[PC] Crysis & Sandbox 2 deel #5! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste
Acties:
  • 17.646 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hugoy schreef op zondag 04 november 2007 @ 20:09:
Ik baal echt verschrikkelijk dat ik die sandbox niet aan de praat krijg :( is er teovallig een map waar alle wapens e.d. liggen (vooral atomtank wil ik echt proberen :P) die ik kan downloaden en dan gebruiken in de SP demo?
Geen id, maar heb je de laatste WHQL's al geprobeerd? Of DirectX eens herinstalleren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexopheus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08-2024
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 19:35:
[...]
Als ik dit probeer loopt Crysis vast bij 100% laden.

Een tweak om die 8 intro-beelden over te slaan zou ik ook wel op prijs stellen...
Dat gebeurt mij dus ook, heb geen idee wat er fout gaat. Heb trouwens Vista64.

Best jammer, zou graag al wat stoeien met andere wapens.

Wat niet kan is nog nooit gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonpwner1 schreef op zondag 04 november 2007 @ 19:42:
[...]

Alle bestanden uit \Electronic Arts\Crytek\Crysis SP Demo\Game\Localized\Video verwijderen, behalve die map.
sowieso een goede om van die intro af te komen _/-\o_
desalniettemin,bij 100% en na een key ingetoetst te hebben, crasht hij alsnog 8)7

edit: oops, dacht dat je reply om het crashen tegen te gaan ging (maar ging om de intro)... excusez moi

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 20:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Er zou trouwens ook een handnuke zijn: http://www.youtube.com/watch?v=wv1yUjZYOr4
(niet zo mooi als die van de tank)

Ook leuk: http://www.youtube.com/watch?v=K_J9h0sLsV0
(ik heb geen geluid bij het afschieten :()
Eentje van dichtbij (de 2e): http://www.youtube.com/watch?v=05Z7Y_GHFd8
Een beta-nuke: http://www.youtube.com/watch?v=JBu_hXRF2mU
WTF: http://www.youtube.com/watch?v=gLwh9S0jtak :o

Bestaat trouwens ook in het echt: http://video.google.nl/vi...o=0&type=search&plindex=0 :P

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 19-08 23:08
Moet de system.cfg echt direct in de Crysis SP Demo map? er staan bij mij nu 7 mappen (bin32, Game etc.) daaronder een bestand dat Game heet (een of ander log) en daaronder heb ik nu system.cfg staan, maar hij werkt niet, ik heb met kladblok dit in het bestand gezet:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
con_restricted=0
r_displayinfo 1
r_vegetationspritestexres 64
e_decals_life_time_scale 1
e_detail_materials_view_dist_xy 4096
e_dissolve 0
e_max_view_dst_spec_lerp 0
e_gsm_lods_num 4
e_shadows_from_terrain_in_all_lods 0
r_shadowsmaskresolution 1
r_motionblur 0
r_useedgeAA 2

maar ik krijg sowieso al geen fps info e.d. en ook geen edgeAA, dus hij werkt gewoon niet

@ Cyberblizzard: helaas weet ik zeker dat het niet Directx is, aangezien ik het probleem ook al een keer in een OpenGL spel had (ET:QW, zie ook mijn post op pagina 5) en ik heb ook al 3 verschillende drivers geprobeerd, WHQL en beta :/

al die nukes zijn ook wreed ja, maar ik kan er dus geeneen uitproberen zonder Sandbox :|

[ Voor 19% gewijzigd door hugoy op 04-11-2007 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

autoexec.cfg maken en die in je demo root zetten, is ook pas 89x gemeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
sorry, maar helaas, als je met zoeken naar system.cfg zoekt, staat dat er nergens bij :/ (misschien handig om ooit eens in 1 post samen te melden hoe het nou allemaal moet :+ ) maar toch bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 15:27
hugoy schreef op zondag 04 november 2007 @ 20:26:
Moet de system.cfg echt direct in de Crysis SP Demo map? er staan bij mij nu 7 mappen (bin32, Game etc.) daaronder een bestand dat Game heet (een of ander log) en daaronder heb ik nu system.cfg staan, maar hij werkt niet, ik heb met kladblok dit in het bestand gezet:

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
con_restricted=0
r_displayinfo 1
r_vegetationspritestexres 64
e_decals_life_time_scale 1
e_detail_materials_view_dist_xy 4096
e_dissolve 0
e_max_view_dst_spec_lerp 0
e_gsm_lods_num 4
e_shadows_from_terrain_in_all_lods 0
r_shadowsmaskresolution 1
r_motionblur 0
r_useedgeAA 2

maar ik krijg sowieso al geen fps info e.d. en ook geen edgeAA, dus hij werkt gewoon niet

@ Cyberblizzard: helaas weet ik zeker dat het niet Directx is, aangezien ik het probleem ook al een keer in een OpenGL spel had (ET:QW, zie ook mijn post op pagina 5) en ik heb ook al 3 verschillende drivers geprobeerd, WHQL en beta :/

al die nukes zijn ook wreed ja, maar ik kan er dus geeneen uitproberen zonder Sandbox :|
ben je niet gewoon de "=" tekentjes vergeten?
con_restricted=0 : daar doe je het wel. en bij de rest niet..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 10-02 11:10
hugoy schreef op zondag 04 november 2007 @ 20:57:
sorry, maar helaas, als je met zoeken naar system.cfg zoekt, staat dat er nergens bij :/ (misschien handig om ooit eens in 1 post samen te melden hoe het nou allemaal moet :+ ) maar toch bedankt ;)
Dat is al zo'n 1000x langs gekomen :/
Tis misschien handig om de moeite te doen om te zoeken, mar toch bedankt :+ :P :)

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Topicstarter
hugoy schreef op zondag 04 november 2007 @ 20:57:
Er zijn al zo'n 40 posts waar "in staat hoe het nou allemaal moet" hoor. 8)7

Dit topic staat nu voor 50% vol met vragen die minimaal 2 of 3 keer in dit topic zelf staan. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hugoy schreef op zondag 04 november 2007 @ 20:09:
Ik baal echt verschrikkelijk dat ik die sandbox niet aan de praat krijg :( is er teovallig een map waar alle wapens e.d. liggen (vooral atomtank wil ik echt proberen :P) die ik kan downloaden en dan gebruiken in de SP demo?
Even een stuk tekst uit : http://news.filefront.com/crysis-demo-more-than-just-a-demo/
You want ‘demofunmap #5′ from here, the work of canny German modder siLe`. Extract the level.pak file and dump it into C:\Program Files\Electronic Arts\Crytek\Crysis SP Demo\Game\Levels\island. Either overwrite the exisiting level.pak in there, or rename it to something with a different extension (e.g. .old) if you don’t wanna have to reinstall the demo later.

