Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste
Acties:
  • 18.830 views sinds 30-01-2008

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Ik krijg pas van de week een router binnen. En heb geen gold abonnement nog.

Maar kan ik nu mijn internetkabel uit mijn PC halen, in mijn box stoppen, en dan de demo van bv call of duty downloaden?

Of is dat een kansloze missie?

(is er ergens een noobguide waar ik de beginnersinfo kan vinden? Makkelijk voor mij, en minder irritant voor jullie)

[ Voor 22% gewijzigd door Turfschipper op 22-11-2007 12:50 ]

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

stalscu schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:48:Maar kan ik nu mijn internetkabel uit mijn PC halen, in mijn box stoppen, en dan de demo van bv call of duty downloaden?
Dat kan :)

Of rechtstreeks vanuit de modem, of via Internet Connection Sharing.

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
dadj schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:44:
[...]

ik heb dat ding ook, werkt super!
Heb jij em via vga aangesloten of via 3 componenten kabel? Ik heb namelijk nog een vga kabel thuis liggen maar geen losse componentenkabel..

Verwijderd

stalscu schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:48:
Ik krijg pas van de week een router binnen. En heb geen gold abonnement nog.

Maar kan ik nu mijn internetkabel uit mijn PC halen, in mijn box stoppen, en dan de demo van bv call of duty downloaden?

Of is dat een kansloze missie?

(is er ergens een noobguide waar ik de beginnersinfo kan vinden? Makkelijk voor mij, en minder irritant voor jullie)
Je maakt gewoon een zilver abo aan, dan kun je gewoon demo´s en filmpjes downloaden, alleen multiplayer over live kan niet..
Je krijget trouwen de eerste 3(?) dagen gratis een gold abo, daarna heb je weer zilver.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ok, bedankt.

Maar ik heb de arcadepack. Daar zit toch helemaal geen harde schijf in denk ik he? Dus een demo kan ik dan ook nergens opslaan toch?

Ik neem aan dat call of duty demo groter is dan de 256 memorystick aan ruimte heeft.

• T7D_Sneezy
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 20:36
de eerste maand krijg je gratis gold

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
stalscu schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:04:
Ok, bedankt.

Maar ik heb de arcadepack. Daar zit toch helemaal geen harde schijf in denk ik he? Dus een demo kan ik dan ook nergens opslaan toch?

Ik neem aan dat call of duty demo groter is dan de 256 memorystick aan ruimte heeft.
Ja, is inderdaad groter...enige wat je op die memorystick (naast je savegames) kwijt kan zijn de arcadegames die een limiet hebben van 50 Mb.

Verwijderd

Walkman schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:07:
[...]

Ja, is inderdaad groter...enige wat je op die memorystick (naast je savegames) kwijt kan zijn de arcadegames die een limiet hebben van 50 Mb.
Er zijn grotere games, die 50mb limiet hebben ze opgerekt of de limiet is afgeschaft.

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ai, das jammer zeg. Nouja, snel een schijf erbij halen en PES 2008.

En dan ben ik er klaar voor.

Wat ik wel een beetje verneukt vind, is dat ik nu een wireless controller heb, die ik niet kan op laden.

Ik had dan ook liever 1 met draad gehad. Ik zal eens kijken of er iemand wil ruilen.

• PWM
  • Niet online

PWM

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:09:
[...]

Er zijn grotere games, die 50mb limiet hebben ze opgerekt of de limiet is afgeschaft.
250MB om precies te zijn :)
stalscu schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:11:
Wat ik wel een beetje verneukt vind, is dat ik nu een wireless controller heb, die ik niet kan op laden.
Waarom niet even het oplaad kabeltje kopen. Kost je 10,-

EDIT:

Je hebt natuurlijk ook geen accu :+

19,- dus

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxhome.nl/images/products/large/xbox360_playchargekit_500x375.jpg

[ Voor 49% gewijzigd door PWM op 22-11-2007 13:14 ]

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Omdat ik geen zin heb om midden in een PES avond met een lege controller te zitten.

Stel ik koop nog een extra controller, en dan 2 oplaadsetjes. Kan ik dan spelen en opladen tegelijk als het nodig is?

EDIT

aha, die accu vervangt de batterijen. Dat is al een heel stuk beter.

EDIT 2

nog 1 vraagje, heb je geen last van lag met zo'n draadloos ding? Want als ik ook maar het idee heb dat dat zo is, koop ik zeker nog 2 draadcontrollers.

Dat vind ik zo matig.

[ Voor 40% gewijzigd door Turfschipper op 22-11-2007 13:22 ]

• mindcre8r
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-09 15:42

mindcre8r

Tradepedia

draadloze hebben geen lag.

ik heb gewoon een laadstation met 2 xtra accus

Bears and Bulls

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
dadj schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:43:
hm, mijn samsung hd lcd tv geeft alleen zwart beeld via vga.. hij ontvangt wel een signaal maar geen beeld dus.. ;(
Dan staat de resolutie van je 360 op een resolutie die je tv niet ondersteunt. Even aansluiten op een beeldscherm en de resolutie op de native resolutie van je tv instellen.

• PWM
  • Niet online

PWM

stalscu schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:17:
Omdat ik geen zin heb om midden in een PES avond met een lege controller te zitten.

Stel ik koop nog een extra controller, en dan 2 oplaadsetjes. Kan ik dan spelen en opladen tegelijk als het nodig is?
Dat gebeurd ook niet :)

Die kabel is lang genoeg, en gaat je controller in als hij opgeladen moet worden. Je kan dus altijd gewoon doorspelen.

Als je nog een extra controller wilt, is dit de beste deal:

Afbeeldingslocatie: http://www.xboxhome.nl/images/products/large/57391.jpg

59,-, en dan heb je er meteen een laadstation bij :)

[ Voor 16% gewijzigd door PWM op 22-11-2007 13:28 ]

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Super, bedankt. En ik zie je snel bij PES online.

Verwijderd

Muthas, misschien dat je deze link van de frontpage kan meenemen in de TS, de hoe en wat betreft het herkennen van een 65nm 360
http://www.anandtech.com/gadgets/showdoc.aspx?i=3152&p=3

Verwijderd

kbloem schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:30:
[...]

Heb je kwaliteitsverlies als je via VGA gaat?
Je hebt zeker kwaliteitsverlies als je via VGA gaat. De Xbox 360 zonder HDMI aansluiting doet alleen aan dvd upscaling via de VGA aansluiting. Vanwege die reden heb ik een dure VGA kabel aangeschaft van Monster. Ik zag heel duidelijk kwaliteitsverschil tussen Component en VGA. VGA is veel vletser. De dure VGA kabel ligt dus ongebruikt in de hoek.

