Het Playstation 3 ervaringen topic - Deel 13 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste
Acties:
  • 13.110 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 02:56:
Trouwens ik las hier iets over dat CoD4 op de Ps3 wel op 1080P gerendered wordt, dat is dus niet waar.

Geen van beide versies ( 360 of Ps3 ) draaien native op 1080P.
Waar heb je precies gelezen ??

Nieuws: Call of Duty 4 met 1080p en splitscreen
Door Roderick op 31-10-2007 om 18:14 Bron: AVSforum

Na Call of Duty 2 kreeg Infinity Ward een opdracht: vernieuwing brengen in de Call of Duty serie. Terwijl Treyarch Call of Duty 3 afwerkte, bedacht Infinity Call of Duty 4 voor de PC, de PS3 en de Xbox 360. Hiernaast bestaat er ook een DS versie. De game komt op 9 november uit.

Vandaag leren we via Tecnomic NL dat de PS3 versie van Call of Duty 4 1080p ondersteunt. De Xbox 360 versie doet dit automatisch via de scaling chip in dat systeem. Verder is het mogelijk om met vier man in splitscreen de multiplayer te spelen. Ook lijkt het erop dat er met vier man dan online gegaan kan worden om het allemaal nog spectaculairder te maken in één van de 16player of zelfs 18player matches.

Afbeeldingslocatie: http://i94.photobucket.com/albums/l97/adams828/DSC03082copy.jpg

Als je goed kijkt zie je Supported HD video output: 720p 1080i 1080p (aan de rechter kant)

Call of Duty 4 REVIEW!!!

[ Voor 67% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 04:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Nut
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 19-04 03:32
PS3 eergister besteld en zal van de week binnenkomen (kheb de 60gb versie besteld aangezien ze niet meer worden geleverd in de winkels) en voor 100euro meer 2games een controller grotere HD en usb en cardreader port ;o

voorlopig nog ff gamen op een 4:3 Oud philips tv achja HD gamen moet nog heel eventjes op zich wachten. Misschien verkeerd topic daarvoor maar enig idee wat een goed HD scherm is (rond 80cm) en zo goedkoop mogenlijk natuurlijk:P

btw ze waren iig niet meer in Den Bosch verkrijgbaar bij intertoys en bartsmit... Ik heb um gewoon op bartsmit.nl besteld daar hebben ze um nog

trouwens was het opvallend dat ze alleen 40gb versies verkopen en aangeven dat ze spellen van de playstation 2 ook kunnen afspelen

[ Voor 24% gewijzigd door P-Nut op 06-11-2007 04:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:41
Hoe is de spelervaring met een FPS spel op een PS3? Is het speelbaar net zoals op een PC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:33

Sandyman538

SandstorM [148839]

Brakius schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 06:59:
Hoe is de spelervaring met een FPS spel op een PS3? Is het speelbaar net zoals op een PC?
Nee, het is totaal anders. Je hebt namelijk geen keyboard en muis, maar een controller, en het is totaal niet speelbaar, daarom spelen hele volksstammen R:FOM, RB6, zo meteen CoD 4 etc. etc. Sorry van mijn redelijk cynische ondertoon, maar komop... Dit zijn toch geen vragen? 8)7

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brakius
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 13:41
In dit topic hebben jullie het slechts over koeler, minder geluid, goedkoper bij Bartsmit, wow dit wow dat, terwijl ik niets lees over speelbaarheid, spelervaring. En antwoord op jouw vraag "dit zijn toch geen vragen?" ja hoor, het eindigt met een ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2S
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 15:32

S2S

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 04:07:
[...]

Waar heb je precies gelezen ??

Nieuws: Call of Duty 4 met 1080p en splitscreen
Door Roderick op 31-10-2007 om 18:14 Bron: AVSforum

Na Call of Duty 2 kreeg Infinity Ward een opdracht: vernieuwing brengen in de Call of Duty serie. Terwijl Treyarch Call of Duty 3 afwerkte, bedacht Infinity Call of Duty 4 voor de PC, de PS3 en de Xbox 360. Hiernaast bestaat er ook een DS versie. De game komt op 9 november uit.

Vandaag leren we via Tecnomic NL dat de PS3 versie van Call of Duty 4 1080p ondersteunt. De Xbox 360 versie doet dit automatisch via de scaling chip in dat systeem. Verder is het mogelijk om met vier man in splitscreen de multiplayer te spelen. Ook lijkt het erop dat er met vier man dan online gegaan kan worden om het allemaal nog spectaculairder te maken in één van de 16player of zelfs 18player matches.

[afbeelding]

Als je goed kijkt zie je Supported HD video output: 720p 1080i 1080p (aan de rechter kant)

Call of Duty 4 REVIEW!!!
toon volledige bericht
PS3 versie is ook native 720p en 1080p scaled, zelfde als X360 alleen X360 doet het hardwarematig en PS3 via software.

2 MT 5.12 KWh (v 151) , Shelly Pro EM CT-63, HW-P1, 1 fase. 12 x 340 WP Solar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:33

Sandyman538

SandstorM [148839]

Brakius schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 07:11:
In dit topic hebben jullie het slechts over koeler, minder geluid, goedkoper bij Bartsmit, wow dit wow dat, terwijl ik niets lees over speelbaarheid, spelervaring. En antwoord op jouw vraag "dit zijn toch geen vragen?" ja hoor, het eindigt met een ?
Jij vraagt of het speelbaar is zoals op de PC. Mijn antwoord staat gewoon in mijn post en is neen. Je hebt namelijk geen toetsenbord en muis. Dat is toch niet meer dan logisch?

Mijn spelervaring is super, ik geniet er elke dag van, maar dat kan bij mensen die zo verstokt achter hun pc zitten wel anders zijn. Ik schiet zo nu en dan ook nog wel een rondje battlefield of bioshock op de pc, maar vind consolegamen toch ook leuk.

En over dat het van jou geen vraag was bedoelde ik meer, hier kun je geen eenduidig antwoord op geven. En niet alle zinnen die eindigen met een vraagteken kun je kwalificeren als een goede vraag.

Verder ben ik het wel met je eens dat die onzin die de hele tijd terug komt over het 'lawaai' van de PS3, bart smit, aanbiedingen, 'ik koop hem als hij onder de 200 euro is' etc. etc. Voor mij in principe ook niks toevoegen aan dit topic, wat in principe toch over de PS3 zelf hoort te gaan.
S2S schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 07:22:
[...]

PS3 versie is ook native 720p en 1080p scaled, zelfde als X360 alleen X360 doet het hardwarematig en PS3 via software.
Als je hier zo stellig in bent, dan zie ik er wel graag een bron of iets dergelijks bij. :)

[ Voor 11% gewijzigd door Sandyman538 op 06-11-2007 07:48 ]

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 15:47
Sandyman538 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 07:47:
[...]

Verder ben ik het wel met je eens dat die onzin die de hele tijd terug komt over het 'lawaai' van de PS3, bart smit, aanbiedingen, 'ik koop hem als hij onder de 200 euro is' etc. etc. Voor mij in principe ook niks toevoegen aan dit topic, wat in principe toch over de PS3 zelf hoort te gaan.