Then, start a new game in the demo (yes, you’ll have to do the cutscene’n'parachtute drop hoopla again) - be warned that apparently it only works on the Normal difficultly setting - and keep playing until the bit where you find your mate all Predatored up in the trees. Start following the objective arrow, and you’ll soon find a table full of a goodies, and an angry alien in the skies. Just beyond the table is an enemy encampment, and a short run to the left of that is vehicle and many-gun heaven. Clearly, this may spoil some of the full game for you. But in the relatively open environment of the demo’s island map, it allows for mega-playtime. Be warned that approaching the centre of the map in a chopper triggers the final cutscene and ends the demo, though.

Thanks to Gestalt for pointing this out, and apologies for not noticing sooner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

murky123 schreef op zondag 04 november 2007 @ 23:07:
[...]

ben je niet gewoon de "=" tekentjes vergeten?
con_restricted=0 : daar doe je het wel. en bij de rest niet..
Maakt niet uit. Dat is mijn config en die werkt perfect ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zopas geprobeerd, zelfs na een verse installatie, met hetzelfde resultaat (zwart scherm na het laden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 01:19:
[...]
Zopas geprobeerd, zelfs na een verse installatie, met hetzelfde resultaat (zwart scherm na het laden).
Laad je een savegame of een nieuwe game? Savegames laden op andere map (die zelfde naam heeft door de manier waarop andere maps in de demo werken) werkt niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 01:59:
[...]

Laad je een savegame of een nieuwe game? Savegames laden op andere map (die zelfde naam heeft door de manier waarop andere maps in de demo werken) werkt niet.
Een nieuw, en 'normal' zoals vermeld. (OS: Vista64)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff tussen de sp demo posts door: zijn er nog mensen die nog steeds veel de MP beta spelen? ik namelijk wel :) Het lijkt alsof de crysis hype nu aan het uitsterven is want de GoT irc channel had vorige week 15-17 mensen online en nu hooguit 5 :(

voor degene die nog niet wisten dat er een GoT crysis community is die straks wars gaat spelen in de full version: mIRC channel: #crysis.tweakers

We hebben ook teamspeak. Kom gezellig eens langs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die kan je ook zelf maken :). Moet je even op de InCrysis forums kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:17:
ff tussen de sp demo posts door: zijn er nog mensen die nog steeds veel de MP beta spelen? ik namelijk wel :) Het lijkt alsof de crysis hype nu aan het uitsterven is want de GoT irc channel had vorige week 15-17 mensen online en nu hooguit 5 :(

voor degene die nog niet wisten dat er een GoT crysis community is die straks wars gaat spelen in de full version: mIRC channel: #crysis.tweakers

Ik speel de MP beta dagelijks, veel leuker dan de SP demo imo :) Valt me inderdaad op dat veel servers uitgestorven zijn en dat het soms wachten is op een plekje op een volle server. Want tussen alle lege servers staan een paar volle servers waar wel actie is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Straks met de full ga ik weer mp spelen, op dit moment gewoon te weinig tijd :X

Voor de mensen die graag modden hier een wat uitgebreidere sandbox 2 tutorial http://konakona.nbtxathcx.net/sb2/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Topicstarter
Te weinig tijd atm, dus alle games liggen momenteel stil. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexopheus
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 08:24:
[...]
Een nieuw, en 'normal' zoals vermeld. (OS: Vista64)
Ik heb precies hetzelfde probleem en ook Vista 64. Wellicht ligt daar het probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MOAW schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:47:
[...]

Te weinig tijd atm, dus alle games liggen momenteel stil. 8)7
keb ook weinig tijd op het moment :S komt wel weer bij de full :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Speciale Settings: r_motionblur 0 (geen tweaks voor de rest)
Gewone ingame settings

All High 36.5 FPS avg
shaders med 46.6 FPS avg
shadows med 38.7 FPS avg

(shots zijn uit eerste run, niet op fps letten)
Afbeeldingslocatie: http://nwgat.net/woot/files/39/Allhigh_thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://nwgat.net/woot/files/39/shaders-med_thumb.jpg
Afbeeldingslocatie: http://nwgat.net/woot/files/39/shadow-med_thumb.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:23:
Speciale Settings: r_motionblur 0 (geen tweaks voor de rest)
Gewone ingame settings

All High 36.5 FPS avg
shaders med 46.6 FPS avg
shadows med 38.7 FPS avg

(shots zijn uit eerste run, niet op fps letten)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hoe komt het dat bij de tweede shot het veel zonniger is? :P Die vind ik persoonlijk het mooist hierdoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

File names verklaren alles :). Maar kijk bijv eens naar de rots rechts onder. Als er een manier is om bepaalde dingen wel high shaders te gebruiken wil ik die graag weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:02:
File names verklaren alles :). Maar kijk bijv eens naar de rots rechts onder. Als er een manier is om bepaalde dingen wel high shaders te gebruiken wil ik die graag weten.
geen kat maar vind het persoonlijk niet zo heel mooi!

