Uplay: Angeloonie - Battletag: Angeloonie#2758 - Steam: Angeloonie

[ Voor 11% gewijzigd door Rudios op 30-10-2007 21:12 ]
Whole lot of stars ***
schiet jij ze toevallig "dood" met je tactical ammo?r.marijnissen schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:05:
Wat ik wel erg fout vind bij Single player games ipv MP.
En wat ik zo ontzettend storend vind.
Is dat vijanden vaak reswannen uit het niets. Ook in deze game.
Net nog een keer de sp gespeeld.
Op een gegeven moment kom je op die plek waar de zon opkomt.
als de vijand je ziet dan schieten ze een waarschuwing af voor versterking.
________
Oke dus ik de clock mode on zodat ze me niet zien en ik
kill iedereen, ook de gene die telkens de waarschuwing willen afschieten.
Wat denk je:
1. Een paar keer reswant de vijand recht voor me ogen uit het niets.
2. Een koreaan die hartstikke dood is, echt mors dood staat plots weer op.
3. Ik lig naast een jeep, de gunner van de jeep heb ik gedood en de rest van de soldaten
kunnen mij niet zien omdat ze de andere kant op kijken.
Ik wil de rest killen kijk ik omhoog naar de gunner, ja hoor de dooie hangt er nog naast
maar er zit een nieuwe in. Die mij overhoop schiet.
-----
Dat ze dan maar een paar extra soldaten neer zetten maar dat reswannen is erg storend en 0%
realistisch. Als je in 1 keer door aan valt dan valt het je niet op maar wel als je je verstopt, en
de vijand sluipend 1 voor 1 vermoord.
Kan het niet zonder dat reswannen?
Verwijderd
Wat jij nu beschrijft kan niet laad het level, maar eens in de editor dan kom je er wel achter waarom nietr.marijnissen schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:05:
________
Wat denk je:
3. Ik lig naast een jeep, de gunner van de jeep heb ik gedood en de rest van de soldaten
Ik wil de rest killen kijk ik omhoog naar de gunner, ja hoor de dooie hangt er nog naast
-----
Dat ze dan maar een paar extra soldaten neer zetten maar dat reswannen is erg storend en 0%
realistisch. Als je in 1 keer door aan valt dan valt het je niet op maar wel als je je verstopt, en
Beter richtenRudios schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:11:
Ik erger me een beetje aan het feit dat een koreaan zo'n minimaal 10 kogels kan opvangen voordat hij dood gaat.
Dat viel mij iedere keer ook al op ja. Ik kwam telkens zonder minutie te zitten, ook al waren al mijn kogels raak! Die gasten die leven na 10 kogels nog!Rudios schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:11:
Ik erger me een beetje aan het feit dat een koreaan zo'n minimaal 10 kogels kan opvangen voordat hij dood gaat.
Met helm 2
Discord kanaal: https://discord.gg/X3CqdTKd
Jij mag wel cheaten met je pak en zij niet?masser120 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:31:
[...]
Dat viel mij iedere keer ook al op ja. Ik kwam telkens zonder minutie te zitten, ook al waren al mijn kogels raak! Die gasten die leven na 10 kogels nog!
Gewoon in het hoofd schieten.
En weer: wat zijn jullie voor een tweakers, zet even een multiplayer server op, zie mijn eerdere post.
vergeet niet dat het wel 100 vs 1 is heFrank76NL schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:42:
[...]
Jij mag wel cheaten met je pak en zij niet?![]()
Gewoon in het hoofd schieten.
En weer: wat zijn jullie voor een tweakers, zet even een multiplayer server op, zie mijn eerdere post.
Over AI gesproken. Gister vloog ik nog met een auto door de lucht rakelings over zo'n gastje heen en lande enkele meters achter hem en zijn collega's, bleef ie doodleuk staan roken. Ja, roken is dodelijk.
[ Voor 3% gewijzigd door FrankNLD op 30-10-2007 22:07 ]
Zat waarschijnlijk goeie stuff in dat hij dat niet merkte...Frank76NL schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:06:
Gister vloog ik nog met een auto door de lucht rakelings over zo'n gastje heen en lande enkele meters achter hem en zijn collega's, bleef ie doodleuk staan roken. Ja, roken is dodelijk.
[ Voor 22% gewijzigd door Rudios op 30-10-2007 22:08 ]
Whole lot of stars ***
Ik vond het juist jammer dat ze niet koreaans op easy pratenVerwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:04:
jammer/dom dat je de enemies alleen maar koreaans hoort praten in delta mode. ik hoop dat je dat in de full game ongeacht moeilijkheidsgraad apart kan instellen.
Canon 6D | EF 17-40 f/4L | EF 70-200 f/4L | 50 f1.8 | Oude meuk
Verklaar je nader?Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:27:
[...]
Wat jij nu beschrijft kan niet laad het level, maar eens in de editor dan kom je er wel achter waarom niet
Het kan niet want?
Het is toch al tig keer voorgekomen.
Met mijn demo is niks mis.
Als je recht toe aan speelt zie je het ook niet. en nummer 2 gebeurt denk ik alleen
als je iets anders speelt.
Maar als je dus net als ik je vijanden besluipt en 1 voor 1 vermoord dan komt het gedeelte
waarschuwing voor versterking niet en het lijkt alsof het toch moet dus komen er reswans.