[...]
Als je in een "Playstation3 ervaringen" topic al niet meer mag vragen of het toestel stil is of niet dan vraag ik me af waar je dat wel nog mag doen. Ik vind het maar normaal dat mensen daar naar informeren bij zo'n aankoop, toch zeker als je overal leest dat er verschil zou zijn tussen de twee modellen.
Nu, ik ga me er verder niet druk over maken, over een dik uur sta ik bij Bart Smit achter mijn PS3 _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zerokill
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 09-07 21:46
botech schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 07:57:
[...]

Als je in een "Playstation3 ervaringen" topic al niet meer mag vragen of het toestel stil is of niet dan vraag ik me af waar je dat wel nog mag doen. Ik vind het maar normaal dat mensen daar naar informeren bij zo'n aankoop, toch zeker als je overal leest dat er verschil zou zijn tussen de twee modellen.
Nu, ik ga me er verder niet druk over maken, over een dik uur sta ik bij Bart Smit achter mijn PS3 _/-\o_
ja maar het gaat nou eenmaal wel iriteren als het in de afgelopen topics over niets anders is gegaan dan hoeveel geluid en warmte hij produceert. Al die vragen mag je best stellen, lees aub alleen eerst even de topic start of google even. Als er echt iets is waar je niet uitkomt tuurlijk maar de helft van de vragen die worden gesteld staan gewoon in de topicstart en over het algemeen is het zo dat de rest van de vragen te googlen zijn.

back ontopic: Net even de review van CoD4 gekeken en dat spel ziet er echt geweldig uit :). Eindelijk een spel dat op 360 EN ps3 goed draait. Vrijdag as toch maar even mn portemonee opentrekken hiervoor :)

jammer dat bartsmit zijn uitverkoop 6 nov houdt ipv 9 november wanneer dit spel uitkomt :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zerokill schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 08:03:
[...]

ja maar het gaat nou eenmaal wel iriteren als het in de afgelopen topics over niets anders is gegaan dan hoeveel geluid en warmte hij produceert. Al die vragen mag je best stellen, lees aub alleen eerst even de topic start of google even. Als er echt iets is waar je niet uitkomt tuurlijk maar de helft van de vragen die worden gesteld staan gewoon in de topicstart en over het algemeen is het zo dat de rest van de vragen te googlen zijn.

back ontopic: Net even de review van CoD4 gekeken en dat spel ziet er echt geweldig uit :). Eindelijk een spel dat op 360 EN ps3 goed draait. Vrijdag as toch maar even mn portemonee opentrekken hiervoor :)

jammer dat bartsmit zijn uitverkoop 6 nov houdt ipv 9 november wanneer dit spel uitkomt :/
Korting geld ook voor de pre-order's. Moet je hem wel via de website doen. Want niet alle winkels doen volgensmij aan pre-order.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vanaaf denk ik maar Oblivion halen, ben benieuwt hoe druk het is:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CSB
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 12-08 10:17

CSB

:D

Jeuzes wat gaat dit topic snel... kijk je ff een weekendje niet, zitten ze al op deel 13!

OT: Kan niet wachten tot het de 15e is. (Wordt Assassin's Creed geleverd :P)

Met zo'n administrator heb je geen users meer nodig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-08 16:44
botech schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 07:57:
[...]
dan ga je nog een lange dag tegemoet daar in de winkel, wachten tot de kassa 17:00u aangeeft :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bureno schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 08:29:
[...]

dan ga je nog een lange dag tegemoet daar in de winkel, wachten tot de kassa 17:00u aangeeft :P
Succes mensen ik ga rond 3 uur even kijken. En uiteindelijk sta ik er rond half 5 te wachten denk ik. Neem wel me psp mee tegen de verveling _/-\o_

Ik denk niet dat het echt heel druk gaat worden. Maar je weet het nooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Valandil
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12:11
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 08:32:
[...]

Succes mensen ik ga rond 3 uur even kijken. En uiteindelijk sta ik er rond half 5 te wachten denk ik. Neem wel me psp mee tegen de verveling _/-\o_

Ik denk niet dat het echt heel druk gaat worden. Maar je weet het nooit.
Of gewoon bellen en eentje reserveren.
Heb ik ook gedaan en de verkoopster vertelde mij al dat ze veel reserveringen hadden. Als ik jou was zou ik dan ook gewoon bellen en dan kan je gewoon om 17:00 uur naar binnen lopen :*)

wijze woorden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 19-12-2024

Jacman

Kida!

toen ik met bart smit belde kreeg ik te horen dat ze geen reserveringen meer mochten aannemen.
Dit heb ik vrijdag al geprobeerd. Hebben andere mensen na vrijdag nog wel kunnen reserveren?

psn-id: Jacman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daggie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:48
Ik heb JAREN (sinds Wolfenstein3D) FPS'en gespeeld op PC. En ik heb echt veel gespeeld: wars, LAN's, online compos, ...

Ik ben altijd heel erg pro-PC geweest voor FPS. Ik was zelf tegen FPS op een console "dat kan nooit goed zijn".

Bij het PS3 starterspack kwam RFOM. Ik zou nooit een FPS zelf gekocht hebben op de PS3, omdat dat niet hoort. Nu, aangezien ik spel toch had, heb ik RFOM opgestart ... Het eerste half uur werden al mijn vooroordelen bevestigd. Ik kreeg mijn karakter zelf niet rechtdoor gestuurd, laat staan richten of uberhaupt weten waar ik zit en wat ik aan het doen was. De eerste chimera die ik tegen kwam, heeft mij het eerste half uur elke (ELKE ...) keer doodgekregen. Ik vond het frustrerend, het hoorde niet ...

Maar na dat half uur, heb ik toch die eerste vijand doodgekregen en ben ik blijven spelen ... En ik vond het een fantastische ervaring. Voor mij persoonlijk was het een andere ervaring als een PC-FPS. Omdat de controls moeilijker blijven aanvoelen, moest ik het spel meer spelen zoals het bedoeld was: aanvallen in de flanken, dodgen, verstoppen als er iets is, healthboxes oprapen, wapens bijvullen en vaak ook terug gaan naar een vorig stuk van het spel voor de inventory aan te vullen. Op PC kon ik in vrijwel elke FPS gewoon op de vijand afstormen en gebruik maken van mijn ervaring met movement en aim om iedereen dood te krijgen voor ze het zelf goed door hadden.

PC speelt makkelijker, maar ik vond mijn eerste FPS op de PS3 echt enorm leuk. Deed me denken aan de eerste keer Wolf3D ... na een tijdje krijg je ook meer controle over de controller en kan je af en toe eens "los op de vijand" stormen, met wisselend succes. De combinatie van die 2 zorgen voor een rijkere spelervaring dan op de PC voor mij persoonlijk. (Online kan ik niks .. alsof ik terug de eerste keer Quake online speel .. maar deze keer ga ik bewust niet volharden om weer niet al mijn tijd in gamen te steken)

Dus je moet het zeker proberen, ik ben blij dat ik het ook gedaan heb. Ik ga zeker nog FPS kopen voor de PS3 !!
[...]

Mijn spelervaring is super, ik geniet er elke dag van, maar dat kan bij mensen die zo verstokt achter hun pc zitten wel anders zijn. Ik schiet zo nu en dan ook nog wel een rondje battlefield of bioshock op de pc, maar vind consolegamen toch ook leuk.

