HTC Touch Cruise - Deel 1 Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 28 Laatste
Acties:
  • 221.271 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19-09 16:54
Mr. Jibe schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 16:02:
Ik heb zojuist mijn Cruise online besteld. Ik zie bij de specificaties echter dit staan:
HTC ExtUSB™ (11-pin mini-USB and audio jack in one), full-speed USB 2.0

Ik vraag mij af of dit betekent dat ik de Cruise niet tegerlijkertijd kan opladen en bellen met de wired headset? Wat ik met mijn huidige Mio A701 continu deed. In de wagen was mijn Mio zowel verbonden met mijn oplader als met mijn headset. De kabels versteken als een telefoon binnenkomt lijkt mij bijzonder onhandig. En aangezien ik in de wagen meestal TomTom heb draaien lijkt rijden zonder de Cruise tegelijk op te laden ook geen optie.
Het is inderdaad zo dat de headset ook via de USB ingang op de telefoon word aangesloten.. Dus in principe klopt de rest van je verhaal... Maargoed, misschien is daar een verloopstekker voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/b/b154555.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/b/b154767.jpg

moet wel kunnen lijkt me zo?

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2007 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 14:42:
En kan een gelukkige eigenaar miss vertellen of de UK versie ook in NL de pick up en return garantie service heeft?
Waarom niet, hij is toch aangekocht in Nederland ?!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Verwijderd schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 16:40:
[...]

Waarom niet, hij is toch aangekocht in Nederland ?!?
Precies :)
Ik heb het niet nagekeken, maar dat denk ik ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan Jaap
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 19:26
Deze zijn dus hier en hier te krijgen voor € 14,95 per stuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jibe
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Dit lijkt mij nog interessanter:
Afbeeldingslocatie: http://www.smartphoneshop.be/images/product/image.php?id=50946&dimensionid=1&shopid=16
Dan kan ik zowel opladen als headset als de cruise met de audio-in van mijn autoradio verbinden. Iets wat ik met mijn huidige Mio A701 niet kan, daar is het of headset of met mijn autoradio verbinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muyz
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23-10 21:59
Mr. Jibe schreef op dinsdag 25 december 2007 @ 19:40:
Dit lijkt mij nog interessanter:
[afbeelding]
Dan kan ik zowel opladen als headset als de cruise met de audio-in van mijn autoradio verbinden. Iets wat ik met mijn huidige Mio A701 niet kan, daar is het of headset of met mijn autoradio verbinden.
En waar is dit te koop?

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FabianNL
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 23:09
Als je even had gekeken bij de Eigenschappen van de afbeelding zag je dat ie linkte naar http://www.smartphoneshop.be :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muyz
Had ik gedaan, maar niet iedereen is zo hendig. Misschien een tip om meteen een fatsoenlijke link te plaatsen.

[ Voor 41% gewijzigd door Muyz op 25-12-2007 22:34 ]

i9-12900K | MSI GeForce RTX 3080 Ti GAMING X TRIO 12G | NZXT Kraken X72 | 64GB 2xG.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | Gigabyte Z690 AORUS ELITE | Samsung 970 EVO 1TB | Corsair RM750i | NZXT H710i Wit | LG UltraGear 38GL950G | Bose Companion 20

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://www.smartphoneshop...converter-htc-extusb.html

voor in nl ;) wat 95% hier is denk

€24,-

weet iemand of die htcusb connectors ook los te verkrijgen zijn ? maak graag mijn eigen rand apparatuur altijd ;)

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 25-12-2007 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetepV
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 27-10 11:41

RetepV

ALLES valt te repareren

Heb er afgelopen zondag eentje gekocht bij BC in Bussum. Ook al veel mee gespeeld.

Grote problemen gehad met synchronisatie met ActiveSync. Ik vloeken en schelden. Bleek het te liggen aan dat dat debiele ActiveSync niet goed met personal firewalls en VPN's om kan gaan. Ik moest mijn VPN software deinstalleren (het stoorde zelfs terwijl het niet eens actief was), en mijn personal firewall (Sygate) moet ik uit zetten als ik wil synchroniseren.

Ik synchroniseer nu maar via Bluetooth, omdat die firewall daar geen invloed op schijnt te hebben. Maar dat kost natuurlijk batterijstroom, en het is ook nog eens erg traag.

Op het 'Launcher' schermpje op het Today screen heb ik één van de ongebruikte opties ingevuld (aanklikken en je krijgt een keuze). Maar ik kan met geen mogelijkheid vinden hoe ik de optie weer kan verwijderen. :) Ik zou toch niet de *kuch* manual moeten gaan lezen? :D De manual is overigens verrassend goed, voor zo ver ik er in gebladerd heb.

De telefoon is erg licht. Hij ligt perfect in de hand. Het geluid is goed. Het beeldscherm geeft genoeg licht. De GPS werkt prima. Die touch cube doet ook prima zijn werk. Ik heb nog niks negatiefs kunnen vinden.

Alleen nog een subjectief dingetje: het schermpje is toch wel een stuk kleiner dan mijn vorige PDA. Het is net groot genoeg, maar het houdt niet over. Ik heb kleine vingers, dus in mijn geval is het geen probleem. Maar als je grote vingers hebt, vraag ik me af of je niet beter iets groters kan nemen.

Tja, vettigheid is er goed op te zien... :D

Maar dit is precies de telefoon die ik zocht. En tot noch toe nog niks echt teleurstellends gevonden.

Nou, ok, nu ik er zo aan denk. Het stelt me wel een beetje teleur dat ik niet mijn eigen headphones kan gebruiken zonder eerst een splitter apparaatje van 20 euro te moeten aanschaffen.

[ Voor 8% gewijzigd door RetepV op 25-12-2007 23:56 ]

Macbook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetepV

RetepV

ALLES valt te repareren

Ik zie mensen zeuren over grijs of zilver... Het is een soort metalig donkergrijs. Het spiegelt flink, dus in een bepaald licht kan het er als zilver uit zien. Maar het is echt donkergrijs.

Macbook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Welke applicaties hebben jullie eigenlijk al geïnstalleerd?
Ik draai nu:

GMobileSync - om te syncen met mijn google calandar die ik nu gebruik i.p.v. Windows Calandar
Birthdays - Uit het HTC Touch topic.. laat verjaardagen en trouwdagen van je contacts zien op je home scherm
ELF calculator Skin - skin voor de rekenmachine

Ik heb PocketCM geïnstalleerd, maar ik kon zo snel geen goed theme vinden die het gewenste beeld geeft... Ik wil gewoon bovenin snel het programma af kunnen sluiten met het kruisje, op de screenshots op de site kan het, maar zoals ik al zei kon ik geen goede theme vinden... Ik heb er ook nog niet serieus naar gekeken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik overweeg om dit toestel te nemen i.c.m. een Orange abonnement (welke dit jaar nog worden uitgegeven). Maar is het uberhaupt verstandig om dit te doen? (Orange biedt i.m.o. een aantal voordelen zoals betalen per seconde en overgebleven tegoed onbeperkt meenemen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 18-10 20:14
Je kunt zelf behoorlijk wat dingen aanpassen voor pocketcm. Zo ook dat je weer een kruisje rechtboven krijgt. Kan dit ook al niet via de opties in PocketCM zelf? Kijk daar eerst eens.

