Hellgate London - Deel 2

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste
Acties:
  • 15.815 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

snapt iemand wat je met die AP punten kan bij die achievements? Ik heb ondertussen namelijk 1210 punten maar zou niet weten wat ik ermee moet doen?

I'm not as think as you stoned I am

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Komt nog iets voor subscribers geloof ik waarmee je die punten kan besteden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
Ik zie regelmatig bij relics iets staat als adds 86 voor stun attack strength of adds 64 phase attack strength. Wat houd dit precies in? toch neit dat je ineens 86 meer dmg gaat doen?

Gister een wapen gevonden met 5 relic slots. Ik denk mooi, die ga ik eens lekker uitbreiden. Had al flink wat gespaard (65000 palladium) dit ik denk, laat ik in de augmentrix eens niet voor de goedkoopste enchants kiezen maar voor de 2e goedkoopste a 8k per stuk (duurste was 32k WTF). Dan denk je dat je er wat voor krijgt maar het slaat echt kant nog wal :S. Ik vind het idee ontzettend goed, dat je je wapens kan upgraden maar de uitwerking is echt te triest voor woorden. Waarom maken ze het uberhaupt mogelijk dat je skills voor andere classes erop krijgt. Liever dat je uit een random lijst kan kiezen (zoals die vendor) oid. Dit is meer geluk. En als het fout gaat gooi je zo ff 30-40k palladium weg.
Er zitten nog wel meer van dit soort domme dingen in het spel waaraan je kan zien dat ze echt niet goed hebben getest. Een ander voorbeeld is je skilltree. 1. je kan niet je skilltree resetten. Btje triest als je het voor de 1e keer speelt en je komt er na 25 levels achter dat je beter wat anders had kunnen kiezen. 2. Of je hebt al je punten in een bepaalde skill gestopt en op je wapen krijg je ineens "X skill 2" maar daar heb je geen zak aan omdat je al die punten compleet hebt gevuld en je daar dus niet boven kan.
Ander puntje is dat je je items moet unequippen voordat je ze kan upgraden, time is money....
Ook is het evenwicht nogal vreemd. Tot de Necropolis liep ik eigenlijk overal wel lekker doorheen maar daar had ik opeens de grootste moeite om doorheen te komen. Hierna krijg je weer wat normale velden (tot de hellgate, die challenges) die weer volop makkelijk zijn, en daarna mag je opeens weer al je healthkits uit de kast trekken (laatste level wel). En toen kwam ik bij het punt waardoor ik erover zit te denken om lekker te stoppen. Bedlam. Hoe the F*** kan ik zown zwevend ding op 50 meter hoogte dat weet ik veel hoeveel minions om zich heen heeft die je gelijk lek schieten met electriciteit neer krijgen als blade master :S Al iets gelezen dat ik een grappler? moet zoeken. Kan iemand mij hiermee helpen want btje jammer dat dit het anders voor mij is

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
thewizard2006 schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 07:16:
Ik zie regelmatig bij relics iets staat als adds 86 voor stun attack strength of adds 64 phase attack strength. Wat houd dit precies in? toch neit dat je ineens 86 meer dmg gaat doen?

Hoe the F*** kan ik zown zwevend ding op 50 meter hoogte dat weet ik veel hoeveel minions om zich heen heeft die je gelijk lek schieten met electriciteit neer krijgen als blade master :S Al iets gelezen dat ik een grappler? moet zoeken. Kan iemand mij hiermee helpen want btje jammer dat dit het anders voor mij is
+ stun en phase attack strenght geven meer kans om de vijand te stunnen of te phasen, dus geen extra damage alleen meer kans op een effect.

Verder heb ik al een tijdje hetzelfde probleem, met die Bedlam. Met mijn evoker lukt het mij maar niet om ook maar een klein beetje schade te doen, zijn minions blijven maar komen en komen en mijn mana gaat maar naar beneden. Mischien eens samen proberen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Phuncz

ico_sphere by Matthew Divito

Een Grappler is een wapen dat de lucht-beesten naar onder trekt. Het is dus een soort pistool dat je in 1 van je 3 weapon equipment slots moet steken (F1, F2, F3).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-06 14:41
Dan denk je dat je er wat voor krijgt maar het slaat echt kant nog wal :S. Ik vind het idee ontzettend goed, dat je je wapens kan upgraden maar de uitwerking is echt te triest voor woorden. Waarom maken ze het uberhaupt mogelijk dat je skills voor andere classes erop krijgt. Liever dat je uit een random lijst kan kiezen (zoals die vendor) oid. Dit is meer geluk. En als het fout gaat gooi je zo ff 30-40k palladium weg.
Rare en legendary properties zijn meestal nog wel redelijk te doen? Ik kreeg als rare property +13% to all swordsmanship skills....als blademaster is dat vet :+

Heb nu een setjes zwaarden die ieder 100+ dmg doen, de een met 43% sheild penetration, de ander met 23% penetration...(en shitloads aan overload) dat werkt best lekker...
Ook is het evenwicht nogal vreemd. Tot de Necropolis liep ik eigenlijk overal wel lekker doorheen maar daar had ik opeens de grootste moeite om doorheen te komen. Hierna krijg je weer wat normale velden (tot de hellgate, die challenges) die weer volop makkelijk zijn, en daarna mag je opeens weer al je healthkits uit de kast trekken (laatste level wel). En toen kwam ik bij het punt waardoor ik erover zit te denken om lekker te stoppen. Bedlam. Hoe the F*** kan ik zown zwevend ding op 50 meter hoogte dat weet ik veel hoeveel minions om zich heen heeft die je gelijk lek schieten met electriciteit neer krijgen als blade master :S Al iets gelezen dat ik een grappler? moet zoeken. Kan iemand mij hiermee helpen want btje jammer dat dit het anders voor mij is
Defilers en die andere dingen zijn voor mij meestal geen probleem? Sowieso hebbik een gun, ook als doet ie geen dmg, je schiet zo'n beest 1x voor ze harsen en hij komt omlaag voor een aanval, dan spring je en hak je um met SoJ aan reepjes(1x hakken is voor mij nu genoeg, maar ik ben net lvl15)
Phuncz schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 10:04:
Een Grappler is een wapen dat de lucht-beesten naar onder trekt. Het is dus een soort pistool dat je in 1 van je 3 weapon equipment slots moet steken (F1, F2, F3).
Mja maar grapplers doen verder echt frigging weinig dmg :P

3 wapens slots vinnik gewoon te weinig...ik heb nu 1 guadian mode(F1) met een dik schild dat 96 armor en 50 shields levert en een Falchion of the Fiend met 3 mods & 3 augmented properties(109 dmg). Voor ranged attacks(F2) hebbik 1 spectral gun en 1 field gun, leuk voor het malser maken van groepen(field gun doet iets van 60 dmg per seconde ofzo én heeft een paar % shield penetration). Kleine beesten gaan er gewoon kapot aan voor ze bij me zijn :+ (zombies, springbeesten etc)
Voor 't zware werk hebbik nu 2 blades voor 200+ dmg doen en 33% shield penetration(samen), dikke overload en extra poison&spectral dmg. 90% van de beesten is met 1 hak dood, zeer handig in grote groepen & surge of restoration....

[ Voor 15% gewijzigd door Rey Nemaattori op 30-11-2007 10:44 ]

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183324

@Jirure23 en zijn mega rifle: SWEEET ;)
Een ander voorbeeld is je skilltree. 1. je kan niet je skilltree resetten. Btje triest als je het voor de 1e keer speelt en je komt er na 25 levels achter dat je beter wat anders had kunnen kiezen. 2. Of je hebt al je punten in een bepaalde skill gestopt en op je wapen krijg je ineens "X skill 2" maar daar heb je geen zak aan omdat je al die punten compleet hebt gevuld en je daar dus niet boven kan.
Daarom denk ik dat meer karakter slots handig zou zijn; als je denkt dat je het verpruts hebt kan je opnieuw beginnen met een andere. Ik ga sowieso mijn skills een klein beetje verspreiden en vraag ik me af als ik hoger moet gaan dan 8 bijvoorbeeld? (Ja ik weet de er een patch voor karakter slots is, maar mijn Windows partitie heb ik van het internet geschieden dus geen updates voor mij).

Maar eigenlijk is hetzelfde met tabletop roleplay. In het begin bij het maken van je karakter wordt met de doppelsteen bepaald hoeveel je voor je algemeen vaardigheden krijgt, met bonusen aan de hand van je klasse. Daarna bepaal jij wellke skills je wilt leren en welke items je gebruikt, en als je erachter komt tijdens een campagne dat je de verkeerde keuzes hebt gemaakt, das nou jammer.
Hoe the F*** kan ik zown zwevend ding op 50 meter hoogte dat weet ik veel hoeveel minions om zich heen heeft die je gelijk lek schieten met electriciteit neer krijgen als blade master :S
Eens. Vergelijkbaar probleem met een Summoner of Evoker die klem in de hoek zit: ga je dood, klaar. In bepaalde situaties is een andere klasse gewoon sterker in. Maar tot nu toe heb ik meer success met mijn bladmemaster. Trouwens heb je de Heavens Arc skill al geprobeerd? Vind ik fijn werken voor vliegende wezens. Grapplers heb ik in het begin gebruikt (vast pakken, dan hakken), maar later vond ik het hakken al effectief genoeg. Kun je volgens mij goedkoop bij de merchant halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Die "rating" die bij wapens en schilden staan, dat is toch niet de totale damage die ze doen ? Wat doen ze precies eigenlijk ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phuncz schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 12:53:
Die "rating" die bij wapens en schilden staan, dat is toch niet de totale damage die ze doen ? Wat doen ze precies eigenlijk ?
Ik weet niet precies hoe het hier is met critical damage, maar bij AD&D bijvoorbeeld score je dubbel damage bij een critical, dus het is goed om deze staats ook te bekijken. Als je de ding selecteert in de inventory krijg je de info scherm, en daar zie je meer informatie over welke damage soort, %critical, shield penetration etc. Dus het is geen zwart/wit berekening. Maar natuurlijk is het zo dat in het algemeen hoe hoger de rating, hoe meer damage je doet, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Ja echt overduidelijk is het niet om op te vragen hoeveel damage een wapen doet en welke mods er zijn, nogal rommelig gedaan bij dat infoscherm.

