HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste
Acties:
  • 51.085 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Texelcabrio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-07 19:29
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 09:59:
Kan iemand mij helpen.
Heb sinds kort de Tytn II in bezit. Internet werkt prima. echter als ik mijn mail wil ophalen blijft hij maar zeuren dat user/pass verkeerd is.

ik heb kpn als provider en probeer pop3 mail van versatel op te halen.
inkomende mailserver pop.versatel.nl

ik weet 100% zeker dat ik de juiste user/pass gebruik

waar kan dit aan liggen? blokkeert versatel de email omdat ik via kpn netwerk probeer in te loggen?
Ik heb hetzelfde probleem. Krijg dezelfde foutmelding. Ook ik weet zeker dat alles goed staat.......

Heb net mijn PDair Aluminum Metal Case for TyTn 2 binnengekregen. Prima ding, besteld via 'http://www.pdair.com/catalog/product_info.php?cPath=10100000_900000_11000164&products_id=6554' en binnen een week in huis voor 20 euro inclusief verzendkosten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 19:32
Kan iemand mij wat vertellen over de qualiteit bij het spelen van mp3? ik zit namelijk te twijfelen tussen de tietn2 en n95 8gb. De slechte beschikbaarheid van de n95 8gb doet mij een beetje naar de tytn neigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 20:05
De kwaliteit van de interne speaker zuigt iig big time. Totaal geen bass. De headset kan ik niks nuttigs over zeggen want die zit nog in de verpakking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
de headset klinkt zoiezo machtig mooi vind ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Bert2000 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:58:
Kan iemand mij wat vertellen over de qualiteit bij het spelen van mp3? ik zit namelijk te twijfelen tussen de tytn2 en n95 8gb. De slechte beschikbaarheid van de n95 8gb doet mij een beetje naar de tytn neigen.
Ik heb zo'n min-usb -> naar minijack kabeltje gekocht (met ingebouwde microfoon), om m'n in-ear headphones op aan te sluiten. De bijgeleverde headset zou ik niet gebruiken: die zijn toch altijd prut wat betreft geluidskwaliteit. De weergave via m'n eigen headphones is echter wel redelijk: er is een klein beetje ruis, maar het klinkt niet blikkerig ofzo.

Voor een audiofiel is het waarschijnlijk niet goed genoeg, maar IMO voldoet het wel. Dat er geen bas uit de externe speaker komt is niet zo vreemd. Hoeft voor mij ook niet, want er zitten al genoeg @#$%& in de tram met Mekkagejammer op hun speakers. :(

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Laatst online: 17-09 19:32
Atomsk schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:22:
[...]

Ik heb zo'n min-usb -> naar minijack kabeltje gekocht (met ingebouwde microfoon), om m'n in-ear headphones op aan te sluiten. De bijgeleverde headset zou ik niet gebruiken: die zijn toch altijd prut wat betreft geluidskwaliteit. De weergave via m'n eigen headphones is echter wel redelijk: er is een klein beetje ruis, maar het klinkt niet blikkerig ofzo.

Voor een audiofiel is het waarschijnlijk niet goed genoeg, maar IMO voldoet het wel. Dat er geen bas uit de externe speaker komt is niet zo vreemd. Hoeft voor mij ook niet, want er zitten al genoeg @#$%& in de tram met Mekkagejammer op hun speakers. :(
haha, mekkagejammer :D:D:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 19-09 09:25
Atomsk schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:22:
[...]

Tja een (dure?) appart gekochte headset zal beter klinken maar vraag me wel af of jij die meegeleverde uitgeprobeerd hebt? De meegeleverde headset is niet eens zo beroerd komt best goed geluid uit. Je kunt natuurlijk altijd flamen van 'ja maar ik heb merk x type x en die is beter' maar dan zakt het hier wel erg af naar een het grote headset voor je mobiel/pda topic

Antwoord op de vraag: een losse MP3 speler zal misschien beter klinken maar voor de meesten zal de tytn2 voldoen.

[ Voor 5% gewijzigd door Gadgeteer op 10-11-2007 14:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Er loopt een actie op samenkopen.net voor een MicroSDHC kaartje van 8Gb (class 4) voor 80 euro (2,50 verzendkosten). Lijkt mij een goede prijs voor die capaciteit!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 14:38:
Er loopt een actie op samenkopen.net voor een MicroSDHC kaartje van 8Gb (class 4) voor 80 euro (2,50 verzendkosten). Lijkt mij een goede prijs voor die capaciteit!
Zeker gezien op de frontpage een prijs van tussen de $110-150 werd genoemd wat voldoet aan 120-50 hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mini Poeper schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 11:39:
[...]

Ik kan 'm naar je mailen...

Ik heb een nadeel ontdekt aan Opera: je kunt geen woorden oid selecteren om te kopiëren.
Dat kan dus wel als je optie 'Grab and scroll' uitvinkt. Maar dan kun je niet meer Touchflo gebruiken. Terwijl PIE dat beide tegelijkertijd kan.

Ik heb ook nog even test gedaan:

Inleiding
Bij mij staat er standby een 3G en soms als verbinding minder is een G bovenin beeld.
Als ik op internet ga komt er nog een kleinere 3G erbij (3G3G), maar meestal verandert de standby 3G in een H en komt er een tweede kleine H bij (HH); HSDPA dus. Heeft 'ie de pagina binnengehaald, dan wordt 't weer 3G3G. Klik ik op een koppeling, verschijnt die HH weer; etc etc etc.
Ik moet hierbij vermelden dat ik een Telfort abonnement heb en dat KPN/Telfort hun UMTS/HSDPA apparatuur niet helemaal op orde hebben. Dit is al eens in het Telfort Data-abonnement besproken.

Test
Vervolgens heb m'n vaste telefoon gepakt. Toen er 3G3G in beeld stond ging 'ie over, maar toen ik op een koppeling drukte en er een HH in beeld stond kreeg ik door de telefoon de melding: 'Deze mobiele telefoon is op dit moment niet bereikbaar.'
Ik heb exact hetzelfde, maar dan met Vodafone. Ik kan vanwege dit "switchen" bijvoorbeeld ook niet streamen omdat ik geen constante verbinding heb met HDSPA. Zelfs als ik HSDPA uit zet en ik een radiostream probeer te ontvangen via UMTS, krijg ik een foutmelding. Via Wifi heb ik dit probleem niet.

Duidelijk dus een technisch mankement aan de providerkant. Kwestie van tijd voordat het wordt opgelost denk ik! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Laatst online: 18-09 13:31
Imperium schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 13:15:
de headset klinkt zoiezo machtig mooi vind ik :)
Ben ik het volledig mee eens. Ik gebruik mijn tytn op het werk en op de fiets als mp3 speler met de bijgeleverde headset. Deze levert mooi geluid.

De interne speaker is, net als bij de meeste toestellen, voornamelijk bedoeld voor spraak hoge en lage tonen komen er niet uit, alleen het middengebied. Muziek klinkt hierdoor redelijk schel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

doctormetal schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 15:52:
[...]

Ben ik het volledig mee eens. Ik gebruik mijn tytn op het werk en op de fiets als mp3 speler met de bijgeleverde headset. Deze levert mooi geluid.
Waar stop je je HTC dan precies in? Ik denk dat het in het meegeleverde hoesje onmogelijk is dat de kabel voor de headphones er op een nette manier uitkomt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-09 12:49
[...]

