HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste
Acties:
  • 51.068 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

LaptopRookie schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 14:50:
Mijn Tytn II stond vandaag plotseling op 3G van T-Mobile ipv gewoon op G. Is dit ergens in te stellen?...blijkbaar doet die dat als hij geen GSM ontvangst vindt.
De screenprotector van HTC zelf geeft geen helder beeld bij daglicht buiten vind ik. Is de Brando zoveel beter?...ik zal hem binnenkort ergens halen, zodra die GPSPlaza mijn geld heeft terug gestort...grrr.

Verder heb ik nog steeds geen optie gezien om mijn beltoon te wijzigen in een ander deuntje. Hoe doen jullie dat? Ben nog de manual aan het doorlezen....:p

Als je van simcard verwisselt, hoe kan je je bestaande telefoonnummers van de simcard naar de Tytn II kopieren? In Sim Manager onder kopieren naar contacts?
De brando is echt fantastisch. Perfect beeld en gevoeligheid!

Ik ben nu wat aan het rond stoeien met mijn Vario III en ik wil graag een eigen (mp3 of wma) geluid toekennen voor SMS en herinnering (etc). Ik heb de geluid bestanden in de Windows/Rings map gezet maar ik kan ze maar niet selecteren voor SMS of herinneringen. Als ringtone zelf kan het wel maar voor andere dingen dus niet. Weet iemand hoe dit te doen is?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 07:44
Mijn Tytn II stond vandaag plotseling op 3G van T-Mobile ipv gewoon op G. Is dit ergens in te stellen?...blijkbaar doet die dat als hij geen GSM ontvangst vindt.
De screenprotector van HTC zelf geeft geen helder beeld bij daglicht buiten vind ik. Is de Brando zoveel beter?...ik zal hem binnenkort ergens halen, zodra die GPSPlaza mijn geld heeft terug gestort...grrr.

Verder heb ik nog steeds geen optie gezien om mijn beltoon te wijzigen in een ander deuntje. Hoe doen jullie dat? Ben nog de manual aan het doorlezen....:p

Als je van simcard verwisselt, hoe kan je je bestaande telefoonnummers van de simcard naar de Tytn II kopieren? In Sim Manager onder kopieren naar contacts?
Lol GPSPlaza heeft wat vertragingen gehad maar de brandos worden alweer uitgeleverd. Mijne gisteren ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 15:16:
[...]

De brando is echt fantastisch. Perfect beeld en gevoeligheid!

Ik ben nu wat aan het rond stoeien met mijn Vario III en ik wil graag een eigen (mp3 of wma) geluid toekennen voor SMS en herinnering (etc). Ik heb de geluid bestanden in de Windows/Rings map gezet maar ik kan ze maar niet selecteren voor SMS of herinneringen. Als ringtone zelf kan het wel maar voor andere dingen dus niet. Weet iemand hoe dit te doen is?
Ik wilde ook een ander geluidje voor mijn wekker. Ik zag in het pulldown menu dat niet alles files uit de windows map gekozen konden worden. Na even speuren kwam ik erachter dat de geluiden die je kan kiezen als wekker/melding allemaal in het wav formaat waren.

Na een geluidsfile omgezet te hebben naar wav en bij de rest in de map gegooid te hebben werkte het wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Def_P
  • Registratie: December 2000
  • Niet online
Atomsk schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 14:05:
Ben ik de enige die het opgevallen is dat de vermelding van de weergave (agenda, dag, week, maand, jaar) in de Agenda applicatie niet klopt? Wanneer ik in "menu -> beeld" bijv "dag" selecteer, komt er linksonder "week" te staan. 8)7

Of ben ik de enige (NL versie, unbranded)? Kon er in de voorgaande topics niets over vinden.
Volgensmij hoort dit zo. Dat linksonder geeft aan wat er gebeuren gaat als je op de knop eronder drukt.
Wanneer je dus de maandweergave hebt, komt er boven die knop jaar te staan. Druk je erop ga je naar de jaar weergave en komt er boven die knop agenda te staan. Enzovoorts

I, for one, like Roman numerals

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-04 20:04
Apie! schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 15:11:
Je zou verwachten dat je dat gewoon bij Sounds & Notifications kan doen, maar nee... De beltoon wijzigen doe ik dmv de Audio Manager. Gewoon een mp3tje kiezen en via het menu instellen als ringtone.
Hmmm...thanks...bedoel je Voice Recorder onder Programs? Ik zie wel daar een set as ringtone...maar dan moet ik het in een bepaalde directory dumpen dus.

Verder krijg ik bij ieder simcontact dat ik wil toevoegen de melding dat ik wat van mijn simkaart moet verwijderen...grrr...hoe los ik dit op? Ik kan alleen als Outlook of Sim contact toevoegen. Ik wil niks verwijderen van mijn simkaart, maar wil wel als ik in het buitenland een lokale simkaart koop de contacten ook daarop hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
Gadgeteer schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 15:20:
[...]

Lol GPSPlaza heeft wat vertragingen gehad maar de brandos worden alweer uitgeleverd. Mijne gisteren ontvangen
Ja...heb net de mijne vandaag ontvangen, ondanks dat ik reeds had verzocht om het te annuleren 3 dagen geleden, waarop ze zeiden dat ze het zouden uitvoeren. Nou, mij zie je geen zaken meer doen met deze zaak. Nu even kijken hoe ik dat ding erop ga aanbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

LaptopRookie schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 15:34:
[...]

Hmmm...thanks...bedoel je Voice Recorder onder Programs? Ik zie wel daar een set as ringtone...maar dan moet ik het in een bepaalde directory dumpen dus.
Nee, ik bedoel echt de Audio Manager, de Voice recorder is weer een ander programma.

Overigens moet je in de Audio Manager wel eerst de Library bijwerken.

[ Voor 9% gewijzigd door Apie! op 03-11-2007 15:54 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
Apie! schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 15:49:
[...]

Nee, ik bedoel echt de Audio Manager, de Voice recorder is weer een ander programma.

Overigens moet je in de Audio Manager wel eerst de Library bijwerken.
Okay...ik zie hem nu...had het niet gezien. Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 12:18:
[...]

Ik snap die berekening niet helemaal...
28 euro (abbo bel kosten) * 12 maanden = 336 euro
9.50 (abbo internet kosten) * 12 maanden = 114 euro
toestelprijs = 193 euro

Totaal: 643 euro.

Zonder internet komt ie op 529 euro

(sorry voor dubbelpost, verkeerde quote) 8)7
mja ik was vergeten het toestelprijs erbij te vermelden in de berekening :P

ik heb het van GSMWEB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik ben erachter.
De geluiden voor SMS etc moet je in je windows map zetten. Heb ze ook geconverteerd naar .wma maar ik weet niet of dat moet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Ik heb wisbar geprobeerd. maar Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/89f625ddc766a2b89d5128b86175f622/full.png kan ik niet vinden. ik wil zo mijn processen kunnen beheren. meer niet. iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 15:57
Is iemand hier gelukt om een telefoon gesprek op te nemen?
Ik dacht bij mijzelf, laat is een skijken wat dat ding allemaal en dacht bij mijzel f dat het openemen van telefoon gespreken wel erg handig kan zijn. Het probleem wat ikaltijd heb als ik onder weg ben is dat ik oa gesproken telefoon nummers nooit kan noteren, beetje lastig tijdens het rijden. Maar ik kan mij ook andere toepassingen bedenken, als je weer in de supermakrt staat en je wilt nog een keer doornemen wat ze heeft geroepen om iets mee te nemen :) (anders is het weer, schat, wat wilde je ook alweer hebben)

maar afijn, ik heb wat software uitgeprobeerd en het lijkt een combinatie van het hardware en software waardoor het niet mogelijk is om telefoon gespreken van je partner op te nemen.

