HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste
Acties:
  • 51.079 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thermaltaker
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 06-02 21:37

Thermaltaker

hardware enthusiast

lucaspr schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 16:12:
Nou vraag ik mij af of mensen in de 'minder goed' bereikbare delen van ons kikkerlandje (oosten v.h. land) problemen hebben met de bereikbaarheid. Ik woon nl in ZO Drenthe en de ontvangst van Debietel is niet overal even goed...
Debitel heeft hier niks mee te maken, die maken gewoon gebruik van het netwerk vodafone of kpn

Liquid cooled!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 08-07 15:00
Ondersteund de Parrot 3400 het A2DP profiel?
Welke stappen heb jij genomen om je normale audio over je speakers te krijgen?
A2DP profiel wordt inderdaad niet ondersteund. Ik gebruik deze om audio of TT opver de speakers te krijgen (werkt overigens ook met mijn BT in motorhelm ;-))
http://www.trianglepowers.com/PPC/ViewApp.aspx?ID=52

Maar weet jij (of iemand anders) hoe ik TT vanuit de TytnII over de speakers krijg terwijl ik bijv. de radio aan heb. Dat lukt me dus niet, terwijl de handleiding van Parrot aangeeft dat het wel moet kunnen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thermaltaker schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:04:
[...]

Debitel heeft hier niks mee te maken, die maken gewoon gebruik van het netwerk vodafone of kpn
Zegt toch nog niet dat ze ook het volledige netwerk gebruiken :?

Ik heb zelf ook nog Hi, maar als ik dit ding ga kopen wordt het dus echt wel Vodafone. Je koopt zo'n ding natuurlijk niet om er vervolgens met 128 kbps (max) mee te gaan internetten.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

Leon1969 schreef op woensdag 14 november 2007 @ 19:35:
[...]
Maar weet jij (of iemand anders) hoe ik TT vanuit de TytnII over de speakers krijg terwijl ik bijv. de radio aan heb. Dat lukt me dus niet, terwijl de handleiding van Parrot aangeeft dat het wel moet kunnen...
Gaat ook niet lukken tenzij je geen smartphone of pocketpc phone gebruikt. Nokia oa kan dit wel door geven en daar heeft parrot al zijn profielen en ondersteuningen op gebasseerd. Dit is ook het commentaar op de parrot forums omdat parrot weinig ondersteuning geeft en bied op wm5/6 toestellen en zich continue verschuilt achter de slechte ondersteuning door microsoft. Daarom voor mij geen parrot meer.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 12:56
itarix schreef op woensdag 14 november 2007 @ 18:22:
ik heb sinds een paar weken ook een MDA vario III,
maar vandaag hield het scherm er ineens mee op :(
was aan het typen en ineens vaagede alle pixels weg...

nu heb ik alleen nog maar een witte achtergrond

reset/hardreset werken niet... hij doet het al niet in het opstart scherm :(:(

denk dat het kabeltje kapot is kan pas vrijdag naar de tmobile shop...

btw
het is echt alleen het scherm. kon nog gewoon bellen enzo
De TyTN II begint wel steeds onbetrouwbaarder op me over te komen, al behoorlijk wat mensen in dit topic hebben grote hardware problemen met hun telefoon, toch jammer van zo'n high end device :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Goedendag allemaal,

Sinds 1 week in het bezit v.d. TynTNII alsmede 2 problemen.
1. Zodra ik contact maak met bluetooth carkit Parrot CK3100 begint deze meteen met bellen, Geeft ook melding; "call...." (bovendien engelstalig, m'n gewone nokia doet dit in het NL)
Op telefoon is niks te zien.
Doe ik iets fout of ....

2. Ik kan geen filmpjes kijken via WiFi, bijv. filmpjes op GeenStijl

Heb ook gezocht op deze plek en voorgaande delen en niks kunnen vinden en ook google biedt geen soelaas, maar dit ligt waarschijnlijk aan mij.

En per ongeluk ook nog verkeerd gepost, excuses

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21-04 00:58
Zit erover te denken om terug te gaan met mijn TyTn II, tenminste als het echt een probleem is.

Ik zit met het volgende;
Als het scherm aanstaat en ik dichtbij luister hoor ik een hele sterke zoem met een piep erdoor.
Een beetje zoeken op internet geeft mogelijk de voeding als oorzaak, maar of dit zo is.....

Iemand anders die dit bekend voorkomt? En zou ik ermee terug moeten gaan?

Moisture is the essence of wetness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• itarix
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 14:27

itarix

404 soul not found

Sir_Killalot schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:43:
[...]

De TyTN II begint wel steeds onbetrouwbaarder op me over te komen, al behoorlijk wat mensen in dit topic hebben grote hardware problemen met hun telefoon, toch jammer van zo'n high end device :|
dat klopt ik zie nu toch maar af van het verkopen van me mda compact III omdat ie blijkbaar niet zo betrouwbaar is... ik kan natuurlijk ook een maandag ochtend model hebben...
vind het alleen wel zuur dat ik hem nog net geen maand heb.. en me verlenging is nognieteens in gegaan |:( (22november pas)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The-Source
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 16:12
Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 19:56:
[...]

Is dat ook de reden dat ik http://teletekst.nos.nl niet goed kan zien (voor de helft, de tekst in het midden mist)
Of is dat een beperking van IE mobile?
met een nokia n95 werkt dit namelijk wel. volgens mij maakt die gebruik van opera?
Voor een snelle wel werkende teletekst kun je met PIE naar het volgende adres surfen:
http://teletekst.nob.nl/xda-teletekst/index.jsp Dit is een tekst only teletekst versie :)
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:47:
Goedendag allemaal,

1. Zodra ik contact maak met bluetooth carkit Parrot CK3100 begint deze meteen met bellen, Geeft ook melding; "call...." (bovendien engelstalig, m'n gewone nokia doet dit in het NL)
Doe ik iets fout of ....
Dat probleem herken ik maar doordat ik vaak en veel in de auto zit weet ik nu ook waardoor het komt en hoe je het kunt "oplossen"
het probleem komt voor als je bv iemands telefoon 1x laat overgaan. Of bv per ongeluk een verkeerd iemand belt en voor het overgaan de oproep annuleert.
Oplossing als je bv al in de auto zit.... ff met je voicemail bellen op het moment van contact weer ophangen.

Verder kun je onder instellingen van de Parrot en dan language ook de taal vast op Nederlands zetten ipv dat hij je toestel info gebruikt.

[ Voor 47% gewijzigd door The-Source op 14-11-2007 22:40 ]

Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zky_ schreef op woensdag 14 november 2007 @ 22:02:
Zit erover te denken om terug te gaan met mijn TyTn II, tenminste als het echt een probleem is.

Ik zit met het volgende;
Als het scherm aanstaat en ik dichtbij luister hoor ik een hele sterke zoem met een piep erdoor.
Een beetje zoeken op internet geeft mogelijk de voeding als oorzaak, maar of dit zo is.....

Iemand anders die dit bekend voorkomt? En zou ik ermee terug moeten gaan?
Mijn Tytn II heeft precies hetzelfde en ligt nu al een poos bij eurotwice te wachten op onderdelen. Hij wordt in ieder geval gerepareerd. Wat precies de oorzaak is weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

sMoKeFiSh schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 09:33:
[...]

Ik heb hetzelfde probleem. Ik gebruik de TYTN II nu nog in m'n oude CARCOMM TYTN 1 carkit. Dit werkt opzich prima, alleen het geluid is te zacht. Op het toestel zelf staat het voluit.
Op de site van Carcomm wordt sinds 11 november vermeld dat de handsfree carkit (en de carkit houder) verkrijgbaar zijn voor TyTN II. Ik ben benieuwd of er iemand is dit dit dure apparaat gaat aanschaffen of al heeft aangeschaft. Misschien heb je hiermee geen last dat je verbinding automatisch wordt verbroken tijdens het bellen. Het lijkt dat velen voornamelijk last hebben van een wegvallende verbinding als men belt via bluetooth. Zou dit dan het droomapparaat zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Hij kost aardig wat maar zelf heb ik de bluetouch gekocht www.bluetouch.de die nog iets meer kost.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:55
Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 22:50:
[...]

Mijn Tytn II heeft precies hetzelfde en ligt nu al een poos bij eurotwice te wachten op onderdelen. Hij wordt in ieder geval gerepareerd. Wat precies de oorzaak is weet ik niet.
Hey bij mij precies hetzelfde, best irritant. Daarnaast schijnt de mic met speaker verschrikkelijk te zijn. Niemand kan me verstaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:55
heeft iemand nog een link naar hoe je shortcuts maakt voor gmail en opera mini?

