[Discussie] Algemene data-abonnementen deel 2

Pagina: 1 ... 9 10 Laatste
Acties:
  • 58.506 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06 09:59
XoReP schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 10:26:
Mij is opgevallen trouwens dat ik ineens met T-Mobile PIT een H'tje in me scherm krijg van HSDPA :S
Is sinds gister, iemand ook hetzelfde 'probleem'?
is nu al best wel vaak voorbij gekomen ja, steeds meer mensen krijgen dit idd. Voordeel voor jouw is lagere pings, de echte download snelheid zal er voor de rest niet op vooruit gaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 146655

RaJitsu schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 09:32:
[...]

Dit moet je inderdaad even in de gaten houden. Heb je voor je einde contractsdatum verlengd? Dan kan het namelijk best eens zo zijn dat ze pas vanaf het begin van je nieuwe contract alles laten ingaan, waar je nu voor getekend hebt. Ik zou even met de klantenservice bellen, en vragen of ze het alsnog willen aanzetten, indien het nog niet aan staat. Dan betaal je op je huidige contract gewoon dat extra bedrag voor het internet, en dan derest van evt. wijzigingen in vanaf de begindatum van je nieuwe contract (meestal is het zo dat wanneer je naar een duurder belabonnement gaat, het meteen ingaat, en wanneer je naar een lager abonnement gaat, het ingaat vanaf de eindatum van het oude contract).

Maar begrijp ik nu goed dat je voor die 0,722 MB, 3,61 Euro betaalt? Dat vind ik wel veel.
's Ochtends rond 8 uur had ik Hi aan de lijn. Een aardige vrouw vertelde mij dat het nieuwe abonnement er blijkbaar nog niet doorheen was bij hun. Ik moest terug naar Belcompany.

Eenmaal aangekomen bij Belcompany werd mij verteld dat bij verlenging het Eindeloos Online abonnment pas NA het aflopen van je oude abonnement geactiveerd zal worden. Ik wist beter, maar om woordenwisselingen te vermijden ben ik de winkel weer uitgelopen waarna ik Hi nogmaals aan de lijn heb gehad. Ik vertelde mijn ervaringen met Belcompany en bij Hi vonden ze deze gang van zaken niet acceptabel.

Hi heeft toen telefonisch mijn Eindeloos Online geactiveerd. Na een herstart van mijn UMTS verbinding (of dat nu komt voor WM of de slechte verbinding daar..?) kon ik gebruik maken van dit abonnement :)

Wat ervaringen met Hi Eindeloos Online over 3G: Het internet is erg snel. Het openen van pagina's duurt mij soms wel iets te lang (ping tijd) maar als het dan eenmaal op gang is.. Google Maps gaat echt prima. Verder bezoek ik alleen de mobile websites NS, 9292ov, Nu.nl en Twitter. Gaat allemaal prima. Dekking is ook meer dan prima te noemen.

Hi Eindeloos Online; een aanrader :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 238236

heeft iemand ervaring met debitel en mobiel internet? ik heb via de search niks gevonden. op de site staat dat je 40 mb krijgt. maar ik weet niet of dat genoeg is om beetje te surfen, mailen en op googlemaps te kijken, kan iemand met ervaring vertellen of je daarmee uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-06 21:23
@ Mijndert:
Mijn Hi abonnement loopt af op 29 augustus. Ik wil deze binnekort gaan verlengen. Dan is het toch zo dat de bundel die je besteld bij je verlenging pas ingaat aan het einde van je oude contract?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

frankdewildt schreef op dinsdag 03 juni 2008 @ 19:41:
@ Mijndert:
Mijn Hi abonnement loopt af op 29 augustus. Ik wil deze binnekort gaan verlengen. Dan is het toch zo dat de bundel die je besteld bij je verlenging pas ingaat aan het einde van je oude contract?
Dit werd mijn ook verteld bij Belcompany. Een belletje met Hi leerde mij anders. Als je je huidige abonnement zonder data bundel gaat verlengen... en je neemt daarbij nog een data bundel, dan zou deze meteen in moeten gaan bovenop je bestaande abonnement.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frankdewildt
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 15-06 21:23
Heb even op de hi site gekeken en dit staat bij contractverlenging:
Voorwaarden contractverlenging:

- Je verlengt het contract met één of twee jaar
- Contractverlenging is mogelijk vanaf drie maanden voor het einde van je huidige contracttermijn
- Je dient eerst je huidige contract helemaal uit, daarna gaat je één- of tweejarige contractverlenging in
- Een contractverlenging is gratis; je betaalt geen aansluitkosten

Hieruit blijkt dat je eerst je oude contract uitdiend en daarna pas het nieuwe contract ingaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 31-03 14:29

sjaakaq

It might get loud

basdv schreef op zondag 01 juni 2008 @ 19:43:
[...]

