Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste
Acties:
  • 18.829 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:04:
[...]

Bij de MM in Utrecht (HC)
Normale editie: 59,95
CE: 69,95
En op voorraad. Nog 4 :)

yzf1kr en ulekai: Het is CoD4 geworden. Deze was uitverkocht bij MM in Utrecht, maar nog genoeg op voorraad bij E-Plaza te Utrecht.

Sorry voor de niet edit van hierboven. Was een beetje te snel :X

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gisteren Guitar Hero 3 met een zwarte wireless Gibson gitaar gekocht. Een prachtig examplaar voor maar 79 euro. Het verbaasde mij dat het zo goedkoop was. Ik heb helaas nog niet de mogelijkheid gehad om te jammen maar dat ga ik vanavond uitgebreid doen.

Wordt vervolgd.. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:13:
Ik heb gisteren Guitar Hero 3 met een zwarte wireless Gibson gitaar gekocht. Een prachtig examplaar voor maar 79 euro. Het verbaasde mij dat het zo goedkoop was. Ik heb helaas nog niet de mogelijkheid gehad om te jammen maar dat ga ik vanavond uitgebreid doen.

Wordt vervolgd.. :D
Misschien leuk om te vertellen waar je deze gekocht hebt voor anderen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:15:
[...]

Misschien leuk om te vertellen waar je deze gekocht hebt voor anderen?
No problem!
Saturn in Rotterdam :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:12:
[...]

Guitar Hero 3 is uitverkocht bij MM in Utrecht. Heb het gevraagt en ze krijgen ze volgende week donderdag 'misschien' binnen. Ook bij E-Plaza wat ernaast zit was deze uitverkocht. Bij beide kosten de set 99,95 als ze wel op voorraad waren :)
Dr Games op de Amsterdamsestraatweg had ze net nog liggen volgens mij.

Ff bellen? (http://www.drgames.nl/index4.php)
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 14:55:
[...]

No problem!
Saturn in Rotterdam :)
En zijn de problemen opgelost met de wireless?
Oftwel, geen lag en niet aangeslagen noten?

[ Voor 20% gewijzigd door MeNTaL_TO op 23-11-2007 15:11 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

.

[ Voor 99% gewijzigd door MeNTaL_TO op 23-11-2007 15:11 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Ferry34 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:36:
[...]

Maar eerlijk gezegd interesseert het me helemaal geen donder wat jij en anderen zoals jij doen, maar val mij aub niet lastig met dit soort gezeik waarbij je loopt te verkondigen dat je je xbox hebt omgebouwd! Ik wil het gewoon niet horen.
Er was hier al eerder een malloot (iem. die zich dwaas aanstelt) en die had n xbox gekocht in de winkel en de doos geretouneerd naar de winkel met zijn gebannde box erin en gezegd dat hij niet tevreden was met de aankoop. Hij vond zichzelf zo geweldig hoe hij zn gebannde box had geruild voor n nieuwe!
Alle gegevens (naam adres telefoonnummer, google is my friend) heb ik toen naar zowel Microsoft alsook de winkel waar hij deze gekocht had opgestuurd. Ze hebben me beide gebeld en bedankt! Hoppa! >:)
Je spreekt jezelf lekker tegen. Het interesseert je niet maar je neemt wel de moeite er zo'n verhaal over te schrijven.

Val mij niet lastig? Je leest het zelf toch? Ik snap dat gezever gewoon niet van je. Maar als je voor de prijs van moraalridder van de maand gaat krijg je die van mij wel hoor.

Daarnaast krijg je van mij ook de prijs van naaibal van de maand. Ronduit smerig als je mensen er op zo'n kinderachtige manier erbij probeerd te lappen. Stuur je de belastingdienst ook langs je buurman omdat je het niet uit kunt staan dat hij een grotere auto rijd dan jij?

Het is en blijft gewoon een feit dat veel mensen graag roepen dat ze een hekel hebben aan ombouwen maar vervolgens wel de kast vol hebben staan met gekopieerde films en muziek. Daarnaast hebben ze ook vaak zat een iso gedownload omdat ze een pc game niet in de winkel wilde kopen.

Dit soort dingen kun je nooit te hard roepen op een forum want er zijn natuurlijk ook mensen die alles eerlijk in de winkel kopen. En als zij dan dit soort reakties lezen laten ze zich terecht horen.

Maar dit is gewoon een eindeloze discussie waar iedereen zn eigen mening over heeft. Waarheid zal wel ergens in het midden liggen.

Zijn games zo duur omdat er zoveel illegaal gekopieerd word of word er zoveel gekopieerd omdat het zo duur is? Ik denk daarintegen dat er tegenwoordig genoeg dingen zijn waar we veel te veel voor betalen terwijl die niet eens gekopieerd kunnen worden.

[ Voor 5% gewijzigd door Kenny_026 op 23-11-2007 15:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Hier mijn opstelling

Afbeeldingslocatie: http://i1.tinypic.com/7wra1du.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i18.tinypic.com/6tz3os3.jpg

Mooi Logitech toetsenbord onder de Samsung tv voor berichten en beetje surfen.

Ben benieuwd naar jullie huidige opstellingen.

Met kerst haal ik nog PGR 4, speel tot die tijd op de 360, FIFA 2008, PES 2008, Forza 2, Halo 3, Need For Speed Most Wanted

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Nice :D

Bij mij zag het er een paar weken terug net zo uit met dezelfde achtergrond :D toen ik de ps3 van een vriend geleend had. Dat is toch de LE32R73B?

Vraagje: Ik zie dat je digitale televisie hebt. Ik had totaal geen kwaliteitswinst toen ik dat ding aangesloten had. Is dat bij jou wel het geval of heeft samsung er gewoon een hele goede tuner inzitten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:30:
Hier mijn opstelling

[afbeelding]

[afbeelding]

Met kerst haal ik nog PGR 4, speel tot die tijd op de 360, FIFA 2008, PES 2008, Forza 2, Halo 3, Need For Speed Most Wanted
Wat is dat voor een tv kastje? :P Ziet er simpel maar toch wel leuk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
kbloem schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:33:
Nice :D

Bij mij zag het er een paar weken terug net zo uit met dezelfde achtergrond :D toen ik de ps3 van een vriend geleend had. Dat is toch de LE32R73B?

Vraagje: Ik zie dat je digitale televisie hebt. Ik had totaal geen kwaliteitswinst toen ik dat ding aangesloten had. Is dat bij jou wel het geval of heeft samsung er gewoon een hele goede tuner inzitten?
Tv is de Samsung LE26R72B, groot genoeg voor een slaapkamer vind ik.
Digitale tv is wel beter hier maar gebruik het haast nooit. Alleen voor voetbal :+
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:37:
[...]

