HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste
Acties:
  • 51.017 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 15-07 13:44

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Imperium schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:44:
Ik heb net met mijn vader ff getest wat betreft dat handsfree bellen probleem (speaker) en dr is niks meer aan de hand lijkt het wel! het werkt naar behoren. prima dus! :)
Wat heb je precies veranderd dan ?
Gisteren heb ik me er nog aan zitten storen toen ik mijn vriendin ergens moest afhalen en ze me onderweg belde over de exacte plek waar ik haar op zou pikken. Aangezien ik al in de auto zat onderweg naar haar had ik 'm op speaker staan, maar ik kon niets over krijgen omdat ze me niet hoorde. Irritant om dingen vier keer te moeten herhalen.. zelfs 'doei' kwam niet over haha :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
rg-mohwa schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:19:
Zou iemand hier kunnen vertellen of de Orange aanbieding ( 2 jaar 25,- + 99 euro voor het toestel)
ook speciale orange software heeft dus oftewel branded is
Nope, wél sim-locked. Dit is gisteren nog voorbij gekomen... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09-07 15:18
Mini Poeper schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:52:
[...]

Je hebt het er maar druk mee zo he ;)

Het is gewoon lastig voor users die de topics niet post na post volgen. Je hebt allereerst 5 delen, in die 5 delen moet je eerst het goede deel vinden van je vraag. Met de search binnen die topic moet je ook maar gokken naar de goede keywords.

Gewoon niet echt heel handig zulk grote topics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damasterman
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022

damasterman

student TU/e;

Super apparaat die TytN II, ik had enkele vraagje

1.Is er een mogelijkheid om tijdens informatielijnen doorkiesnummers in te toetsen zonder gebruik te hoeven maken van je keyboard (bijv. fn + 1).
2.Als ik sync met mijn bluetooth parrot ck3100 carkit, worden de mobiele en thuisnummers die onder één contact staan als volgt weergegeven (voorbeeld). Wat is hier aan te doen?
Jan Peters 1234567890/m
Jan Peters 1234567890/h

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Bij vraag 1: Linksonder op 'keypad' tikken, of, als je scherm op zwart gaat, dit wijzigen middels de optie hiervoor in KaiserTweak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 13-07 18:18

rg-mohwa

Phoe Hé

Mini Poeper schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:52:
[...]

Ik heb gister heel het 5 topic gelezen maar dan zou ik er wel overheen gelezen hebben.
Maar alsnog bedankt voor de info. denk dat mijn keuze dan toch uitgaat naar de tynt II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 23:54
damasterman schreef op donderdag 08 november 2007 @ 02:13:
Super apparaat die TytN II, ik had enkele vraagje

1.Is er een mogelijkheid om tijdens informatielijnen doorkiesnummers in te toetsen zonder gebruik te hoeven maken van je keyboard (bijv. fn + 1).
Tijdens het bellen verandert je linker softkey in "toetsenblok". Als je daarop drukt krijg je je nummerpad terug en kun je weer cijfers intoetsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damasterman

damasterman

student TU/e;

Thanks Ken & Koksie!! De KaiserTweak had ik vernomen, maar er stond inderdaad alleen "toetsblok" linksonder, dit blijkt een brakke vertaling voor keypad te zijn. :P
Is hier trouwens een vertaaltweak voor?

[ Voor 40% gewijzigd door damasterman op 08-11-2007 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Ik dacht eerst dus dat 'toetsblok' een afkorting was voor 'toetsenblokkering' :+
en jullie maar zeggen dat ik op 'keypad' moest drukken :P nare NL telefoon.

vraagje: Heb laatst Opera verwijderd, de link blijft echter staan in mijn startmenu en krijg hem er MET GEEN MOGELIJKHEID uit! Programma's verwijderen geeft error, 'rechtermuisknop' geeft error..help?!

edit: De error is: Het bestand 'OperaLaunch' kan niet worden geopend, bla bla

[ Voor 10% gewijzigd door Tjado op 08-11-2007 09:35 ]

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-06 12:16
Texelcabrio schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:28:
[...]

Vond dit op de T-Mobile site:

Je kunt het tijdsinterval van uw T-Mobile Voicemail wijzigen in maximaal dertig seconden. Het tijdsinterval is de tijd waarna je Voicemail het inkomende gesprek overneemt. Hiervoor voer je de volgende code in:

* * 61 * +31624 uw tiencijferige nummer * 11 * aantal seconden #
Hierna toets je op het groene hoorntje of de `OK`-toets van je toestel.

Als je mobieletelefoonnummer bijvoorbeeld 06 - 1234 5678 is en je wilt het tijdsinterval wijzigen in 25 seconden, voer je dus in: * * 61 * +316240612345678 * 11 * 25 # OK

Heb het bij mijn MDA Vario 3 geprobeerd maar krijg de melding : opdracht wordt niet ondersteund.
Beetje vaag....... Ben benieuwd op het bij jou wel werkt.
Bedankt, daar zocht ik naar!
Maak een nieuw contactpersoon "Aart" aan en voer het nummer in, bel "Aart" en er komt vanzelf "succeeded" in het scherm te staan.

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damasterman

damasterman

student TU/e;

Ik heb Kpn internet surf & mail totaal voor 9,95. Nu valt deze onder een Fair Use Policy waarbij je bijvoorbeeld je internet niet via je gsm naar je laptop mag delen of Voip applicaties mag gebruiken zoals skype. Mijn vraag, kunnen ze erachter komen als je het voorgaande wel doet?

Verder switched mijn telefoon tussen GPRS, 3G en HSPDA afhankelijk waar ik ben, volgens KPN maakt dit niet uit voor mijn kosten. Het abbonnement zou begrensd zijn op 128 down en 9,95 per maand. Klopt dit volgens jullie ook, ben een beetje wantrouwend omdat ik geen hoge umts gebruik rekeningen wil.

Weet iemand hier nog iets op:
damasterman schreef op donderdag 08 november 2007 @ 02:13:
2.Als ik sync met mijn bluetooth parrot ck3100 carkit, worden de mobiele en thuisnummers die onder één contact staan als volgt weergegeven (voorbeeld). Wat is hier aan te doen?
Jan Peters 1234567890/m
Jan Peters 1234567890/h
Thanks again!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

Door de grote snelheid in dit optic vraag ik het nogmaals.
Zijn er hier mensen met een T-Mob PIT (plus) abonnement die op hun Kaiser een H-icoontje krijgen. Als je dit wel krijgt, op welke telefoon is dit dan (TyTN II of Vario III)?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 118707

Ik heb T-Mobile PIT (plus).

