HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste
Acties:
  • 51.064 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 20:05
Zeezicht schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:26:
Ik heb bij TomTom de flits palen geinstalleerd. Dus een .ov2 bestand in de map dir gegooid. Maar in TomTom kan ik deze niet selecteren. Ook ov2 bestanden die via TomTom home zijn geinstalleerd op de SD kaart, kan ik niet terug vinden in TomTom zelf bij de POI's.
Weet iemand hoe dat mogelijk is?
Heb je de ov2 files in bijvoorbeeld de Western_Europe map gezet? Of ergens anders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik volg jullie topic al een behoorlijke tijd, ben sinds 2 weken de eigenaard van mda vario 3. Tot nog toe heb ik er veel plezier van, echter zit ik met 1 probleem. Waar de tmobile helpdesk me tot dus ver ook niet echt verder me kan helpen, behalve dat ik meot wachten op de update van tmobile. En we weten allemaal dat dat nog al lang op zich kan laten wachten.

Wat is mijn probleem?
Op het moment dat de vario 3 overgaat springt hij direct op de voicemail , of naar netwerk bezet of zo, terwijl ik mijn telefoon niet gebruik, en ik wel gewoon berijk heb. het gevolg is dat ik veel gemiste oproepen heb. Veel smsje met je hebt een gemiste oproep van.....
Herkent iemand dit probleem?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmm, bestel ik via deze link de screen protector en stuur vervolgens een minder aardig mailtje naar GPSPlaza dat ik mijn geld terugwil, krijg ik een reply dat ie vandaag is verzonden.... :? :?

Heb ik er in ieder geval een reserve :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SurfHost schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:12:
[...]

Heb je de ov2 files in bijvoorbeeld de Western_Europe map gezet? Of ergens anders?
Inderdaad! je moet de ov2 files wegzetten in de map waar de kaart instaat die je gebruikt. Bijvoorbeeld Benelux_Plus_Map. Als je dat doet zul je zien dat ze in het menu van POI´s zichtbaar worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeezicht
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11-08 17:47
SurfHost schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:12:
[...]

Ja in de Western... map op de SD kaart die in de root staat. Ook de ov2 bestanden van TomTom Home komen daar automatisch in, dus lijkt mij de goed lokatie?!
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:28:
[...]

Inderdaad! je moet de ov2 files wegzetten in de map waar de kaart instaat die je gebruikt. Bijvoorbeeld Benelux_Plus_Map. Als je dat doet zul je zien dat ze in het menu van POI´s zichtbaar worden.
Niet dus ... >:)

[ Voor 32% gewijzigd door Zeezicht op 01-11-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:12:
Iemand al een fix gevonden voor de permission-bypass in de JavaMidlet ?
Ik heb nu een directe shortcut naar Opera Mini en dat werkt prima.
Alle stappen heb ik gevolgd:

[...]

Maar elke keer als ik naar een site wil gaan in Opera Mini, krijg ik toch weer de prompt voor een uitgaande verbinding. Frustrerend.. Anyone ?

EDIT: Linkje erbij voor meer info:
http://discussion.treocen...php?p=1343066#post1343066
Krijg dit ook niet aan de gang. Het aanmaken van de koppelingen is me gelukt. Opera opent gewoon zonder annoying toestemmingsgedoe, maar de gmail applicatie blijft er maar om zeuren. Heb het bestandje zowel handmatig aangepast, als automatisch door het erbij gepostte progje.

Zag wel ergens in dat forum een opmerking van iemand voorbij komen dat dit niet werkt op de kaiser.....

Ben je er by the way in geslaagd om de koppelingen te voorzien van het Opera icoontje?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08-09 22:29
De mijne ook binnen vandaag. *O* Brando screenprotector opbrengen ging niet helemaal naar m'n zin.. zit helaas toch nog een stofje onder.. :(

Audiokwaliteit tijdens het bellen is prima. Handsfree niet uitgetest, maar normaal bellen klinkt beter dan bij m'n Treo650. Treo BT headset doet het ook goed met de TyTN.

Doet het allemaal wel aardig tot nu toe, maar moet zeggen dat PalmOS op m'n Treo toch een stukje vlotter reageert.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
Ik blijf last hebben van een zeer vervelend euvel, op xda heb ik wat mensen gevonden die hetzelfde hebben maar hier zie ik er weinig van.

Ik heb een Kaiser NL verie (ong 2 maanden oud) werkt prima enkel heb ik echt last van een lag bij het typen, bij meerdere aanslagen registreert hij niets. Je merkt het op bij woorden als hoop, welgeleerde, waar twee letters snel achter elkaar worden getyped.

Zo vervelend dat het me nu echt irriteert en elke email er gewoon belabberd uitziet. Ik heb de auto aanvulling uitgezet en ook andere rom's geprobeerd but no go.

Wat is jullie advies hier in?

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFate schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 10:43:
[...]

Ik krijg ook altijd een dubbel in mijn inbox van outlook als ik via webmail van google een mail zend...outlook als pop3 geconfigureerd...
iemand een oplossing voor de problemen met Gmail?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 08:29
Ook ik wou bijna mijn order voor de brando screenprotector annuleren bij GPSplaza.. Kreeg net verzend bevestiging per email. Denk dat ze wat vertraging hadden maar dat lijkt nu opgelost.

Kwam er ook achter dat ik op mijn werk een leuke HSDPA verbinding heb met mijn Tmobile PIT+. Loopt als een tierelier ondanks dat de snelheid wel wat schommelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
-nickx- schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:00:
Ik blijf last hebben van een zeer vervelend euvel, op xda heb ik wat mensen gevonden die hetzelfde hebben maar hier zie ik er weinig van.

Ik heb een Kaiser NL verie (ong 2 maanden oud) werkt prima enkel heb ik echt last van een lag bij het typen, bij meerdere aanslagen registreert hij niets. Je merkt het op bij woorden als hoop, welgeleerde, waar twee letters snel achter elkaar worden getyped.

Zo vervelend dat het me nu echt irriteert en elke email er gewoon belabberd uitziet. Ik heb de auto aanvulling uitgezet en ook andere rom's geprobeerd but no go.

Dit heeft HTC expres gedaan, om juist per ongelukke dubbele aanslag te voorkomen. Is nog niets op gevonden bij mijn weten.

trouwens, gebruik jij de zoekfunctie van dit forum wel eens? Dit is uitgebreid besproken in het vorige deel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
-nickx- schreef op donderdag 01 november 2007 @ 13:00:

Dat schijnt geen bug te zijn, maar een feature :( Waardeloze feature IMO, wordt er gek van tijdens het typen...
[EDIT] Wat DaSaN zegt...

