Ik meen me te herinneren dat ik dat heb uitgezet met KaizerTweak.
worden je prive items dan niet gemixed met je werk items op exchange?MAX3400 schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:57:
[...]
Niet dat ik weet; mijn agenda thuis (non-Exchange, lokale ActiveSync) en mijn agenda van werk (ActiveSync over 3G naar Exchange) komen tesamen in "de agenda" van mijn TyTN II. Ik kan daar geen onderscheid in maken dus.
Verwijderd
Wat dacht je ervan dat de sigarettenoplader achter het contact zit? Dat is bij mij het geval en daardoor blijft het goedgaan denk ik
MrFrankie schreef op maandag 12 november 2007 @ 21:10:
[...]
Heb je ook 'geprobeerd' de TYTN II in de houder te laten zitten terwijl je de motor af zet en de sleutels uit je contact haalt met bijvoorbeeld de lampen van je auto aan.... Dit is denk ik de ultieme test. Als je adapter niet correct werkt blaas je op deze manier het voedingsdeel van je TYTN II op.
Alleen proberen op EIGEN RISICO !
Verwijderd
Hmm, Ik heb hem nu een week en gelukkig nog geen schade geconstateerd. Ik heb wel een M serie (om het maar even zo te noemen). Heb er al 1500 KM mee gereden zonder problemen. Morgen toch maar even bellen met GCC om alles uit te sluiten.sbolman schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:39:
[...]
Net bericht van de importeur ontvangen:
Deze laadplug zou goed moeten zijn.
De verkeerde pluggen beginnen met M gevolgd door 6 cijfers.
Mocht het toch zo zijn dat de zekering toch door brand dan NIET de zekering vervangen maar de houder naar de dealer ter reparatie aanbieden.
Edit:
@Klaze
Ik heb VW Golf en dan gaat hij ook van het contact af als de motor uit is --> Hij snoept (lees: geeft) geen stroom als de motor niet draait.
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2007 22:18 ]
Verwijderd
Heeft er iemand al ervaring met de CARCOMM cradle voor de TYTN II ?
zie : http://www.pdashop.be/pro...m-cradle-htc-tytn-ii.html
Als ik al die problemen lees met de Brodit, dan kijk ik toch liever uit naar een alternatief !
Thx,
Sven.
Als ik al die problemen lees met de Brodit, dan kijk ik toch liever uit naar een alternatief !
Thx,
Sven.
Ja maar al mijn thuisafspraken zet ik per definitie als private in mijn agenda. Mensen op werk kunnen die dus niet openen/lezen; is wel zo handig als je maandag vrij neemt op werk en het weekend hebt staan "raggen, feesten, zuipen bij <insert vrouwennaam here>"NoFate schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:07:
[...]
worden je prive items dan niet gemixed met je werk items op exchange?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
als dit zou kloppen zou je het ook anders kunnen testen:Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:16:
[...]
Hmm, Ik heb hem nu een week en gelukkig nog geen schade geconstateerd. Ik heb wel een M serie (om het maar even zo te noemen). Heb er al 1500 KM mee gereden zonder problemen. Morgen toch maar even bellen met GCC om alles uit te sluiten.
Edit:
@Klaze
Ik heb VW Golf en dan gaat hij ook van het contact af als de motor uit is --> Hij snoept (lees: geeft) geen stroom als de motor niet draait.
- neem de houder uit de auto (dus niet in de 12 aansluiting van de auto)
- meet met een multimeter of er een spanning (de batterijspanning van de tytn2) op de stekker staat
- of test met een ledje of de lader/houder spanning afgeeft (let op plus en min)
heb tot nu toe nog geen probleem ondervonden ondanks dat mijn auto de boordspanning uit zet als ie van contact af is... zal het eens gaan proberen binnenkort.
ben eigenlijk ook wel nieuwschierig of er iemand is waarbij de led dan wel gaat branden....
ps. ook dit op geheel eigen risico natuurlijk...
De 'not-certified warning'. Die staat bij mij op disabled, maar die gaat over de warnings van het installeren van programma's..KeN. schreef op maandag 12 november 2007 @ 21:34:
Ik meen me te herinneren dat ik dat heb uitgezet met KaizerTweak.
[ Voor 13% gewijzigd door benchMarc op 12-11-2007 23:34 ]
Ik neem aan dat je nummerbehoud wilt. De voorwaarden daarvoor verschillen wat per telecomaanbieder. Zie de helppagina's op gsmweb. Ik heb momenteel nog een KPNabo met databundel. Deze loopt 14dec af en dan wordt als het goed is m'n vodafone sim geactiveerd. Stuur ze anders een mailtjeSagaris schreef op maandag 12 november 2007 @ 17:52:
In navolging daarvan, kan ik bij GSMWeb.nl aangeven dat ik mijn abonnement per 3 januari in wil laten gaan zodat ik nu de HTC TyTN II kan kopen en tot 3 januari mijn huidige abonnement kan gebruiken en daarna omswitchen naar het T-Mobile abonnement die vanaf die datum ingaat?
Alvast bedankt voor de antwoorden!
Wat anders: is nu onderhand niet duidelijk dat die Brodit houders niet deugen? Een thermoscan en een analyse met quantumcomputer gaan daar echter niks aan veranderen hoor.

_██_
(ಠ_ృ)
Atomsk schreef op maandag 12 november 2007 @ 23:34:
[...]
Wat anders: is nu onderhand niet duidelijk dat die Brodit houders niet deugen? Een thermoscan en een analyse met quantumcomputer gaan daar echter niks aan veranderen hoor.

neem aan dat als je er nu 1 besteld dat het wel goed is
Tjado schreef op maandag 12 november 2007 @ 13:13:
Hoe hebben jullie je today screen ingericht? Ik blijf maar knutselen met handige layouts..
Ik heb ooit een plaatje gezien van iemand die over het hele scherm ongeveer icoontjes had, ala iPhone, iemand die weet hoe dit moet?
DarkShadow schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:34:
Iemand hier die gebruik maakt van slide2unlock? Ik krijg het maar niet aan de praat...
ben nu bezig met een iphone theme. Moet zeggen dat het goed lijkt te werken.
Hexepeth, kan je ze sturen?Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:02:
pagina 35 net een opmerking over gemaakt. Slide2Unlock draait. Goede setup opties. Heb hem zelf aan de speech button hangen voor opstarten. Vergrendelen kun je dan ook van today verwijderen. Paar mooie wallpapers en iconen gevonden. Stuur maar een mail als je ze wilt hebben.
Zie: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=1650809
Wat gebruik je om de iconen op je today te krijgen?
Thanks!
Die ene, met die snor
Bel je toch even met ze? Lijkt me makkelijker dan aan de slag gaan met meetapparatuur, of vage "op eigen risco hoor"-testjes.henkstr schreef op maandag 12 november 2007 @ 23:44:
[...]
weet jij een betere houder dan?? is nu alleen ff uitvogelen of je er 1 hebt met een productiefoutje of dat je alweer een goeie hebt...
neem aan dat als je er nu 1 besteld dat het wel goed is
_██_
(ಠ_ృ)
Waar staat het serienummer? dan ga ik morgen ook even kijken.sbolman schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:54:
[...]
