Ja, ik weet het niet. Ik heb er 3X HGL (ook voor 2 vrienden) besteld voor 32,- each, wat natuurlijk wel goedkoop is. Nu de game toch nog best bugged is enzo boeit het me ook wat minder. Ik denk dat ik gewoon nog aar even wacht en hoop dat hij binnekort gewoon wordt verzonden. Want bij een bedrijf dat zijn producten zeker niet op tijd kan leveren durf ik mn geld niet terug te vragen. Dan heb ik straks geen spel en geen geld ben ik bang. Dus ik wacht gewoon en hoop dat hij gauw wordt verzonden.Sm0k3r schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:29:
[...]
Ik heb mijn order gecancelled, wacht nu op mijn geld en koop het gewoon via dimensionplus of nedgame.
Anoniem: 215305
Als je voor rocket bots gaat zal ik er zeker ook molotov assault bij doen. Dit is een erg fijne AoE skill die veel dmg doet. Verder ben ik zelf voor rocket +haste bots gegaan. Maarja, om bij haste bots te komen moet je eerst 3 in inhibitor bots hebben en dan nog is 3 in concussive crash.ZTeeVeR schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:42:
Ik was niet van plan om een hele "rate my build" sessie te starten, maar ik was het volgende van plan met mijn Engineer:
http://hellgate.ingame.de...9061200060006006000060070
Kan iemand eens kijken of dit een beetje ok is? Natuurlijk is het spel nog te nieuw om er een extacte visie over te geven, maar wellicht zijn er al high level engineers die hier iets op te zeggen hebben? (ben nu met een bm bezig maar dat gaat me iets te snel vervelen)
De reden dat ik geen van de skills op max/max heb gezet is omdat ik er van uit ga dat er +skill items zijn en je niet voor bij de maximum aantal punten kan komen. klopt dat?
Thanks en toedels
ZTeeVeR
Maarja je moet gewoon nemen wat jou leuk lijkt en zelf een beetje testen wat je fijn vindt werken.
Ik geloof Elite en Elite Hardcore/Hardcore ofzo. Spelers waarmee je niet samen kan spelen.Anoniem: 239112 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 22:06:
Ik zie mensen rond lopen met oranje en gele namen wat houdt dat in?
December komt er een 300mb patch dat is alles wat ik nu weet.
There is no art to find the minds construction in the face
Opmerking over de TS. De minigame reset niet meer iedere keer als je door een portal gaat.
Ik weet niet welke versie jij hebtWooK schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 11:34:
toch jammer dat je de skins van de andere spelers in HGL niet zo te zien krijgt. Een van de leuke elementen is het verzamelen van items en zien hoe deze op je character staan. Nu zie je van die low-res poppetjes rondlopen...
Heb jij ook zo'n dye kit trouwens of heb je toevallig armor die goed bij elkaar past?
Ik ga mn account maar even stopzetten en komt terug zodra die patch er is. Hier ga ik niet voor betalen.Muppet schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:22:
December komt er een 300mb patch dat is alles wat ik nu weet.
Gelukkig heb ik ook een Mythos beta invite en die game is wel erg lachen. Zelfde engine, maar zowaar na 2 uurtjes gamen nog geen bug gezien. Het KAN dus wel
Als ik alles op high zet, zien de textures op andere poppetjes er toch echt minder uit dan bij mezelf. Misschien lijkt het voor jou niet zo maar als je beter kijkt, zul je zien dat het neit gelijk is. Je ziet de mods op de wapens van andere bijvoorbeeld ook niet maar bij jezelf wel.D-Raven schreef op donderdag 15 november 2007 @ 11:32:
[...]
Ik weet niet welke versie jij hebtmaar dat is dus niet waar. Als ik mijn dye kit aanheb dan zien mijn vrienden gewoon dat ik een dye kit aanheb. Draag ik andere wapens, dan zien ze dat ook. En vice versa. Ik weet echt niet waar je het over hebt als je t hebt over low-res poppetjes. Ik zie mijn maten in dezelfde details als dat ik mijn eigen karakter zie (dx9)
Vervalt daarmee ook je guild overigens?Bosmonster schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:17:
[...]
Ik ga mn account maar even stopzetten en komt terug zodra die patch er is. Hier ga ik niet voor betalen.
Gelukkig heb ik ook een Mythos beta invite en die game is wel erg lachen. Zelfde engine, maar zowaar na 2 uurtjes gamen nog geen bug gezien. Het KAN dus wel
I'm not as think as you stoned I am
Grappig, ik had 2x besteld ook vanwege prijs, maar ik heb betaald met mijn creditcard, als zij niet binnen 7 dagen geld hebben terug gegeven neem ik contact op met CC bedrijf.Anoniem: 215305 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 20:44:
[...]
Ja, ik weet het niet. Ik heb er 3X HGL (ook voor 2 vrienden) besteld voor 32,- each, wat natuurlijk wel goedkoop is. Nu de game toch nog best bugged is enzo boeit het me ook wat minder. Ik denk dat ik gewoon nog aar even wacht en hoop dat hij binnekort gewoon wordt verzonden. Want bij een bedrijf dat zijn producten zeker niet op tijd kan leveren durf ik mn geld niet terug te vragen. Dan heb ik straks geen spel en geen geld ben ik bang. Dus ik wacht gewoon en hoop dat hij gauw wordt verzonden.
Halen zij het wel terug.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Mijn summoner btw bugged, lvl 35 nu. Maar ben in bezig gekomen van een gebuggede item. Je mocht er niets mee, niet sellen/dissen/equippen/destroyen. Wel traden als je eerst een ander item in het tradevenster gooide en dan die opraden en op die gun klikken. Zo kon je hem toch in het tradevenster plaatsen. Nu heb ik alleen een probleem. Ik probeerde die item weg te doen, heb ik per ongeluk hem opgepakt dmv. een andere item "erin" te plaatsen. Heb nu geen ruimte meer om hem neer te leggen
. Dus kan helemaal niets meer met mn char, niet lootten/traden/pots kopen
. En hoe je contact maakt met een gm of iets dergelijks valt ook nergens te vinden...
Heb goed nieuwes, heb geld al terug van paynova.comSm0k3r schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:11:
[...]
Grappig, ik had 2x besteld ook vanwege prijs, maar ik heb betaald met mijn creditcard, als zij niet binnen 7 dagen geld hebben terug gegeven neem ik contact op met CC bedrijf.
Halen zij het wel terug.
"I believe that forgiving them is God's function. Our job is simply to arrange the meeting."
Neem aan van wel, alles wordt direct gestript. Alle items die je niet mag hebben worden gedelete en alle items die niet meer in je stash passen verdwijnen ook.
Erg goed geregeld allemaal...
Je hele inventory zit vol?cbxmelk schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:29:
Mijn summoner btw bugged, lvl 35 nu. Maar ben in bezig gekomen van een gebuggede item. Je mocht er niets mee, niet sellen/dissen/equippen/destroyen. Wel traden als je eerst een ander item in het tradevenster gooide en dan die opraden en op die gun klikken. Zo kon je hem toch in het tradevenster plaatsen. Nu heb ik alleen een probleem. Ik probeerde die item weg te doen, heb ik per ongeluk hem opgepakt dmv. een andere item "erin" te plaatsen. Heb nu geen ruimte meer om hem neer te leggen. Dus kan helemaal niets meer met mn char, niet lootten/traden/pots kopen
. En hoe je contact maakt met een gm of iets dergelijks valt ook nergens te vinden...
hehe, mijn char is nu écht evil met zijn 666 health 

Jup en mn bank en alles ook. Kan het ding helemaal nergens kwijt, kan ook niet traden want kan niets anders oppakken
Maar bosmonster ik meende ergens gelezen te hebben dat alles gewoon frozen word als je subscription over is. En dat je het weer terug hebt als je weer sub neemt.
