Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WC-Juf
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 29-05-2024
Mmhh die van mij begint met 6AFCH enz dus geen resulting in flames/fire that caused minor property damage helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 11-09 15:18

Rub3s

+3 , omdat het kan

ik heb et ff gecontroleerd hiero, en ik heb er wél één in men 6720s :D

nu nog es ff beslissen of ik em op ga sturen, ik kan em eigenlijk niet echt missen
(zouden er voordelen aan zitten aan een nieuwe, qua accuduur? of weten jullie dat ook niet?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackoz
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 13-09 11:34
Ik zou wel een nieuwe gratis accu willen hoor. Deze is al aardig achteruit gegaan :P

Valt helaas niet onder de 'gevaarlijke' accu's. Begint wel met die cijfers maar daarna klopt er geen fluit meer van...

één is geen, twee is één

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

ik vind het maar vaag. volgens serie nummer pas ik in de reeks die vervangen moet worden, maar volgens deze website weer niet :S : http://bpr.hpordercenter.com/hbpr/NL-nl/default.aspx#1

overigens doet mijn accu het na anderhalf jaar nog aardig: +- 2 uur bij wat simpel tekstverwerken e.d. (xp)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dauvillier
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-07-2024
Ik wil mijn keyboard in mijn compaq 6720s notebook vervangen. In tegenstelling tot Dell geeft HP op haar site niet aan in welke volgorde je de notebook moet open maken. Heeft iemand een link waar dit wel op staat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeOS
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:00

Repeat after me: I Will Use Google Before Asking Stupid Questions

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

dauvillier schreef op zaterdag 10 oktober 2009 @ 21:06:
Ik wil mijn keyboard in mijn compaq 6720s notebook vervangen. In tegenstelling tot Dell geeft HP op haar site niet aan in welke volgorde je de notebook moet open maken. Heeft iemand een link waar dit wel op staat?
Dan moet je toch echt beter zoeken. Als er een merk is waarvan je dit soort informatie makkelijk kunt vinden, dan is het HP wel (althans bij de zakelijke modellen).

Hp.nl -> Ondersteuning & Drivers -> Zie Productondersteuning en problemen oplossen -> 6720s invullen -> Manuals -> HP Compaq 6720s Notebook PC - Maintenance and Service Guide pagina 50.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rub3s

Rub3s

+3 , omdat het kan

volgens mij is dit ook gewoon heel simpel te doen. op de onderkant van de laptop staat bij een schroef een toetsenbord afgebeeld, dus daarmee zal je hem wel los kunnen maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 18:27
Even een kickje aan dit topic geven. Ik heb sinds begin 2008 een 6730s laptop. Deze bevalt goed, alleen de laatste tijd gebeurt het wel eens dat het backlight ineens uitvalt. Gisteren was ik bijvoorbeeld aan het surfen op de laptop en toen viel ineens het backlight uit. Ik zag nog wel wat op het scherm, en kon de muis gewoon bewegen. Als ik de laptop dan in slaaptstand zette en weer opstartte was het backlight wel weer aan in het inlogscherm maar viel weer na een paar seconden uit. Alleen toen in de laptop in hibernate zette en daarna weer opstartte werkte het weer wel.

Heeft iemand dat wel eens meegemaakt en er eventueel een oplossing voor? Het lijkt mij een softwarematige fout te zijn.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb hem al 2 jaar en heb er windows 7 home premium opgezet. nog geen problemen mee gehad. hij is gewoon geweldig maar spijtig genoeg wel wat zwak voor sommige programma's. ga morgen een 2de laptop bijkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 24-08 03:17

PcDealer

HP ftw \o/

Ik heb een nc6120 en daarvan valt de backlight ook uit als ik het scherm in een bepaalde positie houd. Het scherm helemaal plat en terug in de gewenste positie zetten biedt soelaas. Ik zal het een keer openschroeven om te zien of de kabel(s) naar het scherm nog goed is of wat los zit. Kan ik meteen de scharnieren wat aandraaien: teveel speling.

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• urk_forever
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-09 18:27
@PcDealer: Het is volgens mij geen hardwarematig probleem. Als ik de laptop uitzet en weer aanzet dan werkt het scherm weer gewoon. Ik ga eens proberen om de driver te updaten van de videokaart.

Hail to the king baby!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozzmozz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:01
Iemand ervaring met Windows 10 op deze laptop?
Heb deze laptop nu in mijn bezit gekregen en ben aan het twijfelen welke Windows-OS erop te zetten.

|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeOS
Kozzmozz schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 22:06:
Iemand ervaring met Windows 10 op deze laptop?
Heb deze laptop nu in mijn bezit gekregen en ben aan het twijfelen welke Windows-OS erop te zetten.
Windows 10 draait hier prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kozzmozz
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:01
DeOS schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 09:14:
[...]Windows 10 draait hier prima :)
Geen last van 'opvliegers' = CPU-koeler die serieus draait?

|| AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F | INNO3D RTX 4090 iCHILL X3 | Fractal Design Meshify 2 | 2x LG Ergo 32UN880 | Thermalright Peerless Assasin 120 SE | G.Skill Trident Z5 Neo 32GB DDR5 | BE QUIET! Pure Power 12 M 850W | WD Black SN850X 2TB ||

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeOS
Kozzmozz schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:00:
[...]

Geen last van 'opvliegers' = CPU-koeler die serieus draait?
Nee, wel eens gehad bij windows 7, maar dat was een kwestie van de juiste drivers installeren volgens mij. Is volgens mij de grafische kaart koeling die je dan hoort.

Pagina: 1 2 3 4 Laatste