Hellgate London - Deel 2

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste
Acties:
  • 15.814 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-06 14:41
Ryceck schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:06:
Tip vand e dag: verkoop niets! Het is beter om alles te slopen (rechtmuisknop en dan dat schroefje) omdat dit de enige manier is om aan scrap-materials te komen. Deze materials heb je weer nodig in de Nanoforge en voor het maken van de items bij die 2e seller.
Ikzelf decompose alle items die ik krijg en pleur dit terug in de Nano-forge. Werkt naar mijn mening beter dan de augmenter. Ga zelf pas geld erin gooien als ik @ lvl25 ofzo een dik wapen heb waar je minimaal 10 lvls mee doorkan. Het is ook zo dat op hogere levels (en bij betere wapens) de kosten hoger worden dus je kan beter sparen voor een brute upgrade op een bruut wapen :)
Bennik al mee begonnen(zo hebbik m'n zwaard 1 niveau opgewaardeerd in de forge), ik zat midden in de missie en toen zat m'n inventory full en bennnik shit gaan m'n meuk gaan los breken...bij terugkomt haddik genoeg scrap om iets up te graden :D

Krijg je van upgedrade wapens ook weer veel scrap metals terug? Heb nu een lvl7 zwaard dat 't meeste spul in 1 keer neer hakt, maar ook die gaat niet eeuwig mee gok ik :P Want dan ga ik dit wapen niet meer upgraden tot ik echt ziekelijk veel scrap heb(ben pas lvl8 blademaster na 1 avondje spelen) om dan 1 superwapen te maken...

Heb trouwens al wel een groot nadeel gevonden van de blademaster: ranged attacks..heb dat nu een of andere gun voor(nog best krachtig, knalt 't meeste spul in 2 schoten neer)...op zich wel handig bij bosses/lompe meuk die zelf geen ranged attack hebben..achteruit lopen/ontwijken schieten en als je echt niet meer ontwijken kan de zaak met Sword of Reckoning kort en klein slaan :P
Ryceck schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:06:Staan altijd 3 apparaten bij zo'n seller: een Nanoforge, Augmentrix 3000 en een De-modificator ofzo. De laatste kan je tegen betaling al je mods (fuels, ammo etc) uit een wapen halen :)
Ah, thnx :D

Kun je relics/fuels(batteries???) voor mods ook ergens kopen? Of alleen vinden? (heb alleen de Holborn & Covent Garden tubestations bezocht so far)

edit:
Moet trouwens toegeven dat de Covent Garden Mall aardig lijkt op de echte ;) Ook de tube stations doen heel realistisch aan...ik waan me bijna weer op vakantie...ware 't niet voor de beeste :+ Straten plan klopt volgens mij niet helemaal, maar who cares :P

edit2.0:
Native Logitech G15 support _/-\o_
Had 't eerst niet door omdat mijn G15 proces was overleden, maar na een reboot bleek health, shield en power op 't keyb. display weergegeven te worden _/-\o_

[ Voor 18% gewijzigd door Rey Nemaattori op 21-11-2007 13:32 ]

Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje

"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 09:17
ik heb gisteren een zwaard gevonden met whirlwind 1 erop (ben level 27)

als ik whirlwind dan kan ik een paar seconde nadat de whirlwind stopt niet slaan. hebben meer mensen dit of ligt dit aan mij?

want dat je niet kan slaan voor 3 seconde ofzo heeft me gisteren al 5x het leven gekost :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 29-10-2024

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

thewizard2006 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 08:03:
Hallo allemaal,

ook maar ff hellgate gaan spelen. opzich wel een aardig spel.
nu een level 13 blademaster. Heeft iemand nog tips?
heb naar de skilltree gekeken en daar heb ik een vraag over
http://hellgate.ingame.de...a138a00050100001000000010
Bij sword of justice staat nu dat, hoe meer punten je erin stopt hoe slapper de attack wordt? ik kan dit niet helemaal volgen. Waarom zou ik hier meer punten in stoppen als de dmg toch minder wordt?
SoJ doet slechts een deel van je normale dmg. Er staat ook dmg decreased by x%. Als je hem maxed, doe je dus 65% (per slag) van je normale dmg in een paar slagen. Ik heb mijn primary wapen een zwaard met phase dmg waardoor als de mob geraakt wordt, hij de tweede blow (andere hand) dubbel zo hard krijgt.
en surge of restoration, moet ik deze nog activeren of gaat deze automatisch aan als ik begin om mobs te killen? Als ik hem op de hotbar zet en gebruik komt er namelijk gewoon een normale attack uit en kan ik nergens zien of er iets getriggered wordt
SoR kan je het beste koppelen aan je linker muisknop en SoJ aan je rechter. Ik moet zeggen dat ik SoR de eerste 30 lvls geen punten heb gegeven maar gewoon wat relics met healt regen heb gebruikt en dat werkte ook goed. Als je echter een punt investeert en je hebt ook nog eens een zwaard met SoR 1 of 2 dan kan dat best handig zijn volgens mij en kan je een andere relic in je wapen doen.
THE_CR0SS schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:47:
ik heb gisteren een zwaard gevonden met whirlwind 1 erop (ben level 27)

als ik whirlwind dan kan ik een paar seconde nadat de whirlwind stopt niet slaan. hebben meer mensen dit of ligt dit aan mij?

want dat je niet kan slaan voor 3 seconde ofzo heeft me gisteren al 5x het leven gekost :)
Dat klopt inderdaad alleen dacht ik dat je ww pas vanaf lvl 30 kon gebruiken maar blijkbaar heb ik dat niet goed :) Ik zorg er in elk geval voor dat ik de laatste keer dat ik tol, weer een beetje van de mobs ben verwijderd en dash dan ff een eindje weg. Dat hadden ze mooier op kunnen lossen want ww en daarna sweeping strike zou een killer combo zijn :)

I'm not as think as you stoned I am

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
WooK schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:21:
[...]

Dat klopt inderdaad alleen dacht ik dat je ww pas vanaf lvl 30 kon gebruiken maar blijkbaar heb ik dat niet goed :) Ik zorg er in elk geval voor dat ik de laatste keer dat ik tol, weer een beetje van de mobs ben verwijderd en dash dan ff een eindje weg. Dat hadden ze mooier op kunnen lossen want ww en daarna sweeping strike zou een killer combo zijn :)
hmm dat is wel balen dan. ik ga sweeping strikes in ieder geval maxxen aangezien dit een veel betere skill is als whirlwind imo

mijn blauwe zwaard dat ik vond is veel beter als mijn oranje die ik al had. hij heeft als extra's
+2 surge masteries (erg fijne skill)
+1 whirlwind
+120% shield penetration

ik kan hier nu dus nog 3 legendary skills bij opzetten right? kost wel 150k paladium maar ok :) dan roelt dit zwaardje dus echt de pan uit.

een zwaard is al legendary als hij 1 legendary skill heeft als je hem vind. dus vaak krijg je 2 groene skills en 1 oranje ofzo terwijl dit blauwe zwaard dalijk dus 3 legendary skills heeft. klopt dit?

mijn stelling is dus: blauwe zwaarden met weinig maar goede skills zijn beter als de volle oranje zwaarden omdat je ze nog kan upgraden met hogere skills :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Tja ik heb ook twee blauwe zwaarden als primary en 3 oranje als secondary (voor de verschillende elemental dmg's voor minigames). Het ligt er maar net aan welke skills je handig vindt. Ik heb een blauw zwaard met +4% critical damage en 35% shield penetration en een met phase dmg, 220% shield overload en 5 mod slots wat voor mij waardevoller is dan HAMPER 2 of een willekeurige andere skill die ik toch niet gebruik.

Wat doet surge masteries dan?

[ Voor 50% gewijzigd door WooK op 21-11-2007 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crysania
ik heb nu rank 3 en die geeft 60% langere surges (17 seconde :) )

ow ja mijn blauwe zwaard heeft ook 4 mod slots <3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 183324

Rey Nemaattori schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:14:
[...]

Kun je relics/fuels(batteries???) voor mods ook ergens kopen? Of alleen vinden? (heb alleen de Holborn & Covent Garden tubestations bezocht so far)

edit:
Moet trouwens toegeven dat de Covent Garden Mall aardig lijkt op de echte ;) Ook de tube stations doen heel realistisch aan...ik waan me bijna weer op vakantie...ware 't niet voor de beeste :+ Straten plan klopt volgens mij niet helemaal, maar who cares :P
Bij de handelaar kan je onder de Misc tab ook batteries, ammo etc vinden, net als health packs e.d. Alleen net als bij de wapens, is het iedere keer anders wat hij/zij in vooraad heeft. Een andere mogelijkheid is dat je met de crasftman praat die in de buurt van de Nanoforge staat. Hij kan hij soms ook relics en zo voor je maken. Waar je wel moet uitkijken is dat die dingen ook in je wapens passen. Op het moment dat je hoger niveau wapens krijgt, heb je ook relics nodig die bij je wapen level past (staat in de info scherm). Het kan zijn dat de mod's maximum item level te laag is, dus het is niet altijd mogelijk om mods van een oude wapen over te zetten in een nieuwe wapen.

