[PC] Crysis & Sandbox 2 deel #5! Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste
Acties:
  • 17.644 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08-09 21:06

Knaak

It's me, Mario!

Topicstarter
Wildfire schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:06:
De autodetect werkt niet echt lekker vind ik. Ik stel de game in 1920x1200 (de native resolutie van m'n LCD) en gebruik daarna de autodetect om de optimale instellingen te vinden. Crysis mikt dan alles op 'very high'.

In eerste instantie dacht ik nog, ja ik heb een QX6850, 2.7 gig RAM (eigenlijk 4 maar 32-bits Vista dus effectief 2.7 beschikbaar) en een GeForce 8800 Ultra, dus het zal zo wel lekker werken.

NOT! Met 2x AA een gemiddelde framerate van hooguit 20fps ofzo. Blergh... :(
Ik denk dat je met die resolutie en met AA aan op very high ongeveer 12-16fps over houd op je Ultra. Heb er zelf ook een en tja, het valt wel tegen. :'(

Maar op 1280x960 valt het goed te spelen, average van 35fps op very high. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:44

Wildfire

Joy to the world!

MOAW schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:10:

[...]

Ik denk dat je met die resolutie en met AA aan op very high ongeveer 12-16fps over houd op je Ultra. Heb er zelf ook een en tja, het valt wel tegen. :'(

Maar op 1280x960 valt het goed te spelen, average van 35fps op very high. :)
Lagere resoluties, op een CRT geen probleem maar op een LCD krijg je scaling. Laat ik dit door m'n scherm zelf doen, krijg ik wazig beeld. Laat ik het door de videokaart doen, is dat toch ook weer performance-verlies.

Of ik moet ervoor kiezen zwarte balken te houden op de LCD zodat ik wel op bv. 1280x960 kan draaien... vanavond maar eens kijken of ik dat niet irritant vind.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik moet zeggen dat het best wel lekker speelt. Ik was eigenlijk niet van plan om crysis te gaan spelen, maar toch besloten om de demo te downloaden. Ik had ook niet echt super grafische beelden verwacht met mijn X1800XT, toch ziet het er best netjes uit en draait soepeltjes.

Alle bomen met de grond gelijkmaken is ook erg vermakelijk :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Topicstarter
Scaling afzetten is het beste, die zwarte balken hebben geen nadeel voor performance, maar speelt wel fijner als windowed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wildfire schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:19:
[...]

Lagere resoluties, op een CRT geen probleem maar op een LCD krijg je scaling. Laat ik dit door m'n scherm zelf doen, krijg ik wazig beeld. Laat ik het door de videokaart doen, is dat toch ook weer performance-verlies.

Of ik moet ervoor kiezen zwarte balken te houden op de LCD zodat ik wel op bv. 1280x960 kan draaien... vanavond maar eens kijken of ik dat niet irritant vind.
Zeker nvidia kaart aangezien ati deze functie niet ondersteunt :X
Echt waardeloos dit ging er eerst vanuit dat ati goede driver support had wil van native 1280 x 1024
naar 1024 x 760 met fixed scaling.

Of ze moeten met een driver komen waarin een 40% boost zit dan draait hij tenminste lekker onder custom dx 9 alles op very high.
MOAW schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:30:
Scaling afzetten is het beste, die zwarte balken hebben geen nadeel voor performance, maar speelt wel fijner als windowed.
In vista 64 bit geeft windowed echt een dikke aanslag op je fps.(30 gemiddeld naar (15-20) :/

Draai natuurlijk wel aero ga mijn complete besturingsysteem niet aan passen terwille van 1 game 8)7

edit btw hier leuk linkje waarin alle scaling opties worden vergeleken http://www.widescreengame...t_up_your_video_card.html

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 13:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 00:09
BaRF schreef op donderdag 01 november 2007 @ 09:07:
[...]

alles op low? :) vlgs mij game-effects op medium en gooi dan nog eens een granaat naar binnen :+
Dat was het probleem ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tasminos
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:30:

Draai natuurlijk wel aero ga mijn complete besturingsysteem niet aan passen terwille van 1 game 8)7
Aero schakelt zichzelf toch uit bij het spelen van een game???????

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 14:39

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Diamond AT schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:26:
[...]

Aero schakelt zichzelf toch uit bij het spelen van een game???????
Nee hoor. Maar dit kun je wel instellen. Rechtermuisknop op snelkoppeling. Eigenschappen -> compibaliteit -> geen visuale thema's gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:30:
[...]

Zeker nvidia kaart aangezien ati deze functie niet ondersteunt :X
Echt waardeloos dit ging er eerst vanuit dat ati goede driver support had wil van native 1280 x 1024
naar 1024 x 760 met fixed scaling.

Of ze moeten met een driver komen waarin een 40% boost zit dan draait hij tenminste lekker onder custom dx 9 alles op very high.

[...]

In vista 64 bit geeft windowed echt een dikke aanslag op je fps.(30 gemiddeld naar (15-20) :/

edit btw hier leuk linkje waarin alle scaling opties worden vergeleken http://www.widescreengame...t_up_your_video_card.html
Ik draai Vista 64 met de 64 bits .exe zonder lag windowed. ;)

Vind dat alleen niet zo chill spelen want de achtergrond leid dan teveel af. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Daarom, zagen die bergen in de verte er al zo verrot uit.

http://www.legionhardware.com/document.php?id=698&p=1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splinter Cell schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:42:
[...]

Nee hoor. Maar dit kun je wel instellen. Rechtermuisknop op snelkoppeling. Eigenschappen -> compibaliteit -> geen visuale thema's gebruiken.
Aero schakelt zich wel degelijk uit als je gaat gamen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 23:44

Wildfire

Joy to the world!

Splinter Cell schreef op donderdag 01 november 2007 @ 14:42:
[...]

