HTC Touch Cruise - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 27 28 Laatste
Acties:
  • 221.166 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kicken binnen 24 uur is not done ... binnen drie uur al helemaal niet!

[ Voor 83% gewijzigd door pven op 19-02-2008 19:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier nog een nieuw slachtoffer van het Touch cruise virus.....

Ik heb hem een paar dagen en vind het een enorme verbetering op mijn oude N80.

Ik heb meteen even een vraagje. Ik krijg het niet voor elkaar om via bluetooth te synchroniseren. Met de kabel lukt het meteen, met de bluetooth niet. Ik heb alle stappen uit de help gevolgd. (com poort opzoek / instellen etc...)

Maar als ik nu via bluetooth wil syncen, dan zegt hij dat hij geen bestaand partner verband met de PC kan vinden, terwijl ik dit al meerdere keren ingesteld heb.

Vergeet ik iets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 17:58:
Hier nog een nieuw slachtoffer van het Touch cruise virus.....

Ik heb hem een paar dagen en vind het een enorme verbetering op mijn oude N80.

Ik heb meteen even een vraagje. Ik krijg het niet voor elkaar om via bluetooth te synchroniseren. Met de kabel lukt het meteen, met de bluetooth niet. Ik heb alle stappen uit de help gevolgd. (com poort opzoek / instellen etc...)

Maar als ik nu via bluetooth wil syncen, dan zegt hij dat hij geen bestaand partner verband met de PC kan vinden, terwijl ik dit al meerdere keren ingesteld heb.

Vergeet ik iets?
Geeft hij wel een ActiveSync profiel op je TC als je naar profielen vraagt?

Bij mij wil het ook niet lukken... ik kan wel pairen, hij geeft echter geen ActiveSync profiel (alleen een serieele poort en een stereo headset)
(Sitecom CN520, Windows XP)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zerveza schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 18:06:
[...]

Geeft hij wel een ActiveSync profiel op je TC als je naar profielen vraagt?

Bij mij wil het ook niet lukken... ik kan wel pairen, hij geeft echter geen ActiveSync profiel (alleen een serieele poort en een stereo headset)
(Sitecom CN520, Windows XP)
Er staat niets over profielen ?! Wel staat mijn Laptop in de apparatenlijst....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 11 februari 2008 @ 15:57:
Gebruik cruise nu 1 week, dik tevreden, alles werkt naar behoren incl. bluetooth (met carkit) en tomtom. Moi apparaatje.
Wel 2 vragen:
- hoe kan ik verschillende ringtones aan categorien contacten koppelen?
- hoe kan ik eventueel profielen maken, die snel en eenvoudig te kiezen zijn?

Met profielen bedoel ik bij voorbeeld:
profiel 'auto': wifi uit, bluetooth aan, skype uit, tomtom aan
profiel 'thuis': bluetooth uit, wifi aan, tomtom uit, skype aan
Is daar iets voor?
heb een probleem met tomtom over de speaker via carkit heb jij dat op gelost of gaat dat niet ????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds maandag ook de TC :*) ! Ben nog aan het experimenteren met allerlei tweaks, maar so far so good!

Heeft iemand de i-nigma barcode reader al geprobeerd? Werkt niet met gewone barcodes, maar alleen met smartcodes, opzich wel geinig maar meer niet.
http://www.freewarepocket...barcode-reader-v1-26.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hmmm...
Ik wil ook eigenlijk zeer spoedig de HTC TC kopen, maar dat met die drivers verontrust me wel een beetje eigenlijk...
Als ik hoor dat de ene het een geweldig toestel vindt, en de andere een verschrikkelijk ding dat traag als dikke str0nt is dan vraag ik me af of het wel zinvol is om em te kopen...

- Is het echt zo'n waardeloos ding zolang er geen videodrivers zijn?