Wat is dat voor een tv kastje? :P Ziet er simpel maar toch wel leuk uit.
2 de zelfde kastjes van de Ikea.Eigenlijk wil ik 1 grote, maarja. Op andere forums staan echt mooie opstellingen van andere gamers. Echt 90 procent van de mensen die een HD TV bezit op die foto's is van Samsung _/-\o_ Echt geweldige tv's, deze kan ik ook draaien, zodat ik perfect zicht heb op de tv, al is de invalshoek ook super goed hoor. TV in bezit vanaf eind maart dit jaar,

[ Voor 9% gewijzigd door Mars18 op 23-11-2007 15:47 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kbloem schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:25:
[...]
Zijn games zo duur omdat er zoveel illegaal gekopieerd word of word er zoveel gekopieerd omdat het zo duur is? Ik denk daarintegen dat er tegenwoordig genoeg dingen zijn waar we veel te veel voor betalen terwijl die niet eens gekopieerd kunnen worden.
Sorry hoor maar games hoeven helemaal niet duur te zijn. Hoeveel games kan je nu al halen voor 30euro in de budget bak. En er zijn veel regio vrije games die je voor 35 euro kan kopen bij PlayAsia. Dus de prijs vind ik een beetje een slap argument. Of wou je beweren dat een game die 30 euro zelfs niet waard is ?

Als je zo graag je console wil ombouwen ga gerust je gang. Ga alleen niet als een klein kind lopen janken als MS stappen onderneemt om dat tegen te gaan. Ze zijn geen liefdadigheids instelling. Je weet zelf maar al te goed dat je fout zit. En juist dat goed praten van fout gedrag roept veel irritatie op.

Ik ben zelf iemand die inderdaad zijn games netjes koopt (is bij mijn vorige consoles wel anders geweest...) maar wel films en muziek download. Mag niet, maar ik ben ook geen heilig boontje. Ik zal hier ook zeker niet de moraalridder uithangen. Maar mensen die niet inzien dat ze fout bezig zijn en de schuld bij MS neerleggen hebben een behoorlijke verknipte blik op de werkelijkheid in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Mars18 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:30:
Hier mijn opstelling

[afbeelding]

[afbeelding]

lijkt me vrij offtopic, maar ik kan het toch niet laten om men opstelling ook te posten :) (360 staat dus onderaan)
Afbeeldingslocatie: http://www.boe2.be/pictures/bureau.jpg
Als je zo graag je console wil ombouwen ga gerust je gang. Ga alleen niet als een klein kind lopen janken als MS stappen onderneemt om dat tegen te gaan. Ze zijn geen liefdadigheids instelling. Je weet zelf maar al te goed dat je fout zit. En juist dat goed praten van fout gedrag roept veel irritatie op.
QFT

[ Voor 19% gewijzigd door boe2 op 23-11-2007 15:58 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Boeboe schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:57:
[...]

lijkt me vrij offtopic, maar ik kan het toch niet laten om men opstelling ook te posten :) (360 staat dus onderaan)
[afbeelding]

[...]

QFT
lol speel je 360 op pc scherm ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

[...]Daarnaast krijg je van mij ook de prijs van naaibal van de maand. Ronduit smerig als je mensen er op zo'n kinderachtige manier erbij probeerd te lappen. Stuur je de belastingdienst ook langs je buurman omdat je het niet uit kunt staan dat hij een grotere auto rijd dan jij?
Heb je ook gelezen wat die gast had gedaan of niet :?

Hij MOD zijn Xbox, wordt gebanned, en gaat vervolgens naar de winkel terug om hem terug te brengen (was binnen 8 dagen).

Vervolgens wordt die console weer verkocht, en mag de eerlijke eigenaar gaan uitleggen wat er is gebeurd.

Dat is een naaistreek, en ik heb ook even zijn gegevens doorgemailed.

Overigens zijn games net zo duur als 15 jaar geleden, wat in verhouding destijds nog veel meer was.

[ Voor 6% gewijzigd door PWM op 23-11-2007 16:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
PWM schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:05:
[...]

Heb je ook gelezen wat die gast had gedaan of niet :?

Hij MOD zijn Xbox, wordt gebanned, en gaat vervolgens naar de winkel terug om hem terug te brengen (was binnen 8 dagen).

Vervolgens wordt die console weer verkocht, en mag de eerlijke eigenaar gaan uitleggen wat er is gebeurd.

Dat is een naaistreek, en ik heb ook even zijn gegevens doorgemailed.

Overigens zijn games net zo duur als 15 jaar geleden, wat in verhouding destijds nog veel meer was.
ja en voor de kwaliteit die je tegenwoordig krijgt ;)
vroeger 120 gulden voor tomb raider 1, nu zelfde prijs voor uncharted :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mars18 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:12:
[...]

ja en voor de kwaliteit die je tegenwoordig krijgt ;)
vroeger 120 gulden voor tomb raider 1, nu zelfde prijs voor uncharted :+
Vroeger kon je ook de volle mep betalen voor bout-games voor de NES, SNES, PS1, Saturn enz.
Maar de toppers van weleer (ik noem maar wat : GoldenEye voor de N64 was 200 Gulden, Donkey Kong Country voor de SNES was 179 Gulden, International Superstar Soccer Deluxe was 169,95) en ga zo maar door. Nu betaal je 60 Euro voor een Assasins Creed bijv., en dat is evenveel of in sommige gevallen minder dan dat je vroeger betaalde.

Als je een spel kut vind, moet je het simpelweg niet kopen. Toppers zijn het geld waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
jij noemt spellen op die op een cardridge staan, vind je het gek dat die zo duur waren.
pc spellen en ps1 spellen waren rond de 80 gulden.

nu betaal je 60 euro voor een xbox spel , en als je enkel de xbox aankijkt komen er al krassen op.
als je geluk hebt gebeurd dat binnen 3 maanden , anders ben je de lul en kan je weer de volle mep betalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

[...]

Het is en blijft gewoon een feit dat veel mensen graag roepen dat ze een hekel hebben aan ombouwen maar vervolgens wel de kast vol hebben staan met gekopieerde films en muziek. Daarnaast hebben ze ook vaak zat een iso gedownload omdat ze een pc game niet in de winkel wilde kopen.
:'( Maar... :'( Maar... :'( Iedereen doet het.... ;(

Die heb ik al sinds knikkertijd op het schoolplein niet meer gehoord.... ;)
nnndoh schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:43:
nu betaal je 60 euro voor een xbox spel , en als je enkel de xbox aankijkt komen er al krassen op.
als je geluk hebt gebeurd dat binnen 3 maanden , anders ben je de lul en kan je weer de volle mep betalen
Moet je ook niet aan de Xbox zitten schudden als hij draait. Er zijn al meer dan een jaar geen modellen meer te koop zonder de kussentjes bij de lens.

[ Voor 30% gewijzigd door Armada op 23-11-2007 16:49 ]

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

jij noemt spellen op die op een cardridge staan, vind je het gek dat die zo duur waren.

Ik heb een launch-Xbox, en nog nooit één kras gezien op mn discs. Idem voor meerdere maten met een launch-Xbox. Doe het dus niet overkomen alsof het een feit is dat iedere Xbox er last van heeft.

