Het Xbox 360 ervaringen Topic - Deel 42 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste
Acties:
  • 18.828 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TranceSetter
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 12-09 12:38
ReCreator schreef op zondag 25 november 2007 @ 16:09:
[...]

Ah mooi :) Bedankt.

Ik wil hem eigenlijk gaan gebruiken bij Prostreet, en PGR. Dat het lastiger wordt is alleen maar een uitdaging dacht ik zo ;)
Ga van de week maar eens even kijken waar ik hem kan kopen :)
Ik weet niet of het nog steeds zo is, maar ik kreeg pgr3 erbij, en met pgr4 werkt hij echt geweldig.

Pro street heb ik nog niet geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReCreator
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

ReCreator

-geen-

TranceSetter schreef op zondag 25 november 2007 @ 16:22:
[...]

Ik weet niet of het nog steeds zo is, maar ik kreeg pgr3 erbij, en met pgr4 werkt hij echt geweldig.

Pro street heb ik nog niet geprobeerd.
Dan ga ik na Prostreet, PGR4 ook maar even aanschaffen :)

"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-08 23:52

MeNTaL_TO

The future is not set

Ligt Xbox live er nu uit of heb ik een probleem?
Krijg geen foutmelding of wat dan ook ,alleen de xboxlive test failed (en de NAT doet ie dan ook niet).
Heb namelijk net een hub tussen de ps3 en de xbox360 geplaatst, maar op de switch zoals ie voorheen zat doet ie het ook niet meer.

[edit]Q: How do I know if I've been banned?
A: Run a network connection test, if the connection to Xbox Live Fails then check the error codes. If your Z value is 8015 - 190D then it means you're banned.

Ben dus gebanned, toch maar eens kijken of ik de vorige eigenaar te pakken krijg om te vragen of ie hem geflashed gehad heeft. Ach MS verliest er alleen maar op, speelde de laatste tijd toch bijna alleen maar op de ps3 omdat ik daar tenminste gratis online kan spelen.

[ Voor 45% gewijzigd door MeNTaL_TO op 25-11-2007 17:07 ]

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 08:29
UltraSub schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:09:
Ok, redeem code geprobeer in marketplace, ín mijn account, en op xbox.com.
Redeem code geeft standaard hetzelfde nu: new gold account. En dat wil ik niet, ik wil een renewal!
Probeer ik de code op xbox.com, krijg ik een melding dat de code niet gebruikt kan worden. Waarom moet MS hier weer zo moeilijk mee doen. Gewoon een code is een code, niks regiogebonden zooi :(
Ik heb nog steeds geen code ontvangen en krijg ook geen email terug.
Vreemd want hij had over de 40000 positive feedback.

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:24

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

Raar verhaal.
Na dat eBay-item gezien te hebben voor 12 maanden Gold heb ik even gewacht tot jullie reacties plaatsten over het wel of niet werken van de ontvangen code. Het lijkt dus niet zo vlekkeloos te gaan als dat de eBay verkoper doet geloven... Ook heb ik even contact opgenomen met de verkoper voordat ik tot een koop overga, en heb hem gemailed met de volgende vraag:
Hi there,

I live in Netherlands. I've put my XBOX360 locale on Netherlands. Will I be able to upgrade my existing Silver-membership to Gold, using this card? I will not have to use some trick to upgrade my existing membership to gold (as in: register a new account or change my locale to another country)?

Thanks in advance for your reply! :)
... en ik kreeg zojuist het volgende antwoord:
Yes you can upgrade your existing account with no problems. No tricks needed :) Thanks!

- netdirectbargains
Wat klopt er hier niet ??? :?

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killkees
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-05 12:34

Killkees

bloemetjes en bijtjes enzo

Ook die codes zijn regiogebonden.... ik heb zelf nog een canadese kaart liggen waarvan mij verteld was dat het gegarandeerd zou werken. Niet dus.

Ik denk dat je pech hebt.....
UltraSub schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:09:
Ok, redeem code geprobeer in marketplace, ín mijn account, en op xbox.com.
Redeem code geeft standaard hetzelfde nu: new gold account. En dat wil ik niet, ik wil een renewal!
Probeer ik de code op xbox.com, krijg ik een melding dat de code niet gebruikt kan worden. Waarom moet MS hier weer zo moeilijk mee doen. Gewoon een code is een code, niks regiogebonden zooi :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
iNSaNe-oNe schreef op zondag 25 november 2007 @ 17:48:
Raar verhaal.
Na dat eBay-item gezien te hebben voor 12 maanden Gold heb ik even gewacht tot jullie reacties plaatsten over het wel of niet werken van de ontvangen code. Het lijkt dus niet zo vlekkeloos te gaan als dat de eBay verkoper doet geloven... Ook heb ik even contact opgenomen met de verkoper voordat ik tot een koop overga, en heb hem gemailed met de volgende vraag:

[...]

... en ik kreeg zojuist het volgende antwoord:

[...]

Wat klopt er hier niet ??? :?
Wanneer heb je een email gestuurd, want ik stuur nu al sinds vanochtend en hij stuurt niks terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 04-09 15:58
PWM schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:37:
[...]

Kan je dan niet beter die PS3 exlusives halen voor de PS3? CoD4 is bij uitstek een Live spel, kan je mooi je friendslist e.d. makkelijk gebruiken :)
Eh... de PS3 heeft ook friendslists, voice chats, etc Er heerst bij sommige mensen het misverstand dat de PS3 helemaal geen online features heeft en da's gewoon niet waar. Een aantal zaken zijn netter geregeld op de Xbox 360 omdat die features er al vanaf het begin in zaten, maar Sony die later heeft toegevoegd, maar in de praktijk is online gaming op de PS3 ook zeer compleet.

En gratis.

(Yep, die 60 euro voor Xbox Live Gold zit me nog steeds dwars...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNSaNe-oNe
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12:24

iNSaNe-oNe

Ja, ik ben pluizig en blauw!

henkyyyyyyy schreef op zondag 25 november 2007 @ 18:48:
[...]
Wanneer heb je een email gestuurd, want ik stuur nu al sinds vanochtend en hij stuurt niks terug!
Vanochtend om 10:11 uur verstuurd, antwoord gekregen om 17:33 uur. Mocht je meer willen weten, DM me dan alsjeblieft.

... en oranje! :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wace
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10-06-2024
Ik heb een VGA kabel gekocht en aangesloten op mijn Samsung LE32N71, maar ik krijg geen geluid. Geluid dient via de rood & witte composiet stekkertjes te lopen, maar voor PC-in is er alleen een koptelefoon-achtige ingang op mijn TV (zie http://downloadcenter.sam...831172748484/EN/4_sub.htm).

Krijg ik geluidsverlies als ik een verloopstekkertje koop van tulppluggen naar koptelefoonstekkertje-in? Is er een manier om de geluid gewoon via de twee tulppluggen te laten werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Ik heb net mijn code ontvangen, alleen is het een code voor 3 maanden ipv 12 maanden.
Heb net weer een mailtje terug gestuurd, hopenlijk krijg ik nog wat terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 12-09 20:16
Jammer pindakaas, vanmiddag is mijn 360 dan toch overleden. Althans; de DVD-drive. Ik wilde voor het eten nog gauw een potje PES spelen, dus ik stop de DVD in de 360; KGGGGGGGGGHHHH, ik schrik me dood. Ik laat 'm even afkoelen en bekijk de DVD; geen schade. Hmm, dan maar een onschuldige muziek-CD proberen. Precies hetzelfde geluid en... Disc Unreadable!
Wanneer ik nu een DVD/CD probeer komen er 2 zachte piepjes uit het apparaat en een lage bromtoon. Voor de rest doen dashboard/arcade/demo's het allemaal wel. Morgen maar eens een belletje richting klantenservice :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09-07-2024

Mas-

Alsof het niets kost!