Is er een manier om te zien hoeveel DPS je doet ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
http://img138.imageshack....928/wapenshellgatesq3.jpg

dit zijn mijn wapens. welke moet ik kiezen als blade master zijnde. Ben nu bijna level 31. wapens zijn fully upgraded

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ik zou die met phase en die met fire dmg gebruiken. Wat me overigens opvalt is dat je bijna geen rare en legendary mods in je wapens hebt?

Ik heb gemerkt dat zoals TurboTortoise aangeeft, je met name ook naar critical chance en bijbehorend critical dmg meot kijken. Ik maak met mijn lvl 39 blademaster, lvl 47 monsters relatief makkelijk af (in nightmare) met een 8 en 11% critical chance wapen waarbij de laatste dus 441% (4,41 * 232 dmg = 1023 dmg) critical dmg doet in 11% van je atacks en ook nog eens ignite. Met SoJ heb je dus heel vaak kans dat je ze flink pijn doet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StugIII
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:04
Na de laatste quest gedaan te hebben en het laatste stukje van het verhaal gezien te hebben, wordt de quest grijs en lijkt klaar.
Maar het spel gaat niet verder en ik heb geen idee wat te doen.
Iemand deze bug al eerder gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

StugIII schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 21:57:
Na de laatste quest gedaan te hebben en het laatste stukje van het verhaal gezien te hebben, wordt de quest grijs en lijkt klaar.
Maar het spel gaat niet verder en ik heb geen idee wat te doen.
Iemand deze bug al eerder gehad?
Ehh je bedoeld datje sydonai hebt verslagen? Dan mag je verder gaan op nightmare >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• StugIII
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 13:04
WooK schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 22:21:
[...]

Ehh je bedoeld datje sydonai hebt verslagen? Dan mag je verder gaan op nightmare >:)
Dat bedoel ik, maar ik mis het laatste stukje. Er komt geen portal en ik ben opeen weer in St Pauls station.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sm0k3r
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19-06 10:07

Sm0k3r

cough...cough...

Ok, gisteravond eerste dag on-line, 04:20 ofzo pas in bed maar ben wel lvl 10.

Heb twee vragen, krijg je voor elke kill XP of per quest/scenario alleen?

en

Items heb je in enhanced, rare, legenday en unique. Ik heb nu als blademaster aardig wat items waaronder unique 2x voor marksman/ evoker in mijn kluis, als ik nu opnieuw begin met marksman kan ik dan de wapens die ik als blademaster heb bewaard gebruiken of heb ik een nieuwe lege kluis?

"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pindamann
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-06 22:08

Pindamann

Human

Sm0k3r schreef op zondag 02 december 2007 @ 11:28:
Ok, gisteravond eerste dag on-line, 04:20 ofzo pas in bed maar ben wel lvl 10.

Heb twee vragen, krijg je voor elke kill XP of per quest/scenario alleen?

en

Items heb je in enhanced, rare, legenday en unique. Ik heb nu als blademaster aardig wat items waaronder unique 2x voor marksman/ evoker in mijn kluis, als ik nu opnieuw begin met marksman kan ik dan de wapens die ik als blademaster heb bewaard gebruiken of heb ik een nieuwe lege kluis?
Woei 1e post op t.net (en iemand heeft mn nick weer gejat =_=)

Je krijgt idd voor elke kill xp en natuurlijk ook voor elke quest.

Volgens mij is die kluis gedeeld voor alle character :)

Trouwens mijn character heet Pindaman ingame en kheb een lvl 13 marksman dus als er iemand is die eens samen wil spelen voeg me maar een keer toe.

9800X3D | 3070

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Pindamann schreef op zondag 02 december 2007 @ 11:53:
[...]

Woei 1e post op t.net (en iemand heeft mn nick weer gejat =_=)

Je krijgt idd voor elke kill xp en natuurlijk ook voor elke quest.

Volgens mij is die kluis gedeeld voor alle character :)

Trouwens mijn character heet Pindaman ingame en kheb een lvl 13 marksman dus als er iemand is die eens samen wil spelen voeg me maar een keer toe.
Was het maar waar dat je die kluis deelde. Ik heb best wat items die ik zou willen overzetten maar dat gaat dus (nog) niet. Gisteren lvl 40 bereikt op nightmare overigens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
WooK schreef op vrijdag 30 november 2007 @ 15:21:
Ik zou die met phase en die met fire dmg gebruiken. Wat me overigens opvalt is dat je bijna geen rare en legendary mods in je wapens hebt?

Ik heb gemerkt dat zoals TurboTortoise aangeeft, je met name ook naar critical chance en bijbehorend critical dmg meot kijken. Ik maak met mijn lvl 39 blademaster, lvl 47 monsters relatief makkelijk af (in nightmare) met een 8 en 11% critical chance wapen waarbij de laatste dus 441% (4,41 * 232 dmg = 1023 dmg) critical dmg doet in 11% van je atacks en ook nog eens ignite. Met SoJ heb je dus heel vaak kans dat je ze flink pijn doet :)
klopt. Ik vind erg weinig blauwe en oranje relics. Als ik ze al vind kan ik ze vaak of niet gebruiken of ze zijn niet nuttig.
Krijg steeds meer het idee dat dit komt omdat ik de minder legale versie zonder patches heb. Maarja zoals het nu in elkaar zit vind ik het niet waard om het te kopen. het speelt wel lekker weg though

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Lijkt me stug dat ze dat soort zaken gaan aanpassen voor illegale versies (hoe zou je dat uberhaupt willen doen) en daarnaast zijn ook de patches wel te vinden voor jouw "versie"

Ik vind overigens redelijk veel uniques maar heb dan ook een beetje geinvesteerd in +luck items (heb nu iets van 215 luck ofzo. Bij mij is het ratio legendary:unique zelfs 4:1 gok ik zo. Ik vind alleen helaas geen fatsoenlijk zwaard als vervanging voor mijn huidige zwaard welke ik al zo'n 25 lvls draag...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 01-03 12:18

Freich

YOU ARE NEX!

Ik vond gister mijn allereerste 'echte' unique. Dan laat ik dat gare unique mind control ding achterwege, want die schijnt iedereen wel te krijgen.

Ik post nog wel een pic, maar hij had o.a. +280 luck en +33% dmg :9
Helaas is t een pistool, en vond hem met mijn blademasteresje. Heb geeneens genoeg accuracy...

Ik bewaar m wel voor als er shared stashes komen.

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
+280 luck 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

Hier dan een screenshot.
Volgens mij zijn het best wel zieke stats voor een lvl 20 wapen :D
Afbeeldingslocatie: http://www3.mediafire.com/imgbnc.php/ce6cc6bae529f22119dc28d90dd6e3714g.jpg

[ Voor 26% gewijzigd door Freich op 03-12-2007 00:41 ]

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Freich schreef op maandag 03 december 2007 @ 00:34:
Hier dan een screenshot.
[afbeelding]
120 spectral damage? Mmm nice!
Enige nadeel van die Flamewave/Stormwave/Grimwave dingen is dat je maar 10 shots/minute hebt. Tenzij je redelijk veel damage kan doen met een shot (wat in jouw geval wel zo is), heb je niet zoveel aan, want je trekt de vijand naar je toe terwijl je een gun als blademaster gebruikt als range wapen. Dus ik gebruik bij voorkeur een Peacemaker, gelukkig heb ik een relic wat mijn accuracy verhoogt dat help behoorlijk.
Ik heb nog steeds geen uniques gevonden met mijn lvl21 blademistress. Misschien moet ik toch wat meer in luck gaan investeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11:56

TiMMieJ

PSN: Orixez

Gisteren ook begonnen met een blademaster aangezien vrienden van mij al bezig zijn met:

Engineer;
Marksman;
Gaurdian;
Summoner.

Toen leek het mij goed om maar een tank te nemen en is dat een blademaster geworden.
Ga hier een critmaster build voor gebruiken om lekkere dmg te doen. Wel goed om het oude diablo 2 gevoel terug te krijgen eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-06 17:38

Wiebbe

<none />

TiMMieJ schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:01:
Gisteren ook begonnen met een blademaster aangezien vrienden van mij al bezig zijn met:

Engineer;
Marksman;
Gaurdian;
Summoner.

Toen leek het mij goed om maar een tank te nemen en is dat een blademaster geworden.
Ga hier een critmaster build voor gebruiken om lekkere dmg te doen. Wel goed om het oude diablo 2 gevoel terug te krijgen eerlijk gezegd.
Volgens mij zijn guardians de echte tanks en blademaster vooral een echte DPS klasse :P. Het spel is inderdaad lekker met het oude D2 gevoel ^^

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

Wiebbe schreef op maandag 03 december 2007 @ 10:24:
[...]