Dat geldt alleen voor windowed toepassingen voor zover ik weet, dus bij de editor is het handig. Maar voor de game zelf heeft het geen nut.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

WoutF schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 14:09:
Zijn er mensen die Crysis met een quadcore draaien? Crytek vertelt al tijden dat de engine zeker voordeel heeft van 4 cores, maar als ik de demo speel gebruikt Crysis rond de 35% van m'n CPU(Q6600). Af en toe uitschieters naar 45%, maar da's nog geeneens 2 volle cores.
Idem hier met volgend systeem:
Q6600 @ 3G
2GB PC5300 @ 800
GF8800GTS 640MB OC Edition

helemaal niet te traag dus... enkel crysis die brakke support heeft voor multicore.
Crysis neemt evenveel CPU als Counter-Strike Source die singlecore is...

ASSUME makes an ASS out of U and ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:14:
[...]

Aero schakelt zich wel degelijk uit als je gaat gamen..
Niet als je windowed gamed.

@moaw

Ik draai wel dream scene, maar goed wel vaag aangezien ik windowed 1024 minder frames had dan op 1280 x 1024 full screen.

edit net weer getest, maar valt hier niet te doen(extreem veel fps drop), naja mijn hoop gaat naar ati dat ze ervoor zorgen dat er Fixed aspect ration scaling in hun drivers komt

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 15:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

H!GHGuY schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:31:
[...]

Idem hier met volgend systeem:
Q6600 @ 3G
2GB PC5300 @ 800
GF8800GTS 640MB OC Edition

helemaal niet te traag dus... enkel crysis die brakke support heeft voor multicore.
Crysis neemt evenveel CPU als Counter-Strike Source die singlecore is...
Draai de CPU bench eens? Met windows taskmanager op de achtergrond? Ik ga daar gewoon naar 90% op 2 cores op een 3.4ghz C2D.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 20-05-2024
in 64 bit zijn mijn 2 cores voor bijna 100% in gebruik tijdens het spelen. Nu had ik wel zon beetje elke hutje gesloopt :)

http://www.twitch.tv/jannustitannus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik had net dat ik in gevecht was met 3 tegenstanders.
Ik had er 2 omgelegd en toen ik in cloak op de 3e afging om hem bij zijn strot te grijpen, toen zakte hij in elkaar zonder dat ik hem had aangeraakt.
Ik neem aan dat het een foutje was, maar het leek net of hij uit pure angst een hartaanval kreeg. :D :'( :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• H!GHGuY
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

H!GHGuY

Try and take over the world...

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:38:
[...]

Draai de CPU bench eens? Met windows taskmanager op de achtergrond? Ik ga daar gewoon naar 90% op 2 cores op een 3.4ghz C2D.
hier niet.
Als ie raketjes afknalt dan gaat ie hoogstens even naar 45% maar daarna direct terug 30% (met 5% doordat de graka driver multi-core kan)

ASSUME makes an ASS out of U and ME

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 15:27
leuke en interesante test...

een paar dingen eruit gehaald..

performance verschil tussen dx9 high en dx10 high is er niet
crysis is niet cpu bound. dus een quadcore is overdreven (performance verschil is max 3%)
meer mem is ook niet nodig.. dus 2Gig is prima (naar 4gig upgraden heeft geen nut)
8800GTX presteert beter in DX10 dan in DX9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Angeloonie
  • Registratie: Mei 2004
  • Nu online

Angeloonie

Cheeseburger Addict

Suicyder schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 23:53:
[...]

Naja... vooruit dan, omdat het misschien meerdere mensen de tijd kan besparen.
klik hier

In zijn huidige staat (ingepakt) toch nog zo'n 47 MB.

Upload nog in volle gang @ 50 KB/s, rond 0:10 klaar, dan zal ik mijn post even editen.

edit: upload klaar
Thanks _O_

Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hogere performance op 64 bit? WTF !!!!

http://www.legionhardware.com/document.php?id=698&p=7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Topicstarter
En dan nagaan dat 64bit er beter uitziet (texture's van de bergen zijn véél scherper) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
  • Laatst online: 18:33

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hier niet iig. Alles high Vista x64 Ultimate en ging 2fps achteruit met 64bit bench vs 32bit bench.

[edit]
Heb even de cvars op volgorde gezet :)
cvars.xls

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 16:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 16:36:
[edit]
cvars.xls
Wat doet dat precies? Ik heb nog nooit iets getweakt aan cvars.xls...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonpwner1 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 16:56:
[...]

Wat doet dat precies? Ik heb nog nooit iets getweakt aan cvars.xls...
Het is gewoon een overzicht van de cvars in het spel ;). Iemand anders heeft het document gemaakt, maar ik heb ze even soort bij soort gezet :). autoexec.cfg in je root gooien ( X:\Program Files XP\Electronic Arts\Crytek\Crysis SP Demo ) met settings erin en gaan met die banaan :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maarten L
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 26-05 21:56
Whoei! Ik heb weer iets nieuws? ontdekt! Op het eind heb je die prachtige bergen en wat is er nou leuker dan... Wel, kijk zelf maar ;)

www.maartenlangelo.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijnve
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-09 13:55
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 16:36:
[...]

Hier niet iig. Alles high Vista x64 Ultimate en ging 2fps achteruit met 64bit bench vs 32bit bench.

[edit]
cvars.xls
Ze testen daar met 4gb ram,
ik meen dat vista en xp 32 bit standaard een game maar 2gb ram toekennen, dus het is waarschijnlijk puur dattie meer ram heeft.
Jij (volgens je specs), ik en 95% van de andere gamers hebben dit voordeel dus niet. :'(

Mini-ITX GamePC: Core i5 3470 | 16GB DDR3 | GTX 970 4GB | Samsung 830 128GB | Dell u2711 (27", IPS,1440p), 2343BW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
64 bit = betere texures in de verte.
Boeie dat die niet sneller is, het ziet er een stuk beter uit. Van lelijke bergen naar mooie bergen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

evilpin0 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 18:18:
64 bit = betere texures in de verte.
Boeie dat die niet sneller is, het ziet er een stuk beter uit. Van lelijke bergen naar mooie bergen :)
e_detail_materials_dist_xy 8192

Dat zou hetzelfde moeten doen op 32bit. Anders texture streaming. Anyways, het is echt niet alleen voor 64bit het is waarschijnlijk gewoon een cvar ergens ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PainkillA
  • Laatst online: 26-08 19:26
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 18:24:
[...]

e_detail_materials_dist_xy 8192

Dat zou hetzelfde moeten doen op 32bit. Anders texture streaming. Anyways, het is echt niet alleen voor 64bit het is waarschijnlijk gewoon een cvar ergens ;).
wie test ff de performance verschil tussen de hacked64 bit effecten @ 32 bit en op 64 bit? Dan zie je pas echt performance verschil tusse 32 en 64 bit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Ik ga mezelf, steeds meer irriteren aan de AI. Ze hebben gewoon niet door, dat er een vat in brand staat of explodeert. Zitten drie gastjes, bij een boom uit te rusten, en ik schiet vlak voor hun neus een boom neer. Boom valt om, geen reactie van de AI.