Overigens waren vrijwel alle PS1/Saturn spellen minimaal 129,95. Dus mijn vergelijking gaat nog steeds op.
Als je iets niet kunt of wilt betalen, dan neem je ook de dienst niet af, of gebruik je het product niet. Simpel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Er zijn 2 mogelijkheden :)
  • Je liegt
  • Je weet niet beter
Ik ga voor het laatste overigens.

Gem betaalde ik zo'n 120,- voor mijn PS1 spellen.
PC spellen varieerde van 109,- tot 149,- (ik heb 2 uitschieters van 179,-). 99,- kwam overigens ook voor, maar zeker niet in de meerderheid. De meeste PC games nu kosten zo'n 45-50,-, dus dat zijn prijspakkers :)

Spellen van 80,- gulden waren oudere spellen, net zoals je nu voor zo'n 50 360 games een euro of 30 betaald.

[ Voor 14% gewijzigd door PWM op 23-11-2007 16:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Ik draai ook al wat gamegeneraties mee: Zelda II op de NES: 139,95 gulden. Donkey Kong Country op de SNES:189 gulden (op de dag dat ie uit kwam). Beweren dat een game van 50-70 euro dan duurder is dan vroeger is dus nogal onzin. Daarbij zijn de games van 69 euro over het algemeen ook de se's of ce's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
Armada schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:45:
[...]

Moet je ook niet aan de Xbox zitten schudden als hij draait. Er zijn al meer dan een jaar geen modellen meer te koop zonder de kussentjes bij de lens.
ik zeg niet dat ik op de mijne krassen krijg, noem maar een voorbeeld ;)

ik ben zelf ook niet eerlijk, de ene keer koop ik ze orgineel, de andere keren download ik ze.
het doet me geen reet wat anderen denken, en ik zei het een half jaar geleden ook al, mocht ik gebanned worden, koop ik er gewoon 1 erbij voor live.
PWM schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:52:
[...]

Er zijn 2 mogelijkheden :)
  • Je liegt
  • Je weet niet beter
Ik ga voor het laatste overigens.
ik weet zeker beter, want voor mijn ps1 betaalde ik toen hij net uitkwam 1200 gulden, en de spellen rond de 80.
zelfs van de commodore 64 waren de spellen niet zo duur

[ Voor 25% gewijzigd door nnndoh op 23-11-2007 16:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb Resident Evil 2 voor de Playstation nog liggen met het prijskaartje er nog op, fl 129,-
Nog in zo'n dubbel cd doosje..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

nnndoh schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:54:
[...]

ik zeg niet dat ik op de mijne krassen krijg, noem maar een voorbeeld ;)

ik ben zelf ook niet eerlijk, de ene keer koop ik ze orgineel, de andere keren download ik ze.
het doet me geen reet wat anderen denken, en ik zei het een half jaar geleden ook al, mocht ik gebanned worden, koop ik er gewoon 1 erbij voor live.
Dat moet je natuurlijk allemaal zelf weten, prima. Maar kom niét met argumenten als dat de spellen nu te duur zijn in vergelijking tot vroeger. Spellen zijn zowaar één van de weinige producten die amper hebben geleden onder de inflatie, terwijl je nu wel meer verdient dan vroeger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Spellen kosten vroeger idd 129 - 189 gulden. Zeker in het snes tijdperk.

Quote uit een oud power unlimted artikel:
Vind je trouwens dat games over het algemeen duur zijn nu, bedenk je dan maar dat we ooit tussen de 120 en 180 gulden neertelden voor een verzameling hakkelende pixels

[ Voor 61% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 17:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:03:
Spellen kosten vroeger idd 129 - 189 gulden. Zeker in het snes tijdperk.

Quote uit een oud power unlimted artikel:

[...]
Op zich klopt het dat cartridges duurder waren dan de CD's die bijv. de Saturn en PS1 gebruikten, op dat punt heeft nnndoh gelijk. Maar 80 gulden betaalde je zowaar voor Platinum games, die waren volgens mij 69,95? Nieuwe games kostten 129,95, om en nabij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18

ff afkloppen, sinds feb 2006 een 360 in huis. Die werkt nog steeds prima.

Alleen een keer de headset kapot, ik bellen en kreeg zo een nieuwe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Mars18 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:59:
[...]

lol speel je 360 op pc scherm ;)
Is eigenlijk een hybride scherm: pc monitor (1440*900) met alle mogelijke AV aansluitingen. Anders zouden die andere consoles zich nogal lastig laten aansluiten :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij play-asia:

Kane & Lynch: Dead Men 35 euro incl. verzending

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:54:
Ik draai ook al wat gamegeneraties mee: Zelda II op de NES: 139,95 gulden. Donkey Kong Country op de SNES:189 gulden (op de dag dat ie uit kwam). Beweren dat een game van 50-70 euro dan duurder is dan vroeger is dus nogal onzin. Daarbij zijn de games van 69 euro over het algemeen ook de se's of ce's.
Yep, ik betaalde voor streetfighter II 199,00 keiharde guldens in de jaren 90 voor de SNES. De games zijn idd goedkoper t.o.v. games uit het cartridge tijdperk, maar je moet natuurlijk niet vergeten dat een cartridge hogere produktiekosten had, dan CD's en DVD's. En daarnaast is nederland zowiezo vrij prijzig met multi-media artikelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Het gratis Xbox Live weekend is overigens NU ingegaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royal
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

Royal

Flush

Wat is Guitar Hero 3 vet zeg! Ik heb het nu een aantal uur gespeeld en wordt steeds al beter maar hoger dan medium lukt me voorlopig nog niet.

There is no dark side of the Moon really... as a matter of fact it's all dark

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Laatste waarschuwing voor jou: dit soort zaken horen _niet_ in dit topic thuis!

[ Voor 114% gewijzigd door Crash op 26-11-2007 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
*knip* Zie mijn eerdere opmerkingen over dit soort discussies. Die horen niet in dit topic thuis.

[ Voor 94% gewijzigd door Crash op 26-11-2007 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:16
*knip*
Dit soort discussies horen niet in dit topic thuis ;)

[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 26-11-2007 11:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 01-09 22:45
Iemand die nog een linkje heeft voor 12 maanden Gold tegen een leuk prijsje?
Ik kan niks vinden op ebay enz, of prijzen worden weer opgedreven. Heb vorig jaar 33 euro betaald, en wil dat nu eigenlijk weer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Ik kan natuurlijk niet achterblijven...

Afbeeldingslocatie: http://www.hendriknijmeijer.nl/dump/IMG_20012thumb.jpg

Incl. kat! ;)

[ Voor 52% gewijzigd door HendrikN op 23-11-2007 19:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
UltraSub schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:43:
Ik kan niks vinden op ebay enz, of prijzen worden weer opgedreven. Heb vorig jaar 33 euro betaald, en wil dat nu eigenlijk weer :P
$46.95 - 31 euro op Estarland.com exclusief verzendkosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HendrikN schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:53:

[afbeelding]

Incl. kat! ;)
Een kat? Ik zie wel een muis :9

MX1000?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 20:08:
[...]

