Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Anoniem: 224444
Nog even geduld mensen
Anoniem: 114616
Anoniem: 189262
Ja hieroAnoniem: 216382 schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:00:
Zitten er veel Ps3 users op Assasin's Creed te wachten of hebben jullie meer zin in Uncharted?

Tuurlijk zit ik te wachten op Assassin's Creed en Uncharted en Haze en Call of Duty 4 en Ratchet & Clank en nog veel meer...
Morgen eerst even de Half Life Orange Box of TimeShift shoppen. Dus wel op de Xbox 360, want die moet ik nu even aandacht geven voordat die straks eenzaam wordt zodra ik Assassin's Creed en Haze heb op de PS3
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Assassins creed gepreorderd, Uncharted zal ik ook wel kopenAnoniem: 216382 schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:00:
Zitten er veel Ps3 users op Assasin's Creed te wachten of hebben jullie meer zin in Uncharted?
Anoniem: 86399
Kunnen wij niet echt beoordelen hè, maar een beetje stoppenkast kan dat wel trekken op een groep.Anoniem: 114616 schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:29:
Weet iemand wat de nieuwe pakketten wordne ne wanneer deze ongeveer te verwachten zijn? En is het mogelijk om een computer, lcd tv en PS3 op 1 stopcontact te gooien en tevens tegelijk aan kunnen staan?
Mijn kamer staat ook op 1 groep en nog nooit problemen gehad als alles tegelijk aan staat. En daar zitten ook naast alles wat jij opnoemde een surround-set bij en een Xbox 360Anoniem: 114616 schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:29:
Weet iemand wat de nieuwe pakketten wordne ne wanneer deze ongeveer te verwachten zijn? En is het mogelijk om een computer, lcd tv en PS3 op 1 stopcontact te gooien en tevens tegelijk aan kunnen staan?
Een nieuwsitem c.q. product review uit oktober 2000 van de PlaySation 2 tov de concurrentie die toen de touwtjes in handen hadden: De Dreamcast en de aankomende XBOX en de CameCube. Nu weten we allemaal wat er met de Dreamcast en Gamecube is gebeurd en ook de XBOX heeft het zwaar moeten afleggen tegen de nu nog steeds goed verkopende PS2. Draai in onderstaand stukje de volgende woorden eens om:
Dreamcast -> Xbox 360
PlaySation 2 -> PlayStation 3
DVD -> Blu Ray
Kijk eens naar de overeenkomsten!!
Nu zijn in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst maar persoonlijk vind ik de PS3 over het afgelopen half jaar enorm vooruitgegaan op het gebied van diensten en games. Daarbij blijft het de naam PlayStation dragen wat de afgelopen 10 jaar een enorm sterk en leverend merk is geweest.
Don't buy that PlayStationtoon volledige bericht
It's overpriced and has no online access, and hardly any good games are available to play on it.
- - - - - - - - - - - -
By Jim Lynch
Oct. 27, 2000 | Whether or not Sony was sincere in its claim that a supply crisis led it to cut its initial shipments of the PlayStation2 to just 500,000 units, there's little question that the corporation was successful in the arena of hype marketing. Lines of obsessed PlayStation fans were a news staple Wednesday. But is the so-called superconsole really worth staying up all night for?
No. The PS2 is not the revolutionary device that Sony's marketing department would have you believe. Don't get me wrong; it's definitely the most powerful video-game machine on the planet right now. But that's not enough.
Print story
E-mail story
Backflip This Story Backflip this story to find it again
The PS2's stats are certainly impressive; it's got hardware power to burn. But so what? There's just not much software available that can take advantage of it. The games that are being released at the same time as the system don't rise much, if at all, above games available for Sega's rival (and cheaper) Dreamcast video-game system.
And don't expect a huge number of quality games anytime soon. Sony has reversed positions with Sega and stupidly released a system that is in many ways a game developer's nightmare. Sega, learning from its Saturn debacle, went out of its way to make the Dreamcast easy to develop games for. But Sony, intoxicated with success from the first PlayStation, forgot the first rule of the video-game industry: Software sells systems. If you make it hard for developers to produce good games then there's no reason for people to buy the system. This oversight has already cost Sony some goodwill -- developers are howling about how hard it is to create games for the system. In an interview with Time magazine, John Carmack, one of the developers behind such massively popular games as Doom and Quake, said that the "PS2 is definitely more powerful than Dreamcast. But it's less convenient to extract performance from it."
Sony is also under the mistaken impression that including the ability to play DVD movies is a huge selling point. But true technophiles and hardcore gamers probably already have DVD drives. I'm a good case in point. I already own a Sony DVD player, so I could not care less if the $299 PS2 can play movies. I'd rather pay less and get a machine that just plays games instead.
In comparison, the Sega Dreamcast sells for $149 and has a giant library of games already available. Sega also has an online game network, Seganet. The Dreamcast comes with a built-in 56K modem and Sega will soon release a broadband (cable/DSL) adapter for it. (The PS2 does not ship with a modem.) Sega is banking on the appeal of multiplayer online gaming, even going so far as to rebate the entire cost of a Dreamcast to players who sign up for Seganet. And for the first time ever we actually have cross-platform online gaming -- Seganet lets Dreamcast players compete against PC players in games like Quake 3. Sony, on the other hand, is promising online gaming later on but currently has nothing to offer purchasers of the PS2.
In addition to Sega, Sony also has two 800-pound gaming gorillas breathing down its neck: Nintendo and Microsoft. Nintendo plans to release its powerful GameCube system next year. Don't downplay Nintendo's chances either. Despite having a rocky time with the N64, Nintendo has some of the most lucrative franchises in video-game history on its side (Zelda, Super Mario Brothers, Metroid, etc.) and a superb marketing machine.
The real wild card here, though, is Microsoft, which plans to release its X-Box game system next year. The X-Box will have even more powerful hardware than the PS2, and Microsoft has the marketing muscle and rapport with developers to do the PS2 real damage. Unlike Sony, Microsoft is taking great pains to make sure the X-Box is easy to make games for -- developers will also be able to easily port games from the PC to the X-Box, thus insuring a huge supply of games.
So should you feel bad if you can't get a PS2 right away? No way. If you wait a while you'll avoid all the lines and scuffling in stores and you'll end up with a much better selection of games. And if you wait long enough for the upcoming systems from Microsoft and Nintendo, you'll probably see a cut in the price of the PS2 as Sony tries to ward off both threats.