En anders kun je altijd een settings.ini maken (textfile genaamd settings.ini, in je pocketcm folder) en daar kun je dan ook nog behoorlijk wat opties in meegeven.
Meer info: http://pocketcm.com/phorum/read.php?8,174
Daar is een hele bak info te vinden voor die settings.ini...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ancket
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18-09-2023
Antwoord op vraag van Soeski betreffende Tom Tom.

Op Touch Cruise UK draait TomTom in het NL; je kunt bij de installatie de taal kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
RaptorRVL schreef op woensdag 26 december 2007 @ 02:14:
Je kunt zelf behoorlijk wat dingen aanpassen voor pocketcm. Zo ook dat je weer een kruisje rechtboven krijgt. Kan dit ook al niet via de opties in PocketCM zelf? Kijk daar eerst eens.

En anders kun je altijd een settings.ini maken (textfile genaamd settings.ini, in je pocketcm folder) en daar kun je dan ook nog behoorlijk wat opties in meegeven.
Meer info: http://pocketcm.com/phorum/read.php?8,174
Daar is een hele bak info te vinden voor die settings.ini...
Ik kom nergens bij de opties van PocketCM... Via die setup.ini lukt het ook niet, ik zie nergens een optie daarvoor staan.... Is er al iemand die het wel in orde heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-10 17:18
Ok nu de Cruise eindelijk in Nederland is..

* FireStarter omdat ik deze phone ook wil halen...

Vraag ik jullie om aub dit topic niet tegaan scheiden in tig delen. Ik vind dat zo vervelend, vooral nu komen misschien wel gebruikersproblemen boven water. Je ziet het in veel andere topics dat iedereen maar gelijk gaat zitten roepen ja gebruik de search dit en dat.
Boven dit topic staat een mooi veldje Quicksearch om dit topic te doorzoeken. Dat is super handig, hou dat ook zo.

Het is gewoon handig dat alles in 1 topic staat.

Toch?

[ Voor 25% gewijzigd door FireStarter op 26-12-2007 13:24 ]

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetepV

RetepV

ALLES valt te repareren

Ok, uitgevonden hoe ik weer programma's uit de Launcher verwijder. Gewoon op het kruisje drukken en dan op het programma icon klikken. Vast wel intuitief voor een ander, maar niet voor mij :).

Ik heb er nu op draaien:
  1. MortPlayer
  2. Total Commander
  3. HP 16C calculator emulator
  4. PocketClive spectrum emulator (site lijkt down te zijn)
  5. Tiny eBook Reader
  6. PHM Registry Editor
Die PHM Registry Editor wilde niet goed installeren. Toen heb ik 'regedit.Mrln_ARM.CAB' op de telefoon gekopieerd en uitgevoerd, waarna het wel goed geinstalleerd werd.

Macbook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-10 22:01

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

FireStarter schreef op woensdag 26 december 2007 @ 13:21:
Ok nu de Cruise eindelijk in Nederland is..

* BeQuietAndDrive omdat ik deze phone ook wil halen...

Vraag ik jullie om aub dit topic niet tegaan scheiden in tig delen. Ik vind dat zo vervelend, vooral nu komen misschien wel gebruikersproblemen boven water. Je ziet het in veel andere topics dat iedereen maar gelijk gaat zitten roepen ja gebruik de search dit en dat.
Boven dit topic staat een mooi veldje Quicksearch om dit topic te doorzoeken. Dat is super handig, hou dat ook zo.

Het is gewoon handig dat alles in 1 topic staat.

Toch?
Heheh, je kunt beter een modje mailen denk ik, hoewel je op weinig succes zal moeten rekenen ben ik bang. De quicksearch werkt hier inderdaad prima, de normale forumsearch van GOT is een van de brakste ooit inderdaad (zoeken op een bepaald Vista probleem i.c.m. een recente Windows Update patch, sorteren op relevantie en dan topics uit 2003 als meest relevant terug krijgen? Right....). Misschien schaffen ze nog eens een keer echte forum software aan hier ;) :D

Verder niets dan lof over dit topic inderdaad. Ik hoop dat mensen nog eens goede foto's van hun eigen Cruise posten, ben nu toch wel benieuwd hoe het ding er in het echt bij staat. Anders moet ik begin januari naar de *horror mode on* Belcompany of Phonehouse *horror mode off* :P Je kunt er nog geen stap binnen zetten of ze klampen al met twee man aan je vast of ze je kunnen helpen. Helaas daalt die bereidwilligheid vaak zodra je het over de prijs wilt hebben.

Ik ben ook vooral benieuwd toch naar het glanzende scherm. Het lijkt me namelijk erg hinderlijk als het ding in de carkit hangt met Tomtom aan en je hebt steeds zo'n felle schittering in je ooghoek. Ben hier erg benieuwd naar.

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier loopt een draadje over bugs en problemen van/met de HTC:
http://www.ppc-welt.info/community/showthread.php?t=122627

Misschien kunnen we hier een Nederlandse versie van maken.
Iemand Duits onderlegd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0cool12342
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 05-08 22:31
Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 15:46:
Hier loopt een draadje over bugs en problemen van/met de HTC:
http://www.ppc-welt.info/community/showthread.php?t=122627

Misschien kunnen we hier een Nederlandse versie van maken.
Iemand Duits onderlegd?
ZO ff met google vertaalt wel in et engels;

http://www.google.com/tra...air=de%7Cen&hl=en&ie=UTF8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RetepV schreef op woensdag 26 december 2007 @ 13:44:
Ok, uitgevonden hoe ik weer programma's uit de Launcher verwijder. Gewoon op het kruisje drukken en dan op het programma icon klikken. Vast wel intuitief voor een ander, maar niet voor mij :).

Ik heb er nu op draaien:
  1. MortPlayer
  2. Total Commander
  3. HP 16C calculator emulator
  4. PocketClive spectrum emulator (site lijkt down te zijn)
  5. Tiny eBook Reader
  6. PHM Registry Editor
Die PHM Registry Editor wilde niet goed installeren. Toen heb ik 'regedit.Mrln_ARM.CAB' op de telefoon gekopieerd en uitgevoerd, waarna het wel goed geinstalleerd werd.
Ik heb men cruise wel iets anders ingericht:
PocketCM (zowel NLse toetsenbord als de contacts)
Google Maps (gps functionaliteit werkt ook prima)
Tomtom, western and central europe (GPSbereik prima! buiten binnen 20 seconden de positie al gevonden, draait vlot, maar batterij gaat snel achteruit.)
winrar
Goosync (freeware om je google calendar te mergen met office outlook agenda)
Travelalarm (die standaard wekker vind ik maar wat eenvoudig)
Skype (heb t ook al f getest via wifi, behoorlijk krakerig, maar gaat wel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tantuss
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-03-2021
Ik heb 'm ook besteld :)
Bij http://www.telecomadvies.nl/
Schijnt bij Belcompany te horen.. Dus kan ik ook naar de winkel terug gaan :-).
Prijs 91 euro met 2 jarig T-mobile Flex 25 (zit meer in het buitenland, dus is gunstiger dan belminuten).