- Is het zeker dat als er drivers komen dat deze ook voor de TC gemaakt zijn en dat deze gelden voor alle TC's die gemaakt zijn en niet alleen voor nieuwere versies? Ik kan me voorstellen dat er misschien problemen als koeling etc. mee gaan spelen als er meer uit de chip gehaald wordt. En daarbij vertrouw ik fabrikanten voor geen meter. Maart wordt Mei, Mei wordt Oktober, Oktober wordt nooit etc..

Enorme dubio of ik er nu eentje zal gaan bestellen of niet :) Daarnaast ook of ik niet beter een 640x480 Smartphone kan kopen (E-Ten ofzo), maargoed, dat is weer een andere zorg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brachhus
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 31-07-2018
TweakMarkster schreef op maandag 18 februari 2008 @ 23:04:
Ik was hem nog niet tegengekomen in deze thread, maar er is net (18-feb) een erg geinige release uitgekomen.

iTask 0.91
Het maakt van je TC een iPhone! Het grappige eraan is dat je geen tweaks of andere rare installaties hoeft te doen. Het is namelijk volledig "gebouwd" in Flash. Het enige dat vereist is FlashLite2.1(Download).

Het is daarom een "veilige" install (flash animatie en dus installeer je niets) en totaal niet moeilijk.
Je pakt de zip file uit in de "root" van je PDA, waardoor alle bestanden uitgeakt worden in /iTask/. Opstarten van de "applicatie" doe je via iTask.swf
Er zit een txt file (input.txt) in de folder waarmee je alle icoontjes kunt aanpassen (plaatje, tekst, link naar progje). Op deze wijze kun je hem vrij eenvoudig naar smaak instellen.
Standaard heeft de maker alle standaard programma's al ingesteld en voorzien van plaatjes. Verder heeft hij iPhone progjes toegevoegd zoals Draw, Timer, iPhone calculator, Snake, Tetris en andere spelletjes + andere leuke vernuftigdheden. Ook zit er de ingebouwde Slide2Unlock feature van de iPhone in (inclusief de visjes achtergrond).
Als de liefhebber deze animatie direct wil opstarten wanneer het toestel aangaat na bijvoorbeeld een soft reset => Plaatst dan een snelkoppeling naar iTask.swf in /windows/opstarten/

Video:
http://www.youtube.com/watch?v=hAsbVrx4TCM
http://youtube.com/watch?v=mOXx3Fyitnk

Info en download op XDA-developers:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=364344

Ik heb hem voor de zekerheid (wilde mijn TC niet mogelijkerwijs opf**ken) op mijn oude Qtek9100 geïnstalleerd, maar daar draaide de flash animatie prima op. Erg snel trouwens ook. Tja, het is ook niets anders dan een flashanimatie dat eruit ziet als de iPhone GUI en verder linkt bepaalde knoppen gewoon naar programma's die je op je TC hebt staan. Deze opent de iTask ook gewoon in WM6.
Vervolgens op mijn TC gegooid en hij draait super snel en het is allemaal erg geinig. Hij start gewoon de programma's op en de slide2unlock feature is leuk.
Let wel op! iTask zorgt er niet voor dat je opeens Multitouch technologie op je TC hebt.
Als je het niet meer wilt gebruiken, kun je ervoor kiezen om hem gewoon niet meer op te starten, maar je kan ook de folder in zijn geheel weggooien (maakt logischerwijs geen register entries), om een beetje ruimte vrij te maken (1.8mb uitgepakt).

Het is een geinige gadget, vooral omdat het verder je TC niet aanpast en zich niet in je Register nestelt. Hulde voor de maker _/-\o_ , van wie we zeer waarschijnlijk kunnen zeggen dat deze jongen geen sociaal leven heeft :+
heb geprobeert dat flashlite 2.1 te installeren maar kom er niet goed achter hoe je dat doet.
Gewoon het rar bestandje op je interne geheugen plaatsen?
tevens heb ik bij Itask geen zipfile, wel een folder waar alles in staat??

Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:48

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Als het een .cab is, gewoon op je TC zetten en runnen vanaf daar....

En de folder iTask op de root van je TC zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McRubz
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 18:19:
Heb sinds maandag ook de TC :*) ! Ben nog aan het experimenteren met allerlei tweaks, maar so far so good!