[...]

[ Voor 5% gewijzigd door Daggie op 06-11-2007 09:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08 22:04
iemand nog een tip uit het redelijk beperkte online assortiment van de bart-smit/e-plaza welk spel de moeite is om te bestellen? Ik zoek nog een spel a la Fable. Oblivion had ik al voorbij zien komen maar die lijkt niet bestelbaar te zijn online. helaas gaat langs de winkel gaan niet. Vriendin is jarig.
Evt een ander maar dan wel multiplayer game zou ook welkom zijn.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zosas schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:19:
[...]

Of gewoon bellen en eentje reserveren.
Heb ik ook gedaan en de verkoopster vertelde mij al dat ze veel reserveringen hadden. Als ik jou was zou ik dan ook gewoon bellen en dan kan je gewoon om 17:00 uur naar binnen lopen :*)
Doen ze niet :( maar bedankt voor de tip. Ik bel gewoon even _/-\o_

Afgelopen vrijdag was ik al langs geweest 8)

Update:
Net gebeld, kreeg niemand nam de telefoon op. Ik hang weer op.
5 minuten later word ik ineen terug gebeld. :X

Ik neem op: Bartsmit goedemorgen (hahaha sinds wanneer zo klantvriendelijk ?)
Volgens de mevrouw aan de lijn hebben ze van de hoofdkantoor bericht gekregen dat het totaal niet mag. Maar volgens haar zijn er wel andere filialen die wel reserveringen doen.

En als je er eerder bent (lees nu of in de loop van de dag) mag je er eentje achter zetten bij de kassa. En wacht je tot 17.00 uur en vervolgens reken je af. Je mag hem ook in je handen vast houden :P

Ze hebben de 40GB goed op voorraad. Ik heb gevraagd naar een aantal maar dat is niet gezegd.
De 60GB hebben ze ook nog met 2 games + 1 exrta controller.

Bartsmit Lelystad

[ Voor 45% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:04
ik ga rond half 1 eens kijken of ze in de stad een 60 gig versie nog hebben.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Ik zit nu al langere tijd te wikken wegen over de aanschaf van een ps3...

Speel nu al enkele jaren met volle tevredenheid op mijn 360 en ik vraag me de meerwaarde van een ps3 af... maar mischien nog wel meer het naast elkaar draaien van de 2 consoles.

vanavond de actie van BS. dus ik moet snel beslissen, kunnen jullie me over de streep trekken?

Enkele vragen:

- Is de ps3 eenvoudig aan te sluiten over component? ( heb nog geen hdmi op mn hd-ready )
- Wat vinden jullie echt de meerwaarde van de console t.o.v. de 360?

Enkele feiten:

- Ps3 zie ik als kwaliteit, en ik ben een kwaliteitsfreak
- die 360 is net een vliegtuig en ik heb het idee dat hij elk moment ermee uit naar de console hemel vliegt.

Eigelijk vindt ik het een beetje zonde de 2 consoles naast elkaar te laten draaien, dus als ik een ps3 aanschaf gaat waarschijnlijk mijn geliefde 360 eruit... ga ik daarop vooruit en zijn er mensen met ervaringen die hun console echt missen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daggie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:48
- Ja, ik had geen HDMI kabel de eerste week.

- Ik heb een maand een X360 van een collega gehad .. hij heeft 1 keer opgestaan. Mijn PS3 staat veel vaker op, en amuseer ik mij veel harder mee. X360 sprak mij persoonlijk echt niet aan.
ThatsHollywood schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:33:

- Is de ps3 eenvoudig aan te sluiten over component? ( heb nog geen hdmi op mn hd-ready )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-05 11:45
De spanning loopt hoog op zo te horen! Het begint op een micro-launch te lijken :) Dankzij Bart Smit zullen de ps3 sales de maand november een lichte spike zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 14-03 18:03
Is dat van de ps3 versie? Kan je misschien hier conclusie posten?
Zit hier op spinnetwerk.....en de boss laat dat soort sites niet toe :P

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speel nu al enkele jaren met volle tevredenheid op mijn 360 en ik vraag me de meerwaarde van een ps3 af... maar mischien nog wel meer het naast elkaar draaien van de 2 consoles.

vanavond de actie van BS. dus ik moet snel beslissen, kunnen jullie me over de streep trekken?

Enkele vragen:

Enkele feiten:

- die 360 is net een vliegtuig en ik heb het idee dat hij elk moment ermee uit naar de console hemel vliegt.

Eigelijk vindt ik het een beetje zonde de 2 consoles naast elkaar te laten draaien, dus als ik een ps3 aanschaf gaat waarschijnlijk mijn geliefde 360 eruit... ga ik daarop vooruit en zijn er mensen met ervaringen die hun console echt missen?
toon volledige bericht
- Component kabel kan je los kopen.

- Ik kies voor de PS3. Nieuwste console die er is op dit moment. Waarchijnlijk ook het langste support vergeleken met de andere.
Kijk maar naar de XBOX, en PS2. Kan je nog ergens een XBOX zien ? Neen, de PS2 krijgt wel weer een update in januari. En hij word nog kleiner.

Graphics:
Op dit moment scheelt het niet veel bij een xbox360 of PS3 spel. Meestal het zelfde beeldkwaliteit. Maar de X360 zit bijna aan de limiet aan. Maar de PS3 benut nog lang zijn krachten niet.

Double layer DVD vs. Blu-ray Disc
Ik heb liever geen externe kastje's of wat dan ook om hoge kwaliteit films te kijken.
Mijn voorkeur gaat naar een ingebouwde Blu-ray speler.

Geluid van het apparaat:
Ik heb altijd één regel stiller is beter.

Prijs:
Ja de X360 is wel goedkoper. Maar de kwaliteit van de PS3 is ook beter. Ik ken mensen die dag en nacht problemen met ze x360 hebben. Maar van de PS3 hoor ik niet zoveel klachten.

40gb <> 60gb
Dit is een keuze wat jij moet maken.
- Mij maakt dat 20GB niks uit want het eerste wat ik ga doen is me PS3 uittesten. Het tweede wat ik ga doen is een 80GB hardeschijf erin doen die ik nog heb liggen.
- 2 extra usb poorten. Volgens mij gebruik je het niet eens. En anders werkt een usb hub ook.
- BC, tja was wel leuk geweest. Maar ik heb nooit een andere playstation gehad dan de PSP.
- 65nm. Ja of de 40GB versie het alheeft is niet duidelijk. Maar het klinkt leuk. Verder maakt het bijna niks uit. :+ Alleen andere stroomrekening(Paar euro op jaar basis). En waarschijnlijk is die dan nog stiller.
Ibix schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:41:
De spanning loopt hoog op zo te horen! Het begint op een micro-launch te lijken :) Dankzij Bart Smit zullen de ps3 sales de maand november een lichte spike zien!
Ik denk dat er vandaag meer word verkocht in Nederland. Dan toen er bij de launch werd verkocht _/-\o_

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 09:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwembroek schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:42:
[...]

Gewoon algemene review..9.4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
bureno schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 08:29:
[...]