Zit ik ver weg op een rots op het water, schiet ik op zo'n gastje, ze weten precies uit welke richting de kogel kwam. Gaan ze kijken, springen ze het water in, verzuipen ze.

De AI, gaat altijd naar de plaats toe, van waar jij hebt geschoten. Want ze wouden natuurlijk naar die rots, daarom verzopen ze ook.

Echt slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splinter Cell schreef op donderdag 01 november 2007 @ 18:39:
Ik ga mezelf, steeds meer irriteren aan de AI. Ze hebben gewoon niet door, dat er een vat in brand staat of explodeert. Zitten drie gastjes, bij een boom uit te rusten, en ik schiet vlak voor hun neus een boom neer. Boom valt om, geen reactie van de AI.

Zit ik ver weg op een rots op het water, schiet ik op zo'n gastje, ze weten precies uit welke richting de kogel kwam. Gaan ze kijken, springen ze het water in, verzuipen ze.

De AI, gaat altijd naar de plaats toe, van waar jij hebt geschoten. Want ze wouden natuurlijk naar die rots, daarom verzopen ze ook.

Echt slecht.
hehe klnkt best grappig eigenlijk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 18:44:
[...]

hehe klnkt best grappig eigenlijk :P
Zo kom je natuurlijk wel makkelijk van ze af. Maar dit is natuurlijk niet de bedoeling. Zo heb ik nog wel tig voorbeelden. Lijkt wel de AI van Airborne.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cheiron
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23:12
Weet niet of dit al langs is gekomen, maar las het in het ATI topic. Vond het zelf wel handig:
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 21:14:
[...]

Die intro filmpjes incl. Nvidia reclame kun je er vaak uitslopen. Bijv. bij de Crysis demo verwijder je gewoon alle sfd bestandjes uit de map;

X:\\xxxxxxxxx\Crysis SP Demo\Game\Localized\Video\

Als je vervolgens de demo opstart kom je in één keer bij het menu uit. Scheelt tijd en
irritatie. :9

Flickr PSN ID= cheironnl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Nog zo'n bug. Schijn maar eens met je zaklamp, op zo'n mannetje. Zijn mond en ogen gaan dan open. Haal je de zaklamp er af, zijn ze weer dicht. Deze demo zit vol met bugs heb ik zo het idee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrald
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 13:35
Splinter Cell schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:12:
Nog zo'n bug. Schijn maar eens met je zaklamp, op zo'n mannetje. Zijn mond en ogen gaan dan open. Haal je de zaklamp er af, zijn ze weer dicht. Deze demo zit vol met bugs heb ik zo het idee.
misschien is ie gewoon stomverbaast, dat je hem niet neerschiet maar doodleuk naar zijn gezicht aan het staren bent? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

;). Ik hoop dat patch #1 een dikke patch gaat worden. Want volgens mij, zit er nog een hoop fout.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PainkillA schreef op donderdag 01 november 2007 @ 18:26:
[...]

wie test ff de performance verschil tussen de hacked64 bit effecten @ 32 bit en op 64 bit? Dan zie je pas echt performance verschil tusse 32 en 64 bit.
Kheb net die texture dingen getest, verschil tussen 4096 en 8192 zie ik niet. 2048->4096 is wel mooi. Kost ~0.5fps op 1680x1050 met mijn gpu.

Ben nu 1 voor 1 alle commando's aan het checken (alles op high en daarna met console commando's aan en uitzetten en rondkijken, lopen etc, handelingen herhalen). Zit op 2-5fps performance winst als ik beetje rondkijk atm :). ~ 12 commands gehad. Minimaal grafisch verschil. Mooiere bergen in de verte, maar bijv minder wolken (zit 1 commando te veranden en dat scheelt gewoon 0.5-2fps met rondkijken in de verte en verschil is echt minimaal. Grootste verschil is wat minder wolkjes).

Ik ben niet bezig met een config voor zo hoog mogelijk fps, maar meer voor een mooie balans tussen eyecandy en fps. Mijn doel is high settings + tweaks met goede fps :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big_Noid
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 19:28
Ik heb met die DX10 'hack' voor xp stabiel framerates gekregen van 25 tot 30, dat is dus alles very high, behalve textures, die staan op medium. Dit met een E6850@stock en een 8800GTS 320@650/1505/950.
Ik heb dit getest op zowel XP als Vista en het blijkt dat XP deze settings dus echt een stuk soepeler draait als Vista. Het uiteindelijke fps gemiddelde verschilt niet zo veel, maar in-game hapert Vista nog weleens waar XP alles zonder haperen draait. Visueel verschil is er nauwelijks tussen beiden.
Ik heb wel een system.cfg gebruikt met UsePom en sunrays.
Oh ja en ik gebruik de NGO optimized drivers 163.69 voor XP en 163.75 betas voor Vista

[ Voor 12% gewijzigd door Big_Noid op 01-11-2007 19:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net ff de 169.04 drivers geprobeerd (op m'n E6600/8800GTX/2 Gb ram), maar die lijken helemaal slecht. Het spel is in High vervelend stroperig, nog meer als met 163.69. Waardeloos. Ik zou ook eens lekker lopen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 12-09 10:50
weet iemand hoe je de "rope"functie gebruikt in de editor?

Misc-> rope ik kan wel een een mannetje en een barrel aanklikken maar er is als ik ga spelen geen touw! en vaak als ik iets verander en snel het ff ga checken in de editor zijn de vijanden weg. en verderop staan ze wel! :?