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:04:
[...]

geen kat maar vind het persoonlijk niet zo heel mooi!
Het is ook een compleet random screen ;). Heb de bench gewoon bij frame 1000 een shot laten maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic... maar ik doe het stiekem toch...
@allesgut. vertel eens verder. ik open mirc en open channel #crysis.tweakers (ben ik gelijk moderator :? 8)7 ) zie ik nopes nada niemand (tenminste op dit moment).
Teamspeak... hoe wat en waar (info? wellicht een topic waar ik naar toe kan? welke server? teamspeak 2) En idd, is wel lachen als er daar meer op zitten. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:22:

offtopic... maar ik doe het stiekem toch...
@allesgut. vertel eens verder. ik open mirc en open channel #crysis.tweakers (ben ik gelijk moderator :? 8)7 ) zie ik nopes nada niemand (tenminste op dit moment).
Dan moet je wel op een Quakenet server zitten. ;)

/server -m nl.quakenet.org

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nexopheus schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:49:
[...]

Ik heb precies hetzelfde probleem en ook Vista 64. Wellicht ligt daar het probleem.
Als je de 32bit-versie opent gaat het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waneer komt crysis in de meeste winkels te liggen ? (Sorry maar geen zin in het opzoeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 00:57

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:12:
Waneer komt crysis in de meeste winkels te liggen ? (Sorry maar geen zin in het opzoeken)
Sorry, geen zin om het antwoord te geven..

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Angeloonie schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:21:
[...]

Sorry, geen zin om het antwoord te geven..
Iemand anders ?
Niet offtopic graag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roflol google is niet mijn vriend. Ik heb gezocht met msn.com

Start counting down to one of the year's most highly anticipated first person shooters
Electronic Arts has officially announced that Crysis, the first person shooter game for PC in the works at Crytek, will hit the store shelves across North America and Europe on November 16, 2007 exclusively for the PC. In Crysis, players are outfitted with a revolutionary Nanosuit and an arsenal of fully customizable weapons, giving them a wide array of options not only in approaching the entire game, but every single objective or individual encounter. Crysis will feature a multiplayer mode called PowerStruggle, a unique team-based strategic mode for up to 32 players, where opposing sides battle for control of advanced weaponry and vehicles to overcome their enemies. Press 'read more' for details

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

endus heb je het alsnog zelf opgezocht ;)

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MensionXL
  • Registratie: Juni 2004
  • Niet online

MensionXL

Optimaliseren!

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:34:
[...]
Roflol google is niet mijn vriend. Ik heb gezocht met msn.com
Great? :?

Goedkoop bellen via VoIP

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flippy.nl schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:35:
endus heb je het alsnog zelf opgezocht ;)
Jah goed hé _/-\o_
Hj komt iig wel in mijn dvd rekje

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 05-11-2007 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 18:33
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:38:
[...]

Jah goed hé _/-\o_
Hj komt iig wel in mijn dvd rekje
Waarschuwing:

Slow-chat, offtopic replies, technische vragen, en vragen over performance horen _niet_ in dit topic thuis!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

roflol over offtopic gesproken :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

r00n schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:27:
[...]

Dan moet je wel op een Quakenet server zitten. ;)

/server -m nl.quakenet.org
mensen die het niet kunnen vinden: ga naar: tools --> options --> servers --> mapje "quakenet" --> Quakenet random DE server.

dat gedaan te hebben dan join je een channel door te typen: /j #crysis.tweakers

alstu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:55:
[...]

mensen die het niet kunnen vinden: ga naar: tools --> options --> servers --> mapje "quakenet" --> Quakenet random DE server.

dat gedaan te hebben dan join je een channel door te typen: /j #crysis.tweakers

alstu.
wauw, jij bent mijn held! _/-\o_
als je ook nog eens zo'n geweldige tip voor het teamspeak-gedoe hebt ... dan dubbel _/-\o_ _/-\o_

en laat die multiplayer dan maar komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
http://www.pcper.com/comments.php?nid=4710

een artikeltje die je een link geeft naar een "hack" voor de crysis demo en die je dan allerei dingen unlockt zoals wapens en voertuigen..

je moet ff opnieuw beginnen met je game maar het schijnt het wel waard te zijn..

.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexopheus
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 18:34:
[...]
Als je de 32bit-versie opent gaat het wel.
YES! Dat is het. mooi man !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• juulie19
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 09-09 10:54
murky123 schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:24:
http://www.pcper.com/comments.php?nid=4710

een artikeltje die je een link geeft naar een "hack" voor de crysis demo en die je dan allerei dingen unlockt zoals wapens en voertuigen..

je moet ff opnieuw beginnen met je game maar het schijnt het wel waard te zijn..

.
het schijnt hier ook veel waard te zijn om de search te gebruiken
(jaja het is al gepost)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

juulie19 schreef op maandag 05 november 2007 @ 23:08:
[...]

het schijnt hier ook veel waard te zijn om de search te gebruiken
(jaja het is al gepost)
Hmm waarom quote je nu alleen Murk aangezien er zoveel zijn die dubbelposten.

Af had je toevallig zin om iemand af te zeiken :/

Btw iemand nog gehoort van een hotfix vanaf ati zijn kant? of performancewinst >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
Frank76NL schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 21:23:
[...]

Heb je de 640 Mb of 320 Mb versie? Welke resolutie speel je dan op? Heb je het over ingame met tegenstanders of de benchmark?
Ik heb een 8800GTS 320 Mb en ik krijg bij medium al hoofdpijn. :?
volgens mij is het echt een kwestie van draagkracht per persoon of zo. Ik heb een 8800GTS640 en een dual core 6800 met 2 gb memory en ik speel het gewoon niet, omdat het super schokt. Als ik dat afzet tegenover shooters op de ps3 en de 360 en cod4 op de pc dan vind ik het echt van belang dat iets super smoothy loopt en niet al hakkelend...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hosee
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 05-10-2024
hully schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 07:46:
[...]

volgens mij is het echt een kwestie van draagkracht per persoon of zo. Ik heb een 8800GTS640 en een dual core 6800 met 2 gb memory en ik speel het gewoon niet, omdat het super schokt. Als ik dat afzet tegenover shooters op de ps3 en de 360 en cod4 op de pc dan vind ik het echt van belang dat iets super smoothy loopt en niet al hakkelend...
Beetje zinloze disscutie zo zonder je resolutie te weten noch je instellingen in het spel. Is al meerdere keren gevraagd om dat er bij te zetten, niet alleen je hardware specs.

