Hellgate London - Deel 2

Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste
Acties:
  • 15.816 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Rey Nemaattori schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:15:
[...]
Ik stel m'n vraag maar nog een keer, aangezien d'r niemand gereageerd heeft.

Stacken auras ook voorbij 't maximum?? Ik heb nl een paar stukken armor in de augmenter gedondert en 2 ervan geven me Aura of Deflection....echter ik heb al aura of deflection lvl 4....betekent dit dattik een lvl 6 aura heb nu? Wat me wél op viel was toen ik nog lvl 2 had en 1 aura of deflection piece, dattik aura lvl 3 had(met de melding dat 't van een item af kwam)

LvL 6 zou wel tech zijn...70% van de inkomende projectielen wordt gestopt nog voor 't shield of armor raakt...

Ik kan nu gewoon op straat vrij rond lopen, zonder bang te hoeven zijn voor Imp Snipers, Seraphs of Blackskulls zelfs niet in grote groepen...lekker tanken met een blademaster dus ^_^
Die aura's stacken wel maar niet voorbij je het maximum (als je dus al 10 punten hebt in SoJ, heeft een wapen met 2 SoJ geen enkel extra nut, helaas)
En wat is het nut van 10% shield penetration op armor? Ik heb nu een stel beenkappen met shieldpenetration, maar armor doet toch geen damage?
Als een armor +x health regeneration heeft, healt dat je armor toch ook niet? ;) Ofwel die penetration telt bij je eventuele overige penetration op en dat is vervolgens op je attack van toepassing.
En hoe zit 't met online play..is dat maandelijsk betalen a-la WoW of eenmalig? of gratis?
Online is gratis maar met een abo heb je bepaalde extra features (grotere stack, guild starten enz).

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-06 14:41
WooK schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:28:
Die aura's stacken wel maar niet voorbij je het maximum (als je dus al 10 punten hebt in SoJ, heeft een wapen met 2 SoJ geen enkel extra nut, helaas)
Thnx..dan kan ik die meuk dus weer verpatsen/uit elkaar draaien...aangezien ik 't al maxed heb met skill points.
WooK schreef op maandag 10 december 2007 @ 14:28:
Als een armor +x health regeneration heeft, healt dat je armor toch ook niet? ;) Ofwel die penetration telt bij je eventuele overige penetration op en dat is vervolgens op je attack van toepassing.
Sweet, dat stuk houd ik dan wel :9....10% is niet veel, maar aangezien de rest van 't wapen spul tussen de 20 en de 63% penetreert stapelt dat lekker op zo >:) >:)

Dat online play gratis is is zekers vet, ook al is da beperkt...misschien ga ik 't dan toch maar doen :Y)

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

k, invite/add me (nick= wook) anders maar zodra je online bent. Kunnen we ff samen hakken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
^^ Ja hoho...eerst 't spel kopen hè...kogel is nog niet helemaal door de kerk, aangezien ik nogal op een shopping spree ben gegaan @ebay vorige week :X (gelukkig wel in de VS :+)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

Heb er zelf ff jammer genoeg geen tijd meer voor ... na december misschien weer. Maar bij mij draait het prima de laatste tijd. goeie fps en geen crashes meer.

Als ik begin ga ik wel elite proberen want moet je meer samen spelen en daar zit toch wel de lol in imho.

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ik ben ook al met een elite bm char bezig genaamd terrorbitsj (bitch mocht niet?) :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjirp
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-01-2023
Heeft er al iemand een GoT Guild opgestart in hellgate? Ik loop daar nu al weken rond zonder een guild te joinen omdat imo de europese servers een beetje rustig zijn.

ik heb onderhand een 30 summoner en een 15 BM in europa en in America een 34 Guardian en 32 Marksman (ja ik hou van alle klasse uitproberen). US servers kun je gewoon een account op maken omdat Flagship nog bezig is met een europees forum (officieel bericht was iets in de richting van (Tijdens de beta): "We zitten in de beta en hebben alleen amerikaanse accounts waarmee iedereen op de forums kan, zodra de release er is zullen deze mensen een nieuw Europees account moeten aanmaken en zal er ook een forum beschikbaar zijn op eu.hellgatelondon.com). Helaas hebben ze dit nog niet gedaan en kun je gewoon je US accountje aanmaken.

Toch zou ik graag op EU een guildje willen (en wat is er nu beter dan GoT?!?), voor de chat, solo groups (meer xp) en trades.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
>:)

Heb nu 4 armor stukken met in totaal 45% shield penetration..heerlijk met 2 zwaardjes met 30 tot 50% penetration themselves(of van relics)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 22:10
hmmz, heb nu ook uitgevonden dat je wapen upgraden niet heel handig is, je krijgt er wel extra damage door, maarr..... en dit vind ik een beetje te belachelijk voor woorden

als je een mod ilvl 9-17 in een wapen ilvl 13 doet, upgrade het wapen een aantal keer, is je wapen ilvl 23, dan haal je de mods eruit met de delux modifier geval..... en dan kan je ze niet meer terug stoppen..... gvd, hele wapen verneukt kheb nu dik problemen met grote groepen

wapen was (uit mijn hoofd ongeveer hoor)

toxic damage
Sweeping strikes 1
5% ctc spectral nova on hit
12% ctc shrapnell shards on kill

4 mods erin met
15% ctc fire nova on hit
5% ctc poison nova on kill
+ nog 2 ctc mods

jongens, dat is echt vreselijke terreur in een groepje... en laggen als de hell als ze achter elkaar af gaan :P zowiezo wil mijn videokaart heel moeilijk de ROOK die van kapotte pallets en van de fire nova doen, als ik 1 pallet kapot sla, dan dropt mijn fps met minstens 80%....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ik vond upgraden juist wel handig doordat ik op die manier betere mods kon gebruiken. Als je fps zo dropt moet je misschien de kwaliteit iets naar beneden bijstellen?
Toxic dmg als bm is niet echt de meest handige soort dmg die je kan doen overigens. Je kan veel beter voor spectral dmg gaan.
Ben nu lvl 42 BM en lvl 11 elite BM btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
WooK schreef op maandag 17 december 2007 @ 20:42:
Ik vond upgraden juist wel handig doordat ik op die manier betere mods kon gebruiken. Als je fps zo dropt moet je misschien de kwaliteit iets naar beneden bijstellen?
Toxic dmg als bm is niet echt de meest handige soort dmg die je kan doen overigens. Je kan veel beter voor spectral dmg gaan.
Ben nu lvl 42 BM en lvl 11 elite BM btw :)
gaan ze met spectral damage nog harder dood dan?? tjezus, de meeste uniques gaan bij mij al met 4 slagen dood, meestal normale monsters gaan met 2 slagen neer, 1 shield leeg 2 dood, en dan het groepje er omheen is ook direct dood door de ctc, dat de damage poison is was niet mijn idee, maar de sweeping strikes 1 en 2x ctc mods in de base stats van het wapen bepaalden dat ik hem gebruik :)

btw, waar krijg je nou allemaal statspunten voor? voor lvlup en ook voor bepaalde quests ofzo? want er groeien soms spontaan extra unspend statspunten aan mijn char

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Als ze gephased (door de spectral dmg) zijn, doen ze half damage en ontvangen ze double damage. Naast spectral dmg is fire dmg ook handig voor grote/eind mobs. Als ze ignited zijn, gaat er per seconde 5% health af namelijk en dat kan soms veel harder gaan dan dat jij kan meppen :)
Nu gaan monsters nog relatief snel dood maar kom maar boven de lvl 35/nightmare wordt dat wel anders en op elite is lvl5 al redelijk lastig.
Hoeveel critical chance heb je nu bij je wapens dan?

oh en bij sommige quests krijg je idd 1 stat point en bij het lvlen elke keer 5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
WooK schreef op maandag 17 december 2007 @ 22:39:
Als ze gephased (door de spectral dmg) zijn, doen ze half damage en ontvangen ze double damage. Naast spectral dmg is fire dmg ook handig voor grote/eind mobs. Als ze ignited zijn, gaat er per seconde 5% health af namelijk en dat kan soms veel harder gaan dan dat jij kan meppen :)
Nu gaan monsters nog relatief snel dood maar kom maar boven de lvl 35/nightmare wordt dat wel anders en op elite is lvl5 al redelijk lastig.
Hoeveel critical chance heb je nu bij je wapens dan?

oh en bij sommige quests krijg je idd 1 stat point en bij het lvlen elke keer 5.
ik heb geen idee hoeveel critical chance het wapen heeft, wat is een goeie build kwa skills ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
  • Laatst online: 02-04-2024
speel dit spel nu ook als lvl15 guardian en heb me toch een leuke oranje Katana zwaard gevonden (3 sterren) die momenteel 109dmg doet. Is dat normaal voor mijn level?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Dalyxia schreef op maandag 17 december 2007 @ 23:45:
[...]
ik heb geen idee hoeveel critical chance het wapen heeft, wat is een goeie build kwa skills ook?
ehh, als blademaster is dat toch wel redelijk belangrijk om te weten. Hoe kies jij anders je wapens dan? Aan de hand van de skills die er eventueel op zitten? Ik heb liever een wapen met 7% critical chance dan een met 0% critical chance maar mét 4 sweeping strike bijv.