Zie ook een link waar het over wordt gesproken:
http://www.pocketpcthough...2c5c136f9a073041a4f880eae

Het Software wat ik ondertussnen heb geprobeerd:
Je kan ze ook als audio recorder gebruiken, maar tja... dat is niet wat ik wil.

- Vito (support is goed en vertelde dat het hardware gewoon niet meewerkt)
- PMRecorder
- Resco Audio Recorder 4 (gebruikt enorm veel CPU)

Iemand suggesties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Deddiekoel schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 17:00:
Ik ben erachter.
De geluiden voor SMS etc moet je in je windows map zetten. Heb ze ook geconverteerd naar .wma maar ik weet niet of dat moet...
ik kan ze gewoon in mn opslagkaart / zetten ook als mp3. en hij ziet ze meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Zorg wel dat je ze in de root gooit.. hij kan op de een of andere manier niet in mappen kijken op de kaart. En op je telefoongeheugen moeten ze specifiek in de my ringtones map, anders ziet 'ie ze ook niet via de phone settings.

Connection Manager -> Phone settings -> Band -> GSM ipv auto.

Screenprotector zie je helemaal niet zitten, dus ja ik denk dat die beter is.
Ik heb er iig geen last van. Buiten niet en binnen ook niet.

Ofwel bij de contacten zelf een custom ringtone aangeven in de Phone Settings.
Imperium schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 17:09:
Ik heb wisbar geprobeerd. maar [afbeelding] kan ik niet vinden. ik wil zo mijn processen kunnen beheren. meer niet. iemand?
Afbeeldingslocatie: http://photos1.blogger.com/x/blogger/1630/3454/1600/456784/taskmgr.gif

Mobile Taskmanager heet dit programma.
Dit is even een Duitse screenshot, maar als je even Googlet heb je 'm zo te pakken.
Freeware overigens :)

[ Voor 29% gewijzigd door Ken. op 03-11-2007 17:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Fermion schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 17:09:
Is iemand hier gelukt om een telefoon gesprek op te nemen?
Er is geen smartphone / mobile phone toestel dat tweezijdig gesprekken kan opnemen buiten de tornado (imate sp5/qtek 83x/spv c600). Overige toestellen lukt echt niet zonder de speakerphone aan te zetten. Daarom gebruik ik nog steeds mijn sp5.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 02-09 15:57
marco899 schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 17:29:
[...]

Er is geen smartphone / mobile phone toestel dat tweezijdig gesprekken kan opnemen buiten de tornado (imate sp5/qtek 83x/spv c600). Overige toestellen lukt echt niet zonder de speakerphone aan te zetten. Daarom gebruik ik nog steeds mijn sp5.
Erg jammer eignelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nefius
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-02-2024
Nou, heb net 2 weken mijn Tytn II welke ik ook veel zakelijk gebruik (pushmail etc) en het werkte allemaal redelijk goed (Vodafone heeft nogal wat issues schijnt met zakelijke connecties).

Maar helaas helaas.. inmiddels is mijn Tytn overleden wegens een overdosis warmte.
Ik haalde hem uit mijn riemhouder en dacht al.. oh jee, die is warm!

Gevolg is dat ie compleet dood is. Er gaat niets meer aan, alleen als ik hem probeer aan te zetten gaat de powerled en bluetoothled snel knipperen.
Verder wordt de powerled fel rood als ik hem aan de lader leg, dus waarschijnlijk is de batterij oid overleden.

Hoe dan ook, 2 weken nadat ik hem dus heb gekregen is ie weer op de post ter reparatie... zucht. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Imperium schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 17:09:
Ik heb wisbar geprobeerd. maar [afbeelding] kan ik niet vinden. ik wil zo mijn processen kunnen beheren. meer niet. iemand?
WisBar -> Settings -> Task Bar -> Button Name: Battery/Memory Status -> Make item visible on the taskbar aanvinken
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/5f6e50aae9ff54a84a969702281eb7d6/full.png

Klik op het icoontje rechtsbovenin. Bij mij is het nu een stekkericoontje omdat ie aan een usb kabel hangt, maar normaal gesproken is het een batterijtje. Dan krijg je dit schermpje.
Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/e58424d98c86c471ec8926bdb1c1d2ed/full.png

Vanaf hier zal het duidelijk zijn hoop ik :)

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
LaptopRookie schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 15:46:
[...]
Ja...heb net de mijne vandaag ontvangen, ondanks dat ik reeds had verzocht om het te annuleren 3 dagen geleden, waarop ze zeiden dat ze het zouden uitvoeren. Nou, mij zie je geen zaken meer doen met deze zaak. Nu even kijken hoe ik dat ding erop ga aanbrengen.
Ik heb diverse (meer dan 5x) zaken met ze gedaan. De service & levering is erg goed te noemen. Het is altijd erg makkelijk om een bedrijf zwart te maken.

Beltoon veranderen:
Plaats de gewenste mp3 bestand in de map 'Application Data\Sounds'

SMS toon veranderen:
Plaats het gewenste mp3 bestand in de map 'Windows'

Sommige hebben een blauwe thema, deze heb ik niet.
Is deze alleen bij de Nederlandse versies?
Ik heb een WWE versie, dit is meer zeeblauw.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
Ik lijk het bekende probleem te hebben dat de GPS 'ineens' niet meer werkt. Ik kan me niet herinneren dat ik instellingen heb veranderd, en de GPS kan nog wel geopend worden in GPSViewer, maar hij herkent geen satellieten meer. Is een hard-reset de enige optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Apie! schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 19:41:
[...]

Vanaf hier zal het duidelijk zijn hoop ik :)
Apie: welk thema is dat wat jij daar hebt? Vindt hem wel erg mooi, maar kan hem bij mij nergens vinden :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:15
Paradise schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 21:26:
Ik lijk het bekende probleem te hebben dat de GPS 'ineens' niet meer werkt. Ik kan me niet herinneren dat ik instellingen heb veranderd, en de GPS kan nog wel geopend worden in GPSViewer, maar hij herkent geen satellieten meer. Is een hard-reset de enige optie?
hoezo is dat een bekend probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 16-09 18:51
Ik sinds gistermiddag mijn Kaiser.
Nu zit ik wel met wat probleempjes en vragen waar ik nog geen antwoord op heb kunnen vinden.

Ik heb vandaag TOMTOM 6.030 geinstalleerd + kaarten van west europa.
Nu is de installatie geen probleem programma start ook gewoon
Alleen ik kan de interne GPS ontvanger niet gebruiken?
Als ik instellingen wijzig binnen tomtom zijn alle gps ontvangers via bleutooth of kabel aangesloten maar interne staat er niet tussen.
Is dit op te lossen?
Zoja, hoe wat ik snap er niks meer van?

Mijn tweede vraag heeft te maken met de camera.
Als ik foto's wil maken is mijn camera enorm traag,
beeld stuiterd enzovoort.
Gebruik ik echter de videocall camera voorop het toestel dan is er niks aan de hand.
Is dit een bekend probleem?
Is het op te lossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpeters
  • Laatst online: 23-02-2021
Apie! schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 15:11:
Je zou verwachten dat je dat gewoon bij Sounds & Notifications kan doen, maar nee... De beltoon wijzigen doe ik dmv de Audio Manager. Gewoon een mp3tje kiezen en via het menu instellen als ringtone.
Je kunt je beltoon ook gewoon bij sound & notifications wijzigen. Als je naar het "meldingen" tabblad gaat dan kun je "telefoon: Ink. Oproep" vinden en dan kun je je beltoon wijzigen.