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muthas
  • Registratie: December 2005
  • Niet online

Muthas

O+

Peet73 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 09:24:
HTC Tytn II voor 345 euro incl verzendkosten! Kan dit???
Jammer dat ik even geen antiscam mailtje van Marktplaats bij de hand heb, maar kort gezegd staat er dit in:

Vertrouw geen personen die u een e-mail sturen in gebrekkig Engels, willen betalen (betaald worden) via western union, bank transfer of moneygram en in het totaal onzinnig overkomen.

Check, check, ennnnnnnnn check! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 22-04 14:48

Deddiekoel

Gadget nerd

The eagle has landed!
Mijn Vario III is net op mijn werk afgeleverd. Ding is top, vind hem er nog steeds erg goed uit zien. Dat geborstelde metaal ziet er lekker uit (hoewel ik TyTN II toch mooier vind). Ik kreeg echter geen TomTom bij mijn Vario III. Op zich absoluut geen ramp omdat ik TTN6 zelf heb, maar ik zou graag de 6.032 versie draaien omdat deze werkt met een ingebouwde GPS. Iemand enig idee waar ik deze kan vinden?

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• koksie
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 14-09 23:33
Alle TT6 versies werken met de ingebouwde GPS. selecteer gewoon "andere NMEA GPS" op 4800 baud Com4 en TT6 werkt gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iNickx
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-06 11:08
DaSaN schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:03:
[...]

Dit heeft HTC expres gedaan, om juist per ongelukke dubbele aanslag te voorkomen. Is nog niets op gevonden bij mijn weten.

trouwens, gebruik jij de zoekfunctie van dit forum wel eens? Dit is uitgebreid besproken in het vorige deel 8)7
Mijn excuses, ik lees best veel.... soms lees ik er over heen ik heb gezocht op LAG + Keyboard.
Maar goed om te horen...bugs worden features : ) dat hoor ik vaker...

Hopelijk komt er snel een regfex uit dit vind ik niet erg relaxed.

You can't control the wind, but you can adjust your sails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

koksie schreef op donderdag 01 november 2007 @ 15:43:
Alle TT6 versies werken met de ingebouwde GPS. selecteer gewoon "andere NMEA GPS" op 4800 baud Com4 en TT6 werkt gewoon.
Hmmm ok.
Maar toch zou ik graag 6.032 draaien omdat ik daar het today icoontje ook mooier van vind. Daarnaast wil ik als tweaker graag de laatste versie draaien.
Heb al op tomtom.nl gekeken maar kan daar niets vinden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Deddiekoel schreef op donderdag 01 november 2007 @ 16:02:
[...]

Hmmm ok.
Maar toch zou ik graag 6.032 draaien omdat ik daar het today icoontje ook mooier van vind. Daarnaast wil ik als tweaker graag de laatste versie draaien.
Heb al op tomtom.nl gekeken maar kan daar niets vinden...
Als jij een gewone legale versie van TomTom hebt, dan kun je gratis via tomtom home je applicatie updaten.

gebruik je een illegale versie dan kunnen we je hier niet helpen!

Dus geven we hier ook geen hints!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

DaSaN schreef op donderdag 01 november 2007 @ 16:09:
[...]

Als jij een gewone legale versie van TomTom hebt, dan kun je gratis via tomtom home je applicatie updaten.

gebruik je een illegale versie knip
Vreemd, ik heb een keruig legale versie, maar TomTom Home zegt lachend dat er geen updates zijn... Ik zo alsnog geneigd om eens een torrent op te snorren...

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even getest met een "semi-legale" TomTom, maar ook die kon ik gewoon updaten naar de meest recente versie van TomTom 6, met de BeNeLux kaarten en de poi's en andere zut :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Hoe doe je die update dan? Want dan doe ik iets fout. En welke TTN versie krijg je dan? 6.030 of 6.032?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
  • Laatst online: 08:27
Mijn abonnenment bij Orange verloopt. Ik kan dus een nieuw abo en toestel + korting kiezen bij Orange zelf. Ik heb al wat review gelezen over de HTC. Ziet er goed uit. Nu heb ik een Nokia N73.

De aanbieding:
  • 2 jaar - Orange €150
  • HTC P4550 TyTN II NL
  • 8 maanden 50% korting op mijn bundel (€75 ipv €150)
-->Toestel is dan €99,95

Of de HTC Touch P3450 NL Black
-->1 jaar gratis + 1 maand 50%

Kan natuurlijk ook mijn Nokia N73 houden en kiezen voor 1 jarige verlenging + 8 maanden 50%

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 12:56
Met zo'n duur abo kan de prijs van de telefoon wel wat lager denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 06-09 01:24

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 12:41:
[...]

Krijg dit ook niet aan de gang. Het aanmaken van de koppelingen is me gelukt. Opera opent gewoon zonder annoying toestemmingsgedoe, maar de gmail applicatie blijft er maar om zeuren. Heb het bestandje zowel handmatig aangepast, als automatisch door het erbij gepostte progje.

Zag wel ergens in dat forum een opmerking van iemand voorbij komen dat dit niet werkt op de kaiser.....

Ben je er by the way in geslaagd om de koppelingen te voorzien van het Opera icoontje?
Dus Opera vraagt bij jou niet meer om toestemming voor een uitgaande connectie, en Gmail wel ? Of begrijp ik dat verkeerd ? Een icoontje koppelen is me niet gelukt en ik kan ook niet echt zo 1-2-3 vinden hoe je dit zou moeten fixen. Hij pakt bij andere .lnk-files gewoon netjes het icoontje dat erbij hoort, maar aangezien dit in feite een koppeling naar Java is, pakt 'ie die er natuurlijk bij. Geen idee hoe je dat zou kunnen omzeilen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:55
Ik heb gmail als email account ingesteld met pop3. (pop3 enabled in mn normale account). Maar helaas krijg ik geen mail binnen op mn phone. Mails versturen werkt wel. Is dit een bekend probleem?

Verder heb ik opera mini geinstalleerd, maar ik moet eigenlijk eerst java opstarten en dan kan ik pas voor opera mini kiezen, is dit niet te omzeilen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op donderdag 01 november 2007 @ 17:36:
[...]

Dus Opera vraagt bij jou niet meer om toestemming voor een uitgaande connectie, en Gmail wel ? Of begrijp ik dat verkeerd ? Een icoontje koppelen is me niet gelukt en ik kan ook niet echt zo 1-2-3 vinden hoe je dit zou moeten fixen. Hij pakt bij andere .lnk-files gewoon netjes het icoontje dat erbij hoort, maar aangezien dit in feite een koppeling naar Java is, pakt 'ie die er natuurlijk bij. Geen idee hoe je dat zou kunnen omzeilen ?
Klopt, Opera vraagt niet om toestemming, gmail wel. Dit was na het aanpassen van selector.utf
Omdat dit aangepaste bestandje problemen gaf, heb ik het origineel teruggezet, maar ook hierna vraagt Opera niet om toestemming, gmail wel :?

