HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 4 ... 15 Laatste
Acties:
  • 51.031 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Standaard is Windows Live Messenger 10.6.31.2600 geïnstalleerd.
Ik heb meedere versies op m'n PC staan, waaronder versie 10.6.33.0600.

Heeft het zin om deze te installeren? Wat zijn de verschillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb via Vodafone de HTC Tytn II. Helaas heeft Vodafone een ander (softtouch) toetsenbord voor de telefoon erop gezet met kleinere toetsen dan de HTC uitvoering. Is dit aan te passen? (zonder rom upgrade oid ivm garantie). Ik heb nl bij telefoonnummer intoetsen elke keer problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 23:06:
Ik heb via Vodafone de HTC Tytn II. Helaas heeft Vodafone een ander (softtouch) toetsenbord voor de telefoon erop gezet met kleinere toetsen dan de HTC uitvoering. Is dit aan te passen? (zonder rom upgrade oid ivm garantie). Ik heb nl bij telefoonnummer intoetsen elke keer problemen.
Zou je een screenshot van die dialpad kunnen maken?
download Get PDA screen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Workaholic
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Mini Poeper schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 21:36:
[...]

Ik ook! Via dezelfde test side als jij. Ik kwam daar op 662 kbit/sec en 715 kbit/sec.
Via wifi ging sneller! :9

Nog iets opmerkelijjks: als ik op de S200 NoData de verbindingen heb 'disabled'dan komt 'ie internet ook niet op. Bij de TyTN wél! :/

Ik heb bij telefoonsttings de netwerktypen allebei op Automatisch staan. Ik ben benieuwd hoe jullie deze instellingen hebben staan. Ik zie nu voordurend 3G in beeld ipv een G. Gaat 'ie serieus verbinding maken dan verschijnt er een H.

Iemand merkte op dat als je de scrollbars versmalt, dat Touchflo 't dan niet meer doet. Ik heb de scrollbars versmald (doe altijd na een hard-reset) en Touchflo doet 't nog prima.
Heeft dit met het bereik te maken? Want ik krijg in Enschede alleen maar 3G wanneer ik op internet druk? Verder als 64KBITS kom ik niet :(. Ergg traag.

Moet dit niet geactiveerd worden ofzo? Via t-mobile en of op de telefoon?

Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 08:15
Audi-Addict schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 08:44:
[...]

Heeft dit met het bereik te maken? Want ik krijg in Enschede alleen maar 3G wanneer ik op internet druk? Verder als 64KBITS kom ik niet :(. Ergg traag.

Pocket Internet Totaal tot 64 Kbps tot 16 Kbps € 9,50 per maand Meer info
Pocket Internet Totaal Plus tot 192 Kbps tot 32 Kbps € 19,50 per maand

What's your problem :?

Meer als 3G zul je ook niet krijgen hoor.

T'is geen Vodafone met 3,6 Mbit en 50 MB limiet.

PV: 39x @ 13.425WP, L/L WP: 3x3,5+2x5KW+1x2,2KW, L/W WP 9kW Panasonic J mono, WP boiler Atlantic Explorer V4 270. Sinds 04-22 gasloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Gieliovd520 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 09:16:
Pocket Internet Totaal tot 64 Kbps tot 16 Kbps € 9,50 per maand Meer info
Ik had hiermee maandagavond een verbinding van (down) ruim 2000 Kbps en momenteel nog 475 Kbps (mij hoor je niet klagen hoor!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 14-06 19:18
Ik heb een probleem met mijn wekker.

Het zit zo: Ik heb mijn wekker op 6.50 gezet (1 wekker van de 3)
De andere 3 heb ik uitstaan.
Nu is het zo dat op 5.50 ook de wekker gaat, terwijl ik maar 1 wekker aan heb staan (op 6.50).
Nu heb ik gister een freeware wekker geïnstalleerd, en mijn "Windows mobile" wekker uitgezet. (geen vinkjes bij de wekkers gezet) vanochtend ging om 5.50 weer de "Windows mobile" wekker 8)7
Deze problemen zijn volgens mij begonnen naar de "tijds wisseling"

Zijn er meer mensen met "Wekker" problemen?

[ Voor 10% gewijzigd door Nimoleda op 31-10-2007 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lvisser87 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 09:48:
Ik heb een probleem met mijn wekker.

Het zit zo: Ik heb mijn wekker op 6.50 gezet (1 wekker van de 3)
De andere 3 heb ik uitstaan.
Nu is het zo dat op 5.50 ook de wekker gaat, terwijl ik maar 1 wekker aan heb staan (op 6.50).
Nu heb ik gister een freeware wekker geïnstalleerd, en mijn "Windows mobile" wekker uitgezet. (geen vinkjes bij de wekkers gezet) vanochtend ging om 5.50 weer de "Windows mobile" wekker 8)7
Deze problemen zijn volgens mij begonnen naar de "tijds wisseling"

Zijn er meer mensen met "Wekker" problemen?
Ik had hier ook last van toen ik nog SPBMobile shell had draaien.... Deze gedeinstalleerd en toen was het probleem weg. Er stond bij mij trouwens ook maar 1 alarm aan in windows en dat was niet het alarm wat afging (was een uur later).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:05:
[...]

Ik had hier ook last van toen ik nog SPBMobile shell had draaien.... Deze gedeinstalleerd en toen was het probleem weg. Er stond bij mij trouwens ook maar 1 alarm aan in windows en dat was niet het alarm wat afging (was een uur later).
Hmm vreemd, want ik helemaal geen SPB software draaien?
Iemand anders een oplossing?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
lvisser87 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:06:
[...]

Hmm vreemd, want ik helemaal geen SPB software draaien?
Iemand anders een oplossing?
Third party software verwijderen, wekker testen, wekker uitschakelen, software opnieuw installeren en weer proberen. Zo niet is er ergens een conflict lijkt me.

Mijn wekker doet het prima nadat hij automatisch op wintertijd is gegaan (of ik ben vergeten dat ik het ingesteld heb :S). Hij begint eerst te trillen en daarna komt er een schreeuwende Jim Carey om de hoek zetten.

PV: 39x @ 13.425WP, L/L WP: 3x3,5+2x5KW+1x2,2KW, L/W WP 9kW Panasonic J mono, WP boiler Atlantic Explorer V4 270. Sinds 04-22 gasloos!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geweldig topic dit!

Ik heb sinds kort een Vario III.

Weet iemand toevallig hoe je zaken die onder java midlets staan weer weg kunt halen? Ik ben namelijk 1 keer via ebuddy op msn gegaan en sindsdien staat het onder java midlets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
Gieliovd520 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:26:
[...]

Third party software verwijderen, wekker testen, wekker uitschakelen, software opnieuw installeren en weer proberen. Zo niet is er ergens een conflict lijkt me.

Mijn wekker doet het prima nadat hij automatisch op wintertijd is gegaan (of ik ben vergeten dat ik het ingesteld heb :S). Hij begint eerst te trillen en daarna komt er een schreeuwende Jim Carey om de hoek zetten.
Het probleem was er al voor dat ik de third party software erop had geïnstalleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:32:
geweldig topic dit!

Ik heb sinds kort een Vario III.

Weet iemand toevallig hoe je zaken die onder java midlets staan weer weg kunt halen? Ik ben namelijk 1 keer via ebuddy op msn gegaan en sindsdien staat het onder java midlets.
Het is niet zo moeilijk maar je moet het maar net weten:

java midlets openen --> houd je pennetje op het pictogram, nu kies je verwijderen.

[ Voor 6% gewijzigd door Nimoleda op 31-10-2007 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gian Inc.
  • Laatst online: 10-05 12:34
marco899 schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 15:55:
[...]