Zal ff proberen te vinden.
*gevonden:The items are locked down until you subscribe again.
[ Voor 14% gewijzigd door Melk op 15-11-2007 15:25 ]
Ik kan wel even wat dingen voor je vasthouden of mulen.cbxmelk schreef op donderdag 15 november 2007 @ 15:21:
[...]
Jup en mn bank en alles ook. Kan het ding helemaal nergens kwijt, kan ook niet traden want kan niets anders oppakkenheb nog steeds die &*$@gun in mn klauwen.
Maar bosmonster ik meende ergens gelezen te hebben dat alles gewoon frozen word als je subscription over is. En dat je het weer terug hebt als je weer sub neemt.
Zal ff proberen te vinden.
*gevonden:The items are locked down until you subscribe again.
Ik had ook wat quest items die ik niet kwijt kon. Je kan dan zo'n blueprint openen, dat item erin doen en vervolgens moet je zorgen dat je eigen inventory weer vol zit. Dan die blueprint sluitn en het item dropt op de grond.
Ik weet niet of dit voor jou gaat werken aangezien ik niet precies begrijp wat je bedoeld maar wellicht is dat een optie aangezien zo/n blueprint niet opgepakt hoeft te worden maar alleen aangeklikt.
Ik weet niet of dit voor jou gaat werken aangezien ik niet precies begrijp wat je bedoeld maar wellicht is dat een optie aangezien zo/n blueprint niet opgepakt hoeft te worden maar alleen aangeklikt.
Nee werkt niet, mag namelijk zelf helemaal niets meer, mag bijvoorbeeld niets uit mn inventory gebruiken. Want ik heb die gun opgeraapt zeg maar, zit nog in mn hand. Dus het is wachten tot er ergens normale customer support is. Maar is geen probleem, Cod4 vermaakt me prima (in tegenstelling tot crysis, kutspel).
Anoniem: 234465
Zow heb me blademaster maar gedelete en ben een marksman begonnen, speelt wel erg lekker moet ik zeggen.
Gewoon rennend schieten op alles wat in je pad komt!
Nog andere marksmans here? Iemand een tip voor een skill die gewoon een MUST is voor een marksman want op dit moment gebruik ik gewoon helemaal geen skills en kom ik overal makkelijk doorheen
Gewoon knallen af en toe sprinten en weer knallen.
Gewoon rennend schieten op alles wat in je pad komt!
Nog andere marksmans here? Iemand een tip voor een skill die gewoon een MUST is voor een marksman want op dit moment gebruik ik gewoon helemaal geen skills en kom ik overal makkelijk doorheen
Anoniem: 239216
Qua wapen werkt de marksman denk ik wel een beetje hetzelfde als de engineer waarmee ik nu speel, hoewel ik moet toegeven dat ik nog niet met een marksman heb gespeeld. Je schiet en ontwijkt, soms ga je dansend over de straat heen, erg leuk. Tot level 15 had ik geen probleem, daarna regelmatig RIP bij ingangen naar nieuwe levels. Als het daar te vol stond, kon ik slecht wegkomen. Als engineer heb je bijna geen damage reduction, live gaat dan snel naar beneden. Maargoed, tot nu toe bevalt het goed, maar Hardcore hoef ik zeker niet nog aan te denken.
Wat is je char name Loki?
kun je ook als engineer (die default in 1st person begint) de view ook op 3rd person zetten? zo ja hoe? ik heb er nog geen toets voor gevonden...
thanks
ZTeeVeR
thanks
ZTeeVeR
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
muis -> scrollwieltje?ZTeeVeR schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:42:
kun je ook als engineer (die default in 1st person begint) de view ook op 3rd person zetten? zo ja hoe? ik heb er nog geen toets voor gevonden...
thanks
ZTeeVeR
If everything is working perfect, break something before someone else fucks up.
Tot nu toe heeft bij al mn chars scrollen met de muis gewerkt. Zou wel balen zijn als je alleen in 1st person kan als engiZTeeVeR schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:42:
thanks
ZTeeVeR

Tja ik had dus alle KNOPJES geprobeerd, maar op de een of andere manier hier niet aan gedacht
thanks!
Dell XPS L702X, Ci72620M, 6GB, Geforce GT 550M
Anoniem: 239112
een kleine upgrade ik vervang mijn 8600gt voor een x1950pro 512mb.
http://www.pixelrage.ro/g.../23100704511918041600.jpg
een stijging van 20 fps is wel aardig.
had eerst 8600gts 512mb besteld bij salland voor ongeveer 100 euro (gister) en huppakee de kaart was vandaag 180 euro dus moest nog 80 euro bij betalen. dus toen maar de x1950pro 512mb.
nu maar afwachten hoe het gaat lopen.
en dan nog iets die relocation gevallen je schijnt ook weer terug te kunnen maar hoe doe je dat?
had eerst 8600gts 512mb besteld bij salland voor ongeveer 100 euro (gister) en huppakee de kaart was vandaag 180 euro dus moest nog 80 euro bij betalen. dus toen maar de x1950pro 512mb.
en dan nog iets die relocation gevallen je schijnt ook weer terug te kunnen maar hoe doe je dat?
met [ en ] moet het ook werken volgens mijZTeeVeR schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:00:
[...]
![]()
![]()
Tja ik had dus alle KNOPJES geprobeerd, maar op de een of andere manier hier niet aan gedacht
thanks!
Anoniem: 207968
Die lijst klopt echt niet.Anoniem: 239112 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:08:
een kleine upgrade ik vervang mijn 8600gt voor een x1950pro 512mb.
8800gts 115fps?

http://www.neoseeker.com/...iews/bfg8800_GT_OC/9.htmlDie lijst klopt echt niet.
8800gts 115fps?
wat uitgebreider voor de 8800 kaarten
8800 kan wel +/- 110 fps hebben als AA/AF aanstaat
[ Voor 12% gewijzigd door Anoniem: 239112 op 16-11-2007 15:24 ]
gvd, gooi ik net weet ik veel hoeveel van die blessed shards en scrap materials in die nano forge om een paar legendary boots nog verder te upgraden, gebeurt er gewoon niets maar ben ik wel die parts kwijt

Klopt niks van, voor mij iig niet, ik heb 8800gtx heb rond de 70/80 fps, heb alles maxed en speel windowed op 1280x960. En dan wil hij soms nog wel eens omlaag droppen (op mn summoner dan). Want er is soms nogal veel in beeld met zelf iets van 14 pets outAnoniem: 239112 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:21:
[...]
http://www.neoseeker.com/...iews/bfg8800_GT_OC/9.html
wat uitgebreider voor de 8800 kaarten
8800 kan wel +/- 110 fps hebben als AA/AF aanstaat
edit: Zie net pas dat het een dx9 benchmark is, ligt waarschijnlijk daaraan
[ Voor 7% gewijzigd door Melk op 16-11-2007 15:31 ]
De wereld zit vol met verassingen.
misschien omdat het een beta is?
wat ik lees mag dx10 niet veel onderdoen van dx9 met HGL
misschien omdat het een beta is?
wat ik lees mag dx10 niet veel onderdoen van dx9 met HGL
[ Voor 32% gewijzigd door Anoniem: 239112 op 16-11-2007 15:33 ]
Anoniem: 149800
Zo ben ik hele wapens en zo kwijtgeraakt, ipv ze te pakken en terug te zetten in je inventory op abort gedrukt en weg zijn je spulletjesWooK schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:28:
gvd, gooi ik net weet ik veel hoeveel van die blessed shards en scrap materials in die nano forge om een paar legendary boots nog verder te upgraden, gebeurt er gewoon niets maar ben ik wel die parts kwijt

Deze heet Sowhatta, een rondborstige en dan een van het gevaarlijke soortMuppet schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:52:
Wat is je char name Loki?