Ik hoop dat jullie een grapje maken. Ik ben mijn Iriver H340 met sennheiser PMX 100 koptelefoon gewend en ik heb die oordopjes van HTC niet langer dan 20sec in durven te houden. Wat een kakgeluid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Iemand die trouwens een tweak weet voor de sluitertijd van de camera?
Buiten kun je prima foto's maken en loopt het beeld van de camera ook gewoon vlot. Focus gaat ook supersnel allemaal. Maar zodra je binnen foto's maakt (met verlichting aan) beweegt het beeld over het scherm alsof het door stroop moet. Ook de focus gaat super langzaam. Ik weet wel waarom dat is. Dat is omdat de camera altijd een goed verlicht beeld met de juiste kleuren wil laten weergeven. Hierdoor krijg je dus een sluitertijd van ergens rond de 1/10 of 1/20, wat dus bijna onmogelijk is voor het maken van scherpe foto's uit de losse hand. Is er geen truukje om dit gewoon op te voeren naar 1/50 of 1/60? Natuurlijk worden de foto's dan minder licht, maar liever wat donkere foto's dan zwaar wazige foto's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 14:51:
[...]

Zeker gezien op de frontpage een prijs van tussen de $110-150 werd genoemd wat voldoet aan 120-50 hier
Via frontpage idd bij die actie terecht gekomen. Als ik op memoryshop.nl kijk zie ik dat hun prijs voor een 6 Gb versie 59 euro is. Dat komt imo aardig overeen met 80 euro voor 8 Gb. Daarnaast kan ik ze nergens anders vinden dus vind ik het wel een goeie deal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 17:11:
[...]

Via frontpage idd bij die actie terecht gekomen. Als ik op memoryshop.nl kijk zie ik dat hun prijs voor een 6 Gb versie 59 euro is. Dat komt imo aardig overeen met 80 euro voor 8 Gb. Daarnaast kan ik ze nergens anders vinden dus vind ik het wel een goeie deal.
is 8gb het maximale wat the tyth II aankan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 18-09 16:13
sinds gister ook in het bezit van de tytn2..

ik heb lopen spelen met spb pocket plus en ben toch terug gegaan naar de originele windows mobile theme. alleen nu kan ik de task manager rechtsboven niet meer vinden? heb bij system > task manager al aangegeven dat hij een shortcut moet maken via de home, alleen staat hij rechtsboven naast de overige icoontjes niet meer erbij.

kan iemand mij helpen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Laatst online: 18-09 13:31
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 16:13:
[...]

Waar stop je je HTC dan precies in? Ik denk dat het in het meegeleverde hoesje onmogelijk is dat de kabel voor de headphones er op een nette manier uitkomt?
gebruik gewoon de meegeleverde hoes en dat gaat best. Het snoertje komt er dan bovenaan de achterkant uit. Ik leidt het snoer dan tussen de klittebandstrip naar voren waarna ik het snoer gewoon onderf mijn shirt aan mijn kraag vastmaak.

Het stekkertje steekt dan wel uit aan de achterkant, maar dat geeft totaal geen problemen.
Met de stekker naar voren zal deze wel afgeklemt worden, wat kan leiden tot draadbreuk in de stekker afbreken van de connector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 19:51
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 09:59:
Kan iemand mij helpen.
Heb sinds kort de Tytn II in bezit. Internet werkt prima. echter als ik mijn mail wil ophalen blijft hij maar zeuren dat user/pass verkeerd is.

ik heb kpn als provider en probeer pop3 mail van versatel op te halen.
inkomende mailserver pop.versatel.nl

ik weet 100% zeker dat ik de juiste user/pass gebruik

waar kan dit aan liggen? blokkeert versatel de email omdat ik via kpn netwerk probeer in te loggen?
Is het niet pop3.versatel.nl ? Ik zit ook bij die club en gebruik dit adresje om m'n mail op te halen :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nav het feit dat na upgraden van software voor TomTom 910 ( versie 6.5 => 7.) handsfree bellen niet mogelijk is heb ik bij TT geklaagd, ontving antwoord hieronder ( de "tip" heb ik nog niet uitgeprobeerd):

Hartelijk dank voor uw bericht aan TomTom Customer Support.

Wij kunnen bij de telefoon die heeft aangegeven in uw e-mail helaas niet garanderen dat deze probleemloos werkt op uw TomTom navigatiesysteem. Deze telefoon staat momenteel niet op onze lijst van ondersteunde apparaten.

Sommige functies van apparaten uit de TomTom GO serie, de TomTom ONE en de TomTom RIDER zijn afhankelijk van de mogelijkheden van de mobiele telefoon waarmee ze verbonden worden.

Wij streven er naar ondersteuning te bieden voor zoveel mogelijk apparaten. Binnen de telefoonmarkt wordt er echter gebruik gemaakt van verschillende Bluetooth™-verbindingsprotocollen. Naast deze verschillende manieren waarop Bluetooth™-verbindingen tot stand worden gebracht kan de werking ook per softwareversie per fabrikant verschillen.

Vanwege de bovenstaande redenen is het voor ons niet mogelijk om bij elke mobiele telefoon ondersteuning te kunnen bieden bij alle verschillende typen telefoons met alle verschillende functies.

Onze testafdeling is constant bezig met het uitvoeren van testen op apparaten die op de markt verschijnen. Wanneer mogelijk maken wij aanpassingen aan de software om zo de ondersteuning voor apparaten te kunnen uitbreiden.

Wij zullen in de toekomst de ondersteuning van de verschillende apparaten blijven uitbreiden. Wij streven er naar onze navigatiesystemen geschikt te maken voor zoveel mogelijk types telefoons. Wanneer een telefoon geschikt is voor gebruik op de verschillende navigatiesystemen vermelden wij dit op de compatibiliteitslijst.

Door te klikken op de onderstaande link kunt u de huidige compatibiliteitslijst bekijken.

• Link: http://www.tomtom.com/phones (TomTom GO/ONE/RIDER - Compatibiliteit telefoons)

Indien er nieuwe telefoons worden ondersteund zal de compatibiliteitslijst worden aangepast.

Omdat het aanbod van mobiele telefoons zeer frequent veranderd, is het goed mogelijk dat een telefoon die momenteel niet ondersteund wordt, in een later stadium wel ondersteund zal worden.

Wanneer een telefoon niet ondersteund wordt, betekent dit niet per definitie dat deze niet goed zal werken met uw TomTom navigatiesysteem. Omdat wij geen probleemloze werking kunnen garanderen kunnen wij naast de onderstaande tips hier geen verdere ondersteuning voor bieden.

Tip 1: Het is in sommige gevallen wel mogelijk een verbinding in te stellen met de telefoon. Wij kunnen dan nog geen garantie geven dat het probleemloos zal werken. Bij het instellen van de telefoonverbinding krijgt u bij een van de laatste schermen de mogelijkheid het type telefoon te selecteren. Kies in dit geval een telefoon van hetzelfde merk. Op deze manier is het soms mogelijk gebruik te maken van de telefoonmogelijkheden.