Even een vlug vraagje tussendoor: ik heb zojuist een fijne impulsaankoop gedaan via www.priceattack.nl : een laf racestuurtje om Forza mee te spelen, voor 14 euro. Nadat ik al fijn via IDeal betaald had, realiseerde ik mij dat ik niet echt heel goed gekeken had: bij de informatie over de Logic3 Topdrive GT-X stuur staat alleen dat ie compatible is met de xbox. Nu is mijn vraag: werkt ie dan ook op de 360, of heb ik zojuist vijftien euro weggegooid?

Eagles may soar high, but weasels don't get sucked into jet engines. Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnndoh
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Mas- schreef op zondag 25 november 2007 @ 22:35:
Even een vlug vraagje tussendoor: ik heb zojuist een fijne impulsaankoop gedaan via www.priceattack.nl : een laf racestuurtje om Forza mee te spelen, voor 14 euro. Nadat ik al fijn via IDeal betaald had, realiseerde ik mij dat ik niet echt heel goed gekeken had: bij de informatie over de Logic3 Topdrive GT-X stuur staat alleen dat ie compatible is met de xbox. Nu is mijn vraag: werkt ie dan ook op de 360, of heb ik zojuist vijftien euro weggegooid?
ik ben bang de 2de

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:20
Mas- schreef op zondag 25 november 2007 @ 22:35:
3de: Bestelling annuleren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Armo schreef op zondag 25 november 2007 @ 23:09:
[...]

3de: Bestelling annuleren ;)
Ugh. Ik heb zojuist al een mailtje gestuurd:
Hallo,

oei, ik ben mogelijk iets te voorbarig geweest met het plaatsen van deze bestelling. Ik heb niet zorgvuldig gelezen, en ben er van uit gegaan dat dit stuur voor de xbox 360 was. Enig gegoogle kon mij geen uitsluitsel geven of dat dit stuurtje ook voor de 360 werkt. Ik ben mij er van bewust dat het mijn eigen onoplettendheid is bij het plaatsen van deze bestelling, maar kunt u mij misschien uitsluitsel geven over dit vraagstuk, en mocht het antwoord 'neen' zijn, is het dan nog mogelijk de bestelling te annuleren?

Groet en excuses voor de overlast,

Tomas
Hopelijk doen ze niet al te moeilijk...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 11:59

Royz

Kleurenblind!!

Mas- schreef op zondag 25 november 2007 @ 23:18:
[...]

Ugh. Ik heb zojuist al een mailtje gestuurd:

[...]

Hopelijk doen ze niet al te moeilijk...
Je hebt er toch recht op om het product te retourneren?

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armo
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 11:20
Royz schreef op zondag 25 november 2007 @ 23:37:
[...]

Je hebt er toch recht op om het product te retourneren?
Dat sowieso (wet kopen op afstand) maar waarom onnodig verzendkosten betalen ?

Gewoon annuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ziet er nou niet echt betrouwbaar uit die site

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Mars18 schreef op zondag 25 november 2007 @ 23:45:
Ach, ze zijn aangesloten bij IDeal, en als ik het mij goed herinner moet een winkel dan aan een aantal kenmerken voldoen. Ik heb dus nog hoop. Mocht het allemaal in de soep lopen, achja, vijf euro verzendkosten weggegooid. Laat dit een les voor mij en jullie zijn: bestel nooit iets online wanneer je na het sporten een paar biertjes ophebt. De combinatie van vermoeidheid en alcohol zijn niet goed voor het begrijpend lezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

wace schreef op zondag 25 november 2007 @ 19:33:
Ik heb een VGA kabel gekocht en aangesloten op mijn Samsung LE32N71, maar ik krijg geen geluid. Geluid dient via de rood & witte composiet stekkertjes te lopen, maar voor PC-in is er alleen een koptelefoon-achtige ingang op mijn TV (zie http://downloadcenter.sam...831172748484/EN/4_sub.htm).

Krijg ik geluidsverlies als ik een verloopstekkertje koop van tulppluggen naar koptelefoonstekkertje-in? Is er een manier om de geluid gewoon via de twee tulppluggen te laten werken?
Van geluidsverlies zul je niet veel merken, al word het geluid natuurlijk nooit beter met verleng stukjes/kabeltjes.
En als je nog ergens pc speakers hebt kun je de tulp stekkertjes gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Ok heren,
Vanochtend de stoute schoenen maar aangetrokken, en gewoon doorgegaan met de Live prepaid code. Ook al zei de 360 dat het om een new account ging, wat blijkt, na toevoegen van de key heb ik een jaartje live er bij. De key werkt dus gewoon. :)
* UltraSub happy...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11-09 19:59

Turfschipper

Hup NAC

Kan je aan je box ook een keybord plus muis aansluiten en gebruiken bij bv call of duty?

Zo niet, zit dit nog in de planning?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 15:36
stalscu schreef op maandag 26 november 2007 @ 07:19:
Kan je aan je box ook een keybord plus muis aansluiten en gebruiken bij bv call of duty?

ja en nee. ja omdat een of ander bedrijf zo'n tool heeft gemaakt waar mee je een muis en toetsen bord kan gebruiken om te spelen, en nee om dat microsoft dat niet gaat doen je kan wel een toetsenbord gebruiken om te typen standaard maar je kan er niet mee gamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raziel
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-09 12:57
stalscu schreef op maandag 26 november 2007 @ 07:19:

CoD is ook gewoon beschikbaar voor de PC hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
amoi schreef op maandag 26 november 2007 @ 07:57:
[...]

ja en nee. ja omdat een of ander bedrijf zo'n tool heeft gemaakt waar mee je een muis en toetsen bord kan gebruiken om te spelen, en nee om dat microsoft dat niet gaat doen je kan wel een toetsenbord gebruiken om te typen standaard maar je kan er niet mee gamen
Overigens kan je elke USB-toetsenbord aansluiten, maar kan je deze alleen gebruiken voor tekstinvoer / dashboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

unreal tournament III zou muis en toetsenbord ondersteuning gaan bieden.
online kan je filteren of je al dan niet tegen muis/toetsenbord gebruikers wil :)

vaak hebben mensen beweerd dat ze met hun controller sneller zijn, UT III lijkt mij dan toch weer de ultieme kans om deze personen lekker in de zeik te zetten :)
xbox live headset chat here we come :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ga misschien een xbox360arcade versie halen. ik heb 1 vraag aan jullie.
nou ik heb een oude crt tv en een 19inch scherm van samsung syncmaster 940BF.
die oude crt scherm is natuurlijk veel groter dan dat 19inch :P welke scherm is nu beter voor
xbox 360?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PixelJunkie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 12-05 12:53
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:14:
die oude crt scherm is natuurlijk veel groter dan dat 19inch :P welke scherm is nu beter voor
xbox 360?
Ik zou voor de 19" gaan, gewoon vanwege de resolutie... (HD!! :9~ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
Enkel voor PS3 confirmed. 360 versie is nog niet in de maak en Epic zit al van de daken te schreeuwen dat PSN voor UT3 beter is omdat het een open systeem is (mods/dedicated servers/keyb/mouse support). Voor de 360 waren al deze dingen nog onzeker/niet mogelijk.

Laat staan het feit dat de 360 minder mappen, lagere textures en minder content krijgt ivm DVD9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Walkman
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Voor de mensen die nog geinteresseerd zijn in Forza, hij is deze week goedkoop bij play, 27.99 euro:

http://www.play.com/Games...-/Product.html?page=title

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Rik.Reinink schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:17:
[...]