Hardcore gamers aren't known for their patience, but this is one occasion when playing it smart may mean not playing at all. For now.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Anoniem: 169123
120 x 100 ps3
120 x 100 ps3 40 gb
2400 nieuwe members op 1 dag
stel dat 1000 van hun op tweakers ps3 forum komen
EDIT:
Aanstaande woensdag is er opening van Mediamarkt in Deventer.. Dus grote kortingen ? Be Ready if u need HD Ready
[ Voor 21% gewijzigd door Anoniem: 169123 op 05-11-2007 19:23 ]
- COD4 MW
- AC
- NFS PS
- GTA IV ( je kan niet vroeg genoeg zijn
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X

Anyway, zag vorige week staan dat die 40 GB zuiniger zou zijn. Toch heb ik ook gelezen dat dit ook weer niet waar zou zijn op een paar sites. Kunnen tweakers hier op het forum dit bevestigen ja of nee? Toch wel leuk om te weten. (bron: http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=7773)
Tevens voor de mensen die zich zorgen maken om die 60 watt, als ik nou groene stroom heb dan maakt het toch niet uit of mijn elektronica meer stroom verbruikt ja of nee? Hoe meer ik verbruik, hoe meer ik betaal hoe meer ik bij draag aan de ontwikkeling van groene stroom
Zo, soepstengel heeft gesproken
@OMD
Heb je de demo van NFS Pro Street al gespeeld? Ik vondt het niet veel specials, wat vond jij?
[ Voor 3% gewijzigd door Soepstengel op 05-11-2007 19:30 ]
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
wat hebben toch mensen met de stroom gebruik van ps3.. je hebt hem gekocht je kan er niks aan doen dus waarom begin je erover ?Soepstengel schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:28:toon volledige bericht
Had mijn 60 GB PS3 paar weken terug al gehaald (een week na de prijs daling). Ik wou die 60 GB versie toch niet mis lopen met die extra controller en die twee spellen. En wat een goede zet was dat zeg, mijn broer ging vorige week hier in Spijkenisse ook kijken naar die 60 GB versie, nou nergens meer te krijgen! Hij is ook bij de Bart Smit geweest en daar gevraagd hoe dat met die actie zat, tegen hem hebben ze gezegd dat die actie alleen gold voor de producten die dag binnen kwamenik vindt het een erg wazig verhaal, zal wel weer lulkoek zijn
Anyway, zag vorige week staan dat die 40 GB zuiniger zou zijn. Toch heb ik ook gelezen dat dit ook weer niet waar zou zijn op een paar sites. Kunnen tweakers hier op het forum dit bevestigen ja of nee? Toch wel leuk om te weten. (bron: http://www.ps3only.nl/nieuwsitem.php?nid=7773)
Tevens voor de mensen die zich zorgen maken om die 60 watt, als ik nou groene stroom heb dan maakt het toch niet uit of mijn elektronica meer stroom verbruikt ja of nee? Hoe meer ik verbruik, hoe meer ik betaal hoe meer ik bij draag aan de ontwikkeling van groene stroomOok voor die mensen die blijkbaar over dit soort dingen mieren neuken (als ik zo grof mag zijn), stop eens met het rijden van je dure auto naar je werk, ga overal eens je gloeilampen weg halen, zet alle lichten eens uit als je naar bed gaat, zet de tv niet op stand-by, moet ik verder gaan? Trouwens, die PS3 staat hellemaal niet zo vaak aan, in ieder geval minder dan je PC aangezien je die voor alles gebruikt (internet, documenten typen, spelletjes spelen, fimpjes op internet kijken, chatten etc.) en die verbruikt over het algemeen nog meer.
Zo, soepstengel heeft gesproken
edit:
@OMD
Heb je de demo van NFS Pro Street al gespeeld? Ik vondt het niet veel specials, wat vond jij?
als het nou over autos ging belasting enz.. kon ik me wel voorstellen..
als het goed is wel..LCHero schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:32:
Klopt het dat je de PS3 via een optische kabel kan aansluiten op je 5.1 geluidsetje? Heb namelijk een oude receiver waar geen HDMI opzit.
R7 5800X3D // Dark Rock rock 4 // MSI B450 Tomahawk Max // 32Gb Corsair Vengeance // BeQuiet Pure Base 500FX // MSI RTX3080 Suprim X
Ik pas voortaan wel op met zo vroeg pre-orderen. Kans is zo groot dat die game meer richting release ergens anders goedkoper wordt of dat er nog special editions uit komen naar de release dichter bij komt.
En wat me ook al regelmatig overkomen is dat de game precies bij de winkel waar ik m besteld had niet op tijd binnen was. Zo had ik The Darkness pas een week later in huis, opzich niet zo erg maar daarvoor pre-order ik geen games.
Klopt, wel even in het menu dan instellen dat het geluid via de optische uitgang moet gaan.LCHero schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:32:
Klopt het dat je de PS3 via een optische kabel kan aansluiten op je 5.1 geluidsetje? Heb namelijk een oude receiver waar geen HDMI opzit.
Maar heb het geluid hier ook via optisch lopen en klinkt goed.
[ Voor 25% gewijzigd door FeaR op 05-11-2007 19:36 ]
Op de Pabo gezakt voor rekenen?Anoniem: 169123 schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:15:
stel dat 120 bart smit winkels er zijn in nederland/belgie
120 x 100 ps3
120 x 100 ps3 40 gb
2400 nieuwe members op 1 dag
Yup, inderdaad... En het geluid is perfect...LCHero schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:32:
PS5 User ;-) ...
Haha dat is toch de bedoeling van een demo, als het dan tegen valt dan geef je niet onnodig geld uit aan een spel wat niks is
Dat stroom verbruik was als reactie op een paar reacties terug
Desktop: Ryzen 7 7800X3D | 32 GB | Radeon RX 6800
Anoniem: 151082
Even een kort vraagje. Is de 'ultimate scart cable blaze' voor de PS2 hetzelfde als voor de PS3?
Ik kan namelijk geen RGB kabel vinden van Blaze voor de PS3.
Mvg Pim
Is er trouwens al bekend of er verschillen zitten in de ps3 versie en de xbox360 versie van assasins creed? Heb hier ook een xbox staan en weet eigenlijk niet welke versie ik moet / ga halen.
Ehm... Hij heet Vonturk...
[ Voor 20% gewijzigd door KeaveXL op 05-11-2007 19:43 ]
PSN: KeaveXL
Anoniem: 216382
Veel overeenkomsten, alleen was de Dreamcast geen concurrent voor de Ps2 qua sales..swopdark schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:13:toon volledige bericht
Hahah kijk eens wat ik hier vond
Een nieuwsitem c.q. product review uit oktober 2000 van de PlaySation 2 tov de concurrentie die toen de touwtjes in handen hadden: De Dreamcast en de aankomende XBOX en de CameCube. Nu weten we allemaal wat er met de Dreamcast en Gamecube is gebeurd en ook de XBOX heeft het zwaar moeten afleggen tegen de nu nog steeds goed verkopende PS2. Draai in onderstaand stukje de volgende woorden eens om:
Dreamcast -> Xbox 360
DVD -> Blu Ray
Nu zijn in het verleden behaalde resultaten geen garantie voor de toekomst maar persoonlijk vind ik de PS3 over het afgelopen half jaar enorm vooruitgegaan op het gebied van diensten en games. Daarbij blijft het de naam PlayStation dragen wat de afgelopen 10 jaar een enorm sterk en leverend merk is geweest.