Tip 2: Wijzig de Bluetoothvoorkeuren.
Opmerking: Niet van toepassing voor apparaten uit de TomTom ONE-serie en de GO 300.
• a. Kies in het hoofdmenu de opties [Wijzig voorkeuren->Bluetooth voorkeuren->Geavanceerd].
• b. Controleer of er een vinkje staat bij de functies die u wilt gebruiken en kies op [OK].
• c. Indien u in het scherm komt met de titel [Inkomende gesprekken: ] kies u de onderstaande optie:
• Te kiezen optie: “…kunnen NIET worden aangenomen tijdens toegang tot draadloze gegevens”

Wij hopen dat wij hiermee uw vraag hebben beantwoord.
Indien u vragen of suggesties heeft horen wij dat graag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
[...]
De interne speaker is, net als bij de meeste toestellen, voornamelijk bedoeld voor spraak hoge en lage tonen komen er niet uit, alleen het middengebied. Muziek klinkt hierdoor redelijk schel.
Hoge tonen komen er wel uit hoor. Lage tonen zijn echter onmogelijk bij speakertjes van dergelijke kleine afmetingen. Bij een hifiset is het ook niet toevallig dat de bass speakers veel groter zijn dan de tweeters.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ds08 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 18:36:
sinds gister ook in het bezit van de tytn2..

ik heb lopen spelen met spb pocket plus en ben toch terug gegaan naar de originele windows mobile theme. alleen nu kan ik de task manager rechtsboven niet meer vinden? heb bij system > task manager al aangegeven dat hij een shortcut moet maken via de home, alleen staat hij rechtsboven naast de overige icoontjes niet meer erbij.

kan iemand mij helpen?
Dit heb ik idd ook gehad met de nieuwe SPB pocketplus....
Ben ook terug gegaan en kwam er idd ook achter dat ie de taskmanager niet meer wilde weergeven.
Het bleef leeg in de hoek zeg maar. En het aangeven in de opties dat hij taskmanager moest gebruiken hielp ook niet, hij reageerde er gewoon niet op.
Ik weet niet of dit via het Register is aan te passen? Maar het lijkt er op dat dit een bug is tussen SPB en de Taskmanager van HTC. Je kon het al zien aan de close button die SPB gebruikte als het waren over het Taskmanager simbool van HTC heen.

Helaas heb ik dit alleen weten op te lossen door een Hard Reset... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d10n
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07-2018
MrFrankie schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 21:10:
[...]

Ik heb exact hetzelfde. Ik merkte dat de led op de actieve Brodit niet meer aanging. Bleek inderdaad dat de zekering (in de plug van de cigarette aansteker) kapot was. Vervolgens bleek de TYTN II niet meer op te laden (ook niet via netsnoer of usb) en niet meer kon communiceren via USB :'( . Nu ter reparatie opgestuurd.

Zit er mogelijk een fout in de Actieve Brodit houders ???
Ik heb die Brodit houder nog maar net. En de TYTN II daar nog maar drie keer in geplaatst (waarvan 1 x dus al fataal was)
Hier nog een slachtoffer van precies hetzelfde probleem. Vandaag Tytn II voor het eerst in de actieve Brodit houder gedaan. Zekering knalt. Telefoon is nu niet meer op te laden en reageert niet meer op de USB qua ActiveSync... :(

Het is dus blijkbaar een productiefout in ofwel de Brodit houder of de Tytn-batterij. Of beide.
Had ik dit topic nou maar eerder gelezen 8)7

Overigens vind ik dit een zeer kwalijke zaak. Wordt dit niet eerst uitvoerig getest voordat het voor een toch al niet al te geringe prijs verkocht wordt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFrankie
  • Laatst online: 10-05-2022
d10n schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 22:10:
[...]
Hier nog een slachtoffer van precies hetzelfde probleem. Vandaag Tytn II voor het eerst in de actieve Brodit houder gedaan. Zekering knalt. Telefoon is nu niet meer op te laden en reageert niet meer op de USB qua ActiveSync... :(

Het is dus blijkbaar een productiefout in ofwel de Brodit houder of de Tytn-batterij. Of beide.

Overigens vind ik dit een zeer kwalijke zaak. Wordt dit niet eerst uitvoerig getest voordat het voor een toch al niet al te geringe prijs verkocht wordt?
Ik gebruikte eerst wel een losse adapter om in de auto op te laden. Die werkte prima. Het lijkt wel of ze bij Brodit de + en - aansluiting omgedraaid hebben. Ik heb de kabel nog niet nagemeten, maar je interface van je TYTN II zal daar waarschijnlijk niet tegen kunnen. Zowel de TYTN als de Brodit heb ik aangemeld ter reparatie. Ik heb Brodit gevraagd of dit probleem bij hun bekend is omdat meerdere mensen hier last van hebben / krijgen.

Inderdaad een zeer kwalijke zaak. Door een fout ben ik mijn toestel voorlopig kwijt. En hoe weet ik zeker dat dit niet vaker gebeurd ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gadgeteer schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 12:18:
[...]

Mail ophalen via pop3 kan gewoon bij versatel. verzenden gaat niet via de smtp van versatel, daarvoor moet je via een versatel/zonnet/tele2 netwerk verbinden.
Ik heb ook versatel en heb als inkomende mailserver pop3.versatel.nl en als uitgaande mailserver smtp.versatel.nl staan. Ik kan zowel mail ontvangen als verzenden met mijn Versatel mail. Dus zou gewoon moeten werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Harm-Jan schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:39:
[...]

o daar, als je op "ik bestel" klikt staat de TyTN II er niet bij, zal dus wel niet kunnen dan.
en je kunt de TyTN ook niet met een 35 music abonement bestellen.
In de winkel kan het wel, dat heb ik ook gedaan (HTC Tytn II besteld met Orange Music €35 abbo). Echter met de instellingen zoals op de Nokia N95 en met Realplayer wil het nog niet lukken.
Iemand suggesties? Het moet toch niet veel anders zijn met dezelfde software op Windows Mobile zou je denken... :?

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2007 00:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
MrFrankie schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 22:24:
[...]

Ik gebruikte eerst wel een losse adapter om in de auto op te laden. Die werkte prima. Het lijkt wel of ze bij Brodit de + en - aansluiting omgedraaid hebben. Ik heb de kabel nog niet nagemeten, maar je interface van je TYTN II zal daar waarschijnlijk niet tegen kunnen. Zowel de TYTN als de Brodit heb ik aangemeld ter reparatie. Ik heb Brodit gevraagd of dit probleem bij hun bekend is omdat meerdere mensen hier last van hebben / krijgen.

Inderdaad een zeer kwalijke zaak. Door een fout ben ik mijn toestel voorlopig kwijt. En hoe weet ik zeker dat dit niet vaker gebeurd ???
oei.. ik heb pas een Brodit Active houder gekocht. en al 2x gebruikt. moet ik hem nou niet meer gebruiken voor de zekerheid? wat kan ik doen om te kijken of mijn brodit ook verrot is? want ik wil mn telefoon niet mollen eigenlijk..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Laatst online: 20-09 11:50
Niet helemaal ontopic, maar ik had dit nog nergens gelezen en leek mij wel leuk omdit te mededelen.

Met Live Maps van Microsoft kan je offline kaarten bekijken, wat je niet kunt met Google maps.
Op je mobile ga naar, volg instrsucties en download.

http://wls.live.com

Je kan in het programma je chache tot 128MB instellen (wat mij wel veel lijkt).
De internet verbinding kan je nu uitzetten als je op vakantie gaat, wel.... het is niet mogelijk om van bepaalde gebieden de mappen te downloaden, maar je kan wel het gebied bekijken en dat onhoudt hij :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:18

Crusader

Arc Nature

Effe over die Brodit actieve houder voor in de auto: heb contact gehad met gpsplaza twee weken geleden, er zit een productiefout in de lader. Is een bekend probleem en ik kon mijn lader opsturen voor een nieuwe. Weet niet of ik al een andere terug heb gekregen want zit momenteel in de USA.
Er zit af-fabriek een 1A zekering in. Een 1,6A brandde bij mij ook door, een 2A niet, maar die zorgde voor een enorme brandlucht in de auto en een oververhitte lader. Zekering doorgebrand? Nieuwe halen bij je leverancier!