Ik neem geen risico, heb geen om mijn toestel meteen weer weg te moeten sturen door sluiting.
Ik heb even een e-mail gestuurd naar de importeur, blijkt dat ze a.d.h. van het serienummer van de houder kunnen zien of deze in orde is.
Dus vanavond maar even mijn serienummer opzoeken...
Mijn auto heeft ook de sigarettenaansluiting achter het contact zitten. als het contact is verbroken dan staat er ook geen stroom op. (en gaat de led van de brodit ook gewoon uit dus)
Civic Coupe
Ik heb de laatste dagen mijn Vario III aan een aantal apparaten gehangen (carkit, PC, laptop etc) en regelmatig wordt hij dan herkend met de naam "HTC##" waarbij ## steeds een ander getal is.
Als ik dan mijn apparaat id opzoek dan is die inderdaad verandert in deze naam. Als ik hem daarna weer herstel naar de naam die ik wil dan wil het over het algemeen wel werken. Maar met name WinAmp blijft hem steeds verandering in HTC##.
Waar kan ik eens en voor altijd de goede naam instellen zonder dat externe systeem het verpesten!
Als ik dan mijn apparaat id opzoek dan is die inderdaad verandert in deze naam. Als ik hem daarna weer herstel naar de naam die ik wil dan wil het over het algemeen wel werken. Maar met name WinAmp blijft hem steeds verandering in HTC##.
Waar kan ik eens en voor altijd de goede naam instellen zonder dat externe systeem het verpesten!
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
ik zag een goedkoop BT headsetje liggen bij de MediaMarkt.. een Jabra, voor 15 euro... weet iemand of die dingen standaard werken met een tytn2?
heb normaal een BT carkit, maar ga van auto wisselen en duurt even voordat ik een nieuwe kan bestellen......(is dus maar een tijdelijke oplossing)
heb normaal een BT carkit, maar ga van auto wisselen en duurt even voordat ik een nieuwe kan bestellen......(is dus maar een tijdelijke oplossing)
vraagje over mijn HTC TYTN II in samenwerking met mijn parrot 3100 carkit. Bij een inkomend gesprek druk ik op de groene 'opneem knop' van mijn carkit. Echter gaat 9 van de 10 keer het geluid dan gewoon over mijn telefoon ipv over mijn auto speakers. Wel gaat de radio standaard op 'mute' Iemand die hetzelfde probleem heeft / had ? Bij een uitgaand gesprek gaat alles wel helemaal goed.
Ik heb hiervoor de CARCOMM Carkit voor de HTC TYTN 1 gehad. Deze deed zijn werk perfect.Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:31:
Heeft er iemand al ervaring met de CARCOMM cradle voor de TYTN II ?
Thx,
Sven.
Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV
Verwijderd
Verder doet de TyTn II het goed via de parrot ck3100?Deddiekoel schreef op maandag 12 november 2007 @ 00:06:
Is het mogelijk om al het geluid van je TyTN II via een Carkit (parrot CK3100 in het bijzonder) te laten spelen?
Ik heb dit net per ongeluk 'voor elkaar' gekregen met TomTom en ik zou dit graag zelf willen kunnen beheersen zodat ik in de toekomst ook MP3's via mijn Carkit kan spelen!
Ik heb nl. nu een e-ten x500 en de parrot ck3100, maar ik krijg het geluid niet harder, het geluid is goed, maar ik kan het bijna niet meer verstaan als ik harder dan 80 rij......
Ik heb alle instellingen geprobeerd op alle spullen, X500, parrot en de auto radio.
Mijn vraag is dus: is het geluid hard genoeg om bijv. bij 140 nog goed te kunnen bellen?
O ja, met mijn oude SE W800i, vallen je oren van je kop als je alles voluit zet
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 13-11-2007 09:17 ]
Ik heb hetzelfde probleem. Ik gebruik de TYTN II nu nog in m'n oude CARCOMM TYTN 1 carkit. Dit werkt opzich prima, alleen het geluid is te zacht. Op het toestel zelf staat het voluit.Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 09:15:
[...]
Verder doet de TyTn II het goed via de parrot ck3100?
Ik heb nl. nu een e-ten x500 en de parrot ck3100, maar ik krijg het geluid niet harder, het geluid is goed, maar ik kan het bijna niet meer verstaan als ik harder dan 80 rij......
Ik heb alle instellingen geprobeerd op alle spullen, X500, parrot en de auto radio.
Mijn vraag is dus: is het geluid hard genoeg om bijv. bij 140 nog goed te kunnen bellen?
O ja, met mijn oude SE W800i, vallen je oren van je kop als je alles voluit zet
Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV
Ik heb nu mijn 3e Tytn II, en nog steeds heb ik het probleem dat het geluid wegvalt aan de andere kant van de lijn als ik bel. Het gebeurt soms, soms niet. Met de speaker is al helemaal niet te bellen.
Nog mensen met dit probleem?
Visit my new Blog!
www.Snowball.be
Verwijderd
Hallo,
Heb de verschillende Topics even doorgespit maar geen antwoord gevonden op de volgende vraag.
De TyTn haalt geregeld de mail op en daarvoor maakt ie verbinding. Nadat de mailaccounts zijn gechekt blijft de verbinding echter open staan.
Is het niet instelbaar? Bijvoorbeeld mail ophalen en dan de verbinding weer verbreken. Zoiets banaals zou toch moeten kunnen?
Heb de verschillende Topics even doorgespit maar geen antwoord gevonden op de volgende vraag.
De TyTn haalt geregeld de mail op en daarvoor maakt ie verbinding. Nadat de mailaccounts zijn gechekt blijft de verbinding echter open staan.
Is het niet instelbaar? Bijvoorbeeld mail ophalen en dan de verbinding weer verbreken. Zoiets banaals zou toch moeten kunnen?
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 09:45:
Hallo,

Dit is al zo vaak voorbij gekomen, maar heb nu drie programmaatjes geupload in een zip bestand. -klik-
• GPRS 1 Minute Disconnect; verbreekt de data verbinding na 1 minuut ongebruikt
• GPRS 5 Minute Disconnect; verbreekt de data verbinding na 5 minuten ongebruikt
• Switch OFF GPRS (NOData); zorgt ervoor dat je device geen dataverbinding kan opzetten, zoals in buitenland
Ook zou je KaisserTweak kunnen proberen. Een over de hele wereld gewaardeerd programma, gemaakt door Boomsmurf (=GoT user).
Mailtje is verstuurd, en nummerbehoud is geen must, wel handig. Was van plan om nadat ik mijn TyTN 2 incl. abonnement gekregen heb even langs de T-Mobile shop te gaan om te informeren.Atomsk schreef op maandag 12 november 2007 @ 23:34:
[...]
Ik neem aan dat je nummerbehoud wilt. De voorwaarden daarvoor verschillen wat per telecomaanbieder. Zie de helppagina's op gsmweb. Ik heb momenteel nog een KPNabo met databundel. Deze loopt 14dec af en dan wordt als het goed is m'n vodafone sim geactiveerd. Stuur ze anders een mailtje
*edit: Help van GSMWeb.nl ook gechecked, daar werd ik ook een stuk wijzer van. Ik kan bij nummerbehoud aangeven dat mijn huidige abonnement op 3 januari afloopt en dus vanaf dat moment nummerbehoud kan ingaan, vanaf dat moment gaat ook mijn nieuwe abonnement in. Zo heb ik het toch goed?
