[Discussie] Algemene data-abonnementen deel 2

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste
Acties:
  • 58.550 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Snelheden aangepast in startpost. Met de nieuwe databundels van DaanO zal ik nu even bezig gaan.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2008 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
Wat ben ik een lompe donder zeg :( .
Denk ik "vandaag of morgen zal mijn 1ste maand Pre-paid Internet Blox wel over zijn", maar ben ik niet zo slim om te stoppen met internetten.

Nu heb ik nog maar 47ct op het chippie staan, terwijl ik gisteren nog 13Euro over had. }:O :'( :(

Ik ging er eerlijk gezegd vanuit dat ze een SMS'je zouden sturen zodra de internet blox eindigde. :(

[ Voor 3% gewijzigd door SirNobax op 10-01-2008 18:30 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SirNobax schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 18:29:
Denk ik "vandaag of morgen zal mijn 1ste maand Pre-paid Internet Blox wel over zijn", maar ben ik niet zo slim om te stoppen met internetten.

Nu heb ik nog maar 47ct op het chippie staan, terwijl ik gisteren nog 13Euro over had. }:O :'( :(

Ik ging er eerlijk gezegd vanuit dat ze een SMS'je zouden sturen zodra de internet blox eindigde. :(
Waar denk je dat ze op verdienen he. Wel klote man

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Prepaid en internet gaat ook niet samen ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kent iemand de methode om met Orange World flatfree te surfen in WM6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uhh hoezo gaat prepaid en internet niet samen ? Ik heb er nooit problemen mee gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 11-09 23:42

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 19:55:
Kent iemand de methode om met Orange World flatfree te surfen in WM6?
Als alles hetzelfde is gebleven, ondanks de overname, moet je eens voor de lol orange proxy in de search invullen ;)

Wat mijn vraag betreft: zie voor details hier.

Ik krijg dus over een week PIT van T-mobile, en ik zoek nu een goedkoop UMTS telefoontje die ik tweede hands over kan nemen. Ik weet niet waar ik moet beginnen met zoeken helaas.
Hij moet als enige functioneren als UMTS modem, en ik moet er soms mee bellen. Symbian of WM2003/5/6 zou fijn zijn.

Iemand een tip of advies qua ander topic?

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Laatst online: 13:29
Je kan altijd kijken op veilingsites ;)

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon 73
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 11-09 19:11
Hoe zijn de ervaringen met internetten in het buitenland? Ik zit veel in Duitsland voor mijn werk. Internet heb ik niet vaak nodig voor het werk, 99,99% van het werk is toch offline dus de baas gaat geen voorzieningen regelen. Voor die 0,01% van de tijd dat ik iets moet zoeken of mailen kan ik meestal wel van de verbinding van een klant gebruik maken.
Internet in hotels is schandalig duur (€8,-/uur gemiddeld) en meestal op lagere snelheden. Ik zie dat er nieuwe internationale databundels zijn van Vodafone tegen acceptabele prijzen, alleen word ik daar niet wijs uit of daar wel of geen databundel bij zit. Als het abbo 40 euro/maand kost en ze tikken dan nog eens €2/MB af wordt het veel te duur om uit eigen zak te betalen :-(

Dussss, hoe kan ik voordelig internetten in het buitenland? Wardriven is geen optie (meer, vanwege de toenemende hoeveelheid beveiligde verbindingen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-09 20:22
SirNobax schreef op donderdag 10 januari 2008 @ 18:29:

dat is de reden waarom ik een recurring event in mn agenda heb wanneer ik blox moet verlengen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

batumulia schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 08:51:
Je kan altijd kijken op veilingsites ;)
Als je daar UMTS invult krijg je ontzettend weinig terug. Ik denk dan mensen die hun telefoon verkopen het er niet bij posten :?

Iemand nog?

Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
ja kan altijd kijken op google naar wat UMTS telefoons zijn als je naar een pdatelefoon op zoek bent kan je zelf nog kijken op PDADB.net

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 04-09 21:20
newmobile.nl is ook een handige site om specs van nieuwe en oude mobieltjes te checken :)

(je kan er ook 4 tegelijk vergelijken)

[ Voor 32% gewijzigd door Sir_Killalot op 11-01-2008 10:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XanderDrake schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 02:13:
[...]

Als alles hetzelfde is gebleven, ondanks de overname, moet je eens voor de lol orange proxy in de search invullen ;)
Heb het gevonden en het werkt. Tenminste... het browsen werkt. Voor e-mail maak ik dan nog gewoon gebruik van Internet access. Kan ik mee leven.
Maar het weer binnenhalen werkt dus niet meer nu via GPRS omdat het nu via Orange World loopt..

Iemand een oplossing hoe je kan zorgen dat dat weer werkt? Desnoods door te zorgen dat die verbinding zoekt via Internet access ipv Orange World.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jerome!
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 14-08 04:52
Ramon 73 schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 09:05:
Hoe zijn de ervaringen met internetten in het buitenland? Ik zit veel in Duitsland voor mijn werk. Internet heb ik niet vaak nodig voor het werk, 99,99% van het werk is toch offline dus de baas gaat geen voorzieningen regelen. Voor die 0,01% van de tijd dat ik iets moet zoeken of mailen kan ik meestal wel van de verbinding van een klant gebruik maken.
Internet in hotels is schandalig duur (€8,-/uur gemiddeld) en meestal op lagere snelheden. Ik zie dat er nieuwe internationale databundels zijn van Vodafone tegen acceptabele prijzen, alleen word ik daar niet wijs uit of daar wel of geen databundel bij zit. Als het abbo 40 euro/maand kost en ze tikken dan nog eens €2/MB af wordt het veel te duur om uit eigen zak te betalen :-(