Bedankt voor de tips. Heb er nu één via ebay besteld voor 9,95 pond inclusief verzenden. Voor die prijs kan ik het wel gokken.
Kun je de batterij laten zien die jij hebt besteld? Ik krijg alleen batterijen uit Hong Kong met 1350mAh te zien. Heb de batterij al gevonden.

Heb je de batterij al binnen? Veel meer werktijd?

Offtopic: Morgen krijg ik mijn tytnII!!! }:O

[ Voor 3% gewijzigd door Gian Inc. op 31-10-2007 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lvisser87 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:40:
[...]

Het is niet zo moeilijk maar je moet het maar net weten:

java midlets openen --> houd je pennetje op het pictogram, nu kies je verwijderen.
pff inderdaad super simpel... enorm bedankt voor de uitleg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 26-07 22:18
lvisser87 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:39:
[...]

Het probleem was er al voor dat ik de third party software erop had geïnstalleerd.
Klinkt als een Notification error (bekend probleem met WM). Je kunt Check Notifications gebruiken, of beter: SPB PocketPlus om dit op te lossen.

We wekkerfunctie blijft een brak geheel op WM-toestellen helaas...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-06 07:50

Zydell

* * * * *

Even wat anders tussen alle problemen door hè, wat zijn nu leuke spelletjes voor op mijn gloednieuwe HTC TyTN 2? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
DaSaN schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 11:30:
[...]

Klinkt als een Notification error (bekend probleem met WM). Je kunt Check Notifications gebruiken, of beter: SPB PocketPlus om dit op te lossen.

We wekkerfunctie blijft een brak geheel op WM-toestellen helaas...
Wat bedoel je met: "je kunt Check Notifications gebruiken" :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• azelo
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 06-05 13:24
ik heb net even met HI gebeld over internet kwestie,
deze beste mevrouw melde mij dat de tytn II weer uit de handel was ivm met fouten,
misschien de speaker? (precieze fout kon deze mevrouw mij niet vertellen)
Ook het moment dat de tytn weer in de handel kwam was nog niet bekend bij haar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
azelo schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:20:
deze beste mevrouw melde mij dat de tytn II weer uit de handel was ivm met fouten,
Aus die handel, nou dan moet het wel serieus zijn! En de mensen die hem al besteld hebben (bij KPN/Hi), krijgen die een omruilactie aangeboden?

Ben toch benieuwd welke grove fouten deze providers over spreken. Ze zijn niet de eerste! Het speelt alweer een tijdje.
Zydell schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 11:48:
Even wat anders tussen alle problemen door hè, wat zijn nu leuke spelletjes voor op mijn gloednieuwe HTC TyTN 2? :P
Worms World Party is heel leuk
Call Of Duty 2 voor de PPC schijnt leuk te zijn
Patience :+
Ballbreaker :+
Pinball?

Voor de rest moet ik ook nog eens wat vinden als ik weer tijd heb!

[ Voor 44% gewijzigd door Gieliovd520 op 31-10-2007 12:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 14:10

gill

Love my lindsey...

azelo schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:20:
Ow, dat is serieus nieuws... Hier ligt hij in alle geval nog in de winkel (MediaMarkt...).

Dat wordt een serieuse actie dan precies, waarschijnlijk ivm de speakers en slechte verbindingen (wegvallen van het geluid...

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
gill schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 12:46:
[...]

Ow, dat is serieus nieuws... Hier ligt hij in alle geval nog in de winkel (MediaMarkt...).

Dat wordt een serieuse actie dan precies, waarschijnlijk ivm de speakers en slechte verbindingen (wegvallen van het geluid...
Ik heb geen zin om hem af te staan ieder geval. Dan geven ze me maar een nieuwe met als verontschuldiging een autolader, actieve autohouder, desktop cradle, extra accu en nog een kerstpakkket 8)

Ik kan niet meer zonder mijn titaan! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
lvisser87 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 11:57:
[...]

Wat bedoel je met: "je kunt Check Notifications gebruiken" :)
Daarmee bedoelde ik dat je even kunt gaan googlen of elders in dit topic kunt gaan zoeken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
http://www.google.nl/sear...240&q=check+notifications

Soms is het leven zo makkelijk.

Mensen: GOOGLE IS YOUR FRIEND!

Je kunt echt álles, maar dan ook álles vinden op Google met uitzondering van zaken die de US government niet wil dat je dat ziet

[ Voor 38% gewijzigd door Gieliovd520 op 31-10-2007 13:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Gian Inc. schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 11:12:

Heb je de batterij al binnen? Veel meer werktijd?
De accu is net besteld en vanuit Hong Kong duurt het meestal een dag of 10 voordat je iets binnen hebt. In de vakantie was dit op zijn snelts 5 dagen (bestel wel meer wat uit dat land) maar ik geef een seintje als die er is.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
DaSaN schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:13:
[...]

Daarmee bedoelde ik dat je even kunt gaan googlen of elders in dit topic kunt gaan zoeken:)
Op die fiets :o Ik dacht dat je het over een instelling op de titaan had :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 27-07 21:40
Kent iemand een tool welke er voor zorgt dat de key lock (zoals deze terug te vinden is wanneer je de rode ophang knop lang indrukt) automatisch geactiveerd wordt na een x aantal minuten.

Dit moet toch mogelijk zijn, kan het echter nergens terug vinden in WM6.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
lvisser87 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:27:
[...]

Op die fiets :o Ik dacht dat je het over een instelling op de titaan had :9
Nee, het is Third party software (van scarybear) en werkt erg goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Gieliovd520 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 10:26:
[...]

Jim Carey? Als in The Mask? Laat horen! :P
Maar geschreeuw? Dan lijkt me "Wakker worden" van Jochem Meier wat leukertoepaslijker of niet ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wenze
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11-2024
Ik kan deze telefoon op de Vodafone site helemaal niet vinden? Ligt dit aan mij of staat hij er niet meer op?

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 30-07 19:43

amphora

Websites & Fotografie

wenze schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:59:
Ik kan deze telefoon op de Vodafone site helemaal niet vinden? Ligt dit aan mij of staat hij er niet meer op?
De 1615 staat gewoon nog op de vodafone site hoor.

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie, Sony A7CII, 20-70, 85/1.8, 45/1.8, Fuji X-T3, 10-24, 18-55/2.8-4, 35/1.4, 50-230, DJI Mini 3 pro, 16" MacBook Pro M1 Max

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Laatst online: 27-07 22:07

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Iemand al een fix gevonden voor de permission-bypass in de JavaMidlet ?
Ik heb nu een directe shortcut naar Opera Mini en dat werkt prima.
Alle stappen heb ik gevolgd:
Instructions:
1. Copy selector.utf from \Windows\Appdb to a folder, the same folder where Fix.exe is (Fix.exe is inside the attached Fix.zip) on your computer.
2. Run Fix.exe, it will create a new selector.utf and a backup of the original, selector.bak.utf.
3. Copy the new selector.utf and overwrite the original on the PPC.
Maar elke keer als ik naar een site wil gaan in Opera Mini, krijg ik toch weer de prompt voor een uitgaande verbinding. Frustrerend.. Anyone ?

EDIT: Linkje erbij voor meer info:
http://discussion.treocen...php?p=1343066#post1343066

[ Voor 7% gewijzigd door Ken. op 31-10-2007 14:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
bartgrefte schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:58:
[...]

Jim Carey? Als in The Mask? Laat horen! :P
Maar geschreeuw? Dan lijkt me "Wakker worden" van Jochem Meier wat leukertoepaslijker of niet ;)
Moeite met opstaan? Jim zelf ook, dus schreeuwt hij: "I just can't do it captain, I don't have the powurrrr" geweldig is dat.
amphora schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:07:
[...]