Volgens mij zijn guardians de echte tanks en blademaster vooral een echte DPS klasse :P. Het spel is inderdaad lekker met het oude D2 gevoel ^^
Dat dacht ik zelf ook maar volgens het boek is het niet specifiek zo.
De omschrijving bij de blademaster was namelijk dat deze altijd vooraan in de battle stond te 'entertainen' zodat de ranged zijn ding kan doen. Dit versta ik toch onder tanken ook. De gaurdian kan gewoon heel goed overweg met veel mobs at a time maar de blademaster hoeft daar in team verband niet heel veel voor onder te doen heb ik het idee.

Mijn build is ongeveer zo: http://hellgate.ingame.de...a1010a1000a00000000a00000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
thewizard2006 schreef op zondag 02 december 2007 @ 13:06:
klopt. Ik vind erg weinig blauwe en oranje relics. Als ik ze al vind kan ik ze vaak of niet gebruiken of ze zijn niet nuttig.
Krijg steeds meer het idee dat dit komt omdat ik de minder legale versie zonder patches heb. Maarja zoals het nu in elkaar zit vind ik het niet waard om het te kopen. het speelt wel lekker weg though
Wat je niet dragen kan, uit elkaar slopen en wat je hebt in de augmenter donderen....
TiMMieJ schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:07:
Dat dacht ik zelf ook maar volgens het boek is het niet specifiek zo.
De omschrijving bij de blademaster was namelijk dat deze altijd vooraan in de battle stond te 'entertainen' zodat de ranged zijn ding kan doen. Dit versta ik toch onder tanken ook. De gaurdian kan gewoon heel goed overweg met veel mobs at a time maar de blademaster hoeft daar in team verband niet heel veel voor onder te doen heb ik het idee.
Is guardian een subklasse van blademaster of echt een aparte klasse?
Ik heb nl. wel een setje met een guardian shield met ziekelijk veel armor&shields(ik kan 't ding net dragen :+) en 1 20% penetrating zwaard...ideaal tegen groepen omdat je gewoon heel veel klappen kan hebben(en je met aura of power met 5-8 beesten om je heen bijna onbeperkt SoJ/SrgofRest. hebt >:) ), maar mijn klasse is gewoon blade master.

Alleen met groet groepen van die imp snipers of bruisers heb je een probleem omdat die ranged attacks hebben...maar da's sowieso een probleem van melee chars :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
is een nova gun een grabbler? ik heb namelijk moeite om een grabbler te vinden voor die vliegende eindbaas bedlam. heb er nog nooit 1 gebruikt.

en als een unique zulke stats heeft dan heb ik nog nooit een unique gevonden. Mijn melee weapons die ik vind doen max 70 dmg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

Rey Nemaattori schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:25:

Is guardian een subklasse van blademaster of echt een aparte klasse?
Ik heb nl. wel een setje met een guardian shield met ziekelijk veel armor&shields(ik kan 't ding net dragen :+) en 1 20% penetrating zwaard...ideaal tegen groepen omdat je gewoon heel veel klappen kan hebben(en je met aura of power met 5-8 beesten om je heen bijna onbeperkt SoJ/SrgofRest. hebt >:) ), maar mijn klasse is gewoon blade master.

Alleen met groet groepen van die imp snipers of bruisers heb je een probleem omdat die ranged attacks hebben...maar da's sowieso een probleem van melee chars :P
Gaurdian en Blademaster zijn beiden Templars. Ze vallen dus inderdaad onder dezelfde klassen maar hebben andere talents. Zo werkt een gaurdian dus erg goed met een enorme hoeveelheid mobs tegelijk waar de Blademaster gerichter is op het wat rustiger pullen van de mobs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-06 10:21

BHR

Vraagje: weet iemand een manier om bijvoorbeeld de helft van een van deze items te verkopen Afbeeldingslocatie: http://img91.imageshack.us/img91/4999/hellgateitemsdm3.jpg (voorbeeld). Van de normale variant heb ik inmiddels 600 stuks, en verkoop brengt meer dan 1000 pal. op (kan ik sneller de rich achievement halen en eindelijk het geld weer gebruiken).

Nu wil ik echter maar 300 stuks verkopen, maar opsplitsen van 600 naar 2x 300 stuks kan niet?!

[ Voor 8% gewijzigd door BHR op 03-12-2007 11:44 ]

No amount of key presses will shut off the Random Bug Generator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:17
BHR schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:40:
Vraagje: weet iemand een manier om bijvoorbeeld de helft van een van deze items te verkopen [afbeelding] (voorbeeld). Van de normale variant heb ik inmiddels 600 stuks, en verkoop brengt meer dan 1000 pal. op (kan ik sneller de rich achievement halen en eindelijk het geld weer gebruiken).

Nu wil ik echter maar 300 stuks verkopen, maar opsplitsen van 600 naar 2x 300 stuks kan niet?!
volgens mij kan dit niet nee. beetje jammer maar dat kom je wel meer tegen in dit spel.

vraag: waarom wil je rich achievement halen? wat heb je aan ap? juist niets!!
en trouwens gebruik die scraps gewoon om je items te upgraden. dat kost dus verder niets op die items na en je items worden een stuk beter :)

[ Voor 8% gewijzigd door Crysania op 03-12-2007 12:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:54

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Vraagje: weet iemand een manier om bijvoorbeeld de helft van een van deze items te verkopen [afbeelding] (voorbeeld). Van de normale variant heb ik inmiddels 600 stuks, en verkoop brengt meer dan 1000 pal. op (kan ik sneller de rich achievement halen en eindelijk het geld weer gebruiken).

kon in de beta al niet, nu blijkbaar dus nog steeds niet :(

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BHR
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-06 10:21

BHR

THE_CR0SS schreef op maandag 03 december 2007 @ 12:10:
[...]

volgens mij kan dit niet nee. beetje jammer maar dat kom je wel meer tegen in dit spel.

vraag: waarom wil je rich achievement halen? wat heb je aan ap? juist niets!!
en trouwens gebruik die scraps gewoon om je items te upgraden. dat kost dus verder niets op die items na en je items worden een stuk beter :)
Jammer dat je niet kunt splitsen.
En die achievements; ik vind het gewoon leuk om ze proberen te halen.. Net als die mini-games, die vind ik ook leuk om te doen.

No amount of key presses will shut off the Random Bug Generator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thewizard2006 schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:25:
is een nova gun een grabbler? ik heb namelijk moeite om een grabbler te vinden voor die vliegende eindbaas bedlam. heb er nog nooit 1 gebruikt.

en als een unique zulke stats heeft dan heb ik nog nooit een unique gevonden. Mijn melee weapons die ik vind doen max 70 dmg
Een grappler is niet hetzelfde als een nova gun. Een grappler of spectral tendril pakt de vijand met een straaltje en trekt hem naar je toe. Die novas zijn pistolen eigenlijk. Als je moeite hebt met het vinden van die dingen, probeer eens via de station terminal de bezochte stations langs te gaan en de merchant aan spreken. Ik heb volgens mij heel vroeg die dingen in drops gezien, ze zijn geen hoog niveau wapens of zo, dus je moet ze wel ergens kunnen kopen anders.
Troost jezelf, jij bent niet de enige die geen Uniques heeft gevonden. Ik heb wel gezien bij de vakman dat hij die dingen wel kon maken (een of andere unique riem die alleen voor marksman was of zo). Maar zelf vinden is niet gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Anoniem: 183324 schreef op maandag 03 december 2007 @ 14:20:
[...]

Een grappler is niet hetzelfde als een nova gun. Een grappler of spectral tendril pakt de vijand met een straaltje en trekt hem naar je toe. Die novas zijn pistolen eigenlijk. Als je moeite hebt met het vinden van die dingen, probeer eens via de station terminal de bezochte stations langs te gaan en de merchant aan spreken. Ik heb volgens mij heel vroeg die dingen in drops gezien, ze zijn geen hoog niveau wapens of zo, dus je moet ze wel ergens kunnen kopen anders.
Troost jezelf, jij bent niet de enige die geen Uniques heeft gevonden. Ik heb wel gezien bij de vakman dat hij die dingen wel kon maken (een of andere unique riem die alleen voor marksman was of zo). Maar zelf vinden is niet gelukt.
uniques worden niet meer verkocht in winkels en je kunt ze ook niet meer maken bij een van die npc's sinds een patch van een maand geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

Wat me wel opvalt bij Hellgate is dat de items nog geen bop of boe zijn zoals in bijvoorbeeld wow.
Hierdoor kan je gewoon items sellen/ruilen met elkaar. Zodoende heb ik nu al een level 28 unique Syndonai chestpiece op mijn blademaster gehad van een maat van mij. Deze dropte van syndonai voor hem als marksman. Ben benieuwd hoe lang dat nog gaat duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori

Verkoop gewoon alles? Ik heb ook 400 stuks scrap metal liggen en nog veel meer runic fragments, en dat terwijl ik elke avond 2-3 dingen opwaardeer...je hebt zo weer nieuwe :P Rare zou ik niet verpatsen trouwens...die heb je meer nodig en je vindt er minder van.