Ik ben je met je eens over Covent Garden - heel goed nagemaakt! Piccadilly is ook redelijk goed nagemaakt, compleet met Eros en de kapotte neon verlichting. De stations zien er erg goed uit, compleet met de Victoriaanse "Way Out" boord en zo. Sommige reviews klagen over de sfeer in het spel, maar ik vind dit soort details het juist sfeer geven. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

THE_CR0SS schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:33:
[...]
ik heb nu rank 3 en die geeft 60% langere surges (17 seconde :) )

ow ja mijn blauwe zwaard heeft ook 4 mod slots <3
oh ok. Mocht je nog eens wat gear nodig hebben dan moet je me maar ff een keer inviten (nick: wook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239112

Hoe maak ik ingame screenshots?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muppet
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-09-2024

Muppet

GT: Beestig

/screenshot :P

ja serieus .....

There is no art to find the minds construction in the face

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 200854

ok, erg leuk die patch. Maar volgens mij is homing shot nog steeds niet gefixed....
Mijn marksman heeft 3 punten in homing shot, wat betekent dat ie 1/3 keer per critical shot active moet zijn. Echter is de skill alleen aan het begin van een level 1x actief en daarna nooit meer....
Het kan zijn dat het aan het wapen exothermix rifle (300rpm) ligt dat ik gebruik. Bij de skill staat als beschrijving for 'some' projectile weapons'') . Maar als het dus niet geldt voor dit wapen waarom is ie dan wel aan het begin van elk level actief..
Beetje jammer ook omdat ik er dus drie skillpunten in heb geflikkerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Werken die dingen ook in single player? Ik had de /stuck gebruikt gisteren (achteraf had ik hem niet nodig) omdat ik dacht dat ik klem zat tussen een stuk pijp en een rots, maar er gebeurde niets. Of had ik die functie verkeerd begrepen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

nu lvl 22 en het volgende wapen

http://img81.imageshack.us/my.php?image=weapondu6.jpg

EDIT

een legendary property geadd en nu dit zo relax die shield penetratie

http://img91.imageshack.us/my.php?image=weapon2ta6.jpg

zit de rest van ongeveer lvl 22 ook met deze sterkte?

[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 239112 op 21-11-2007 23:57 ]

• Muppet

Muppet

ding is echt nice ! :D Als je hem niet meer gebruikt mag ik hem dan op mijn lvl 21 marksman :D

• Rey Nemaattori
thewizard2006 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 08:03:
[...]en surge of restoration, moet ik deze nog activeren of gaat deze automatisch aan als ik begin om mobs te killen? Als ik hem op de hotbar zet en gebruik komt er namelijk gewoon een normale attack uit en kan ik nergens zien of er iets getriggered wordt
SoR gaat alleen af als je ook daadwerkelijk iets dood. Heb een keer een half uur in zo'n boss staan te hakken met SoR(die achter de Hellgate bij Covent Garden Mall), maar dat schoot niet op, ik hakte toen van die kleine beesjes neer en de eerste surge ging direct af(3 surges is sweet) dus eerst wat kleiner spul opgeruimt voor 3 surges en dan met Reckoning blijven hakken tot je power op is :P
Anoniem: 239112 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 23:27:
nu lvl 22 en het volgende wapen

http://img81.imageshack.us/my.php?image=weapondu6.jpg

EDIT

een legendary property geadd en nu dit zo relax die shield penetratie

http://img91.imageshack.us/my.php?image=weapon2ta6.jpg

zit de rest van ongeveer lvl 22 ook met deze sterkte?
Wat doe shield overload eigenlijk? Ik zie 't op meerdere wapens staan, ik d8 dat dat dus al 't disablen van 't shield was, maar da's dus blijkbaar niet zo?

• Ryceck
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 19:33

Ryceck

Constants and Variables

Rey Nemaattori schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:51:
[...]

Wat doe shield overload eigenlijk? Ik zie 't op meerdere wapens staan, ik d8 dat dat dus al 't disablen van 't shield was, maar da's dus blijkbaar niet zo?
Een wapen met 30% shield overload houdt in dat het 30% meer dmg aan shields doet.
Dus stel je doet 100dmg dan doe je 130dmg aan shields :)

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
Shield penetration is zo relaxed! Ik heb dat op een electric based weapon gehad. Die zoeken we weer eens op!

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

• thewizard2006
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 11-12-2024
ik raak een beetje in de war van al die extra's die je op je wapens en items kan hebben. Bijv 120 phase dmg op strength ofzo en 6% fire dmg op iets wat van zichzelf geen fire dmg doet (heeft dat dan uberhaupt zin of doe je 6% van bijv je weapondmg extra fire dmg?). Dan heb je ook nog allemaal resistances maar wat hebben die voor zin. Bijn 700 fire resistance, hoeveel is dat? is dat 10% of 70% of 1% resistance?
Ook staat er soms wel eens een power op? Die is dan helemaal in hoofdletters neergezet. Maar vaak gebruik ik die niet eens of is hij niet voor blademaster bedoelt.

lastig om nu voorbeelden te geven want zit niet thuis, maar ik hoop dat julllie begrijpen wat ik bedoel

We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation

thewizard2006 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:16:
ik raak een beetje in de war van al die extra's die je op je wapens en items kan hebben. Bijv 120 phase dmg op strength ofzo en 6% fire dmg op iets wat van zichzelf geen fire dmg doet (heeft dat dan uberhaupt zin of doe je 6% van bijv je weapondmg extra fire dmg?). Dan heb je ook nog allemaal resistances maar wat hebben die voor zin. Bijn 700 fire resistance, hoeveel is dat? is dat 10% of 70% of 1% resistance?
Ook staat er soms wel eens een power op? Die is dan helemaal in hoofdletters neergezet. Maar vaak gebruik ik die niet eens of is hij niet voor blademaster bedoelt.

lastig om nu voorbeelden te geven want zit niet thuis, maar ik hoop dat julllie begrijpen wat ik bedoel
Ik ben met je eens. Als je een pen-en-papier role-playing speelt (AD&D of zo), dan weet je hoe de game systeem in elkaar zit, dus hoe de verschillende punten aan elkaar gerelateerd zijn. Maar die regels zijn niet beschreven voor Hellgate, dus ik heb geen idee hoe dat werkt. Had laatst een wapen die bijvoorbeeld meer hit points gaf. Hoe moet ik dat nou plaatsen?

Omdat ik hier niet zeker van ben, ga ik bijvoorbeeld geen "6% more fire damage" mods aan een electrische wapen hangen. En zaken als bepantsering draag ik alleen als het daadwerkelijk meer armour, shields of een genezende kracht heeft of zo heeft.

De dingen in hoofdletters zijn vergelijkbaar met magische wapens in een pen-en-papier spel neem ik aan. Die ding heeft de betreffende kracht/skil zonder dat jij het hoefd te leren. Toch zijn er sommige (SPECTRAL LASH 1 op een cabalistic locus bijvoorbeeld), die als ik de beschrijving van de skil lees, volgens mij niet zien gebeuren als ik hem gebruik. Maar dit heb ik wel zien werken met kleding/bepantsering zoals DRAIN LIFE 1 en zo, dus het zou aan mij liggen.

• Muppet

Muppet

Spectral Lash is een Evoker skill en dan moet je die wel in je balk slepen als je hem erbij krijgt. Dit werkt gewoon hoor.

En met 6% fire bonus ... stel een wapen doet 100 poison dmg met die mod van 6% fire bonus krijg je dus 100 poison dmg en 6 fire dmg. Dus in het totaal doe je 106 dmg. Zo is het mogelijk om meerdere dmg types met 1 wapen te doen.

Die phase attack strength enzo op mods. Dat verkleind de kans dat mobs phase resisten. Heb je ook voor poison/stun/ignite etc etc

Muppet schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:56:
Spectral Lash is een Evoker skill en dan moet je die wel in je balk slepen als je hem erbij krijgt. Dit werkt gewoon hoor.

En met 6% fire bonus ... stel een wapen doet 100 poison dmg met die mod van 6% fire bonus krijg je dus 100 poison dmg en 6 fire dmg. Dus in het totaal doe je 106 dmg. Zo is het mogelijk om meerdere dmg types met 1 wapen te doen.

Die phase attack strength enzo op mods. Dat verkleind de kans dat mobs phase resisten. Heb je ook voor poison/stun/ignite etc etc
Okay, dus zelfs als het niet inherent een vuur wapen is, krijg je alsnog de fire damage erbij zeg maar.

En ik begrip dat als je de skill leert moet je hem naar je balk slepen om hem in gebruik te nemen. Maar als de wapen dat skill zelf heeft, hoef je hem toch niet alsnog te leren? Het kan niet onderdeel zijn van je skill tree zijn omdat je hoefd niet die wapen altijd in hand te nemen. Volgens mij heb ik gewoon in die voorbeeld van die locus het niet zien doen maar bij andere items met andere skills wel, en dat vond ik jammer omdat ie ook legendary eigenschappen heeft. Ik zal nog een keer naar kijken.

Anoniem: 117217

Die getallen van stun/ignite/phase/poison/shock defence/attack zijn geen percentages... want dan kunnen ze maar tot 100 gaan hé.

Die getallen worden gewoon gebruikt in een functie in combinatie met de getallen van die het monster heeft waar je tegen vecht. Het voordeel om gewoon getallen tegenover elkaar te zetten is dat als ze een uitbreiding maken, dat je betere equipment kunt vinden om je defence & attack te verhogen. Als je anders al aan 100% zat, kon je nooit meer beter doen hé.