Heb wel een programma gevonden om snelkoppelingen te maken, shortcut creator genaamd. Als je dat gebruikt kun je wel icoontjes toevoegen. Maar aangezien hier even een resource file mist voor nederlands, is het programma niet bepaald handig in gebruik. link hiervoor:

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=275577

Wellicht iemand handig genoeg om een resource filetje aan te maken voor nederlands?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 01-11-2007 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op donderdag 01 november 2007 @ 17:40:
Ik heb gmail als email account ingesteld met pop3. (pop3 enabled in mn normale account). Maar helaas krijg ik geen mail binnen op mn phone. Mails versturen werkt wel. Is dit een bekend probleem?

Verder heb ik opera mini geinstalleerd, maar ik moet eigenlijk eerst java opstarten en dan kan ik pas voor opera mini kiezen, is dit niet te omzeilen?
Maar natuurlijk is dat te omzeilen :)

Voor uitleg verwijs ik graag naar: http://pdaphonehome.com/f...-java-midlet-manager.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08:46
Ben ik de enige die problemen met tomtom heeft?

hij kan sinds zondag geen stem meer vinden raar genoeg..... heb net alles al uninstalled en weer installed, via TomTom Home geeftie aan dat hij wel alle voices heeft... vaag!

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProphet
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-09 14:09

TheProphet

unifi-forum.nl

Na alle 4 voorgaande delen te hebben gelezen 8)7

Heb ik ook eindelijk de TyTN II Black NL. (Unbranded)

Ik heb een paar screens gemaakt voor wie wil weten wat er in de doow zit icm T-Mobile via de Phonehouse. (Op de site zie ik het toestel niet meer staan :? )

De doos :+
Afbeeldingslocatie: http://www.mijn-gemeente.nl/got/1.jpg

En daar ligt ie dan :P
Afbeeldingslocatie: http://www.mijn-gemeente.nl/got/2.jpg

Het complete pakket _/-\o_
Afbeeldingslocatie: http://www.mijn-gemeente.nl/got/3.jpg

Nu kan mn 8310 naar mn dochter :)

[ Voor 3% gewijzigd door TheProphet op 01-11-2007 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
Wat voor bundel heb je en hoeveel heb je betaald:), als ik vragen mag

[ Voor 15% gewijzigd door nl_umpire op 01-11-2007 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ds08
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 12-09 15:50
ik volg dit topic nu al een tijdje, ben zelf ook van plan de tytn2 aan te schaffen.

een vraagje, hoe zit het met de dode pixels? is dit al wat verbeterd? kan ik beter in een 'echte' winkel ala belcompany kopen zodat ik eventueel van toestel kan ruilen? of is het te vertrouwen om bij een online shop te bestellen omdat ze toch ruim 100 euro goedkoper zijn.

alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheProphet
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 12-09 14:09

TheProphet

unifi-forum.nl

nl_umpire schreef op donderdag 01 november 2007 @ 21:55:
Wat voor bundel heb je en hoeveel heb je betaald:), als ik vragen mag
T-Mobile Relax 400 24mnd 1e jaar 50%
Toestel 249,-

Dit via de webshop van Phonehouse besteld.

Nu nog even w88 op mn micro 8gb... is kijken of die het ook wil doen.. van de 6gb weet ik het.

[ Voor 6% gewijzigd door TheProphet op 01-11-2007 22:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 14:10

gill

Love my lindsey...

Nog mensen met problemen van wegvallen van het geluid tijdens het bellen?

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:08

Crusader

Arc Nature

gill schreef op donderdag 01 november 2007 @ 22:27:
Nee, nog nooit last van gehad.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Voor de geinteresseerden ik heb TTN 6.032 hier gevonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
DaSaN schreef op donderdag 01 november 2007 @ 16:09:
[...]

gebruik je een illegale versie [mbr]dan kunnen we je hier niet helpen! [/]

[mbr]Dus geven we hier ook geen hints![/mbr]
Oh oh oh wat een niveau weer. Mijn hint was net zo algemeen als: dan zul je verder op internet moeten zoeken... Was dat nou weer nodig om weg te modden, mods? Ik voel me een beetje op mn vingers getikt zonder dat ik een bruikbare hint geef om illegaal te gaan zitten klooien.

Even voor de goede orde: ik gebruik het zelf volledig legaal hoor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb in mijn ongeduld navigator 6.010 geinstalleerd en krijg geen gps fix wat doe ik fout??
Nu las ik dat de laatste versie in ingebouwde gps ondersteund wat wellicht mijn probleem oplost.
Mijn vragen nu:
Zie ik iets over het hoofd en moet het met de oude versie ook werken, of ben ik alleen met de nieuwe versie geholpen met dit probleem.
Met de oude versie heb ik gekozen voor: Andere NMEA GPS-ontvanger 4800 boud Com 4
Alleen met deze instelling zie ik overigens de gps icoon draaien bij de gps status

Help!!

Grt Herman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nl_umpire schreef op donderdag 01 november 2007 @ 16:47:
Mijn abonnenment bij Orange verloopt. Ik kan dus een nieuw abo en toestel + korting kiezen bij Orange zelf. Ik heb al wat review gelezen over de HTC. Ziet er goed uit. Nu heb ik een Nokia N73.

De aanbieding:
  • 2 jaar - Orange €150
  • HTC P4550 TyTN II NL
-->Toestel is dan €99,95

Of de HTC Touch P3450 NL Black
-->1 jaar gratis + 1 maand 50%

Kan natuurlijk ook mijn Nokia N73 houden en kiezen voor 1 jarige verlenging + 8 maanden 50%
Heb een abbo. genomen van t-Mobile 2jaar 150 min voor 19,95 met het eerste jaar een korting van 50% dus de eerste 12mnd voor 9,95 toestelprijs NL versie 231 euries dit alles via 2Call.nl
Ennnn, wat is i mooi!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 20:05
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 23:54:
--------------------------------------------------------------------------------
Ik heb in mijn ongeduld navigator 6.010 geinstalleerd en krijg geen gps fix wat doe ik fout??
Je staat niet buiten of je wacht niet lang genoeg. ;) De eerste keer kan zo 10 minuten duren voordat je een fix hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
  • Laatst online: 21-04 00:58
Verwijderd schreef op donderdag 01 november 2007 @ 23:54:
Nu las ik dat de laatste versie in ingebouwde gps ondersteund wat wellicht mijn probleem oplost.
Mijn vragen nu:
Zie ik iets over het hoofd en moet het met de oude versie ook werken, of ben ik alleen met de nieuwe versie geholpen met dit probleem.
Met de oude versie heb ik gekozen voor: Andere NMEA GPS-ontvanger 4800 boud Com 4
Alleen met deze instelling zie ik overigens de gps icoon draaien bij de gps status

Help!!

Grt Herman
Neem ff die versie van allaboutphonespuntcom zoals een paar posts hierboven genoemd. Volgens mij is 6.010 een te oude versie voor de Kaiser.