Allemaal van die kleine details, doet het hem allemaal wel doen. Zelfde geldt voor wanneer je een stok in het water gooit, geen plons. Dat ding drijft ook niet.
De AI laat ook de wensen over.
Een goed woord voor de AI: ze zijn slim en dom tegelijk. Schiet je op een ton, met explosief gevaar, hebben ze niet door, dat dat ding in de fik staat.
Of in het begin, wanneer je land. De eerste Korean die je tegenkomt, staat op die rots. Je team maat, zei nog duidelijk "zorg er voor dat je silencer op je gun hebt. Schiet je hem neer, reageren de andere twee op een grote afstand alsnog.
Vooral die boten zijn irritant. Ze zien je overal, en schieten met scherp doel gericht.
[ Voor 47% gewijzigd door Splinter Cell op 30-10-2007 22:51 ]
Tja het net-niet-realisme effect (zojuist zelf bedachte term). Omdat crysis enigzins fotorealistisch aandoet, gaat men ineens van alles verwachten en elk fenomeen dat niet klopt naar de maatstaven van de werkelijkheid gaat opvallen. Tja, ik zou zeggen probeer er mee te leven of ga Mario Galaxy spelen, daar valt een slome kip misschien minder op...Splinter Cell schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:35:
Die kippen ook. Wanneer er actie is, blijven ze rustig rond lopen en wat op de grond pikken. Er zit geen reactie in die dingen.
Allemaal van die kleine details, doet het hem allemaal wel doen. Zelfde geldt voor wanneer je een stok in het water gooit, geen plons. Dat ding drijft ook niet.
van zoiets had ik nog een fraps filmpje gemaakt (upload morgen denk ik) moet je op die stijger eens proberen om zo'n krat bijna recht de lucht in te gooien en dan het water in (natuurlijk met max strength)Splinter Cell schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:35:
Dat is niet echt veel want het is nog gewoon speelbaar, zeer vloeiend, heb het opnieuw uitgespeeld op very high. De textures zien er echt heel goed uit op very high, stuk beter als gewoon high, de kleuren met very high zijn ook een stuk mooier, dan ziet het er echt net echt uit, met very high zijn de kleuren nog net is te vel om echt te zijn. Verder is het effect als je onder een blad van een palmboom/struik met lange bladeren, kijkt je de zon er ziet doorkomen en het wat lichter groen word ook heel mooi gedaan! Echt meesterwerk. top
Draaid dus goed op 1024x768 alles very high, ook shaders, met gemiddeld 25/35 frames, en uitschieters naar 45/50 op gebieden als in de bossen, en 60 als je naar de lucht kijkt
Alles met een simpel 8800GTSje en een stock amd 5600+
Btw, nog die GPU test gedaan, max framerate was 36 met 2x AA aan en de min frame was 16/15.
[ Voor 5% gewijzigd door rickyy op 30-10-2007 22:47 ]
Core i5 4670k, 8gb, MSI GTX460 HAWK TA
Een kip (levend) in het water droppen is ook om van in je broek te schijten. Drijft niet, maar zinkt, om vervolgens over de bodem vrolijk terug naar zijn broeders te lopen. Meestal ook dwars door rotsen heen.Splinter Cell schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:35:
Die kippen ook. Wanneer er actie is, blijven ze rustig rond lopen en wat op de grond pikken. Er zit geen reactie in die dingen.
Een dode kip drijft wel, maar begint te kakelen zodra je hem aanraakt...
PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060
Super goed gedaan Maarten!Maarten L schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:28:
hehe.. who cares about the candy. De gameplay is toch al geweldig! Ik heb mijzelf zo'n beetje geamuseerd met de verschillende Suites en yes! een klein filmpje gemaakt.. Geen rare achtergrondmuziekjes, 100% pure gameplay.
Overigens op Delta niveau ;)
Staat er om 20:31 helemaal op... 65mb oid.

Damn, je speelt wel erg goed idd. Vooral dat trucje met die onzichtbaarheid en die vliegende auto vond ik cool bedachtMaarten L schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:28:
hehe.. who cares about the candy. De gameplay is toch al geweldig! Ik heb mijzelf zo'n beetje geamuseerd met de verschillende Suites en yes! een klein filmpje gemaakt.. Geen rare achtergrondmuziekjes, 100% pure gameplay.
Valt best mee imo, je kan nóg leukere dingen doen met de AI, bijvoorbeeld een ventje bij de nek grijpen, wachten totdat ze reinforcements om hulp vragen. En dan het gastje net voor die jeep neergooien, dan wil die opstaan en word die geplet.leonpwner1 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:59:
[...]
Damn, je speelt wel erg goed idd. Vooral dat trucje met die onzichtbaarheid en die vliegende auto vond ik cool bedachtZe gingen er nog op schieten ook
Maak een filmpje van jou pro skills manMOAW schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:07:
[...]
Valt best mee imo, je kan nóg leukere dingen doen met de AI, bijvoorbeeld een ventje bij de nek grijpen, wachten totdat ze reinforcements om hulp vragen. En dan het gastje net voor die jeep neergooien, dan wil die opstaan en word die geplet.![]()
Vista zegt doodleuk als ik klaar ben met recorden "fraps.exe werkt niet meer." Ook gamerecorder loopt vast en de .avi recorder in de editor werkt niet.Sander1991 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:15:
[...]