Ga anders even bij een Belcompany langs, legitimatiebewijs mee en ze kunnen je zo Eindeloos Online aansluiten...in Hi-winkels en andere telefoonzaken zullen ze het ongetwijfeld ook wel doen maar bij de bc weet ik zeker :)
Dank voor de tip, ik ga er morgen even heen :)

Nu maar hopen dat ik het ook makkelijk weer op kan zeggen mocht het niks zijn...dat zal wel niet via Belcompany gaan (denk ik althans...).

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:57
Goedenmorgen Mensen,

ik zit met het volgende probleem, ik heb een htc touch dual met HI eindeloos online ik kan alle website's bereiken rabo mobiel etc allemaal. alleen niet de HI portal. zijn er hier meer mensen met dit probleem of zijn er mensen die misschien de complete link voor mij hebben?

alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

leokennis schreef op donderdag 05 juni 2008 @ 00:03:
[...]

Dank voor de tip, ik ga er morgen even heen :)

Nu maar hopen dat ik het ook makkelijk weer op kan zeggen mocht het niks zijn...dat zal wel niet via Belcompany gaan (denk ik althans...).
Duh...zit er gewoon een f-ing Hi! winkel in Nijmegen 8)7 Heb het daar dus even geregeld, volgens de lieve dame zou het morgen zeker werken :D

Alleen weet ik niet hoe ik dat moet checken, maar ik ga er maar vanuit :)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

frankdewildt schreef op woensdag 04 juni 2008 @ 09:29:
Heb even op de hi site gekeken en dit staat bij contractverlenging:
Voorwaarden contractverlenging:

- Je verlengt het contract met één of twee jaar
- Contractverlenging is mogelijk vanaf drie maanden voor het einde van je huidige contracttermijn
- Je dient eerst je huidige contract helemaal uit, daarna gaat je één- of tweejarige contractverlenging in
- Een contractverlenging is gratis; je betaalt geen aansluitkosten

Hieruit blijkt dat je eerst je oude contract uitdiend en daarna pas het nieuwe contract ingaat.
Dit is dus ook alweer oude informatie. Het is sinds kort 4 maanden :)

Verder: als je je huidige Hi 20 (bijvoorbeeld) abonnement verlengt, dan gaat jou uitleg wel op. Neem je tijdens je verlengprocedure echter nog een extra service, zoals eindeloos online, erbij dan moet deze wel meteen ingaan. Zo heb ik dat tenminste ervaren en werd mij ook verteld via de Hi helpdesk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TWFpa2Vs
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18:57
Is er al iemand die de link van de hi/kpn home portal heeft voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15-06 16:57
Kan iemand bevestigen dat je bij Vodafone Onbeperkt Internet (naja, vrijwel dan...zoals Vodafone dat stelt) voor 9.50 per maand (BloX), je in de maand maximaal 500MB mag gebruiken? Er staat namelijk 10x meer dan het gemiddelde...maar op google en andere sites lees ik dat het 50MB per maand is. Daar maximaal 9x van is dus 450MB in de maand...dan zullen je dus niet contacteren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gune
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
Naar wat ik heb begrepen ligt het gemiddelde gebruik ongeveer op 25MB per maand, dus als je niet over de 250MB per maand gaat, zit je veilig. Bij T-Mobile heb je geen limiet, maar daar word je snelheid weer gecapped, dus het is een beetje uitvogelen wat je nodig hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 247292

Gune schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 15:31:
Naar wat ik heb begrepen ligt het gemiddelde gebruik ongeveer op 25MB per maand, dus als je niet over de 250MB per maand gaat, zit je veilig. Bij T-Mobile heb je geen limiet, maar daar word je snelheid weer gecapped, dus het is een beetje uitvogelen wat je nodig hebt.
En mijn ervaring met T-Mobile is, dat het bereik iets slechter is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
Mja..heb eigenlijk maar 3 maand nodig. En ik lees nu dat Vodafone pas na drie maanden teveel gebruik je Internet Blox opzegt...opzich geen probleem want dan heb ik het niet meer nodig :P :>