Anoniem: 234465
Wel gaaf, had ik gister zo'n sniper rifle gevonden voor mn marksman maar ik kan er niet echt mee "snipen" is daar nog een toets voor?? ik zat al bij de keybindings te zoeken naar zoom in maar dat is natuurlijk alleen om tussen 3th person en 1st person te swappen. ;/
Anoniem: 183324
Om je vraag te beantwoorden, je hebt twee dingen:Anoniem: 239112 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:08:
* de normaal skill waarmee de jezelf terug kunt roepen naar de laatste bezochte station. Erg handig als een escape route zeg maar, alleen je kunt niet terug naar waar je gebleven was.
* de relocation devices. Als je deze gebruikt kom je terug op het laatste bezochte station, maar dan verschijn je op dat platform. Als je daar afloopt een terugkijkt, zie je zo'n lichtstraal en iets van "PRD: <station naam>". Als je hier naar binnen loopt, ga je terug waar je vandaan kwam. Handig als je even wat loot kwijt wil, snel opgelapt wilt worden bij de dokter en zo, en dan maar terug naar het gevecht.
Als je ze wilt gebruiken, trek ze van je inventory naar je sneltoets balk, net als met spreuken/skills.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 183324 op 16-11-2007 19:07 ]
punten in de skill 'sniper' stoppen, die kan je daarna daarvoor gebruiken.Anoniem: 234465 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:45:
Wel gaaf, had ik gister zo'n sniper rifle gevonden voor mn marksman maar ik kan er niet echt mee "snipen" is daar nog een toets voor?? ik zat al bij de keybindings te zoeken naar zoom in maar dat is natuurlijk alleen om tussen 3th person en 1st person te swappen. ;/
7D | 30D | grips | flitslampjes | lensspul
Te Koop: A-Mount Sigma 20MM F1.8
Anoniem: 215305
Heb hem nu ook gecanceld via mailtje. Gelijk mailtje terug ontvangen dat ze hem voor me gecanceld hebben en ik mn geld terug krijg. Ik heb het btw niet met CC betaald, maar Ideal geloof ik.Sm0k3r schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:46:
[...]
Heb goed nieuwes, heb geld al terug van paynova.com
Als ik nu mn geld snel weer terug krijg vind ik dat ze dit dan wel weer snel en goed oplossen.
Anoniem: 200854
Komt een huge patch aan
http://www.hellgatelondon.com/underground/new-update-coming
Beste update 24-character slots
http://www.hellgatelondon.com/underground/new-update-coming
Beste update 24-character slots
Ja echt lekker idd, ook leuk voor de subscribers maar niet heus...
Zij worden elke keer meer genaaid. Niet dat ik dat erg vind, ik subscribe nog lang niet.
Geef ons dan 6 oid, en de subs 24.
Zij worden elke keer meer genaaid. Niet dat ik dat erg vind, ik subscribe nog lang niet.
Geef ons dan 6 oid, en de subs 24.
Anoniem: 149800
Kan iemand die al erg ver is eens een screentje van de Map maken en posten.
Ben benieuwd waar alles naar toe gaat
Wel ff spoiler tag gebruiken voor de rest die dit nog niet willen weten
Ben benieuwd waar alles naar toe gaat
Wel ff spoiler tag gebruiken voor de rest die dit nog niet willen weten
He dat is leuk!
Dan ben ik nu bijna in act 5. Ik had net de eindbaas van act 4 gekilled, maar de q was helaas bugged.
die lichtstraal zie ik dus niet, en ik kan dus niet terug.* de relocation devices. Als je deze gebruikt kom je terug op het laatste bezochte station, maar dan verschijn je op dat platform. Als je daar afloopt een terugkijkt, zie je zo'n lichtstraal en iets van "PRD: <station naam>". Als je hier naar binnen loopt, ga je terug waar je vandaan kwam. Handig als je even wat loot kwijt wil, snel opgelapt wilt worden bij de dokter en zo, en dan maar terug naar het gevecht.
Als je ze wilt gebruiken, trek ze van je inventory naar je sneltoets balk, net als met spreuken/skills.
God, fijn dat je nu zelf ook tot inzicht komt. Vanwaar dan het afzeiken van mij eerder toen ik kritisch was op Hellgate??? Beetje huichelachtig vind je niet?Bosmonster schreef op donderdag 15 november 2007 @ 12:17:
[...]
Ik ga mn account maar even stopzetten en komt terug zodra die patch er is. Hier ga ik niet voor betalen.
Hou het nuttig.
[ Voor 90% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 17-11-2007 20:05 ]
Hoe werkt dat nou eignlijk het best in het British Museum. Die regen gozer in de hellrift gaat best en dan uit die rift ook geen probleem. Maar dan die lord dude en zijn goons, man die zijn lastig! Is nu 1 keer helemaal smooth gegaan waarbij ik alleen hem en 2 goons meekreeg. De rest van de tijd pak ik er net 1tje teveel en ben ik weer dood. Ik lure ze meestal naar die ronde binnenplaats en ga dan lekker achteruit huppelen met mijn marksman (dat ging goed), maar hoe doe je dat fatsoenlijk met een BM?
"And folks, if you don't like a little pain once in a while, poker is probably not your game. 'Cause as you can see, you're gonna get it!" (Mike Sexton)
Ik zou proberen niet al te veel rond te lopen omdat je dan de andere standbeelden ook tot leven wekt. Ik kwam daar pas achter toen ik heel het museum doorgerend was...
Even iets anders tussendoor, ik spaar de skillpoints van mijn engineer nogal op en had ze nu nodig om mijn bot wat te verbeteren. Volgens de omschrijving zouden de stats van m'n bot nogal omhoog moeten gaan maar er is niks veranderd
Lekker 4 skillpoints verspild.
Even iets anders tussendoor, ik spaar de skillpoints van mijn engineer nogal op en had ze nu nodig om mijn bot wat te verbeteren. Volgens de omschrijving zouden de stats van m'n bot nogal omhoog moeten gaan maar er is niks veranderd
Lekker 4 skillpoints verspild.
Ok, ik ben een beetje lui, maar heb geen US-account om het op de fora op te zoeken, maar hoe zit dat nu precies met dat modden van weapons.
Waarom kan ik de ene modifacatie wel ingebouwd krijgen en de anderen niet...snap de logica er achter niet......
Waarom kan ik de ene modifacatie wel ingebouwd krijgen en de anderen niet...snap de logica er achter niet......
DUGG
Level van de mod moet wel matchen met het level van het wapen.
Volgens mij doen ze dat.....level wapen is iets van 18, level mod is iets van 2-20 of zo, geloof ik.XtrmEend schreef op zondag 18 november 2007 @ 22:14:
Level van de mod moet wel matchen met het level van het wapen.