Wat is die rich-archievement trouwes?
thewizard2006 schreef op maandag 03 december 2007 @ 11:25:
Wel level heb je?
En wat versta je onder melee wapens? Want ik loop met zwaarden rond die zonder augments of relics al dik 80 dmg doen...kan ook aan de klasse liggen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Freich schreef op maandag 03 december 2007 @ 00:34:
Hier dan een screenshot.
[afbeelding]
he ik zie dat je een blademaster bent, wil je dat wapen ruilen?

Ik heb nog wat items welke wellicht voor jou zeer geschikt zijn.

Afbeeldingslocatie: http://img140.imageshack.us/img140/5245/solsinvictusmg1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img104.imageshack.us/img104/2278/hattoristekoudr4.jpg

Daarnaast nog 2 marksman of engineer wapens die ik wel wil ruilen of naar mijn eigen marksman wil overzetten. Ik zoek dus eigenlijk ook iemand die me daar ff mee wil helpen (en ik kan vice versa helpen natuurlijk) mocht ik ze niet kunnen ruilen.
Afbeeldingslocatie: http://img441.imageshack.us/img441/3842/ethersfusilladeli1.jpg
Afbeeldingslocatie: http://img140.imageshack.us/img140/6093/horizonsreachtt6.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Rey Nemaattori schreef op maandag 03 december 2007 @ 18:59:
[...]

Wel level heb je?
En wat versta je onder melee wapens? Want ik loop met zwaarden rond die zonder augments of relics al dik 80 dmg doen...kan ook aan de klasse liggen :P
melee wapens = zwaarden. de grijze wapens die ik nu vind op level 33 doen tussen de 30 en 60 dmg. Als ze splash dmg doen zelfs nog minder. de groene/blauwe zwaarden doen eigenlijk evenveel dmg maar hebben vaak of maar 1 relic slot of een of andere skill erop die ik niet kan gebruiken.

voor het eindlevel: dan ga ik dat maar doen als laatste redmiddel, zo'n grappler zoeken. Net weer geprobeerd op level 33 maar het is gewoon onmogelijk om dat ding in de lucht te pullen en dan ook nog eens zonder die 5 of 6 andere vliegende electrische beesten. Mijn health gaat best rap naar beneden dan. En heb al bijna 1000 health

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

thewizard2006 schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:42:
[...]
voor het eindlevel: dan ga ik dat maar doen als laatste redmiddel, zo'n grappler zoeken. Net weer geprobeerd op level 33 maar het is gewoon onmogelijk om dat ding in de lucht te pullen en dan ook nog eens zonder die 5 of 6 andere vliegende electrische beesten. Mijn health gaat best rap naar beneden dan. En heb al bijna 1000 health
Je moet gebruik maken van de omgeving. Ik heb dat gehaald terwijl ik lvl 31 was en dacht eerst ook dat ik het nooit alleen zou halen. Zorg dat je van die shock resistors hebt en probeer ze te lokken naar die heuveltjes. Sydonai is daarna echt een lachertje trouwens :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
WooK schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:24:
[...]

[afbeelding]
Deze zou je moeten posten op het Hellgateguru forum! Sol runt dat ding en heeft in 1 van de ontmoetingen met het ontwikkelteam, samen met wat andere lui, hun naam mogen verbinden aan een aantal items. Goed plaatje! Anders post ik hem wel, is wel droog! :)

Linkje naar het hellgateguru forum

[ Voor 9% gewijzigd door Viper2k1 op 03-12-2007 23:41 ]

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ga je gang :) Is dat ding zo uniek (afgezien dat hij unique is :P) dan? Hij staat in elk geval wel vet alleen past hij neit echt bij mijn build...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
ik zal eens proberen om zown shock potion te gebruiken. probleem is eigenlijk bij mij dat, wanneer ik in de buurt kom, ik 4-7 van die kleinere versies heb (met 1 oog en die electriciteit schieten) + nog eens 10 van die hele kleine die niet veel doen maar toch neer moeten. En bedlam komt maar niet achter me aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

thewizard2006 schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 08:07:
ik zal eens proberen om zown shock potion te gebruiken. probleem is eigenlijk bij mij dat, wanneer ik in de buurt kom, ik 4-7 van die kleinere versies heb (met 1 oog en die electriciteit schieten) + nog eens 10 van die hele kleine die niet veel doen maar toch neer moeten. En bedlam komt maar niet achter me aan
Ik wil je er anders wel ff doorheen loodsen? Kan is sydonai wellicht ook nog afmaken met een cricket bat :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
ik speel niet online, maar bedankt voor het aanbod :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TiMMieJ

TiMMieJ

Is er al iets van een spelers lijst op syndonai ?
Ik zit zelf op Syndonai met een blademaster lvl 11 atm en nick Marathor.

Misschien wel leuk om eens wat te kunnen partyen ofzo ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freich

Freich

YOU ARE NEX!

WooK schreef op maandag 03 december 2007 @ 20:24:
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]

Daarnaast nog 2 marksman of engineer wapens die ik wel wil ruilen of naar mijn eigen marksman wil overzetten. Ik zoek dus eigenlijk ook iemand die me daar ff mee wil helpen (en ik kan vice versa helpen natuurlijk) mocht ik ze niet kunnen ruilen.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nee sorry, ik wacht gewoon ff tot er shared stashes zijn, dan heb ik een dik wapen voor mijn hunter. Heb nog nooit een unique gezien met +280 luck (luck überhaubt), best wel goed denk ik dus.

3 Inches of Bloodsport!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Freich schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:03:
[...]

Nee sorry, ik wacht gewoon ff tot er shared stashes zijn, dan heb ik een dik wapen voor mijn hunter. Heb nog nooit een unique gezien met +280 luck (luck überhaubt), best wel goed denk ik dus.
behalve dat luck in dit spel volgens mij hardstikke kapot is.

een vriend van mij en ik hebben het hele spel co-op gedaan tot level 30 nu.
Ik kan zeggen dat ik ruim 50% meer legendary items heb gevonden. (50 voor mij 25 voor hem ofzo) kan ook 150/75 zijn (ben tel complet kwijt :D ) maar in ieder geval echt veel meer voor mij tijdens het spelen.

de grap is dat ik 30 luck op mijn gear heb en hij wisselt tussen de 300 en 500 ofzo.

nu snap ik dat luck luck blijft en dat je er niet echt iets van kan zeggen maar ik geloof er dus niet echt in. (oftewel ik ga liever voor gear die me het makkelijker maakt om meer beesten te killen in de zelfde tijd zodat ik toch nog meer epic krijg :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Freich schreef op dinsdag 04 december 2007 @ 16:03:
[...]
ehh, dat wapen is nu niet echt dik te noemen hoor :) Is alleen leuk voor de +luck

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
Met 280 luck vind je vanzelf dikkere wapens :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

ja alleen geen lvl 30 als je zelf net lvl 30 bent :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ahhh! Jonge, jonge wat een bagger level zeg. Ben nu bezig met de vijf tests missies. De omgevingen zijn wel mooi, maar ik kom niet verder met de "Test of Leadership". Als ik mijn mannetjes laat staan bij de nodes gaan ze dood door die imp lords en hun mini-gun -achtige wapens. Als ik ze mij laten volgen dan worden die ook snel afgemaakt. En als je een node activeert moet je 10 seconden wachten, terwijl als er maar een zo imp lord de bocht om komt is dat ding gelijk van hun. En als jezelf dood gaat loop je op kruip snelheid rond als penalty. Dus uiteindelijk loop in je eentje rond tegen weet ik veel hoeveel van die respawning imp lords, tussen twee nodes in, want je hebt die ene geactiveerd, loop je weg en is het gelijk weer van de vijand.

Zo. Opgelucht. Maar wat ik nou verkeerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Anoniem: 183324 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 09:35:
Ahhh! Jonge, jonge wat een bagger level zeg. Ben nu bezig met de vijf tests missies. De omgevingen zijn wel mooi, maar ik kom niet verder met de "Test of Leadership". Als ik mijn mannetjes laat staan bij de nodes gaan ze dood door die imp lords en hun mini-gun -achtige wapens. Als ik ze mij laten volgen dan worden die ook snel afgemaakt. En als je een node activeert moet je 10 seconden wachten, terwijl als er maar een zo imp lord de bocht om komt is dat ding gelijk van hun. En als jezelf dood gaat loop je op kruip snelheid rond als penalty. Dus uiteindelijk loop in je eentje rond tegen weet ik veel hoeveel van die respawning imp lords, tussen twee nodes in, want je hebt die ene geactiveerd, loop je weg en is het gelijk weer van de vijand.