Maak een filmpje van jou pro skills man

Zou het graag voor je doen hoor, als hij het deed had je allang filmpjes gezien.

Niet als je hem recht in zijn smoel schiet
Verwijderd
mooi, hoe schoot je die auto's nou kapot?leonpwner1 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:59:
[...]
Damn, je speelt wel erg goed idd. Vooral dat trucje met die onzichtbaarheid en die vliegende auto vond ik cool bedachtZe gingen er nog op schieten ook
Benzinetank achterop, of bedoelde je dat niet?Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:38:
[...]
mooi, hoe schoot je die auto's nou kapot?
Ik heb nu al mijn settings op ver high staan op een res van 1920x1200
en heb in de config van post proccing motionblur uit gezet op very high.
en in nvidia driver panel force vsynq uit en force multi threated aan. en allex verder max. geen AA 16xAF
en me frames zijn zo 17-20 gemiddeld en speelt best soepel eerlijk gezegt kon makkelijk een heel leger koreanen aan.
cpu is c2d @3,6Ghz
msi 88oogtx oc 630/1450/2050
4gig
vista 32bit
ik ga lekker op totaal very high verder!
oh ja driver 169.02
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
weet het maar mis het ook niet. pom is 100 keer beterMOAW schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 00:03:
AF werkt niet zolang POM aanstaat, dus het is kiezen of delen.
Intel E6850@3,6Ghz ,GEIL 4 Gig pc800, MSI 8800GTX OC,Tagan 700W,raptor x 150gig,seagate 500gig,asus p5n32-e SLI plus, X-fi extremegamer, logitech z5450 speakerset, Coolermaster Stacker silver
Vond het nou niet zo spectaculair moet ik eerlijk zeggen...
Dude f*cking de bomMaarten L schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:28:
Ga m'n muis ook is tweaken voor die 'suits' en shit want hoe jij speelt is 't echt gaaf!
Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit
Verwijderd
Met onderstaand systeem op Vista64, DX10, Forceware 169.01, 2560x1600:
-Alles op high: slechts 10 fps
-Alles op very high, behalve shaders op medium: 17 fps!
De shaders halen de framerate dus heel erg naar beneden (postprocessing stond ook op medium, maar dat is omdat ik die blur niet graag zie), die framerate was op dezelfde plaats (savegame), driversettings: geen AA of AF, verder alles op beste kwaliteit (er is amper een verschil tussen beste performance en beste kwaliteit). Verder merk ik trouwens geen verschil tussen 32 & 64 bit.
Wat betreft de Sandbox: Als ik bvb. een tank plaats en save als island.cry zie ik het niet terug in de game, ik ben waarschijnlijk iets vergeten? In de manual niets gevonden.
Verwijderd
1280x720 4MSAA/4AF Alles high. En dan nog dropped tie naar 20fps ....laagste wat ik gezien heb is 18. Ik speelde deze geedite map: http://files.filefront.co...r/;8918567;/fileinfo.html

Ik heb zo,n G15 toetsenbord. En als ik ga spelen zet ik op dat schermpje "Logitech Performance Monitor" aan. Hij geeft dan duidelijk 4 cores aan.
Nu merk ik op dat als ik crysis speel geen van de 4 cores meer dan 25% belast wordt. geheel de core doet vrij weinig "lijkt"
is Crysis dan zo GPU afhankelijk? Ik had begrepen dat het spel quadcore ondersteund. Dat is dan heel leuk maar als het er bijna geen gebruikt van maakt..
Wellicht update in de toekomst? of zou dit kunnen betekenen waarom de fpsen zo laag zijn?
Uiteindelijk zit onze manager er alleen voor spek en bonus.. - Loesje
Ik heb een X1900XT, AMDX2 4200, 4 x 512 MB Kingston.Metalbuster schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 00:42:
Heb nu een hele leuke balans gevonden van graphics en fps; texuture, objects, shaders, water en postprocessing op high en de rest op medium met een fps van rond de 25. En dat voor een 3700+ met een 8800GTS, zou het nog veel uit maken als ik mijn 3700+ vervang voor een 4200X2?
Ik merkte wel dat ik Crysis beter draaide met die AMDX2 dan met mijn oude 3500+ maar ik heb niet echt een benchmark gedaan dus ik kan het niet met zekerheid zeggen.
Wel dat CoD4 nu echt een stuk beter loopt en dat met hogere GFX. Het maakt dus wel degelijk verschil. Persoonlijk zou ik zeggen, die 70 euro, och het is geen ramp als het tegen zit en je maar een paar FPS verschil krijgt
Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps
het enige wat ik niet op veryhigh hebt en dus op high zijn de shaders..
maar ik dacht dat blur en depth of field in de postprocessing zat...
hoe zit dat nou?
blur maakt me niet uit maar depth of field wil ik wel graag hebben. hoe doe ik dat.
het enige wat ik getweaked heb tot nu toe is shaders op high en dan usepom=1 ipv usepom=0
[3]murky123 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 08:05:
ik draai nu alles very high, ook de postprocessing. maar ik heb dus geen blur, en geen depth of field als je zoomed op je wapen.
hoe zit dat nou?
blur maakt me niet uit maar depth of field wil ik wel graag hebben. hoe doe ik dat.
het enige wat ik getweaked heb tot nu toe is shaders op high en dan usepom=1 ipv usepom=0
r_DepthOfField=2
r_sunshafts=0
r_MotionBlur=1
r_colorgrading=0
r_GlowScreenMultiplier = 0.2
Verwijderd
De demo uitgespeeld. ( Je mag bijna 1 uur spelen ongeveer ) Ligt er uiteraard aan hoe snel je kapot bent. lol Ontzettend van genoten en zonder enig probleem Crysis 64 Bit gedraaid met een beetje afgewisseld high en medium. Ultra ( of very high ) konden we hier ook vergeten, maar de rest ging prima. Dit is onze config.