Ik zie er echt de logica niet van in. Sterker nog. Ik had een rare battery mod die wel past in de ene rifle (rare) maar niet in de andere rifle legendary).
DUGG
waarschijnlijk heb je dan niet genoeg willpower om het te dragen.
mods kunnen best zwaar in de willpower gaan zitten.
mods kunnen best zwaar in de willpower gaan zitten.
Ik vraag me dan toch echt af welke game de gasten bij de PU hebben gespeeld
De game is voor mij zodanig niet af dat ik gewoon gestopt ben met spelen na 1 1/2 week. Ze hebben in mijn ogen toch echt nog erg veel te doen.
Maar blijkbaar vinden de PU gasten bugs niet zo erg
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Vreemd. Weet je zeker dat je niet de gewone terugroep gebruikt? Bij de reloaction devices kom je terug op de metale platform (vaak staat hij naast de station terminal). Als je gewoon terugkomt verschijn je in de hal gewoon.Anoniem: 239112 schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 17:54:
[...]
die lichtstraal zie ik dus niet, en ik kan dus niet terug.
Een game een lage beoordeling geven omdat er nog wat bugs in zitten is dan ook niet geheel reeelWiebbe schreef op maandag 19 november 2007 @ 08:22:
[...]
Ik vraag me dan toch echt af welke game de gasten bij de PU hebben gespeeld
De game is voor mij zodanig niet af dat ik gewoon gestopt ben met spelen na 1 1/2 week. Ze hebben in mijn ogen toch echt nog erg veel te doen.
Maar blijkbaar vinden de PU gasten bugs niet zo erg
Neemt niet weg dat ik een 9.1 ook wat hoog vindt maar een 8.0 is toch minimaal wel aan de orde (t.o.v. de lage scores welke op andere plekken opduiken)
Ik weet niet welk level je bent maar ik kwam met sweeping strike een heel eind en nu ik whirlwind heb, blaas ik helemaal snel door allerlei levels.Viper2k1 schreef op zondag 18 november 2007 @ 13:29:
Hoe werkt dat nou eignlijk het best in het British Museum. Die regen gozer in de hellrift gaat best en dan uit die rift ook geen probleem. Maar dan die lord dude en zijn goons, man die zijn lastig! Is nu 1 keer helemaal smooth gegaan waarbij ik alleen hem en 2 goons meekreeg. De rest van de tijd pak ik er net 1tje teveel en ben ik weer dood. Ik lure ze meestal naar die ronde binnenplaats en ga dan lekker achteruit huppelen met mijn marksman (dat ging goed), maar hoe doe je dat fatsoenlijk met een BM?
Zorg overigens wel dat je wapens goed uitgerust zijn om die minions het liefst met één klap dood te krijgen anders schiet het inderdaad nog niet op.
Ik heb net hell gehaald en begin nu op nightmare

Tja, uiteraard moet je een game ook beoordelen op zijn potentieel, maar je moet het ook zien voor mensen die niet meteen online gaan spelen. Patches zijn uiteraard geen vrijheid om een spel te releasen met veel bugs.Ryceck schreef op maandag 19 november 2007 @ 11:37:
[...]
Een game een lage beoordeling geven omdat er nog wat bugs in zitten is dan ook niet geheel reeelBugs zijn er om gefixed te worden en ik heb er wel vertrouwen in dat dat nog gaat gebeuren (zie de december patch).
Neemt niet weg dat ik een 9.1 ook wat hoog vindt maar een 8.0 is toch minimaal wel aan de orde (t.o.v. de lage scores welke op andere plekken opduiken)
Ik vond het een heerlijk spel om te spelen, ben ook in een paar dagen pats boem naar level 24 gegaan. Maar vanaf dat moment begon ik me gewoon te ergeren aan het spel. Erg jammer aangezien het echt een topper kon zijn geweest. (nu is het imho meer een leuk, maar matig spel).
8.0 zou ik nog wel redelijk vinden
Oh noes.. No more TreinTijden :(
Anoniem: 197066
Ik vind de game geen 8.0 waard.. niet zoals hij nu is. Er is weinig sfeer te bekennen, de engine is wel erg zwaar en log voor wat het produceert aan graphics, ik heb continu framedrops op vreemde momenten. Artifacts (zoals armor wat ineens er heel lelijk uitziet, samen met het hoofd), en andere grafische glitches zijn vrij frquent. Crashes heb ik persoonlijk nog niet gehad, maar wel over gehoord. Het geluid is matig te noemen, muziek niet noemenswaardig.
Wat wel goed gelukt is is het hack and slash aspect van de game, al had de skilltree wel beter gemocht. Ik hoop alleen dat ze wat meer echt unieke items in het spel stoppen.
Wat wel goed gelukt is is het hack and slash aspect van de game, al had de skilltree wel beter gemocht. Ik hoop alleen dat ze wat meer echt unieke items in het spel stoppen.
Ik vind de engine juist sterk? Het ziet er in elk geval strak uit en draait bij mij ook soepel op de hoogste instellingen terwijl ik genoeg andere games heb die ik flink lager moet instellen qua kwaliteit...Anoniem: 197066 schreef op maandag 19 november 2007 @ 14:55:
Ik vind de game geen 8.0 waard.. niet zoals hij nu is. Er is weinig sfeer te bekennen, de engine is wel erg zwaar en log voor wat het produceert aan graphics, ik heb continu framedrops op vreemde momenten.
Dat zou het voor mij inderdaad ook nog iets aantrekkelijker maken. Daarnaast zou het veel gebruiksvriendelijker moeten worden om samen levels te doen. Ik heb een guild gejoined maar regelmatig is er niemand om samen mee te spelen laat staan meer dan 2 andere spelers.Ik hoop alleen dat ze wat meer echt unieke items in het spel stoppen.
Is dit spel te vergelijken met Dark Messiah of Might and Magic ?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Dark Messiah heb ik nooit gespeeld en van might&magic heb je 2 versies dus welke bedoel je.justifire schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:03:
Nee niet echt, qua gameplay en graphics totaal verschillend.justifire schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:03:
Dark Messiah is een first person fps/rpg combinatie. Hellgate is een 3rd-person hack 'n' slash welke ook in 1st-person gespeeld kan worden.justifire schreef op maandag 19 november 2007 @ 20:03:
Vergelijk Dark Messiah met een spel als Bioshock en Hellgate met een spel als Diablo 2. Denk dat je dan meer in de buurt zit met je vergelijking
Het grootste verschil is dat Dark Messiah echt een verhaal heeft en dat Hellgate voornamelijk gaat om het mindless raggen van zoveel mogelijk monsters welke op je af worden gegooid
[ Voor 12% gewijzigd door Ryceck op 20-11-2007 08:50 ]
Morgen patch 0.5
General:
All players now have 24 character slots.
Fixed a known issue with the inventory user interface that caused the client to lock up.
Fixed a bug which caused the Mini-game to sometimes become stuck.
Added a /help command to provide assistance using available / commands.
Some new posters have been added to stations, so check them out!
Connection Issues:
Fixed known issues which sometimes caused players to be disconnected and receive an erroneous network error message.
Fixed an issue where some home routers would disconnect a user due to an inactive connection.
Fixed known bugs which sometimes disconnected players during multiplayer quests.