Daarnaast zou ik ook wel willen afkomen van die irritante verbinding waarschuwingen in opera mini

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Alstu: http://pdaphonehome.com/f...-java-midlet-manager.html

Permission warning dingen wegkrijgen is mij helaas ook nog niet gelukt.
Die beschrijving in die topic werkt om de een of andere reden niet op de/mijn TyTN ;(

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 13 november 2007 @ 09:15:
[...]

Verder doet de TyTn II het goed via de parrot ck3100?

Ik heb nl. nu een e-ten x500 en de parrot ck3100, maar ik krijg het geluid niet harder, het geluid is goed, maar ik kan het bijna niet meer verstaan als ik harder dan 80 rij......
Ik heb alle instellingen geprobeerd op alle spullen, X500, parrot en de auto radio.

Mijn vraag is dus: is het geluid hard genoeg om bijv. bij 140 nog goed te kunnen bellen?

O ja, met mijn oude SE W800i, vallen je oren van je kop als je alles voluit zet
Even mezelf quoten...... ;) ;)

Ik heb de tytn2 binnen, maar ik heb dezelfde ellende als met de X500..... 8)7

Wie kan mij helpen of wordt het een dual sim kaart...... :| en dus een telefoon voor in de auto en een om mee te "spelen"... :?

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 20:05
Ik heb nog een cradle liggen een HTC Tytn (MDA Vario II)
Mijn MDA Vario II past hier ook in, maar gaat dit geen problemen op leveren?
(Lees: slopen van de batterij etc...)

//offtopic

Er is een petitie online gezet door een door members van xda developers.
(betreft de brakke video drivers)

Je kan hier tekenen

[ Voor 38% gewijzigd door Nimoleda op 15-11-2007 08:46 ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Modbreak:Opera Browser is via www.opera.com te downloaden en/of te kopen!

Het aanbieden van warez kan leiden tot een OW

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• BoomSmurf
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 13-06 16:50

BoomSmurf

Am-Ende!

benchMarc schreef op maandag 12 november 2007 @ 21:26:
[...]

Dit wil ik ook wel eens weten. Op school connect ik met een wifi netwerk dat een certificaat vanuit de server levert. Wanneer ik deze binnen wil halen zegt hij dat geen geldig certificaat is (of iets op die manier) en kan ik alleen ok klikken, waardoor hij hem vervolgens niet binnenhaalt.
Je kan deze reg tweak gebruiken:

[\HKLM\Comm\EAP\Extension\25\]
"ValidateServerCert"=dword:00000000

Als het werkt laat het even weten :)

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:49
BoomSmurf schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:30:
[...]

Je kan deze reg tweak gebruiken:

[\HKLM\Comm\EAP\Extension\25\]
"ValidateServerCert"=dword:00000000

Als het werkt laat het even weten :)
Ik hoef volgende week pas weer naar school, dus ik zal het wel eens laten weten.

Verwijderd

benchMarc schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:47:
[...]

Tijdens mijn zoektocht naar een fix ben ik iig wel op dit terecht gekomen:

http://forum.xda-develope...hp?p=1593807&postcount=33

Even die cab file downloaden en je wordt gedwongen daarna je device opnieuw op te starten. Het fixt het laggy scrollen in IE. Het is in ieder geval wat. Let wel: het fixt eigenlijk alleen de oorzaak van het laggy scrollen van de tekst, gedeeltes plaatjes scrollen nog steeds laggy, maar dat ligt dus aan die klote mislukte ati drivers die erop staan.

Waardeloze actie van HTC om met zulke bras zo'n toestel de deur uit te doen. Ik mag hopen dat ze het snel goedmaken.
werkt top trouwens *O*

• Arfman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22:38

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op woensdag 14 november 2007 @ 21:47:
Goedendag allemaal,

Doe ik iets fout of ....
Dat heb ik ook, maar dan bij mijn JVC KD-BT1 Bluetooth autoradio. Niet altijd, ik schat 2 op de 10 keer, maar wel vreselijk irritant. Een softreset lost het wel op, maarja, dat gaat zo lastig onder het rijden.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

• Rob-Pol
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-02-2018
Ik heb een tijdje niet meer meegelezen, zijn er nieuwe problemen opgedoken ?
Is het misschien een optie om bekende problemen op te nemen in de TS ?
Dan hoef je niet meer het hele forum door te spitten als je een tijdje niet meer bent geweest !

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Woohoo! Heb de knoop doorgehakt, vandaag een contract opgevraagd bij GSMWeb.nl voor een HTC TyTN II incl. T-Mobile Relax 150 abbo + PIT. Kan ik hoop ik volgende week ook meebabbelen over dit heerlijke toestel!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 19:31
Rob-Pol schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:25:
Is het misschien een optie om bekende problemen op te nemen in de TS ?
Dan hoef je niet meer het hele forum door te spitten als je een tijdje niet meer bent geweest !
Dat lijkt me wel een goed idee voor het nieuwe deel d:)b

• Pimmetje651
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 22:58
@Gill, ik heb het dit probleem mbt het spraak geluid.
krijg regelmatig te horen dat het lijkt of ik verweg ben van mijn GSM.
Is er vervelend, want je moet er toch wel vanaf opaan kunnen met zo'n toestel !
Moet nog eens gaan testen wanneer het is, want het lijkt erop dat het probleem er is als er een data connectie openstaat ?
Ik hoor graag hoe en of het opgelost kan worden.
Heb trouwens de HTC Vodafond v1615 uitvoering.

Its'nice 2be important, but it's more important 2be nice

Verwijderd

Sagaris schreef op donderdag 15 november 2007 @ 19:41:
Woohoo! Heb de knoop doorgehakt, vandaag een contract opgevraagd bij GSMWeb.nl voor een HTC TyTN II incl. T-Mobile Relax 150 abbo + PIT. Kan ik hoop ik volgende week ook meebabbelen over dit heerlijke toestel!
Zou je nou wel T-Mobile nemen? Zit je met een HSDPA toestel en je 64 kbps PIT :'(

• ds08
  • Laatst online: 16:13
iemand die een goede (bluetooth) headset kan aanraden? met de standaard kan je geen volume regelen of liedjes naar voren/achter spoelen en ik heb geen zin om constant met me hand in mijn broekzak te zitten.

ik zat aan deze te denken: http://www.pdashop.nl/pro...-control-%28black%29.html

iemand ervaring ermee? werken deze knoppen ook echt met de htc audio manager?

Verwijderd

ik krijg op geen enkele mogelijkheid msn messenger mobile te pakken en ook flash installeren lukt me niet, wie kan me hier een goede omschrijving van geven en links, want is t ook mogelijk dit via activ sync te installeren?

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:38:
[...]

Zou je nou wel T-Mobile nemen? Zit je met een HSDPA toestel en je 64 kbps PIT :'(
Wat zou jij me dan qua internet aanraden en waarom? Ik heb T-mobiel gekozen voornamelijk om het 50% korting op abbo voor 12 maanden en het onbeperkt internet.

*edit: Ik zie 3 mogelijkheden: Vodafone, KPN en T-Mobile. Vodafone valt af door de 50MB F.U.P., KPN heeft een F.U.P. met een 10x vermenigvuldigingsfactor van het gemiddelde gebruik en T-Mobile is wat langzamer maar geheel onbeperkt.

Ik denk dat ik ondanks het langzamere internet toch voor het voor mij goede abonnement gekozen. Met 2 uur per dag reizen in de trein heb ik tijd genoeg om te wachten om de wat langzamere verbinding. :P

*En daarbij is het toestel inclusief het abonnement in totaal goedkoper dan andere aanbieders. Dat weegt ook mee. :)

[ Voor 43% gewijzigd door Sagaris op 15-11-2007 23:03 ]

• tijntjethf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 21:00
Ik ga ook maar ff meelezen, heb zeker interresse in deze 'telefoon'.. alleen de laatste paar pagina's hebben me weer aan het twijfelen gebracht, je zou zeggen dat een telefoon van dit bedrag toch niet zoveel probleempjes heeft.. ik hou het nog even in de gaten, wie weet komen er nog berichten die me toch over kunnen halen :P

Verwijderd

Ik heb via Vodafone een TytnII, is net terug van reparatie (toestel was totaal uitgevallen en deed heel raar, na software update moet het weer goed gaan).
Twee vragen:

1. toetsenbord van softtoetsen zijn bij de Vodafone branded kleiner dan de originele TytnII van HTC, hierdoor lastig om juiste nummer in te typen met de vingers. --> is hier een oplossing voor (zonder rom upgrade ivm garantie)

2. Ik heb vodafone pushmail, als ik wil internetten dan lukt dit vaak niet omdat er een foutmelding komt dat er geen verbinding gemaakt kan worden (ivm pusgmail verbinding). Als de pushmail uit is dan gaat het wel. Samen gelijktijdig opnenstaan geeft soms problemen en soms ook weer niet. Antwoord van vodafone: je moet elke keer handmatig via de communicatiemanager de gprs verbinding afsluiten, de HTC TytnII doet dit niet automatisch. Lijkt mij een zeer vreemde handeling, ook omdat het soms wel goed gaat. Is dit een bekend probleem, of zijn ergens instellingen niet goed?