650 Sli Mainboard
4 GB GEIL Ultra 800 Mhz DDR2
Quad Core 2,4Ghz
2 x 320 MB 8800 GTS Sli
Windows Vista Home Premium 64 Bit
X-Fi Extreme Gamer Creative
3D Galaxy Watercooling in een Mercury Case
Samsung 2ms 226 BW Widescreen
G5 + G15 + G25 Logitech + Z4 Speakerset
Ook merkte ik dat min pc met de laatste Forceware WHQL Nvidia beter uit de voeten kwam dan met die laatste BETA driver van ze. Heb de afgelopen week wel 8 keer opnieuw mijn systeem moeten installeren ( Vista staat er in 12 minuten op red. ) ,en daarna eindelijk de balans gevonden van goede drivers etc onder Vista x64. Alleen met creative was het een beetje rommelen, maar ook die Xfi ging weldra steeds beter en sneller werken onder de nieuwste games. Voor de laatste software voor het Sli mainboard gingen we niet naar Gigabyte.com.tw, maar gewoon naar de chipsetter zelf: Nvidia. Nu draait het hele zooitje geweldig en hebben we echt genoeg ervaring opgedaan met Vista 32 en 64 bit en zijn games.( We zijn met dit systeem al 5 maanden aan het spelen, gamen en testen geweest ) Dus als je vragen hebt e.d. stel ze maar gerust. op dit systeem hebben we nu onder 64bit draaien:
Race 07
Bioshock
Crysis 64 Bit Demo
MOHA
Company of Heroes
GTR 2 naar 1.1. Gepatched
Vista crashed keihard na installatie van:
DTM 3 Racedriver ( Bleu screen )
F1 Challenge 2007 ( permanent ERRORRRRR ) lol P
Boekenwurm!!!!!! hahahahahaha.
Allemaal de groetjes en veel speel plezier. Dit waren en zijn onze ervaringen tot nu met Vista en games for Windows. Any questions, laat mij even weten.
William
Het zou natuurlijk top zijn als we met een hack die Koreaantjes ook op andere levels Koreaans kunnen laten spreken,
Verwijderd
Groetjes, William
Crysis > Game > Config > diff_normal.cfg/hard.cfg/etc.Odysseus1985 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 08:53:
Is er al iemand die met de difficulty levels heeft zitten/kunnen klooien?...
Het zou natuurlijk top zijn als we met een hack die Koreaantjes ook op andere levels Koreaans kunnen laten spreken,
-- AI voice readability
ai_UseAlternativeReadability = 0
Dan praten ze Koreaans.
Verwijderd
Zeker, dan weet ik in ieder geval zeker dat de final release 16-11-2007 bij ons op high kan draaien. We kwamen in de Demo niet verder dan mediu en enkele settings op High. De Demo ondersteunde idd GEEN sli. Dit hebben we getest met de Sli GPU meter. Deze was alleen zichtbaar bij Bioshock en MOHA. Dus de demo heeft idd geen sli. Dat is zeker jammer!! Quad Core weet ik eigenlijk niet. Hoeveel games gebruiken nu eigenlijk 4 Cores?? Volgens mij gebruiken ze amper 2 Cores bij een doodgewone Core 2 Duo. Ik weet in ieder geval dat Crysis 23% Cpu pakte bij volledige belasting.Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 09:33:
Ze moeten heel snel SLI en quadcore support in een demo gooien
Verwijderd
Volgens mij zie ik hier toch echt een performance-winst met SLI hoor. Ik heb hier 2x een 8600GT, en als ik SLI in Nvidia configuratiescherm uit zet, kan ik hem op medium draaien, en met SLI kan ik hem op high draaien.Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 09:48:
[...]
Zeker, dan weet ik in ieder geval zeker dat de final release 16-11-2007 bij ons op high kan draaien. We kwamen in de Demo niet verder dan mediu en enkele settings op High. De Demo ondersteunde idd GEEN sli. Dit hebben we getest met de Sli GPU meter. Deze was alleen zichtbaar bij Bioshock en MOHA. Dus de demo heeft idd geen sli. Dat is zeker jammer!! Quad Core weet ik eigenlijk niet. Hoeveel games gebruiken nu eigenlijk 4 Cores?? Volgens mij gebruiken ze amper 2 Cores bij een doodgewone Core 2 Duo. Ik weet in ieder geval dat Crysis 23% Cpu pakte bij volledige belasting.
Ik denk dat SLI gewoon werkt in de demo hoor.
34mb, 672x442 Opgenomen met Fraps.
Setting Very High Dx10 64 Bit
Zet je audio wel af aub, met het omzetten is de audio naar de knoppen gegaan.