Dussss, hoe kan ik voordelig internetten in het buitenland? Wardriven is geen optie (meer, vanwege de toenemende hoeveelheid beveiligde verbindingen).
Ben op dit moment aan het uitzoeken wat de beste constructie is voor een collega van mij die in de buitendienst gaat in Nederland/Duitsland. Mijn idee is een Vodafone abo in Nederland te nemen en hem in Duitsland nog een abonnement af te laten sluiten. Maar hier ga ik nog verder in duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Iemand die weet wat de limiet bij KPN is?
Dit staat er in de TS:
2: De Fair Use Policy is gebaseerd op het gemiddelde verbruik van alle abonnees. KPN waarschuwt de abonnee twee keer voordat zij hogere tarieven gaat berekenen of je data-abonnement afsluiten
Maar ik vind dat gemiddelde verbruik nergens op de site..
Ik neig namelijk naar HI + Eindeloos Online, maarja anders wordt 't maar PITten :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Maar ik vind dat gemiddelde verbruik nergens op de site..
HAHAHAHAHHA

Da's juist de grap snap je? Vodafone heeft er ook een handje van. "Ja, we gaan je waarschuwen als je 10x het gemiddelde gebruikt. En wat dat is? Ja dat verschilt per maand en dat publiceren we niet, maar ga maar van 250 MB uit! Maar maak je je vooral geen zorgen hoor, anders klopt de naam van ons product niet meer!" :')

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Wat doe je nou lomp joh :')
Bij elke provider staat het netjes aangegeven en bij KPN niet.. so that's my question }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

CLB schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 14:36:
Wat doe je nou lomp joh :')
Bij elke provider staat het netjes aangegeven en bij KPN niet.. so that's my question }:O
Nee, bij Vodafone staat dat dus ook niet aangegeven, snap je? :')

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Bij Vodafone is de maandelijkse 10x fup 250MB..
Daar heb ik tenminste een houvast aan.. Als KPN dat ook is, is KPN meer dan zat..
Als dat 50MB is tsjaa dag KPN :w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Dus houd in dat je maar 250mb mag verbruiken? Ik begrijp er geen donder meer van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake

XanderDrake

Build the future!

Verwijderd schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 16:51:
Iemand een oplossing hoe je kan zorgen dat dat weer werkt? Desnoods door te zorgen dat die verbinding zoekt via Internet access ipv Orange World.
Dat is dus de downside van de proxy hack. Je kan nergens inkomen dat niet op poort 80 zit. Geen webmail, push mail, ftp, secure http, internet audio, enz, enz.
Daarom ben ik naar t-mobile overgestapt: ik werd er een beetje moe van :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XoReP
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12:11
FabianNL schreef op zondag 06 januari 2008 @ 09:28:
[...]

Heb ook zitten te twijfelen tussen Vodafone of om bij T-Mobile te blijven. Denk dat ik uiteindelijk gewoon maar lekker bij T-Mobile blijf, zeker nu ze hun snelheid gaan verdubbelen. Vind het beleid bij VF ook niet echt geweldig, een heel wazig datalimiet, MSN werkt nu opeens weer een maand niet, tunin.FM moet je voor betalen. Ik wil niet weten wat voor grapjes ze nog meer uithalen daar... T-Mobile is gewoon veel duidelijker, geen gezeik, niks geblokkeerd. Vind ik toch fijner :)
(al vinden waarschijnlijk alle VF gebruikers VF beter, en T-Mobile PIT beter :+ )
Nou ik heb dus T-Mobile maar ga over naar Vodafone speciaal vanwege Internet :P
Ik heb nu al 2 jaar ongeveer PIT op me Nokia 5500 en gebruik hm regelmatig toch als modem (kon op school niet VPN'en dus gebruikte me mobiel daarvoor). Heb een keer me datateller gebruikt en zit op 30mb p/maand maximaal, dus heb gene probleem met de FUP van VF. En wil nieuwe mobiel bij me nieuwe abonnement (TyTN II) dus wil wel me HSDPA mogleijkheid kunnen gebruiken :P

Dus voor mij is VF lekkerder.

Alleen vraag ik me nog 1 dingetje af... kun je met VF wel VPN verbindingen maken?

Vroeger trouwens van VF afgestapt toen ze begonnen met per 15min betalen ipv. p/kb.

[ Voor 3% gewijzigd door XoReP op 12-01-2008 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frissie
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Ik zit hier met een t-mobile pre-paid kaartje te surfen, via een 6120 classic (hdspa toestel).
speedtest.bbned.nl - haal 269 tot 412 kbps ?? _/-\o_
De verbinding die gelegt wordt is altijd 460 k verbinding.

Hoe zit dit in elkaar qua snelheden bij mobiel internet prepaid van t-mobile ??

Dit is een leuke optie voor mij om op de camping te internetten.
Weekends voor 2,50 p. dag internetten :+

Frissie

[ Voor 8% gewijzigd door frissie op 12-01-2008 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind internet tarief van t-mobile prepaid echt belachelijk duur je kan veel beter vodafone nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frissie
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 17:09:
Ik vind internet tarief van t-mobile prepaid echt belachelijk duur je kan veel beter vodafone nemen
Hoe zit dit met de data limiet dan bij VF ... 250 mb ... heb ik er binnen 2 dagen doorheen 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Als je je PDA aan je laptopje hangt wel ja..? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frissie
  • Niet online
Wou het zo doen :

Mobiele telefoon (bijv. me nokia) of usb hdspa modem aan een vigor 2910G :+
Zo heb ik een netwerkje op de camping achter m'n prepaid mobiel internet.
Kan ik heerlijk m'n dreambox aansluiten en tegelijk surfe :9

Verder heb ik geen dure maandelijkse abonnementen nodig.

Hebben er al mensen meer als 250 mb gedownload met bijv. een VF prepaid internet blox ?
Zo ja ... hoeveel ong. ?

[ Voor 7% gewijzigd door frissie op 12-01-2008 19:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had in mijn 1e maand bij vodafone met prepaid een paar gb verbruikt ben nu met mijn 2e maand bezig heb nog geen problemen gehad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Livia
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-10-2022

Livia

Sleep

Ik ben van plan een HTC Touch Cruise te kopen, met een PIT abonemment. Nu zou ik hier graag films mee downen en die later kijken op de laptop. (laptop staan bijna nooit aan dus download dan niet.)