En als je een mp3tje of iets dergelijks als ringtone wil instellen kun je dat het makkelijkst doen door het ergens op je kaart of toestel te zetten. Dan naar die map te navigeren, met je styles op het bestand klikken er erop houden tot je kunt kiezen voor 'instellen als beltoon'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpeters
  • Laatst online: 23-02-2021
M.Koers schreef op zondag 04 november 2007 @ 01:36:
Nu zit ik wel met wat probleempjes en vragen waar ik nog geen antwoord op heb kunnen vinden.

Als ik instellingen wijzig binnen tomtom zijn alle gps ontvangers via bleutooth of kabel aangesloten maar interne staat er niet tussen.
Is dit op te lossen?

Gebruik ik echter de videocall camera voorop het toestel dan is er niks aan de hand.
Is het op te lossen?
Dat 'probleem' met TomTom bedoel je daarmee dat als je naar 'wijzig voorkeuren' -> 'toon gps status' -> 'stel in' gaat je daar niet kunt kiezen voor 'ingebouwde gps ontvanger'

Want als dat wel kan dan ligt het er gewoon aan dat je of niet buiten bent of niet lang genoeg wacht de eerste keer kan namelijk best een paar minuten duren voor je een fix hebt.

En dat van de camera ligt lijkt mij gewoon aan de hoge kwaliteit die de hoofd camera heeft en de lage kwaliteit van de video call camera.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
Ik kan daar inderdaad niet kiezen voor een ingebouwde gps ontvanger.
Heb alle mogelijke opties al geprobeerd maar werken geen van allen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

M.Koers schreef op zondag 04 november 2007 @ 01:51:
Ik kan daar inderdaad niet kiezen voor een ingebouwde gps ontvanger.
Heb alle mogelijke opties al geprobeerd maar werken geen van allen.
Was het niet zo dat interne GPS werkt vanaf TomTom 6.032?

En kijk anders eens hier: http://gathering.tweakers.net/forum/view_message/28994159

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
Heb de GPS ontvanger op "Andere NMEA GPS-ontvanger" ingesteld staan,
Met 4800 BAUD op COM 4

Hij geeft aan "Geen bruikbaar GPS-signaal!"
Als tomtom afgesloten is en start opnieuw zegt die dat er geen ontvanger is.
Raar allemaal.
Quickgps is wel up2date

Ondertussen Versie 6.032 erop staan.
Kan nu gewoon "Interne GPS ontvanger kiezen"
Duurde wel 3 a 4 minuten voor ik eens een GPS signaal had.
Blijft dit zo of wordt dit op den duur sneller?

[ Voor 27% gewijzigd door M.Koers op 04-11-2007 03:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

M.Koers schreef op zondag 04 november 2007 @ 02:32:
Heb de GPS ontvanger op "Andere NMEA GPS-ontvanger" ingesteld staan,
Met 4800 BAUD op COM 4

Hij geeft aan "Geen bruikbaar GPS-signaal!"
Als tomtom afgesloten is en start opnieuw zegt die dat er geen ontvanger is.
Raar allemaal.
Je bent veel te ongedurig. Tomtom moet eerst de gps starten en dan de satellieten vinden. Dit kan de eerste keer wel een kwartier duren daarna heb je binnen 30 seconden een fix.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 19:09

Crusader

Arc Nature

Binnenkort heb ik een dienstreis naar de USA en wil absoluut niet dat ie met welk netwerk dan ook een dataconnectie gaat opbouwen. Kan me herinneren dat er een roaming instelling was waarmee je dat kon aangeven maar kan het niet vinden.
Weet iemand nog waar je dat kan instellen?

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Crusader schreef op zondag 04 november 2007 @ 08:51:
Binnenkort heb ik een dienstreis naar de USA en wil absoluut niet dat ie met welk netwerk dan ook een dataconnectie gaat opbouwen. Kan me herinneren dat er een roaming instelling was waarmee je dat kon aangeven maar kan het niet vinden.
Weet iemand nog waar je dat kan instellen?
Nodata cabje even zoeken via google ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 19:09

Crusader

Arc Nature

Chutney schreef op zondag 04 november 2007 @ 09:07:
[...]

Nodata cabje even zoeken via google ;)
Thanks, doen we het op die manier :)

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Crusader schreef op zondag 04 november 2007 @ 09:34:
[...]

Thanks, doen we het op die manier :)
Tóch kan ik een verbinding maken terwijl ik in NoData de verbinding disabled heb. Dit is met de Qtek S200 niet zo, daar werkt 't progje wel.

Beltoon veranderen:
Plaats de gewenste mp3 bestand in de map 'Application Data\Sounds'

SMS toon veranderen:
Plaats het gewenste mp3 bestand in de map 'Windows'

Vervolgens bij Settings -> Sounds & Notifications de wijziging doorvoeren!

[ Voor 32% gewijzigd door Mini Poeper op 04-11-2007 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Laatst online: 07:44
M.Koers schreef op zondag 04 november 2007 @ 01:36:

Is dit op te lossen?

Is het op te lossen?
Kies dan voor 'andere NMEA ontvanger' Com4, dan quickGPS gegevens downloaden en dan buiten wachten op een fix. Duurt de eerste keer wel even, bij mij ongeveer 4 minuten maar bij sommigen de eerste keer ook langer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand een tip hoe je de Brando screenprotector er op een beetje een normale manier weer vanaf krijgt? Zit bij mij toch een klein stofje onder maar dat ding zit dus echt goed vast!. Heb er al een stukje plakband opgeplakt om hem eraf te trekken, maar helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 12:41:
Iemand een tip hoe je de Brando screenprotector er op een beetje een normale manier weer vanaf krijgt? Zit bij mij toch een klein stofje onder maar dat ding zit dus echt goed vast!. Heb er al een stukje plakband opgeplakt om hem eraf te trekken, maar helaas.
Mijn ervaring (heb er reeds meerdere gehad op andere PDA's):
Bestel eerst een nieuwe, dan als deze er is de "oude" in een hoekje eraf peuteren (met eventueel mesje) en ervoor zorgen dat er reeds stevige plakband erop geplakt is. Als hoekje los zit verder door trekken, met plakband heb je dan meer grip.
Mijn eigen ervaring is dat de protector er opnieuw opplakken alleen maar meer stofjes geeft. Ik zou niks doen. Wacht over een half jaartje om deze te vervangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Mini Poeper schreef op zondag 04 november 2007 @ 12:49:
[...]

Mijn ervaring (heb er reeds meerdere gehad op andere PDA's):
Bestel eerst een nieuwe, dan als deze er is de "oude" in een hoekje eraf peuteren (met eventueel mesje) en ervoor zorgen dat er reeds stevige plakband erop geplakt is. Als hoekje los zit verder door trekken, met plakband heb je dan meer grip.
Mijn eigen ervaring is dat de protector er opnieuw opplakken alleen maar meer stofjes geeft. Ik zou niks doen. Wacht over een half jaartje om deze te vervangen!
Ik heb mijn Brando gewoon met zeep gewassen en toen afgespoeld met lauw water, de fohn gebruikt met koude lucht om deze te drogen en zo weer opgeplakt zonder stof. Was blij toen het gelukt was zonder stof er onder :D

Scotch tape is idd een aanrader.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slings schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 09:18:
@darkshadow.