Bij T-Mobile moet je een abbo nemen voor een jaartje en kost duurder (moet ik ook een T-Mobile abbo afsluiten ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Zo ben ook lekker mobiel aan het browsen met mijn data-abonnementje: Google maps, campics uploaden naar Flickr, IM'en etc. Helaas ondersteunt mijn gsm alleen GPRS, maar door het progressieve renderen van Opera mini is het toch echt heerlijk 'couchsurfen' :)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cubic X
leokennis schreef op vrijdag 06 juni 2008 @ 21:05:
Zo ben ook lekker mobiel aan het browsen met mijn data-abonnementje: Google maps, campics uploaden naar Flickr, IM'en etc. Helaas ondersteunt mijn gsm alleen GPRS, maar door het progressieve renderen van Opera mini is het toch echt heerlijk 'couchsurfen' :)
Ja...werkt dat goed? Ik heb Opera Mini 4 op mijn GSN gezet die alleen GPRS ondersteund...ik ben bang dat het ontiegelijk sloom gaat, maar relatief gezien valt dat dus wel mee? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjaakaq

sjaakaq

It might get loud

Cubic X schreef op zaterdag 07 juni 2008 @ 08:35:
[...]

Ja...werkt dat goed? Ik heb Opera Mini 4 op mijn GSN gezet die alleen GPRS ondersteund...ik ben bang dat het ontiegelijk sloom gaat, maar relatief gezien valt dat dus wel mee? :)
Als je de afbeeldingskwaliteit op 'gemiddeld' zijn de meeste pagina's rond de 200kb. Dat duurt 10 à 20 seconden om te laden maar doordat Opera mini progressief rendert kun je na twee seconden vaak al lezen. Na een tijdje verschijnen de afbeeldingen enzo dan :)

leoaq.fm // Jeune Loop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:40

XanderDrake

Build the future!

Ik wou even het volgende kwijt over mijn huidige T-mobile PIT (normaal, dus 128/64kb/s verbinding) :)

Tot nu toe ben ik er erg blij mee, zowel GPRS en UMTS.
Vrij goed bereik, bijna overal internet. Moet ik wel zeggen dat ik voornamelijk in de randstad zit, maar goed.

Wat me verder positief opvalt is de stabiliteit en de latency van de UMTS verbinding. Ik heb sinds kort mijn Samsung Z140v aan de praat gekregen met mn Laptop (was een heel gedoe, uiteindelijk is het gelukt met de oude drivers) en heb even wat testen gedaan. De verbinding haalt nagenoeg altijd 120+ kilobit/seconde, vrij lage overhead dus. 128kb/s Shoutcast muziek streams via Winamp werken net niet soepel, natuurlijk logisch. 112kb/s streams daarintegen werken perfect. Zelfde verhaal met streaming video.
Youtube werkt ook, maar hij moet voor elke seconde video drie seconden cachen. Dus als je wat geduld hebt werkt het prima :)
Ik zelf heb het niet getest (wel in actie gezien), maar skypeOut werkt ook vrij goed. De verbinding is daar blijkbaar snel genoeg voor. Mijn collega (met hetzelfde abbo) kan vanuit het werk met skypeOut MexicoUnlimited naar zijn familie in Mexico op vaste lijn bellen zonder problemen en maar weinig vertraging! We waren beide verbaast over de kwaliteit. :)

Ik heb ook stevig lopen pingen, voor mogelijk mobiel gamen in de toekomst :+
Tweakers.net, google.com en Got doen allemaal ~180ms als je de verbinding iets langer laat draaien dan de standaard 4 pakketjes.
Naar mijn thuis verbinding en marktplaats.nl doet ie 200ms.
Wat allicht belangrijker is: de servers van i3D.net (belangrijke en grote gameserver hoster uit NL) doen ongeveer 150ms! Ik kan je vertellen: daar kan ik mee leven/gamen :)

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azrael
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-06 11:14
Begrijp ik het nou goed dat als je mobiel internet van T-mobile op je telefoon wilt met dezelfde snelheid als Vodafone (9,50 pm) je ruim 80 euro per maand kwijt bent, naast de gewone abonnementskosten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lolhozer
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:13

Lolhozer

Cetero censeo birrum bibendum

Jah, alleen gaat Vodafone zeuren als je 10x meer dan het gemiddelde verbruikt. (250mb)

[ Voor 4% gewijzigd door Lolhozer op 10-06-2008 12:11 ]

Waarom? Omdat het kan!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XanderDrake
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 17:40

XanderDrake

Build the future!