Na uitrekenen wat ik kwijt was, kwam ik erachter dat ik (12,50x12 + 25x12) + 91 = 491 euro kwijt bent voor een gsm die ze verkopen voor 508.. Niet slecht lijkt me :-)

Voordat ik bestelde stond hij nog op goed leverbaar, nu beperkt leverbaar.. Dus ik zal wel de laatste hebben :-).
Dus nu hopen dat ze hem vrijdag komen brengen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
kibber schreef op woensdag 26 december 2007 @ 11:22:
[...]

Ik kom nergens bij de opties van PocketCM... Via die setup.ini lukt het ook niet, ik zie nergens een optie daarvoor staan.... Is er al iemand die het wel in orde heeft?
Hou het telefoon knopje rechtsonder lang ingedrukt, en dan komt er een menu'tje. Hou de boel ingedrukt en beweeg naar het tandwieltje (opties). In het menu'tje dat nu uitschuift kun je 'toggle fullscreen' aanklikken en dan switch je tussen fullscreen en dus niet fullscreen.
Ik kan de nieuwste versie hier nu niet testen, maar dit weet ik nog uit m'n hoofd van versie 0.15. Probeer het eens zou ik zeggen.

Verder gaat het wachten hier in volle spanning verder. Zal smartphonestunts morgen beginnen met het leveren van de Cruise of niet? Of is dit de prijs voor de 90 euro verschil (die er in eerste instantie was) bij het pre-orderen? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tantuss schreef op woensdag 26 december 2007 @ 18:25:
I

Na uitrekenen wat ik kwijt was, kwam ik erachter dat ik (12,50x12 + 25x12) + 91 = 491 euro kwijt bent voor een gsm die ze verkopen voor 508.. Niet slecht lijkt me :-)
het is 541.. je bent ergens 50 euro vergeten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-10 17:18
BeQuietAndDrive schreef op woensdag 26 december 2007 @ 13:54:
[...]

Heheh, je kunt beter een modje mailen denk ik, hoewel je op weinig succes zal moeten rekenen ben ik bang. De quicksearch werkt hier inderdaad prima, de normale forumsearch van GOT is een van de brakste ooit inderdaad (zoeken op een bepaald Vista probleem i.c.m. een recente Windows Update patch, sorteren op relevantie en dan topics uit 2003 als meest relevant terug krijgen? Right....). Misschien schaffen ze nog eens een keer echte forum software aan hier ;) :D

Verder niets dan lof over dit topic inderdaad. Ik hoop dat mensen nog eens goede foto's van hun eigen Cruise posten, ben nu toch wel benieuwd hoe het ding er in het echt bij staat. Anders moet ik begin januari naar de *horror mode on* Belcompany of Phonehouse *horror mode off* :P Je kunt er nog geen stap binnen zetten of ze klampen al met twee man aan je vast of ze je kunnen helpen. Helaas daalt die bereidwilligheid vaak zodra je het over de prijs wilt hebben.

Ik ben ook vooral benieuwd toch naar het glanzende scherm. Het lijkt me namelijk erg hinderlijk als het ding in de carkit hangt met Tomtom aan en je hebt steeds zo'n felle schittering in je ooghoek. Ben hier erg benieuwd naar.
Ik heb er al een PM over gestuurd naar Ginz.

Dan kan je tenminste alles doorzoeken met die quicksearch knop :)

Wel zo handig ipv 6 topics waar waardevolle info in staat.

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 25-10 21:58
RaptorRVL schreef op woensdag 26 december 2007 @ 21:03:
Verder gaat het wachten hier in volle spanning verder. Zal smartphonestunts morgen beginnen met het leveren van de Cruise of niet? Of is dit de prijs voor de 90 euro verschil (die er in eerste instantie was) bij het pre-orderen? :o
Smartphonestunts:
Status van dit product:
Vanaf januari verwacht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al meer nieuws van gsmbestellen.nl???

en weet iemand of de htc extusb connectors ook los te verkrijgen zijn?

• RaptorRVL
brrrt schreef op woensdag 26 december 2007 @ 23:12:
[...]

Smartphonestunts:
Status van dit product:
Vanaf januari verwacht
Ja, dat had ik zo zelf ook al gelezen. Maar dat staat er al tijden, ook al toen niemand nog wist wanneer htc ze echt ging leveren. En aangezien ze nu zijn begonnen met leveren... hoop doet leven eh :P

• Muyz
Smartphonestunts:
Status van dit product:
Uit voorraad leverbaar

_/-\o_

Verwijderd

grr gsmbestellen.nl verwacht hem nog steeds niet :S:S:S:S VREEMD!.

iemand enig idee waar ik het voordeligste uit ben
had gekozen voor hi 20 met eindeloos online bundel.

kwam dan op 45 euro bijbetalen uit incl verzending.

kom nu niet meer onder de 180 euro met bijbetaling! SHOCK!

• Soeski
  • Laatst online: 22:59
Muyz schreef op donderdag 27 december 2007 @ 10:31:
Smartphonestunts:
Status van dit product:
Uit voorraad leverbaar

_/-\o_
Nog steeds "vanaf Januari verwacht" hoor...
Ze hebben in ieder geval mijn bestelling. De grootste verrassing zal niet de leverdatum zijn, maar de kleur uiteindelijk haha...

Verwijderd

Muyz schreef op donderdag 27 december 2007 @ 10:31:
Smartphonestunts:
Status van dit product:
Uit voorraad leverbaar

_/-\o_
Beperkt leverbaar...zullen er wel 1tje gehad hebben :O

• RaptorRVL
Hmmm.. heb die van mij nu bijna 2 maanden geleden besteld, dus laten we het hopen :).

Heeft iemand die hem al heeft al kunnen spelen met de gps? Loopt tomtom of miomap een beetje lekker? Op de Touch vond ik dat wat tegenvallen ook als die overclocked was. Het navigeerde wel, maar toch was alles een klein beetje schokkerig. Zeker met iGo/Miomap als de alle grafische dingetjes aanzet.

• Damocles.NL
  • Laatst online: 24-09 10:28
Iemand enig idee welke webshops hem op voorraad hebben icm een verlenging? Ik vertrek op 4 Januari naar Frankrijk voor 4 maanden en voor die tijd wil ik hem hebben met een verlenging..

• RaptorRVL
Damocles.NL schreef op donderdag 27 december 2007 @ 12:14:
Iemand enig idee welke webshops hem op voorraad hebben icm een verlenging? Ik vertrek op 4 Januari naar Frankrijk voor 4 maanden en voor die tijd wil ik hem hebben met een verlenging..
pdashop lijkt die dingen wel aardig op voorraad te hebben en daar kun je hem ook nemen bij een verlenging. Of nouja, http://www.smartphoneshop.nl maar dat is toch hetzelfde :)

• tazitiz
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 03-08 20:46

tazitiz

dbprutser

Heb de laatste van belcompany in hoofddorp gekocht. hij was daar vrij prijzig - 600 euro's maar ik vind em iedere eurocent waard hoor.

- screenprotector is nu al beschadigd - en dus nu al zijn geld waard
- navigatie met touchflo is erg lekker. beter dan de illegale die ik op de 3300 had geinstalleerd
- ondanks de spiegeling is ie goed uitleesbaar en ik vind em niet lelijk
- camera programma is best traag - niet point and click

voor de rest precies wat ik ervan verwachtte

• Muyz
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 11:59:
[...]