Verwijderd

tijntjethf schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:51:
Ik ga ook maar ff meelezen, heb zeker interresse in deze 'telefoon'.. alleen de laatste paar pagina's hebben me weer aan het twijfelen gebracht, je zou zeggen dat een telefoon van dit bedrag toch niet zoveel probleempjes heeft.. ik hou het nog even in de gaten, wie weet komen er nog berichten die me toch over kunnen halen :P
Misschien is de HTC touch cruise iets om te volgen. Releasedatum nnb maar is vast en zeker het mooiere alternatief van de tytn II. De specificaties zijn nagenoeg hetzelfde, dus het zou dus kunnen dat dezelfde problemen zijn te verwachten met dit toestel. Ik heb overigens weinig problemen met de TyTN II. Alleen is de verbinding wel eens weggevallen, maar alleen bij bellen via bluetooth.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pimmetje651 schreef op donderdag 15 november 2007 @ 21:17:
@Gill, ik heb het dit probleem mbt het spraak geluid.
krijg regelmatig te horen dat het lijkt of ik verweg ben van mijn GSM.
Is er vervelend, want je moet er toch wel vanaf opaan kunnen met zo'n toestel !
Moet nog eens gaan testen wanneer het is, want het lijkt erop dat het probleem er is als er een data connectie openstaat ?
Ik hoor graag hoe en of het opgelost kan worden.
Heb trouwens de HTC Vodafond v1615 uitvoering.
Maandag teruggekomen van vakantie en zojuist het topic doorgelezen en mijn achterstand weggewerkt. Het speaker probleem is dus nog steeds niet opgelost -O- . Voor mijn vakantie had ik al met HTC hierover gebeld en een ticketnr. gekregen. Dat was iets meer dan 3 weken geleden. Heb gister opnieuw HTC gebeld voor de status. Kreeg dezelfde mevrouw aan de lijn, die nu een stuk minder vriendelijk was. Ze zou het escaleren, ja ja… Na dik 3 weken nog steeds niks :/ ! Ze zou mij terugbellen als er meer bekend is. Ff afwachten maar weer en anders opnieuw bellen. Ik heb trouwens geen problemen met bellen zonder speaker, dan ben ik prima verstaanbaar voor de andere kant. Hoop wel dat HTC snel met een oplossing komt, vind dit niet kunnen voor een toestel van 700 euro! Bij de BC hier in Zwolle zijn trouwens ook al meer gevallen bekend met het speaker probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 21:20

aerofreak

Steve Jobs

Topicstarter
Verwijderd schreef op donderdag 15 november 2007 @ 23:09:
[...]

Misschien is de HTC touch cruise iets om te volgen. Releasedatum nnb maar is vast en zeker het mooiere alternatief van de tytn II. De specificaties zijn nagenoeg hetzelfde, dus het zou dus kunnen dat dezelfde problemen zijn te verwachten met dit toestel. Ik heb overigens weinig problemen met de TyTN II. Alleen is de verbinding wel eens weggevallen, maar alleen bij bellen via bluetooth.
De cruise heeft FM-radio, maar geen toetsenbord. Voor de rest hetzelfde. :)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sbolman
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 10-08 07:14
sbolman schreef op maandag 12 november 2007 @ 12:54:
[...]

Ik neem geen risico, heb geen om mijn toestel meteen weer weg te moeten sturen door sluiting.
Ik heb even een e-mail gestuurd naar de importeur, blijkt dat ze a.d.h. van het serienummer van de houder kunnen zien of deze in orde is.
Dus vanavond maar even mijn serienummer opzoeken...
Helaas was de volgende dag na inbouw ook bij mij de zekering er uitgeklapt... :( op advies van de importeur maar niet de zekering vervangen om schade aan mijn TyTN II te voorkomen.
Bij mijn leverancier GPSplaza om raad gevraagd en zeer snel antwoord gekregen:
Er zijn een aantal Brodit houders voor de Tyntll met sigartteplug waar technische problemen mee waren.
De Importeur van Brodit heeft deze houders retour gezonden naar Brodit in Zweden.
Wij hebben gisteren de eerste partij Brodit houders ontvangen die goed gekeurd zijn door Brodit uit Zweden.
Dus de problemen zijn nu opgelost.

Vandaag maar snel opsturen om 'm te ruilen voor een goed exemplaar.
Eigenlijk zou dit toch niet mogen voor zo'n dure houder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

tijntjethf schreef op donderdag 15 november 2007 @ 22:51:
Ja maarja, ZOVEEL goede punten t.o.v. de probleempjes hier..speakerprobleem is bekend okay, maar de rest heeft uiteraard niet iedereen last van. Onthou iig dat de TyTNII een heel fijn en goed toestel is afgezien van die dingetjes :D moraal van het verhaal: lees/ervaar ook de goede punten ;)

(ik weet byna zeker dat de mensen met problemen het nogsteeds een geweldig toestel vinden en er geen spijt van hebben O-) )

[ Voor 8% gewijzigd door Tjado op 16-11-2007 09:16 ]

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

Topicstarter
De mensen met een goed toestel reageren hier veel minder dan mensen met problemen :P

Eigenlijk heeft elke telefoon wat foutjes. Er zijn weinig toestellen die perfect zijn, ten minste in mijn ogen. Deze heeft wat meer foutjes dan andere telefoons, misschien omdat HTC em te snel op de markt wilde hebben? In ieder geval het is fijn toestel, ik heb em niet maar heb er mee mogen spelen :). Als je geen belang hebt bij een toetsenbord zou je HTC Touch Cruise kunnen overwegen die overigens wel een radio heeft.

Ik zelf zit hier nog meet een Qtek S200 die me nog prima bevalt, maar heb ook wel zin een nieuwe telefoon en twijfel ook nog tussen de TyTN II en de HTC Touch Cruise.

Korte conclusie weeg minpunten en pluspunten tegen elkaar af en kijk eens lief naar je portomonee. De HTC Touch Cruise is wel goedkoper dan de TyTN II.

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjado
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Ik vind juist het toetsenbord een superfeature! Ik probeer weleens een dag zonder toetsenbord te gaan mr trek ik echt niet, typ je dan alles met je stylus?

Die ene, met die snor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak

aerofreak

Steve Jobs

Topicstarter
ik wel. je telefoon wordt 2x zo dik met een toetsenbord :/ dat vind ik zo jammer

~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Tjado schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:40:
Ik vind juist het toetsenbord een superfeature! Ik probeer weleens een dag zonder toetsenbord te gaan mr trek ik echt niet, typ je dan alles met je stylus?
Ik heb alleen een toetsenbord om snel in de autohouder even een afspraak te noteren waarbij ik de versnellingspook als steun gebruik voor mijn pols. Verder werk ik meest van de tijd met de stylus en mijn vingers. Dus er zijn er meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Mijn eerste PDA phone (de 2020) had dus geen tobo en het ergste vond ik altijd met de stylus werken. Met mijn 9100 was dat echt een verademing, dat tobo. En aangezien die stylus daar nogal eens kwijt raakte moest je wel veel met het tobo doen...

Ik ben overigens wel op mijn TyTnII constant aan het zoeken naar karakters, de tobo layout van (vooral de leestekens/cijfers) is enorm anders dan bij de 9100... ;)

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 14:10

gill

Love my lindsey...

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 00:10:
[...]