Zo. Opgelucht. Maar wat ik nou verkeerd?
ik vond de tests echt belachelijk simpel. in alle tests gewoon snel naar alle rode/witte punten gerusht en die imps gekilled. in principe zat er weinig verschil in alle tests. ze kwamen op hetzelfde neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
Wat is trouwens 't nu van shield penetration op armor? Ik loop nu rond met een stel boots met 10% shield penetration...maar doet armor wel dmg? 8)7 Heb mezelf helemaal scheel gekocht aan perforating relics...ieder wapen dat ik heb heeft nu 20% tot 66% shield penetration, zelfs m'n pistool :+ Best relax om blood seraphs en ander vliegend meuk gek te maken(en een duikvlucht uit te lokken) en 't zootje dan af te sl88 met SoJ

En zijn thorns een beetje handige skill als blademaster? Of doet dat te weinig dmg(iets van 51 per level)? Tegen heaps of zombies zijn ze redelijk efficient omdat die alleen melee dmg doen en zelf vrij zwak zijn, maar bij grotere beesten zie je nauwelijks impact op hun levensbalk...kan ook komen omdat ik pas lvl 1 heb natuurlijk :P

Wat me wel een interessante aura leek was die van deflection, aangezien je als blademaster doorgaans melee dmg doet, houdt je zo wat langer stand in een groep imp snipers oid(of irri pain leeches) gooi d'r een bak armor tegenaan(m'n guardian mode houdt 82% dmg tegen ^_^) en je kun best lang omringd zijn door experience waiting to be collected ^_^

[ Voor 18% gewijzigd door Rey Nemaattori op 05-12-2007 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

THE_CR0SS schreef op woensdag 05 december 2007 @ 10:02:
[...]

ik vond de tests echt belachelijk simpel. in alle tests gewoon snel naar alle rode/witte punten gerusht en die imps gekilled. in principe zat er weinig verschil in alle tests. ze kwamen op hetzelfde neer.
De eerste viel wel mee, een soort van "pak de flag" idee. Maar met de tweede ga ik te snel dood denk ik. Als je een keer dood gaat en terug komt, beweeg je te langzaam om snel rond te rennen, want die dingen spawnen te snel. Dus blijf je bezig en je komt geen stap verder. Je verliest niet omdat je kunt die dingen wel afhouden. Maar je wint niet omdat je niet snel genoeg bent om langs alle nodes te rennen. Na twintig minuten eindeloos hakken hield ik het voor gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deTwisj
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-03 14:06
Die tests zijn redelijk pittig, het belangrijkste is toch wel dat je die imps een beetje fatsoenlijk snel dood kunt maken. Voor de eerste twee (CTF en kill the leader) is het gewoon rushen, in mijn geval kwamen de imps op hetzelfde punt uit als ik en kon ik ze rustig doodmaken en verder gaan. De derde was geloof ik de "boil" test. Wederom snel imps afmaken en doorlopen, de truuk is om eerst de rode wit te maken en dan snel terug te lopen om de witte blauw te maken, anders blijft hij steeds wit. Bij de laatste is het een soort domination (UT) waarbij je punten onder controle moet houden. Beste wat je daar kunt doen is eerst de 2 punten bij je begin punt te pakken om daarna naar de imps toe te werken. Het voordeel wat je altijd hebt is dat de AI prefereert jou aan te vallen ipv objectives af te handelen.

Mijn build was een slechte/slappe gaurdian (anchor,shieldstuns,defense aura) met een legendary zwaard die ik nog van shulgoth heb gekregen maar wel heb blijven upgraden.

Ik ben nu voor de grap begonnen met een blademaster om een beetje solo zsm het spel heen te rushen ik heb alleen geen flauw benul van welke skills juist de goede zijn. Is het beter om die damage+% skill te houden/upgraden of om die 3-hit skill te kiezen? Heeft iemand enige goede builds die ik zou kunnen toepassen? Tot zo ver heb ik alleen maar 1 punt in dualwield gestopt en verrekte veel geluk gehad dat shulgoth zo vriendelijk was om 2 legendary zwaarden te droppen. Ben tot zo ver 1x dood gegaan en dat was bij british museum na die hellgate op te hebben geblazen en die emperor met z'n vriendjes op je gaan staan hakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• symvar
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 30-08-2022
Na de demo te hebben geprobeerd heb ik afgelopen week het spel zelf gekocht en ik ben er best van onder de indruk, het geeft me toch een soort Diablo II gevoel.

Keb van het stukje wat ik gespeeld heb wat screenshots gemaakt en hier: http://www.wicservices.nl/hellgate/index.html geplaatst.

Ik ben pas level 15 atm, maarja zo kun je toch een beetje de omgeving zien enzo :)

Greets,
symvar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

deTwisj schreef op woensdag 05 december 2007 @ 11:56:
Die tests zijn redelijk pittig, het belangrijkste is toch wel dat je die imps een beetje fatsoenlijk snel dood kunt maken. Voor de eerste twee (CTF en kill the leader) is het gewoon rushen, in mijn geval kwamen de imps op hetzelfde punt uit als ik en kon ik ze rustig doodmaken en verder gaan. De derde was geloof ik de "boil" test. Wederom snel imps afmaken en doorlopen, de truuk is om eerst de rode wit te maken en dan snel terug te lopen om de witte blauw te maken, anders blijft hij steeds wit. Bij de laatste is het een soort domination (UT) waarbij je punten onder controle moet houden. Beste wat je daar kunt doen is eerst de 2 punten bij je begin punt te pakken om daarna naar de imps toe te werken. Het voordeel wat je altijd hebt is dat de AI prefereert jou aan te vallen ipv objectives af te handelen.

Mijn build was een slechte/slappe gaurdian (anchor,shieldstuns,defense aura) met een legendary zwaard die ik nog van shulgoth heb gekregen maar wel heb blijven upgraden.

Ik ben nu voor de grap begonnen met een blademaster om een beetje solo zsm het spel heen te rushen ik heb alleen geen flauw benul van welke skills juist de goede zijn. Is het beter om die damage+% skill te houden/upgraden of om die 3-hit skill te kiezen? Heeft iemand enige goede builds die ik zou kunnen toepassen? Tot zo ver heb ik alleen maar 1 punt in dualwield gestopt en verrekte veel geluk gehad dat shulgoth zo vriendelijk was om 2 legendary zwaarden te droppen. Ben tot zo ver 1x dood gegaan en dat was bij british museum na die hellgate op te hebben geblazen en die emperor met z'n vriendjes op je gaan staan hakken.
Bedankt voor de tips! Ik werd een beetje gefrustreerd van gisteren.

Gezien mijn huidige toestand ben ik misschien niet de beste om advies te geven, maar dit zijn mijn ervaringen tot nu toe. Ik heb bewust niet voor Sword of Justice (3-hit) gekozen omdat je damage punten zijn minder per strike. Als je toch een snel zwaard hebt (Fishgutter of katana-achtige) heb je sowieso eerste initiatief in een gevecht. Ik heb meer in Sword of Reckoning gestopt (een harde klap) en dat bevalt mij omdat hij relatief minder power nodig heeft per strike, er zit geen tijd vertraging op en op level 7 heb je al 200% meer damage. Verder gebruik ik Surge of Restoration en Surge of Wrath om je gezondheid en critical hit kans te verhogen, wat werkt heel goed met klein en middel zware vijanden tijdens melee gevechten.

De twee-handig skill nuttig om je willpower drain te verlagen, wat ten gunste gaat van het gebruik van heftige zwaarden, maar ik heb niet zoveel inzitten (heb momenteel 3 punten in zitten of zo geloof ik). Ik heb ook wat punten in Call of the Chosen, maar ik heb het gevoel dat meest effectief is bij kleine wezens, die je toch later makkelijk af kan maken. Verder is Heavens Arc ook handig om te hebben, dan heb je in een klap zo'n Orbille of Bile Lord de lucht uit. Die messen-gooien skills heb ik helemaal niet. Lijkt mij niet zo handig om je zwaard in zo'n manier uit handen te laten vallen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
Anoniem: 183324 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:30:
Gezien mijn huidige toestand ben ik misschien niet de beste om advies te geven, maar dit zijn mijn ervaringen tot nu toe. Ik heb bewust niet voor Sword of Justice (3-hit) gekozen omdat je damage punten zijn minder per strike. Als je toch een snel zwaard hebt (Fishgutter of katana-achtige) heb je sowieso eerste initiatief in een gevecht. Ik heb meer in Sword of Reckoning gestopt (een harde klap) en dat bevalt mij omdat hij relatief minder power nodig heeft per strike, er zit geen tijd vertraging op en op level 7 heb je al 200% meer damage. Verder gebruik ik Surge of Restoration en Surge of Wrath om je gezondheid en critical hit kans te verhogen, wat werkt heel goed met klein en middel zware vijanden tijdens melee gevechten.
Restoration gebruik ik wel maar wrath nauwelijks. Ook heb ik sword of Reckoning maar tot level 5 oid en dan 2 levels Sword of Authority...die laatste doet namelijk 500% damage, en met 2 penetrating blades is dat instant kill bij bijna ieder non-boss beest....

Als ik ergens niet door kom, dan trek ik mijn guardian setje aan: Een dik schild, aura of deflection aan en hakken maar.
Anoniem: 183324 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 13:30:
De twee-handig skill nuttig om je willpower drain te verlagen, wat ten gunste gaat van het gebruik van heftige zwaarden, maar ik heb niet zoveel inzitten (heb momenteel 3 punten in zitten of zo geloof ik).
Yup, voor zwaarden, maar ook armor!

Zeker 't legendary swordsman/defender of order armor vraagt soms willpower om aan te trekken. Ook mods hebben soms willpower nodig, icm 2 zwaarden & armor heb je ;t echt nodig! Heb nu lvl 3, maar kan niet eens alles actief aan hebben als ik in dual blade mode ga! (een van de mods wordt dan uitgeschakeld :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rey Nemaattori schreef op woensdag 05 december 2007 @ 14:07:
[...]