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:24
Michael Knight schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:29:
[...]

Klopt, afgelopen week heb ik bij een '50% op alles'-actie, verschillende games van €20/30 gekocht voor de helft van de prijs. Daar vermaak ik me erg goed mee! :)

HD-DVD drive heb ik al verschillende keren overwogen, maar nooit aangeschaft. Vooral verschillend negatieve reviews op internet zijn hiervoor verantwoordelijk. Vooral op beeldkwaliteit scoort het appaaat niet geweldig.
Dat laatste verbaast me, want de beeldkwaliteit is op mn plasma werkelijk adembenemend.

Spellen zijn idd prijzig, maar ik heb call of duty4 vorige week binnen voor €43 en blazing angels2 voor €33. Ik koop nu dus gewoon meer spellen nu ik ze uit het verre oosten laat komen.

Een zwarte dag voor mij: mn altijd betrouwbare en zeer stille xbox is overleden :(
Morgen meteen naar de game-beurs, kijken of ik daar n nieuwe kan meenemen. Wil eigenlijk een Elite met nieuw falconmoederbord, want ik wil die hdmi hebben maar zit weer met de audiodongle die dan weer niet bij de premium zit en wil de grote harde schijf ook wel voor de films huren in hd.
Helaas zijn er volgens mij nog geen Elite met 65nm.
Zit ook aan de core te denken, die zijn t nieuwst maar dan moet je ook weer de audio doen en dan later n harde schijf erbij.....moeilijk moeilijk.

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 20:26

Rival24

I'll Be Back

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:43:
[...]

Je hebt zeker kwaliteitsverlies als je via VGA gaat. De Xbox 360 zonder HDMI aansluiting doet alleen aan dvd upscaling via de VGA aansluiting. Vanwege die reden heb ik een dure VGA kabel aangeschaft van Monster. Ik zag heel duidelijk kwaliteitsverschil tussen Component en VGA. VGA is veel vletser. De dure VGA kabel ligt dus ongebruikt in de hoek.
Dat moet al wel een tijd geleden zijn want sinds Spring of Fall update heb je zogenaamde 'reference levels' waarmee je dat 'fletse beeld' kunt verhelpen. Het voordeel van VGA boven Component is dat het beeld in principe scherper zou moeten zijn, dat is het bij mij in ieder geval wel.

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ik word er nu een beetje leip van. Heeft de arcade nu wel of geen 65nm CPU?

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ferry34 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 14:49:
[...]

Dat laatste verbaast me, want de beeldkwaliteit is op mn plasma werkelijk adembenemend.

Spellen zijn idd prijzig, maar ik heb call of duty4 vorige week binnen voor €43 en blazing angels2 voor €33. Ik koop nu dus gewoon meer spellen nu ik ze uit het verre oosten laat komen.

Een zwarte dag voor mij: mn altijd betrouwbare en zeer stille xbox is overleden :(
Morgen meteen naar de game-beurs, kijken of ik daar n nieuwe kan meenemen. Wil eigenlijk een Elite met nieuw falconmoederbord, want ik wil die hdmi hebben maar zit weer met de audiodongle die dan weer niet bij de premium zit en wil de grote harde schijf ook wel voor de films huren in hd.
Helaas zijn er volgens mij nog geen Elite met 65nm.
Zit ook aan de core te denken, die zijn t nieuwst maar dan moet je ook weer de audio doen en dan later n harde schijf erbij.....moeilijk moeilijk.
Wat moet je met de audio doen dan? En je kan toch gewoon de harde schijf gebruiken die je nu nog van je kapotte 360 hebt?

Edit: OK 7(8)7

• pagani
  • Niet online
Gebruik toch eens de editknop 8)7

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

kbloem schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:52:
Ik word er nu een beetje leip van. Heeft de arcade nu wel of geen 65nm CPU?
Volgens mij heeft niet alle arcade's een 65nm CPU

Programmer - an organism that turns coffee into software.

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:18

TheVMaster

Moderator WOS
Gaat iemand nog fanatiek gamen aankomend weekend ?

Afbeeldingslocatie: http://blog.hznet.nl/wp-content/uploads/2007/11/image8.png

Meer info vind je op de Xtival '07 pagina. Naast competities kun je ook 3 dagen gratis gebruik maken van XBOX Live :)

[ Voor 15% gewijzigd door TheVMaster op 22-11-2007 16:38 ]

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Enkel Nederland :(

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Verwijderd

Rival24 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:23:
[...]

Dat moet al wel een tijd geleden zijn want sinds Spring of Fall update heb je zogenaamde 'reference levels' waarmee je dat 'fletse beeld' kunt verhelpen. Het voordeel van VGA boven Component is dat het beeld in principe scherper zou moeten zijn, dat is het bij mij in ieder geval wel.
Het is een paar weken geleden. De DVD was wel te bekijken, maar het Dashoard en de Games waren erg flets. Zijn de reference levels iets, wat ik handmatig kan instellen of gaat dit automatisch?
Ik ga zometteen nog even testen.

• rockmanz
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 20:29:
[...]

Het is een paar weken geleden. De DVD was wel te bekijken, maar het Dashoard en de Games waren erg flets. Zijn de reference levels iets, wat ik handmatig kan instellen of gaat dit automatisch?
Ik ga zometteen nog even testen.
Dit moet je handmatig instellen. Eerst naar de Dashboard->systems tab->console settings->display->reference levels
Zelf moet je wel even kijken welke instelling het beste resultaat geeft.

Verwijderd

ligt het aan mij of ben ik gebanned van xboxlive?

heeft hier nog iemand last van?

• Ferry34
LuCarD schreef op donderdag 22 november 2007 @ 09:34:
[...]

Heb je dan geen problemen met de regio settings?

btw. in Canada kan je een elite kopen voor 350€ :X ( regio 1 )

Is dat een probleem als je dat doet, mbt Live en garantie? Voor spellen is het geen probleem die haal je gewoon ook uit het buitenland.
[edit]
Komt nog 120 E shipping bij :( dus niet interresant
Je moet erop letten dat je een game koopt die jij kan afspelen op een xbox uit Nederland en die leest PAL. Overigens zijn games bestemd voor Australie ook PAL.
Er zijn bijv games die alleen in de USA afgespeeld kunnen worden (NTSC) of Azie (NTSC-U/C) en die doen het dus niet op jouw xbox!
Maarrrrr (en nu wordt t interessant) er zijn ook games die regiovrij zijn en dus op iedere xbox kunnen. Kijk maar s op deze link

http://www.play-asia.com/paOS-14-71-fc-49-en.html

Soms staat er bij PAL een vraagteken en dan moet die nog getest worden en kan je m dus beter niet bestellen. Soms staat er n teken dat die t niet op PAL doet, maar de games op deze link zijn dus regiovrij.