Edit:
deze dus;

[ Voor 13% gewijzigd door Zky_ op 02-11-2007 00:31 ]

Moisture is the essence of wetness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Krijg ik vandaag een rekening van Vodafone van 110 euro voor mn telefoon ipv 15. Zijn ze de ruim 90 euro korting ivm met mn internetpakket vergeten mee te rekenen. Wordt weer bellen... :(

Iemand nog ideen voor gmail op mn telefoon. Ook via Imap werkt het gewoon niet...

Als ik de gmail app wil downloaden en installeren onder java krijg ik ook een vage error :(
Tot nu toe nog weinig succes met mn tytn2

[ Voor 20% gewijzigd door DarkShadow op 02-11-2007 00:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Moet je voor die Java programmatjes niet eerst de mobiele Java client van IBM downloaden? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Nee, er staat standaard al een client op de TyTN: JBED
Zky_ schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 00:29:
[...]

Neem ff die versie van allaboutphonespuntcom zoals een paar posts hierboven genoemd. Volgens mij is 6.010 een te oude versie voor de Kaiser.

Edit:
deze dus;

[...]
6.010 draait prima op mijn TyTN hier.
6.032 heeft echter wel sneller een fix (althans, zo heb ik het ervaren)

EDIT @ hieronder.. succes, maar het zal niet zo gek veel uitmaken zoals ik al zei ;)

twanjeuken: Wat heb je precies gedaan met de tckmax regel ? Bij mij wil het maar niet werken als ik het op de manier doe die daar staat beschreven :'(

[ Voor 26% gewijzigd door Ken. op 02-11-2007 02:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zky_ schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 00:29:
[...]

Edit:
deze dus;

[...]
Oke dan, 2 november 02.33 uur nachts en heb eindelijk de versie van de cd rom (6.032.xxx) geinstalleerd.
Gelijk de optie interne gps ontvanger geactiveerd maar morgen wel proberen, ga nu slapen.
Laat het weten.

Grt H

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Als ik niet mbv 't .cab bestand de data verbinding uit wil zetten na 1 minuut, maar gewoon zelf via 't register.
HKLM\Comm\ConnMgr\Planner\Settings\SuspendResume (wordt GPRS_bye_if_device_off)
HKLM\Comm\ConnMgr\Planner\Settings\CacheTime (wordt 60 of 120 of ...)
Kijk ik bij SuspendResume dan zie ik alleen cijfers en letters? :?

Wanneer ik 't .cab bestand geïnstalleerd heb is deze rits met cijfers en letters groter.

[ Voor 13% gewijzigd door Mini Poeper op 02-11-2007 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 00:10:
[...]

Heb een abbo. genomen van t-Mobile 2jaar 150 min voor 19,95 met het eerste jaar een korting van 50% dus de eerste 12mnd voor 9,95 toestelprijs NL versie 231 euries dit alles via 2Call.nl
Ennnn, wat is i mooi!!!
Bij de orange shop op internet.

orange 25 euro abonnement (12 maanden 50% korting op abonnement)

99,95 euro beltalen voor de tytn II

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
.KeN. schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 02:34:
Nee, er staat standaard al een client op de TyTN: JBED

<knip>
Weet ik, maar het gratis programma Mobile GMaps (niet van Google) werkt daar bijvoorbeeld al niet mee en moet je eerst de IBM versie installeren ;)

http://forum.mgmaps.com/viewtopic.php?p=6062
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 08:29:
[...]

Zo, das een leuke prijs :o

Kan ik mooi tegen Hi gebruiken om een lagere prijs te krijgen >:)

[ Voor 31% gewijzigd door Sir_Killalot op 02-11-2007 09:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• slings
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 04-06-2021
@darkshadow.

Heb zelf nog een hele oude Orange M500 maar om Gmail via IMAP aan de praat te krijgen moest ik in options bij de servers SSL aanzetten nu werkt gmail IMAP perfect (ook ff uitgaande server met wachtwoord). Denk dat dat ook geldt voor WM6.

ALs je in WM6 ook poorten kunt instellen moet dat ook.
(moest ik bij outlook op m'n laptop doen)

Incoming Server: imap.gmail.com
Outgoing Server: smtp.gmail.com
Authentication: email@gmail.com + email password
‘Use secure Socket Layer (SSL)’
Ports: 587 Outgoing, 993 Incoming

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja hier heb ik ook last van, zo irritant is dat!
Ik wil eerst een duidelijke oplossing voor dit probleem vanuit HTC voordat ik terug ga naar de winkel.

Of zou het verstandiger zijn om hier meteen mee terug te gaan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 02:34:

twanjeuken: Wat heb je precies gedaan met de tckmax regel ? Bij mij wil het maar niet werken als ik het op de manier doe die daar staat beschreven :'(
KeN, ik moet je nu toch even teleur gaan stellllen. Ben gisteren aan het prutsen geweest om icoontjes in de snelkoppeligen te krijgen. Heb toen op een gegeven moment Opera mini en de gmail app eraf gegooid en alles opnieuw geinstalleerd.

Krijg nu bij beide de vraag voor toestemming 8)7

Ik had ergens van een of ander forum een selector.utf gedownload en geinstalleerd, en toen deed ie het! Weet alleen niet meer waar ik die vandaan had. Als ik hem weer aan de praat krijg hoor je dat uiteraard!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 09:33:
[...]

Ja hier heb ik ook last van, zo irritant is dat!
Ik wil eerst een duidelijke oplossing voor dit probleem vanuit HTC voordat ik terug ga naar de winkel.

Of zou het verstandiger zijn om hier meteen mee terug te gaan?
Goh, ik weet het niet meer... Dit is al mijn tweede toestel, en het heeft dezelfde problemen dus als het eerste. Ik denk er ook aan om nog maar eens terug te gaan, maar begin het zo beetje beu te worden met dit toestel.

Heb jij een NL of een UK versie?

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 00:33:
Krijg ik vandaag een rekening van Vodafone van 110 euro voor mn telefoon ipv 15. Zijn ze de ruim 90 euro korting ivm met mn internetpakket vergeten mee te rekenen. Wordt weer bellen... :(

Iemand nog ideen voor gmail op mn telefoon. Ook via Imap werkt het gewoon niet...

Als ik de gmail app wil downloaden en installeren onder java krijg ik ook een vage error :(
Tot nu toe nog weinig succes met mn tytn2
Dat van die gmail app is waarschijnlijk een tijdelijk probleem. Ik had hem vorige week gedwonload, en werkte gewoon prima. Gisteren heb ik hem gedeinstalleerd en wilde hem daarna er opnieuw opzetten. Krijg ik een melding dat hij niet kan worden geinstalleerd vanwege het ontbreken van kritische info in het midletbestand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo, ik heb nu een MDA Vario en mag binnenkort een nieuw toestel uitzoeken. Derk sterk over de Vario III.
Kan iemand mij een linkje geven naar deel I van dit topic?
Dan kan ik bij het begin beginnen met lezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:09:
Hallo, ik heb nu een MDA Vario en mag binnenkort een nieuw toestel uitzoeken. Derk sterk over de Vario III.
--> HTC Wings (S730) (voorheen TyTN II topic)
Staat gewoon in de OP
[...]