Builds kun je beste op hellgateguru.com bekijken. Mijn BM's doen het goed (build is wel te vinden in het topic) maar vooral mijn lvl42BM is verre van optimaal doordat ik niet goed wist waar ik het beste punten in kon doen.
VIC_TOR schreef op maandag 17 december 2007 @ 23:57:
speel dit spel nu ook als lvl15 guardian en heb me toch een leuke oranje Katana zwaard gevonden (3 sterren) die momenteel 109dmg doet. Is dat normaal voor mijn level?
Is dat met of zonder mods? Als base dmg is dat in elk geval best netjes. Als dat inc mods is niet. Ik doe die dmg namelijk ook met een wapen welke ik nu op lvl11 heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:17
Dalyxia schreef op maandag 17 december 2007 @ 19:30:
hmmz, heb nu ook uitgevonden dat je wapen upgraden niet heel handig is, je krijgt er wel extra damage door, maarr..... en dit vind ik een beetje te belachelijk voor woorden

als je een mod ilvl 9-17 in een wapen ilvl 13 doet, upgrade het wapen een aantal keer, is je wapen ilvl 23, dan haal je de mods eruit met de delux modifier geval..... en dan kan je ze niet meer terug stoppen..... gvd, hele wapen verneukt kheb nu dik problemen met grote groepen

wapen was (uit mijn hoofd ongeveer hoor)

toxic damage
Sweeping strikes 1
5% ctc spectral nova on hit
12% ctc shrapnell shards on kill

4 mods erin met
15% ctc fire nova on hit
5% ctc poison nova on kill
+ nog 2 ctc mods

jongens, dat is echt vreselijke terreur in een groepje... en laggen als de hell als ze achter elkaar af gaan :P zowiezo wil mijn videokaart heel moeilijk de ROOK die van kapotte pallets en van de fire nova doen, als ik 1 pallet kapot sla, dan dropt mijn fps met minstens 80%....
als je wapen level buiten de modlevels valt werken je mods NIET meer ook al zitten ze nog in je wapen. oftewel wapens upgraden heeft wel nut. gewoon nieuwe mods erin :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215361

Afgelopen weekend dit spel gekocht en gelijk een abbo genomen omdat dit spel mij erg aantrekt.
dit weekend gespeeld en nu al level 18 BM
Alleen de juiste items vinden lukt mij niet zo en mijn skil punten wil ik bewaren tot ik level 30 ben dus nog een eind te gaan.
zit nu in act 3 op normaal maar wil snel doorgroeien naar het zgn elite level.

als iemand met mij wilt hakken dan add mij maar, mijn naam is: jum

echt een verslavende game en ik vind het beter dan diablo die ik jaren gespeeld heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

BTW als iemand tips heeft voor mijn char. building pls laat het weten
bijv. waar ik mijn punten in moet doen en mijn skill punten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Anoniem: 215361 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:02:
Afgelopen weekend dit spel gekocht en gelijk een abbo genomen omdat dit spel mij erg aantrekt.
dit weekend gespeeld en nu al level 18 BM
Alleen de juiste items vinden lukt mij niet zo en mijn skil punten wil ik bewaren tot ik level 30 ben dus nog een eind te gaan.
zit nu in act 3 op normaal maar wil snel doorgroeien naar het zgn elite level.

als iemand met mij wilt hakken dan add mij maar, mijn naam is: jum

echt een verslavende game en ik vind het beter dan diablo die ik jaren gespeeld heb.
waarom zou je je skill punten willen bewaren? Sowieso zul je ze moeten besteden om tot de hogere skills als whirlwind en dergelijke te komen en daarnaast is surge of restoration redelijk handig en aura of power bijna onmisbaar lijkt me?

Als je veel moeite hebt met het vinden van items wil ik met mijn bm wel ff items bewaren welke goed zijn maar niet beter dan mijn eigen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mooi dat jij dat will doen Wook add jij mij dan kunnen we misschien vanavond samen online zijn.
Ik zit nu op kantoor dit forum te lezen
dus als jij nog een paar items over hebt en mij iets meer kunt vertellen over de building van mijn BM
Zet jij mijn naam jum in jouw lijst ?

Jammer dat er hier niet zoveel gepost wordt, het lijkt wel of er niet veel mensen hellgate london spelen of zijn er meer forums?? Maar ik zal dit spel de eerste weken elke dag gaan spelen.....en ben altijd in voor een party om snel te levelen dus add mij maar en laat me ff weten welke naam jij hebt.

Gebruik je volgende keer zélf die edit-knop alsjeblieft?

[ Voor 39% gewijzigd door een moderator op 18-12-2007 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

mjah ik speel alleen op nightmare dus ik kan wel items overdragen maar partyen op normal met lvl 42 lijkt me niet zo boeiend eerlijk gezegd.

edit:
jaja :) mijn nick is wook dus dan kan je mij ook adden en zien wanneer ik online ben

[ Voor 39% gewijzigd door een moderator op 18-12-2007 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
vanmiddag maar het spel de-installeren. Heeft helaas niet kunnen brengen wat ik had verwacht. Lijkt teveel op titanquest. De hoop op goede wapens en gear en die niet krijgen is frustrerend. Als level 34 nog nooit een geel item zien droppen is niet leuk. Als je dan ook nog is dat grote vliegende ding niet neerkrijgt in het laatste level heb ik het wel gezien.
Ga me weer lekker op world of warcraft liggen.
succes met gamen en hopen dat alle fixes niet te snel op zich laten wachten (want dat is wel nodig)

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Daarom juist vind ik dit spel zo goed....... het is niet zo makkelijk om door alle acts te lopen zo als dat wel met diablo het geval is.
voor mij is dit spel een topper alleen jammer dat het niet zo eenvoudig is om in een party mee te spelen......maar misschien lukt dat wel op nightmare.

Wow speel ik niet meer en mijn xbox360 en playstation 3 heb ik in de kast gezet...nu is het hellgate london voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
WooK schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 09:20:
[...]

[...]

Is dat met of zonder mods? Als base dmg is dat in elk geval best netjes. Als dat inc mods is niet. Ik doe die dmg namelijk ook met een wapen welke ik nu op lvl11 heb.
Zonder mods, ik kan er helemaal geen mods op zetten. Heb inmiddels wel andere wapens gevonden met een standaard damage van 70-90 damage en daar kan ik nog wel mods op gooien, maar die katana is zo lekker snel dat ik zo mijn twijfels heb. Bovendien heb ik niet genoeg willpower voor die nieuwe wapens met mods.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Op het moment heb ik als Engineer een bot met een pistool wat een electriciteitsveld neer legt zodat iedereen onder stroom staat en daarna met een snelle legendary blade firedamage doet.
Zelf snipe ik dan met spectral damage de grote vijanden er tussen uit. Werkt best goed tot nu toe :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjirp
Anoniem: 215361 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 10:54:
Daarom juist vind ik dit spel zo goed....... het is niet zo makkelijk om door alle acts te lopen zo als dat wel met diablo het geval is.
voor mij is dit spel een topper alleen jammer dat het niet zo eenvoudig is om in een party mee te spelen......maar misschien lukt dat wel op nightmare.
Maak een marksman en maak er een build van die op crits vertrouwt.
"Je loopt er niet zo makelijk doorheen" Sydonai ging neer binnen 1 seconden.

Blademasters kun je crit build van maken maar ik zou dat niet doen, als blademaster ben ik voor een sfx build gegaan. IgnYourPhase is een goeie die te vinden is op hellgateguru.com (of hellgatelondon.com, je kan een europees EN en amerikaans account maken met 1 cd key).

De bedoeling bij die build is dat je die ene skill gebruikt die 3 keer slaat, damage is mischien wel niet zo hoog maar met 2 wapens is dat 6 keer slaan. 6 keer kans op SFX.

Als wapens kies je dan voor 1 Fire based en 1 Spectral based weapon. Het liefst met zo hoog mogelijk SFX-Strength (info opvragen, staat daar bv. "Phase attack strength 400".

Rond lvl 25 kun je phase wapens van 400 vinden (die spectral direct maces), daarnaast een vuur wapen, en je hebt een set voor bazen, op deze manier, als je phased en ignite, 10% per sec = win :), dus ook gewoon mods die ign. strenght increasen erop gooien, dat doet het meer damage dan "increase damage by 10%" mods oid.

voor mobs kies je voor 2 splash wapens. (duidelijk lijkt mij zo.)

Ik heb sydonai nu zelf verslagen met een Summoner (elemental build), Marksman (crit build), Blademaster (SFX-Build) en Guardian(beetje een mix build van alles wat, maar zo is die het best imo)

Kwa wapens vinden, geen unique vinden tot lvl35 is zeker jammer, helaas heb ik er zelf al ongeveer 20 gevonden waarvan 15 mind control weapons waren (wohoo!). Mocht je je gear goed willen houden kun je altijd wapens kopen, hellgateguru heeft goeie trade forums voor europese spelers.

Partying in HGL is helaas in europa niet te doen, er zijn weinig mensen online wat ik zeer jammerlijk vind, het is gewoon niet druk genoeg om veel en goeie partys te vinden. wat vaak wel lukt is een "Solo XP Party". Door met 2 mensen in een party te zitten, ook al is er 1 afk of heel ergens anders, worden je mobs sterker en geven dus meer XP en betere drops.

overigens, onderschat shield penetration niet. 50% shield penetration zorgt er al voor dat de meeste shielded mobs (Imps, Furys) 2 keer sneller doodgaan, die hebben gewoon een shield pool van. bv. 300 en een hp pool van 100, door die shield penentration heb je ze dood voordat je door hun shield heen bent.

ps. Mobs / Jij met shield kan geen SFX krijgen, zorg er dus voor dat jij (als je geen BM of Guard ben) altijd shield heb tegen mobs die SFX doen (Orbiles bv). Op die manier zijn ze stukken makelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[quote]Tjirp schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:37:
[...]

