[PC] Crysis & Sandbox 2 deel #5! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste
Acties:
  • 17.647 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 12-09 18:33
Ik ben het! schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:40:
Mensen, Ik krijg in Crysis anti aliasing met geen mogelijkheid werkende. Geprobeerd in zowel XP als in Vista. Hij blijft terugspringen naar off.
Systeem:
E6600
7900GTO
P5B

Iemand een idee?
Komt omdat GeForce 7 kaarten geen HDR en AA tegelijk kunnen renderen. Om AA werkend te krijgen zou je dus HDR uit moeten zetten of AA aan via een work-around. Ik heb zelf hetzelfde probleem en heb al veel geprobeerd, ook met commands en dergelijken, maar ik krijg het niet aan de praat helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 15:27
Ik ben het! schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:40:
Mensen, Ik krijg in Crysis anti aliasing met geen mogelijkheid werkende. Geprobeerd in zowel XP als in Vista. Hij blijft terugspringen naar off.
Systeem:
E6600
7900GTO
P5B

Iemand een idee?
ik zal een paar regels quoten uit de tweakguide .. http://www.tweakguides.com/Crysis_6.html

By enabling Antialiasing in Crysis, your Shader Quality setting is automatically forced to High, as anything below High does not allow AA (including Edge AA). Bear this in mind when noting the performance impact of AA, as Shader Quality itself has a major performance impact.

Enabling Antialiasing should be done using the in-game options in Crysis, not in your graphics control panel, otherwise it may not work and/or may cause slowdowns

Crysis uses a special rendering method for its foliage (grass, leaves, bushes), which means that regardless of your level of Antialiasing applied, these will remain quite jagged-looking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OKA
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 01:29

OKA

murky123 schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 22:28:
[...]

ik heb altijd gedacht dat het 2 broers zijn van turks/roemeense afkomst die dus nu reeds in duitseland wonen..(ik weet het eigenlijk wel bijna zeker)
Het zijn 3 broers van Turkse afkomst. De 4e broer heb ik 2 weken geleden nog gesproken (en samen PSV-Fenerbahçe gekeken) en het is een rasechte Turk.
darkphoenix schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 17:18:
[...]

Nee Yerli is een turk ! dat ze in duistland zitten zegt niks! werken mensen van over de hele wereld!

http://nl.wikipedia.org/wiki/Crytek

Oprichting 1999
Locatie Frankfurt am Main, Duitsland
Sleutelfiguren Cevat Yerli, Avni Yerli, Faruk Yerli
Producten Computerspellen
Website Crytek
Crytek is een computerspelbedrijf dat in 1999 in Cobrug is opgericht door Cevat Yerli (CEO), Avni Yerli en Faruk Yerli, drie Turkse broers die in Duitsland zijn geboren. Het bedrijf is in 2006 naar Frankfurt am Main verhuisd en heeft in totaal 166 werknemers: 26 Turkse werknemers en 140 Duitse. In 2007 willen ze het aantal werknemers opschroeven tot 200. Crytek heeft ook een studio in Oekraine.

edit: oh ze zijn wel geboren in Duitsland...
d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zag de CE van Crysis staan bij play-asia voor 34.72 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Meer mensen last van inloggen ( ingame ) ?
Draai Crysis MP 3 met Beta Key.

Log in met ( ik weet het zeker, al drie keer opgevraagd ) de juiste gegevens.
Maar komt elke keer een melding dat de gegevens niet juist zijn 8)7.
( Geen capslock of andere dingen aanstaan )

Typ gewoon Username in, daarna Password en dan met de muis op Connect.
( Sommige ingame internet browsers mag je niet op Enter drukken ofzo, anders telt het niet :S )

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBigfield
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-09 23:27
Hallo,
Ik ben niet nieuw op t.net, maar wel heb ik een vraag over de crysis demo.
Aangezien er al zo veel posts zijn geweest van dit spel wil ik even met mijn probleem naar voren komen.
Ik hem de crysis demo op mijn pc (Q6600, P5N32E sli, 7600GT en 2Gb ram) geïnstalleerd.
de game is succesvol geïnstalleerd, leuke voorfilmpjes van alles gehad. na alles op low (door gpu) gezet te hebben en een res van 800x600 ingesteld te hebben (zo kan ik de 40fps nog halen) en ik de single player (demo) versie opstart krijg ik een probleem. het spel laad. de voorfilmpje in dat vliegtuig wordt gestart en dan lijkt het er allemaal nog gewoon uit te zien. vanaf het moment dat ik uit het vliegtuig spring lijkt het erop alsof mijn beeld gesplitst wordt.
http://jellevangrootveld....W/fotos/133883136/0/sm1q/ en dan nog een
http://jellevangrootveld....q/#media=1.133883135.R1CA

het lijkt erop dat als je beide beelden met elkaar zou combineren, je tot een totaalplaatje zou moeten komen.

heeft iemand een idee hoe dit kan, en nog belangrijker, hoe ik dit oplos

Ps: bij andere games zoals de demo van COD4 doet alles het wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50
mrbigfield schreef op donderdag 08 november 2007 @ 01:30:
Hallo,
Ik ben niet nieuw op t.net, maar wel heb ik een vraag over de crysis demo.
Aangezien er al zo veel posts zijn geweest van dit spel wil ik even met mijn probleem naar voren komen.
Ik hem de crysis demo op mijn pc (Q6600, P5N32E sli, 7600GT en 2Gb ram) geïnstalleerd.
de game is succesvol geïnstalleerd, leuke voorfilmpjes van alles gehad. na alles op low (door gpu) gezet te hebben en een res van 800x600 ingesteld te hebben (zo kan ik de 40fps nog halen) en ik de single player (demo) versie opstart krijg ik een probleem. het spel laad. de voorfilmpje in dat vliegtuig wordt gestart en dan lijkt het er allemaal nog gewoon uit te zien. vanaf het moment dat ik uit het vliegtuig spring lijkt het erop alsof mijn beeld gesplitst wordt.
http://jellevangrootveld....W/fotos/133883136/0/sm1q/ en dan nog een
http://jellevangrootveld....q/#media=1.133883135.R1CA

het lijkt erop dat als je beide beelden met elkaar zou combineren, je tot een totaalplaatje zou moeten komen.

