zijn met multi console games zie hier een game studio die gewoon voor de PS3 games maakt! En ze zeggen dat ze meer kunnen dan nu nu al kunnen. Klinkt goed in mijn oren!
Als ze dat niet zouden kunnen dan zou dat heel slecht zijn. Ik vind dit weer typisch van dat non-nieuws, ze zeggen niets wat we nog niet weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 231322

Vind de graphics/filmpjes van Ratchet & Clank nog aardig haperig... heel wat framedrop hier en daar :( Wie is dit nog meer zo opgevallen? Zou het aan mijn PS3 kunnen liggen anders..?

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 231322 op 17-11-2007 22:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philotra
  • Laatst online: 03-01-2022

philotra

Hier had uw tekst kunnen staan

Ik koop waarschijnlijk de 40GB versie: Mij lijken RFOM en dat motorspel niet zo leuk en de 40GB versie wordt minder heet en is zuiniger en goedkoper.

Is er nog een verschil tussen de 60GB en de 40GB behalve:

- Hitte
- Energieverbruik
- Bijgeleverde games
- Schijfruimte
- Prijs

(ik kon namelijk niet meer verschillen vinden)

Waar kan ik op dit moment het goedkoopst zo'n 40GB Playstation 3 krijgen (of is het nu gewoon het goedkoopst om naar de lokale speelgoedwinkel te gaan en hem daar voor 400 te kopen)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Anoniem: 231322 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 22:22:
Vind de graphics/filmpjes van Ratchet & Clank nog aardig haperig... heel wat framedrop hier en daar :( Wie is dit nog meer zo opgevallen? Zou het aan mijn PS3 kunnen liggen anders..?
Totaal niets gemerkt en ik heb het spel uitgespeeld. Misschien een 2.00 probleem? Of de RSS-banner?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
philotra schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 22:31:
Ik koop waarschijnlijk de 40GB versie: Mij lijken RFOM en dat motorspel niet zo leuk en de 40GB versie wordt minder heet en is zuiniger en goedkoper.

Is er nog een verschil tussen de 60GB en de 40GB behalve:

- Hitte
- Energieverbruik
- Bijgeleverde games
- Schijfruimte
- Prijs

(ik kon namelijk niet meer verschillen vinden)
- Niet compatibel met PS2-games
- 2 USB-poorten minder dan 60GB-versie
- Speelt geen SACDs af
- Geen geheugenkaartlezers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237759

Edit: Te laat... :P
btw, ook niet compatible met PS1 games ;)

* Anoniem: 237759 heeft bij de BS nog een 60GB kunnen krijgen voor 425 _/-\o_

[ Voor 88% gewijzigd door Anoniem: 237759 op 17-11-2007 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TLM
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 19-11-2020

TLM

The Laughing Man

Mja ik ook, alleen was ie kaduuk....

BS kon mij geen nieuwe 60gig leveren, ik ga maandag proberen dat ik een 40gig krijg met op ze minst 2 controllers 2 games en die korting van 15% >:)

Stand Alone Agent (GITS SAC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237759 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 22:41:
Edit: Te laat... :P
btw, ook niet compatible met PS1 games ;)

* Anoniem: 237759 heeft bij de BS nog een 60GB kunnen krijgen voor 425 _/-\o_
PS1 games werken wel op de 40GB versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• messi
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 12:29
Die invite friends functie bij COD heeft dat ooit bij iemand gewerkt?
Ik wordt regelmatig geinvite (vanavond ook weer) maar ik kan echt gewoon nooit zo'n game joinen.

Onze excuses voor het ontbreken van de ondertiteling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philotra

philotra

Dus:

Verschil Playstation 3 versie 60GB en 40GB:

De 40GB heeft (tussen haakjes is wat de 60GB versie heeft):

- Minder hitte
- Minder energieverbruik
- Geen bijgeleverde games (Motorstorm en Resistance: Fall of Man)
- 20GB minder schijfruimte (60GB)
- 100 euro lagere prijs (500 euro)
- Is niet compatibel met PS2-games
- 2 USB-poorten minder (4)
- Speelt geen SACDs af
- Heeft geen cardreader
- Heeft een draadloze (Sixaxis) controller minder (2)

Klopt dit allemaal precies? (Hoe gek het ook klinkt, ik heb nergens een duidelijk overzicht kunnen vinden voor deze vraag)