Beperkt leverbaar...zullen er wel 1tje gehad hebben :O
Ja, net gebeld, veel lijken ze er niet te hebben :(

• I_am_akira
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-10 20:23
ik heb hem nu een aantal dagen

- touchflow menu is handig en snel
- camera werkt snel en goed overdags, savonds is het dias kijken en proberen te schieten met 5 seconden wachtijd
- bel geluids kwaliteit is erg goed, in me auto pakt de bluetooth mijn handfree set snel en makkelijk op, geluid is vele malen beter dan mijn oude mio a701
- klein en compact model

vraagje
hoe kan je in de touch flow menu items wijzigen ?
ik wil standaard opera als browser daar hebben ipv IE

• RaptorRVL
Muyz schreef op donderdag 27 december 2007 @ 12:47:
[...]
Ja, net gebeld, veel lijken ze er niet te hebben :(
Konden ze vertellen wanneer ze er eventueel meer krijgen? 'Beperkt leverbaar' is sowieso een nogal vage term, maargoed.

:edit:
WOOT! *ahem*, m'n bestelling is verzonden! :9~

[ Voor 10% gewijzigd door RaptorRVL op 27-12-2007 14:55 ]

• Muyz
RaptorRVL schreef op donderdag 27 december 2007 @ 14:26:
[...]

Konden ze vertellen wanneer ze er eventueel meer krijgen? 'Beperkt leverbaar' is sowieso een nogal vage term, maargoed.

:edit:
WOOT! *ahem*, m'n bestelling is verzonden! :9~
_/-\o_ Ik kreeg net ook bevestiging dat ie verzonden is _/-\o_

Ook van Geheugen-online.com dat m'n 8GB micro-SD kaartje onderweg is... :)

• brrrt
Ik heb 'm vandaag vastgehouden in de Belcompany in Amersfoort. WAT EEN GEIL DING!
Het scherm (heb 't beschermfolietje een gedeelte eraf gehaald) is antriciet kleurig, dus kan het heel goed de lichtval zijn dat de zwarte of de zilveren kleur maakt. Het scherm spiegelt wel, maar niet erg genoeg om het scherm onleesbaar te maken. Gewoon erg genoeg om mooi te zijn. Het lijkt me dat je, tenzij de telefoon op z'n kant ligt, nooit last hiervan zal krijgen.
Ik kan niet wachten tot de NL versie uitkomt... het wordt met de dag moeilijker...

• RetepV

RetepV

ALLES valt te repareren

Verwijderd schreef op woensdag 26 december 2007 @ 18:01:
Google Maps (gps functionaliteit werkt ook prima)
Wil ik ook gaan installeren, maar mijn nieuwe abo met onbeperkt internet gaat pas over 3 maanden in :(. Tot die tijd betaal ik 5 cent per 100kb. Of misschien wel 50 cent per 100kb, want die voorwaarden zijn nogal onduidelijk.
Goosync (freeware om je google calendar te mergen met office outlook agenda)
Ik vind het maar niks om mijn agenda op een centrale server ergens in verweggistan (maar misschien wel in de kelder van de CIA) staat.

Macbook Pro

• DRAFTER86
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:38
tazitiz schreef op donderdag 27 december 2007 @ 12:39:
Heb de laatste van belcompany in hoofddorp gekocht. hij was daar vrij prijzig - 600 euro's maar ik vind em iedere eurocent waard hoor.

- screenprotector is nu al beschadigd - en dus nu al zijn geld waard
- navigatie met touchflo is erg lekker. beter dan de illegale die ik op de 3300 had geinstalleerd
- ondanks de spiegeling is ie goed uitleesbaar en ik vind em niet lelijk
- camera programma is best traag - niet point and click

voor de rest precies wat ik ervan verwachtte
Even een kleine tip (niet om te zieken ;) ) voor anderen die hem bij de belcompany gaan halen, toe ik liet vallen dat ik 600,- wel wat duur vond gezien de prijzen van anderen shops deed hij er meteen 50,- af, heb hem dus voor 550,- meegenomen (in Arnhem).

Verder zijn de eerste indrukken goed, wel een beetje gedoe om mijn contacts goed over te zetten.

Verwijderd

Ik heb vanmorgen nog gebeld met smartphonestunts en de verkoper zei dat ik kon bestellen en deze morgen zou komen. Heb echter nog niets gehoord. Ik bel morgen even anders bestel ik hem bij de PDA shop.

• THEVGE
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Smartphonestunts heeft de mijne vandaag verstuurd, zou mooi zijn als ie morgen binnen komt.

Verwijderd

ik heb hem inmiddels ook belcompany amstelveen ;)

80 euro bijbetalen met 30 euro hi abbo, en nog gratis auto lader + 25% korting op me accesoires ;)

ben aan het spelen hier.

wat me tot nu toe op valt ;)

geef niet echt duidelijk aan of die oplaad of wat de status van de accu is! is wel te vinden in menutje.

mis mijn t9 in nl :P

toestel is voor 99% met de hand te bedienen zonder stylus.

heb wel de eerste vastloper al meegemaakt maar hier geef ik de messenger de schuld van aangezien die om de 5 sec bleef reconnecten.. terwijl ik de verbinding had uitgezet.

de zilver versie is degene met de screen protector hierdoor wordt die meer richting zilver. zonder screen protector is die zwart / antraciet. of chroom achtig look in het licht weerspiegelend de rand.

er is dus maar 1 kleur!.

• kibber
Mochten er mensen problemen hebben met hhet ophalen van hun GMAIL emails via imap, het is een bekend probleem wat ligt bij Google...
Wat is het probleem? Als je e-mail binnenhaalt dan zie je wel de header, maar niet de body. Hoe je het ook instelt, het werkt gewoon af en toe wel en af en toe niet.... Ik heb hetzelfde probleem op mijn laptop, maar daar komt het minder vaak voor, eigenlijk vooral bij emails met een grote bijlage...

https://mail.google.com/s...c.py?page=known_issues.cs

Worden de screen protectors eigenlijk standaard er al opgeplakt of moet je dat zelf doen?

Verwijderd

[b][message=29326801,noline]kibber schreef op donderdag 27 december 2007 @

Worden de screen protectors eigenlijk standaard er al opgeplakt of moet je dat zelf doen?
Zit er een standaard los bij, maar ik heb er gelijk een bijbesteld (weet niet wat de kwaliteit is van de bijgeleverde, maar heb goede ervaringen met brando)

Verwijderd

Wat me wel opvalt is dat je elke keer het scherm aan moet doen om te zien hoe laat het is en aangezien ik geen horloge heb... Weet iemand een progje om de tijd ergens in het beeld te zetten? Zijn er goede ervaringen mee? (en hoe zit het dan met het stroomverbruik?)

• Muyz
Ik weet niet of dit hier al gepost is, maar er lijkt vanaf begin februari een 'navigation upgrade kit' beschikbaar te komen voor de Cruise.
Afbeeldingslocatie: http://i.expansys.com/i/b/b159379.jpg

Het ding moet inclusief verzendkosten ruim 55 Euro kosten. Zie hier bij Expansys.

Verwijderd

de bijgeleverde bij mij was al vuil voordat ik hem erop wou plakken.. slordig...

iemand die trouwens weet wie al car holders verkoopt voor de cruise? lader moet er ook nog inpassen dan!

wil de telefoon als navigatie gaan gebruiken namelijk ;).

• kibber
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 21:44:
[...]