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Big_Noid schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:33:
Ik heb met die DX10 'hack' voor xp stabiel framerates gekregen van 25 tot 30, dat is dus alles very high, behalve textures, die staan op medium. Dit met een E6850@stock en een 8800GTS 320@650/1505/950.
Ik heb dit getest op zowel XP als Vista en het blijkt dat XP deze settings dus echt een stuk soepeler draait als Vista. Het uiteindelijke fps gemiddelde verschilt niet zo veel, maar in-game hapert Vista nog weleens waar XP alles zonder haperen draait. Visueel verschil is er nauwelijks tussen beiden.
Ik heb wel een system.cfg gebruikt met UsePom en sunrays.
Oh ja en ik gebruik de NGO optimized drivers 163.69 voor XP en 163.75 betas voor Vista
een dx10"hack" voor xp die alles op very high zet ?? dan word alles toch custom?.

en hoe kan je een dx10"hack" voor xp dan testen in Vista ??

of heb ik het nou mis

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big_Noid
murky123 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:53:
[...]

een dx10"hack" voor xp die alles op very high zet ?? dan word alles toch custom?.

en hoe kan je een dx10"hack" voor xp dan testen in Vista ??
Ik heb een link, in dit forum volgens mij, gevolgd en die had een set cfg files die je in de CVarsGroup map moest doen die alles op high settings naar very high bracht. In XP heb je dan very high settings die normaal niet toegankelijk zijn en in vista heb je de normale very high settings die dus wel toegankelijk zijn. Ik heb het in beide OS op dezelfde locatie geïnstalleerd dus op die manier met dezelfde instellingen getest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flippy
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

flippy

Alle rechten voorbehouden.

even wat totaal anders: het daadwerkelijke kopen van het spel.

hij staat bij bol.com voor 49 euries.

in de EA shop staat hij voor 49 dollar.

snel rekensommetje gezien de koers: 49 dollar = 33 en een beetje euro.

al krijg je dan geen dvd en dergelijk is het nog wel een mooi alternatief gezien de prijs of zijn er tenten waar je hem goedkoper kan krijgen met dvd?

wat een geheim agent toch allemaal niet moet doen om incognito op zijn werk te verschijnen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Topicstarter
darkphoenix schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:52:

Misc-> rope ik kan wel een een mannetje en een barrel aanklikken maar er is als ik ga spelen geen touw! en vaak als ik iets verander en snel het ff ga checken in de editor zijn de vijanden weg. en verderop staan ze wel! :?
Rope heeft voor zover ik hier kan zien geen texture, zoals vele andere dingen. Toch wel jammer dat de golven in het water niet werken. :'(
flippy.nl schreef op donderdag 01 november 2007 @ 20:03:
33 * 119 = eindprijs, er komt nog 19% btw op. ;) Zal rond de 36 uitkomen.

[ Voor 19% gewijzigd door Knaak op 01-11-2007 20:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Big_Noid schreef op donderdag 01 november 2007 @ 20:00:
[...]

Ik heb een link, in dit forum volgens mij, gevolgd en die had een set cfg files die je in de CVarsGroup map moest doen die alles op high settings naar very high bracht. In XP heb je dan very high settings die normaal niet toegankelijk zijn en in vista heb je de normale very high settings die dus wel toegankelijk zijn. Ik heb het in beide OS op dezelfde locatie geïnstalleerd dus op die manier met dezelfde instellingen getest.
ah.. nu snap ik je..
ik heb gisteravond hetzelfde gedaan. dx9 high aangepast met die configlijst en getest tegenover vista veryhigh orgineel..
framerate is hetzelfde op beide besturingsystemen. alleen heb ik wel het gevoel dat het gebied waarin de framerate schommelt in XP veel kleiner is dan in Vista. het voelt dus directer en soepeler..in XP

edit: zal volgende week wel eenst met vista 64bit gaan vergelijken

[ Voor 3% gewijzigd door murky123 op 01-11-2007 20:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
MOAW schreef op donderdag 01 november 2007 @ 20:04:
[...]

Rope heeft voor zover ik hier kan zien geen texture, zoals vele andere dingen. Toch wel jammer dat de golven in het water niet werken. :'(

[...]

33 * 119 = eindprijs, er komt nog 19% btw op. ;) Zal rond de 36 uitkomen.
oh jammer! nou nog 15 dagen!
flippy.nl schreef op donderdag 01 november 2007 @ 20:03:
even wat totaal anders: het daadwerkelijke kopen van het spel.

hij staat bij bol.com voor 49 euries.

in de EA shop staat hij voor 49 dollar.

al krijg je dan geen dvd en dergelijk is het nog wel een mooi alternatief gezien de prijs of zijn er tenten waar je hem goedkoper kan krijgen met dvd?
JA allemaal leuk en wel maar ik heb een paar keer geprobeerd hetm te kopen via EA-store uit amerika! maar mooi dat dat niet lukte he!
Kon alleen die de nederlandse EA store en dat koste me 59.-! euro!

[ Voor 47% gewijzigd door darkphoenix op 01-11-2007 20:16 ]

Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Big_Noid
murky123 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 20:08:
[...]

ah.. nu snap ik je..
ik heb gisteravond hetzelfde gedaan. dx9 high aangepast met die configlijst en getest tegenover vista veryhigh orgineel..
framerate is hetzelfde op beide besturingsystemen. alleen heb ik wel het gevoel dat het gebied waarin de framerate schommelt in XP veel kleiner is dan in Vista. het voelt dus directer en soepeler..in XP

edit: zal volgende week wel eenst met vista 64bit gaan vergelijken
Precies, in de GPU benchmark is het gemiddelde fps gelijk, maar in Vista is het schokkerig terwijl in Xp het gewoon vloeiend loopt, ik weet niet waar dit aan kan liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ubernerd
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 28-08 14:14
Ben zelf ook wat bugs tegengekomen:

Onderwater zwemmen, als je sprint mode op 15% zit ongeveer blijf je heel snel doorzwemmen terwijl het metertje heel langzaam naar de 1% tikt..

Onderwater zwemmen en onder zo'n bootje zwemmen, strenght mode aan en vanaf de zijkant erop springen, nu kunnen de twee inzittenden je niets doen terwijl jij ze langzaam afmaakt.