heeft iemand een idee hoe dit kan, en nog belangrijker, hoe ik dit oplos

Ps: bij andere games zoals de demo van COD4 doet alles het wel gewoon.
volgends mij is dit je probleem!
Afbeeldingslocatie: http://interval0.rendered.startpda.net/16400001-16450000/16406247_700_700_pmCK.jpeg

:+

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Even je shaders op high zetten, dat zou het moeten oplossen.
:?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 16-06 15:55

SideShow

Administrator

Na wat getweak en het runnen in dx9 onder vista (dx10 is ver van geoptimaliseerd blijkbaar)
heb ik nu een vlotte gameplay van toch meestal boven de 40fps

Ik ken het spel nu toch redelijk en kan toch besluiten nu dat het toch echt goed is, een vette shooter met leuke gameplay, een vette grafics (hier alles op very high uitgezonderd postprocessing, shadows en shaders op medium.

Speelt toch lekke vlot en knalt ook lekker.
Ik denk dat sommige mensen vooral teleurgesteld zijn in de performance, maar als deze goed zit, is het echt gewoon een vet spel ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

Owja, nog een vraagje:

knal je naukeuriger met strength mode? Je crosshair is wel stabieler, maar is de kogelregen ook nauwer ? Als je begrijpt wat ik bedoel?

Ik vind de shortcut voor strenght wel ambetant .. 2 maal jumpen is wel een aandachtstrekker ... en dat "v" menu vind ik ambetant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
SideShow schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:10:
knal je naukeuriger met strength mode? Je crosshair is wel stabieler, maar is de kogelregen ook nauwer ? Als je begrijpt wat ik bedoel?
Ja.
Ik vind de shortcut voor strenght wel ambetant .. 2 maal jumpen is wel een aandachtstrekker ... en dat "v" menu vind ik ambetant
Je gaat toch ook niet 2x springen :S Gewoon even snel V.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SideShow

SideShow

Administrator

ja, en dat vind ik ambetant zeg ik je :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
SideShow schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:49:
ja, en dat vind ik ambetant zeg ik je :)
Ik ken het woord ambetant niet (:$) maar het is toch vrij simpel om gewoon kort V in te drukken en dan je muis even snel in de gewenste richting te bewegen? :) Kost je misschien 1, maximaal 2 seconden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrBigfield
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-09 23:27
thnx leon. Crysis speelt weer met 'volledig beeld'
nu alleen nog de kwaliteit(A)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bever!
  • Laatst online: 07:39

Bever!

3

Welke gamemodes zijn er nou in MP te spelen, toch niet alleen dat powerstruggle hoop ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonpwner1 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:52:
[...]

Even je shaders op high zetten, dat zou het moeten oplossen.

[...]

:?
offtopic:

Je gaat me toch niet vertellen dat je niet begrijpt wat hij met die foto bedoeld...
mrbigField wil graag Crysis spelen op zijn pc de dat niet trekt..

situatie 1:
Nou, spelen op een pc die crysis niet trekt, is net als dat je graag met je buggy achter een vlieger aan wil, maar je hebt geen vlieger.

De vlieger trekt de buggy dus niet <> zijn pc trekt crysis niet.

situatie 2:
Crysis op een kloten pc spelen is net als buggy met vlieger racen zonder vlieger, gaat niet lukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonpwner1 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:57:
[...]

Ik ken het woord ambetant niet (:$) maar het is toch vrij simpel om gewoon kort V in te drukken en dan je muis even snel in de gewenste richting te bewegen? :) Kost je misschien 1, maximaal 2 seconden.
of je drukt de scrollknopje van je muis in en selecteerd een mode ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnsconcE
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-06 00:07
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:27:
[...]

of je drukt de scrollknopje van je muis in en selecteerd een mode ;)
Of je drukt, terwijl je v inhoudt, op 1,2,3 of 4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandbox vraagje:
Telkens als ik in een level even wat mooie dingen wil neerzetten om te laten exploderen oid (ivm brute psychics >:) ) stopt de editor ermee na zo'n 5 minuten. Ook al 'vlieg' ik alleen wat rond in de Sandbox, het gebeurd alsnog met de melding dat er niet genoeg ramgeheugen beschikbaar is.

Probleem lijkt me duidelijk, ik ben alleen benieuwd of er iets aan gedaan kan worden (naast meer ram bijprikken)? Dat de Sandbox bijv maximaal x GB RAM mag gebruiken. Een andere optie is bijv zelf een leeg level bouwen, met weinig dingen waardoor er niet zoveel geheugen nodig is.. Alleen is Sandbox 2 wat ingewikkelder dan Sandbox van Farcry waardoor ik niet weet hoe ik precies moet beginnen.

Heb 2 gig ram btw, e6600,8800gts 640mb

Alvast bedankt, Bob

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chainsaw
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 13-08 21:08
ik gebruik die "v" helemaal niet

heb op de "q" de map staan en op de "e" de suit dinkies.
lekker bij de hand.
wie gaat er nou om een hoek staan leanen als je toch stealth hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus1985
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-08 11:19
Verwijderd schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:09:
Sandbox vraagje:
Telkens als ik in een level even wat mooie dingen wil neerzetten om te laten exploderen oid (ivm brute psychics >:) ) stopt de editor ermee na zo'n 5 minuten. Ook al 'vlieg' ik alleen wat rond in de Sandbox, het gebeurd alsnog met de melding dat er niet genoeg ramgeheugen beschikbaar is.