Heeft iemand de i-nigma barcode reader al geprobeerd? Werkt niet met gewone barcodes, maar alleen met smartcodes, opzich wel geinig maar meer niet.
http://www.freewarepocket...barcode-reader-v1-26.html
Geinstalleerd. Als je een code fotografeert kom je weer terug op het vorige scherm en gebeurt er niets...wellicht doe ik iets fout, maar dan werkt het niet intuitief :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

McRubz schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 19:22:
[...]

Geinstalleerd. Als je een code fotografeert kom je weer terug op het vorige scherm en gebeurt er niets...wellicht doe ik iets fout, maar dan werkt het niet intuitief :)
Vreemd, in principe hoef je niet echt te "fotograferen", zodra er in code in beeld komt laat het programma de achterliggende betekenis zien.
Hier een aantal voorbeelden om te testen: http://www.i-nigma.com/personal/Samples.asp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mescaline
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-08 15:11
Ik heb hem nu 2 dagen, en loop nu 2 dagen met een gigantische smile op mijn gezicht :D
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 18:46:

- Is het zeker dat als er drivers komen dat deze ook voor de TC gemaakt zijn en dat deze gelden voor alle TC's die gemaakt zijn en niet alleen voor nieuwere versies? Ik kan me voorstellen dat er misschien problemen als koeling etc. mee gaan spelen als er meer uit de chip gehaald wordt. En daarbij vertrouw ik fabrikanten voor geen meter. Maart wordt Mei, Mei wordt Oktober, Oktober wordt nooit etc..

Enorme dubio of ik er nu eentje zal gaan bestellen of niet :) Daarnaast ook of ik niet beter een 640x480 Smartphone kan kopen (E-Ten ofzo), maargoed, dat is weer een andere zorg ;)
De TC doet het meer dan prima zoals hij nu is, de telefoon respond prima en is snel zat voor dagelijkse handelingen zoals bellen, spelen met ringtones, tomtom en wat camerawerk. Het enige waar je het merkt, is dat de camera een beetje schokkerig is, en dat xvids niet helemaal top afspelen.

Natuurlijk moet dit opgelost worden, maar het apparaat is zeker niet onwerkbaar, sterker nog, ik ben er enorm blij mee dat ik hem al gekocht heb en nu lekker er op los kan tweaken. De drivers komen wel uit, en dat zal de problemen vast wel oplossen.

Ik heb op de TC gewacht, om te kopen, omdat ik zwaar teleurgesteld was over de mogelijkheden van de E-Ten X800, die voor mijn gevoel gewoon echt te traag was. Maar ja, wat wil je .. de helft van het memory, een vergelijkbare CPU, maar wel ongeveer het dubbele aantal pixels aan te sturen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 21-09-2023
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 20:08:
[...]

Vreemd, in principe hoef je niet echt te "fotograferen", zodra er in code in beeld komt laat het programma de achterliggende betekenis zien.
Hier een aantal voorbeelden om te testen: http://www.i-nigma.com/personal/Samples.asp
In de reacties op het progje staan al replies dat het niet werkt met de HTC Touch en dus hoogstwaarschijnlijk ook niet met de TC.
Het is een geinig concept maar wanneer zie/gebruik je die barcodes nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mescaline
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 17:58:

Ik heb dit net aan de praat gekregen als volgt:

1. Maak in het Bluetooth Control Panel van je PC een incoming COM poort aan (bijv. COM8)
2. Stel in ActiveSync op je PC in dat hij COM8 moet gebruiken
3. Maak een nieuwe pairing in je TC met je PC (let op: Als je al een pairing hebt, moet je hem even deleten)
4. Let er op dat je minimaal ActiveSync als actief profiel selecteert
5. Ga in je TC naar Programs -> ActiveSync naar Menu -> Connect via Bluetooth

Dat deed het bij mij! 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
Brachhus schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 18:47:
[...]

heb geprobeert dat flashlite 2.1 te installeren maar kom er niet goed achter hoe je dat doet.
Gewoon het rar bestandje op je interne geheugen plaatsen?
tevens heb ik bij Itask geen zipfile, wel een folder waar alles in staat??