Heb zelf nog een hele oude Orange M500 maar om Gmail via IMAP aan de praat te krijgen moest ik in options bij de servers SSL aanzetten nu werkt gmail IMAP perfect (ook ff uitgaande server met wachtwoord). Denk dat dat ook geldt voor WM6.

ALs je in WM6 ook poorten kunt instellen moet dat ook.
(moest ik bij outlook op m'n laptop doen)

Incoming Server: imap.gmail.com
Outgoing Server: smtp.gmail.com
Authentication: email@gmail.com + email password
‘Use secure Socket Layer (SSL)’
Ports: 587 Outgoing, 993 Incoming

suc6
Ik heb met bovenstaande instellingen mijn gmail account toegevoegd aan mijn telefoon, maar heb toch een aantal problemen.

Allereerst maakt hij voor elk label dat ik gebruik een aparte map aan. Hier staan echter geen berichten in.

Ten tweede haalt hij niet alle mail binnen, maar alleen mail die in mijn inbox staat, niet de gearchiveerde mail.

Een bericht dat ik vanaf mijn device verzend naar mijn orange account op de pc is na het verzenden nergens meer terug te vinden, ook niet in verzonden items.

Als ik vervolgens vanaf orange een reply doe, komt deze wel binnen, maar de body van dit mailtje (en van veel anderen) is leeg.

Ik heb ingesteld dat volledige berichten moeten worden opgehaald, met volledige bijlagen. De poorten heb ik nergens aan kunnen geven.

Kan iemand die dit wel werkend heeft gekregen uitleggen wat ik verkeerd doe?

Edit: als ik vervolgend op de pc naar mijn gmail ga, staat het verzonden bericht daar 2 keer in verzonden items, echter met een lege body |:( |:(

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 04-11-2007 12:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Laatst online: 02-09 23:13
DarkShadow schreef op zondag 04 november 2007 @ 01:13:
[...]

hoezo is dat een bekend probleem?
Nou lees dit topic maar eens door op modaco. Had zelf dit geintje ook gehad. GPS lampje (oranje rechts) ging wel knipperen maar een fix krijgen lukte in geen enkel programma meer.
Hier hielp ook alleen een hard reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gill schreef op donderdag 01 november 2007 @ 22:27:
Nog mensen met problemen van wegvallen van het geluid tijdens het bellen?
Jep, zojuist (helaas) voor het eerst tegen dit probleem aangelopen. Ik zat deze keer in een lang gesprek, wellicht dat dat er iets mee heeft te maken. Degene aan de andere kant van de lijn zei meerdere keren dat ik even tijdelijk wegviel........

Morgen maar eens even met HTC bellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:12
Hebben jullie er ook last van dat het htc logo rechtboven je scherm heel erg snel slijt?
Bij mij is de T nog maar een streepje _

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 12:58:
[...]

Ik heb met bovenstaande instellingen mijn gmail account toegevoegd aan mijn telefoon, maar heb toch een aantal problemen.

Allereerst maakt hij voor elk label dat ik gebruik een aparte map aan. Hier staan echter geen berichten in.

Ten tweede haalt hij niet alle mail binnen, maar alleen mail die in mijn inbox staat, niet de gearchiveerde mail.

Een bericht dat ik vanaf mijn device verzend naar mijn orange account op de pc is na het verzenden nergens meer terug te vinden, ook niet in verzonden items.

Als ik vervolgens vanaf orange een reply doe, komt deze wel binnen, maar de body van dit mailtje (en van veel anderen) is leeg.

Ik heb ingesteld dat volledige berichten moeten worden opgehaald, met volledige bijlagen. De poorten heb ik nergens aan kunnen geven.

Kan iemand die dit wel werkend heeft gekregen uitleggen wat ik verkeerd doe?

Edit: als ik vervolgend op de pc naar mijn gmail ga, staat het verzonden bericht daar 2 keer in verzonden items, echter met een lege body |:( |:(
Heb exact dezelfde problemen inmiddels. De fout die ik eerst had was dat ik de emailinstellingen automatisch had laten ophalen. Gmail maakte er een popacc van ook al vulde ikzelf imap.gmail.com in. Nu ik hem handmatig heb gemaakt werkt het dus wel. Maar hij haalt inderdaad alle mappen op.

Overigens kan je volgens mij de poorten met een ':' achter je imap en smtp invullen. Maar het lijkt dus niet nodig te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op zondag 04 november 2007 @ 16:12:
[...]

Heb exact dezelfde problemen inmiddels. De fout die ik eerst had was dat ik de emailinstellingen automatisch had laten ophalen. Gmail maakte er een popacc van ook al vulde ikzelf imap.gmail.com in. Nu ik hem handmatig heb gemaakt werkt het dus wel. Maar hij haalt inderdaad alle mappen op.

Overigens kan je volgens mij de poorten met een ':' achter je imap en smtp invullen. Maar het lijkt dus niet nodig te zijn.
De mappen zijn gerelateerd aan je labels. Verplaats je op je device een mailtje naar een bepaalde map, krijgt dat mailtje "online" betreffend label. Dat is dus helemaal ok wat mij betreft.

Als hij er nou nog mail in zou zetten........ met tekst in de body...........

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paradise
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online
doctormetal schreef op zondag 04 november 2007 @ 14:13:
[...]

Nou lees dit topic maar eens door op modaco. Had zelf dit geintje ook gehad. GPS lampje (oranje rechts) ging wel knipperen maar een fix krijgen lukte in geen enkel programma meer.
Hier hielp ook alleen een hard reset.
Ik heb 'm vanochtend ook gehard-reset, nu werkt 't weer. Blijft vreemd...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Beste mede tweakers,

Om in DKToday de sms-teller te laten functioneren moet je de functie 'Request message delevery notification' (afleverbericht) aanvinken bij sms. Bij m'n Qtek S200 (WM5) hoefde dit maar 1 maal te gebeuren. Nu dien ik dit elke keer tijdens schrijven of vóór verzenden van bericht aan te vinken.

Heeft iemand hier een oplossing voor (register tweak)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFrankie
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik gebruik de TYTN II in combinatie met een Parrot Mk6100 Bluetooth carkit. Dit werkt prima, echter als de TomTom voice iets gaat zeggen, valt het eerste woord deels weg. De carkit heeft dus wat tijd nodig om over te schakelen. Dus "right turn ahead" = ...."turn ahead"

Nu las ik ergens dat dit in TomTom 7 opgelost zou zijn. Maar er zou ook een mogelijkheid zijn om bestaande stemmen (Jane - engels) aan te passen. Hoe werkt dit ? Zij er ook al stemmen waarbij dit gedaan is. Ik heb mbv google al gezocht maar kan weinig zinvols vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 22:06:
[...]

Apie: welk thema is dat wat jij daar hebt? Vindt hem wel erg mooi, maar kan hem bij mij nergens vinden :'( :'(
SurfHost in "HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 4"

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe is het Wi-Fi signaal bij jullie?
Mij is na een paar dagen spelen op gevallen dat mijn exemplaar niet echt een gevoelig typje is.
Heb gekeken op meerder acces points en ook met andere Wi-Fi apperaten waaronder Nokia 9300i en Asus kaartje in een HP 2210.
Om volledig signaal te krijgen alle blokjes te laten branden moet ik de TyTN II bijna tegen de antenne van een accespoit houden.

Tevens heb ik 1 bad pixel al ondekt die mij op viel tijdens een reboot in het zwarte boot scherm, hoe staat het tegenwoordig met bad pixels en garantie/doa?