Toch niet, hier in Belgie is die aktie vanaf 9.00u.
Maar ben net terug,....... zonder PS3 :( Wat een klote winkels, die Bart Smit, daar zien ze me nooit meer. Gisteren gebeld naar een winkel hier in 't stad of ze de Motorstorm/Resistance pack hadden. Ja hoor, geen probleem. Niet dus. Dan gebeld naar de tweede winkel, een eind verder. Die gingen de laatste pack aan de kant houden voor me, tot ik daar kwam, was een vergissing, was een PS3 zonder extra games :( Toen heb ik ze toch eens goed mijn gedacht gezegd ;)
Dus zit ik nu nog steeds zonder PS3, nog eens denken wat ik nu zal doen, misschien eens kijken hier of MM een tegenaktie doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 12:56
Gisteren toch maar eens de juiced 2 demo opgestart maar wie heeft dat gedrocht zo op de markt laten komen ?
de geluiden lijken wel uit mijn atari 2600 te komen en als je iets raakt verandert de baan in 1 grote flipperkast en dan heel droog een minuut erna de comentator lullen dat car six has hit the wall 8)7

Heb motorstorm maar weer erin gedaan en dat is tot op heden nog steeds de meeste gespeelde game hier.

Over het geluid, ik heb de 60gb versie en heb hem nog nooit gehoord. Niet tijdens gamen en niet tijdens film kijken

Ow en die mensen die twijfelen ivm de 65/90nm chip. Sony zegt officieel dat er overal een 90nm inzit en daarnaast heb ik nog nergens gehoord dat de 90nm problemen zou opleveren mbt levensduur. Je moet kiezen op basis van de (on)mogelijkheden zoals BC cardreader en 20gb meer hdd ruimte + 1 extra controller en 2 games voor 100 euro meer. Vind je het dit waard doen vind je het dat niet waard koop je de 40B. niemand hier op tweakers kan voor jou beslissen of je de 40 of de 60gb moet nemen. Mark my words binnen nu en een half jaar (lekker ruim ik weet het) koop je voor €500 de 80gb versie met 65nm chip erin. Wachten lekker tot dan dan heb je het beste van beide werelden.

Ik snap ook niet dat mensen altijd klagen als er verbeteringen in de console komen.
ik denk niet dat je wilt weten hoeveel revisie's er van andere console's zijn
psp volgens mij al een stuk of 12 de ps2 ook zoiets de gamecube heeft er volgens mij ook een stuk of drie gehad.

Tuurlijk wordt het ontwerp in de loop der tijd aangepast aan betere en goedkopere productietechnieken. Maar in tegenstelling tot een pc verandert er niets aan de compatibiliteit tegenover de oudere revisie's (op de Backwards Compatibiliteit na dan in dit geval maar dat was een bewuste keuze om hem zo goedkoop te kunnen plaatsen)
Zodra er op de doosjes van de PS3 games komt te staan dat je minimaal revisie weetikhoeveel nodig hebt dan vind ik dat er pas geklaagd mag worden want dan zit je dus met veroudere hardware tot die tijd is het gewoon een andere versie van dezelfde hardware.

[ Voor 59% gewijzigd door harley op 06-11-2007 10:53 ]

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

zwembroek schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:42:
[...]

Als ze bij Presentation komen hebben ze het alleen over hoe geweldig het is van de Xbox 360 dat hij deze game vloeiend op 60fps kan draaien en tijdens de review zie je volgens mij ook alleen beelden van die versie aangezien de blauwe X en de groene A knop geregeld langskomen.

Je zou verwachten dat je (al helemaal bij een videoreview) beide games speelt en op z'n minst even de PS3 versie benoemt, maar ik heb het niet een keer horen vallen. Beetje een tekortkoming van gametrailers (en meer reviewsites overigens).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Bij Gamezone hebben ze beide versies apart gereviewd. Wel door twee verschillende mensen.
Xbox360 PS3
Gameplay: 9.5 (9.6)
Graphics: 9.5 (9.7)
Sound: 9.5 (9.5)
Concept: 9.5 (9.5)
Multiplayer: 9.5 (9.3)

Totaal: 9.5 (9.6)

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
  • Laatst online: 10-08 09:14

Enkele vragen:

Enkele feiten:

toon volledige bericht
Als iemand die de 360 drie keer kapot heeft gehad zou ik voor geen goud de afgelopen twee jaar willen inwisselen. De PS3 zou er leuk naast zijn, en die gaat er ook zeker van komen, maar zolang eigenlijk elke game minstens even goed maar meestal superieur is op de 360 zou hij er dus alleen komen te staan voor de exclusives (en die zijn er bijna nog niet). Ik zou, als je erg tevreden bent over de 360, serieus overwegen muliplatform te gaan spelen (zoals het eigenlijk hoort ;) ). Als je wisselt ga je er harwarematig op vooruit, maar softwarematig erop achteruit (al zal dat hier ongetwijfelt ontkent worden). Verder is de kwaliteit van de spellen direct gerelateerd aan de verkoop van de software. Dus zolang de 360 marktmeerderheid blijft houden op gebied van software verkoop zullen alle titels 'gewoon' uitkomen op de 360. En ondertussen zal Sony steeds meer moeten bijbetalen om exclusiviteit te behouden.

Waarbij ik zeker niet wil zeggen de de PS3 'slecht' is. Maar ik zie hem persoonlijk niet als verbetering ten opzichte van de 360, wel als mulitplatform optie. Verder is die BS actie inderdaad aanlokkelijk :P

[ Voor 5% gewijzigd door SeamusXanthus op 06-11-2007 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:26
Iemand een idee hoeveel "online" PS3 er zullen zijn bij de firma Bart S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Den_John
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 07-08 09:48
[...]

Als je hier zo stellig in bent, dan zie ik er wel graag een bron of iets dergelijks bij. :)
Genoeg filmpjes te vinden op het internet die je laten zien dat, wanneer 720p/1080i aanstaat bij je beeldinstellingen op je PS3; dat CoD4 automatisch 720p verkiest boven 1080p. Staan 720p/1080i uit dan zal CoD4 1080p verkiezen. Upscalen doet de PS3 niet, de game draait native 720p op PS3 en Xbox360 en zal enkel op 1080p te spelen zijn wanneer 720p/1080i niet aanstaan ;)

720p/1080i/1080p staan aan => CoD4 start op in 720p
http://www.youtube.com/watch?v=hpW-aY6J_k8

720p/1080i staan uit en enkel 1080p staat aan => CoD4 start op in 1080p
http://www.youtube.com/watch?v=BQQd_EGLnPY

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nudie
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 02-02 17:53
supercop7373 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:05:
Iemand een idee hoeveel "online" PS3 er zullen zijn bij de firma Bart S.
Als je hem gewoon besteld dan krijg je gewoon een PS3, klaar. Als de voorraad op is dan moet je wachten op de nieuwe, maar je hebt m besteld, voor de lage prijs dus is hij voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
nudie schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:15:
[...]