Ik heb dus vorige week call of duty 4 binnen (€43 incl verzend) en die blazing angels2 (€33 incl verzend). Call of duty was een australische game en dus gewoon PAL, blazing is regiovrij. Er staat dus NTSC op maar hij speelt m gewoon af.
Verzending duurt ongeveer 5-8 dagen. Geen meerdere tegelijk bestellen want dan gaat de douane er naar kijken en moet je btw betalen.
Ik ben er ook voor om de middenstand in mn eigen stad te steunen maar dit verschil is echt te gek voor woorden. Mij zien ze niet meer voor games in de stad.

• Ferry34
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 22:39:
ligt het aan mij of ben ik gebanned van xboxlive?

heeft hier nog iemand last van?
Is die omgebouwd dan? :(

Verwijderd

ja.. maar de bans zijn nu toch alleen in the us?

• Dennahz
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11-09 23:34

Dennahz

Life feels like hell should.

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 22:45:
[...]

Nee hoor, gewoon wereldwijd en puur willekeurig. :)

Twitter

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 22:45:
[...]

Nee, lekker voor je :)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

hmm ik krijg: some profiles could not be signed in to xbox live. there may be a netwerk problem or a profile that is not valid. test your connection or recover your profile from xbox live.

kortom.. BANNED!!!

maarjah ik zit er niet zo mee omdat ik nooit online speel maar ik vind het wel flauw van Microsoft.

Er zijn genoeg mensen die een illegale versie van xp of vista gebruiken en die kunnen hem gewoon blijven gebruiken maar bij de xbox360 is het BASTA.

ik wilde het eigenlijk niet zo ver laten komen maar ik moet deze xbox360 nu opofferen aan de wetenschap door me te verdiepen in het hard downgraden etc.

Nogmaals bedankt Microsoft.

Mars18: lekker voor me? het interesseert me echt niet en het time attack gebeuren is een veel leukere uitdaging voor me :)

Lang leve de pc.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 23:35 ]

• VantageR
  • Niet online
2007's biggest free gaming event?
Volgens mij zijn ze ff vergeten dat je hiervoor wel een xbox 360 + games hebt moeten aanschaffen. :P

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
Dit soort dingen horen niet thuis op GoT. Probeer het niveau wat omhoog te krikken.

[ Voor 88% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 23:36 ]

Verwijderd

Minnema schreef op donderdag 22 november 2007 @ 23:15:
Hey zit ik nou nog op Neogaf of is dit wel Tweakers? :P

[...]

Wauw, jij hebt het wel flink te pakken of niet. Je voelt je genaaid door Microsoft omdat ze jouw omgebouwde console afsluiten van hun netwerk. Ja, ik snap inderdaad niet waar ze het lef vandaan halen. 8)7
lees dat stuk eerst even goed, illegale versies van windows xp en vista is ok maar een aangepaste firmware op je dvd drive is meteen basta. (ohja voor alle fans.. aub niet de stomme regels uit de voorwaarden enz gaan oplezen van.. ja maar het is een spelcomputer en blijft eigendom van de producent en die bepalen wat erop mag enz enz. NEE ik heb dat ding gekocht en ik bepaal wat ik ermee doe)

Ik begrijp het wel hoor maar het is toch flauw van ze.. maar nogmaals.. opofferen aan de wetenschap is ook altijd leuk.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2007 23:23 ]

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:16
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 23:21:
[...]

lees dat stuk eerst even goed, illegale versies van windows xp en vista is ok maar een aangepaste firmware op je dvd drive is meteen basta. (ohja voor alle fans.. aub niet de stomme regels uit de voorwaarden enz gaan oplezen van.. ja maar het is een spelcomputer en blijft eigendom van de producent en die bepalen wat erop mag enz enz. NEE ik heb dat ding gekocht en ik bepaal wat ik ermee doe)

Ik begrijp het wel hoor maar het is toch flauw van ze.. maar nogmaals.. opofferen aan de wetenschap is ook altijd leuk.
Op de valreep toch nog een mooie dag vandaag ;) Nou weet ik dat mijn 40€ per game nog goed besteed wordt ook :P

Overigens: Live is een service van Microsoft en daar mogen zij mee doen wat ze willen, namelijk; het bannen van *knip* Blijf netjes! personen zoals jij.

[ Voor 15% gewijzigd door Crash op 23-11-2007 10:01 ]

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 23:21:
[...]

HIer een iemand met een psp (ja met custom firmware en een shitload aan games! En een ps3 met legale spellen) Ik lach je daadwerkelijk uit. GEWELDIG, sneu voor je.

Het is niet anders en je weet het van te voren dat je fout zit. Ga dan niet zo stakkerig doen. Geef die Xbox maar iemand, die hem wel waard is!

Verwijderd

*knip* Dit hoort niet thuis in dit topic.

[ Voor 93% gewijzigd door Crash op 23-11-2007 10:02 ]

Verwijderd

*knip*
Zie ^^^

[ Voor 96% gewijzigd door Crash op 23-11-2007 10:02 ]

• HendrikN
*knip*
Dit hoort niet thuis in dit topic.
ja ik lach jouw ook uit omdat je met en psp met custom firmware om de maand de psp opnieuw moet flashen, anders kan je de nieuwere games niet spelen die je download en WAT NIET MAG.
In het geval van de PSP weet ik niet of het niet mag, er is genoeg legale homebrew software te verkrijgen.

[ Voor 65% gewijzigd door Crash op 23-11-2007 10:02 ]

Verwijderd

*knip*

[ Voor 96% gewijzigd door Crash op 23-11-2007 10:03 ]

• Mars18
1x zeggen dat je geband bent is wel genoeg

[ Voor 48% gewijzigd door Crash op 23-11-2007 10:03 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Deniax
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 27-08 10:29
*knip*
Reageer inhoudelijk of reageer niet.

[ Voor 82% gewijzigd door Crash op 23-11-2007 10:03 ]

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
*knip*

[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 23-11-2007 10:03 ]

• HendrikN
*knip*

Ontopic: Ben ik de enige in de hele wereld die Halo 3 weinig aan heeft gevonden? CoD4 won het veel vaker in de race om het DVD-laatje van de 360. Singleplayer vond ik veel intenser, langer, moeilijker, en epischer. En multiplayer laat me ook vrij koud eigenlijk. Terwijl die van CoD me nog dagelijks kan boeien.