PS3 Spellen zijn over het algemeen goedkoper in het buitenland dan hier, kennen jullie, behalve videogameplus.com,estarland.com of play.com , nog meer sites waar je PS3 spellen kan kopen voor een goedkopere prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

philotra schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 23:21:
Dus:

Verschil Playstation 3 versie 60GB en 40GB:

De 40GB heeft (tussen haakjes is wat de 60GB versie heeft):

- Minder hitte
- Minder energieverbruik
- Geen bijgeleverde games (Motorstorm en Resistance: Fall of Man)
- 20GB minder schijfruimte (60GB)
- 100 euro lagere prijs (500 euro)
- Is niet compatibel met PS2-games
- 2 USB-poorten minder (4)
- Speelt geen SACDs af
- Heeft geen cardreader
- Heeft een draadloze (Sixaxis) controller minder (2)

Klopt dit allemaal precies? (Hoe gek het ook klinkt, ik heb nergens een duidelijk overzicht kunnen vinden voor deze vraag)

PS3 Spellen zijn over het algemeen goedkoper in het buitenland dan hier, kennen jullie, behalve videogameplus.com,estarland.com of play.com , nog meer sites waar je PS3 spellen kan kopen voor een goedkopere prijs?
Klopt

En minder gewicht. Hij is 500gram ligter ongeveer.

- Minder hitte
- Minder energieverbruik
Komt omdat er een andere proccesor in zit en een andere chipset. De proccesor is op 65nm (de oude op 90nm)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooie opmerking over dat hij geen overzicht kon vinden van de verschillen, ik moest wel hardop lachen.
Het staat gewoon op Playstation.nl Ok het is niet super uitgebreid maar het belangrijkste staat er wel.
http://nl.playstation.com...-en-het-model-van-60-GB?/
Maar vragen mag altijd! Daarvoor is het forum.

Ik heb ook een 'domme' vraag. Ik heb net dus bij 3busymen mijn Uncharted besteld, hoe lang gaat het duren voordat ik hem op de mat heb? Deze verzendwijze; USPS First Class Mail International.

[ Voor 64% gewijzigd door Anoniem: 239951 op 18-11-2007 00:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
Anoniem: 239951 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 23:59:
Mooie opmerking over dat hij geen overzicht kon vinden van de verschillen, ik moest wel hardop lachen.
Het staat gewoon op Playstation.nl Ok het is niet super uitgebreid maar het belangrijkste staat er wel.
http://nl.playstation.com...-en-het-model-van-60-GB?/
Maar vragen mag altijd! Daarvoor is het forum.

Ik heb ook een 'domme' vraag. Ik heb net dus bij 3busymen mijn Uncharted besteld, hoe lang gaat het duren voordat ik hem op de mat heb? Deze verzendwijze; USPS First Class Mail International.
Als je geluk hebt: woensdag oid
Als de douane je naait: woensdag, maar dan een week later en een dikke bonus nietkorting :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
ik ben deze dagen bezig met R&C, super goede framerates totaal geen last van framedrops op een enkel moment na. Speelt echt lekker weg moet ik zeggen :D Hierna Assassins creed en daarna komt Haze Lego Simpsons nog :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

As we speak ben ik ook weer een leveltje R&C aan het spelen, ik vind het echt een topgame en heb ook nog geen last gehad van framedrops (is me niet opgevallen in ieder geval).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 100320

Anoniem: 239951 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 23:59:

Ik heb mijn games van hem altijd een dag of 4 later binnen. Uncharted wordt geshipped di/wo lijkt mij, dus met wat geluk volgende week zaterdag binnen.

Hij stuurt altijd als gift, dus douane heb je nooit last van bij een game.