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Crusader schreef op zondag 11 november 2007 @ 03:40:
Effe over die Brodit actieve houder voor in de auto: heb contact gehad met gpsplaza twee weken geleden, er zit een productiefout in de lader. Is een bekend probleem en ik kon mijn lader opsturen voor een nieuwe. Weet niet of ik al een andere terug heb gekregen want zit momenteel in de USA.
Er zit af-fabriek een 1A zekering in. Een 1,6A brandde bij mij ook door, een 2A niet, maar die zorgde voor een enorme brandlucht in de auto en een oververhitte lader. Zekering doorgebrand? Nieuwe halen bij je leverancier!
Ik heb deze universele lader gekocht, http://www.pdaplus.nl/cat...-volt-mini-usb-p-601.html

Deze doet ook 2A volgens de specs op de verpakking en heeft een glaszekering onboard. Incl 2 jaar garantie en maar voor 10 euro. Bevalt tot nu toe goed, heb er al een kilometer of 2000 mee gereden icm. gps en ik moet zeggen de TyTN laad SNEL op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFrankie
Crusader schreef op zondag 11 november 2007 @ 03:40:
Is bij jou de TYTN zelf niet beschadigd ?

Ik ben geen techneut maar als een zekering te laag is (1 Ampere in plaats van 2 Ampere) dan zal de zekering sneller doorslaan. Maar het doorslaan van de zekering zelf, kan toch niet je TYTN II beschadigen ???

Een zekering slaat volgens mij door als er teveel stroom loopt door bijvoorbeeld kort-sluiting. In de Brodit houder zat volgens mij een 1 Ampere fast zekering. Zodra er dus ook maar iets teveel stroom loopt zal deze je TYTN moeten beschermen door de zekering te laten smelten.

Hoe 'lager' de zekering, hoe veiliger je TYTN dan toch zal moeten zijn ?

@ Imperium
Moeilijk te zeggen of de Brodit houder die je gekocht heb betrouwbaar is. Als je hem al vaker gebruik hebt en de accu netjes bijladen lijkt de houder oke. Maar zoals ik al zeg, ik weet niet met 100% zeker wat er fout is met de Brodit houders. Als het inderdaad alleen de zekering zou zijn, dan kan je dit zelf eenvoudig controleren.
Ik heb ook Brodit een mail gestuurd met de vraag wat er aan de hand is. Indien ik een zinnig antwoord krijg, zal ik het posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 23:31:
[...]

Ik heb ook versatel en heb als inkomende mailserver pop3.versatel.nl en als uitgaande mailserver smtp.versatel.nl staan. Ik kan zowel mail ontvangen als verzenden met mijn Versatel mail. Dus zou gewoon moeten werken.
Dat moet dan gewijzigd zijn. Toen ik nog voor Zonnet/Versatel/Tele2 werkte was dat namelijk nog niet mogelijk. Veel klanten gebruikten echter een PDA voor e-mail dus waarschijnlijk om die reden gewijzigd. Zal ook eens proberen binnenkort

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 11 november 2007 @ 00:10:
[...]

In de winkel kan het wel, dat heb ik ook gedaan (HTC Tytn II besteld met Orange Music €35 abbo). Echter met de instellingen zoals op de Nokia N95 en met Realplayer wil het nog niet lukken.
Iemand suggesties? Het moet toch niet veel anders zijn met dezelfde software op Windows Mobile zou je denken... :?
Heb jij dus in de winkel gezien dat je tv kunt kijken op de htc tytn II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 23:31:
[...]

via welke provider bel jij?
ik heb het idee dat versatel mij blokkeert omdat ik via kpn netwerk verbinding maak met pop3.versatel.nl (had eerst pop.versatel.nl)

verdomme, het lukt nog steeds niet. Blijft maar zeuren om user/pass
alles al geprobeerd. met @versatel.nl er achter, zonder, pass al gewijzigd en opnieuw ingevoerd.
grrrrrr

Edit: nou zoekt me broek af.
Ik heb nog een 2e email adres bij verstel. deze werkt wel!!!
moet dus toch mijn user name verkeerd hebben.
maar eens contact met versatel opnemen

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2007 12:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Iemand die de Nokia N95 vergeleek met de HTC TyTN II.
Zo zie ik het: De N95 is een smartphone bedoelt voor multimedia toepassingen waarbij office toepassingen mogelijk zijn maar van ondergeschikt belang. De TyTN II is een PPCphone bedoelt voor office toepassingen, waarbij multimediatoepassingen mogelijk zijn maar van minder belang.

Die meegeleverde oordopjes zijn dus echt wel crap! Ik wacht nu op zo'n USB -> jack kabeltje van Veripart om m'n eigen oordopjes te kunnen gebruiken. Tot die tijd ga ik gewoon niet meer met trein of bus. :+
Te leen: OV jaarkaart, mits je op mij lijkt.

[ Voor 29% gewijzigd door Mini Poeper op 11-11-2007 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• achnaton
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 15-09-2012
Weet iemand hoe ik mijn favorieten uit TOMTOM van mijn NOKIA E61 copieer naar mijn TyTN II.
Welk bestand dat is of zo>???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurmie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-09 22:16
Ook ik heb problemen gehad met de actieve houder van Brodit.

Hierover heb ik contact gehad met de technische dienst van GCC (importeur van brodit), deze technische dienst heeft naar mijn houder gekeken en er een verbeterde lader opgezet.

Diezelfde dag een telefoontje van de TD:
Er zat nog een ander probleem in de houder van brodit: deze stelde de auto in de gelegenheid om stroom uit de telefoon te halen op het moment dat het contact uit ging. Dit met als risico dat de batterij word leeggezogen en met als tweede risico dat de telefoon hierdoor kapot gaat.

Ik heb de houder opnieuw opgestuurd en zij hebben deze gemodificeerd (een diode erin gezet of zoiets) zodat dat niet meer kan. Sinsdien geen problemen meer gehad.

PS. Ze adviseerde mij bij GCC om geen andere zekeringen te plaatsen bij het doorbranden, een zekering brand over het algemeen niet voor niets door was hun motto.

[ Voor 12% gewijzigd door Wurmie op 11-11-2007 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFrankie
Wurmie schreef op zondag 11 november 2007 @ 13:24:
Ook ik heb problemen gehad met de actieve houder van Brodit.

Hierover heb ik contact gehad met de technische dienst van GCC (importeur van brodit), deze technische dienst heeft naar mijn houder gekeken en er een verbeterde lader opgezet.

Diezelfde dag een telefoontje van de TD:
Er zat nog een ander probleem in de houder van brodit: deze stelde de auto in de gelegenheid om stroom uit de telefoon te halen op het moment dat het contact uit ging. Dit met als risico dat de batterij word leeggezogen en met als tweede risico dat de telefoon hierdoor kapot gaat.

Ik heb de houder opnieuw opgestuurd en zij hebben deze gemodificeerd (een diode erin gezet of zoiets) zodat dat niet meer kan. Sinsdien geen problemen meer gehad.

PS. Ze adviseerde mij bij GCC om geen andere zekeringen te plaatsen bij het doorbranden, een zekering brand over het algemeen niet voor niets door was hun motto.
Dat verhaal klinkt erg geloofwaardig en klopt (voor zover ik kan beoordelen) technisch gezien. Dit zou betekenen dat als je even ergens ga tanken of je auto parkeer met de moter uit, de stroom-verbruikers in de auto gevoed worden door je TYTN. Dat is een compleet nieuwe toepassing voor je PPC maar lijkt mij inderdaad niet de bedoeling. Dat is inderdaad simpel op te lossen dmv een diode.

Dit verklaart ook waarom niet alle gebruikers dit direct merken !!!
En inderdaad een zekering brand niet zomaar door.