Ook is er Divx codec nodig, dit om de groote klein te houden.
http://leovanhaaren.eu/dump/crysis/explosie_vid.avi
Filmpjes was langer, alleen door mijn non-registered versie kan ik dus maar 50% omzetten. De tornado kwam dus later nog.
Edit:
Mocht er iemand een goede converter weten die wél audio goed omzet, DM me dan even aub. Movie Maker werkt iig niet.
[ Voor 15% gewijzigd door Knaak op 31-10-2007 09:57 ]
bij mij werkt SLI ook.. ik heb zeker minimaal 50% boost met SLI en de indicatoren zie je ook goed.Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 09:52:
[...]
Volgens mij zie ik hier toch echt een performance-winst met SLI hoor. Ik heb hier 2x een 8600GT, en als ik SLI in Nvidia configuratiescherm uit zet, kan ik hem op medium draaien, en met SLI kan ik hem op high draaien.
Ik denk dat SLI gewoon werkt in de demo hoor.
en je merkt het ook aan de ingame fps-counter.
SLI is niet stabiel maar het werkt wel
Dit probleem heb ik ook met anti-aliasing aan, draai met een Sapphire PCI-e Radeon X1900XT. Maar verder top kwaliteit kwa gaming!Sfinx- schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:24:
Met m'n brakke 3500+ aan 2.2GHz zit ik ver onder de minimum-vereisten maar toch 'ns geinstalleerd. Tot mijn verbazing draait het als een trein op Medium en nog net aanvaardbaar op High. Alleen DX10 heb ik niet en anti-aliasing aanzetten was niet zo'n goed idee - alles bevroren, arfefacts, zwart scherm.. dat met een X1950Pro trouwens.
Ziet er toch leuk genoeg uit qua gameplay om me niet te hard te storen aan de beperkte grafische snufjes. Alleen lijkt de AI nogal belabberd tot nu toe, speelde wel op "normal"
* V&A Advertenties * Systemen: Inventaris
Ik heb ook geen flauw idee en hetzelfde probleem.. Hoe maak je de dingen bruikbaar?RvV schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 17:25:
Even een vraagje....hoe kun je de wapens bruikbaar maken in de editor? Ik kan wel wat guns erin zetten maar het zijn gewoon dode objecten die ik niet kan oppakken.![]()
Verder valt het mij op dat het systeem extreem veel RAM vreet. In vista zit ik gelijk op een verbruik van 1800MB.
Tesla Model 3 Performance - Tesla Model 3 Long Range - 6320Wp Oost-West
En het viel mij op dat in 32bits mode de texures van de bergen op de achtergrond uber blurry zijn, op 64 bits mode zien ze er wel gewoon mooi uit. Nu gebruikt de 64 bits mode ook ook 1200-1300 mb ivp 800-900 die de 32 bits mode gebruikt. De 64 bits mode ziet er dus beter uit zonder performence loss/gain. Ook draaide me dual core op zo goed als 100%. Dual core ondersteuning zit er dus gewoon goed in.
Ook raar dat ik alles behalve shaders, shadows en objects op high kan zetten zonder merkbare performence loss. Ik draai nu dus alles high (behalve shaders, shadows, objects) op 1280x1024 en haal in de gpu time benchmark een dikke 36 fps gemiddeld. Als ik hier al die verhalen lees wordt ik eigenlijk wel blij met mijn performence, als ik 25 fps hebt beschouw ik dit al als een fps drop. Terwijl veel mensen hier blij moeten zijn met 25 fps.
http://www.twitch.tv/jannustitannus
Verwijderd
1680x1050 alles op very high, behalve post processing (high)
Geeft toch goede speelbaarheid met ongeveer 30fps, maarja dat is ook pas na heel wat overclocken.
Wel ziek dat je met quad core op 3,4ghz en een geforce 8 ultra 675/1150 dan pas wat speelbaarheid hebt. Naja laat duidelijk zien dat de huidige kaarten nog lang niet goed directx10 zijn.
Leuk voor de mensen die nóg verder willen gaan:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
| e_cull_veg_activation = 70 e_decals_life_time_scale = 3 e_detail_materials_view_dist_xy = 4096 e_detail_materials_view_dist_z = 256 e_shadows_max_texture_size=2048 e_foliage_wind_activation_dist = 30 e_lod_ratio = 8 e_max_entity_lights = 20 e_particles_max_emitter_draw_screen = 48 e_phys_ocean_cell = 0.2 e_view_dist_ratio = 80 es_MaxPhysDist = 300 es_MaxPhysDistInvisible = 35 g_ragdollMinTime = 20 p_max_MC_iters = 7000 r_Beams = 1 r_BeamsDistFactor = 0.01 r_BeamsMaxSlices = 300 r_DetailDistance = 12 r_DynTextMaxSize = 100 r_EnvTexUpdateInterval = 0.025 r_WaterUpdateFactor = 0.01 sys_flash_curve_tess_error = 1 |
Dat is dus "Ultra high" om het zo te zeggen.
Verwijderd
dat is ook precies wat ik bedoelde. maar nu ik mijn eigen opmerking teruglees kan ik me voorstellen dat je het andersom begreep.Arm1n schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 22:23:
[...]