Probleem lijkt me duidelijk, ik ben alleen benieuwd of er iets aan gedaan kan worden (naast meer ram bijprikken)? Dat de Sandbox bijv maximaal x GB RAM mag gebruiken. Een andere optie is bijv zelf een leeg level bouwen, met weinig dingen waardoor er niet zoveel geheugen nodig is.. Alleen is Sandbox 2 wat ingewikkelder dan Sandbox van Farcry waardoor ik niet weet hoe ik precies moet beginnen.

Heb 2 gig ram btw, e6600,8800gts 640mb

Alvast bedankt, Bob
XP, Vista, 32bit, 64bit??? Wat meer info is handig.

Maar ik weet wel dat de editor geoptimaliseerd is voor 64bit, en dat 32bit officieel niet ondersteund wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Odysseus1985 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 17:58:
[...]

XP, Vista, 32bit, 64bit??? Wat meer info is handig.

Maar ik weet wel dat de editor geoptimaliseerd is voor 64bit, en dat 32bit officieel niet ondersteund wordt.
Hoe bedoel je "32bit officieel niet ondersteund"?

Om 64-bit te ondersteunen móét het wel 32-bit ondersteunen, het is niet voor niets een x86-64 instructieset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag eindelijk de demo kunnen spelen , wellis waar op low maar zag er niet slecht uit op ee nres van 1650x nog wat :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nieuws: 15x uitgespeeld and I'm not bored yet! delta is trouwens ook echt rete simpel het zou nog een graad hoger moeten want delta is eigenlijk voor de mensen die zeg maar "wel nadenken". je moet gewoon niet rennen en schieten, dan mis je de helft van de leuke gameplay. Gewoon een beetje tactisch afwisselen met je suit. en als er toevallig 5 man om je heen staat, ja, dan haal ik mijn suit uit cloak, knal ik armor mode aan. en schiet met 7 kogels 5 headshots...en geloof me op dx9 is dat wel mogelijk :o (op dx10 hebbik een beetje mouselatency) het is gewoon counterstrike 1.6 alleen dan met: bewegende planten, mooie omgeving, meer wapen opties, betere AI dan highskilled top van nederland, suit modes, krakende bomen, auto's die naar de gort kunnen, mooi water, schildpadden, vogels, krabben, kippen, physics(gruwelijke), mooie vrouwen(komen nog wel mods voor), en als laatste een haffel vol rijst-eters die je het leven zuur kan maken.

aldus: de 15e review van mij is beter dan voorgaande items!

ps. NICENICENICENICENICENICENICENICENICE (weet je wel, van borat.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odysseus1985
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 07-08 11:19
leonpwner1 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 18:17:
[...]

Hoe bedoel je "32bit officieel niet ondersteund"?

Om 64-bit te ondersteunen móét het wel 32-bit ondersteunen, het is niet voor niets een x86-64 instructieset.
Uit de editor_readme.txt van de SP Demo (mapje support)

"The CryENGINE(R) 2 Sandbox(TM) 2 can be started by running the
Editor.exe application found in the Bin32 directory for usage on
a 32bit PC or in the Bin64 Bin64 directory for usage on a 64bit PC.
Warning: Running the Sandbox Editor under a 32bit OS can lead to
instabilities with production size levels due to the low amount of
virtual memory available. Though the Sandbox Editor can be used in
this configuration to learn the feature set its use on a 32bit OS
is not supported."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al serieus bezig met de editor?
Ik kwam onderstaande posts tegen op crymod forum, ziet er erg indrukwekkend uit.

http://www.crymod.com/thread.php?threadid=9984
http://www.crymod.com/thread.php?threadid=10138

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier 2 filmpjes, als je dit ziet weet je dat echt alles gewoon mogelijk is met de Sandbox Editor

http://www.gametrailers.com/player/usermovies/124451.html
http://www.gametrailers.com/player/usermovies/124444.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tommzz
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-09 14:12
Ik heb de demo eindelijk ook (beetje laat maar toch)
op mijn systeem draait het op medium "wel ok" dus het ziet er nog wel aardig uit.
tijdens het spelen spreekt het me toch iets minder aan dan dat ik had verwacht, maar kan zo niet precies zeggen waar het hem in zit.
Ondanks dat ga ik hem denk ik toch kopen want ben benieuwd naar de multiplayer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rabor
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-07 00:46
Nou ik ben wel zwaar onder de indruk.. vooral die HIND vliegt als een droom & dan die TAC-gun 8)

Als EA deze engine had gebruikt in MOH: Airborne dan had die wrange EA-smaak een heel stuk minder geweest.

Kepi_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

rabor schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 16:03:
Als EA deze engine had gebruikt in MOH: Airborne dan had die wrange EA-smaak een heel stuk minder geweest.
Graphics, kan gameplay niet veranderen ;). Airborne, blijft gewoon een kutgame.

Brothers in Arms: Hell's Highway, dat moet hem worden 8).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:36:
Ik kwam onderstaande posts tegen op crymod forum, ziet er erg indrukwekkend uit.

Wel mooi. Hoe dit gedaan is. Weet je wat echt een topper zou zijn. Als ze een action/adventure zouden maken met deze engine. O.k. je moet er wel van houden. Maar ik denk dat het wel wat moois zou kunnen opleveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:36:

Goed teken aangezien als we eenmaal de game hebben uitgespeeld dan continue mods beschikbaar komen _/-\o_

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-11-2007 16:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 10:20

r.marijnissen

sapphire512mb

Ik heb al vaak voorbij zien komen dat de demo erg makkelijk is ook
in DELTA mode.

Maar vergeet niet dat de demo map waarschijnlijk ook de begin map is van de full game of
een gelijkwaardigge map.