Maandag teruggekomen van vakantie en zojuist het topic doorgelezen en mijn achterstand weggewerkt. Het speaker probleem is dus nog steeds niet opgelost -O- . Voor mijn vakantie had ik al met HTC hierover gebeld en een ticketnr. gekregen. Dat was iets meer dan 3 weken geleden. Heb gister opnieuw HTC gebeld voor de status. Kreeg dezelfde mevrouw aan de lijn, die nu een stuk minder vriendelijk was. Ze zou het escaleren, ja ja… Na dik 3 weken nog steeds niks :/ ! Ze zou mij terugbellen als er meer bekend is. Ff afwachten maar weer en anders opnieuw bellen. Ik heb trouwens geen problemen met bellen zonder speaker, dan ben ik prima verstaanbaar voor de andere kant. Hoop wel dat HTC snel met een oplossing komt, vind dit niet kunnen voor een toestel van 700 euro! Bij de BC hier in Zwolle zijn trouwens ook al meer gevallen bekend met het speaker probleem.
Erg he, inderdaad...
Ik ben ondertussen aan mijn derde toestel toe, ditmaal een NL versie. Opnieuw dezelfde problemen, nog steeds val ik geregeld aan de andere kant van de lijn weg tijdens het gewone bellen. Speaker is al helemaal niet bruikbaar. Vooral het feit dat het gewone bellen zo slecht gaat, vind ik erg.

Morgen is alweer de laatste dag dat ik deze mag inruilen bij MediaMarkt, maar ik denk toch ditmaal dit exemplaar te houden. Als het 3x voorkomt, zal het de 4e keer ook nog wel gebeuren.

Ik vraag me echter nog steeds af of niet iedereen hier last van heeft, maar het soms gewoon nog niet door heeft.

Proximus (Vodaphone) hier in België is door mij ook met een onderzoek gestart naar dit probleem. Ze "monitoren" mijn verbinding nu een paar dagen zodat ze kunnen kijken of er fouten in de connectie zijn, vind ik wel fijn van hen!

Nog mensen met het probleem overigens? Bellen naar HTC!!

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Zou leuk zijn als ze binnenkort een update uitbrengen voor het geluids en videodriver probleem en ook gelijk een optie toevoegen om de dubbele invoer beveiliging uit te zetten, blijven hopen B)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

aerofreak schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 09:33:
De mensen met een goed toestel reageren hier veel minder dan mensen met problemen :P

Eigenlijk heeft elke telefoon wat foutjes. Er zijn weinig toestellen die perfect zijn, ten minste in mijn ogen. Deze heeft wat meer foutjes dan andere telefoons, misschien omdat HTC em te snel op de markt wilde hebben? In ieder geval het is fijn toestel, ik heb em niet maar heb er mee mogen spelen :). Als je geen belang hebt bij een toetsenbord zou je HTC Touch Cruise kunnen overwegen die overigens wel een radio heeft.

Ik zelf zit hier nog meet een Qtek S200 die me nog prima bevalt, maar heb ook wel zin een nieuwe telefoon en twijfel ook nog tussen de TyTN II en de HTC Touch Cruise.

Korte conclusie weeg minpunten en pluspunten tegen elkaar af en kijk eens lief naar je portomonee. De HTC Touch Cruise is wel goedkoper dan de TyTN II.
De cruise is denk ik goedkoper en mooier en kleiner. Echter, waar je wel op moet letten is de schermgrootte. Het zou wel eens kunnen zijn dat de TyTN dan net iets groter is en makkelijker voor Internet, Word, TomTom, etc. Bedenk dus goed waarvoor je 'm gaat gebruiken. Voorlopig ben ik nog gelukkig (en gebonden) aan m'n Titaan en hoop dat de belproblemen binnenkort eenvoudig kunnen worden opgelost. Tot slot: morgen ontvang ik vermoedelijk een cradle voor de TyTN. Ik zag dat de versie met extra ingebouwde batterijlader te koop is en heb 'm maar besteld. Voor degene die 'm zakelijk gebruiken en synchroniseren zou dit wel eens een heel handig ding kunnen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je hebt gelijk. Had ik nog niet gezien.
Conclusie: deTyTN II heeft eigenlijk geen voordelen t.o.v. de Cruise. Tenzij je natuurlijk het toetsenbord gebruikt. Ik zie dat er op Tweakers sinds kort ook een topic is van de Cruise. Wellicht handig om te weten voor degene die nog twijfelen tussen de 2 toestellen.

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 12:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

las net van iemand dat hij twijfelde omdat hij zoveel gezeur leest op de forums.
Ik ben een tevreden gebruiker van de Tytn II. Heb geen problemen met verstaanbaarheid tijdens bellen.
werkt gewoon super. Alleen problemen gehad met internet, maar dan kwam door PIE. Nu heb ik opera en dat werkt gewoon 1000x beter. Pagina;s laat ie nu perfect zien. toppie dus.
TomTom 6.030(niet de meegeleverde van cd) werkt ook super. Binnen 10 seconden gps signaal.
maw ben gewoon zeer tevreden over deze super telefoon

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 20:36
Ik sluit me aan bij tevreden gebruikers. Je leest op een forum als dit natuurlijk vooral de problemen. Het zijn immers voornamelijk mensen met problemen die hun vragen posten in de hoop een antwoord te krijgen en tweakers die juist op zoek gaan naar de problemen om een oplossing te kunnen vinden (een sport op zich).

Ik heb geen problemen met mijn toestel dus wat zou ik zoal moeten vragen hier?

Het toestel is gewoon goed, uiteraard zijn er verbeter punten maar de eerste smartphone/ppc-phone zonder verbeter punten moet nog gemaakt/uitgevonden worden. Lees eens vergelijkings sites, dan zie je dat het toestel eigenlijk best wel goed is.

Je kunt natuurlijk ook kiezen voor een Nokia 1600. Lekker goedkoop, weinig problemen en weinig features.

Ga er maar van uit dat iedere nieuwe smartphone zijn kinderziektes heeft en dat voor het grootste deel van deze problemen op acceptabele termijn wel weer een oplossing komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 19:32
Ik heb deze telefoon nu een paar dagen in bezit. Ik stoor mij echter aan het feit dat mijn 3G verbinding verbroken wordt wanneer ik gebeld wordt, op mijn N73 gebeurt dit niet, weet iemand waar ik dit kan verhelpen?

Alvast bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk programma tegen de mobiele filtsers icm je navigatie.

http://www.flitsservice.n...topic.php?t=36740&start=0

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

EDIT: @ hierboven: Als ik die reacties in die thread lees, is het nog niet bepaald een stabiel progsel :X
Daarnaast zie ik het nut er niet echt van in als je FlitsNav al met TomTom hebt ?

Laat inderdaad één ding duidelijk zijn.. ondanks enkele probleempjes die ik heb gehad met de TyTN ben ik nog steeds dik tevreden met het beestje :Y)
Natuurlijk lees je hier alleen maar crap over dingen die niet werken, maar dan krijg je nou eenmaal.

Gewoon dat ding halen als je twijfelt dus ;)

Sinds vannacht werkt mijn 3G / HSDPA verbinding eindelijk !
Denk dat er bij Telfort gewoon iets niet goed stond met mijn account, want ik moest wel een paar keer bellen en berichten doorgeven aan de technische dienst. Wat heer_lijk is dit na GPRS zeg _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door Ken. op 16-11-2007 14:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Laatst online: 02-09 22:17
Bert2000 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 13:18:
Ik heb deze telefoon nu een paar dagen in bezit. Ik stoor mij echter aan het feit dat mijn 3G verbinding verbroken wordt wanneer ik gebeld wordt, op mijn N73 gebeurt dit niet, weet iemand waar ik dit kan verhelpen?

Alvast bedankt
Bedanken hoeft niet.

Ben jij ookvanm provider veranderd? Dit is namelijk een provider-issue. Sommige providers hebben het technisch wel mogelijk gemaakt om spraak naast umts dataverkeer te doen, anderen hebben dit niet. Het ligt dus niet aan je telefoon, maar aan je provider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Klopt, zie mijn post daar weer boven.
Even bellen naar je provider en vragen of ze je SIM-kaart willen activeren voor UMTS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mensen, wat is verstandig. (heb deze ook gepost in het 3300 topic angezien ik niet weet of iedereen beide topics leest)

Ik twijfel tussen de p3300 en de ttyn II. Ik zoek een toestel waar GPS is ingebouwd dus wat HTC betreft is de keuze dan vrij klein. Op zoek naar de voor en nadelen kom ik zelf tot de conclusie dat de ttyn II qua features en werking beter is als de 3300 maar als groot nadeel heeft dat er nog heel veel fouten inzitten. Corrigeer me als ik het fout heb.

Iemand ervaring met beide toestellen of die mij kan zeggen of mijn bevindingen kloppen of niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
DaSaN schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:23:
[...]

Bedanken hoeft niet.