Ook heb ik sword of Reckoning maar tot level 5 oid en dan 2 levels Sword of Authority...die laatste doet namelijk 500% damage, en met 2 penetrating blades is dat instant kill bij bijna ieder non-boss beest....
Ja, da's ook een gooie, alleen die kost 50 power en kan je maar iedere 8 seconden gebruiken, dus ik spaar hem alleen voor de groter jongens. Ik weet niet als je veel instopt hoe sneller het wordt; misschien op level 7 of zo is het maar een paar seconden. Dat zijn inderdaaad de weetjes die je nodig hebt voor een nieuw build, maar ik heb het niet gedaan dus ik kan deTwisj weinig advies geven daarop.
Ook mods hebben soms willpower nodig, icm 2 zwaarden & armor heb je ;t echt nodig! Heb nu lvl 3, maar kan niet eens alles actief aan hebben als ik in dual blade mode ga! (een van de mods wordt dan uitgeschakeld :P)
Heb ik ook momenteel met een bolt pistol die iets van 600(!) rounds per minute kan schieten. Maar omdat ik hem als blademaster toch op afstand gebruik kan ik het zonder helm verantwoorden :P

Maar over die messen-gooi trukjes gesproken he, zijn er mensen die deze skills wel geprobeerd hebben, en zijn ze ook de moiete waard? Betekend dat bijvoorbeeld je een batterij aan zwaarden bij je moet dragen om het effectief te kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
dat messen gooien zorgt er niet voor dat je echt je zwaarden weggooied. Het is alleen een attack. Ikzelf vind hem maar brak, heb er 1 puntje inzitten.

let ook op met je talents dat je vaak tegen meer dan 1 beestje vecht en dan heb je aan 500 weapon dmg vrij weinig omdat ze meestal na 1 of 2 slagen toch wel dood zijn. SoJ of sweeping strike zijn erg handig daarvoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Ik had een punt croscutter gedaan omdat ik dacht dat typhoon wel handig zou zijn. Nu heb ik er maar 1 punt in zitten maar vooralsnog lijkt die skill me niet zo handig.

Dit is mijn build tot nu toe overigens; http://hellgate.ingame.de...a107a00150000010000001020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Weet iemand hoe je van server kunt wisselen?

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Klaar! 2 uur vanochtend heb de eind crediten voorbij zien gaan. Phew! Toch een leuke eind wel. En nu mag ik Nightmare spelen 8)
Weet niet als ik een andere karakter het weer zo ver laat komen. Niet zozeer dat laatste stuk, maar te vaak in andere missies wordt het continue vallen en opstaan een beetje saai op het laatst. Misschien ben ik gewoon niet goed met dit soort spellen, of ik een beter build had moeten hebben (meestal speel ik racers, maar daar ben ik ook niet het beste in :P). Maar toch zou het leuk zijn om andere karakter klassen uit te proberen.

Over builds gesproken, (ik heb net als level 26 afgemaakt), heb ik mijn laatste punt in Sword of Justice gestopt, wat wel handig bleek bij sommige van de laatste bosses, en was meer effectief dan ik had gedacht. Als ik nog een keer een blademaster maak ga ik denk ik de punten tussen Sword of Justice en Sword of Reckoning wat beter verdelen.

En ik ben trouwens _geen_ unique items tegengekomen in drops...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
Bor de Wollef schreef op woensdag 05 december 2007 @ 21:21:
Weet iemand hoe je van server kunt wisselen?
voor zover ik weet kun je niet van server wisselen.

gisteren btw hellgate "uitgespeeld' op normal. vind het spel nog steeds te buggy om verder te gaan spelen. dus ik ga vanaf nu wat anders doen.

en nightmare stelt echt weinig voor (in ieder geval de eerste paar gebieden) wat voor mij een teleurstelling is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
thewizard2006 schreef op woensdag 05 december 2007 @ 17:00:
let ook op met je talents dat je vaak tegen meer dan 1 beestje vecht en dan heb je aan 500 weapon dmg vrij weinig omdat ze meestal na 1 of 2 slagen toch wel dood zijn. SoJ of sweeping strike zijn erg handig daarvoor.
Klopt, SoA gebruik ik eigenlijk alleen bij bosses of bij epic/legendary beesten(en heeel soms een rare beest). Heb 4-5 punten in SoR zitten, dus da's 175% dmg, met duals blades is dat instant kill bij bijna ieder beest :+

SoA doet trouwens 500% dmg, niet 500 dmg, dat zou wel heel hard zijn nl :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

THE_CR0SS schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:55:
[...]

gisteren btw hellgate "uitgespeeld' op normal. vind het spel nog steeds te buggy om verder te gaan spelen. dus ik ga vanaf nu wat anders doen.

en nightmare stelt echt weinig voor (in ieder geval de eerste paar gebieden) wat voor mij een teleurstelling is.
Ik ben met je eens met de bugs. De meest zijn visueel van aard en niet belemmerend. Dat met de Cannon Street Rail trein onderdelen is wel het meest vervelend. Als ik deze forum niet had gelezen was ik ook niet op de hoogte en dat trukje met droppen van inventory items als workaround. Ik kan bijna niet voorstellen dat ze niet opgevallen zijn tijdens testen, maar misschien hebben ze wegens tijdtekort, en omdat ze geen showstoppers zijn, de ding toch gereleased hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217

THE_CR0SS schreef op donderdag 06 december 2007 @ 09:55:
Vanaf 'The Brittish Museum' wordt het wel wat pittiger als de beesten lvl 38 worden (terwijl ik nog 'maar' lvl 32 ben). De lastigste beesten vind ik die hoover beesten die door je warpen en zo phase damage doen... 'k kwam er zo'n 10-tal tegen in een groepje...
1ste beest warpt: shield weg
2de beest warpt een seconde later: 60% health weg
3de beest warpt een halve seconde daarna: dood

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
Anoniem: 117217 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 11:17:
Vanaf 'The Brittish Museum' wordt het wel wat pittiger als de beesten lvl 38 worden (terwijl ik nog 'maar' lvl 32 ben). De lastigste beesten vind ik die hoover beesten die door je warpen en zo phase damage doen... 'k kwam er zo'n 10-tal tegen in een groepje...
1ste beest warpt: shield weg
2de beest warpt een seconde later: 60% health weg
3de beest warpt een halve seconde daarna: dood
Meer armor? Ik weet niet wat je klasse is, maar ik heb 1 tank modus waarin ik zoveel mogelijk dmg kan stoppen (en me uit de voeten kan maken).

Je zou ook enorm phase resistence shit kunnen equipen, daardoor raak je minder snel phased-out en kun je makkelijk 6 van die beesten hebben voor je 't loodje legt...(aangezien je in phased state 50% meer klappen vangt)

En trouwens: Maakt 't nog uit op welk level je 't spel uitspeeld? Passen de beesten zich aan aan je level, of zijn het predefined levels? Ik ben nu nl. lvl 22@templar base, als ik dan op nightmare moet doen, dan kannik nu alvast mezelf kapot trainen :+

[ Voor 12% gewijzigd door Rey Nemaattori op 06-12-2007 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Rey Nemaattori schreef op donderdag 06 december 2007 @ 10:09:
[...]
SoA doet trouwens 500% dmg, niet 500 dmg, dat zou wel heel hard zijn nl :+
ehh 500% is al snel 500dmg lijkt me?

wie wil er een keer partyen btw want het lijkt er wel op alsof iedereen liever alleen speelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239216

Ik ben ook in nightmare (ben zelf level 35 nu). Doordat alle vijanden in het gedeelte waar ik nu ben 7 levels hoger zijn dan ik, ben ik echt uren bezig om stukjes te clearen. Met een engineer-> rocket bots lukt het uiteindelijk wel, vaak zelfs zonder zelf dood te gaan. Maar ik zie er geen uitdaging in, het krachtsverschil is gewoon te groot.
Voor mij is dat de reden dat ik het spel nu tijdelijk opzij leg. Ik wacht totdat ze hell hebben toegevoegd, of totdat ze nightmare een betere balance hebben gegeven. Ik voel zelf niet de behoefte om nu al met een ander character te gaan spelen, zeker doordat ik dan weer die voor mij vervelende RTS-quests moet gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WooK schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:51:
[...]

wie wil er een keer partyen btw want het lijkt er wel op alsof iedereen liever alleen speelt?
Mijn ervaring met online spellen is dat je altijd mensen hebben die 25 uur per dag vanaf release bezig zijn geweest, met als gevolg dat als newbie heb je geen kans. Nou is het met Hellgate anders omdat alle spelers hetzelfde vijand hebben, maar toch een beetje ervaring in single-player is niet mis, zeker om te weten welke skills het meest handig zijn voor je karakter.

In mijn geval heb ik bewust geen internet actief op mijn Windows partitie. Maar misschien ga ik dat veranderen als ik denk dat ik volwaardig bent genoeg om mee te doen. Zijn er dan specifieke servers, clan namen of andere regeltjes die je moet weten voordat je als groep wilt spelen? En heeft het abbonnementsvorm invloed hierop of heeft dat puur betrekking op de ervaring van jouw karakter?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Rey Nemaattori schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:45:
[...]

En trouwens: Maakt 't nog uit op welk level je 't spel uitspeeld? Passen de beesten zich aan aan je level, of zijn het predefined levels? Ik ben nu nl. lvl 22@templar base, als ik dan op nightmare moet doen, dan kannik nu alvast mezelf kapot trainen :+
Nee. Volgens mij zijn de beesten fixed level. Het is juist op zulke momenten dat je achter komt van "had ik maar meer phase resistance" of "als ik maar meer in die skill gestopt had". Duurt misschien wat langer om ze af te maken (en je moet dan vaker heen en weer lopen naar je grafsteen :().

