ThatsHollywood schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 09:33:
Ik zit nu al langere tijd te wikken wegen over de aanschaf van een ps3...
Speel nu al enkele jaren met volle tevredenheid op mijn 360 en ik vraag me de meerwaarde van een ps3 af... maar mischien nog wel meer het naast elkaar draaien van de 2 consoles.
vanavond de actie van BS. dus ik moet snel beslissen, kunnen jullie me over de streep trekken?
Enkele vragen:
- Is de ps3 eenvoudig aan te sluiten over component? ( heb nog geen hdmi op mn hd-ready )
- Wat vinden jullie echt de meerwaarde van de console t.o.v. de 360?
Enkele feiten:
- Ps3 zie ik als kwaliteit, en ik ben een kwaliteitsfreak
- die 360 is net een vliegtuig en ik heb het idee dat hij elk moment ermee uit naar de console hemel vliegt.
Eigelijk vindt ik het een beetje zonde de 2 consoles naast elkaar te laten draaien, dus als ik een ps3 aanschaf gaat waarschijnlijk mijn geliefde 360 eruit... ga ik daarop vooruit en zijn er mensen met ervaringen die hun console echt missen?
toon volledige bericht
- Component kabel kan je los kopen.
- Ik kies voor de PS3. Nieuwste console die er is op dit moment. Waarchijnlijk ook het langste support vergeleken met de andere.
Kijk maar naar de XBOX, en PS2. Kan je nog ergens een XBOX zien ? Neen, de PS2 krijgt wel weer een update in januari. En hij word nog kleiner.
Graphics:
Op dit moment scheelt het niet veel bij een xbox360 of PS3 spel. Meestal het zelfde beeldkwaliteit. Maar de X360 zit bijna aan de limiet aan. Maar de PS3 benut nog lang zijn krachten niet.
Double layer DVD vs. Blu-ray Disc
Ik heb liever geen externe kastje's of wat dan ook om hoge kwaliteit films te kijken.
Mijn voorkeur gaat naar een ingebouwde Blu-ray speler.
Geluid van het apparaat:
Ik heb altijd één regel stiller is beter.
Prijs:
Ja de X360 is wel goedkoper. Maar de kwaliteit van de PS3 is ook beter. Ik ken mensen die dag en nacht problemen met ze x360 hebben. Maar van de PS3 hoor ik niet zoveel klachten.
40gb <> 60gb
Dit is een keuze wat jij moet maken.
- Mij maakt dat 20GB niks uit want het eerste wat ik ga doen is me PS3 uittesten. Het tweede wat ik ga doen is een 80GB hardeschijf erin doen die ik nog heb liggen.
- 2 extra usb poorten. Volgens mij gebruik je het niet eens. En anders werkt een usb hub ook.
- BC, tja was wel leuk geweest. Maar ik heb nooit een andere playstation gehad dan de PSP.
- 65nm. Ja of de 40GB versie het alheeft is niet duidelijk. Maar het klinkt leuk. Verder maakt het bijna niks uit.

Alleen andere stroomrekening(Paar euro op jaar basis). En waarschijnlijk is die dan nog stiller.
Ik denk dat er vandaag meer word verkocht in Nederland. Dan toen er bij de launch werd verkocht
[
Voor 6% gewijzigd door
Verwijderd op 06-11-2007 09:51
]