Die paar euro dubbeltjes beginnen ze bij de Douane niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• philotra

philotra

Hallo medetweakers,

- Ik wil graag Full HD gamen op de de Playstation 3
- Een Full HD TV scherm is erg duur dus wil ik een LCD monitor nemen
- Ik wil ook de LCD monitor voor de PC gebruiken
- Ik wil de LCD monitor via de HDMI uitgang van de PS3 aansluiten
- HDMI is digitaal, dus de LCD monitor heeft DVI of HDMI ingang nodig
- De LCD monitor moet een resolutie groter dan 1920x1080 (Full HD) hebben
- Aangezien ik het scherm ook op de PC wil gebruiken is het het handigst om een 16:9 resolutie scherm te gebruiken, bovendien zijn 16:10 monitoren erg schaars
- 1920x1200 is de beste resolutie van het scherm om te gebruiken
- De monitor moet HDCP hebben om het signaal van de PS3 te kunnen begrijpen
- Als ik een monitor heb met een digitale ingang en HDCP, dan krijg ik het beeld van mijn PS3
- Het beeld kan heel raar vervormen bij sommige monitoren
- Met een LCD monitor met pixel mapping 1:1 treedt er geen vervorming op en komt het beeld van de PS3 goed in beeld (met boven en onder balken)
- Als ik op Full HD resolutie zonder vervormingen wil gamen op de Playstation 3, moet ik een scherm met 1920x1200 pixels, een digitalen ingang (DVI/HDMI), HDCP en Pixelmapping 1:1 hebben
- Bovendien heb ik bij een DVI scherm een HDMI naar DVI converter nodig

Ik heb gezocht, maar kan er zelf moeilijk achter komen welke LCD monitoren pixel mapping 1:1 hebben. De Samsung 245B heeft dit niet, hierdoor verandert het beeld en krijg je niet de mooie Full HD resolutie van je PS3. Een aantrekkelijk scherm dat ik wel vond was de HP W2408H (500 euro), deze heeft 1920x1200 pixels, HDMI, HDCP en pixel mapping 1:1. Als ik deze monitor via HDMI op de PS3 aansluit moet het zo zijn dat ik Full HD beeld krijg van de PS3. De 120 verticale pixels die niet in gebruik zijn vanwege het feit dat het scherm 120 pixels langer is dan Full HD worden dan zwart en staan als balken van 60 pixels lang boven en onder in het beeld.

Klopt het allemaal wat ik hierboven heb geschreven?

[ Voor 4% gewijzigd door philotra op 18-11-2007 01:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 21-06 10:59
Anoniem: 125123 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 23:34:
[...]

Klopt

En minder gewicht. Hij is 500gram ligter ongeveer.

- Minder hitte
- Minder energieverbruik
Komt omdat er een andere proccesor in zit en een andere chipset. De proccesor is op 65nm (de oude op 90nm)
60 Watt verschil is best veel imo, maargoed deze discussie is al gevoerd.
hitte is echt oninteressant tenzij je twijfels hebt of ie het gaat trekken in het kastje waar die moet komen.
Over gewicht wil ik het al helemaal niet hebben :D tis geen laptop ofzo.

Verder heb ik nog een handige guide gevonden hoe om te gaan met forums en bepaalde functies erop
http://www.albinoblacksheep.com/flash/posting
;) ;)
(Want dit is allemaal al een keer besproken)

En om even de negativiteit rond AC wellicht te verminderen:
Geen problemen gehad met AC vandaag tijdens een paar uur spelen, ben best verslaafd en vind het een vet spel.

@Alvi:
Tsjah, patches voor de console kan gelukkig. Nee ik vind het niet normaal voor de console maar ja ik ben blij dat het kan en ik ga er vanuit dat er een patch voor AC komt.
Bugs zal je immers altijd houden.
Internet en hdd maken ook gamecontent uitbreiding mogelijk, ook hier weer 2 kanten (kale spellen bijv.).

[ Voor 16% gewijzigd door Gman op 18-11-2007 02:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 131051

Gman schreef op zondag 18 november 2007 @ 01:46:
[...]

60 Watt verschil is best veel imo, maargoed deze discussie is al gevoerd.
Je moet het ook in percentage zien. Als gebruiker is het misschien niet echt een probleem (qua kosten of extra verbruik, hoewel, als je veel video kijkt op de ps3 of het lang laat aan staan...) maar als hardware-technische ontwikkeling is het wel vrij indrukwekkend. Van 200 Watt 60 Watt eraf is bijna 1/3... Niet slecht dus, en dat al zo snel na de launch...
@Alvi:
Tsjah, patches voor de console kan gelukkig. Nee ik vind het niet normaal voor de console maar ja ik ben blij dat het kan en ik ga er vanuit dat er een patch voor AC komt.
Bugs zal je immers altijd houden.
Internet en hdd maken ook gamecontent uitbreiding mogelijk, ook hier weer 2 kanten (kale spellen bijv.).
Yep, zoals altijd snijdt het mes aan twee kanten. Extra content is ook leuk natuurlijk (en anderzijds vaak een manier om de gamende consument extra uit te schudden), en een game kán gepatcht worden, beter dan niets. Ik ben er ook niet per se tegen, ik hoop alleen dat de attitude bij de devs 'consoleminded' blijft, en niet de (belabberde!!) pc-tour opgaat. Daar zouden veel devs zich beter eens hard moeten gaan schamen voor de crap die ze uitbrengen. De mogelijkheid maakt de weg vrij naar laksheid en luiheid. Maar zolang ze kritisch blijven op zichzelf is er geen probleem.