Nog nooit een H icoon gezien. Alleen 3G. Heb verder over het algemeen slecht bereik in Twente en het noorden van het land. Afgelopen maanden (sinds ik de TyTN II heb) geen verbeteringen gezien. Aangezien ik in sommige plekken helemaal geen bereik heb, heb ik om mijn T-Mobile abonnement opgezegd en stap binnenkort over op Vodafone of KPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sMoKeFiSh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 15-07 15:30
Deddiekoel schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:59:
Zijn er hier mensen met een T-Mob PIT (plus) abonnement die op hun Kaiser een H-icoontje krijgen. Als je dit wel krijgt, op welke telefoon is dit dan (TyTN II of Vario III)?
Ik heb T-Mobile en ik heb op m'n werk (ijsselstein) een H icoontje. Geen downloadtests gedaan.

Edit:

Heb gister dus Windows Live opnieuw geinstalled (nieuwe versie) echter, Windows Live Messenger sluit nog steeds meteen af :|

Denk dat ik vanaaf maar eens een andere (Engelse) ROM ga installeren van 't http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=378 forum. Ik vind dat nederlands maar niks.

[ Voor 26% gewijzigd door sMoKeFiSh op 08-11-2007 11:12 ]

Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 09-07 00:35
Deddiekoel schreef op donderdag 08 november 2007 @ 10:59:
Wat maakt het uit of je een H ziet of niet met t-mobile pit plus? Omdat pit plus gecapped is op 192 kb/s kun je er nog niet eens mee op volle snelheid umts'sen, dus hsdpa'en heeft dan toch geen enkele zin?

Wat dat betreft is vodafone de enige tot nu toe die het echt begrepen heeft: full speed mobiel internet met een FUP (waarbij 50 mb een richtlijn is) die ongeoorloofd laptopgebruik tegengaat.

Dit is voor mij de reden geweest om over te stappen van t-mobile naar vodafone, hoewel ik een erg tevreden t-mobilegebruiker was.

Maar om nu 10 euro te betalen voor 64 en 20 voor 192 vind ik echt niet aantrekkelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
sMoKeFiSh schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:08:
[...]

Ik heb T-Mobile en ik heb op m'n werk (ijsselstein) een H icoontje. Geen downloadtests gedaan.

Edit:

Heb gister dus Windows Live opnieuw geinstalled (nieuwe versie) echter, Windows Live Messenger sluit nog steeds meteen af :|

Denk dat ik vanaaf maar eens een andere (Engelse) ROM ga installeren van 't http://forum.xda-developers.com/forumdisplay.php?f=378 forum. Ik vind dat nederlands maar niks.
Heb je live messenger toevallig op een memorycard geïnstalleerd ipv op het apparaat zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ricost
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-07 21:39

ricost

Veur altiéd eine Venlonaer

rg-mohwa schreef op woensdag 07 november 2007 @ 23:19:
Zou iemand hier kunnen vertellen of de Orange aanbieding ( 2 jaar 25,- + 99 euro voor het toestel)
ook speciale orange software heeft dus oftewel branded is
Als het ding als SPV aangeboden word kan je er vanuit gaan dat het toestel branded is.
Mja, je hoeft de extende ROM natuurlijk niet te installeren.

Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 21:10
DaSaN schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:11:
[...]
Wat maakt het uit of je een H ziet of niet met t-mobile pit plus? Omdat pit plus gecapped is op 192 kb/s kun je er nog niet eens mee op volle snelheid umts'sen, dus hsdpa'en heeft dan toch geen enkele zin?
Ik heb PIT+ maar geen H. Volgens T-Mobile is PIT en PIT+ alleen UMTS. HSDPA heeft een lagere latency dan UMTS. Dus ook al is de snelheid gecapped, je hebt er zeker baat bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 19:29
damasterman schreef op donderdag 08 november 2007 @ 09:41:

Weet iemand hier nog iets op:

[...]

Thanks again!!
heb jij met je parrot CK3100 ook het probleem dat alle contacten door mekaar heen staan?

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sMoKeFiSh
  • Laatst online: 15-07 15:30
benchMarc schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:09:
[...]

Heb je live messenger toevallig op een memorycard geïnstalleerd ipv op het apparaat zelf?
Windows Live Messenger staat op het apparaat zelf. Memcard zou ik nog kunnen proberen.

Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
sMoKeFiSh schreef op donderdag 08 november 2007 @ 13:11:
[...]

Windows Live Messenger staat op het apparaat zelf. Memcard zou ik nog kunnen proberen.
Ik had hetzelfde probleem toen ik hem eerst op m'n memcard had geïnstalleerd. Wanneer ik Live wilde openen sloot hij meteen. Toen eraf gepleurd, soft reset en nieuwe install op het apparaat zelf. Geen problemen meer.

Zijn er hier mensen met een MDA Vario 3 die de rom al hebben geflashed door een aangepaste? Zit er verschil in qua snelheid, bugfixes etc?

[ Voor 14% gewijzigd door benchMarc op 08-11-2007 13:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14-07 13:26

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

rg-mohwa schreef op donderdag 08 november 2007 @ 08:50:
[...]

Ik heb gister heel het 5 topic gelezen maar dan zou ik er wel overheen gelezen hebben.
Maar alsnog bedankt voor de info. denk dat mijn keuze dan toch uitgaat naar de tynt II
Je bedoeld dus de niet Orange versie? Gewoon de Orange versie pakken en in de winkel vragen of ze em ff simlock vrij maken. gewoon zeggen dat je je simkaart van 't werk er ook in wilt frotten. Deden ze niet zo moeilijk over.

Indien je van een andere provider afkomt doen ze dit zowieso zodat je de simkaart van je andere provider kunt gebruiken totdat die vervalt...

Software is een thema en een 'Orange home plugin', verder niet zoveel volgens mij. Niets wat je iig niet kunt veranderen. Staat alleen op de achterkant in 't midden een klein Orange logo. Da's minder. Hier werkt de suikerklontjes truuk niet echt op... :/

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damasterman

damasterman

student TU/e;

Jup, maar dat lag blijkbaar aan het correct invullen van voor en achternamen.
miel schreef op donderdag 08 november 2007 @ 12:56:
[...]

heb jij met je parrot CK3100 ook het probleem dat alle contacten door mekaar heen staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Rowdy.nl schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:02:
[...]

Je bedoeld dus de niet Orange versie? Gewoon de Orange versie pakken en in de winkel vragen of ze em ff simlock vrij maken. gewoon zeggen dat je je simkaart van 't werk er ook in wilt frotten. Deden ze niet zo moeilijk over.

Indien je van een andere provider afkomt doen ze dit zowieso zodat je de simkaart van je andere provider kunt gebruiken totdat die vervalt...

Software is een thema en een 'Orange home plugin', verder niet zoveel volgens mij. Niets wat je iig niet kunt veranderen. Staat alleen op de achterkant in 't midden een klein Orange logo. Da's minder. Hier werkt de suikerklontjes truuk niet echt op... :/
Ach ja..binnenkort is deze versie 'old-school' als het allemaal T-Mobile wordt :P. Vond het een geniale deal iniedergeval. Ik heb echt nog nooit zoveel lol gehad met een nwe telefoon. Ik blijf maar nieuwe dingen ontdekken en ik blijf maar spelen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlueByte
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 28-04-2022

BlueByte

Toxic hypoxic

Heeft iemand al een programma gevonden waarmee je kunt "msn'en" maar dan met webcam en voice. Lijkt me erg prettig om in de woonkamer te kunnen zitten en via WIFI te kunnen werken. Als of je een video gesprek hebt.?.? Ik kan mij voorstellen dat dit er door de provider is uit gesloopt.