De functie zou bvb als resultaat kunnen geven:
MijnPhaseAttackBeestPhaseDefence% kans dat beest phased
01000%
251005%
5010025%
7510035%
10010050%
20010065%
30010075%
40010080%
50010082,5%
50010083,75%

• Rey Nemaattori
^^ isser geen online manual voor dit spel die dat soort dingetje even uitlegt/toelicht? Want de mouse-over help is ook niet altijd voldoende(en duurt erg lang om allemaal te lezen :+ )
Ryceck schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:56:
Een wapen met 30% shield overload houdt in dat het 30% meer dmg aan shields doet.
Dus stel je doet 100dmg dan doe je 130dmg aan shields :)
aha... dus X% shield penetration is dus beter omdat je direct X% van schade op de tegenstander doet?

Heb nog geen penetration dinges, maar wel 90% overload oid...
* Rey Nemaattori is happy anyways :+

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Rey Nemaattori schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:21:
^^ isser geen online manual voor dit spel die dat soort dingetje even uitlegt/toelicht? Want de mouse-over help is ook niet altijd voldoende(en duurt erg lang om allemaal te lezen :+ )
[...]
aha... dus X% shield penetration is dus beter omdat je direct X% van schade op de tegenstander doet?

Heb nog geen penetration dinges, maar wel 90% overload oid...
* Rey Nemaattori is happy anyways :+
http://www.gamespot.com/features/6182055/p-9.html

en als je maar 90% overload doet, zou ik hem of verkopen of afbreken voor onderdelen :)

WooK schreef op donderdag 22 november 2007 @ 17:24:
[...]

en als je maar 90% overload doet, zou ik hem of verkopen of afbreken voor onderdelen :)
Ahh! Bedankt Wook _/-\o_
Dus je moet inderdaad een beetje uitkijken met dingen als ignite attack en zo dat het bij je wapens past zoals ik dacht maar de type X damage mods zijn wel okay op zich net als wat Muppet zei. Maar is nog steeds niet duidelijk hoeveel hitpoints je hebt en wat de relatie met je shields en armour is, dus die stat blijft nog een beetje vaag! :?

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Anoniem: 183324 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 17:50:
[...]Maar is nog steeds niet duidelijk hoeveel hitpoints je hebt en wat de relatie met je shields en armour is, dus die stat blijft nog een beetje vaag! :?
hitpoints is je health en per hitpoint krijg 5 health geloof ik. Daarnaast kan je ook +% armour krijgen waardoor je dus gewoon een percentage van je armour, op je armour erbij krijgt.
oh en powerpoints zijn voor je blauwe energy bar rechts.

[ Voor 5% gewijzigd door WooK op 22-11-2007 19:52 ]

• ravw
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:21
even een vraagje kan iemand mij zeggen of de map in het spel waar de gebieden opstaan of je die ook kan verschuiven of verkleinen?

dus niet die map die je rechts heb staan van het level.

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-06 16:28
ravw schreef op donderdag 22 november 2007 @ 21:35:
even een vraagje kan iemand mij zeggen of de map in het spel waar de gebieden opstaan of je die ook kan verschuiven of verkleinen?

dus niet die map die je rechts heb staan van het level.
alt indrukken, dan kun je slepen

• ravw
Bosmonster schreef op donderdag 22 november 2007 @ 21:59:
[...]

alt indrukken, dan kun je slepen
oke bedankt :)

Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits

Acties:
  • 0 Henk 'm!

WooK schreef op donderdag 22 november 2007 @ 19:48:
[...]

hitpoints is je health en per hitpoint krijg 5 health geloof ik. Daarnaast kan je ook +% armour krijgen waardoor je dus gewoon een percentage van je armour, op je armour erbij krijgt.
oh en powerpoints zijn voor je blauwe energy bar rechts.
Okay, dat maakt de hitpoint systeem duidelijker, zijn eigenlijk dus vergelijkbaar met je power point bonus, dank je. Kan wel kloppen omdat ik gisteren iets ophaalde en zag op onverklaarbare reden mijn health waarde omhoog gaan, dus het heeft een direct effect.

Volgens mij ben ik ook uit over die wapens met skills. Ik zag gisteren dingen toch in mijn skill tree oplichten die ik niet geleerd had, en in de beschrijving stond iets van "Enhanced by weapon", dus die skills komen daar wel in terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
maar niet elke skill op een wapen geld voor jou klasse wat ik heb begrepen. Als je bijv je wapen laat upgraden in die machine dat je een skill erbij krijgt zie ik regelmatig iets wat niet in mijn talentree staat

is het ook zo dat als je bijv in je talentree sweeping strike rank 3 hebt en je vind iets met SWEEPING STRIKE 1 erop dat je talent met 1 increased zonder dat je daar een skillpunt voor nodig hebt?

[ Voor 32% gewijzigd door thewizard2006 op 23-11-2007 11:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

iemand ervaring met het bestellen van een dye kit via ebay?

voor 6 dollar wasp dye kit is wel leuk. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Anoniem: 239112 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:08:
iemand ervaring met het bestellen van een dye kit via ebay?

voor 6 dollar wasp dye kit is wel leuk. :D
die waren gratis bij EA en zie je dus ook regelmatig (heb hem zelf ook :) )Als ik er al een zou aanschaffen, zou ik eerder gaan voor een van de andere 3 beschikbare. Die zijn veel unieker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Die zijn ook unieker klopt maar daar vragen ze 30+ dollar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 20-10-2024
Vind het nog steeds jammer dat alle andere players in stations zo super laag res zijn, nog steeds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thewizard2006 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 11:58:
maar niet elke skill op een wapen geld voor jou klasse wat ik heb begrepen. Als je bijv je wapen laat upgraden in die machine dat je een skill erbij krijgt zie ik regelmatig iets wat niet in mijn talentree staat

is het ook zo dat als je bijv in je talentree sweeping strike rank 3 hebt en je vind iets met SWEEPING STRIKE 1 erop dat je talent met 1 increased zonder dat je daar een skillpunt voor nodig hebt?
Kijk, juist daarom was ik in de waar. Als er +1 staat kan ik me voorstellen dat het je skil level verhoogt en dat het in je skill tree verschijnt, maar als op de wapen alleen staat SKILL 1, dan heeft het naar mijn gevoel betrekking op de wapen zelf en niet jouw skills. Toch valt het me nu op wat Muppet zei, dat die dingen in je tree verschijnen, maar volgens mij als je zelf die skill al hebt, dan heb je geen extra voordeel dat het nog een keer op je wapen staat. Correct me if I'm wrong ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ryceck
  • Laatst online: 19-06 19:33

Ryceck

Constants and Variables

Anoniem: 183324 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:00:
[...]

Kijk, juist daarom was ik in de waar. Als er +1 staat kan ik me voorstellen dat het je skil level verhoogt en dat het in je skill tree verschijnt, maar als op de wapen alleen staat SKILL 1, dan heeft het naar mijn gevoel betrekking op de wapen zelf en niet jouw skills. Toch valt het me nu op wat Muppet zei, dat die dingen in je tree verschijnen, maar volgens mij als je zelf die skill al hebt, dan heb je geen extra voordeel dat het nog een keer op je wapen staat. Correct me if I'm wrong ;)
Die SKILL 1 levert je dus gewoon 1 extra skillpunt op voor de genoemde skill.

Een wapen voor mij als Summoner met "Summon Fire Elemental 1" zorgt ervoor dat ik ineens in plaats van de 7 gespendeerde punten in deze skill er 8 heb zolang ik dit wapen ge-equipped heb.
Een dergelijk wapen heeft dus altijd nut (as in dat het altijd een extra punt geeft) behalve als je de skill toch niet hebt (Evoker skills op een Summoner char hebben geen nut) of je al 10 punten in de skill hebt geinvesteerd (10 is absolute maximum).

If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ryceck schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:19:
[...]

Die SKILL 1 levert je dus gewoon 1 extra skillpunt op voor de genoemde skill.

Een wapen voor mij als Summoner met "Summon Fire Elemental 1" zorgt ervoor dat ik ineens in plaats van de 7 gespendeerde punten in deze skill er 8 heb zolang ik dit wapen ge-equipped heb.
Een dergelijk wapen heeft dus altijd nut (as in dat het altijd een extra punt geeft) behalve als je de skill toch niet hebt (Evoker skills op een Summoner char hebben geen nut) of je al 10 punten in de skill hebt geinvesteerd (10 is absolute maximum).
Helder! Bedankt voor jouw inzicht Ryceck :) Moet toch die spectral lash wapen nader bekijken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Four
  • Niet online

Four

I void warranty

ARG ik zit vast door bug!

Ik heb cannon street rail missie "find the missing train part" #3

Heb vorge keer een bug gehad, waardoor ik part #3 niet mocht in leveren. Dus even opnieuw opgestart. Maar ik heb dat 3e train part nog. Nou heb ik hem opnieuw gevonden maar mag ik hem niet op pakken (omdat ik er al 1 heb?)

Kan huidig item ook niet verweideren of vernietigen!

Suggesties?

dwyslexy != luiheid !! Taalpuristen sla uw slag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Ik ben nu ook begonnen met een onlijn char .

maar ik vraag me nog een paar dingen af.

1) hoe krijg ik die chatvenster uit beeld?
2) waarom kan ik mijn dingen niet upgrade met de rommel van andere voorwerpen in die machine.
(ook al heb ik de goede aantal voorwerpen.

3) en wat moet er in dat vakje bij je char links boven in komen?

ik kan daar niets voor vinden... iets van een potje staat daar als afbeelding op.

Oja en op welke server zitten jullie het vaakste.

ik zit nu op Sydonai en maak het nog wat uit op welke server je zit?