Als je hem gewoon besteld dan krijg je gewoon een PS3, klaar. Als de voorraad op is dan moet je wachten op de nieuwe, maar je hebt m besteld, voor de lage prijs dus is hij voor jou.
Dat hoop ik wel. Als ze schrikken van de reacties zie ik ze nog rare sprongen maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Let Op !!!

ik heb besloten om er vanavond ook eentje te kopen.
Deze actie staat op internet:

PS3 internet-only combi actie: Bestel nu een PS3 40 GB set (399,00 euro) + het spel FIFA 2008 (64,95 euro) samen voor 449,00 euro en ontvang 14,95 euro KORTING!

Klik hier om FIFA 2008 te bestellen.

U dient het spel samen met de PS3 40 GB set te bestellen, de korting op het spel wordt dan direct verrekend op uw bestellijst. Actie geldt alléén via internet bij aankoop van een PS3 40 GB set en zolang de voorraad strekt.

Zoals ook staat geschreven, geldt dit niet in de winkel.
Dus als je Fifa 2008 wilt hebben, zal je het via internet moeten aanschaffen!!!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

SeamusXanthus schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:17:
[...]

Dat hoop ik wel. Als ze schrikken van de reacties zie ik ze nog rare sprongen maken
Tussen 16:55 en 20:50 ligt de site gewoon plat denk ik })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:17:
Let Op !!!

PS3 internet-only combi actie: Bestel nu een PS3 40 GB set (399,00 euro) + het spel FIFA 2008 (64,95 euro) samen voor 449,00 euro en ontvang 14,95 euro KORTING!

U dient het spel samen met de PS3 40 GB set te bestellen, de korting op het spel wordt dan direct verrekend op uw bestellijst. Actie geldt alléén via internet bij aankoop van een PS3 40 GB set en zolang de voorraad strekt.

Dus als je Fifa 2008 wilt hebben, zal je het via internet moeten aanschaffen!!!!!
toon volledige bericht
ik wil die set dus gaan bestellen. Alleen hoop ik wel dat ik 15% krijg op 449 ipv 465

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kimo
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18:02
Ik denk dat bart smit een kleine voorraad heeft ze zetten er niet voor niets op=op bij.

De site van bart smit is nu al niet meer te bereiken. momenteel in onderhoud.

[ Voor 31% gewijzigd door Kimo op 06-11-2007 11:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:17:
Let Op !!!

toon volledige bericht
Fifa 08 is hier (bartsmit zwolle, stadshagen) 60 euro, met 15% korting kost ie 51 euro :*) (heb er sneaky eentje achter fight night 08 gestopt, koopt toch niemand :+ )
Komt dus op het zelfde neer als ik het zo bekijk. Ik was geen 60gb ps3 gekomen maar wel 3x eentje van 40gb zien staan, weet niet of ze achter nog hebben liggen. De bart smit was werkelijk uitgestorven, maar volgens mij is dat altijd zo rond deze tijd :P.

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 01-08 14:04

swampy

Coconut + Swallow = ?

Brakius schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 06:59:
Zodra je went aan de analoge sticks speelt het lekker hoor, let op dat het nooit als "goed" speelt als met een echte muis maar ja iedereen op de console heeft hetzelde probleem!
Brakius schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 07:11:
Geloof me een paar topics geleden praten we nog over kabels, hoe je dingen moest aansluiten etc!

Enkele vragen:

Enkele feiten:

toon volledige bericht
Well je moet wel even een Playstation 3 AV component kabel kopen, ja helaas wordt de Playstation 3 nogal kaal afgelevert! Meerwaarde t.o.v. de 360. Erm dat er een shitload aan rare games op komen. Dat mis ik op de 360 lijst! Games zoals folklore! En ja er zijn een aantal titels op de 360 maar ja vaak zijn dat Playstation 2 remakes! En natuurlijk Gran Tourismo!

Tja het is niet aardig te zeggen maar een 360 is een beetje een pray and play iets. Leuk voor suspence games of horror games als je nooit weet wanneer je console het opgeeft maar dat zwaard van damocles boven je hoofd voelt niet lekker. En ja de 360 is luider..helaas! Misschien als ze de DVD speler zouden temperen naar 6x speed inplaats van 12x speed! Er zijn dingen die microsoft kan doen om de 360 te verbeteren. Dat is een feit! Ik probeer neutraal te blijven maar het eerste wat mij wegduwt is slechte kwaliteit hardware!

Ik zou zeggen hoe je 360 nog een maandje of 3 er komen een paar hele goede games uit op beide consoles!

There is no place like ::1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik hoop dat iemand dit kan bevestigen/tegenspreken

ik heb zojuist Sony gesproken.
ik heb ze gevraagd of ik de usb ingang kan gebruiken om AVCHD film bestanden mee te bekijken.
Dit dmv een aangesloten cardreader

Sony vertelde dat dit waarschijnlijk niet kan, en alleen mogelijk is als er Linux op geinstalleerd is.
Klopt dit.
Heefty iemand al eens een cardreader op de usb aansluiting aangesloten?

uit kosten overweging zit ik te denken om een ps3 te kopen (voor het bluray gedeelte.
Dit is voor mij een belangrijke optie.
Ik wil niet de 60 Gb versie hebben!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
niks in de stad gezien van ps3 60 gig pff

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
Afbeeldingslocatie: http://www.bartsmit.com/data/grids/bartsmit/C1vanaveeondgo.jpg

Reserveren is dus niet mogelijk :( (dag dag UT3 enzo)
ratchet en clank kun je wel al bestellen maar die kost daar 75 euro en nedgame heeft hem al voor 70 euro. zou er nog meer mee gestunt gaan worden ? Of is 63 euro nogwattes toch echt de goedkoopste prijs op dit moment ?

AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 20:34
Maar na dat half uur, heb ik toch die eerste vijand doodgekregen en ben ik blijven spelen ... En ik vond het een fantastische ervaring. Voor mij persoonlijk was het een andere ervaring als een PC-FPS. Omdat de controls moeilijker blijven aanvoelen, moest ik het spel meer spelen zoals het bedoeld was: aanvallen in de flanken, dodgen, verstoppen als er iets is, healthboxes oprapen, wapens bijvullen en vaak ook terug gaan naar een vorig stuk van het spel voor de inventory aan te vullen. Op PC kon ik in vrijwel elke FPS gewoon op de vijand afstormen en gebruik maken van mijn ervaring met movement en aim om iedereen dood te krijgen voor ze het zelf goed door hadden.
Grappig, ik heb min of meer dezelfde ervaring, zowel met RFOM als met mijn eerst console FPS, de originele Medal of Honor (IMHO nog steeds de beste ook ;) ). In eerste instantie lijken de controls erg lastig, en je bent wel degelijk minder accuraat dan met de muis, maar toch verschaffen deze spellen me net zoveel lol als een PC fps. Ik moet wel eerlijk zeggen dat ik bij de keuze tussen een console FPS en de PC versie ervan liever op de PC speel. CoD4 wordt waarschijnlijk mijn eerste afwijking van deze regel, omdat mijn PC dat gewoon niet trekt ;)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:25:

ik heb ze gevraagd of ik de usb ingang kan gebruiken om AVCHD film bestanden mee te bekijken.