Zit er een standaard los bij, maar ik heb er gelijk een bijbesteld (weet niet wat de kwaliteit is van de bijgeleverde, maar heb goede ervaringen met brando)
Hoe herken ik de bijgeleverde screen protector? ik heb de doos zojuist nog even nader bekeken, maar ik heb er geen screen protector inzitten zo te zien... Wel een plak plaatje met daarop geneuzel over de microsoft licenties... Maar daar zie je tekst op staan...

Verwijderd

kibber schreef op donderdag 27 december 2007 @ 22:05:
[...]

Hoe herken ik de bijgeleverde screen protector? ik heb de doos zojuist nog even nader bekeken, maar ik heb er geen screen protector inzitten zo te zien... Wel een plak plaatje met daarop geneuzel over de microsoft licenties... Maar daar zie je tekst op staan...
tussen de boekjes zat het bij mij je herkent t makkelijk aan de uitsparingen voor de camera en speaker, succes ;)

• Entity
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 01:20

Entity

9000rpm

Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 22:03:
de bijgeleverde bij mij was al vuil voordat ik hem erop wou plakken.. slordig...

iemand die trouwens weet wie al car holders verkoopt voor de cruise? lader moet er ook nog inpassen dan!

wil de telefoon als navigatie gaan gebruiken namelijk ;).
Ik gebruik een goedkope universele en op zich is die niet eens zo slecht eigenlijk!

• Muyz
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 22:03:<knip>
iemand die trouwens weet wie al car holders verkoopt voor de cruise? lader moet er ook nog inpassen dan!</knip>
Soms is het antwoord er eerder dan de vraag :P Je moet alleen wel ff wachten en 55 Euro's is best veel. Als je een goed alternatief vindt, hoor ik het graag.

• kibber
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 22:17:
[...]

tussen de boekjes zat het bij mij je herkent t makkelijk aan de uitsparingen voor de camera en speaker, succes ;)
Hmmm ik zie niks, alleen dat eerder genoemde papiertje... Ik zal PDAshop eens mailen....
Die Brando's hoor ik goede verhalen over, waar heb je die gekocht? En welke heb je gekocht?

Verwijderd

Muyz schreef op donderdag 27 december 2007 @ 22:29:
[...]

Soms is het antwoord er eerder dan de vraag :P Je moet alleen wel ff wachten en 55 Euro's is best veel. Als je een goed alternatief vindt, hoor ik het graag.
februari CRY!!!!!

die universele hebben 99% last van dat de connector er niet meer in past en de telefoon klappert...

zoiezo vind ik expansys veelste duur met verzenden 12 euro ex btw!!!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 27-12-2007 22:46 ]

• Uiligheid
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-03 17:12

Uiligheid

alle gekheid op een stokje

Ik heb gewoon een Hama carholder en een autolader.
Lekker dikke carholder met grote zuignap, houdt het tenminste een tijdje vol.
Echt een aanrader.

Ceterum censeo Carthaginem esse delendam

• BeQuietAndDrive
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-10 22:01

BeQuietAndDrive

Big Kahuna

DRAFTER86 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 18:27:
[...]

Verder zijn de eerste indrukken goed, wel een beetje gedoe om mijn contacts goed over te zetten.
Hmm hoezo, kun je niet simpelweg je Outlook synchen met activesync dan? Dat zou mooi balen zijn, dat gebruik ik dagelijks... :(
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 21:47:
Wat me wel opvalt is dat je elke keer het scherm aan moet doen om te zien hoe laat het is en aangezien ik geen horloge heb... Weet iemand een progje om de tijd ergens in het beeld te zetten? Zijn er goede ervaringen mee? (en hoe zit het dan met het stroomverbruik?)
Als je al de moeite neemt om het ding helemaal uit je broekzak te halen om de tijd te zien (wat mij al omslachtig lijkt) dan is het scherm even aanzetten toch het probleem niet meer?

[ Voor 44% gewijzigd door BeQuietAndDrive op 27-12-2007 23:46 ]

20 x 310 Wp = 6.200 Wp @ SMA op zuid | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

iemand al gelukt om hem te installeren (tomtom)???

ik krijg zodra ik de cruise aansluit eerst al dat die de driver niet kan vinden :S ook geen cd waar die op staat??? of op de site???

vervolgens probeer ik tomtom te installeren hij ziet het toestel wel anders geeft die namelijk meteen een error.. maar niks geen installatie proces wat doorlopen wordt??

ergens gaat er iets niet goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 27 december 2007 @ 23:45:
[...]

Hmm hoezo, kun je niet simpelweg je Outlook synchen met activesync dan? Dat zou mooi balen zijn, dat gebruik ik dagelijks... :(

[...]

Als je al de moeite neemt om het ding helemaal uit je broekzak te halen om de tijd te zien (wat mij al omslachtig lijkt) dan is het scherm even aanzetten toch het probleem niet meer?
Tis gewoon WM6, dus met outlook contacten syncen zou geen enkel probleem moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
BeQuietAndDrive schreef op donderdag 27 december 2007 @ 23:45:
[...]

[...]

Oh het werkt verder prima hoor, alleen gebruikte ik een nokia en kreeg ik het niet voor elkaar alle contacten via bluetooth te syncen waardoor ik dit via de Nokia PC Suite moest doen, lang verhaal kort; het werkt nu :)
Batterijduur valt mij overigens niks tegen hoewel ik hem wel regelmatig aan de computer heb om te spelen :)
Ik zal hem vannacht even helemaal opladen en kijken hoe lang het duurt voor hij leeg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
DRAFTER86 schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 01:16:
[...]

Oh het werkt verder prima hoor, alleen gebruikte ik een nokia en kreeg ik het niet voor elkaar alle contacten via bluetooth te syncen waardoor ik dit via de Nokia PC Suite moest doen, lang verhaal kort; het werkt nu :)
Batterijduur valt mij overigens niks tegen hoewel ik hem wel regelmatig aan de computer heb om te spelen :)
Ik zal hem vannacht even helemaal opladen en kijken hoe lang het duurt voor hij leeg is.
De batterij viel mij ook al mee... Ik heb hem in de eerste dagen inderdaad ook veel aan de laptop gehangen, maar ik heb inmiddels uitgezet dat hij dan moet opladen.. Ik heb mijn Cruise nu sinds maandag, en ik heb hem net pas aan de lader gehangen, in die tijd veel lopen klooien en spelen... Maar like i said, in het begin laadde hij dus op zodra ik hem aansloot... Ik ben benieuwd wat hij nu gaat doen :)
Ik ga ondertussen nog even verder zoeken naar de screen protector... iemand die mij kan vertellen hoe die eruit ziet? Ik kan hem echt niet vinden, terwijl ik niks heb weggegooid....
Overigens RaptorVL, nog bedankt voor je tip over PocketCM, het werkte! Ik wacht alleen nog even tot een goede release, het werkt prima maar het is nog wat te traag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net aan de tel gehangen met smartphonestunts... gisteren werd verteld dat ie nog voldoende op voorraad was en net vertelde de beste verkoper dat er geen meer zijn... #$%^&*
Dus nu net maar een order geplaatst bij pdashop. Wel iets duurder, maarja.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 00:17:

ik krijg zodra ik de cruise aansluit eerst al dat die de driver niet kan vinden :S ook geen cd waar die op staat??? of op de site???

vervolgens probeer ik tomtom te installeren hij ziet het toestel wel anders geeft die namelijk meteen een error.. maar niks geen installatie proces wat doorlopen wordt??

ergens gaat er iets niet goed?
Installeren van tomtomg een probleem hier, ook geen drivers hoeven installeren oid. Wel activesync (4.5) installeren natuurlijk, staat op de CD of is te downloaden bij Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DRAFTER86
Entity schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 10:13:
[...]