-------------
Je vijand is niet een domme koreaan....
Je echte vijand zijn aliens en dan heb je je pak meer dan nodig.

Denk maar aan: Er lopen aliens om je heen en je cloak mode is bijna down..

Koreanen zijn meer de figuranten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 05:16

Stewie!

Keen must die!

Ik heb de game vandaag al gekregen O-)
OMG mensen zijn enthousiast over CoD4 maar wacht maar tot ze Crysis in volle glorie zien! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
DaMorpheus schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 22:19:
OMG mensen zijn enthousiast over CoD4 maar wacht maar tot ze Crysis in volle glorie zien! _/-\o_
Erm hoe kom jij nu al aan die game :S?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

peakaboo schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 22:20:
[...]

Erm hoe kom jij nu al aan die game :S?
i3d is de Nederlandse EA TSP voor Crysis. B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
DaMorpheus schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 22:22:
[...]

i3d is de Nederlandse EA TSP voor Crysis. B)
Nou post maar es wat screenies dan ofzo, ik geloof het niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Dan geloof je het niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Jij doet er ook geen moeite voor om het tegendeel te bewijzen, dus ik denk dat het }:O shit is :) Anyways, nu lekker Gears of War spelen, die heb ik tenminste wel echt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Goed, kijk even hier http://tspadmin.com/phpBB2/memberlist.php
Daar zie je het overzicht van TSPs en hun vertegenwoordigers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DaMorpheus schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 22:19:
O...? Ik heb CoD4 gekocht na het spelen van de Crysis en CD4 demo's. Ik vond Crysis saai. Ik werd niet goed van al die groene boompjes en dat heen en weer geloop door de struiken. Het gras en de steentjes zien er in Crysis misschien mooier uit, maar qua gameplay trekt Crysis me niet. Geef mij maar de gevarieerde actie in CoD4. Het grootste gedeelte van de demo heb ik zonder een schot te lossen simpelweg doorlopen tot aan het eind door rond te sluipen en op de juitse momenten onzichtbaar te worden. Saai. Zal in de full game wel wat moeilijker zijn natuurlijk. ;)

En bovendien draait CoD4 WEL supersmooth op mijn computer en Crysis totaal niet. Wat heb je aan prachtige zonsondergangen als de actie zich afspeelt onder de 20 fps? Bovendien hou ik veel meer van de gevarieerde details in een spel als CoD2 dan zo'n gigantisch oneindig eiland met allemaal dezelfde boompjes.

Ach, smaken verschillen. Gelukkig maar. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Markicks
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 15:30
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 22:50:
[...]

Het gras en de steentjes zien er in Crysis misschien mooier uit, maar qua gameplay trekt Crysis me niet. Geef mij maar de gevarieerde actie in CoD4. Het grootste gedeelte van de demo heb ik zonder een schot te lossen simpelweg doorlopen tot aan het eind door rond te sluipen en op de juitse momenten onzichtbaar te worden. Saai. Zal in de full game wel wat moeilijker zijn natuurlijk. ;)
Damn right! De gameplay trekt je niet? De demo is qua gameplay totaaaaaaaaal niet te vergelijken met de beta. MP is zoveelste moeilijker, in cloak wordt je daar dus wél gezien door een meer ervaren speler en die geeft je direct de volle laag = jij dood.

Naar mijn mening kun je de demo niet als vergelijkingsmateriaal gebruiken voor Crysis als je voor het MP gedeelte gaat.

system setup

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuX DeLuXe
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 06-07-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 22:50:
[...]

O...? Ik heb CoD4 gekocht na het spelen van de Crysis en CD4 demo's. Ik vond Crysis saai. Ik werd niet goed van al die groene boompjes en dat heen en weer geloop door de struiken. Het gras en de steentjes zien er in Crysis misschien mooier uit, maar qua gameplay trekt Crysis me niet. Geef mij maar de gevarieerde actie in CoD4. Het grootste gedeelte van de demo heb ik zonder een schot te lossen simpelweg doorlopen tot aan het eind door rond te sluipen en op de juitse momenten onzichtbaar te worden. Saai. Zal in de full game wel wat moeilijker zijn natuurlijk. ;)

En bovendien draait CoD4 WEL supersmooth op mijn computer en Crysis totaal niet. Wat heb je aan prachtige zonsondergangen als de actie zich afspeelt onder de 20 fps? Bovendien hou ik veel meer van de gevarieerde details in een spel als CoD2 dan zo'n gigantisch oneindig eiland met allemaal dezelfde boompjes.

Ach, smaken verschillen. Gelukkig maar. ;)
Beetje onzinnig...de singleplayer demo van Cod4 was anders behoorlijk waardeloos...
Dan vond ik Crysis toch behoorlijk beter. En ik gaf Cod4 toch echt een kans, maar de graphics vielen zwaar tegen en qua gameplay voelde het nep aan. (plastic geweren? mannetjes blijven spawnen?) Bij Crysis SP demo heb je tenminste grote vrijheid, bij Cod4 is alles precies uitgestippeld voor je, net alsof je een filmpje zit te kijken ipv zelf actief zoeken. Maar idd smaken verschillen :P ik ben niet overtuigd om Cod4 te kopen, ook al heeft de Full missch betere graphics. Ik beoordeel alleen op de demo's die ik van de 2 shooters heb gespeeld. Het is dan wel weer zo dat Crysis gewoon compleet ruk speelt op iedere PC...(met high settings)
Maar over 1 jaartje ow dan is Crysis zo geweldig om te spelen :*)

[ Voor 4% gewijzigd door SuX DeLuXe op 09-11-2007 23:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
Are you fucking kidding me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ben crysis aan het downloaden van de EA store!!!!!!!!!!!!!!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Dear r w van der ......

Thank you for ordering on Electronic Arts BV. The product that you pre-ordered is now available.