Ik vond het juist jammer dat ze niet koreaans op easy pratenkoreaans pratende koreanen voegt toch wat toe aan het realisme.
maar inmiddels zie ik dat er een oplossing voor is:
dus dat ga ik vanavond even proberengepost door Angeloonie
Crysis > Game > Config > diff_normal.cfg/hard.cfg/etc.
-- AI voice readability
ai_UseAlternativeReadability = 0
Dan praten ze Koreaans.
Screens zijn welkomMOAW schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:20:
Wow er is zelfs nóg meer mogelijk na Very high, ben nu bezig met tweaken, maar damn, nóg mooier.
Bij behoorende screens als bewijs:Birds:
DX9: 25.9fps
DX10: 42.5fps
Camp:
DX9: 15.7fps
DX10: 32.2fps
Rock:
DX9: 18.0fps
DX10: 34.7fps
Underwater:
DX9: 27.5fps
DX10: 34.8fps
Paradise:
DX9: 34.2fps
DX10: 41.6fps
Verschil tussen rendering:http://xs220.xs.to/xs220/07443/BirdsDX10.jpg
http://xs220.xs.to/xs220/07443/BirdsDX9.jpg
http://xs220.xs.to/xs220/07443/CampDX10.jpg
http://xs220.xs.to/xs220/07443/CampDX9.jpg
http://xs220.xs.to/xs220/07443/RockDX10.jpg
http://xs220.xs.to/xs220/07443/RockDX9.jpg
http://xs220.xs.to/xs220/07443/UnderwaterDX10.jpg
http://xs220.xs.to/xs220/07443/UnderwaterDX9.jpg
http://xs220.xs.to/xs220/07443/ParadiseDX10.jpg
http://xs220.xs.to/xs220/07443/ParadiseDX9.jpg
Volledige post: http://www.forumplanet.co...asp?fid=25135&tid=2095362Here's my specs:
2 AMD Opteron 265 @ 2.4ghz
8800GTS 640MB @ 675/1674/1008
4GB DDR RAM /NUMA enabled
Vista Ultimate x64
NVIDIA beta 169.01 drivers
Wel nice.
Zal eens kijken voor je.
[ Voor 5% gewijzigd door Knaak op 31-10-2007 11:02 ]
Ik had het zelfde maar als je shaders ook op very high zet dan heb je ook motion blur en depth of field maar wel anders. Motion blur is minder overdreven wanneer je zelf beweegt maar het zit daarbij wel op alles, als je van wapens verwisselt, tonnen die je weggooit of bijvoorbeeld auto's die voorbij komen scheuren. In je shader config file staat een verwijzing naar volgens mij sys_spec_quality daarbij worden de verschillende shaders gezet.murky123 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 08:05:
ik draai nu alles very high, ook de postprocessing. maar ik heb dus geen blur, en geen depth of field als je zoomed op je wapen.
hoe zit dat nou?
http://leovanhaaren.eu/dump/crysis/veryhigh+++.rar
Misschien is niet alles te zien, maar van 22fps naar 13fps gaan zegt genoeg. Water refelectie, het water zelf, textures en shadow maps zijn beter. Ook zijn de sunrays "echt" en niet overdreven.
PC1: ASUS B650-Plus WiFi -- 9900X incl. X72 -- 64GB DDR5-6000Mhz -- Kingston Fury Renegade G5 2TB -- HP Z43 | Servers: 2x DELL R730 -- E5-2660 v4 -- 256GB -- Synology DS3617xs: 4x1,92TB SSD RAID F1 -- 6x8TB WD Purple RAID5
Gebruik V daarvoor, veel makkelijker.Operations schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 11:20:
Demo loopt af en toe helemaal vast hier dan moet ik de hele pc herstarten, maar goed kan wel aan drivers ofzo liggen. Met welke muis spelen jullie de demo? Dat schakelen tussen de suits werkt klote met het indrukken van me scrollknop op me G7.
Verwijderd
hmm hij speelt dus de 32 bit client op x64, waarom niet direct getest met de 64 bit versie zelfMOAW schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 11:00:
Dx10 performance is beter dan Dx9, uit het Beta forum:
[...]
Bij behoorende screens als bewijs:
[...]
Verschil tussen rendering:
[...]
[...]
Volledige post: http://www.forumplanet.co...asp?fid=25135&tid=2095362
Wel nice.
[...]
Zal eens kijken voor je.
Heb het zelf niet wat hij ervaart dus onder dx 10 meer fps op high dan met dx 9
Verwijderd
Ik weet niet of iedereen een littlebit mouselag heeft op dx10 maar laat het eens weten!
@MOAW nice screens en dat filmpje schopt ook kont
Als je r_displayinfo 1 doet in je console zie je je fps e.d.
Dan staat er bij mij rechts onder de FPS
Dlight (dynamic light/day light???) en dan (1/1/1) maar soms ook (6/6/6)
Ik dacht eerst dat dat ging over de setting, dus high/medium/low maar dat zou 1,2 of 3 moeten zijn en niet 6.
Kan iemand mij vertellen waardat voor is?
Goed filmpje!Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:47:
[...]
Mooi filmpje, doe je erg netjes
Delta niveau, toe maar
weet je zeker dat je niet je verdovingskogels hebt ingesteldr.marijnissen schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:05:
________
Wat denk je:
-----
Dynamic light cycle is dat, er zijn 12 "standen" zover ik weer. Zal waarschijnlijk zijn om te debuggen. (daar is console ook voor bedoelt heheKnetic schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:05:
FF een simpel vraagje.