[ Voor 19% gewijzigd door Sagaris op 13-11-2007 10:09 ]
Ja, bij mij ook nog steeds dit probleem. Heb wel contact gehad met HTC, maar die geven een standaard procedure: eerst softreset, dan hardreset en als het dan nog niet verholpen is contact opnemen met een service center. Heb ik weinig zin in, zeker omdat onder andere jij het probleem blijft houden bij nieuwe phones. Ik blijf dus hopen op een patch oid.gill schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 09:38:
Ik heb nu mijn 3e Tytn II, en nog steeds heb ik het probleem dat het geluid wegvalt aan de andere kant van de lijn als ik bel. Het gebeurt soms, soms niet. Met de speaker is al helemaal niet te bellen.
Gebeurt bij mij ook. Ik heb een Parrot 3200.knackje schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 08:39:
vraagje over mijn HTC TYTN II in samenwerking met mijn parrot 3100 carkit. Bij een inkomend gesprek druk ik op de groene 'opneem knop' van mijn carkit. Echter gaat 9 van de 10 keer het geluid dan gewoon over mijn telefoon ipv over mijn auto speakers. Wel gaat de radio standaard op 'mute' Iemand die hetzelfde probleem heeft / had ? Bij een uitgaand gesprek gaat alles wel helemaal goed.
Schijnt dat het een probleem is wat meerdere Parrot-Tytn2 gebruikers hebben, tenminste volgens deze thread:
http://forum.pocketinfo.n...arrot-3200-problemen.html
Jetware schijnt te helpen, maar heb het zelf nog niet geprobeerd.
Ik ga asap ook nog terug contact opnemen met HTC, zien wat ze dan weer vertellen...corny schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 10:24:
[...]
Ja, bij mij ook nog steeds dit probleem. Heb wel contact gehad met HTC, maar die geven een standaard procedure: eerst softreset, dan hardreset en als het dan nog niet verholpen is contact opnemen met een service center. Heb ik weinig zin in, zeker omdat onder andere jij het probleem blijft houden bij nieuwe phones. Ik blijf dus hopen op een patch oid.
Visit my new Blog!
www.Snowball.be
Verwijderd
Ik heb vorige week contact gehad met HTC hierover. Mij werd verteld dat ze dit probleem al meer hadden gehoord. Ik heb toen ook aangegeven dat ik in een aantal forums heb gelezen dat veel mensen hier problemen mee hebben.gill schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 10:57:
[...]
Ik ga asap ook nog terug contact opnemen met HTC, zien wat ze dan weer vertellen...
Mij werd verteld dat deze klacht is doorgegeven aan het hoofdkantoor met het verzoek hier een oplossing voor te zoeken. Er zou een patch komen die het probleem oplost, alleen kon men mij niet vertellen op welke termijn deze beschikbaar komt. Mij werd geadviseerd de HTC website in de gaten te houden om te zien wanneer de patch er is, maar dit kan volgens het service center wel een behoorlijke tijd gaan duren.
Dus opsturen naar een service-center als EuroTwice zal ook niet veel helpen denk ik...?Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 11:27:
[...]
Ik heb vorige week contact gehad met HTC hierover. Mij werd verteld dat ze dit probleem al meer hadden gehoord. Ik heb toen ook aangegeven dat ik in een aantal forums heb gelezen dat veel mensen hier problemen mee hebben.
Mij werd verteld dat deze klacht is doorgegeven aan het hoofdkantoor met het verzoek hier een oplossing voor te zoeken. Er zou een patch komen die het probleem oplost, alleen kon men mij niet vertellen op welke termijn deze beschikbaar komt. Mij werd geadviseerd de HTC website in de gaten te houden om te zien wanneer de patch er is, maar dit kan volgens het service center wel een behoorlijke tijd gaan duren.
Visit my new Blog!
www.Snowball.be
bedankt voor de link, ik zal het vanavond even proberen. Ik zal hier wel even posten wat mijn ervaringen zijn...Anamorph schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 10:56:
[...]
Gebeurt bij mij ook. Ik heb een Parrot 3200.
Schijnt dat het een probleem is wat meerdere Parrot-Tytn2 gebruikers hebben, tenminste volgens deze thread:
http://forum.pocketinfo.n...arrot-3200-problemen.html
Jetware schijnt te helpen, maar heb het zelf nog niet geprobeerd.
Ik heb even snel gezocht, maar ik lijk wel de enige die er last van heeft...
De standby tijd, ik heb nu me telefoon bijna een week, hiervoor heb ik de MDA comact III gehad, die moest ik om de 2 a 3 dagen opladen (GPRS stond altijd aan voor active sync met exchange server)
De eerste dagen speelde ik nogal veel met de telefoon, waardoor ik wel begrijp dat de batterij snel leeg loopt, maar nu ik de telefoon weer normaal belast kwa gebruik, houd de telefoon het maar ongeveer 1 dag vol.
GPRS/UMTS en BT staat aan.
Hebben jullie er ook last van of heb ik te maken met een hele brakke batterij?
De standby tijd, ik heb nu me telefoon bijna een week, hiervoor heb ik de MDA comact III gehad, die moest ik om de 2 a 3 dagen opladen (GPRS stond altijd aan voor active sync met exchange server)
De eerste dagen speelde ik nogal veel met de telefoon, waardoor ik wel begrijp dat de batterij snel leeg loopt, maar nu ik de telefoon weer normaal belast kwa gebruik, houd de telefoon het maar ongeveer 1 dag vol.
BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114
UMTS en BT zijn stroomvreters, GPRS niet zo. Ik heb mijn TyTN2 zo ingesteld dat ik alleen GPRS gebruik, geen umts, en bt staat uit. Nu haal ik de 3 dagen ook, anders maar 1 dag inderdaad...Eastman schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:32:
hoe kan ik umts uitzetten? ik het toch slechts PIT..
GPRS en BT stonden ook aan op me vorige telefoon...
BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114
Ja dit zou ik ook wel wilen weten of hier nog speciale tweaks ofzo voor zijn? In Kaisertweak kon ik er niet echt wat over vinden.Eastman schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:32:
Is er ook een programma waar je de verlichting van het toetsenbord nog meer kan aansturen? Ik zou bijvoorbeeld wel willen dat hij van 17:00 tot 08:00 wel aan gaat volgens de normale instellingen, maar daartussen niet. Zo kan je toch weer wat stroom besparen lijkt me?
Ik heb ook nog naar GPS wandelroutes zitten kijken. Die kan je dan downloaden, maar kan je die gebruik icm dit apparaat? En zoja welk programma heb je daar dan voor nodig?
Misschien dat ik wat ongeduldig overkom maar heeft iemand hier iets over gelezen/gehoord en/of een oplossing?MAX3400 schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:55:
Misschien is deze vraag al eens beantwoord maar de GoT-search op "TYTN II ontgrendelen" geeft me geen uitsluitsel.
Ik heb het nu 3x meegemaakt dat dat ding vraagt om een wachtwoord om te ontgrendelen (ja, ik heb nog een Nederlandse ROM). Het vreemde is dat ik nooit een wachtwoord heb ingegeven; er is dus ook geen mogelijkheid om dat ding te ontgrendelen en, vervelender, sommige functies werken helemaal niet meer tussen het moment dat TYTN zich vergrendelt en dat ik het merk (zoals de wekker).
