HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste
Acties:
  • 51.081 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
NoFate schreef op maandag 05 november 2007 @ 19:46:
[...]

Gebruik PhoneAlarm , beste tool ooit
Kan je heel makkelijk profielen aanmaken en alarms instellen voor inkomende sms , interval enzo
Ook notifications kan je makkelijk uit/aan zetten

Kortom een hele profiel manager en mooie skins voor je today
Mijn gsm gaat gewoon elke dag om 23.00 op trilmode , bt uit , ... en om 08.00 gaat alles gewoon netjes aan ... je kan er echt veel mee , echt een aanrader!!!
Bedankt voor de tip. Ik zoek echter iets simpelers. Deze tool kan het ongetwijfeld allemaal, maar intuïtief is het bepaald niet met die 100en configuratieopties..

edit: wat gevonden.. Phone Today.. is wel oud, maar zolang het doet wat ik wil.. :P
http://www.burroak.on.ca/ptoday.html

[ Voor 8% gewijzigd door Atomsk op 06-11-2007 01:05 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 14:31
Mini Poeper schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:21:
[...]

Ik heb al een zaak gevonden waar ze deze verkopen.
Maar nu loop ik tegen een andere mogelijkheid aan; rechtstreeks zonder tussenkomst van een kabel.
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke oplossing lijkt jullie het beste en vooral... waarom?

[...]

Hier heb ik nog geen antwoord op gekregen van iemand, maar ik denk dat ik er van af zie. Vind de PDA veel stroom vreten (al moet de accu nog van nieuwigheid zich nog settelen) en ben bang dat het dan erg hard gaat via de bluetooth. Bovendien reis ik niet veel meer per Openbaar Vervoer, want dat zuigt toch enorm. Maarja, OV jaarkaart heb ik niet voor niets en laat om die reden vaak m'n autootje staan. 8)
waarom dienen deze kabeltjes???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Maar nu loop ik tegen een andere mogelijkheid aan; rechtstreeks zonder tussenkomst van een kabel.
[afbeelding]
[afbeelding]

ik zou eerder gaan voor het stekkertje met kabel. Dat blokje zit natuurlijk stug op je telefoon dus haak je een keer ergens achter of iets dergelijks heb je meteen kans dat je de jack op je telefoon sloopt. Bij die met een kabel lijkt het me dat je daar wat minder snel kans op hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFrankie
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-05-2022
miel schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:22:
[...]

toch heb ik tomtom geluid over mijn ck3100 gehad... vraag alleen niet hoe! was willekeurig!
Misschien handig om eens een topic TYTN II <> Parrot te beginnen ?
De communicatie is inderdaad niet geheel duidelijk.

Op de MK6100 heb je een keuze in het menu "Play music from device". Op de TYTN II kan je vervolgens een Mp3 afspelen. Deze wordt dan weergegeven via de boxen van auto. Stop je de Mp3 dan schakelt de kit automatisch terug naar je radio/cd. Als TomTom dan iets aangeeft komt dit automatisch (met een vertraging) tussendoor, dus over de speakers van je autoradio. (ik weet niet hoe dit werkt op de ck3100)

TomTom activeert zelf dus niet de Parrot carkit. Pas na het afspelen van een audio stream gaat dit goed. Ik heb zelf nu een programma BTAudioToggle gedownload. Met dit progje zou je alle audio signalen in een keer naar je Bluetooth kanaal kunnen zetten. Ik heb dit nog niet geprobeerd.

Was er toevallig al iemand die een TomTom stem (Jane) heeft met een vertraging zodat bluetooth de tijd heeft om over te schakelen ? Gebruiker peugeot206gt ....?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb ook een htc 710c ik krijg voor geen mogelijkheid internet op deze telefoon mischien dat iemand mij kan helpen om dit in te stellen ik zit bij t-mobile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 12:56
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 08:36:
ik heb ook een htc 710c ik krijg voor geen mogelijkheid internet op deze telefoon mischien dat iemand mij kan helpen om dit in te stellen ik zit bij t-mobile
Als je de S710 bedoelt kan je beter hier zoeken/vragen: HTC Vox (HTC S710 / SPV E650)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zojuist zat ik even op de gmail site. Daar zag ik opeens een mededeling over de ondersteuning voor imap. Met behulp van deze link: http://mail.google.com/su...?answer=78886&topic=12761

kun je zien hoe je een en ander in moet stellen in WM6. Misschien dat de problemen die eerder door mij (en anderen) zijn geopperd nu tot het verleden behoren aangezien gmail nu pas imap ondersteund? Heb het nog niet getest, dat kan ik vanavond pas thuis via WiFi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat ik tot nu toe in geen enkele post kan vinden is hoe goed de gps ontvanger is.
Momenteel heb ik een E-ten M700 waar dus een Sirf III in zit en daardoor heb ik dus geen problemen met mijn gecoate voorruit.
Ik vraag me dus af hoe dit is met de TYTN 2.
Kan iemand mij dit dus vertellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• falconz
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 07-09 06:17
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:47:
quote:
[SainteR] schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 02:37:
Iemand bekend met volgend probleem of iemand een suggestie wat er aan de hand is?

Ik heb op random momenten nu al een keer of 5 voorgehad dat ik het laadlogo van windows op mijn scherm voordurend op mijn scherm krijg, het gaat wel nog 1 seconden terug weg maar daarna is het er meteen terug. Het lijkt ofdat windows vastloopt en ik kan dan nog amper met het toestel werken. Het toestel blijft dus wel reageren (dus geen hard crash ofzo). Maar ik moet dus wel s0oftresetten. Na de softreset is alles terug normaal.
[...]
Ik heb hetzelfde en pas door jouw opmerking dat het begonnen is sinds je flight modus gebruikt bedacht ik me dat dat bij mij ook het geval is. Eerst zette ik 'm 's nachts nooit uit, alleen stil, maar flight modus is sneller (heb de comm manager onder de "voice"-knop als sneltoets). Zodra hij uit flight modus komt en er een programma verbinding wil maken (bijvoorbeeld email) dan zie je voortdurend de zandloper (tegenwoordig laadlogo van windows). Bij mij is het echter NIET zo dat het toestel compleet vast loopt, het is even traag, maar als ik dan weer een verbinding met gprs / umts heb is 't ook weer goed, ik hoef dus geen reset te doen. Volgens mij ligt het er dus aan dat programma's al gebruik willen maken van een data-connectie terwijl dit nog niet mogelijk is omdat de data-connectie nog niet tot stand is gebracht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wens
  • Registratie: Juni 2002
  • Nu online
Imperium schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 17:09:
Ik heb wisbar geprobeerd. maar [afbeelding] kan ik niet vinden. ik wil zo mijn processen kunnen beheren. meer niet. iemand?
Een uitgebreide Task Manager is te vinden op XDA:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=280104

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:47:
Wat ik tot nu toe in geen enkele post kan vinden is hoe goed de gps ontvanger is.
Momenteel heb ik een E-ten M700 waar dus een Sirf III in zit en daardoor heb ik dus geen problemen met mijn gecoate voorruit.
De Qualcomm chip is vergelijkbaar met de Sirf Star III: http://www.mobile-review....iew/htc-tytn2-en.shtml#12

Afbeeldingslocatie: http://www.mobile-review.com/pda/review/image/htc/tytn2/add/track_one_1-low.jpg
(Gigabyte heeft een Sirf Star chip)

En misschien soms wel iets beter :)

[ Voor 41% gewijzigd door Sir_Killalot op 06-11-2007 11:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 18-09 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:47:
Dan zou ik toch nog eens goed zoeken, want ik kan me toch een aardig aantal posts herinneren waarin dit is langsgekomen :) Topic openen met 1000 posts en dan CTRL-F'en, of /'en als je Opera hebt.