Alvast bedankt!
De Flashlite link is een .CAB file. Deze zet je op je TC en opent hem. Op die manier installeert hij FlashLite.
In de ZIP file is een folder te vinden die /itask/ heet, deze moet naar de root van je TC gekopieerd worden. Vervolgens kun je op je TC naar de folder gaan (waar alles in staat) en open je de "iPhone plugin" via het bestand itask.swf

Succes!

[ Voor 10% gewijzigd door TweakMarkster op 19-02-2008 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brachhus
TweakMarkster schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 20:25:
[...]

De Flashlite link is een .CAB file. Deze zet je op je TC en opent hem. Op die manier installeert hij FlashLite.
In de ZIP file is een folder te vinden die /itask/ heet, deze moet naar de root van je TC gekopieerd worden. Vervolgens kun je op je TC naar de folder gaan (waar alles in staat) en open je de "iPhone plugin" via het bestand itask.swf

Succes!
Bedankt! heb het gedaan zoals hierboven beschreven maar krijg als ik itask.swf
open een zwart scherm met in het klein de datum en verder niets. Heb hier ff op gegoogled en het schijnt te maken te hebben met de missende drivers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
Heeft iemand al uitgevonden hoe je via uitzendinggemist programma's kan bekijken op de TC? Bij mij werkt het zowel in Internet Explorer (melding dat javascript niet aan staat > staat wel aan) als in opera lukt het niet....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mescaline schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 20:25:
[...]
Ik heb dit net aan de praat gekregen als volgt:

1. Maak in het Bluetooth Control Panel van je PC een incoming COM poort aan (bijv. COM8)
2. Stel in ActiveSync op je PC in dat hij COM8 moet gebruiken
3. Maak een nieuwe pairing in je TC met je PC (let op: Als je al een pairing hebt, moet je hem even deleten)
4. Let er op dat je minimaal ActiveSync als actief profiel selecteert
5. Ga in je TC naar Programs -> ActiveSync naar Menu -> Connect via Bluetooth

Dat deed het bij mij! 8)
Het werkt niet...

Na twee pogingen heb ik ze wel opnieuw gepaired, maar ik krijg dezelfde melding. Dat er geen actief partnerverband met mijn PC is.

Maar wat bedoel je precies met: "ActiveSync als actief profiel"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
Brachhus schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 20:33:
[...]
Bedankt! heb het gedaan zoals hierboven beschreven maar krijg als ik itask.swf
open een zwart scherm met in het klein de datum en verder niets. Heb hier ff op gegoogled en het schijnt te maken te hebben met de missende drivers?
Haha, dat heeft niets te maken met de missende drivers :D
Anders zou het ook niet bij mij moeten werken of alle anderen die het uitgeprobeerd hebben. 8)
Je moet wel FlashLite 2.1 geinstalleerd hebben, het werkt namelijk niet met "gewoon" flash van Adobe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mescaline
Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 21:17:
[...]

Het werkt niet...

Na twee pogingen heb ik ze wel opnieuw gepaired, maar ik krijg dezelfde melding. Dat er geen actief partnerverband met mijn PC is.

Maar wat bedoel je precies met: "ActiveSync als actief profiel"?
Op het moment dat je in de TC een nieuwe Bluetooth pairing aanmaakt, krijg je een schermpje met daarin de mogelijke profielen, zoals bijvoorbeeld Serial, Wireless Stereo en ActiveSync. In het engels heet dit 'Select services to use from this device.'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mescaline schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 21:36:
[...]
Op het moment dat je in de TC een nieuwe Bluetooth pairing aanmaakt, krijg je een schermpje met daarin de mogelijke profielen, zoals bijvoorbeeld Serial, Wireless Stereo en ActiveSync. In het engels heet dit 'Select services to use from this device.'
Gelukt! Na nog een keer alles verwijderen en opnieuw pairen. Eerder stond er bij mij alleen maar serieel als keuze mogelijkheid, nu stond er ook active sync......