Iemand hier bekend mee / oplossing bekend?
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ga naar Phone Settings, en dan volgens mij bij BAND, de eerste dropdown van Automatic naar GSM zetten o.i.d.Eastman schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:57:
Read the fine manual zou ik zeggen..Eastman schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:57:
Ik heb UMTS en BT aanstaan. Alleen 's nachts gaat hij op flight mode. Dan heb ik voor zo'n 2-3 dagen accustroom schat ik.
_██_
(ಠ_ృ)
thanks..
nou even afwachten hoeveel het scheelt voor me.. Als ik de extra beetje snelheid nodig heb, dan zet ik umts wel weer aan.
Weet iemand trouwens hoe ik de functie van beeldscherm aan bij uitschuiven toetsenbord uit kan zetten?
nou even afwachten hoeveel het scheelt voor me.. Als ik de extra beetje snelheid nodig heb, dan zet ik umts wel weer aan.
Weet iemand trouwens hoe ik de functie van beeldscherm aan bij uitschuiven toetsenbord uit kan zetten?
Damn nog steeds niet opgelost, thanks iig voor je updates. Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen, er zijn idd veel met de zelfde klachten. Zou dit probleem opgelost zijn in de nieuwe HTC Cruise ?gill schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 09:38:
Volgens mij is BT zo ontworpen dat het idle erg weinig stroom gebruikt, of is dit per apparaat verschillend?DaSaN schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:53:
[...]
UMTS en BT zijn stroomvreters, GPRS niet zo. Ik heb mijn TyTN2 zo ingesteld dat ik alleen GPRS gebruik, geen umts, en bt staat uit. Nu haal ik de 3 dagen ook, anders maar 1 dag inderdaad...
KaiserTweak...Eastman schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:48:
In welke versie dan? Want dit is zo'n beetje de enige tweak die ik nog zou willen hebben op mijn TyTN, maar heb tot op heden nog geen oplossing ervoor gevonden.
Voor de goede orde: het gaat er hier om dat het toestel automatisch vanuit de standbystand naar de "aan"-stand gaat, zodra het toetsenbord wordt uitgeschoven...
EDIT: HULDE aan BoomSmurf! Hoe heeft hij deze tweak kunnen achterhalen?
[ Voor 7% gewijzigd door DaSaN op 13-11-2007 15:50 ]
Verwijderd
iemand ook problemen met http://teletekst.nos.nl
ik krijg wel het teletekst logo te zien, alleen niet het midden scherm met de mogelijke pagina's
middenscherm is gewoon wit.
is dit een probleem van opera ofzo?
ik krijg wel het teletekst logo te zien, alleen niet het midden scherm met de mogelijke pagina's
middenscherm is gewoon wit.
is dit een probleem van opera ofzo?
Ik zit hier enorm te twijfelen tussen een N95 (al dan niet 8Gb) en een Tytn II...
Ik gebruik hem om te bellen (ohw jaa?
), voor mijn afspraken, e-mail en navigeren. Ik had een N95 in mijn bezit (gekregen van de baas) maar die heb ik binnen een maand gesloopt
.
Nou vraag ik mij af of mensen in de 'minder goed' bereikbare delen van ons kikkerlandje (oosten v.h. land) problemen hebben met de bereikbaarheid. Ik woon nl in ZO Drenthe en de ontvangst van Debietel is niet overal even goed...
Met de N95 was dit echter geen probleem, een telefoon goed/uitstekend bereik. Maar de synchronisatie en navigatie.... ik zal maar ophouden. Bij het navigeren (met Route66) was hij nogal is een keer 'de weg kwijt'. Dan reed ik weer in het weiland volgens het apparaat... En het Synchroniseren met een exchange-server is ook niet echt (gemakkelijk) werkend te krijgen over internet.
Nou zit er op de Tytn II WM6 waarin ik al meerdere keren via een VPN verbinding op heb gezet (ander toestel wel met WM6 of WM5) om te synchroniseren...
Wie kan mijn twijfel wegnemen en mij wat vertellen over de bereikbaarheid met dit toestel en de synchro-opties? Ik las nl op verschillende fora/reviews dat mensen een zeer zwak bereik hebben (ik heb het hier niet over de 3G verbinding.... Die is hier wss niet hahaha)
Ik gebruik hem om te bellen (ohw jaa?
Nou vraag ik mij af of mensen in de 'minder goed' bereikbare delen van ons kikkerlandje (oosten v.h. land) problemen hebben met de bereikbaarheid. Ik woon nl in ZO Drenthe en de ontvangst van Debietel is niet overal even goed...
Met de N95 was dit echter geen probleem, een telefoon goed/uitstekend bereik. Maar de synchronisatie en navigatie.... ik zal maar ophouden. Bij het navigeren (met Route66) was hij nogal is een keer 'de weg kwijt'. Dan reed ik weer in het weiland volgens het apparaat... En het Synchroniseren met een exchange-server is ook niet echt (gemakkelijk) werkend te krijgen over internet.
Nou zit er op de Tytn II WM6 waarin ik al meerdere keren via een VPN verbinding op heb gezet (ander toestel wel met WM6 of WM5) om te synchroniseren...
Wie kan mijn twijfel wegnemen en mij wat vertellen over de bereikbaarheid met dit toestel en de synchro-opties? Ik las nl op verschillende fora/reviews dat mensen een zeer zwak bereik hebben (ik heb het hier niet over de 3G verbinding.... Die is hier wss niet hahaha)
-= Als je het niet probeert, weet je niet of je het kunt =-
Qua GPS is de HTC veel beter en sneller dan de Nokia 
(in veel reviews word ook een vergelijking gemaakt tussen deze 2 telefoons)
(in veel reviews word ook een vergelijking gemaakt tussen deze 2 telefoons)
[ Voor 41% gewijzigd door Sir_Killalot op 13-11-2007 16:16 ]
Je denkt toch zeker niet dat ik al die tweaks zelf uitvind? Veel dingen worden gepost in het KaiserTweak topic op XDA, en die worden aan de tweaks toegevoegd. Verder struin ik nogal wat topics daar af en dan kom je die dingen tegen. Hulde aan een hele hoop mensen dusDaSaN schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 15:23:
[...]
EDIT: HULDE aan BoomSmurf! Hoe heeft hij deze tweak kunnen achterhalen?
Same here, maar geen BT aan.Op 1 of andere manier blijft ie maar connecten met hsdpa ondanks het feit dat ik geen email hebt geconfigureerd die elke 5 minuten mail checkt ofzo. Die today plugin die checkt ook niet automatisch het weer. etc etc .....Maar hij gaat na het verbreken na een aantal minuten meteen weer connecten. ARRRGHHHEastman schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 12:32:
Als ik een uurtje of 24 standby haal is het een wonder. Ik gebruik hem tot nu toe alleen om te bellen...weinig fancy shit
Het probleem met de lege body's bij Gmail over IMAP is bekend bij Google.