Ik zat toevallig net te kijken en vind alleen de oude TyTN versie, maar ik heb dan ook niet bij zakelijk gekeken, want ik ben een gewone parteklier! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpeters
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 23-02-2021
[...]

Helaas krijg je bij je OV als student geen gratis KVK nummer ;) en kun je die telefoon dus niet bestellen in de "ondernemers winkel" van vodafone |:(

En bij de particuliere webshop is ie natuurlijk niet te koop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Het is wel vreemd. Op de site lijkt het erop dat je hem alleen met een ondernemersbundel kunt krijgen. Ik was echter vorige week in een vodafone shop en daar kun je hem ook gewoonmet een basisabonnement krijgen.
Met basisabonnement van 22,50 voor 2 jaar , eigenlijk 18 euro na korting, en een internet abonnement van 9,50 moest ik maar 160 euro bijbetalen. Ik moest wel even zeuren om de extra korting van 105 euro indien je een internet abonnement neemt. Dat wisten niet alle verkopers.
Deze aanbieding is dus te vergelijken met die van gsmweb waarbij je een HTC Tytn II voor 154 euro krijgt wanneer je dezelfde abonnementen neemt. Een voordeel van de 1615 is in elk geval dat ik hem gewoon in een winkel met een toonbank kan kopen. Toch makkelijker dan een internetshop qua service en garantie.
Nou is mijn vraag op mijn beurt. Welke kan ik het beste nemen?
Voor de HTc Tytn II zijn waarschijnlijk eerder rom updates beschikbaar. Maar ik las ook op dit topic dat de HTC TYTn II moeite heeft met de vodafone provider.

Heeft iemand nog een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

pimpeters schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:34:
[...]

Helaas krijg je bij je OV als student geen gratis KVK nummer ;) en kun je die telefoon dus niet bestellen in de "ondernemers winkel" van vodafone |:(

En bij de particuliere webshop is ie natuurlijk niet te koop
In een gewone vodafone winkel deden ze niet zo moeilijk over dat kvk nummer voor een ondernemersbundel. Als je een vrij beroep hebt , zonder kvk nummer kun je hem ook krijgen. En blijkt dat niet echt te controleren zijn......

Maar zolas in mijn vorige post te lezen valt, kun je hem in de winkel ook met een gewoon abonnement krijgen. Wel vragen om de extra korting wanneer je ook een internet abonnement neemt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpeters
Ik heb de mijne wel online besteld bij smartphoneshop.nl heb daar al vaker een smartphone en een PDA besteld. En hun service is echt top!

Gister ging het ff mis omdat ik was vergeten de achterkant van mijn id-kaart mee te sturen en er stond geen handtekening op de achterkant van men bankpas (heeft vodafone blijkbaar nodig voor nummer behoud) Ik heb ongeveer 3 of 4 mailtjes naar ze toe gestuurd en op allemaal ongeveer binnen 2 a 3 uur reactie gehad 1 zelf binnen 30 minuten. Waardoor mijn eer gister opgestuurde contract naar hun inclusief alle goede documenten gister avond rond een uur of 8 als nog naar vodafone is gestuurd of vanochtend die kant op is gegaan.

Op dit moment hebben ze een vrij goede aanbieding waar door je het abbo van 35 euro per maand inc internet hebt voor iest meer dan de prijs van een abbo van 22.50 door de extra toestel korting. Het toestel komt dan nog steeds wel op 149 euro wat een stuk meer is in vergelijking met gsmweb maar de goede service en de 2 jaar garantie die je krijgt zijn het mij zeker waard.

Owja ik heb geen connecties ben gewoon een tevreden klant O-)

ps. het kan goed zijn dat de aanbieding morgen 1 november niet meer geld ivm nieuwe maand, dat weet ik niet.

[ Voor 6% gewijzigd door pimpeters op 31-10-2007 14:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wenze
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 15-11-2024
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:41:
[...]

In een gewone vodafone winkel deden ze niet zo moeilijk over dat kvk nummer voor een ondernemersbundel. Als je een vrij beroep hebt , zonder kvk nummer kun je hem ook krijgen. En blijkt dat niet echt te controleren zijn......

Maar zolas in mijn vorige post te lezen valt, kun je hem in de winkel ook met een gewoon abonnement krijgen. Wel vragen om de extra korting wanneer je ook een internet abonnement neemt!
Bedankt voor deze zeer nuttige reactie. Dan ga ik binnenkort maar is naar de Vodafone winkel.

Is het tegenwoordig nog steeds zo dat je na 1 jaar van je abonnement vaak een aanbieding krijgt voor nieuwe telefoon? Of is het voordeliger om een 1-jarig abonnement te nemen.

[ Voor 12% gewijzigd door wenze op 31-10-2007 14:56 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 24-06 10:53
DoD Cerberus schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:55:
ik heb een tijdje geleden in een of andere setting ingesteld dat ik mn klok wil in mn menubalk bovenin ipv de batterij-status, en nu wil ik graag mn batterij terug, maar ik kan die functie nergens meer vinden.
Iemand een idee waar dat staat ?
Dat kun je veranderen met KaiserTweak. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusGeri
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 05-01-2024
Ik heb sinds enkele dagen ook de tytn2 en vind t inderdaad ook een superapparaat. Ik had tomtom geinstalleerd op het toestel zelf. Nu heb ik inmiddels ook een mini-sd-kaartje. Nu wilde ik tomtom deinstalleren en weer opnieuw installeren, maar dan op de geheugenkaart. Alleen vraagt ie bij het installeren niet weer opnieuw waar ie het mag installeren. Hij installeert het automatisch weer op de telefoon zelf.

Ik wil eigenlijk geen harde reset geven omdat ik dan veel andere software en instellingen weer opnieuw moet programmeren. Iemand een idee hoe ik tomtom toch op mn geheugenkaart kan installeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 29-07 22:04
GeniusGeri schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:16:
Ik heb sinds enkele dagen ook de tytn2 en vind t inderdaad ook een superapparaat. Ik had tomtom geinstalleerd op het toestel zelf. Nu heb ik inmiddels ook een mini-sd-kaartje. Nu wilde ik tomtom deinstalleren en weer opnieuw installeren, maar dan op de geheugenkaart. Alleen vraagt ie bij het installeren niet weer opnieuw waar ie het mag installeren. Hij installeert het automatisch weer op de telefoon zelf.

Ik wil eigenlijk geen harde reset geven omdat ik dan veel andere software en instellingen weer opnieuw moet programmeren. Iemand een idee hoe ik tomtom toch op mn geheugenkaart kan installeren?
TomTom zelf is niet zo'n groot programma, ik zou me vooral op richten dat je de maps (die kunnen oplopen tot een gigabyte) op je SD kaart krijgt... :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpeters
Ik heb een p990i (symbian UIQ3) telefoon en daar kon ik tomtom gewoon installeren door alle tomtom bestanden naar de kaart te kopiëren als je dan naar die map op je geheugen kaart gaat installeert ie vanzelf. Maar ik weet niet of dit ook geld voor de TomTom versie die je bij je Tytn krijgt, die heb ik namelijk nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusGeri
Terranca schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 15:35:
[...]

TomTom zelf is niet zo'n groot programma, ik zou me vooral op richten dat je de maps (die kunnen oplopen tot een gigabyte) op je SD kaart krijgt... :)
Dat is nu net ook het probleem. Ik had een regiokaart dordrecht geinstalleerd en dat werkte perfect. Ik heb nu ook de benelux-versie. Die heb ik op mn geheugenkaart gezet, alleen kan ik binnen tomtom niet laten zoeken naar de geheugenkaart. Hoe kan ik dat dan oplossen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpeters
Als het goed is staan alle tomtom bestanden in de hoofd directory van je sd kaart (dat is op men p990 in ieder geval zo)

Je moet zorgen dat de map van die kaart in dezelfde map als waar tomtom in is geïnstalleerd of dus zoals in mijn geval de hoofd dir want hij mocht bij mij niet in een map, weet niet hoe dat op andere telefoons is.