Voor degenen die een goed alarmprogje zoeken:
http://www.burroak.on.ca/pta.html

EDIT: ik zie dat Atomsk een soortgelijk programma'tje heeft gevonden.
Dit is echter pTravelAlarm en is alléén een alarm, zonder toeters en bellen (niet letterlijk natuurlijk ;))

Ik kwam het toevallig tegen toen ik op zoek was naar een goeie en ben er zéér over te spreken !

[ Voor 10% gewijzigd door Ken. op 06-11-2007 11:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 10:41:
Zojuist zat ik even op de gmail site. Daar zag ik opeens een mededeling over de ondersteuning voor imap. Met behulp van deze link: http://mail.google.com/su...?answer=78886&topic=12761

kun je zien hoe je een en ander in moet stellen in WM6. Misschien dat de problemen die eerder door mij (en anderen) zijn geopperd nu tot het verleden behoren aangezien gmail nu pas imap ondersteund? Heb het nog niet getest, dat kan ik vanavond pas thuis via WiFi.
Bij mij doet ie het voor de helft. Hij haalt wel de headers op, maar de body van de mail krijg ik niet te zien. Bij POP3 doet ie het wel zoals het hoort.

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sporasub
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 26-10-2022

sporasub

Hellfire: Orc Hunter lvl 40

Als ik filmpjes wil zien op youtube bijv. zegt ie dat ik mijn flashplayer moet upgraden, alleen kan ik niets vinden op adobe.com voor mobiele versies.. zie ik iets over het hoofd of moet ik codecs voor wmp downloaden?
Daarnaast kan ik niet echt een soort van 'Escape' toets vinden op het toetsenbord, ik gebruik nu de rode knop (ophangfunctie). Is er wel een sneltoets hiervoor?

[ Voor 27% gewijzigd door sporasub op 06-11-2007 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

DaSaN schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:12:
[...]

RTFM
RTFM
RTFM!!!

staat er gewoon in dus...2 jaar.
heb de tytn II (nog) niet, dus rtfm gaat nogal lastig...

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sporasub

sporasub

bartgrefte schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:58:
[...]

Kijk eens in de openingspost.. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
sporasub schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:47:
Als ik filmpjes wil zien op youtube bijv. zegt ie dat ik mijn flashplayer moet upgraden, alleen kan ik niets vinden op adobe.com voor mobiele versies.. zie ik iets over het hoofd of moet ik codecs voor wmp downloaden?
Daarnaast kan ik niet echt een soort van 'Escape' toets vinden op het toetsenbord, ik gebruik nu de rode knop (ophangfunctie). Is er wel een sneltoets hiervoor?
Youtube op de TyTN II: http://discussion.treocen...83e&p=1319431#post1319431

Er is ook nog een mobiele versie van Youtube :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gian Inc.
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-05 12:34
damasterman schreef op maandag 05 november 2007 @ 09:31:
Dag Tweakers,

KPN UPDATE --> Vandaag KPN aan de lijn gehad, die zeiden dat per vandaag (05 november) het toestel verholpen zou zijn van de "bug" en weer leverbaar zou zijn. Ik vraag me toch echt af wat er mis was; ze weten het zelf namelijk niet.

Dit bovenstaande ter info, ik ben toch van plan om naar T-mobile te switchen. Ik zie dat gsmweb.nl, Telcomadvies.nl en smartphonestunts.nl ze leveren voor een goede prijs, met name gsmweb :) . Nu lees ik in de tweakers shopsurvey dat dit een vrij belabberde shop is, helaas zijn deze reviews tamelijk gedateerd. Zijn er mensen die onlangs ervaringen met gsmweb hebben en die willen delen? Ook zou ik graag ervaringen willen horen van mensen met smartphonestunts en telecomadvies.

Thanks! _/-\o_
Ik heb 2 weken geleden de tytnII besteld bij telecomadvies.nl...

wat een slechte service... Ongeloofelijk, ik bestel de telefoon, vragen ze om nog wat meer gegevens. Die stuur ik via de mail... 3 dagen later nog geen antwoord, maar eens bellen... Zou geen bijlage bijzitten, ik checken in mn sent mail, zat dus wel een bijlage bij... Nog een keer mailen... nog meer gebeld en heb m nog niet binnen...

Schijnt aan vodafone te liggen, maar hebben wel al goedkeuring gekregen.... Dus een beetje vaag. Verder vroeg ik nu om een UK edition vandaag. Dat kon echt niet, want het zou een HALVE dag werk zijn.

Verder zou het volgens hun niet bij meer mensen voorkomen, ik ben toevallig 1 op de 100.... |:(

*oja, ondertussen ook 10 euro goedkoper geworden!

Ah, vandaag ben ik gebeld door koerier! Donderdag krijg ik mn telefoon binnen...

Maar mijn LES voor vandaag is dat je lange wachttijden kan verwachten wanneer je je gsm nummer over laat zetten van telfort naar vodafone (telecomadvies zei dat telfort degene is die de zaken laat wachten)!

[ Voor 9% gewijzigd door Gian Inc. op 06-11-2007 23:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Sir_Killalot schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 12:07:
[...]

Youtube op de TyTN II: http://discussion.treocen...83e&p=1319431#post1319431

Er is ook nog een mobiele versie van Youtube :)
Voor youtube op de tytn gebruik ik dit:
http://www.ytpocket.com/
Werkt echt super en geen overbodige cabjes of programma's nodig (alleen core player).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

sporasub schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:59:
[...]

Kijk eens in de openingspost.. ;)
hmm... |:(

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
bartgrefte schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 11:58:
[...]

Die manual is gewoon te downloaden, volgens mij zelfs via de TS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkuhqhp
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-08 10:41
Ik heb ook grote problemen met de Flash, ik probeerde linerider te spelen, kan niet. Hij zegt: geen ondersteuning voor Flash 8. Ik heb dus flashlite 2.1 er standaard op. Op de site vanadobe staat dat je ook flash players als die van youtube en dumpert.nl kunt openen. Niet dus. Ik geloof dat Pocket Internet Explorer geen intergratie heeft met de flash speler, ik dus nog een andere van adobe halen, de pocket pc versie. Staat wel geïnstalleerd als Flash ActiveX ofzo, maar werkt ook niet in IE. Iemand iedeëen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sMoKeFiSh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 19:39
Heb nog steeds een raar probleempje met Windows Live.

Kan iemand toevallig controleren of Windows Live in het menu "Programma's" staat? Ik dacht dat hij daar tussen stond, maar kan hem niet meer vinden.

kan hem wel oproepen door middel van de verkenner naar de windows map te gaan en de WLMLauncher te starten. Echter als ik dan op aanmelden druk dan komt Messenger even naar voren en sluit daarna direct weer af.