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Patch 0.7 Notes

Memory Usage
  • Fixed a UI-related memory leak
  • Fixed a clothing and armor texture-related memory issue
User Interface
  • New Looking For Group interface that allows players to more easily find each other for creating specific groups.
  • Reorganized the De-modificator, Augmentrex, and Nanoforge interfaces to appear in the left-hand panel area.
  • Added an auto-transparency feature.
  • Scrollbar added to the Guild interface.
    • Fixed a bug that prevented remapping the Shift key.
  • Players should now be able to skip all logo splash-screens with a single click.
Nightmare Difficulty
  • The difficulty of Nightmare has been rebalanced. More overall experience is earned in Nightmare levels, scaling of group experience and difficulty has been improved, and the overall level progression has been adjusted.
Skills
  • Fixed skills getting added to and/or removed from Shift activation when swapping weapons.
  • Investing a skill point into an Aura skill will no longer automatically cause it to activate.
Templar
  • Taunt skills are no longer reduced in effectiveness when grouped
Blademaster
  • Path of Righteousness now applies damage from offhand melee weapons.
Guardian
  • Prayer of Retribution can now be used while poisoned.
  • Prayer of Healing can no longer be used while poisoned.
Cabalists
  • The Summon Ember and Summon Fire Elemental skills should no longer conflict when granted through items.
Evokers
  • Fixed a bug that caused Drain Power to charge an upfront power cost.
  • Tempest’s targeting range has been increased and should now properly lose targets that move out of range.
  • Fixed a bug which prevented Boneshards from having any effect on every other cast.
  • Fixed a bug which prevented Evokers from using any other skills for two seconds after casting Boneshards.
Summoners
  • Hand of Nostrom correctly adds more beams as the skill level increases.
  • Fixed a bug which sometimes caused the Warper’s pet icon to not show up.
  • Master of the Flame’s skill effects now display properly in the skill description tooltip.
Hunters
  • Engineers
    • Engineer Drone behavior improved.
    • Fixed a bug that allowed Repair Drone to be used at no cost.
    • Drones will now level properly along with their owner. Existing Drones that are below your character’s level will automatically be raised to the correct level.
    • Drones now receive correct health bonuses with skill level after re-summoning it.
  • Marksmen
    • Overshield now gives the correct amount of shields.
    • Fixed a bug that prevented Homing Shot from activating properly
Quests
  • Fixed a bug with the Cannon Street Rails Quest Bug.
  • Fixed an end of Act 4 bug where Maxim and Arphaun occupy the same place, allowing you to only talk to one of them, thus preventing you from completing the quest.
  • Fixed a bug where Slaughterbeast occasionally doesn't spawn as expected for the “Regular Customer” quest.
Items
  • Improved the drop rate of various recipes and analyzers.
  • New blueprints have been added for Focus items and Boots.
  • Focus items and Boots can now be made by crafters.
  • Fixed a bug where Auras would turn on and off when swapping weapons that grant aura skills.
Guilds and Groups
  • Fixed a bug where players were not seeing Guild invites.
  • Introduced new Auto-Party logic to provide better matches.
World Movement
  • Fixed additional instances where players were sometimes randomly teleported when other people use portals.
  • Players can now use the /stuck command when in Ghost form.
  • Fixed rare instances where certain areas were impassible.
Miscellaneous
  • Fixed a bug where Founders saw all character names in blue text.
  • Fixed rare issues with being unable to properly apply the Multiplayer patch.
  • Fixed a bug with mods on weapons not being properly equipped when loading a character.
  • Fixed rare cases where the PRD became unusable.
  • Fixed a bug where numerous pets would show up in Stations.
Special Subscriber Features

12 new Unique Items
New unique weapons spread across all three factions.

We have a few Holiday goodies in our bag of tricks, including a very special gift that keeps on giving!

The Transmogrifier
This mystic box transforms the junk you put in it into something new and wonderful. When you discover a new Transmogrifier formula, it is automatically stored in a special recipe list.

Wintry Chapeau
This festive winter cap will give you good luck and cheer all the year round.

Fester Festivus
Quest for a jolly new fiendish friend decked out in holiday garb.

8 New-Year Dye Kits
Celebrate the New Year with special winter colors for your armor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
WooK schreef op donderdag 06 december 2007 @ 12:51:

Als je boven level 20 zit wel ja, maar met je eerste wapen doe je net 10-20 dmg oid...
Anoniem: 183324 schreef op donderdag 06 december 2007 @ 13:22:
In mijn geval heb ik bewust geen internet actief op mijn Windows partitie. Maar misschien ga ik dat veranderen als ik denk dat ik volwaardig bent genoeg om mee te doen. Zijn er dan specifieke servers, clan namen of andere regeltjes die je moet weten voordat je als groep wilt spelen? En heeft het abbonnementsvorm invloed hierop of heeft dat puur betrekking op de ervaring van jouw karakter?
Speaking of which...wat voor een abbo heb je uberhaupt nodig? Of is 't gratis? of...?
En kun je ook gewoon elkaar af butsen, of kun je aleen co-oped de hellgates bestormen?

[ Voor 50% gewijzigd door Rey Nemaattori op 06-12-2007 14:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
*kick*

Nog een vraagje, stacken auras? Ik heb nl een paar stukken armor in de augmenter gedondert en 2 ervan geven me aura of deflection....echter ik heb al aura of deflection lvl 4....betekent dit dattik een lvl 6 aura heb nu? Wat me wél op viel was toen ik nog lvl 2 had en 1 aura of deflection piece, dattik aura lvl 3 had(met de melding dat 't van een itme af kwam)

LvL 6 zou wel tech zijn...60% van de inkomende projectielen wordt gestopt nog voor 't shield of armor raakt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 11-06 22:10
hoi hoi, ik heb na een teleurstellende demo afgelopen week toch maar de full game gekocht (mede omdat dit singleplayer fun is en ik net verhuisd ben en daardoor nog zeker een weekje of 3 a 4 zonder internet zit

nu kwam ik een paar dingen tegen:

is bij iedereen de instance "aldwych" ofzo helemaal ZWART????? alleen de monsters zijn te zien de rest is helemaal zwart, alsof er geen textures worden geladen, heb de level volledig op de automap moeten doorspelen

bij een bepaalde rook lagged de game hard, als de game lagged en ik sla met mijn zwaard, blijft de game steeds maar attacks doen, totdat ik gamemenu skillmenu inventory of wat anders ook maar open dan stopt het met attacks doen

tijdens diezelfde lag wil het ook gebeuren dat een damage over time spell (poisoned) niet weg gaat, normaal staat er bij het icoontje hoeveel seconden het nog duurt, maar nu bleef het icoontje nadat de seconden weg waren gewoon staan.... en ik kon mezelf ook niet healen.... fijn. totdat ik de game opnieuw opgestart had bleef het zo staan

zonder internet is het ook irritant lastig om er achter te komen wat de mini game icons precies betekenen, vind het kut van die lui dat ze dat niet in het boekje hebben gezet

wtf betekent "shield overload 120%"

hoeveel resistance is max? bijv phase res op 1200.... wat doet dat dan precies? hoeveel damage absorbeert die res dan enz enz

ohja, btw heb ik ook het idee dat het beetje simpel is af en toe, heb nog nergens gehad dat ik echt in moeilijkheden zat (behalve dan in de mind of 314, want toen had ik die fucking kut lag poisoned bug die ik hierboven beschreef, ook doodgaan hielp niet daarmee btw :P), die scraps is wel leuk en aardig, maar voor 10 damage points meer een hele zooi stats meer te moeten geven om dat wapen/armor te kunnen dragen vind ik kut

ook heb ik een aantal keer gehad dat er helemaal niks veranderde aan de stats van het wapen in dat kutapparaat, btw, wat kan je nog meer met dat palladium en die scraps? want ik heb nog geen enkel item gezien in de shop die ook daadwerkelijk beter was als mijn huidige gevonden items, en ook die scraps kan ik maar heel beperkt mee upgraden want anders kost een item teveel stats om te equipen, heb nu rond de 1500 scraps 900 rare scraps enz enz, wat moet ik er mee?

ook heb ik het idee dat mods als "5% chance to get an fire nova when u kill an enemy" erg overpowered zijn, ik kill 1 gastje, fire nova triggered en de hele groep van 10+ andere monsties zijn ook allemaal dood..... :)

dit allemaal met cd zonder patch enzo, geen internet sucks

[ Voor 29% gewijzigd door Dalyxia op 07-12-2007 21:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sander_dr
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:07
Dalyxia schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 20:57:

is bij iedereen de instance "aldwych" ofzo helemaal ZWART????? alleen de monsters zijn te zien de rest is helemaal zwart, alsof er geen textures worden geladen, heb de level volledig op de automap moeten doorspelen
Je hebt een hoofditem gekregen van de questgiver. Zet die op, en je ziet iets in dat lvl. Maar om eerlijk te zijn loop ik er gewoon op zwart doorheen. Het is maar een klein lvltje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
sander_dr schreef op vrijdag 07 december 2007 @ 23:02:
[...]