[ Voor 12% gewijzigd door ravw op 24-11-2007 19:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Four
  • Niet online

Four

I void warranty

ravw schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 19:00:
Ik ben nu ook begonnen met een onlijn char .

maar ik vraag me nog een paar dingen af.

1) hoe krijg ik die chatvenster uit beeld?
2) waarom kan ik mijn dingen niet upgrade met de rommel van andere voorwerpen in die machine.
(ook al heb ik de goede aantal voorwerpen.

3) en wat moet er in dat vakje bij je char links boven in komen?

ik kan daar niets voor vinden... iets van een potje staat daar als afbeelding op.

Oja en op welke server zitten jullie het vaakste.

ik zit nu op Sydonai en maak het nog wat uit op welke server je zit?
1: het ~ knopje ;)
2: zou moeten werken.. vreemt!
3: een zo genaamde dye kit. Geen idee wat dat doet verder.

ik zit zelf ook op Sydonai EU. Servers zijn gewoon in gedeelt om de load lager te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 07-07-2024
Weet iemand hoe het precies zit met die elite mode? Moet ik dan met mijn huidige char eerst het spel rond spelen en vervolgens weer opnieuw beginnen met een nieuwe char? Of kan ik mijn huidige char dan 'upgraden' naar elite?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ziasod
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01-04 20:25
elite mode lijkt me best humor kijk je even niet oeps weg toon :D

bij diablo2 begon je opnieuw. zal wel weer hetzelfde zijn. best zielig als iemand hoge toon had met zijn 56K en dan rippen door een disconnect enzo :D

[ Voor 58% gewijzigd door Ziasod op 25-11-2007 03:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Registratie: Februari 2001
  • Nu online

Bor

Coördinator Frontpage Admins / FP Powermod

01000010 01101111 01110010

Afgelopen week heb ik hellgate gekocht maar kom er nu achter dat het niet echt een game is voor mij. Ik bied daarom mijn exemplaar te koop aan voor 40 euro incl verzendkosten. Geinteresseerden kunnen mij een DM sturen.

Over Bor | Vraag & Aanbod feedback | Frontpagemoderatie Forum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
@Ziasod: volgens mij bedoel jij Hardcore mode. Voor zover ik begrepen heb is Elite mode voor mensen die een betaalde account hebben. Je krijgt dan wat extra's en wat mooiere items en volgens mij zijn de monsters wat sterker en grotere groepen.

Maar wat ik nou het rare vind, ik heb nu een betaalde account, zodat ik die Elite mode zou moeten kunnen spelen, alleen nu staat er dat ik eerst normal af moet maken.
Vandaar dat ik me afvraag of ik mijn huidige char voor de kat z'n *piep* (ja oke, het spelen is leuk, maar toch :P) aan het levelen ben, als ik 'm straks niet naar Elite mode kan overzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
Hoe zit dat met betalen van deze game?
Is dit per maand of gewoon 1 keer ?

En wat zijn de kosten want ik zie wel steeds dingen voor bij komen dat je bepaalde dingen kan kopen maar hoe gaat dat is zijn werking.

Zo net even een zeer leuk zwaardje gevonden :)
Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v652/ravw/zwaardgold.jpg
helaas kan ik hem nog niet gebruiken :( willpower is te laag...

Hoe krijg ik die ene beetje omhoog die wilpower?

[ Voor 36% gewijzigd door ravw op 25-11-2007 15:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Four schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 09:45:
ARG ik zit vast door bug!

Ik heb cannon street rail missie "find the missing train part" #3

Heb vorge keer een bug gehad, waardoor ik part #3 niet mocht in leveren. Dus even opnieuw opgestart. Maar ik heb dat 3e train part nog. Nou heb ik hem opnieuw gevonden maar mag ik hem niet op pakken (omdat ik er al 1 heb?)

Kan huidig item ook niet verweideren of vernietigen!

Suggesties?
ik heb hetzelfde probleem :S
had het item in mijn lockers gezet en een nieuwe geloot maar hij geeft weer niet aan dat ik deel 3 heb :S

Zoeizo snap ik niet dat ze deze versie hebben gereleases al. Hij zit echt vol slordigheden. Als je een serieuze groep van 500 man dit spel laat doorlopen dan moet je toch wel serieuze tips etc krijgen :S en dit soort bugs ook vinden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Four
  • Niet online

Four

I void warranty

Bij mij werkte het om hem in de locker te zetten.

Wat je nog kunt proberen, is je 3e part bij de item maker in de inventory zetten (terwijl je hele inventory vol zit) een item maken, waardoor het train part niet terug kan, en dan het scherm exiten.

Tevens zou je het item moeten kunnen vernietigen als je _in_ het trader scherm zit. Maar dit werkte niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Four
  • Niet online

Four

I void warranty

Zit nu vast omdat ik de "hellgate" ergens bij die grote demon niet in kom. Er vanuitgaande dat dit de blauwe portal is dan.

Ook na opnieuw opstarten niet ;( bugger!

[ Voor 48% gewijzigd door Four op 25-11-2007 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
probleem gevonden.
er zijn dus 3 verschillende train parts. In welke volgorde je ze inlevert maakt niet uit maar het mogen niet dezelfde zijn. Als je een part hebt gepakt dan is er een grote kans dat er weer opnieuw een groot supply crate verschijnt met hetzelfde onderdeel erin. Loot deze dus niet maar zoek voor 3 verschillende. Als ik mij niet vergis hebben ze een verschillende naam. Abondon de quest en doe hem opnieuw.

ander puntje. Had net voor de mini game alleen nog het inleveren van een quest nodig, na de trainpart dus. Lever hem in, hoor het mooie completed geluidje en gaat hij een level laden (Exodus). En geen loot voor mij :S ondanks dat de game complete is.
Het speelt wel lekker weg alleen snap ik echt niet hoe sommige fouten in het spel blijven zitten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Four schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 20:51:
3: een zo genaamde dye kit. Geen idee wat dat doet verder.
Daarmee geef je je char een unieke kleur.
Rene59 schreef op zondag 25 november 2007 @ 12:09:
@Ziasod: volgens mij bedoel jij Hardcore mode. Voor zover ik begrepen heb is Elite mode voor mensen die een betaalde account hebben. Je krijgt dan wat extra's en wat mooiere items en volgens mij zijn de monsters wat sterker en grotere groepen.

Maar wat ik nou het rare vind, ik heb nu een betaalde account, zodat ik die Elite mode zou moeten kunnen spelen, alleen nu staat er dat ik eerst normal af moet maken.
Vandaar dat ik me afvraag of ik mijn huidige char voor de kat z'n *piep* (ja oke, het spelen is leuk, maar toch :P) aan het levelen ben, als ik 'm straks niet naar Elite mode kan overzetten.
Nadat je normal hebt uitgespeeld, kom je in elite mode. Je begint opnieuw maar alles is ineens heel wat lastiger. Ik ben nu lvl 37 maar kom met moeite door de levels en moet eerst levellen voordat je bepaalde quests kan doen omdat die monsters dan bijvoorbeeld 8 levels hoger zijn en niet te verslaan....
Overigens krijg je dan ook andere wapens en armor dus je meot het vooral vanwege de itemkoorts verder spelen :)
ravw schreef op zondag 25 november 2007 @ 12:27:
En wat zijn de kosten want ik zie wel steeds dingen voor bij komen dat je bepaalde dingen kan kopen maar hoe gaat dat is zijn werking.
Ehh palladium bedoel je? Gewoon sparen en spullen verkopen.
[afbeelding]

Punten in matched blades of items met + willpower punten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
[b][message=29150757,noline]

[...]
Punten in matched blades of items met + willpower punten?
Willpower punten wil ik hebben voor mijn zwaart te gebruiken..

En hoe kom je aan die dye kit?

[ Voor 8% gewijzigd door ravw op 26-11-2007 00:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
Ik heb het idee dat ik weinig leuke goede items/wapens vind. Loop al heel erg lang met dezelfde items. Heb ze allemaal wel geupgrade dus misschien dat het daaraan ligt. Ook het geld wat ik binnen krijg blijft naar mijn inziens gelijk met levels daarvoor. Terwijl dit volgens mij meer zou moeten worden. Voorbeeld op level 15 had ik in 1 uur tijd 2000 palladium en op level 27 heb ik in 1 uur 2200 palladium bijv. En dat is dan omdat ik nu ook items verkoop ipv alleen maar uit elkaar halen.

hoe zie je wat een goed wapen is
Zit nu op level 27 en beide wapens (blademaster) geven aan een getal rond de 180. Ik kan ze niet verder upgraden. Alle wapens die ik vind zijn rond de 70-80. Dit scheelt dus nogal. Nu kan ik ze wel gaan upgraden nog maar heb ik dus van te voren geen idee of ze uiteindelijk beter gaan worden dan de wapens die ik nu heb. Iemand enig idee waar ik dat aan kan zien.
Zelfde geld eigenlijk ook voor Items. Vind je een item meer meer armor maar de stats zijn veel brakker. Nu kan je er extra stats opzetten maar het is dan maar gokken of dit beter gaat worden. Daarnaast is het zonde van je geld (zie hierboven) want dat kan je beter bewaren als je echt zeker van een upgrade bent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thewizard2006 schreef op maandag 26 november 2007 @ 08:02:

Zit nu op level 27 en beide wapens (blademaster) geven aan een getal rond de 180. Ik kan ze niet verder upgraden. Alle wapens die ik vind zijn rond de 70-80. Dit scheelt dus nogal. Nu kan ik ze wel gaan upgraden nog maar heb ik dus van te voren geen idee of ze uiteindelijk beter gaan worden dan de wapens die ik nu heb. Iemand enig idee waar ik dat aan kan zien.
Tenzij het een nieuw wapen is met een rare eigenschap, ga ik meestal verder met mijn bestaande wapens. Ik denk dat de stats die je beschrijft voor items en level kloppen wel. Ik heb een level 16 blademaster met een steeds geupgrade electrische zwaard van rond de 125. Op een gegeven moment zegt hij dat je meer ervaring nodig hebt om te upgraden dus hoe ver je kan gaan is wel gekoppeld aan je level. Maar het valt mij wel op dat hoe hoger je komt hoe meer soorten wapens er te vinden zijn met een beter attack klasse. De damage is ongeveer gelijk (70-80) maar vaak zijn ze sneller (normal ipv very slow attack en zo). De keus is aan jouw om te bepalen als je in een nieuwe wapen wilt investeren denk ik, maar soms lastig ben ik met je eens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M2M
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-06 23:52

M2M

medicijnman

Het leukste karakter in dit spel vind ik de tovenaar die 10 minions voor hem al het werk kan laten doen. Loop ik gewoon overal heen, kistjes te schieten terwijl mijn minions de experience spekken en de bad guys te grazen nemen. heerlijk :D

-_-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

ravw schreef op maandag 26 november 2007 @ 00:33:
[...]
Willpower punten wil ik hebben voor mijn zwaart te gebruiken..
ehh dat was toch aanvankelijk al je vraag? Het antwoord is punten in matched blades aangezien daardoor je willpower vereisten met 12 (geloof ik) punten per punt wordt verminderd.
En hoe kom je aan die dye kit?
die kreeg je bij de voorverkoop bij verschillende online winkels en EA (duitse divisie) gaf ze gratis weg bij registratie op hun site. Op ebay kan je ze overkopen van mensen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
WooK schreef op zondag 25 november 2007 @ 21:40:
[...]

Nadat je normal hebt uitgespeeld, kom je in elite mode. Je begint opnieuw maar alles is ineens heel wat lastiger. Ik ben nu lvl 37 maar kom met moeite door de levels en moet eerst levellen voordat je bepaalde quests kan doen omdat die monsters dan bijvoorbeeld 8 levels hoger zijn en niet te verslaan....
Overigens krijg je dan ook andere wapens en armor dus je meot het vooral vanwege de itemkoorts verder spelen :)
Volgens mij bedoel je nightmare, en niet elite.

Ik lees alleen zojuist dat elite mode blijkbaar niet alleen voor betaalde accounts is. Probleem dus 'opgelost'. Maar toch jammer dat ik eerst door normal heen moet, ik vind 't echt te makkelijk.

[ Voor 24% gewijzigd door Rene59 op 26-11-2007 15:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Rene59 schreef op maandag 26 november 2007 @ 14:57:
[...]

Volgens mij bedoel je nightmare, en niet elite.

Ik lees alleen zojuist dat elite mode blijkbaar niet alleen voor betaalde accounts is. Probleem dus 'opgelost'. Maar toch jammer dat ik eerst door normal heen moet, ik vind 't echt te makkelijk.
Ik heb het op normal uitgespeeld maar heb alleen nightmare (dacht dat je dat bedoelde idd) als optie. Wat is elite mode dan? Dat dood écht dood is?

Ik baal trouwens ook van het feit dat ik geen betere wapens vind. Ik speel al vanaf lvl 23 tot nu (lvl 37) met hetzelfde (phase) zwaard omdat ik geen betere kan vinden. Probleem is alleen dat de mods die ik vind, er niet meer op passen omdat die voor items vanaf lvl 30 zijn :( nou moet ik wel zeggen dat mijn phase zwaard ook wel erg vetjes is maar het is toch wel apart dat er al die tijd neits voorbij komt wat als vervanger kan gelden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Elite is vanaf level 1 opnieuw alleen dan alles veel moeilijker, Hardcore is dat als je dood gaat, je ook echt dood blijft. Deze 2 game modes kan je ook nog mixen voor de echte mannen :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

XtrmEend schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:50:
Elite is vanaf level 1 opnieuw alleen dan alles veel moeilijker, Hardcore is dat als je dood gaat, je ook echt dood blijft. Deze 2 game modes kan je ook nog mixen voor de echte mannen :p
Ok maar wat is dan het verschil tussen elite en nightmare?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb een vraagje over Unique items. Zijn ze alleen online te vinden/kopen met een account? Ik kom weleens Legendary items tegen, maar ik ben nergens tot nu toe Unique items tegengekomen, behalve wat die Seer mij gaf om Angel Passage op te ruimen (bah wat is dat een vieze level zeg!), en die werkt alleen daar. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ravw
wat als je de normale versie online heb uitgespeeld , is er dan nog een moeilijkere level.

of moet je dan gaan betalen om verder te mogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

ravw schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:56:
wat als je de normale versie online heb uitgespeeld , is er dan nog een moeilijkere level.

of moet je dan gaan betalen om verder te mogen.
lees je uberhaupt de overige berichten hier wel :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 239216

Anoniem: 183324 schreef op maandag 26 november 2007 @ 16:54:
Ik heb een vraagje over Unique items. Zijn ze alleen online te vinden/kopen met een account? Ik kom weleens Legendary items tegen, maar ik ben nergens tot nu toe Unique items tegengekomen, behalve wat die Seer mij gaf om Angel Passage op te ruimen (bah wat is dat een vieze level zeg!), en die werkt alleen daar. :?
Ze zijn er wel, en het doet je vast deugd als ik je vertel dat mijn allereerste unique precies hetzelfde wapen was als die van jou, en toen dacht ik ook precies hetzelfde. :)
Gelukkig heb ik daarna vrij regelmatig uniques gevonden (een stuk of 5 nu).

Ik ga het spel steeds leuker vinden. Crashen doe ik nog maar zelden. Ik zit nu in nightmare, covent station nog. Af en toe run ik de eindboss van normal nog, om te kijken of daar nog leuke items van komen. Er is ook een leuke boss in nightmare bij Covent, die run ik ook regelmatig. Daar kom je heel makkelijk, door covent market heenrennen, dan door een portal heen. Op nightmare dropt ie best leuk. Runs doen voor de items, maakt het spel erg leuk. Nu alleen nog ringen, amuletten en set items. En ohja, natuurlijk een speelbaar hell-mode.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
WooK schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:53:
[...]

Ok maar wat is dan het verschil tussen elite en nightmare?
Met nightmare ga je verder, dus na normal gewoon verder levelen tot 50.
Op elite is dit dus NOG moeilijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
@WooK: elite mode is een moeilijkere versie van het hele spel. Nightmare is alleen voor hogere levels (30+ volgens mij). Op elite mode is nightmare dus nog moeilijker dan de gewone nightmare.

[ Voor 29% gewijzigd door Rene59 op 26-11-2007 19:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Patch 0.6

Hello everyone!
We hope our U.S. players had a great Thanksgiving holiday and that everyone had a fantastic weekend of playing Hellgate: London. We kept working through our cornucopia of turkey, stuffing, cranberry sauce, and American football games to get some more fixes done and ready to push out this week.

Patch 0.6 has one very notable fix – the invisible group member bug has been slain. This was a crafty, fierce thing with rows of nasty sharp teeth, but we believe it has now fallen into the mists of legend. We’ll stay vigilant in case it raises its ugly invisible head again.

We’ve also made great strides on the Engineer Drone issue where items become unequipped. There are some cases where Drones (as well as players), will still have items unequip. The main cause of this is when players “ladder up” the equipment on their Character or Drone by using items with statistic bonuses. This results in the Character or Drone being able to use a better overall set of gear than they normally could, and thus causes issues if the items are not equipped in a specific order (or used at all). We’re continuing to work on this one, but it is better with this patch.

As always, we’re reading the forums, getting your feedback, and seeing your desires for Hellgate. The biggest issue we’re currently working on is the client-side memory usage issue. This is very complex and involved, and we also know that it’s a major issue for users. We’re pouring all of our energies right now into working on the game, so if you don’t see us reply to your posts it doesn’t mean we aren’t listening. It just means we’re working hard to make Hellgate: London a better and better experience.

Full patch Notes...

General:
Fixed a bug that caused group members to be invisible to other group members.
Fixed a texture memory leak that occurred when inspecting armor items. This will improve long-term memory usage, especially for players that frequently buy, sell, and analyze items.

Chat:
Increased the number of players in global chat.
The chat window no longer overlaps the Crafter merchant UI panel.
Fixed a bug that prevented the user from interacting with the chat panel via the mouse when the Buddy List or Guild Panel is open.
System messages are now displayed in all chat tabs.
The scroll bar on the Guild Panel should now function properly.

Items:
Items dropped in the world now have slightly lower overall feed requirements.
Analyzers now work as expected on stashed items.

Engineers:
Fixed a bug that caused items equipped on an Engineer Drone to be unequipped when the Engineer summoned the Drone after changing levels.

World Movement:
Fixed a bug that caused players to be randomly teleported under certain circumstances.

Patch Notes Disclaimer: We make every effort to include all upcoming changes in our patch notes, but please be aware that occasionally changes are unintentionally omitted.

Finally, work is well underway on Patch 0.7! This patch will address more of your issues, as well as some surprises for our subscription members. For more details, keep a watchful eye on www.hellgatelondon.com and look for announcements when you launch the game.

Thanks again for playing, and we’ll see you online!