Het feit dat je slechts op één platform moet ontwikkelen en debuggen zal er ook wel voor zorgen dat het geen pc proporties aanneemt (toch niet qua stabiliteit).

Ik heb laatst ook ergens gelezen dat zelfs uitgesproken online games zoals unreal 2004 slechts door 50% van de gebruikers online gespeeld wordt. (begrijpen wie begrijpen kan). Daarom dat ze nu voor unreal III iets meer aandacht zullen besteden aan de singleplayer Offline gamers zijn nog steeds niet te verwaarlozen volgens mij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 232234

philotra schreef op zondag 18 november 2007 @ 01:39:
Hallo medetweakers,

- Ik wil graag Full HD gamen op de de Playstation 3
- Een Full HD TV scherm is erg duur dus wil ik een LCD monitor nemen
- Ik wil ook de LCD monitor voor de PC gebruiken
- Ik wil de LCD monitor via de HDMI uitgang van de PS3 aansluiten
- HDMI is digitaal, dus de LCD monitor heeft DVI of HDMI ingang nodig
- De LCD monitor moet een resolutie groter dan 1920x1080 (Full HD) hebben
- Aangezien ik het scherm ook op de PC wil gebruiken is het het handigst om een 16:9 resolutie scherm te gebruiken, bovendien zijn 16:10 monitoren erg schaars
- 1920x1200 is de beste resolutie van het scherm om te gebruiken
- De monitor moet HDCP hebben om het signaal van de PS3 te kunnen begrijpen
- Als ik een monitor heb met een digitale ingang en HDCP, dan krijg ik het beeld van mijn PS3
- Het beeld kan heel raar vervormen bij sommige monitoren
- Met een LCD monitor met pixel mapping 1:1 treedt er geen vervorming op en komt het beeld van de PS3 goed in beeld (met boven en onder balken)
- Als ik op Full HD resolutie zonder vervormingen wil gamen op de Playstation 3, moet ik een scherm met 1920x1200 pixels, een digitalen ingang (DVI/HDMI), HDCP en Pixelmapping 1:1 hebben
- Bovendien heb ik bij een DVI scherm een HDMI naar DVI converter nodig

Ik heb gezocht, maar kan er zelf moeilijk achter komen welke LCD monitoren pixel mapping 1:1 hebben. De Samsung 245B heeft dit niet, hierdoor verandert het beeld en krijg je niet de mooie Full HD resolutie van je PS3. Een aantrekkelijk scherm dat ik wel vond was de HP W2408H (500 euro), deze heeft 1920x1200 pixels, HDMI, HDCP en pixel mapping 1:1. Als ik deze monitor via HDMI op de PS3 aansluit moet het zo zijn dat ik Full HD beeld krijg van de PS3. De 120 verticale pixels die niet in gebruik zijn vanwege het feit dat het scherm 120 pixels langer is dan Full HD worden dan zwart en staan als balken van 60 pixels lang boven en onder in het beeld.

Klopt het allemaal wat ik hierboven heb geschreven?
Jazeker, de Yijama ofzo heeft ook 1:1 pixmapping en is nog wat goedkoper. Maar ik denk dat de kleuren enzo daar ook onder te lidjen hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Zoek een TV topic op, het heeft niks met PS3 te maken. Sony maakt op het moment de mooiere Full HD schermen imo, zowel qua interface als functies. Kijk ook eens naar Plasma full HD. Beetje zoeken op tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EfBe
  • Niet online
Speel je de demo of full game? De demo had framedrops en tearing soms, de game heeft die dacht ik niet

Creator of: LLBLGen Pro | Camera mods for games
Photography portfolio: https://fransbouma.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joosie200
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
philotra schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 23:21:
dvdboxoffice.com, net zoals videogamesplus een Canadese winkel. Maar ook de Canadese dollar is goedkoper (1 Amerikaanse dollar: 0,6821 euro, 1 Canadese dollar: 0,7005 euro) dan de euro. Ik heb daar Uncharted nu besteld, omdat ze hem al binnen hebben. Kostte me 50 euro inclusief verzendkosten naar Nederland. En ik heb mijn bestelling voor Uncharted bij Estarland dan ook geannuleerd. Heb positievere reacties gelezen over dvdboxoffice dan over estarland.