Een kat? Ik zie wel een muis :9

MX1000?
Jep, de lekkerste muis die ik tot nu toe gehad heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

mailtje gekregen van ubisoft:
Bonjour N/A,

Nous sommes heureux de vous annoncer que les voix officielles Japonaises de la version animée sont maintenant disponibles pour Naruto: Rise of a Ninja.

Téléchargez-les gratuitement dès maintenant sur le Xbox LIVE ®.
in kort: de (originele) Japanse stemmen zijn nu downloadbaar voor de Naruto game. Beter laat dan nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
Royal schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:17:
Wat is Guitar Hero 3 vet zeg! Ik heb het nu een aantal uur gespeeld en wordt steeds al beter maar hoger dan medium lukt me voorlopig nog niet.
online is het helemaal niet te doen, word je ingemaakt door 12 jarigen
persoonlijk vind ik de nummers niet zo echt bijzonder, vergeleken met guitar hero 2
alleen de laatste 6 zijn wel leuk, o.a slipknot en metallica
heb mijn orginele guitar hero 3 gepreorderd staan bij bol.com, maar helaas nog niet ontvangen

edit: hijs trouwens vandaag verzonden, 101 euro incl verzenden

[ Voor 5% gewijzigd door nnndoh op 23-11-2007 20:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Niet online
Mars18 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 17:11:
[...]

ff afkloppen, sinds feb 2006 een 360 in huis. Die werkt nog steeds prima.

Alleen een keer de headset kapot, ik bellen en kreeg zo een nieuwe
ik eens een 2de handse wireless stuur gehaald incl stoel. stuur ging kapot voordat het bekend werd dat dat kon gebeuren , ik bellen, maar ik kon het wel vergeten, kreeg geen nieuwe
heb er toen zelf weer 1 gehaald en wacht nog steeds op een retrofit, en al die tijd kan ik de force feedback niet gebruiken met de kans dat het zou gaan doorbranden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Mars18 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 20:04:
[...]

$46.95 - 31 euro op Estarland.com exclusief verzendkosten.
Aaah ok, bedankt!. Wat ik vergeten was te zeggen, moet wel werken met een nederlandse account natuurlijk. Heel vaak kom ik ads tegen waarbij ze alleen voor duitsland of amerikaanse renewals zijn. Ervaring?

/edit
Nope, niet voor nederlandse accounts volgens mij, de +1 month extra deals zijn niet voor nederlanders ;)
Daarnaast versturen ze die code ook niet via email. Ga geen verzendkosten betalen voor een code natuurlijk. Jammer dat de gozer waar ik mijn vorige deal op ebay mee heb gehad niks heeft nu :(

[ Voor 28% gewijzigd door UltraSub op 23-11-2007 22:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:24

Echt niet! Mijn eerste 2 spellen waren op de playstation 1 tomb raider1 en formule 1 en ze waren FL129,00 per stuk.
En idd, call of duty4 is €49 (43 azie), blazing angels2 voor €33 uit Azie.
Ik was vanmiddag op de game expo (niks aan trouwens) en kocht voor mn vriendin Viva Pinata voor €15.
En als er krassen worden gemaakt, is er dan geen regeling van Microsoft voor de beschadigde spellen? Ik meen dat die dan €15 kosten om te vervangen?

En oh ja, mn xbox is gemaakt op 22 jan 2006, ik had m volgens mij in april. Moest dus na 1,5 jaar trouwe dienst zijn 8)7

Vandaag een arcade xbox gekocht (€279 incl memorycard waar 5 arcadegames opstaat en n wireless controller) meteen met hdmi kabel en audiodongle (€50). Aan de serienummer enz denk ik een falcon te hebben, morgen s ff checken. Zet nu de harde schijf van mn oude box erop en als die terug is, zet ik een 120GB op die nieuwe. Heb ik meteen een witte Elite met falcon moederbord :)

[ Voor 21% gewijzigd door Ferry34 op 23-11-2007 23:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:59:
mensen zoals jij kunnen naar mijn mening een forum aardig verzieken: ze verzinnen allerlei feitjes om zo hun zelf gefabriceerde verhaaltjes kracht bij te zetten. zulke personen misleiden goedwillende forumgangers die naar een forum komen om geinformeerd te worden.
Het zou je sieren als je eens normaal een een discussie deelnam!

Het gaat niet om fanboys of wat dan ook. Mensen kunnen hier echt tegen kritiek, het gaat om onderbouwing, niet om heeeeeel veel zinnen zonder hoofdletters, punten en leestekens neer te zetten.

Daarbij:
gelukkig bestaat kassa nog, want als we naar sommige gasten hier moesten luisteren dan zat er nog steeds slechts 1 jaar garantie op die prul (onderbouwing: failure rate, disc scratch, overheating, rrod, doa, etc)van een console.
De 3 jaar garantie krijg je op de RROD, op niks anders. Kassa heeft het in niet 1 aflevering over RROD gehad, als je het over eigen feiten verzinnen hebt!

Je noemt daarbij heel wat woorden, voor 2 problemen.
en over de modchips gesproken: ik heb een homebrew programma op mijn 360 dvd drive wat toestaat dat ik mijn recht op een eigen thuiskopie ter backup uitoefen.
Het recht op thuis kopie is niet van toepassing op software.
echter is het mijn recht om zelf een kopie te maken, zeker wanneer de console waar ik het orginele spel instop, erom bekend staat de cds te bekrassen.
Er om bekend staat? Niet zelf meegemaakt?
ik hoop dat ik mijn punt duidelijk gemaakt heb. ik wil er niemand mee aanvallen, daarom is het ook onderbouwd.
Onderbouwen doen we met feiten. Niet met excuses of halve waarheden.