Zijn et torrent programma's voor windows mobile.
En met hoeveel kB/s zou dit dan gaan?

bvd

Four days will quickly steep themselves in night; Four nights will quickly dream away the time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Zo te zien wel: http://www.google.nl/sear...ient+windows+mobile&meta=

Maar aangezien een PIT abo maar rond de 12 KBytes/s is duurt het meer dan 16 uur voordat een film klaar is ;)

(info die je ook met de search kan vinden trouwens, maar voor meiden doen we altijd een beetje extra moeite :+ )

[ Voor 17% gewijzigd door Sir_Killalot op 13-01-2008 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Films downloaden met een mobiel lijkt mij geen goed plan :). Kan je beter je laptop een paar uurtjes aanlaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Ik wil graag naar vodafone vanwege het aantrekkelijke data abonnement. Dus ik naar de vodafone winkel.

Ja helaas moet u 3 maanden wachten voor het overzetten van uw 06 nr! WTF! Geen tijdelijk nr of toestel mogelijk.

Ik heb al 8 jaar hetzelfde 06 nr en deze staat ook op mijn promotiemateriaal en visitekaartjes. 3 maanden wachten zie ik niet erg zitten.

Weet iemand of KPN/HI nog plannen heeft om hun internet te versnellen?

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 01:35:
Films downloaden met een mobiel lijkt mij geen goed plan :). Kan je beter je laptop een paar uurtjes aanlaten.
Wat natuurlijk ook prima via je mobiel kan ;)
(Bij gebrek aan een thuis-internet verbinding)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 01:35:
Waarom niet? Als je bijvoorbeeld PIT+ van T-Mobile hebt en een leuk 2GB+ SD kaartje kan dat makkelijk hoor, WM telefoons van nu zijn net kleine laptops ;)
Audi-Addict schreef op maandag 14 januari 2008 @ 10:10:
<knip>

Heb er nog niks over gehoord, weet wel dat ze zo'n anderhalf jaar achterliepen op T-Mobile met onbeperkt internet voor onder de 10 euro, hoop niet dat het ook weer zolang duurt voordat ze Vodafone volgen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 07-07 22:44
Audi-Addict schreef op maandag 14 januari 2008 @ 10:10:
Ik wil graag naar vodafone vanwege het aantrekkelijke data abonnement. Dus ik naar de vodafone winkel.

Ja helaas moet u 3 maanden wachten voor het overzetten van uw 06 nr! WTF! Geen tijdelijk nr of toestel mogelijk.

Ik heb al 8 jaar hetzelfde 06 nr en deze staat ook op mijn promotiemateriaal en visitekaartjes. 3 maanden wachten zie ik niet erg zitten.

Die 3 maanden is je opzegtermijn bij je huidige provider, eerder kan je het nr. niet overzetten naar welke provider je ook wilt.

Ik zou als ik jou was gewoon de overstap in gang zetten en even 3 maanden geduld hebben. Zo heb ik het ook moeten doen helaas, maar het was het wachten waard :). Tijdens die 3 maanden houd je in ieder geval je huidige abonnement, dus daar heb je ook geen last van (behalve de snelheid die waarschijnlijk laag is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
ronaldlokers schreef op maandag 14 januari 2008 @ 11:30:
[...]

Die 3 maanden is je opzegtermijn bij je huidige provider, eerder kan je het nr. niet overzetten naar welke provider je ook wilt.

Ik zou als ik jou was gewoon de overstap in gang zetten en even 3 maanden geduld hebben. Zo heb ik het ook moeten doen helaas, maar het was het wachten waard :). Tijdens die 3 maanden houd je in ieder geval je huidige abonnement, dus daar heb je ook geen last van (behalve de snelheid die waarschijnlijk laag is).
Mijn abbonement is al verlopen en zelfs wanneer ik het naar prepaid zou overzetten is er toch niet sprake van een opzegtermijn?

Kun je tijdens deze 3 maanden wel blijvend gebruik maken van het abbonement?

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
CLB schreef op zaterdag 12 januari 2008 @ 14:43:
Bij Vodafone is de maandelijkse 10x fup 250MB..
Daar heb ik tenminste een houvast aan.. Als KPN dat ook is, is KPN meer dan zat..
Als dat 50MB is tsjaa dag KPN :w
Heb je ondertussen al gevonden wat het gemiddelde verbruik is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Op de KPN site staat 10x het gemiddelde, maar wat 't gemiddelde is staat er niet bij...
Maar ik zat even wat prijsjes te vergelijken op 2call.nl en zag:

Afbeeldingslocatie: http://aycu13.webshots.com/image/40092/2001760833259319543_rs.jpg

Dus we gaan maar uit van 'n Giegje / maand :)

Ben benieuwd of het bij HI dan ook zo is, want daar neig ik meer naar (icm studentenkorting/ maand)
EDIT: Van HI.nl 'Hi Regelmatig Online: €4,95 voor 5 MB Hi Eindeloos Online: €9,95 voor onbeperkt gebruik'

[ Voor 48% gewijzigd door CLB op 14-01-2008 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
Audi-Addict schreef op maandag 14 januari 2008 @ 14:00:
[...]

Mijn abbonement is al verlopen en zelfs wanneer ik het naar prepaid zou overzetten is er toch niet sprake van een opzegtermijn?

Kun je tijdens deze 3 maanden wel blijvend gebruik maken van het abbonement?
Ik ben van T-mobile naar Vodafone gegaan en ik moest ook 3 maanden wachten ivm de opzegtermijn. Tevens was mijn contract al wel afgelopen, maar dan moet je schijnbaar nog steeds de opzegtermijn aanhouden van 3 maanden. Houd er wel rekening mee dat het 3 factuur maanden zijn, niet 3 maanden vanaf het opzeggen, dus zodra je opzegt krijg je nog 3 facturen.