Loop te denken om er mee terug te gaan, in iedergeval voor de ontvangst van de Wi-Fi ben benieuwd naar jullie ervaring.

Edit; Inmiddels het 1eerste toestel geruild.
Fijn een scherm zonder bad/dode pixel :)
Onvangst Wi-Fi was in de winkel in vergelijking met een sonyericsson beneden maat, maar
helaas ook dit exemplaar heeft de zelfde matige ontvangst als het 1ste.
Gelezen op ander forum dat de TyTN II toch niet het gevoelgste model is kwa ontvangst van de
Wi-Fi. (mijn mening; MAAR NET genoeg om thuis te volstaan)
En verder heel erg tevreden over de TyTN II en de service van de winkel ;)

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 14-11-2007 02:55 . Reden: ;) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 21:49:
....
Doet 't bij mij juist erg goed! Vergeleken met m'n andere PDA en notebook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb WiFiFoFum ook even geinstaleerd, en als je in deze aplicatie de grafiese (scoop) beeld bekijkt dan is binnenhuis vlakbij mijn eigen accespoint dat hij net in beeld komt.
Misschien dat ze de antenne vergeten zijn :D

Ik hoor graag jullie bevindingen

@Mini Poeper; thx :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij helemaal ok! Je kan trouwens de prestatie van je WiFi beinvloeden (in relatie tot energieverbruik) bij start>instellingen>verbindingen>Wireless Lan>Energiemodus. Staat bij mij op "beste accu"en werkt toch als een tierelier....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

MrFrankie schreef op zondag 04 november 2007 @ 19:21:
Ik gebruik de TYTN II in combinatie met een Parrot Mk6100 Bluetooth carkit. Dit werkt prima, echter als de TomTom voice iets gaat zeggen, valt het eerste woord deels weg. De carkit heeft dus wat tijd nodig om over te schakelen. Dus "right turn ahead" = ...."turn ahead"

Nu las ik ergens dat dit in TomTom 7 opgelost zou zijn. Maar er zou ook een mogelijkheid zijn om bestaande stemmen (Jane - engels) aan te passen. Hoe werkt dit ? Zij er ook al stemmen waarbij dit gedaan is. Ik heb mbv google al gezocht maar kan weinig zinvols vinden.
Hoe heb je nu je TTN geluid over je carkit gekregen? Ik heb een Parrot CK3100 en zou dit graag hebben zodat ik niet met het geluid van mijn TyTN hoef te pielen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Heb oplossing al gevonden.
Hier een quote uit mijn beschrijving bij DKToday (ik voeg bij elk programma dat ik gebruik tekstbestandje met korte handleiding toe voor mezelf):
Delivery Notifications altijd aangevinkt (WM 6)
[HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Inbox\Settings]
"SMSDeliveryNotify"= dword:1
1 to enable
0 to disable
Kan zijn dat value "SMSDeliveryNotify" nog aangemaakt dient te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Voor zover ik me kan herinneren heb ik niks te klagen over WiFi ontvangst. Als ik er aan denk (en als m'n vriendin de tv niet bezet houdt :)) zal ik vanavond even wat testjes doen tussen de Wii en TyTN2. WiFi ontvangst van m'n Wii viel namelijk wel tegen.

[ Voor 25% gewijzigd door Apie! op 05-11-2007 09:01 ]

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sMoKeFiSh
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-09 19:39
Mij is na een paar dagen spelen op gevallen dat mijn exemplaar niet echt een gevoelig typje is.
Heb gekeken op meerder acces points en ook met andere Wi-Fi apperaten waaronder Nokia 9300i en Asus kaartje in een HP 2210.
Om volledig signaal te krijgen alle blokjes te laten branden moet ik de TyTN II bijna tegen de antenne van een accespoit houden.

Tevens heb ik 1 bad pixel al ondekt die mij op viel tijdens een reboot in het zwarte boot scherm, hoe staat het tegenwoordig met bad pixels en garantie/doa?

Loop te denken om er mee terug te gaan, in iedergeval voor de ontvangst van de Wi-Fi ben benieuwd naar jullie ervaring.
Wifi werkt prima hiero. Ik heb wel bij de 'Energiemodus' het schuifje op 'Beste prestaties' staan.

Ik had trouwens ook een dode pixel (een rode) die ik opmerkte bij het rebooten. Deze kon ik zonder problemen omruilen bij de Belcompany.

Edit:

Hmmm... Ik dacht dat ik altijd Windows Live tussen de programma's had staan? Hij staat er bij mij niet meer tussen. Ik kan Windows Live Messenger ook niet handmatig starten vanuit de Windows dir

[ Voor 9% gewijzigd door sMoKeFiSh op 05-11-2007 09:31 ]

Full Electric | 2x Deye 12KSG04LP3 met 1.680Ah LFP 51,2V (4x Seplos Mason 280, 2x Seplos vertical 280) | 23,3 kWp PV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damasterman
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022

damasterman

student TU/e;

Dag Tweakers,

KPN UPDATE --> Vandaag KPN aan de lijn gehad, die zeiden dat per vandaag (05 november) het toestel verholpen zou zijn van de "bug" en weer leverbaar zou zijn. Ik vraag me toch echt af wat er mis was; ze weten het zelf namelijk niet.

Dit bovenstaande ter info, ik ben toch van plan om naar T-mobile te switchen. Ik zie dat gsmweb.nl, Telcomadvies.nl en smartphonestunts.nl ze leveren voor een goede prijs, met name gsmweb :) . Nu lees ik in de tweakers shopsurvey dat dit een vrij belabberde shop is, helaas zijn deze reviews tamelijk gedateerd. Zijn er mensen die onlangs ervaringen met gsmweb hebben en die willen delen? Ook zou ik graag ervaringen willen horen van mensen met smartphonestunts en telecomadvies.

Thanks! _/-\o_

[ Voor 10% gewijzigd door damasterman op 05-11-2007 09:37 . Reden: de-capitalized :) ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vandaag even dat Zorgeloos Internet (Vodafone BloX) aangezet omdat ik toch wel benieuwd ben naar de prestaties/ervaring van/met mobiel internet. Wat betreft die datalimiet; het betreft hier een Fair Use Policy. Ik heb even gebeld met de helpdesk van Vodafone om erachter te komen wat dit precies in houdt, en er werd mij verteld dat die limiet is opgezet om misbruik te voorkomen (mobieltje gebruiken als modem en vervolgens films binnentrekken via het HSDPA netwerk). Er werd mij in ieder geval verzekerd dat er geen enkel probleem is als je gewoon met je mobiele toestel het internet op gaat.

Bovendien krijg je eerst een waarschuwing van Vodafone als je loopt te kloten voordat ze kosten in rekening gaan brengen :)

Even een vraag trouwens wat betreft dat HSDPA. Als ik idle ben wat betreft dataverkeer heb ik een 3G (UMTS) icon maar pas als ik data ontvang/verstuur krijg ik een H (HSDPA) icon. Hoort dit overschakelen zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 12:56
Jammer dat ik bij Hi 3 maanden moet wachten voordat ik kan overstappen anders had ik een Vodafone abo genomen, snap niet dat bijna alle andere providers maar maar max +/- 128 kbit leveren ipv bijvoorbeeld een redelijke 512 kbit :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.CeeJay
  • Laatst online: 14-08 10:07
@Maximized: ik heb ook normaal een 3G en bij traffic schakelt hij naar H(SDPA), opzich niks om zorgen over te maken.

@Sir_Killalot: ik heb mijn laptop via USB aan de TyTn 2 gehangen en via UMTS (HSDPA) geinternet en kreeg bij speedtest.nl 256/128 Kbit (down/up) dus zoveel sneller is Vodafone niet...