Maak een marksman en maak er een build van die op crits vertrouwt.
"Je loopt er niet zo makelijk doorheen" Sydonai ging neer binnen 1 seconden.

Blademasters kun je crit build van maken maar ik zou dat niet doen, als blademaster ben ik voor een sfx build gegaan. IgnYourPhase is een goeie die te vinden is op hellgateguru.com (of hellgatelondon.com, je kan een europees EN en amerikaans account maken met 1 cd key).

De bedoeling bij die build is dat je die ene skill gebruikt die 3 keer slaat, damage is mischien wel niet zo hoog maar met 2 wapens is dat 6 keer slaan. 6 keer kans op SFX.

Als wapens kies je dan voor 1 Fire based en 1 Spectral based weapon. Het liefst met zo hoog mogelijk SFX-Strength (info opvragen, staat daar bv. "Phase attack strength 400".

Rond lvl 25 kun je phase wapens van 400 vinden (die spectral direct maces), daarnaast een vuur wapen, en je hebt een set voor bazen, op deze manier, als je phased en ignite, 10% per sec = win :), dus ook gewoon mods die ign. strenght increasen erop gooien, dat doet het meer damage dan "increase damage by 10%" mods oid.

Gaaf, bedankt voor de uitleg...ik heb nu een phase en poison zwaard met een dmg van 115 en 120 (ik ben lvl 18 BM)
Alleen weet ik nog niet goed welke skils nu het best zijn en welke aura's..... ook de punten verdeling weet ik niet zo goed, ik lees dat je er veel in wilpower moet stoppen maar wat is nu de verhouding?

Als ik ergens punten in doe zie ik die blauwe balk niet oplopen.....ik weet het ik ben een noob

[ Voor 30% gewijzigd door Anoniem: 215361 op 18-12-2007 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjirp
Anoniem: 215361 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:52:
[...]

Gaaf, bedankt voor de uitleg...ik heb nu een phase en poison zwaard met een dmg van 115 en 120 (ik ben lvl 18 BM)
Alleen weet ik nog niet goed welke skils nu het best zijn en welke aura's..... ook de punten verdeling weet ik niet zo goed, ik lees dat je er veel in wilpower moet stoppen maar wat is nu de verhouding?

Als ik ergens punten in doe zie ik die blauwe balk niet oplopen.....ik weet het ik ben een noob
Persoonlijk zou ik gaan voor een fire zwaard, Poisen geeft namelijk een debuff die tegen heel erg weinig mobs effect zou hebben, namelijk, ze kunnen niet meer healen.

Voor de auras, ligt aan je build, mijn tips zouden zijn.

Aura of Power, Met aura of power op max kun je met 1 mob in je aura ongeveer 40% van je hits skills gebruiken, met 3 of meer kun je al spammen. daarnaast kune je kijken naar de aura die projectiles terugkaatst naar mobs (lvl25 aura), deze in handig tegen ranged mobs maar vind ik het persoonlijk niet waard, alleen aura of power zou genoeg moeten zijn, en met gebruik van een grappler kun je ranged mobs naar je toe trekken en dan met je zwaarden afslachten.

Voor de rest, mijn build was iets in de richting van:
(ik zit op het werk dus kan niks linken).
3x slaan skill op 10 (volgens mij SoJ), dit is niet je prioriteit, maar meer skills doet meer damage op hogeren levels.

Auro of Power 10/10.
Dual wielding 7/7 (dit reduces je willpower feed bij 80, word dus makkelijker om je zwaarden en mods te dragen, door AoP heb je genoeg regen).

Rondje draaien 5/10 (voor WW)

Whirlwind rond de 6/10 (dit is een massive skills, ten eerste, om weg te komen is de fantastisch want je gaat zo door de mobs heen, daarnaast voor groeten groepen is dit gewoon heel erg veel damage).

Charge 1/10 (hiervoor heb je 2 keer SoR nodig, ranged mobs sta je in een keer voor, je kan er makkelijk projectiles mee dodgen).

hiermee zal je nog een paar points over houden.

voor je atribute points.

De blauwe balk staat voor "Feed". Hoe hoger die blauwe balk hoe meer "Feed" er gebruikt word van die ene stat. onder ieder item staat "Requires x Stam, x willpower, x etc".

Je zwaard gebruikt bijvoorbeeld 10 strength. jij hebt in totaal 25 strenght, nu zal je 15 strenght "over hebben" voor andere items. Mocht je 2 zwaarden hebben, 1 van 10 en 1 van 20 strength kan je ze niet allebei dragen, omdat de totale feed 30 zal zijn, en jij maar 25 hebt.

Met deze feed word je dus veroordeeld tot het zetten van punten in bepaalde attributes, en ipv als je 10 strenght heb kan je ieder item met een req. van 10 strength dragen, worden alle "feeds" bij elkaar opgeteld.

mede hierdoor is het belangrijk dualwielding zo hoog mogelijk te zetten, dit zorgt er namenlijk voor dat je, zonder attributes te gebruiken 90 (oid) willpower feed hebt waardoor je veel minder punten in willpower hoeft te stoppen.

Nu dan, hoe zou ik je punten verdelen.
Accuracy helemaal niks nopes nada, ook al moet een item zoveel Acc hebben, niet doen, je krijgt later wel +all attribute gear waardoor je die items wel kunt dragen maar het is het niet waard om daar punten in te stoppen.

Strenght, ieder puntje strenght is +1% melee damage, das natuurlijk heel erg netjes, persoonlijk doe ik hier "wel eens" wat punten in omdat extra damage is altijd nice.

Stamina: Belangrijkste. Stamina is meer HP, meer HP is langer overleven, etc. etc. Daarnaast, items met +All attributes vragen ZIEK veel stamina, voorbeeld: Broeken met +8 all attributes vragen vaak 15-20 stamina feed. wat betekent dat het je in totaal 7-12 stamina kost.

Willpower: Gewoon genoeg voor je feed. dit moet genoeg zijn om een "out of combat" regen te halen die er voor zorgt dat je kan blijven sprinten, je kan dragen wat je wil, en AoP zorgt voor de regen die je nodig hebt.

Ik ga hier geen 0 - 1 - 3 - 1 aan verbinden (wat veel mensen zouden zeggen), omdat ik denk dat je tot lvl30 gewoon moet zorgen dat je de items kan dragen.

(ps. de blauwe balk is de totale aantal feed in %, dus als je extrapunten in een stat doet zal je deze alleen maar zien dalen).

Nog heel iets anders, je bent een blademaster, je hebt geen schild dus niet zo veel damage reduction, maar je hebt wel Templar armor. Templar armor heeft vaak goeie resistance. Zorg ervoor dat je een kitje hebt die voor ongeveer 1000 to all resistance geeft (dit is haalbaar op lvl30). en op lvl50 wil je ongeveer 1500-2000 hebben, Als je weet dat je orbiles gaat vechten, zorg voor een goeie shock defense, het is namenlijk zo dat met shock kan jij geen spells doen, zonder spells ben je zo ongeveer nutteloos.

Ook nu zou ik je weer willen verwijzen naar de IgnYourPhase build op Hellgateguru.com, het is geen sticky dus gebruik gewoon de Search functie, "IgnYourPhase" zou genoeg moeten zijn, hij heeft daar een hele goeie build klaargezet met uitleg over alles en een beetje, aanpassingen zijn natuurlijk vrijwilleg maar door dat te lezen ben je in een keer een stuk beter ;)

Weer zon hele lap grote text, ik ga het de volgende keer beter doen ><

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks,

als ik uitgewerkt ben ga ik gelijk mijn skills verdelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjirp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

das wel grappig die build heb ik zo'n beetje en die bevalt me best goed. Ik heb alleen wel meer mods met +critical chance erin dan +phase of ignite en ook wat punten in surge of restoration ipv aura of deflection. Je kan namelijk maar één aura tegelijkertijd en dan heb ik liever auro of power in gebruik.

Waarom zou je overigens een splash wapen nemen ipv een direct tegen een mob? Splash is alleen nuttig bij meerdere mobs namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Thanks again......nu weet ik hoe ik mijn skills het best kan verdelen zodat ik snel door normaal kan gaan en dan een elite character aanmaken en dat wordt dan weer een BM
sword of justice zal ik denk ik wel het meest gaan gebruiken.
Jammer dat er hier zo weinig gepost wordt.

maar ik zal toch wel dagelijks hier ff kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjirp
WooK schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 13:44:
das wel grappig die build heb ik zo'n beetje en die bevalt me best goed. Ik heb alleen wel meer mods met +critical chance erin dan +phase of ignite en ook wat punten in surge of restoration ipv aura of deflection. Je kan namelijk maar één aura tegelijkertijd en dan heb ik liever auro of power in gebruik.

Waarom zou je overigens een splash wapen nemen ipv een direct tegen een mob? Splash is alleen nuttig bij meerdere mobs namelijk.
zoals ik al zei in me vorige posts, ook ik gebruik AoD niet. IgnYourPhase is wel de basis geweest voor mij build.