Installeren van tomtomg een probleem hier, ook geen drivers hoeven installeren oid. Wel activesync (4.5) installeren natuurlijk, staat op de CD of is te downloaden bij Microsoft.
Hier ook geen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
Verwijderd schreef op donderdag 27 december 2007 @ 21:47:
Het enige wat ik mij dan voor kan stellen is dat je wel de backlight uit laag gaan, maar niet de telefoon in standby modus laat gaan. Volgens mij kun je dit zelfs al instellen in windows mobile zelf (bij energie instellingen ergens).
Het zal wel een grote impact hebben op het stroomverbuik gok ik zo.
Dit heb ik ook wel gehad met andere WM telefoons. Ik denk dat je activesync moet uninstallen en dan 4.5 weer opnieuw moet installeren. Vaak werkt het dan wel weer. Andere usb poort kiezen wil ook nog wel eens werken omdat hij dan alles opnieuw gaat installeren.

:edit2: Activesync 4.5 vind je hier: http://www.microsoft.com/...09f8141141&DisplayLang=en

[ Voor 29% gewijzigd door RaptorRVL op 28-12-2007 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fulgore
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 14:16

fulgore

goud

Heb um ook besteld :*)
Bij telecomadvies (idd van Belcompany)
vodafone 22,50 + internet blox.
Met bijbetalen van €61,- komt ie uiteindelijk per maand uit op €30,36
((8*9,95+16*22,50+61+24*9,50)/24))

Heb nog nooit zoveel betaald voor een abbo maar goed, zo'n geil toestel wil je gewoon hebben. :D

Xbox One GamerTag 'QuarterCask'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hieronder het antwoord op mijn vraag aan gsmweb wanneer zij denken de cruise op voorraad te hebben
"Geachte heer / mevrouw,

Nee dat weten wij niet.

Ik hoop hiermee u voldoende geinformeerd te hebben.

Met vriendelijke groeten,

gsmweb.nl "

Lekker vriendelijke toon trouwens...maar dat is weer een ander verhaal !!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RetepV

RetepV

ALLES valt te repareren

Verwijderd schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 00:17:
Ja, installeerde prima hier. De geintegreerde GPS is best goed, moet ik zeggen. Aardig wat satellieten. Valt me wel een beetje tegen dat er geen volledige kaart bij geleverd wordt. :)
Heb je eerst ActiveSync geinstalleerd?

Zo ja, dan zul je problemen hebben met VPN software of een personal firewall. Ik heb beide en moest mijn VPN software (Check Point SecuRemote) deinstalleren en de personal firewall (Sygate) uitzetten voordat ik fatsoenlijk kon activesyncen. Wat een budprogramma is activesync toch.

[ Voor 13% gewijzigd door RetepV op 28-12-2007 15:37 ]

Macbook Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-P
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:07

J-P

Syntax erro....

RetepV schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 15:22:
[...]

Ja, installeerde prima hier. De geintegreerde GPS is best goed, moet ik zeggen. Aardig wat satellieten. Valt me wel een beetje tegen dat er geen volledige kaart bij geleverd wordt. :)

[...]
Als dat wel zo was moest je er ook voor betalen, nu worden mense "vrij" gelaten in hun keuze welke navigatiesoftware ze willen gebruiken.

(ಠ_ಠ) ¿doʞ u,z do ʇıp ʇɐɐʇs ɯoɹɐɐʍ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• THEVGE
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Al wat zitten spelen en op basis van eerdere ervaring met een ETEN G500 had ik al snel mijn contacten/agenda op de TC en draaide TT6. T.o.v. de ETEN G500 een stuk lichter, kleiner (fijner) en vooral een veeeeel beter beeldscherm en een stuk sneller. Het extra geheugen is erg prettig. Opladen gaat via een mini-USB en niet een dedicated kabel, ook een pluspunt. In-the-box inderdaad een beschermfolie, maar echt geweldig is hij niet. Kortom, een fijne upgrade!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kibber
Hebben mensen hier al een andere screen protector aangeschaft, en zo ja, welke en waar is deze te koop? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een screenprotector bij besteld bij PDAshop. Kost 15 euro en icm met toestel was ik 10 euro kwijt. Ik verwacht hem morgen, zal dan mijn bevindingen plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
Wat misschien ook handig/leuk is om te weten, wat bevindingen aan mijn kant:

Ik heb getest met de HTC Home 6-tab (Kaiser.HTC.Home.v2.0.814.722-schen) en het lijkt erop dat dit niet helemaal vlekkeloos werkt. Tenminste, als je met de favorite contacts aan de gang gaat. Hij lijkt de contacten in dit scherm te delen met die van de cube. Op mijn Touch was dit niet het geval, dus kennelijk loopt dit met elkaar te rotzooien. Ook liep bij mij de cube vast toen ik contacten aan het toevoegen was, en ik heb het idee dat dit wel eens met die andere htc home te maken kan hebben. Dus ik hou het nog maar even standaard :).

De HTC Home customizer (versie 1.0b5) lijkt ook niet te werken. Na het installeren en opstarten van hhc krijg ik een error, en hhc wil niet laden.

Verder draait TomTom hier vele malen beter dan wat ik op de Touch gewend was. iGo/Miomap daarentegen viel wat tegen qua performance en gaat niet beduidend sneller dan de Touch.
De GPS fix (na het downloaden van QuickGPS data) gaat lekker snel en hij vind meteen aardig wat satellieten. Dit gaat echt véle malen sneller dan mijn oude leadtek bluetooth gps ontvanger.

Ook het scherm voelt veel beter aan dan de Touch. Veel gevoeliger en werkt daarom een stuk lekkerder. Alles gaat ook een stuk sneller en dat werkt hier natuurlijk ook bij mee.

Wat mij betreft een grote verbetering ten opzichte van de s200 en Touch die ik hiervoor heb gehad. En gek genoeg is dit eindelijk beter dan de s100 die ik daarvoor had qua snelheid. De s200 en Touch vielen wat dat betreft wat tegen.

Ik gebruik hier de screenprotector die er standaard bij kwam (normaal bestel ik een brando protector, maar die heeft ze nog niet voor de Cruise) en deze bevalt best.
Ook het hoesje wat erbij komt om de Cruise in te vervoeren ziet er zeer netjes uit en werkt prima. Het is gemaakt van een zacht maar toch stroef materiaal waar de Cruise zeer stevig in zit (het moet nog even uitrekken :D ).

FM radio doet het ook lekker, eigelijk beter dan wat ik er van had verwacht. Maar heb totaal geen ervaring met FM radio's op telefoons dus misschien ben ik wel snel tevreden :). Maar het klinkt best en hij vind hier behoorlijk snel aardig wat zenders.

Zoals al eerder vermeld is de camera niet echt super (ik ken telefoons met zeker een beter camera). In daglicht doet hij het echter meer dan redelijk. Zeker als je het vergelijkt met eerdere HTC toestellen, dan is deze camera zeker wel een vooruitgang.