Reset heb ik al via m'n stylus gedaan maar verhielp het probleem niet.

[ Voor 0% gewijzigd door sMoKeFiSh op 06-11-2007 13:58 . Reden: Typo ]

Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Windows live staat gewoon in het programma's menu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sMoKeFiSh
Pirelly schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:00:
Windows live staat gewoon in het programma's menu...
Hmmz... Vreemd dat hij er bij mij niet meer tussenstaat. Kan ik dat op een of andere manier opnieuw installen? Heb al een beetje via google zitten zoeken naar een download maar niet echt iets nuttigs kunnen vinden.

Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:09

jurma

simply connecting...

sMoKeFiSh schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 14:03:
[...]

Hmmz... Vreemd dat hij er bij mij niet meer tussenstaat. Kan ik dat op een of andere manier opnieuw installen? Heb al een beetje via google zitten zoeken naar een download maar niet echt iets nuttigs kunnen vinden.
In de map windows staat een paar exe bestandjes "WLMLauncher.exe / WLMMessenger / WLMSetup.exe". Heb je bijvoorbeeld messenger al geopend?

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sMoKeFiSh
jurma schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:23:
[...]
In de map windows staat een paar exe bestandjes "WLMLauncher.exe / WLMMessenger / WLMSetup.exe". Heb je bijvoorbeeld messenger al geopend?
Yup, precies hetzelfde probleem. Als ik de de WLMessenger.exe open dan komt ie even naar voren en sluit direct af. Hij blijft ook niet op de achtergrond draaien.

Met de WLMSetup.exe kun je de preferences veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 18-09 12:49
benchMarc schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 18:47:
[afbeelding]

Geintje gaat €136,49 kosten bij Solid Vision (fixcentrum waar T-mobile alles heen stuurt). Valt me nog mee eerlijk gezegd. Ik had wel een euro of 300 verwacht.

Iemand die toevallig een mooie alu case kent voor dit apparaat? :P
Zo, hij is gefixed. Eindelijk. Gelukkig mijn eigen toestel gekregen. Die grappenmakers hebben wel mijn screenprotector eraf gehaald en geen nieuwe teruggezet. Matig van ze ;)

Ik zag dat pdashop.nl nu ook die alu cases voor de Tytn2 heeft, dus die ga ik maar eens 1 bestellen voor de zekerheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:13
heb sinds vandaag ook gezeik met live messenger.. krijg de melding dat hij geen verbinding kan maken omdat er zogenaamd geen verbinding zou zijn met internet... erg raar want internet explorer doet het wel gewoon.... weird!

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkuhqhp
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-08 10:41
ja, dat heb ik ook, totdat ik op een wireless network ga, dan doet hij het perfect, net zoals met email syncen, lukt alleen op een WLAN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:41
benchMarc schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 16:34:
[...]

Zo, hij is gefixed. Eindelijk. Gelukkig mijn eigen toestel gekregen. Die grappenmakers hebben wel mijn screenprotector eraf gehaald en geen nieuwe teruggezet. Matig van ze ;)

Ik zag dat pdashop.nl nu ook die alu cases voor de Tytn2 heeft, dus die ga ik maar eens 1 bestellen voor de zekerheid.
Zelf via ebay gedaan. Kwam daar op deze shop terecht.

Afbeeldingslocatie: http://www.siemshop.com/ebay/image/item_pic/pd1SO2KAB51pc3.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07 15:00
ikkuhqhp schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:01:
Ik heb ook grote problemen met de Flash, ik probeerde linerider te spelen, kan niet. Hij zegt: geen ondersteuning voor Flash 8. Ik heb dus flashlite 2.1 er standaard op. Op de site vanadobe staat dat je ook flash players als die van youtube en dumpert.nl kunt openen. Niet dus. Ik geloof dat Pocket Internet Explorer geen intergratie heeft met de flash speler, ik dus nog een andere van adobe halen, de pocket pc versie. Staat wel geïnstalleerd als Flash ActiveX ofzo, maar werkt ook niet in IE. Iemand iedeëen?
http://www.adobe.com/prod...tpc/downloads/player.html

Staat op de site van Adobe.

Groet, Leon

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sporasub

sporasub

swiebert schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 17:42:
[...]

Zelf via ebay gedaan. Kwam daar op deze shop terecht.

[afbeelding]
En hoe is het?
Is het een zwaar omhulsel? en is je tytn daarmee ook een 'stuk' groter/dikker?
Is het echt een must een screenprotector? of alleen als je sleutels en muntgeld in je zak hebt?
BTW, denkt iemand dat er spare-parts uitkomen? zou relaxed zijn als je de knoppen kon veranderen waardoor je die lelijke t-mobile knoppen kan vervangen.
Ik las ergens dat je met een suikerklontje dat t-mobile en mda logo uit kon 'wissen'.. True or False?
(zal wel dikke onzin zijn, maar iemand enig idee hoe het erop aangebracht is?)

[ Voor 23% gewijzigd door sporasub op 06-11-2007 20:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Hou deze site maar in de gaten voor onderdelen: http://cnn.cn/shop/htc-c-277.html

Heb er al een paar keer zonder problemen wat besteld voor mn SE W800i en hij is nog goedkoop ook :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sporasub

sporasub

Sir_Killalot schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 20:27:
Hou deze site maar in de gaten voor onderdelen: http://cnn.cn/shop/htc-c-277.html

Heb er al een paar keer zonder problemen wat besteld voor mn SE W800i en hij is nog goedkoop ook :)
Nice..!
Balen als je een unbranded gekocht hebt.. lol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
sporasub schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 20:19:
[...]

En hoe is het?
Is het echt een must een screenprotector? of alleen als je sleutels en muntgeld in je zak hebt?
BTW, denkt iemand dat er spare-parts uitkomen? zou relaxed zijn als je de knoppen kon veranderen waardoor je die lelijke t-mobile knoppen kan vervangen.
Ik las ergens dat je met een suikerklontje dat t-mobile en mda logo uit kon 'wissen'.. True or False?
• Logisch dat de TyTN II (nóg) groter/dikker/zwaarder van wordt.
• Ja, is een must! Ik heb nu in mijn screenprotector een miniscuul krasje. Waarschijnlijk door de rits van m'n binnenzak. Normaliter in m'n broekzak, alleen bij het luisteren naar muziek in m'n binnenzak.
• Uiteraard zullen er spare-parts uitkomen, zal alleen nog een tijd duren. Als je die T-Mobile knoppen zo lelijk vindt bestel je toch een HTC!

Mini Poeper wordt een beetje moe van de mensen die een MDA Vario III gekocht hebben en vervolgens gaan klagen over de uiterlijke kenmerken en het roze OS. Dit weten ze tóch van te voren, moeten ze maar in de overweging meenemen. Laat 't duidelijk zijn dat ik niks tegen de MDA Vario III heb, maar tegen dat gejank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ives
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 14-04 13:35
sporasub schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 20:19:
[...]