The Hellgate: London Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Handel is niet toegestaan op GoT. Daar is Vraag & Aanbod voor

[ Voor 101% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-11-2007 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darth Malak
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 02-04-2024

Darth Malak

Sith Lord

Handel is niet toegestaan op GoT. Daar is Vraag & Aanbod voor

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-11-2007 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Alleen een topic report plaatsen is voldoende

[ Voor 76% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 27-11-2007 15:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 14:25

Vrijdag

De Zwarte

Nou, gisteren eindelijk mijn CE geïnstalleerd. Maar waar is nou die pet gebleven :?

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

TroonStaal schreef op dinsdag 27 november 2007 @ 19:21:
Nou, gisteren eindelijk mijn CE geïnstalleerd. Maar waar is nou die pet gebleven :?
CE :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v347/TroonStaal/IMGP2138a.jpg

Collector's Edition. Daar krijg je een pet bij maar die heb ik nog nergens gezien. Ook geen code tegengekomen oid :{

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bor
  • Nu online

Bor

Collectors Edition?

edit:
Lol, op vrijwel dezelfde tijd gepost

[ Voor 15% gewijzigd door Bor op 28-11-2007 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

TroonStaal schreef op woensdag 28 november 2007 @ 09:41:
[...]

[afbeelding]

Collector's Edition. Daar krijg je een pet bij maar die heb ik nog nergens gezien. Ook geen code tegengekomen oid :{
ahh, ja dat kwartje viel niet echt.. ik zat al aan windows CE te denken 8)7

Ik vermoed dat je inderdaad ergens een code zou moeten invoeren, is op de fora niets te vinden hierover?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
Viper2k1 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 11:58:
Shield penetration is zo relaxed! Ik heb dat op een electric based weapon gehad. Die zoeken we weer eens op!
Heb nu een of ander crappy zwaard uitgerust met een 22% shield penetration relic en 15% shield penetration fuel...die ga ik strax mooi in de nanoforge dumpen(ding is level 6, dus schiet nog niet echt op :P)

Zeker nu ik dual blades kan dragen, is zo'n penetrerend zwaard naast een enorm sterk legendary hoofdzwaard echt sweet...1x hakken haalt alle non-epic non-boss beesten neer :+
WooK schreef op donderdag 22 november 2007 @ 17:24:
[...]

En dan met blote handen verder knokken?
Verder hebbik geen wapens meer(of dat shield penetration ding na, maar die doet maar 46 of 48 poison dmg, da's dan 3-4x hakken voor een beetje beest neervalt)
ravw schreef op zondag 25 november 2007 @ 12:27:
[afbeelding]

Valt nog best mee? Ik heb een lvl13 zwaard dat 109 fire dmg doet :+ (ook legendary)
thewizard2006 schreef op maandag 26 november 2007 @ 08:02:
hoe zie je wat een goed wapen is
Zelfde geld eigenlijk ook voor Items. Vind je een item meer meer armor maar de stats zijn veel brakker. Nu kan je er extra stats opzetten maar het is dan maar gokken of dit beter gaat worden. Daarnaast is het zonde van je geld (zie hierboven) want dat kan je beter bewaren als je echt zeker van een upgrade bent
Sowieso legendary spul, dat heeft vaak meer modslots of extra aura's oid...
Alles wat je tegenkomt uitelkaar halen levert echt shitloads aan scrapmetal&blessed shards op,(ben lvl 14 blademaster, had een dikke 200 scrapmetals en 70+ blessed meuk). Heb een legendary shield, zwaard, riem en broek van crappy level upgegrade tot 't niveau dat ik gewoon strength tekort kwam om alles te dragen. Loop je met 2 vuurwapens, switch je naar dual blade modus verdrijnt je armor opeens en loop je daar in je blote bast :+

Items augmenten zou ik alleen maar rare en legendary doen...liefst voordat je ze upgrade want anders wordt 't augmenten te duur :P
XtrmEend schreef op maandag 26 november 2007 @ 15:50:
Wat gebeurd er eigenlijk als je in de normale game doodgaat? Ben je dan al je items kwijt oid?
TroonStaal schreef op woensdag 28 november 2007 @ 09:41:
wtf moet je met een pet?
Geeft dat ding xtra armor ofsow?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Rey Nemaattori schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:22:
En dan met blote handen verder knokken?
Verder hebbik geen wapens meer(of dat shield penetration ding na, maar die doet maar 46 of 48 poison dmg, da's dan 3-4x hakken voor een beetje beest neervalt)
[...]
Nou ik kom bij elk bezoek aan die merchant al betere wapens tegen :?
Wat gebeurd er eigenlijk als je in de normale game doodgaat? Ben je dan al je items kwijt oid?
[...]
nee dan kan je spawnen in de metro, aan het begin van het level of op dezelfde plek spawnen maar betaalt dan bedra x.
wtf moet je met een pet?
Nee ik heb nog zo'n zombot pet en die danst (dat zombie danspasje van thriller van michael jackson) alleen maar zodra ik stilsta 8)7

Wat die matawraith doet van die collectors edition weet ik neit maar ik vermoed dat die ook passief is..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vrijdag

Vrijdag

De Zwarte

WooK schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:19:
[...]

ahh, ja dat kwartje viel niet echt.. ik zat al aan windows CE te denken 8)7

Ik vermoed dat je inderdaad ergens een code zou moeten invoeren, is op de fora niets te vinden hierover?
Nou, heb wat rondgezocht maar ik kan er niets over vinden. Behalve dan dat het een CE pet is. Daar hebik dus ook geen ruk aan :+
[...]
wtf moet je met een pet?
Ding doet niets behalve een beetje meedobberen. Net zoiets als de mini's in GW bijvoorbeeld. Het is dus niet iets wat je zelf in elkaar hebt gezet als engineer bijvoorbeeld, geen drone dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thewizard2006
ik ben nu level 30 en heb nog geen 1 geel item gevonden. Is dat normaal?. speel het niet online (single player dus).
mijn 2 mainwapens doen ergens tussen de 40-60 dmg en 11-92 dmg. Is dat heel weinig op level 30. Als ik hier iemand zie lopen met 106 fire dmg op een l13 zwaard.....

daarnaast vind ik wel regelmatig oranje items maar deze hebben meestal klote aura's die helemaal niet nuttig zijn of niet voor mijn class blademaster. Hierdoor zijn ze dus oranje, omdat er van zichzelf al 3 of 4 auras opzitten. btje minder dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 117217

Je hebt 2 damage stats op een wapen:
- DPS: staat rechts boven in een gekleurd circeltje (kleur verschilt naargelang type van damage)
- Damage per swing/bullet: Deze kan je zien wanneer je de details van een item opvraagt. Staat links onder dacht ik zo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

thewizard2006 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:02:
ik ben nu level 30 en heb nog geen 1 geel item gevonden. Is dat normaal?. speel het niet online (single player dus).
mijn 2 mainwapens doen ergens tussen de 40-60 dmg en 11-92 dmg. Is dat heel weinig op level 30. Als ik hier iemand zie lopen met 106 fire dmg op een l13 zwaard.....

daarnaast vind ik wel regelmatig oranje items maar deze hebben meestal klote aura's die helemaal niet nuttig zijn of niet voor mijn class blademaster. Hierdoor zijn ze dus oranje, omdat er van zichzelf al 3 of 4 auras opzitten. btje minder dus.
Op lvl 30 nog geeneen unique item is wel apart inderdaad. Ik ben lvl 38 en heb er nu een stuk of 7 a 8 gehad waarvan ik er nog twee gebruik. Je damage is ook wel erg laag inderdaad. Ik doe op lvl 38 respectievelijk 195, 218, 220, 230 en 245 dmg (fire, physical, shock, phase en poison waarvan mijn primary wapens phase en fire zijn overigens.)

Ik zou me overigens niet blind staren op base dmg. Je moet ook kijken naar je critical chance/chance bonus per wapen en direct of splash hit. Soms zie ik wapens met een hoge base damage maar met 0% crit damage dan doe je waarschijnlijk minder damage op grotere mobs dan een wapen met een lagere base dmg maar met 8% crit chance.

Daarnaast zou ik kijken naar een wapen welke phased damage doet aangezien een phased mob dubbel zoveel dmg ontvangt en maar de helft uitdeelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjirp
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 02-01-2023
WooK schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:15:
[...]

Op lvl 30 nog geeneen unique item is wel apart inderdaad. Ik ben lvl 38 en heb er nu een stuk of 7 a 8 gehad waarvan ik er nog twee gebruik. Je damage is ook wel erg laag inderdaad. Ik doe op lvl 38 respectievelijk 195, 218, 220, 230 en 245 dmg (fire, physical, shock, phase en poison waarvan mijn primary wapens phase en fire zijn overigens.)

Ik zou me overigens niet blind staren op base dmg. Je moet ook kijken naar je critical chance/chance bonus per wapen en direct of splash hit. Soms zie ik wapens met een hoge base damage maar met 0% crit damage dan doe je waarschijnlijk minder damage op grotere mobs dan een wapen met een lagere base dmg maar met 8% crit chance.