Vaag, maar toch gelukt, thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 30-08 22:00

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 18:46:
Hmmm...
Ik wil ook eigenlijk zeer spoedig de HTC TC kopen, maar dat met die drivers verontrust me wel een beetje eigenlijk...
Als ik hoor dat de ene het een geweldig toestel vindt, en de andere een verschrikkelijk ding dat traag als dikke str0nt is dan vraag ik me af of het wel zinvol is om em te kopen...

Het is deels persoonlijk denk ik. Ga naar een winkel en probeer hem even uit zou ik zeggen. Lijkt me bij een aankoop van 500 euro niet teveel gevraagd.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J.Klepzeiker
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 13-02 08:51
Iemand al in het bezit van een Brodit Active Holder HTC Touch Cruise P3650? Hij is al tijden niet leverbaar via PDA shop. De importeur van Brodit (GCC) beweert dat ze gewoon uitgeleverd worden sinds begin februari. Wie o wie weet meer en wellicht waar ??
:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brachhus
TweakMarkster schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 21:26:
[...]

Haha, dat heeft niets te maken met de missende drivers :D
Anders zou het ook niet bij mij moeten werken of alle anderen die het uitgeprobeerd hebben. 8)
Je moet wel FlashLite 2.1 geinstalleerd hebben, het werkt namelijk niet met "gewoon" flash van Adobe.
Leek mij ook al sterk, maar het werkt helaas niet. Van het zwarte scherm heb ik al wel meer gelezen.
Ik heb een nl versie, misschien ligt het daaraan...

Heb nu alles opnieuw geeistalleerd, maar helaas
:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
J.Klepzeiker schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 21:58:
Iemand al in het bezit van een Brodit Active Holder HTC Touch Cruise P3650? Hij is al tijden niet leverbaar via PDA shop. De importeur van Brodit (GCC) beweert dat ze gewoon uitgeleverd worden sinds begin februari. Wie o wie weet meer en wellicht waar ??
Als je eventjes de moeite had genomen om door deze topic te zoeken, |:( was je er achter gekomen dat hij gewoon nog uitgeleverd wordt door diverse webwinkels }:O , waaronder digitalsonline.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
Brachhus schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 22:02:
[...]

Leek mij ook al sterk, maar het werkt helaas niet. Van het zwarte scherm heb ik al wel meer gelezen.
Ik heb een nl versie, misschien ligt het daaraan...

Heb nu alles opnieuw geeistalleerd, maar helaas
:(
Vreemd. Ik heb ook de NL versie, dus daar ligt het niet aan. Wat wel zou kunnen is het feit dat de flash animatie je flashlite geheugen "vol" gooit en flashlite wil laten freezen. Je zou kunnen kijken of hij bij de actieve programma's staat. Vervolgens daar uit het geheugen verwijderen (als het niet gaat -> soft-reset) en daarna itask.swf opnieuw opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• radem205
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 02-02-2022
@Tweakmaster: Is het bij jou gelukt om streaming media af te spelen op de TC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
radem205 schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 22:33:
@Tweakmaster: Is het bij jou gelukt om streaming media af te spelen op de TC?
Yep, maar er zijn kanttekeningen.

Streaming audio
Radio 1 - 64k
GPRS/3G - Ja
HSDPA - Ja
WiFi - Ja

Radio 2 - 96k
GPRS/3G - Ja
HSDPA - Ja
WiFi - Ja

Radio 4 - 128k
GPRS/3G - Ja
HSDPA - Ja
WiFi - Ja

KinkFM - 138k
GPRS/3G - Ja
HSDPA - Ja
WiFi - Ja

MAAR dit geldt niet zomaar voor alle webstreams. Het ligt er echt aan hoe deze "gecodeerd" zijn. Vele andere zenders doen het namelijk niet (JuizeFM, BNR, SmashFM). Erg vreemd dat niet zomaar alle webstreams afgespeeld kunnen worden.