Verder is het echt een leuk spel :) Geweldig om iedereen gewoon een headshot te geven terwijl niemand iets doorheeft

Sweex vind ik klinken als de tekstuele weergave van het fijnknijpen van een jong vogeltje... zoals je het in tekenfilms hoort dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gcshop.nl

41 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand wat [dumptodisk] betekend? Soms staat er map reload etc, maar alleen [dumptodisk] wat is dat? Er veranderd iig niets als ik wat doe. Jammer, want dan kan ik niet on-the-fly vergelijken. Volgens mij geld dit voor alle render (r_ ) cvars?

Zullen we trouwens niet het topic volspammen met prijzen, kijk gewoon op elcheapo.nl ofzo ;)

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 20:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahaha, wat een lacher: ik heb net de 193.nog wat drivers terug gezet en nu loopt het aardig op High. In ieder geval: ik ging verder waar ik was (vlak voordat je die gps-jammer uit moet zetten). Dat ging simpel, vooral doordat ik me simpelweg onzichtbaar maakte vlka voordat ik iemand uit wilde schakelen. Daarna moest ik naar de andere kant van het water en die kerel via de radio maar zeggen dat ik granaten moest gebruiken. Ik kon ze niet vinden. Probleem was dat m'n munitie op was. Maar raad eens... ik heb de hele demo tot aan die boot uitgespeeld simpelweg door me op het juiste moment onzichtbaar te maken! Op een bepaald moment moet je een gebouw in en de computer leegslurpen. Nou ja, er stonden allemaal mannetjes, dus ik loop om door de bosjes, kom dichterbijer en op het moment dat ik dicht bij genoeg ben en ze me net zien wordt ik onzichtbaar, hol het kantoor en, slurp de computer leeg, en pas als ik dat gedaan heb, krijgen ze me door daarbinnen. Dus hopla, weer onzichtbaar en weghollen maar. Vervolgens ook de versperring die ik volgens de man op de radio met granaten moet bestrijden doodsimpel onzichtbaar doorheen gelopen.

Door op de juiste manier door de bosjes te hollen en op de juiste tijd onzichtbaar te worden, kan je zo ongeveer alles spelen zonder ook maar een schot te lossen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn...? Ik bedoel, zelfs op easy mag dat niet kunnen. Ik speelde een niveau hoger: op een nog hoger niveau zal het wel lastiger worden, maar dan nog... Die gadgets zijn te goed, lijkt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaapstobbe
  • Laatst online: 15:18
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 20:40:
Hahaha, wat een lacher: ik heb net de 193.nog wat drivers terug gezet en nu loopt het aardig op High. In ieder geval: ik ging verder waar ik was (vlak voordat je die gps-jammer uit moet zetten). Dat ging simpel, vooral doordat ik me simpelweg onzichtbaar maakte vlka voordat ik iemand uit wilde schakelen. Daarna moest ik naar de andere kant van het water en die kerel via de radio maar zeggen dat ik granaten moest gebruiken. Ik kon ze niet vinden. Probleem was dat m'n munitie op was. Maar raad eens... ik heb de hele demo tot aan die boot uitgespeeld simpelweg door me op het juiste moment onzichtbaar te maken! Op een bepaald moment moet je een gebouw in en de computer leegslurpen. Nou ja, er stonden allemaal mannetjes, dus ik loop om door de bosjes, kom dichterbijer en op het moment dat ik dicht bij genoeg ben en ze me net zien wordt ik onzichtbaar, hol het kantoor en, slurp de computer leeg, en pas als ik dat gedaan heb, krijgen ze me door daarbinnen. Dus hopla, weer onzichtbaar en weghollen maar. Vervolgens ook de versperring die ik volgens de man op de radio met granaten moet bestrijden doodsimpel onzichtbaar doorheen gelopen.

Door op de juiste manier door de bosjes te hollen en op de juiste tijd onzichtbaar te worden, kan je zo ongeveer alles spelen zonder ook maar een schot te lossen. Dat kan toch niet de bedoeling zijn...? Ik bedoel, zelfs op easy mag dat niet kunnen. Ik speelde een niveau hoger: op een nog hoger niveau zal het wel lastiger worden, maar dan nog... Die gadgets zijn te goed, lijkt wel.
tis ook maar het eerste level

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 20:26:
Weet iemand wat [dumptodisk] betekend? Soms staat er map reload etc, maar alleen [dumptodisk] wat is dat? Er veranderd iig niets als ik wat doe. Jammer, want dan kan ik niet on-the-fly vergelijken. Volgens mij geld dit voor alle render (r_ ) cvars?

Zullen we trouwens niet het topic volspammen met prijzen, kijk gewoon op elcheapo.nl ofzo ;)
[dumptodisk] meld de engine alleen als hij iets wegschrijft, dus wanneer jij een Cvar (r_) aanpast schrijft hij dit weg in de config files. Of wanneer je een screenshot hebt gemaakt. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• REDFISH
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20-11-2024

REDFISH

beetje vreemd en niet lekker

Weet iemand trouwens waar de ventjes staan in de editor? Ik zoek ook nog zo'n exploderend vat. ik wil er dan 100 ventjes omheen zetten en het vat opblazen. Lijkt me leuk. Of 100 ventjes op een rij en dan met een jeep erdoorheen raggen.

Soms heb ik wel wat geks dat de poppetjes ineens weg zijn als ik met CTRL-G naar de game ga in de editor. Bij het starten zijn ze er wel, maar na een paar keer en wat dingetjes toevoegen zijn ze weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
15 november is de einddatum van de beta !!
Om je Beta-acces te verlengen tot 15 november 2007 moet je je account re-activeren deze nacht. Zodra je je Crysis Beta opstart zal er een Activatie-venster openen die vraagt om je cd-key. Dus als je wil verdergaan met het spelen van de beta moet je je key opnieuw invullen en je account zal verlengd worden.

bron: Community Manager Alexander Marschal crysis.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ff de demo gedownd maar kan niet opstarten omdat me videokaart niet wordt ondersteund (5200 fx ) :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-08 20:44
darkphoenix schreef op donderdag 01 november 2007 @ 19:52:

bij dat schermpje rechtsonder ''attach to'' ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

murky123 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 21:53:
15 november is de einddatum van de beta !!
Om je Beta-acces te verlengen tot 15 november 2007 moet je je account re-activeren deze nacht. Zodra je je Crysis Beta opstart zal er een Activatie-venster openen die vraagt om je cd-key. Dus als je wil verdergaan met het spelen van de beta moet je je key opnieuw invullen en je account zal verlengd worden.

bron: Community Manager Alexander Marschal crysis.tv
15 november is release... zal je de enige zijn dus :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aeroxtaxi
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 08-10-2024
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 21:54:
ff de demo gedownd maar kan niet opstarten omdat me videokaart niet wordt ondersteund (5200 fx ) :')
wees blij, krijg je iig geen grotere teleurstelling.... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Knaak

Knaak

It's me, Mario!