2de mail!

Thank you for ordering on Electronic Arts BV. The date when the product that you Pre-Ordered will be released has been changed.
The product listed below will now be available on 09 November 2007

Afbeeldingslocatie: http://www.bestpic.nl/output/1194649788.jpg

Had al een beetje appart gevoel toen ik vanavond naar EA.com ging en de site voor onderhoud eruit lag, en dacht dat zou mooi zijn! als crysis eerder uit komt!

[ Voor 42% gewijzigd door darkphoenix op 10-11-2007 00:43 ]

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 01:17

edward2

Schieten op de beesten

darkphoenix schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 00:01:
Are you fucking kidding me!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ben crysis aan het downloaden van de EA store!!!!!!!!!!!!!!!!! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Dear r w van der ......

Thank you for ordering on Electronic Arts BV. The product that you pre-ordered is now available.

2de mail!

Thank you for ordering on Electronic Arts BV. The date when the product that you Pre-Ordered will be released has been changed.
The product listed below will now be available on 09 November 2007

[afbeelding]

Had al een beetje appart gevoel toen ik vanavond naar EA.com ging en de site voor onderhoud eruit lag, en dacht dat zou mooi zijn! als crysis eerder uit komt!
Idd, had daar pas volgende week op gerekend. :9

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
word weinig slaap vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakaboo
  • Niet online
Haha :D Have fun en drop wat mooie plaatjes als je wilt. Kun je mij vast lekker maken, bij mij ligt de game de 15e op de mat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DAMN!! Ik ga hem nu kope en downloaden!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 01:26:
DAMN!! Ik ga hem nu kope en downloaden!! :D
huuu hij zegt pre-load complete!! terwijl de mail zegt dat ie uit is... K** neppers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan je hem nou spelen? anders download ik hem ook ff.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 12-09 01:17

edward2

Schieten op de beesten

darkphoenix schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 02:00:
[...]

huuu hij zegt pre-load complete!! terwijl de mail zegt dat ie uit is... K** neppers
Hij gaat niet decrypten :?

Niet op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 27-08 18:29
Hier is hij ook aan het downloaden. Ben blij dat ik hem in de US store gekocht heb, was ie maar 36 euro omgerekend :P

Voor het geval je het gaat vragen, je kan met Opera de actuele cache aanpassen. Zodoende heb ik Nederland toegevoegd aan de selectbox waar eerst alleen VS/Canada in stonden >:)

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dus, jullie kunnen um dadelijk al spelen? damm, ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chilly_Willy
  • Laatst online: 27-08 18:29
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 11:10:
Nee, hij is klaar met downloaden (ging echt full speed trouwens), maar er staat game release 4 days, 13 hours. Het is dus een preload, net als Valve ook doet met Half-Life

[ Voor 9% gewijzigd door Chilly_Willy op 10-11-2007 11:14 ]

Coïtus ergo sum

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 11:10:
nee daar kwam ik ook 2.00 vanacht achter dat hij nog niet kan spelen! :(

Maar... ik heb wel mijn systeem datum veranderd naar de 16de en kan nu wel crysis bonus music disk downloaden en speciaal edition bonus disk en je kan kiezen decrypting maar dat doet ie niet ....

en CHilly_willy: dat is best slim van je!

[ Voor 5% gewijzigd door darkphoenix op 10-11-2007 12:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan dat dan? Systeem datum verandren.. (ja dat kan weet ik) Maar dat hij dan wel ingame gaat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:47:
Kan dat dan? Systeem datum verandren.. (ja dat kan weet ik) Maar dat hij dan wel ingame gaat?
EA is echt niet gek, je activatie gaat waarschijnlijk gewoon via de server, of de iso wordt bij het downloaden een code meegegeven waardoor 'ie pas na x uur werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

De game is nog niet uit, je kan hem alleen downloaden, verder nog niet eens installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
DaMorpheus schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:24:
De game is nog niet uit, je kan hem alleen downloaden, verder nog niet eens installeren :)
Nou vertel je bevindingen er is toch geen NDA! aub!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
  • Laatst online: 10-02 11:10
Weet iemand hoe ik in de editor objecten kan vermedigvuldigen?
Ik wil ong 100 van die TNT tonnetjes in een huis plaatsen en het laten exploderen. })
En weet ook iemand hoe je objecten groter maakt? En waar je objecten zoals huizen en tonnetjes kan vinden? Als ik een object selecteer dan komen er van die blauw groene rode lijntjes, maar ik kan drukken en schuiven wat ik wil maar er gebeurd niks..

Wat moet ik doen? :)

Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:29:
[...]

Nou vertel je bevindingen er is toch geen NDA! aub!
Hij zegt notabene dat 'ie het spel nog niet kan installeren...! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stewie!

Stewie!

Keen must die!

Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 15:53:
[...]

Hij zegt notabene dat 'ie het spel nog niet kan installeren...! 8)7
Ik wel ;)
Maar de mensen die hem via EA Store hebben gekocht nog niet, zij preloaden de game nu en de game unlockt pas komende week :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• r.marijnissen
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 12-09 10:20

r.marijnissen

sapphire512mb

Wil net de beta weer even spelen.

Zegt hij:
Dat ik me moet registeren met de code.

Dat had ik al lang gedaan, al tig keer de beta gespeeld, alleen nu komt de mini pagina waar
je je code in moet voeren dus weer terug.

Maakt niet uit maar heb de code nergens meer....
-----

Wie weet waar je je gebruikte code terug kunt vinden op je pc?
Zal toch nog ergens in de crysis map moeten staan toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
r.marijnissen schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:26:

Zegt hij:

Dat had ik al lang gedaan, al tig keer de beta gespeeld, alleen nu komt de mini pagina waar

-----

Waarscheinlijk moet ie nog ergens tussen je mails zitten, als je hem niet verwijderd hebt.