De 17" is even "HD" (720) als de 19"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nudie schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:18:
Enkel voor PS3 confirmed. 360 versie is nog niet in de maak en Epic zit al van de daken te schreeuwen dat PSN voor UT3 beter is omdat het een open systeem is (mods/dedicated servers/keyb/mouse support). Voor de 360 waren al deze dingen nog onzeker/niet mogelijk.

Laat staan het feit dat de 360 minder mappen, lagere textures en minder content krijgt ivm DVD9.
Scheelt weer een spel kopen dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/6fc78338ac1ee59b85aafef62ee27c12/full.jpg

:+

High-Res versie

[ Voor 123% gewijzigd door PWM op 26-11-2007 11:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

HendrikN schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:23:
[...]

De 17" is even "HD" (720) als de 19"...
Het gaat over een vergelijking tussen een CRT TV en een 19" TFT. Alleen de 19" TFT is kan dus HD weergeven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rik.Reinink schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:17:
[...]

btw kan ik het wel op mijn syncmaster 940BF aansluite? :P
een vriend van mij zegt je moet hdcp aansluiting hebben. ik ga MICROSOFT Xbox 360 VGA HD AV-kabel halen. hier een linkje :
http://www.dixons.nl/De_o...abel.7062844/default.aspx

kan dit gewoon op mijn monitor aangesloten worden? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

Het zal vast allemaal wel loslopen. Het DVD9 fabeltje hebben we nu te vaak gelezen en Epic gaat nog met MS zitten om de mogelijkheid van mods te openen. Verder heb ik liever dat ze geen muis en keyboard ondersteuning inbouwen.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Armada schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:52:
[...]
Het DVD9 fabeltje hebben we nu te vaak gelezen
http://www.computerandvideogames.com/article.php?id=169199

het probleem met het internet; wie ga je geloven... een fan die iets op een forum post?
of een developer die gerespecteerde games voor de xbox360 ontwikkeld?... tough call :+

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-11-2007 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harmsen
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 12-09 22:52

Wel raar dat de pc versie dan ook maar op 1 dvd9 versie staat. Dus dan zou je zeggen dat de 360 versie dezelfde content als de pc versie zou kunnen krijgen als het op opslagruimte aan komt...

What a fine day for Science! | Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:14:
xbox 360?
Ik zou voor de CRT gaan mits dat een goede tv is en je niet de bijgevoegde composietkabel gebruikt. Maargoed, snor gewoon ergens een cheape VGA kabel op, sluit hem op TV en op monitor aan en gebruik gewoon lekker wat je zelf het beste vindt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Harmsen schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:59:
[...]

Wel raar dat de pc versie dan ook maar op 1 dvd9 versie staat. Dus dan zou je zeggen dat de 360 versie dezelfde content als de pc versie zou kunnen krijgen als het op opslagruimte aan komt...
Er is natuurlijk wel een fundamenteel verschil tussen de PC- en 360-versie: de HD-installatie. Op de PC worden gigabytes aan data uitgepakt en op de harde schijf gestald, terwijl dat op de 360 allemaal realtime in RAM moet gebeuren. Verder heb je op de Xbox 360 2GB minder ruimte op een DVD9. Alle Xbox 360-games zijn niet groter dan 7GB.

Op die punten zijn zowel PC als PS3 in het voordeel. Of je dat nu al in de praktijk zult merken is de vraag, omdat je niet weet welke features een ontwikkelaar heeft geschrapt om een game op die 7GB DVD te laten passen. Wie PGR4 speelt, heeft natuurlijk een 100% werkend spel met heel veel circuits en opties. Als dat interview er niet was geweest, hadden we nooit geweten dat ze in 1e instantie veel meer van plan waren en dat door gebrek aan ruimte bepaalde features niet mogelijk waren.

Zolang de Xbox 360 het uitgangspunt is van een multiplatformspel zul je geen verschillen zien, maar dit kan anders worden als de PS3 het ontwikkelplatform wordt van een game en die daarna naar de Xbox 360 wordt geport. In dat geval kan ik me wel voorstellen dat de PS3-versie door de 50GB grote Blu-Ray disc en HD-caching meer zal kunnen dan de 360-versie op een 7GB DVD en zonder HD-caching.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Mars18 schreef op zondag 25 november 2007 @ 23:45:
Nog steeds geen antwoord van de beste mensen van Priceattack. Ik houd mijn hart vast. Hoe nuttig is het trouwens om een ander kabeltje te kopen dan wat er standaard bij de xbox 360 premium zit, wanneer je een 'gewone' (dus niet HD) breedbeeld televisie hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Mas- schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:28:
[...]

Nog steeds geen antwoord van de beste mensen van Priceattack. Ik houd mijn hart vast. Hoe nuttig is het trouwens om een ander kabeltje te kopen dan wat er standaard bij de xbox 360 premium zit, wanneer je een 'gewone' (dus niet HD) breedbeeld televisie hebt?
Een RGB kabel is een stuk beter dan de standaard composiet kabel. Moet je TV wel RGB over SCART ondersteunen. (Dit is VAAK langsgekomen fyi).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Exorcist schreef op maandag 26 november 2007 @ 12:04:
[...]

Het gaat over een vergelijking tussen een CRT TV en een 19" TFT. Alleen de 19" TFT is kan dus HD weergeven. ;)
oops, even helemaal overheen gelezen :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ymmv
Exorcist schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:42:
[...]

Een RGB kabel is een stuk beter dan de standaard composiet kabel. Moet je TV wel RGB over SCART ondersteunen. (Dit is VAAK langsgekomen fyi).
En let ook op dat op een TV met ondersteuning voor SCART-RGB dit vaak niet voor alle SCART-aansluitingen geldt. Kwestie van handleiding lezen en de juiste SCART-aansluiting kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pagani
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
En vergeet even niet dat je 90% van demijn toppers niet op je CRT tv kunt spelen omdat de letters onleesbaar zijn :P

[ Voor 4% gewijzigd door pagani op 26-11-2007 14:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 12:26

S2S

Bizarre heeft in PGR4 6 gig level ingepakt naar 600 MB.. dus het zal allemaal wel los lopen.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mas-

Mas-

Alsof het niets kost!

Ik had Priceattack dus gemailed met de vraag of hun stuurtje (geadverteerd op www.priceattack.nl) wel compatibel is met de xbox 360. Ik krijg het volgende antwoord terug:
Beste Tomas,

Wij hebben de stuurtjes nieuw binnen. Nu al meer dan 5 vragen over de
compatibiliteit van het stuurtje met de Xbox 360. Helaas kunnen wij hier op dit moment
nog geen antwoord op geven. Wij zullen vanmiddag de fabrikant van de producten contacteren
om uitsluitsel te krijgen.

U hoort van ons.
Wij hopen u bij deze genoeg te hebben geïnformeerd.
Mocht u nog vragen hebben, schroom niet ons te mailen.
Alvast bedankt voor uw interesse en graag tot ziens bij Priceattack.nl!
Met vriendelijke groet,

Priceattack Nederland
Een net mailtje, en best sympathiek dat ze dat uit gaan zoeken, maar dit is toch wel iets dat ze zouden moeten weten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Laatst online: 30-10-2021
Hm wel interessant om te lezen dat USb keyboard en muis kan gaan werken in UT3, mischien gaan ze zoiets ook doen voor de 360 versie van Extreme commander.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomaszki
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:43
Ik snap dat nooit met die toetsenborden en muizen, ga dan op een pc gamen :?