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 21:57:
[...]

15 november is release... zal je de enige zijn dus :+
16 november 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Specs: zie sig.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
con_restricted=0
r_displayinfo 1
r_vegetationspritestexres 64
e_decals_life_time_scale 1
e_detail_materials_view_dist_xy 4096
e_dissolve 0
e_max_view_dst_spec_lerp 0
e_gsm_lods_num 4
e_shadows_from_terrain_in_all_lods 0
r_shadowsmaskresolution 1
r_motionblur 0
r_useedgeAA 2

Je hebt wat meer shadowpopup, maar scheelde 1-3fps en stoort niet. r_useedgeAA 2 zag er beter uit (kijk naar bomen) en is niet zwaarder. e_shadows_from_terrain_in_all_lods 0 is een low/med setting, op high hoort tie op 1, maar zag er niet beter uit :S. Motionblur VREET fps. Strafen op random plek zonder voor de rest rond te kijken, alleen strafe met 1 toets: 37->30 fps... Ook met gewoon rondlopen vreet het fps. Niet normaal meer.

Afbeeldingslocatie: http://nwgat.net/woot/files/39/cr1_thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://nwgat.net/woot/files/39/cr1-cfg_thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://nwgat.net/woot/files/39/cr2_thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://nwgat.net/woot/files/39/cr2-cfg_thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://nwgat.net/woot/files/39/cr3_thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://nwgat.net/woot/files/39/cr3-cfg_thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://nwgat.net/woot/files/39/cr4_thumb.png
Afbeeldingslocatie: http://nwgat.net/woot/files/39/cr4-cfg_thumb.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avalaxy
Damn, dat laatste screenshot is echt een enorme verbetering tussen geen en wel AA :o ziet er niet slecht uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

leonpwner1 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 22:41:
Damn, dat laatste screenshot is echt een enorme verbetering tussen geen en wel AA :o ziet er niet slecht uit.
Die 1ste screen heeft ook gewoon AA: r_useedgeAA 1. De 2de screen heeft r_useedgeAA 2. Je ziet ook op het 2de paar screens wat verschil tussen de verschillende restjes van het gebouw wat er stond :+

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 22:47 . Reden: 2de , niet 3de ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchManticore
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 01-03 10:02
Tja.
Ik kan zelf nog niet aankloten omdat ik heb besloten te wachten op zwaardere hardware die dit pareltje wel fatsoenlijk kan draaien.

Ik wacht op z'n laatst tot Q1 2008...

Maar geniet wel van de mooie screens die jullie hier posten :)

Uitingen via dit account zijn altijd een mening (zij het altijd van de weloverwogen variant). Ik vermeld dit niet altijd specifiek maar vind rust in het feit dat ik me dit realiseer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• darkphoenix
Beste r w van der .....,

Bedankt voor je bestelling bij Electronic Arts BV. De releasedatum van het product dat je vooraf hebt besteld, is gewijzigd. De nieuwe releasedatum van het hieronder vermelde product is 15 november 2007

Bestelnummer: xxxxxxxxx Product-id: xxxxxxxxx Productnaam: Crysis SE2

15de >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Calvin&Hobbes
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-01-2024
Nou ja, net even geprobeerd op mijn laptop (C2D T5500, ATi X2300): 9-20 fps alles op low (low ziet er niet eens zo slecht uit). De engine is toch niet zo schaalbaar als de vorige.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Calvin&Hobbes schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 01:52:
Nou ja, net even geprobeerd op mijn laptop (C2D T5500, ATi X2300): 9-20 fps alles op low (low ziet er niet eens zo slecht uit). De engine is toch niet zo schaalbaar als de vorige.
Je kan nog onder low kwa settings hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Welke settings kan ik (ingame, want die externe cfg files wordt me te ingewikkeld) lager dan Very high zetten terwijl ik toch nog DX10 geactiveerd heb? Ik bedoeld: Very high is automatisch DX10, maar toch niet ALLE settings beinvloeden dat? Of wel...? Ik wil POTVERDORIE nu wel eens een keer een DX10 spel spelen, maar met ALLES op Very high is het gewoon niet te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 09:11:
Welke settings kan ik (ingame, want die externe cfg files wordt me te ingewikkeld) lager dan Very high zetten terwijl ik toch nog DX10 geactiveerd heb? Ik bedoeld: Very high is automatisch DX10, maar toch niet ALLE settings beinvloeden dat? Of wel...? Ik wil POTVERDORIE nu wel eens een keer een DX10 spel spelen, maar met ALLES op Very high is het gewoon niet te doen.
Dat schiet dus niet op. Want alle zogenaamd DX10 specifieke effecten zijn er alleen op very high, voor de rest zit er eigenlijk maar minimaal verschil tussen DX9 en DX 10 high. Je bent gewoon 1 van de mensen die in de dx10 droom is getrapt ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

DX10 is gewoon de Cryengine 2. Volgens wordt het pas echt leuk met DX10.1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Galvatron
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11-09 22:51
Het spel ziet er leuk uit op m'n x1950Pro en x2 3800+ @ 2,6Ghz alles Medium (30+ FPS). Hoewel het spel buitengewoon goed aanvoelt en op veel punten lekker en soms realistisch speelt kan ik het niet nalaten om toch een puntje van kritiek te geven. Een headshot lijkt haast wel onmogelijk of die koreanen hebben bulletproof sculls, zelfs op close range, laten we zeggen een meter of 10-15, blijven ze leven, daarnaast zijn er veel kogels nodig om een kill te maken. Hebben jullie dit gevoel ook of komt dat omdat ik te veel CS:S heb gespeeld ;-) (oja, play mode was normal).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nexopheus
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 20-08-2024
Geen enkel probleem met headshots. ook niet van grotere afstand. Ik gebruik wel die reflex dinges (even naam kwijt :D) rode puntje op het hoofdje en knalle maar :D

