Hellgate London - Deel 2

Pagina: 1 ... 6 7 Laatste
Acties:
  • 15.901 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb sinds 3 dagen een Subscribers account, ben lvl 40 Evoker.
The Wild en Wake Hollow zijn echt vet, allemaal nieuwe items en nieuwe baasjes.
Spel werkt zeer lekker sinds de laatste patch (bijna geen hickups meer) , eindelijk een spel wat voor mij WoW op de stofplank heeft neergelegd:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:06

Vrijdag

De Zwarte

Dat doe je snel, lvl 40 in drie dagen! :o

Ik zit met mijn main char (lvl14 Blademistress) al een tijdje vast bij de Activate C.I.S. quest. Laatst ging het wel maar toen bleven mijn mannetjes ergens onder vastzitten en omdat je de camera niet kan bewegen leip de quest dus vast en moest ik opnieuw beginnen :(
Daar had ik niet zoveel zin in dus ben maar met nóg een char begonnen.

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

TroonStaal schreef op vrijdag 02 mei 2008 @ 11:04:
Gisteren (want ik had toch niks te doen met dat pokkeweer :P ) HGL maar weer eens opgestart. Heb die CE niet voor niks aangeschaft... (geen idee waar die minipet gebleven is, maar dat terzijde)

Ondanks dat mijn config het best moeilijk heeft af en toe (FPS van ongeveer 0,5 per seconde zijn geen uitzonderingen...) speelt het toch wel lekker. Omdat ik nooit echt Diablo 2 heb gespeeld kan ik daar ook niet mee vergelijken. Had gisteren gewoon zin om lekker te raggen met net iets meer diepgang dan een fps. Ben nu lvl 12 marksman maar volgens mij heb ik die attr. punten een beetje ruk verdeeld :')

Uitsluitend singleplay trouwens, MP komt nog wel eens. Ooit.

En waarom kan ik niet updaten? Ik krijg de error voor mijn neus dat het geen geldige Win32 toepassing is. Gewoon XP met de laatste SP's en updates trouwens.
Wat heeft Diablo II nu met HG L te maken????? Een FPS shooter tegen een top-down RPG/dungeon hack/slash.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Darth Malak schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 12:46:
[...]

Wat heeft Diablo II nu met HG L te maken????? Een FPS shooter tegen een top-down RPG/dungeon hack/slash.
Omdat HGL enigzins werd gepositioneerd als zijnde een soort Diablo 3 ;)

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:11

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

je kan net zo goed MP spelen, verschil is miniem, enige is dat je niet kans pelen als je geen inet hebt, maar voor de rest af en toe wat extra gezelligheid en mogelijkheid om items te kopen :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister voor het eerst de eindbaas "Moloch" gekilled met een maat.
Duurde behoorlijk lang moet ik zeggen, Spawned eerst hele groepen mobs die uit de lucht komen, hij summoned 3 x een hele zooi healers !
Als iemand doodgaat healed hij voor een heel stuk al dan niet tot 100%.
Wel heel leuk om te doen met een paar maten, zorg er wel voor dat je niet al te vaak doodgaat ;P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

TepelStreeltje schreef op donderdag 15 mei 2008 @ 13:34:
je kan net zo goed MP spelen, verschil is miniem, enige is dat je niet kans pelen als je geen inet hebt, maar voor de rest af en toe wat extra gezelligheid en mogelijkheid om items te kopen :)
En als ik SP doe kan ik ook niet patsen met mijn manta ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trouwens de itemization, en het concept van HGL, sluit erg goed aan bij Diablo.
Zo heb je als je Sub bent, zo`n transmo blabla box waarmee je items kan samenvoegen als 1 beter item.
Crystals (mods) in de wapens, de grote hoeveelheden mobs die af en toe op je af komen.
Ook heb je Synergy`s in talent builds, dat een skill word geupdrade als je de volgende talent neemt.

Komt allemaal wel bekend voor bij Diablo`ers toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10-09 16:15

jjwa

CZ3 tentmuis

Een paar vragen op zoek naar een interessant spel om te kopen/spelen:

De beta van dit spel heb ik gespeeld, was wel vermakelijk, maar het zag er uit of het na meer dan een week of twee saai zou worden... Iemand commentaar, is dat inderdaad zo?
Zijn er veel goeie verbeteringen gemaakt ten opzichte van de beta?
Heb je als non-subscriber vaak dat je denkt "had ik die extra dingen nou maar wel" of maakt het allemaal weinig uit?

Oh en random opmerking, wat ik erg vreemd vond is dat ze aan het eind van de beta een groot deel van de NPC dialoog veeeel saaier hadden gemaakt opeens. Veel 'bewoners' van de subway stations kwamen licht geflipt over (niet zo gek gezien het verhaal toch?), allemaal op hun eigen manier, wat erg vermakelijk was en wat diepte gaf aan de NPC characters. Maar toen waren ze opeens bijna allemaal plat en saai, niveautje "What can I do for you today?"...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb de beta nooit gespeeld dus daar kan ik niet zoveel over zeggen. Tja, alles is instanced met een klein beetje variatie dus op een gegeven moment weet je wel ongeveer hoe het er uit ziet.

Als nonsubscriber mis ik eigenlijk alleen maar de shared stash, gelukkig kan je ook dingen emailen. Wat enigzins omslachtig is en ook 5 pall per keer kost maar ach, het werkt en geld is ook niet echt een probleem.

Waar ik me trouwens wel over verbaas is dat het grafisch er belachelijk slecht uitziet. Ik heb zitten spelen met de AF, textures en noem maar op maar mijn armor bestaat uit een paar vlakken met kleurtjes en that's it. Misschien kijk ik ergens overheen maar het kan dacht ik toch niet alleen maar aan XP (en dus DX9) liggen toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 13-09 13:53

KneoK

Not in a million lightyears

Ik heb het al een poosje niet meer gespeeld, maar vond het volgens mij best een mooi spel. Maar het is een mooi excuus om het weer eens te installeren zodat ik even voor je kan kijken.

Speel wel DX10, maar wat je zelf ook al zegt, ik kan me niet voorstellen dat het daar aan zou liggen.

Ik ga even installeren en dan post ik wel een screenshotje zodat je kunt vergelijken.

Edit: toen ik de DVD in de lade stopte kreeg ik netjes het scherm om het spel te starten, stond gewoon nog geinstalleerd :X Is nu aan het updaten, screenshot komt er dus aan.