[...]
En Sega had niet zoveel marketinggeld om hun DC aan de man te brengen als MS dat heeft.
Het zal niet hetzelfde gaan
Weet je wat ook een leuk feit is?
- Geen enkel bedrijf heeft een console/brand meer dan 2 generaties op 1 kunnen houden
( Nes/Snes > N64 / Playstation )
( Playstation/Playstation 2 > Wii/Xbox 360 )
Hier is op Neogaf.com een wat uitgebreider topic over..misschien moet je daar even kijkenKeaveXL schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:40:
Ik ga dinsdag dus ook een 60 gb ps3 halen. Heb vandaag een generator gekocht die op zonnebloem olie genoeg stroom kan opwekken om mijn ps3 en tv tegelijkertijd te voeden.
Is er trouwens al bekend of er verschillen zitten in de ps3 versie en de xbox360 versie van assasins creed? Heb hier ook een xbox staan en weet eigenlijk niet welke versie ik moet / ga halen.
[...]
Heb zelf ook een 360, maar het vreemde is is dat de game als eerst bekend werd gemaakt op X05, daarna was het een Ps3 exclusive blijkbaar (
Heb er wel vertrouwen in dat beide games ongeveer gelijk zullen zijn, misschien zal de Ps3 iets minder AA hebben..
Dan heb je natuurlijk nog de voordelen :
Achievements
Rumble
fijnere controller ( persoonlijk )
Bij de 360 versie..
Over de Ps3 versie is gewoon nog heel weinig bekend, maar er zullen ongetwijfeld comparison video's op gametrailers.com komen
Ik heb precies hetzelfde probleem. PS3 scheen problemen te hebben met het geheugengebruik en de Xbox 360 kampte met het probleem dat het spel misschien niet op één schijfje paste. Maar beide problemen zijn opgelost.KeaveXL schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:40:
Ikzelf heb Assassin's Creed op de PS3 besteld. Puur omdat Tom Clancy's Ghost Recon - Advanced Warfighter lekkerder liep op deze console. En Assassin's Creed komt van dezelfde developer....zwakke reden, maar moest iets verzinnen om mijn keuze op te baseren.
Dus als jij m nu voor de Xbox 360 haalt kunnen we ruilen
KeaveXL schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:40:

Edit:
Niet persoonlijk opvatten, maar als ik andere topics doorlees ben jij nogal een Xbox 360 fanboy. Want echt alle games die op beide consoles uitkomen wordt de PS3-versie door jou de grond ingeboord.Anoniem: 216382 schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:46:
[...]
Achievements
Rumble
Bij de 360 versie..
En persoonlijk vind ik Achievements echt de grootste bullshit ooit. Alleen kijken wie er een langere e-lul heeft aka wie de meeste punten heeft.
Rumble geef ik je wel gelijk in, maar ik verwacht wel dat er een update zal komen voor AC zodra er ook een rumble-controller is (ergens in het begin van 2008)
Fijnere controller is inderdaad persoonlijk. Voor race-games verkies ik ook de controller van de Xbox boven die van de Ps3. Voor first person-shooters is dat weer omgekeerd. En voor een game als Assassin's Creed zou ik het niet weten, want zoiets heb ik nog nooit gespeeld
[ Voor 34% gewijzigd door FeaR op 05-11-2007 19:54 ]
EA is nooit zo goed in demo's, zo een beetje van alle spellen. Ik gok het erop. Most Wanted en Carbon heb ik overgeslagen + in de demo kan ik niets vinden over het tuningsaspect. Ik gok het er maar op.Soepstengel schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:36:
@OMD
Haha dat is toch de bedoeling van een demo, als het dan tegen valt dan geef je niet onnodig geld uit aan een spel wat niks isTenminste zo zie ik het altijd
Dat stroom verbruik was als reactie op een paar reacties terug
Heb nog cadeaubonnen over en die lever ik ervoor in, scheelt weer geld.
Ja opzich zijn dat wel genoeg voordelen maar ben vooral benieuwd op welke resolutie hij draaid. Nu COD4 op de ps3 op 1080p draaid en de xbox versie op 720p vraag ik me af of er meer 3rd party devs zijn die 1080p gaan ondersteunen.Anoniem: 216382 schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:46:toon volledige bericht
[...]
Hier is op Neogaf.com een wat uitgebreider topic over..misschien moet je daar even kijken.
Heb zelf ook een 360, maar het vreemde is is dat de game als eerst bekend werd gemaakt op X05, daarna was het een Ps3 exclusive blijkbaar (), en hierna is de game alleen maar geshowt als Xbox 360 versie. Pas vorige week is er een demonstratie geweest van de Ps3 versie..
Heb er wel vertrouwen in dat beide games ongeveer gelijk zullen zijn, misschien zal de Ps3 iets minder AA hebben..
Achievements
Rumble
Bij de 360 versie..
Over de Ps3 versie is gewoon nog heel weinig bekend, maar er zullen ongetwijfeld comparison video's op gametrailers.com komen
Dat die achievements grotendeels alleen goed voor je ego zijn heb je wel gelijk in. Alleen vind ik wel dat er meerdere games zijn die toch wel leuke en uitdagende achievements hebben, je krijgt er een stom plaatje voor terug maar het behalen van zon achievement kan dan al een hele kick zijn. En sommige devs weten dit ook echt leuk / orgineel / goed toe te passen ( halo3, the darkness, etc. ).FeaR1986 schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:49:
[...]
Niet persoonlijk opvatten, maar als ik andere topics doorlees ben jij nogal een Xbox 360 fanboy. Want echt alle games die op beide consoles uitkomen wordt de PS3-versie door jou de grond ingeboord.
En persoonlijk vind ik Achievements echt de grootste bullshit ooit. Alleen kijken wie er een langere e-lul heeft aka wie de meeste punten heeft.
Rumble geef ik je wel gelijk in, maar ik verwacht wel dat er een update zal komen voor AC zodra er ook een rumble-controller is (ergens in het begin van 2008)
Fijnere controller is inderdaad persoonlijk. Voor race-games verkies ik ook de controller van de Xbox boven die van de Ps3. Voor first person-shooters is dat weer omgekeerd. En voor een game als Assassin's Creed zou ik het niet weten, want zoiets heb ik nog nooit gespeeld
Wat ik me trouwens ook bedenk is dat downloadable content en bug fixes een stuk makelijker zijn voor de 360, en eigenlijk verwacht ik die om 1 of andere rede wel. Neem als recent voorbeeld Guitar Hero 3 die geen co-op mode in quickplay heeft maar nu d.m.v. een xbl update wel beschikbaar is waar de ps3, ps2, wii versie het nog zonder moeten doen.
Ik denk dat ik inderdaad toch Assasin's creed voor de 360 neem, ps3 koop ik eigenlijk alleen voor de 1st party games en mocht een game (3rd party) echt duidelijk beter zijn op de ps3 zal ik hem pas voor dat platform kopen. Das misschien het voordeel van het hebben van alle consoles.