Schokkelen met jou specs? Je speelt toch niet op 2560x1600 zeker? :+

Asus P6t / Core i7 @1.800mhz / 3.150mhz, 1.048V / 1.168V waterkoeling / mem: Patriot Viper ddr3, 1600mhz. c8, 3x2gb / 285gtx in SLI / Thermaltake 850W / Dell 30"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hully schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 07:46:
[...]

Belangrijk voor iedereen: Probeer de shaders eens op medium, dan kan de rest de hoogte in. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja alleen shaders zijn toch wel belangrijk voor qualiteit (of abn kwaliteit)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:04:
[...]
Belangrijk voor iedereen: Probeer de shaders eens op medium, dan kan de rest de hoogte in. :)
ja ook belangrijk voor iedereen : probeer je shaders een op medium in de meest shader intensive game ever.. zeg maar dag met je handje naar de grafische kwaliteit ..

ik bedoel te zeggen dat als je adviseerd om de shaders op medium te zetten voor de fps dat het gevolg is dat crysis hard achteruit holt in grafische kwaliteit.

van een flink aantal games had ik dat wel gepikt maar niet bij crysis..
het heeft geen nut om crysis op medium te draaien, want dan loop je het gene mis waar crysis voor bedoelt is.

tja ik heb een hele mooie ferrari die wel 350 kilometer per uur kan.. maar ik mag niet harder dan 120

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tja ik heb een hele mooie ferrari die wel 350 kilometer per uur kan.. maar ik mag niet harder dan 120

dat mag je ook niet ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

murky123 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:11:
[...]

ja ook belangrijk voor iedereen : probeer je shaders een op medium in de meest shader intensive game ever.. zeg maar dag met je handje naar de grafische kwaliteit ..

ik bedoel te zeggen dat als je adviseerd om de shaders op medium te zetten voor de fps dat het gevolg is dat crysis hard achteruit holt in grafische kwaliteit.

van een flink aantal games had ik dat wel gepikt maar niet bij crysis..
het heeft geen nut om crysis op medium te draaien, want dan loop je het gene mis waar crysis voor bedoelt is.

Ik heb een 8800GTX en een 30" (2560x1600), op die resolutie kan je de shaders niet op high of very high zetten, tenzij je de rest verlaagt. Lager dan de native resolutie ziet er niet uit.

Met de shaders op high vind ik het trouwens nogal donker:

High:
Afbeeldingslocatie: http://nwgat.net/woot/files/39/Allhigh_thumb.jpg

Medium:
Afbeeldingslocatie: http://nwgat.net/woot/files/39/shaders-med_thumb.jpg

Het is gewoon een persoonlijke afweging van wat je mooi/belangrijk vindt, ik vind textures, objects en water op very high bijvoorbeeld mooier dan shaders op high of very high. Ik wil best 350 rijden met die Ferrari, op voorwaarde dat je me nog een extra 8800GTX cadeau doet of zo. ;)

BTW, 'mislopen waar Crysis voor bedoeld is', al aan de gameplay gedacht?

PS: Let even op je d/t's ;)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
ja ok ok .. grafische kwaliteit is waar ik het overhad ivm de shaders al dan niet op high of medium..
maar je hebt gelijk de gameplay is ook waar crysis voor bedoeld is ..

en over mijn "dt" kennis der nederlansche taal..
het is al 25 jaar geleden dat ik voor het laatst op school les had in nederlands dus ik zal hier en daar wel een steekje laten vallen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 13:26
murky123 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:44:
...
maar je hebt gelijk de gameplay is ook waar crysis voor bedoeld is ..
...
Ho...wacht even!!!
Als er over Crysis gesproken/geschreven word/werd dan ging het 99 van de 100 keer over de GRAPHICS, iedereen heeft het over de graphics van Crysis en over gameplay werd pas gesproken rond de release date van de beta. Dus om nu te zeggen dat Crysis voor de gameplay bedoeld is, klopt dus niet Crysis is voor de graphic freaks!!! en gameplay staat altijd op een tweede plaats!

Naar mijn mening is Crysis en was de voorganger Far Cry een soort van "demo" voor de makers om te tonen waartoe hun 3D engine instaat is, zodat geinteresseerde de engine zouden kopen om zelf een spel/simulatie of iets dergelijks te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chrisO schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:31:
[...]

Ho...wacht even!!!
Als er over Crysis gesproken/geschreven word/werd dan ging het 99 van de 100 keer over de GRAPHICS, iedereen heeft het over de graphics van Crysis en over gameplay werd pas gesproken rond de release date van de beta. Dus om nu te zeggen dat Crysis voor de gameplay bedoeld is, klopt dus niet Crysis is voor de graphic freaks!!! en gameplay staat altijd op een tweede plaats!
Het is altijd mooi om in een realistische omgeving te gamen, maar realisme is meer dan alleen graphics (ook physics, sound, AI en gameplay tellen mee). Anders zou iedereen het gewoon bij de demo kunnen houden, de gameplay komt immers toch pas op de tweede plaats. ;)
Naar mijn mening is Crysis en was de voorganger Far Cry een soort van "demo" voor de makers om te tonen waartoe hun 3D engine instaat is, zodat geinteresseerde de engine zouden kopen om zelf een spel/simulatie of iets dergelijks te maken.
Far Cry en Crysis zijn niet van een developer (Crytek), maar van publishers (Ubisoft en EA), het is dus geen reclame van de engine-developer, maar gewoon games met de aangekochte CryEngine (2).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:23:
[...]
Far Cry en Crysis zijn niet van een developer (Crytek), maar van publishers (Ubisoft en EA), het is dus geen reclame van de engine-developer, maar gewoon games met de aangekochte CryEngine (2).
Crysis is toch echt wel een toonbeeld van de Crytek engine, Crytek kan dus nu de engine gaan verkopen middels Crysis als reclame. Ondanks dat Crysis van EA is, zegt dat weinig over de Crytek engine. Ditzelfde geldt voor de Unreal engine die door verschillende ontwikkelaars gebruikt wordt en door verschillende uitgevers uitgebracht worden.