[ Voor 25% gewijzigd door Crash op 23-11-2007 10:04 ]

• Mars18
HendrikN schreef op donderdag 22 november 2007 @ 23:43:
[...]

*knip*

Ontopic: Ben ik de enige in de hele wereld die Halo 3 weinig aan heeft gevonden? CoD4 won het veel vaker in de race om het DVD-laatje van de 360. Singleplayer vond ik veel intenser, langer, moeilijker, en epischer. En multiplayer laat me ook vrij koud eigenlijk. Terwijl die van CoD me nog dagelijks kan boeien.
Ik moet de SP nog spelen van Halo 3, online al 3 weken niet echt gespeeld. omdat die echt sloom is in vergelijking met Resistance online :D

[ Voor 2% gewijzigd door Crash op 23-11-2007 10:04 ]

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
vooralsnog nog niet gebanned :D
en ik blijf vooralsnog bij mijn standpunt, de xbox games zijn gewoon schandalig te duur
( heb wel guitar hero 3 gepreorderd) :p plus straks rockband voor 169 euro?

[ Voor 10% gewijzigd door nnndoh op 22-11-2007 23:45 ]

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 23:34:
[...]

ja ik lach jouw ook uit omdat je met en psp met custom firmware om de maand de psp opnieuw moet flashen, anders kan je de nieuwere games niet spelen die je download en WAT NIET MAG.

en ik weet zeker dat als er wat was voor je ps3 je dit ook had gedaan.
Ik heb al maanden dezelfde custom firmware erop staan. Ik gebruik veel homebrew en ja zelfs super nintendo emu's. Helemaal te gek. Shitload aan spellen, dat ik de nieuwste spellen toch eerst niet hoef hahaha.

*knip*
Blijft netjes!

[ Voor 5% gewijzigd door Crash op 23-11-2007 10:05 ]

• Mars18
Donderdag 22 november 2007 - Een tijd geleden hebben kenners een bericht naar buiten gebracht waarin ze lieten weten dat Halo 3 volgens hun niet “High Definition” is. Het bericht werd onderbouwd met allerlei ingewikkelde verklaringen, die we je hier even zullen besparen.

Maar het stopt niet bij Halo 3 want vandaag bereikte ons het bericht dat, volgens dezelfde experts, ook Call of Duty 4: Modern Warfare niet in High Definition op je beeldscherm wordt getoond. Volgens de kenners draait deze game namelijk op 600p, in plaats van de, High Definition, standaard: 720p.

Of de berichten waar zijn laten we even in het midden. Opmerkelijk zijn ze wel, want hiermee wordt beweerd dat Halo 3 en Call of Duty 4, beide toptitels, niet het maximale uit je Xbox 360 halen.

• HendrikN
Mars18 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 23:48:
Donderdag 22 november 2007 - Een tijd geleden hebben kenners een bericht naar buiten gebracht waarin ze lieten weten dat Halo 3 volgens hun niet “High Definition” is. Het bericht werd onderbouwd met allerlei ingewikkelde verklaringen, die we je hier even zullen besparen.

Maar het stopt niet bij Halo 3 want vandaag bereikte ons het bericht dat, volgens dezelfde experts, ook Call of Duty 4: Modern Warfare niet in High Definition op je beeldscherm wordt getoond. Volgens de kenners draait deze game namelijk op 600p, in plaats van de, High Definition, standaard: 720p.

Of de berichten waar zijn laten we even in het midden. Opmerkelijk zijn ze wel, want hiermee wordt beweerd dat Halo 3 en Call of Duty 4, beide toptitels, niet het maximale uit je Xbox 360 halen.
Mooi, geeft alleen maar aan dat het nog mooier kan dus ;)

Ik vind CoD er namelijk erg strak uitzien

Verwijderd

Weet niet waar je dat artikeltje vandaan plukt maar zinnen als 'niet het maximale uit je Xbox 360 halen' vind ik zo dwaas. Ze halen juist wel het uiterste uit de hardware (met hun software !), anders hadden ze immers wel op een hogere resolutie kunnen renderen. Dat doen ze niet om meer grafische effecten te kunnen gebruiken. Daarbij is 720p ook helemaal niet dè HD standaard, daarna komt 1080p en zelfs hogere resoluties vallen onder de noemer High Definition.

dit is ook al een paar keer hier langsgekomen volgens mij

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Klopt, zelfs HD Ready is geen officiële standaard, terwijl hier vaak HDCP icm. 720p mee wordt bedoeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 23:58:
Weet niet waar je dat artikeltje vandaan plukt maar zinnen als 'niet het maximale uit je Xbox 360 halen' vind ik zo dwaas. Ze halen juist wel het uiterste uit de hardware (met hun software !), anders hadden ze immers wel op een hogere resolutie kunnen renderen. Dat doen ze niet om meer grafische effecten te kunnen gebruiken. Daarbij is 720p ook helemaal niet dè HD standaard, daarna komt 1080p en zelfs hogere resoluties vallen onder de noemer High Definition.

dit is ook al een paar keer hier langsgekomen volgens mij
http://www.xbox360only.nl/nieuwsitem.php?nid=9518

;)

prima zoals het nu gaat voor me met consoles.

Ik heb nu 360 en PS 3.

Met kerst ga ik PGR 4 en COD 4 halen, zo zin in COD 4 , als ik al die verhalen van jullie hoor online :+

Daarnaast speel ik nu over PS 3 en 360 verdeeld,
PES 2008, Resistance, Motorstorm, FIFA 08, Halo 3, Forza Motorsport 2, NFS Most Wanted,
En beeld is lekker mooi op Samsung HD TV.

