Bennik al mee begonnen(zo hebbik m'n zwaard 1 niveau opgewaardeerd in de forge), ik zat midden in de missie en toen zat m'n inventory full en bennnik shit gaan m'n meuk gaan los breken...bij terugkomt haddik genoeg scrap om iets up te gradenRyceck schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:06:
Tip vand e dag: verkoop niets! Het is beter om alles te slopen (rechtmuisknop en dan dat schroefje) omdat dit de enige manier is om aan scrap-materials te komen. Deze materials heb je weer nodig in de Nanoforge en voor het maken van de items bij die 2e seller.
Ikzelf decompose alle items die ik krijg en pleur dit terug in de Nano-forge. Werkt naar mijn mening beter dan de augmenter. Ga zelf pas geld erin gooien als ik @ lvl25 ofzo een dik wapen heb waar je minimaal 10 lvls mee doorkan. Het is ook zo dat op hogere levels (en bij betere wapens) de kosten hoger worden dus je kan beter sparen voor een brute upgrade op een bruut wapen
Krijg je van upgedrade wapens ook weer veel scrap metals terug? Heb nu een lvl7 zwaard dat 't meeste spul in 1 keer neer hakt, maar ook die gaat niet eeuwig mee gok ik
Heb trouwens al wel een groot nadeel gevonden van de blademaster: ranged attacks..heb dat nu een of andere gun voor(nog best krachtig, knalt 't meeste spul in 2 schoten neer)...op zich wel handig bij bosses/lompe meuk die zelf geen ranged attack hebben..achteruit lopen/ontwijken schieten en als je echt niet meer ontwijken kan de zaak met Sword of Reckoning kort en klein slaan
Ah, thnxRyceck schreef op woensdag 21 november 2007 @ 10:06:Staan altijd 3 apparaten bij zo'n seller: een Nanoforge, Augmentrix 3000 en een De-modificator ofzo. De laatste kan je tegen betaling al je mods (fuels, ammo etc) uit een wapen halen
Kun je relics/fuels(batteries???) voor mods ook ergens kopen? Of alleen vinden? (heb alleen de Holborn & Covent Garden tubestations bezocht so far)
edit:
Moet trouwens toegeven dat de Covent Garden Mall aardig lijkt op de echte
edit2.0:
Native Logitech G15 support
Had 't eerst niet door omdat mijn G15 proces was overleden, maar na een reboot bleek health, shield en power op 't keyb. display weergegeven te worden
[ Voor 18% gewijzigd door Rey Nemaattori op 21-11-2007 13:32 ]
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori