Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
beste mensen hier. ik had een paar vraagjes over de Meizu player die ik vandaag binnen heb gehad. ik krijg het namelijk niet voor elkaar om songteksten op de player te zetten die syngroon meelopen, het lukt me niet om filmpjes af te laten spelen die ik vanaf mijn pc op de player zet en de volgorde van nummers in de afspeellijsten klopt niet met de volgorde waarop ze normaal op een album staan. als iemand hier mij zou kunnen helpen zou dat erg fijn zijn/
bij voorbaat dank

• Theo
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 22-11 23:04

Theo

moederbord

7400 Wp op het dak

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
^^ Invulling en behandeling Grote Topics aangepast - gevolg PMD

Wat er met de songteksten mis is weet ik niet, misschien kun je daar iets meer info over geven? Over de video.. je vermeldt niet wat de specs zijn van de videos die je er op probeert te zetten. Wellicht is converteren nog nodig. Zie ook Video coderen voor je PMD: Tips en trucs of probeer Batman eens (zie voor meer informatie het topic wat theodouma aanhaalt).
De volgorde van de nummers zal wel komen doordat de speler naar de tags kijkt.

Edit: Welkom op GoT trouwens :w

[ Voor 3% gewijzigd door RoD op 07-11-2007 21:34 ]

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor de tips, het is al opgelost door de aardige mensen op meizu.com

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Zou je ook willen vermelden hoe je het dan opgelost hebt? Dat is wel zo handig voor de mensen die de zoekfunctie gebruiken en op dit topic stuiten :)

Verwijderd

Topicstarter
de filmpjes doen het nu omdat ze geconverteerd zijn met bijgeleverde software, ik dacht dat dat niet nodig zou zijn omdat het al een AVI formaat was maar blijkbaar moesten ze toch geconverteerd worden.

de songteksten moesten op de player gezet worden met dezelfde bestandsnaam als het nummer met als uitgang .lrc

en de muziek word nu op de goede volgorde afgespeeld doordat iets in de naam ervan verandert is, ik weet niet precies wat ik heb het zelf niet gedaan XD

weet iemand hier trouwens waar ik een gewone oplader kan bestellen voor de meizu? die dus gewoon in het stopcontact kan... ik hoorde wel dingen dat je ook opladers van andere apparaten kan gebruiken maar ik heb die toch liever van meizu, om het compleet te houden zeg maar.
Pagina: 1