En hoe is het?
Ik heb het zelf niet geprobeert, maar het lijkt me geen onzin. De suiker dient als het ware als een stuk schuurpapier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sporasub

sporasub

Mini Poeper schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 20:36:

Mini Poeper wordt een beetje moe van de mensen die een MDA Vario III gekocht hebben en vervolgens gaan klagen over de uiterlijke kenmerken en het roze OS. Dit weten ze tóch van te voren, moeten ze maar in de overweging meenemen. Laat 't duidelijk zijn dat ik niks tegen de MDA Vario III heb, maar tegen dat gejank!
Niet iedereen heeft het budget van minipoeper.. Maar wel smaak..
Ik beklaag me niet over het O/S.. 8) >:)
Ik vroeg het me gewoon af, en ja ze zijn nu eenmaal niet super mooi. Wat is er mis mee om dat te zeggen? Tis geen flame of hoe dat dan ook mag heten...
Op deze manier mn mening uiten is toch geen gejank...

[ Voor 3% gewijzigd door sporasub op 06-11-2007 20:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 18-09 21:52
MrFrankie schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 08:08:
[...]

Was er toevallig al iemand die een TomTom stem (Jane) heeft met een vertraging zodat bluetooth de tijd heeft om over te schakelen ? Gebruiker peugeot206gt ....?
Gebruiker heeft helaas alleen een noorse stem die vertraagd is... ben net verhuisd, en eigenlijk behoorlijk druk gehad dus geen tijd voor de nl conversie. kwam nog bij dat mijn laptop spontaan in brand is gevlogen dus ik alles nu kwijt ben.... (tenminste, heb nu een vaio FZ21-M)

het is echter heel makkelijk, vind een programma dat de audiofile kan openen, open deze en pas vervolgens de files aan, 1 stem = 20 min werk! Hierna loopt het als een zonnetje!

[ Voor 36% gewijzigd door Rene op 06-11-2007 20:47 ]

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Ik heb vanmiddag die autoadapter gekocht en in de auto gegooid -> altijd makkelijk (ik gebruik GPS nog niet). Hierbij vanuit gaande dat deze óók geschikt is voor de smartphone (HTC S310) van m'n vriendin.
Viel me op dat deze 2A geeft, terwijl de netadapter 1A geeft. Ik heb hierover ergens in een van de vijf delen gelezen maar kan 't niet meer vinden. Kan 't kwaad?

Vanmiddag ook even langs de Handyman geweest. Deze verkopen van die verloopkabeltjes (miniSB -> 3,5 mm jack). NIET KOPEN
- Doen 't niet.
- Bagger kwaliteit.

Vandaag de TyTN II ook in de auto gebruikt (Nokia CK-7w bluetooth carkit). De belkwaliteit is niet zoals i.c.m. met een Nokia of een SonyEricsson telefoon maar dat was te verwachten. Toch is belkwaliteit wel iets minder dan met m'n Qtek, heb ik 't idee. Mensen melden een lichte echoooow.
Nu kwam ik in de KaiserTweak de Bitpool tweak tegen. Wat doet deze en helpt 't?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mini Poeper schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:03:
Ik heb vanmiddag die autoadapter gekocht en in de auto gegooid -> altijd makkelijk (ik gebruik GPS nog niet). Hierbij vanuit gaande dat deze óók geschikt is voor de smartphone (HTC S310) van m'n vriendin.
Viel me op dat deze 2A geeft, terwijl de netadapter 1A geeft. Ik heb hierover ergens in een van de vijf delen gelezen maar kan 't niet meer vinden. Kan 't kwaad?
Is een originele HTC adapter, dus zal geen probleem zijn. Het afgegeven vermogen is aleen 2 keer zo groot als van de gewone lader (p=v*i) maar dit zal zijn vanwege het uitgangspunt dat als je hem thuis aan de lader hebt hangen de meeste gimmicks uitstaan, terwijl als je hem er in de auto aan hebt hangen je hoogstwaarschijnlijk TomTom aan het draaien bent en hij dus meer verbruikt. Dus moet je er ook meer inpompen om bij te laden.

Ik moet trouwens nog steeds huilen over het niet werkend krijgen van gmail. Heeft iemand dit uberhaupt al fatsoenlijk aan de praat gekregen?

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 06-11-2007 21:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• henkstr
  • Laatst online: 27-05-2024
[...]

[afbeelding]
[afbeelding]

[...]

Hier heb ik nog geen antwoord op gekregen van iemand, maar ik denk dat ik er van af zie. Vind de PDA veel stroom vreten (al moet de accu nog van nieuwigheid zich nog settelen) en ben bang dat het dan erg hard gaat via de bluetooth. Bovendien reis ik niet veel meer per Openbaar Vervoer, want dat zuigt toch enorm. Maarja, OV jaarkaart heb ik niet voor niets en laat om die reden vaak m'n autootje staan. 8)
met kabeltje bestellen !!
dat blokje is te zwaar vor het stekkertje in je toestel en die zal tzt los komen van de print.!
heb dit heel veel gezien en gerepareerd in geluidsapparatuur.

'hij stoort als ik aan de stekker zit'
'je gebruikt zeker verloopstekkers direct aan je keyboard?'
'ja hoezo?'

het is een te zware belasting voor het stekkertje, dus beter het kabelverloopje nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
henkstr schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 22:03:
met kabeltje bestellen !!
dat blokje is te zwaar vor het stekkertje in je toestel en die zal tzt los komen van de print.!
heb dit heel veel gezien en gerepareerd in geluidsapparatuur.

'hij stoort als ik aan de stekker zit'
'je gebruikt zeker verloopstekkers direct aan je keyboard?'
'ja hoezo?'

het is een te zware belasting voor het stekkertje, dus beter het kabelverloopje nemen.
Thanx voor reply!
Ik had dezelfde gedachte, maar wilde jullie mening ook even horen.
Vanmiddag naar PDAshop gebeld, krijg een mail wanneer ze weer binnen zijn.
Heb andere gezien die bovendien de helft kosten van de PDAshop, maar dat zijn waardeloze dunne kabeltjes met stekkertjes die uit elkaar vallen als je je adem niet inhoudt.

Ben nu een en ander aan 't uitzoeken over de TyTN II icm bluetooth carkit.
Mijn eerste bevindingen zijn niet zo heel goed... :N

Wel heb zojuist een registerwijziging gedaan zodat het volume wat hoger gaat. Ik zat nu steeds tegen het max van de carkit aan. Graag heb ik wat reserve. De tweak lijkt te werken, heb meerdere waardes geprobeerd.
Zal spoedig de eerste bevindingen posten, zo ook de benodigde tweaks aan boomsmurf doorgeven.

[ Voor 21% gewijzigd door Mini Poeper op 06-11-2007 22:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 08:41
Ives schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 20:37:
[...]

Ik heb het zelf niet geprobeert, maar het lijkt me geen onzin. De suiker dient als het ware als een stuk schuurpapier.
Weet ik nog niet. Ik verwacht hem de komende week pas te krijgen. Ik heb hem zondag besteld. BTW... Ik heb nog geen eens een toestel ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 15:52
GPS even op beloop gelaten wat signaal tijden betreft.
Blijft me echter vies tegen vallen.
Ik heb tomtom 6.032 met interne gps ontvanger in de tytn 2
Nu ben ik zondag naar duitsland geweest.
Voordat ik een signaal had was ik 15 minuten verder.
Maandag lemelerveld 's ochtens binnen 4 minuten signaal terugweg's middag weer 15 minuten zitten wachten.
Vandaag ook weer zolang moeten wachten.
Ik vidn dit zwaar irritant.