Jij kan nu weer een verhaal terugtiepen van een halve A4, en dat is je goed recht. Het verhaal hierboven raakt echter kant noch wal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ferry34 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 23:06:
[...]
En als er krassen worden gemaakt, is er dan geen regeling van Microsoft voor de beschadigde spellen? Ik meen dat die dan €15 kosten om te vervangen?
als het een spel is wat microsoft uitgegeven heeft, dan kan je het opsturen en voor 10 euro krijg je dan een nieuw, krasloos exemplaar. wanneer de krassen door je eigen lompe fout komen, dan is het een hele nette service van microsoft.
assasins creed is echter van ubisoft, dat spel zou dus niet vervangen worden. ik heb het terug moeten brengen naar de free record shop, waar ze moeilijk deden omdat het niet na 24 uur was, en tevens moest ik extra moeite doen om een tegoedbon ervoor te krijgen, normaal moet je per direct iets anders uitzoeken, moet zelfs software zijn. ik moest al deze handelingen doen, omdat ik het spel direct in de xbox gestopt had. de xbox heb ik gekregen van een vriend, en die vertelde mij over het krassenprobleem, hij had het zelf met die xbox meegemaakt namelijk (heeft ook een elite gekocht later). dat is zooo jammer. ik wil hier posten hoe wreed AC op mijn xbox is, maar ik kan het gewoon niet spelen momenteel (ga geen 2e keer door al die zeik om ac te ruilen na eventuele krassen). dat is gewoon jammer, ook bioshock gaat niet erin, ik kan nu enkel de spellen spelen waar ik toen een backup van gemaakt heb (moet dual layers bestellen). even wachten dus.

ze moeten alle spellen vervangen voor 10 euro, dat komt mij al een stuk tegemoed.
ik respecteer microsofts regels dat geen geflashte xboxen online mogen, ik wil best een xbox kopen om alsnog online te gaan (ff tweakers inmaken :) ) al heb ik weinig online spellen. het blijft toch zo, jammer genoeg, dat ik de kat uit de boom moet kijken. als ik 300 euro uit ga geven, dan wil ik 100% garantie dat ik geen krassen krijg. die heb ik op dit moment helaas niet.
sorry als je een foutje maakte met 2,5 of 1,5 jaar, maar ik heb gewoon tevaak meegemaakt dat ik verzonnen onzin op het internet tegenkom. wikipedia :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 00:22:.
assasins creed is echter van ubisoft, dat spel zou dus niet vervangen worden.
Ubisoft vervangt gewoon beschadigde discs. Net zoals EA/Atari/MS/Sony, en elke andere fatsoenlijke maatschappij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PWM schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 00:20:
[...]

*blaaaaaaaaaaat*

Het verhaal hierboven raakt echter kant noch wal.
fijn dat je het zelf al zegt! :) ik wil geen discussie met jou opzoeken, ik heb mijn punt gemaakt en jij onderbouwt [i] naar mijn mening [i] helemaal niks. vermeld een bron de volgende keer.

de 'kritiek' heeft totaal niets, maar dan ook niets met 'mensen hier kunnen tegen' te maken.
ik lach je vierkant uit als je kritiek op een console die gemaakt is door microsoft, persoonlijk opvat.
tenzij jij verantwoordelijk bent voor de 360, dan lach ik je uit omdat je een slecht product op de markt zet. en voordat je zegt 'het is een goed product, de games zijn vet!!!', ik heb het over RROD. punt.

heb het nu maar weer over games, want welles/nietes heb ik al lang geleden gehad op de basisschool (bijna 29 jaar nu)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

HendrikN schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:53:

[afbeelding]

Incl. kat! ;)
nekooooooo O+
leuke setup, heb een crt, toch maar eens zo'n vga kabel proberen. hd-gaming ftw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 00:22:
[...]

als het een spel is wat microsoft uitgegeven heeft, dan kan je het opsturen en voor 10 euro krijg je dan een nieuw, krasloos exemplaar. wanneer de krassen door je eigen lompe fout komen, dan is het een hele nette service van microsoft.
assasins creed is echter van ubisoft, dat spel zou dus niet vervangen worden. ik heb het terug moeten brengen naar de free record shop, waar ze moeilijk deden omdat het niet na 24 uur was, en tevens moest ik extra moeite doen om een tegoedbon ervoor te krijgen, normaal moet je per direct iets anders uitzoeken, moet zelfs software zijn. ik moest al deze handelingen doen, omdat ik het spel direct in de xbox gestopt had. de xbox heb ik gekregen van een vriend, en die vertelde mij over het krassenprobleem, hij had het zelf met die xbox meegemaakt namelijk (heeft ook een elite gekocht later). dat is zooo jammer. ik wil hier posten hoe wreed AC op mijn xbox is, maar ik kan het gewoon niet spelen momenteel (ga geen 2e keer door al die zeik om ac te ruilen na eventuele krassen). dat is gewoon jammer, ook bioshock gaat niet erin, ik kan nu enkel de spellen spelen waar ik toen een backup van gemaakt heb (moet dual layers bestellen). even wachten dus.

ze moeten alle spellen vervangen voor 10 euro, dat komt mij al een stuk tegemoed.
ik respecteer microsofts regels dat geen geflashte xboxen online mogen, ik wil best een xbox kopen om alsnog online te gaan (ff tweakers inmaken :) ) al heb ik weinig online spellen. het blijft toch zo, jammer genoeg, dat ik de kat uit de boom moet kijken. als ik 300 euro uit ga geven, dan wil ik 100% garantie dat ik geen krassen krijg. die heb ik op dit moment helaas niet.
sorry als je een foutje maakte met 2,5 of 1,5 jaar, maar ik heb gewoon tevaak meegemaakt dat ik verzonnen onzin op het internet tegenkom. wikipedia :r
het is bijna 2008 en we zitten nog over dure dvd´s waar krassen op komen. Ik snap het niet. Ik roep al een paar maanden, waarom vinden ze niet iets uit dat ze spellen op sd kaarten / usb sticks uitbrengen ?

Een dvd is gewoon rotzooi, komen best snel krassen op. Ik vind het zeer kwetsbaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 13:05
Mars18 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 01:31:
[...]

het is bijna 2008 en we zitten nog over dure dvd´s waar krassen op komen. Ik snap het niet. Ik roep al een paar maanden, waarom vinden ze niet iets uit dat ze spellen op sd kaarten / usb sticks uitbrengen ?

Een dvd is gewoon rotzooi, komen best snel krassen op. Ik vind het zeer kwetsbaar
Omdat DVD de goedkoopste medium is. DVD is niet duur zoals je zegt, wat er op staat is duur.

Als je een spel op een flash drive wil zien dan zullen de games minstens 20 a 30 euro duurder worden en daar zitten ik en jij niet op te wachten en dat weten fabrikanten gelukkig ook ;)

[ Voor 4% gewijzigd door Armo op 24-11-2007 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:31:
[...]

Ik ga er nu heen en kan het je over een uur vertellen :)

Ik kijk wel even voor je.
Ace combat 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VonFoX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 13:05

VonFoX

Las noches de Diciembre

Wat mij opvalt, en ik ben echt een casual gamer, is dat ik bijna altijd zit te gamen tegen spelers met een veel hogere rank (Ik ben nu Lvl 15, gisteren met iemand Lvl8 tegen 3 man Lvl 44-45). Die hebben zo'n goede shit, we werden ingemaakt. Natuurlijk heb ik er ook een paar te pakken genomen, maar toch.

Waarom game ik nooit tegen mensen van mijn eigen niveau? In CoD3 kon je ook je eigen game kiezen uit een lange lijst, zo je favo map kiezen enzo, waarom kan dat nu niet meer?