Door het even te reporten via deze link doen ze er mischien sneller wat aan:
http://mail.google.com/su...l_issue_windowsmobilehtml
Voor diegene die UMTS/HSDPA uit willen schakelen om zo stroom te besparen:
In de download tref je een *.cab bestand aan. Zet deze op je device en installeer deze.
Nadat je op OK geklikt hebt om een reboot uit voeren en je device opnieuw is opgestart tref je in de Comm Manager een extra knop aan. Deze schakelt de UMTS/HSDPA uit en zorgt dat de device terugvalt in GPRS. De PPCphone is dus nog steeds verbonden met 't data netwerk, maar minder snel. Prima om je mail mee op te halen en het scheelt ook stroom.
Wil je gaan surfen op internet, ga je ff naar Comm Manager om te kiezen voor WLAN of 3G/HSDPA.
-download-
Succes!
In de download tref je een *.cab bestand aan. Zet deze op je device en installeer deze.
Nadat je op OK geklikt hebt om een reboot uit voeren en je device opnieuw is opgestart tref je in de Comm Manager een extra knop aan. Deze schakelt de UMTS/HSDPA uit en zorgt dat de device terugvalt in GPRS. De PPCphone is dus nog steeds verbonden met 't data netwerk, maar minder snel. Prima om je mail mee op te halen en het scheelt ook stroom.
Wil je gaan surfen op internet, ga je ff naar Comm Manager om te kiezen voor WLAN of 3G/HSDPA.
-download-
Succes!
Welke knop wordt dan vervangen door de 2g-3g knop? Of komt ie in het lege vakje rechtsonder?
Hulde aan jou omdat jij die specifieke tweak over dat sliden hebt GEVONDEN, niet omdat je hem hebt verzonnen!BoomSmurf schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 16:23:
[...]
Je denkt toch zeker niet dat ik al die tweaks zelf uitvind? Veel dingen worden gepost in het KaiserTweak topic op XDA, en die worden aan de tweaks toegevoegd. Verder struin ik nogal wat topics daar af en dan kom je die dingen tegen. Hulde aan een hele hoop mensen dus
Dan is mijn manier via phone settings 1) makkelijker, en 2) je hoeft geen extra software te installeren.Mini Poeper schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 16:44:
-download-
Succes!
Anyway, toch bedankt:)
Het lijkt erop dat MS Direct Push in de COMM Manager die Mini Poeper gepost heeft nu vervangen is door Beam...Niet echt wat ik wil.
Vandaag kwam ik iemand tegen die een Touch heeft. Wat mij opviel was dat die wel gewoon lekker scrolde in IE en e-mail etc. Mijn Tytn 2 scrollt echt alsof je een videokaart zonder drivers hebt (op een windows bak dan, om zo te zeggen).
Ligt dat soms aan de rom van T-mobile, of heeft iedereen hier last van.
Om het iets beter uit te leggen. Stel je scrollt door een mailtje, dan gaat dit niet lekker soepel, maar met een soort lag. In IE hetzelfde dus.
Om het iets beter uit te leggen. Stel je scrollt door een mailtje, dan gaat dit niet lekker soepel, maar met een soort lag. In IE hetzelfde dus.
Schijnt met slechte grafische drivers van HTC te maken te hebben.... op xda loopt er ook een draadje over en er is een online petitie...benchMarc schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:29:
Vandaag kwam ik iemand tegen die een Touch heeft. Wat mij opviel was dat die wel gewoon lekker scrolde in IE en e-mail etc. Mijn Tytn 2 scrollt echt alsof je een videokaart zonder drivers hebt (op een windows bak dan, om zo te zeggen).
Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.
Ik had het gelezen idd. Ging toch over die ATi drivers die gewoon totaal niet waren geïnstalleerd of zoiets, volgens iemand daar?Bebob_NL schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:33:
[...]
Schijnt met slechte grafische drivers van HTC te maken te hebben.... op xda loopt er ook een draadje over en er is een online petitie...
Verwijderd
Vandaag GCC gebeld; situatie voorgelegd.Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 22:16:
[...]
Morgen toch maar even bellen met GCC om alles uit te sluiten.
Er zijn inderdaad een aantal nummers uit de M serie die terug moeten; waaronder die van mij. Op mijn vraag of ik hem nog gewoon kon gebruiken werd eerst JA geantwoord, omdat de zekering eventuele schade aan de telefoon zou voorkomen. Ik heb aangegeven dat er op www andere verhalen rondgaan.
Meneer deed navraag en gaf toen het dwingende advies de houder niet meer te gebruiken en deze direct te retourneren; zegt genoeg dus......
Verwijderd
Is dat ook de reden dat ik http://teletekst.nos.nl niet goed kan zien (voor de helft, de tekst in het midden mist)benchMarc schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:34:
[...]
Ik had het gelezen idd. Ging toch over die ATi drivers die gewoon totaal niet waren geïnstalleerd of zoiets, volgens iemand daar?
Of is dat een beperking van IE mobile?
met een nokia n95 werkt dit namelijk wel. volgens mij maakt die gebruik van opera?
Verwijderd
Even de link een kllein beetje aanpassen. De bovengenoemde leidt naar de situatie dat het probleem al gereported is> Via deze kun je het nogmaals doen. Dus als je ergens nog een dood uurtje over hebt.....GraasGast schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 16:35:
Het probleem met de lege body's bij Gmail over IMAP is bekend bij Google.
http://mail.google.com/su...c.py?page=known_issues.cs
Dat ligt aan PIE, denk ik. Nog niet geprobeerd met Opera, maar van PIE weet ik dat ie vaak sites half gaar weergeeft.Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:56:
[...]
Is dat ook de reden dat ik http://teletekst.nos.nl niet goed kan zien (voor de helft, de tekst in het midden mist)
met een nokia n95 werkt dit namelijk wel. volgens mij maakt die gebruik van opera?
Hij komt in plaats van "Data connectie" of "Data connection".koksie schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 17:11:
Welke knop wordt dan vervangen door de 2g-3g knop? Of komt ie in het lege vakje rechtsonder?
Ik heb nu twee java games gedownload. Na het uitpakken, installeren en daarna comprimeren wat hij automatisch doet, krijg ik de vraag of ik het wil opstarten. Dat doet hij goed, maar bij allebei de games, tijdens het laden van de level, laadt hij niet verder dan ongeveer 3/4. Dit is dus bij beide games. Ook laad ik geen geluid erbij. Ligt het nou aan de java wat erop staat? De games zijn 240*320 dus daar zit het probleem niet.
Na een tijdje te hebben gelezen in deze topics heb ik ook een TyTN II gekocht...
Erg mooi toestel, heb alleen een klein probleempje.
Heb met Resco Explorer verbinding gemaakt met een network drive, en tijdens de Network Logon heb ik [x] Save Password aangevinkt. Ik heb alleen het wachtwoord fout ingevuld.
De vraag is: hoe krijg ik dat opgeslagen password eruit? Heb al verschillende dingen geprobeerd. In de registry gezocht, Bij Input de woorden gewist...maar hij blijft erin staan.
Erg mooi toestel, heb alleen een klein probleempje.
Heb met Resco Explorer verbinding gemaakt met een network drive, en tijdens de Network Logon heb ik [x] Save Password aangevinkt. Ik heb alleen het wachtwoord fout ingevuld.