Is hier wat aan te doen of moet ik ermee leren leven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor mensen die gebruik maken van hun TYTNII en TomTom GO 910 voor handsfree bellen, heb ik de volgende tip: "Niet update naar navcore 7.160".

Handsfree bellen met je TYTNII op Navcore 6.525 --> Prima!
Handsfree bellen met je TYTNII op Navcore 7.160 --> Zuigt!

Horten, stoten, gekraak en ik schijn niet de enige te zijn die hier last van heeft. (Speelt ook bij mensen met andere telfoons zoals de N95)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Laatst online: 15-09 16:02

Beaves

Usque ad Finem

M.Koers schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 23:08:
GPS even op beloop gelaten wat signaal tijden betreft.
Blijft me echter vies tegen vallen.
Ik heb tomtom 6.032 met interne gps ontvanger in de tytn 2
Nu ben ik zondag naar duitsland geweest.
Voordat ik een signaal had was ik 15 minuten verder.
Maandag lemelerveld 's ochtens binnen 4 minuten signaal terugweg's middag weer 15 minuten zitten wachten.
Vandaag ook weer zolang moeten wachten.
Ik vidn dit zwaar irritant.

Is hier wat aan te doen of moet ik ermee leren leven?
Vreemd, ik heb binnen een minuut een fix in de auto? Gebruik je QuickGPS?

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Morgen ff naar Almere (GPSPlaza) rijden voor een brando ultra clear. die std screenprotector is naar de klote bij mij. zat vocht onder dus ik haal em er af, kreukelt ie helemaal en nu krijg ik em er niet mooi meer op.

kijken of ze me meteen kunnen adviseren voor een autohouder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zhadum
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17-05 22:38

Zhadum

Folding & Einstein@home

Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 18:55:
Ik heb een vraagje over die gps, ik heb tomtom nog niet geinstalleerd maar ben aan het prutsen met google maps en gpsviewer.

...

Zelfde met Google Maps. Hij vind mijn positie, maar dan blijft hij gewoon staan.
hij volgt niet met waar ik rijd.

Iemand een idee?
Heb je bij Google Maps gekozen voor 'Volg positie'?

@ Peet73

DOE HET NIET!!!!!!

Ik ken iemand die ook zoiets had gedaan, was natuurlijk zijn geld kwijt en heeft het product ook nooit ontvangen.

[ Voor 15% gewijzigd door Zhadum op 07-11-2007 01:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Laatst online: 09-01-2024
Mini Poeper schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 21:03:
Vanmiddag ook even langs de Handyman geweest. Deze verkopen van die verloopkabeltjes (miniSB -> 3,5 mm jack). NIET KOPEN
- Doen 't niet.
- Bagger kwaliteit.
Bedankt voor je post. Ik was van plan om hem te kopen, dit doe ik dus niet. Is het het zelfde als deze? Want dan ga ik daar voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 19:31
Verwijderd schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 23:19:
Voor mensen die gebruik maken van hun TYTNII en TomTom GO 910 voor handsfree bellen, heb ik de volgende tip: "Niet update naar navcore 7.160".

Handsfree bellen met je TYTNII op Navcore 6.525 --> Prima!
Handsfree bellen met je TYTNII op Navcore 7.160 --> Zuigt!

Horten, stoten, gekraak en ik schijn niet de enige te zijn die hier last van heeft. (Speelt ook bij mensen met andere telfoons zoals de N95)
Yup, is echt bagger! Ik heb er een melding van gemaakt bij TomTom. Heb jij dat ook gedaan? Misschien wel handig ;-) (ik heb een Nokia 6230i...nog..)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is orange world tv ook mogelijk op de htc tytn II of kan je alleen maar orange world krijgen zonder tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Laatst online: 08-09 22:29
Hmmz, Internet Explorer is nu goed verziekt: wat voor site ik ook gebruik, zodra ik linksonder op "Vorige" klik, sluit hij onmiddelijk af. Is daar iets aan te doen? Een soft-reset helpt niet.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
Volg dit topic nu al enige tijd omdat ik een vervanger zoek voor mijn qtek 9100. Wat me afvroeg en waar me nu aan stoor.
Als ik ga smsen en men toetsenbord uitschuif dan zit er een vertraging in en soms type ik te snel voor het programma dan hangt die. Is de processor van deze nu een stuk sneller en zullen beschreven problemen hier niet of wel voorkomen?

Tevens vind ik nog steeds jammer dat deze geen vga resolutie heeft:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
In de meeste reviews die ik gelezen heb (stuk of 5) staat dat er geen merkbare vertraging in de menu's zit en het net zo snel werkt als een standaard Nokia of Sony Ericsson toestel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Oke dat is dan wel een voordeel. Heb er nu nogal wat tweaks opstaan waardoor die wat langzaam word.
Lijkt me echt super een toestel die gewoon alles heeft ingebouwd: wifi,bluetooth,gps en heb sinds kort onbeperkt internet van vodafone.
Alleen nog steeds het prijskaartje wat aan dit toestel hangt:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Vassie18 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:07:
Volg dit topic nu al enige tijd omdat ik een vervanger zoek voor mijn qtek 9100. Wat me afvroeg en waar me nu aan stoor.
Als ik ga smsen en men toetsenbord uitschuif dan zit er een vertraging in en soms type ik te snel voor het programma dan hangt die. Is de processor van deze nu een stuk sneller en zullen beschreven problemen hier niet of wel voorkomen?

Let wel op de fantastische nieuwe "feature" die niet in de 9100 zat: typ je bijvoorbeeld snel "loop" in, dan staat er op het scherm: "lop", omdat twee keer snel op de "o" drukken wordt gezien als 1 "o" :( Waardeloos dus :(

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Dat heb je niet met de 9100 maar wel dat die automatisch woorden kan invoegen(kan je ook uitschakelen). Lijkt me dat je die optie ookkan instellen op je telefoon voor dit probleem bij toetsenbord instellingen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Vassie18 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:28:
Oke dat is dan wel een voordeel. Heb er nu nogal wat tweaks opstaan waardoor die wat langzaam word.
Lijkt me echt super een toestel die gewoon alles heeft ingebouwd: wifi,bluetooth,gps en heb sinds kort onbeperkt internet van vodafone.
Alleen nog steeds het prijskaartje wat aan dit toestel hangt:(
Vind de prijs best meevallen, met een 2 jarig abo van 30 euro + i'net is ie al rond de 100/150 te krijgen :)

En als je met de verkoop afdeling van je provider belt kunnen hun meestal ook nogwel iets aan de prijs doen, zelf heb ik 160 euro korting op mn toestel gekregen (en nog wat abo voordeeltjes) zodat ik hem nu voor 200 euro krijg :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Terug van weg geweest.

In het TS kan bij orange provider:

HTC TyTn II Black

En waarom staat wm5torage er niet tussen? Dat programma is ideaal! Kan je de telefoon in laten loggen op je pc / laptop als 'verwijderbare schijf' hoef je dus geen gebruik te maken van Microsoft Active sync! Of makkelijk voor op school of iets dergelijks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sMoKeFiSh
sMoKeFiSh schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 13:53:
Heb nog steeds een raar probleempje met Windows Live.