Sony vertelde dat dit waarschijnlijk niet kan, en alleen mogelijk is als er Linux op geinstalleerd is.
Klopt dit.

uit kosten overweging zit ik te denken om een ps3 te kopen (voor het bluray gedeelte.
Cardreaders pakt hij hoor! Je kan ook je camera/psp/etc erop aansluiten en zolang je het in USB Storage mode hebt staan kun je erop lezen. Maar ja he... AVCHD film bestanden..dat is een Codec Issue! De PS3 heeft standaard niet de juiste codec voor dat maar je kan natuurlijk via linux alles afdraaien. Hoop dat dit helpt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:11
harley schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:37:
[afbeelding]

Reserveren is dus niet mogelijk :( (dag dag UT3 enzo)
ratchet en clank kun je wel al bestellen maar die kost daar 75 euro en nedgame heeft hem al voor 70 euro. zou er nog meer mee gestunt gaan worden ? Of is 63 euro nogwattes toch echt de goedkoopste prijs op dit moment ?
ratchett and clank importeren? ca. 45euro en games zijn toch regiovrij

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 24-03 22:18
Okee vandaag is de dag met 15% korting bij Bart Smit.

dus zit nog steeds met twijfels ofdat ik de ps3 erbij zal halen.
Ik heb de Wii en de x360 waar goede games op gaan komen, oa Mass Effect, Assasins Creed, Super Mario Galaxy enz.
Op de Ps3 zijn er nog weinig games die mij aanspreken.

Maar als je kijkt naar de aanbieding kost de PS3 340 euro ik heb ook nog 50 euro aan kortings bonnen dus 290 euro.

Alleen denk ikzelf dat de ps3 stof zal gaan happen bij mij thuis, omdat ik voorlopig nog wel bezig ben met bovengenoemde spellen.

Wat te doen???

Samenvatting!

Ik heb een Wii en X360.
Komen veel leuke games voor.
Voorlopig geen tijd voor PS3 en weinig spellen die me aanspreken.
MAAR hele goed aanbieding vandaag, uiteindelijk kost de ps3 mij 290 euro.

Wat te doen??

I am nobody ! Why ??? Cause nobody is perfect !! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
voorlopig is de site van bart smit weer online

[ Voor 27% gewijzigd door supercop7373 op 06-11-2007 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SeamusXanthus
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:48:

Ik heb de Wii en de x360 waar goede games op gaan komen, oa Mass Effect, Assasins Creed, Super Mario Galaxy enz.

Maar als je kijkt naar de aanbieding kost de PS3 340 euro ik heb ook nog 50 euro aan kortings bonnen dus 290 euro.

Alleen denk ikzelf dat de ps3 stof zal gaan happen bij mij thuis, omdat ik voorlopig nog wel bezig ben met bovengenoemde spellen.

Wat te doen???

Samenvatting!

Ik heb een Wii en X360.

Wat te doen??
toon volledige bericht
Ik heb precies hetzelfde 'probleem'. En heb bedacht tegen de tijd dat ik ben 'uitgekeken' op de kerstmis lineup ik waarschijnlijk elders de PS3 standaard met 15% korting kan krijgen. En rumble. Dus ik pas toch maar (ondanks de lokroep van een nieuwe console :'( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 19:50
henkyyyyyyy schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:48:

Wat te doen???

Samenvatting!

Ik heb een Wii en X360.

Wat te doen??
toon volledige bericht
Niet kopen. De enige rede die jij aangeef om de PS3 te kopen is de prijs. Dan kan je beter voor die 290 euro nieuwe games kopen voor de 360 en Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• plieshout
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 07-08 11:53
supercop7373 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:49:
voorlopig is de site van bart smit weer online
Denk dat er na vanavond veel teleurgestelde mensen rond zullen hangen...

Hoi..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Doet het hier gewoon hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

als je een jaar wacht zal de ps3 ook wel weer goedkoper zijn.
Je kan em nou wel in de aanbieding halen, maar als je er weinig mee gaat doen, kun je net zo goed even wachten.
en als je zuinig aan wilt doen, je moet nog spelen halen van 2 consoles dus budget technisch gezien krijg je het al zwaar genoeg.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 12:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

Ik heb zelf ook een Wii thuis staan, maar die staat echt alleen maar stof te verzamelen. In het begin was het wel leuk met wat vrienden, maar op de lange termijn vind ik het game aanbod van de Wii niet echt goed te noemen en ook al zijn er nog niet heel veel toppers voor de PS3 ik speel daar toch veel vaker op dan op de Wii.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dakoina
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 18-06 14:26

Dakoina

Newbie archer

Als je geld teveel hebt, dan koop je gewoon een PS3 :) Misschien dat hij voor jou dan wel effe stof zal happen aangezien je eerst nog andere games wilt spelen, maar als je dol bent op de exclusives die zullen uitkomen voor de PS3, dan zou er geen twijfel mogen zijn. Qua prijs zit het gewoon geweldig goed voor jou.

Speel je vooral games die ook op jouw xbox komen en die BluRay interesseert je niet echt, mja... dan kan je misschien beter dat geld in games stoppen.

Ikzelf zou bvb graag nog een Wii kopen naast mijn PS3... gewoon om wat van beide 'werelden' te hebben.

//edit
Of kopen aan 290 en iets hoger doorverkopen ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Dakoina op 06-11-2007 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
Thns guys!

Idd ik koop hem idd alleen voor de "prijs"
En als ik rationeel genoeg nadenk moet ik het ook gewoon niet doen.

Maarja die lokroep he! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:25:

Klopt dit.

De PS3 speelt AVCHD bestanden af. De cardreader kan aangesloten worden op de USB-port. Volgens mijn redenering zou het dus moeten werken. Helaas kan ik het niet in de praktijk voor je testen.

Nog even verder gezocht:
AVCHD and the PS3
The PS3 can play back raw AVCHD (.m2ts) files from AVCHD camcorders as well as .m2t files you get from an HDV camcorder like the Canon HV20. You can play these files from the PS3 internal hard disk, an external USB 2.0 hard disk attached to the PS3 or any of the built-in memory card readers such as SDHC, which is what you would be using if you have an AVCHD camcorder. You'll want to upgrade to firmware release 1.90 or later for the best results.

HDV issues
Since many people are still waiting for the quality to improve on AVCHD (currently too compressed), here's the related info for HDV. For raw .m2t files (HDV), many people like to burn DVDs of the footage taken from their cameras and play them back on the PS3 to avoid any footage changes or recompression that would be caused by conversion to another format. See the August 15th post in the following thread for details on burning discs and playing them back on the PS3.
http://hv20.com/showthread.php?t=263
Yes,the upgraded to v.1.90 or later PLAYSTATION 3 can play AVCHD video and 5.1 sound SDHC cards recorded with the PANASONIC SD1. Adjust the PS3 to 1080p full HD, then connet it to a HD TV panel trough their HDMI connectors and you'll get a a better image than the outputed by the HDMI camera itsef. Slip the SDHC card into de PS3 card reader slot and be prepared to see the incredible sharpness, natural color and the best ressolution that comes out from it . This has been my own experience.

[ Voor 47% gewijzigd door Shiver23 op 06-11-2007 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Laatst online: 21:17
Modbreak:Compleet offtopic :{

[ Voor 88% gewijzigd door Crash op 06-11-2007 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djwaxi
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 26-06-2024
Die 15% korting bij Bart Smit is ook interessant voor games :) Zijn er de afgelopen dagen nog nieuwe releases uitgekomen voor de PS3 eigenlijk ?