En met mijn AC LE exemplaar bestelling bij Estarland liep het niet goed, op de release datum haden ze hem niet eens in voorraad. En ze wisten ook niet wanneer ze een voorraad binnenkregen. Heb hem dus geannuleerd, geld teruggekregen en voor 49 euro bij de MM maar een normale AC gehaald. Ben benieuwd hoe snel dvdboxoffice levert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
ymmv schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 15:33:
Hangt wel sterk van je TV af of die opties een beter beeld opleveren. Met Full RGB werden donkere stukken compleet zwart en het is me niet gelukt om dat via de tv-instellingen bij te werken. Ik heb die optie daarom uitstaan. Kleuren zijn prima in order verder, de PS3 heeft absoluut geen fletser beeld dan de 360.
Ik heb hetzelfde probleem met Full RGB. Het beeld wordt gewoon donkerder als ik die optie aanzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kan nu echt niet meer wachten, een gamer uit de US (waar het spel dus al verkocht wordt)
Heeft een aantal prachtige screenshots gemaakt van de retailversie!!
http://avspics.blogspot.com/ Kijk en bewonder. Lijkt er toch op dat het niet alleen schieten wordt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 11:45
Als ik full RGB aan zet krijg ik ook een donker beeld. Heb hem dan ook uit staan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
Hier staat RGB full & clear white aan. Beide (full RGB vooral) geven een veel mooier beeld dan als het uit staat. Ik heb de Sony 40w2000 Full HD tv. Als ik de opties uitzet, ziet het er grauwer uit, ongeveer zoals in het comparison filmpje van AC.

[ Voor 25% gewijzigd door Falcon Heavy op 18-11-2007 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 10300

Ik heb m'n PS 3 zo ingesteld dat hij via HDMI het signaal doorgeeft, nu heb ik ff een probleem want m'n TV zit inmiddels al in een verhuisdoos maar wil 'm eigenlijk nog ff gebruiken op een 'gewone' tv met composite aansluitingen. Is het mogelijk om de PS3 hardwarematig een factory reset te geven zodat hij het signaal weer over composite verstuurd want nu krijg ik geen beeld. :)

Dan kan ik iig even proberen of Assmans weed goed werkt.

[ Voor 7% gewijzigd door Anoniem: 10300 op 18-11-2007 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238120

Ik ben nu bezig met AC maar kom niet verder,ik zit in block 4 en er staat "you need 3 investigations to acces memory" . als het goed is zijn die investigations mensen helpen enzo tog? nu heb ik echt alles id stad gedaan en er staat ook niks meer id radar, van iets dat ik nog kan doen.
ik weet niet of het een bug is maar ik kom dus niet verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-06 22:21

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Anoniem: 10300 schreef op zondag 18 november 2007 @ 13:47:
Ik heb m'n PS 3 zo ingesteld dat hij via HDMI het signaal doorgeeft, nu heb ik ff een probleem want m'n TV zit inmiddels al in een verhuisdoos maar wil 'm eigenlijk nog ff gebruiken op een 'gewone' tv met composite aansluitingen. Is het mogelijk om de PS3 hardwarematig een factory reset te geven zodat hij het signaal weer over composite verstuurd want nu krijg ik geen beeld. :)

Dan kan ik iig even proberen of Assmans weed goed werkt.
Powerknop 10 seconden (oid) ingedrukt houden...

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 240659

Foutcode 80028ED6: dit is wat ik heb gedaan handmatig mijn ip ingevoerd en het was opgelost ik zou zeggen probeer het eens.