Je plaatst dus de map
BE_NL_and_LU_plus_major_roads_of_WE of iets dergelijks in de zelfde map als waar tomtom staat en dan moet hij hem vanzelf zien als het goed is.

Of ie dan werkt is een 2e tomtom heeft ook nog een beveiliging maar dat hangt er vanaf hoe je aan je kaart gekomen bent natuurlijk O-)

[ Voor 4% gewijzigd door pimpeters op 31-10-2007 16:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• E-Bastard
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 03-07 15:17
gill schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 11:40:
[...]

Ik heb net hetzelfde probleem, heb net nog teruggebeld met HTC.
Ze weten momenteel nog niet wat het probleem is, het beste dat je momenteel kan doen, is HTC bellen, support ticket laten aanmaken, zodat ze je contacteren als het probleem is opgelost.
Hoe meer mensen contact opnemen met de support, hoe sneller ze zullen zoeken naar een oplossing.
Bellen dus!!

Heb je het met dat toestel trouwens ook als je zonder de speaker belt, gewoon tegen je oor dus?
Ik heb dus net ook gebeld met HTC Nederland.
De man aan de andere kant van de lijn wist mij te vertellen dat het helemaal geen probleem is, maar een feature om de echo's te onderdrukken.

Hij weigerde dan ook een ticket voor mij aan te maken.
Ik snap er nu helemaal niets meer van.... maar blijf het topic volgen.
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Agh... als ik bij Opera Mini 4 beta een website opstart krijg ik continu het volgende bericht

-------
Opera Mini 4 beta zoekt toegang tot het netwerk waardoor gesprekstijd kan worden verbruikt. Deze MIDlet-suite is niet afkomstig uit een betrouwbare bron. De keer toestaan?
Ja Nee
------

Is het niet mogelijk dit uit te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusGeri
pimpeters schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:01:
Als het goed is staan alle tomtom bestanden in de hoofd directory van je sd kaart (dat is op men p990 in ieder geval zo)

Je moet zorgen dat de map van die kaart in dezelfde map als waar tomtom in is geïnstalleerd of dus zoals in mijn geval de hoofd dir want hij mocht bij mij niet in een map, weet niet hoe dat op andere telefoons is.

Je plaatst dus de map
BE_NL_and_LU_plus_major_roads_of_WE of iets dergelijks in de zelfde map als waar tomtom staat en dan moet hij hem vanzelf zien als het goed is.

Of ie dan werkt is een 2e tomtom heeft ook nog een beveiliging maar dat hangt er vanaf hoe je aan je kaart gekomen bent natuurlijk O-)
Zoals blijkt uit mn vorige bericht heb ik tomtom nog geinstalleerd staan op telefoon zelf. Zoals ik daar beschrijf lukt het me dus ook niet om de tomtom te deinstalleren en weer opnieuw te installeren op de SD (zonder harde reset). Dat was ook de reden dat ik de tomtom op de SD wil hebben, want dan kan ik de benelux-versie namelijk ook in de root-map plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 15-07 21:10
@op3 Heb je een Vario?

[ Voor 12% gewijzigd door OllieMongollie op 31-10-2007 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ollieMongollie, yep: Vario III

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Om even terug te komen op de V1615 van vodafone.

Als je de klantenservice belt en je zegt dat het om dat toetel gaat verbinden ze je door met de zakelijke afdeling en dan kun je hem gewoon bestellen met een particulier abonnement! Ik heb icm een vodafone 27,50 abo met eindeloos internet(9,50) € 77.13 betaald voor mijn TITAAN!

Gewoon een beetje brutaal zijn tegen die klantenservice mutskes dan kan alles!

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
Dan heb je de Intent midlet manager. Daar is het mij ook niet bij gelukt om dat uit te zetten. Via een ander forum heb ik een gehackte versie van de manager geinstalleerd, maar dat werkte niet lekker.

Heb nu een HTC ROM en die gebruikt de Esmertec midlet manager, zonder deze vervelende feature :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

OllieMongollie:
OllieMongollie schreef op vrijdag 26 oktober 2007 @ 14:42:
Ik heb het getest met Telfort Internet Unlimited en daar kreeg ik netjes een H'tje te zien. Het kan zijn dat je SIM niet geactiveerd is voor UMTS / HSDPA. Dit moet de technische dienst van Telfort dan aanpassen.
Hè wát ? :X
Ik krijg met geen mogelijkheid verbinding met UMTS.. laat staan HSDPA met Telfort Internet Unlimited.
Hoe heb jij je TyTN ingesteld ? Ik word er echt helemaal gek van namelijk.

EDIT: Vorige week Telfort klantenservice opgebeld en toen bleek dat mijn sim al die maanden niet was geactiveerd. Dit hebben ze gelijk verholpen, maar als ik een 3G icoon in beeld krijg (nog nooít een H te zien gekregen) kan ik niet 'inbellen' of gewoon bellen.

Ik dacht dat het gewoon aan Telfort lag, maar blijkbaar kan het dus toch gewoon ? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:07
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:25:
Om even terug te komen op de V1615 van vodafone.

Als je de klantenservice belt en je zegt dat het om dat toetel gaat verbinden ze je door met de zakelijke afdeling en dan kun je hem gewoon bestellen met een particulier abonnement! Ik heb icm een vodafone 27,50 abo met eindeloos internet(9,50) € 77.13 betaald voor mijn TITAAN!

Gewoon een beetje brutaal zijn tegen die klantenservice mutskes dan kan alles!

Gegroet!
had hem voor 15 euro (35 euro abbo). Helaas ziet de software er niet uit in vergelijking met de originele htc versie. Helemaal geen HTC home etc. Kan ik dit er wel handmatig opzetten (het liefst zonder rom upgrade).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr.CeeJay
  • Laatst online: 29-05 08:46
Als ik naar streaming audio luister met Media Player dan blijft het licht van het scherm aan, als ik deze uit duw met de rode knop stopt het geluid de speaker. Is hier iets tegen te doen? Zou erg veel accu besparen lijkt me...

[ Voor 4% gewijzigd door Mr.CeeJay op 31-10-2007 17:21 ]

@echo off
echo Waar in 't bronsgroen eikenhout
echo 'T Nachtegaaltje zingt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Terranca
  • Laatst online: 29-07 22:04
GeniusGeri schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:18:
[...]

Zoals blijkt uit mn vorige bericht heb ik tomtom nog geinstalleerd staan op telefoon zelf. Zoals ik daar beschrijf lukt het me dus ook niet om de tomtom te deinstalleren en weer opnieuw te installeren op de SD (zonder harde reset). Dat was ook de reden dat ik de tomtom op de SD wil hebben, want dan kan ik de benelux-versie namelijk ook in de root-map plaatsen.
Raar, ik heb mijn map gewoon op de Storage Card\My Documents gezet, en die zag hij wel gewoon, terwijl ik tomtom naar mijn weten ook gewoon op mn Device heb geinstalleerd... kzal er eens achteraan gaan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Gieliovd520 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:30:
[...]

Moeite met opstaan? Jim zelf ook, dus schreeuwt hij: "I just can't do it captain, I don't have the powurrrr" geweldig is dat.

[...]

Ik zat toevallig net te kijken en vind alleen de oude TyTN versie, maar ik heb dan ook niet bij zakelijk gekeken, want ik ben een gewone parteklier! :+
Jah! :P
Na ff brainstormen weet ik weer de plaats waar ie dat zegt... Een (leegelopen) heuh, hoe noem je het, zwembad(?) voor dolfijn. In Ace Ventura part 1. Zit ie dat in de afvoer(filter) te schreeuwen _O-

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Let op!