Tot de dag van opzegging blijft je huidige abonnement werkend, als de tijd van omwissellen is aangebroken vervalt dit abonnement gelijk. Je ziet dit dan omdat je telefoon geen mobiel netwerk meer ontvangt, op dat moment moet je je nieuwe simkaart in je telefoon doen en ga je verder met je nieuwe abonnement ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Laatst online: 13:50
Nou, ik download ook complete films met mijn PIT+, en zit tegen de 40kb/s aan (meestal 37-38). Ik vind het heerlijk om gewoon ongelimiteerd mijn gang te gaan. Puur om het feit dat het bij t-mobile echt onbeperkt is, incl. voipen, laptoppen etc. etc.

Dus de opmerking om geen films via de pocketPC te downloaden is een beetje kort door de bocht.

(denk dat mijn gemiddelde dataverbruik rond de 10 gigabite per maand ligt :P)

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is PIT+ elke maand opzegbaar? of zit je heel je contract eraan vast dan?
En kan ik ook PIT nemen? en als het niet bevalt upgraden naar PIT+?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:12:
Is PIT+ elke maand opzegbaar?of zit je heel je contract eraan vast dan?
T-mobile.nl ofzo?
En kan ik ook PIT nemen?
Nee! Mensen met 'n G in hun nickname, alleen PIT+ :?
en als het niet bevalt upgraden naar PIT+?
ja dus ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die 3e vraagteken moest er niet staan :)
Op vraag 1 heb ik nog geen normaal antwoord:

s PIT+ elke maand opzegbaar, of zit je heel je contract eraan vast dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Normaal antwoord geven is ook een vak.
Ik vraag niet om de tarieven, ik vraag of het per maand opzegbaar is bij mijn huidige contraxt relax 300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je kan volgens mij wel met elke abonnement binnen tien dagen overstappen met het meenemen van je oude nummer, je moet dan alleen wel de drie maanden abonnement in een keer betalen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanski82
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 29-08 12:51
we weet wat de planning is voor de toekomst, want ik wil met mijn mob. nog al wat data gaan gebruiken zie mijn topic http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1269959

zo als ik nu alles zie word mij dat onmogelijk gemaakt omdat ze zicht aan hun oude inkomsten model houden wat ik erg jammer vind

wat wil ik

via 3g muziek luisteren, e-mailen, website kijken en online video kijken.
als ik dit doe kost het me nu al 100 a 300 euro per maand.

dus ik zou eigenlijk willen dat ze hun model gaan aanpassen en met de tijd mee gaan.

Sorry voor wat spelfouten heb last van dyslectie. graag hier over geen opmerkingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• caspervc
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 14:47
ok ik heb een vraag waar ik niet achter kom.

Ik heb een Hi abbo met eindeloos online abbo. UMTS.
Nu kan ik mijn toestel aan mijn laptop hangen, via usb kabel en gewoon internetten.
Kost dit mij extra, of niet?

MY24 Volvo XC40 Recharge SMER Fjord Blue

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op maandag 14 januari 2008 @ 20:35:
Normaal antwoord geven is ook een vak.
Ik vraag niet om de tarieven, ik vraag of het per maand opzegbaar is bij mijn huidige contraxt relax 300
Normaal antwoord geven... Wat denk je van normaal zoeken :X
Ik geef toch ook niet alleen tarieven.. Beetje normaal denkend persoon
kan dan concluderen dat je het gewoon voor 'n jaar afsluit PUNT Ben je nu blij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
mensen mensen wat een geflame... laten we het gezellig houden.

En inderdaad je sluit je PIT(+) af voor de gehele contractperiode, dus 1 of 2 jaar. Verhogen van pit naar pit+ kan altijd, andersom kan nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

offtopic:
Joe best! Maar daar word je toch para van zeg... allemensen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
CLB schreef op maandag 14 januari 2008 @ 15:33:
Op de KPN site staat 10x het gemiddelde, maar wat 't gemiddelde is staat er niet bij...
Maar ik zat even wat prijsjes te vergelijken op 2call.nl en zag:

[afbeelding]

Dus we gaan maar uit van 'n Giegje / maand :)

Ben benieuwd of het bij HI dan ook zo is, want daar neig ik meer naar (icm studentenkorting/ maand)
EDIT: Van HI.nl 'Hi Regelmatig Online: €4,95 voor 5 MB Hi Eindeloos Online: €9,95 voor onbeperkt gebruik'
Ja maar valt Hi niet onder KPN dus onder de F.U.P?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SvMp
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Ik heb een maximaal online 1 GB bundel bij Telfort, ruim een jaar geleden genomen.

Omdat ik een umts-toestel heb besteld, was ik benieuwd naar de snelheid. Dit produkt wordt echter niet meer aangeboden. Er is een slechter produkt voor in de plaats gekomen.

Ik googlen om de snelheid te vinden. Kom ik dit topic tegen: http://www.telecomvergelijker.nl/thread/22823

Het lijkt er op dat die maximaal online bundel van mij volledige umts-snelheid pakt.

Ik ben geschrokken van de verslechteringen. Vanwege de overname van kpn (het begon met het geintje dat ze ineens edge af gingen sluiten) stap ik over. Telfort is niet meer wat het geweest is. Over 3 maanden PIT, al had ik nog wel een tijdje voor 10 euro die snelle maximaal online bundel kunnen gebruiken want mijn aanbiedingsperiode loopt nog 11 maanden door.

Ik vind het verbazingwekkend dat de opta ondertussen toekijkt en niets doet. En nu maar hopen dat T-mobile de voorwaarden niet gaat verslechteren. Zoveel aanbieders van mobiel internet hebben we niet meer (afgezien van de verschillende labels die bedrijven hanteren, zoals Hi).

[ Voor 10% gewijzigd door SvMp op 14-01-2008 23:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
caspervc schreef op maandag 14 januari 2008 @ 21:40:
ok ik heb een vraag waar ik niet achter kom.

