Dus het is eindelijk morgen.
Niet morgen genoeg blijkbaar, want de servers gaan open om 7:30PM New York time a.k.a. 1 Juli 1:30AM in NL-tijd.
Voor hierboven, Hellgate Global is niet een restart van Hellgate London, maar er is blijkbaar het een en ander aan gesleuteld (geen idee wat) en bovendien, de nieuwe uitgever heeft een nieuw/ander verdienmodel, en ze zouden uiteraard niets verdienen aan mensen die HG:L 3 jaar geleden hadden gekocht bij een andere uitgever.
Sowieso zijn alle oude characters al lang overleden, gezien de HG:L servers al jaren uitstaan en ik mij kan voorstellen dat vanwege privacy-redenen de nieuwe developer/uitgever niet zomaar de volledige user-base mocht overnemen.
On the brighter side, de ticket om het volledige spel te unlocken (Act3-5, 2nd Attack, Stonehenge en de Abyss Chronicles) kost
$4.- .
HG:Global mag dan wel geen Singleplayer bevatten, maar die prijs van 4 USD is waarschijnlijk zelfs lager dan als je vandaag de dag Hellgate London uit de budgetbakken zou kopen in NL.
Hopelijk vallen de 'startup' issues mee morgen, en speelt het even fijn als van te voren*.
*van te voren, met alle patches, that is.
Overigens, is die "Beta" tag er volgends mij enkel maar om aan te tonen dat er nog steeds work-in-progress is, en het minor bugs kan bevatten. Niet veel anders dan Hellgate London zelf (al droeg die niet het beta-label), en vergelijkbaar met de "Open Beta" van APB: Reloaded of zelfs met de meeste Beta-services van Google

, waar ook gewoon geld aan uitgegeven kan worden.
[
Voor 15% gewijzigd door
SirNobax op 30-06-2011 10:49
]