Wat niet kan is nog nooit gebeurd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilpin0
idd, vooral met strengt en die reflex dingetje ( :P ) schiet je gewoon super accuraat. Close range gebruik ik meestal pistolen. Gaan ze ook meteen gestrekt met een headset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is crysis op z'n hoogst te spelen met 8800gt in sli modus ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 15:46:
is crysis op z'n hoogst te spelen met 8800gt in sli modus ?
Er zijn al tig van dit soort vragen gesteld. Loop de benchmark er maar op na. Zijn er genoeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:26
Er is toch maar 1 level in de demo mensen? Zag namelijk mensen met een sniper, waar kan je die ergens halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

XlinKk schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 18:08:
OWWW Jullie moeten de asian tank close wTAC proberen, Dat ding schiet een kleine atoom bom af.
Eerste keer dat ik hem afschoot was van dichtbij en ik schrok me rot!!! hahaha.

[afbeelding]
Is er iemand die weet hoe je die tank kan laten schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:29:
[...]
Is er iemand die weet hoe je die tank kan laten schieten?
Hoe bedoel je 'kan laten schieten'? Deze tank staat bij archtype entity in de map. Gewoon ff zoeken. Bij de andere tanks (die niet in de map staan) kun je niet instappen en schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij Xfire hebben ze ook nog altijd niet door hoe ze Crysis moeten laten detecteren via Xfire :S
Als ik de demo ga spelen staat er niks
En ik ga dit spel wel op low spelen, ik heb op low pas een echt speelbare framerate, zo rond de 30/40/50 fps
En dat is met een overgeclockte 8800 GTS 640....behoorlijk triest eigelijk maargoed, ik wacht wel een jaar tot er een goede videokaart komt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Versteegrob schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:12:
Er is toch maar 1 level in de demo mensen?
Zag namelijk mensen met een sniper, waar kan je die ergens halen?
Is denk gewoon 't extra viziertje die je op je gun kan bevestigen als je op 'c' drukt :)
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:26:
En dat is met een overgeclockte 8800 GTS 640....behoorlijk triest eigelijk maargoed,
ik wacht wel een jaar tot er een goede videokaart komt
CLB wil 'm wel hebben hoor :)

[ Voor 31% gewijzigd door CLB op 02-11-2007 17:29 ]

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:26:
Bij Xfire hebben ze ook nog altijd niet door hoe ze Crysis moeten laten detecteren via Xfire :S
Als ik de demo ga spelen staat er niks
En ik ga dit spel wel op low spelen, ik heb op low pas een echt speelbare framerate, zo rond de 30/40/50 fps
En dat is met een overgeclockte 8800 GTS 640....behoorlijk triest eigelijk maargoed, ik wacht wel een jaar tot er een goede videokaart komt
Je moet daarmee high mee kunnen spelen, ik ben van vista naar xp geswitched en heb nu 20 fps boost met een 7600 gt op medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:30:
[...]

Je moet daarmee high mee kunnen spelen, ik ben van vista naar xp geswitched en heb nu 20 fps boost met een 7600 gt op medium
Tja das wat ze zeggen bij Crytek, maar volgens mij zijn het gewoon weer allemaal onderlinge afspraakjes. Zodat wij allemaal weer een 9xxx kaart moeten kopen dadelijk.
Niet dat het spel er op low echt slecht uit ziet, maar verre van die fotorealistische propaganda dusja, dan hadden ze er ook bij moeten zeggen dat dit soort graphics pas over 3 jaar fatsoenlijk zullen draaien :P
(of je moet zo gek zijn om 2 van zo'n enorme stroomvreters van 500 euro in je PC te zetten)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:07:
[...]

Hoe bedoel je 'kan laten schieten'? Deze tank staat bij archtype entity in de map. Gewoon ff zoeken. Bij de andere tanks (die niet in de map staan) kun je niet instappen en schieten.
Dat heb ik al gevonden, en vervolgens kan ik er met de rechtermuisknop op klikken en zie ik attack staan en zo, maar er gebeurt niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
XlinKk schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 18:08:
OWWW Jullie moeten de asian tank close wTAC proberen, Dat ding schiet een kleine atoom bom af.
Eerste keer dat ik hem afschoot was van dichtbij en ik schrok me rot!!! hahaha.

[afbeelding]
Ik weet het niet hoor, maar ik snap geen moer van die Sandbox editor.
De sandbox editor van farcry snapte ik wel, maar dit...
Waar de hel staat een asian tank close wtac?
Is dat alleen voor de beta ofzo? Ik heb de demo namelijk.
En ik heb me ook al rotgezocht naar een Chain, het enige dat ik vond was een rope maar die snap ik ook niet :{

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Splinter Cell schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:03:
DX10 is gewoon de Cryengine 2. Volgens wordt het pas echt leuk met DX10.1.
volgens mij word dit geen dx10,1 game. de hele game is tog dx9 en dx10 ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PolluxDKB schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:34:
[...]

Ik weet het niet hoor, maar ik snap geen moer van die Sandbox editor.
De sandbox editor van farcry snapte ik wel, maar dit...
Waar de hel staat een asian tank close wtac?
Is dat alleen voor de beta ofzo? Ik heb de demo namelijk.
En ik heb me ook al rotgezocht naar een Chain, het enige dat ik vond was een rope maar die snap ik ook niet :{
Rechtsboven bij Objects - Archetype Entity - Vehicles - Land. Maar hoe je hem kan gebruiken is me ook een raadsel. Als ik de map save zie ik hem ook niet terug in het spel zelf...