[ Voor 19% gewijzigd door KneoK op 23-05-2008 12:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik ga vanavond naar mijn ouders (ondanks dat ik al bijna een jaar op mezelf woon nog steeds geen wasmachine :P ) en blijf daar ook slapen. Kan morgen dus pas een screenshot plaatsen hoe het er bij mij uitziet maar het ziet er, zeker de armor, bij mij gewoon niet zo best uit. Om de één of andere reden zijn die grijze zombies dan weer een uitzondering. Geen idee hoe dat komt, eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Net even snel twee shotjes gemaakt:

Afbeeldingslocatie: http://www.bomberhardcore.nl/got/hgfront.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.bomberhardcore.nl/got/hgsmall.jpg

Laatste is clickable.

Ook even met de DX9 executable geprobeerd, want onder DX10 heb ik ultra high shaders aanstaan, maar textures zien er in ieder geval gewoon net zo scherp uit in DX9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

:o ! Zoiets zie ik dus echt nevernooit niet! Alle details bij wapens en armor gaan bij mij verloren :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als 32 bit DX9 gebruiker heb je nog wel een goed kaartje nodig om een goede grafische kwaliteit te krijgen, ik heb zelf een 6600GT x 2.
Je merkt echt dat dit niet genoeg is voor het spel, als je meer dan 6 mobs hebt en wat grafische spells gebruikt droppen de frames uitermate snel.

Je hebt ook wel minimaal 2 GB aan geheugen nodig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik heb het heel even met een X1950Pro gespeeld en ik moest een aantal opties wel wat lager zetten toen en AA was uit den boze, maar veel minder detail dan dit kan ik me van toen ook niet herinneren.

Wel vaag dat je zoveel detail mist...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb een PIV 2,8, 1 gig ram, X1950GT. Niet echt heel slecht maar ook weer niet dramatisch oud, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt helemaal je zou zeggen die is redelijk snel, maar de tijd gaat hard he in de computer hardware wereld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb dit spel ook ooit eens aafgeschaft, tijdje gespeeld, vond het wel leuk alleen heel snel eentonig. Toch nog maar eens proberen want het concept vind ik wel geinig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het spel zelf in november 2007 gekocht of zoiets, pas 6 maanden later vond ik het speelbaar.
Waarschijnlijk had EA games zitten pushen om de game te releasen.
Het spel is nu zeer de moeite waard, en heeft me zelfs totaal van wow afgekickt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Ik zie dat ze in de laatste patch eindelijk de DX10 rendering een beetje gefixt hebben. Bij Portals en dat soort effecten zag je er stukken achtergrond doorheen, nu niet meer.

Toch wel weer leuk, even mijn Blademaster van lvl11 naar 15 gevochten net.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Heb het spel van de week gekocht, heb nu een Blademaster (nickname jjwa) van level 12 en Marksman (nickname: hietala) van level 10 :). Voel je vrij me toe te voegen, het is altijd leuker samen te spelen en heb een bijna lege friendlist en geen guild op het moment.

Ik ga denk zodra ik het een keer heb uitgespeeld op lastigere difficulties spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister gerespecced met een retrainer.
Evoker met lightning build en Spectral curse, krijg nu echt het gevoel dat ik zit te kiten ala world of warcraft, en dat beviel me altijd goed.

Spectral Curse is echt goed trouwens als je (vanaf) 8/10 talents erin gooid. 50% decrease movement speed op 12 targets for 12 seconds (tooltip).
Wanneer een hele kluit mobs dicht opelkaar staan je doet Spectral curse en lighting field dan ontploffen ze allemaal, of ze worden gephased of beide. (wat mijn pc niet echt super tof vind) maar dat terzijde.
Het werkt perfect en heb het idee dat ik niet meer dood kan gaan.
Al is dat niet zo super moeilijk aan gezien ik nog op normal NM speel :D

P.s.
Als er nog mensen zijn die op Sydonai-EU spelen die geen guild hebben en de Nederlandse community wat uit willen breiden (al die duitsers word je moe van) wisper "Yarea" voor een inv.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 30-05-2008 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KneoK

KneoK

Hmm, ik denk dat ik ook maar eens een online karakter ga maken (dus verwacht van mij binnenkort waarschijnlijk wel een whisper ;) ). Heb in het begin de "fout" gemaakt om met drie verschillende offline karakters het spel te proberen en vind het gewoon jammer dat ik nu weer helemaal opnieuw moet beginnen.

Ik heb Chocolate Park en The mind of 318 nu wel een keer gezien :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jjwa

jjwa

CZ3 tentmuis

Weet er iemand een goeie/leuke engelstalige guild te noemen? Al die duitse chat is vervelend, maar om daar nou met zijn alleen nederlands te gaan zitten doen voegt voor mij ook niet zo veel toe. Internationale guilds lijkt me toch iets relaxter (ook o.a. door mijn rare late slaapritme).

Er zijn er alleen zo veel dat ik geen flauw idee heb welke er interessant zijn, dus tips zijn welkom :).

[ Voor 15% gewijzigd door jjwa op 31-05-2008 16:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jjwa schreef op donderdag 29 mei 2008 @ 00:52:
Heb het spel van de week gekocht, heb nu een Blademaster (nickname jjwa) van level 12 en Marksman (nickname: hietala) van level 10 :). Voel je vrij me toe te voegen, het is altijd leuker samen te spelen en heb een bijna lege friendlist en geen guild op het moment.

Ik ga denk zodra ik het een keer heb uitgespeeld op lastigere difficulties spelen.
Naar aanleiding van dit topic ook het spelletje gekocht. Dat ie tegenwoordig maar 2 tientjes kost, hielp ook wel mee :)
Momenteel bezig met mn eerste char (blademaster) en bezig bij die necropolis (het eerste gebied wat echt mooi gedaan is imo.)
En zodra ik door normal heen ben, maar 's overstappen op Elite, want vooralsnog is het ogen dicht en rammen maar. En mocht ik het daarna nog steeds leuk vinden, dan misschien wel subscriben, want hardcore elite lijkt me het allerleukst (heb vroeger ook voornamelijk hardcore d2 gespeeld).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ben je wel begonnen met een online char? Want je kan een offline char niet gebruiken in MP namelijk. Daar kwam ik ook nogal laat achter, gelukkig was ik met mijn main offline char nog maar lvl 14.

Qua content maakt het niet uit trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
Hoe is het spel inmiddels.
Ik deed mee aan de online beta en dat heeft me doen besluiten niet de final te kopen.

Eigenlijk wel grappig want ik was van plan het spel blind te kopen.