Greetz,

SL8N8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maximus
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 07:12

Maximus

There is no substitute

Anoniem: 238120 schreef op zondag 18 november 2007 @ 13:53:
Ik ben nu bezig met AC maar kom niet verder,ik zit in block 4 en er staat "you need 3 investigations to acces memory" . als het goed is zijn die investigations mensen helpen enzo tog? nu heb ik echt alles id stad gedaan en er staat ook niks meer id radar, van iets dat ik nog kan doen.
ik weet niet of het een bug is maar ik kom dus niet verder.
Dat had ik ook, je moet even naar een ander, nu wel vrij gedeelte, van de stad gaan en daar een viewpoint opzoeken. Dan kun je weer verder :P ik zag ook geen nieuwe investigations, toen wel :P

PhD i.o.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Frank J. schreef op zondag 18 november 2007 @ 10:57:
[...]

Zoek een TV topic op, het heeft niks met PS3 te maken. Sony maakt op het moment de mooiere Full HD schermen imo, zowel qua interface als functies. Kijk ook eens naar Plasma full HD. Beetje zoeken op tweakers.
Volgens mij heeft sony nog geen 24" FullHD schermen uitgebracht, en daar was hij naar op zoek.
Echt jammer dat die 245B geen pixelmapping 1:1 heeft, dan zou het een zeer goede deal zijn.

http://lcd24.asp2.cz/Moni...cMaster-245B/Default.aspx op die site staan zeer veel 24"schermen met reviews.

Weet iemand heel toevallig of pixelmapping echt noodzakelijk is als je je ps3 wilt aansluiten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238120

Maximus schreef op zondag 18 november 2007 @ 14:11:
[...]

Dat had ik ook, je moet even naar een ander, nu wel vrij gedeelte, van de stad gaan en daar een viewpoint opzoeken. Dan kun je weer verder :P ik zag ook geen nieuwe investigations, toen wel :P
Ik heb alle viewpoint al gehad, maar ik had nog wat investegations en toen ik die deed stond er nog steeds 0/6 gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Joosie200 schreef op zondag 18 november 2007 @ 11:20:
[...]

dvdboxoffice.com, net zoals videogamesplus een Canadese winkel. Maar ook de Canadese dollar is goedkoper (1 Amerikaanse dollar: 0,6821 euro, 1 Canadese dollar: 0,7005 euro) dan de euro. Ik heb daar Uncharted nu besteld, omdat ze hem al binnen hebben. Kostte me 50 euro inclusief verzendkosten naar Nederland. En ik heb mijn bestelling voor Uncharted bij Estarland dan ook geannuleerd. Heb positievere reacties gelezen over dvdboxoffice dan over estarland.

En met mijn AC LE exemplaar bestelling bij Estarland liep het niet goed, op de release datum haden ze hem niet eens in voorraad. En ze wisten ook niet wanneer ze een voorraad binnenkregen. Heb hem dus geannuleerd, geld teruggekregen en voor 49 euro bij de MM maar een normale AC gehaald. Ben benieuwd hoe snel dvdboxoffice levert.
COD 4 voor 51 euro ofzo met free shipping daar volgens mij ?

en dan werkt alles gewoon goed joh :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
Anoniem: 232234 schreef op zondag 18 november 2007 @ 10:23:
[...]

Jazeker, de Yijama ofzo heeft ook 1:1 pixmapping en is nog wat goedkoper. Maar ik denk dat de kleuren enzo daar ook onder te lidjen hebben.
Als je de Iiyama 24" bedoelt, die heeft alleen 1:1 pixel mapping op 720p. Op 1080p wordt het beeld uitgerekt naar boven en beneden. Vind het niet zo een big deal eigenlijk. Merk er alleen maar wat van als je lappen tekst ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-06 22:48
Wat een ellende de ene vastloper na de andere. :( Folding loopt regelmatig vast en AC ook. Ik hoop dat ze dit snel gaan fixen anders gaat de PS3 marktplaats op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
Kimo schreef op zondag 18 november 2007 @ 14:40:
Wat een ellende de ene vastloper na de andere. :( Folding loopt regelmatig vast en AC ook. Ik hoop dat ze dit snel gaan fixen anders gaat de PS3 marktplaats op.
2.01 komt er snel aan, dus het zou snel voorbij moeten zijn denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 08:16

MeNTaL_TO

The future is not set

Ik heb mijn ps3 nog niet heel erg lang en zat te kijken of iemand zijn pes2008 op marktplaats gezet heeft. Zie ik dat dat ding een online registratiecode heeft om online te kunnen spelen. Wat is dat nu weer voor onzinnig gedoe :?