En oja vet toestel ;)

No wind no waves, no waves no surfing, no surfing no babes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170139

Texelcabrio schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:28:
[...]

Vond dit op de T-Mobile site:

Je kunt het tijdsinterval van uw T-Mobile Voicemail wijzigen in maximaal dertig seconden. Het tijdsinterval is de tijd waarna je Voicemail het inkomende gesprek overneemt. Hiervoor voer je de volgende code in:

* * 61 * +31624 uw tiencijferige nummer * 11 * aantal seconden #
Hierna toets je op het groene hoorntje of de `OK`-toets van je toestel.

Als je mobieletelefoonnummer bijvoorbeeld 06 - 1234 5678 is en je wilt het tijdsinterval wijzigen in 25 seconden, voer je dus in: * * 61 * +316240612345678 * 11 * 25 # OK

Heb het bij mijn MDA Vario 3 geprobeerd maar krijg de melding : opdracht wordt niet ondersteund.
Beetje vaag....... Ben benieuwd op het bij jou wel werkt.
werkte prima; bedankt !

Rien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-07 13:42

Crusader

Arc Nature

Nou heb ik al heel wat letters gezien bovenin de titelbalk, zoals G, H, 3G etc.
Maar nu heb ik een E, vraag me af wat dat is...

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Crusader schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:17:
@ Crusader:

Ik had van jou toch wel wat meer research verwacht, bijvoorbeeld door even in de OP te kijken.

E = EDGE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-07 16:19
Crusader schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:17:
EDGE?

Lijkt me wel raar want dat bestaat niet meer in NL, of zit je in het buitenland? :)

http://nl.wikipedia.org/w...a_Rates_for_GSM_Evolution

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Nedra schreef op donderdag 08 november 2007 @ 14:51:
[...]

Ach ja..binnenkort is deze versie 'old-school' als het allemaal T-Mobile wordt :P. Vond het een geniale deal iniedergeval. Ik heb echt nog nooit zoveel lol gehad met een nwe telefoon. Ik blijf maar nieuwe dingen ontdekken en ik blijf maar spelen..
'old-school'? Nee joh! 'Collectors Item'! ;)

Wel jammer, dit was waarschijnlijk de laatste keer dat ik m'n abbonement verlengde; ik ga dus echt niet met zo'n afgrijselijk lelijke telefoon rondlopen zoals TMob ze maakt... :'(

Iemand overigens al eens zitten speule met WifiFofum icm de GPS module? Werkt leuk, gelijk ook even zitten spelen met Google maps om de accesspoints die ik onderweg tegenkwam in kaart te brengen... :)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15-07 13:42

Crusader

Arc Nature

DaSaN schreef op donderdag 08 november 2007 @ 16:20:
[...]

@ Crusader:

Ik had van jou toch wel wat meer research verwacht, bijvoorbeeld door even in de OP te kijken.

E = EDGE
Ja sorry, je hebt gelijk. Ik zit momenteel in de USA op een klus en had niet de tijd om de nodige research te doen. Maakte me dus schuldig aan "kwak de vraag maar over de schutting"...
Zal me de volgende keer inhouden :|

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:57
Ik heb ook het probleem in Google Maps dat mijn positie wel gevonden wordt, maar vervolgens blijft staan. Jammer, want het is een mooie app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 86933

Hier werkt google maps gelukkig perfect :)

Waar ik wel last mee heb is het aan de praat krijgen van MSN Messenger. Ik heb cab files gedownload en geinstalleerd echter wanneer ik probeer in te loggen zegt msn dat er geen verbinding is, terwijl ik wel verbonden ben met 3g en hdspa etc. op dat moment.
Dit zelfde heb ik met skype (maar zodra je daar 1 maal inlogt met WiFi en daarna inlogt doet deze het gek genoeg wel gewoon..) en met het leuke programma Tracky, welke ook geen verbinding lijkt te kunnen maken, terwijl de verbinding er wel gewoon al is!

Tevens wanneer ik radio streams probeer te openen blijven deze op 0% gebufferd en spelen deze dus niet af.

Dit is tevens het geval bij een zelfde Tytn II welke tegelijk aangeschaft is.

Iemand enig idee wat dit zou kunnen verhelpen? Betreft het vodafone netwerk voor zover dat gerelateerd kan zijn.

Edit:
google maps mobile, welke ook gebruik maakt van internet, werkt dus weer wel! MSN en dergelijken juist weer niet.

Edit 2:
Vodafone heeft ook een download url beschikbaar gesteld voor msn, namelijk http://vf.getlivemessenger.nl. Hebben meer mensen het probleem dat deze server onbereikbaar is? Gister was de normale pagina nog wel te laden, enkel het download bestand niet en nu lijkt de hele site de lucht uit te zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 86933 op 08-11-2007 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237914

Cafun schreef op woensdag 07 november 2007 @ 06:44:
[...]

Yup, is echt bagger! Ik heb er een melding van gemaakt bij TomTom. Heb jij dat ook gedaan? Misschien wel handig ;-) (ik heb een Nokia 6230i...nog..)
Jazeker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 237914

DarkShadow schreef op donderdag 08 november 2007 @ 19:48:
Ik heb ook het probleem in Google Maps dat mijn positie wel gevonden wordt, maar vervolgens blijft staan. Jammer, want het is een mooie app.
Volg positie uitzetten
Sluit Goggle Maps
Herstart
Check of de optie aanstaat
Zoniet zet hem aan;

Dat heeft in elk geval bij mij gewerkt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

DaSaN schreef op donderdag 08 november 2007 @ 11:11:
[...]
Het is ook geen sterke reden. Ik wil gewoon dat icoontje eens zien. Ik heb nl. tijdelijk het PIT+ abonnement en had de hoop een keer op HSDPA snelheid te rokken. Maar 192 kilobit/s is idd niet echt snel. Merk eigenlijk weinig verschil. Hoop wel dat T-Mob hier wat aan gaat doen. Vorig jaar waren ze nog de enige met een flat fee abonnement, maar nu lopen ze inmiddels achter op met name Vodafone!

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm-Jan
  • Laatst online: 12-06 13:21
190632 schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 16:45:
Heb 'm vandaag gehaald bij Orange in Utrecht!

Nu probeer ik via gewoon via mijn Orange World op internet te komen, maar in de connection bubble bovenin staat dat 'ie met 3G wil gaan verbinden.