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
Ben op zoek naar een programma om de radio van het toestel iedere dag automatisch uit te schakelen om 0:00u en weer aan om 7u. Ik heb "rk-sleep" geprobeerd, maar deze werk niet helemaal naar wens. Uitschakelen (in te stellen per gsmmastlokatie en tijd) werkt, maar weer inschakelen wat minder. Dat gebeurt namelijk pas wanneer ik het toestel aanzet. |:(

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damasterman schreef op maandag 05 november 2007 @ 09:31:
Dag Tweakers,

KPN UPDATE --> Vandaag KPN aan de lijn gehad, die zeiden dat per vandaag (05 november) het toestel verholpen zou zijn van de "bug" en weer leverbaar zou zijn. Ik vraag me toch echt af wat er mis was; ze weten het zelf namelijk niet.

Dit bovenstaande ter info, ik ben toch van plan om naar T-mobile te switchen. Ik zie dat gsmweb.nl, Telcomadvies.nl en smartphonestunts.nl ze leveren voor een goede prijs, met name gsmweb :) . Nu lees ik in de tweakers shopsurvey dat dit een vrij belabberde shop is, helaas zijn deze reviews tamelijk gedateerd. Zijn er mensen die onlangs ervaringen met gsmweb hebben en die willen delen? Ook zou ik graag ervaringen willen horen van mensen met smartphonestunts en telecomadvies.

Thanks! _/-\o_
Ik heb mijn Tytn besteld bij GSMWEB. Ik wilde niet wachten tot ik kon verlengen (telfort) dus heb ik besloten om hem los te kopen, en over te stappen naar een sim-only (vodafone). Scheelt me weer 3 maanden spelen met de tytn :+

Heb bij hen dat ding besteld, zelfde dag nog verstuurd, volgende dag in huis (tenminste, een postbode aan een dichte deur).

Verder geen problemen met de telefoon gehad, dus verder ook niet echt ervaring met GSMWEB, behalve de levering dan, en die was prima. Succes met je keuze!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 12:56
Mr.CeeJay schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:14:
@Maximized: ik heb ook normaal een 3G en bij traffic schakelt hij naar H(SDPA), opzich niks om zorgen over te maken.

@Sir_Killalot: ik heb mijn laptop via USB aan de TyTn 2 gehangen en via UMTS (HSDPA) geinternet en kreeg bij speedtest.nl 256/128 Kbit (down/up) dus zoveel sneller is Vodafone niet...
Tis misschien niet helemaal wat ze beloven maar het is wel 2x zo snel voor dezelfde prijs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• damasterman
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 03-02-2022

damasterman

student TU/e;

@twanjeuken: bedankt voor je reactie! Was het toestel netjes simlock vrij, nederlandse software etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

damasterman schreef op maandag 05 november 2007 @ 11:06:
@twanjeuken: bedankt voor je reactie! Was het toestel netjes simlock vrij, nederlandse software etc?
NL software, simlock vrij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is iemand het volgende opgevallen: als ik dmv de Kaiser Tweak instel dat in de contactpersonenlijst de sim-contacts niet getoond moeten worden, dan werkt dat prima. Echter, na het uitzetten van de telefoon (niet soft reset, maar gewoon uit + aan) springt de instelling naar default, en zijn de sim-contacts weer zichtbaar.

Klopt het dat deze regtweak zichzelf hersteld na een herstart van de telefoon?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
sMoKeFiSh schreef op maandag 05 november 2007 @ 09:10:
[...]
Wifi werkt prima hiero. Ik heb wel bij de 'Energiemodus' het schuifje op 'Beste prestaties' staan.
Bij mij staat deze instelling ('Power Save Mode') het schuifje juist op 'Best Battery'
De ontvangst is vele malen beter dan bij m'n Qtek S200. Hierbij stond het schuifje op 'Best Performance'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mini Poeper schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:11:
[...]

Zou je een screenshot van die dialpad kunnen maken?
download Get PDA screen
gedownload en geinstelleerd maar lukt niet om image te krijgen, ik heb op web ook geen plaatjes gevonden.
Is er een andere oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Bij de PDAshop is dat 'USB -> 3,5 cm plug' kabeltje uitverkocht, weet iemand misschien andere adressen waar ze deze verkopen?

Ik overweeg anders de HTC BH S100 aan te schaffen, maar twijfel nog. Een twijfel is de vraag of 't niet enorm veel energie van je accu vreet. In mijn ogen vreet zo'n kabeltje veel minder energie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 12:14:
Is iemand het volgende opgevallen: als ik dmv de Kaiser Tweak instel dat in de contactpersonenlijst de sim-contacts niet getoond moeten worden, dan werkt dat prima. Echter, na het uitzetten van de telefoon (niet soft reset, maar gewoon uit + aan) springt de instelling naar default, en zijn de sim-contacts weer zichtbaar.

Klopt het dat deze regtweak zichzelf hersteld na een herstart van de telefoon?
Ja, dat klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Laatst online: 16:17
heb de laatste dagen last van een trage TyTn II helaas...

nu ook weer: ik synchronizeer mijn hotmail, hij zegt voltooid, ik log online via mijn pc in en zie dat ik 3 nieuwe mails heb..

druk nogmaals op verzenden/ontvangen en geen resultaat..... Raar!!!

(net als de tomtom stemmen die ik kwijt ben, ook al staat de map voices wel op mijn opslagkaart....)

iemand tips?

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
miel schreef op maandag 05 november 2007 @ 14:53:
heb de laatste dagen last van een trage TyTn II helaas...

nu ook weer: ik synchronizeer mijn hotmail, hij zegt voltooid, ik log online via mijn pc in en zie dat ik 3 nieuwe mails heb..

druk nogmaals op verzenden/ontvangen en geen resultaat..... Raar!!!

(net als de tomtom stemmen die ik kwijt ben, ook al staat de map voices wel op mijn opslagkaart....)

iemand tips?
WB TomTom: kopieer die stemmen eens naar de map "Voices" op het geheugen van je telefoon zelf (in program files volgens mij). Dan moet ie weer werken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Verwijderd schreef op zondag 04 november 2007 @ 16:50:
[...]

De mappen zijn gerelateerd aan je labels. Verplaats je op je device een mailtje naar een bepaalde map, krijgt dat mailtje "online" betreffend label. Dat is dus helemaal ok wat mij betreft.

Als hij er nou nog mail in zou zetten........ met tekst in de body...........
Heb er nog steeds problemen mee. Bij bepaalde mails, pakt hij idd de tekst niet, maar bij anderen wel weer. Het maakt niet uit of ik het op html of tekst instel. Ik heb de berichten gewoon onbeperkt groot laten worden. Als ik naar mezelf een mail stuur, zie ik wel tekst in de body, maar met een = teken erachter :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
DaSaN schreef op maandag 05 november 2007 @ 15:09:
[...]

WB TomTom: kopieer die stemmen eens naar de map "Voices" op het geheugen van je telefoon zelf (in program files volgens mij). Dan moet ie weer werken!
werkt! dank!

[ Voor 4% gewijzigd door miel op 05-11-2007 16:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Even vraagje mbt garantie... hoeveel jaar geeft HTC garantie op de TyTn II? 2 jaar net als Nokia?
Kan dit niet terugvinden op de site van HTC....

[ Voor 29% gewijzigd door Raven op 05-11-2007 16:22 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Deddiekoel schreef op zondag 04 november 2007 @ 23:59:
[...]