Hoe zien jullie dat voor je, met toetsenbord en muis op de bank gamen 8)7 Die paar mensen die hun 360 op een pc monitor aangesloten hebben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thomaszki schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:44:

Hoe zien jullie dat voor je, met toetsenbord en muis op de bank gamen 8)7 Die paar mensen die hun 360 op een pc monitor aangesloten hebben...
Toetsenbordje links van je op de bank, muis rechts van je op de bank. En knallen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Afgelopen weekend stad en land afgelopen (gereden) om een exemplaar van Guitar Hero III te bemachtigen. (Met gitaar)
Vrijdag avond :
Media Markt Breda : Helaas, uitverkocht, verwacht ze woensdag weer
Free Record Shop Etten Leur : Wattuh Gitard Lero ?? (2 meisjes van krap 16 jaar achter de balie)
Dixons Etten Leur : Guitar Hero III, vandaag was de release, maar wij krijgen ze pas woensdag. Als je je telefoonnummer achterlaat dan bel ik zodra ze binnen zijn (was een aardige man)
Intertoys Etten Leur : Guitar Hero III, ik kijk even in het schap, en vervolgens gaat de met puisten bedekte puber die 's avonds een aalmoes bijverdiend in de lokale speelgoedwinkel turen tussen de games voor de Xbox 360. Ik onderbreek zijn zoek gedrag met de melding dat de doos van GHIII minstens 4x zo groot is als van een 'gewoon' spel, omdat er een GITAAR inzit. Ik kijk toch even voor de zekerheid meneer (Hij blijft vriendelijk en beleefd). Vervolgens checkt hij de computer en verteld dat ze alleen voor de PS2 binnen komen.
Laatste kan wat Etten Leur betrefd is de E-Plaza ...1e tegenvaller, wanneer je de deuren binnenloopt knal je tegelijk tegen een Playstation 3 demo pod aan. Bovendien hebben ze de Xbox 360 schapruimte, die eerst prominent voor in de winkel aanwezig was, nu naar de achterzijde van de winkel is verplaatst. Maar ook hier was hij uitverkocht.
Op zaterdag elke denkbare gamestore / speelgoed winkel in Breda gebeld, inclusief de bijzonder hulpvaardige Replay Games op de haagdijk. Uiteindelijk een exemplaar gevonden bij Toy Saurus op de Lunet in Breda.

Waanzinnig spel .....

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

de zoektocht was bij mij minstens even waanzinnig dit weekend ("guitar hero? was dat niet exclusief voor playstation?", "sorry meneer, ik weet dat ik zei dat ze vandaag gingen binnenkomen, maar onze leverancier zit door hun voorraad heen"). Uiteindelijk vandaag toch nog met VEEL geluk vastgekregen.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joost79
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Boeboe schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:41:
[...]

de zoektocht was bij mij minstens even waanzinnig dit weekend ("guitar hero? was dat niet exclusief voor playstation?", "sorry meneer, ik weet dat ik zei dat ze vandaag gingen binnenkomen, maar onze leverancier zit door hun voorraad heen"). Uiteindelijk vandaag toch nog met VEEL geluk vastgekregen.
Wordt dit spel dan zo goed verkocht??? Of heeft men gewoon te weinig ingekocht.

Ik had het geluk dat ik donderdag ochtend toevallig in maastricht moest zijn, even bij mediamarkt binnengelopen en jawel hoor. Dozen vol, stond zelfs nog pallet met enkele dozen onuitgepakt. Ook vrijdag in Eindhoven lagen er nog enkele X360 versies, en nog PS3 versies.

Dit weekend ook het spel gespeeld, co-op en single player op medium doorgespeeld.

Jammer dat ik m'n xbox nog niet terug heb, dus nog maar even geduld hebben voor ik verder kan spelen.

Trouwens is er ook al iets bekend over de te downloaden nummers, zag wel dat er al enkele nummers op xbox marketplace stonden, maar is er al iets van een lijst bekend wat er nog te verwachten is?

[ Voor 0% gewijzigd door Joost79 op 26-11-2007 15:50 . Reden: typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roely
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 08-08-2023
Jammer dat ik donderdag dan niet in Eindhoven had gekeken, was er toch. Ik heb dooordeweek momenteel geen internet, dus on-line co-op kan momenteel niet. Wel van het weekend even met mijn zwager (die er niets van kan), een spelletje gespeeld, hij op mijn 'oude' GHII gitaar, ik op mijn nieuwe GHIII gitaar. Was echt lachen, echt double phun. Kan niet wachten tot ik met iemand van enig niveau kan samenspelen .....

Ik denk dat er door veel winkels slecht / verkeerd is ingekocht, en dat bij de andere winkels het spel best hard gelopen is. De slecht inkopende winkels hebben dus behoorlijk wat omzet gemist ...... Mischien dat ze wijzer worden ... (denk 't niet)

Great minds discuss ideas; average minds discuss events; small minds discuss people.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Roely schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:36:
Afgelopen weekend stad en land afgelopen (gereden) om een exemplaar van Guitar Hero III te bemachtigen. (Met gitaar)
Vrijdag avond :
Media Markt Breda : Helaas, uitverkocht, verwacht ze woensdag weer
Free Record Shop Etten Leur : Wattuh Gitard Lero ?? (2 meisjes van krap 16 jaar achter de balie)
Dixons Etten Leur : Guitar Hero III, vandaag was de release, maar wij krijgen ze pas woensdag. Als je je telefoonnummer achterlaat dan bel ik zodra ze binnen zijn (was een aardige man)
Intertoys Etten Leur : Guitar Hero III, ik kijk even in het schap, en vervolgens gaat de met puisten bedekte puber die 's avonds een aalmoes bijverdiend in de lokale speelgoedwinkel turen tussen de games voor de Xbox 360. Ik onderbreek zijn zoek gedrag met de melding dat de doos van GHIII minstens 4x zo groot is als van een 'gewoon' spel, omdat er een GITAAR inzit. Ik kijk toch even voor de zekerheid meneer (Hij blijft vriendelijk en beleefd). Vervolgens checkt hij de computer en verteld dat ze alleen voor de PS2 binnen komen.
Laatste kan wat Etten Leur betrefd is de E-Plaza ...1e tegenvaller, wanneer je de deuren binnenloopt knal je tegelijk tegen een Playstation 3 demo pod aan. Bovendien hebben ze de Xbox 360 schapruimte, die eerst prominent voor in de winkel aanwezig was, nu naar de achterzijde van de winkel is verplaatst. Maar ook hier was hij uitverkocht.
Op zaterdag elke denkbare gamestore / speelgoed winkel in Breda gebeld, inclusief de bijzonder hulpvaardige Replay Games op de haagdijk. Uiteindelijk een exemplaar gevonden bij Toy Saurus op de Lunet in Breda.

Waanzinnig spel .....
Ik zag net nog de losse gitaar staan voor GHIII bij e-plaza in de bijlmer :)

Vraag me ook af of dit wat voor mijn vriendin zou zijn. Ben wel benieuwd aangezien iedereen zo enthousiast is

[ Voor 3% gewijzigd door Royz op 26-11-2007 16:05 ]

Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• it0
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 10:24

it0

Mijn mening is een feit.

Roely schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:36:
Uiteindelijk een exemplaar gevonden bij Toy Saurus op de Lunet in Breda.
Waren er nog meer, en hoeveel kost het?

@royz, ondanks dat we het alleen met de controller speelde en mijn 360 5x vast liep en nu een red ring of death heeft, en zij geen computer spelletjes speelt: JA. Zelfs mijn vader speelt het _/-\o_

[ Voor 22% gewijzigd door it0 op 26-11-2007 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
HendrikN schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:05:
[...]