Helaas maar zo weinig tijd, 2 weken vrij in december _/-\o_

En op 31 dec, zoals laatste 2 jaar gewoon tot savonds heel de dag spelen op Xbox en PS 3, en maar oliebollen eten >:)

2 jaar terug op 31 dec met hele grote groep nederlanders gingen we Ghost Recon 2, Summit Strike online spelen prachtig :)

[ Voor 9% gewijzigd door Mars18 op 23-11-2007 00:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
NOpe..heel Europa (althans 'k heb er op m'n blog een hele batterij linkjes naar oa. de Spaanse, Italiaanse, Duitse en Franse xbox pagina staan duss....)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ehm, het is v*rdomme mijn recht om mijn xbox gemodificeerd te hebben!
microsoft breng het meest crappy product van 2005 en alle navolgende jaren uit: xbox360. (vista daargelaten, ik heb het even over hardware)

onderbouwing: verschillende dvds zijn door mijn horizontaal liggende xbox bekrast.
assasins creed, origineel gekocht omdat ik de goede spellen zeker betaal, na enkele uren spelen: read error. wat blijkt, krassen. kansloos!!!!!!
laat microsoft maar eerst een fatsoenlijk product leveren, oh w8, dat hebben ze nog nooit gedaan. alles wat ze uitbrengen is zowat geteisterd door hardware fouten en eindeloze bugs. de 360 is echt geen uitzondering hierop.

dus laat die crappy 360 maar alle dvd-r's opeten. ik spoel mogelijk slechts 4 euro (prijs dvd-r DL) door het toilet wanneer ik een backup erinstop. in plaats van de 64 euro kostende assasins creed. gelukkig heb ik laatstgenoemde kunnen ruilen bij de free record shop. maar ik stop NOOIT meer een origineel spel in die afgeragde failure van een console. zo dat is eruit :D
het moet ons recht zijn om backups te maken en deze af te spelen zolang microsoft geen fatsoenlijke xbox op de markt kan zetten. goede spellen kocht, en koop ik altijd, maar niet om ze te laten bekrassen door de boeing 360.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 00:16:
microsoft breng het meest crappy product van 2005 en alle navolgende jaren uit: xbox360. (vista daargelaten, ik heb het even over hardware)

onderbouwing: verschillende dvds zijn door mijn horizontaal liggende xbox bekrast.
assasins creed, origineel gekocht omdat ik de goede spellen zeker betaal, na enkele uren spelen: read error. wat blijkt, krassen. kansloos!!!!!!
laat microsoft maar eerst een fatsoenlijk product leveren, oh w8, dat hebben ze nog nooit gedaan. alles wat ze uitbrengen is zowat geteisterd door hardware fouten en eindeloze bugs. de 360 is echt geen uitzondering hierop.

dus laat die crappy 360 maar alle dvd-r's opeten. ik spoel mogelijk slechts 4 euro (prijs dvd-r DL) door het toilet wanneer ik een backup erinstop. in plaats van de 64 euro kostende assasins creed. gelukkig heb ik laatstgenoemde kunnen ruilen bij de free record shop. maar ik stop NOOIT meer een origineel spel in die afgeragde failure van een console. zo dat is eruit :D

het moet ons recht zijn om backups te maken en deze af te spelen zolang microsoft geen fatsoenlijke xbox op de markt kan zetten. goede spellen kocht, en koop ik altijd, maar niet om ze te laten bekrassen door de boeing 360.
je hoeft geen xbox te spelen hoor :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Reageer inhoudelijk en netjes of reageer niet!

[ Voor 125% gewijzigd door Crash op 23-11-2007 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS

Sjongejonge wat een gelul! Al die gastjes die zeuren over krassen..tja...jij kunt niet meer terug met je box..je hebt hem gemod! Als je er zo'n last van hebt moet je gewoon met Microsoft bellen en niet hier zo lopen zeiken.

Volgens mij zijn er genoeg mensen die nog nooit last gehad hebben van krassen (incl. mezelf)....dus last van krassen --> ga zeiken bij Microsoft ipv het als excuus te kunnen gebruiken om je box te modden! En ja er zit nog gewoon garantie op (3 jaar als ik het goed heb)...

offtopic:
Enneh..er is niets mis met Vista btw ;) ook dat draait hier al sinds vorig zomer perfectos

[ Voor 4% gewijzigd door TheVMaster op 23-11-2007 00:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*
Dit soort reacties horen niet in dit topic thuis.

[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 23-11-2007 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*
Zie ^^^

[ Voor 95% gewijzigd door Crash op 23-11-2007 10:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, je hebt het recht om een dvd-r te gebruiken om je spelletje te spelen, mits jij deze zelf hebt gemaakt..
En misschien heb je het recht om je 360 aan te modden op welke wijze dan ook, maar Microsoft heeft ook het recht om jouw, omwille van de aanpassingen aan de console, de toegang te weigeren tot live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*
Blijf ontopic.

[ Voor 85% gewijzigd door Crash op 23-11-2007 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daandegoeiste
  • Registratie: November 2003
  • Niet online
*knip*
Dit hoort niet in dit topic thuis

[ Voor 88% gewijzigd door Crash op 23-11-2007 10:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Laten we aub deze discussies niet meer voeren. Je blijft toch altijd mensen die ombouwen als het kan. Verschillende mentaliteit zullen we maar zeggen. Zo hou je ook altijd inbrekers, moordenaars, regelneven, moraalridders etc.

Ik stoor me persoonlijk ook aan modders maar weet dat het geen zin heeft om er tegenin te gaan. Dus ik zou zeggen laat ze lekker, zolang ze hier niet komen klagen over hun xbox die het niet meer doet of omdat ze gebanned zijn.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 23:34:
[...]

Wie zegt dat dat niet mag?
Er staat niet in de handleiding: Gij zult geen onofficiele firmware op de PSP zetten.
Enige wat gebeurd is dat je garantie vervalt, ze gaan je heus niet aanklagen.

En iedere maand opnieuw de firmware eropzetten?
Hahaha dacht het niet, de custom firmwares kunnen namelijk doen alsof ze een hogere firmware zijn :P
Ik heb nog steeds 3.40 (OE natuurlijk)

Maareh ontopic:
Ik ben al mijn nachtrust aant kwijtraken aan Assassin's Creed, wat een verslavend spel!

[ Voor 10% gewijzigd door ijskonijn op 23-11-2007 08:47 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
HendrikN schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 00:00:
Klopt, zelfs HD Ready is geen officiële standaard, terwijl hier vaak HDCP icm. 720p mee wordt bedoeld.
Nou, dat is natuurlijk ook niet waar.
Hd-ready is wel een officiele standaard, terwijl full hd dit lange tijd niet was. Sinds kort is hd-ready 1080p ook een officiele standaard.

http://www.hardware.info/...eert_HD_Ready_1080p_norm/
(de nieuwe full hd norm)

http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/hd-ready/
(de hd-ready norm met n link naar de officiele site met alle voorwaarden)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ferry34 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:37:
[...]

