Ik heb toch ook maar gekozen voor de 6720s (celeron), omdat deze in de aanbieding was bij Office Centre. Helaas had ik ook las van het flikkerende scherm.
Uiteraard de biosupgrade geprobeerd en verschillende drivers, maar zonder geluk. Ik heb wat tests uitgevoerd en het blijkt dat het scherm zowel in Vista als in XP flikkerd en ook tijdens het opstarten en in de bios. Het scherm flikkerd alleen als de laptop bepaalde bewegingen maakt. Eerst dacht ik dat het misschien een los contact was van de accu, maar op netspanning met de accu eruit flikkerd het scherm ook. Het lijkt mij dat dit geen softwarematig probleem is en niet op te lossen is door een biosupgrade, andere drivers of zelfs een ander OS. Waarschijnlijk is het gewoon een los contact van de backlight.
Dezelfde dag heb ik de laptop terug gebracht naar Office Centre, die zo vriendelijk waren om mij een andere laptop (zelfde model) terplekke te laten uittesten. En jahoor, ook die flikkerde al in de bios, nog zonder dat Vista installed was. Ze gaven me daarna nog een andere en die flikkerde gelukkig dus niet. Die heb ik dan ook maar meegenomen en nu een dag later nog steeds geen geflikker, gelukkig

Ook niet met XP dus/
Tevens heb ik de laptop geupgrade naar 2GB ram. Wat zeer aan te raden is!
En de accuduur.. helaas geen 4,5 uur, maar dat had ik ook niet verwacht. In XP haal ik maximaal 3uur en 20minuten, met wireless aan. (in Vista was het trouwens ongeveer even lang)
Prima laptopje, zolang hij niet gaat flikkeren