(Ben ik blij dat ik 2 kladblokjes met m'n code heb gemaakt O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
rickyy schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 14:45:
Weet iemand hoe ik in de editor objecten kan vermedigvuldigen?
Ik wil ong 100 van die TNT tonnetjes in een huis plaatsen en het laten exploderen. })
En weet ook iemand hoe je objecten groter maakt? En waar je objecten zoals huizen en tonnetjes kan vinden? Als ik een object selecteer dan komen er van die blauw groene rode lijntjes, maar ik kan drukken en schuiven wat ik wil maar er gebeurd niks..

Wat moet ik doen? :)
Vermenigvuldigen: 1 tonnetje neerzetten, op de juiste plek. CTRL + C, CTRL +V, sleep hem netjes ernaast. Dan selecteer je die 2 tonnetjes, ctrl + c, ctrl+ v, 2 netjes neerzetten, selecteer je ze alle 4, ctrl + c, ctrl + v, enzovoorts.

Groter maken: geen idee

Huizen en tonnetjes: Stonden tonnetjes niet bij Entitity -> Misc -> Barrel?

Objecten verplaatsen: Je moet bovenin het juiste hulpmiddeltje kiezen. Waarschijnlijk heb jij een gewone muiscursor, maar je moet het verplaatstooltje. Bovenin die balk even dat puntje met 4 pijltjes in alle kanten kiezen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
  • Laatst online: 00:48
r.marijnissen schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:26:

Zegt hij:

-----

Inloggen op fileplanet... En daar kan je ergens je betakeys zien. Dus ook die van crysis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie gaan er crysis kopen 16 november ?
Ik koop hem alleen als er een patch voor die game uitkomt zodat hij wel lekker draaid op veryhigh. Zoniet wacht ik wel op betere videokaarten en koop ik dan pas crysis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cartman!
  • Niet online
Ik ga em zeker weten kopen :) Speel niet anders meer dan de MP beta sinds ik em heb. Die beta key moest je op 1 november opnieuw invoeren inderdaad, die kun je gewoon in je mailbox vinden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Laatst online: 25-08 20:44
Waar staat een Barrel nou in Sandbox?
Entity --> ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickyy
PolluxDKB schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 19:10:
[...]

Vermenigvuldigen: 1 tonnetje neerzetten, op de juiste plek. CTRL + C, CTRL +V, sleep hem netjes ernaast. Dan selecteer je die 2 tonnetjes, ctrl + c, ctrl+ v, 2 netjes neerzetten, selecteer je ze alle 4, ctrl + c, ctrl + v, enzovoorts.

Groter maken: geen idee

Huizen en tonnetjes: Stonden tonnetjes niet bij Entitity -> Misc -> Barrel?

Objecten verplaatsen: Je moet bovenin het juiste hulpmiddeltje kiezen. Waarschijnlijk heb jij een gewone muiscursor, maar je moet het verplaatstooltje. Bovenin die balk even dat puntje met 4 pijltjes in alle kanten kiezen :)
Oke bedankt, ik ga het ff proberen :)

Btw

Er zullen zeker ook oneindige multiplayer opties komen? Door die sanbox, want iedereen maakt natuurlijk maps. Kan je die dan uploaden als map online?

@hierboven, je hoeft niet te zoeken, in de map zelf staan er al een stuk of 8. Dus die kan je gewoon kopieeren.

[ Voor 15% gewijzigd door rickyy op 10-11-2007 22:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Topicstarter
Jammer dat ik de game waarschijnlijk niet kan halen, te druk en te weinig geld :( Super Mario galaxy komt donderdag ook nog. 't leven is hard :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
MOAW schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 23:17:
Jammer dat ik de game waarschijnlijk niet kan halen, te druk en te weinig geld :( Super Mario galaxy komt donderdag ook nog. 't leven is hard :'(
Ja we zien je hier niet zoveel meer! waar heb je het zo druk mee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 12-09 15:27
dus je verkiest mario over crysis 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het is bijna zover, en ik wil de CE versie graag kopen. Ik kan alleen nergens een Nederlandse game (web)shop vinden die de CE versie heeft.
Natuurlijk zou ik hem evt. bij een webshop in het buitenland kunnen bestellen maar dan moet ik dus een paar dagen extra wachten en daar heb ik absoluut geen zin in aangezien ik al1,5 jaar op Crysis wacht.
Is er iemand waar de CE te koop is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 01:26:
Het is bijna zover, en ik wil de CE versie graag kopen. Ik kan alleen nergens een Nederlandse game (web)shop vinden die de CE versie heeft.
Natuurlijk zou ik hem evt. bij een webshop in het buitenland kunnen bestellen maar dan moet ik dus een paar dagen extra wachten en daar heb ik absoluut geen zin in aangezien ik al1,5 jaar op Crysis wacht.
Is er iemand waar de CE te koop is?
ea store! online. ik heb alle extra's al binnen! en ja wel jammer dat je geen hoesje krijgt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

murky123 schreef op zondag 11 november 2007 @ 00:17:
100'en FPS's per jaar vs. 1 degelijke platformer ;)

Ik heb ze beide besteld, kon niet kiezen 8)7

Deze plek is te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol maak ik een filmpje met fraps 30 seconden, daarna stopte ie automatisch met opnemen, toen had ik het wel in beeld, 491MB :/
Als je een ton achterin een auto gooit en gaat rijden knallen na 2 sec je banden.
Wel lol :)
Je kan ook geen kip doden als je er iets tegenaan gooit.
En geen dode kippen achterin je auto gooien :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

darkphoenix schreef op zondag 11 november 2007 @ 10:58:
[...]

ea store! online. ik heb alle extra's al binnen! en ja wel jammer dat je geen hoesje krijgt!
Ja dat is nogal jammer, hoe zit het met het concept art boekje enzo? Heb je dat thuis gestuurd gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart1983
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06:16
Het is tijd om te spelen mensen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

Heb de game bij Dynabyte gepreorderd voor EUR 41.99. Lijkt me nette prijs voor zo'n game en je krijgt gewoon een doosje wat ik prettiger vindt dan die internet downloads ala steam.
Wel jammer dat het ws nog een half jaar duurt voordat de hardware goed genoeg is.
Nog jammerder is dat ik de illegale versie alweer op usenet heb zien staan..... :N Alleen kun je daarmee geen multiplayer doen denk ik.