[ Voor 46% gewijzigd door KeaveXL op 05-11-2007 20:04 ]
Damnz alleen voor een kleine type foutje ga je effe discrimineren ? (ja kijk maar goed of ik een type foutje heb)KeaveXL schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:40:
Ik ga dinsdag dus ook een 60 gb ps3 halen. Heb vandaag een generator gekocht die op zonnebloem olie genoeg stroom kan opwekken om mijn ps3 en tv tegelijkertijd te voeden.
[...]
De overeenkomsten tussen de PS2 en PS3 zijn wel vaker aanbod gekomen. Gewoon eng zoveel overeenkomsten. Ik denk dat je voor deze generatie John Carmack kunt vervangen door Gabe Newell.swopdark schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:13:toon volledige bericht
Dreamcast -> Xbox 360
DVD -> Blu Ray
[...]
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Hoho, laten we even wel wezen, ik vind de 360 een ongelofelijk fijn apparaat, met ongelofelijk veel goede games, maar een fanboy ben ik zeker niet..heb tot een tijd geleden nog een PSP gehad, en heb heel lang een Ps2 gehad..FeaR1986 schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:49:toon volledige bericht
[...]
Ik heb precies hetzelfde probleem. PS3 scheen problemen te hebben met het geheugengebruik en de Xbox 360 kampte met het probleem dat het spel misschien niet op één schijfje paste. Maar beide problemen zijn opgelost.
Ikzelf heb Assassin's Creed op de PS3 besteld. Puur omdat Tom Clancy's Ghost Recon - Advanced Warfighter lekkerder liep op deze console. En Assassin's Creed komt van dezelfde developer....zwakke reden, maar moest iets verzinnen om mijn keuze op te baseren.
Dus als jij m nu voor de Xbox 360 haalt kunnen we ruilen![]()
[...]
Edit:
[...]
Niet persoonlijk opvatten, maar als ik andere topics doorlees ben jij nogal een Xbox 360 fanboy. Want echt alle games die op beide consoles uitkomen wordt de PS3-versie door jou de grond ingeboord.
Ik vind het jammer dat er op dit moment nog weinig topgames voor de Ps3 zijn, maar die komen vanzelf wel. Qua assassin's creed heb ik het liefst dat iedereen van die topgame kan genieten
En ik heb dat ook alleen maar gehoord op Neogaf.com dat de 360 versie waarschijnlijk iets beter is, maarja we zullen het rond de 13/14e pas zien ( als het embargo opgeheft wordt ).
Nou carmack had anders ook deze keer weer kritiek op de ps3Arx schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:05:
[...]
De overeenkomsten tussen de PS2 en PS3 zijn wel vaker aanbod gekomen. Gewoon eng zoveel overeenkomsten. Ik denk dat je voor deze generatie John Carmack kunt vervangen door Gabe Newell.

Gezeik over de asymmetrical architecture en over het hele multi-core SPU gedeelte. Die gast heeft volgensmij gewoon een hekel aan alles waar een extra core inzit en waar geen PC op gelabeld staat.
Zo'n reactie had ik nou precies verwachtAnoniem: 169123 schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:05:
[...]
Damnz alleen voor een kleine type foutje ga je effe discrimineren ? (ja kijk maar goed of ik een type foutje heb)

Ik doelde eigenlijk daar op, iemand van adel mag wel wat beter op zijn taal letten.Von is een voorvoegsel bij Duitse achternamen dat meestal op adel wijst.
Maar via de PS3 krijg je ook gewoon updates cq bug fixes/patches of hoe je het ook wil noemen. Recent voorbeeld nog Warhawk die afgelopen weekend een update heeft gehad!KeaveXL schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:52:
Wat ik me trouwens ook bedenk is dat downloadable content en bug fixes een stuk makelijker zijn voor de 360, en eigenlijk verwacht ik die om 1 of andere rede wel. Neem als recent voorbeeld Guitar Hero 3 die geen co-op mode in quickplay heeft maar nu d.m.v. een xbl update wel beschikbaar is waar de ps3, ps2, wii versie het nog zonder moeten doen.
Dus het lijkt me nou niet dat dit makkelijker is voor een X360 dan voor een PS3.
[ Voor 6% gewijzigd door Sandyman538 op 05-11-2007 20:22 ]
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Hier werkt 't primaAnoniem: 151082 schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:40:
Goede avond,
Even een kort vraagje. Is de 'ultimate scart cable blaze' voor de PS2 hetzelfde als voor de PS3?
Ik kan namelijk geen RGB kabel vinden van Blaze voor de PS3.
Mvg Pim
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Klopt, maar sinds hij weer bezig is met een nieuwe franchise is hij opeens muis stil geworden over de PS3. Enige gemekker wat ik sindsdien gehoord heb is dat de PS3 zo'n apparte geheugen indeling heeft en dat dit niet hetzelfde is als de UMA van de Xbox 360. Dat vond meneer toch wel jammer. Ondertussen weten we met ons allen wel beter waar de PS3 in staat toe is.zerokill schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:17:
[...]
Nou carmack had anders ook deze keer weer kritiek op de ps3
Gezeik over de asymmetrical architecture en over het hele multi-core SPU gedeelte. Die gast heeft volgensmij gewoon een hekel aan alles waar een extra core inzit en waar geen PC op gelabeld staat.
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Ik geloof alleen dat Warhawk een 1st party is , danwel speciaal ontwikkeld voor de ps3. Ik geloof ook echt wel dat het mogelijk moet zijn ik denk alleen nog niet dat de ontwikkelaars daar op dit moment de kennins van / voor hebben of er simpelweg geen zin in hebben. Grootste gedeelte van de multi-platform games doet het op dit moment gewoon net iets beter op de 360, alleen ik krijg wel het idé dat dit steeds minder wordt.Sandyman538 schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:21:
[...]
Maar via de PS3 krijg je ook gewoon updates cq bug fixes/patches of hoe je het ook wil noemen. Recent voorbeeld nog Warhawk die afgelopen weekend een update heeft gehad!
Dus het lijkt me nou niet dat dit makkelijker is voor een X360 dan voor een PS3.
Anoniem: 42901
't Is voor de PS3 volgens mij zelfs nog makkelijker, omdat je er van uit kan gaan dat er een harde schijf inzit die genoeg capaciteit heeft voor patches en zelfs uitbreidingen.Sandyman538 schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:21:
[...]
Maar via de PS3 krijg je ook gewoon updates cq bug fixes/patches of hoe je het ook wil noemen. Recent voorbeeld nog Warhawk die afgelopen weekend een update heeft gehad!
Misschien zal de Ps3 versie daarentegen in een hogere resolutie draaien. Misschien zal de AI op de PS3 versie beter zijn. Mischien, misschien, mischien.........Anoniem: 216382 schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:46:
[...]