Hoe heb je nu je TTN geluid over je carkit gekregen? Ik heb een Parrot CK3100 en zou dit graag hebben zodat ik niet met het geluid van mijn TyTN hoef te pielen....
Bij ck3100 gaat dit niet. Geen a2dp profiel.

Vandaag mijn extra zware accu binnen van 1600 mAh. Nu maar eens kijken of dit echt gaat schelen (eerst even laden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
bartgrefte schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:21:
Even vraagje mbt garantie... hoeveel jaar geeft HTC garantie op de TyTn II? 2 jaar net als Nokia?
Kan dit niet terugvinden op de site van HTC....
RTFM
RTFM
RTFM!!!

staat er gewoon in dus...2 jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
marco899 schreef op maandag 05 november 2007 @ 16:43:
[...]

Bij ck3100 gaat dit niet. Geen a2dp profiel.

Vandaag mijn extra zware accu binnen van 1600 mAh. Nu maar eens kijken of dit echt gaat schelen (eerst even laden).
toch heb ik tomtom geluid over mijn ck3100 gehad... vraag alleen niet hoe! was willekeurig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
damasterman schreef op maandag 05 november 2007 @ 09:31:
Dag Tweakers,

Thanks! _/-\o_
Prima shop, levertijd is ook acceptabel, geen simlock, NL software en boekjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Texelcabrio
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 27-07 19:29
Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:22:
[...]

Ik heb mijn Tytn besteld bij GSMWEB. Ik wilde niet wachten tot ik kon verlengen (telfort) dus heb ik besloten om hem los te kopen, en over te stappen naar een sim-only (vodafone). Scheelt me weer 3 maanden spelen met de tytn :+

Heb bij hen dat ding besteld, zelfde dag nog verstuurd, volgende dag in huis (tenminste, een postbode aan een dichte deur).

Verder geen problemen met de telefoon gehad, dus verder ook niet echt ervaring met GSMWEB, behalve de levering dan, en die was prima. Succes met je keuze!
Heb nu diverse keren via GSMWEB besteld (zowel sim only als met toestel) en elke keer zonder problemen. Drie weken terug de MDA Vario 3 via deze shop binnen gekregen. Vind alleen dat ze telefonisch wat lastig te bereiken zijn (lang wachten). Heb geen ervaring met aftersales / garanties etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vanmiddag ook maar eens even gebeld met HTC. Dit vanwege het wegvallen van het geluid aan de andere kant tijdens het bellen, en het feit dat nadat de telefoon lang op trillen heeft gestaan en je hem daarna terugzet op normaal, het geluid op uit blijft staan.

Voor wat betreft het laatste kreeg ik het vreemde antwoord om na de telefoon terug op normaal gezet te hebben een softreset te geven en dan te checken of het geluid weer normaal zou staan. Nu check ik dat sowieso al, dus vind ik die reset een beetje overbodig.

Het wegvallen van het geluid tijdens een gesprek hadden ze al vaker gehoord. Hier schijnt een patch voor te komen, maar een datum kon men niet geven.

Lijkt me dus handig dat iedereen die deze klachten ook heeft dit even doorbelt. Des te meer klachten, des te hoger de prio om het op te lossen denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:14
Atomsk schreef op maandag 05 november 2007 @ 10:19:
Ben op zoek naar een programma om de radio van het toestel iedere dag automatisch uit te schakelen om 0:00u en weer aan om 7u. Ik heb "rk-sleep" geprobeerd, maar deze werk niet helemaal naar wens. Uitschakelen (in te stellen per gsmmastlokatie en tijd) werkt, maar weer inschakelen wat minder. Dat gebeurt namelijk pas wanneer ik het toestel aanzet. |:(
Gebruik PhoneAlarm , beste tool ooit
Kan je heel makkelijk profielen aanmaken en alarms instellen voor inkomende sms , interval enzo
Ook notifications kan je makkelijk uit/aan zetten

Kortom een hele profiel manager en mooie skins voor je today
Mijn gsm gaat gewoon elke dag om 23.00 op trilmode , bt uit , ... en om 08.00 gaat alles gewoon netjes aan ... je kan er echt veel mee , echt een aanrader!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
DaSaN schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:12:
[...]

RTFM
RTFM
RTFM!!!

staat er gewoon in dus...2 jaar.
idd laatste tijd echt veel overbodige vragen of zoveel dubbele vragen gesteld. nieuws waarde daalt wat jammer genoeg ;-(. De KaiserTweak tool is inmiddels geupdate @ XDA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

miel schreef op maandag 05 november 2007 @ 17:22:
[...]

toch heb ik tomtom geluid over mijn ck3100 gehad... vraag alleen niet hoe! was willekeurig!
Parrot heeft af en toe storingen bij de BT verbindingen. Ik heb zelf de ck3100 en de 3200 gehad en heb daar ook wel eens een tomtom instructie gehoord. Meestal gebeurt dit als je net een gesprek hebt gevoerd waardoor de bt vebinding nog openstond. Er zijn wat programma's die het door kunnen geven alleen hoor je dan alleen maar de instructie's doordat de verbinding continue in stand wordt gehouden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vassie18
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 20-08 19:29
zijn er hier mensen die de blox zorgeloos internet bij vodafone hebben geactiveerd? Zoja waar kan je precies terug vinden dat die aanstaat. Verder laten jullie de verbinding altijd aan staan of schakelen jullie gprs ook wel is uit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Loop vandaag tegen een nare bug aan in mijn Vario III. Hij doet zich niet altijd voor maar vandaag al een paar keer voor gekomen.
Als ik (meestal na gebeld te zijn) op rood druk om naar het today scherm terug te keren dan slaat windows vast. Meestal met half gedimd licht. Aantal opties werken dan nog wel maar startmenu met name niet meer.
Klinkt dit bij iemand bekend in de oren? En als dat is is er ook fix voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• parrish
  • Laatst online: 12-03-2022
Ik heb vandaag een hardreset uitgevoerd (ivm problemen met hdspa verbinding)

Nu wordt er in mijn today scherm aangegeven dat er een nieuw mail is! Terwijl al mijn mail mappen leeg zijn.

Ik denk dat er met het terugzetten van mijn backup iets niet is goed gegaan. Ik wil echter omdat de rest nu wel naar behoren werkt weer niet een backup terugzetten.

weet iemand hoe ik deze melding evt via het reg. op 0 kan stellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Mini Poeper schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:57 (part 1):
Bij de PDAshop is dat 'USB -> 3,5 cm plug' kabeltje uitverkocht, weet iemand misschien andere adressen waar ze deze verkopen?
Ik heb al een zaak gevonden waar ze deze verkopen.
Maar nu loop ik tegen een andere mogelijkheid aan; rechtstreeks zonder tussenkomst van een kabel.
Afbeeldingslocatie: http://img152.imageshack.us/img152/4851/htcconverterrp7.jpg
Afbeeldingslocatie: http://www.pdashop.nl/images/product/image.php?id=49616&dimensionid=1&shopid=2
Welke oplossing lijkt jullie het beste en vooral... waarom?