Als je r_displayinfo 1 doet in je console zie je je fps e.d.
Dan staat er bij mij rechts onder de FPS
Dlight (dynamic light/day light???) en dan (1/1/1) maar soms ook (6/6/6)
Ik dacht eerst dat dat ging over de setting, dus high/medium/low maar dat zou 1,2 of 3 moeten zijn en niet 6.
Kan iemand mij vertellen waardat voor is?
Kan je aub plaatjes/ link naar de map hier neerzetten, ik kan niet op Incrysis terrecht.Splinter Cell schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:11:
Frozen Island map.
http://www.incrysis.com/forums/viewtopic.php?id=11842
Ziet er vet uit.

[ Voor 20% gewijzigd door Knaak op 31-10-2007 13:12 ]

Download link:
http://www.megaupload.com/nl/?d=TFEYMNLZ
http://rapidshare.com/files/66421004/FrozenIsland.rar
Getting all the console commands to work.
"by adding con_restricted=0 to your System.cfg file, you can now use all the various Crysis commands in the console, such as r_motionblur, etc."
En:
Disable Intro movies by renaming rather than deleting them.
"Finally, to disable the intro movies, go to your \Program Files\Electronic Arts\Crytek\Crysis SP Demo\Game\Localized\Video directory, and rename all the .sfd files (e.g. to ._sfd), except bg.sfd which is the main in-game menu background. This skips all the movies and gets straight to the menu much faster."
[ Voor 44% gewijzigd door Splinter Cell op 31-10-2007 13:25 ]

Verwijderd
Geweldig hoe jij speeltMaarten L schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:28:
DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |
toolkist schreef op vrijdag 24 februari 2023 @ 08:41: "Nah deze keer heb je gewoon gelijk. Geniet ervan, zo vaak zeg ik dat niet tegen je :+"
Ja, hij speelt het prima uit. Maar wanneer Cloak aangaat, zie je wel je eigen schaduw. Maar die Koreaan ziet dat niet. Was duidelijk te zien in de video.
Ik heb dit een paar maanden geleden ook al gezegd, dat die schaduw in Cloak mode behoorlijk nep is. En toen kreeg ik er nog commentaar op. Maar ik blijf er nog steeds bij.
Opzich wel logisch dat je nog steeds schaduw hebt in cloak mode, maar wel dom idd dat die koreanen je schaduw dan niet zien.Splinter Cell schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:53:
[...]
Ja, hij speelt het prima uit. Maar wanneer Cloak aangaat, zie je wel je eigen schaduw. Maar die Koreaan ziet dat niet. Was duidelijk te zien in de video.
Ik heb dit een paar maanden geleden ook al gezegd, dat die schaduw in Cloak mode behoorlijk nep is. En toen kreeg ik er nog commentaar op. Maar ik blijf er nog steeds bij.
Yep, dat is het einde van de demo!ph4ge schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:51:
woo wat een demo zeg, ben nog nooit zo onder de indruk geweest van een demo geloof ik. ff een klein beetje grafisch tweaken, dwz enkele settings op high en de rest op very high, en hij draait gewoon speelbaar rond de 25fps (x64). ik verwacht dat tegen de tijd dat de gold versie er is de prestaties nog beter zullen zijn, draai nu nog niet eens die beta driver en er is nog ruimte zat om mn e6600 en 8800GTS over te clocken (beide draaien nog gewoon normaal geclockt).
spoiler:de demo liep vast vlak na dat je bij de bevroren boot bent en je net dat beest ziet, ik neem aan dat dat het einde van de demo is ?
Tomorrow is not today!
Tsja het blijft natuurlijk een spelletje
[ Voor 33% gewijzigd door Maarten L op 31-10-2007 14:06 ]
www.maartenlangelo.nl
Verwijderd
Weet iemand misschien hoe ik custom mpas kan spelen ?
Ik weet waar ik de map Frozen island vandaan moet downloaden maar dan ??
Wie kan mij helpen ?
greetz Carlo
Kan je dat nog wat meer uitleggen? Ik zie geen paarse lijn als ik island.cry open in de editor? Is dat bij dat bevroren schip? Ervoor? Erachter?speeder1988 schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 15:22:
Als je overal wil kunnen lopen zoek even het einde op waar je ziet staan Return To Combat Field. Dan in de editor zit op die plek een paarse lijn met Gameplay Boundry. Verwijder die en je kan overal heen lopen.
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
Ik vond het jammer genoeg beetje kort voor een demo.. Was natuurlijk al gewend aan de suit dmv MP beta demo en had er wel wat meer van verwacht. Vaak cloaken en je verrast ze overal.. kogel in de kop met lasersight en klaar..ph4ge schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:51:
woo wat een demo zeg, ben nog nooit zo onder de indruk geweest van een demo geloof ik. ff een klein beetje grafisch tweaken, dwz enkele settings op high en de rest op very high, en hij draait gewoon speelbaar rond de 25fps (x64). ik verwacht dat tegen de tijd dat de gold versie er is de prestaties nog beter zullen zijn, draai nu nog niet eens die beta driver en er is nog ruimte zat om mn e6600 en 8800GTS over te clocken (beide draaien nog gewoon normaal geclockt).
spoiler:de demo liep vast vlak na dat je bij de bevroren boot bent en je net dat beest ziet, ik neem aan dat dat het einde van de demo is ?
ben sowieso van plan om mn net gekocte x1950xt de deur uit te doen voor een 8800GT om toch eens te kunnen zien wat jullie allemaal zien..