Bedankt voor de info.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Waarschijnlijk brand ie door omdat er ineens te veel stroom, de verkeerde kant, op gaat lopen door dat productiefoutje.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Leuk voor de startpost: Tytn II nu ook met start hulp indien u een brodit aanschaft.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Laatst online: 22:22
Nou.... Ik heb ergens 15 pages terug ofzo uitgebreid verteld over mijn probleem.... Is inderdaad ook bij mij dus gekomen door de brodit houder!!! lekker kut om het maar zo te zeggen want je gaat op zakenreis, en na 1 tankstop ben ik dus voor 7 weken de lul!!!!!! Ik ga brodit vandaag een mail sturen en om opheldering vragen....

Voor de mensen die dit probleem hebben en toch willen laden.....

connect je telefoon aan een lader, usb of netsnoer, roep vervolgens het scherm van een hard reset op en laat hem op dit scherm staan... je telefoon laadt weer op, je ziet verder geen lampjes of wat dan ook branden maar laadt wel degelijk... Ik doe nu namelijk hetzelfde op mijn zakenreis...

LET OP: bevestig de hard reset niet, gewoon op het scherm laten staan...

Nu ik dit lees ben ik eigenlijk behoorlijk pissig... hoe test brodit dit in godsnaam... moet je toch zo doorhebben.... maarja over 5 weken kan ik pas repareren...

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFrankie
peugeot206gt schreef op zondag 11 november 2007 @ 16:09:
Nu ik dit lees ben ik eigenlijk behoorlijk pissig... hoe test brodit dit in godsnaam... moet je toch zo doorhebben.... maarja over 5 weken kan ik pas repareren...
Ja, dit is inderdaad een slordige fout. Reparatie kosten bij HTC zullen niet gering zijn.

En als ze dit bij Brodit zelf al door hebben, waarom dan niet een terugroep actie ?? De meeste gebruikers kopen zeer waarschijnlijk via een x aantal webshops, adressen van klanten zijn dus gewoon bekend. En die houders worden volgens mij nog steeds verkocht ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zoals ik al eerder hier schreef had ik dus ook het probleem met de Brodit actieve houder.
De tweede dag van gebruik brandde de zekering door.
Houder op advies van GCC opgestuurd ter reparatie en nu functioneert hij goed.
Gelukkig geen schade aan de TyTN want zoals ik hier lees kan dit ook.
Is zeker geen reklame voor Brodit.
Had wel verwacht dat dit getest zou zijn voordat de houder in productie zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Ik ben er toevallig achter gekomen hoe je bij google nu eindelijk die mappen (plus labled) mee kunt laten doen met het verzenden/ontvangen. Bij Menu -> Extra -> Mappen beheren moet je ze gewoon aanvinken. Gewoon overheen gekeken. Misschien handig voor meer mensen die dit zochten.

Wel heb ik bij gmail het probleem dat de mails die ik heb verzonden en dus bij sent items staan, alleen een header geven, maar het bericht is leeg. Bij m'n pushmail exchange account werkt dit wel gewoon goed en kan ik wel het bericht lezen wat ik heb verzonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het mogelijk om een script te schrijven waarmee het scherm 90 graden draait, tomtom opstart en als je tomtom afsluit het scherm weer in normale positie komt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Kan iemand mij vertellen hoe ik GCC kan benaderen? telefoonnr of dergelijks? en hoelang het ongeveer duurt voordat ik mijn houder terug heb?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
zijn er mensen die de slide 2 unlock 2 programma gebruiken?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=339786

werkt echt geweldig dmv de touchflo..

alleen 1 vraag, dit programma springt alleen aan als ik mijn toestel op standby zet dmv aan/uit knop voor 1 seconde in te drukken.

is het ook mogelijk dat hij vanzelf aanspringt zoals de device locker? of als een screen saver na een x bepaalde tijd aanspringt?

alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Laatst online: 20-09 11:50
benchMarc schreef op zondag 11 november 2007 @ 17:19:
Ik ben er toevallig achter gekomen hoe je bij google nu eindelijk die mappen (plus labled) mee kunt laten doen met het verzenden/ontvangen. Bij Menu -> Extra -> Mappen beheren moet je ze gewoon aanvinken. Gewoon overheen gekeken. Misschien handig voor meer mensen die dit zochten.

Wel heb ik bij gmail het probleem dat de mails die ik heb verzonden en dus bij sent items staan, alleen een header geven, maar het bericht is leeg. Bij m'n pushmail exchange account werkt dit wel gewoon goed en kan ik wel het bericht lezen wat ik heb verzonden.
Had hetzelfde probleem, thnx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperium schreef op zondag 11 november 2007 @ 17:39:
Kan iemand mij vertellen hoe ik GCC kan benaderen? telefoonnr of dergelijks? en hoelang het ongeveer duurt voordat ik mijn houder terug heb?
Tel 036-5387070
http://www.global.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Bedankt. is het ook bekend hoelang ik mijn houder moet missen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met deze Brodithouder moet iets vreemds aan de hand zijn. Ook ik heb een doorgebrande zekering gehad nadat mijn TytnII enige tijd in de houder had gezeten en opgeladen is. Ik heb al een mail naar Brodit gestuurd, maar tot op heden zonder resultaat. Het lampje van het opladen werkt nu niet meer, ook niet als ik hem aan de standaard 220 oplader leg.

Weet iemand iets meer??
Crusader schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 01:58:
[...]

Da's toevallig... die van mij ook. Nieuwe zekeringen gehaald, die gaan er allemaal aan. Eéntje heeft het een dag volgehouden. Ik heb er 1,6A ampere zekeringen ingedaan, die hadden vrijwel dezelfde dikte van het draadje. Die gingen er dus ook aan. Heb een mail gestuurd naar gpsplaza, denk dat ze wel meerdere klachten krijgen.

[...]

Nope. Staat er écht niet op. Kan ik je verzekeren.

[...]

Wacht maar een dagje ofzo, gewoon even in de sigarettenaansteker laten zitten, die zekering gaat ook nog wel doorfikken. 1,6A blijkt ook niet genoeg te zijn.

[...]

Leg mij nou a.u.b. eens uit hoe je fijn en ontspannen film kunt kijken op zo'n klein display als je ook nog eens moet autorijden. Snap ook die gasten niet die een 7" of groter display laten inbouwen "om film te kunnen kijken in de auto". Het heeft wel een hoog patsgehalte maar functioneel is het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

benchMarc schreef op zondag 11 november 2007 @ 17:19:

Thanx voor de tip! lost een gedeelte van mijn probleem op. Maar ik krijg nog steeds lege mails binnen. Er staat gewoonweg geen tekst in de body |:(

Iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
een andere vraag, hoe is het mogelijk om je storage card die in je tytn zit te benaderen via je pc?
met active sync explorer kan je alleen je tytn browsen en niet je storage card.. ik wil graag mijn foto's eraf halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Je kan best je storage card benaderen via de active sync explorer hoor, via "Mijn op Windows Mobile gebaseerd apparaat/Storage Card".

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
Apie! schreef op zondag 11 november 2007 @ 19:59:
Je kan best je storage card benaderen via de active sync explorer hoor, via "Mijn op Windows Mobile gebaseerd apparaat/Storage Card".
idd heb het net gevonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperium schreef op zondag 11 november 2007 @ 19:16:
[...]