Maar nu het spel 20euro kosten en er een hoop fixes zijn geweest is het misschien wel het overwegen waard.

Zijn de fixes dusdanig goed dat ze een beetje het monotone character van het spel opheffen?

Of blijft het grauwe en het grijze steeds overheersen?

Ik snap trouwens dat een patch niet het uiterlijk veranderd, maar als de gameplay dusdanig vooruit is gegaan dan kan het het voor lief nemen.

[ Voor 13% gewijzigd door Sinned123 op 10-06-2008 11:11 ]

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sinned123
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-09 19:46
naja liep toevallig door de stad en had nog een bonnetje van 7,50 voor de FRS.
Toch maar meegenomen, op goed geluk dan maar.

9xLG335N Neon2 + P370 + Phase SE3000

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DNS666 schreef op dinsdag 10 juni 2008 @ 13:23:
naja liep toevallig door de stad en had nog een bonnetje van 7,50 voor de FRS.
Toch maar meegenomen, op goed geluk dan maar.
Ik heb er zelf geen spijt van dat ik 'em gekocht heb. Speelbaarheid is prima imo, beter dan wat ik me van de beta kan herinneren. Daarnaast komen er zo nu en dan ook nog patches uit. Momenteel kijkt men erg uit naar 2.0 wat een hoop balance fixes met zich mee zal brengen.
Ben zelf momenteel geen subscriber, maar wellicht doe ik dat later wel om toch alle content een keer gezien te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Als ik over een paar weken een nieuw systeem in elkaar schroef met Vista (ik heb nu XP) kan ik dan gewoon inloggen op de MP modus en dan doorspelen? Of zijn mijn chars vastgelegd op mijn eigen pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-07 16:04

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Je kan zelfs op een pc van een vriend met jouw online char(s) spelen. Ofwel al je info is vastgelegd op hun servers :)

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ah gelukkig, dat scheelt me weer allemaal backupdvd's branden of met hdd casings rotzooien. Thnx!

/edit: Aardige verbetering gemerkt trouwens. Onlangs heb ik een 22" widescreen tft gekocht (de Samsung T220) en ondanks dat die een grotere resolutie heeft draait en laadt het spel stukken sneller dan met mijn oudere 19" @ 1280x1024.

Hoe dat komt, ik heb geen idee maar ik vond het wel opvallend :)

[ Voor 61% gewijzigd door Vrijdag op 11-06-2008 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kaluro2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 14-01-2024

kaluro2

Kaluro.650

TroonStaal schreef op woensdag 11 juni 2008 @ 14:23:
Ah gelukkig, dat scheelt me weer allemaal backupdvd's branden of met hdd casings rotzooien. Thnx!

/edit: Aardige verbetering gemerkt trouwens. Onlangs heb ik een 22" widescreen tft gekocht (de Samsung T220) en ondanks dat die een grotere resolutie heeft draait en laadt het spel stukken sneller dan met mijn oudere 19" @ 1280x1024.

Hoe dat komt, ik heb geen idee maar ik vond het wel opvallend :)
Dat lijkt me sterk.
Heb je harde FPS increase?

Heb je toevallig je windows laatst nog opnieuw geïnstalleerd of wat programma's geuninstalled of uitgezet bij opstarten @ msconfig?

't lijkt me echt onmogelijk om een increase te krijgen door het simpelweg vervangen van beeldscherm.

sneller laden heeft met je HDD te maken en meer FPS met je videokaart.

Heb je niet perongeluk een onboard videokaartje, dat je je beeldscherm daar in had geprikt? O-)

[ Voor 9% gewijzigd door kaluro2 op 11-06-2008 14:30 ]

Pro streaming - www.twitch.tv/kaluroo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Nee echt waar, als ik in een hub was was het beeld schokkerig, het ging ontzettend langzaam en laden duurde een eeuwigheid. Nu gaat het als een trein.

Misschien omdat ik (om te testen of het wel of niet aan de videokaart lag) nu een andere dvi poort heb gebruikt? Maar dat lijkt me echt stug.

Het laden gaat sneller en in basissen kan ik vrij rondlopen zonder naar een diashow te kijken. En ik heb de instellingen nog omhoog gegooid om te testen ook nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zo de laatste berichten zijn alweer van een tijdje geleden. :-P

Ik ben nu Hellgate London Single Player aan het spelen en heb een 'probleempje'. Ik heb een quest om een monster te doden, Fangsnort, in Covent Garden Steam Tunnels. Nu ging ik daar in maar Fangsnort was nergens te bekennen. Sterker nog, er waren helemaal geen monsters. Op mijn weg terug vanaf het einde waar het doodloopt, kwam ik opeens wel monsters tegen. Ik ben nu al ongeveer 4 keer terug geweest, ook na het doen van quests in andere gebieden, maar elke keer maar geen Fangsnort.

Is dit de bedoeling of heb ik iets fout gedaan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-09 17:01

M2M

medicijnman

Verwijderd schreef op zondag 31 augustus 2008 @ 20:53:
Zo de laatste berichten zijn alweer van een tijdje geleden. :-P

Ik ben nu Hellgate London Single Player aan het spelen en heb een 'probleempje'. Ik heb een quest om een monster te doden, Fangsnort, in Covent Garden Steam Tunnels. Nu ging ik daar in maar Fangsnort was nergens te bekennen. Sterker nog, er waren helemaal geen monsters. Op mijn weg terug vanaf het einde waar het doodloopt, kwam ik opeens wel monsters tegen. Ik ben nu al ongeveer 4 keer terug geweest, ook na het doen van quests in andere gebieden, maar elke keer maar geen Fangsnort.

Is dit de bedoeling of heb ik iets fout gedaan? :P
de quest opgeven, een andere eerst doen en de oude weer aannemen. Dan zou alles weer normaal moeten zijn. Stap 2 hoeft niet, maar is soms wel aan te raden.

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe dat ik daar niet aan had gedacht... beetje dom van bij. Ik had de quest opgegeven en opnieuw aangenomen. Steam Tunnels in en in de tweede kamer zat Fangsnort. Bedankt!

Oh nog twee vraagjes... is de multiplayer nou gewoon hetzelfde als single player, maar dan met co-op en dat je mensen tegen komt enzo, of is er nog meer toegevoegde waarde?
En kan je multiplayer zomaar doen als je een account maakt, of moet je net als bij bijv. WoW per maand gaan betalen? Daar heb ik namelijk niet zo'n zin in. :-P

[ Voor 49% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2008 09:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Verwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 09:20:
Hehe dat ik daar niet aan had gedacht... beetje dom van bij. Ik had de quest opgegeven en opnieuw aangenomen. Steam Tunnels in en in de tweede kamer zat Fangsnort. Bedankt!