Kan iemand toevallig controleren of Windows Live in het menu "Programma's" staat? Ik dacht dat hij daar tussen stond, maar kan hem niet meer vinden.

kan hem wel oproepen door middel van de verkenner naar de windows map te gaan en de WLMLauncher te starten. Echter als ik dan op aanmelden druk dan komt Messenger even naar voren en sluit daarna direct weer af.

Reset heb ik al via m'n stylus gedaan maar verhielp het probleem niet.
Ik heb net Windows Live opnieuw geinstalled. Hij staat nu wel weer netjes tussen mijn programma's.

Heb nog niet getest of Live Messenger werkt.

Linkje: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=332438

[ Voor 0% gewijzigd door sMoKeFiSh op 07-11-2007 11:31 . Reden: Typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
Ja alleen ik zal het toestel los aanschaffen aangezien sim only abo heb en niet van plan ben een extra abo te nemen. 1 telefoon nummer is meer als genoeg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:29:
Terug van weg geweest.

In het TS kan bij orange provider:

HTC TyTn II Black

En waarom staat wm5torage er niet tussen? Dat programma is ideaal! Kan je de telefoon in laten loggen op je pc / laptop als 'verwijderbare schijf' hoef je dus geen gebruik te maken van Microsoft Active sync! Of makkelijk voor op school of iets dergelijks!
Als je hem getest had dan zou je weten dat WM5torage nog niet 100% functioneert. De driver die hierbij meegeleverd wordt is niet geschikt voor de Kaiser. Wat wel werkt is Card Export installeren en de driver gebruiken icm WM5torage.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chutney schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:36:
[...]

Als je hem getest had dan zou je weten dat WM5torage nog niet 100% functioneert. De driver die hierbij meegeleverd wordt is niet geschikt voor de Kaiser. Wat wel werkt is Card Export installeren en de driver gebruiken icm WM5torage.
Ok, excuses :) dat wist ik niet. Zelf heb ik hem NOG niet, broer van mijn vriendin wel. Had hem geïnstalleerd en hoorde hem niet klagen. Vandaar de post, maar excuses!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
benchMarc schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 23:02:
[...]

Wanneer mijn LCD is gerepareerd zal ik het je laten weten ;)
Nou bij deze Gill. Als ik bel met speaker aan en de ander praat er doorheen, dan hoort hij/zij mij heel gebrekkig. Ik val niet compleet weg, maar het is zo goed als onverstaanbaar. Ik heb de T-mobile branded, voor als dat er nog toe doet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Vassie18 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:07:

Eh jup.. dat heb ik met de mijne ook om de zoveel tijd.
Knap lastig inderdaad. Heeft volgens mij niet veel met de CPU te maken alleen ?

En ja hoor.. mijn TyTN is defect :'(
Ik zet 'm net uit (stand-by) via de aan/uit knop en daar reageerde 'ie niet op.
Na nog een druk op de knop ging het beeld wél op zwart, maar met een knipper..
Als ik de knop weer indruk om het scherm weer aan te krijgen reageert 'ie niet meer. Het groene lampje knippert nog wel vrolijk door en ik hoor 'm nog GPRS'en door mijn boxen.

Suggesties ? Iemand die dit probleem herkent ?
Ik kan 'm nu dus niet meer uit zetten via de uitknop en moet telkens te SIM-klep losmaken om 'm uit te zetten. Dan mag ik 'm weer helemaal opnieuw opstarten.. zucht ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 20:05
.KeN. schreef op woensdag 07 november 2007 @ 13:45:
[...]

Eh jup.. dat heb ik met de mijne ook om de zoveel tijd.
Knap lastig inderdaad. Heeft volgens mij niet veel met de CPU te maken alleen ?

En ja hoor.. mijn TyTN is defect :'(
Ik zet 'm net uit (stand-by) via de aan/uit knop en daar reageerde 'ie niet op.
Na nog een druk op de knop ging het beeld wél op zwart, maar met een knipper..
Als ik de knop weer indruk om het scherm weer aan te krijgen reageert 'ie niet meer. Het groene lampje knippert nog wel vrolijk door en ik hoor 'm nog GPRS'en door mijn boxen.

Suggesties ? Iemand die dit probleem herkent ?
Ik kan 'm nu dus niet meer uit zetten via de uitknop en moet telkens te SIM-klep losmaken om 'm uit te zetten. Dan mag ik 'm weer helemaal opnieuw opstarten.. zucht ;(
Uhmm heb je al een hardreset geprobeerd?
Anders zou ik als ik jou was een beroep doen op je garantie....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik ben nu bezig met backuppen en info vergaren.
Ben zo te zien niet de enige met dit probleem:

http://forum.xda-develope...hread.php?t=337979&page=8

http://www.mobileplanet.com/ft.aspx?k=98491

Alleen nu wil 'ie dus helemaal niet meer op stand-by..
Hard-reset, here I come.

EDIT: WTF ? Hij doet het gewoon weer.. 8)7 :?
Erg apart dit. Maar wel fijn dat 'ie het weer doet !

[ Voor 15% gewijzigd door Ken. op 07-11-2007 15:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
Vassie18 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 10:41:
Dat heb je niet met de 9100 maar wel dat die automatisch woorden kan invoegen(kan je ook uitschakelen). Lijkt me dat je die optie ookkan instellen op je telefoon voor dit probleem bij toetsenbord instellingen?
Inderdaad, hiervoor had ik ook een 9100 en die had die "feature" dus niet.. Helaas is het nog niemand gelukt dit uit te zetten...
[EDIT]
Iemand al ervaring met deze cradle en/of ebay-shop?
Afbeeldingslocatie: http://i6.ebayimg.com/08/i/000/c0/eb/3a85_2.JPG

[ Voor 24% gewijzigd door Bebob_NL op 07-11-2007 15:47 ]

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 20:05
.KeN. schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:00:
Ik ben nu bezig met backuppen en info vergaren.
Ben zo te zien niet de enige met dit probleem:

http://forum.xda-develope...hread.php?t=337979&page=8

http://www.mobileplanet.com/ft.aspx?k=98491

Alleen nu wil 'ie dus helemaal niet meer op stand-by..
Hard-reset, here I come.

EDIT: WTF ? Hij doet het gewoon weer.. 8)7 :?
Erg apart dit. Maar wel fijn dat 'ie het weer doet !
Congrats, nu afwachten of hij het blijft doen ;)

*wacht op een nieuwe rom

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sMoKeFiSh
Bebob_NL schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:09:
[...]

Inderdaad, hiervoor had ik ook een 9100 en die had die "feature" dus niet.. Helaas is het nog niemand gelukt dit uit te zetten...
[EDIT]
Iemand al ervaring met deze cradle en/of ebay-shop?
[afbeelding]
Hiero staat dezelfde bij pdashop

http://www.pdashop.nl/pro...t-cradle-htc-tytn-ii.html

Zodra die leverbaar is bestel ik hem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ives
  • Laatst online: 14-04 13:35
Sir_Killalot schreef op woensdag 07 november 2007 @ 11:06:
[...]