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
MeNTaL_TO schreef op zondag 18 november 2007 @ 15:02:
Ik heb mijn ps3 nog niet heel erg lang en zat te kijken of iemand zijn pes2008 op marktplaats gezet heeft. Zie ik dat dat ding een online registratiecode heeft om online te kunnen spelen. Wat is dat nu weer voor onzinnig gedoe :?
Ja :P je kan geen 2e hands online spelen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

tex5 schreef op zondag 18 november 2007 @ 14:37:
[...]

Als je de Iiyama 24" bedoelt, die heeft alleen 1:1 pixel mapping op 720p. Op 1080p wordt het beeld uitgerekt naar boven en beneden. Vind het niet zo een big deal eigenlijk. Merk er alleen maar wat van als je lappen tekst ziet.
Ja die bedoelde ik! Mmm als et alleen werkt op 720p...
Maar 1080p zonder 1:1 is dus boven en onder 60pixels extra, kan je misschien een screenshotje maken van het uitgerekte beeld op 1080p? Volgens mij zorgen die 120 extra pixels wel voor wat vervorming :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tex5
Anoniem: 232234 schreef op zondag 18 november 2007 @ 15:10:
[...]

Ja die bedoelde ik! Mmm als et alleen werkt op 720p...
Maar 1080p zonder 1:1 is dus boven en onder 60pixels extra, kan je misschien een screenshotje maken van het uitgerekte beeld op 1080p? Volgens mij zorgen die 120 extra pixels wel voor wat vervorming :S
GT5 voorbeeld. Als je het zo naast elkaar ziet lijkt het irritanter dan het is.. ik heb er iig geen last van onder het gamen.

Afbeeldingslocatie: http://tex5.com/gt5p_1080vs1200small.jpg

Grotere versie: http://tex5.com/gt5p_1080vs1200.jpg

Trouwens nog wel iets om op te letten is het aantal HDMI/DVI inputs als je ook een PC wil aansluiten. Dan is het slimmer om een monitor met 2 digitale inputs te kopen. De Iiyama heeft er maar 1 (HDMI) dus dan moet de PC op een analoge en das met 1920x1200 niet zo mooi als via DVI.

De EIZO FlexScan HD2451W heeft zelfs een mogelijkheid om 1 keyboard + 1 muis aan te sluiten die dan tussen 2 upstreams switched als je bv. 2 PC's aansluit of 1 PC en een PS3. Alleen is dit kreng nogal duur :(

[ Voor 27% gewijzigd door tex5 op 18-11-2007 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Resistance is echt zo vet online, en spelen nog zoveel mensen dit spel :P Elke keer als ik quick match doe dan ben ik binnen 10 seconden al aan het knallen.

Ben nu Sergeant 2e klas, Vind echt zo tof dat je gewoon goede beloningen krijg als je hoger komt in rang, nu standaard een granaat al bij me.

Zag net echt super mooie outfits die mensen aan hadden, die wil ik ook. Daar blijf ik echt wel voor spelen, zo baret is echt tof.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 26-06 18:42

Arm1n

Zeven over half twee

Ik kijk zo even in de Jap store, zie ik een Uncharted demo staan maar dan 800nogwat MB ipv 1200 van de us versie. Dus ik dacht mooi een andere uncharted demo! En je raadt het al, het zelfde probleem als met de US versie :/

Mischien moeten we weer gaan klagen zodat ze met een patch komen...

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• johan12
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-06 22:49
Ik heb nu motorstorm (waar ik overigens vanaf wil) F1 en colin mcrae dirt voor de PS3.
Maar weet iemand nou een leuk spel wat met meerdere mensen kan zonder online te gaan...? dus gewoon thuis met 2 controllers. en behalve voetbal spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
johan12 schreef op zondag 18 november 2007 @ 16:44:
Ik heb nu motorstorm (waar ik overigens vanaf wil) F1 en colin mcrae dirt voor de PS3.
Maar weet iemand nou een leuk spel wat met meerdere mensen kan zonder online te gaan...? dus gewoon thuis met 2 controllers. en behalve voetbal spellen.
Virtua tennis 3 ?

Pagina: 1 2 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.