Je hebt een hoofditem gekregen van de questgiver. Zet die op, en je ziet iets in dat lvl. Maar om eerlijk te zijn loop ik er gewoon op zwart doorheen. Het is maar een klein lvltje.
hmm dat werkt niet bij mij...

btw, ook laatst een quest waarbij er een npc op de grond in een level lag, en die dropte een item "PDA" ofzo, maar ik kon hem niet oppakken, en toen ik door prd ging en terug was het item weg.... vage shit, ook teleport ik terug naar begin van level als ik bij zo'n metro stationetje in een level, tussen het hekje en de rails spring.. heel vervelend af en toe

ook lijkt het dat ik niet alleen voor level ups stats punten krijg, soms als ik alle punten heb besteed en ik speel een tijdje zonder te levelen en ik kijk weer dan heb ik ineens 2 unspend statspoints, heel gek, moet is opletten of ik dat voor quests ofzo krijg

[ Voor 15% gewijzigd door Dalyxia op 07-12-2007 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Ja, het Aldwych gedeelte was bij mij ook zwart zelfs al deed ik het item op.
In DirectX 9 modus werkte het wel gewoon :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Op het moment dat ik dit nu post is er een IRC sessie bezig met de Devs van Hellgate London.

irc://irc.forthegamers.org/
/join #FlagshipStudios

http://www.hellgatelondon.../hellgate-london-irc-chat

Je kan zelf vragen stellen, redelijk interesant om te lezen ook vind ik.

Edit: En weer afgelopen, was leuk om te lezen, http://ghoz.forthegamers.org/index.php daar is de hele log alweer 8)7

[ Voor 26% gewijzigd door Xedev op 08-12-2007 02:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Whut?! schreef op zaterdag 08 december 2007 @ 00:54:
Ja, het Aldwych gedeelte was bij mij ook zwart zelfs al deed ik het item op.
In DirectX 9 modus werkte het wel gewoon :)
mijn videokaart ondersteund geen dx10, dussss, in dx9 deed tie het bij mij niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-07-2023
Dalyxia schreef op zondag 09 december 2007 @ 01:18:
[...]

Ff alles op high gooien :)

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Wauw, die storage is echt klein. De kleine kluisjes is echt alles wat je krijgt om je items in op te slaan? Dat valt wel tegen hoor. Verder mis ik echt teamplay in het spel. Tot nu toe maar 1 persoon kunnen vinden die mee wilde gaan naar een volgend station maar die hielp ook nog eens niet (wilde gewoon meeliften denk ik dan maar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Whut?!
  • Registratie: Januari 2005
  • Niet online

Whut?!

Huh?

Ik kwam er pas op level 24 achter dat er kluisjes waren op de stations :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 19-07-2023
Whut?! schreef op zondag 09 december 2007 @ 12:48:
Ik kwam er pas op level 24 achter dat er kluisjes waren op de stations
Jij ook al ? 8)7

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Lol! Niet dat je er veel aan hebt hoor. De storage is gewoon way too klein...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dalyxia
Bor de Wollef schreef op zondag 09 december 2007 @ 13:21:
[...]

Lol! Niet dat je er veel aan hebt hoor. De storage is gewoon way too klein...
wrom is het te klein? wat wil je allemaal kwijt erin dan naast je inventory, je hebt plek in je inventory voor 3 wapen sets, wat wil je dan nog in je storage kwijt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Mijn storage steekt vol mods omdat die stomme dingen dus 6 klasses hebben en dan ook nog eens level requirements. Ik verzamel dan ook nog maar uitsluitend de +x% "special" damage, maar echt veel plaats heb ik niet. Het hele gedoe van die item level requirements bij mods vind ik te uitgebreid, 5 onderverdelingen waren beter geweest.
Bijvoorbeeld:
lvl 1 --> 10
lvl 11 --> 20
lvl 21 --> 30
lvl 31 --> 40
lvl 41 --> 50

Nu heb je stappen van 3 of 4 levels wat het wel behoorlijk moeilijk maakt. Dan heb ik 40 verschillende mods en met een wapen mag ik dan nog blij zijn als ik er 4 mods voor heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
Dalyxia schreef op zondag 09 december 2007 @ 01:18:
Dat level hoort donker te zijn volgens mij...ik heb mijn pistool gebruikt(dynamic lightning ftw >:) ) icm de map om me te navigeren ^_^
Ik ben level 32 en ik leer nu dat er kluisjes zijn op de stations?????
(of alleen in multiplayer?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Sinds de laatste patch speeld Dx10 super soepeltjes, helemaal indoors.

Paar dingen die ik wel leuk vond uit de Dev chat,

[Lupercaleb]: Can we expect better PvP options within the month, like an arena?

[DevErich_Schaefer]: We are working on more formal dueling arenas right now, with some cool options. These will likely go into patch 1.0. They will still be one-on-one duels, however. Longer-term plans will include party-versus party battlefields, capture-the-flag type matches and more.

[Ilantio]: What can we expect from the December content patch, aka 1.0?

[DevErich_Schaefer]: Patch 1 has a lot. Most incredible to me in testing are the new backgrounds. Completely different from the base game. New monster to go in it, with new drops, or course. But below the surface is a cool new structure. In brief: it combines structured boss runs and some party-only content.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phuncz
  • Niet online

Phuncz

Leuk, ik hoop dat de ontwikkeling niet stil valt want er is nog een lange weg te gaan om er een echt succes van te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

lol, spelen er nog steeds mensen deze game? Ik heb nog steeds dezelfde problemen.. Brakke performance en zeer rare dx10 effecten (map zie je half door de gates heen e.d.).. Wat een fiasco deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Phuncz schreef op zondag 09 december 2007 @ 20:42:
Mijn storage steekt vol mods omdat die stomme dingen dus 6 klasses hebben en dan ook nog eens level requirements. Ik verzamel dan ook nog maar uitsluitend de +x% "special" damage, maar echt veel plaats heb ik niet. Het hele gedoe van die item level requirements bij mods vind ik te uitgebreid, 5 onderverdelingen waren beter geweest.
Bijvoorbeeld:
lvl 1 --> 10
lvl 11 --> 20
lvl 21 --> 30
lvl 31 --> 40
lvl 41 --> 50

Nu heb je stappen van 3 of 4 levels wat het wel behoorlijk moeilijk maakt. Dan heb ik 40 verschillende mods en met een wapen mag ik dan nog blij zijn als ik er 4 mods voor heb...
Ik vind de minimumeisen voor de mods aanvaardbaar, maar de maximumeisen zijn gewoon ridicuul.
Ik heb ook geen idee met wat voor een plan die maximumeisen bedacht zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Darth Malak schreef op maandag 10 december 2007 @ 11:15:
lol, spelen er nog steeds mensen deze game? Ik heb nog steeds dezelfde problemen.. Brakke performance en zeer rare dx10 effecten (map zie je half door de gates heen e.d.).. Wat een fiasco deze game.
lol, kom je hier nog steeds elke maandagochtend trollen? En daar haal jij je plezier uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Blijkbaar speel je het zelf dus ook nog steeds en gezien je gezeur erover verbaast me dat nogal.

Ik heb afgelopen week ook maar ff sinterklaas gespeeld en wat unique items weggegeven aan medespelers met een andere class aangezien de shared stash er waarschijnlijk toch niet op korte termijn aan zit te komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

WooK schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:01:
[...]

Blijkbaar speel je het zelf dus ook nog steeds en gezien je gezeur erover verbaast me dat nogal.

Ik heb afgelopen week ook maar ff sinterklaas gespeeld en wat unique items weggegeven aan medespelers met een andere class aangezien de shared stash er waarschijnlijk toch niet op korte termijn aan zit te komen :)
Nee maar ik heb inderdaad van het weekend nog wel een keer ingelogd en zag dat dezelfde problemen no steeds bestonden vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak

Darth Malak

Sith Lord

Anoniem: 239216 schreef op maandag 10 december 2007 @ 11:54:
[...]

lol, kom je hier nog steeds elke maandagochtend trollen? En daar haal jij je plezier uit?
Wel... zolang ik dit soort reacties krijg, denk ik er wel over ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
Ik heb geen DX10 kaart en al helemaal geen vista...dus da's voor mij geen enkel probleem
Draai 't spel es in DX9 modus...see what happens?
Darth Malak schreef op maandag 10 december 2007 @ 12:51:
Wel... zolang ik dit soort reacties krijg, denk ik er wel over ja.
+1 kansloos dus
Misschien hebben wij onze PC wel op orde waardoor de zaak normaal draait ;)
Als je alleen maar gaat zeiken op 't spel..doe dat dan elders...wij halen wel ons plezier uit deze game nl.

Ik stel m'n vraag maar nog een keer, aangezien d'r niemand gereageerd heeft.

Stacken auras ook voorbij 't maximum?? Ik heb nl een paar stukken armor in de augmenter gedondert en 2 ervan geven me Aura of Deflection....echter ik heb al aura of deflection lvl 4....betekent dit dattik een lvl 6 aura heb nu? Wat me wél op viel was toen ik nog lvl 2 had en 1 aura of deflection piece, dattik aura lvl 3 had(met de melding dat 't van een item af kwam)

LvL 6 zou wel tech zijn...70% van de inkomende projectielen wordt gestopt nog voor 't shield of armor raakt...

Ik kan nu gewoon op straat vrij rond lopen, zonder bang te hoeven zijn voor Imp Snipers, Seraphs of Blackskulls zelfs niet in grote groepen...lekker tanken met een blademaster dus ^_^

En wat is het nut van 10% shield penetration op armor? Ik heb nu een stel beenkappen met shieldpenetration, maar armor doet toch geen damage?

En hoe zit 't met online play..is dat maandelijsk betalen a-la WoW of eenmalig? of gratis?

[ Voor 7% gewijzigd door Rey Nemaattori op 10-12-2007 14:17 ]

Pagina: 1 ... 4 ... 7 Laatste