1) Is dit wel goed met Orange World, valt het binnen de datalimiet?
2) Zou de Orange World hack hiermee werken, dus kan ik via 3G gratis internetten zoals het via GPRS kan?
3) Het lijkt me dat ik hiermee data sneller binnen haal, maar het zou niet meer mogen kosten, toch?
4) Kan ik switchen tussen 3G en GPRS?
Dank!
Een late reactie, maar ik heb ook een Orange abbo met HTC TyTN II en heb ook Orange World ingesteld.

1) Als je Classic doet ja, tot 25MB per maand. (Extra gaat tot 100MB)
2) Ken ik niet.
3) Alleen als je geen Orange World neemt of Orange World voor een dag dan kost het meer 2 euro per MB dacht ik.
4) Kan wel maar waarom zou je dat willen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
benchMarc schreef op donderdag 08 november 2007 @ 00:38:
[...]

Je hebt het er maar druk mee zo he ;)

Het is gewoon lastig voor users die de topics niet post na post volgen. Je hebt allereerst 5 delen, in die 5 delen moet je eerst het goede deel vinden van je vraag. Met de search binnen die topic moet je ook maar gokken naar de goede keywords.

Gewoon niet echt heel handig zulk grote topics.
Heb er zelf ook weleens moeite mee om iets te vinden. ;)
De TS zou hierin soelaas moeten bieden, vanwege drukke leven denkende het niet up-to-date kunnen houden heb ik 't uit handen gegeven maar helaas gebeurd het nu ook nog niet echt. Zou mooi zijn als een vijf tot tiental personen de TS konden openen om aan te passen.

M'n device heeft bijna altijd G3 in beeld staan, soms wordt dit een G (met name in een dorpje vlakbij de Belgische grens waar ik een bijbaan heb). Wanneer er G3 in beeld staat en ik ga online, dan verandert dit meestal in een H. Vraag me niet hoe 't kan maar ik heb al een keer een downloadsnelheid van meer dan 800 kbit/sec. 8)

[ Voor 17% gewijzigd door Mini Poeper op 08-11-2007 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126998

Harm-Jan schreef op donderdag 08 november 2007 @ 20:56:
[...]

Een late reactie, maar ik heb ook een Orange abbo met HTC TyTN II en heb ook Orange World ingesteld.

1) Als je Classic doet ja, tot 25MB per maand. (Extra gaat tot 100MB)
2) Ken ik niet.
3) Alleen als je geen Orange World neemt of Orange World voor een dag dan kost het meer 2 euro per MB dacht ik.
4) Kan wel maar waarom zou je dat willen?
Kun jij ook tv kijken via orange world of gaat dit niet met de htc tytn II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122819

Ff een ding waar ik me gruwelijk aan erger.

Als ik Windows Live installeer komen alle msn-adressen bij contacten terecht.
Als ik ze daar verwijder is ook mijn MSN lijst in een keer weg....

Ik vind het ronduit irritant dat als ik een telefoonnummer moet zoeken ik eerst door 150 email adressen moet bladeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.KeN. schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:45:
[...]

Eh jup.. dat heb ik met de mijne ook om de zoveel tijd.
Knap lastig inderdaad. Heeft volgens mij niet veel met de CPU te maken alleen ?

En ja hoor.. mijn TyTN is defect :'(
Ik zet 'm net uit (stand-by) via de aan/uit knop en daar reageerde 'ie niet op.
Na nog een druk op de knop ging het beeld wél op zwart, maar met een knipper..
Als ik de knop weer indruk om het scherm weer aan te krijgen reageert 'ie niet meer. Het groene lampje knippert nog wel vrolijk door en ik hoor 'm nog GPRS'en door mijn boxen.

Suggesties ? Iemand die dit probleem herkent ?
Ik kan 'm nu dus niet meer uit zetten via de uitknop en moet telkens te SIM-klep losmaken om 'm uit te zetten. Dan mag ik 'm weer helemaal opnieuw opstarten.. zucht ;(
Ik had echt exact hetzelfde.
Ik kon hem ook niet meer uitzetten door de knop ingedrukt te houden.
Waarschijnlijk had het bij mij met een backup van SPB te maken. Hierna deed ie het niet meer. Na een hard-reset was het goed maar zodra ik de backup installeerde niet meer.
Een iets oudere backup geinstalleerd en nu doet ie het tot nu toe goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkstr
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 27-05-2024
Verder switched mijn telefoon tussen GPRS, 3G en HSPDA afhankelijk waar ik ben, volgens KPN maakt dit niet uit voor mijn kosten. Het abbonnement zou begrensd zijn op 128 down en 9,95 per maand. Klopt dit volgens jullie ook, ben een beetje wantrouwend omdat ik geen hoge umts gebruik rekeningen wil.
"128 down" ??? niet sneller afhankelijk van G, 3G of H ???
heb je dit vanuit een primafoon winkel of 1200 ??
volgens mij is HSDPA toch echt sneller dan GPRS of UMTS.
begin 2008 zelf upgrade naar 14 mbps meende ik.. zouden ze dan toch niet echt knijpen naar 128k ? :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Anoniem: 122819 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:20:
Ff een ding waar ik me gruwelijk aan erger.

Als ik Windows Live installeer komen alle msn-adressen bij contacten terecht.
Als ik ze daar verwijder is ook mijn MSN lijst in een keer weg....

Ik vind het ronduit irritant dat als ik een telefoonnummer moet zoeken ik eerst door 150 email adressen moet bladeren.
Dan had je alle vinkjes uit moeten zetten (of laten)!
Ik heb nergens last van!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Mini Poeper schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:35:
[...]

Dan had je alle vinkjes uit moeten zetten (of laten)!
Ik heb nergens last van!
welke vinkjes, hier geen vinkjes gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08-07 21:55

GraasGast

Analogue Heaven

Op XDA lopen een paar threads over de slechte video en 3D performance van de Kaiser, door het ontbreken van drivers voor de wel aanwezige hardware acceleratie. Ook is daar een petitie aan gekoppeld. Mischien is het nuttig om die ook hier onder de aandacht te brengen.

Thread op XDA:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=342500

Petitite aan HTC voor betere driver support:
http://www.petitiononline.com/tytn2vid/petition.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 122819 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 23:05:
[...]

Sterker nog, als ik hem opnieuw installeer krijg ik de volgende melding.

Signing in to Messenger will add your Windows Live Contacts to your Phone's Adress Book. Do you want to continue.

Als ik nu op annuleren druk ipv OK dan sluit ie msn gewoon af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194218

Hallo,

ik heb vast een aantal stomme vragen en misschien is hij al beantwoord, maar ik heb nu van dit deel 10 pagina's doorlopen en het nog niet gevonden. Heb geen idee hoe ik alleen binnen de TyTn topics kan zoeken dus ik vraag maar gewoon even :-) .

* Ik wil mijn gmail ontvangen op mijn TyTn, heb dit een paar x geprobeerd maar hij toont telkens niet al mijn gmailberichten? :s . En daarnet had ik hem zo ver om alle nieuwe berichten te tonen, ik had toen 2 ongelezen berichten. Vervolgens stuurde ik me via gmail (laptop) een nieuw mailtje en klikte verzenden/ontvangen, het nieuwe mailtje werd getoond maar de 2 oude waren verdwenen :s .