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Tuurlijk verwacht je zoiets.. zou wel stom zijn als ik je ging bedanken..

Maar ehmm je website is niet echt compleet zal ik het effe voor je bewerken..
Een Turkse vlag bij het beginscherm ?
[ Voor 20% gewijzigd door Anoniem: 169123 op 05-11-2007 20:36 ]
13 november is het embargo afgelopen op reviews e.d, dus ik verwacht dat we dan al een stuk meer weten
15 november is nog zover weg
Als je het zo bekijkt ben je dus liever een pabo-student dan een turk, weetje wat bedank ymmv!Anoniem: 169123 schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:34:
[...]
Tuurlijk verwacht je zoiets.. zou wel stom zijn als ik je ging bedanken..
Maar ehmm je website is niet echt compleet zal ik het effe voor je bewerken..
Een Turkse vlag bij het beginscherm ?
Maar het ging hier niet over pabo-studenten , turken of discrimineren, zullen we er mee ophouden
ja graagKeaveXL schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:40:
[...]
Als je het zo bekijkt ben je dus liever een pabo-student dan een turk, weetje wat bedank ymmv!
Maar het ging hier niet over pabo-studenten , turken of discrimineren, zullen we er mee ophouden
Binnenkort komt Mass Effect uit voor X360. Terwijl we bij Ps3 niet zoveel exclusieve top games hebben gezien.. Vind wel jammer eigenlijk dat ps3 dit jaar niet zo veel games verkocht heeft vergeleken met x360...KeaveXL schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:26:
[...]
Ik geloof alleen dat Warhawk een 1st party is , danwel speciaal ontwikkeld voor de ps3. Ik geloof ook echt wel dat het mogelijk moet zijn ik denk alleen nog niet dat de ontwikkelaars daar op dit moment de kennins van / voor hebben of er simpelweg geen zin in hebben. Grootste gedeelte van de multi-platform games doet het op dit moment gewoon net iets beter op de 360, alleen ik krijg wel het idé dat dit steeds minder wordt.
Gears of War
Halo 3
binnkort Mass Effect.
[ Voor 54% gewijzigd door Anoniem: 169123 op 05-11-2007 20:53 ]
zou deze nou binnen 2 dagen verstuurd worden als je hem morgen besteld ? stel dat die nergens in de winkel te vinden is, maar wel via internet ? Lijkt me vreemd. Want stel dat morgen die 60 gig versie er niet is, wil toch wel graag controllers en spellen, dan bestel ik hem wel via internet denk.
ga zeker linux er op zetten
UMA is dan ook vanuit het oogpunt van een dev. erg makkelijk. Je hebt 512MB geheugen. Hoe dit zich verdeeld tussen werkgeheugen en videogeheugen maakt weinig uit. Op de PS3 moet je dus 2x je geheugengebruik optimaliseren. En als je dus op de 360 begonnen bent met ontwikkelen moet je voor de PS3 dus kritisch naar je geheugengebruik gaan kijken. Ik kan me voorstellen dat dat best lastig is, athans meer werk kost.Arx schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:26:
[...]
Klopt, maar sinds hij weer bezig is met een nieuwe franchise is hij opeens muis stil geworden over de PS3. Enige gemekker wat ik sindsdien gehoord heb is dat de PS3 zo'n apparte geheugen indeling heeft en dat dit niet hetzelfde is als de UMA van de Xbox 360. Dat vond meneer toch wel jammer. Ondertussen weten we met ons allen wel beter waar de PS3 in staat toe is.
PSN: Shiver23
en als je op link bestellen klikt zie een melding van Too BusyMars18 schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:49:
http://www.bartsmit.com/s...enuID=74&productID=174509
zou deze nou binnen 2 dagen verstuurd worden als je hem morgen besteld ? stel dat die nergens in de winkel te vinden is, maar wel via internet ? Lijkt me vreemd. Want stel dat morgen die 60 gig versie er niet is, wil toch wel graag controllers en spellen, dan bestel ik hem wel via internet denk.
ga zeker linux er op zetten
Nou maar wachten op Ratchet & Clank + Uncharted Drake's fortune.
Iemand trouwens nog tips voor een andere draadloze controller die wat groter is want ik heb iedere keer kramp zodra ik die L1 L2 en R1 R2 toetsen moet gebruiken.
[ Voor 24% gewijzigd door harley op 05-11-2007 21:06 ]
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Het heeft ook weer voordelen: Vanuit een CPU standpunt heb je op de 360 geen directe toegang tot geheugen. Het loopt allemaal via de GPU wat natuurlijk ook wel zijn impact heeft op de bus.Shiver23 schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:50:
[...]
UMA is dan ook vanuit het oogpunt van een dev. erg makkelijk. Je hebt 512MB geheugen. Hoe dit zich verdeeld tussen werkgeheugen en videogeheugen maakt weinig uit. Op de PS3 moet je dus 2x je geheugengebruik optimaliseren. En als je dus op de 360 begonnen bent met ontwikkelen moet je voor de PS3 dus kritisch naar je geheugengebruik gaan kijken. Ik kan me voorstellen dat dat best lastig is, athans meer werk kost.
Speciaal op de ps3 heb je vanaf de CPU direct toegang tot geheugen en het geheugen is ook nog is vele malen sneller (XDR geheugen)
Wat vind je niet leuk aan Oblivion?harley schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:55:
Nou oblivion ontvangen 2 uur gespeeld maar na 5 minuten had ik al dezelfde conclusie als 2 uur later. Tis niet mijn spel. Net weer samen met Untold Legends Dark kingdom samen verkocht.
Nou maar wachten op Ratchet & Clank + Uncharted Drake's fortune.
Vind het zelf een geweldig spel omdat je echt helemaal zelf mag weten wat je wilt gaan doen..
Ik zou je toch nog ff de Dark Brotherhood questline aan willen raden, erg donker, luguber en komisch imo
Word moeilijk aangezien ik hem al verkocht he..Anoniem: 216382 schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:05:
[...]
Wat vind je niet leuk aan Oblivion?
Vind het zelf een geweldig spel omdat je echt helemaal zelf mag weten wat je wilt gaan doen..
Ik zou je toch nog ff de Dark Brotherhood questline aan willen raden, erg donker, luguber en komisch imo. Deze questline kun je beginnen door op een afgelegen plek iemand te vermoorden zonder dat iemand het ziet ( in een huis bv ) en dan te gaan slapen in een bed..dan krijg je een bezoekje
ik vind de besturing dus gewoon niet echt fijn.
daarnaast ziet het er aan de ene kant mooi uit maar als ik als door een deur ga of andere door een deur zie gaan dan verdwijnen ze gewoon en de deur blijft gesloten. Ik snap best dat er geladen moet worden maar zorg dan dat het er iets realistischer uitziet
je doet zo je best om het spel zo realistisch mogelijk over te laten komen maar een simpele deur werkt niet eens. hetzelfde geldt voor kisten tonnen boxen en dooie raten die je oppikt het blijft allemaal gewoon staan precies zoals het was voordat je het oppikt/openmaakt. Je tegenstanders reageren amper op je acties. Ik vind idat dan gewoon een heel erg gemiste kans.