Oh nog twee vraagjes... is de multiplayer nou gewoon hetzelfde als single player, maar dan met co-op en dat je mensen tegen komt enzo, of is er nog meer toegevoegde waarde?
En kan je multiplayer zomaar doen als je een account maakt, of moet je net als bij bijv. WoW per maand gaan betalen? Daar heb ik namelijk niet zo'n zin in. :-P
Multiplayer is eigenlijk hetzelfde als singleplayer, alleen met het verschil dat je in de hubs dus ook andere mensen tegenkomt. Als ik jou was zou ik mp gaan doen, de quests zijn hetzelfde. Ook handig is dat je items die je vindt kan emailen naar je andere chars.

Het kost niks, je kon eerst wel een betaald account kopen maar dat is nu niet meer mogelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 02-10-2023
Verwijderd schreef op maandag 01 september 2008 @ 09:20:

Met multiplayer kun je in " Metro Stations " andere spelers tegenkomen. Als je met hun in Party gaat, kunnen ze ook jouw " instance " in.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan ik de character die ik gemaakt heb in single player dan ook zonder problemen verder spelen in multiplayer, of zou ik opnieuw moeten beginnen? Dat zou wel nadelig zijn namelijk. :-P

Nog wat vraagjes over gear enzo die ik vind...
Ik heb nu een zwaard gevonden en daar staat dan zo'n groot cijfer bij '45', terwijl mijn huidige zwaard '46' is. Echter mijn huidige heeft 'very slow attack rate' en die nieuwe 'normal attack rate'. Mijn intuïtie en WoW ervaring zou zeggen dat hoewel die tweede lagere damage heeft, toch een hogere damage-per-second en daarom beter, maar is dit ook zo (stats daargelaten).

En nog een vraagje over equips. Die hebben natuurlijk een aantal eigenschappen, zoals de armor value en de stats enzo. Maar er staat ook steeds 'Novice leg armor', 'Swordsman helm', etc. Heeft dit nog effect ergens op..., of is dit alleen een fancy woordje?

Nouja voor de rest vind ik het erg spannend en leuk. Ook weer even verfrissend na al die jaren world of warcraft. :-P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Nee, SP chars kan je niet gebruiken in MP, en vice versa, helaas. Maar de eerste paar quests ga je toch vrij rap doorheen.

Verkijk je in het begin nog niet al te veel op de stats, je merkt er toch niet heel veel van want de melee classes zijn bijzonder sterk, zowat overpowered. Het maakt niet uit wat je hanteert, de meeste beestjes gaan na een paar klappen toch wel dood :+ Waar je wel op kan letten is wat voor soort damage ze doen, dan kan je de minigame icons een beetje in de gaten houden. Die icons zie je rechts onder in beeld.
Bij armor moet je vooral kijken naar de stats, daar heb je meer aan dan een volledige set ergens van hebben. Wel krijg je een bonus als je allemaal oranje/gouden items hebt equipped maar daar ben je nog lang niet ;)

Sommige armor delen geven een bonus voor bijvoorbeeld Thorns, dat moet dan gecombineerd worden met je skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bedankt voor de reacties! Ik denk niet dat ik opnieuw ga beginnen in multi player, want dat vind ik toch een beetje tijdverspilling. En de toegevoegde waarde lijkt me ook niet zo spannend. :P

Ik dacht dat er nog wel een soort opdeling bestond voor armor (net als je in WoW cloth/leather/mail/plate hebt), maar dat is dus niet zo erg? Ik ga dan wel vooral voor stats, lijkt me puik plan.

Ik snap niet helemaal wat je bedoeld met 'dat moet dan gecombineerd worden met je skills'. Ik heb een aantal items in mijn stash met Thorns, maar had geen idee wat dat was, dus nog maar niets mee gedaan. :-P

Ook zit ik trouwens alles wat ik vind en niet kan gebruiken op de breken in onderdelen, en upgrade ik af en toe bijv. mijn zwaard met die onderdelen. Dit vind ik een erg leuk aspect van het spel (ja ik weet het, beetje loze reactie, maar toch!). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 05 september 2008 @ 16:30:

Ik snap niet helemaal wat je bedoeld met 'dat moet dan gecombineerd worden met je skills'. Ik heb een aantal items in mijn stash met Thorns, maar had geen idee wat dat was, dus nog maar niets mee gedaan. :-P
Een item kan een bepaalde eigenschap hebben die je normaal gesproken alleen maar uit skills te krijgen zijn, bijvoorbeeld een zwaard met SURGE OF RESTORATION 1. Als je een blademaster bent en je hebt al punten in die skill gestopt, dan worden die punten die in het item zitten erbij opgeteld (gaat niet boven de maximum van de skill).
Dit moet je trouwens niet verwarren met "Thorns" op je armour die additionele damage doen aan je tegenstanders, zoals toxic damage. Dat moet je vergelijken met wat je bijvoorbeeld op een zwaard tegenkomt.

Ben net weer begonnen in SP naar 6 maanden en drie keer uitgespeeld te hebben, dus ik dacht ik zouden kijken hoe het leeft hier op de forum - en het leeft nog wel een beetje! Misschien dat ik ooit een keer met een MP char begint. Zo ja dan horen jullie wel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:32

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

En... minder goed nieuws. Per 31 januari gaat Hellgate London offline:
Goed en slecht nieuws voor de Hellgate: London-fans: vanaf vandaag hoeven jullie niet langer meer maandelijks te betalen om Hellgate te kunnen spelen! Het spel zal echter, door het uitblijven van succes, op 31 januari offline gaan. Het einde leek al eerder in zicht toen ontwikkelaar Flagship in juli zijn deuren sloot. Wanhopig werd er gezocht naar een geïnteresseerde die het spel alsnog online wilde houden, tevergeefs blijkt nu achteraf.
Bron: fok! games.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
:( was een leuk spel maar te weinig spelers en wat bugs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:32

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Rockvee2 schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 02:08:
:( was een leuk spel maar te weinig spelers en wat bugs
Die nu dus zeker niet meer gefixed gaan worden helaas. Ik heb nog nooit servers zo snel offline zien gaan overigens.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Simon Verhoeven
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 30-08-2018

Simon Verhoeven

The trial never ends.