Vind de prijs best meevallen, met een 2 jarig abo van 30 euro + i'net is ie al rond de 100/150 te krijgen :)

En als je met de verkoop afdeling van je provider belt kunnen hun meestal ook nogwel iets aan de prijs doen, zelf heb ik 160 euro korting op mn toestel gekregen (en nog wat abo voordeeltjes) zodat ik hem nu voor 200 euro krijg :)
Maar voor de Belgen (inclusief mezelf) kost hij wel leuk meer dan €700 (alle aanbiedingen van providers waarbij ze toestel + abonnement verkopen zijn verboden sinds vorig jaar (koppelverkoop)). En €700 is (te) veel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Volgens de openingspost zou pdashop.nl de brando screen protector moeten hebben voor de Tytn 2? Kan hem nergens vinden op de site. Alleen voor een hoop andere toestellen. Voor de Tytn 2 zie ik alleen de Veripart screenprotector.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Klopt inderdaad. De Brando kun je bij gpsplaza.nl bestellen.
lvisser87 schreef op woensdag 07 november 2007 @ 15:36:
[...]

Congrats, nu afwachten of hij het blijft doen ;)

*wacht op een nieuwe rom
Ik hoop het hehe. Het vage is ook dat ik verder niets raars heb gedaan met mijn TyTN.
Dan zou het nog begrijpelijk zijn ofzo. Het was er opeens en het was ook opeens over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Is er btw al een fix voor het overslaan van letters als je te snel achter elkaar dezelfde letter tikt met het toetsenbordje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paar vraagjes. Heb MDA III , evenals bij de MDA II valt me op dat na 3-4 maal overgaan voice mail wordt ingeschakeld, setting van T-Mobile? ; te veranderen ? ??

Gisteren de vorige software versie op TT 910 gebruikt, handsfree gaat redelijk, maar na een aantal (10?) minuten wordt de verbinding verbroken, normaal? In te stellen, policy van T-Mobile ?

Gisteren dus versie 6.5xx TomTom , 's avonds versie 7.1xx geïnstalleerd , helaas dit topic voordien niet gelezen.... handsfree gaat niet, shit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:32:
Paar vraagjes. Heb MDA III , evenals bij de MDA II valt me op dat na 3-4 maal overgaan voice mail wordt ingeschakeld, setting van T-Mobile? ; te veranderen ? ??

Gisteren de vorige software versie op TT 910 gebruikt, handsfree gaat redelijk, maar na een aantal (10?) minuten wordt de verbinding verbroken, normaal? In te stellen, policy van T-Mobile ?

Gisteren dus versie 6.5xx TomTom , 's avonds versie 7.1xx geïnstalleerd , helaas dit topic voordien niet gelezen.... handsfree gaat niet, shit
Huh? Ik wist niet dat er al een PDA versie van TTN was hoger dan 6.032!

De voicemail setting is volgens mij via T-Mob in te stellen. Moet je een code of SMS voor versturen. Bel ff met ze zou ik zeggen.

Ik heb sinds vandaag het zwaardere T-Mob data abonnement (PIT Plus) maar ik zie vooralsnog steeds geen H-icoontje. Zijn er T-Mobile klanten hier die wel een H-icoontje krijgen op hun telefoon? En zo ja welke telefoon heb je dan (TyTN II of Vario III)?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
Beaves schreef op dinsdag 06 november 2007 @ 23:53:
[...]

Vreemd, ik heb binnen een minuut een fix in de auto? Gebruik je QuickGPS?
Ik heb quickgps al gedownload op de dag van aanschaf en 2 dagen geleden weer. Helpt niet bepaald.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Waar is trouwens rekenmachine heen? Krijg hem nergens gevonden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:09

jurma

simply connecting...

Mijn TyTN II is kapot :'( :'( Hij laadt niet meer op, hij moet nu opgestuurd worden voor reparatie. Maar 1 maand kunnen genieten :(

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 14:53

aerofreak

Steve Jobs

Topicstarter
hmm das balen houd je ons op de hoogte wat er met je lieveling gebeurd

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Heb vandaag een brodit active houder en een HR Richter 8 aanhang gekocht icm een brando screenprotector bij GPSPlaza. wat een toffie winkel :D iedereen zit wel te zeiken dat het zo lang duurde. maar je kan mij niet wijsmaken dat het expres was. (veel service) ok genoeg reclame gemaakt :P

Iemand nog tips om die brando er mooi op te krijgen? want deze past wel 100% i.t.t de originele toch?

Trouwens, is er al wat meer bekend over die speaker die loopt te kloten met handsfree op de Tytn 2? ik wil dat ding namelijk ook handsfree gebruiken in de auto maarja zo gaat dat dus niet als die speaker zo half duplex als wat is.... dit is toch wel softwarematig door HTC te maken toch?

[ Voor 27% gewijzigd door Imperium op 07-11-2007 19:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Texelcabrio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-07 19:29
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 17:32:

Vond dit op de T-Mobile site:

Je kunt het tijdsinterval van uw T-Mobile Voicemail wijzigen in maximaal dertig seconden. Het tijdsinterval is de tijd waarna je Voicemail het inkomende gesprek overneemt. Hiervoor voer je de volgende code in:

* * 61 * +31624 uw tiencijferige nummer * 11 * aantal seconden #
Hierna toets je op het groene hoorntje of de `OK`-toets van je toestel.

Als je mobieletelefoonnummer bijvoorbeeld 06 - 1234 5678 is en je wilt het tijdsinterval wijzigen in 25 seconden, voer je dus in: * * 61 * +316240612345678 * 11 * 25 # OK

Heb het bij mijn MDA Vario 3 geprobeerd maar krijg de melding : opdracht wordt niet ondersteund.
Beetje vaag....... Ben benieuwd op het bij jou wel werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FireStarter
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:04
Waarom moet er iedere keer een nieuw topic geopend worden?
Nu kan je al in 4 andere topics gaan zoeken, gezien het succes van deze htc moet je straks in 15 topics naar info gaan zoeken.

Waarom is dit?

w00t

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Qunix schreef op woensdag 07 november 2007 @ 01:15:
[...]

Bedankt voor je post. Ik was van plan om hem te kopen, dit doe ik dus niet. Is het het zelfde als deze? Want dan ga ik daar voor.
Nee, deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op woensdag 07 november 2007 @ 18:17:
[...]

Huh? Ik wist niet dat er al een PDA versie van TTN was hoger dan 6.032!
Ik heb het hier over de TomTom 910..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

krijg volgende week mijn mda vario III van tmobile is er buiten t hoesje dat om het mda-tje zit nog een ander verschil? en is deze versie gewoon via htc te updaten als er nieuwe roms uitkomen? of moet ik dan op tmobile w88?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
  • Laatst online: 21-04 00:58
benchMarc schreef op woensdag 07 november 2007 @ 19:14:
Waar is trouwens rekenmachine heen? Krijg hem nergens gevonden...
start > programma's staat ie bij. Best makkelijk te vinden dacht ik zo. Is wel een ander icoontje dan je gewend bent misschien dat dat het is :P

Moisture is the essence of wetness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Zky_ schreef op woensdag 07 november 2007 @ 21:28:
[...]

start > programma's staat ie bij. Best makkelijk te vinden dacht ik zo. Is wel een ander icoontje dan je gewend bent misschien dat dat het is :P
Nope. Ik heb hem echt niet. Heb een t-mobile branded toestel. Snap er de ballen van. Nèrgens kan ik hem vinden. Mijn toestel is net terug van reparatie en heeft dus ook een hard reset gehad. Dus het kan niet aan mijzelf liggen. Kan me ook niet herinneren dat ik ooit rekenmachine heb gezien voordat ie in de reparatie ging.