De vraag is: hoe krijg ik dat opgeslagen password eruit? Heb al verschillende dingen geprobeerd. In de registry gezocht, Bij Input de woorden gewist...maar hij blijft erin staan.
Ligt het aan mij of werkt de download link niet op de site zelf? Ik heb ook al de link ge-copy/paste.Mini Poeper schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 16:44:
-download-
Succes!
EDIT: Ik heb 'm. Het was voor mij niet duidelijk dat ik op de Button "free" moest klikken.
[ Voor 4% gewijzigd door Fermion op 13-11-2007 22:52 ]
Misschien het snelst om resco even te verwijderen en opnieuw te installen? Lijkt me sneller dan zoeken naar een setting.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Zie mijn post op 9 november: -klik-benchMarc schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 20:37:
[...]
Dat ligt aan PIE, denk ik. Nog niet geprobeerd met Opera, maar van PIE weet ik dat ie vaak sites half gaar weergeeft.
Er kleven ook kleine nadeeltjes aan Opera, inmiddels geïnstalleerd op m'n TyTN II. De hardware button dat normaal verwijst naar PIE, verwijst nu naar Opera Mobile. Dus nog steeds tevreden!
Heeft iemand ook last van het feit dat de slide steeds losser word? en dus steeds lammer? ik baal hier best wel erg van eigenlijk..
Moet zeggen dat mij dit ook opviel van de week.
Heb het toestel aankomende vrijdag 2 weken in bezit.
Wat ik wel lastig vind is dat die in je broekzak nog wel eens een klein stukje openschuift.
Wat ik wel lastig vind is dat die in je broekzak nog wel eens een klein stukje openschuift.
ik heb het ergens wel gelezen alleen kan het niet meer vinden, hoe kan ik het on screen toetsenbord uitzetten als ik het qwerty toetsenbord heb opengeschoven? dan komt ie van mij er steeds weer in.. erg irri
Verwijderd
Hmm, ik dacht dat de foutjes van de oude Qtek9100 inmiddels er wel uit waren gehaald. Bij de 9100 werd de slider op een gegeven moment ook hartstikke slap, was niet leuk meer. Zelfde verhaal dus bij de Kaiser?Imperium schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 23:09:
Heeft iemand ook last van het feit dat de slide steeds losser word? en dus steeds lammer? ik baal hier best wel erg van eigenlijk..
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2007 00:02 ]
Klopt idd.. daardoor komt 'ie ook telkens uit stand-by / gaat het beeldschem weer aan.M.Koers schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 23:21:
Moet zeggen dat mij dit ook opviel van de week.
Niet bevorderlijk voor de accu, en helemaal gaar als ik weer 's vergeten ben 'm te locken.
.KeN. schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 23:59:
[...]
Klopt idd.. daardoor komt 'ie ook telkens uit stand-by / gaat het beeldschem weer aan.
Niet bevorderlijk voor de accu, en helemaal gaar als ik weer 's vergeten ben 'm te locken.
Dit zit dus ook in KaiserTweak, maar als je dat niet gebruikt (zoals ik) en dit liever zelf aanpast:henkstr schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 23:25:
ik heb het ergens wel gelezen alleen kan het niet meer vinden, hoe kan ik het on screen toetsenbord uitzetten als ik het qwerty toetsenbord heb opengeschoven? dan komt ie van mij er steeds weer in.. erg irri
Slide Wake (Stanby aan/uit bij uitschuiven toetsenbord).
HKLM\Hardware\DeviceMap\Keybd\SlideWakeup
Value "SlideWakeup" dient nog aangemaakt te worden.
Dword:0 -> Bij uitschuiven gaat device NIET aan.
Weet je wat, ik plak gewoon ff een aantal tweaks die ik gebruik in deze post. Zie maar wat je ermee doet:
Verander de dikte van scrollbars
Horizontale (onder) scrollbar:
HKLM\System\GWE\cyHScr = 11 (DWORD decimal)
Verticalw (rechter) scrollbar:
HKLM\System\GWE\cxVScr = 11 (DWORD decimal)
De default dikte is 13. Je kan de waarde veranderen in wat jezelf fijn/mooi vindt.
Verander de lengte van scrollbar pijlen:
Horizontale (onder) scrollbar pijlen:
HKLM\System\GWE\cyVScr = 13 (DWORD decimal)
Verticale (rechter) scrollbar pijlen:
HKLM\System\GWE\cxHScr = 13 (DWORD decimal)
De default lengte is 20. Je kan de waarde veranderen in wat jezelf fijn/mooi vindt.
Disable SMS Sent notification
HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Inbox\Settings
"SMSNoSentMsg"= dword:1
1 to disable
0 to Enable
Kan zijn dat map "Settings" en value "SMSNoSentMsg" nog aangemaakt dienen te worden.
Delivery Notifications altijd aangevinkt (WM 6)
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Settings]
"SMSDeliveryNotify"= dword:1
1 to enable
0 to disable
Kan zijn dat value "SMSDeliveryNotify" nog aangemaakt dient te worden.
Slide Wake (Stanby aan/uit bij uitschuiven toetsenbord).
HKLM\Hardware\DeviceMap\Keybd\SlideWakeup
Value "SlideWakeup" dient nog aangemaakt te worden.
Dword:0 -> Bij uitschuiven gaat device NIET aan.
Beeldscherm tijdens bellen uit/aan zetten.
HKLM\Drivers\BuiltIn\RIL\EnableFastDormantDisplay DuringCall
from "1" to "0" will leave the screen on and falling back to the backlight/power settings)
Ik heb een tijd geleden als TS 't stokje overgedragen aan een ander; heeft deze 't stokje nog wel in de hand?

Snap niet dat je 'm lockt. Bij mij gaat 'ie alleen aan als ik POWER knopje indruk en deze laat zich niet makkelijk indrukken/vinden..KeN. schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 23:59:
[...] en helemaal gaar als ik weer 's vergeten ben 'm te locken.
Verwijderd
Viel mij vanmiddag bij een rondje GSM winkels ook al op dat de Kaiser sommige pagina's niet goed weergeeft. Zoals een standaard PHPBB forum zoals http://forum.ndaclan.nl/ geeft hij niet goed weer, de Nokia N95 wel, en zelfs de Nokia 6300 bakt er nog iets van.Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:56:
[...]
Is dat ook de reden dat ik http://teletekst.nos.nl niet goed kan zien (voor de helft, de tekst in het midden mist)
Verwijderd
Oeh, dat klinkt al een stuk leuker dan 44 euro per maandVerwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:38:
[...]
Het is wel vreemd. Op de site lijkt het erop dat je hem alleen met een ondernemersbundel kunt krijgen. Ik was echter vorige week in een vodafone shop en daar kun je hem ook gewoonmet een basisabonnement krijgen.
Met basisabonnement van 22,50 voor 2 jaar , eigenlijk 18 euro na korting, en een internet abonnement van 9,50 moest ik maar 160 euro bijbetalen. Ik moest wel even zeuren om de extra korting van 105 euro indien je een internet abonnement neemt. Dat wisten niet alle verkopers.
Deze aanbieding is dus te vergelijken met die van gsmweb waarbij je een HTC Tytn II voor 154 euro krijgt wanneer je dezelfde abonnementen neemt. Een voordeel van de 1615 is in elk geval dat ik hem gewoon in een winkel met een toonbank kan kopen. Toch makkelijker dan een internetshop qua service en garantie.