Ik heb een Hi abbo met eindeloos online abbo. UMTS.
Nu kan ik mijn toestel aan mijn laptop hangen, via usb kabel en gewoon internetten.
Kost dit mij extra, of niet?
Mag niet, maar als je het niet te gek maakt zullen ze niet zo moeilijk doen, ze geven je sowieso eerst een waarschuwing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Laatst online: 08-09 19:35
Sir_Killalot schreef op maandag 14 januari 2008 @ 11:14:
Waarom niet? Als je bijvoorbeeld PIT+ van T-Mobile hebt en een leuk 2GB+ SD kaartje kan dat makkelijk hoor, WM telefoons van nu zijn net kleine laptops
Mooie vergelijking, zelfs het energie-verbruik komt overeen. :+
Een UMTS verbinding die openstaat eet figuurlijk je batterij op.

Meer dan 4-8 uur D/L'en haal je niet hoor!

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

batumulia schreef op maandag 14 januari 2008 @ 22:27:
Ja maar valt Hi niet onder KPN dus onder de F.U.P?
Ga ik wel vanuit, maarja is wel gissen... ik wil 't graag concreet hebben :o
SirNobax schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:43:
Een UMTS verbinding die openstaat eet figuurlijk je batterij op.

Meer dan 4-8 uur D/L'en haal je niet hoor!
Bedoel je 'n 'downloadende UMTS' verbinding of UMTS in 't algemeen...
Mijn SE W880i met UMTS, staat dag en nacht aan en merkt er niks van..

[ Voor 25% gewijzigd door CLB op 14-01-2008 23:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
CLB schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:45:

[...]

Bedoel je 'n 'downloadende UMTS' verbinding of UMTS in 't algemeen...
Mijn SE W880i met UMTS, staat dag en nacht aan en merkt er niks van..
D/L'en = downloaden ;)

Volgens mij kunnen sommige telefoons nu al langer stand-by staan in UMTS modus vergeleken met GSM modus, wanneer je gaat bellen is ie met UMTS wel sneller leeg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kix@$$
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 10-09 23:18
Ik zit nu met een dilemma. Ik heb nu T-mobile en niet echt tevreden over het bereik, oa van UMTS. Nu zit ik te kijken naar Telfort en Vodafone.

Telford zit op het KPN netwerk, daarvan weet ik dat, op de plekken waar ik vaak ben, bereik is.
Echter internet is maar 128 kb.

Vodafone heeft 3.6 Mbit, maar een FUP van ~250MB. Ook weet ik niet hoe het bereik is. Wel hoor ik van anderen dat het hier niet helemaal lekker is. Is het mogelijk bij Vodafone om dit uit te proberen ofzo?

Ik wil iig pushmail gaan gebruiken. Is het nou zo dat dit niet werkt bij telfort of dat het officieel niet mag?

[ Voor 6% gewijzigd door Kix@$$ op 15-01-2008 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
CLB schreef op maandag 14 januari 2008 @ 23:45:
[...]

Ga ik wel vanuit, maarja is wel gissen... ik wil 't graag concreet hebben :o
Ja en je kan ook alleen maar bellen naar Hi, stom dat ze geen mailhelpdesk hebben :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe vaak moet hier iets herhaald worden ? Vodafone heeft geen datalimiet maar een fair use policy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Eddos
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 11-09 20:56
Kix@$$ schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 09:20:
Ik zit nu met een dilemma. Ik heb nu T-mobile en niet echt tevreden over het bereik, oa van UMTS. Nu zit ik te kijken naar Telfort en Vodafone.

Telford zit op het KPN netwerk, daarvan weet ik dat, op de plekken waar ik vaak ben, bereik is.
Echter internet is maar 128 kb.

Vodafone heeft 3.6 Mbit, maar een FUP van ~250MB. Ook weet ik niet hoe het bereik is. Wel hoor ik van anderen dat het hier niet helemaal lekker is. Is het mogelijk bij Vodafone om dit uit te proberen ofzo?

Ik wil iig pushmail gaan gebruiken. Is het nou zo dat dit niet werkt bij telfort of dat het officieel niet mag?
Je kunt natuurlijk even een Vodafone prepaid kaartje halen, en dan een maandje een onbeperkt internet blox aanzetten. Lijkt mij de kortste klap:).
Overigens valt het UMTS bereik mij (hier in het hoge noorden) een beetje tegen, hij wisselt redelijk vaak terug naar GPRS snelheid..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kuhlivisj
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15:04
Hier staat informatie over de FUP van Hi.
http://www.hi.nl/web/show/id=299087

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

Ik had de precies gelijke voorwaarden al in .pfd gelezen, maar daar staat niks concreets bij :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Snap echt niet dat ze zo slordig zijn met hun voorwaarden:
4. Bij gebruik in het buitenland en voor streaming audio en video verkeer worden extra verkeerskosten in rekening gebracht.
Ik heb al minimaal een uur audio gestreamed en wat TV streams bekeken zonder extra kosten :?

En dan vinden ze het raar dat de gewone consument het niet meer snapt qua abo's... :N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frennek
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 12:03
Ik heb net de TyTN2 met Hi + internet abbo afgesloten, omdat ik daar eventjes ruim 100 euro korting kreeg op het totale abbonement. Kon ik niet laten lopen, over hele termijn ben ik gewoon 210 euro goedkoper uit dan vodafone voor praktisch dezelfde hoeveelheid belminuten en smsjes. Internet is dan wel wat trager, maarja daar heb ik geen 200 euro extra voor over.

Is het wel mogelijk dat kpn later dit jaar de snelheden opschroeft en dat iedereen daarin dan omhoog gaat? Blijven hopen is nooit verkeerd natuurlijk ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-08 19:43
frennek schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 17:27:
Ik heb net de TyTN2 met Hi + internet abbo afgesloten, omdat ik daar eventjes ruim 100 euro korting kreeg op het totale abbonement. Kon ik niet laten lopen, over hele termijn ben ik gewoon 210 euro goedkoper uit dan vodafone voor praktisch dezelfde hoeveelheid belminuten en smsjes. Internet is dan wel wat trager, maarja daar heb ik geen 200 euro extra voor over.

