als het een spel is wat microsoft uitgegeven heeft, dan kan je het opsturen en voor 10 euro krijg je dan een nieuw, krasloos exemplaar. wanneer de krassen door je eigen lompe fout komen, dan is het een hele nette service van microsoft.
assasins creed is echter van ubisoft, dat spel zou dus niet vervangen worden. ik heb het terug moeten brengen naar de free record shop, waar ze moeilijk deden omdat het niet na 24 uur was, en tevens moest ik extra moeite doen om een tegoedbon ervoor te krijgen, normaal moet je per direct iets anders uitzoeken, moet zelfs software zijn. ik moest al deze handelingen doen, omdat ik het spel direct in de xbox gestopt had. de xbox heb ik gekregen van een vriend, en die vertelde mij over het krassenprobleem, hij had het zelf met die xbox meegemaakt namelijk (heeft ook een elite gekocht later). dat is zooo jammer. ik wil hier posten hoe wreed AC op mijn xbox is, maar ik kan het gewoon niet spelen momenteel (ga geen 2e keer door al die zeik om ac te ruilen na eventuele krassen). dat is gewoon jammer, ook bioshock gaat niet erin, ik kan nu enkel de spellen spelen waar ik toen een backup van gemaakt heb (moet dual layers bestellen). even wachten dus.
ze moeten alle spellen vervangen voor 10 euro, dat komt mij al een stuk tegemoed.
ik respecteer microsofts regels dat geen geflashte xboxen online mogen, ik wil best een xbox kopen om alsnog online te gaan (ff tweakers inmaken

) al heb ik weinig online spellen. het blijft toch zo, jammer genoeg, dat ik de kat uit de boom moet kijken. als ik 300 euro uit ga geven, dan wil ik 100% garantie dat ik geen krassen krijg. die heb ik op dit moment helaas niet.
sorry als je een foutje maakte met 2,5 of 1,5 jaar, maar ik heb gewoon tevaak meegemaakt dat ik verzonnen onzin op het internet tegenkom. wikipedia