Nou is mijn vraag op mijn beurt. Welke kan ik het beste nemen?
Voor de HTc Tytn II zijn waarschijnlijk eerder rom updates beschikbaar. Maar ik las ook op dit topic dat de HTC TYTn II moeite heeft met de vodafone provider.
Heeft iemand nog een suggestie?
Dan moest ik volgende week ook maar weer eens langs de lokale Vodafone shop gaan. Een 27,50 (22 euro per maand) abbo + data (9,50) voor 2 jaar lijkt me wel wat. 100 bijbetalen is nog goed te doen
In jouw geval zit je op 27,50 per maand voor abbo+ data, in 2 jaar tijd dus 660 euro + 160 bijbetalen = 820, daarvoor ga je hem niet los kopen voor 650
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2007 02:28 ]
Verwijderd
toch maar ff zoeken naar een opera versie.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 01:54:
[...]
Viel mij vanmiddag bij een rondje GSM winkels ook al op dat de Kaiser sommige pagina's niet goed weergeeft. Zoals een standaard PHPBB forum zoals http://forum.ndaclan.nl/ geeft hij niet goed weer, de Nokia N95 wel, en zelfs de Nokia 6300 bakt er nog iets van.
Opera Mobile is top, maar niet gratis. Opera Mini (is bedoelt voor normale telefoons) is wel gratis werkt in versie 4 erg goed maar moet wel via de MIDlet manager.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 07:48:
[...]
toch maar ff zoeken naar een opera versie.
Volgens mij zijn er inmiddels ook gratis alternatieven (oa van Mozilla) maar die nog beta.
Heeft iemand hier ook last van dat externe systemen de (bluetooth) naam van je Kaiser aanpassen als je ermee verbindt? Meestal wordt de naam iets van HTC##.
(heb vraag ook al een stukje terug gepost)
Inderdaad... Nog steeds hetzelfde probleemChutney schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 13:59:
[...]
Damn nog steeds niet opgelost, thanks iig voor je updates. Ben benieuwd hoe dit af gaat lopen, er zijn idd veel met de zelfde klachten. Zou dit probleem opgelost zijn in de nieuwe HTC Cruise ?
Derde toestel dus nu.
Net nog was ik aan het bellen, persoon aan de andere kant van de lijn zegt me dat ik net meters weg sta van het toestel en ik dus heel slecht verstaanbaar ben.
Nog mensen last hiervan? Dit begint nu echt wel teveel te worden!
Visit my new Blog!
www.Snowball.be
Ja, is een beetje vreemd: eerst werd de Kaiser gedetecteerd als de systeemnaam die ik het toestel gegeven heb, maar de volgende dag kwam er ineens m'n eigen naam te staan, die ik had ingevuld bij de eigenaar-info. Externe toestellen die de naam zouden veranderen heb ik geen last van. Kan ook niet volgens mij.Deddiekoel schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:30:
[...]
Heeft iemand hier ook last van dat externe systemen de (bluetooth) naam van je Kaiser aanpassen als je ermee verbindt? Meestal wordt de naam iets van HTC##.
_██_
(ಠ_ృ)
Er is volgens mij een tweak voor dat je je bluetooth naam kunt veranderen. Ik vraag me ook af waar ik de default opslag locatie kan veranderen van bluetooth.Atomsk schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:55:
[...]
Ja, is een beetje vreemd: eerst werd de Kaiser gedetecteerd als de systeemnaam die ik het toestel gegeven heb, maar de volgende dag kwam er ineens m'n eigen naam te staan, die ik had ingevuld bij de eigenaar-info. Externe toestellen die de naam zouden veranderen heb ik geen last van. Kan ook niet volgens mij.
Deze zit niet in KaiserTweak
iemand?
Verwijderd
Even over de active brodit houder,
- Hoe kan de accu van de Kaiser (3,7 Volt) nou een accu van 12-13 Volt voeden?
- Er kan ook alleen maar een stroom gaan lopen als de kaiser samen met iets wat ook achter het contact zit (koelbox, radio, dus niet de koplampen) en niet op contact staat
- Er kan ook alleen maar een stroom gaan lopen als de kaiser samen met iets wat ook achter het contact zit (koelbox, radio, dus niet de koplampen) en niet op contact staat
Een aantal vragen:
). Kan dit? Lees er namelijk niks over op de originele website en wil dus niet m'n Engelse T9 woordenboek verliezen 
. Met zwarte achtergrond is ie zichtbaar, maar bijv. niet met groen of rood (althans niet voor 't oog zichtbaar). Wil dus even kijken of een stresstest die pixel weer activeert 
Daarnaast vast nog niemand met een class 6 geheugenkaart
Weet iemand of deze naast de Engelse T9 blijft staan. Ik tik namelijk smsjes zowel in Nederlands als Engels (heb zelf de UK versie) en wil dus ook beide taal beschikbaar hebben (als het kanIk heb een engelse versie maar ik wil wel een nederlandse T9.
Waarom zou je dat willen je hebt toch een toetsenbord. Maar voor de gekken die nog steeds met de pen willen tikken is er een opgelost probleem. Hier kan je de nederlandse T9 downloaden.
De link naar http://www.widowpc.com/2005/08/fix_dead_pixels.php werkt niet meer. Weet iemand toevallig een andere tool. Heb nl. een half dooie pixelHelp, ik heb een dode pixel!
Er zijn mensen geweest met dooie/stuck pixels. Dit filmpje wil nog wel eens helpen. Kijk niet naat het scherm want dan word je gek. Of probeer dit eens. Heb je zelf wat geprobeerd en meestal wil dit nog wel eens helpen.
Anders heb je natuurlijk altijd nog garantie.
Daarnaast vast nog niemand met een class 6 geheugenkaart
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.
Eh, Instellingen -> Bluetooth -> tab FTP, bestandsdeling aanzetten en dan de gedeelde map voor BT aanpassen..Chutney schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:57:
[...]
Er is volgens mij een tweak voor dat je je bluetooth naam kunt veranderen. Ik vraag me ook af waar ik de default opslag locatie kan veranderen van bluetooth.
Deze zit niet in KaiserTweak. Normaal komen de nieuwe via bluetooth verzonden files in My Documents, dit moet natuurlijk op de MicroSD kaart worden.
iemand?
Iemand die weet hoe ik moet bellen met de TyTN2?
_██_
(ಠ_ృ)
werkt welBtM909 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:51:
Een aantal vragen:
[...]
De link naar http://www.widowpc.com/2005/08/fix_dead_pixels.php werkt niet meer. Weet iemand toevallig een andere tool. Heb nl. een half dooie pixel. Met zwarte achtergrond is ie zichtbaar, maar bijv. niet met groen of rood (althans niet voor 't oog zichtbaar). Wil dus even kijken of een stresstest die pixel weer activeert
-Pixeltester-
nieuw topique komt eraan
[ Voor 15% gewijzigd door aerofreak op 14-11-2007 12:43 ]
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Klik eens op de link
Not Found
The requested URL /members/fix_dead_pixels.zip was not found on this server.