Al met al ben is zeer tevreden met de Cruise en heb nog weinig negatieve puntjes kunnen ontdekken na een dag spelen met het apparaat. Ik vergelijk hem dan wel voornamelijk met de apparaten die ik eerder heb gehad en waar ik ervaring mee heb (s100, s200, p3300, Touch).
Zoals je ziet wissel ik nog wel eens van toestel, maar ik denk dat de Cruise wel even zal blijven hangen :)

:Edit: Oh ja, wat misschien ook handig is om te vermelden is dat ondanks het een UK versie betreft ik gewoon automatisch de gprs instellingen kreeg toegewezen (die van KPN in mijn geval).

[ Voor 3% gewijzigd door RaptorRVL op 29-12-2007 02:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roma0803
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 28-10 08:08

roma0803

Lost

RaptorRVL, dank je voor het neerpennen van je bevindingen, wordt gewaardeerd.

When I die, I want to die like my grandfather, who died peacefully in his sleep. Not screaming like all the passengers in his car.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muyz
Heb inmiddels mijn Cruise ook ontvangen en er een avond mee gestoeid. Ik ben erg tevreden op de graphics performance na. Video schokt nogal. Zelfde hardware en driver-issues als de TyTn-II / Kaiser dus :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
Voor de mensen op zoek naar een screenprotector. Ik heb Brando gemailt en die zeggen binnen twee weken met een protector te komen voor de Cruise.
Bestellen op http://shop.brando.com.hk/ ging in het verleden altijd prima en ze leveren ook goed (persoonlijk alleen ervaring met screenprotectors) dus misschien een optie voor de mensen die nog op zoek zijn naar een screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
Ondertussen heb ik ook iets gevonden over trage video playback etc. Op het forum van Coreplayer gaat het dan over de Kaiser, maar dat is hetzelfde als de Cruise volgens mij.

De developer(s) zeggen dit:
All.... in the upcoming version of CorePlayer Mobile v1.2 we have resolved the POOR video playback issues that the AT&T TILT users have experienced and I can say from first hand experience that the playback is pretty close to flawless ;-)

We are making an announcement at CES on Jan 7th on the released date of CorePlayer Mobile v1.2 that also includes advanced RTP/RTSP streaming and the much anticipated support for YouTube Mobile.
The issue was that they used something called QTV for overlay (undocumented qualcomm driver).
Yes the driver is there and it IS being used. Not sure why they would say its not because this is the cause of the overlay slowdown as it relates to video playback.
Link: http://www.corecodec.com/forums/index.php?topic=596.0

Het is dus een fix voor coreplayer zelf, en coreplayer kost geld. Maar wel interessant om in de gaten te houden! Misschien dat we volgend jaar dan weer lekker soepel video'tjes kunnen bekijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DRAFTER86 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 18:27:
[...]

Even een kleine tip (niet om te zieken ;) ) voor anderen die hem bij de belcompany gaan halen, toe ik liet vallen dat ik 600,- wel wat duur vond gezien de prijzen van anderen shops deed hij er meteen 50,- af, heb hem dus voor 550,- meegenomen (in Arnhem).

Goeie tip. Weinig mensen weten dat je bij de BC kan pingelen. Toen ik 8 mnd geleden mijn N95 daar kocht kreeg ik hem na een beetje Nederlander spelen voor 45,- minder mee dan waarvoor hij in het schap stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brrrt
Ik ga 'm bij Dynabite kopen. Daar staat 'ie voor 530 euro, maar je kan op 't internet een vaste klantenkaart aanvragen. Dan krijg je op je apparatuur 4% korting, zodat 'ie maar 507 euro kost. Die pas kost je niks extra, je hoeft alleen even slim te zijn. En je kan dan je telefoon in je eigen stad kopen, zodat 't face to face gebeurd en je niet hoeft te wachten tot de telefoon bij je thuis op de mat valt. :)

[ Voor 3% gewijzigd door brrrt op 29-12-2007 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Volgens mij is deze review nog niet gepost:
http://www.businessmobile...62035306-42258425p,00.htm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb hem net binnen. Zal morgen pics en bevindingen posten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

* CLB komt net de HTC Touch Cruise tegen en gaat dit gehele topic morgen lezen

Wat 'n mooi toestel zeg :9~ Maar die 'zilveren' versie is nergens te verkrijgen? (vd TS plaatjes)

[ Voor 22% gewijzigd door CLB op 30-12-2007 02:53 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mrwolf
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik had 'm nog niet gezien, maar je kunt het nauwelijks een review noemen. Hooguit een opsomming van specs. Ik heb de mijne overigens bij telecomadvies besteld, ik hoop dat-ie snel komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeD_NcL
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 27-10 07:06
Weet iemand hoe je de default directory van de Videos in Touch cube kunt veranderen? Ik heb al geprobeerd om de registry aan te passen door achter de waarde van HKLM\Software\HTC\Biotouch\MediaHubMini\App1_3\Param [i]-directory:\Storage Card\Videos[/i] neer te zetten, maar dat werkt helaas niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pinobigbird
  • Laatst online: 22:14

Pinobigbird

doesn't share food!

Ik kwam zouist een bericht met gebruikerservaringen tegen van robinVerdegaal op het forum van poketinfo.nl.
Omdat het misschien wat teveel is om hier te quoten maar een linkje.

Joey: Nice try. See the Netherlands is this make believe place where Peter Pan and Tinkerbell come from.
https://kattenoppasleiderdorp.nl
PV: 3080Wp ZO + 3465Wp NW = 6545Wp totaal 13°tilt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb m'n cruise nu twee dagen. Nog niet veel tijd gehad om ermee te spelen, maar installeren van extra software lukt me niet. Zowel voor tom tom als gprsmonitor(beide op cd meegeleverd) krijg ik een installation of ....cab was unsuccessfull mededeling. Op m'n pc draai ik vista. Voor zover ik weet wordt er ook nergens een soort logfile van de installatie aangemaakt waar ik meer uit kan halen ?
Iemand een idee ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om het interne geheugen van de cruise zo vrij mogelijk te houden heb ik mijn foto's en video naar de geheugenkaart verplaatst. Nu vindt hij echter niets meer in het album. Heeft iemand een oplossing? (het programma heeft weinig opties)

2e vraag, is het nog steeds een zaak om het interne geheugen zo vrij als mogelijk te houden? Standaard installeer ik alles zoizo op de geheugenkaart.

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaptorRVL
Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 00:39:
Om het interne geheugen van de cruise zo vrij mogelijk te houden heb ik mijn foto's en video naar de geheugenkaart verplaatst. Nu vindt hij echter niets meer in het album. Heeft iemand een oplossing? (het programma heeft weinig opties)

2e vraag, is het nog steeds een zaak om het interne geheugen zo vrij als mogelijk te houden? Standaard installeer ik alles zoizo op de geheugenkaart.

bvd
Hoe heb je het dan naar de geheugenkaart verplaatst? Als je bv naar de camera applicatie gaat, dan kun je daar instellen dat hij de boel op de storage zet (Open de balk aan de onderkant en dan zie je daar wat opties zoals 'resolution' en 'white balance'. Linksonder bij 'storage' moet er dan een icoontje staan van een sd kaartje. Zo niet, verander het dan.). Je kunt voor de test even een foto maken.