Fixed problems with NetLimiter 1.30 and some older versions of Norton Antivirus and McAfee Antivirus which would make the user entirely unable to connect to the game.
Chat:
Made several chat interface improvements and the text entry more intuitive.
Chat window is now open by default in multiplayer.
Fixed chat window closing when traveling between zones.
Fixed several cases where the chat window would obstruct other UI components.
Chat context (such as Party and Guild) is now more clearly defined in the text entry window, including a color-coded border.
Chat window is now more transparent.
Added /g command. This is equivalent to /gchat command (guild chat).
Whisper text now shows up on all chat tabs.
Whisper messages and admin announcements auto-open the chat panel.
Auto-switch to the appropriate tab (such as Party and Guild) if you type text to that channel and are not in a tab that shows the text.
PageUp/PageDown cycle through chat tabs when text entry is active.
Chat panel now auto-opens if you type text and press Enter while the panel is closed.
Chat text entry deactivates after entering text.
Chat panel no longer closes if you press Enter on a blank line.
Additional miscellaneous bug fixes.
Items:
Fixed known bugs that caused players to sometimes lose items.
Fixed a bug with the Nanoforge that caused it to inaccurately modify the stats of higher-quality items.
Fixed a bug that sometimes caused Unique items to drop without special properties. Old unique items that did not have special properties are not changed by this patch. We are looking into whether we can fix the old items, but we don’t currently have a solution.
Quests:
Fixed various known issues which prevented players from being able to continue interrupted side-quests.
Quest items should no longer remain in the player inventory after the associated quest has been completed. Players with old quest items (such as Train Parts) associated with quests they’ve already completed or no longer have should find these items removed upon logging in.
Fixed an issue that sometimes prevented players from receiving credit for killing the “5 Lies” in The Hellgate quest. Players should now be able to properly advance in this quest.
In order to obtain the Fawkes Force Five item, the player must have completed Stopping Some Guy quest and not have the ‘Blueprints of Fawkes Force Five’ or ‘Fawkes Force Five’ in their inventory or stash. If they completed the quest and don’t have the Blueprints or Fawkes Force Five, then it rewards them with a completed Fawkes Force Five.
Engineers:
Fixed known bugs which prevented Engineer Drones from saving properly.
PvP:
Fixed an incorrect modifier causing Special Effect Attack Strengths in PvP situations to be much higher than intended.
World Movement:
Fixed known issues which occasionally prevented characters from being able to load or switch instances.
Fixed several issues with players getting stuck in the world.
Fixed a bug causing players to become stuck at St. Pauls in Nightmare difficulty.
Portals to party members should now automatically close if the associated party member leaves the game.
Patch Notes Disclaimer: We make every effort to include all upcoming changes in our patch notes, but please be aware that occasionally changes are unintentionally omitted.
General:
All players now have 24 character slots.
Fixed a known issue with the inventory user interface that caused the client to lock up.
Fixed a bug which caused the Mini-game to sometimes become stuck.
Added a /help command to provide assistance using available / commands.
Some new posters have been added to stations, so check them out!
Connection Issues:
Fixed known issues which sometimes caused players to be disconnected and receive an erroneous network error message.
Fixed an issue where some home routers would disconnect a user due to an inactive connection.
Fixed known bugs which sometimes disconnected players during multiplayer quests.
Fixed problems with NetLimiter 1.30 and some older versions of Norton Antivirus and McAfee Antivirus which would make the user entirely unable to connect to the game.
Chat:
Made several chat interface improvements and the text entry more intuitive.
Chat window is now open by default in multiplayer.
Fixed chat window closing when traveling between zones.
Fixed several cases where the chat window would obstruct other UI components.
Chat context (such as Party and Guild) is now more clearly defined in the text entry window, including a color-coded border.
Chat window is now more transparent.
Added /g command. This is equivalent to /gchat command (guild chat).
Whisper text now shows up on all chat tabs.
Whisper messages and admin announcements auto-open the chat panel.
Auto-switch to the appropriate tab (such as Party and Guild) if you type text to that channel and are not in a tab that shows the text.
PageUp/PageDown cycle through chat tabs when text entry is active.
Chat panel now auto-opens if you type text and press Enter while the panel is closed.
Chat text entry deactivates after entering text.
Chat panel no longer closes if you press Enter on a blank line.
Additional miscellaneous bug fixes.
Items:
Fixed known bugs that caused players to sometimes lose items.
Fixed a bug with the Nanoforge that caused it to inaccurately modify the stats of higher-quality items.
Fixed a bug that sometimes caused Unique items to drop without special properties. Old unique items that did not have special properties are not changed by this patch. We are looking into whether we can fix the old items, but we don’t currently have a solution.
Quests:
Fixed various known issues which prevented players from being able to continue interrupted side-quests.
Quest items should no longer remain in the player inventory after the associated quest has been completed. Players with old quest items (such as Train Parts) associated with quests they’ve already completed or no longer have should find these items removed upon logging in.
Fixed an issue that sometimes prevented players from receiving credit for killing the “5 Lies” in The Hellgate quest. Players should now be able to properly advance in this quest.
In order to obtain the Fawkes Force Five item, the player must have completed Stopping Some Guy quest and not have the ‘Blueprints of Fawkes Force Five’ or ‘Fawkes Force Five’ in their inventory or stash. If they completed the quest and don’t have the Blueprints or Fawkes Force Five, then it rewards them with a completed Fawkes Force Five.
Engineers:
Fixed known bugs which prevented Engineer Drones from saving properly.
PvP:
Fixed an incorrect modifier causing Special Effect Attack Strengths in PvP situations to be much higher than intended.
World Movement:
Fixed known issues which occasionally prevented characters from being able to load or switch instances.
Fixed several issues with players getting stuck in the world.
Fixed a bug causing players to become stuck at St. Pauls in Nightmare difficulty.
Portals to party members should now automatically close if the associated party member leaves the game.
Patch Notes Disclaimer: We make every effort to include all upcoming changes in our patch notes, but please be aware that occasionally changes are unintentionally omitted.
Ik zie jammer genoeg nog niks over onzichtbare medespelers, hopen dat ze dat ook snel oplossen.
Yay, weer een reden minder om een abo te nemen. Blijft weinig over zo...All players now have 24 character slots.
[ Voor 10% gewijzigd door Bosmonster op 20-11-2007 12:42 ]
Anoniem: 82860
Kan iemand eens een screenshotje posten van een 40+ char? Ik neem aan dat die er inmiddels zijn? Ik kan zelf voorlopig niet spelen en wil toch graag even zien hoe chars er uit zien op hogere levels.
Op de fora staat het volgende hierover:XtrmEend schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 12:39:
Ik zie jammer genoeg nog niks over onzichtbare medespelers, hopen dat ze dat ook snel oplossen.
Ofwel ze weten het; ze zijn er aan bezig maar ze waren te laat met een fix voor deze patchronde.We wanted to offer a quick note on the Invisible Party Members bug. We have good news and future good news. The good news is that we have identified why this is happening and have a couple of solutions for the problem. Unfortunately we made our discovery too late to include any fixes in this patch, so the future good news is that we’ll be addressing this issue in our next patch.
Waarschijnlijk zal dit dus opgelost gaan worden ofwel in een hotfix volgende week of in de grote december-patch welke al eerder aangekondigd is.
Vergeet verder niet dat Dark Messiah er grafisch zo'n 200% beter uitziet en niet crashed om de 10 minuten zoals hellgate.Ryceck schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 08:49:
[...]