Beetje sneu dat ze de server side appis niet vrij geven.
Dan kan men zelf gaan hosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Laatst online: 23-04 16:18
Hier nog een interview met Bill Roper over wat er is gebeurd en wat er gaat gebeuren met Flagship, Hellgate en Mythos:

Interview Bill
Simon Verhoeven schreef op zondag 26 oktober 2008 @ 11:06:
Beetje sneu dat ze de server side appis niet vrij geven.
Dan kan men zelf gaan hosten.
Mag niet, ze hebben de game en tools niet meer in handen. Is allemaal van de bank nu. Die moet een koper zien te vinden. Vertelt Bill ook over in het interview hierboven.

[ Voor 50% gewijzigd door Viper2k1 op 26-10-2008 12:39 ]

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Heb ik dus pech dat mijn chars allemaal online zijn, kan ik wéér die quests gaan doen :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Jammer... maar niet heus... De grootste miskoop uit mijn game collectie... Vervelend voor de mensen die het toch wel iets vonden. Als iemand mijn kopie wil overnemen kan hij em voor een leuk prijsje krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 08:11

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Darth Malak schreef op maandag 27 oktober 2008 @ 12:03:
Jammer... maar niet heus... De grootste miskoop uit mijn game collectie... Vervelend voor de mensen die het toch wel iets vonden. Als iemand mijn kopie wil overnemen kan hij em voor een leuk prijsje krijgen.
heb nog een gesealde versie liggen :P
ooit es met een bon kunnen kopen, dus gelukkig geen verlies op gemaakt.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik heb de CE, én de Prima Strategyguide :+

Tja, je bent verzamelaar of niet hè?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Ik ben met het berichten over de stopzetting van de servers gisteren nog maar eens herbegonnen met Hellgate London.

Het blijft toch een fijne game om te spelen. Het is inderdaad wat repetitief en het heeft een verkeerd business model, want ik zou nooit een maandelijks abonnement op dit spel nemen. Maar HL speelt wel lekker weg en het is leuk om op zombies te knallen.

Met een normaal business model bij dit soort spellen (zoals Sacred 2), wat meer variatie in de te doorlopen dungeons en vooral... niet de overhyping die bij dit spel bestond, dan had dit spel nooit de negatieve commotie moeten doorstaan die het het laatste jaar heeft meegemaakt.

HL is het enigste spel naast WoW dat ik meer dan een jaar na aanschaf nog eens met plezier terugspeel en dat wil toch iets zeggen.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sorcees
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online

sorcees

Atari 2600 woody

En toen was het heel lang stil.
Toch een leuke game, single player gaat redelijk ondanks dat er na 1.2 geen verdere patches meer zijn uitgekomen.
Weet er iemand private servers (zijn die er dan)?
Blijkbaar loopt de game in Korea gewoon door, als free-to-play game, is het mogelijk op de Koreaanse servers te komen/in te checken?
Wil graag toch weer eens met anderen door de tunnels zombies neermaaien.

Cititzen of Ladonia

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Private servers zouden toch wel mogelijk moeten zijn, lijkt me.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baardmeester
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 12-09 09:53

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 08-09 19:35
*necro-kick* :7

Hellgate Global Open Beta

Morgen, 30 Juni, gaat de Open Beta van start, beschikbaar voor EU en US.
Tot en met ACT2 is het gratis te spelen, daarna dient er blijkbaar een enkele 'ticket' gekocht te worden om de rest van het spel (eenmalig) te unlocken (over je gehele account).
Ook gaat er premium gear verkocht worden, wat naar mijn idee onzin is, gezien gear verzamelen juist de core-gameplay is van dit soort spellen, maargoed, blijkbaar is loot-fever niet aan iedereen besteed, en is dit misschien een reden om de prijs van een 'ticket' laag te houden. Mocht dat zo zijn, no complains here.

M.a.w. gratis een grote demo, premium gear voor de liefhebbers en het volledige spel zal te koop voor een "affordable price". (in de woorden van de dev's/marketing-dudes, voorlopig nog geen info over de prijzen)

Had liever LAN gezien voor Hellgate London, maar misschien is dit wel 'the next best thing'.

On another note, heb wel gelezen dat DX10 support eruit gesloopt is :/ . Erg jammer, ik vond de subtiele motion-blur, depth-of-field en het bijzonder fancy fog-met-quasi-physics erg geslaagd (toen ik het nog op m'n HD2900XT speelde). De performance hit is integenstelling tot 2007 prima te verduren met moderne hardware, dus het verbaast mij eigenlijk dat ze moeite erin hebben gestoken om die feature te verwijderen.

Is het al morgen ? :D

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 02-07 20:02
Ik snap het niet zo goed, mischien door het bier wat ik nu op heb :P
Dit is een beta waar je voor moet betalen? En volgende maand stopt het weer of wat moet ik hier van verwachten...
Is het verder exact hetzelfde spel met dezelfde multiplayer features enz enz.. beetje op hun site wezen kijken maar word er niet echt veel wijzer van.
een vriend van me baalde als een stekker dat de servers er vroeger uit gingen en zal wel blij zijn als hij verder kan met het spel(tenzij het maar voor een korte tijd is, waar je ook nog voor moet betalen natuurlijk)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Ik snap er ook niks van :P

Heb het spel redelijk veel gespeeld maar speelde met een online char omdat je dan sneller levelde en mijn Manta pet te zien was in de hubs 8-) Helaas nooit uitgespeeld en toen lagen de servers er ook uit en ik wilde niet weer helemaal opnieuw beginnen. Maar als ik het zo lees zou ik toch opnieuw moeten beginnen middels die open beta?

Hoe zit het met mijn huidige char, is die zomaar mee te nemen of niet? En ik wil wel met mijn Manta pet kunnen patsen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
Stel je bezit dit spel, kun je dan weer gewoon aansluiten? Of kun je alsnog lekker gaan betalen?
Heb dit spel namelijk gekocht oprelease en vond het erg cool, maar vond het jammer dat de servers er redelijk snel uit lagen.

Specs - Q9550 Cooled with CM V8 @ 3.6 Ghz, Kingston HyperX 8gb, MSI GTX660 Ti Power Edition, Samsung 128GB SSD 830 series.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Dus het is eindelijk morgen.
Niet morgen genoeg blijkbaar, want de servers gaan open om 7:30PM New York time a.k.a. 1 Juli 1:30AM in NL-tijd.