En zoals ik ook al zei, neem 2 setjes met wapens (3de setje is een grappler), 1 keer direct (met zo hoog mogelijk phase en ignite) en 1 keer met splash, met zoveel mogelijk dmg.

Daarnaast vind ik Surge of resto, zoals meer zeggen, tijdverspilling, Surge of resto procced alleen bij een kill, is maar 1 hit, en je moet hem steeds updaten, ik heb er ook serieus over gedacht die te nemen maar alleen bij elite zie ik er reden voor..

@Robert
ik hoop dat je er wat aan heb en heel veel succes met je BM

Nog even heel wat anders, dit waren me builds op me andere characters, misschien handig voor andere mensen. Alle builds zijn voor lvl30 en niet 50.

Guardian:
http://hellgate.ingame.de...3201303000200312111001110
(heel veel skills I know, maar wel de beste build voor een guardian imo)

Blademaster:
http://hellgate.ingame.de...2018a00050000000000000010

Summoner:
http://hellgate.ingame.de...0620000105000011401020100
(fire minions for ignite, warper voor phase (en warper doet zo heerlijk veel dmg)

Marksman:
http://hellgate.ingame.de...0710051006020000000300100
dit zorgt voor ongeveer dit al moet ik zeggen dat hij er nog lang over doet...

Marksman is het makkelijkst, Guardian het leukst imo:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tjirp schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:54:
[...]

zoals ik al zei in me vorige posts, ook ik gebruik AoD niet. IgnYourPhase is wel de basis geweest voor mij build.

En zoals ik ook al zei, neem 2 setjes met wapens (3de setje is een grappler), 1 keer direct (met zo hoog mogelijk phase en ignite) en 1 keer met splash, met zoveel mogelijk dmg.

Daarnaast vind ik Surge of resto, zoals meer zeggen, tijdverspilling, Surge of resto procced alleen bij een kill, is maar 1 hit, en je moet hem steeds updaten, ik heb er ook serieus over gedacht die te nemen maar alleen bij elite zie ik er reden voor..

@Robert
ik hoop dat je er wat aan heb en heel veel succes met je BM

Nog even heel wat anders, dit waren me builds op me andere characters, misschien handig voor andere mensen. Alle builds zijn voor lvl30 en niet 50.

Guardian:
http://hellgate.ingame.de...3201303000200312111001110
(heel veel skills I know, maar wel de beste build voor een guardian imo)

Blademaster:
http://hellgate.ingame.de...2018a00050000000000000010

Summoner:
http://hellgate.ingame.de...0620000105000011401020100
(fire minions for ignite, warper voor phase (en warper doet zo heerlijk veel dmg)

Marksman:
http://hellgate.ingame.de...0710051006020000000300100
dit zorgt voor ongeveer dit al moet ik zeggen dat hij er nog lang over doet...

Ben jij met dit spel gestopt ?
Heb je nightmare en elite ook al gedaan?

bedankt voor de info vandaag ik zal er zeker wat aan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Tjirp schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 15:54:
[...]
Ik heb 2 setjes en het derde setje zijn 2 guns. Dat vind ik handiger werken dan zon grappler eerlijk gezegd.
Ik heb er ook maar 2 punten in zitten en nog 3 door mijn wapens. Al met al werkt dat best goed.
Juist daarom heb ik geen marksman gedaan. Ik vind naast bm, de engineer ook leuk btw :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VIC_TOR
Kan je uberhaupt wel met een Guardian 2 wapens tegelijk gebruiken zoals 2 guns? Bij mij pakt hij steeds maar 1 gun maar dat kan denk ik te maken hebben met de het aantal accuracy punten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

VIC_TOR schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 17:27:
Kan je uberhaupt wel met een Guardian 2 wapens tegelijk gebruiken zoals 2 guns? Bij mij pakt hij steeds maar 1 gun maar dat kan denk ik te maken hebben met de het aantal accuracy punten.
Afbeeldingslocatie: http://img441.imageshack.us/img441/421/screenshot000014ea0.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjirp
Gestopt wil ik niet zeggen Robert, maar mijn interesses zijn al wel afgedwaald. misschien dat ik ooit nog weer een Elite poppetje maak. Nightmare is te saai om te spelen, das 90% farmen, en ik ben geen chinees ><.

@VIK_TOR
Welke wapens equip je? misschien pak je net de verkeerde, daarnaast, als je niet genoeg acc heb dan laat die dat zien meteen rode stop sign rechtsonderin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tjirp schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 19:04:
Gestopt wil ik niet zeggen Robert, maar mijn interesses zijn al wel afgedwaald. misschien dat ik ooit nog weer een Elite poppetje maak. Nightmare is te saai om te spelen, das 90% farmen, en ik ben geen chinees ><.

@VIK_TOR
Welke wapens equip je? misschien pak je net de verkeerde, daarnaast, als je niet genoeg acc heb dan laat die dat zien meteen rode stop sign rechtsonderin.
Ik zit nu op Normaal en ben dit weekend pas begonnen (BTW patch 0.7 wordt deze week geinstallerd) en ik las ook dat er in dec./jan een nieuwe add on (stone henge ) aan komt voor de betalende spelers.

Ik equip nu de beste wapens die ik kan krijgen om door Normaal te komen, daarna wil ik in elite beginnen met een nieuwe BM.
van Wook heb ik gisteren een paar unique items gekregen die ik dadelijk bij level 24 kan gebruiken (ben nu level 20)

Ik heb jaren Diablo 1 en 2 gespeeld maar dit spel is echt wel stukken beter en wat die zgn bugs betreft vind ik wel meevallen, althans ik merk er nog niets van.
Het spel loopt prima op mijn notebook met vista.

Wat mij opvalt is dat er steeds meer spelers bij komen, eerst waren de stations bijna leeg en nu kom je overal spelers tegen.
Gaaf spel, en ik zal er nog vele uurtjes in gaan stoppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjirp
Anoniem: 215361 schreef op woensdag 19 december 2007 @ 08:22:
[...]

Ik zit nu op Normaal en ben dit weekend pas begonnen (BTW patch 0.7 wordt deze week geinstallerd) en ik las ook dat er in dec./jan een nieuwe add on (stone henge ) aan komt voor de betalende spelers.

Ik equip nu de beste wapens die ik kan krijgen om door Normaal te komen, daarna wil ik in elite beginnen met een nieuwe BM.
van Wook heb ik gisteren een paar unique items gekregen die ik dadelijk bij level 24 kan gebruiken (ben nu level 20)

Ik heb jaren Diablo 1 en 2 gespeeld maar dit spel is echt wel stukken beter en wat die zgn bugs betreft vind ik wel meevallen, althans ik merk er nog niets van.
Het spel loopt prima op mijn notebook met vista.

Wat mij opvalt is dat er steeds meer spelers bij komen, eerst waren de stations bijna leeg en nu kom je overal spelers tegen.
Gaaf spel, en ik zal er nog vele uurtjes in gaan stoppen.
Ik zal je mijn persoonlijke ervaring geven dan:)

Ten eerste. Betalende spelers krijgen extra content, betalen... kan alleen met credit card (jaja ze zeggen al een maand druk bezig te zijn met paypal).

Daarnaast, het spel is goed, het spel is zo ongelooflijk snel dat het een opfrisser is van alle MMO's die ik de laatste tijd speel, alleen er is geen community (je zegt het zelf er word hier weinig gepost), er zijn weinig goeie forums of trade forums te vinden. Flagship heeft niet eens de moeite genomen om een europees forum op te zetten.

Ze hebben zelf in de beta aangegeven dat zodra de release zou zijn er ook een Europees officieel forum zou zijn die de europese spelers zou moeten afvangen. dus niet, je moet nu een extra (amerikaans) account maken om de forums te bekijken om daar in de trade forums geen flikker voor EU te vinden.ook in-game zijn er geen trade mogelijkheden.

De chats zijn contineu leeg, als er wat gezecht word is het duits, frans, of een chinees die spammed.

Mocht je een party vinden zijn de party portals wel erg goed moet ik zeggen.

Kwa bugs, de game is unbalanced, zoals ik gister aangaf, mijn marksman haalt sydonai neer in 1 seconden, me guardian doet er 2 minuten over.
Daarnaast: Als je dood gaat als je sydonai killed krijg je cinematics te zien, maar is je schermpje om te resurecten, als ghost te begginen of terug te gaan naar <laatst bezochte station> ook byebye, erg leuk als je 2 uniques op de grond ziet liggen (DIE NIET MINDCONTROL ZIJN!!)

Uniques... 90% is Mind control wapens, en ik ben echt niet de enigste die dit zecht, officieel (deze informatie is vrijgegeven door een def op de hellgatelondon.com forums). is de loottable
60/20/20, dit bekent: als je templar bent krijg je 60% templar wapens, 20% cabalist, 20% hunter, ben je hunter krijg je 60% hunter, etc.etc.

me summoner heeft 6 unqieus gevonden, allemaal voor cabalist, allemaal mind control.
Me Guardian heeft 1 unique gevonden en die was bruikbaar.
Me blademaster heeft 4 unique gevonden, 3x mind control,
me marksman heeft er 2 gevonden, 1x mind control, 1x hunter.

nog meer bugs: Je valt nog steeds zomaar voor no reason de grond door. In .6 zijn er wel wat bugs opgelost maar er blijven er nog veel over.
Helaas is ook flagship studios dupe geworden van het grote geld, de game is gewoon gerushed, ik had liever gezien dat ze het spel in de lente hadden uitgebracht met oa. auction house (hier mogen meningen over verschillen), goeie pvp mogelijkheden, europees forum en party content(helaas de game is singleplayer en dus gebouwd om ook alleen uit te kunnen spelen).