Kort gezegd, hoe krijg ik gmail fatsoenlijk up & running? :-)

* Daarnaast wil ik dat zowel gmail als IE gebruik maken van het WiFi netwerk en als dat niet beschikbaar is van het PIT netwerk. Ik wil niet dat hij bijv. UMTS gaat gebruiken om zo de kosten te drukken.. Hoe kan ik alle andere netwerken uitschakelen of ervoor zorgen dat hij standaard eerst WiFi probeert te gebuiken en vervolgens het PIT netwerk?

Ben er verder erg blij mee, kreeg hem gratis bij een 2-jarig flex 20 + PIT :D + 1e jaar 50% korting op flex 20 en een gratis bluetooth headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 07-07 13:30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Sorry om zo snel weer te posten, maar ik vind echt geen edit-knop.
Ik heb nog een vervelend probleem, als ik het toestel in de USB heb en ik open ActiveSync op de PC, dan vergrendelt het toestel zich automatisch en vraagt AS om het toestel te ontgrendelen. Doe ik dit dan is dit op het toestel succesvol maar geeft AS op de laptop aan dat het ontgrendelen mislukt is en maakt geen verbinding :s .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damasterman

damasterman

student TU/e;

Anyone? :
Ik heb Kpn internet surf & mail totaal voor 9,95. Nu valt deze onder een Fair Use Policy waarbij je bijvoorbeeld je internet niet via je gsm naar je laptop mag delen of Voip applicaties mag gebruiken zoals skype. Mijn vraag, kunnen ze erachter komen als je het voorgaande wel doet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
TouchFlo is al standaard aanwezig op de TyTN II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Ja, maar de touchCUBE niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Anoniem: 122819 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 23:05:
[...]

GGGRRRRRRRRRRRRRRRR. LEES DIT TOPIC ANDERS EERST EENS. ER ZIJN MEERDERE DELEN!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Anoniem: 122819 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 23:19:
[...]

Sterker nog, als ik hem opnieuw installeer krijg ik de volgende melding.

Signing in to Messenger will add your Windows Live Contacts to your Phone's Adress Book. Do you want to continue.

Als ik nu op annuleren druk ipv OK dan sluit ie msn gewoon af.
Dan heb je een oudere versie van Messenger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Ik heb Opera 8.65 gedownload (geen demo, full version en niet van Pera site). Vervolgens heb ik 'm geïnstalleerd op m'n Qtek S200 (WM5).
Ik ben toen met PIE en Opera naar verschillende (pda-) sites gegaan om te vergelijken.

[url]www.nu.nl/pda[/url]
Afbeeldingslocatie: http://img259.imageshack.us/img259/949/nunlpdaje8.png
Boven Opera, onder PIE

www.tweakers.net
Afbeeldingslocatie: http://img150.imageshack.us/img150/9254/tweakersnetlf3.png
Boven Opera, onder PIE

Opera weet veel beter met deze sites om te gaan dan PIE. Ik heb de sites ook bezocht met m'n TyTN II, deze heeft een nieuwere versie PIE toch weet deze ook niet goed de sites te renderen.

Ook heb ik het forum geprobeerd (1e pagina van dit Topic; HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5)
Opera weet de pagina redelijk weer te geven, PIE bakt er werkelijk niks van.
Bij Opera is de pagina 27253 bytes groot, bij PIE 137316 bytes. Dat verklaart wellicht het slecht weergeven. Bij gebruik van ClearTemp was de inhoud van PIE Cache groter dan de Cache van Opera.

Ook nog even deze pagina geprobeerd op m'n PC, ter vergelijking:
FF 2: 145.070 bytes
IE 6: 137.248 bytes (6 omdat ik deze browser nooit gebruik).

Vind het jammer en ook een beetje vreemd dat er niet een speciale pda versie van GoT is. Zoals er ook een mobiele versie van Pocketinfo.nl is.

Pocketinfo.nl | Pocketinfo mobile
NU.nl | NU.nl (mobiel)
Startpagina | Startpagina (mobiel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm-Jan
Anoniem: 126998 schreef op donderdag 08 november 2007 @ 21:40:
[...]
Kun jij ook tv kijken via orange world of gaat dit niet met de htc tytn II
Ik heb filmpjes gezien die streaming video lieten zien van een Football wedstrijd.

Dit heb ik er niet bij, kan wel, moet je nog meer voor betalen, ik vind 6 euro uit de bundel wel meer dan genoeg.

15 euro Orange World Extra - gratis toegang tot Orange World inclusief basis TV en 100MB internet bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Harm-Jan schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 02:07:
[...]

Ik heb filmpjes gezien die streaming video lieten zien van een Football wedstrijd.

Dit heb ik er niet bij, kan wel, moet je nog meer voor betalen, ik vind 6 euro uit de bundel wel meer dan genoeg.

15 euro Orange World Extra - gratis toegang tot Orange World inclusief basis TV en 100MB internet bundel.
Voor 1,50 extra kun je dan tv kijken. Ik dacht als je een umts telefoon bezit dat je dan er ook mee tv kunt kijken. Maar volgens orange kan dit niet met de htc tytn II, daarom hoopte ik eigenlijk of dit iemand wel is gelukt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-07 14:39
Het viel mij zojuist op dat mijn TyTN de volgende protocol versie heeft:

Rom version: 1.56.406.5
Rom date 08/30/07
Radio version: 1.27.12.11
Protocol version: 22.45.88.07W

Bij de meeste zie ik staan 22.45.88.07H, iemand enig idee waarom ik een W heb ipv een H? Zou iemand willen checken of hij ook een W heeft? Ik heb de WWE UK editie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Harm-Jan schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 02:07:
[...]

Zoals BoJohnnie alz egt, voor in totaal 7,50 heb je die bundel, niet voor 15 euro. Ik betaal graag 1,50 meer voor 4x zoveel data... (Dat ik dan ook nog eens TV kan kijken is extra mooi meegenomen...;))

Zal ook eens gaan spieken voor die Orange World hack...
(Voor diegene die vroeg wat het was; bij het oude Orange world via GPRS kon je de proxy van Orange via een andere poort benaderen en dan werkte die teller die je dataverbruik bijhoudt niet... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Chutney schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:27:
Het viel mij zojuist op dat mijn TyTN de volgende protocol versie heeft:

Rom date 08/30/07

Bij de meeste zie ik staan 22.45.88.07H, iemand enig idee waarom ik een W heb ipv een H? Zou iemand willen checken of hij ook een W heeft? Ik heb de WWE UK editie.
Mijn TyTN II: WWE/UK versie
Rom version: 1.56.405.5
Rom date 08/28/07
Protocol version: 22.45.88.07H

Verschilt ook twee dagen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damasterman

damasterman

student TU/e;

henkstr schreef op donderdag 08 november 2007 @ 22:34:
[...]