Ben jij ookvanm provider veranderd? Dit is namelijk een provider-issue. Sommige providers hebben het technisch wel mogelijk gemaakt om spraak naast umts dataverkeer te doen, anderen hebben dit niet. Het ligt dus niet aan je telefoon, maar aan je provider.
Hmm vreemd,

ik heb nog altijd dezelfde sim kaart, en mijn abbonement dat nu van kracht is, is hetzelfde als mijn abbo dat ik icm n73 gebruikte... :S Even controleren of tmobile niet stiekem mijn sim settings veranderd heeft bij mn contract verlenging, die eigenlijk pas in januari van kracht gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowdy.nl
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 14:48

Rowdy.nl

Koekje d'r bij?

Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:42:
mensen, wat is verstandig. (heb deze ook gepost in het 3300 topic angezien ik niet weet of iedereen beide topics leest)

Ik twijfel tussen de p3300 en de ttyn II. Ik zoek een toestel waar GSM is ingebouwd dus wat HTC betreft is de keuze dan vrij klein. Op zoek naar de voor en nadelen kom ik zelf tot de conclusie dat de ttyn II qua features en werking beter is als de 3300 maar als groot nadeel heeft dat er nog heel veel fouten inzitten. Corrigeer me als ik het fout heb.

Iemand ervaring met beide toestellen of die mij kan zeggen of mijn bevindingen kloppen of niet?
Ik denk dat je wat anders bedoeld, want naar mijn weten verkoopt HTC bijna alleen maar producten met een GSM?

En zoals hierboven al gezegd is; je leest alleen de slechte ervaringen.

Ik heb 'm nu twee weken en 't is een top toestel, naar mijn mening dan... ;) Die gast van Modaco bijvoorbeeld had een preproductiemodel al een hele tijd voiordat de TyTnII uitkwam en die had er nauwlijks problemen mee...

Naar mijn weten is het enige echt bekende probleem dat de display driver bad is, maar dat kan met een ROM update opgelost wordne. Ik heb d'r iig weinig tot geen last van...

Rowdy.nl - X++ by day. C# by night. I drink coffee in the morning and beer in the evening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gill
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08-06 14:10

gill

Love my lindsey...

Gadgeteer schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:53:
Ik sluit me aan bij tevreden gebruikers. Je leest op een forum als dit natuurlijk vooral de problemen. Het zijn immers voornamelijk mensen met problemen die hun vragen posten in de hoop een antwoord te krijgen en tweakers die juist op zoek gaan naar de problemen om een oplossing te kunnen vinden (een sport op zich).

Het toestel is gewoon goed, uiteraard zijn er verbeter punten maar de eerste smartphone/ppc-phone zonder verbeter punten moet nog gemaakt/uitgevonden worden. Lees eens vergelijkings sites, dan zie je dat het toestel eigenlijk best wel goed is.

Je kunt natuurlijk ook kiezen voor een Nokia 1600. Lekker goedkoop, weinig problemen en weinig features.

Ga er maar van uit dat iedere nieuwe smartphone zijn kinderziektes heeft en dat voor het grootste deel van deze problemen op acceptabele termijn wel weer een oplossing komt.
Ik geef je deels gelijk.

Het zou echter niet mogen dat een basisfunctie als "bellen" (want het is toch nog steeds een telefoon), niet overal bij iedereen probleemloos werkt. Er zijn veel mensen, ook op andere fora met problemen met bellen, dat betekent dat HTC geen grondige tests heeft gedaan (hoewel op de doos staat: getest met alle Belgische netwerken...).

Grove fout van HTC dus. Als ze er niet in slagen om het binnen korte termijn op te lossen, kan je in ons land in alle geval beroep doen op een nieuwe wet, die de fabrikant tot terugbetaling van de volledige aankoopprijs indien het product niet foutloos werkt.

Bovendien zijn er op hun helpdesk een aantal zeer arrogante mensen die het teveel vinden als je nog eens terugbelt om de status van je ticket te bekijken. Ook dat is een slechte zaak. Het is de fabrikant die een zware fout heeft begaan, en ze dienen er dus alles aan te doen om problemen op te lossen. Als ik op mijn werk fouten maak, moet ik ook niet zeggen van foert, zoek het zelf maar uit. Verantwoordelijkheid heet zoiets, en daar hebben ze blijkbaar nog geen kaas van gegeten.

Kortom, dit is mijn eerste HTC, en na dit toestel zal het ook de enige blijven. Hopelijk dat samsung zich ook op de markt van PocketPC werpt!

Visit my new Blog!
www.Snowball.be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
Dat de mensen zonder problemen minder snel hier zullen komen snap ik wel. Ik heb ook wel een behoorlijk aantal reviews gelezen, maar die zijn bijna allemaal met een pre-launch modelletje gemaakt. Niet dat dat waarschijnlijk veel uit zal maken, maar ik neem aan dat er een andere firmwareversie op staat dus ik hoor toch liever de verhalen van de 'echte' gebruikers, die waarschijnlijk ook iets meer ervaring met het toestel hebben..

Ik ben ook heel enthousiast over deze telefoon, maar ik heb ook geen zin in een miskoop, daarvoor vind ik hem net wat te duur.. Maar mede door jullie toch wel positieve berichten denk ik wel dat ik voor de TyTN II ga (al was het alleen al voor de twentse uitspraak van het ding) omdat een toetsenbordje me wel zo handig lijkt.. al is een FM radio ook niet mis natuurlijk :? keuzes, keuzes..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dubbel

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2007 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

inderdaad gps, heb het al veranderd! .. ;) op dit moment kan ik ttyn II i.c.m t-mobile flex 400 2 jaar bij gsmweb voor 71 euro krijgen. ga denk ik vanavond de knoop doorhakken, nijg nog steeds richting de ttyn maar zal nog even alle overige topics hierover doorspitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
tijntjethf schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:31:
<knip>

al is een FM radio ook niet mis natuurlijk :? keuzes, keuzes..
Als je een data abo neemt kan je gewoon streaming radio luisteren, heb je nog veel meer keuze ook :)

[ Voor 56% gewijzigd door Sir_Killalot op 16-11-2007 17:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

gill schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 10:19:
[...]
Erg he, inderdaad...
Ik ben ondertussen aan mijn derde toestel toe, ditmaal een NL versie. Opnieuw dezelfde problemen, nog steeds val ik geregeld aan de andere kant van de lijn weg tijdens het gewone bellen. Speaker is al helemaal niet bruikbaar. Vooral het feit dat het gewone bellen zo slecht gaat, vind ik erg.

Morgen is alweer de laatste dag dat ik deze mag inruilen bij MediaMarkt, maar ik denk toch ditmaal dit exemplaar te houden. Als het 3x voorkomt, zal het de 4e keer ook nog wel gebeuren.

Ik vraag me echter nog steeds af of niet iedereen hier last van heeft, maar het soms gewoon nog niet door heeft.

Proximus (Vodaphone) hier in België is door mij ook met een onderzoek gestart naar dit probleem. Ze "monitoren" mijn verbinding nu een paar dagen zodat ze kunnen kijken of er fouten in de connectie zijn, vind ik wel fijn van hen!

Nog mensen met het probleem overigens? Bellen naar HTC!!
Ja, ook ik heb al de derde en heb voor m’n vakantie zelfs nog in de winkel nr 4 geprobeerd, die ook het speakerprobleem had. Dus nr. 3 maar gehouden. Idd, zulke simpele dingen als bellen moeten gewoon goed werken. M’n Nokia N73 heeft nergens last van. Maar ik heb de TyTN II gekocht omdat ie zoveel meer kan en voor de rest werkt de mijne tot nu toe prima.
Ben het met je eens dat de helpdesk z’n functie niet echt waarmaakt. Wat ze ook zeggen, gewoon blijven terugbellen. Dan moeten ze het probleem maar es oplossen. Ik hou nu zo’n beetje dagelijks htc.com in de gaten voor eventuele updates.
Als ik het topic zo lees, wacht ik ook nog maar even met aanschaffen van een aktieve Brodit houder. Heb nu de originele htc autolader, dus ik denk om dan maar een passieve houder te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
Dat ben ik ook zeker wel van plan, maar ik heb:
a) net mijn sim only contract weer een jaar laten verlengen bij Hi
b) Hi extra kosten in rekening brengt voor streaming audio/video
c) het gecapt is op 128kb/s, niet zo rap dus..

[edit]
Het lijkt me wel snel genoeg om simpele sites te bezoeken en af en toe een mailtje binnen te halen lijkt me?