Voor diegene die Check Notifications gebruiken: NIET op 't knopje Clear drukken. Het is namelijk mogelijk dat 't programma een notificatie weg haalt die niet verwijdert had moeten worden.
Dit is mij namelijk al twee keer overkomen en dan kun je niet meer syncen met je PC.

Hoe dan wél gebruiken?
Als je programma eerste keer gebruikt dien je naar 'Options -> Settings' te gaan.
Daar vink je de opties 'Remove duplicate events' en 'Remove SCRIPT:0x000 events' aan en bevestig dit met OK.

Om te voorkomen dat het programma andere notificaties verwijdert dien je deze nu handmatig te verwijderen. Kijk eens in de zoveel tijd m.b.v. dit programma of je dubbele of verkeerde notificatie hebt.
Deze zullen rood gemarkeerd zijn. Klik met je rechtermuisknop (stylus lang inhouden ;) ) en klik op Delete. Ga ze allemaal één voor één af. Kost meer tijd dan het knopje Clear, maar 't voorkomt dat je niet meer kunt synchroniseren.

Ik installeer 't altijd op m'n PPC en zo ook op m'n TyTN II (ook al gebruikt). Ik heb 't toetertijd niet in de Start Post geplaatst omdat ik niet wist of dit nog wel noodzakelijk zou zijn voor WM6, programma is immers voor WM 2003 gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Heb inmiddels mn vodafone phone voorzien van het htc black theme en de home plugin. Nu was ik aan het vergelijken met mn vaders p3600 (incl nieuwe mobile 6 rom) en wat me opviel was dat zowel het contrast als de kijkhoek van dat scherm stukken (echt een heel groot verschil) beter was. Bij mij wordt het bij een grote kijkhoek al snel wazig en wittig, terwijl het bij mn vader zelfs op 20 graden gewoon goed te lezen was. Ligt dat nu aan mijn exemplaar of is dit bij iedere kaiser het geval?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpeters
DarkShadow schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:56:
Heb inmiddels mn vodafone phone voorzien van het htc black theme en de home plugin.
(Sorry nu even duidelijke reactie)

Hiermee heb je de een Vodafone versie van de HTC omgetoverd tot HTC zonder verschillen op de simlock na.

Want als dat zo is ga ik morgen snel mijn order annuleren van de HTC die ik nu besteld heb want die is 10x zo duur in aanschaf als de 15 euro die door DarkShadow genoemd wordt. En dan haal ik ook een vodafone versie denk ik.
DarkShadow schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:58:
[...]

had hem voor 15 euro (35 euro abbo).
waar heb je die gehaald in de winkel of? en inc. internet denk ik dan ofniet want dan ga ik morgen meteen naar de vodafone winkel

[ Voor 46% gewijzigd door pimpeters op 31-10-2007 20:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
pimpeters schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:28:
[...]

Je hebt nu dus het zelfde als een gewonen Tytn II met je vodafone toestel want dan ga ik morgen heel snel men order annuleren en naar de vodafone winkel want wist niet dat het zoveel scheelde en als het zo makkelijk is om een vodafone toestel het zelfde te maken dan moet ik dat ook hebben of zijn er nog meer veschillen? Behalve de sim-lock uiteraard..
nope, op de voorkant en de achterkant is een klein vodafone logo te vinden. Absoluut niet storend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 30-07 15:50

Crusader

Arc Nature

pimpeters schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:28:
[...]

Je hebt nu dus het zelfde als een gewonen Tytn II met je vodafone toestel want dan ga ik morgen heel snel men order annuleren en naar de vodafone winkel want wist niet dat het zoveel scheelde en als het zo makkelijk is om een vodafone toestel het zelfde te maken dan moet ik dat ook hebben of zijn er nog meer veschillen? Behalve de sim-lock uiteraard..
vergeet niet adem te halen :+

(ik snap echt niet wat je met die waterval aan woorden bedoelt)

[ Voor 7% gewijzigd door Crusader op 31-10-2007 19:32 ]

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GeniusGeri
Terranca schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:04:
[...]

Raar, ik heb mijn map gewoon op de Storage Card\My Documents gezet, en die zag hij wel gewoon, terwijl ik tomtom naar mijn weten ook gewoon op mn Device heb geinstalleerd... kzal er eens achteraan gaan..
Je hebt me toch geholpen. Ik had de bestanden in een map benelux geplaatst op de SD. Nu heb ik de bestanden verplaatst naar My Documents, en toen vond ie hem wel. Blijkbaar zoekt ie speciaal naar de My Documents map.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pimpeters
Crusader schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:32:
[...]

excuses over enthousiame, ik pas het zo ff aan nu even eten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
Ik wil een hard reset uitvoeren, maar ik weet dus niet wat wordt bedoeld met de twee SOFTKEYS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
bartgrefte schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 18:28:
[...]

Jah! :P
Na ff brainstormen weet ik weer de plaats waar ie dat zegt... Een (leegelopen) heuh, hoe noem je het, zwembad(?) voor dolfijn. In Ace Ventura part 1. Zit ie dat in de afvoer(filter) te schreeuwen _O-
offtopic:
We hebben een kenner in huis! Je hebt hem goed hoor, Ace Ventura en het dolfijnen bassin.
Ik ben wel gek van zijn films, die man is knettergek. Ik heb de meeste films wel gezien, maar was laatst op een site en daar zag ik nog een aantal fims van hem staan. Die moet ik maar eens downloaden dan! Lachen en brullen weer.

Heeft iemand hier ook gemerkt dat het toestel zo godsgierend warm wordt als je hem een beetje intensief gebruikt? De batterij of de basis zelf wordt bij mij echt heet gewoon. Beetje internetten, muziek draaien, spelletje doen en dat ding wordt gloeiend heet.

Toen ik van de week op de bank zat te leren met muziek opde speaker, inderdaad met dat licht dat niet uit kan, was hij serieus met 2,5 uur ofzo van 95 procent naar het niveau gezakt waar die zegt "u moet nu de batterij vervangen". Zo snel is dat ding leeg.

Ik krijg de laatste dagen ook te maken met niet reagerende programmas. Net bijvoorbeeld Agenda, wilde niet weg van vandaag. Of mijn programs manager (dat dingetje rechtsboven) zei dat er niks draaide terwijl er 3 dingen draaiden (ie, msn, muziek) waarnaast mijn telefoontjes dagelijks "droppen" en ik nog een keer moet drukken en daarnaast de snelheid die te wensen over laat.

Ik ben daarentegen nog wel erg blij met hem.

Autofocus vraagje: doet ie bij iedereen zijn lens naar buiten bewegen om na het sluiten weer met een luide TAK terug te schieten naar de basis?
DarkShadow schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:39:
Ik wil een hard reset uitvoeren, maar ik weet dus niet wat wordt bedoeld met de twee SOFTKEYS.
Dat zijn die 2 knopjes met streepjes BOVEN je E en dat envelopje. Daarmee bedien je Agenda en Contacten op het scherm. Zitten links en rechts van de rode en groene hoorn.

[ Voor 9% gewijzigd door Gieliovd520 op 31-10-2007 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Audi-Addict schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 08:44:
[...]

Het ligt in elk geval niet aan de regio, want ik heb KPN onbeperkt en woon in Oldenzaal . De afgelopen weken ben ik op diverse plekken in Nederland geweest en ook onderweg diverse malen geinternet. Ik krijg tot mijn verassing ALTIJD een H als ik internet opstart of mail binnen haal. Middels de KaiserTweak wordt deze na mijn laatste actie keurig gereset.