Ik zoek gewoon een zelda achtige game. Niet al te veel vechten maar lekker wat ronddwalen rondbabbelen puzzeltjes oplossen. Ook niet dat super precies richten dmv twee domme pookjes maar gewoon een lock toets.
AMD Ryzen 7 5800X, ASRock B550M Steel Legend, 32GB Kingston Fury Renegade RGB (2x16GB), ASUS ROG Strix Radeon RX 6650 XT OC Edition RGB, Gelid Solutions Tranquillo Rev.5, Sharkoon REV220 Case, Sharkoon SilentStorm Cool Zero 650W, Lexar NM620 1TB SSD
Welke aansluiting kan ik het best gebruiken op mijn tv, voor het beste beeld (geluid gaat via optisch uit naar versterker)?
Ik heb hier een tv staan (een gewone ouderwetse 100 Hz breedbeeld), met de volgende mogelijkheden:
AV1 (is een scartaansluiting): Audio/Video in/uit, RGB in, Q-link
AV2 (ook een scartaansluiting): audio/video in/uit, S-video in, Q-link
AV3 (zijn 3 losse tulpaansluitingen + apart rond zwart ding met gaatjes): S-video in, 2x RCA audio in, 1x RCA video in
Op welke AV kan ik m het best aansluiten, en met wat voor een kabel (wellicht bijgeleverd met Ps3?), en hoe noem ik die kabel als ik morgen in de winkel sta??
Alvast bedankt!!
Hoi..
hier niet, dan geeft die al prijs en aantal enzo, maar ga nu niet bestellen natuurlijkAnoniem: 169123 schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:55:
[...]
en als je op link bestellen klikt zie een melding van Too Busy
morgen maar naar lijnbaan bart smit eplaza rotterdam
Anoniem: 238992
dit vind ik dus ook.Anoniem: 190079 schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:45:
De geluidsproductie van mijn 60 gb vond ik anders tijdens films wel behoorlijk irritant worden. Na een half uurtje begon hij aardig te blazen wat tijdens stille momenten in de film zeker te horen was. Dat is ook de balangrijkste reden dat ik hem pas voor een goede prijs verkocht heb en een 40 gb ga kopen.
Volgens mij zijn wij gewoon kritisch, je hoort de 60 Gb echt wel te keer gaan als je een film kijkt.
Dit is voor mij ook de reden om niet voor een 60 Gb te gaan
US-store wel. Daar staat het groots aangekondigd.Crawl NL schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:18:
Is het al officieel dat we donderdag de Uncharted demo mogen verwachten ?
Vraag om een RGB-kabel. Hiermee krijg je het beste beeld. Aansluiten op je eerste SCART-aansluiting.Op welke AV kan ik m het best aansluiten, en met wat voor een kabel (wellicht bijgeleverd met Ps3?), en hoe noem ik die kabel als ik morgen in de winkel sta??
Alvast bedankt!!
[ Voor 38% gewijzigd door Shiver23 op 05-11-2007 21:27 ]
Is in dit topic al een keer gepost geloof ik (een vorig deel iig). Maar tis altijd wel leuk om te lezen hoe gigantisch iemand ernaast zitswopdark schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:13:
Dreamcast -> Xbox 360
DVD -> Blu Ray
Is de "console-war" (om maar ff een dom woord te gebruiken) dan al afgelopen?Anoniem: 216382 schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:43:Weet je wat ook een leuk feit is?
- Geen enkel bedrijf heeft een console/brand meer dan 2 generaties op 1 kunnen houden
( Nes/Snes > N64 / Playstation )
( Playstation/Playstation 2 > Wii/Xbox 360 )
Dan wordt het een lekker weekendje...vrijdag de demo downen en R&C halen.....en volgende week in alle rust terug naar de middeleeuwen.....Shiver23 schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:19:
[...]
US-store wel. Daar staat het groots aangekondigd.
Als je een PS3 zou kopen zou je het zelf uit kunnen testen. Want de kabels die je erbij krijg kan je zowel op een scart als drie losse tulp-aansluitingen aan kunnen sluiten. PS3 heeft standaard die drie kabels uit en met een adapter kan je die drie dan bundelen zodat ze in je scart passen. Dus volgens mij zal je niet zo heel veel verschil merken.plieshout schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:12:
vraagje mbt aansluiten:
Welke aansluiting kan ik het best gebruiken op mijn tv, voor het beste beeld (geluid gaat via optisch uit naar versterker)?
Ik heb hier een tv staan (een gewone ouderwetse 100 Hz breedbeeld), met de volgende mogelijkheden:
AV1 (is een scartaansluiting): Audio/Video in/uit, RGB in, Q-link
AV2 (ook een scartaansluiting): audio/video in/uit, S-video in, Q-link
AV3 (zijn 3 losse tulpaansluitingen + apart rond zwart ding met gaatjes): S-video in, 2x RCA audio in, 1x RCA video in
Op welke AV kan ik m het best aansluiten, en met wat voor een kabel (wellicht bijgeleverd met Ps3?), en hoe noem ik die kabel als ik morgen in de winkel sta??
Alvast bedankt!!
En dat "apart rond zwart ding met gaatjes" is je S-Video
Dus je hoeft voor die tv geen aparte kabels te kopen.
Enige wanneer je dat moet doen is als je tv HDMI heeft, want een HDMI-kabel zit er niet standaard bij.
Nee uiteraard niet..Ik sluit ook niet uit dat de Ps3 een enorme boost krijgt wanneer hij een beetje betaalbaar is..maar een hoop mainstream gamers hebben itt de vorige generatie een andere console gekocht dan een PS-RazieL- schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:22:
[...]
Is in dit topic al een keer gepost geloof ik (een vorig deel iig). Maar tis altijd wel leuk om te lezen hoe gigantisch iemand ernaast zitVan mij mag de geschiedenis zich weer herhalen
![]()
[...]
Is de "console-war" (om maar ff een dom woord te gebruiken) dan al afgelopen?

www.vdzande.com
De echte "war" is helemaal nog niet begonnenAnoniem: 216382 schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:28:
[...]
Nee uiteraard niet..Ik sluit ook niet uit dat de Ps3 een enorme boost krijgt wanneer hij een beetje betaalbaar is..maar een hoop mainstream gamers hebben itt de vorige generatie een andere console gekocht dan een PS
Die begint pas als de 360 en PS3 onder 200,- over de toonbank gaan. Dit is slechts de aanloop
Hier moet ik ook nog eens naar kijken. Heb na aanschaf gelijk een HDMI kabel gekocht, en de overige spullen heb ik ergens weg gelegt, maar nu wil ik toch eens het geluid op mijn dolby surround DVD speler aansluiten, alleen kan ik de kabel niet meer vinden. he shitFeaR1986 schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:25:
[...]
