De brando is echt fantastisch. Perfect beeld en gevoeligheid!LaptopRookie schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 14:50:
Mijn Tytn II stond vandaag plotseling op 3G van T-Mobile ipv gewoon op G. Is dit ergens in te stellen?...blijkbaar doet die dat als hij geen GSM ontvangst vindt.
De screenprotector van HTC zelf geeft geen helder beeld bij daglicht buiten vind ik. Is de Brando zoveel beter?...ik zal hem binnenkort ergens halen, zodra die GPSPlaza mijn geld heeft terug gestort...grrr.
Verder heb ik nog steeds geen optie gezien om mijn beltoon te wijzigen in een ander deuntje. Hoe doen jullie dat? Ben nog de manual aan het doorlezen....:p
Als je van simcard verwisselt, hoe kan je je bestaande telefoonnummers van de simcard naar de Tytn II kopieren? In Sim Manager onder kopieren naar contacts?
Ik ben nu wat aan het rond stoeien met mijn Vario III en ik wil graag een eigen (mp3 of wma) geluid toekennen voor SMS en herinnering (etc). Ik heb de geluid bestanden in de Windows/Rings map gezet maar ik kan ze maar niet selecteren voor SMS of herinneringen. Als ringtone zelf kan het wel maar voor andere dingen dus niet. Weet iemand hoe dit te doen is?
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2