Additionally, a 404 Not Found error was encountered while trying to use an ErrorDocument to handle the request.
Waarom direct net na 1000 posts? Dacht dat die limiet juist was afgeschaft?nieuw topique komt eraan
Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~
Mijn gevonden programmaatje om alle audio naar een headset te sturen werkt helaas niet (tenminste niet met mijn Parrot CK3100). Maar toch is zondag per ongeluk gebeurd. Is er iemand hier bij wie dit wel gelukt is?Deddiekoel schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:54:
[...]
Na even gezocht te hebben is dit het enige dat ik heb gevonden. Alleen is die code nog vrij ongetest en oud. Zijn er nog (officielere) alternatieven om dit te bewerkstelligen?
EDIT: Ik heb dit programmaatje gevonden. Hiermee zou je alles naar je headset/carkit moeten kunnen sturen.
Maar toch vraag ik me af of dit wel nodig is, want gisteren werkte het voor TomTom ook zonder...
Ik heb het BT progje ook geinstalleerd, het lukt me wel om dan al het geluid te streamen via de boxen van mijn autoradio (ik heb een Parrot 3400), alleen omdat de 'lijn' continue open staat hoor ik geen radio of cd meer. Het is me niet gelukt om TomTom via de Parrot over de boxen te laten lopen, terwijl dit volgens de handleiding van Parrot wel moet kunnen. Iemand die dat wel voor elkaar heeft gekregen?
Kan je trouwens meerdere java programmatjes naast elkaar draaien?
En heeft iemand de bluetooth snelheid al is getest?
En heeft iemand de bluetooth snelheid al is getest?
Ondersteund de Parrot 3400 het A2DP profiel?Leon1969 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:13:
Ik heb het BT progje ook geinstalleerd, het lukt me wel om dan al het geluid te streamen via de boxen van mijn autoradio (ik heb een Parrot 3400), alleen omdat de 'lijn' continue open staat hoor ik geen radio of cd meer. Het is me niet gelukt om TomTom via de Parrot over de boxen te laten lopen, terwijl dit volgens de handleiding van Parrot wel moet kunnen. Iemand die dat wel voor elkaar heeft gekregen?
Welke stappen heb jij genomen om je normale audio over je speakers te krijgen?
Verwijderd
Ik wil een SanDisk microSD 6 GB SDHC Class 4 (snelheid 4 mB/s)
de tytn ii wil ik vooral gaan gebruiken met TOm Tom versie6
zal de snelheid van de micros SD snel genoeg zijn?
of kan ik beter voor de Sandisk microSD Premier 2 GB (9 MB/s) gaan ?
iemand ervaring of de class 4 snel genoeg is?
Heb meerdere mensen zonder problemen TomTom6 zien draaien met die class 4 kaart
Ikzelf heb een SanDisk microSD 6 GB SDHC Class 4 kaartje en deze werkt perfect! Ik gebruik tomtom in combinatie met de west europa kaarten.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 15:11:
Verwijderd
Je zou toch verwachten van zo'n duur toestel dat 'ie just out of the box gewoon goed werkt. Zelfs een Nokiatje van 200 euro kan het beter op die paginaDeddiekoel schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:30:
[...]
Opera Mobile is top, maar niet gratis. Opera Mini (is bedoelt voor normale telefoons) is wel gratis werkt in versie 4 erg goed maar moet wel via de MIDlet manager.
Volgens mij zijn er inmiddels ook gratis alternatieven (oa van Mozilla) maar die nog beta.

@BtM909 is je pixeltje weer beter?
~Leonardo Da Vinci~
Pda wordt geladen door een omvormer die 12v naar 5v omzet. Indien er nu "aangezogen"wordt dan gaat deze weer 5volt naar 12 volt omzetten als er geen beveiliging tussen zit. Bij een contactschakeling heb je hier geen last van, zoals je al van sommige gebruikers had kunnen lezen.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 10:38:
Even over de active brodit houder,
Tjonge jonge. Nog nooit van google gehoord? www.parrot.biz ck3400ls heeft geen a2dp. Audio via bluetooth, zoek in dit forum of ook bij google en je vind dit: http://www.freewarepocket...bluetooth-audio-v1-0.htmlDeddiekoel schreef op woensdag 14 november 2007 @ 14:48:
[...]
Ondersteund de Parrot 3400 het A2DP profiel?
Welke stappen heb jij genomen om je normale audio over je speakers te krijgen?
Succes ermee.
[ Voor 26% gewijzigd door marco899 op 14-11-2007 16:14 ]
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Dubbelpost
[ Voor 97% gewijzigd door marco899 op 14-11-2007 16:14 ]
Heb hem 1 uur laten draaien, maar ik begrijp dat het vaak langer moet. Aparte is dat hij alleen half zichtbaar is met een zwarte achtergrond. De rest van de kleuren is hij niet eens zichtbaar. Hoop dus dat het beter wordtaerofreak schreef op woensdag 14 november 2007 @ 15:35:
@BtM909 is je pixeltje weer beter?
Tijdens mijn zoektocht naar een fix ben ik iig wel op dit terecht gekomen:benchMarc schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:29:
http://forum.xda-develope...hp?p=1593807&postcount=33
Even die cab file downloaden en je wordt gedwongen daarna je device opnieuw op te starten. Het fixt het laggy scrollen in IE. Het is in ieder geval wat. Let wel: het fixt eigenlijk alleen de oorzaak van het laggy scrollen van de tekst, gedeeltes plaatjes scrollen nog steeds laggy, maar dat ligt dus aan die klote mislukte ati drivers die erop staan.
Waardeloze actie van HTC om met zulke bras zo'n toestel de deur uit te doen. Ik mag hopen dat ze het snel goedmaken.
Draai hier tomtom6 op het standaard meegeleverde 1gb kaartje en zonder problemen dus iedere snellere kaart zal snel genoeg zijn denk ik.Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 15:11:
Verwijderd
Wie weet welke files ik moet kopieren om mijn verworven topprestaties van bejeweled te bewaren en op een nieuwe nog te flashen rom kan blijven spelen?
any gamefreak?
any gamefreak?
ik heb sinds een paar weken ook een MDA vario III,
maar vandaag hield het scherm er ineens mee op
was aan het typen en ineens vaagede alle pixels weg...
nu heb ik alleen nog maar een witte achtergrond
reset/hardreset werken niet... hij doet het al niet in het opstart scherm :(
denk dat het kabeltje kapot is kan pas vrijdag naar de tmobile shop...
btw
het is echt alleen het scherm. kon nog gewoon bellen enzo
maar vandaag hield het scherm er ineens mee op
was aan het typen en ineens vaagede alle pixels weg...
nu heb ik alleen nog maar een witte achtergrond
reset/hardreset werken niet... hij doet het al niet in het opstart scherm :(
denk dat het kabeltje kapot is kan pas vrijdag naar de tmobile shop...
btw
het is echt alleen het scherm. kon nog gewoon bellen enzo
[ Voor 8% gewijzigd door itarix op 14-11-2007 18:59 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Hou de discussie even een beetje over het toestel zelf en niet over waar ik hem een paar euro goedkoper kan krijgen dan mijn buurman...
Hou de discussie even een beetje over het toestel zelf en niet over waar ik hem een paar euro goedkoper kan krijgen dan mijn buurman...