Voor hierboven, Hellgate Global is niet een restart van Hellgate London, maar er is blijkbaar het een en ander aan gesleuteld (geen idee wat) en bovendien, de nieuwe uitgever heeft een nieuw/ander verdienmodel, en ze zouden uiteraard niets verdienen aan mensen die HG:L 3 jaar geleden hadden gekocht bij een andere uitgever.
Sowieso zijn alle oude characters al lang overleden, gezien de HG:L servers al jaren uitstaan en ik mij kan voorstellen dat vanwege privacy-redenen de nieuwe developer/uitgever niet zomaar de volledige user-base mocht overnemen.

On the brighter side, de ticket om het volledige spel te unlocken (Act3-5, 2nd Attack, Stonehenge en de Abyss Chronicles) kost $4.- . d:)b
HG:Global mag dan wel geen Singleplayer bevatten, maar die prijs van 4 USD is waarschijnlijk zelfs lager dan als je vandaag de dag Hellgate London uit de budgetbakken zou kopen in NL.

Hopelijk vallen de 'startup' issues mee morgen, en speelt het even fijn als van te voren*. :)
*van te voren, met alle patches, that is.

Overigens, is die "Beta" tag er volgends mij enkel maar om aan te tonen dat er nog steeds work-in-progress is, en het minor bugs kan bevatten. Niet veel anders dan Hellgate London zelf (al droeg die niet het beta-label), en vergelijkbaar met de "Open Beta" van APB: Reloaded of zelfs met de meeste Beta-services van Google :P , waar ook gewoon geld aan uitgegeven kan worden.

[ Voor 15% gewijzigd door SirNobax op 30-06-2011 10:49 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Hmm, okee. Dan wacht ik nog heel even op ervaringen van spelers voordat ik hier aan begin. Op zich vind ik $4,- geen probleem maar dan moet het wel leuk zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Om even op ...
er is blijkbaar het een en ander aan gesleuteld (geen idee wat)
... terug te komen.

Even een mega-quote, van wat er veranderd zou moeten zijn in vergelijking tot HG:L.
Dit is tentijde van de Aziatische release, zo'n half jaar geleden, dus er zal vast nog een hoop zijn veranderd in te tussentijd.
8. Is there anything else that they've put in / changed that we've never seen?

a. Storyline / Cosmetic changes
  • Rewritten the storyline (markably better, but it's their own change; it still has touches of Mel Odom's original design, but unfortunately it's also too serious and opaque.)
  • They do however make the NPCs more important, and you find out some information that you would have never known from Flagship's joke story.
  • Got rid of almost all of the comedy from the joke storyline that was left in since Hellgate Alpha (Arlo and his buddies are still in the game, but now only Arlo cusses)
  • Better faces (although very Asian-looking) for character generation. It is unknown as to if they will be using the western faces for the North American launch.
  • Allay Penn is actually included in the storyline beyond her supposed death in the intro movie
  • Murmur doesn't look like a walking corpse when he shows up after you kill Sydonai
  • New running animations
  • New area tile sets (HELL NOW ACTUALLY LOOKS LIKE HELL!)
  • A slightly annoying "BUY OUR CRAP!" button that is floating on the far right side of the screen, underneath where your buffs are displayed.
  • You can now quit your character and go back to the character selection screen, instead of having to log back into your account.
  • The donation system is gone; they use the medics for other in-game events now.
  • New season event items (I.E. Different Fawkes and Christmas helmets/consumable items)
b. Quest Changes
  • The RTS mini-game from Act 2 where you fought Beelzebub is gone; you now actually have to fight Beelzebub mano-mano in a very exciting confrontation nearby a very creepy looking tree. And he is easily the biggest Felbore Archfiend you will ever face.
  • Rob Someone is no longer hanging around the Exospectre
  • The game doesn't require you to replay it on Nightmare mode. After you beat Sydonai, you move onto the "Second Invasion" and after that, Tokyo. Stonehenge and The Abyss are once again accessible from Templar base at levels 20 and 30.
  • Supposedly (this is unconfirmed) ranks give you 5 extra attribute points, like a regular level-up
  • New intro area and tutorial mission(s)
  • Angel's Passage and Occulus are gone; you now go through an entirely new area with some new monsters and fight a new spider-demon boss. So no more cleansing.
  • Sadly, the Broker is still around.
  • Generally speaking, quests give much more Palladium and more experience
c. Game play changes
  • As mentioned up above, the str to melee equation has been fixed, but it remains at 1% instead of Flagship's 3%
  • Monsters no longer hit multiple times per frame; so no more orbile and stalker insta-deaths
  • Hardcore mode is gone (for now)
  • Normal/Nightmare/Hell mode is now selectable from a drop-down menu while you are in a station. It only effects instances you haven't visited yet. When it's applied, it scales the difficulty up accordingly to your level.
  • (Hell mode is not in yet, but is promised for the future)
  • The overall game is now harder (in order to entice you to buy stuff from the store).
  • ll attribute items are harder to find at low levels
  • Monsters hit slightly harder
  • More monsters appear
  • Champion monsters appear less frequently
  • Drops are a bit worse
  • You cannot buy adrenaline pills at merchants anymore
  • Vendors prices are higher
  • The Nanoforge now has a chance to reverse nano weapons after 2 upgrades and totally destroy them after 7 upgrades
  • The de-modifier has a chance to destroy mods; the chance goes up when you use mods that are a higher quality than the weapon they are put into
  • You level up slower
  • Proc-on-hit effects have been toned down slightly (I.E. Shrapnel was nerfed, a bit)
d. Second Invasion
  • Talox, Squadro, Fulcrum and Dreadnaught all have their own 5-6 map deep areas for you to explore before you fight them. They have been re-named from their Abyss names however. The areas that they occupy were originally meant to go with the Abyss Chronicles, but Hanbitsoft has moved them around quite a bit before hand in order to make due with content that was usable. This content is now reachable after you finish Sydonai.
e. Class Changes
Marksman
  • Grenades were buffed
  • Strikes were nerfed a little (only levels 1-4 of each strike)
  • Dead Eye and various other passives were slightly tweaked (mostly incidental changes)
Engineer
  • Fixed the AI on the drone
  • Fixed the drone's sword attacks
  • Added some synergies for the bots
  • Bots move faster to keep up with the Engineer
  • Strikes & grenades changed as with the MM
Evoker
  • Hellfire was buffed tremendously
  • Swarm was buffed
  • Arc Legion was buffed
  • Tempest was nerfed (only a little)
  • Spectral Lash was buffed tremendously
  • Brom's Curse was improved
  • Word of Fear was improved
Summoner
  • Summoner was given the poison tree (venom armor, pestillent spirit, swarm)
  • Elemental tree was changed so that they receive buffs from the summons tree
  • Summons have had their skills consolidated to get rid of point sinks
  • Reaper was buffed
  • Carnagor was buffed
  • Warper was nerfed
  • Witch Doctor was buffed (slightly)
  • Brom's Curse was improved
Blademaster
  • Blademaster surges proc on hit
  • Whirlwind was buffed tremendously
  • Sweeping strikes was buffed tremendously
  • New BM skill - Grappling Hook Attachment; lets you shoot a grappling hook without the gun
  • Call of the Chosen was buffed
  • New BM skill - Parry (replaces Thorns); gives the BM passive dodge and chance to counter
  • Onslaught was changed; gives a chance to crit instead of enhancing charge attacks
  • Sword Typhoon was buffed
  • Faster base move speed
  • Small amount of natural health regen
Guardian
  • Stampede and Shield bash were buffed (although Shield Bash cannot be used while jumping now)
  • Taunts had their skills consolidated from 4 to 2; less point sink
  • Prayer of Retribution was buffed tremendously
  • Great Defender was buffed tremendously
  • Thorns was changed from an aura to the BM version (passive buff, adds permanent thorns)
  • New skill: Onslaught (works like the BM version)
  • New skill: Blessed Onslaught (adds to the critical damage bonus)
  • Faster base move speed
  • Small amount of natural health regen
f. Item changes
  • New unique versions of all the version 1.3 weapons and armor, mostly for levels 40-50
  • Palladium drops are now higher
  • Items that do not drop with all sockets will show the missing sockets greyed out; you can enable them via an item from the store
  • Some new % chance affixes, not sure of what they do
  • Items now list move info when you mouse-over them
  • The number up above the item name is now clarified as the DPS of the item
  • New 2 handed swords for the Templar that Flagship never got to implement
  • New guns for the Cabalists (I.E. Poison Beetle Bores)
  • New guns for the Hunters (I.E. Gattling guns)
  • Items sell for a slightly higher price at vendors
  • Low level items give much less scrap or no scrap at all
  • Nano shards do show up more frequently
  • Most staple items can now be stacked into higher quantities (I.E. Adrenaline pills up to 50, Essences up to 100)
En dit zou in de "Premium Item Shop" moeten zitten:
  • Extra skill points for your character (up to 10) -
    $4.40 each
  • Skill / Attribute / Perk re-trainers -
    $9.60 / $11.00 / $14.30 per retrainer
  • Super Adrenaline Pills (30 second duration) -
    $0.33 cents for 50
  • STR/WIL/ACC/STAM pills (4 HR and 8 HR durations) -
    $0.33 / $0.77 each
  • Debuff Removers (Ignite/Shock/Poison/Stun/Phase)* -
    $0.33 for 100
  • Super debuff remover (applies to all debuffs)* -
    $0.50 for 100
  • +25% experience / +50% experience for 8 hours -
    $0.99 / $1.98
  • Resurrection Hearts (Revives you where you died w/out any penalty) -
    Varying prices for varying stacks; low as $0.27 for 1 to $2.35 for 90
  • Shared Stash Rental -
    $1.43 for 30 days
  • Storage bags (work like the cube) -
    Varying prices, I.E. $2.75 for a 4x4 size bag
  • Super Analyzer (ID's all items in your inventory) -
    $0.33 for 100
  • Socket Enabler (adds sockets to items that didn't spawn with all slots) -
    $1.43 for 1
Dus eigenlijk allemaal "quality of life" objecten, just how it should be.