Nou, dat is natuurlijk ook niet waar.
Hd-ready is wel een officiele standaard, terwijl full hd dit lange tijd niet was. Sinds kort is hd-ready 1080p ook een officiele standaard.

http://www.hardware.info/...eert_HD_Ready_1080p_norm/
(de nieuwe full hd norm)

http://www.hdtvnieuws.nl/hdtv/hd-ready/
(de hd-ready norm met n link naar de officiele site met alle voorwaarden)
Wat raar joh. Komt er voor Full-HD ook weer een nieuwe norm dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Of was het dan Full-HD dat geen officiële standaard is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 10-09 19:21
Modbreak:Gelieve de discussie over modchips te staken. Deze is al vele malen eerder gevoerd en loopt steeds op hetzelfde uit: het vervuilen van dit topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Het lijkt erop dat Full-HD en HD-Ready nu dus gewoon precies hetzelfde is. HD-Ready moet nu ook native 1080p kunnen ondersteunen. Lekker wazig.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErnstH
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Mars18 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 23:48:

Ik meen dat ze allebei op 1024*600 draaien (of rond die resolutie). De reden hiervoor is de 10 MB EDRAM waarin de framebuffer gepast moet worden. Als dit niet past dan moet elk frame in meerdere delen gerendered worden (tiling), wat leidt tot een hogere overhead. Halo3 gebruikt een apart lighting algoritme, waardoor een 1280x720 framebuffer niet past, CoD4 gebruikt 2xAA. Om de noodzaak tot tilen te vermijden zorgen veel developers daarom (helaas) dat de framebuffer gewoon in de 10 MB past.

Zie ook http://forum.beyond3d.com/showthread.php?t=43330

[ Voor 4% gewijzigd door ErnstH op 23-11-2007 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kbloem schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:12:
Het lijkt erop dat Full-HD en HD-Ready nu dus gewoon precies hetzelfde is. HD-Ready moet nu ook native 1080p kunnen ondersteunen. Lekker wazig.....
Dat niet. HD-ready is gewoon hetzelfde gebleven. 1080p (full HD) is nu alleen ook erkent als officele standaard. HD ready moet 720p en 1080i ondersteunen. Full HD moet 1080p ondersteunen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu Assasins Creed niet werkt bij mij ( freezes ) wil ik gaan kijken voor een nieuwe game. Ik kom er alleen niet uit. Het word COD4 of Gears Of War. Ik heb GOW nooit gespeeld en lijkt me wel vet. Halo 3 en Orange Box behoren al tot mijn collectie. Wie trekt mij over de streep? Ik hoor van veel mensen dat GOW toch een must-have moet zijn, maar dat is COD4 ook volgens mijn :)

Ben alleen bang voor de besturing van COD4. Dit haal je dus niet uit een trailer etc. Misschien kan iemand mij vertellen hoe de game-play is van COD4?

Oow, en COD4 is "maar" 50 euro bij Media Markt en GOW 64 euro :)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rockmanz schreef op donderdag 22 november 2007 @ 21:14:
[...]

Dit moet je handmatig instellen. Eerst naar de Dashboard->systems tab->console settings->display->reference levels
Zelf moet je wel even kijken welke instelling het beste resultaat geeft.
Nou, gisteravond weer even aangesloten via VGA, maar de verschillende reference levels halen het niet bij de kwaliteit dit ik krijg als ik mijn Xbox 360 via Component aansluit.Voor mij geen VGA meer dus.
Ik heb overigens een 42inch Plasma van Panasonic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
*knip*
Zie mijn modbreak hier vlak boven :)

[ Voor 97% gewijzigd door Crash op 26-11-2007 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:34:
Nu Assasins Creed niet werkt bij mij ( freezes ) wil ik gaan kijken voor een nieuwe game. Ik kom er alleen niet uit. Het word COD4 of Gears Of War. Ik heb GOW nooit gespeeld en lijkt me wel vet. Halo 3 en Orange Box behoren al tot mijn collectie. Wie trekt mij over de streep? Ik hoor van veel mensen dat GOW toch een must-have moet zijn, maar dat is COD4 ook volgens mijn :)

Ben alleen bang voor de besturing van COD4. Dit haal je dus niet uit een trailer etc. Misschien kan iemand mij vertellen hoe de game-play is van COD4?

Hrrm, lastig dilemma. GoW is een must-have, maar eigenlijk is de gameplay vergelijkbaar met CoD4 (veelvuldig gebruik maken van cover en vanuit cover of door flanken je vijand pakken) CoD4 ziet er wat beter uit, al is GoW ook prachtig. Ik denk dat je gewoon de keuze moet maken of je een realistische shooter wil (CoD4) of aliens wil knallen (GoW).

Qua single/multiplayer maakt het niet uit. De singleplayer van beiden is kort maar intens, de multiplayer is super voor beiden. Wel is de achievementreeks voor GoW bijna helemaal gericht op multiplayer, waar CoD4 aklleen voor singeplayer achievements geeft, maar dat moet je maar net interesseren. Wél heeft CoD4 interne achievements in multiplayer (marksman voor een bepaalde gun etc.), dus dat maakt weer wat goed.

[ Voor 16% gewijzigd door pagani op 23-11-2007 10:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pfff, moeilijke keuze. Ik vind het allebij echt top-games. Zowel SP als MP zijn ze beide fantastisch en je kan er echt vele game-uurtjes uithalen. Ik zou denk ik dan toch voor COD4 gaan. 50 euro is een mooie prijs. Qua MP is COD4 iets uitgebreider dan GOW. Veel verschillende modes, en het hele customizen van je class is ook erg leuk. Ook de online matchmaker van COD4 is beter dan GOW.

Singleplayer duren ze beide niet lang (speel ze op een hoge moeilijkheidgraad om het te rekken) maar wat een beleving zeg... echt super ! De gameplay van COD4 komt overeen met de vorige delen (het blijf natuurlijk COD), alleen dan in de moderne tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:43:
[...]

Hrrm, lastig dilemma. GoW is een must-have, maar eigenlijk is de gameplay vergelijkbaar met CoD4 (veelvuldig gebruik maken van cover en vanuit cover of door flanken je vijand pakken) CoD4 ziet er wat beter uit, al is GoW ook prachtig. Ik denk dat je gewoon de keuze moet maken of je een realistische shooter wil (CoD4) of aliens wil knallen (GoW).

Qua single/multiplayer maakt het niet uit. De singleplayer van beiden is kort maar intens, de multiplayer is super voor beiden. Wel is de achievementreeks voor GoW bijna helemaal gericht op multiplayer, waar CoD4 aklleen voor singeplayer achievements geeft, maar dat moet je maar net interesseren. Wél heeft CoD4 interne achievements in multiplayer (marksman voor een bepaalde gun etc.), dus dat maakt weer wat goed.
Ik denk toch meer realistischer. What about Ghost Recon Advanced Warfighter 2?