Lolhozer schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 12:11:
Jah, alleen gaat Vodafone zeuren als je 10x meer dan het gemiddelde verbruikt. (250mb)
Waar je natuurlijk, als tweaker zijnde, binnen no-time voorbij gaat. :)

Ik heb gewoon gekozen voor het enige volledige FUP abbo dat er is, zo te zien. Ik hoop écht dat we rond 2009 HSDPA abbo's gaan zien icm. een degelijke FUP en 'normale' prijs

Hephaestus: Xeon 2680 v2 - 64GB ECC Quad - WD Blue 3D 1TB
Virtualis: Ryzen 3700X - 16GB DDR4 - Gigabyte 1080 Ti OC - Sandisk 2TB - Valve Index
Agon:Valve Steam Deck 64GB
Non scholae sed vitae discimus Seneca

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• objectief2
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 21:19
Aangezien ik hier op locatie ben waar ik alleen maar kan internetten met GPRS=traag dus :/ zoek ik info over Vodafone internet via prepaid en dan voor 1 dag. Ik heb een simcard van Vodafone bij me en wil dus de kosten van mijn beltegoed laten afschrijven. Aangezien Vodafone de enige aanbieder is van UMTS leek me dit een goed plan. Wie heeft info voor me of een link naar een site bijv. Bij voorbaat dank :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 37526

250MB? Via de iTunes store even een paar films huren en je bent er al doorheen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-06 16:43
Ik kan al een tijdje verlengen of een andere abbo nemen.

Heb nu T-mobile Flex 45 + smsverdubbelaar en een PIT 2005 abonnement. Ik wil graag naar Vodafone met een 22,50 eu + onbeperkt sms + internet bundel. Ik luister regelmatig naar streams van radio. Aangezien ik een Qtek S200 die max GPRS aankan luister ik vaakl streams van 64 kbit.
Nu zie je dat steeds meer stations naar de 128 kbit gaan, wat ik dus niet kan luisteren. Met het vodafone abonnement moet dat dus goed kunnen.

Nu zie ik alleen bij de beladvies test op www.bellen.com dat T-mobile opeens de goedkoopste is (200 min relax + sms onbeperkt bundel + internet 128 kbit). En dat voor totaal 8 eu per maand voordeliger.

Afbeeldingslocatie: http://i204.photobucket.com/albums/bb128/Binnetie/vergelijken.jpg

Nu een vraag voor de mensen die een 128k abonnement hebben van T-mobile, is hier streaming radio een beetje goed te doen (als je een 128 stream luisterd)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cuberob
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06 09:59
Binnetie schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:32:
Ik kan al een tijdje verlengen of een andere abbo nemen.

Heb nu T-mobile Flex 45 + smsverdubbelaar en een PIT 2005 abonnement. Ik wil graag naar Vodafone met een 22,50 eu + onbeperkt sms + internet bundel. Ik luister regelmatig naar streams van radio. Aangezien ik een Qtek S200 die max GPRS aankan luister ik vaakl streams van 64 kbit.
Nu zie je dat steeds meer stations naar de 128 kbit gaan, wat ik dus niet kan luisteren. Met het vodafone abonnement moet dat dus goed kunnen.

Nu zie ik alleen bij de beladvies test op www.bellen.com dat T-mobile opeens de goedkoopste is (200 min relax + sms onbeperkt bundel + internet 128 kbit). En dat voor totaal 8 eu per maand voordeliger.

IMG

Nu een vraag voor de mensen die een 128k abonnement hebben van T-mobile, is hier streaming radio een beetje goed te doen (als je een 128 stream luisterd)?
uit mijn ervaring is 96Kbit (of 112 net aan) toch wel de max. dus misschien is pit+ nog het overwegen waard, dan gaat het weer makkelijk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CodeIT
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 13-06 20:58

CodeIT

Code IT

Ik zag vandaag een aanbieding voor een debitel abbo (KPN) met Onbeberkt internet. Ik heb gelijk even gekeken naar de voorwaarden op de Debitel site, maar daar staat dat het een FUP betreft met een max van 40MB. Na die tijd ga je betalen per MB.
Dit lijkt me niet echt van deze tijd, dus ik hoop op een foutje. Ik heb debitel al gemaild, maar misschien heeft iemand hier meer informatie over Onbeperkt Internet van debitel.

Antwoord gekregen: Het is nog steeds 40MB voor hun onberkt inteternet, waar ze zelfs met Youtube adverteren...