(bron)

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakreal
SirNobax schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 10:38:

Voor hierboven, Hellgate Global is niet een restart van Hellgate London, maar er is blijkbaar het een en ander aan gesleuteld (geen idee wat) en bovendien, de nieuwe uitgever heeft een nieuw/ander verdienmodel, en ze zouden uiteraard niets verdienen aan mensen die HG:L 3 jaar geleden hadden gekocht bij een andere uitgever.
Sowieso zijn alle oude characters al lang overleden, gezien de HG:L servers al jaren uitstaan en ik mij kan voorstellen dat vanwege privacy-redenen de nieuwe developer/uitgever niet zomaar de volledige user-base mocht overnemen.
Dus eigenlijk is het gewoon hetzelfde spel, misschien wat opgepoetst en een andere uitgever?
Denk niet dat ik daar nogmaals 4 usd aan uit ga geven :) De retail copie die ik heb kan ik gewoon SP spelen en als het hetzelfde spel is maakt dat niets uit. Tevens hoef je ook niet bang te zijn dat je character weg is als de server gesloten wordt.

Ik ga wel ff op joetoep kijken naar filmpjes. So far nog niet echt geprikkeld helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Tof. Ik ken alleen maar de naam van dit spel, omdat ik er nog niet zolang geleden een beeld van heb aangeschaft die ik erg mooi vind. Nu kan ik eens kijken of het spel (vervolg) iets is. Ben wel benieuwd.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
Spel nu aan het downloaden en account aangemaakt.. ben benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 25-08 22:19
Lomp schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 14:49:
Spel nu aan het downloaden en account aangemaakt.. ben benieuwd :)
Lomp, je postte net de 666e reactie op dit topic. Gezien de titel, toch wel een niet onbelangrijk detail.
Proficiat. Aan de anderen. Opgelet. The Devil just joined! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Dan ben ik nu dus de neighbour of the beast :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
Hurtebise schreef op donderdag 30 juni 2011 @ 15:14:
[...]

Lomp, je postte net de 666e reactie op dit topic. Gezien de titel, toch wel een niet onbelangrijk detail.
Proficiat. Aan de anderen. Opgelet. The Devil just joined! })
Diablo walks the earth!!!

En brengt me geen geluk. vanmiddag spel gedownload voordat ik naar werk ging maar iets niet goed gegaan. heb een lege map :(
nu maar opnieuw, Kan je al online btw?

Edit: Neuh kan nog ni, kon ook allen maar kiezen voor een north america server bij install.
zal je zien dat ik weer te snel was en dat ik morgen alsnog opnieuw moet installeren en europe kiezen..

[ Voor 16% gewijzigd door Lomp op 01-07-2011 00:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SirNobax
Zo, even gespeeld, lvl 9 inmiddels. Gameplay is prima, geen problemen tegengekomen, speeld gewoon hetzelfde als HG:L.