Ook netjes, heb ik net gebruikt voor de vergelijking.\
nl_umpire schreef op donderdag 01 november 2007 @ 16:47:

De aanbieding:
  • 2 jaar - Orange €150
  • HTC P4550 TyTN II NL
-->Toestel is dan €99,95
Nog een keer gebeld en hier gekeken wat voor mooie aanbiedingen jullie krijgen en het is het volgende geworden, maar daar zit misschien meer in 8)

De aanbieding:
  • 2 jaar - Orange €100
  • HTC P4550 TyTN II NL
  • 12 maanden 50% korting op mijn bundel (€50 ipv €100)
-->Toestel is dan "zo goed als gratis"

• 1 jaar - Orange €100
• HTC P4550 TyTN II NL
• 3 maanden 50% korting op mijn bundel (€50 ipv €100)
[/list]
-->Toestel is dan "+- €100"

Of geen nieuw toestel en 8-12 x50% korting. (marge)

Is toch al iets beter..

[ Voor 24% gewijzigd door nl_umpire op 02-11-2007 11:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• funk-e
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 08-09 14:57
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:09:
anders lees je de openingspost even 8)7

...less is more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog eens even zitten testen weer en het valt me op dat het vooral voorkom als ik op UMTS netwerk zit of op AUTO heb staan. Als ik hem manueel op GSM-band gezet heb is hij nog niet weggevallen. Uiteraard geen oplossing, maar allicht een causaal verband?!?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Nou lekker dan.... :| :|

Mensen doe je voordeel! :P :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:24:
[...]

KeN, ik moet je nu toch even teleur gaan stellllen. Ben gisteren aan het prutsen geweest om icoontjes in de snelkoppeligen te krijgen. Heb toen op een gegeven moment Opera mini en de gmail app eraf gegooid en alles opnieuw geinstalleerd.

Krijg nu bij beide de vraag voor toestemming 8)7

Ik had ergens van een of ander forum een selector.utf gedownload en geinstalleerd, en toen deed ie het! Weet alleen niet meer waar ik die vandaan had. Als ik hem weer aan de praat krijg hoor je dat uiteraard!
Gisteren nog eens een keer geprobeerd op meerder manier: met spaties tussen tckmax en de komma (Opera Mini was niet meer vindbaar in JBED), zónder spaties (geen verschil), met witruimtes (Geen Opera meer te vinden).

Aaah hehe, ik wacht wel gewoon op Opera 9 en klik tot die tijd gewoon maar telkens op OK :p
Als je nog een oplossing mocht vinden hoor ik het graag. Het blijft een heerlijke browser namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill

gill

Love my lindsey...

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 11:47:
[...]

Ik heb nog eens even zitten testen weer en het valt me op dat het vooral voorkom als ik op UMTS netwerk zit of op AUTO heb staan. Als ik hem manueel op GSM-band gezet heb is hij nog niet weggevallen. Uiteraard geen oplossing, maar allicht een causaal verband?!?!
Heb ik ook gedaan, maar lijkt me niet echt te helpen. Het helpt, maar het probleem blijft wel :(

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

slings schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 09:18:
@darkshadow.

Heb zelf nog een hele oude Orange M500 maar om Gmail via IMAP aan de praat te krijgen moest ik in options bij de servers SSL aanzetten nu werkt gmail IMAP perfect (ook ff uitgaande server met wachtwoord). Denk dat dat ook geldt voor WM6.

ALs je in WM6 ook poorten kunt instellen moet dat ook.
(moest ik bij outlook op m'n laptop doen)

Incoming Server: imap.gmail.com
Outgoing Server: smtp.gmail.com
Authentication: email@gmail.com + email password
‘Use secure Socket Layer (SSL)’
Ports: 587 Outgoing, 993 Incoming

suc6
Heb even jou instellingen gebruikt, maar dit gaat ook niet helemaal goed. Ik gebruik in gmail verschillende labels. Hiervoor maakt hij op mijn device allemaal mappen aan.

Echter, hij zet hier geen mail in! Ik heb ingesteld dat alle mail binnengehaald moet worden, maar ik krijg er maar 47 van de 296 binnen |:( |:(

Kun je uitleggen wat ik verkeerd doe?

Edit: net een bericht vanaf m'n tytn verzonden naar mijn pc. Op het device staat het bericht NIET in verzonden items, als ik gmail op de pc open staat het bericht daar WEL in verzonden items 8)7

Het bricht komt in outlook (orange emailaccount) wel binnen.

Volgende probleem is dat berichten die binnenkomen op m'n telefoon leeg zijn als ik ze open (heb bij de instellingen wel ingevuld dat berichten compleet moeten worden opgehaald. Bovendien staat het verzonden bericht nu opeens op de pc in de inbox van gmail :?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2007 13:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wie kan mij een tip geven welke provider ik moet nemen? Heb zoeven T-Mobile opgezegd omdat ik slecht UMTS/HSDPA ontvangst heb (in regio Twente en Noordoosten van het land).

De dekkingskaarten bekijkend lijkt KPN de beste optie. Vodafone lijkt ook te voldoen. Hopelijk wat reacties.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:58:
Wie kan mij een tip geven welke provider ik moet nemen? Heb zoeven T-Mobile opgezegd omdat ik slecht UMTS/HSDPA ontvangst heb (in regio Twente en Noordoosten van het land).

De dekkingskaarten bekijkend lijkt KPN de beste optie. Vodafone lijkt ook te voldoen. Hopelijk wat reacties.
Op bellen.com staat een handig vergelijkingstabelletje. Zie hier:
http://www.bellen.com/fra...fault.asp?land=nl&taal=nl

Deze info is trouwens ook terug te vinden in de OP als ik me niet vergis.

Wat ik vooral interessant vind is of de provider het instellen van een VPN ondersteund en direct push toestaat. KPN doet dit niet, Vodafone wel. Alleen is bij Vodafone de 50mb een beetje jammer. Echter ik lees regelmatig op dit forum dat mensen hier zwaar overheen gaan zonder gevolgen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 14:04:
[...]

Op bellen.com staat een handig vergelijkingstabelletje. Zie hier:
http://www.bellen.com/fra...fault.asp?land=nl&taal=nl

Deze info is trouwens ook terug te vinden in de OP als ik me niet vergis.

