Hier werkt google maps gelukkig perfect
Waar ik wel last mee heb is het aan de praat krijgen van MSN Messenger. Ik heb cab files gedownload en geinstalleerd echter wanneer ik probeer in te loggen zegt msn dat er geen verbinding is, terwijl ik wel verbonden ben met 3g en hdspa etc. op dat moment.
Dit zelfde heb ik met skype (maar zodra je daar 1 maal inlogt met WiFi en daarna inlogt doet deze het gek genoeg wel gewoon..) en met het leuke programma Tracky, welke ook geen verbinding lijkt te kunnen maken, terwijl de verbinding er wel gewoon al is!
Tevens wanneer ik radio streams probeer te openen blijven deze op 0% gebufferd en spelen deze dus niet af.
Dit is tevens het geval bij een zelfde Tytn II welke tegelijk aangeschaft is.
Iemand enig idee wat dit zou kunnen verhelpen? Betreft het vodafone netwerk voor zover dat gerelateerd kan zijn.
Edit:
google maps mobile, welke ook gebruik maakt van internet, werkt dus weer wel! MSN en dergelijken juist weer niet.
Edit 2:
Vodafone heeft ook een download url beschikbaar gesteld voor msn, namelijk
http://vf.getlivemessenger.nl. Hebben meer mensen het probleem dat deze server onbereikbaar is? Gister was de normale pagina nog wel te laden, enkel het download bestand niet en nu lijkt de hele site de lucht uit te zijn.
[
Voor 19% gewijzigd door
Anoniem: 86933 op 08-11-2007 20:01
]