Nou moet ik zeggen dat ik wel weinig bekend ben met wat de plannen van Crytek zijn:
Nieuwe engine i.c.m. spel of deze engine exploiteren (wat mij zeer aantrekkelijk lijkt).

Edit:
@chrisO
Als de gameplay rukt, dan rukt het spel ook, hoe mooi het spel ook is. Crysis is veel besproken om zijn grafisch kunnen en dat is weliswaar het paradepaardje van deze engine, dat betekend niet dat gameplay op de tweede plek staat. Naar mijn mening is er goed nagedacht over de gameplay (neem bv de nano suit) en valt daar tot nog toe weinig op aan te merken.

[ Voor 18% gewijzigd door EnsconcE op 06-11-2007 15:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:42:
ja alleen shaders zijn toch wel belangrijk voor qualiteit (of abn kwaliteit)
Ja, zeer zeker. En medium - high scheelt wel 10 fps of iets dergelijks. Check mijn benches een paar pagina's terug (zie dat mijn pictures hieronder gequote zijn). Je beste kans ik denk ik kijken of je shader kwaliteit kan mixen tussen medium en high met custom cvars.
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:13:

Met de shaders op high vind ik het trouwens nogal donker:
Is gewoon een random shot uit de bench, op medium heb je geen full hdr vermoed ik maar gewoon bloom. Het is niet altijd zo donker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Zit nu al een tijdje te kloten met die autoexec want op de een of andere manier exec'ed crysis die niet bij mij. Begrijp me niet verkeerd ik heb aardig wat ervaring met cfg's in oa. CoD en CoD2 en kan redelijk goed met console overweg.
Cfg staat gewoon in main map, ook al de andere maps geprobeerd (bin32 / bin64 en configs) maar mochten alleen niet baten.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
psychoclown schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 15:54:
Zit nu al een tijdje te kloten met die autoexec want op de een of andere manier exec'ed crysis die niet bij mij. Begrijp me niet verkeerd ik heb aardig wat ervaring met cfg's in oa. CoD en CoD2 en kan redelijk goed met console overweg.
Cfg staat gewoon in main map, ook al de andere maps geprobeerd (bin32 / bin64 en configs) maar mochten alleen niet baten.
zelfde hier, heb ok vrijwel elke map geprobeerd, daar heb ik in ibjna allemaal autoexec.cfg en system.cfg ingezet, maar geen van alleen werkt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Roept jullie console toevallig een error ofzo? (met page up kan je omhoog)

Mijn exec staat gewoon hier
X:\Program Files XP\Electronic Arts\Crytek\Crysis SP Demo

Zal bij jullie wel gewoon Program Files zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

chrisO schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:31:
[...]

Ho...wacht even!!!

wat is dat nou weer voor bollshit, 'een soort demo waar de makers tonen waartoe hun 3d engine instaat is'. Deze game is door EA geproduceerd, en vertel me, is er ooit een game geweest van EA die NIET bedoeld was om winst mee te maken? uhhhh, nee die is er niet en die zal ook nooit komen.
Crytek heeft de peperdure engine aan EA verkocht en die hebben er een supervette game van gemaakt, en niet een demo, je gaat namelijk geen miljarden verspillen aan een demo. integendeel, ze willen die $$$$ en €€€€€ KEIHARD terugverdienen!...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 09-03 09:26

psychoclown

Back in black

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:15:
Roept jullie console toevallig een error ofzo? (met page up kan je omhoog)

Mijn exec staat gewoon hier
X:\Program Files XP\Electronic Arts\Crytek\Crysis SP Demo

Zal bij jullie wel gewoon Program Files zijn ;)
Ik krijg idd een error nl. zo'n warning van unknown command ÿbc.
De cfg staat goed en name is goed, vind het een beetje vaag.
Ook geprobeerd of je cmds niet op kan slaan zoals bij CoD 'seta con_resticted 0 maar zo'n soort functie heb ik ook nog steeds niet gevonden jammer genoeg :)'

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chrisO
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 12-09 13:26
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:24:
[...]
wat is dat nou weer voor bollshit, 'een soort demo waar de makers tonen waartoe hun 3d engine instaat is'. Deze game is door EA geproduceerd, en vertel me, is er ooit een game geweest van EA die NIET bedoeld was om winst mee te maken? uhhhh, nee die is er niet en die zal ook nooit komen.
Crytek heeft de peperdure engine aan EA verkocht en die hebben er een supervette game van gemaakt, en niet een demo, je gaat namelijk geen miljarden verspillen aan een demo. integendeel, ze willen die $$$$ en €€€€€ KEIHARD terugverdienen!...
Ik zal me ervan weerhouden om commentaar te geven op 90% van je reactie...ik corrigeer enkel 1 foutje van je en dat is dat EA NIETS heeft gemaakt! EA is uitgever van Crysis en Crytek heeft Crysis gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erhan12
  • Laatst online: 09-09 23:20

erhan12

PMD

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:24:
[...]

woww..relax. elk bedrijf wil geld verdienen hoor:P en zoals chrisO al zei, EA heeft niks gemaakt...Crytek(Turken _/-\o_ :P ) heeft het gemaakt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
erhan12 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:51:
[...]

