Ik heb juist een xbox omdat ik een oude pc heb, en ik het updaten van hardware helemaal zat ben.
Dat bijna geen 1 game meer uit komt die gewoon echt af is, speelt daar ook een rol in.
Alhoewel de consolegames ook die kant uit gaan.
Ik verdenk microsoft er ook van om dit expres te doen, om mensen met een arcade veplicht te stellen een harde schijf aan te schaffen, zodat wij ook een patch kunnen installeren.
Overigens: dit is nu precies de reden van mijn bezwaar tegen de consoles zoals ze nu zijn: multi media ipv puur gericht op games. Nu zitten we met gezeik van games die niet (goed) werken, off line problemen, online problemen. Is gewoon shit. Ik wil gamen zonder geziek, dat behoort nu definitief tot het verleden vrees ik.
Er zullen alleen nog maar snel afgeraffelde games uitkomen vrees ik. De EA way noem ik het maar ff. Het lijkt mooi, maar zit vol met bugs, exploits, stuttering, errors etc etc.
En idd, ik zit op de bank met een toetsenbord en muis, ook als ik een shooter op PC speel. En wat is nou de moeite, dat is toch een fluitje van een cent om een optie voor gebruik van toetsenbord en muis ingame te brengen?
[
Voor 27% gewijzigd door
Turfschipper op 26-11-2007 19:48
]