Als je dan kijkt op je storage card can zie je daar een map genaamd 'DCIM' en daar weer in een map '100MEDIA'. Dat is de plaats waar je je foto's en/of video's moet zetten (standaard dan zonder reg aanpassingen etc). Hier vind je als het goed is je test foto ook weer terug.
Als het in die map staat dan komen de foto's en video's ook voor in de album app voor video of foto's.

Hoe bedoel je precies je vraag over het geheugen? Volgens mij maakt het niet zoveel uit of je applicaties op het toestel ipv de storage kaart installeert. Die komen toch terecht op het ROM geheugen en hebben simpel gezegd niet direct gevolgen voor de snelheid van het toestel.
Alleen is die ruimte natuurlijk wat meer beperkt. Ik zet altijd mijn 'vaste' applicaties op het toestel zelf en de overige meuk op de storage card. Je wilt misschien wel eens van sd kaartje wisselen en dan moeten de standaard applicaties het wel blijven doen (denk aan PocketCM, TotalCommander etc.)

[ Voor 18% gewijzigd door RaptorRVL op 30-12-2007 01:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 00:13:
ik heb m'n cruise nu twee dagen. Nog niet veel tijd gehad om ermee te spelen, maar installeren van extra software lukt me niet. Zowel voor tom tom als gprsmonitor(beide op cd meegeleverd) krijg ik een installation of ....cab was unsuccessfull mededeling. Op m'n pc draai ik vista. Voor zover ik weet wordt er ook nergens een soort logfile van de installatie aangemaakt waar ik meer uit kan halen ?
Iemand een idee ?
heb je de cd van windows mobile al geinstalleerd activesync? ik heb die fout ook gemaakt je bent dus VERPLICHT om activesync te installeren zonder zal het niet werken helaas. mogelijk wordt de meegeleverde activesync bij jou niet ondersteund download hem dan even vanaf www.microsoft.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Entity

Entity

9000rpm

Windows Vista heeft eigen synchronisatiesoftware, ActiveSync is alleen voor XP en ouder. Zie http://www.microsoft.com/...e/activesync/default.mspx voor meer info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ewf2003
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 03-10 11:43
Is er al iemand die zijn Cruise gebruikt i.c.m. een TomTom 720 met HDtraffic?

Het is bij nog niet gelukt om een draadloze gegevensverbinding op te zetten, ik kan wel handsfree bellen maar dus geen trafficinfo ophalen. Ik krijg een melding dat er geen draadloze gegevens verbinding (DUN) kan worden opgezet Met mijn TyTn ging het prima maar er is in de Cruise toch iets veranderd en ik heb geen idee of hier wat aan te doen is. TomTom verwijst naar HTC en met HTC heb ik nog geen contact gehad, als dat al mogelijk is.

Ik weet dat ik natuurlijk ook de ingebouwde GPS gebruiken met de bijgeleverde TomTom maar de TomTom720 werkt toch wel even lekkerder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RaptorRVL schreef op zondag 30 december 2007 @ 01:31:
[...]

Als je dan kijkt op je storage card can zie je daar een map genaamd 'DCIM' en daar weer in een map '100MEDIA'. Dat is de plaats waar je je foto's en/of video's moet zetten (standaard dan zonder reg aanpassingen etc). Hier vind je als het goed is je test foto ook weer terug.
Als het in die map staat dan komen de foto's en video's ook voor in de album app voor video of foto's.
Nice, it works! bedankt!
[
Hoe bedoel je precies je vraag over het geheugen? Volgens mij maakt het niet zoveel uit of je applicaties op het toestel ipv de storage kaart installeert. Die komen toch terecht op het ROM geheugen en hebben simpel gezegd niet direct gevolgen voor de snelheid van het toestel.
Alleen is die ruimte natuurlijk wat meer beperkt. Ik zet altijd mijn 'vaste' applicaties op het toestel zelf en de overige meuk op de storage card. Je wilt misschien wel eens van sd kaartje wisselen en dan moeten de standaard applicaties het wel blijven doen (denk aan PocketCM, TotalCommander etc.)
In het touch forum had ik gelezen dat het wel raadzaam was om het zo vrij mogelijk te houden. Zie tip 10.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 01:36:
[...]

heb je de cd van windows mobile al geinstalleerd activesync? ik heb die fout ook gemaakt je bent dus VERPLICHT om activesync te installeren zonder zal het niet werken helaas. mogelijk wordt de meegeleverde activesync bij jou niet ondersteund download hem dan even vanaf www.microsoft.com
die software is geinstalleerd. De fout blijft.
Ik heb het wel opgelost gekregen door de cab file die door active sync(mobile device center onder vista) wordt ge-extract zelf naar de cruise te kopieren. Dan op de cruise de cab file aanklikken, en dan gaat het wel. Lijkt me vreemd, maar tja.... het werkt wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Verwijderd schreef op zondag 30 december 2007 @ 12:38:
[...]

In het touch forum had ik gelezen dat het wel raadzaam was om het zo vrij mogelijk te houden. Zie tip 10.
Ja, maar die 5MB zal het verschil ook niet maken. Stel dat je is een ander SD-kaartje erin hebt zitten, dan wil je bijvoorbeeld nog wel je videoplayer kunnen gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Niet online

CLB

2 concrete vragen die ik nog niet ben tegengekomen in pagina 1 tm 18:

- Waar is de 'zilveren' versie nog verkrijgbaar (vd TS-plaatjes) ik zie over zwart
- Kan iemand 'n foto'tje maken van de bijgeleverde stylus.. Is dat zo'n 'lange' of 'uitschuifbare'
(dit topic en Google brachten me geen soelaas)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _VoiD_
  • Laatst online: 27-10 11:36
Sinds gisteren ook in huis, en ik moet zeggen, wat een perfect toestelletje.Bijgeleverde softcase werkt lekker, evenals de screen protector (ik weet niet waarom mensen deze zo slecht vinden, heb er echt totaal geen problemen mee.

Ik ben al wat aan het spelen geweest (uiteraard :)), maar ik zit een beetje vast op het VPN gedeelte.
Ik wil met de TU Eindhoven mijn exchange server benaderen om outlook mail te kunnen checken, en hiervoor moet je eerst een VPN verbinding opzetten (bleh).

Het verbinden met de VPN geeft een error, en hij begint te mieren over username/password wat verkeerd is.

Ik heb als username mijn s nummer en password ook bijbehorend. Bij domein heb ik TUE gezet.
Na een tijdje connecting status klapt het er ineens uit.
Veranderen van domein naar leeg, en username TUE\s000000 (wat hetzelfde is) werkt ook niet.

Andere mensen die hetzelfde probleem, en beter nog, een oplossing hiervoor hebben?

de stylus is trouwens een LANGE versie. niet uitschuifbaar. Er zitten er twee bij de telefoon geleverd.
De telefoon van de TS is gewoon een zwarte versie toch? Misschien ben je een beetje in de war met de voorkant, aangezien dit een beetje spiegelend spul is (valt wel mee) en het daarom misschien een andere kleur heeft.

Ik heb em besteld via bol.com (wel UK versie). Voor 519 euro toch niet verkeerd.

[ Voor 12% gewijzigd door _VoiD_ op 30-12-2007 14:21 ]

Pagina: 1 ... 7 ... 28 Laatste

Dit topic is gesloten.