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpX
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 04-09 08:39

SpX

Je weet hoe we daar bij Tweakers.net tegen aan kijken

[ Voor 70% gewijzigd door Fuelke op 11-11-2007 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheZeroorez
  • Niet online
Precies wat ik verwacht had.. als een beveiliging van de DVD gesloopt kan worden, kan ook die andere beveiliging gesloopt worden.
Help!!!! schreef op zondag 11 november 2007 @ 13:33:
[...]

Misschien wel maar toch koop ik deze game. Alle games kopen is wellicht wat teveel van het goede maar diegene die het echt waard zijn, tja die behoor je imo toch te kopen. :)
offtopic:
Eigenlijk 'behoor' je elke game te kopen, maargoed. En tja.. of hij het waard is.. dat ligt imo niet alleen aan het spel, maar ook aan hoe leuk jij het vindt en hoeveel uur je het gaat spelen. Als je MoH:A gekocht hebt ben je gewoon vies genaaid, het spel is kort, de gameplay is niet je van het, en on-line zijn er veel betere spellen.. Als je je al twee jaar verheugd op Crysis, en je systeem voor 2k hebt geüpgrade om het op überhigh-pwnage-graphics te kunnen spelen op wel 20fps, moet je het spel zeker ook kopen ja :P

[ Voor 76% gewijzigd door TheZeroorez op 11-11-2007 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 11:55:
Lol maak ik een filmpje met fraps 30 seconden, daarna stopte ie automatisch met opnemen,
toen had ik het wel in beeld, 491MB :/
Je moet natuurlijk wel even de resolutie/ formaat kiezen ;)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

TheZeroorez schreef op zondag 11 november 2007 @ 13:30:
Precies wat ik verwacht had.. als een beveiliging van de DVD gesloopt kan worden, kan ook die andere beveiliging gesloopt worden.
Misschien wel maar toch koop ik deze game. Alle games kopen is wellicht wat teveel van het goede maar diegene die het echt waard zijn, tja die behoor je imo toch te kopen. :)

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 7700X | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 38GN950-B 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift | WD Black SN850X 1TB M.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fuelke
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 19:36

Fuelke

Forza Ferrari

Ik heb al een aantal post moeten trashen, laat het ons daar bij houden

La Ferrari più bella è quella che dobbiamo ancore fare: La Prossima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hasib
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 26-09-2024
Iemand al de volledige versie gespeeld?Dit heeft verder niks te maken met warez, ik wil gewoon weten of hij beter draait dan de demo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janssen
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09-08-2024
Hasib schreef op zondag 11 november 2007 @ 14:49:
Iemand al de volledige versie gespeeld?Dit heeft verder niks te maken met warez, ik wil gewoon weten of hij beter draait dan de demo.
Hier draait hij niet veel beter dan de demo iig....
Heb hem een uurtje...download was 6.87 GB

[ Voor 6% gewijzigd door Janssen op 11-11-2007 14:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
ga hem over een uurtje of 2 spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Topicstarter
darkphoenix schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 23:36:
[...]

Ja we zien je hier niet zoveel meer! waar heb je het zo druk mee?
School, heb 3 projecten in een kwartaal, ze zijn erachter gekomen dat ze veel dingen niet goed hebben uitgelegd en nu willen ze dus alles in 10 weken tijd doen. :X Vieze rushers ;(
murky123 schreef op zondag 11 november 2007 @ 00:17:
Als het erop aankomt wel ja, Mario is en blijft gewoon de beste serie ooit, als Mario er niet was geweest was de hele gamesindustrie anders geweest of nooit groot geworden. Dit geld ook voor Crysis, deze zou er dan waarschijnlijk nooit zijn geweest.

Maar wees niet bang, ik haal ze beide, alleen kan ik ze beide niet tegelijk spelen en heb ik niet superveel tijd. Dus dan doe ik liever even rustig Mario na school en als ik even tijd heb Crysis. Maar voor echte multiplayer moet je toch goed de tijd voor nemen. ;)

Kan niet wachten tot aanstaande woensdag. 2 top games op 1 dag hehe. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
MOAW schreef op zondag 11 november 2007 @ 15:02:
[...]

School, heb 3 projecten in een kwartaal, ze zijn erachter gekomen dat ze veel dingen niet goed hebben uitgelegd en nu willen ze dus alles in 10 weken tijd doen. :X Vieze rushers ;(

[...]

Als het erop aankomt wel ja, Mario is en blijft gewoon de beste serie ooit, als Mario er niet was geweest was de hele gamesindustrie anders geweest of nooit groot geworden. Dit geld ook voor Crysis, deze zou er dan waarschijnlijk nooit zijn geweest.