"128 down" ??? niet sneller afhankelijk van G, 3G of H ???
heb je dit vanuit een primafoon winkel of 1200 ??
volgens mij is HSDPA toch echt sneller dan GPRS of UMTS.
begin 2008 zelf upgrade naar 14 mbps meende ik.. zouden ze dan toch niet echt knijpen naar 128k ? :(
Ja volgens mij cappen ze je bij 128kbps als je een onbeperkt data abbonnement neemt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corny
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 30-06 15:10

corny

And his yellow flame

Mini Poeper schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:55:
[...]

Rom date 08/28/07

Hey, jouw romdate wel 08/28, maar rom version 406 :?

Rom date 08/28/07

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Hey, jouw romdate wel 08/28, maar rom version 406 :?
FOUTJE
Check nogmaals mijn vorige post!

[ Voor 82% gewijzigd door Mini Poeper op 09-11-2007 10:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
GraasGast schreef op donderdag 08 november 2007 @ 23:09:
Op XDA lopen een paar threads over de slechte video en 3D performance van de Kaiser, door het ontbreken van drivers voor de wel aanwezige hardware acceleratie. Ook is daar een petitie aan gekoppeld. Mischien is het nuttig om die ook hier onder de aandacht te brengen.

Thread op XDA:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=342500

Petitite aan HTC voor betere driver support:
http://www.petitiononline.com/tytn2vid/petition.html
Voor slechte video performance in TCP/MP:
Zet video driver op Raw Framebuffer. Benchmark van een aflevering 24 leverde 200% als Average Speed op ipv 84% met DirectDraw. DirectDraw is meestal de default van TCP/MP...

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
En dat heeft verder geen nadelen? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm-Jan
Anoniem: 126998 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 08:43:
[...]

Voor 1,50 extra kun je dan tv kijken. Ik dacht als je een umts telefoon bezit dat je dan er ook mee tv kunt kijken. Maar volgens orange kan dit niet met de htc tytn II, daarom hoopte ik eigenlijk of dit iemand wel is gelukt.
Hoe kom jij bij 1,50 ?? kan ik nergens terug vinden op de website. alleen Orange World voor een dag, maar daar zit geen Internet Access bij alleen Orange World.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Harm-Jan schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:28:
[...]

Hoe kom jij bij 1,50 ?? kan ik nergens terug vinden op de website. alleen Orange World voor een dag, maar daar zit geen Internet Access bij alleen Orange World.
http://www.orange.nl/mobiel/umts/

Zie dan rechtsboven, daar staat de totale kosten van 7,50 euro.

Maar mijn vraag is nog steeds of het iemand is gelukt om tv te kijken via orange.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
Als in? Slechtere kwaliteit? Batterijduur?
Ik convert mn video's altijd met PocketDivxEncoder (dual pass) en de kwaliteit is perfect, verder kan ik 2 uur 24 kijken (3 episodes) en dat kost me 39% va'n m'n batterij. Zeer goed te doen dus, en prima vermaak voor in de trein :)

[ Voor 0% gewijzigd door Bebob_NL op 09-11-2007 11:54 . Reden: tiepgriep ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 15-07 14:39
Mini Poeper schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 09:55:
[...]

Rom date 08/28/07

Ah verkeerde copy past van mijn zijde, dit moet het zijn.

Rom date 08/28/07

Hij komt dus overeen met die van jou, 1 op 1. Echter de letter achter de protocol versie is anders. Bij de meeste hier is dat H maar ik heb daar een W staan. Geen idee wat het inhoud trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Bebob_NL schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:52:
[...]

Als in? Slechtere kwaliteit? Batterijduur?
Ik convert mn video's altijd met PocketDivxEncoder (dual pass) en de kwaliteit is perfect, verder kan ik 2 uur 24 kijken (3 episodes) en dat kost me 39% va'n m'n batterij. Zeer goed te doen dus, en prima vermaak voor in de trein :)
Klinkt goed :Y

Wat zijn je verdere instellingen voor de reso enzo? :)

[ Voor 6% gewijzigd door Sir_Killalot op 09-11-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126181

Mensen,

Ik had nooit gedacht dat ik deze vraag zou stellen, maaruh.. Hoe die ik een Hard Reset?
In de Start Post staat:

"Druk en houd de linker SOFTKEY en de rechter SOFTKEY ingedrukt en gebruik gelijktijdig de stylus om RESET-knop in te drukken.
Laat de stylus los maar blijf de twee SOFTKEYS ingedrukt houden tot er een bericht op het scherm verschijnt met de mededeling in de te trend van; 'Alle gegevens van het apparaat zullen worden verwijdert als je hiermee doorgaat'.
Laat de SOFTKEYS los en druk op het beantwoord toets.?"

Echter, welke Softkey's? Ik heb er meerdere geprobeerd, maar ik krijg het maar niet voor elkaar!

Help! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 126181 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:02:
Mensen,

Ik had nooit gedacht dat ik deze vraag zou stellen, maaruh.. Hoe die ik een Hard Reset?
In de Start Post staat:

"Druk en houd de linker SOFTKEY en de rechter SOFTKEY ingedrukt en gebruik gelijktijdig de stylus om RESET-knop in te drukken.
Laat de stylus los maar blijf de twee SOFTKEYS ingedrukt houden tot er een bericht op het scherm verschijnt met de mededeling in de te trend van; 'Alle gegevens van het apparaat zullen worden verwijdert als je hiermee doorgaat'.
Laat de SOFTKEYS los en druk op het beantwoord toets.?"

Echter, welke Softkey's? Ik heb er meerdere geprobeerd, maar ik krijg het maar niet voor elkaar!

Help! ;)
Als ik me niet vergis zijn dit de toetsen rechts van het groene en links van het rode hoorntje :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harm-Jan
Anoniem: 126998 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 11:46:
[...]

http://www.orange.nl/mobiel/umts/

Zie dan rechtsboven, daar staat de totale kosten van 7,50 euro.

Maar mijn vraag is nog steeds of het iemand is gelukt om tv te kijken via orange.
o daar, als je op "ik bestel" klikt staat de TyTN II er niet bij, zal dus wel niet kunnen dan.
en je kunt de TyTN ook niet met een 35 music abonement bestellen.

[ Voor 7% gewijzigd door Harm-Jan op 09-11-2007 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Iemand met Telfort die me de juiste settings kan vertellen waarmee je kan bellen én internetten ?
Ik kan nu met bandmode op GSM / Auto beide, maar dat is gewoon GPRS. Als ik 'm ipv op GSM, op WCDMA zet krijg ik een mooi H'tje in beeld en kan ik ook internetten, maar doet mijn telefoon het niet. Beide op auto geeft als resultaat dat ik een 3G-icoon te zien krijg met bereik. Echter kan ik niet bellen én niet internetten.. Telfort klantenservice zegt dat alles goed staat in hun systeem na de omzetting van mijn abonnement naar UMTS (stond eerst alleen op GPRS namelijk).