Dark Messiah is een first person fps/rpg combinatie. Hellgate is een 3rd-person hack 'n' slash welke ook in 1st-person gespeeld kan worden.
Vergelijk Dark Messiah met een spel als Bioshock en Hellgate met een spel als Diablo 2. Denk dat je dan meer in de buurt zit met je vergelijking
Het grootste verschil is dat Dark Messiah echt een verhaal heeft en dat Hellgate voornamelijk gaat om het mindless raggen van zoveel mogelijk monsters welke op je af worden gegooid
Grafisch hier ziet Hellgate er goed uit hoor (1280 alles high) dus zie het probleem niet zo. Het is geen Crysis maar het is zeer zeker ook niet slecht.Darth Malak schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:31:
[...]
Vergeet verder niet dat Dark Messiah er grafisch zo'n 200% beter uitziet en niet crashed om de 10 minuten zoals hellgate.
En dat crashen om de 10min valt ook wel mee... Zit hier @ Vista x64 en heb eigenlijk maar heel sporadisch een crash. Ik zeg niet dat het nooit crashed (weet wel beter) maar om nu pre definitie te beweren dat het constant crashed is ook overdreven.
Owja; en de tip van de dag voor gefrustreerde HGL-spelers: uninstall het spel en ga iets spelen dan wat je wel leuk vindt; scheelt jou irritatie en ons garbage om doorheen te lezen
Anoniem: 211676
Hmzz... begin steeds meer in te zien dat mn subscription beetje onzin is
. Heeft iemand een lijstje waar PRECIES op staat wat het nu al extra bied?
Weet iemand waar ik moet wezen voor het sluiten van de Oracle ?
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Anoniem: 117217
Volgens mij is de strategie van Flagship Studio's nu om zovéél mogelijk volk aan het spelen te krijgen en houden totdat de game stabiel is. Dit doen ze door redelijk wat features beschikbaar te maken voor iedereen. Als dat gelukt is, dan zullen ze content beginnen uitbregen voor subscribers only. (zoals stonehenge in december). Mensen die het spel goed vinden en de item koorts wat te pakken hebben zullen dan wel subscriben.
Anyway... dat denk ik tenminste.
Anyway... dat denk ik tenminste.
Bij mij crashed hellgate in ieder geval onder vista ultimate x64 gemiddeld 5x per 2 uur en in ieder geval ALTIJD wanneer ik probeer te spelen. Gebeurt vaak als ik bij een merchant iets in mijn inventory probeer te veranderen (heb wel iets gelezen dat dit een bekende bug is) en verder soms wanneer het vrij druk is tijdens een gevecht.
Verder is het onder dx10 vrijwel onmogelijk te spelen omdat dan de crashes nog eens 2x zovaak voorkomen. Onder dx9 worden ze iets beperkt lijkt het maar draait de game zeker in levels met vuur aanzienlijk minder. Dx10 lijkt hier wat beter mee om te gaan.
Verder is het onder dx10 vrijwel onmogelijk te spelen omdat dan de crashes nog eens 2x zovaak voorkomen. Onder dx9 worden ze iets beperkt lijkt het maar draait de game zeker in levels met vuur aanzienlijk minder. Dx10 lijkt hier wat beter mee om te gaan.
en ik heb 0,0 crashes gehad tot nu toe, en speel het toch al sinds de release. goh.Darth Malak schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 17:55:
Bij mij crashed hellgate in ieder geval onder vista ultimate x64 gemiddeld 5x per 2 uur en in ieder geval ALTIJD wanneer ik probeer te spelen. Gebeurt vaak als ik bij een merchant iets in mijn inventory probeer te veranderen (heb wel iets gelezen dat dit een bekende bug is) en verder soms wanneer het vrij druk is tijdens een gevecht.
weet je wat voor jou de oplossing is? een ander spel spelen, en niet hiermee gefrustreerd raken, en bij anderen in dit topic het bloed onder de nagels vandaan halen.
tsja, je hebt er voor betaald (neem ik aan), en dan kan je verwachten dat het zou moeten werken. bij jou nu nog niet. wacht de patches af, en probeer het dan opnieuw. je kan er nu toch niks aan veranderen, en anderen op de zenuwen werken (zoals duidelijk is in dit topic) schiet je ook niks mee op.
Korras, je kunt het niet laten volgens mij heh... hopelijk komt een mod je snel genoeg erop wijzen on-topic te blijven? Zie je mij jou ergens aanvallen hier? Die andere gasten zijn al op hun vingers getikt, hou jij je er dan gewoon buiten en blijf on-topic... Okay dude!
De enige die hier iemand het bloed onder de nagels vandaan haalt ben jij met dit soort persoonlijke opmerkingen. Als je het als fanboy niet kunt hebben dat er objectief kritiek geleverd wordt op iets dan moet je gewoon maar een eigen forum ofzo opzetten. Kun jij precies bepalen wat je wel en niet toelaat, okay knul?!!
De enige die hier iemand het bloed onder de nagels vandaan haalt ben jij met dit soort persoonlijke opmerkingen. Als je het als fanboy niet kunt hebben dat er objectief kritiek geleverd wordt op iets dan moet je gewoon maar een eigen forum ofzo opzetten. Kun jij precies bepalen wat je wel en niet toelaat, okay knul?!!
[ Voor 37% gewijzigd door Darth Malak op 20-11-2007 19:24 ]
volgens mij snapte je mijn toon niet helemaal. ik probeer je oprecht het advies te geven het te laten rusten, en je er niet al te druk over te maken. als dat fan-boy gedrag is, dan mag je me toch wel 's uitleggen hoe. ik dacht dat dat te maken hebben met aangeven dat iets perfect is. naar mijn weten deed ik dat toch echt niet.Darth Malak schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 19:22:
Korras, je kunt het niet laten volgens mij heh... hopelijk komt een mod je snel genoeg erop wijzen on-topic te blijven? Zie je mij jou ergens aanvallen hier? Die andere gasten zijn al op hun vingers getikt, hou jij je er dan gewoon buiten en blijf on-topic... Okay dude!
overigens, ik stel het niet op prijs om denigrerend aangesproken te worden, met dingen als 'knul' en 'dude'.
nogmaals: het was geen aanval. het was advies.
Kap eens met dat plaatje

[ Voor 93% gewijzigd door Anoniem: 12316 op 20-11-2007 20:20 ]
Ik denk dat jij degene bent die het gewoon niet kan laten, je komt nogal geirriteerd over. Wat je ook kan doen is het gewoon negeren, zelfde geld voor hellgate als het zo vaak crashed, wacht je toch gewoon tot er wat patches uitzijn, iedereen blij...Darth Malak schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 19:22:
---------------------
Verder ontopic, Ik krijg het maar niet voor elkaar om met mijn nu level 26 Evoker die 5 Lies te killen, misschien ben ik wat laag level maar dat denk ik niet aangezien ik niet eens in de buurt kom van succes, verder een Guardian gestart, nu level 12, zeer vermakelijk. Spel is ondertussen 1x gecrashed, in ongeveer 40+ uur die ik er aan heb besteed.
ob·jec·tief2 (bn.)Darth Malak schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 19:22:
1 zich bepalend tot de feiten, niet beïnvloed door eigen gevoel of door vooroordelen
okay mr. know-it-all?