PSN Id : djwaxi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Modbreak:Compleet offtopic...

[ Voor 87% gewijzigd door Crash op 06-11-2007 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crawl NL
  • Laatst online: 21:17
Modbreak:Zie ^^^

[ Voor 88% gewijzigd door Crash op 06-11-2007 17:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
Zo, ik heb m'n PS3 met Motorstorm/Resistance besteld bij Collishop in Belgie, voor 425,15 euro _/-\o_ , http://www.collishop.be/collishop/index.jsp
Moet er wel een weekje op wachten, maar die ene week zal het ook niet meer maken.

De 40 Gb staat er voor 339,15

[ Voor 6% gewijzigd door botech op 06-11-2007 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Shiver23 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:04:
[...]

De PS3 speelt AVCHD bestanden af. De cardreader kan aangesloten worden op de USB-port. Volgens mijn redenering zou het dus moeten werken. Helaas kan ik het niet in de praktijk voor je testen.

Nog even verder gezocht:

[...]

[...]
Dank je wel , inderdaad geeft de 60 Gb een perfect beeld, weet alleen niet zekere of de 40 Gb het ook kan aangezien deze geen cardreaders intern heeft

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

djwaxi schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:08:
Die 15% korting bij Bart Smit is ook interessant voor games :) Zijn er de afgelopen dagen nog nieuwe releases uitgekomen voor de PS3 eigenlijk ?
COD4 kun je bijv. bestellen of Ratchet and Clank. Komen deze week uit, maar zijn al wel te bestellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online
Bartsmit gaat het druk krijgen, moet je eens al die fora's bekijken.
http://www.google.nl/sear...&q=bartsmit+korting&meta= :D

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Ik voorspel je dat de site plat ligt vanavond. Misschien dat ik nog wel in de stad ga kijken. Gewoon om te zien of het druk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Modbreak:Compleet offtopic...

[ Voor 86% gewijzigd door Crash op 06-11-2007 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Armada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 11-08 10:18

Armada

-Wat wil je weten?-

Crawl NL schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:04:
Ik ga vanavond ook naar Bart Smit....maar dan voor een Dora dekbedovertrek en een Lego City Wasstraat..... :9
Goede tip die ik las hierboven. Stop hem achter Fight Night 08, die schijnt niemand te kopen en dan loop je niet het risico dat hij vanavond met de stormloop op is... :+

Anyhoe, ik denk dat het vanavond allemaal wel meevalt. Zoals gewoonlijk is het op internet allemaal weer met een vergrootglas op een kleine gebeurtenis. Hoeveel mensen hier hebben interesse? Laten we zeggen dat het er twintig zijn, verspreid over het land lijkt me dat geen probleem. Bovendien heeft iedereen weer andere interesses, een vriend van me gaat een 360 kopen en een collega een Wii.

Ik heb wel hetzelfde als Henkyyyy, klinkt allemaal erg lekker voor 340 EUR. Voor wat betreft de ontwikkeling dat er bij de 360 de rek uit is en dat we bij PS3 aan het prille begin zitten, dat geloof ik niet. Een vriend van een vriend die in het ontwikkelingsteam bij Guerilla zat, is nu met de ontwikkeling van een multiplatformer bezig bij een andere studio en van wat hij opgeeft zijn de benuttingsniveaus meer 90% / 70% bij eenzelfde niveau dus de PS3 heeft wel degelijk meer rek, maar niet met heel erg veel meer (overigens is dat huidige info, er zal ongetwijfeld wat meer los komen als er weer een paar goede middleware producten afkomen, Edge deze maand beschreef er in de codeshop weer een aantal die in voorbereiding zijn).

Maar ik ben sinds ik een HDTV heb, wel de relevantie van een ingebouwde Blu-ray speler gaan inzien. Bovendien heeft Sony een paar zeer goede franchises (en ben ik toch wel FF fan). Toch zal ik vanavond niet de actie gebruiken, hoe groot de jeuk ook is. Halverwege volgend jaar zullen er ongetwijfeld weer mooie pakketten zijn en kan ik hem direct met een dual shock kopen (toch wel een must voor mij persoonlijk). Bovendien zijn er dan waarschijnlijk weer een paar budgetspellen beschikbaar en kan de prijs van de console alleen maar meer gedrukt worden door de aanhoudende concurrentie met MS. Maar die jeuk, he....
Nah, ik doe het niet... ;)

- I've run out of sick days, so I'm calling in dead - Xbox Live Gamertag PSN id

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
botech schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:19:
Zo, ik heb m'n PS3 met Motorstorm/Resistance besteld bij Collishop in Belgie, voor 425,15 euro _/-\o_ , http://www.collishop.be/collishop/index.jsp
Moet er wel een weekje op wachten, maar die ene week zal het ook niet meer maken.

De 40 Gb staat er voor 339,15
waar staat 425 dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-08 08:32

zAo

GPLv2 Fanboy

Shiver23 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:22:
[...]

COD4 kun je bijv. bestellen of Ratchet and Clank. Komen deze week uit, maar zijn al wel te bestellen.
CoD4 kan dus niet: 'reseveren' gaat niet. R&C wel omdat je daar een product van kan kopen, waar je later een schijfje bij krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe steek ik een grotere HD in mijn PS3? Welke soort gaat erin en hoe installeer ik deze zodat de PS3 opstart?

Eric B

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jacman

Jacman

Kida!

zAo schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:51:
[...]

CoD4 kan dus niet: 'reseveren' gaat niet. R&C wel omdat je daar een product van kan kopen, waar je later een schijfje bij krijgt.
als je de spellen bekijkt staat er bij assassin's creed "reserveren" en bij CoD 4 "Bestellen". Volgens de site kun je niet reserveren. Bestellen zou in principe mogelijk moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkyyyyyyy
ik ben gelukkig niet de enige met dit "probleem" ;)

MUST RESIST!!!!

Nee ik denk toch dat ik hem niet haal, moet het nog ff volhouden tot 9 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sentry23
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 31-07 12:36
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:54:
Hoe steek ik een grotere HD in mijn PS3? Welke soort gaat erin en hoe installeer ik deze zodat de PS3 opstart?

Eric B
Zo dus: http://boardsus.playstati...=ps3media&thread.id=32840

(iets voor de start topic?)

Gotsent: single click MKV to PS3 compatible MP4 conversion:http://sentry23.googlepages.com . PSN Sentry-23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:54:

Eric B
Er van uitgaande dat je de PS3 hebt kun je dat gewoon in je handleiding opzoeken.
Even kort door de bocht: klepje open, huidige HDD losmaken, nieuwe (2.5") erin, klepje dicht, PS3 opstarten, setup uitvoeren vanuit menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swampy

swampy

Coconut + Swallow = ?

henkyyyyyyy schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:59:
ik ben gelukkig niet de enige met dit "probleem" ;)

MUST RESIST!!!!

Nee ik denk toch dat ik hem niet haal, moet het nog ff volhouden tot 9 uur :)
Een playstation 3 is een hele leuke console en aanlokkelijk maar sorry voor de sony fans. Als je al een xbox360 hebt en je hebt NIETS met de sony exclusives..dan is het weggegooid geld!