Iemand die de magische settings voor mij heeft ? (GPRS setting staat nu overiges op CHAP authentication)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 194218 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:15:
[...]

Als ik me niet vergis zijn dit de toetsen rechts van het groene en links van het rode hoorntje :)
Ik zal wel iets fout doen, maar krijg het niet voor elkaar! Iemand advies voor mij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ehm er staat toch vrij duidelijk wat je moet doen of niet ?
Iets zegt me dat je de resetknop niet in hebt gedrukt als je de softkeys indrukt.. Klopt dat ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

.KeN. schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 14:12:
Ehm er staat toch vrij duidelijk wat je moet doen of niet ?
Iets zegt me dat je de resetknop niet in hebt gedrukt als je de softkeys indrukt.. Klopt dat ?
I know dat het heel knullig klinkt, maar de rest knop heb ik wel ingedrukt. (met de stylus)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Ik heb 't ook gehad: met 't inhouden van de softtoetsen houdt je waarschijnlijk per ongeluk ook de horntoetsen in. Je vingers dus even iets smaller maken.

.KeN. schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 13:46:
Iemand met Telfort die me de juiste settings kan vertellen waarmee je kan bellen én internetten ?
Ik kan nu met bandmode op GSM / Auto beide, maar dat is gewoon GPRS. Als ik 'm ipv op GSM, op WCDMA zet krijg ik een mooi H'tje in beeld en kan ik ook internetten, maar doet mijn telefoon het niet. Beide op auto geeft als resultaat dat ik een 3G-icoon te zien krijg met bereik. Echter kan ik niet bellen én niet internetten.. Telfort klantenservice zegt dat alles goed staat in hun systeem na de omzetting van mijn abonnement naar UMTS (stond eerst alleen op GPRS namelijk).

Iemand die de magische settings voor mij heeft ? (GPRS setting staat nu overiges op CHAP authentication)
Heb Telfort, heb bij Phone-Band beide op Auto staan. GPRS staaat op PAP en HSDPA is ingeschakeld. Bij mij doet alles 't. Over 't algemeen staat er 3G, deze verandert meestal in een H als ik internet op ga. Als 't signaal minder wordt schakeld 'ie over op G.
Ik kan bellen én internetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tinusbalpol
  • Registratie: Januari 2004
  • Niet online
Moet je ook de softkeys (inderdaad die naast de rode en de groene telefoonhoorn) ingedrukt houden nadat je de reset knop weer hebt losgelaten. Anders is het een gewone reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 04-07 00:10
Is het trouwens nu wel of niet mogeljik om "veilig" een andere ROM te flashen? Dwz een dump maken van de originele rom, zodat je de Kaiser later weer terug kunt flashen naar de oorspronkelijke toestand. Ik heb op het xda developersforum gekeken, maar kan niet echt vaststellen of dit nu wel of niet mogelijk is.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

@ Mini Poeper:
Hmm.. die settings heb ik helaas ook al geprobeerd.
Geen resultaat. Of wel, ik heb een 3G icoontje en 4 streepjes bereik, maar 'inbellen' noch bellen lukt.
Ik zou binnen 24 uur worden teruggebeld door de technische dienst van Telfort, maar ik heb nog steeds niets van ze vernomen.. maar weer eens bellen dan. *zucht*

Bedankt in ieder geval :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 21:57
Even een vraag, ik dacht ergens gelezen te hebben dat de TyTn2 snel genoeg zou zijn voor video playback in 640 bij 480. Nu heb ik dat geprobeert bij een simpsons, maar die hapert toch echt te veel. Doe ik iets verkeerd of moet ik toch maar converteren naar 320 bij 240?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
640 x 480 trekt ie soms helaas net niet, misschien helpt deze tip: Bebob_NL in "HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Anoniem: 233874 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:27:
[...]

Werkt dat bij jou? Ik krijg alle mail in mijn inbox. Zowel ontvangen berichten als verzonden berichten. Verstuur ik vervolgens een mail, dan zet hij hem netjes in de map verzonden items, maar bij de volgende send/recieve verschijnt het zojuist verzonden bericht ook weer in mijn inbox.
Dit heb ik ook. Waar ligt dat nou precies aan?

Nvm, stond nog op pop3 ipv imap.

Hij download wel gekke mappen. Ik krijg bij mijn gmail account een map [Gmail] met allerlei submappen, waar dan niks in staat en ook niks in komt te staan :/ Vreemd.

[ Voor 17% gewijzigd door benchMarc op 09-11-2007 18:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-07 20:43

jurma

simply connecting...

jurma in "HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5"
Het probleem lag hoogst waarschijnlijk aan mijn brodit actieve houder, De zekering klapte er steeds uit, blijkbaar is het 1x fout gegaan en doet me tytn II het niet meer.

Gelukkig werk ik in een telecom zaak, heb nu maar even de htc meteor als tijdelijk toestel.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 138779

Op de FTP site van XDA staan ook nieuwe radio ROMS zoals de 1.27.12.17. Iemand deze al draaien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Anoniem: 138779 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 20:04:
Op de FTP site van XDA staan ook nieuwe radio ROMS zoals de 1.27.12.17. Iemand deze al draaien?
Ik durf het nog niet echt aan om mijn T-mobile branded te gaan flashen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130831

jurma schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 19:08:
Het probleem lag hoogst waarschijnlijk aan mijn brodit actieve houder, De zekering klapte er steeds uit, blijkbaar is het 1x fout gegaan en doet me tytn II het niet meer.

Gelukkig werk ik in een telecom zaak, heb nu maar even de htc meteor als tijdelijk toestel.
Er zijn wel meer Actieve Brodit houders waarbij de zekering al heel snel door brandde. Bij mij dus ook en al in de tweede dag van gebruik. Bordit gemaild en gevraagd hoe zwaar de zekering moet zijn om hem te vervangen. Die wilde echter de houder hebben om te repareren? Kreeg hem heel snel weer terug met een 2A zekering en verder leek er niet aan gedaan te zijn. Nu brand het ledje weer en laad hij goed op. Euvel lijkt dus verholpen en w.s. is de zekering die er in het begin in zat te licht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFrankie
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-05-2022
jurma schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 19:08:

Ik heb exact hetzelfde. Ik merkte dat de led op de actieve Brodit niet meer aanging. Bleek inderdaad dat de zekering (in de plug van de cigarette aansteker) kapot was. Vervolgens bleek de TYTN II niet meer op te laden (ook niet via netsnoer of usb) en niet meer kon communiceren via USB :'( . Nu ter reparatie opgestuurd.

Zit er mogelijk een fout in de Actieve Brodit houders ???
Ik heb die Brodit houder nog maar net. En de TYTN II daar nog maar drie keer in geplaatst (waarvan 1 x dus al fataal was)

[ Voor 4% gewijzigd door MrFrankie op 09-11-2007 21:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 13-07 20:43

jurma

simply connecting...

MrFrankie schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 21:10:
[...]