Wat ik vooral interessant vind is of de provider het instellen van een VPN ondersteund en direct push toestaat. KPN doet dit niet, Vodafone wel. Alleen is bij Vodafone de 50mb een beetje jammer. Echter ik lees regelmatig op dit forum dat mensen hier zwaar overheen gaan zonder gevolgen :P
Dank! Misschien nog mensen met "praktijkervaring" over UMTS/HSDPA bereik van KPN en Vodafone in genoemde regio's. Wie kan hier wat van zeggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 09:01
[...]

Ik zie die prijs alleen met een Orange 25 euro abbo voor twee jaar. Voor 1 jaar is het 334 euro. Of kijk ik nu niet goed?

EDIT: Woopsie. Was in jouw post een reactie op een 2 jarig abbo. Context, context, context :)

[ Voor 11% gewijzigd door OllieMongollie op 02-11-2007 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 08:08
Het is ook het Orange 25 abonnement voor 2 jaar, maar je krijgt de 1e 12 maanden 50% korting op je bundel.

Pvouput live

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb 'm vandaag gehaald bij Orange in Utrecht!

Nu probeer ik via gewoon via mijn Orange World op internet te komen, maar in de connection bubble bovenin staat dat 'ie met 3G wil gaan verbinden.

1) Is dit wel goed met Orange World, valt het binnen de datalimiet?
2) Zou de Orange World hack hiermee werken, dus kan ik via 3G gratis internetten zoals het via GPRS kan?
3) Het lijkt me dat ik hiermee data sneller binnen haal, maar het zou niet meer mogen kosten, toch?
4) Kan ik switchen tussen 3G en GPRS?
Dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S.Death
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-07 17:24
Heb er gister ook 2 besteld :9~ :9~ bij Orange mijn vrouw wilde er natuurlijk ook 1 tje hebben 8)
Vond het een mooie aanbieding voor €99,95 voor het toestel bij een toch redelijk goedkoop abbonnement van €25,- per maand. Los kost hij toch ruim €600,-.
Nog ff over die bundel korting van 50% betekend dit dat ik het eerste jaar per abbo maar €12,50 betaal per maand voor €25,- bundel ?
Of betekend dit dat de afschrijving uit mijn bundel van €25,- waar ik dan €25,- per maand voor betaal maar voor de helft van de kosten zal zijn dus zeg niet €0,12 per minuut maar €0,06 ?

Had hiervoor de Mitac Mio A701 en deze liep regelmatig vast erg irritant.

Hmmmm nog een week wachten voor ze geleverd worden duurt toch altijd weer lang, wachten .... >:)

PC | Server | FP4All.org | PVOutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb het volgende probleem
ik wil hard reset uitvoeren. na de knoppen in gedrukt te hebben geeft hij het volgende aan , dat je terug kan zetten cancellen. maar in dat scherm zie ik geen andere knoppen tussen staan waar ik hem wil laten resetten. iemand een idee...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Damn, en weer een probleem. Ik kan nu geen kaarten vinden met mn tomtom. Gewoon benelux op de opslagkaart gezet (vandaag binnen gekomen). Maar in tomtom vind hij niets. Reinstall werkt niet. Wat kan ik doen :?

Een gedownloade kaart vind hij dan weer wel...

[ Voor 10% gewijzigd door DarkShadow op 02-11-2007 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 18:51:
Damn, en weer een probleem. Ik kan nu geen kaarten vinden met mn tomtom. Gewoon benelux op de opslagkaart gezet (vandaag binnen gekomen). Maar in tomtom vind hij niets. Reinstall werkt niet. Wat kan ik doen :?

Een gedownloade kaart vind hij dan weer wel...
Heb je de files van de kaart gewoon op je geheugenkaartje gepropt of heb je dit mbv TomTom Home gedaan. Dat laatste werkt bij mij wel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Heb Vario III nu een dag en heb vandaag de scren protector erop gedaan. Eerste keer was niet helemaal goed en heb die op mijn werk proberen te corrigeren en dat is helemaal mis gegaan. had er nog (was eigenlijk voor iemand anders) en die ging er vrijwel perfect op. Hoewel ik nu alsnog 2 stofjes eronder lijk te hebben...
Desondanks ben ik extreem blij met mijn aanwinst. Ik vind met name Google Maps een top tool met dit ding. Helemaal omdat GMaps verkeersinfo kan weergeven!
Kortom, ik ben helemaal blij!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Ik heb de mijne (HTC TyTN 2 unbranded) nu 3 weken met een Vodafone €35,00 1 jarig abonnement met 20% korting per maand (28 eu p/m) incl 9,50 p/m Onbezorgd internet blox toestelprijs €193,-
= kost me dus "maar" €450 in 1 jaar. :) €37,50 p/m dus.

En Vodafone HSDPA is retesnel! (3,6 mbit) :) en die 50 mb? ach, ik had de klantenservice daarover gebeld. en het is meer om hunzelf mee in te dekken, zolang je geen gigabytes gaat verstoken is er niks aan de hand. en anders word je eerst gewaarschuwd door vodafone zelf voordat ze kosten in meerdering gaan brengen.

Ik ben nog steeds opzoek naar een leuke autohouder welke ik gewoon aan mn dashboard kan monteren dmv 2 schroefjes (vorige eigenaar had zoiets, dus de gaten zitten dr toch al) en hem zowel horizontaal als verticaal kan monteren. maar om daar nou dik 80 euro voor kwijt te zijn gaat me toch iets te ver :/

[ Voor 26% gewijzigd door Imperium op 02-11-2007 23:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Apie! schreef op donderdag 01 november 2007 @ 09:43:
Iemand enig idee waarom QuickGPS standaard draait? En kan het kwaad als ik 'm kill?

[afbeelding]

Oh en als er iemand nog een screensaver weet die plaatjes kan slideshowen... Ik gebruik nu SPB Time,
maar die laat de tijd heel groot in het beeld zien.

Edit: Uhm...QuickGPS opgestart en afgesloten en nu is het proces ook verdwenen, maar ik wil 'm nog steeds uit de startup hebben. Hoe doe ik dit :?

Edit2: Erm, never mind. Na veel te hebben gepield bedacht ik me opeens dat het uitschakelen van de auto update van QuickGPS en een soft reset misschien wel eens kon helpen... goeiemorgen Apie! 8)7
Hoe heet dat programma waarmee je de processen kan zien? of zie ik wat over het hoofd hier? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Op m'n werk (wifi) en thuis (internet/wifi) kan ik met m'n bedrijfslaptop inloggen op het netwerk v/d zaak mbv een RSA SecureID. Zo'n pasje dus met een lcd schermpje dat tokens genereerd waarmee je kunt inloggen.

Nu vraag ik me af of ik mbv het RSA secureid programma voor windows mobile ook zou kunnen inloggen met m'n TyTN. Het programma is gratis te downloaden van de RSA site. De documentatie is echter nogal complex en ik vraag me ook af of het de moeite is om dit te gaan uitproberen. Wanneer er ondersteuning van IT nodig is, hoeft het voor mij niet (want die gaan dat toch niet doen uiteraard).

