Anoniem: 215361 schreef op dinsdag 18 december 2007 @ 11:52:
[...]
Gaaf, bedankt voor de uitleg...ik heb nu een phase en poison zwaard met een dmg van 115 en 120 (ik ben lvl 18 BM)
Alleen weet ik nog niet goed welke skils nu het best zijn en welke aura's..... ook de punten verdeling weet ik niet zo goed, ik lees dat je er veel in wilpower moet stoppen maar wat is nu de verhouding?
Als ik ergens punten in doe zie ik die blauwe balk niet oplopen.....ik weet het ik ben een noob
Persoonlijk zou ik gaan voor een fire zwaard, Poisen geeft namelijk een debuff die tegen heel erg weinig mobs effect zou hebben, namelijk, ze kunnen niet meer healen.
Voor de auras, ligt aan je build, mijn tips zouden zijn.
Aura of Power, Met aura of power op max kun je met 1 mob in je aura ongeveer 40% van je hits skills gebruiken, met 3 of meer kun je al spammen. daarnaast kune je kijken naar de aura die projectiles terugkaatst naar mobs (lvl25 aura), deze in handig tegen ranged mobs maar vind ik het persoonlijk niet waard, alleen aura of power zou genoeg moeten zijn, en met gebruik van een grappler kun je ranged mobs naar je toe trekken en dan met je zwaarden afslachten.
Voor de rest, mijn build was iets in de richting van:
(ik zit op het werk dus kan niks linken).
3x slaan skill op 10 (volgens mij SoJ), dit is niet je prioriteit, maar meer skills doet meer damage op hogeren levels.
Auro of Power 10/10.
Dual wielding 7/7 (dit reduces je willpower feed bij 80, word dus makkelijker om je zwaarden en mods te dragen, door AoP heb je genoeg regen).
Rondje draaien 5/10 (voor WW)
Whirlwind rond de 6/10 (dit is een massive skills, ten eerste, om weg te komen is de fantastisch want je gaat zo door de mobs heen, daarnaast voor groeten groepen is dit gewoon heel erg veel damage).
Charge 1/10 (hiervoor heb je 2 keer SoR nodig, ranged mobs sta je in een keer voor, je kan er makkelijk projectiles mee dodgen).
hiermee zal je nog een paar points over houden.
voor je atribute points.
De blauwe balk staat voor "Feed". Hoe hoger die blauwe balk hoe meer "Feed" er gebruikt word van die ene stat. onder ieder item staat "Requires x Stam, x willpower, x etc".
Je zwaard gebruikt bijvoorbeeld 10 strength. jij hebt in totaal 25 strenght, nu zal je 15 strenght "over hebben" voor andere items. Mocht je 2 zwaarden hebben, 1 van 10 en 1 van 20 strength kan je ze niet allebei dragen, omdat de totale feed 30 zal zijn, en jij maar 25 hebt.
Met deze feed word je dus veroordeeld tot het zetten van punten in bepaalde attributes, en ipv als je 10 strenght heb kan je ieder item met een req. van 10 strength dragen, worden alle "feeds" bij elkaar opgeteld.
mede hierdoor is het belangrijk dualwielding zo hoog mogelijk te zetten, dit zorgt er namenlijk voor dat je, zonder attributes te gebruiken 90 (oid) willpower feed hebt waardoor je veel minder punten in willpower hoeft te stoppen.
Nu dan, hoe zou ik je punten verdelen.
Accuracy helemaal niks nopes nada, ook al moet een item zoveel Acc hebben, niet doen, je krijgt later wel +all attribute gear waardoor je die items wel kunt dragen maar het is het niet waard om daar punten in te stoppen.
Strenght, ieder puntje strenght is +1% melee damage, das natuurlijk heel erg netjes, persoonlijk doe ik hier "wel eens" wat punten in omdat extra damage is altijd nice.
Stamina: Belangrijkste. Stamina is meer HP, meer HP is langer overleven, etc. etc. Daarnaast, items met +All attributes vragen ZIEK veel stamina, voorbeeld: Broeken met +8 all attributes vragen vaak 15-20 stamina feed. wat betekent dat het je in totaal 7-12 stamina kost.
Willpower: Gewoon genoeg voor je feed. dit moet genoeg zijn om een "out of combat" regen te halen die er voor zorgt dat je kan blijven sprinten, je kan dragen wat je wil, en AoP zorgt voor de regen die je nodig hebt.
Ik ga hier geen 0 - 1 - 3 - 1 aan verbinden (wat veel mensen zouden zeggen), omdat ik denk dat je tot lvl30 gewoon moet zorgen dat je de items kan dragen.
(ps. de blauwe balk is de totale aantal feed in %, dus als je extrapunten in een stat doet zal je deze alleen maar zien dalen).
Nog heel iets anders, je bent een blademaster, je hebt geen schild dus niet zo veel damage reduction, maar je hebt wel Templar armor. Templar armor heeft vaak goeie resistance. Zorg ervoor dat je een kitje hebt die voor ongeveer 1000 to all resistance geeft (dit is haalbaar op lvl30). en op lvl50 wil je ongeveer 1500-2000 hebben, Als je weet dat je orbiles gaat vechten, zorg voor een goeie shock defense, het is namenlijk zo dat met shock kan jij geen spells doen, zonder spells ben je zo ongeveer nutteloos.
Ook nu zou ik je weer willen verwijzen naar de IgnYourPhase build op Hellgateguru.com, het is geen sticky dus gebruik gewoon de Search functie, "IgnYourPhase" zou genoeg moeten zijn, hij heeft daar een hele goeie build klaargezet met uitleg over alles en een beetje, aanpassingen zijn natuurlijk vrijwilleg maar door dat te lezen ben je in een keer een stuk beter
Weer zon hele lap grote text, ik ga het de volgende keer beter doen ><