Ik heb exact hetzelfde. Ik merkte dat de led op de actieve Brodit niet meer aanging. Bleek inderdaad dat de zekering (in de plug van de cigarette aansteker) kapot was. Vervolgens bleek de TYTN II niet meer op te laden (ook niet via netsnoer of usb) en niet meer kon communiceren via USB :'( . Nu ter reparatie opgestuurd.

Zit er mogelijk een fout in de Actieve Brodit houders ???
Ik heb die Brodit houder nog maar net. En de TYTN II daar nog maar drie keer in geplaatst (waarvan 1 x dus al fataal was)
Mjah denk het, heb ook de brodit houder ter reparatie opgestuurd. Gelukkig is de houder en telefoon via mijn werk geregeld. (heb dus nog niet betaald voor het spul :p).

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:43
DarkShadow schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 17:05:
Even een vraag, ik dacht ergens gelezen te hebben dat de TyTn2 snel genoeg zou zijn voor video playback in 640 bij 480. Nu heb ik dat geprobeert bij een simpsons, maar die hapert toch echt te veel. Doe ik iets verkeerd of moet ik toch maar converteren naar 320 bij 240?
Misschien vergis ik me, maar is het niet nutteloos om een resolutie van 640x480 te gebruiken terwijl de tiet2 slechts 320 x 240 is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ives
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 13:35
Bert2000 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 21:58:
[...]

Misschien vergis ik me, maar is het niet nutteloos om een resolutie van 640x480 te gebruiken terwijl de tiet2 slechts 320 x 240 is?
Nutteloos wel, maar minder werk aangezien er meer films te vinden zijn in 640x480 dan in 320x240 formaat (je moet dus niet gaan converteren).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Ik krijg het gebeuren met Gmail niet goed aan de gang. Mail binnen halen is geen probleem. Maar verzonden mail komt niet bij verzonden items te staan. Ook krijg ik voor ieder account een map [gmail] met daarin submappen die overeen komen met de mappen op mijn accounts bij gmail.com. Daar staat echter niets in en daar verschijnt ook nooit iets in, tenzij ik het zelf er naartoe verplaats.

Maarja... misschien ligt het wel hieraan:
Blackberry, Symbian, Windows Mobile, and Palm mail clients aren't officially supported at this time.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maffe
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 21-03 13:04

maffe

maffe

Anoniem: 138779 schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 20:04:
Inderdaad, heeft er al iemand een nieuwe rom? Ik heb al weken lang het probleem dat ik niet op 3G kan bellen/gebeld worden/internetten. Ik begin zo langzamerhand de GSM band te haten.
Wie o wie heeft er al een nieuwe (radio)rom geprobeerd?
Waarom duurt een nieuwe rom toch altijd zo lang, pfff....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
DarkShadow schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 17:05:
Sir_Killalot schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 12:13:
[...]

Klinkt goed :Y

Wat zijn je verdere instellingen voor de reso enzo? :)
Zie mijn post in deeltje 4. :)
Nog een toevoeging: voor tekenfilm series als Simpsons en South Park volstaat single pass encoding op stand 15/16.
Vista gebruikers moeten PocketDivXEncoder_0.3.96.exe gebruiken (googlen), de oudere 0.3.60 werkt NIET in Vista...

[ Voor 36% gewijzigd door Bebob_NL op 09-11-2007 23:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209642

Kan iemand mij helpen.
Heb sinds kort de Tytn II in bezit. Internet werkt prima. echter als ik mijn mail wil ophalen blijft hij maar zeuren dat user/pass verkeerd is.

ik heb kpn als provider en probeer pop3 mail van versatel op te halen.
inkomende mailserver pop.versatel.nl

ik weet 100% zeker dat ik de juiste user/pass gebruik

waar kan dit aan liggen? blokkeert versatel de email omdat ik via kpn netwerk probeer in te loggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.CeeJay
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 29-05 08:46
Mini Poeper schreef op vrijdag 09 november 2007 @ 01:51:
Ik heb Opera 8.65 gedownload (geen demo, full version en niet van Pera site). Vervolgens heb ik 'm geïnstalleerd op m'n Qtek S200 (WM5).
(....)
Dat is knap, ik kan alleen maar 30 dagen trial versie's vinden :? :? :?
Anoniem: 209642 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 09:59:
Kan iemand mij helpen.
Heb sinds kort de Tytn II in bezit. Internet werkt prima. echter als ik mijn mail wil ophalen blijft hij maar zeuren dat user/pass verkeerd is.

waar kan dit aan liggen? blokkeert versatel de email omdat ik via kpn netwerk probeer in te loggen?
Heb je Gmail? Dan zou ik eens proberen met Gmail's externe pop3 connector de Versatel's mail op te halen...

[ Voor 46% gewijzigd door Mr.CeeJay op 10-11-2007 10:26 ]

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 209642

Mr.CeeJay schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 10:25:
[...]

[...]

Heb je Gmail? Dan zou ik eens proberen met Gmail's externe pop3 connector de Versatel's mail op te halen...
nee, ik heb helaas geen gmail

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Mr.CeeJay schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 10:25:
Ik kan 'm naar je mailen...

Ik heb een nadeel ontdekt aan Opera: je kunt geen woorden oid selecteren om te kopiëren.
Dat kan dus wel als je optie 'Grab and scroll' uitvinkt. Maar dan kun je niet meer Touchflo gebruiken. Terwijl PIE dat beide tegelijkertijd kan.

Ik heb ook nog even test gedaan:

Inleiding
Bij mij staat er standby een 3G en soms als verbinding minder is een G bovenin beeld.
Als ik op internet ga komt er nog een kleinere 3G erbij (3G3G), maar meestal verandert de standby 3G in een H en komt er een tweede kleine H bij (HH); HSDPA dus. Heeft 'ie de pagina binnengehaald, dan wordt 't weer 3G3G. Klik ik op een koppeling, verschijnt die HH weer; etc etc etc.
Ik moet hierbij vermelden dat ik een Telfort abonnement heb en dat KPN/Telfort hun UMTS/HSDPA apparatuur niet helemaal op orde hebben. Dit is al eens in het Telfort Data-abonnement besproken.

Test
Vervolgens heb m'n vaste telefoon gepakt. Toen er 3G3G in beeld stond ging 'ie over, maar toen ik op een koppeling drukte en er een HH in beeld stond kreeg ik door de telefoon de melding: 'Deze mobiele telefoon is op dit moment niet bereikbaar.'

[ Voor 62% gewijzigd door Mini Poeper op 10-11-2007 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-07 10:52
Anoniem: 209642 schreef op zaterdag 10 november 2007 @ 09:59:
Kan iemand mij helpen.

Mail ophalen via pop3 kan gewoon bij versatel. verzenden gaat niet via de smtp van versatel, daarvoor moet je via een versatel/zonnet/tele2 netwerk verbinden.
Pagina: 1 ... 8 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou de discussie even een beetje over het toestel zelf en niet over waar ik hem een paar euro goedkoper kan krijgen dan mijn buurman...