Die kun je op de wapen schroeven. Druk op c (standaard key) en dan krijg je een lijstje.Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:26:
Waar vind je die lasergerichte gun trouwens? Ik heb heb het nergens gevonden.
Niet alles met een rood puntje is een laser hoorSplinter Cell schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:28:
[...]
Die kun je op de wapen schroeven. Druk op c (standaard key) en dan krijg je een lijstje.
iPhone 12 Pro 128GB MacBook Pro (13-inch, 2020, i7, 16GB, 1TB)
het is niet nep. met cloak word je niet onzichtbaar zoals in doorzichtig..Splinter Cell schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:53:
[...]
maar je pak neemt het zelfde uiterlijk aan als de omgeving. dus als de zon op je gecloakte pak schijnt, schijnt het er niet doorheen.. get it...
het is een uber super camouflage ..
anders zou het wel invisible heten en niet cloack
cloack betekent ook letterlijk dekmantel....
[ Voor 5% gewijzigd door murky123 op 31-10-2007 14:44 ]
Als je de editor opstart en island.cry inlaadt dan zie je even later bij de schepen aan de rechterkant een paarse lijn eromheen. Die heet Gameplay Boundy. Verwijder die. Dus bij de battleships in het water helemaal aan het einde van de rechterkant.Shaidar schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:18:
[...]
Kan je dat nog wat meer uitleggen? Ik zie geen paarse lijn als ik island.cry open in de editor? Is dat bij dat bevroren schip? Ervoor? Erachter?
Ik speel overigens liever de MP beta dan de SP game. Allebei leuk maar MP vind ik net even wat spannender en uitdagender omdat het niet zo lineair is. Ben reuze benieuwd naar andere speelmodi en maps in MP.
Verwijderd
Omg! Hoe speel jij dan?!Maarten L schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:28:
Bij mij was het gewoon een beetje de Rambo uithangen naar voren stormen en iedereen afschieten, maargoed dit is wel beter ja. Dat doe je knap. Ik gebruikte die suit helemaal niet zo vaak omdat je maar heel kort die powers hebt.
Ik zag in dat filmpje dat het af en toe leek of je langer gecloakt was, of vergis ik me daarin?
En sowieso vind ik het zwaar zuigen om het scrollwiel te gebruiken voor die suit opties, gebruik dan liever het knopje (V dacht ik??) op het toetsenbord.
Als je dus stilstaat blijf je langer gecloakt?
Plus, ik vind het van die cloak juist WEL nep! Mooi en aardig allemaal dat je de kleuren van je omgeving aanneemt etc, maar wat is het voor een onzin dat die koreaan je schaduw niet kan zien? Ik snap dat daardoor eigenlijk het gehele voordeel van die cloak opeens verdwenen is, maar ik blijf het gewoon een misser vinden, had het dan maar idd wel 'invisibility' genoemd....
Verwijderd
Tja maar als het invisibility zou zijn kun je er dus geen ruk tegen doen. Zou niet echt leuk worden in multiplayer denk ik.osc4r schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:13:
Het leek dat hij de cloak langer had omdat hij op die momenten óf stil stond óf zachtjes aan liep, waardoor de timer minder snel afloopt...
Plus, ik vind het van die cloak juist WEL nep! Mooi en aardig allemaal dat je de kleuren van je omgeving aanneemt etc, maar wat is het voor een onzin dat die koreaan je schaduw niet kan zien? Ik snap dat daardoor eigenlijk het gehele voordeel van die cloak opeens verdwenen is, maar ik blijf het gewoon een misser vinden, had het dan maar idd wel 'invisibility' genoemd....
Ik heb op me MX500 het knopje boven me scrollwiel ervoor. IdeaalVerwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:07:
[...]
Omg! Hoe speel jij dan?!
Bij mij was het gewoon een beetje de Rambo uithangen naar voren stormen en iedereen afschieten, maargoed dit is wel beter ja. Dat doe je knap. Ik gebruikte die suit helemaal niet zo vaak omdat je maar heel kort die powers hebt.
Ik zag in dat filmpje dat het af en toe leek of je langer gecloakt was, of vergis ik me daarin?
En sowieso vind ik het zwaar zuigen om het scrollwiel te gebruiken voor die suit opties, gebruik dan liever het knopje (V dacht ik??) op het toetsenbord.
Jup, als je rent gaat de meter sneller omlaag ^^ als je stilstaat/langzaam beweegt daat ie slomer omlaag.Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:07:
[...]
Omg! Hoe speel jij dan?!
blaap
Verwijderd
Splinter Cell schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:21:
Oke hier de plaatjes:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Download link:
http://www.megaupload.com/nl/?d=TFEYMNLZ
http://rapidshare.com/files/66421004/FrozenIsland.rar
Dit topic is gesloten.
Slow-chat, offtopic replies, technische vragen, en vragen over performance horen _niet_ in dit topic thuis!