Gameplay movies op Gamespot zien er best goed uit:

http://www.gamespot.com/v...ighter-2-gameplay-movie-1

Edit: Een game kiezen als je geen voorkeur hebt is echt lastig. Het is toch 65 euro wat je neer moet leggen en je wil de "juiste" keuze maken. De meeste top games heb ik al in bezit denk ik:

- Halo 3
- Bioshock
- Collin MC Rae DiRT
- Orange Box
- Assasins Creed

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:31:
[...]

Dat niet. HD-ready is gewoon hetzelfde gebleven. 1080p (full HD) is nu alleen ook erkent als officele standaard. HD ready moet 720p en 1080i ondersteunen. Full HD moet 1080p ondersteunen.
HD ready and HDTV 1080p

An updated spec of the standard was introduced in summer 2007. For a display to bear the HD Ready 1080p logo it must:

* have minimum native resolution of 1920x1080 pixels

* receive, process (pass through) and display video signals of 1920x1080 @24,50 and 60 hz

* display them at native or higher refresh rates.

Not all Full HD tv sets qualify for this logo.

Additionally, devices that carry the HDTV 1080p logo must be able to decode compressed 1080p video.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kbloem schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 11:05:
[...]

HD ready and HDTV 1080p

An updated spec of the standard was introduced in summer 2007. For a display to bear the HD Ready 1080p logo it must:

* have minimum native resolution of 1920x1080 pixels

* receive, process (pass through) and display video signals of 1920x1080 @24,50 and 60 hz

* display them at native or higher refresh rates.

Not all Full HD tv sets qualify for this logo.

Additionally, devices that carry the HDTV 1080p logo must be able to decode compressed 1080p video.
Dat bedoelde ik dus, alleen heet het blijkbaar HD Ready 1080p op de sticker i.p.v. Full HD. Het blijft een andere standaard dan de normale HD-ready standaard. HD-Ready hoeft dus niet opeens native 1080p te ondersteunen zoals jij eerder poste.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 11:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Ok, ik dacht juist dat de hele norm hd-ready aangepast was naar 1080p aangezien Full-HD geen officiele norm was en ze nu bezig zijn met een hd resolutie van 7680x4320......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kbloem schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 11:25:
Ok, ik dacht juist dat de hele norm hd-ready aangepast was naar 1080p aangezien Full-HD geen officiele norm was en ze nu bezig zijn met een hd resolutie van 7680x4320......
Dat zou niet echt logisch zijn. Alle HD-ready tv's zouden dan opeens niet meer HD-ready zijn aangezien ze geen 1080p ondersteunen. Alle full-HD's zouden dan opeens wel HD-ready zijn. M.a.w. de zaken worden omgedraaid.

Persoonlijk ben ik van mening dat voor thuisgebruik 720p al meer dan genoeg is. Kijk een Pixar film op 720p en je weet niet wat je meemaakt. Dat geeft wel aan dat 720p voldoende is om prachtige plaatjes op je beeldscherm te tonen en dus echt geen bottleneck hoeft te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:54:
[...]
Edit: Een game kiezen als je geen voorkeur hebt is echt lastig. Het is toch 65 euro wat je neer moet leggen en je wil de "juiste" keuze maken. De meeste top games heb ik al in bezit denk ik:

- Halo 3
- Bioshock
- Collin MC Rae DiRT
- Orange Box
- Assasins Creed
Dat zijn de topgames van dit moment, maar Dead Rising en R6:Vegas zijn ook topgames en die kan je al vinden voor €30.

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 11:38:
[...]

Dat zou niet echt logisch zijn. Alle HD-ready tv's zouden dan opeens niet meer HD-ready zijn aangezien ze geen 1080p ondersteunen. Alle full-HD's zouden dan opeens wel HD-ready zijn. M.a.w. de zaken worden omgedraaid.

Persoonlijk ben ik van mening dat voor thuisgebruik 720p al meer dan genoeg is. Kijk een Pixar film op 720p en je weet niet wat je meemaakt. Dat geeft wel aan dat 720p voldoende is om prachtige plaatjes op je beeldscherm te tonen en dus echt geen bottleneck hoeft te zijn.
Ben ik met je eens. Die pixar films knallen echt van je scherm af. Maar hoeveel geld was je 15 jaar geleden bereid neer te leggen voor een stereo tv? Ik zie dat UHDTV wel zitten straks op mn xbox 4 of ps5 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yzf1kr
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 17:22
kbloem schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 11:25:
Duidelijk klok en klepel verhaal dus.

Je hebt nu HD-Ready en HD-ready 1080p: 2 verschillende HD-ready standaarden.

Lees meer op de officiele website hier

https://www.facebook.com/hausbrandeck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ondanks dat crash er op heeft geantendeerd ga ik toch mee in deze discussie (sorry voor al het werk en sorry voor de mensen die dit bericht niet willen lezen, als het wordt geknipt begrijp ik het ;) ).. maar de vergelijking
Ferry34 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:36:
[...]

Toen mn vorige mobieltje na 2 jaar kapot ging, ben ik ook naar de winkel gegaan om te kijken of ze iets konden doen. Ze lachen je in je gezicht uit, nee meneer, u moet een nieuwe kopen.
Ben ik diezelfde nacht naar de winkel gegaan om een baksteen door de ruit te gooien en een ander mobieltje te stelen? Moeten ze maar een goed werkend product leveren!? Natuurlijk niet.
is toch daadwerkelijk belachelijk. Een betere vergelijking is dat je zelf dat mobieltje maakt en dat je daarna een van de diensten die de mobiele telefoon aanbiedt niet meer kan gebruiken.
Alle gegevens (naam adres telefoonnummer, google is my friend) heb ik toen naar zowel Microsoft alsook de winkel waar hij deze gekocht had opgestuurd. Ze hebben me beide gebeld en bedankt! Hoppa! >:)
En vind jij jezelf nu stoer? Ik vind dit typisch een geval het verlagen naar iemand anders zijn niveau, maar goed dat is mijn persoonlijke mening. Hopelijk doe je dit ook bij illegale software (mocht jij dit een waardeloze vergelijking vinden zeg het maar..) bij mensen uit je directe omgeving of misschien zelf bij je zelf. Ik ken echter maar weinig mensen die dit doen (op één agent na die zijn eigen vrouw bekeurde voor het niet dragen van een gordel)

(hopelijk gaat de discussie over het modden inderdaad niet lang door) |:( :'(

Om het toch een beetje ontopic te houden:
@ Johnny

er zijn veel oude topgames die nu voor een goede prijs te koop zijn.
Als je de nieuwere games wilt ben je inderdaad een smak geld kwijt, kijk in dit en andere fora als je wilt weten waar de aanbiedingen zijn ;)

Je kan er ook voor kiezen om 2ehandsgames te kopen (voor mensen die bijv. Bio al uit hebben gespeeld en hem dus retour hebben gedaan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CoD4 en GoW zijn beide visuele pareltjes, en beide is het een beetje cover zoeken, stukje grond innemen en weer cover zoeken..
Ik zou zelf voor CoD4 gaan, maar dat komt omdat ik GoW niets aan vond, wel heel erg mooi..