Volg anders mijn advies uit het vorige topic ff op
Heb hier ook een Guardian, lvl 14 ondertussen (ook lvl 27 Marksman). Dit gaat itt. mijn Marksman heel wat beter, moet niet elke seconde health pots hebben. Maar ik merk wel, op weg naar Temple Station, dat ik meer en meer nodig heb ervan. Ben benieuwd tegen lvl 20. Al een hele tijd geen unique items meer gevonden tevens. Wel massa's legendaries enzo.
Iemand die mij even kan helpen??? Ik zit stuck op de missie Omnia Omnibus, ik moet 9 plague zombies slopen maar kan er nooit meer dan 8 vinden in dat lvl soms maar 4/5.... en tegen de tijd dat ik ergens anders ben geweest en dan weer terug crasht het spel. heel fijn
... heb iig uit frustratie wel mn subscription maar even stop gezet.
Iemand die zin heeft om mee te gamen. Mijn guild heet Omegasun (lekker orgineel ja) nog 2 weekjes totdat subscription stopt.... Speel vooral met Roksy en ben nu ook maar bezig met nieuw manneke Natuhr
Iemand die zin heeft om mee te gamen. Mijn guild heet Omegasun (lekker orgineel ja) nog 2 weekjes totdat subscription stopt.... Speel vooral met Roksy en ben nu ook maar bezig met nieuw manneke Natuhr
[ Voor 4% gewijzigd door Anoniem: 211676 op 21-11-2007 01:04 ]
IS er een manier om die mission van THE WALL over te slaan.
wat een irritant rotstuk zeg:(
Heb het nu al 100 keer geprobeerd maar het lukt me gewon niet.
( dat level dat je een soort van RTS moet spelen
)
( dat level dat je een soort van RTS moet spelen
Systeem: Ryzen 7 7800X3D,RTX 4070Ti ,64GB,ASUS TUF GAMING X670E , Windows 11 Pro 64bits
Hallo allemaal,
ook maar ff hellgate gaan spelen. opzich wel een aardig spel.
nu een level 13 blademaster. Heeft iemand nog tips?
heb naar de skilltree gekeken en daar heb ik een vraag over
http://hellgate.ingame.de...a138a00050100001000000010
Bij sword of justice staat nu dat, hoe meer punten je erin stopt hoe slapper de attack wordt? ik kan dit niet helemaal volgen. Waarom zou ik hier meer punten in stoppen als de dmg toch minder wordt?
en surge of restoration, moet ik deze nog activeren of gaat deze automatisch aan als ik begin om mobs te killen? Als ik hem op de hotbar zet en gebruik komt er namelijk gewoon een normale attack uit en kan ik nergens zien of er iets getriggered wordt
ook maar ff hellgate gaan spelen. opzich wel een aardig spel.
nu een level 13 blademaster. Heeft iemand nog tips?
heb naar de skilltree gekeken en daar heb ik een vraag over
http://hellgate.ingame.de...a138a00050100001000000010
Bij sword of justice staat nu dat, hoe meer punten je erin stopt hoe slapper de attack wordt? ik kan dit niet helemaal volgen. Waarom zou ik hier meer punten in stoppen als de dmg toch minder wordt?
en surge of restoration, moet ik deze nog activeren of gaat deze automatisch aan als ik begin om mobs te killen? Als ik hem op de hotbar zet en gebruik komt er namelijk gewoon een normale attack uit en kan ik nergens zien of er iets getriggered wordt
We've got simultaneous epidemics of obesity and starvation
Dat is een vervelende bug waar ik ook regelmatig last van heb. Die zombies-quest waar jij het over hebt, heb ik ook nog niet afgekregen. Volgens mij komt het doordat je niet direct zelf de kill maakt, en daardoor de counter niet omhoog gaat. Als je bijvoorbeeld een zombie killed via het opblazen van een paar tonnen dan is je quest mislukt. Helaas krijg je alle opvolg-quests ook niet meer. Gelukkig kun je wel gewoon verder door het spel.Anoniem: 211676 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 01:04:
Iemand die mij even kan helpen??? Ik zit stuck op de missie Omnia Omnibus, ik moet 9 plague zombies slopen maar kan er nooit meer dan 8 vinden in dat lvl soms maar 4/5....
Wat vinden jullie eigenlijk van het ontbreken van set-itams (of moet je daar gesubscribed voor zijn?)? Ik weet, het is nogal een Diablo II-dingetje, maar ik mis het wel hoor, zeker zo in het begin. Groene en blauwe items zijn zelden interessant, uniques heb ik helaas nog niet gevonden (toch al lvl 28, en 280 luck).
Probeer die grootste "demon" in beeld te krijgen en een bom op zijn kop laten vallen. 1 of 2 is genoeg en dan fikt hij gewoon af.ravw schreef op woensdag 21 november 2007 @ 02:41:
( dat level dat je een soort van RTS moet spelen)
Set items zitten nog niet in de game. Zijn ze mee bezig geloof ik en dat zijn de "4 star" items.Anoniem: 239216 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 08:20:
[...]
Wat vinden jullie eigenlijk van het ontbreken van set-itams (of moet je daar gesubscribed voor zijn?)? Ik weet, het is nogal een Diablo II-dingetje, maar ik mis het wel hoor, zeker zo in het begin. Groene en blauwe items zijn zelden interessant, uniques heb ik helaas nog niet gevonden (toch al lvl 28, en 280 luck).
[ Voor 36% gewijzigd door Muppet op 21-11-2007 08:24 ]
Sommigen hier vinden het juist een welkome afwisseling van het hack 'n' slash-gedeelte, maar ik sluit me helemaal bij jou aanravw schreef op woensdag 21 november 2007 @ 02:41:
Ah, okidoki, dat kan leuk wordenMuppet schreef op woensdag 21 november 2007 @ 08:21:
Set items zitten nog niet in de game. Zijn ze mee bezig geloof ik en dat zijn de "4 star" items.
Hoe ver ben jij nu Muppet?
ik kan niet zeggen dat luck items echt van invloed zijn in dit spel.
ik speel dit spel coop met een vriend en hij loopt rond met 400+ luck terwijl ik zelf 30 luck heb.
toch heb ik al zeker het dubbele aantal legendaries/epics gevonden van hem (level 27 nu)
natuurlijk is luck gewoon maar een % kans erbij en heb ik van nature meer geluk als hem maar ik vind het gewoon een beetje een overrated stat atm
ik speel dit spel coop met een vriend en hij loopt rond met 400+ luck terwijl ik zelf 30 luck heb.
toch heb ik al zeker het dubbele aantal legendaries/epics gevonden van hem (level 27 nu)
natuurlijk is luck gewoon maar een % kans erbij en heb ik van nature meer geluk als hem maar ik vind het gewoon een beetje een overrated stat atm
Anoniem: 14383
Nou.... je kan toch niet ontkennen dat HGL er wel érg basic uitziet hoor. Ik heb ook alles op high staan en ik krijg niet het gevoel dat ik een spel zit te spelen wat recent is uitgekomen.Ryceck schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:51:
[...]
Grafisch hier ziet Hellgate er goed uit hoor (1280 alles high) dus zie het probleem niet zo. Het is geen Crysis maar het is zeer zeker ook niet slecht.
En dat crashen om de 10min valt ook wel mee... Zit hier @ Vista x64 en heb eigenlijk maar heel sporadisch een crash. Ik zeg niet dat het nooit crashed (weet wel beter) maar om nu pre definitie te beweren dat het constant crashed is ook overdreven.