Nu ben ik weer heel veel aan het zeuren, misschien is het volgende makkelijker;)

*O* snelle actie
*O* Leuk verhaal lijn (echt waard om in ieder geval de main quest te lezen
*O* Alle klassen zijn uniek

:( Geen community, en daarmee, geen trades
:( Loot table voor cabalist is fucked up.
:( Geen party's ingame
:( *nog* geen optie om te betalen met iets anders dan een credit card

Vooralsnog vind ik het een pure singleplayer game, helaas want ik had inderdaad gehoopt op een herleving van mijn Diablo tijd, en daarvoor moet het spel nog een beetje groeien ben ik bang. Ik geef nog niet op, dat zeker niet, en een elite poppeke zie ik ook wel zitten, maar eerst even afkoelen.

ps. ik zit op me werk dus typ-fouten zijn voorbehouden;)

Editje:
.7 komt er deze week aan, .8 is ook al klaar, afhankelijk van hoeveel bugs .7 brengt zal .8 er volgende week op staan, waarschinlijk hetzelfde met .9 alleen 1.0 zal wat langer duren omdat ze daar pvp in gaan bouwen afaik.

editje 2:

ik lees net de newsletter op me telefoon, patch 7 brengt een nieuwe LFG interface wat handig is, nu hopen dat het werkt. ze lossen de memory bugs op (niet echt veel van gemerkt, bleef altijd rond de 1 gig staan, alleen na afsluiten hield die nog 300mb op) en de fraaie bug "Zones dat are impassible". die heb ik ook 2 keer gehad, dan kijk je echt van |:(

[ Voor 5% gewijzigd door Tjirp op 19-12-2007 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
VIC_TOR schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 17:27:
Kan wel, maar je kan geen grote guns gebruiken, alleen handwapens die wat minder krachtig zijn(dan een zwaard)

Heb zelf een venomous peacemaker rechts met wat ranged techs/relics...standaard is 't bereik 15 meter, maar dit ding komt 20 meter ver. Voor een blademaster is dat best veel...ook leuke nova's onHit & onKill...in grote groepen zombies hoef je maar 2-3x te schieten en 't hele beeld is leeg :+

Links draag ik een penetrating afflictor met 61% shield penetration van zichzelf...direct in de augmenter&forge gedondert en wat legendary props toegevoegd en 't ding op geleveled :D (en een 19% penetrating relic in gehangen) Ding doet nu 0,0 dmg aan shields(55% penetration op armor) ideaal beesten met meer shields dan toughness...

i.v.m. (dual) blades doen ze bijna geen dmg, maar da's maar goed ook anders zou ik alleen maar guns gebruiken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tjirp,

Ik zit net in act 3 normaal en kom dus net kijken maar tot nu toe is dit echt de game voor mij.
.7 wordt vandaag geinstalleerd en 1.0 proberen ze nog rond de feestdagen anders begin jan.

Diablo was in het begin ook niet echt toppie dat kwam later.

Misschien dat iedereen denkt dat als je online speelt elke maand extra moet betalen en dat schrikt misschien af.
Maar als je met een xbox online wilt spelen moet je ook betalen alleen op de playstation is dit nog niet het geval.

Ik denk dat als er meer ex diablo spelers dit spel ontdekken zoals ik er toevallig achter kwam er dan snel een goede site komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjirp
Als je begint met elite, laat maar weten, ik speel wel met je mee;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ik ben blij dat ze nightmare gaan balancen want ik moest nu lvl52 monsters afmaken met een lvl42 char en dat lukt echt nooit. Tot 8 lvls hoger is nog te doen maar daarna is het echt te moeilijk.

^^
tjirp, ik heb een lvl 11 bm. Wat is je nick online?

[ Voor 13% gewijzigd door WooK op 19-12-2007 10:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjirp
WooK schreef op woensdag 19 december 2007 @ 10:52:
Ik ben blij dat ze nightmare gaan balancen want ik moest nu lvl52 monsters afmaken met een lvl42 char en dat lukt echt nooit. Tot 8 lvls hoger is nog te doen maar daarna is het echt te moeilijk.

^^
tjirp, ik heb een lvl 11 bm. Wat is je nick online?
Ik heb nog geen elite poppeke aangemaakt,
me normal nick is oa. GoTjirp (got ftw:P), Tjirp, Tjirpii, Tjirpovf, Dips en op Shulgoth: "Dips",

ik zal vanmiddag een Elite Evoker aanmaken (mja, alleen nog engineer en evoker niet gespeeld:P) en mn nickje hier posten. moet wel ff wat info opzoeken dan voor een HCE build, de lasher build die ik wou maken heb ik gehaald tot lvl10, toen had ik echt zoiets van: Wat een kut class ;)

Nightmare is nu veel te sloom, daar ben ik het helemaal mee eens, alleen ik zou niet willen zien dat ze de lvls van mobs omlaag halen omdat het anders helemaal geen uitdaging meer is op lvl50. ik hoop ook dat ze meer drops geven, me marksman loopt namelijk nog met 2 lvl 15 wapens (weliswaar upgegrade) rond op lvl30...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Hoi Tjirp,

ik hoop dit weekend te kunnen starten in elite en natuurlijk weer met een BM
dus laat maar ff weten wat jouw nick is en zo te zien heeft Wook ook interesse om mee te doen.
wordt het toch nog gezellig.

BTW, mijn nick is ACE2008 en de naam van mijn character is JUM

[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 215361 op 19-12-2007 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Kom er net achter dat ik een unique geloot had :P (hyperfist, Gun) en kon er ook eentje maken, dus DIRECT gedaan :D

enige nadeel is van die laatste (ben ff naam kwijt) is dat de slots die hij heeft (5 (!!!) stuks) bepaalt level mods nodig hebben (wapen is lvl 20) ) dus de hele verzameling met rare en legendary mods die ik had is geen moer meer waard :(
moet nu nog 3 batterijen hebbne om er in te gooien, maar die vinden we vanzelf wel weer, of we bouwen ze inelkaar :P (ps, speel de "demo" tot ik echte versie heb)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjirp
@tepelstreeltje
heh, ik vroeg me al af: uniques vanvendors 0o, maar dat is inderdaad pas gepatched bij release.

Zo nu dan, even gekeken naar wat evoker builds for elite, de volgende twee behoren tot de mogelijkheden.

http://hellgate.ingame.de...124021a001009510000a01000

en http://hellgate.ingame.de...1250210a010091130000000a0

Beide zelfde principe, de een is spectral en de andere lighting.

Venom armor om meer damage mitigation te halen, 4/5 in dual focus voor meer punten in stamina, de broms en life steal natuurlijk om ook weer te overleven, daarna is het kiezen tussen spectral lash of arc legion+lightning gield. en ik moet eerlijk zijn, heb geen idee, weet ook niete of ik het echt leuk ga vinden zon evokertje, ze worden ten eerste genurfed van daar tot hier in 1.0 en gewoon, het gevoel is er niet. miss weer een marksman, het is toch elite, dan willie het zo makkelijk mogelijk maken, maar marksman heb ik al gedaan en het was echt te makelijk. Dan komen we bij engineer, geen zin aan:P dus waars. Guardian :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

ik draai gewoon release versie 0.1 ofzo dus :P dus sja, niets gepatched, dus ik kon met een recept een unique maken bij de vendor. lijkt me duidelijk dat ik dat direct gedaan had :D
ben trouwens engineer, bevalt me tot nu toe erg goed.
had in de beta een tijd een marksman, maar engineer is eigenlijk hetzeflde, alleen dan met robotjes :P
gebruikte die stances niet (wat juist de kracht is van mm imo) dus voor mij erg weinig verandering :)

Battle.net Spud#2543

• Tjirp
TepelStreeltje schreef op woensdag 19 december 2007 @ 23:56:
ik draai gewoon release versie 0.1 ofzo dus :P dus sja, niets gepatched, dus ik kon met een recept een unique maken bij de vendor. lijkt me duidelijk dat ik dat direct gedaan had :D
ben trouwens engineer, bevalt me tot nu toe erg goed.
had in de beta een tijd een marksman, maar engineer is eigenlijk hetzeflde, alleen dan met robotjes :P
gebruikte die stances niet (wat juist de kracht is van mm imo) dus voor mij erg weinig verandering :)
heh,

ben ik niet helemaal met je eens, ten eerste, stances zijn useless voor een marksman (sorry als ik mensen pijn doe:P). het enige verschil tussen marksman en engineers is het feit dat marksman wel ranged skills krijgt (of, veel ranged skills krijgt) en een engineer daar botjes voor in de plaats heeft.

Maar in de demo kom je toch niet verder dan lvl10 ofzo? welke build ben je aan het maken trouwens?

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Nou de nieuwe patch is ook weer uit en ik moet zeggen dat ik én weer fatsoenlijk verder kan én de lfg optie nu leuk is uitgewerkt. Tot nu toe alleen maar in groepen gezeten :)

Dat figuur waar je items kan craften geeft nu ook veel vaker een item waar je iets aan hebt :)

• TepelStreeltje
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Tjirp schreef op donderdag 20 december 2007 @ 10:15:
[...]

heh,

ben ik niet helemaal met je eens, ten eerste, stances zijn useless voor een marksman (sorry als ik mensen pijn doe:P). het enige verschil tussen marksman en engineers is het feit dat marksman wel ranged skills krijgt (of, veel ranged skills krijgt) en een engineer daar botjes voor in de plaats heeft.

