Hoi anno15
Ik ben geen Harde Waren mod dus zal verder geen oordeel vellen over de inhoud van je topic en of dat in die zin al dan niet wenselijk is in dat betreffende forum, dat is aan de HW-crew om te beoordelen.
Wel wil ik je graag uitleggen dat GoT een hechte community is met veel 'stamgasten' om het maar zo te zeggen. Als 'nieuweling' is het dan ook gepast om jezelf eerst een beetje in te leven in de community; dat doe je bijvoorbeeld door bijvoorbeeld eerst eens de forumregels en voor jou relevante FAQ's door te lezen en ook eens mee te lezen in een aantal fora om de sfeer te proeven.
Doe je dat niet dan zie je al snel wat er gebeurd: je wordt gewoonweg niet goed geholpen omdat je 'uit de toon valt', en de stamgasten raken dan geirriteerd en reageren ook op die manier (en niet iedereen is daar even tactvol in

). Ook hier merk je al een zekere mate van irritatie in de replies door GoT-regulars.
Ik zou je willen aanraden in beginsel gewoon eerst goed na te denken over je antwoorden en zelf niet al te snel te ageren. Het is heel natuurlijk dat bepaalde opmerkingen bij jou ook weer een bepaalde reactie oproepen, maar bedenk je dan dat jij hier in feite nog 'te gast' bent en jezelf eerst goed zal moeten profileren.
Ik wens je veel succes met je 'integratie' hier op GoT