Is het wel mogelijk dat kpn later dit jaar de snelheden opschroeft en dat iedereen daarin dan omhoog gaat? Blijven hopen is nooit verkeerd natuurlijk ;).
Ik krijg eens in de zoveel maanden een enquete toegestuurd van Blauw Research over de ontwikkeling van het internet van Hi. Ze zijn druk bezig met de verbeteringen op snelheid en ook streaming. Daar ging het de vorige keer iig over, naast de verbeteringen van hun nieuwe startpagina... Ze zijn dus bezig, ik vraag me af wat er deze keer allemaal gaat veranderen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wmeester
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13:34
Ik heb nu een prepay kaartje van de vodafone en daarop Vodafone Blox - zorgeloos internet opn geactiveerd. Internetten op de mobiel lukt nu wel. Als ik echter met de pc suite verbinding met de laptop probeer te maken geeft ie de melding: meld u aan bij gprs.
Heeft iemand anders dit al gehad? Ik heb een nokia 6230i
Nog een andere vraag aan iemand die hier zo'n vodafone usb modem had, hoe kom je daaraan en wat kost ie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Helsie
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online
Sir_Killalot schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:12:
Snap echt niet dat ze zo slordig zijn met hun voorwaarden:

[...]

Ik heb al minimaal een uur audio gestreamed en wat TV streams bekeken zonder extra kosten :?

En dan vinden ze het raar dat de gewone consument het niet meer snapt qua abo's... :N
Vaak zeggen ze dat ter ontmoediging en om het af te dekken voor als ze het wel willen factureren (hetzelfde geldt in feite voor een fair use policy: het meest idiote ooit bedacht... we specificeren niet hoeveel, maar wel dat het geld kan kosten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frissie
  • Niet online
wmeester schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 23:11:
Ik heb nu een prepay kaartje van de vodafone en daarop Vodafone Blox - zorgeloos internet opn geactiveerd. Internetten op de mobiel lukt nu wel. Als ik echter met de pc suite verbinding met de laptop probeer te maken geeft ie de melding: meld u aan bij gprs.
Heeft iemand anders dit al gehad? Ik heb een nokia 6230i
Nog een andere vraag aan iemand die hier zo'n vodafone usb modem had, hoe kom je daaraan en wat kost ie?
Gebruik je wel live.vodafone.com als apn ?
Zelf haal ik nu met prepaid vodafone bijna 1 mbit _/-\o_
via hsdpa op een nokia 6120 classic.
Huwai modem zit volgens mij in het Prepaid data pakket ...
kost online ong. 100,-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
Even een klein vraagje van mijn kant.

Ik heb nu interrese in het PIT+ abonnement van T-mobile.

Is het mogelijk mijn N73 als modem aan mijn laptop te koppelen(gaat dit via pcsuite?)
En dan op mijn laptop internetten via PIT+?

Ik weet dat het mogelijk is om met PIT+ op je laptop te internetten , dat heb ik al in dit topic gelezen?
Maar is het mogelijk i.c.m. de N73?

Voor mij is het namelijk beetje vaag , want gebruikt de N73 dan altijd de PIT+ zonder iets extras te hoeven instellen(wil namelijk niet dat ik straks voor hoge kosten kom te staan)

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
degroot schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 14:22:
Even een klein vraagje van mijn kant.

Ik heb nu interrese in het PIT+ abonnement van T-mobile.

Is het mogelijk mijn N73 als modem aan mijn laptop te koppelen(gaat dit via pcsuite?)
En dan op mijn laptop internetten via PIT+?

Ik weet dat het mogelijk is om met PIT+ op je laptop te internetten , dat heb ik al in dit topic gelezen?
Maar is het mogelijk i.c.m. de N73?

Voor mij is het namelijk beetje vaag , want gebruikt de N73 dan altijd de PIT+ zonder iets extras te hoeven instellen(wil namelijk niet dat ik straks voor hoge kosten kom te staan)
Het enige watje moet doen is zorgen dat je nokia als modem ingesteld kan worden in je windowsomgeving. Vaak moet je een aparte driver downloaden, en die driver installeren wanneer je je nokia als modem aansluit op je pc. Volgens mij gaat dat volledig buiten pc suite om, zoals het met windows mobile devices ook volledig buiten activesync om gaat.

Wat betreft extra kosten hoef je je geen zorgen te maken. Er wordt gebruik gemaakt van je gprs/umts verbinding op je toestel en zal dus gewoon onder PIT vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
Nou dat viel nog alles mee zeg,

Was echt 2 minuten in de T-Mobile winkel en alles was geregeld.
Nu kan ik lkkr internetten op me laptop.

Wel wisten ze mij te vertellen in de shop dat vanaf 4 februari de snelheid van PIT+ zelfs naar 384KB/s gaat.

Waarschijnlijk was die informatie bij jullie ook al bekend!

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
Hopelijk gooien ze de snelheid van PIT dan ook nog een keer omhoog :D Zal waarschijnlijk wel niet zo zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leekah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-08 18:26
batumulia schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 09:03:
Hopelijk gooien ze de snelheid van PIT dan ook nog een keer omhoog :D Zal waarschijnlijk wel niet zo zijn.
Die is net verhoogd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
batumulia schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 09:03:
Ik weet dat hij net omhoog is gegooid maarja, het kan niet snel genoeg gaan! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leekah
batumulia schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 09:46:
[...]

Ik weet dat hij net omhoog is gegooid maarja, het kan niet snel genoeg gaan! :D
Oh, ik heb je bericht verkeerd gelezen 8)7

Nee, van mij mag hij ook nog wel verder omhoog inderdaad ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

degroot schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 08:55:
Nou dat viel nog alles mee zeg,

Was echt 2 minuten in de T-Mobile winkel en alles was geregeld.
Nu kan ik lkkr internetten op me laptop.