Nu de playstation 3 is een mooie console en er zijn een aantal leuke games op uit zoals:
Warhawk, Resistance, Motorstorm < terecht al toppers!

En ja haze en vrienden komen er ook op uit maar ja, hoeveel games zijn Exclusief? Exclusieve games is waar je naar moet kijken nu in dit tijdperk. Tuurlijk is het leuk als de Playstation 3 plotseling super verkoopt maar ja..hoeveel Wii's zitter er nu niet onder het stof?

Ik heb zelf bevoorbeeld geen xbox 360! Waarom? Omdat er te weinig exclusieve games uit op zijn waarvan ik denk "ja dat is 350 euro investeren waard". Geld kun je maar een keer uitgeven en ja tuurlijk is het hebben van zowel een xbox360, playstation 3 en een wii leuk maar ja moet je wel tijd en geld ervoor hebben he.

Persoonlijk vindt ik de xbox360 en de playstation 3 gewoon te "gelijk" om daar een keus uit te maken. En mijn playstation 2 tijdperk was een factor die dus won! Oh ja ik heb ooit gedacht van "wil toch wel een xbox360" maar heb gewoon gewacht op de playstation 3 en dat was een goede keus zo ver!

In kort, als de exclusives je liggen en je hebt het geld ervoor over koop dan een playstation 3. Als je een goede en goedkope blu-ray speler zoekt, zoek niet verder! En kriebels ach ja, het niet iets kopen waarvan je weet dat je het wel wilt maar toch niet volledig gaat gebruiken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
Links in de kolom klik je op gaming en dan op Playstation 3. Dan zie je het staan, en het is zelfs 424,15, heb me nog 1 euro vergist.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

botech schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:12:
[...]

Links in de kolom klik je op gaming en dan op Playstation 3. Dan zie je het staan, en het is zelfs 424,15, heb me nog 1 euro vergist.
Bij mij staat er toch duidelijk 499 hoor.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

botech schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:12:
[...]

Klinkt als een ex-btw prijs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soepstengel
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 10:05
DarthDavy schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:44:
[...]

Jep bij mij ook! 40 GB is daar wel 340 euro (ongeveer) maar krijg het gekke idee dat die exclusief btw is...

Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 06-08 08:32

zAo

GPLv2 Fanboy

Dat klopt niet:
code:
1
424,15 * 1.19 = 504,74

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
DarthDavy schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:44:
[...]

bij mij ook

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:11
http://www.collishop.be/c...wTopTak&bnr=++52&hnr=+115

bij mij is 424,15

ligt er misschien aan welke plaats je kiest in het begin?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harley
bij mij staat er wel 424.15 als ik een postcode uit antwerpen invoer.
zal wel hetzelfde als de MM gaan per vestiging kunnen er andere prijzen gelden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Christiaan_
  • Laatst online: 04-08 19:37

_Christiaan_

Master of SOG

Grappig. Sinds ik een PS3 heb (vooral vanwege blu-ray en de aanschaf van een 46" full HDTV) speel ik nog het meest Crash Bandicoot 3, een spelletje voor de PS1 dus. Ziet er in principe niet uit, maar die gameplay _/-\o_

NOSIG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat morgen weer een nieuwe topic kan worden aangemaakt :D

Ik was net bij Bartsmit langs geweest. Kom net uit school. Helemaal geen een klant. Alleen maar producten. Echt nog nooit zo een volle bartsmit gezien.

Playstation 3 40GB voorraad: 24
60GB versie geen voorraad.
En alle verschillende xbox ook 24 stuks.
Geen psp's.

Korting is alleen geldig op wat je mee kan krijgen of vandaag via de webshop bestelt. Niet als je iets bestelt in de winkel.

Ik heb net een image gemaakt van me 80GB hardeschijf. Zometeen wissel ik die met de 40GB uit me PS3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bureno
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-08 16:44
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:32:
Ik was net bij Bartsmit langs geweest. Kom net uit school. Helemaal geen een klant. Alleen maar producten. Echt nog nooit zo een volle bartsmit gezien.
Laten we hopen dat dit voor alle filialen geldt :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Phusebox schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:57:
http://www.collishop.be/c...wTopTak&bnr=++52&hnr=+115

bij mij is 424,15

ligt er misschien aan welke plaats je kiest in het begin?
Hmmm, idd. En nu staan er ook rode prijzen bij.

Ok, leuk om te weten. Als de Bart Smit er geen meer heeft straks om 17u als ik ga, dan bestel ik hem via de colli shop. :P

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dr. Strangelove
  • Laatst online: 20:34
_Christiaan_ schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:00:
Grappig. Sinds ik een PS3 heb (vooral vanwege blu-ray en de aanschaf van een 46" full HDTV) speel ik nog het meest Crash Bandicoot 3, een spelletje voor de PS1 dus. Ziet er in principe niet uit, maar die gameplay _/-\o_
Crash 3 heb ik op de PSX helemaal dood gespeeld, fantastisch spel :)

These are my principles. If you don't like them, I have others.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marcelcee
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-08 12:21
Zojuist m'n eerste hang op ps3 gehad... Bij world snooker championship 2007, tijdens het opstarten van een quick play potje. Eerder geen problemen mee gehad. Waar kan dit aan liggen? Aangezien het spel geen data op de harde schijf zet, moet gewoon elke keer de gamedisc gelezen worden.
Je zou toch zeggen dat het dan altijd goed gaat of juist nooit? Daarnaast is WSC2007 ook niet bepaald een grafisch wonder te noemen, dus aan de rekenkracht van de ps3 zal het dan wel niet liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibix
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 18-05 11:45
Ok..wish me luck ga nu richting Bart Smit. Hopelijk hebben ze mijn 60GB nog staan en niet verkocht in de tussentijd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay-K
  • Niet online

Jay-K

1337 Bhagwag

Kun je ook chatten en gamen tegelijk? Want als ik in het chat venster zit dan kan ik er niet meer uit komen om tegelijkertijd bv PES te gaan spelen...is dit mogelijk en zo ja, hoe?

Before me there were many, after me there will be none

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amsterdammertje
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08 22:04
Jay-K schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:08:
Kun je ook chatten en gamen tegelijk? Want als ik in het chat venster zit dan kan ik er niet meer uit komen om tegelijkertijd bv PES te gaan spelen...is dit mogelijk en zo ja, hoe?
volgens mij is dit vooralsnog niet mogelijk

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jay-K schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:08:
nog niet binnekort wel.. wanneer de firmware 2.0 uitkomt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:30:
[...]

nog niet binnekort wel.. wanneer de firmware 2.0 uitkomt..
According to....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arm1n
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 04-08 13:50

Arm1n

Zeven over half twee

al die geruchten :+

Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
Modbreak:Offtopic en niet relevant voor dit topic :{

[ Voor 68% gewijzigd door Crash op 06-11-2007 18:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*knip*
Dit soort vragen horen hier niet thuis.

[ Voor 88% gewijzigd door Crash op 06-11-2007 17:59 ]

Pagina: 1 ... 3 ... 11 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Post ontopic en netjes.
Meldingen over orders en orderstatussen horen niet in dit topic thuis!