Daarnaast zou ik kijken naar een wapen welke phased damage doet aangezien een phased mob dubbel zoveel dmg ontvangt en maar de helft uitdeelt.
ehh.. Nog geen legendarys, das vreemd. Ik heb er meestal al 3 voordat ik lvl 6 ben (In garden station naarbuiten gaan voor fawkes remains, daar is een mooi mini baasje die 5-8 items dropped waarvan 2-3 vaak legendary). Loop rond met 2 pistooltjes en een paar handschoenen (unique) op lvl6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Tjirp schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:23:
[...]
ehh.. Nog geen legendarys, das vreemd. Ik heb er meestal al 3 voordat ik lvl 6 ben (In garden station naarbuiten gaan voor fawkes remains, daar is een mooi mini baasje die 5-8 items dropped waarvan 2-3 vaak legendary). Loop rond met 2 pistooltjes en een paar handschoenen (unique) op lvl6.
geel is geen legendary hoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Zeker nu ik dual blades kan dragen, is zo'n penetrerend zwaard naast een enorm sterk legendary hoofdzwaard echt sweet...1x hakken haalt alle non-epic non-boss beesten neer :+

[...]

Alles wat je tegenkomt uitelkaar halen levert echt shitloads aan scrapmetal&blessed shards op,(ben lvl 14 blademaster, had een dikke 200 scrapmetals en 70+ blessed meuk). Heb een legendary shield, zwaard, riem en broek van crappy level upgegrade tot 't niveau dat ik gewoon strength tekort kwam om alles te dragen. Loop je met 2 vuurwapens, switch je naar dual blade modus verdrijnt je armor opeens en loop je daar in je blote bast :+
Volgens mij is de Matched blade skill goed voor twee dingen; reduceren van de benodigde willpower, en twee handig gebruik van normal attack rate zwaarden of sneller. Je wordt altijd belemmerd door je traagste wapen in twee handig gebruik, wat betekend dat je op de "upswing" je zelf blootstelt aan de aanval van je vijand.

LOL ik had laast ook items die niet samen gebruikt konden worden, dus dat bloot gevoel ken ik ja ;) Opeens zag het gezicht weer van mijn blademaster! Jammer dat je zoveel tijd besteed aan haar, huid en piercings, en vervolgens na de eerst paar levels ben je helemaal bedekt!

Ik ben benieuwd wat mensen hun favourite klasse vinden voor deze spel? Tot nu toe heb ik alleen Blademast en Evoker gespeeld en Marksman tijdens de demo alleen, maar toch vind ik het "up close and personal" stijl van de Blademaster het meest effectief. Voor de Evoker heb ik spectral lash om mezelf te verdedigen als ik in een hoekje wordt gedwongen, maar het gebeurd steeds vaker in de hoger levels dat dat gebeurd en hij overlijd veel te vaak. Iemand had het over de Summoner dat je alle werk door anderen laat doen (Evoker heeft wel zo'n brandende mannetje Ember die je te hulp kan schieten). Ik heb niemand hier gehoord over de Guardian bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

thewizard2006 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:02:
Speel ook single player. In het begin ging ik vaak van wapens wisselen, omdat ik alles wilde uitproberen, maar dan blijft je damage relatief laag staan. Nu gooi ik mijn hoofdwapens in de nanoforge als ik een niveau hoger bent geworden om mijn spullen te upgraden. Af en toe heb je leuke spullen bij de merchant, maar mijn ervaring is dat je beter items die niet kan gebruiken of te laag level zijn beter kan afbreken dan verkopen, en dan gebruiken in de nanoforge. Geld kun je dan besparen om eventueel een leuke wapen bij de merchant te halen in de toekomst, of aan extra properties aan je wapens toe te voegen in de augmentrix. Ik ben nu lvl 18 en al mijn wapens zitten tussen de 90 en 125 in (karakter level beperkt hoe ver je kunt upgraden trouwens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene59
Ik stop voorlopig met spelen. Het is een leuk spel, maar alle bugs waar ik steeds tegenaan loop verpesten mijn speelplezier te veel :/
Laat ze eerst de boel maar een paar keer patchen, dan kijk ik wel weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
WooK schreef op woensdag 28 november 2007 @ 10:46:
Nou ik kom bij elk bezoek aan die merchant al betere wapens tegen :?
Jij bent dan ook al lvl 38...ik ben net lvl 14 ;)

En, zoals ik al zei, 't ding is level 6 of 7, dus die moet ik nog eens in een nanoforge gooien en opwaarderen naar mijn char level...
Anoniem: 183324 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:32:
Volgens mij is de Matched blade skill goed voor twee dingen; reduceren van de benodigde willpower, en twee handig gebruik van normal attack rate zwaarden of sneller. Je wordt altijd belemmerd door je traagste wapen in twee handig gebruik, wat betekend dat je op de "upswing" je zelf blootstelt aan de aanval van je vijand.
Upswing?
1x hakken en bijna alle non-epic beesten vallen neer...met surge of restoration&shields houd je 't aardig uit in groepen(de PC echter niet). Meestal gebruik ik een lameass gun en granaatlauncher om groepen wat 'malser' te maken...

Snelle wapens hebbik niet (meer), dus dat maakt weinig uit. En laten we eerlijk wezen:
"Two swords are better then one"- Aldiss
Anoniem: 183324 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:32:
Ik ben benieuwd wat mensen hun favourite klasse vinden voor deze spel? Tot nu toe heb ik alleen Blademast en Evoker gespeeld en Marksman tijdens de demo alleen, maar toch vind ik het "up close and personal" stijl van de Blademaster het meest effectief. Voor de Evoker heb ik spectral lash om mezelf te verdedigen als ik in een hoekje wordt gedwongen, maar het gebeurd steeds vaker in de hoger levels dat dat gebeurd en hij overlijd veel te vaak. Iemand had het over de Summoner dat je alle werk door anderen laat doen (Evoker heeft wel zo'n brandende mannetje Ember die je te hulp kan schieten). Ik heb niemand hier gehoord over de Guardian bijvoorbeeld.
Ik weet niet hoe de marksman 't van dicht bij doet, maar sommige beesten(defilers oid?) spawnen in de lucht naast je, en dan ben je met langeafstandswapens de sjaak...

Als blademaster zou ik soms wel een fatsoenlijke gun willen, wat ik nu heb moet ik 3-4x schieten om een blademinion neer te halen. Op zich niet erg, aangezien je gewoon een hele groep achter je aan lokt en de zaak bestookt...en als ze dichtbij zijn trek je 2 zwaarden te voorschijn en is 't zo afgelopen ^_^

Ook die lost souls op piccdilly approach zijn irritant in groepen..je kan er 1 of 2 met SoJustice neerhaken, maar die andere zappen je alsnog. Veel dmg doen ze niet(2 halen net je shields weg geloof ik) maar toch...ook furies hebben een enorme range waardoor je als blademaster eerst 2 klappen voor je moet vangen alvorens je mag uitdelen....

Ook geinig: Je kan alles uittrekken, best komisch om een ventje in zijn onderbroek over piccadilly square zien rennen :+
Anoniem: 183324 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 11:46:
Speel ook single player. In het begin ging ik vaak van wapens wisselen, omdat ik alles wilde uitproberen, maar dan blijft je damage relatief laag staan. Nu gooi ik mijn hoofdwapens in de nanoforge als ik een niveau hoger bent geworden om mijn spullen te upgraden. Af en toe heb je leuke spullen bij de merchant, maar mijn ervaring is dat je beter items die niet kan gebruiken of te laag level zijn beter kan afbreken dan verkopen, en dan gebruiken in de nanoforge. Geld kun je dan besparen om eventueel een leuke wapen bij de merchant te halen in de toekomst, of aan extra properties aan je wapens toe te voegen in de augmentrix. Ik ben nu lvl 18 en al mijn wapens zitten tussen de 90 en 125 in (karakter level beperkt hoe ver je kunt upgraden trouwens).
Sowieso houd je een berg wapens over die niet in je klasse passen, die haal ik direct uitelkaar voor genoeg scrap om de rest op te waarderen. Wat ik wel gebruik zijn vaak wapens die ik bij bosses of epic beesten etc. vandaan haal...meestal zijn die legendary en hebben ze goede properties & veel modslots.

Bij de merchant hebbik al eeuwen geen materiaal meer gehaald...alleen maar analysers :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZTeeVeR
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:08
even een vraagje. Met de patch van een tijdje terug zou je toch 24 character slots krijgen? Ik heb er nog steeds maar 3....?

Ik zag ook dat er een tweede patch was uitgebracht, maar ik heb niet het idee dat deze al op mijn pc is geinstalleerd. waar kan ik dat zien?

Toedels
ZTeeVeR

Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Viper2k1
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 23-04 16:18
ZTeeVeR schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:30:
even een vraagje. Met de patch van een tijdje terug zou je toch 24 character slots krijgen? Ik heb er nog steeds maar 3....?

Ik zag ook dat er een tweede patch was uitgebracht, maar ik heb niet het idee dat deze al op mijn pc is geinstalleerd. waar kan ik dat zien?

Toedels
ZTeeVeR
Als het goed is zie je naast je main char en misschien een second char ook een derde vakje. Als je daar ook een char in maakt verschijnt er een vierde vakje onder. Dus steeds een open charslot onder de bestaande chars.

De 2e patch, 0.6, is nog niet uitgebracht, alleen aangekondigd.