In 90% van de gevallen schakel ik over van 3G naar H als ik gegevensverbining start
In 10% van de gevallen blijf ik op 3G als ik gegevens verbining start

Ik ben zeer te spreken over de snelheid via UMTS en HSDPA die KPN biedt..

Mijn settings:voor Telefoon (misschien heeft iemand er wat aan)
BAND = WCDMA
GSM/UTS Band = AUTO
Instelling/Verbinden/HSDAP = Inschakelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
Crusader schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:32:
[...]

:+ Volgens mij heb ik 't ontcijfert:
Dat hij voor minder geld dan dat een OEM HTC TyTN II kost een provider model kan verkrijgen, namelijk een Vodafone versie.

Ik heb een "échte" HTC TyTN II (los gekocht) mogen ontvangen van de week. Echter is de bestelde Brando screenprotector nog niet aangekomen en aangezien ik weiger 't af-fabriek plasticje eraf te halen vóórdat de screenprotector hier is ga ik nog niet met 't apparaat op pad. Dus nog steeds op pad met m'n S200.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OllieMongollie
.KeN. schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:30:
OllieMongollie:

[...]

Hè wát ? :X
Ik krijg met geen mogelijkheid verbinding met UMTS.. laat staan HSDPA met Telfort Internet Unlimited.
Hoe heb jij je TyTN ingesteld ? Ik word er echt helemaal gek van namelijk.
Standaard. Had de Telfort sim erin gedaan en toen werkte het. Verder niets aangepast.
EDIT: Vorige week Telfort klantenservice opgebeld en toen bleek dat mijn sim al die maanden niet was geactiveerd. Dit hebben ze gelijk verholpen, maar als ik een 3G icoon in beeld krijg (nog nooít een H te zien gekregen) kan ik niet 'inbellen' of gewoon bellen.

Ik dacht dat het gewoon aan Telfort lag, maar blijkbaar kan het dus toch gewoon ? :)
Dat had ik niet. Kon tijdens 3G gewoon worden gebeld. Heb ik in ieder geval getest. Ik kan het niet nog een keer proberen aangezien Telfort mijn contract heeft ontbonden *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
DarkShadow schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:39:
LEES je handleiding eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
DaSaN schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 20:28:
[...]
LEES je handleiding eens!
Die heb ik ook nog niet gelezen. Vluchtig doorgekeken. Mijn "problemen"gaan verder dan de handleiding aan antwoorden kan bieden. O-) Maar je hebt gelijk!

Voor beginners, klik eens op mijn onderschrift.

Ik moest mijn sim van Telfort ook eerst in laten stellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

weet iemand hoe ik het geluidssignaal bij de agenda kan wijzigen, kan hem wel aan/uit zetten, maar geen andere toon installeren.

wie weet of dit kan en waar?

tonha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LaptopRookie
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 26-04 20:04
Verwijderd schreef op dinsdag 30 oktober 2007 @ 20:41:
[...]
Zelfde situatie hier. Niet eens een mail dat de levering vertraagd is.
gpsplaza brando's schijnen vertraagd te zijn...ik heb in ieder geval mijn bestelling geannuleerd. Koop het wel ergens anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 30-06 22:23
Mr.CeeJay schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 17:14:
Als ik naar streaming audio luister met Media Player dan blijft het licht van het scherm aan, als ik deze uit duw met de rode knop stopt het geluid de speaker. Is hier iets tegen te doen? Zou erg veel accu besparen lijkt me...
Klopt druk je op de power knop, dan wordt inderdaad de speaker uitgeschakeld.
Gebruik je, net als ik op de fiets doe, de meegeleverde headset (met snoer), dan blijft het geluid gewoon spelen.

Wel vaag: al sluit ik de headset en druk ik de power knop in, dan blijft de muziek spelen. Trek ik dan de headset eruit, dan komt er wel geluid door de speaker maar blijft het scherm gewoon op zwart.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 23-06 12:16
Gieliovd520 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:43:
[...]

offtopic:
We hebben een kenner in huis! Je hebt hem goed hoor, Ace Ventura en het dolfijnen bassin.
Ik ben wel gek van zijn films, die man is knettergek. Ik heb de meeste films wel gezien, maar was laatst op een site en daar zag ik nog een aantal fims van hem staan. Die moet ik maar eens downloaden dan! Lachen en brullen weer.

Heeft iemand hier ook gemerkt dat het toestel zo godsgierend warm wordt als je hem een beetje intensief gebruikt? De batterij of de basis zelf wordt bij mij echt heet gewoon. Beetje internetten, muziek draaien, spelletje doen en dat ding wordt gloeiend heet.

Toen ik van de week op de bank zat te leren met muziek opde speaker, inderdaad met dat licht dat niet uit kan, was hij serieus met 2,5 uur ofzo van 95 procent naar het niveau gezakt waar die zegt "u moet nu de batterij vervangen". Zo snel is dat ding leeg.

Ik krijg de laatste dagen ook te maken met niet reagerende programmas. Net bijvoorbeeld Agenda, wilde niet weg van vandaag. Of mijn programs manager (dat dingetje rechtsboven) zei dat er niks draaide terwijl er 3 dingen draaiden (ie, msn, muziek) waarnaast mijn telefoontjes dagelijks "droppen" en ik nog een keer moet drukken en daarnaast de snelheid die te wensen over laat.

Ik ben daarentegen nog wel erg blij met hem.

Autofocus vraagje: doet ie bij iedereen zijn lens naar buiten bewegen om na het sluiten weer met een luide TAK terug te schieten naar de basis?

[...]

Dat zijn die 2 knopjes met streepjes BOVEN je E en dat envelopje. Daarmee bedien je Agenda en Contacten op het scherm. Zitten links en rechts van de rode en groene hoorn.
Volgens mij ligt er iets te schimmelen in je TyTN, ik zou een hard-resetje doen.. Had dat ook wel eens met mn oude Vario... werkte maanden uitstekend en opeens werd ie bagger traag, crashen, batterij snel leeg enz enz enz. Na een hard reset was het dan allemaal weer koek-en-ei. _/-\o_

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

OllieMongollie schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 20:21:
[...]

Standaard. Had de Telfort sim erin gedaan en toen werkte het. Verder niets aangepast.

[...]

Dat had ik niet. Kon tijdens 3G gewoon worden gebeld. Heb ik in ieder geval getest. Ik kan het niet nog een keer proberen aangezien Telfort mijn contract heeft ontbonden *O*
Meh.. helaas dan.
Morgen maar weer klantenservice bellen voor de zoveelste keer.

WCDMA bij band instellen heeft als gevolg dat ik helemaal geen verbinding meer kan maken.
Krijg zo het gevoel dat er iets niet helemaal goed is gegaan bij het omzetten van mijn SIM naar UMTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elwin23
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 03-01-2022
ik gebruik de audio manager op mijn bureau, en met de kaisertweak ook bij de today plugin... kan mn scherm gewoon uit zetten heur!

ik had aan het begin een aantal kleine proggies op me telefoon geinstalled... werd al heel snel traag terwijl er niets draaide...
hardreset, proggies op sd kaart geinstallt ipv telefoon... draait nu al een tijdje erug snel/goed, zelfs als er een tijdje veel proggies open staan!!

warm worden is opzich vrij logisch, ze hebben bizar veel in zo'n klein aparaat gepropt, dat moet wel meer hitte geven :)

tonha: je kan allerlij geluiden aanpassen onder settings --> sound and notifications (duh), daar zit vast ook wel agenda geluiden tussen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

LaptopRookie schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 21:04:
[...]

gpsplaza brando's schijnen vertraagd te zijn...ik heb in ieder geval mijn bestelling geannuleerd. Koop het wel ergens anders.
De mijn hier http://mobile.brando.com.hk/prod_detail.php?prod_id=02833 besteld en binne 1 week in de bus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Chutney schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 13:29:
Kent iemand een tool welke er voor zorgt dat de key lock (zoals deze terug te vinden is wanneer je de rode ophang knop lang indrukt) automatisch geactiveerd wordt na een x aantal minuten.