[ Voor 20% gewijzigd door tijntjethf op 16-11-2007 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Qunix
  • Laatst online: 09-01-2024
tijntjethf schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 17:48:
Dat ben ik ook zeker wel van plan, maar ik heb:
a) net mijn sim only contract weer een jaar laten verlengen bij Hi
b) Hi extra kosten in rekening brengt voor streaming audio/video
c) het gecapt is op 128kb/s, niet zo rap dus..

[edit]
Het lijkt me wel snel genoeg om simpele sites te bezoeken en af en toe een mailtje binnen te halen lijkt me?
Ook streaming media te luisteren...

Via willekeurige sites kan je internet radio luisteren voor de pda. Deze streams zijn dan 32kbit tot 128kbit.

Bezoek via je telefoon wap.tunin.fm, goeie website met veel radio zenders met een stream voor de pda.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Het schijnt zo te zijn dat als je een auto hebt die alles afsluit zodra je het contact omzet (dus brodit erin. contact uit, brodit lampje moet UIT zijn) dat het zoiezo geen schade kan doen, ook al heb je het niet laten repareren. klopt dit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Imperium schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 19:10:
Het schijnt zo te zijn dat als je een auto hebt die alles afsluit zodra je het contact omzet (dus brodit erin. contact uit, brodit lampje moet UIT zijn) dat het zoiezo geen schade kan doen, ook al heb je het niet laten repareren. klopt dit?
Dit schijnt te kloppen en daarnaast heb ik gelezen op xda dat alle foute brodithouders teruggecalled zijn. Dus er zouden geen foute productiemodellen meer in omloop mogen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperium schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 19:10:
Zou kunnen. Bij mij werkte dit ook zo, toch heb ik geen risico genomen en gebeld met GCC. Die gaven aan dat mijn serienummer terug moest. Kreeg hem vandaag terug,was alleen exemplaar zonder stickers met serienummers erop.

Zat wel in hoesje, maar toch wel apart of niet dan.

Met mijn oude heb ik ruim een week rondgereden en geen last gehad. (misschien heb ik deze nu teruggekregen zonder stickers en heeft men hem gecontroleerd). Keine ahnung.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 16:46:
inderdaad gps, heb het al veranderd! .. ;) op dit moment kan ik ttyn II i.c.m t-mobile flex 400 2 jaar bij gsmweb voor 71 euro krijgen. ga denk ik vanavond de knoop doorhakken, nijg nog steeds richting de ttyn maar zal nog even alle overige topics hierover doorspitten.
zou ik niet doen, ik heb mijne met 1 jarig abbo bij t-mobile met relax200 icm pit voor 80 euro gekregen.

was in de t-mobile store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 14:42:

Ik twijfel tussen de p3300 en de ttyn II. Ik zoek een toestel waar GPS is ingebouwd dus wat HTC betreft is de keuze dan vrij klein. Op zoek naar de voor en nadelen kom ik zelf tot de conclusie dat de ttyn II qua features en werking beter is als de 3300 maar als groot nadeel heeft dat er nog heel veel fouten inzitten. Corrigeer me als ik het fout heb.

Tja ik heb zelf nog niets meegemaakt, zoals iemand al eerder zei heeft het wijnig zin om te posten als alles helemaal goed werkt. Ik kijk hier vooral of er nog coole nieuwe dingetjes zijn zoals slide to unlock. Ik heb het toestel nu ruim 2 weken in bezit en ik ben echt dolgelukkig. Normaalgesproken ben ik na 2 uur uitgespeeld met m'n nieuwe toestel maar bij deze houdt het niet op. Er zijn zoveel functies, mogelijkheden, etc. dat je door kan blijven spelen. Ook van het geluid heb ik nog geen last gehad gelukkig. Naar mijn mening is het een geniaal toestel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crusader
  • Laatst online: 11:06

Crusader

Arc Nature

marco899 schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 19:16:
[...]

Dit schijnt te kloppen en daarnaast heb ik gelezen op xda dat alle foute brodithouders teruggecalled zijn. Dus er zouden geen foute productiemodellen meer in omloop mogen zijn.
De nieuwe die ik heb ontvangen is inderdaad een andere lader, met een groter type zekering er in en ook het amperage is geen 1A maar 2A. Heb er vertrouwen in dat deze wel goed werkt.

If it ain't broken, play with it till it breaks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Laatst online: 16:54
Nou ik ben ook sinds vanochtend de gelukkige eigenaar van de TyTN 2 geworden samen met nog 3 andere collega's :P
Maar dit is echt een briljant toestel. Echt bijna ALLES kan je met dat ding. Emailen, smsen, bellen, exchange syncen, outlook syncen, hsdpa, beeldbellen, goede fotos maken, flash afspelen, tomtom etc.

Ik ben er echt zeer tevreden mee tot nu toe. Ben nu beetje aan het kloten met TomTom, western europe kaar installeren etc.

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Masterkev
  • Laatst online: 16-09 04:37
In een van de andere threads had iemand een .cab bestandje wat voorkomt dat de TyTN op wachtwoord vergrendeling springt tijdens het navigeren. Waar kan ik dit bestand vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Er is trouwens een update voor Google Maps, misschien lost dat het GPS probleem op :)

http://www.pocketinfo.nl/...r-windows-mobile-uit.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BellySM
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 14-09 16:42
Chutney schreef op woensdag 14 november 2007 @ 09:57:
[...]

Er is volgens mij een tweak voor dat je je bluetooth naam kunt veranderen. Ik vraag me ook af waar ik de default opslag locatie kan veranderen van bluetooth.

Deze zit niet in KaiserTweak :(. Normaal komen de nieuwe via bluetooth verzonden files in My Documents, dit moet natuurlijk op de MicroSD kaart worden.

iemand?
In deel vier heb ik dit probleem ook aangekaard. Ik weet inmiddels waar je het kan veranderen, maar na verloop van tijd (geen idee hoe) neemt het weer de naam aan die ik onder 'Owner/Eigenaar' heb staan. De instelling is dus hier te veranderen: HCU/Software/Microsoft/Bluetooth/Settings/LocalName

Errug vreemd dus dat deze instelling geen blijvertje is...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Gadgeteer schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 12:53:

Ik weet zeker dat jij wel problemen hebt aan je toestel. Het driverprobleem is namelijk op alle toestellen van toepassing. Controleer het maar eens door naar programma's te gaan, en dan in die lijst te scrollen. Je zult zien hoe langzaam dat gaat. Zelfs een 4 jaar oude IPAQ waar ik gisteren mee werkte scrollt moeiteloos.

Ik vind dit een zwaar minpunt aan zo'n dure telefoon.

Oja, en als die slimmerds bij HTC nu gewoon eens een sluitertijdfunctie hadden gemaakt op de camerasoftware, dan hadden we ook dat gezeik niet gehad dat je bij een normale verlichting binnenhuis geen scherpe foto's kunt maken vanuit de hand. Je kunt nu alleen fatsoenlijk scherpe foto's maken wanneer je buiten staat. De tytn 2 probeert àltijd foto's te maken die ontzettend goed belicht zijn, dus het is logisch dat dat ten koste van de sluitertijd gaat. Ik heb liever dat ik wat scherpere foto's kan maken en die dan wat donkerder zijn, dan wazige maar goed belichte foto's. De lichtsterkte kun je achteraf toch altijd wel wat tweaken.

En die speakerfunctie die half duplex is, daar krijg ik ook een slappe lul van.

Het is op zich een prima toestel, maar het had zóveel beter kunnen zijn. Hoe kan het toch zo zijn dat dit toestel trager reageert dan een iPAQ van 4 jaar terug? Zoiets mag niet kunnen.

[ Voor 24% gewijzigd door benchMarc op 16-11-2007 21:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 31 oktober 2007 @ 14:38:
[...]

Het is wel vreemd. Op de site lijkt het erop dat je hem alleen met een ondernemersbundel kunt krijgen. Ik was echter vorige week in een vodafone shop en daar kun je hem ook gewoonmet een basisabonnement krijgen.
Met basisabonnement van 22,50 voor 2 jaar , eigenlijk 18 euro na korting, en een internet abonnement van 9,50 moest ik maar 160 euro bijbetalen. Ik moest wel even zeuren om de extra korting van 105 euro indien je een internet abonnement neemt. Dat wisten niet alle verkopers.
Deze aanbieding is dus te vergelijken met die van gsmweb waarbij je een HTC Tytn II voor 154 euro krijgt wanneer je dezelfde abonnementen neemt. Een voordeel van de 1615 is in elk geval dat ik hem gewoon in een winkel met een toonbank kan kopen. Toch makkelijker dan een internetshop qua service en garantie.
Nou is mijn vraag op mijn beurt. Welke kan ik het beste nemen?
Voor de HTc Tytn II zijn waarschijnlijk eerder rom updates beschikbaar. Maar ik las ook op dit topic dat de HTC TYTn II moeite heeft met de vodafone provider.