Verkeerde topic. :)

Yo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:44

uchiha tijntje

Seriously.... (gow 2 mp sux)

Gister na het spelen van mass effect helaas weer na 7 maanden een unreadable disc error met 2 mooie ronde krassen op de disc. Ik hoop dat ik het spel kan ruilen, en dat het eenmalig is want ik heb het wel gehad met het opsturen van men 360 (krassen en rrod). Als ik hem nu weer zou opsturen en hem 2 weken kwijt ben ik hem in totaal dus 7 weken kwijt geweest van de 12 maanden die ik hem heb. Dat is toch van de zotte.. MS heeft geluk dat ze voor mij steeds de beste line up (en controller hebben) anders stond hier allang een andere console.
VonFoX schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 08:21:
Wat mij opvalt, en ik ben echt een casual gamer, is dat ik bijna altijd zit te gamen tegen spelers met een veel hogere rank (Ik ben nu Lvl 15, gisteren met iemand Lvl8 tegen 3 man Lvl 44-45). Die hebben zo'n goede shit, we werden ingemaakt. Natuurlijk heb ik er ook een paar te pakken genomen, maar toch.

Waarom game ik nooit tegen mensen van mijn eigen niveau? In CoD3 kon je ook je eigen game kiezen uit een lange lijst, zo je favo map kiezen enzo, waarom kan dat nu niet meer?
Ik denk dat het te maken heeft met ranked vs player matches die ze in COD 4 niet meer hebben.

[ Voor 40% gewijzigd door uchiha tijntje op 24-11-2007 09:07 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 01:31:
[...]

misschien is dit een oplossing:
http://www.durabis.com/en/index.htm
zie ook http://youtube.com/watch?v=e_fmhq5M3xk voor lols. < kan originele filmpje niet vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sorry, was al weg toen je het vroeg :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pwvliet
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 09:59
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:59:jade raymond en 100 anderen werken 3 jaar keihard om assisins creed op de markt te zetten, en vervolgens gaan enkele sukkels het spel op torrentsites gooien en jade moet ontslag nemen. dat kan echt niet, ik koop mijn spellen zoals het hoort.
Uhm, Assassin's Creed heeft nu al meer dan 1 miljoen exemplaren verkocht, dus ik denk dat Jade wel even mag blijven zitten (gelukkig, want ik wil deel 2 en 3 ook nog graag spelen).
Maar als ik het goed begrijp heb je dus een xbox gekocht van een vriend die je er voor waarschuwt dat dat ding krassen maakt op dvd's?
Vraag ik me af waarom hij die xbox niet gewoon aangemeld heeft bij Microsoft. Of had hij hem ook al omgebouwd?

I have no life, and therefore no signature

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 04-09 15:58
uchiha tijntje schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 09:05:
Gister na het spelen van mass effect helaas weer na 7 maanden een unreadable disc error met 2 mooie ronde krassen op de disc. Ik hoop dat ik het spel kan ruilen, en dat het eenmalig is want ik heb het wel gehad met het opsturen van men 360 (krassen en rrod). Als ik hem nu weer zou opsturen en hem 2 weken kwijt ben ik hem in totaal dus 7 weken kwijt geweest van de 12 maanden die ik hem heb. Dat is toch van de zotte.. MS heeft geluk dat ze voor mij steeds de beste line up (en controller hebben) anders stond hier allang een andere console.
Ik zou hem toch maar opsturen. Je hebt een of twee jaar garantie op algemene fouten en drie jaar op RROD. Het is mogelijk dat je je gewone garantie afloopt waarna je hem niet meer voor het maken van krassen kunt laten repareren. Afgezien daarvan, hoeveel risico wil je lopen dat ook andere spellen bekrast gaan worden? Je kunt bij MS wel vervangingsexemplaren krijgen (voor een vergoeding) maar het is maar de vraag hoe coulant andere winkels en uitgevers hiermee omgaan. Het is tenslotte niet hun fout dat de gamedisc stuk is, Jammer dat je hem weer kwijt bent maar liever dat ongemak dan dat je spellenverzameling gesloopt wordt door een hw-constructiefout.

BTW Is het al duidelijk welke drives in normale omstandigheden kunnen gaan krassen? Ik heb een launch Xbox 360 met een Hitachi-drive en heb nog nooit hier problemen mee gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pwvliet schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 10:37:
[...]
Maar als ik het goed begrijp heb je dus een xbox gekocht van een vriend die je er voor waarschuwt dat dat ding krassen maakt op dvd's?
ik kreeg zijn 360 nadat hij terug was van de 1e rrod. hij kocht een elite, die nu al 2 keer weg is geweest overigens. ik heb de 360 dus gratis, maar ik kreeg het advies geen originele spellen erin te stoppen, omdat de vriend al enkele keren krassen heeft gehad. hij gaf mij dit advies omdat hij weet dat ik al mijn spellen koop. (plus ik heb geen dual layer brander, of media voorhanden ;) )
ik kan hem terugflashen en dan opsturen ter reparatie: is ook de 1e keer gebeurd, maar dan krijg ik wellicht een afgeragde 2e hands terug, en ik ben hem weken kwijt. en nee, ik geloof niet in het fabeltje dat je binnen 5 dagen een nieuwe hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:43:
Dit is UK card op ebay (€35,-). http://cgi.ebay.nl/NEW-Xb...ZWDVWQQrdZ1QQcmdZViewItem

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 14:15

S2S

Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 10:57:
[...]

ik kreeg zijn 360 nadat hij terug was van de 1e rrod. hij kocht een elite, die nu al 2 keer weg is geweest overigens. ik heb de 360 dus gratis, maar ik kreeg het advies geen originele spellen erin te stoppen, omdat de vriend al enkele keren krassen heeft gehad. hij gaf mij dit advies omdat hij weet dat ik al mijn spellen koop. (plus ik heb geen dual layer brander, of media voorhanden ;) )
ik kan hem terugflashen en dan opsturen ter reparatie: is ook de 1e keer gebeurd, maar dan krijg ik wellicht een afgeragde 2e hands terug, en ik ben hem weken kwijt. en nee, ik geloof niet in het fabeltje dat je binnen 5 dagen een nieuwe hebt.
Binnen 4 dagen heb ik zelfs bij een vriend mee gemaakt. Gemiddeld is het ongeveer 10 werkdagen, valt best mee toch?
het is heel simpel of je speelt verder met dat ding en je hebt kans op krassen of je stuurt de X360 op. Je stuurt ook nog is een console op die open is geweest en geflashed is door jullie.

Je hebt toch nog een PS3 (of heb ik dat verkeerd?) kun je daar toch op spelen?

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Heej super..
Net geboden op duitse ebay, maar daar zullen ze toch wel over me heen gaan (maar 20 geboden ;) )
Ik ga jou tip gebruiken. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Kan je een UK kaart gewoon in Nederland gebruiken?

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Laatst online: 12-09 08:29
Even over de prijs van spellen van vroeger.

Ik heb Streetfighter 2 voor de snes toen hij net uitkwam voor 249 GULDEN gekocht!!!!

Dat is omgekerend ong. 110 EURO!