Dit moet toch mogelijk zijn, kan het echter nergens terug vinden in WM6.
Niemand die net als bijv. bij Nokia het automatisch vergrendelen van de hardkey's mist op de TyTN? Ik heb inmiddels Auto Keylock gevonden, iemand nog een andere (lichtere) app?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
Chutney schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 23:55:
[...]

Niemand die net als bijv. bij Nokia het automatisch vergrendelen van de hardkey's mist op de TyTN? Ik heb inmiddels Auto Keylock gevonden, iemand nog een andere (lichtere) app?
Mijn mening: wat heb je aan een keylock op een toestel dat je uit moet zetten wil je batterij niet leeg zijn met 10 minuten?

Ik dacht eerst, cool zet ik die Iphone lock erop, maar je zet dat ding gewoon uit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pirelly
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 30-07 11:49
doctormetal schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 21:39:
[...]

Klopt druk je op de power knop, dan wordt inderdaad de speaker uitgeschakeld.
Gebruik je, net als ik op de fiets doe, de meegeleverde headset (met snoer), dan blijft het geluid gewoon spelen.

Wel vaag: al sluit ik de headset en druk ik de power knop in, dan blijft de muziek spelen. Trek ik dan de headset eruit, dan komt er wel geluid door de speaker maar blijft het scherm gewoon op zwart.
Je moet niet mediaspeler gebruiken, maar de audiomanager.
Deze kun je wel uit zetten met de stby toets terwijl het geluid door blijft spelen.
Doet ie dit niet, dan moet je naar de toestenblok instellingen (instellingen, systeem, toetsblokkering)gaan. Daar even de instelling veranderen en weer terug zetten en opslaan. Daarna doet ie het gewoon.

suc6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Gieliovd520 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 00:03:
[...]

Mijn mening: wat heb je aan een keylock op een toestel dat je uit moet zetten wil je batterij niet leeg zijn met 10 minuten?

Ik dacht eerst, cool zet ik die Iphone lock erop, maar je zet dat ding gewoon uit....
Ja.. zit wat in, maar als je hem uit zet en de optie aan hebt staan dat er alle buttons het device uit standby kunnen halen dan heb je hem wel nodig. Vandaar eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
Chutney schreef op donderdag 01 november 2007 @ 00:22:
[...]

Ja.. zit wat in, maar als je hem uit zet en de optie aan hebt staan dat er alle buttons het device uit standby kunnen halen dan heb je hem wel nodig. Vandaar eigenlijk.
Die functie ken ik niet! Handuuuug! Waar zit dat? Ja ik weet, RTFM...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-07 12:00
Ik wou vanmiddag deze foon via Hi bestellen, kreeg ik te horen dat er een bug in de software zit en ze op een update zitten te wachten, ze weten nog niet hoelang het gaat duren :(

Iemand enig idee wat de bug zou kunnen zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
Gieliovd520 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 00:34:
[...]

Die functie ken ik niet! Handuuuug! Waar zit dat? Ja ik weet, RTFM...
Settings -> System -> Key Lock

Je moet de eerste of tweede optie hebben, ligt net aan de behoefte ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
Sir_Killalot schreef op donderdag 01 november 2007 @ 00:40:
Ik wou vanmiddag deze foon via Hi bestellen, kreeg ik te horen dat er een bug in de software zit en ze op een update zitten te wachten, ze weten nog niet hoelang het gaat duren :(

Dit gaat dus om een unbranded met een fout?

Tja, we zijn er ook niet uit nog wat het is. Er wordt gespeculeerd over de speaker welke half duplex is, maar wellicht is er iets anders.
Chutney schreef op donderdag 01 november 2007 @ 08:43:
[...]

Settings -> System -> Key Lock

Je moet de eerste of tweede optie hebben, ligt net aan de behoefte ;-)
Thnx voor de tip. Had er nog niet gekeken.

Opties zijn alles blokkeren behalve aan/uit of alles blokkeren tijdens vergrendeling. Ik hou het wel ff op de huidige eerste instelling.

[ Voor 39% gewijzigd door Gieliovd520 op 01-11-2007 08:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hammerhead
  • Laatst online: 08:11
Chutney schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 23:55:
[...]

Voor het locken van de toetsen gebruik ik het programma vjdevicelock. Is hele lichte applicatie die je wat parameters kunt meegeven (screenoff, vergrendelen, etc). Heb deze aan die memo knop gekokppeld en als ik die indruk wordt nu mijn telefoon gelocked en wordt het scherm uitgezet, maar muziek blijft gewoon doorspelen!

Aviation is proof that given the will, we have the capacity to achieve the impossible.
--Eddie Rickenbacker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 30-07 12:00
Gieliovd520 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 08:48:
[...]

Dit gaat dus om een unbranded met een fout?

Tja, we zijn er ook niet uit nog wat het is. Er wordt gespeculeerd over de speaker welke half duplex is, maar wellicht is er iets anders.
Yep, KPN/Hi doet niet echt aan branden zoals T-Mobile enzo, meestal zijn er alleen al wat instellingen veranderd voor bijvoorbeeld GPRS/UMTS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peet73
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 05-05-2022
HTC Tytn II voor 345 euro incl verzendkosten! Kan dit???

dear sir :
thank for you letter

ID : 994

Item No. : NEW HTC TyTN II Pocket PC Phone 3G HSDPA GPS

Market price: 400
Member price : 310

The price is 310 Euro. The shipment is 30 euro.The insurance is 5 euro.So the total price is 345 euro.
Our payment is western union or bank transfer and moneygram :
Western Union and moneygram :
First Name: Xue
Last Name: Yang
City: BeiJing
Country: China
Post code :100055

bank transfer:
Bank name:Bank of China Beijing branch
Address:No.8 YaBao Road, chaoyang district,Beijing,China
A/C holder's name : Yang Xue
A/C No. : 4060700-0188-046044-9
Swift code: BKCH CN BJ 110

We will need the following information from you after you have sent the payment:
- Money Transfer Control Number
- Senders Name :First name and Last name
- Total Amount Sent
- you address
After we affirm your payment , we will arrange the shipment for you as soon as possible 。and send the tracking number to you ,you can get you items in 5-7days .
best wishes

TEL : 86-010-87031830
website : www.aoeoc.com
Mail : aoeoc@hotmail.com
MSN : aoeoc@hotmail.com
Address : Building .11,Yishangdasha,xuanwu District,Beijing ,China
Company Name : BeiJing Jintai Commercial And Trade Limited Company

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
Sir_Killalot schreef op donderdag 01 november 2007 @ 09:13:
[...]

Yep, KPN/Hi doet niet echt aan branden zoals T-Mobile enzo, meestal zijn er alleen al wat instellingen veranderd voor bijvoorbeeld GPRS/UMTS :)
Dat is duidelijk ja. Je hebt alleen van die gedrochten van T-mobiel en Vodafoon.

Het grappige is dat ik een unbranded (échte) heb met een Vodafone abonnement, en daar nooit wat heb hoeven instellen hoor. Aanzetten en gaan met die banaan.

Alleen natuurlijk Vodafone die vergeet mijn zorgeloos internet op dag 1 te laten ingaan, en mij dus 24 euro data in rekening te brengen :+ maar dit zouden ze "crediteren" dus dat moet ik nog maar zien. Het staat nog wél op Cost Control op de website.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 26-07 23:35

Arfman

Drome!