Wel wisten ze mij te vertellen in de shop dat vanaf 4 februari de snelheid van PIT+ zelfs naar 384KB/s gaat.

Waarschijnlijk was die informatie bij jullie ook al bekend!
Dat begrijp ik niet; wat is dan het nut van het "Internet Totaal" abonnement op 4 februari? Dan kan je dus gewoon PIT+ nemen voor 20 eu pm ipv IT van 50 eu pm... :9

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• degroot
  • Niet online
SgtStrider schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 11:18:
[...]

Dat begrijp ik niet; wat is dan het nut van het "Internet Totaal" abonnement op 4 februari? Dan kan je dus gewoon PIT+ nemen voor 20 eu pm ipv IT van 50 eu pm... :9
Dan zal die vast ook wel omhoog gaan :P

www.degroot-it.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robert-630
  • Niet online
degroot schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 11:20:
[...]

Dan zal die vast ook wel omhoog gaan :P
Schema snelheidsverhogingen :
NaamNieuwe snelheid down. Nieuwe snelheid upl.
Pocket Internet Totaal 128 Kbit/s 32 Kbit
Pocket Internet Totaal Plus384 Kbit/s 32 Kbit
Internet Totaal1024 Kbit/s 128 Kbit
Internet Totaal Plus3,6 Mbit/s 384 Kbit

Bron: GSMhelpdesk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom bij dslreports.com niet boven de 200kbit/s met mijn UMTS telefoon (SE P1) en Vodafone aansluiting. Is dit normaal, of zou ik de volledige UMTS bandbreedte tot mijn beschikking moeten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-08 19:40
Ik vraag me alleen af, hoe ze in dat schema aan de upload snelheden komen, aangezien er in het persbericht (zie het PIT topic) er niet over upload gesproken wordt. Het lijkt logischer dan PIT+ 64 kbit/s upload krijgt. (in lijn met vorige snelheden en de verhoging)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 23:32:
Ik kom bij dslreports.com niet boven de 200kbit/s met mijn UMTS telefoon (SE P1) en Vodafone aansluiting. Is dit normaal, of zou ik de volledige UMTS bandbreedte tot mijn beschikking moeten hebben?
Mijn ervaring is dat Vodafone HSDPA lang niet altijd even snel was qua dl snelheden als Telfort UMTS (áls Telfort het deed). Latency is uiteraard wel een fractie beter.

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 18 januari 2008 @ 23:32:
Heb nu dezelfde test geprobeerd met een WiFi verbinding; 245kbit/s ! Denk dat de webbrowser en/of telefoon gewoon niet sneller kan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ronaldlokers
Verwijderd schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 10:57:
[...]

Heb nu dezelfde test geprobeerd met een WiFi verbinding; 245kbit/s ! Denk dat de webbrowser en/of telefoon gewoon niet sneller kan..
Ik haal op mijn HTC TyTN II met internet explorer ook een lagere snelheid dan wanneer ik op mijn laptop ga internetten via dezelfde HTC TyTN II. Zal dus wel een beperking zijn van de software. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Nou, *internetten* zeker. Vooral op een site met veel CSS, tabellen, plaatjes of andere meuk kom ik niet sneller dan zo'n 10-20 KByte/s als Pocket IE de boel nog moet renderen. Bij makkelijke sites of het downloaden van een bestand haal ik makkelijk 100 KByte/s.

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
Hulde voor T-mobile, blijkbaar snappen ze dat ze gewoon klandize verliezen met de vorige snelheden. Kan niet wachten tot het zwikje omhoog gaat, overigens in het persbericht van T-mobile staat dat de snelheden minstens verdubbelen, dus hopelijk gooien ze die upload ook in de plus.

384/64 is volgens mij meer dan voldoende om te voipen en te surfen op je laptop. En alles zonder gezeur over FUP etc etc...

mijn complimenten ervoor, blijf nu lekker bij t-mobile ipv vodafone!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crimescene
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 07-01 19:40
Sir_Killalot schreef op dinsdag 15 januari 2008 @ 11:12:

[...]

Waar kan ik die tv streams ergens vinden? Ben al volop aan het zoeken geweest, maar kan het echt niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
peugeot206gt schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 17:40:
Hulde voor T-mobile, blijkbaar snappen ze dat ze gewoon klandize verliezen met de vorige snelheden. Kan niet wachten tot het zwikje omhoog gaat, overigens in het persbericht van T-mobile staat dat de snelheden minstens verdubbelen, dus hopelijk gooien ze die upload ook in de plus.

384/64 is volgens mij meer dan voldoende om te voipen en te surfen op je laptop. En alles zonder gezeur over FUP etc etc...

mijn complimenten ervoor, blijf nu lekker bij t-mobile ipv vodafone!
Alleen jammer dat ze HSDPA nog steeds niet opstellen voor verbindingssnelheden tot 384kbit. Mijn PIT+ is upgraded, maar dankzij die tergend hoge response time merk ik eigenlijk tijdens het surfen weinig tot niets, terwijl wanneer ik mn vodafone verbinding gebruik het gewoon veeeel sneller is. Vergelijk het als Breedband vs 56k gevoel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
Stereotomy schreef op zaterdag 19 januari 2008 @ 16:17:
Nou, *internetten* zeker. Vooral op een site met veel CSS, tabellen, plaatjes of andere meuk kom ik niet sneller dan zo'n 10-20 KByte/s als Pocket IE de boel nog moet renderen. Bij makkelijke sites of het downloaden van een bestand haal ik makkelijk 100 KByte/s.
PIE sux, probeer Opera Mini eens.

Google dan gelijk even naar de alternatieve JAva Midlet, waardoor je niet telkens toegang hoeft te geven bij elke pagina die je met Opera Mini wilt openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stereotomy
  • Niet online

Stereotomy

Dus.