Mini Poeper schreef op maandag 05 november 2007 @ 13:57 (part 2):Ik overweeg anders de HTC BH S100 aan te schaffen, maar twijfel nog. Een twijfel is de vraag of 't niet enorm veel energie van je accu vreet. In mijn ogen vreet zo'n kabeltje veel minder energie.
Hier heb ik nog geen antwoord op gekregen van iemand, maar ik denk dat ik er van af zie. Vind de PDA veel stroom vreten (al moet de accu nog van nieuwigheid zich nog settelen) en ben bang dat het dan erg hard gaat via de bluetooth. Bovendien reis ik niet veel meer per Openbaar Vervoer, want dat zuigt toch enorm. Maarja, OV jaarkaart heb ik niet voor niets en laat om die reden vaak m'n autootje staan. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M.Koers
Vandaag voor het eerst m'n tomtom gebruikt.
Heb er 45 minuten mee gereden.
Accu was vol toen ik vertrok.
Toen ik aankwam had ik nog maar 50% over.
Vind dit wel erg snel gaan of is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sanane
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15:16
ik had een tijdje geleden mijn CD kwijtgeraakt van mijn HTC TyTN 2
vandaag had ik mijn windows geformateerd. dus moest ik alles weer terug instaleren
maar ik heb helaas de cd niet meer :'(
kan iemand image van het cd maken of iets anders en dat op internet uploaden zodat ik het kan downloaden :$

alvast hartstikke bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
[SainteR] schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 02:37:
Iemand bekend met volgend probleem of iemand een suggestie wat er aan de hand is?

Ik heb op random momenten nu al een keer of 5 voorgehad dat ik het laadlogo van windows op mijn scherm voordurend op mijn scherm krijg, het gaat wel nog 1 seconden terug weg maar daarna is het er meteen terug. Het lijkt ofdat windows vastloopt en ik kan dan nog amper met het toestel werken. Het toestel blijft dus wel reageren (dus geen hard crash ofzo). Maar ik moet dus wel s0oftresetten. Na de softreset is alles terug normaal.
Poster schreef op zondag 28 oktober 2007 @ 13:28:
[...]

Hier heb ik zo goed als dagelijks last van. Ik vermoed dat het komt door windows live, maar dit is nog een uitzoekpuntje. Bij het aanzetten van de telefoonfunctie begint Live als een idioot te zoeken naar een verbinding, wacht dus niet tot er netwerkverbinding is. Je krijgt nauwelijks gelegenheid je pincode in te voeren. Misschien iets om in te bouwen in de (zeer gewaardeerde) kaisertweak _/-\o_
Ik heb dit sinds een week of 2 ook (Tytn nu een maand en een week in gebruik). Bij mij is dit begonnen nadat ik hem zoals gewoonlijk 's avonds in de flightmodus zet (anders gaat de wekker niet af 's morgens als ik hem geheel uit zet). Wanneer ik hem dan 's morgens weer uit de flightmodus wil halen, werkt mn touchscreen gewoon niet meer. Wel het bovenste taakbalkje, en de dingen als mn agenda e.d, maar niet meer de starter, waarmee je naar de com manager kunt. Ik kan de com manager alleen bereiken via start instellingen of programma's. Dan haal ik hem uit de flightmodus en begint hij idd te flikkeren met de boodschap dat hij geen contact kan maken met vodafoon live oid. en is het een crime om de code in te voeren.

Heb afgelopen weekend 1x gehad dat alles normaal verliep, maar daarna weer mis. Wanneer ik hem ook maar even in de flightmodus zet, werkt mn starter niet meer via touchscreen en de hele tijd dat windows logo in beeld te draaien. Heb al tig soft resets gedaan inmiddels.

Ook heb ik dat bijgeleverde progje verwijderd waarmee je je mb's in de gaten kunt houden e.d maar daar ligt het ook niet aan. Ik baal inmiddels als een stekker en denk aan een harde reset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is er een reden waarom ik geen internet verbinding kan krijgen als ik pushmail verbinding heb? Ik heb een Vodafone Tytn II. Als ik geen psugmail verbinding heb dan lukt internetten wel, maar krijg ik ene foutmelding van de pusgmail dat er geen verbindinge gelegd kan worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikkuhqhp
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 15-08 10:41
Vassie18 schreef op maandag 05 november 2007 @ 20:42:
zijn er hier mensen die de blox zorgeloos internet bij vodafone hebben geactiveerd? Zoja waar kan je precies terug vinden dat die aanstaat. Verder laten jullie de verbinding altijd aan staan of schakelen jullie gprs ook wel is uit?
Ik! Maar ik heb het afgesloten bij een nieuw abonnement, dus het kan niet uit staan, zowel, dan is het jammer voor ze want ik heb een contract waarop zorgeloos internet staat :D Verder haal ik een snelheid van 665 kbit/s

-edit-

was ik vergeten: ik vind hem wel een beetje sloom vaak. En hij vreet batterijen, nouja, accu.

[ Voor 9% gewijzigd door ikkuhqhp op 05-11-2007 22:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is de orange htc tytn 2 gesimlocked en branded?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 05 november 2007 @ 22:47:
Is de orange htc tytn 2 gesimlocked en branded?
Branded weet ik niet, maar in de algemene voorwaarden van Orange staat in ieder geval wel dat hij gesimlocked is. Deze kan na 12 maanden gratis verwijderd worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sanane schreef op maandag 05 november 2007 @ 21:35:
ik had een tijdje geleden mijn CD kwijtgeraakt van mijn HTC TyTN 2
vandaag had ik mijn windows geformateerd. dus moest ik alles weer terug instaleren
maar ik heb helaas de cd niet meer :'(
kan iemand image van het cd maken of iets anders en dat op internet uploaden zodat ik het kan downloaden :$

alvast hartstikke bedankt
http://www.inspire-it.nl/HTC_KAISER/ heb ik de 2 cd's die ik bij mijn TyTN2 heb gekregen neergezet voor je.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf

BoomSmurf

Am-Ende!

btw, van xda-dev:

HKLM\System\CurrentControlSet\Control\Power\Timeouts\
BattResumingSuspendTimeout DWORD 60
ACResumingSuspendTimeout DWORD 60

Schijnt de problemen met wekkers en email checken in suspend-mode op te lossen. Werkt so-far so-good bij mij iig. Zit ook al in de nieuwste KaiserTweak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
BoomSmurf schreef op maandag 05 november 2007 @ 23:16:
btw, van xda-dev:

HKLM\System\CurrentControlSet\Control\Power\Timeouts\
BattResumingSuspendTimeout DWORD 60
ACResumingSuspendTimeout DWORD 60

Schijnt de problemen met wekkers en email checken in suspend-mode op te lossen. Werkt so-far so-good bij mij iig. Zit ook al in de nieuwste KaiserTweak.
Zou je een keer een tekst bestand aan willen maken van je registertweaks die je verwerkt hebt in je programma? Om zo meer inzicht te krijgen in wat er feitelijk verandert wordt in 't register en/of het handmatig in te stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BoomSmurf

BoomSmurf

Am-Ende!

Mini Poeper schreef op maandag 05 november 2007 @ 23:21:
[...]

Zou je een keer een tekst bestand aan willen maken van je registertweaks die je verwerkt hebt in je programma? Om zo meer inzicht te krijgen in wat er feitelijk verandert wordt in 't register en/of het handmatig in te stellen.
Je kan natuurlijk altijd in het bijgeleverde XML bestand kijken 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
BoomSmurf schreef op maandag 05 november 2007 @ 23:36:
[...]

Je kan natuurlijk altijd in het bijgeleverde XML bestand kijken 8)7
|:( Ja, ik zie 't net... shame on me! 8)7

Wat betreft de SMS notifications.
Ik heb nog een tweede voor je: -klik-

[ Voor 24% gewijzigd door Mini Poeper op 06-11-2007 00:00 ]

Pagina: 1 ... 6 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou de discussie even een beetje over het toestel zelf en niet over waar ik hem een paar euro goedkoper kan krijgen dan mijn buurman...