Verder vind ik het wel érg verslavend en het schiet echt lekker weg. Ik ben nu lvl 17 en heb nog geen enkele crash gehad.
Ik ben lvl 31 nu geloof ik ben net begonnen in Nightmare.Anoniem: 239216 schreef op woensdag 21 november 2007 @ 08:25:
[...]
Ah, okidoki, dat kan leuk worden
Hoe ver ben jij nu Muppet?
Enige error die ik ben tegen gekomen is een out of memory error gevolgd door een bureaubladje...voor 't eerst in anderhalf jaar dattik 2gig 100% vol weet te krijgen met 1 game...ik vraag me ook af wat de invloed is van EA op 't spel zelf of dat ze alleen als uitgever dienen...Anoniem: 211676 schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 16:25:
ZekerZoals gewoonlijk leuke game gemaakt met EA alleen werkt hij nooit fatsoenlijk... vroeger schold ik altijd op pc 'vergaller' The Sims maar crash Hellgate doet er niet veel voor onder... Jammer wel een leuke game (voor zolang het werkt....
Moet wel zeggen dat alles een beetje trial&error is...je moet op alles klikken, meppen rammen etc etc. Wil je weten wat 't is of doet..kan ook zijn omdat ik geen manual heb...
Heh...heb gisteraaf een paar duizend palladium in zo'n augmenter gedonderd...hebbik 't verkeerde zwaard opgewaardeerd(twee zwaarden die op elkaar leken, alleen was de ene level 7 en de ander level 4 ofzo)WooK schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 15:28:

Vervolgens verkoop je zo'n ding voor 300 palladium
Is 't trouwens aan te bevelen om te gaan voor de rare&legendary augmentations en je wapen op te forgen met je level mee, of moet je wachten tot je ergens een legendary wapen/schil kan oppikken en dan die opwaarderen? Heb namelijk een aardige zak geld gestoken in 1 enhanced wapen dat(voor mijn level) aardig wat dmg doet, maar wat als ik strax een béter wapen vindt?
En is 't mogelijk om mods uit een wapen te halen? Had zo'n schidl voorzien van wat relics, en bij ;t verkopen werd er gevraagd of ik idd meerdere items wilde verkopen, maar ik krijg die relics er op geen mogelijke manier uit?
omg...en ik maar braaf op en neer lopenAnoniem: 183324 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 19:05:
* de relocation devices. Als je deze gebruikt kom je terug op het laatste bezochte station, maar dan verschijn je op dat platform. Als je daar afloopt een terugkijkt, zie je zo'n lichtstraal en iets van "PRD: <station naam>". Als je hier naar binnen loopt, ga je terug waar je vandaan kwam. Handig als je even wat loot kwijt wil, snel opgelapt wilt worden bij de dokter en zo, en dan maar terug naar het gevecht.

[ Voor 13% gewijzigd door Rey Nemaattori op 21-11-2007 09:36 ]
Speks:The Hexagon Iks Twee Servertje
"When everything is allright,there is nothing left."Rey_Nemaattori
Heb ik gisteren gedaan met mijn inmiddels lvl 15 Evoker. Ik werd er ook moe van, toen zag ik dat de toetsen 1 t/m 4 een speciale functie had gekregen. Mijn strategie was langzaam naar binnen te gaan, een paar airstrikes gooien, eerst de zombie leiders weg te halen, en als het beetje opgeruimd is de attack functie op de big bad gozer gooien om je mannetjes gelijk aan te laten vallen.ravw schreef op woensdag 21 november 2007 @ 02:41:
Ik heb ook een paar vragen. Heeft trouwens iemand tips voor een melee strategie voor de Evoker? Alles wat hij doet werkt perfect op afstand, maar soms ontkom je niet om vlak naast je vijand te staan (helemaal met die Corruptors in Mind of 314). Ik gebruikt zo'n hydra gun, en dat werkt meestal wel goed, maar volgens mij kan het beter. Ik ben bang dat ik in hoger levels hij het gewoon niet gaat redden.
Nog een vraagje - als ik bepaalde wapens willen upgraden in de Nanoforge, zegt hij dat ik onvoldoende ervaring heb in sommimge gevallen. Hoe weet je op welke level/experience points je nodig hebt om het wel te doen?
Tip vand e dag: verkoop niets! Het is beter om alles te slopen (rechtmuisknop en dan dat schroefje) omdat dit de enige manier is om aan scrap-materials te komen. Deze materials heb je weer nodig in de Nanoforge en voor het maken van de items bij die 2e seller.Rey Nemaattori schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:31:
Heh...heb gisteraaf een paar duizend palladium in zo'n augmenter gedonderd...hebbik 't verkeerde zwaard opgewaardeerd(twee zwaarden die op elkaar leken, alleen was de ene level 7 en de ander level 4 ofzo)Wel cool, zoals fire_damage en 8% kans op een een ring van energiepijltjes die alles beneden lvl3 in een keer neer maait ^_^
Vervolgens verkoop je zo'n ding voor 300 palladium![]()
Is 't trouwens aan te bevelen om te gaan voor de rare&legendary augmentations en je wapen op te forgen met je level mee, of moet je wachten tot je ergens een legendary wapen/schil kan oppikken en dan die opwaarderen? Heb namelijk een aardige zak geld gestoken in 1 enhanced wapen dat(voor mijn level) aardig wat dmg doet, maar wat als ik strax een béter wapen vindt?
Ikzelf decompose alle items die ik krijg en pleur dit terug in de Nano-forge. Werkt naar mijn mening beter dan de augmenter. Ga zelf pas geld erin gooien als ik @ lvl25 ofzo een dik wapen heb waar je minimaal 10 lvls mee doorkan. Het is ook zo dat op hogere levels (en bij betere wapens) de kosten hoger worden dus je kan beter sparen voor een brute upgrade op een bruut wapen
Staan altijd 3 apparaten bij zo'n seller: een Nanoforge, Augmentrix 3000 en een De-modificator ofzo. De laatste kan je tegen betaling al je mods (fuels, ammo etc) uit een wapen halenEn is 't mogelijk om mods uit een wapen te halen? Had zo'n schidl voorzien van wat relics, en bij ;t verkopen werd er gevraagd of ik idd meerdere items wilde verkopen, maar ik krijg die relics er op geen mogelijke manier uit?
aaargh halve nacht die Omnia Omnibus missie geprobeerd, ik krijg er niet meer dan 8 gekilled ik kill er soms wel meer maar dan telt dat stomme spel het niet.... grrr ik word er krankjorem van.
Het crashen is eigenlijk minder irritant dan de bugs. Voorbeeld gisteren moest ik die hellrifts zoeken. Ik heb het hele lvl afgezocht kon niets meer vinden niet gehaald. Spel crashed na 1,5 uur. Kom ik weer in het dorp issie wel grijs.
Zelfde onzin geintje 'forbidden entry' gewoon binnengaan. Kan zo nog wel ff doorgaan. Mara blijft verslavend spelletje vind het hakken echt wel lachen
Het crashen is eigenlijk minder irritant dan de bugs. Voorbeeld gisteren moest ik die hellrifts zoeken. Ik heb het hele lvl afgezocht kon niets meer vinden niet gehaald. Spel crashed na 1,5 uur. Kom ik weer in het dorp issie wel grijs.
Zelfde onzin geintje 'forbidden entry' gewoon binnengaan. Kan zo nog wel ff doorgaan. Mara blijft verslavend spelletje vind het hakken echt wel lachen