Streaming video (m.youtube.com)
GPRS/3G - Ja
HSDPA - Ja
WiFi - Nee ( :? )

Dit geldt in ieder geval bij gebruik van de standaard applicaties.
Ik heb het nog niet geprobeerd met andere streaming media players.

Uiteindelijk antwoord: Ja, ik krijg het afgespeelt maar lang niet alles en krijg er niet direct de vinger achter waarom dit is en wat het veroorzaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mescaline
J.Klepzeiker schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 21:58:
Ik zit ook te wachten op een review van het ding .... Wie-o-wie? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik heb de startpost inmiddels geupdate, ik zal binnenkort (als dat goed is) een nieuw topic openen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
J0YR1D3R schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 23:15:
Ik heb de startpost inmiddels geupdate, ik zal binnenkort (als dat goed is) een nieuw topic openen.
Als al die zaken die langsgekomen zijn in deze topic terug te vinden is in de vernieuwde startpost, lijkt mij het een goed idee.
Kan natuurijk ook de starttopic editen en kijken of we naar de 500+ pagina's kunnen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Ik heb geprobeerd de meest essentiele zaken erin te zetten (op het driverissue na wat nog komt). Als je op of aanmerkingen hebt, DM staat open :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zerveza
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-12-2021

Zerveza

DoS porfavor

Verwijderd schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 21:50:
[...]

Gelukt! Na nog een keer alles verwijderen en opnieuw pairen. Eerder stond er bij mij alleen maar serieel als keuze mogelijkheid, nu stond er ook active sync......

Vaag, maar toch gelukt, thanks!
Bij mij ook gelukt... ik had alsmaar een "virtual com port for client" aangemaakt in de BT settings van het control pannel, maar je moest een "virtual com port for server" maken... dan werkt het als een trein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TweakMarkster
J0YR1D3R schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 23:26:
Ik heb geprobeerd de meest essentiele zaken erin te zetten (op het driverissue na wat nog komt). Als je op of aanmerkingen hebt, DM staat open :)
Het ziet er goed uit de update, wellicht dat de volgende punten er ook bij kunnen?
- Noodzaak aanbrengen screenprotector
- GPS standaard instelling (COM4, 4800baud)
- Aanpassen/toevoegen steden voor Weather plugin

Dit kwam even bij mij snel op. Zal er nog wel beter over nadenken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yzord
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 20:48

Yzord

Ubi fumus, ibi ignis

Mescaline schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 20:10:
De TC doet het meer dan prima zoals hij nu is, de telefoon respond prima en is snel zat voor dagelijkse handelingen zoals bellen, spelen met ringtones, tomtom en wat camerawerk. Het enige waar je het merkt, is dat de camera een beetje schokkerig is, en dat xvids niet helemaal top afspelen.
Das niet helemaal waar. Doe jij maar eens lekker surfen met IE en scroll dan maar eens door de pagina heen. Dan pas ga jij merken wat irritant klote het is dat er geen juiste driver ondersteuning is.

Geloof mij, je gaat je kapot ergeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soeski
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:38
Ik vind het feit dat ik mijn batterij leegtrek in 3 uur tijd, zonder de TC uberhaupt te gebruiken (vandaag 1 sms verstuurd; de rest heeft ie op zwart scherm gelegen) toch wel erger dan het ontbreken van een video driver...niemand die dit euvel ook (ineens!) heeft? Hij heeft het 2 weken prima gedaan en ik heb niks veranderd aan de set-up...
Hij laadt ook nog steeds snel op, maar is in no time echt leeg. Ook na een soft-reset is niet de batterij ineens toch half vol ofzo; hij trekt hem echt leeg.
Ik ga morgen testen met UMTS uit, WiFi uit, BT uit...kijken wattie doet. Zo raar dat het in het begin prima ging....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J0YR1D3R
  • Niet online
Na overleg toch verder in een mooi nieuw deel :)

HTC Touch Cruise - Deel 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
^^^ met hem :)

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Pagina: 1 ... 27 28 Laatste

Dit topic is gesloten.