Overigens kan je elke USB-toetsenbord aansluiten, maar kan je deze alleen gebruiken voor tekstinvoer / dashboard.
dat was et nee gedeelte en ja was het gedeelte en dat is een een converter zie plaatje http://www.consoleshop.nl...9&dimensionid=17&shopid=6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

johnnyv.nl schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:22:
En vergeet even niet dat je 90% van demijn toppers niet op je CRT tv kunt spelen omdat de letters onleesbaar zijn :P
valt ook wel weer mee. Het is soms wat lastig lezen maar over het algemeen goed te doen en dan heb ik het over hooguit 10% van de games

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Laatst online: 10-09 11:14
Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 18:00:
[...]

valt ook wel weer mee. Het is soms wat lastig lezen maar over het algemeen goed te doen en dan heb ik het over hooguit 10% van de games
als je 360/ps3 hebt en speelt op oude tv, is dat gewoon vloeken.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb juist een xbox omdat ik een oude pc heb, en ik het updaten van hardware helemaal zat ben.

Dat bijna geen 1 game meer uit komt die gewoon echt af is, speelt daar ook een rol in.

Alhoewel de consolegames ook die kant uit gaan.

Ik verdenk microsoft er ook van om dit expres te doen, om mensen met een arcade veplicht te stellen een harde schijf aan te schaffen, zodat wij ook een patch kunnen installeren.

Overigens: dit is nu precies de reden van mijn bezwaar tegen de consoles zoals ze nu zijn: multi media ipv puur gericht op games. Nu zitten we met gezeik van games die niet (goed) werken, off line problemen, online problemen. Is gewoon shit. Ik wil gamen zonder geziek, dat behoort nu definitief tot het verleden vrees ik.

Er zullen alleen nog maar snel afgeraffelde games uitkomen vrees ik. De EA way noem ik het maar ff. Het lijkt mooi, maar zit vol met bugs, exploits, stuttering, errors etc etc.

En idd, ik zit op de bank met een toetsenbord en muis, ook als ik een shooter op PC speel. En wat is nou de moeite, dat is toch een fluitje van een cent om een optie voor gebruik van toetsenbord en muis ingame te brengen?

[ Voor 27% gewijzigd door Turfschipper op 26-11-2007 19:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

stalscu schreef op maandag 26 november 2007 @ 19:38:Overigens: dit is nu precies de reden van mijn bezwaar tegen de consoles zoals ze nu zijn: multi media ipv puur gericht op games. Nu zitten we met gezeik van games die niet (goed) werken, off line problemen, online problemen. Is gewoon shit. Ik wil gamen zonder geziek, dat behoort nu definitief tot het verleden vrees ik.
Hoeveel games hebben gezeik dan?

Ik heb alleen problemen gehad met CoD2 Multiplayer en PES6 Multiplayer. Verder heeft AC naar het schijnt redelijk wat problemen, maar dat lijkt meer het probleem van tijdsdruk te zijn, dan van andere zaken.

Games als Halo 3, BioShock, Gears of War, CoD4, PGR4, en andere games die ik de laatste tijd heb gespeeld, gaan allemaal zonder problemen :)

Er zijn games met problemen, en dat is gewoon hartstikke balen, maar het overgrote meerdendeel heeft geen updates nodig.

[ Voor 7% gewijzigd door PWM op 26-11-2007 20:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Turfschipper

Turfschipper

Hup NAC

Ik heb het over PC games he. En ik spreek mijn vrees uit dat de consolegames ook die kant op gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Saturn folder 299

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08:09
PWM schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:07:
[...]

Ik heb alleen problemen gehad met CoD2 Multiplayer en PES6 Multiplayer. Verder heeft AC naar het schijnt redelijk wat problemen, maar dat lijkt meer het probleem van tijdsdruk te zijn, dan van andere zaken.

Games als Halo 3, BioShock, Gears of War, CoD4, PGR4, en andere games die ik de laatste tijd heb gespeeld, gaan allemaal zonder problemen :)

Er zijn games met problemen, en dat is gewoon hartstikke balen, maar het overgrote meerdendeel heeft geen updates nodig.
Ik heb in AC geen problemen gezien. Eigenlijk geen enkele game die ik heb zaten major issues in. De theorie dat MS dat zou doen om mensen te dwingen een hd schijf aan te schaffen vind ik belachelijk, niet bepaald doordacht. Games zijn tegenwoordig nou eenmaal een stuk complexer en de kans dat er een fout inglipt is relatief groter dan pakweg 10 jaar geleden. Neemt niet weg dat ik er op de xbox360 tot nu toe geen last van heb gehad, dwz geen enkele crash of grote grafische problemen, hooguit wat popping van textures en in crackdown reageerde het menu soms langzaam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• UltraSub
  • Laatst online: 01-09 22:45
Tot nu toe is AC bij mij één keer vastgelopen, vrij in het begin. (Afkloppen). Tearing bijna geen last van, is zeker niet opvallend, of irritant. Nee.. Speelt gewoon lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ferry34
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01:24
Verwijderd schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 00:22:
[...]

als het een spel is wat microsoft uitgegeven heeft, dan kan je het opsturen en voor 10 euro krijg je dan een nieuw, krasloos exemplaar. wanneer de krassen door je eigen lompe fout komen, dan is het een hele nette service van microsoft.
assasins creed is echter van ubisoft, dat spel zou dus niet vervangen worden. ik heb het terug moeten brengen naar de free record shop, waar ze moeilijk deden omdat het niet na 24 uur was, en tevens moest ik extra moeite doen om een tegoedbon ervoor te krijgen, normaal moet je per direct iets anders uitzoeken, moet zelfs software zijn. ik moest al deze handelingen doen, omdat ik het spel direct in de xbox gestopt had. de xbox heb ik gekregen van een vriend, en die vertelde mij over het krassenprobleem, hij had het zelf met die xbox meegemaakt namelijk (heeft ook een elite gekocht later). dat is zooo jammer. ik wil hier posten hoe wreed AC op mijn xbox is, maar ik kan het gewoon niet spelen momenteel (ga geen 2e keer door al die zeik om ac te ruilen na eventuele krassen). dat is gewoon jammer, ook bioshock gaat niet erin, ik kan nu enkel de spellen spelen waar ik toen een backup van gemaakt heb (moet dual layers bestellen). even wachten dus.

ze moeten alle spellen vervangen voor 10 euro, dat komt mij al een stuk tegemoed.
ik respecteer microsofts regels dat geen geflashte xboxen online mogen, ik wil best een xbox kopen om alsnog online te gaan (ff tweakers inmaken :) ) al heb ik weinig online spellen. het blijft toch zo, jammer genoeg, dat ik de kat uit de boom moet kijken. als ik 300 euro uit ga geven, dan wil ik 100% garantie dat ik geen krassen krijg. die heb ik op dit moment helaas niet.
sorry als je een foutje maakte met 2,5 of 1,5 jaar, maar ik heb gewoon tevaak meegemaakt dat ik verzonnen onzin op het internet tegenkom. wikipedia :r
Begrepen ja ;) (ik zou toch zweren dat ik m langer had, komt ook door die verlengde garantie van 2 naar 3 jaar denk ik)
Wel erg zonde dat je assasin creed niet kan spelen. Ik heb de game nu 2-3 dagen en ik heb nog nooit zoiets moois gezien.
Dat vechten ligt me niet zo en is niet zo interessant, maar dat door die wereld heen lopen, klimmen en rennen is werkelijk ongekend!
Ook wanneer je op een paard kan galopperen en zelfs steigeren is heel bijzonder, maar t mooiste is toch wel de omgeving van jeruzalem en andere steden uit de tijd van de kruistochten en daarbij de hdr-lichteffecten zijn adembenemend. Ik zit (zoals iedereen weet) te kijken op een 50 inch plasma en ik heb er geen woorden voor, zo mooi! :)

En oh ja, wat was die game expo 07 weer een tegenvaller zeg! €15 weggegooid geld.
Kijk: aan games spelen heb ik helemaal niks, ik speel de demo wel en dan zie ik genoeg.
Ik was er naartoe gegaan om s te kijken naar n mooie actie met xbox360 met games voor goede prijs of op zn minst enkele limited edition games zoals ace combat 6 met flight sticks.....nou helemaal niks! :(
Met moeite een game voor mn vriendin gekocht, viva pinata voor €15. Dit was absoluut de laatste keer (alleen de veiling van mycom was weer leuk)..