Maar wees niet bang, ik haal ze beide, alleen kan ik ze beide niet tegelijk spelen en heb ik niet superveel tijd. Dus dan doe ik liever even rustig Mario na school en als ik even tijd heb Crysis. Maar voor echte multiplayer moet je toch goed de tijd voor nemen. ;)

Kan niet wachten tot aanstaande woensdag. 2 top games op 1 dag hehe. :9~
Ik denk niet dat mario wat heeft uitgemaakt voor de fps games. Ik denk dan eerder aan wolf 3d.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• legendx2
  • Laatst online: 11-12-2020
Nu het officiele voldige spel 2 uur gespeeld :)
het was zeker het wachten waard

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Topicstarter
Jokuh schreef op zondag 11 november 2007 @ 15:41:
Ik denk niet dat mario wat heeft uitgemaakt voor de fps games. Ik denk dan eerder aan wolf 3d.
Nouja, met Mario is gamen toch erg populair geworden, en wat jij noemt is een 3d spel. Ik heb het nog over de 2d spelen, daarmee begon het toch allemaal. Als die niet bekend waren geworden had het er totaal anders uitgezien. ;) Natuurlijk waren er al genoeg games voor mario, maar geen 1 die zo bekend werd als de loodgieter. :)

Zo, nu weer ontopic. ;)

Zijn er mensen die al leuke screenshots hebben? (alleen link plaatsen aub, dit voorkomt spoilers..)
Ben zelf erg benieuwd hoelang de singleplayer duurt, en of het werkelijk de moeite waard is. :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
MOAW schreef op zondag 11 november 2007 @ 15:53:
[...]

Nouja, met Mario is gamen toch erg populair geworden, en wat jij noemt is een 3d spel. Ik heb het nog over de 2d spelen, daarmee begon het toch allemaal. Als die niet bekend waren geworden had het er totaal anders uitgezien. ;) Natuurlijk waren er al genoeg games voor mario, maar geen 1 die zo bekend werd als de loodgieter. :)

Zo, nu weer ontopic. ;)

Zijn er mensen die al leuke screenshots hebben? (alleen link plaatsen aub, dit voorkomt spoilers..)
Ben zelf erg benieuwd hoelang de singleplayer duurt, en of het werkelijk de moeite waard is. :9~
Couldn't agree more... Maar het heeft geen vooruitgang verzorgd in de bouw van fps games.

Ik ga ook inderdaad voor de SP. MP was wel vet... Maar alleen leuk met veel fps. En helaas heb ik die niet :P

[ Voor 6% gewijzigd door Jokuh op 11-11-2007 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 12-09 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

legendx2 schreef op zondag 11 november 2007 @ 15:46:
Nu het officiele voldige spel 2 uur gespeeld :)
het was zeker het wachten waard
En nog performance of verbeteringen tegen gekomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

8)7 hmmm... daar word ik nou een beetje misselijk van
Eerst komt de demo met een maand uitstel, daarna nog eens de beruchte 24 uurs uitstel... en nu zijn er de download'mazzelpikkies' die al kunnen spelen :(
En ik heb 'm potverdorie al besteld -tig weken geleden bij consoleshop- en kan dus nog braaf gaan wachten tot de 15e
-aach!!!-

Nu iets serieuser: wat is de logica om zo te schuiven met releasedata?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Topicstarter
Ik ga voor beide, alleen heb ik op het moment geen tijd voor echte clan-based teamplay in multiplayer. En aangezien de singleplayer me ook intressant lijkt zal deze eerst onder het mes gaan.

Binnenkort weer tijd voor deel #6. :P
Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 16:13:Nu iets serieuser: wat is de logica om zo te schuiven met releasedata?
Games die veeleisend zijn en zo ingewikkeld gemaakt worden dat er altijd bugs optreden wanneer ze dit niet willen? Daardoor komen releasedate's meestal in de problemen, we zitten niet meer 8 bits spelen te spelen. Iedereen wil betere en mooiere games, maar deze hebben ook hun tijd nodig. Alleen vergeeten de meesten dit. Het ontwikkelen word echt niet makkelijker hoor. ;)

[ Voor 54% gewijzigd door Knaak op 11-11-2007 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jokuh
Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 16:13:
8)7 hmmm... daar word ik nou een beetje misselijk van
Eerst komt de demo met een maand uitstel, daarna nog eens de beruchte 24 uurs uitstel... en nu zijn er de download'mazzelpikkies' die al kunnen spelen :(
En ik heb 'm potverdorie al besteld -tig weken geleden bij consoleshop- en kan dus nog braaf gaan wachten tot de 15e
-aach!!!-

Nu iets serieuser: wat is de logica om zo te schuiven met releasedata?
Tegenwoordig is het zo dat als je hem pre-orders bij de online shops dat je hem op dag 1 kunt spelen. Als je even wacht... dan komen er manieren om hem te spelen op dag -5 ofzo. Zowel legaal als illegaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knetic
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 10-09 15:52
Net ook ge-pre-ordered.
SP-demo was geniaal,MP-beta niet kunnen bemachtingen helaas.
Vraag mezelf wel af of het MP-gebeuren ranked gaat worden en hoe ze dat dan gaan doen met de gekochte wapens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluuut
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 10:08
Vervelend om op een zondagmiddag zo laat wakker te worden en dan te zien dat je "lievelingsspel" al binnen had kunnen zijn als je eerder wakker was geworden ;)

Ik heb de demo 2 en een half keer uitgespeeld, zo tof vond ik hem. Gelukkig morgen ook vrij, word echt gigantisch veel uren Crysis spelen voor mij :9

Ik vond de Beta Multiplayer trouwens superbagger, maar singleplayer daarintegen juist weer heel erg tof. Logisch ook want een verhaallijn hoort gewoon bij zo'n raar pak.. anders komt het totaal niet realistisch over.

Is er trouwens iemand die hem op High/Ultra High settings kan spelen op 1920x1200 en zoja welke hardware heeft diegene dan? Ik heb hier zelf een Core2Duo 3.4GHz / 4GB 1000MHz 5-5-5-15 Ram / 8800GTX / Vista Ultimate.

Welke nVidia drivers zijn nou het beste icm Crysis en Vista?

57696520646974206c65657374206973206e657264

Pagina: 1 ... 9 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, offtopic replies, technische vragen, en vragen over performance horen _niet_ in dit topic thuis!