Bedankt. is het ook bekend hoelang ik mijn houder moet missen?
Donderdag opgestuurd om 11 uur en zaterdag weer terug.
Heb wel gevraagd om spoed i.v.m. vakantie.
Helaas zaterdagochtend vroeg al op vakantie gegaan dus zonder houder. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wurmie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 07-09 22:16
Imperium schreef op zondag 11 november 2007 @ 17:39:
Hier ook maandags opgestuurd, op woensdag retour.
Van tevoren even bellen met GCC lijkt me een slim plan.

http://global.nl/

[ Voor 6% gewijzigd door Wurmie op 11-11-2007 20:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nog geen reactie, en om te voorkomen dat 't over 't hoofd gezien wordt..

(vooral #2 is erg vervelend)
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 00:11:
Hallo,

ik heb vast een aantal stomme vragen en misschien is hij al beantwoord, maar ik heb nu van dit deel 10 pagina's doorlopen en het nog niet gevonden. Heb geen idee hoe ik alleen binnen de TyTn topics kan zoeken dus ik vraag maar gewoon even :-) .

* Ik wil mijn gmail ontvangen op mijn TyTn, heb dit een paar x geprobeerd maar hij toont telkens niet al mijn gmailberichten? :s . En daarnet had ik hem zo ver om alle nieuwe berichten te tonen, ik had toen 2 ongelezen berichten. Vervolgens stuurde ik me via gmail (laptop) een nieuw mailtje en klikte verzenden/ontvangen, het nieuwe mailtje werd getoond maar de 2 oude waren verdwenen :s .

Kort gezegd, hoe krijg ik gmail fatsoenlijk up & running? :-)

* Daarnaast wil ik dat zowel gmail als IE gebruik maken van het WiFi netwerk en als dat niet beschikbaar is van het PIT netwerk. Ik wil niet dat hij bijv. UMTS gaat gebruiken om zo de kosten te drukken.. Hoe kan ik alle andere netwerken uitschakelen of ervoor zorgen dat hij standaard eerst WiFi probeert te gebuiken en vervolgens het PIT netwerk?

Ben er verder erg blij mee, kreeg hem gratis bij een 2-jarig flex 20 + PIT :D + 1e jaar 50% korting op flex 20 en een gratis bluetooth headset.
Verwijderd schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 00:29:
Sorry om zo snel weer te posten, maar ik vind echt geen edit-knop.
Ik heb nog een vervelend probleem, als ik het toestel in de USB heb en ik open ActiveSync op de PC, dan vergrendelt het toestel zich automatisch en vraagt AS om het toestel te ontgrendelen. Doe ik dit dan is dit op het toestel succesvol maar geeft AS op de laptop aan dat het ontgrendelen mislukt is en maakt geen verbinding :s .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Wat obscuur ws., maar wie er nog een QR-code decodeerprogramma zoekt:
http://www.quickmark.com..../download.asp#HTC_TyTN_II
(gebruik bugmenot.com voor een login)

Het werkt best goed. Wordt hier niet veel gebruikt maar wel in Japan en Taiwan enzo.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Is het mogelijk om al het geluid van je TyTN II via een Carkit (parrot CK3100 in het bijzonder) te laten spelen?
Ik heb dit net per ongeluk 'voor elkaar' gekregen met TomTom en ik zou dit graag zelf willen kunnen beheersen zodat ik in de toekomst ook MP3's via mijn Carkit kan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbolman
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-08 07:14
[...]

Lekker dan... :(
Gaat dit om een Brodit actieve houder met sigarettenplug?
Gelukkig heb ik 'm nog niet gebruikt omdat ik nog op mijn TytN II zit te wachten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ds08 schreef op zondag 11 november 2007 @ 18:44:
zijn er mensen die de slide 2 unlock 2 programma gebruiken?

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=339786

werkt echt geweldig dmv de touchflo..

alleen 1 vraag, dit programma springt alleen aan als ik mijn toestel op standby zet dmv aan/uit knop voor 1 seconde in te drukken.

is het ook mogelijk dat hij vanzelf aanspringt zoals de device locker? of als een screen saver na een x bepaalde tijd aanspringt?

alvast bedankt.
Vindt het handiger om het progje bijv. aan de speech button te koppelen.

Overigens is er een nieuwere versie (0.81). Zie link.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=1650809

Wie heeft nog wat linkjes naar mooie screensavers en buttons ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• d10n
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 03-07-2018
sbolman schreef op maandag 12 november 2007 @ 07:57:
[...]

Gelukkig heb ik 'm nog niet gebruikt omdat ik nog op mijn TytN II zit te wachten :)
Jep... Prijs jezelf gelukkig dat je TytN nog niet binnen is. :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 12:05

cdl

Ik heb het programma GPS Test om het signaal te testen. Hij gaat alle COM poorten af maar kan geen signaal vinden. QuickGPS is up-to-date. Iemand enig idee wat ik fout doe?

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:51
Vandaag werd ik wakker met mn mooie tytn binnen handbereik. Wil ik mn berichten lezen, start hij dat gedeelte niet meer op. Ook niet via andere snelkoppelingen of de softkey. Nu heb ik gisteren eigenlijk alleen tomtom gebruikt en toen waren mn berichten nog geen probleem. Uiteindelijk maar een hardreset gedaan en een backup geplaatst waarbij dit zeker weten niet het geval was. Maar geen positief resultaat. Op de een of andere vage manier is het ineens onmogelijk geworden om mn berichten te lezen (zowel sms als mail dus).

Ik kan er enkel inkomen als ik geen backup terug zet (gewoon direct na een hard reset).

Ik baal hier natuurlijk ontzettend van, ik heb de vodafone versie en dat is nogal wat werk en installs voordat hij er een beetje uitziet. :( Iemand enig idee of dit op een andere manier te fixen is?

[ Voor 6% gewijzigd door DarkShadow op 12-11-2007 10:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Tjado schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:32:
Ik dacht eerst dus dat 'toetsblok' een afkorting was voor 'toetsenblokkering' :+
en jullie maar zeggen dat ik op 'keypad' moest drukken :P nare NL telefoon.

vraagje: Heb laatst Opera verwijderd, de link blijft echter staan in mijn startmenu en krijg hem er MET GEEN MOGELIJKHEID uit! Programma's verwijderen geeft error, 'rechtermuisknop' geeft error..help?!

edit: De error is: Het bestand 'OperaLaunch' kan niet worden geopend, bla bla
help? ;(

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Volgens mij moet je hem uit het register halen, aangezien ik geen TyTN II heb zal iemand anders je moeten uitleggen waar die precies staat undsoweiter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cdl
  • Laatst online: 25-07 12:05

cdl

Even een vraag, ben ik met een harde reset ook al m'n contacten kwijt?

Dat zeg ik!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mawi
sbolman schreef op maandag 12 november 2007 @ 07:57:
[...]

Ik heb de Brodit Active Holder nu een week of 4, maar heb nog geen last gehad van de gemelde problemen. Hij laat netjes op. Had alleen in het begin even moeite met het plaatsen van de TyTN II in de houder, maar dit was een kwestie van oefenen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Baserunner
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 27-06 23:33
Je moet even met een file explorer naar de windows map gaan en daar even in verschillende mapjes rondsnuffelen. Zorg ervoor dat onzichtbare bestanden zichtbaar worden en dat je extenties kan zien. Het staat geloof ik ergens bij Programma's.

Succes!

EDIT:
Root/Windows/Startmenu/Opera Browser.lnk

[ Voor 6% gewijzigd door Baserunner op 12-11-2007 11:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
cdl schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:17:
Na een hard reset ben je ALLES kwijt, behalve wat op je SIMkaart en op je SD kaart is opgeslagen. Als je netjes ActiveSynced met Outlook, dan staat alles na een hard reset natuurlijk nog wel gewoon in Outlook. 1 x syncen zet dan al je contactpersonen enz. weer terug... De data in Outlook fungeert dan als een soort van backup...