Wat mij wel erg tegenvalt, is dat ze grafisch gewoon een aantal stappen terug hebben gedaan, in vergelijking met HG:L. Hoofdzaak is uiteraard gemis aan DX10 (geen dynamic-soft-shadows, soft-particles, DoF, motionblur, etc), maar ook hebben ze een hoop textures verpest, je komt een hoop low-res meuk tegen, en sommige textures missen domweg de normal en specular maps, waarschijnlijk om de downloadgrootte in te perken.

In het kort: Het ziet eruit alsof je HG:L op medium speelt. :F

[ Voor 11% gewijzigd door SirNobax op 01-07-2011 10:49 ]

Pentaxiaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
Ja dat is idd jammer, vond het ook al matig eruit zien. maar goed het gaat om de gameplay he :)
Vannacht ff gespeeld. Nu alweer server maintenance
Wel mooi is dat je het spel met tcoins kunt kopen en die kan je weer halen met bijv een walliecard.
Ik ben namelijk geen fan van betalen met je creditcard online( anonymous, lulzsec taferelen).
Ik heb een vriend en zijn vriendin al zover gekregen om weer te beginnen met het spel, en het schijnt dat de party bug(je ziet elkaar niet) er nog is. Dus dat word weer eerst door een portal en weer terug workaround

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Menace_1981
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 05-01 00:40
Niemand die deze game speelt?

Ik heb een lvl 17 Evoker en vind deze game echt gaaf.

Jammer is alleen dat het momenteel niet te spelen is vanwege de lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Plekuz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 21:42

Plekuz

available in strong mint

Ik probeer het al een kleine week geinstalleerd te krijgen, maar de loader geeft steeds aan dat er op dit moment teveel connecties zijn en ik het later nog eens moet proberen. Schiet niet op zo.

"There he goes. One of God's own prototypes. Some kind of high powered mutant never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Menace_1981 schreef op dinsdag 05 juli 2011 @ 15:53:
Niemand die deze game speelt?

Ik heb een lvl 17 Evoker en vind deze game echt gaaf.

Jammer is alleen dat het momenteel niet te spelen is vanwege de lag.
Heb het vorige week vrijdag even kunnen spelen maar kom momentel niet eens verder dan na het char select screen->server error :(

moet zeggen dat de 2 uurtjes die ik het gespeeld heb wel erg vermakelijk waren :)

[ Voor 9% gewijzigd door Verderf op 05-07-2011 16:47 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
Ben op het moment aan het proberen om mn lvl16 marksman online te krijgen.
Was helemaal heppiedepeppie dat hellgate back is, maar ergenis begint de overhand te krijgen.
Als je nog niet begonnen bent zou ik maar ff wachten tot ze de bugs hebben gefixt.
Ik heb namelijk al een ticket gekocht om verder dan act 2 te komen, alleen lukt dat niet door alle problemen.......

Edit: gister de hele dag kunnen spelen, zelfs in act 3

[ Voor 7% gewijzigd door Lomp op 06-07-2011 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Verderf
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 04-09 13:20
Gisteravond weer ff lekker gespeeld, level 9 inmiddels op mijn engineer :)

Nieuwe Pay items in de shop:
Greetings,

Here are the updates that were applied after the last server maintenance:

1. Technical Issues

a. Applied the new settings to prevent the occurrence of previous issues like:
- Marketplace
- Arena Terminal
- Email Issue

2. Additional Premium Shop Items

a. Powerful Strength
- Strength +10
- Duration: 8hours each
- NOTE: Using the same type of pill will not have an added effect or duration.
- Max duration is 8 hours.

b. Strong Stamina
- Stamina +10

c. Sharp Judgment
- Accuracy +10

d. Indomitable Will
- Willpower +10

e. Nano Capsule Steroid
- HP +25%
- Quantity: 5pcs

f. Nano Mental Steroid
- MP+25%
- Quantity: 5pcs

g. Skill Point +1

h. Automatic Dismantler
- 2000pcs

i. Power Message package
- Quantity: 10pcs.

j. 3rd Step Inventory Expansion (15 days)
- activates the whole 3 segments of the Inventory expansion for 15 days.
- this item will not stack with other Inventory Expansion items.

k. 3rd Step Inventory Expansion (30 days)
- activates the whole 3 segments of the Inventory expansion for 30 days.
- this item will not stack with other Inventory Expansion items.

Thank you for supporting Hellgate Global

Hellgate Global Team

[ Voor 95% gewijzigd door Verderf op 07-07-2011 16:12 ]

| Gigabyte X870E AORUS PRO | AMD 9800X3D | 2x16GB DDR5 | AORUS 5080 Xtreme | FSP hydro Pro 1000watt | 2TB WD Black | 2019 Tesla Model 3 LR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 16:21
ik speel ook sinds kort. Vind het wel vermakelijk :) Ben nu blademaster lvl 13. Vind het alleen irritant dat mijn inventory altijd vol zit, en mn stash ook :D. Iemand hier tips voor?

Gepassioneerd Landschapsfotograaf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
Ja koop op market place een auto dismantler. van 500 of 2000 stuks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cthulhu
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 02-05 10:55

Cthulhu

Carpe Noctem

edit - verkeerd ;)

[ Voor 86% gewijzigd door Cthulhu op 21-07-2011 17:08 ]

See you in the Galaxies Far, Far Away ....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• adros
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11-09 16:21
ja oke maar dit kost (echt) geld. Hoelang doe je trouwens ongeveer met 2000 dismantlers? Heb namelijk nog wel wat tcoins over van mijn act 3 ticket.

Gepassioneerd Landschapsfotograaf

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Znorkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-09 21:01
Zo we geven deze 's even een schop.

Hellgate London 2038 is (al een jaartje) online, het is vet, het is gruwelijk, het heeft actieve servers en dedicated mods, het is vanilla met quality of life en balance changes maar zoveel mogelijk origineel - en ik vind het weer geweldig! Er is mail,er is een auction house, er is een (actieve) discord, er zijn guilds, en het speelt als een trein.

https://london2038.com/

Ik zit op hardcore elite als The_Firestarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Znorkus
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 09-09 21:01
En... de Steam-versie is een half uurtje geleden vrijgegeven - voor 8 euro speel je deze zeer brute game - gemaakt door Roper, Schaeffer, en de andere Diablo 2 devs ;-)

https://steamcommunity.co...etail/2798320205416388995

Enjoy, mensen. Geen microtransactions, geen cashgrab. Ik hou het denk ik even bij london2038 community-ran resurrect server met multiplayer - maar als je HGL nog nooit gekocht hebt en van action RPG"s houdt: het is echt uniek hoor.
Pagina: 1 ... 6 7 Laatste