Maar in de demo kom je toch niet verder dan lvl10 ofzo? welke build ben je aan het maken trouwens?
de demo die je van nieuwsgroepen haalt :P
Heb zlef in de beta dus een MM gespeelt, tot levl 15 ofzo, maar door die stances kan je juist zieke dmg doen met je guns. ik zelf gebruikte die dus nooit, maar kan me voorstellen dat je vele malen meer dmg kan doen als je sniper stance gebruikt enzo.
in de full version ga ik wel MM doorlevellen. wss alle classes btw :P

Battle.net Spud#2543

• Tjirp
TepelStreeltje schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:52:
[...]

de demo die je van nieuwsgroepen haalt :P
Heb zlef in de beta dus een MM gespeelt, tot levl 15 ofzo, maar door die stances kan je juist zieke dmg doen met je guns. ik zelf gebruikte die dus nooit, maar kan me voorstellen dat je vele malen meer dmg kan doen als je sniper stance gebruikt enzo.
in de full version ga ik wel MM doorlevellen. wss alle classes btw :P
zoek ff een paarposts hierboven van mij, daar staat een MM build die "speculatie" De meeste damage doet van allemaal.

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-06 20:44

Mach

[END]Avengers

WooK schreef op donderdag 20 december 2007 @ 13:21:
Nou de nieuwe patch is ook weer uit en ik moet zeggen dat ik én weer fatsoenlijk verder kan én de lfg optie nu leuk is uitgewerkt. Tot nu toe alleen maar in groepen gezeten :)

Dat figuur waar je items kan craften geeft nu ook veel vaker een item waar je iets aan hebt :)
FF snel gekeken naar LFG, en het lijkt nu flink op Diablo2. Lijkt mij een verbetering. Ik heb er nog geen gebruik van gemaakt, zijn er nog tips en trucs voor LFG die we moeten weten ?

DUGG

• Tjirp
Mach schreef op donderdag 20 december 2007 @ 19:36:
[...]

FF snel gekeken naar LFG, en het lijkt nu flink op Diablo2. Lijkt mij een verbetering. Ik heb er nog geen gebruik van gemaakt, zijn er nog tips en trucs voor LFG die we moeten weten ?
lfg is a godsend, echt waar. ben ik echt blij mee gewoon,

wat je moet weten.. ehm, je joined direct een party, en terwijl je druk bezig ben zo hup 2 of 3 erbij. mobsworden dan zwaar moeilijker, dus je kan er mee gaan kutten (groupje joinen afk gaan:P), mja dan word je ook gekicked.. hmm, gebruikt het voor trade: LFG description: ELITE MARKSMAN PANTS of zoiets:P

• Mach
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-06 20:44

Mach

[END]Avengers

Heb een uurtje nu in een party gespeeld (lieve aardige duitsers). Maakt deze game eindelijk een volwaardige multiplayer game....

DUGG

• Tjirp
zeker, maar met duitsers?

• Tjirp
Gadverdamme,

wat een kut zooi, me broertje koopt ook het spelletje, Cd key in gebruik...

Ea gebeld (ikke voor hem, grote broer;P),

ik: Goeideavond met Thijs Damen
EA: met .... .... (onverstaanbaar)
ik: Ik heb vanmiddag vol plezier hellgate london gekocht en probeer net een account aan te maken, nu geeft deze aan dat de cd-key in gebruik is.
EA: Ja dat gebeurt soms
ik: en nu dan
EA: ja uhh.. dan moet U een kopie van de bon en de CD key emailen, dan zullen wij u een nieuwe opsturen
ik: opsturen, kan het niet gewoon via de email
ea; oja, natuurlijk
ik: hoelang duurt dat ongeveer
ea: ja we zijn overdruk, decemeber maanden weet u wel (NEE WEET IK NIETT HUUR MEER MENSEN IN) kan een paar werkdagen duren.
ik: nou totziens dan

...

EEN PAAR WERKDAGEN..

morgen vrijdag, dan 2 dagen wachten,dan maandag, dan 2 dagen wachten (kerst), nog 2 dagen, dan weer weekend, dan out en nieuw... kunnen we nog niet samen spelen.... gadverdamme

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Online aangeschaft? Zo nee, ga dan terug naar de winkel?

Overigens heeft de nieuwe LFG feature ook een nadeel en dat is dat mijn pc het nu minder trekt :( Wat ik nog steeds jammer vind is dat je de skins van medespelers zo low res ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjirp
WooK schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 09:46:
Online aangeschaft? Zo nee, ga dan terug naar de winkel?

Overigens heeft de nieuwe LFG feature ook een nadeel en dat is dat mijn pc het nu minder trekt :( Wat ik nog steeds jammer vind is dat je de skins van medespelers zo low res ziet.
bij nedgame aangeschaft maar die zijn daar helaas niet zo makkelijk in.

Hoezo trekt je pc het nu minder? Het is toch gewoon een tooltje om een groupie te vinden:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Nou als je met 5 man aan het spelen bent waarvan 2 summoners met weet ik veel hoeveel beestjes, een marksman met een gun die allerlei grafisch geweld uitspuwt en een engineer met overactieve bots en je krijgt een groep met die shock mobs, is het snel afgelopen met je framerate hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjirp
WooK schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 10:10:
Nou als je met 5 man aan het spelen bent waarvan 2 summoners met weet ik veel hoeveel beestjes, een marksman met een gun die allerlei grafisch geweld uitspuwt en een engineer met overactieve bots en je krijgt een groep met die shock mobs, is het snel afgelopen met je framerate hoor :)
so true, maar goed, het gaat erom dat er nu wel partys zijn, dat is 1 kleine stap voor FSS en een grote stap voor de community;)

(solo met een marksman is al frame-rate lag btw;P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Tjirp schreef op donderdag 20 december 2007 @ 21:44:
Gadverdamme,

wat een kut zooi, me broertje koopt ook het spelletje, Cd key in gebruik...

Ea gebeld (ikke voor hem, grote broer;P),

ik: Goeideavond met Thijs Damen
EA: met .... .... (onverstaanbaar)
ik: Ik heb vanmiddag vol plezier hellgate london gekocht en probeer net een account aan te maken, nu geeft deze aan dat de cd-key in gebruik is.
EA: Ja dat gebeurt soms
ik: en nu dan
EA: ja uhh.. dan moet U een kopie van de bon en de CD key emailen, dan zullen wij u een nieuwe opsturen
ik: opsturen, kan het niet gewoon via de email
ea; oja, natuurlijk
ik: hoelang duurt dat ongeveer
ea: ja we zijn overdruk, decemeber maanden weet u wel (NEE WEET IK NIETT HUUR MEER MENSEN IN) kan een paar werkdagen duren.
ik: nou totziens dan

...

EEN PAAR WERKDAGEN..

morgen vrijdag, dan 2 dagen wachten,dan maandag, dan 2 dagen wachten (kerst), nog 2 dagen, dan weer weekend, dan out en nieuw... kunnen we nog niet samen spelen.... gadverdamme
terug gaan naar de winkel en nieuwe eisen, mogen zij het met EA op gaan lossen. ^^
gebeurt helaas met die keygens :/

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

oh ik klaag verder ook niet hoor. Desnoods zet ik de details gewoon wat lager :) Ik moet overigens wel zeggen dat er nog opmerkelijk weinig groups gemaakt worden. Gisteren gemiddeld tussen de 3 en de 6. Ik denk dat ook de noobs even door moeten hebben dat deze feature er is.
Gisteren ook lvl 43 geworden btw en een erg actieve guild gejoined :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjirp
@Tepelstreeltje
Ja, probleem is dat dat tegenwoordig steeds moeilijker gaat, hij gaat het vanmiddag proberen maar ik geef hem weinig kans. vooralsnog werkt zn key wel op de americaanse servers (wat ik uberhaupt weird vind, als ik een key steal doe ik het goedlol;P)
dus samenspelen kan, maar we gaan wel zsm, op europa zitten

@WooK
Ik ben ene kant wel blij dat die rustig is, andere kant mag het idd wat meer, maar het staat er pas 2 dagen ofzo, ik kwam er ook bij toeval achter wat de juiste key was voor een groupje zoeken.
en guilds, ik weet het niet, persoonlijk join ik vaak een guild als ik met 1 van de members een quest oid heb gedaan (in mmos dat is), die spams in /chat vind ik maar niks, die guilds hebben namelijk 100+ members die mekaar niet kennen, toch hoop ik er 1 te vinden, nu me broertje gaat spelen vind ik het zelf ook weer leuken, samen met hem alles bashen (goeie ouwe tijd:)), sinds 2 jaar woon ik op mezelf en waar we vroeger naast mekaar zaten moet dat nu via skype, en zoveel mmos speelt die niet dus samenspelen doen we niet veel meer.

was die nightmare balance voor .7 of 1.0 btw? ik weet het niet meer, als het voor .7 is, wat is er precies "gebalenced"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Men vroeg mij idd ook na samen een quest te hebben gedaan maar het leuke ervan vind ik dat je juist in zon guild mensen hebt die je kan helpen met een quest (in de normale chat komt die vraag bijna nooit) en dat je nu makkelijker kan mulen omdat je iets zekerder weet dat je ze kan vertrouwen.