Als je een PS3 zou kopen zou je het zelf uit kunnen testen. Want de kabels die je erbij krijg kan je zowel op een scart als drie losse tulp-aansluitingen aan kunnen sluiten. PS3 heeft standaard die drie kabels uit en met een adapter kan je die drie dan bundelen zodat ze in je scart passen. Dus volgens mij zal je niet zo heel veel verschil merken.
En dat "apart rond zwart ding met gaatjes" is je S-Video
Dus je hoeft voor die tv geen aparte kabels te kopen.
Enige wanneer je dat moet doen is als je tv HDMI heeft, want een HDMI-kabel zit er niet standaard bij.
Waarom zou je met tulp-stekkers geluid op je surround-set aansluiten als de PS3 ook optisch uit heeft? Want dan krijg je er nooit DD, DTS of iets in die trand uit. Alleen stereo geluid wat wellicht door je dvd omgezet kan worden naar iets wat op surround lijkt...technoaddict schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:35:
[...]
Hier moet ik ook nog eens naar kijken. Heb na aanschaf gelijk een HDMI kabel gekocht, en de overige spullen heb ik ergens weg gelegt, maar nu wil ik toch eens het geluid op mijn dolby surround DVD speler aansluiten, alleen kan ik de kabel niet meer vinden. he shit
Maar die tulp-kabels zullen het probleem niet zijn om aan te komen, die kan je toch ook gewoon los kopen in een electro-zaak?
Wacht...bedenk me net dat de PS3 zo'n vage stekker heeft als uitgang naar die tulp-dingen. Had er niet meer aan gedacht, want ik draai ook op HDMI.
en misschien hebben we wel vaker ps3 beelden gezien.
want we zien namelijk niet altijd de knoppen die je moet drukken in beeld.
You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before
Anoniem: 125123
- Is er iets waar je op moet letten tijdens het kopen ? (b.v. of die al is geopend en hoe herken je dat ?)
- Kan je met dat meegeleverde kabel (av kabel ?) een andere resolutie draaien dan pal/ntsc ? b.v. 720p
Ik kan niet wachten
Anoniem: 238992
er staat ook een foto van het board bij
wie o wie heeft nu gelijk
http://www.ps3focus.nl/v3/nieuws/bekijk.php?id=7160
- Op de doos zit zo'n sticker over de opening, dus als die beschadigd is/niet goed vast zit kan ie open zijn geweest. En ikzelf heb de ervaring dat je dozen nooit meer zo mooi dicht krijgt als ze een keer open zijn geweest. Dus volgens mij zie je het vanzelf of de doos open is geweest.Anoniem: 125123 schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:58:
Paar vraagjes:
- Is er iets waar je op moet letten tijdens het kopen ? (b.v. of die al is geopend en hoe herken je dat ?)
- Kan je met dat meegeleverde kabel (av kabel ?) een andere resolutie draaien dan pal/ntsc ? b.v. 720p
Ik kan niet wachten
- Voor HD-resoluties (de 720p die jij als voorbeeld noemt) ga je niet redden met de meegeleverde kabel. Daar heb je toch HDMI, Vga of iets in die trand voor nodig.
Ik constateer hieruit dat jij een PS2 RGB kabel op de PS3 hebt aangesloten?
Dit zijn dus gewoon dezelfde aansluitingen?
Mvg
Er zijn verschillende in de omloop volgens mij.Anoniem: 238992 schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:59:
Volgens deze website zit er wel de nieuwe 65nm Cell in de ps3 40 gb.
Maar er is niks bevestigd door sony.
Bedankt.FeaR1986 schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:05:
[...]
- Op de doos zit zo'n sticker over de opening, dus als die beschadigd is/niet goed vast zit kan ie open zijn geweest. En ikzelf heb de ervaring dat je dozen nooit meer zo mooi dicht krijgt als ze een keer open zijn geweest. Dus volgens mij zie je het vanzelf of de doos open is geweest.
- Voor HD-resoluties (de 720p die jij als voorbeeld noemt) ga je niet redden met de meegeleverde kabel. Daar heb je toch HDMI, Vga of iets in die trand voor nodig.
Ik heb nog 8 euro over. Daar kan ik geen HDMI kabel van kopen denk ik
Als je heel goed zoekt misschien wel. Want nogmaals: op accesoires als kabels wordt ontzettend veel winst gemaakt. Voor een euro of €15 - €20 moet je toch zeker een HDMI-kabel kunnen vinden.Anoniem: 125123 schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:15:
Bedankt.
Ik heb nog 8 euro over. Daar kan ik geen HDMI kabel van kopen denk ik
Ik weet dat je dan nog steeds over je budget van €8 heen zit, maar ik wil je alleen behoeden dat je straks niet gaat voor een kabel van €75 van MonsterCable ofzo
Edit:
Kom je net 75 cent te kort
[ Voor 8% gewijzigd door FeaR op 05-11-2007 22:19 ]
Mvg Pim
Mmmm... dan kleurt die wel beter bij mijn Xbox 360
Maar ik houd het toch maar liever op mijn zwarte en dan moet er ooit maar een Xbox Elite komen om het kleurverschil op te lossen.
Want vind persoonlijk het allemaal nogal te glossy wat Sony met de kleuren van de PS3 doet. Zilver zou wellicht nog wat kunnen worden in de toekomst, maar ik houd mijn hart vast als ze met een glossy roze editie gaan komen...
Edit:
RGB is toch zo'n rode,gele en een witte tulp-stekker? Of zit ik nu verkeerd, want die zit gewoon standaard bij een Playstation geleverd.Anoniem: 151082 schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:23:
Is er uberhaupt wel al een RGB kabel voor de PS3? Mijn voorkeur gaat uit naar Blaze, omdat ik hier goede verhalen over lees, maar andere merken zijn ook welkom.
Mvg Pim
Edit 2:
@ hieronder: probleem opgelost
[ Voor 29% gewijzigd door FeaR op 05-11-2007 22:30 ]
PS3 heeft zelfde aansluiting als PS2. Je kunt dus PS2-kabels gebruiken.Anoniem: 151082 schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:23:
Is er uberhaupt wel al een RGB kabel voor de PS3? Mijn voorkeur gaat uit naar Blaze, omdat ik hier goede verhalen over lees, maar andere merken zijn ook welkom.
Mvg Pim
Ik kijk morgen of mijn 40GB versie ook de aansluiting anders heeft dan de 60GB versie. Verder is het al eerder gepost.
€3.30 verzendkosten nog erbijbureno schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:29:
[...]
Maar hier moet het zeker lukken: http://elektronica-online.nl/content_details.php?id=6607
1 dag 8 pagina's ?
[ Voor 3% gewijzigd door Anoniem: 125123 op 05-11-2007 22:35 ]
Hartelijk dankShiver23 schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:32:
[...]