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
ja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Tenzij je ze gesynched op je pc hebt staan natuurlijk, want dan worden ze met de eerstvolgende sync weer overgezet.

Overigens heb ik zelf heel vaak dat als er iemand belt en ik de TyTN2 uit m'n broekzak haal, ik blijkbaar per ongeluk op No druk ofzo en zo gesprekken mis, zelfs als ik heel voorzichtig ben :/

[ Voor 36% gewijzigd door Apie! op 12-11-2007 11:50 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbolman
mawi schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:18:
[...]

Ik heb de Brodit Active Holder nu een week of 4, maar heb nog geen last gehad van de gemelde problemen. Hij laat netjes op. Had alleen in het begin even moeite met het plaatsen van de TyTN II in de houder, maar dit was een kwestie van oefenen....
Ik neem geen risico, heb geen om mijn toestel meteen weer weg te moeten sturen door sluiting.
Ik heb even een e-mail gestuurd naar de importeur, blijkt dat ze a.d.h. van het serienummer van de houder kunnen zien of deze in orde is.
Dus vanavond maar even mijn serienummer opzoeken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Deddiekoel schreef op maandag 12 november 2007 @ 00:06:
Is het mogelijk om al het geluid van je TyTN II via een Carkit (parrot CK3100 in het bijzonder) te laten spelen?
Ik heb dit net per ongeluk 'voor elkaar' gekregen met TomTom en ik zou dit graag zelf willen kunnen beheersen zodat ik in de toekomst ook MP3's via mijn Carkit kan spelen!
Zoeken in dit forum en zoeken op het forum van parrot levert je het antwoord evenals het lezen van de mogelijkheden van de producten die je bezit.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Deddiekoel schreef op maandag 12 november 2007 @ 00:06:
Na even gezocht te hebben is dit het enige dat ik heb gevonden. Alleen is die code nog vrij ongetest en oud. Zijn er nog (officielere) alternatieven om dit te bewerkstelligen?

EDIT: Ik heb dit programmaatje gevonden. Hiermee zou je alles naar je headset/carkit moeten kunnen sturen.
Maar toch vraag ik me af of dit wel nodig is, want gisteren werkte het voor TomTom ook zonder...

[ Voor 17% gewijzigd door Deddiekoel op 12-11-2007 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Baserunner schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:27:
[...]

Je moet even met een file explorer naar de windows map gaan en daar even in verschillende mapjes rondsnuffelen. Zorg ervoor dat onzichtbare bestanden zichtbaar worden en dat je extenties kan zien. Het staat geloof ik ergens bij Programma's.

Succes!

EDIT:
Root/Windows/Startmenu/Opera Browser.lnk
Yay! Bedankt!

Hoe hebben jullie je today screen ingericht? Ik blijf maar knutselen met handige layouts..
Ik heb ooit een plaatje gezien van iemand die over het hele scherm ongeveer icoontjes had, ala iPhone, iemand die weet hoe dit moet?

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Apie! schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:40:
[...]

Overigens heb ik zelf heel vaak dat als er iemand belt en ik de TyTN2 uit m'n broekzak haal, ik blijkbaar per ongeluk op No druk ofzo en zo gesprekken mis, zelfs als ik heel voorzichtig ben :/
Dat viel mij gisteren inderdaad ook opeens op ?
Ik word gebeld en de telefoon gaat over. Ik haal 'm uit mijn zak, en het trillen en de ringtone stoppen gelijk ? Het gesprek staat dan nog wel in beeld, en ik kan dan nog gewoon opnemen, maar het is wel apart.

Daarnaast is het ook erg irritant als ik mijn toestel op lock heb staan en een inkomend gesprek krijg:
Als het gesprek klaar is kan ik dus niet ophangen zonder 'm eerst te unlocken :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Zijn hier al mensen die al een SDHC class 6 in hun TyTN II hebben?

Ik kan op de diverse fora niks vinden over de klasse, behalve dat SDHC wel werkt (wat ook hier wordt bevestigd :))

Of denk ik te ingewikkeld en ondersteunt de HTC SDHC, dus alle classes :?

[ Voor 18% gewijzigd door BtM909 op 12-11-2007 14:51 ]

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 22:33

aerofreak

Steve Jobs

Topicstarter
BtM909 schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:48:

Ik kan op de diverse fora niks vinden over de klasse, behalve dat SDHC wel werkt (wat ook hier wordt bevestigd :))

class 2 en 4 werkt in de TyTN over class 6 nog niets overgelezen..

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

BtM909 schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:48:

Op zich denk ik dat lezer in de TyTN II dan ook die snelheid moet aankunnen en ik denk wel dat dit het geval is. Ik heb nl. op mijn Vario II (TyTN I) ook een sneller kaartje er in gezet (Sandisk Ultra II) en daarmee was het verschil duidelijk merkbaar (met name in TomTom). Ik weet alleen niet welke klasse dat kaartje zou moeten zijn omdat die term pas bij SDHC geïntroduceerd is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Niet online
Krijgt iemand het al voor elkaar om via IMAP Gmail berichten uit te lezen? Ik krijg de berichtkoppen wel binnen, maar de inhoud is leeg. Uiteraard heb ik 'm wel ingesteld om de gehele berichten binnen te halen. Af en toe lijkt ie wel een berichtinhoud te tonen, maar in 99% van de gevallen zie ik niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BtM909
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Deddiekoel schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:37:
[...]

Op zich denk ik dat lezer in de TyTN II dan ook die snelheid moet aankunnen en ik denk wel dat dit het geval is. Ik heb nl. op mijn Vario II (TyTN I) ook een sneller kaartje er in gezet (Sandisk Ultra II) en daarmee was het verschil duidelijk merkbaar (met name in TomTom). Ik weet alleen niet welke klasse dat kaartje zou moeten zijn omdat die term pas bij SDHC geïntroduceerd is.
Volgens mij is er nooit een minimum snelheid gedefinieerd, dus het zou moeten werken. Maar omdat er eerst ook onduidelijkheid was over class 2 en 4, vandaar even m'n vraag. Ik ga nog even verder zoeken op de diverse fora.

Wellicht weet iemand hier het antwoord :)

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paradise schreef op maandag 12 november 2007 @ 15:47:
Krijgt iemand het al voor elkaar om via IMAP Gmail berichten uit te lezen? Ik krijg de berichtkoppen wel binnen, maar de inhoud is leeg. Uiteraard heb ik 'm wel ingesteld om de gehele berichten binnen te halen. Af en toe lijkt ie wel een berichtinhoud te tonen, maar in 99% van de gevallen zie ik niks.
Ik heb hetzelfde probleem. Krijg alleen maar lege berichten binnen 8)7

Tot nu toe heb ik in dit forum niks gelezen over een mogelijke oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Verwijderd schreef op maandag 12 november 2007 @ 16:30:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Krijg alleen maar lege berichten binnen 8)7

Tot nu toe heb ik in dit forum niks gelezen over een mogelijke oplossing.
Zelfde probleem hier. Zowel bij ontvangen als verzonden berichten. Maar gmail is nog bezig om dat IMAP compatible te maken voor de PDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbolman
sbolman schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:54:
[...]

Ik neem geen risico, heb geen om mijn toestel meteen weer weg te moeten sturen door sluiting.
Ik heb even een e-mail gestuurd naar de importeur, blijkt dat ze a.d.h. van het serienummer van de houder kunnen zien of deze in orde is.
Dus vanavond maar even mijn serienummer opzoeken...
Net bericht van de importeur ontvangen:

Deze laadplug zou goed moeten zijn.

De verkeerde pluggen beginnen met M gevolgd door 6 cijfers.