[ Voor 10% gewijzigd door Ferry34 op 26-11-2007 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 07-09 23:47
PWM schreef op maandag 26 november 2007 @ 20:07:
[...]

Helemaal mee eens, de software is gewoon in algemene zin prima te noemen. Het is meer dat de waardeloze nieuwssites tegenwoordig werkelijk alles benadrukken. Je moet toch aan je 20 nieuwsitems per dag komen zullen ze wel denken. Soms lees je over 'problemen met game x' waar weer over allerlei mankementen gepraat wordt. Volg je vervolgens de bron, dan is het ineens een kleine thread waar drie mensen problemen hebben. Drie mensen op de miljoenen eigenaren!
Ik heb nu meer dan 10.000 achievement points en geen enkele game die ik speelde had storende bugs. Tegenwoordig wordt gewoon alles in de media uitvergroot en iedereen slikt het maar als zoete koek.
Tuurlijk hebben spellen bugs, en tuurlijk is dat vervelend. Vroeger had ik ook bugs met KickOff2 op de Amiga. Ballen die duidelijk in het doel gingen, maar niet telden. Of als je precies over de cornervlag schoot had je kans dat het spel de bal niet uit gaf. Kwam dat in het nieuws? Nee! Is KickOff2 tot op de dag van vandaag misschien wel het beste voebalspel ooit? Ja!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 04-09 23:14

Armada

-Wat wil je weten?-

ymmv schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:27:
[...]

Zolang de Xbox 360 het uitgangspunt is van een multiplatformspel zul je geen verschillen zien, maar dit kan anders worden als de PS3 het ontwikkelplatform wordt van een game en die daarna naar de Xbox 360 wordt geport. In dat geval kan ik me wel voorstellen dat de PS3-versie door de 50GB grote Blu-Ray disc en HD-caching meer zal kunnen dan de 360-versie op een 7GB DVD en zonder HD-caching.
Tja, zoals bij de PS3 de moeilijkheid is om goed voor de CPU te programmeren, zo zie ik het probleem van compressietechnieken voor de 360. En zolang de spellen die de grotere capaciteit van de Blu-Ray benutten zo geworden zijn, omdat textures herhaald worden op de disc en zodoende het streamen van dat ding te faciliteren, valt het allemaal nogal mee.
Ach, we zien het allemaal wel he? Ik denk dat de beste benchmark GTA4 wordt, is er wat weggesneden, dan is dat mogelijk bewijs.

Let wel, ik ontken niet dat BR een grotere opslag heeft, houd er alleen wel rekening meedat het developers nu al jaren en gigantische budgetten kost om spellen te maken, die de DVD-disc net vullen.

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cgok
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23-08 23:39
Walkman schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:20:
Voor de mensen die nog geinteresseerd zijn in Forza, hij is deze week goedkoop bij play, 27.99 euro:

http://www.play.com/Games...-/Product.html?page=title
bij MM Almere is hij voor 19 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

Armada schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:53:
[...]

Tja, zoals bij de PS3 de moeilijkheid is om goed voor de CPU te programmeren, zo zie ik het probleem van compressietechnieken voor de 360. En zolang de spellen die de grotere capaciteit van de Blu-Ray benutten zo geworden zijn, omdat textures herhaald worden op de disc en zodoende het streamen van dat ding te faciliteren, valt het allemaal nogal mee.
Ach, we zien het allemaal wel he? Ik denk dat de beste benchmark GTA4 wordt, is er wat weggesneden, dan is dat mogelijk bewijs.

Let wel, ik ontken niet dat BR een grotere opslag heeft, houd er alleen wel rekening meedat het developers nu al jaren en gigantische budgetten kost om spellen te maken, die de DVD-disc net vullen.
Ach, als MS een patch maakt die het mogelijk maakt om de HD-DVD drive te enablen om spellen te draaien ben je in 1 klap af van je compressie probleem.

Zo makkelijk gaat dat niet met het programmeer werk van de PS3 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuCarD
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

LuCarD

Certified BUFH

Royz schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 08:38:
[...]

Ach, als MS een patch maakt die het mogelijk maakt om de HD-DVD drive te enablen om spellen te draaien ben je in 1 klap af van je compressie probleem.

Zo makkelijk gaat dat niet met het programmeer werk van de PS3 :)
Dat zullen ze niet zo snel doen. Dan krijg je namelijk 2 verschillende Xbox'n. 1 met HD drive en 1 zonder HD drive. Dan word het een stuk lastiger voor Oma om een spelletje te kopen voor de kleinzoon. Tevens zijn spellenmakers genoodzaakt om 2 vershcillende versie te maken 1 voor DVD en 1 voor HD-DVD

Programmer - an organism that turns coffee into software.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kabuto_Raiger
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-08 10:53

Kabuto_Raiger

Let's DDR!!!

LuCarD schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:25:
[...]

Dat zullen ze niet zo snel doen. Dan krijg je namelijk 2 verschillende Xbox'n. 1 met HD drive en 1 zonder HD drive. Dan word het een stuk lastiger voor Oma om een spelletje te kopen voor de kleinzoon. Tevens zijn spellenmakers genoodzaakt om 2 vershcillende versie te maken 1 voor DVD en 1 voor HD-DVD
maar indien het geval dan wil dat MS de HDDvd drive nog cheaper maakt waardoor aanschaf wel aantrekkelijk wordt zou het dan niet eventueel een mogelijkheid kunnen worden dan ik praat over een prijs onder 100 euro...
mja goed niet dat ze dat doen maar je weet het maar nooit :+

Dance Dance Revolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

[...]

Wanneer je het spel gewoon vanuit het oogpunt van meerdere DVD's maakt zou het niet zo'n probleem moeten zijn lijkt me, om die samen op 1 HD-DVD te persen. Op zich vind ik het niet eens zo'n beroerd idee om de HD-DVD voor spellen in te schakelen, mits je de keuze hebt om ook gewoon bij (multiple) DVD versies te blijven. Hetzelfde zag je toen DVD's voor spellen gebruikt gingen worden op de PC. Je kon kiezen voor 4 CD versies of de 1 DVD versie.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royz

Royz

Kleurenblind!!

[...]