Heeft iemand nog een suggestie?
Ah, ben vandaag ook in de Vodafone shop geweest, het was 255 bijbetalen bij 2 jaar 22,50 (18 pm dus) + 9,50 internet. Moet ik ook maar eens doorzeuren over die extra korting.

Hij was overigens wel helemaal zwart, veel mooier dan de standaard vond ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
Als ik trouwens de problemen zo doorlees, kom ik er nog niet echt uit of de problemen hier nu hardwarematig zijn, of dat ze ook met een 'simpele' update te fixen zijn.. als dat laatste het geval is (zodat er dus nog wel een redelijke kans is dat de problemen in de toekomst opgelost worden), gok ik het er maar gewoon op bestel ik er morgen denk ik nog eentje :)

[edit] En dan heb ik het natuurlijk over de veel vooromende problemen, niet de maandagmorgendingen..

[ Voor 12% gewijzigd door tijntjethf op 16-11-2007 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zky_
  • Laatst online: 21-04 00:58
Zoals ik eerder al zei heb ik een probleem met het scherm; het zoemt en piept als het aanstaat.
Heb er nog een bijgevonden. Tenminste ik vind het wel een fout;
Als ik het scherm opschuif om bij het toetsenbord te komen krijg ik zo'n druk vlek te zien die van de onderkant van het scherm komt. Je kent het wel als je te hard op je tft schermpje drukt :P

Lijkt mij een constructie foutje, binnenkort toch maar even terug sturen.
Iemand anders dit ook opgevallen?

Verder moet ik zeggen dat ik dit echt een super apparaat vind! Ben er zeer tevreden mee en hoef ook echt geen andere (om maar weer eens een positief iets over de TyTn II te zeggen :P)! Sja op de hardwarematige foutjes na dan maar dat gebeurt nou eenmaal af en toe :)

Moisture is the essence of wetness!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Plaatje van de zwarte Vodafone versie:

Afbeeldingslocatie: http://www.gcmovil.com/IMG/jpg/gcb_htc_tytnII_g.jpg

Ik vind dat echt wel 10x mooier dan dat zilver :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
BellySM schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 21:22:
[...]

In deel vier heb ik dit probleem ook aangekaard. Ik weet inmiddels waar je het kan veranderen, maar na verloop van tijd (geen idee hoe) neemt het weer de naam aan die ik onder 'Owner/Eigenaar' heb staan. De instelling is dus hier te veranderen: HCU/Software/Microsoft/Bluetooth/Settings/LocalName

Errug vreemd dus dat deze instelling geen blijvertje is...
Thx hier kan ik wat mee, nee geen blijvertje idd. Ik denk dat er een constructie voor gemaakt moet worden op de manier zoals bij de sim contact fix.

Een applicatie welke elke reboot start en dit aanpast in de reg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Zky_ schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 22:51:Als ik het scherm opschuif om bij het toetsenbord te komen krijg ik zo'n druk vlek te zien die van de onderkant van het scherm komt. Je kent het wel als je te hard op je tft schermpje drukt :P
Klopt. Is mij ook al opgevallen. Ongeveer ergens in het midden zie je dat. Vooral bij een zwarte achtergrond. Bij wit is het mij nog niet opgevallen.

Toen straks de hele tijd kunnen internetten op m'n wireless netwerk hier. Nu ineens connect hij en disconnect hij meteen weer. Accu staat op 32%. Misschien heeft dat er iets mee te maken?

Ik heb trouwens geen last van het zoemen van het scherm, maar ik ken het wel van mijn Nokia N70, die had dat ook altijd. Volgens mij niks ernstigs, dat ding heb ik meer dan een jaar gebruikt zonder problemen.

[ Voor 14% gewijzigd door benchMarc op 17-11-2007 01:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Hey toevallig, ik zag gister ook die "druk vlek" op het scherm toen ik een zwart achtergrondje had staan. Dadelijk een hardereset en m'n foon opnieuw installeren. Zit nu te veel rommel op qua software probeersels van mij ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Ondanks eerdere berichten van mij werkt het BTAudio programmaatje van Triangle powers software wel op mijn Parrot Ck3100. Ik kan nu alle audio (inc muziek) naar mijn parrot sturen. Helaas is de kwaliteit erg slecht...
Wellicht toch maar een Parrot MK6000 aanschaffen...

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LeonJ69
  • Laatst online: 08-07 15:00
Deddiekoel schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 10:14:
Ondanks eerdere berichten van mij werkt het BTAudio programmaatje van Triangle powers software wel op mijn Parrot Ck3100. Ik kan nu alle audio (inc muziek) naar mijn parrot sturen. Helaas is de kwaliteit erg slecht...
Wellicht toch maar een Parrot MK6000 aanschaffen...
Ik weet niet of dat wel aan de 3100 ligt. Ik heb zelf de 3400 en ook daar is de kwaliteit via Triangle slecht (je hoort continue een toon erdoorheen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,
Net nieuw hier, gisteren mijn tytnll ontvangen.
gaarne zou ik wat van jullie willen weten, heb today agenda geinstaleerd maar kan hem nergens
vinden op mijn tytnll!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurma
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16-09 23:57

jurma

simply connecting...

Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 12:27:
Hoi,
Net nieuw hier, gisteren mijn tytnll ontvangen.
gaarne zou ik wat van jullie willen weten, heb today agenda geinstaleerd maar kan hem nergens
vinden op mijn tytnll!
Moet je aanzetten in Start - Settings - Personal - Today, daar je staat je Today Agenda.

If you want to be serious, we make a powerpoint presentation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
Na 1 dag in gebruik heb ik al het eerste probleem gevonden. In mijn auto heb ik een Parrot CK3000 Evolution carkit. Pairen ging goed.

Tot ik vanochtend de auto instapte, ik *piep* (het signaal dat de telefoon verbonden is met de carkit) en meteen springt de telefoon aan, en geeft hij gigantisch veel ruis door de carkit heen. Ik heb dus nog niets gedaan, dit krijg ik pas uit als ik op groen telefoontje druk van de parrot en dan op rood. Dat is dus niet echt handig als je iedere keer in de auto stapt, je moet kloten om die ruis eruit te krijgen EN hij gaat nog aan ook terwijl hij in mijn zak zit.
Iemand die dit probleem kent en misschien een oplossing weet?

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fermion
  • Laatst online: 02-09 15:57
benchMarc schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 21:34:
[...]
Ik weet zeker dat jij wel problemen hebt aan je toestel. Het driverprobleem is namelijk op alle toestellen van toepassing. Controleer het maar eens door naar programma's te gaan, en dan in die lijst te scrollen. Je zult zien hoe langzaam dat gaat. Zelfs een 4 jaar oude IPAQ waar ik gisteren mee werkte scrollt moeiteloos.

Oja, en als die slimmerds bij HTC nu gewoon eens een sluitertijdfunctie hadden gemaakt op de camerasoftware, dan hadden we ook dat gezeik niet gehad dat je bij een normale verlichting binnenhuis geen scherpe foto's kunt maken vanuit de hand. Je kunt nu alleen fatsoenlijk scherpe foto's maken wanneer je buiten staat. De tytn 2 probeert àltijd foto's te maken die ontzettend goed belicht zijn, dus het is logisch dat dat ten koste van de sluitertijd gaat. Ik heb liever dat ik wat scherpere foto's kan maken en die dan wat donkerder zijn, dan wazige maar goed belichte foto's. De lichtsterkte kun je achteraf toch altijd wel wat tweaken.

Het is op zich een prima toestel, maar het had zóveel beter kunnen zijn. Hoe kan het toch zo zijn dat dit toestel trager reageert dan een iPAQ van 4 jaar terug? Zoiets mag niet kunnen.
Ik ben met jou zo zwaar mee eens. Bij het scrollen door de pagina's heen valt mijn broek van af. Ik snap absoluut niet dat diegene die de review hebben geschreven dat niet is opgevallen!!?? Een glaasje te veel op soms bij het schrijven van de review? WAARDELOOS.
Ook ik heb een HP Ipaq 4150, bijna 5 jaar oud en dat systeem draait en vloet gewoon sneller aan. Ze promoten lekker wat het allemaal niet kan, maar de toestellen uit het jaar kruik sprint die Ttytn II voorbij.