Nightmare balancing is met 0.7 (is er uberhaupt een 1.0?) gedaan en het enige wat ze, zover ik heb gemerkt, hebben gedaan is het monsterlvl iets aangepast. Het nadeel is dat ze ook weer items droppen met lagere lvls...

Ik dacht gisteren eens slim te zijn door een item eens te upgraden in die augmentrix. Kreeg eerst voor 85.000 sword typhoon + 3 (niet echt nodig maar wel leuk om te proberen aangezien ik daar al een punt in had) en vervolgens een guardian skill waar ik geen ene kont mee kon en zorgde dat dat wapen 92 will nodig had :X
Weg 170.000 palladium :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjirp
au. en daarom ben ik niet zo van van die augmentrix, ik gooi soms gewoon common abilities op wapens die ik al lange tijd gebruik:P meer ook niet. soms heb je geluk, soms niet, maar liever 10k dan 100k weg;)

ik hoop dat ze binnenkort een shared bank maken ofzo (subs only misschien?) om ervoor te zorgen dat ik andere mensen niet hoef te vetrouwen want dat doe ik niet snel, zeker niet als het een random guild is waarin je voornamelijk text/chat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Achja, ik heb laatst met Robert1961 wat gemuled terwijl hij hier maar een paar posts had gemaakt. Ik denk dat je vrij snel kunt bepalen of iemand wel of niet zoiets kan toevertrouwen en mocht het eens niet goed gaan dan ga ik er nog niet dood aan. Shared stash zou natuurlijk wel nog steeds de beste uitkomst zijn en die gaat er ook vast nog wel komen gok ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

snap serieus niet waarom ze geen mail systeem hebben gemaakt...
ze kunnen der vanuit gaan dat mensen goeie items voor andere chars bewaren, dus dan maak je toch een shared bank of mailsysteem...maar goed, thats just me...

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjirp
TepelStreeltje schreef op vrijdag 21 december 2007 @ 17:54:
snap serieus niet waarom ze geen mail systeem hebben gemaakt...
ze kunnen der vanuit gaan dat mensen goeie items voor andere chars bewaren, dus dan maak je toch een shared bank of mailsysteem...maar goed, thats just me...
het is en het blijft een single player spel. het is geen mmog dus ik snap het wel, alleen het shared maken van bank zou ook voor sp goed zijn.

@WooK
Mensen hier vertrouw ik altijd sneller dan mensen in-game:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

het gaat niet zo snel als ik dacht......het levelen wel, ben inmiddels level 30 en ik hoop vandaag die eindboss te killen zodat ik opnieuw kan beginnen in elite.
heb al 2 unique items gevonden voor mijn MB...een gun en een armor.

ik hoop dat het op elite ook zo lekker loopt.

hoop jullie snel te ontmoeten in mm op elite

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjirp
Anoniem: 215361 schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 09:41:
het gaat niet zo snel als ik dacht......het levelen wel, ben inmiddels level 30 en ik hoop vandaag die eindboss te killen zodat ik opnieuw kan beginnen in elite.
heb al 2 unique items gevonden voor mijn MB...een gun en een armor.

ik hoop dat het op elite ook zo lekker loopt.

hoop jullie snel te ontmoeten in mm op elite
ehm,,

ik kom wel ff online om je te helpen.

lvl 28-30 moete je zijn voor sydo, en echt niet hoger, want xp gaat sneller in nightmare.;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Bedankt Tjirp, nu zit ik eindelijk in elite...enne Wook, als je nog items en geld wilt (i heb er 3 unique items bijgevonden) laat het dan ff weten...ik denk dat ik niet meer op normaal speel

weet iemand wat je nu exact met die cube kan doen...heb hem niet gebruikt en nu krijg je hem gelijk als je opnieuw begint...heeft iemand voorbeelden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjirp
Anoniem: 215361 schreef op zaterdag 22 december 2007 @ 10:55:
Bedankt Tjirp, nu zit ik eindelijk in elite...enne Wook, als je nog items en geld wilt (i heb er 3 unique items bijgevonden) laat het dan ff weten...ik denk dat ik niet meer op normaal speel

weet iemand wat je nu exact met die cube kan doen...heb hem niet gebruikt en nu krijg je hem gelijk als je opnieuw begint...heeft iemand voorbeelden?
veel recipes zijn nog onbekend, maar bv. 2x basic health potion = 1x medeium health potion, die dingetjes zitten dr wel in, de meeste zijn nog onbekend, meer informatie kun je vinden bij hellgatelondon.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Gaat wel lekker op elite maar ook zwaarder...........add me maar onder de naam: Nitta
kunnen we een party doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Nitta heeft al level 18 op elite en de drops zijn inderdaad veel groter dan op normaal en dan zit ik nog niet eens in nightmare.
Best jammer, ik had verwacht dat er meer posters van deze site zouden spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjirp
heb nu ook een elite mannetje aangemaakt, 'trivoker', vind het helemaal niks:p
niet dat elite zo slecht is maar evoker is zo fucking langzaam in het begin,
zoals eerder aangegeven ben ik nu met me broerke aan het spelen, met hem ook een evoker, nu rond de lvl15 gekomen en nu pas doe ik een beetje schade, hoewel ik zijn marksman echt niet kan verslaan.

dus voor alle evokers outthere _/-\o_ knap dat je het heb volgehouden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-06 08:20
hoi allen,

ik heb een probleem met mn muis nij hellgate:*

*Technische vragen kunnen in een apart topic in Spielerij - Problemen & Vragen.

[ Voor 67% gewijzigd door TheZeroorez op 25-12-2007 09:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Wat ik begrepen heb is dat je met een EVOKER pas resultaat krijgt als je een hoger level hebt, maar dat duurt in elite iets langer dan in normaal
ik zie wel wanneer jij mij add.

prettige feestdagen allemaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chefbierrr
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-06 08:20
Chefbierrr schreef op maandag 24 december 2007 @ 19:47:
hoi allen,

ik heb een probleem met mn muis nij hellgate:[mbr]*

*Technische vragen kunnen in een apart topic in Spielerij - Problemen & Vragen.[/mbr]
als niet elk topic wordt dichtgegooit omdat ik zelf *eerst onderzoek moet doen naar een oplossing* of te weinig info geef, had ik dat ook echt gedaan daar. Helaas, ik laat het zoals het is, ik kom er dus zelf niet achter.

ontopic: lvl 5 bm ^^, helaas onspeelbaar wegens problemen met mn muis ;(

[ Voor 7% gewijzigd door Chefbierrr op 25-12-2007 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 111703

Gaaf spel, ik heb nu een lvl 10 Engineer en ik geniet er best wel van :) Alleen valt me op dat de performance (DX10) in buitenlevels echt om te huilen is. Je zou denken dat met een E6600 i.c.m. 2GB geheugen en een 8800 GT je alles wel op high/very high zou kunnen zetten :? AA staat overigens uit, motion blur is vrij mooi uitgewerkt in deze game dus van gekartelde randjes heb ik nauwelijks last.

Ik werk overigens op 1680 x 1050 en met uitzondering van de metrostations en kleine dungeons is de performance echt _kut_. Misschien dan toch wachten op een paar patches denk ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ligt het toch aan jouw high/very high.....ik speel het op mijn notebook en het is echt gaaf.
Alleen baal ik dat die server er wel eens uitknalt.
Al met al is dit een leuke game...ben nu al bijna level 30 op elite.....maar zie nog steeds geel players van deze site.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

leuke verspreking :)

Ik weet niet hoeveel tijd je doorbrengt maar ik ben nog maar lvl 19 op elite :) Deze dagen zijn in elk geval neit echt meewerkend voor het spelen en levellen en ik mtb ook nog regelmatig dus... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 215361 schreef op woensdag 26 december 2007 @ 21:40:
Ligt het toch aan jouw high/very high.....ik speel het op mijn notebook en het is echt gaaf.
Alleen baal ik dat die server er wel eens uitknalt.
Al met al is dit een leuke game...ben nu al bijna level 30 op elite.....maar zie nog steeds geel players van deze site.
Als ik alles op vol zet in de DX9 engine heb ik ook 60+ FPS (120+ FPS in metrostations) maar dan heb ik helaas niet dat motion blur :'(

WooK schreef op woensdag 26 december 2007 @ 22:40:
[...]

leuke verspreking :)

Ik weet niet hoeveel tijd je doorbrengt maar ik ben nog maar lvl 19 op elite :) Deze dagen zijn in elk geval neit echt meewerkend voor het spelen en levellen en ik mtb ook nog regelmatig dus... :)
Een paar uur speel ik zeker en vooral met deze dagen.
Ben inmiddels al level 30 dus het levelen gaat best wel snel.
Ook valt mij op dat dat je na level 25 meer unique items vindt dan in diablo alleen weet ik nog niet
als je overgaat naar nightmare in elite dat je dan nog steeds door de levels van normaal elite kunt spelen.
Hoe zit dat op normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjirp
Anoniem: 215361 schreef op donderdag 27 december 2007 @ 08:51:
[...]