"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Rey Nemaattori schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:17:
[...]
Jij bent dan ook al lvl 38...ik ben net lvl 14 ;)
ik heb ook een lvl 10 engineer :)
Bij de merchant hebbik al eeuwen geen materiaal meer gehaald...alleen maar analysers :P
Toch loont het af en toe wel om er eens tussen te kijken. Heel soms staan er best goede mods en wapens tussen waarbij je de wapens ook nog eens kan opwaarderen natuurlijk. Overigens zou ik ook bij elk bezoek aan het station, die andere merchant bezoeken. Die heeft namelijk ook af en toe legendary items welke best goed zijn. Daar heb ik nu 2 items vandaan welke ik nog steeds gebruik :)
ZTeeVeR schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:30:

Ik heb er 4 en ik vermoed dat je er 5 krijgt als je 4 chars hebt aangemaakt. probeer het eens zou ik zeggen? Ik weet niets van een 2e patch overigens en je kant het zien doordat je voor het inloggen, wat files voorbij ziet komen welke gedownload worden en vervolgens aan de build. Ik dacht dat we nu zaten aan 1.40.25 of zoiets?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rey Nemaattori
Qua patching...mja..Ik ga er maar vanauit dat de illegale versie niet/nauwelijks te patchen valt...so i'll play with the bugs :+
WooK schreef op woensdag 28 november 2007 @ 13:56:
Toch loont het af en toe wel om er eens tussen te kijken. Heel soms staan er best goede mods en wapens tussen waarbij je de wapens ook nog eens kan opwaarderen natuurlijk. Overigens zou ik ook bij elk bezoek aan het station, die andere merchant bezoeken. Die heeft namelijk ook af en toe legendary items welke best goed zijn. Daar heb ik nu 2 items vandaan welke ik nog steeds gebruik :)
Mja relics&fuel hebbik ook weleens gekocht...gewoon om een beetje spreiding in schade typen te doen :P

Die andere merchant? Die met 't sterling teken? Daar kun je vaak wel dingen in elkaar laten knutselen ja...heb d'r een regenerating helm laten maken, aangezien SurgeOfRest. niet altijd voldoende was(hoewel deze aardig meeschaald met je level als je um eenmaal een skillpoint hebt gegeven)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik heb sapphire x1950 pro 512mb kaart in me pc gestopt (oude kaart 8600gt 265mb) maar nu kan ik in de opties van HGL de anti aliasing niet hoger zetten dan medium. hogere opties zijn er gewoon weg niet. omega drivers installed. anti aliasing zelf al op 6x gezet maar geen verschil. iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xedev
Dus op mijn level 9 summoner heb ik nu al 246 Luck equipped. En je merkt het wel :p.

• thewizard2006
hoe kan je zoveel luck equippen? ik heb pas een paar items met luck gevonden en totaal is dat misschien 20 luck.

ik bedoelde dus unique items die geel zijn. Die zijn voor mij nog niet gedropt. Ik hoorde wel dat er een bug inzat dat ze statloos waren. Ik heb ook de minder legale versie, betekend dit dat ik dus crappy gele items zal krijgen?

ik zal wel eens een printscreen van mijn wapens neerzetten, want ik heb geen idee wat nu echt beter is.

thewizard2006 schreef op donderdag 29 november 2007 @ 07:56:
hoe kan je zoveel luck equippen? ik heb pas een paar items met luck gevonden en totaal is dat misschien 20 luck.

ik bedoelde dus unique items die geel zijn. Die zijn voor mij nog niet gedropt. Ik hoorde wel dat er een bug inzat dat ze statloos waren. Ik heb ook de minder legale versie, betekend dit dat ik dus crappy gele items zal krijgen?

ik zal wel eens een printscreen van mijn wapens neerzetten, want ik heb geen idee wat nu echt beter is.
Een paar posts terug kreeg ik antwoord dat ze toch in de hoger levels te vinden zijn. Maar ik heb het spel gekocht en ben ook geen een tegengekomen hoor (inmiddels level 19 Blademaster), behalve die straat wasser voor Angel Passage dan. Kan ook met je luck stats te maken natuurlijk. Ik heb een paar luck relics gehad maar had niet het gevoel dat 6% wat uit maakte.

Over je wapens gesproken, ik kwam bijvoorbeeld een enhanced Holy Negotiator tegen gisteren (prachtig naam!), die me leuk leek, die 3 mod slots had. Ik heb gelijk relics erin gegooid en een bezoekje aan de augmentrix apparaat voor een common property en heb nu een zwaard met 122 damage, met Heavens Arc en Call of the Chosen eigenschappen. Dus het moet kunnen zou ik zeggen. :?

• WooK

WooK

PC in de soep? Heerlijk!

Anoniem: 239112 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 19:07:
Ik heb sapphire x1950 pro 512mb kaart in me pc gestopt (oude kaart 8600gt 265mb) maar nu kan ik in de opties van HGL de anti aliasing niet hoger zetten dan medium. hogere opties zijn er gewoon weg niet. omega drivers installed. anti aliasing zelf al op 6x gezet maar geen verschil. iemand?
Ik heb die kaart ook maar kan ook niet hoger dan medium. Zet overigens bij shaders het wel op very high want ihet verschil met high is echt megagroot.

• Rey Nemaattori
Godver...loop ik een beetje enthousiast om me heen te hakken @millennium battle...ren ik opeens in een legertje vortex goliath's...die beesten hebben me toch een partij HP. Met 2 lvl 14 zwaarden die ieder 110 dmg doen(spectral splash en fire-direct, 125% shield overload en 23% shield penetration(en nog een zooi poison/crtical hit relics) bleef ik maar hakken met Sword of Justice lvl3....ben daar ook voor 't eerst doodgegaan :( Zelfs na 7-8x SoJ gingen die beesten niet neer...da's friggin 2000hp per goliath oid? (wat ook wel lame is, voor 1000 palladium word je gerevived...terwijl je echt 5k van die meuk had liggen...had de revive prijs dan hoger gemaakt...)

Pas later kwam ik erachter dat je kanonnen oid moet activeren..maar toen lagen 4 van de 6 goliaths al op apegapen :+
Anoniem: 239112 schreef op woensdag 28 november 2007 @ 19:07:
Draait dat? Ik heb een 7950GT 512mb op een X2@2,5ghz en 2 gig ram, maar op 1024*768 en alles op high(niet very high dus), maar als er een stuk of 6-7 beesten aan gort gehakt worden dan wordt 't echt een dia show door de dynamic lightning :+

[ Voor 38% gewijzigd door Rey Nemaattori op 29-11-2007 13:34 ]

Rey Nemaattori schreef op donderdag 29 november 2007 @ 13:28:
Godver...loop ik een beetje enthousiast om me heen te hakken @millennium battle...ren ik opeens in een legertje vortex goliath's...die beesten hebben me toch een partij HP. Met 2 lvl 14 zwaarden die ieder 110 dmg doen(spectral splash en fire-direct, 125% shield overload en 23% shield penetration(en nog een zooi poison/crtical hit relics) bleef ik maar hakken met Sword of Justice lvl3....ben daar ook voor 't eerst doodgegaan :( Zelfs na 7-8x SoJ gingen die beesten niet neer...da's friggin 2000hp per goliath oid? (wat ook wel lame is, voor 1000 palladium word je gerevived...terwijl je echt 5k van die meuk had liggen...had de revive prijs dan hoger gemaakt...)

Pas later kwam ik erachter dat je kanonnen oid moet activeren..maar toen lagen 4 van de 6 goliaths al op apegapen :+

[...]

Draait dat? Ik heb een 7950GT 512mb op een X2@2,5ghz en 2 gig ram, maar op 1024*768 en alles op high(niet very high dus), maar als er een stuk of 6-7 beesten aan gort gehakt worden dan wordt 't echt een dia show door de dynamic lightning :+
Knap gedaan dat je niet tot nu toe dood bent gedaan!

Even een tip: als je dat soort levels hebt (geloof me, na Millenium Battle gaat het gemiddelde aantal beesten omhoog), ga niet reviven want het kost teveel geld. Als je de "kom terug als geest" optie gebruikt, ren je naar je laatste grafsteen en daar wordt je weer tot leven gewekt. Een maar: het gaat ten kost van de helft van je health points, dus als je terug komt ben je minder gezond en midden in een gevecht ;)

Dat traag performance maakt volgens mij niet uit wat voor systeem je hebt. Ik heb sinds kort een nieuwe kaart en speel nu op 1280x1024 alles zo hoog mogelijk en dynamische lighting en zo. Maar als je omsingeld wordt gaat de framerate kelderen, en ik had precies hetzelfde met mijn vorige kaart. Ook na een paar uur spelen zie je dat geheugen gebruik echt vlink is, en als je mij vraagt komt dat door geheugen lekken in het spel zelf.

Dat zijn mijn twee groter ergenissen. Ik heb ook een paar freezes gehad, en laatst tijd vaak dat ingangen niet toegestaan waren, tot dat ik eerst even terug ging naar het vorige station en terug, dat soort kleine dingen. Maar ik vind niet zo erg dat het mijn speelplezier echt verpest, maar misschien ben ik makkelijk tevreden te houden ;)

• Rey Nemaattori
Geld hebbik zat..heb al 2 lvls niets meer in de augmenter gegooit omdat alle properties vol zaten :+

Maar meer beesten is alleen maar goed, dat hakt lekkerder ^_^ Zeker met aura of power & 10 beesten om je heen :+

Moet dadelijk wel opzoek naar nieuwe mods, want deze gaan maar tot lvl14-15 mee..en op dat niveau zit al 't wapen tuig zo'n beetje(behalve mijn setje guns).

[ Voor 18% gewijzigd door Rey Nemaattori op 29-11-2007 18:47 ]

Afbeeldingslocatie: http://img117.imageshack.us/img117/9088/weapon3ly4.jpg

lvl 28 wel lekkere damage

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 239112 op 29-11-2007 20:37 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 7 Laatste