Peet73 schreef op donderdag 01 november 2007 @ 09:24:

[snip]

:')
Ik zou zeggen: probeer het ...

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Laatst online: 07-05 21:15

Apie!

Newer, better & confusinger

Iemand enig idee waarom QuickGPS standaard draait? En kan het kwaad als ik 'm kill?

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/89f625ddc766a2b89d5128b86175f622/full.png

Oh en als er iemand nog een screensaver weet die plaatjes kan slideshowen... Ik gebruik nu SPB Time,
maar die laat de tijd heel groot in het beeld zien.

Edit: Uhm...QuickGPS opgestart en afgesloten en nu is het proces ook verdwenen, maar ik wil 'm nog steeds uit de startup hebben. Hoe doe ik dit :?

Edit2: Erm, never mind. Na veel te hebben gepield bedacht ik me opeens dat het uitschakelen van de auto update van QuickGPS en een soft reset misschien wel eens kon helpen... goeiemorgen Apie! 8)7

[ Voor 35% gewijzigd door Apie! op 01-11-2007 09:54 ]

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

marco899 schreef op zaterdag 27 oktober 2007 @ 10:20:
Even voor de brodit gebruikers: Als een zekering, van welke waarde dan ook, er zomaar uit klapt dan is er echt iets aan de hand wat uigezocht moet worden. Het kan niet zo zijn dat door veroudering of wat voor een exotische verklaring dan ook een zekering doorbrand. Ik ga er vanuit dat in de brodit houders een zekering van minimaal 2A gaat daar de moderne pda's dit wel trekken. Ik heb zelf een brodithouder voor mijn Tytn 1 heb waarin al 2A zit.
Ook ik had gisteren last van een doorgebrandde zekering.
Brodit gemaild en kreeg de volgende reactie:

Geachte heer,

Waarschijnlijk is er een probleem met de voeding van de houder.

U kan deze het beste naar ons opsturen zodat onze technische dienst deze voor u kan nakijken.

Het is NIET verstandig zomaar een willekeurige zekering er in te stoppen!

Ons excuus voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,

Eric van der Linde

Sales Manager

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• |sWORDs|
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 30-07 10:08

|sWORDs|

vSphere/ESXi

[...]

Je mag ook 345 euro naar mij overmaken hoor.

Te Koop:24 Core Intel Upgradeset

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 23:08

dear sir :
KNIP
Natuurlijk kan dit niet, van mij mag je het proberen maar ik geloof er helemaal geen donder van dat je hem zo ff voor 345 euro kan kopen. Klinkt als scam.... Maar mijn zegen heb je om he te proberen. Ikzelf zou me echter 2 keer bedenken als een toestel opeens de helft goedkoper is en je betaalt via western union of moneygram.....

succes ermee!

(ps. Lijkt een beetje op die troep die je krijgt als je wat op marktplaats zet, van die dear sir, madam mailtjes met digitale SLR's voor 250 euro haha, komop zeg, dure stenen. :P)

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 14:10

gill

Love my lindsey...

Sir_Killalot schreef op donderdag 01 november 2007 @ 00:40:

Volgens mij het speaker probleem en ook het andere probleem, nl het wegvallen van de klank aan de andere kant van de lijn tijdens het bellen...
Nog mensen met dit probleem trouwens...?
Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:38:
[...]

Het is wel vreemd. Op de site lijkt het erop dat je hem alleen met een ondernemersbundel kunt krijgen. Ik was echter vorige week in een vodafone shop en daar kun je hem ook gewoonmet een basisabonnement krijgen.
Met basisabonnement van 22,50 voor 2 jaar , eigenlijk 18 euro na korting, en een internet abonnement van 9,50 moest ik maar 160 euro bijbetalen. Ik moest wel even zeuren om de extra korting van 105 euro indien je een internet abonnement neemt. Dat wisten niet alle verkopers.
Deze aanbieding is dus te vergelijken met die van gsmweb waarbij je een HTC Tytn II voor 154 euro krijgt wanneer je dezelfde abonnementen neemt. Een voordeel van de 1615 is in elk geval dat ik hem gewoon in een winkel met een toonbank kan kopen. Toch makkelijker dan een internetshop qua service en garantie.
Nou is mijn vraag op mijn beurt. Welke kan ik het beste nemen?
Voor de HTc Tytn II zijn waarschijnlijk eerder rom updates beschikbaar. Maar ik las ook op dit topic dat de HTC TYTn II moeite heeft met de vodafone provider.

Heeft iemand nog een suggestie?
Problemen met Vodafone? Kan je dit wat meer uitleggen (proximus hier in BE is ook Vodafone...) :)
E-Bastard schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:03:
[...]

Ik heb dus net ook gebeld met HTC Nederland.
De man aan de andere kant van de lijn wist mij te vertellen dat het helemaal geen probleem is, maar een feature om de echo's te onderdrukken.

Hij weigerde dan ook een ticket voor mij aan te maken.
Ik snap er nu helemaal niets meer van.... maar blijf het topic volgen.
8)7
Niet geloven, zo hebben ze mij ook de eerste keer afgescheept... Nadien hebben ze dan terug gebeld dat er wel degelijk een probleem is. Ik zou asap terug bellen, mss vertellen dat een kennis van je hetzelfde voor heeft en dat ze daarvoor wel een ticket aangemaakt hebben...

[ Voor 70% gewijzigd door gill op 01-11-2007 10:38 ]

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520

[blaat]
Ja joh, moet je zeker doen, geld overmaken naar een persoon aan de andere kant van de wereld via het meest fraude gevoelige systeem op aarde: Western Union.

Daar zijn gelukkig nog geen 100.000 paginas vol over geschreven op internet.

Google is your friend.

Zo snel een mailtje begint met Dear sir/madam druk je snel op delete.

Daarentegen als je moe van je geld bent, moet je dit zeker proberen. Try before you die is het motto toch!

O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeezicht
  • Laatst online: 30-05 21:55
Ik heb bij TomTom de flits palen geinstalleerd. Dus een .ov2 bestand in de map dir gegooid. Maar in TomTom kan ik deze niet selecteren. Ook ov2 bestanden die via TomTom home zijn geinstalleerd op de SD kaart, kan ik niet terug vinden in TomTom zelf bij de POI's.
Weet iemand hoe dat mogelijk is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkShadow schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 16:58:
[...]

had hem voor 15 euro (35 euro abbo). Helaas ziet de software er niet uit in vergelijking met de originele htc versie. Helemaal geen HTC home etc. Kan ik dit er wel handmatig opzetten (het liefst zonder rom upgrade).
staat er gewoon op, alleen even aanklikken bij de opties van home en hupsakee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gieliovd520
Zeezicht schreef op donderdag 01 november 2007 @ 11:26:
Ik heb bij TomTom de flits palen geinstalleerd. Dus een .ov2 bestand in de map dir gegooid. Maar in TomTom kan ik deze niet selecteren. Ook ov2 bestanden die via TomTom home zijn geinstalleerd op de SD kaart, kan ik niet terug vinden in TomTom zelf bij de POI's.
Weet iemand hoe dat mogelijk is?
Goed punt, ik wil er zelf ook binnenkort POI's met flitslocaties op gaan zetten, en als mogelijk in beeld laten komen wat de maximale snelheid ergens is.

Ben benieuwd waarom dit niet werkt, ook niet via de TomTom tool zoals je zegt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Gieliovd520 schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 19:43:
[...]

offtopic:
offtopic:
Kenner... ja! 8)
+ dat ik dat stukje film in de trailer, (vanaf 0:55), tegen kwam @ youtube ;)

Oscar Wilde

Pagina: 1 ... 4 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou de discussie even een beetje over het toestel zelf en niet over waar ik hem een paar euro goedkoper kan krijgen dan mijn buurman...