Iemand hier ervaring mee?

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 22:18:
[...]

Heb je de files van de kaart gewoon op je geheugenkaartje gepropt of heb je dit mbv TomTom Home gedaan. Dat laatste werkt bij mij wel....
Bij mij werkt het nu idd ook. Hij wordt dan bij mij op de opslagkaart onder My Documents geplaatst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Apie! schreef op donderdag 01 november 2007 @ 09:43:
Iemand enig idee waarom QuickGPS standaard draait? En kan het kwaad als ik 'm kill?
[img="http://tweakers.net/ext/f/89f625ddc766a2b89d5128b86175f622/full.png"[/img]
Welk programma is dit?

Vanwege vertraagde levering van screenprotectors is vanmiddag pas de screenprotector erop geplakt. Dus Mini Poeper kan vanaf nu met de telefoon op zak lopen. :7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperium schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:13:
[...]

Hoe heet dat programma waarmee je de processen kan zien? of zie ik wat over het hoofd hier? :P
Start > instellingen > systeem > geheugen > actieve processen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mini Poeper schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 01:05:
[...]

Welk programma is dit?

Vanwege vertraagde levering van screenprotectors is vanmiddag pas de screenprotector erop geplakt. Dus Mini Poeper kan vanaf nu met de telefoon op zak lopen. :7
Quick GPS is een programma dat van internet gegevens haalt over de postie van GPS sattelieten. Hierdoor krijg je sneller een fix. De gegevens die hij ophaalt zijn een week "houdbaar". Ik heb hem zo ingesteld dat hij een update ophaalt als mijn device aan de pc hangt, en me anders een melding geeft als het verlopen is.

Edit: inderdaad, heb vandaag dan ook eindelijk de screenprotector binnen. Mocht even duren.....

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2007 01:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 01:20:
[...]

Start > instellingen > systeem > geheugen > actieve processen
Das toch heel wat anders..... ik wil de processen zien met proces id, geheugen in gebruik, etc. net als CTRL ALT DEL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperium schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 02:10:
[...]

Das toch heel wat anders..... ik wil de processen zien met proces id, geheugen in gebruik, etc. net als CTRL ALT DEL.
Dat ben ik nog niet tegengekomen. Verder dan een opsomming van wat er draait ben ik nog niet gekomen in WM. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 13:58:

Zie mijn eerdere post

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperium schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 23:50:
Ik heb de mijne (HTC TyTN 2 unbranded) nu 3 weken met een Vodafone €35,00 1 jarig abonnement met 20% korting per maand (28 eu p/m) incl 9,50 p/m Onbezorgd internet blox toestelprijs €193,-

...
Waar was dat? Is precies waan naar ik op zoek ben :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gill schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 10:28:
[...]

Goh, ik weet het niet meer... Dit is al mijn tweede toestel, en het heeft dezelfde problemen dus als het eerste. Ik denk er ook aan om nog maar eens terug te gaan, maar begin het zo beetje beu te worden met dit toestel.

Heb jij een NL of een UK versie?
NL versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

S.Death schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:16:
Heb er gister ook 2 besteld :9~ :9~ bij Orange mijn vrouw wilde er natuurlijk ook 1 tje hebben 8)
Vond het een mooie aanbieding voor €99,95 voor het toestel bij een toch redelijk goedkoop abbonnement van €25,- per maand. Los kost hij toch ruim €600,-.
Nog ff over die bundel korting van 50% betekend dit dat ik het eerste jaar per abbo maar €12,50 betaal per maand voor €25,- bundel ?
Of betekend dit dat de afschrijving uit mijn bundel van €25,- waar ik dan €25,- per maand voor betaal maar voor de helft van de kosten zal zijn dus zeg niet €0,12 per minuut maar €0,06 ?

Hmmmm nog een week wachten voor ze geleverd worden duurt toch altijd weer lang, wachten .... >:)
Ik zou denken: het eerste. Korting op je bundel betekent volgens bij dat je minder voor je bundel betaalt; als je goedkoper zou bellen zouden ze het denk ik anders genoemd hebben (50% korting op tariefplan, bellen en smsen voor de helft van de prijs, o.i.d.).

Trouwens op Pocketinfo antwoord gekregen over mijn vraag m.b.t. Orange World / 3G, als het goed is zou 3G niet duurder moeten zijn dan GPRS en de Orange World hack zou ook moeten werken.
Alleen zag ik nu dat de connection bubble aangeeft dat ie verbindt met GPRS/3G dus als er geen 3G is, is het gewoon GPRS. Eigenlijk geen nieuws dus, volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 10:25:
[...]

Waar was dat? Is precies waan naar ik op zoek ben :-)
Ik snap die berekening niet helemaal...
28 euro (abbo bel kosten) * 12 maanden = 336 euro
9.50 (abbo internet kosten) * 12 maanden = 114 euro
toestelprijs = 193 euro

Totaal: 643 euro.

Zonder internet komt ie op 529 euro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperium schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 23:50:

En Vodafone HSDPA is retesnel! (3,6 mbit) :) en die 50 mb? ach, ik had de klantenservice daarover gebeld. en het is meer om hunzelf mee in te dekken, zolang je geen gigabytes gaat verstoken is er niks aan de hand. en anders word je eerst gewaarschuwd door vodafone zelf voordat ze kosten in meerdering gaan brengen.

Ik ben nog steeds opzoek naar een leuke autohouder welke ik gewoon aan mn dashboard kan monteren dmv 2 schroefjes (vorige eigenaar had zoiets, dus de gaten zitten dr toch al) en hem zowel horizontaal als verticaal kan monteren. maar om daar nou dik 80 euro voor kwijt te zijn gaat me toch iets te ver :/
Ik snap die berekening niet helemaal...
28 euro (abbo bel kosten) * 12 maanden = 336 euro
9.50 (abbo internet kosten) * 12 maanden = 114 euro
toestelprijs = 193 euro

Totaal: 643 euro.

Zonder internet komt ie op 529 euro

(sorry voor dubbelpost, verkeerde quote) 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFrankie
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-05-2022
Ik heb op de TYTN II o.a. mijn Planet pop3 e-mail box geconfigureerd. Deze is nu zo ingesteld dat ik kan verzenden en ontvangen via vodafone live (authsmtp.vodafone.nl). Zodra ik echter thuis ben (of ergens anders) en via een Wlan communiceer, dan kan ik geen mail meer versturen via de vodafone smtp server (dit zal bij mij thuis bijvoorbeeld smtp.planet.nl moeten zijn). De instellingen iedere keer handmatig aanpassen is niet handig.

Doe ik iets fout ? Iemand een oplossing ? Heeft iemand dit correct werkend ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Laatst online: 08:29
S.Death schreef op vrijdag 02 november 2007 @ 17:16:

De 50% korting van Orange werkt net als bij Tmobile (de actie is gelijk omdat Orange en Tmob. nu samen zijn gegaan). Je krijgt het eerste jaar 25euro aan tegoed per maand en je betaald 12,50euro. De tarieven voor gesprekken en data blijven gewoon zoals ze bij je abo vermeld zijn.