De besturing van CoD4 is top.. gewoon normaal eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

[...]

Helaas is ook mijn box eergisteren, na 2.5 jaar trouwe dienst overleden. Hij wordt netjes opgehaald en kosteloos gemaakt en weer teruggezonden. Toen mn vorige mobieltje na 2 jaar kapot ging, ben ik ook naar de winkel gegaan om te kijken of ze iets konden doen. Ze lachen je in je gezicht uit, nee meneer, u moet een nieuwe kopen.
-toch even een kleine edit- dit klopt toch ook niet? Die 360 is nu toch nog geen twee jaar uit? En daarnaast volgens het wetboek heb jij recht op een deugdelijk apparaat en als jij er 'als een goed huisvader' mee omgegaan bent, dan mag je een langere levensduur van verwachten dan die 2 jaar. Ik heb het zelfde met mijn PSP die nu na 1,5 jaar geen UMD discs meer leest. Terwijl er geen krasje op zit, enkel originele spellen/films, altijd nieuwste firmware e.d.
(even een klein stukje frustratie van mijn kant ;) , maar winkels leveren _echt_ geen goede service meer buiten de fabrieksgarantie)

Verder:
Please don't feed the troll...
Negeer deze poster gewoon in zijn geheel. Er is nog nul constructieve bijdrage geleverd en alleen uitlokkende stukken tekst.

[ Voor 77% gewijzigd door Armada op 23-11-2007 12:11 ]

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Nou kijken hoe MS hierop gaat reageren, ze hebben een 360 kunnen unbannen zie
nieuws: Nieuwe Xbox 360-hack omzeilt Microsoft-ban
Als ze nu ook nog een soort keygen weten te maken kan MS eigenlijk niet meer gaan bannen

[edit] Dat is niet de goede link zie ik, de andere link is van gisteren en gaat in op de manier waarop het gedaan is, je hebt nog een 360 nodig waarvan je wat dingen kloont.

Correcte link: http://www.xbox-scene.com/

[ Voor 26% gewijzigd door MeNTaL_TO op 23-11-2007 12:38 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VanRoyal
  • Niet online
Armada schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:02:
[...]

Verder:
Please don't feed the troll...
Negeer deze poster gewoon in zijn geheel. Er is nog nul constructieve bijdrage geleverd en alleen uitlokkende stukken tekst.
Goed plan, maar zo'n figuur haalt je toch het bloed onder de nagels vandaan? Hij heeft wel mooi 40 tot 45 seconden van mijn kostbare tijd verspild...
MeNTaL_TO schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:10:
[edit] Dat is niet de goede link zie ik, de andere link is van gisteren en gaat in op de manier waarop het gedaan is, je hebt nog een 360 nodig waarvan je wat dingen kloont.
Wat is de correcte link dan?

[ Voor 26% gewijzigd door VanRoyal op 23-11-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:19
Modbreak:Dit soort vragen horen niet thuis in dit topic! En zelf zoeken is ook geen schande :o

[ Voor 81% gewijzigd door Crash op 26-11-2007 11:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik ga er nu heen en kan het je over een uur vertellen :)

Ik kijk wel even voor je.

Vriendelijk van je, maar dit soort zaken horen niet in dit topic thuis :)

[ Voor 26% gewijzigd door Crash op 26-11-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Zie PacinoAllstars in "Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 42" :N

[ Voor 83% gewijzigd door Crash op 26-11-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Modbreak:Zie PacinoAllstars in "Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 42" :N

[ Voor 90% gewijzigd door Crash op 26-11-2007 11:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij de MM in Utrecht (HC)
Normale editie: 59,95
CE: 69,95

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 15:36
weet iemand ook of midtown madness3 BC word met de xbox 360 en/of er een midtown madness 4 komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ijskonijn
  • Laatst online: 06-09 19:19

ijskonijn

Now MOVE!

yzf1kr schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 11:41:
[...]

Dat zijn de topgames van dit moment, maar Dead Rising en R6:Vegas zijn ook topgames en die kan je al vinden voor €30.
Dead Rising vind ik echt een dikke aanrader! (ben dan wel een behoorlijke horror-fan :) )

Ik zit nu alweer de uren af te tellen, ik ben echt helemaal verslaafd aan Assassin's Creed :)

Ik heb nog een vraagje trouwens:
Heb wat gezocht maar kan het niet vinden, kun je op een EU-Xbox 360 US-Xbox games spelen?
Waarom ik dit vraag:
De Xbox versie van Mortal Kombat Armageddon is hier niet gereleased, wil 'm wel online ergens bestellen maar dan wil ik wel ff weten of dit gaat...hij is Backwards Compatible dus dat zou geen probleem moeten zijn, weet alleen niet hoe dat allemaal zit met PAL en NTSC en die shit

edit:
Diep verborgen in de Midway forums heb ik het antwoord gevonden, voor de geinteresseerden:
I ordered a copy of Mortal Kombat:Armageddon NTSC Xbox version and it doesn't work in PAL Xbox, PAL Xbox 360. I've got also Xbox 360, so I bet that I don't have enough money to buy another next-gen console just for one game.
;(

[ Voor 49% gewijzigd door ijskonijn op 23-11-2007 13:50 ]

Broken out of a window in Hell... | Xbox live / PSN: ijskonijn81

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PacinoAllstars schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:29:
Weet iemand wat de prijs van guitar hero 3 is in de mediamarkt?
Guitar Hero 3 is uitverkocht bij MM in Utrecht. Heb het gevraagt en ze krijgen ze volgende week donderdag 'misschien' binnen. Ook bij E-Plaza wat ernaast zit was deze uitverkocht. Bij beide kosten de set 99,95 als ze wel op voorraad waren :)
Pagina: 1 ... 7 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blijf ontopic! Reageer inhoudelijk en onderbouwd en blijf netjes!
Zoek eerst zelf voordat je iets vraagt!