Bert2000 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 11:37:
[...]

PIE sux, probeer Opera Mini eens.

Google dan gelijk even naar de alternatieve JAva Midlet, waardoor je niet telkens toegang hoeft te geven bij elke pagina die je met Opera Mini wilt openen.
Met Opera Mini heb ik maar 200 pixels verticaal (Treo 750) en dat is nog irritanter om te surfen.

Alors.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L1800
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 15:29
L1800 schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 09:07:
Wat dacht je hiervan,
December mijn vodafone simonly verlengt met een jaar, halen ze ongemerkt de blox eraf. half december zie ik tot mij schrik dat de datakosten al op bijna 400 euro zitten. ik heb gebeld en er is een creditering aangevraagd. maar ik heb tot nu toe nog niks gehoord. dus wees gewaarschuwd.
Nou vandaag de rekening in de mail gehad, en ja hoor de volle mep. na tig telefoontjes en emails de garantie gekregen dat alles gecrediteerd zou worden. toch weer belazerd. maar goed ik laat het er niet bij zitten. als mijn contract over is maar ff geen vodafone voorlopig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
L1800 schreef op maandag 21 januari 2008 @ 20:46:
[...]

Nou vandaag de rekening in de mail gehad, en ja hoor de volle mep. na tig telefoontjes en emails de garantie gekregen dat alles gecrediteerd zou worden. toch weer belazerd. maar goed ik laat het er niet bij zitten. als mijn contract over is maar ff geen vodafone voorlopig.
Waar kun je zien dat je kosten oplopen @ mijn vodafone? Ik zie enkel mijn belbundel verbruik en dat ik blox heb afgesloten. Geen kosten voor dataverkeer of iets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leekah
Bert2000 schreef op zondag 20 januari 2008 @ 11:34:
[...]

Alleen jammer dat ze HSDPA nog steeds niet opstellen voor verbindingssnelheden tot 384kbit. Mijn PIT+ is upgraded, maar dankzij die tergend hoge response time merk ik eigenlijk tijdens het surfen weinig tot niets, terwijl wanneer ik mn vodafone verbinding gebruik het gewoon veeeel sneller is. Vergelijk het als Breedband vs 56k gevoel.
Is je PIT+ nu al geupgrade? In het persbericht stond 4 februari. Ik wil ook een upgrade!
Chutney schreef op maandag 21 januari 2008 @ 20:49:
[...]

Waar kun je zien dat je kosten oplopen @ mijn vodafone? Ik zie enkel mijn belbundel verbruik en dat ik blox heb afgesloten. Geen kosten voor dataverkeer of iets.
Als je de blox ziet lopen je kosten waarschijnlijk dus niet op en krijg je geen kosten voor dataverkeer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
Stereotomy schreef op zondag 20 januari 2008 @ 11:51:
[...]

Met Opera Mini heb ik maar 200 pixels verticaal (Treo 750) en dat is nog irritanter om te surfen.
Met de alternatieve midlet kun je hem gewoon full screen draaien. werkt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
Leekah schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 09:31:
[...]

Is je PIT+ nu al geupgrade? In het persbericht stond 4 februari. Ik wil ook een upgrade!
[...]

Als je de blox ziet lopen je kosten waarschijnlijk dus niet op en krijg je geen kosten voor dataverkeer.
Ik download met 32kb/sec dus neem aan dat ie upgraded is. Alhoewel ik voorheen die speed ook wel eens haalde.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NIKDCC
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 09-09 13:36
Ik hoorde net van de klantenservice dat de snelheid van PIT+ per 4 februari wordt verhoogd naar 384/128kbit/s. De upstream snelheid zou dus ook worden verdubbeld volgens deze helpdeskmedewerker :)
Het betrof hier een zakelijk abo, maar denk niet dat dat verschil maakt?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyFlyer
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-08 19:40
verdubbelen zou 64 Kbit/s betekenen (upstream)

[ Voor 13% gewijzigd door SkyFlyer op 22-01-2008 21:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
NIKDCC schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 17:24:
Ik hoorde net van de klantenservice dat de snelheid van PIT+ per 4 februari wordt verhoogd naar 384/128kbit/s. De upstream snelheid zou dus ook worden verdubbeld volgens deze helpdeskmedewerker :)
Het betrof hier een zakelijk abo, maar denk niet dat dat verschil maakt?!
Weet wel als ze het naar 384/128 gooien ze de concurentie een dikke vinger geven, dus denk dat het iets te optimistisch is. Deze snelheden zijn rap genoeg om normaal te surfen, viopen en streamen, zeker als ze ook hspda erbijgooien voor de latency.

maar heb nu een latency van 0,201sec. hopelijk wordt dit waar...
trouwens vreemd, mijn download is 301kbit, maar upload maar 29kbit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtStrider
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 08-09 22:26

SgtStrider

Fractal Switchover!

Wat gebruikt iedereen trouwens om zijn/haar snelheid te testen?

Ik gebruik nu http://www.markab.it/meter/html/Meter_eng.asp ; maar volgens mij klopt er het een en ander niet. Ik kom uit op de 180/200kbps met PIT. Nu zou dit 128kbps moeten zijn volgens de verhoging; klopt het dan dat ik er een stuk boven zit?

Wat ik niet snap; mijn toestel (P3300) is volgens mij helemaal niet in staat om deze snelheden te ontvangen (geen UMTS). GPRS ondersteunt toch maar tot 48kbps? Nu begrijp ik waarom zoveel mensen overschakelen op UMTS/HSDPA toestellen; dat GPRS houdt al vrij snel op 8)7

CM NR200P | Gigabyte B550i Aorus Pro AX | 5600X | AMD Radeon 6900XT | Crucial P2 1TB | Ballistix 2x16GB 3600CL16 | BQ DarkRock TF | Corsair SF600

Pagina: 1 ... 5 ... 10 Laatste

Dit topic is gesloten.