[ Voor 11% gewijzigd door CodeIT op 14-06-2008 11:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sorcerer8472
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 20:38

Sorcerer8472

Mens sana?

Binnetie: www.moodio.fm .. is dat niks voor je? :) Kun je een stream naar lagere bitrate laten omzetten.

Reality is merely an illusion, albeit a very persistent one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marcel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 20:05
cuberob schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 18:05:
[...]
uit mijn ervaring is 96Kbit (of 112 net aan) toch wel de max. dus misschien is pit+ nog het overwegen waard, dan gaat het weer makkelijk
Als je met PIT+ gaat streamen word je in no-time teruggezet op de gewone PIT snelheid, lijkt me niet echt wenselijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
  • Laatst online: 18:09
Na een aantal pagina's te hebben gelezen...

Is vodafone de enige aanbieder die 384 aanbied voor 9,50 ? Ik ben namelijk geneigd om voor hun te kiezen, echter weet ik niet wat mijn verbruik gaat zijn omdat ik nog nooit een WM fone heb gehad.
Wat ik me nu een beetje in kan denken is : beetje msnen,paar fora , af en toe is youtuben en mn (g)mail ophalen.

Any job you can do in your pajamas is not the hardest job in the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endless
  • Registratie: April 2004
  • Niet online
spyros schreef op maandag 16 juni 2008 @ 15:22:
Na een aantal pagina's te hebben gelezen...

Is vodafone de enige aanbieder die 384 aanbied voor 9,50 ? Ik ben namelijk geneigd om voor hun te kiezen, echter weet ik niet wat mijn verbruik gaat zijn omdat ik nog nooit een WM fone heb gehad.
Wat ik me nu een beetje in kan denken is : beetje msnen,paar fora , af en toe is youtuben en mn (g)mail ophalen.
Op dit moment voor die prijs wel ja..
Voor msn, youtube en gmail ophalen is PIT van T-Mobile al wel genoeg hoor.. Fora ligt aan je browser, in IE op een WMphone parsed ie meestal niet echt lekker bij mij, en duurt het ook lang. Maar met Opera gaat dat al stukken beter en sneller.

Overigens kan ik me niet voorstellen dat t-mobile lang achterblijft met hun snelheid. Zeker met de iPhone die eraan gaat komen voorzie ik een hoop extra dataabo's die verkocht gaan worden.

Mijn datainfo overigens:
Verzonden: 46.752.482 bytes
Ontvangen: 124.789.489 bytes
Tijd: 52 uur, 38 minuten en 36 seconden

En ik browse best regelmatig.. :) Vaak gmail binnenhalen (via een java-app), buienradar, en af-en-toe youtubefilmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
Ik heb dus net Vodafone gebeld en de aardige meneer verteld mij dat het "onbeperkte" abo 50 mb is :| (het gemiddelde verbruik *9) Heel jammer maar dus geen vodafone :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Binnetie
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16-06 16:43
spyros schreef op maandag 16 juni 2008 @ 16:52:
Ik heb dus net Vodafone gebeld en de aardige meneer verteld mij dat het "onbeperkte" abo 50 mb is :| (het gemiddelde verbruik *9) Heel jammer maar dus geen vodafone :(
Het gemiddelde gebruik is 25 a 30 mb als je meer dan 10x die hoeveelheid haalt dan KAN je een brief verwachten maar is geloof ik nog maar zelden gebeurt. Ze kunnen dus bij 250 a 300 mb gaan mosteren :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FDMK
ja hmmm...nu ga ik dus twijfelen. Nu neig ik toch op veilig te spelen en naar tmobile te gaan.
en sim-only is duur bij vodafone :| wilde voor een scherp aanbieding gaan maar daar kan je weer geen Blox bij doen }:O

Voor zover Bellen.com een toonaangevende website is :
** Vodafone neemt contact met u op met het verzoek uw gebruik te matigen bij een datagebruik dat tien keer zoveel (of meer) per maand is dan het gemiddelde van alle gebruikers.

[ Voor 125% gewijzigd door FDMK op 16-06-2008 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-03 22:15
We hebben besloten dat dit topic dicht gaat omdat we meer willen voldoen aan Invulling en behandeling Grote Topics aangepast We willen graag de discussie in aparte topics laten plaatsvinden en het is dan ook de bedoeling dat jullie zelf een nieuw en mooi topic open per provider voor data en abo zaken.

Mochten deze niet geopend worden dan kunnen vragen in een afzonderlijk topic :)
Pagina: 1 ... 9 10 Laatste

Dit topic is gesloten.