Mocht het toch zo zijn dat de zekering toch door brand dan NIET de zekering vervangen maar de houder naar de dealer ter reparatie aanbieden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Ok, ik heb een vraag maar ik weet niet precies waar ik hem anders moet stellen. Als iemand er een betere plek voor weet hoor ik het graag.

Mijn huidige abonnement loopt op 3 januari af. Tegen die tidj wil ik een HTC TyTN II met T-Mobile abonnement gaan krijgen, deze koop ik bij GSMWeb.nl

Ik meen te hebben gelezen dat de telefoons die geleverd worden door GSMWeb.nl sim-lock vrij zijn.

In navolging daarvan, kan ik bij GSMWeb.nl aangeven dat ik mijn abonnement per 3 januari in wil laten gaan zodat ik nu de HTC TyTN II kan kopen en tot 3 januari mijn huidige abonnement kan gebruiken en daarna omswitchen naar het T-Mobile abonnement die vanaf die datum ingaat?

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:51
Iemand hier die gebruik maakt van slide2unlock? Ik krijg het maar niet aan de praat...

ben nu bezig met een iphone theme. Moet zeggen dat het goed lijkt te werken.

[ Voor 31% gewijzigd door DarkShadow op 12-11-2007 18:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Laatst online: 19-09 08:41
Iemand al ervaring met A2DP headsets i.c.m. de TYTN. In de Bluetooth Stereo (A2DP) topic Staan wel verwijzingen naar XDA en kom daar tot de conclusie dat Sony Ericsson HBH-DS970 zou moeten werken.
Iemand nog advies of is het gewoon kaufen maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denhomer
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-09 09:18

Denhomer

Doh !

.KeN. schreef op maandag 12 november 2007 @ 14:00:
[...]

Dat viel mij gisteren inderdaad ook opeens op ?
Ik word gebeld en de telefoon gaat over. Ik haal 'm uit mijn zak, en het trillen en de ringtone stoppen gelijk ? Het gesprek staat dan nog wel in beeld, en ik kan dan nog gewoon opnemen, maar het is wel apart.

Daarnaast is het ook erg irritant als ik mijn toestel op lock heb staan en een inkomend gesprek krijg:
Als het gesprek klaar is kan ik dus niet ophangen zonder 'm eerst te unlocken :X
De TYTN II stopt dan ook met geluid maken zodra je aan je jog dial komt, dat draaiding aan de linkerkant. Staat ook in je handleiding hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

Misschien is deze vraag al eens beantwoord maar de GoT-search op "TYTN II ontgrendelen" geeft me geen uitsluitsel.

Ik heb het nu 3x meegemaakt dat dat ding vraagt om een wachtwoord om te ontgrendelen (ja, ik heb nog een Nederlandse ROM). Het vreemde is dat ik nooit een wachtwoord heb ingegeven; er is dus ook geen mogelijkheid om dat ding te ontgrendelen en, vervelender, sommige functies werken helemaal niet meer tussen het moment dat TYTN zich vergrendelt en dat ik het merk (zoals de wekker).

Iemand hier bekend mee / oplossing bekend?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb op mijn Tytn II exchange helemaal goed geconfigureerd, maar wil hem graag via wifi syncen. Kan dit?

Is het ook mogelijk dat het apparaat niet telkens met nieuwe netwerken op de proppen komt die hij toevallig via wi-fi detecteert? Ik kan natuurlijk WLAN in de comm manager uitzetten, maar dan werken de goede netwerken ook niet meer.
Bedankt voor hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RikY
  • Laatst online: 09-09 19:58

En hier nog een... Bij mij werd eerst het scherm van m'n TyTN II langzaam helemaal wit. Toen ik hem uit de Brodit pakte was 'ie gloeiend heet en de zekering van de brodit was ondertussen ook gesprongen. Toestel ging nog wel een paar keer aan met alleen een wit scherm (ook na "blind" een harde reset gedaan te hebben). Opladen doet 'ie ook niet meer (rode led).

De TyTN wordt morgen opgehaald voor reparatie, Brodit moet ik nog bellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:34:
Iemand hier die gebruik maakt van slide2unlock? Ik krijg het maar niet aan de praat...

ben nu bezig met een iphone theme. Moet zeggen dat het goed lijkt te werken.
pagina 35 net een opmerking over gemaakt. Slide2Unlock draait. Goede setup opties. Heb hem zelf aan de speech button hangen voor opstarten. Vergrendelen kun je dan ook van today verwijderen. Paar mooie wallpapers en iconen gevonden. Stuur maar een mail als je ze wilt hebben.

Zie: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?p=1650809

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Denhomer schreef op maandag 12 november 2007 @ 18:54:
[...]

De TYTN II stopt dan ook met geluid maken zodra je aan je jog dial komt, dat draaiding aan de linkerkant. Staat ook in je handleiding hoor :)
Ah, dat verklaart een hoop ja.
Bedankt voor de wijsheid uit de handleiding ! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GraasGast schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 01:32:
[...]

Dan heb je een oudere versie van Messenger.
Heb bij mijn weten de laatste versie van Live Messenger via XDA gedownload.
Iemand een linkje met de nieuwste versie. Die van mij was ook al een crime om te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 20:48
Even een vraag tussen door..

Kan je 2 exchange accouns apart installeren via push mail?

Zodat je 2 gescheiden agendas/emails hebt?

PS: stel dat pushmail geactiveerd is , en je maakt een afspraak/agenda item aan op de PDA , wordt deze dan ook op de exchange server gezet? Of is het zo dat alleen items , mails. agenda enzo wordt gepusched naar je PDA?

ty

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MAX3400
  • Laatst online: 19-09 19:59

MAX3400

XBL: OctagonQontrol

NoFate schreef op maandag 12 november 2007 @ 20:51:
Even een vraag tussen door..

Kan je 2 exchange accouns apart installeren via push mail?

Zodat je 2 gescheiden agendas/emails hebt?

PS: stel dat pushmail geactiveerd is , en je maakt een afspraak/agenda item aan op de PDA , wordt deze dan ook op de exchange server gezet? Of is het zo dat alleen items , mails. agenda enzo wordt gepusched naar je PDA?

ty
Niet dat ik weet; mijn agenda thuis (non-Exchange, lokale ActiveSync) en mijn agenda van werk (ActiveSync over 3G naar Exchange) komen tesamen in "de agenda" van mijn TyTN II. Ik kan daar geen onderscheid in maken dus.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFrankie
mawi schreef op maandag 12 november 2007 @ 11:18:
[...]

Heb je ook 'geprobeerd' de TYTN II in de houder te laten zitten terwijl je de motor af zet en de sleutels uit je contact haalt met bijvoorbeeld de lampen van je auto aan.... Dit is denk ik de ultieme test. Als je adapter niet correct werkt blaas je op deze manier het voedingsdeel van je TYTN II op.

Alleen proberen op EIGEN RISICO !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Verwijderd schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:56:
Is het mogelijk om Certificaat Controle uit te zetten? Ik krijg bij verscheidene programma's die ik op mijn vario 3 wil zetten de melding dat het geen vertrouwd certificaat betreft.
Dit wil ik ook wel eens weten. Op school connect ik met een wifi netwerk dat een certificaat vanuit de server levert. Wanneer ik deze binnen wil halen zegt hij dat geen geldig certificaat is (of iets op die manier) en kan ik alleen ok klikken, waardoor hij hem vervolgens niet binnenhaalt.
Pagina: 1 ... 9 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou de discussie even een beetje over het toestel zelf en niet over waar ik hem een paar euro goedkoper kan krijgen dan mijn buurman...