Crytek(Turken _/-\o_ :P ) heeft het gemaakt
Turken? Sorry, maar het zijn toch echt Duitsers ;)

nieuws: Crytek dreigt Duitsland te verlaten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
Nee Yerli is een turk ! dat ze in duistland zitten zegt niks! werken mensen van over de hele wereld!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Crytek

Oprichting 1999
Locatie Frankfurt am Main, Duitsland
Sleutelfiguren Cevat Yerli, Avni Yerli, Faruk Yerli
Producten Computerspellen
Website Crytek
Crytek is een computerspelbedrijf dat in 1999 in Cobrug is opgericht door Cevat Yerli (CEO), Avni Yerli en Faruk Yerli, drie Turkse broers die in Duitsland zijn geboren. Het bedrijf is in 2006 naar Frankfurt am Main verhuisd en heeft in totaal 166 werknemers: 26 Turkse werknemers en 140 Duitse. In 2007 willen ze het aantal werknemers opschroeven tot 200. Crytek heeft ook een studio in Oekraine.

edit: oh ze zijn wel geboren in Duitsland...

[ Voor 43% gewijzigd door darkphoenix op 06-11-2007 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
psychoclown schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:36:
[...]

Ik krijg idd een error nl. zo'n warning van unknown command ÿbc.
De cfg staat goed en name is goed, vind het een beetje vaag.
Ook geprobeerd of je cmds niet op kan slaan zoals bij CoD 'seta con_resticted 0 maar zo'n soort functie heb ik ook nog steeds niet gevonden jammer genoeg :)'
ik krijg ook de melding: unknown command r_UseEdgeAA als ik hem handmatig wil invoeren, ik zal even kijken wat voor melding ik bij het opstarten krijg

Afbeeldingslocatie: http://img378.imageshack.us/img378/7699/crysiscommandline2uq6.jpg

het schijnt dat ik een hele lading met [Error] <Scaleform> heb, het zijn er ongeveer 30 precies hetzelfde :?

[ Voor 16% gewijzigd door hugoy op 06-11-2007 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb je de console unlocked?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
darkphoenix schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 17:18:
[...]

Nee Yerli is een turk ! dat ze in duistland zitten zegt niks! werken mensen van over de hele wereld!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Crytek
Het bedrijf is in 2006 naar Frankfurt am Main verhuisd en heeft in totaal 166 werknemers: 26 Turkse werknemers en 140 Duitse.
Kortom, bedrijf opgericht in Duitsland, zo'n 80% van de werknemers is Duits, ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hugoy
Dat is juist het hele probleem: die .cfg files pakt hij niet, dus dat "con_restricted = 0" staat wel in de system.cfg en autoexec.cfg, maar die files laadt hij niet. Ik kan wel gewoon de standaard commands (r_displayinfo 1) gebruiken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

foutje

[ Voor 83% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 19:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 00:07
de mensen die zeggen dat Crysis puur om de grafische pracht draait doen naar mijn inziens de gameplay toch wat te kort. ik vind hem aller aardigst spelen, goede sfeer, leuke kleine features zoals dat pak en ik vermoed dat de storyline ook prima zal zijn. over de MP heb ik wel mn vraagtekens, het zal niet mijn nieuwe verslaving worden, maar de SP ga ik me naast de graphics, zeker mee vermaken. ik kick helemaal niet zo op graphics, meeste gespeelde spel op mijn pc is nog steeds W:ET (3+ jaar oud ofzo), met een competitie config die afstamt van mn RTCW config, ziet er grafisch totaal niet uit :)

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Idd, Crysis kan niet puur om de graphics draaien, want daar zijn ze te lelijk voor als je niet op Very High speelt :P

wachtend op de eerste die hapt... :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ph4ge schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 20:12:
de mensen die zeggen dat Crysis puur om de grafische pracht draait doen naar mijn inziens de gameplay toch wat te kort. ik vind hem aller aardigst spelen, goede sfeer, leuke kleine features zoals dat pak en ik vermoed dat de storyline ook prima zal zijn. over de MP heb ik wel mn vraagtekens, het zal niet mijn nieuwe verslaving worden, maar de SP ga ik me naast de graphics, zeker mee vermaken. ik kick helemaal niet zo op graphics, meeste gespeelde spel op mijn pc is nog steeds W:ET (3+ jaar oud ofzo), met een competitie config die afstamt van mn RTCW config, ziet er grafisch totaal niet uit :)
Als ik jouw reactie zo lees, dan lijkt het net of ik drie jaar van de wereld ben geweest... W:ET ??? RTCW ??? geen flauw idee waar je het over hebt 8)7 Maar.... dat maakt mij wel nieuwsgierig: Mij (jeweetwel, drie jaar van de wereld geweest ;) ) lijkt die MP geweldig... dus daarom ben ik nóg nieuwsgieriger wat er dan nóg leuker is (en waarom ik dus een te dure kaart etc. heb aangeschaft :? ). Wellicht dat je kan aangeven waarom je de MP niet leuk lijkt. Oprecht geinteresseerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rudios
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 12-09 12:01

Rudios

Lost in space?

Wolfenstein: Enemy Territory en Return to Castle Wolfenstein ;)

Tot uw dienst ;)

Whole lot of stars ***

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Tim-
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 20:16

-Tim-

Niet geraakt is altijd mis.