De spellen zijn juist goedkoper geworden icm infaltie ed.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
LuCarD schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 12:10:
Kan je een UK kaart gewoon in Nederland gebruiken?
Geen idee, maar de verkoper schrijft: "Works worldwide! Guaranteed!"
We zullen het zien, als ik de code binnen heb, en geprobeerd, post ik de resultaten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S2S schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 11:40:
[...]

Binnen 4 dagen heb ik zelfs bij een vriend mee gemaakt. Gemiddeld is het ongeveer 10 werkdagen, valt best mee toch?
het is heel simpel of je speelt verder met dat ding en je hebt kans op krassen of je stuurt de X360 op. Je stuurt ook nog is een console op die open is geweest en geflashed is door jullie.

Je hebt toch nog een PS3 (of heb ik dat verkeerd?) kun je daar toch op spelen?
no ps3 for me, stond een aantal dagen geleden wel op het punt om een te kopen, maar nieuwe televisie heeft voorang. in het defecten topic spreken ze over gemiddeld enkele weken. maar 10 dagen kan ik wel mee leven :) bedankt voor de tip!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
UltraSub schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 12:15:
[...]

We zullen het zien, als ik de code binnen heb, en geprobeerd, post ik de resultaten :)
Ik heb hem ook net besteld, we zullen het idd zien.
Hij heeft in ieder geval goede feedback.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wordt firmware op de Xbox360 automatisch gedownload, of kun je binnen het menu naar een 'update' button?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Je kan updates weigeren, maar je kan niet op xbox live tot je de update uitgevoerd hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 12:51:
Je kan updates weigeren, maar je kan niet op xbox live tot je de update uitgevoerd hebt.
Oke thnx, maar er is geen button binnen het menu om te checken of er nog een update beschikbaar is?
Ik heb mijn Xbox360 al langere tijd niet gebruikt, vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Verbind je gewoon met live. Als er een update is zal hij ze wel binnentrekken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Boeboe schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:07:
Verbind je gewoon met live. Als er een update is zal hij ze wel binnentrekken ;)
Heb em aangesloten, er verschijnt geen update, dus neem ik aan dat ik niets gemist heb, thnx. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MochiGohan
  • Laatst online: 12-09 10:10
Voor mensen die goedkope spellen zoeken: Gamehubs.com CoD4 besteld, en 7 dagen later had ik hem binnen. Nu heb ik ook Assasins creed besteld (en eentje voor een vriend). Snelle antwoorden op mails, goede en snelle verzending en uiteraard goedkoop :)

(let wel op, prijzen zijn in ponden, 24.99 pond is ongeveer 36 euro)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MochiGohan schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 14:04:
Voor mensen die goedkope spellen zoeken: Gamehubs.com CoD4 besteld, en 7 dagen later had ik hem binnen. Nu heb ik ook Assasins creed besteld (en eentje voor een vriend). Snelle antwoorden op mails, goede en snelle verzending en uiteraard goedkoop :)

Altijd mooi, thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

MochiGohan schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 14:04:

Thanks. Kan ik tenminste ook gewoon met American Express betalen. Ga het direct ff proberen.

EDIT:

Kane&Lynch besteld. Geen topspel, maar voor 29,- Euro wil ik het wel even proberen :)

Mmm, Mass Effect voor 32,-

[ Voor 9% gewijzigd door PWM op 24-11-2007 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kees89
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 11:58
dit weekend is xbox live gold voor iedereen maar hier blijft hij gewoon op silver staan, volgens mijn instellingen woon ik in Nederland, dus het lijkt me dat dit zou moeten veranderen, iemand tips, of een idee wat ik moet doen ofzo ik kan nergens iets vonden hierover...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
Ik had 2 weken geleden het befaamde rode boze oog op mijn xbox. Maar ik zette hem uit. En weer aan. En hij doet gewoon weer helemaal goed :D Heb ik geluk gehad of heb ik zojuist het meest onmogelijk ooit gepresteerd? :p

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Postius schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 17:39:
Ik had 2 weken geleden het befaamde rode boze oog op mijn xbox. Maar ik zette hem uit. En weer aan. En hij doet gewoon weer helemaal goed :D Heb ik geluk gehad of heb ik zojuist het meest onmogelijk ooit gepresteerd? :p
Dat is goed mogelijk hoor, en geen uitzondering. Ik zou ook zeker niet te vroeg juichen, mijn ervaring is dat als je hem eenmaal gezien hebt, hij nog wel terugkomt. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Postius schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 17:39:
Was het wel een RROD :) Er zijn meer foutcodes mogelijk. 3 Rode lampjes, waarvan 2 rechts, is de RROD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je er 2 aan de linkerzijde hebt, dan is ie "gewoon" oververhit, wellicht was dat het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Is het jullie ook opgevallen dat de laatste weken ontzettend veel games voor de 360 uitkomen.
Ik was vandaag even bij mijn vrienden van E-plaza, en zag dat er in 2 weken tijd gewoon 10 nieuwe games stonden.

Eigenlijk is dit gewoon niet leuk meer, zo veel games en zo weinig tijd :(

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
UltraSub schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 12:15:
[...]

Heb jij al wat ontvangen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ja, gisteravond, maar toen stond ik op een feestje. :P
Ga zo eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
UltraSub schreef op zondag 25 november 2007 @ 11:13:
Ja, gisteravond, maar toen stond ik op een feestje. :P
Ga zo eens proberen.
Hmm naar mij is nog niks gestuurd, zometeen maar eens gaan mailen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Werkt dus niet. Fuck. Waarom schrijft die gozer dan works worldwide??
Even voor de goede orde, ik ben naar account management gegaan, en heb daar die code ingevoerd. Of had ik het ergens anders moeten doen? Wil een abbo van 12 maanden verlengen met 12 maanden. Dat moet toch gewoon werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Gewoon "redeem code" doen? ik dacht dat de xboxlive kaartjes regio gebonden zijn, dus Euro/NTSC-U/NTSC-J, netals de games.

van de week was m'n goldabo ook verlopen, moest ik echt heel hard gaan zoeken naar m'n prepaid (die ik bij m'n Halo 3 had gekregen) :+

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

UltraSub schreef op zondag 25 november 2007 @ 11:46:
Even voor de goede orde, ik ben naar account management gegaan, en heb daar die code ingevoerd. Of had ik het ergens anders moeten doen? Wil een abbo van 12 maanden verlengen met 12 maanden. Dat moet toch gewoon werken?
Wat als je probeert via www.xbox.com? Inloggen => profiel beheren => pre-paid code gebruiken.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2007 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie T
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12-09 15:19
UltraSub schreef op zondag 25 november 2007 @ 11:46:
Dacht via marketplace, enter redeem code..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Gisteren Mass Effect gekocht. Wauw. Ik bedoel: WAUW. Dit spel is dus gewoon HET spel voor mij. Heerlijk uren leuteren met NPCs, plots ontdekken, prachtige werelden, goede gevechten als je dat echt wilt (auto-aim ook mogelijk). De framerate drop is soms merkbaar, pop-in van textures regelmatig. Maar weet je wat? Het kan me dus echt geen reet schelen. Dit is het spel dat van mij een 10 had mogen krijgen. Heerlijk, gewoon een fantastische RPG met een mooie setting. Het is grafisch echt een spectakel!