Waarom? Oma kan altijd voor "save" gaan en de DVD versie kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BlueTec schreef op zondag 18 november 2007 @ 14:26:
Probleempje met uitzendinggemist.nl

Als ik naar herhalingen kijk op uitzendinggemist.nl stopt de video stream op ongeveer 11 minuten. Ik moet dan de stream opnieuw starten, vooruit spoelen om vervolgens weer ongeveer 11 min. te kunnen kijken voordat het beeld er weer mee kapt. Ik heb een xbox360 geconnect met Vista Ultimate.
Probleem al opgelost?
Ik heb vista opnieuw geinstalleerd en krijg bij mooi weer de leeuw gewoon weer hetzelfde probleem :'(

Iemand anders ideeen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje: Ik heb een Samsung LE32R32 scherm met een VGA HD Kabel bij m'n Xbox360. Is de HDMI kabel voor de 360 beter? Of zit er geen verschil in?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2007 12:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royz schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:08:
[...]

Waarom? Oma kan altijd voor "save" gaan en de DVD versie kopen :)
alleen snapt oma al niet eens wat een dvd is :+ laat staan een hd dvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:40:
Vraagje: Ik heb een Samsung LE32R32 scherm met een VGA HD Kabel bij m'n Xbox360. Is de HDMI kabel voor de 360 beter? Of zit er geen verschil in?
Ja, HDMI is een digitaal signaal tegen VGA, wat nog een ouderwets analoog signaal is. Resultaat is dat het signaal minder vatbaar is voor ruis en zeker met de hogere resoluties de kleuren wat mooier overkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 12:40:
Bij een HD Ready (1280x720 / 1366x768) TV maakt het niet uit. Pas bij hogere resoluties heb je (meer) baat bij een digitaal signaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Niet online

PWM

In navolging van een eerder posts met spellen onder de 29,99, hier een nieuwe lijst. Ik zal hem vanavond weer even door Gamerankings halen, om alle spellen met een 7.5+ te highlighten.

Het zijn inmiddels 102 titels:
  • 2006 FIFA World Cup Germany
  • Amped 3
  • Battlefield 2 Modern combat
  • Battlestations Midway
  • Bionicle Heroes
  • Blazing Angels: Squadrons of WWII
  • Bomberman Act Zero
  • Bullet Witch
  • Burnout Revenge
  • Call of Duty 2
  • Call of Duty 3
  • Cars
  • Championship Manager 2007
  • Chromehounds
  • Condemned: Criminal Origins
  • Crackdown
  • Dead or Alive 4
  • Dead or Alive: Xtreme 2
  • Dead Rising
  • Dynasty Warriors 5: Empires
  • Earth Defence Force 2017
  • Enchanted Arms
  • Eragon
  • Far Cry Instincts: Predator
  • FIFA 06: The Road to World Cup
  • FIFA 07
  • Fight Night Round 3
  • Final Fantasy XI
  • Flat Out Ultimate Carnage
  • Football Manager 2006
  • Football Manager 2007
  • Forza Motorsport 2
  • Full Auto
  • Fuzion Frenzy 2
  • Gun
  • Harry Potter and the Order of the Phoenix
  • Hitman: Blood Money
  • Import Tuner Challenge
  • Just Cause
  • Kameo: Elements of Power
  • LEGO Star Wars II
  • Live Arcade Unplugged (Vol 1)
  • LMA Manager 2007
  • Madden NFL 2006
  • Madden NFL 2007
  • Moto GP 06
  • Moto GP 07
  • NBA 2K6
  • NBA 2K7
  • NBA Live 06
  • NBA Live 07
  • Need for Speed Carbon
  • Need for Speed Carbon Collectors Edition
  • Need for Speed Most Wanted
  • NHL 07
  • NHL 2K6
  • NHL 2K7
  • Ninety-Nine Nights (N3)
  • Open Season (Baas In Eigen Bos)
  • Over G Fighters
  • Perfect Dark Zero
  • Perfect Dark Zero - Collectors Edition
  • Peter Jackson`s King Kong
  • Phantasy Star Universe
  • Pimp My Ride
  • Prey
  • Pro Evolution Soccer 6
  • Project Gotham Racing 3
  • Project Sylpheed
  • Quake 4
  • Rayman: Raving Rabbids
  • Ridge Racer 6
  • Saints Row
  • Samurai Warriors 2
  • Samurai Warriors 2: Empires
  • Sonic the Hedgehog
  • Star Trek: Legacy
  • Superman Returns: The Videogame
  • Table Tennis
  • Tenchu Z
  • Test Drive Unlimited
  • Tetris Evolution
  • The Godfather
  • The Elder Scrolls: Oblivion
  • The Lord of the Rings: The Battle for Middle-Earth II
  • The Outfit
  • Tiger Woods PGA Tour 06
  • Tiger Woods PGA Tour 07
  • TMNT (Teenage Mutant Ninja Turtles)
  • Tom Clancy`s Ghost Recon: Advanced Warfighter
  • Tom Clancy`s Rainbow Six: Vegas
  • Tomb Raider Legend
  • Tony Hawk`s American Wasteland
  • Tony Hawks Project 8
  • Top Spin 2
  • UEFA Champions League 2006-2007
  • Virtua Tennis 3
  • Viva Pinata
  • Warriors Orochi
  • World Snooker Championship 2007
  • WWE Smackdown vs Raw 2007
  • X-Men: The Official Game

[ Voor 73% gewijzigd door PWM op 27-11-2007 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ace
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 12-09 19:33

Ace

Happy Happy Joy Joy

Smoonshine schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 09:56:
[...]

Wanneer je het spel gewoon vanuit het oogpunt van meerdere DVD's maakt zou het niet zo'n probleem moeten zijn lijkt me, om die samen op 1 HD-DVD te persen. Op zich vind ik het niet eens zo'n beroerd idee om de HD-DVD voor spellen in te schakelen, mits je de keuze hebt om ook gewoon bij (multiple) DVD versies te blijven. Hetzelfde zag je toen DVD's voor spellen gebruikt gingen worden op de PC. Je kon kiezen voor 4 CD versies of de 1 DVD versie.
Het grote verschil is dat je op een PC de CD's kan installeren en verder via de HD speelt. Op een 360 is dat dus onmogelijk en is multi-dvd eigenlijk alleen te doen bij RPG's (zie Blue Dragon).

Of wil je nadat je een brug over rijdt in GTA IV de melding krijgen dat de DVD gewisseld moet worden? En op de terugweg hetzelfde verhaal :)

De HD-DVD gaan gebruiken verdeelt de userbase en dat is wel het laatste wat je wil. MS zit wat dat betreft best in een lastig pakket met de HD loze Core die eigenlijk altijd als basis moet dienen voor game development.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pallas
  • Laatst online: 12-07 18:01
:D hehe afgelopen weekend in MM in eindhoven geweest en er stond er 1 met 3 rooie lampjes :) moest er wel om lachen.

Ik heb mijn xbox arcade nu +/- 3 weken en hij bevalt echt gewoon super ! Ik ben nog iemand van het spel eringooien en spelen maar. Gelukkig zijn ze wel een beetje bij dat concept gebleven.
Maar ook al eerder in het topic genoemd ben ik benieuwd naar de toekomst... dat je dus bijna verplicht bent om een extra HD aan te schaffen... ik ben nog steeds eigenwijs en heb er nog geen. tot nu toe ben ik daar nog blij om. Tegen de tijd dat ik em nodig heb ga ik wel de cheap ass nederlander uithangen en probeer ik deze goedkoper aan te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Pallas schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 15:00:
:D hehe afgelopen weekend in MM in eindhoven geweest en er stond er 1 met 3 rooie lampjes :) moest er wel om lachen.
Je moet toch wel alle mogelijkheden laten zien in zo'n demo-pod ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wooldoor
  • Laatst online: 30-10-2021
Thomaszki schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:44:

Mijn computer is te fucked up om Supreme commander te draaien en heb te weinig cash om hem voor 1 spel up te graden verder chilled het best hard om de bank of bed te gamen als je het maar een beetje goed positioneer :P

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Wimploo-1839/hero/2913117

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amoi
Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 10:59:
[...]