Ik hoop dat de netwerken van Orange en Tmob ook samengevoegd worden :) Misschien een niewe naam? T-Orange?? 8)7
Vraag me af of Tmob de naam Orange blijft gebruiken.

[ Voor 6% gewijzigd door Gadgeteer op 03-11-2007 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
MrFrankie schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 13:34:
Ik heb op de TYTN II o.a. mijn Planet pop3 e-mail box geconfigureerd. Deze is nu zo ingesteld dat ik kan verzenden en ontvangen via vodafone live (authsmtp.vodafone.nl). Zodra ik echter thuis ben (of ergens anders) en via een Wlan communiceer, dan kan ik geen mail meer versturen via de vodafone smtp server (dit zal bij mij thuis bijvoorbeeld smtp.planet.nl moeten zijn). De instellingen iedere keer handmatig aanpassen is niet handig.

Doe ik iets fout ? Iemand een oplossing ? Heeft iemand dit correct werkend ?
Nee, je doet niks fout.
Zo moet 't inderdaad...
Ik heb dit eens opgelost door twee accounts aan te maken: HCCnet (Telfort) en HCCnet (thuis), in jouw geval Planet (Vodafone of GPRS) en Planet (thuis of wifi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 01:23:
[...]

Quick GPS is een programma dat van internet gegevens haalt over de postie van GPS sattelieten. Hierdoor krijg je sneller een fix. De gegevens die hij ophaalt zijn een week "houdbaar". Ik heb hem zo ingesteld dat hij een update ophaalt als mijn device aan de pc hangt, en me anders een melding geeft als het verlopen is.

Edit: inderdaad, heb vandaag dan ook eindelijk de screenprotector binnen. Mocht even duren.....
;) Ik bedoelde dat programma dat te zien is in 't plaatje, zeg maar CTRL+ALT+DELETE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
Ben ik de enige die het opgevallen is dat de vermelding van de weergave (agenda, dag, week, maand, jaar) in de Agenda applicatie niet klopt? Wanneer ik in "menu -> beeld" bijv "dag" selecteer, komt er linksonder "week" te staan. 8)7

edit: oh, het is een feature blijkbaar.. :P

[ Voor 18% gewijzigd door Atomsk op 04-11-2007 03:09 ]

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mini Poeper schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 14:03:
[...]

;) Ik bedoelde dat programma dat te zien is in 't plaatje, zeg maar CTRL+ALT+DELETE
Oh sorry :+ Maar goed dat je het even roept want ik heb nu het plaatje bekeken en ben ook heel benieuwd. Iemand?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

Imperium schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 00:13:
[...]

Volgens mij is dit van WisBar Advanced 3. Ik kom er in ieder geval via de battery bubble.

Edit: jep, ff gechecked: WisBar Advanced 3.

[ Voor 4% gewijzigd door Apie! op 03-11-2007 14:27 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje

Ik heb nu een 1gb geheugenkaart erin zitten. Stel ik koop een andere geheugenkaart en en kopieer alle gegevens van de oude kaart naar de nieuwe. Blijven de programma's dan gewoon werken of moet je echt alles opnieuw installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De opvolger van mijn huidige Qtek S200 zal waarschijnlijk een TyTN 2 worden.
Ik weet inmiddels dat 8GB MicroSDHC-kaartjes worden ondersteund, maar vraag mij nu al wel af of toekomstig te verschijnen 16GB en 32GB MicroSDHC-kaartjes het gaan doen. Het device mag dan wel SDHC-compatible zijn, maar betekent dit dat ik gelijk mag verwachten dat kaartjes met capaciteiten tot 32GB (Max SDHC-capaciteit) ook functioneren in dit device?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

@varioIII :

Bij mij bleef alles gewoon werken. Ik heb het kaartje in een cardreader gedaan, alles naar een map gekopieerd. Het nieuwe kaartje in de cardreader en alles uit die map naar dat kaartje gekopieerd.

[ Voor 4% gewijzigd door Apie! op 03-11-2007 14:29 ]

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 14:16:
Vraagje

Ik heb nu een 1gb geheugenkaart erin zitten. Stel ik koop een andere geheugenkaart en en kopieer alle gegevens van de oude kaart naar de nieuwe. Blijven de programma's dan gewoon werken of moet je echt alles opnieuw installeren?
Je kunt de programma's gewoon rechtstreeks kopieren naar een ander kaartje, zolang je de mapstructuur zoals op het oude kaartje maar aanhoudt, althans ik heb er in ieder geval (nog) geen problemen mee gehad.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 03-11-2007 14:32 . Reden: spelfouten ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrFrankie
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 10-05-2022
Mini Poeper schreef op zaterdag 03 november 2007 @ 14:02:
[...]

Nee, je doet niks fout.
Zo moet 't inderdaad...
Ik heb dit eens opgelost door twee accounts aan te maken: HCCnet (Telfort) en HCCnet (thuis), in jouw geval Planet (Vodafone of GPRS) en Planet (thuis of wifi)
Vreemd...was bijna perfect.
Ik laat ook meestal de mail een paar dagen op de server staan. Dus met twee accounts werken is niet echt prettig (download tijd). Er zal dan toch wel iets bestaan als een smtp switcher ? Ik zal eens zoeken of zoiets al bestaat en prettig werkt.

vb http://kelbran.com/products/SmtpMgr.html

[ Voor 3% gewijzigd door MrFrankie op 03-11-2007 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-04 20:04
Mijn Tytn II stond vandaag plotseling op 3G van T-Mobile ipv gewoon op G. Is dit ergens in te stellen?...blijkbaar doet die dat als hij geen GSM ontvangst vindt.
De screenprotector van HTC zelf geeft geen helder beeld bij daglicht buiten vind ik. Is de Brando zoveel beter?...ik zal hem binnenkort ergens halen, zodra die GPSPlaza mijn geld heeft terug gestort...grrr.

Verder heb ik nog steeds geen optie gezien om mijn beltoon te wijzigen in een ander deuntje. Hoe doen jullie dat? Ben nog de manual aan het doorlezen....:p

Als je van simcard verwisselt, hoe kan je je bestaande telefoonnummers van de simcard naar de Tytn II kopieren? In Sim Manager onder kopieren naar contacts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Je zou verwachten dat je dat gewoon bij Sounds & Notifications kan doen, maar nee... De beltoon wijzigen doe ik dmv de Audio Manager. Gewoon een mp3tje kiezen en via het menu instellen als ringtone.

Blown past falling sands

Pagina: 1 ... 5 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou de discussie even een beetje over het toestel zelf en niet over waar ik hem een paar euro goedkoper kan krijgen dan mijn buurman...