Het enige wat me tot nu toe gelukt is is Koreanen doden (dead - waarbij ze overeind blijven staan) en vaten laten ontploffen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• murky123
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:37:
[...]

volgens mij word dit geen dx10,1 game. de hele game is tog dx9 en dx10 ?
waarschijnlijk kunnen ze crysis dan wel aanpassen zodat het compatible is met dx10.1
die CEO van crytek heeft verteld dat als er nieuwe hardware op de markt komt dat crysis dan dmv een patch geupdate word om zo nog meer grafische eyecandy te unlocken..

die cryengine2 heeft gewoon veel meer in zijn mars dan de hardware van nu kan handelen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:40:
[...]
Rechtsboven bij Objects - Archetype Entity - Vehicles - Land. Maar hoe je hem kan gebruiken is me ook een raadsel. Als ik de map save zie ik hem ook niet terug in het spel zelf...

Het enige wat me tot nu toe gelukt is is Koreanen doden (dead - waarbij ze overeind blijven staan) en vaten laten ontploffen.
Héhé, ik heb hem gevonden.
Ik zat in de map multiplayer te kutten, misschien dat ik hem daarom niet kon vinden :P

Bij mij werkt hij trouwens wel..dus ik weet niet waarom die niet werkt bij jou.
Ohja, niet schieten in een gebied van 250 meter :')

Edit:
Kan je eigenlijk dingen vergroten ofzo, of bijvoorbeeld een wapen neerleggen met heel veel ammo, of een auto sneller maken enzo?

[ Voor 9% gewijzigd door bóòbó op 02-11-2007 17:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PolluxDKB schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:51:
Is het in de editor of in de game dat hij werkt? Ik heb gewoon in de editor met de rechtermuisknop 'events - attack' gedaan, maar er gebeurt niets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -Mike-
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 27-11-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:32:
[...]

Tja das wat ze zeggen bij Crytek, maar volgens mij zijn het gewoon weer allemaal onderlinge afspraakjes. Zodat wij allemaal weer een 9xxx kaart moeten kopen dadelijk.
Niet dat het spel er op low echt slecht uit ziet, maar verre van die fotorealistische propaganda dusja, dan hadden ze er ook bij moeten zeggen dat dit soort graphics pas over 3 jaar fatsoenlijk zullen draaien :P
(of je moet zo gek zijn om 2 van zo'n enorme stroomvreters van 500 euro in je PC te zetten)
Dit heeft niks te maken met wat de developers van Crytek zeggen want er zijn zat mensen met de zelfde videokaart die wel een redelijke framerate halen op high. Zelfs ik met mijn 7900GTX haal min 25 max 45 average 35 frames, met textures op high en rest medium

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bóòbó
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 18:07:
[...]
Is het in de editor of in de game dat hij werkt? Ik heb gewoon in de editor met de rechtermuisknop 'events - attack' gedaan, maar er gebeurt niets.
In de editor.
Ik dump gewoon die tank neer, doe ctrl+g, ga in de tank zitten, en schiet gewoon met linkermuisknop?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• diabyte
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 23:37
Bij mij is het die amerikaanse tank met de atoombom, best geinig :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XlinKk
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2024
Waarschijnlijk is de Crysis single-player demo niet voorbij gegaan aan de meeste (gamer) bezoekers, evenals de loodzware systeemeisen die ervoor zorgden dat het spel zelfs op high-end systemen nauwelijks in volle glorie te spelen was. Daarom verklaarde Crytek CEO Cevat Yerli in een interview dat de 64bit versie van het spel beter zou zijn dan de 32bit versie en hij raadde high-end gamers dan ook aan om de 64bit versie van het spel te spelen (beide varianten zijn aanwezig in de retail versie van het spel).

Tech ARP heeft daarom een benchmark gedraaid met Crysis op een Core 2 Extreme QX9650 systeem, dat verder bestond uit een X38 moederbord, 4GB DDR2-800 geheugen en een nVidia 8800GT videokaart. Met ForceWare driver versie 169.02 werden beide varianten van het spel getest. Het teleurstellende resultaat is hieronder te vinden.

Afbeeldingslocatie: http://www.hardware.info/images/news/0731_crysis_results.png

De conclusie van Tech ARP luidt dan ook: overstappen naar 64bit gaat je niet helpen om betere framerates te krijgen in Crysis, ook niet met de allernieuwste hardware.

Bron: http://www.hardware.info/...een_meerwaarde_in_Crysis/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Splinter Cell

Splinter Cell

Glasvezel MASTER RACE

Marketing praat, door CEO van Crytek...

Wat nou betere ervaring met 64 bits tegenover 32 bits?

Afbeeldingslocatie: http://www.hardware.info/images/news/0731_crysis_results.png

Test systeem:

Core 2 Extreme QX9650
X38 moederbord, 4GB DDR2-800 geheugen
nVidia 8800GT

//Edit: XlinKk >:)

[ Voor 4% gewijzigd door Splinter Cell op 02-11-2007 18:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shaidar
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19-07 16:30

Shaidar

 iPhone 12 Pro 128GB  MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:30:
[...]

maar probleem is ik wil geen XP meer, heb nu Vista dus :P
Ik wil dat het gewoon fatsoenlijk loopt onder Vista, en terecht. Dat nieuwe besturingssysteem zou het eigelijk BETER moeten kunnen draaien ipv slechter. Door nieuwe technieken en noem het allemaal maar op, maar het is de omgekeerde wereld :+
Als ik dit toch had geweten had ik die 8800 GTS never nooit niet gekocht, wat een besodemieterij 1e klas sorry dat k t zo moet zeggen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XlinKk
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 29-11-2024
PolluxDKB schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:51:
[...]

Héhé, ik heb hem gevonden.
Ik zat in de map multiplayer te kutten, misschien dat ik hem daarom niet kon vinden :P

Ohja, niet schieten in een gebied van 250 meter :')

Edit:
Kan je eigenlijk dingen vergroten ofzo, of bijvoorbeeld een wapen neerleggen met heel veel ammo, of een auto sneller maken enzo?
Ja kan ook wapens neerleggen jah met ammo, als je een wapen of ammo naar het beeld sleept. Sta er dan met je muis op en druk op Crtl C, ga van het object af en druk weer op Ctrl C om het meerdere malen te spawnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

even een kort vraagje hoe doe je dat menu'tje rechtsboven openen zodat je kunt zien welke versies + hoeveel RAM en dx info etc.
Pagina: 1 ... 6 ... 13 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Slow-chat, offtopic replies, technische vragen, en vragen over performance horen _niet_ in dit topic thuis!