Probleem al opgelost?
Ik heb vista opnieuw geinstalleerd en krijg bij mooi weer de leeuw gewoon weer hetzelfde probleem :'(

Iemand anders ideeen?
nee, missvhien moet je media center opstarten op je pc dan naar je xbox gaan en dan kijken of die het wel doe tenminste ik moet media center geopend hebben wil ik überhaupt mooi weer de leeuw zien. en soms krijg ik zo'n privacy verklaring of copyright brut

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12-09 19:14
UltraSub schreef op maandag 26 november 2007 @ 23:02:
Tot nu toe is AC bij mij één keer vastgelopen, vrij in het begin. (Afkloppen). Tearing bijna geen last van, is zeker niet opvallend, of irritant. Nee.. Speelt gewoon lekker.
Op wat voor tv speel jij? Ik speel op een 100Hz CRT tv (SD) en tearing is bij AC echt alom aanwezig, vooral als je door het Kingdom rijdt op een paard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09:22

Smoonshine

Feyenoord!!

Ace schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 14:55:
[...]

Het grote verschil is dat je op een PC de CD's kan installeren en verder via de HD speelt. Op een 360 is dat dus onmogelijk en is multi-dvd eigenlijk alleen te doen bij RPG's (zie Blue Dragon).

Of wil je nadat je een brug over rijdt in GTA IV de melding krijgen dat de DVD gewisseld moet worden? En op de terugweg hetzelfde verhaal :)

De HD-DVD gaan gebruiken verdeelt de userbase en dat is wel het laatste wat je wil. MS zit wat dat betreft best in een lastig pakket met de HD loze Core die eigenlijk altijd als basis moet dienen voor game development.
Dat klopt natuurlijk wat je daar zegt. Maar als ik dan uitga van een paar dvd's die op 1 HD-DVD passen, dat moet toch wel kunnen werken voor flink wat spellen. Je zou bijvoorbeeld een soort van mountingsoftware op de HD-DVD kunnen zetten die zelf de DVD images switched wanneer je over moet naar een andere disc. Het moet dan wel mogelijk zijn om textures e.d. centraal op de HD-DVD op te slaan.

Voor een spel als GTA zal het inderdaad niet gaan werken, omdat DVD omwisselen te veel tijd kost en het spel onnodig ophoudt. Aan de andere kant zie je nu ook wel spellen die het met harde schijf gewoon beter doen. Dan is het de keus of je optimaal wilt gamen en een HD-DVD speler koopt, of dat je genoegen neemt met het wisselen van (veel) schijfjes.

Dit is natuurlijk niet echt een correcte en nette oplossing, maar het zou wel eens de oplossing kunnen zijn mocht de 360 echt in de knel komen met de ruimte op een DVD. Aan de andere kant, als ik zie wat ze met bijvoorbeeld Assassins Creed presteren op 1 DVD, dan is dat al heel wat en geloof ik ook niet dat het binnenkort al echt nodig gaat zijn om meer opslagruimte te creëeren voor developers.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

hm, welk spel raadde jullie me aan nu te kopen, Call of Duty 4 of Assasins Creed? beiden lijken me even cool..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

COD4.. Hands down.
SP is geweldig en MP is nóg geweldiger. Zeker als je het met wat vrienden online speelt.
Ben je ook wel wat maandjes mee zoet itt Ass Ass In Screed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

cod4 is cool gemoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Niet online

Exorcist

Uitdrijvûrrrr!

Ik ben zelf geen multi-player persoon, dus absoluut AC. Al kun je met CoD4 single player ook genoeg plezier beleven, maar wat minder lang dan bij AC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

hm ok.. de MP interesseert mij niets eigenlijk.. ben meer een SP fan :) dus voor- en tegenstanders.. nog steeds lastig..

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05 22:00
Als je een beetje van shooters houd, dan zou ik zeker voor COD4 gaan. en kort is ie zeker niet, probeer maar op Veteran te spelen: echt een uitdaging (waaronder de befaamde sniper level)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HendrikN
Terryb47 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 18:25:
Als je een beetje van shooters houd, dan zou ik zeker voor COD4 gaan. en kort is ie zeker niet, probeer maar op Veteran te spelen: echt een uitdaging (waaronder de befaamde sniper level)
Een hele dag over dat level gedaan, zéér frustrerend. Maar het gevoel toen ik eindelijk in de chopper zat... onbeschrijfelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-09 09:44

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

HendrikN schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 18:27:
[...]

Een hele dag over dat level gedaan, zéér frustrerend. Maar het gevoel toen ik eindelijk in de chopper zat... onbeschrijfelijk!
Ik zit nog steeds in het begin vast :') waar je die tv station moet innemen.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj

dadj

Boeiend, boeiend!

Terryb47 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 18:25:
ik hou zeker van shooters.. maar ook van Prince of persia achtige games, en die kom je veel minder tegen.. de originaliteit van Creed trekt me wel aan, maar anderzijds ook weer de intensiteit van CoD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wekko306 schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 16:34:
[...]

Op wat voor tv speel jij? Ik speel op een 100Hz CRT tv (SD) en tearing is bij AC echt alom aanwezig, vooral als je door het Kingdom rijdt op een paard.
iedereen heeft last hiervan, dat is nu eenmaal.

AC is op 1280*720 berekend met 2 keer AA, dit past gewoon niet in de framebuffer van de 360, deze is met 10 MB beperkt. Hierdoor wordt het beeld in verschillende stukken gerendered, bij snelle bewegingen levert dit screen tearing op. zowat elk spel op de 360 heeft er echter last van.
let echter op aankomende reacties: de echte fans beweren nog nooit screen tearing gezien te hebben. misschien is dat een oplossing: je moet een grotere fan worden, die kunnen door de screen tearing heenkijken, en zien de werkelijke kracht van de xbox! :+

helaas bestaat er 'voor ons' (= nuchtere 360 bezitters) geen patch voor de 10MB limiet :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 19:15:
[...]

iedereen heeft last hiervan, dat is nu eenmaal.

AC is op 1280*720 berekend met 2 keer AA, dit past gewoon niet in de framebuffer van de 360, deze is met 10 MB beperkt. Hierdoor wordt het beeld in verschillende stukken gerendered, bij snelle bewegingen levert dit screen tearing op. zowat elk spel op de 360 heeft er echter last van.
let echter op aankomende reacties: de echte fans beweren nog nooit screen tearing gezien te hebben. misschien is dat een oplossing: je moet een grotere fan worden, die kunnen door de screen tearing heenkijken, en zien de werkelijke kracht van de xbox! :+

helaas bestaat er 'voor ons' (= nuchtere 360 bezitters) geen patch voor de 10MB limiet :'(
Heheheh, ik zie mijzelf als een nuchtere fan ;) Ontkennen dat er games zijn die er last van hebben is natuurlijk onzin. Maar om nou te zeggen elk dat spel heeft er last van heeft gaat wat ver. Bij de meeste games merk je er eigenlijk weinig tot niets van. Er zitten helaas ook games tussen waar het wel duidelijk merkbaar is. AC is daar een goed voorbeeld van.

En sowieso verschilt het per persoon hoe storend je het ervaart. Net als bv de het geluid wat de 360 produceert. De 1 heeft er geen last van, terwijl het voor de ander een reden kan zijn om de 360 weer de deur uit te doen.
Pagina: 1 ... 9 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Blijf ontopic! Reageer inhoudelijk en onderbouwd en blijf netjes!
Zoek eerst zelf voordat je iets vraagt!