Maar verder, het idee smijt alles op een apparaat spreekt mij wel aan... Jammer de HTC Tytn ii is het gewoon net niet.

Ik vraag mij sterk af of HTC de problemen wel software matig kunnen oplossen. Het kan net zo goed een hardware matig design fout zijn, alles op ene chip en dat trekt het meschien niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
Fermion schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 14:28:
[...]

Ik ben met jou zo zwaar mee eens. Bij het scrollen door de pagina's heen valt mijn broek van af. Ik snap absoluut niet dat diegene die de review hebben geschreven dat niet is opgevallen!!?? Een glaasje te veel op soms bij het schrijven van de review? WAARDELOOS.
Ook ik heb een HP Ipaq 4150, bijna 5 jaar oud en dat systeem draait en vloet gewoon sneller aan. Ze promoten lekker wat het allemaal niet kan, maar de toestellen uit het jaar kruik sprint die Ttytn II voorbij.

Maar verder, het idee smijt alles op een apparaat spreekt mij wel aan... Jammer de HTC Tytn ii is het gewoon net niet.

Ik vraag mij sterk af of HTC de problemen wel software matig kunnen oplossen. Het kan net zo goed een hardware matig design fout zijn, alles op ene chip en dat trekt het meschien niet.
De hardware is het probleem niet, die kan het makkelijk aan. Het is echt de aansturing die gewoon bagger is. De cpu is meer dan vlot genoeg, en de grafische adapter ook. Waarschijnlijk wordt dit nog wel een keer opgelost. De vraag is alleen wanneer...

Op XDA-Dev loopt een sticky met een petitie die je kunt tekenen. Deze gaat dus over het driverprobleem wat de oorzaak is van alle gekke vertragingen en de af en toe vreemde 'vsync lags' tijdens videofiles.

Linkje: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=342500

/edit: Ik moet toch nog ff benadrukken dat het èrg vreemd vind dat niemand dit eerder heeft gereport in dit en voorgaande topics. Is het soms iedereens eerste PDA ofzo? Als je ziet hoe lekker een ipaq van 3, 4 jaar terug door de lijst programma's en andere dingen scrollt en dan bekijkt hoe dit zogenaamde hi-tech apparaat nieuwe generatie processor het er vanaf brengt...

[ Voor 11% gewijzigd door benchMarc op 17-11-2007 15:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Laatst online: 20:36
benchMarc schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 21:34:
[...]

Mijn post waarschijnlijk niet goed gelezen? Geeft niet kan iedereen gebeuren.
En ik problemen? Het is maar net waar je zelf een probleem van maakt natuurlijk.

Ik had in mijn post dus gewoon aangegeven dat er verbeter punten zijn. Neem als voorbeeld een nieuwe videokaart. De 8800 serie van nVidea bijvoorbeeld toen die uitkwam. Een van de beste (misschien wel de beste) videokaart tot nu toe maar wel driverproblemen. Is het dan direct een slechte kaart?

Ik denkt dat voor sommigen hier gewoon nooit een product goed genoeg kan zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Maar het blijft natuurlijk wel een knullige productiefout die een fabrikant als HTC er toch in de testfase al uit had moeten halen ;)

Nog iets anders, heeft iemand het gratis navigatie programma NAV4ALL al is gebruikt op de
TyTN 2?

Afbeeldingslocatie: http://www.nav4all.com/site2/www.nav4all.com/_images/screenshots/n4a4.gif Afbeeldingslocatie: http://www.nav4all.com/site2/www.nav4all.com/_images/screenshots/n4a2.gif

http://www.nav4all.nl/site2/www.nav4all.nl/dut/index.php

[ Voor 21% gewijzigd door Sir_Killalot op 17-11-2007 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Registratie: November 2004
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Sir_Killalot schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 16:09:
Maar het blijft natuurlijk wel een knullige productiefout die een fabrikant als HTC er toch in de testfase al uit had moeten halen ;)

Nog iets anders, heeft iemand het gratis navigatie programma NAV4ALL al is gebruikt op de
TyTN 2?

[afbeelding] [afbeelding]

http://www.nav4all.nl/site2/www.nav4all.nl/dut/index.php
Dan zul je wel een abo met géén datalimiet moeten hebben ;)

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
  • Laatst online: 23-08 20:05
Vandaag even gebeld met de helpdesk van KPN omdat ik altijd alleen een GPRS verbinding kon maken en geen UMTS of HSDPA. Blijkt dat ik een oude simkaart heb die alleen GPRS ondersteunt. Ze sturen me volgende week kosteloos een nieuwe simkaart. :)

Verder heb ik vandaag mijn Pioneer DEH-55BT autoradio weer ingebouwd, verbinding gemaakt met de TyTN II via bluetooth en hij connect nu netjes automatisch als ik in de auto stap. Bellen gaat luid en duidelijk over de radio en TomTom komt gewoon uit de interne speaker van de telefoon. Precies zoals ik hoopte. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
SurfHost schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 18:00:
Vandaag even gebeld met de helpdesk van KPN omdat ik altijd alleen een GPRS verbinding kon maken en geen UMTS of HSDPA. Blijkt dat ik een oude simkaart heb die alleen GPRS ondersteunt. Ze sturen me volgende week kosteloos een nieuwe simkaart. :)

Verder heb ik vandaag mijn Pioneer DEH-55BT autoradio weer ingebouwd, verbinding gemaakt met de TyTN II via bluetooth en hij connect nu netjes automatisch als ik in de auto stap. Bellen gaat luid en duidelijk over de radio en TomTom komt gewoon uit de interne speaker van de telefoon. Precies zoals ik hoopte. :D
Ah, vandaar dat ik geen UMTS heb. Ik zat al te zoeken waarom ik alleen GPRS heb. Zal maandag ook maar even met KPN bellen dan want ik heb ook nog een oude aftandse sim kaart :P Bedankt voor de tip :)

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
SurfHost schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 18:00:

Bij mij dus niet... Mijn telefoon blijft de geluid verbinding open houden op 1 of andere manier, kan het wel weer even uitzetten maar als tomtom begint te praten gaat het weer aan. Kut dus.. ben nog aan het zoeken naar een oplossing.

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Sir_Killalot schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 16:09:
TyTN 2?
Yep, en dat beviel allerminst moet ik zeggen. Heb het destijds op mijn andere telefoon geprobeerd, maar dat maakt niet zoveel uit. Ik blijf lekker bij TomTom :)

Vannacht weer het probleem gehad dat mijn aan-/uitknop niet meer werkte.
Het scherm ging wel uit in het begin, maar vervolgens niet meer aan. Na een reboot ging het scherm zelfs niet meer uit.

Ben er eindelijk uit waar het door komt en hoe je het op kunt lossen:
Een applicatie was blijven hangen waardoor alle andere applicaties die daarna werden opgestart ook bleven hangen. Als je dan via de taskmanager een van die processen wilde killen, liep de TyTN vast.

De oplossing: Sprite Backup Agent !
Hang je TyTN aan je PC en start via SBA een back-up. Het kan zijn dat het de eerste paar keren niet lukt, maar houd vol ;) Uiteindelijk gaat 'ie lopen en killt 'ie alle draaiende processen om de back-up te maken, de hangende processen incluis. Even booten, en je TyTN is weer helemaal het heertje :y

Niks geen harde reset en gewoon je data behouden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
bartgrefte schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 16:58:
[...]

Dan zul je wel een abo met géén datalimiet moeten hebben ;)
Denk dat de meeste mensen met deze telefoon dat ook wel zullen nemen hoor :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Laatst online: 13:31
ChiLLeR schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 18:03:
[...]

Ah, vandaar dat ik geen UMTS heb. Ik zat al te zoeken waarom ik alleen GPRS heb. Zal maandag ook maar even met KPN bellen dan want ik heb ook nog een oude aftandse sim kaart :P Bedankt voor de tip :)
Zou dit ook voor Hi gelden? Heb een Hi SimOnly met Eindeloos online bundel en die wil alleen op gprs.
De sim is nog van mijn vorige abbo met toestel zonder internet.
Is er eigenlijk een manier om te achterhalen of een sim wel of geen USIM is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
Heb toevallig een maand of 2 geleden een nieuwe simkaart gekregen omdat de mijne wat problemen had, dit is ook een USIM.. bij het simnummer op het kaartje staat de tekst USIM :)
Pagina: 1 ... 11 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou de discussie even een beetje over het toestel zelf en niet over waar ik hem een paar euro goedkoper kan krijgen dan mijn buurman...