Heb jij een t-mobile branded apparaat of een van HTC zelf, of iets anders natuurlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
  • Laatst online: 21-04 00:58
Das idd heel vaag. Ik ken de menu's niet van t-mobile, heb zelf een originele met NL rom.

Dan kan ik je er dus niet mee helpen, sorry.
Misschien mede T-mobile branded gebruikers die meer weten?

Moisture is the essence of wetness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
En nog iets... waar kan ik uitzetten dat ik automatisch na een sms het bericht krijg dat hij is verzonden. Of op zijn minst dat geluidje veranderen. Bij geluiden staat het niet in de lijst. Bij de opties heb ik het ook nergens kunnen vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
Eindelijk binnen 1 minuut een gps fix.
Quickgps bestand vanavond 4 keer gedownload en nu pakt die opeens wel de gps snel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
benchMarc schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:04:
En nog iets... waar kan ik uitzetten dat ik automatisch na een sms het bericht krijg dat hij is verzonden. Of op zijn minst dat geluidje veranderen. Bij geluiden staat het niet in de lijst. Bij de opties heb ik het ook nergens kunnen vinden.
Zeg, lees jij dit topic wel helemaal door?
Natuurlijk ik vraag ook weleens iets dat voorbij gekomen is, maar niet zoiets voor de hand liggend.
Dit is namelijk NIET normaal in te stellen!

Wel via 't register, ik heb er twee voor je:
Disable SMS Sent notification
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Inbox\Settings]
"SMSNoSentMsg"= dword:1
1 to disable
0 to enable
Kan zijn dat map "Settings" en value "SMSNoSentMsg" nog aangemaakt dienen te worden.

Delivery Notifications altijd aangevinkt (WM 6)
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Settings]
"SMSDeliveryNotify"= dword:1
1 to enable
0 to disable
Kan zijn dat value "SMSDeliveryNotify" nog aangemaakt dient te worden.

Boomsmurf aka Chainfire heeft een progje ontwikkeld, genaamd KaiserTweak. Meer vertel ik je (nog) niet: Google is your friend!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• InfoTracer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12:39
benchMarc schreef op woensdag 07 november 2007 @ 21:35:
[...]

Nope. Ik heb hem echt niet. Heb een t-mobile branded toestel. Snap er de ballen van. Nèrgens kan ik hem vinden. Mijn toestel is net terug van reparatie en heeft dus ook een hard reset gehad. Dus het kan niet aan mijzelf liggen. Kan me ook niet herinneren dat ik ooit rekenmachine heb gezien voordat ie in de reparatie ging.

Heb jij een t-mobile branded apparaat of een van HTC zelf, of iets anders natuurlijk?
start->programmas->agenda->rekenmachine

vraag me niet waarom ie daar onder staat

[ Voor 3% gewijzigd door InfoTracer op 07-11-2007 22:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Ik heb net met mijn vader ff getest wat betreft dat handsfree bellen probleem (speaker) en dr is niks meer aan de hand lijkt het wel! het werkt naar behoren. prima dus! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Mini Poeper schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:17:
[...]

Zeg, lees jij dit topic wel helemaal door?
Natuurlijk ik vraag ook weleens iets dat voorbij gekomen is, maar niet zoiets voor de hand liggend.
Dit is namelijk NIET normaal in te stellen!

Wel via 't register, ik heb er twee voor je:
Disable SMS Sent notification
[HKEY_LOCAL_MACHINE\Software\Microsoft\Inbox\Settings]
"SMSNoSentMsg"= dword:1
1 to disable
0 to enable
Kan zijn dat map "Settings" en value "SMSNoSentMsg" nog aangemaakt dienen te worden.

Delivery Notifications altijd aangevinkt (WM 6)
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Settings]
"SMSDeliveryNotify"= dword:1
1 to enable
0 to disable
Kan zijn dat value "SMSDeliveryNotify" nog aangemaakt dient te worden.

Boomsmurf aka Chainfire heeft een progje ontwikkeld, genaamd KaiserTweak. Meer vertel ik je (nog) niet: Google is your friend!
Ach verrek, helemaal niet bij stilgestaan dat KaiserTweak die optie misschien zou kunnen hebben (had hem er al op staan). Tnx dude!

Over dat calculator... T-mobile is zo slim geweest om in hun rom geen link te maken bij programma's naar calc. In verkenner kan ik hem wel gewoon zien en starten. Ik ga eens even kijken of het mogelijk is om bij programma's gewoon zelf een programma toe te voegen op de een of andere manier.

Ik kan natuurlijk ook met dat HardSPL en daarna een aangepaste rom de boel flashen. Maar weet niet of dat zo verstandig is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

benchMarc schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:45:
[...]

Over dat calculator... T-mobile is zo slim geweest om in hun rom geen link te maken bij programma's naar calc. In verkenner kan ik hem wel gewoon zien en starten. Ik ga eens even kijken of het mogelijk is om bij programma's gewoon zelf een programma toe te voegen op de een of andere manier.
je kan ik windows>programma's>startmenu een snelkoppeling zetten naar je calculator. Dan staat hij er opeens wel tussen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Verwijderd schreef op woensdag 07 november 2007 @ 22:57:
[...]

je kan ik windows>programma's>startmenu een snelkoppeling zetten naar je calculator. Dan staat hij er opeens wel tussen.
Ik had het al gevonden idd, toch bedankt :) Hij staat btw onder windows\startmenu\programma's. Klein detail ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rg-mohwa
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11:28

rg-mohwa

Phoe Hé

Zou iemand hier kunnen vertellen of de Orange aanbieding ( 2 jaar 25,- + 99 euro voor het toestel)
ook speciale orange software heeft dus oftewel branded is

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• crusader1983
  • Laatst online: 11:47
mensen ik heb 2 vragen

Ben nu tijdje aan het prutsen
Het is erg wennen voor mij met deze vario III gezien ik alleen nokia gewend ben ( vorige 5 toestellen waren alleen nokia)

Ik heb nu de vario so far bevalt ie goed.
Maar ik heb wel een probleem
Ik heb een stereo bluetooth headset ( jabra 620) Ik heb hem gepaird met de vario en die herkent hem.
alles heb ik ook in gesteld als stereo headset en handsfree.

zodra ik de headset aan doe en contact heb kan ik bijvoorbeeld wel een nummer naar bellen en dat doet ie.

maar ik zie in de display erboven geen icoontje tevoorschijn van een headset. tevens als ik de muziek open speelt hij het niet via de headset maar via de speaker van de tel zelf.
Wie kan me helpen?

tevens heb ik een andere.( waarschijnlijk domme vraag) active sync kan dit ook wireless? met bluetooth stick is het me nog niet gelukt tevens wil ik het liefst met wifi laten sync'en. en is er ook een alternatief voor active sync?
Pagina: 1 ... 7 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou de discussie even een beetje over het toestel zelf en niet over waar ik hem een paar euro goedkoper kan krijgen dan mijn buurman...