Zit er nou een groot verschil tussen dx9 en dx10? Ik heb nu wat screens vergeleken en het verschil is nihil. En dat terwijl je er wel smoothere gameplay en fps voor terug schijnt te krijgen.
Maar op gametrailers staat o.a. dit filmpje en daar is het verschil dus duidelijk merkbaar. Marketing of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bokkow
  • Laatst online: 23:54
EUHM! Hallo? Wat is er hier gaande op het toilet? :+
Afbeeldingslocatie: http://img91.imageshack.us/img91/869/gayscenegv7.jpg

Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

bokkow schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:10:
EUHM! Hallo? Wat is er hier gaande op het toilet? :+
knip
Leuk behang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hehe, die had ik ook al gevonden ja :P
Leuker nog is die gastank die er naast staat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MexxT
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 01-04 20:57
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:39:
Hehe, die had ik ook al gevonden ja :P
Leuker nog is die gastank die er naast staat ;)
Dat wou ik dus net zeggen _O-

Ik vind trouwens die verdoof pijltjes geweldig, alleen jammer dat de AI te dom is als je die dingen gebruikt :+

Toelichting:

Ze staan met zijn 3e bij elkaar, je pakt zo'n pijltje, poef 1 neer, de rest blijft gewoon door praten.. sukkels 8)7

dan even wachten, 2e met het pijltje raken
3e krijgt een vermoeden, ff op het hoofd mikken, poef dood.
Daarna naar de 2 ''slapende'' lopen, richten op het hoofd, 1 kogel, dood.

Zo is Delta wel heel simpel _O-

Audi S3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
-Tim- schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:09:
Zit er nou een groot verschil tussen dx9 en dx10? Ik heb nu wat screens vergeleken en het verschil is nihil. En dat terwijl je er wel smoothere gameplay en fps voor terug schijnt te krijgen.
Maar op gametrailers staat o.a. dit filmpje en daar is het verschil dus duidelijk merkbaar. Marketing of niet?
het grote verschil wat jij bedoelt is denk ik dat in dx9 geen handgranaat gegooid word en in dx10 wel
dus zal het effect op de omgeving in dx10 wat dramatischer overkomen..

dx9 = 5 kogels afvuren
dx10 = 5 kogels afvuren en een ontploffende granaat.. en je ziet wat meer dynamic lightning wat ook in dx9 possible is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
ik heb altijd gedacht dat het 2 broers zijn van turks/roemeense afkomst die dus nu reeds in duitseland wonen..(ik weet het eigenlijk wel bijna zeker)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
murky123 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 22:28:
[...]

ik heb altijd gedacht dat het 2 broers zijn van turks/roemeense afkomst die dus nu reeds in duitseland wonen..(ik weet het eigenlijk wel bijna zeker)
leonpwner1 in "[PC] Crysis & Sandbox 2 deel #5!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
jajajajaja ik lees weer eens over 1 post heen en word binnen 3 minuten weer op mijn plek gewezen :P zijn jullie opschool ook zo snel en scherp????????

en het zijn 3 broers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
by the way.. weet iemand eigenlijk of de cryengine van farcry wel een groot succes was in het licenceren aan andere developers??
farcry self was een groot succes met 2.5milj verkochte copys.. maar was de engine dat ook???

ik bedoel er word heel veel gereleased op bv unreal engine.. maar je hoort dat niet zo heel vaak over de cryengine...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
murky123 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 22:36:
by the way.. weet iemand eigenlijk of de cryengine van farcry wel een groot succes was in het licenceren aan andere developers??
farcry self was een groot succes met 2.5milj verkochte copys.. maar was de engine dat ook???

ik bedoel er word heel veel gereleased op bv unreal engine.. maar je hoort dat niet zo heel vaak over de cryengine...
Zover ik weet hebben ze een deal met Mindark voor een MMORPG op de CryENGINE 2, Entropia Universe genaamd. Ook Avatar Reality heeft een licentie voor een of andere MMVW, op Mars ofzo. Er was ook nog een ander bedrijf dat een licentie had.

Al met al lang niet zoveel als de Unreal Engine, maar dit kunnen er nog meer worden. Al denk is dat de Unreal Engine de populairste engine is/blijft.

edit: volgens Wikipedia wordt de CryENGINE 2 ook voor onderwijs oid gebruikt:
On the 17th of September, 2007, Ringling College of Art & Design became the first higher education institution in the world to license CryENGINE2 for educational purposes.
bron

[ Voor 16% gewijzigd door Avalaxy op 06-11-2007 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
Kan iemand proberen very high te unlocken voor XP op de volgende manier!
Die had ik zelf verzonnen tijdens de MP beta.

maak een system.cfg als je die nog niet hebt!
en stop daar r_driver = "DX10" in.
ga naar je Bin32 map en verplaats je cryrendererdd3d10.dll in een backup mapje.
En hernoem je CryRenderD3D9.dll naar CryRenderD3D10.dll

start de game en als het goed is zoals ik toen in de multiplayer Beta had kan je dan wel Very high kiezen. en hopen dat het werkt!

Ik hoor het heel graag! ik heb geen XP namelijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
leonpwner1 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 22:41:
[...]

Zover ik weet hebben ze een deal met Mindark voor een MMORPG op de CryENGINE 2, Entropia Universe genaamd. Ook Avatar Reality heeft een licentie voor een of andere MMVW, op Mars ofzo. Er was ook nog een ander bedrijf dat een licentie had.

Al met al lang niet zoveel als de Unreal Engine, maar dit kunnen er nog meer worden. Al denk is dat de Unreal Engine de populairste engine is/blijft.

edit: volgens Wikipedia wordt de CryENGINE 2 ook voor onderwijs oid gebruikt:

[...]

bron
ik had het ook meer over de engine van farcry : cryengine.... de eerste die dus al vanaf 2004 in omloop is

maar toch bedankt voor de info van cryengine2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Ah, niet goed gelezen ;)

Niet altijd zo scherp dus ;)

Maar ik verwacht dat je dat op Wikipedia ook kan vinden aangezien ik die info over die MMORPG ook terugvond daar :)

[ Voor 51% gewijzigd door Avalaxy op 06-11-2007 22:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
http://www.crysis-online.com/?id=450

Full Crysis Map List - November 6, 2007
For those of you who simply can't get enough of Crysis, I've compiled a comprehensive list of all the multiplayer maps in Crysis, including descriptions for each. There's no guarantee that this list is fully accurate, so be sure to keep that in mind. It is consistent though with what Crytek has said in the past which was: 6 Power Struggle maps and 6 Instant Action maps. Some may consider the following a spoiler, so for this reason, I've made it so you need to click on each blue box to show the various list. No one can beat gamespot for spoilers though.