Als je KOTOR ook maar enigszins leuk vond, dan is dit gewoon het spel om te hebben. Fantastische muziek, prachtige werelden uitgebreide gesprekken en veel te ontdekken.
Het schietgedeelte is heel goed uit te komen, wat je in Baldurs Gate en KOTOR deed, pauzeren, moet je hier ook even tussendoor, rechterschouderknop en issue commands.
Vannacht tot 4 uur bezig geweest en dat is een tijdje geleden geweest met een spel.

Ik las in een aantal reviews ook wat save problemen. maar je kan gewoon op elk punt saven als je op dat moment niet in combat bent, standaard RPG style. Even in de gaten houden of de autosave niet ouder is dan je recentste eigen save en je hebt geen problemen.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
Ok, redeem code geprobeer in marketplace, ín mijn account, en op xbox.com.
Redeem code geeft standaard hetzelfde nu: new gold account. En dat wil ik niet, ik wil een renewal!
Probeer ik de code op xbox.com, krijg ik een melding dat de code niet gebruikt kan worden. Waarom moet MS hier weer zo moeilijk mee doen. Gewoon een code is een code, niks regiogebonden zooi :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Laatst online: 04-09 15:58
yzf1kr schreef op zondag 25 november 2007 @ 03:27:
Is het jullie ook opgevallen dat de laatste weken ontzettend veel games voor de 360 uitkomen.
Ik was vandaag even bij mijn vrienden van E-plaza, en zag dat er in 2 weken tijd gewoon 10 nieuwe games stonden.

Eigenlijk is dit gewoon niet leuk meer, zo veel games en zo weinig tijd :(
De feestdagen komen eraan. In de maanden november en december worden net zoveel games en consoles verkocht als in de tien maanden ervoor. Dan is het niet zo vreemd dat veel grote releases juist in die periode worden uitgebracht.

Het is trouwens nog veel erger als je meerdere consoles hebt. Ik "moet" ook nog de toptitels van de PS3 erbij kopen zoals Uncharted en Unreal Tournament III.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

UltraSub schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:09:
Ok, redeem code geprobeer in marketplace, ín mijn account, en op xbox.com.
Redeem code geeft standaard hetzelfde nu: new gold account. En dat wil ik niet, ik wil een renewal!
Probeer ik de code op xbox.com, krijg ik een melding dat de code niet gebruikt kan worden. Waarom moet MS hier weer zo moeilijk mee doen. Gewoon een code is een code, niks regiogebonden zooi :(
Blijkbaar heeft het niets met Regiogebonden te maken, anders zou je nu niet een nieuw Gold Account aan kunnen maken.

Mocht je er niet uitkomen, en het echt niet werken, dan kan je me even PM-en. Probeer ik het bij mij, en als het werkt vergoed ik de kosten. Ben je in ieder geval niets kwijt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
ymmv schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:27:
[...]

De feestdagen komen eraan. In de maanden november en december worden net zoveel games en consoles verkocht als in de tien maanden ervoor. Dan is het niet zo vreemd dat veel grote releases juist in die periode worden uitgebracht.

Het is trouwens nog veel erger als je meerdere consoles hebt. Ik "moet" ook nog de toptitels van de PS3 erbij kopen zoals Uncharted en Unreal Tournament III.
nou ik doe dat niet :p

ik haal gewoon cod 4 op de ps3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

Mars18 schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:31:
[...]

nou ik doe dat niet :p

ik haal gewoon cod 4 op de ps3
Kan je dan niet beter die PS3 exlusives halen voor de PS3? CoD4 is bij uitstek een Live spel, kan je mooi je friendslist e.d. makkelijk gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand die ergens de flight stick + ace combat 6 verkoopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

Ik heb even wat vraagjes.
Ik zit er aan te denken om een "Microsoft Xbox 360 Wireless Racing Wheel" aan te schaffen voor wat race games. Nu heb ik hier een aantal vraagjes over voor degene die deze ook hebben.
- Werkt deze met alle racegames?
- Is het fijn om te gebruiken (op schoot)?
- Werkt deze op accu? of anders?
- Is de force-feedback een beetje sterk?

(Ik heb wat reviews gelezen, maar nog niet echt overtuigd)

[ Voor 7% gewijzigd door ReCreator op 25-11-2007 16:02 ]

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Laatst online: 12-09 12:38
ReCreator schreef op zondag 25 november 2007 @ 15:59:
Ik heb even wat vraagjes.
Ik zit er aan te denken om een "Microsoft Xbox 360 Wireless Racing Wheel" aan te schaffen voor wat race games. Nu heb ik hier een aantal vraagjes over voor degene die deze ook hebben.
- Werkt deze met alle racegames?
- Is het fijn om te gebruiken (op schoot)?
- Werkt deze op accu? of anders?
- Is de force-feedback een beetje sterk?

(Ik heb wat reviews gelezen, maar nog niet echt overtuigd)
Hij werkt niet met alle racegames. Maar de meeste, en vooral de recentere (1 jaar) werken wel. Van PGR3 is zelfs een speciale versie gemaakt om hem met het stuur te laten werken.

Hij kan op een accu werken, maar dan is er geen Force Feedback. Die is er alleen als je hem aan de netstroom adapter hangt, maar is wel behoorlijk sterk. En ik had ook niet verwacht dat hij op schoot lekker zou werken, maar dat doet hij dus wel.

Fijn dingetje. De spellen worden er wel lastiger van...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Niet online

ReCreator

-geen-

TranceSetter schreef op zondag 25 november 2007 @ 16:07:
[...]

Hij werkt niet met alle racegames. Maar de meeste, en vooral de recentere (1 jaar) werken wel. Van PGR3 is zelfs een speciale versie gemaakt om hem met het stuur te laten werken.

Hij kan op een accu werken, maar dan is er geen Force Feedback. Die is er alleen als je hem aan de netstroom adapter hangt, maar is wel behoorlijk sterk. En ik had ook niet verwacht dat hij op schoot lekker zou werken, maar dat doet hij dus wel.

Fijn dingetje. De spellen worden er wel lastiger van...
Ah mooi :) Bedankt.

Ik wil hem eigenlijk gaan gebruiken bij Prostreet, en PGR. Dat het lastiger wordt is alleen maar een uitdaging dacht ik zo ;)
Ga van de week maar eens even kijken waar ik hem kan kopen :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Pagina: 1 ... 8 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blijf ontopic! Reageer inhoudelijk en onderbouwd en blijf netjes!
Zoek eerst zelf voordat je iets vraagt!