Een paar uur speel ik zeker en vooral met deze dagen.
Ben inmiddels al level 30 dus het levelen gaat best wel snel.
Ook valt mij op dat dat je na level 25 meer unique items vindt dan in diablo alleen weet ik nog niet
als je overgaat naar nightmare in elite dat je dan nog steeds door de levels van normaal elite kunt spelen.
Hoe zit dat op normaal?
ik ga er vanuit dat je gewoon terugkan naar normal difficutly (let op: niet elite/normal maar normal/nightmare). ook als je elite speelt en sydonai verslagen heb, hoewel ik dit alleen aanraad voor het helpen van vrienden, want tegenwoordig zijn shulgoth runs redelijk goed voor de experience (mooie nieuwe curve IMO).

Daarnaast, hallo allemaal! fijne kerst gehad? ik wel;) lekker uitgebreid ook 3 dagen in plaats van 2 wohoo;P

Chefbierrr ik kan niks van je post lezen omdat je ge-edit ben, maar probeer eens een andere muis;)

@Robert1961
I know, evokers zijn gewoon kut om low lvl te spelen en ik merk echt wel dat die wat sterker word, maar het is gewoon mijn speelstijl niet, daarnaast zit ik echt te wachten op lvl30. daar krijg ik pas mijn main damage skill, dat betekent dat je de 1e 30 levels het moeilijk hebt... dat is bij iedere andere klas zo anders.

@Maximized
Wat voor problemen heb je dan? Puur en alleen door geheugen? dan kan dat kloppen want er zitten nog kleine leaks in het spel. Verder is spelen, als alles op normal staat, met dx10 alsnog een blessing;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 94185

Wie het nog niet gedaan heeft, druk eens op P? :D
party coop is nice!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Tjirp schreef op vrijdag 28 december 2007 @ 09:23:
@Maximized
Wat voor problemen heb je dan? Puur en alleen door geheugen? dan kan dat kloppen want er zitten nog kleine leaks in het spel. Verder is spelen, als alles op normal staat, met dx10 alsnog een blessing;)
Vooral het geheugen inderdaad, ik merk dat het cachen van objecten in het spel gewoon ontzettend slecht is geprogrammeerd. Probeer maar eens een paar keer het schermpje van een vendor merchant open en dicht te doen, je game crasht gegarandeerd. Verder zakt de framerate in als een kaartenhuis in buitenomgevingen op DX10 terwijl de framerate goed is in kleinere ruimtes waar het toch redelijk druk is, bijvoorbeeld een tunnel dungeon met drukke gevechten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

eindelijk in nightmare en na het killen van die eindboss liet hij zijn unique armor vallen...ben zijn naam ff vergeten maar ik dacht sydonay zo heet dat armor ook.
nitta is inmiddels lvl 35 en is op elite nog niemand van deze site tegengekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

* Anoniem: 111703 komt tot de vervelende conclusie dat..

..dit spel echt voor 50% is afgemaakt. Gisteren een of andere quest gedaan waarbij je à la C&C een paar soldaten moet commanderen en ze blijven echt 50% van de tijd vastzitten :| Ook als je ze bijvoorbeeld laat aanvallen doen ze gewoon vij weinig. Het heeft me dan ook bijna een uur gekost om die soldaten naar dat portal te laten lopen omdat ze steeds dood gingen :+

Echt super jammer dat een spel met ongelooflijk veel potentie en grafische pracht gewoon slecht is door gebrek aan developing. Veel dingen die je normaal in game van dit genre zou verwachten zitten er niet in (of slechts voor een deel op slechte wijze geimplementeerd). Not to mention the bugs.

Misschien dat ze dit nog goed maken in het nieuwe jaar met een hele zooi updates of een expansion pack. Misschien ook wel niet. Ik zou dit spel in ieder geval _nooit_ kopen tot de dag komt dat het spel daadwerlijk af is, want je betaalt er immers wel een goed bedrag voor :) Mochten de jongens en meisjes van Flagship Studios toch besluiten om wat aan dit spel te doen, dan ben ik de eerste die natuurlijk de game koopt aangezien het spel echt leuk is. De bugs en het gevoel dat je te maken hebt met een onafgemaakte game zorgen helaas voor teveel frustraties om me echt in het spel te houden. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Nu online

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

heb het ook paar keer moeten proberen, veel terug trekken werkte bij mij aanvankelijk leuk.

toen ben ik gewoon non stop gaan klikken tot ik een portal zag, daar klikte ik op en ik was klaar...

beetje jammer afgewerkt inderdaad, maar goed, toch leuk tijdverdrijf

ik word zelf echt helemaal gek van steeds dezelfde setting... tis of buiten, riool, metro tunnels of die maintance tunnels... had liever gehad dat ze daar wat aan hadden gedaan :/

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

TepelStreeltje schreef op zaterdag 29 december 2007 @ 14:07:
[...]

heb het ook paar keer moeten proberen, veel terug trekken werkte bij mij aanvankelijk leuk.

toen ben ik gewoon non stop gaan klikken tot ik een portal zag, daar klikte ik op en ik was klaar...

beetje jammer afgewerkt inderdaad, maar goed, toch leuk tijdverdrijf

ik word zelf echt helemaal gek van steeds dezelfde setting... tis of buiten, riool, metro tunnels of die maintance tunnels... had liever gehad dat ze daar wat aan hadden gedaan :/
Tja, dat heb je met random generated levels. Het is _altijd_ hetzelfde, alleen verschillen de plaatsing van sommige quest objecten en de monsters (hoeveel monsters, welke monsters, etc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Allereerst de beste wensen voor het nieuwe jaar!

De tower runs zijn beter dan de shulgoth runs, meer exp. en meer unique items.
alleen heb je te weinig ruimte om alle unique items te bewaren en dan heb ik nog wel extra ruimte in mijn kist en de cube waar ik ook in kan bewaren.

wel zonde, nu moet ik die unique items wel gaan verkopen of ontmantelen omdat ik daar niemand blij mee kan maken hier op deze site.

Btw. Nitta is nu level 42

[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 215361 op 02-01-2008 11:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ik speel zelf ook nog wel regelmatig hoor en heb je wel een geprobeerd te adden maar ik vermoed dat jij op heel andere tijden speelt ;)

Ik ben zo'n beetje de enige bm in mijn guild en krijg redelijk wat items van mij medemembers. Ik heb gisteren nog een mooi unique sword gekregen waardoor ik nu 3 unique items draag en de rest is legendary. Wat heb je over dan want ik ben nog maar lvl 26 dus je weet maar nooit :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Vanavond ben ik online, wat is jouw naam? dan add ik jou wel.
en misschien is jouw guild ook wel iets voor mij?
ik heb nog een sydonai's thorax armor (unique) liggen en verder veel voor een marksman en evoker

ik hoop dat ik je zie.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Mijn bm heet terrorbitsj (bitch mocht niet :() en ik zit bij de woodlandcritters. Ik zit op drukke momenten soms wel met 40 online members te chatten dus dat is best actief :)

Als je wilt joinen moet je ff een /w msg sturen naar nr1reaper (al heet hij op elite anders (ben de naam ff kwijt)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaTr1x
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 16-06 17:37
Iemand bekend met het opstartprobleem van HGL dat je een zwart scherm krijgt en alleen de chat scroll bar linksonder in beeld hebt? Dit probleem heb ik namelijk iedere keer als ik de pc opnieuw heb opgestart en HGL wil gaan spelen. Enige remedie is HGL deïnstalleren en weer opnieuw installeren :S

Er is hier niks maar dan ook helemaal niks over te vinden op het internet, het forum van de hellgate site, en de support en de FAQ van HGL.

Alleen ingame wist iemand me te vermelden dat dit een 'common problem' is en dat ik een 'windows - system file' moet downloaden, nou als iemand hier toevallig weet wat ik nodig heb, ben ik een blij mens :)

π MW finishers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WooK schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 12:22:
Mijn bm heet terrorbitsj (bitch mocht niet :() en ik zit bij de woodlandcritters. Ik zit op drukke momenten soms wel met 40 online members te chatten dus dat is best actief :)

Als je wilt joinen moet je ff een /w msg sturen naar nr1reaper (al heet hij op elite anders (ben de naam ff kwijt)
Ik heb ff gekeken op hun site maar die is volgens mij dood, alleen jij en nu ik ook zijn daar lid.
Zie je vanavond wel en btw wil jij de items die ik op normaal heb? heb daar ook nog 65k

GrtZ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Anoniem: 215361 schreef op woensdag 02 januari 2008 @ 13:17:
[...]
Ik heb ff gekeken op hun site maar die is volgens mij dood, alleen jij en nu ik ook zijn daar lid.
Zie je vanavond wel en btw wil jij de items die ik op normaal heb? heb daar ook nog 65k

GrtZ...
ehh, we hebben nog geen site :) Dat forum heb ik ook pas vanmorgen gevonden en me direct maar ff ingeschreven voor de gein :)

Ik wil die items op normal ook wel hebben, ben daar nu lvl43 maar wil hem ook nog naar de 50 helpen dus :)

Ik ben vanavond overigens pas laat aan het gamen (< 22.00 gok ik)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haay
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 15:45
Hmmmm, heb destijds vlak voor de release de demo en daarna nog even de beta gespeeld. Daarna eigenlijk een beetje de spreekwoordelijke kat uit de boom gekeken en me intussen met het gratis Mythos (ook van Flagship Studios) bezig gehouden.

Maar nu ik zie dat je HGL voor slechts 28 euro kunt halen bij Play.com ga ik de game nu toch ook maar aanschaffen. 28 euro vind ik een prima prijsje voor een game als dit waar je toch best veel plezier voor je geld krijgt! :)
Pagina: 1 ... 5 ... 7 Laatste