PS3 heeft zelfde aansluiting als PS2. Je kunt dus PS2-kabels gebruiken.
Heeft iemand toevallig nog een site waar ik hem kan bestellen
Zit namelijk de hele tijd te zoeken, maar op bol.comkan ik er geen vinden, en op dimension... is ie niet leverbaar.
Mvg Pim
PS. Doel op de 'Blaze ultimate scart cable'.
[ Voor 5% gewijzigd door Anoniem: 151082 op 05-11-2007 22:39 ]

Vet weekend tegemoet Uncharted demo, R&C ophalen en over COD4 moet ik nog even nadenken
Bovenste 2 resultaten bijv. Vanaf 4,95
En de demo van Turok staat donderdag ook in de Store. Voor de dino-lovers
[ Voor 25% gewijzigd door Shiver23 op 05-11-2007 22:41 ]
Kan het niet goed zien, maar is die van Blaze?Shiver23 schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:40:
http://www.google.nl/sear...&btnG=Google+zoeken&meta=
Bovenste 2 resultaten bijv. Vanaf 4,95
En de demo van Turok staat donderdag ook in de Store. Voor de dino-lovers
Mvg Pim
Anoniem: 238120
Hey ik had de had vrijdag er 1 bij de intertoys in A'doorn gekocht, ik zei tegen hun van "de playz2b verkoopt ze nog voor 550 met spellen enzo" . de verkoper zei tegen mij dat de playz2b een paar van hun had gekochtRiCk schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:31:
Bart Smit & Nedgame Apeldoorn is de 60GB pakket op(Nog wel bij Intertoys, sinds zaterdag 1 minder).
MM Zwolle is 60GB op...
Alvast tip :-P

Maar bij de dixons in de V&d hebben ze nog een normale 60g zonder spellen voor 500euro!!.
Het komt de laatste tijd wel vaker voor in het topic maar weet iemand wat eurie is? Ik kom er maar niet uitAnoniem: 238120 schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:49:
[...]
50eurie meer verkoopt![]()
voor 500eurie.
Iets over een opera ofzo?
In deze aria berispt Eurie Adelaide dat ze het aanzoek van haar zoon, Adelberto, weigert.
[ Voor 18% gewijzigd door Falcon Heavy op 05-11-2007 22:56 ]
Zal een moeilijke keuze worden morgen bij Bart Smit: Of de 40 Gb en zeker zijn van een stille PS3, of de 60 Gb met de 2 games, extra controller en BC, en dan maar afwachten of 't een stille is.Anoniem: 238992 schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:59:

Ik ga er nog eens over slapen
Anoniem: 100320
eurie...is dat geen verbastering/samensmelting van pleuris en beurenFrank J. schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:52:
[...]
Het komt de laatste tijd wel vaker voor in het topic maar weet iemand wat eurie is? Ik kom er maar niet uit
Iets over een opera ofzow?
[...]
ach wat is stilbotech schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:54:
[...]
Zal een moeilijke keuze worden morgen bij Bart Smit: Of de 40 Gb en zeker zijn van een stille PS3, of de 60 Gb met de 2 games, extra controller en BC, en dan maar afwachten of 't een stille is.![]()
Er zit geen rolls roys motor in van een 747 hoor.....botech schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:54:
[...]
Zal een moeilijke keuze worden morgen bij Bart Smit: Of de 40 Gb en zeker zijn van een stille PS3, of de 60 Gb met de 2 games, extra controller en BC, en dan maar afwachten of 't een stille is.![]()
De 60GB die ik heb mogen aanschouwen was m.i. stil genoeg... zodaning dat ik er niet eens op heb gelet.
wijze woorden
Dan zal ik toch maar voor de 60 Gb gaan zeker..............Zosas schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:59:
[...]
Er zit geen rolls roys motor in van een 747 hoor.....
De 60GB die ik heb mogen aanschouwen was m.i. stil genoeg... zodaning dat ik er niet eens op heb gelet.
morgen 6 bart smits/e plaza die ik kan bezoeken. wil zo graag een 60 gig versie + 2 spellen enz
Ben ik blij dat ze hier in Belgie vanaf 9.00 u beginnen met die aktie.supercop7373 schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:37:
Mochten jullie morgen een manspersoon de hele dag met een PS3 onder de arm in de Bart Smit Arnhem zien lopen ben ik dat die aan het wachten is tot de klok 17.00 uur aangeeft
Hebben ze me vandaag tenminste verteld aan de telefoon dus 't zal wel waar zijn.
Ik denk dat ze toch wel de meeste modellen van de 40GB op 65nm cell hebben gezet. Kijk maar naar de CPU/GPU chip deze is echt zichtbaar kleiner qua oppervlakte/omtrek. En ja enkele andere componenten zijn ook veranderd..Anoniem: 238992 schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:59:
Ik blijf erbij, als er tijd en energie gestoken wordt in de playstation 3 kun je er wonderen uit toveren. Hetzelfde als de playstation 2 in de begin jaren, hell God of War I en II en Final Fantasy luste ook wel de mogelijkheden van de playstations. Dat ze niet zo makkelijk zijn tja!Arx schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:26:
[...]
Klopt, maar sinds hij weer bezig is met een nieuwe franchise is hij opeens muis stil geworden over de PS3. Enige gemekker wat ik sindsdien gehoord heb is dat de PS3 zo'n apparte geheugen indeling heeft en dat dit niet hetzelfde is als de UMA van de Xbox 360. Dat vond meneer toch wel jammer. Ondertussen weten we met ons allen wel beter waar de PS3 in staat toe is.
De playstation 3 heeft bevoorbeeld geen slechte launch titels, Resistance is een goede game en ook al is de singleplayer niet super kijk maar eens hoeveel mensen online spelen! Motorstorm is ook een succes, tja EA ports zijn geen succes maar ja.. EA he!
Oblivion draait heerlijk op de playstation 3 en zo zijn er nog meer titels zie zeker laten zijn dan de architectuur behoorlijk wat kan. Beetje het verschil tussen de big die met stro bouwde en de big die een muur van stenen maakte! Als je niet de moeite ervoor doet dan krijg je inderdaad een slappe koffie!
There is no place like ::1
ik word ook gek van computer graphics, vak weer niet gehaald... wtf
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470
Mja, ik zou wel weer eens een goed spel met dino's willen zien. Turok is daar niet 1 van. In King Kong the game vond ik het nog best leuk gedaan dat je vooral moet vluchten en overleven. In Turok is het dom knallen en het ziet er allemaal niet overtuigend uitShiver23 schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:40:En de demo van Turok staat donderdag ook in de Store. Voor de dino-lovers

Geen van beide versies ( 360 of Ps3 ) draaien native op 1080P.
Dit topic is gesloten.
Post ontopic en netjes.
Meldingen over orders en orderstatussen horen niet in dit topic thuis!