Note: The map titled Steelmill is meant to appear in two lists.

Multiplayer - PowerStruggle

Beach
Republic of Nauru, Micronesia.Under North Korean occupation.US Special Forces have been dispatched aboard the USS Humphreys to a small island recently occupied by North Korean Forces. Multiple Alien crash sites have been detected in proximity to the McTiller Martins facility and should be secured as quickly as possible.

Mesa
near Blackhawk, Colorado. Under US domination. In a daring move, North Korean Special Forces have infiltrated a McTiller Martins Prototype facility in an attempt to retrieve Alien technology. A nearby US Base has scrambled a nano-equipped team to engage and expel the forces from the area. Multiple automated factories are also located in the area and may be captured and used to supplement forces if needed.

Plantation
Caraga Region, Philippines. Under North Korean domination. US and North Korean Special Forces teams have been ordered to secure a small area in the Philippines that has multiple confirmed alien crash sites. A small research dome has been constructed in the area and may be used to process alien energy for use against hostile forces.

Refinery
Seonbong, North Korea. Under North Korean domination. This North Korean facility has been designated a focal point for liberation by United States forces. A nano-suit equipped team has been ordered to secure the facilities there, including a previously unknown Prototype Installation.

Shore
Kiribati, Oceania. Under North Korean domination. Following the Alien crisis, the small island of Kiribati became a focal point for multiple alien incursions. The Prototype Factory located there is the world leader for Alien studies and has recently come under North Korean domination. US Special Forces have been sent via submarine to retake the facility and the surrounding peninsula.

Tarmac
Jaluit Atoll. Contested. A lethal standoff of North Korean and US Special Forces has occurred on a military airstrip located in the Marshall Islands. Both sides have been ordered to sweep and destroy the entire area of all enemy units. Fully functioning war factories and air factories make taking and holding this location critical to overall success.

Multiplayer - Instant Action

Battleground
Marine Corp Base Hawaii. An advanced vehicle training course has been constructed in an extinct volcano and is now available for all motorized testing and tactics practice.

Quarry
Ebeye, Marshall Islands. An old gypsum mine has been turned into a training ground for advanced special ops combat. In preparation for an upcoming assault on North Korean territory, you have been selected to train in this location.

Steelmill
Molokai, Hawaii. An abandoned steel mill has been taken and is now used as a training facility for nano-suit equipped troops. This facility is perfect for simulating urban combat.

Terminal
Moorea, French Polynesia. An old military railway terminal has been converted into a multi-zone training facility. Rooftops are critical to maintaining dominance over the immediate combat area. Multiple advanced weapons have been hidden around the engagement area to facilitate field response to rapidly changing conditions.

Multiplayer - Team Instant Action

Armada
Southern Pacific Ocean. The USS Humphreys has been temporarily converted into a covert training area. Many of the ship’s areas are locked down and off limits but most of it has been made available for advanced weapon testing and combat simulation.

Outpost
Guam. A hidden outpost in a remote location has been chosen for testing alien weapons and materials. Special Forces assigned to protect this crucial scientific area have been using one of the less frequented zones for weapons and tactics training.

Steelmill
Molokai, Hawaii. An abandoned steel mill has been taken and is now used as a training facility for nano-suit equipped troops. This facility is perfect for simulating urban combat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• masser120
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-08 22:36
Ik geloof dat deze link nog niet geplaatst is:
http://www.gamespot.com/f...40/index.html?tag=nl.e579

Een vergelijking van de gehackte Very High DX9 en Vista DX10. Verschil in beeldkwaliteit is echt minimaal.
Toch bij zo'n vergelijking: groot verschil tussen high en very high zeg...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ph4ge
  • Laatst online: 00:07
offtopic:
@exstense , google eens deze spellen, ze zijn fantastisch, en W:ET is zelfs helemaal gratis. ik probeerde je meer te vertellen per pm, maar helaas is dit niet mogelijk ? :X

toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snippertje
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19:45

Snippertje

Light up your life

masser120 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:02:
Ik geloof dat deze link nog niet geplaatst is:
http://www.gamespot.com/f...40/index.html?tag=nl.e579

Een vergelijking van de gehackte Very High DX9 en Vista DX10. Verschil in beeldkwaliteit is echt minimaal.
Toch bij zo'n vergelijking: groot verschil tussen high en very high zeg...
Ik vind de beeldkwaliteit toch nog behoorlijk verschillen, vooral bij de palmbomen zie je het duidelijk.

Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ik ben het!
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 06:49
Mensen, Ik krijg in Crysis anti aliasing met geen mogelijkheid werkende. Geprobeerd in zowel XP als in Vista. Hij blijft terugspringen naar off.
Systeem:
E6600
7900GTO
P5B

Iemand een idee?

[ Voor 10% gewijzigd door Ik ben het! op 07-11-2007 17:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Ik heb geen zin om zelf screens te posten, maar ik verbaas me er over dat er geen screens zijn van de demo mod waarin de tank en gevechtshelicopter te vliegen zijn. De mod van http://crysis.4thdimensio...php?p=64125&postcount=149 dus.
Op zich wel spoilers (met name de alien), maar toch wel indrukwekkend.
Weet iemand ook of er een mod is die er voor zorgt dat je op het hele eiland, dus zonder dat je gedood wordt via je pak.

[ Voor 13% gewijzigd door FrankNLD op 07-11-2007 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09 19:25
Foutje :X

[ Voor 118% gewijzigd door FrankNLD op 07-11-2007 17:50 ]

Pagina: 1 ... 8 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, offtopic replies, technische vragen, en vragen over performance horen _niet_ in dit topic thuis!