HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste
Acties:
  • 51.078 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChiLLeR
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 16:54
doctormetal schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 18:58:
[...]

Zou dit ook voor Hi gelden? Heb een Hi SimOnly met Eindeloos online bundel en die wil alleen op gprs.
De sim is nog van mijn vorige abbo met toestel zonder internet.
Is er eigenlijk een manier om te achterhalen of een sim wel of geen USIM is?
Denk inderdaad dat het dan ook geen USIM is. Blijkbaar is dit dus te zien door de tekst USIM op het kaartje:
Heb toevallig een maand of 2 geleden een nieuwe simkaart gekregen omdat de mijne wat problemen had, dit is ook een USIM.. bij het simnummer op het kaartje staat de tekst USIM

>> Signature?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doctormetal
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13:31
tijntjethf schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 19:38:
Heb toevallig een maand of 2 geleden een nieuwe simkaart gekregen omdat de mijne wat problemen had, dit is ook een USIM.. bij het simnummer op het kaartje staat de tekst USIM :)
Ah, dit staat er niet achter op mijn sim. Is dus, net als ik al verwachtte, geen usim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb gister mijn TyTN II terug gekregen van eurotwice vanwegen de zoem / piep, ze hebben aardig wat vervangen.
  • FRU MB DUTCH
  • TFT-LCD Module
  • Antenna Pre-Assy
  • Regulation Label, Kaiser
  • Screw
Ik heb tevens een nieuw IMEI nummer gekregen maar weet zeker dat ik mijn oude behuizing heb. ( krasje wat ik had zit er nog steeds )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Wie krijgt er ook last van speling op het slide meganisme? vind het eigenlijk niet kunnen bij zo'n duur apparaat..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Killalot schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 18:21:
[...]

Denk dat de meeste mensen met deze telefoon dat ook wel zullen nemen hoor :)
Mwah. Een 50 MB FUP die niet gehandhaafd wordt met 1,8 MBit/s bij Vodafone of onbeperkt met 64 kbps bij T-Mobile, nou, dan kies ik toch echt Vodafone hoor.

64 kbps = 28 MB per uur :X
1,8 Mbit = 810 MB per uur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Imperium schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 21:01:
Wie krijgt er ook last van speling op het slide meganisme? vind het eigenlijk niet kunnen bij zo'n duur apparaat..
Ik vrees alle eigenaren van de TyTN II.
Ben het met je eens dat het niet moet kunnen maar het is een zwak punt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jurma schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 13:21:
[...]
Moet je aanzetten in Start - Settings - Personal - Today, daar je staat je Today Agenda.
Progje Today agenda is geinstalleerd maar kan het op de door jou op gegeven plek niet vinden,
kan het zijn dat deze op de verkeerde plaats is geinstalleerd?

paperman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• paoloA
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 31-08 09:00
De touchflo cube is nu ook beschikbaar voor op de kaiser.
zie link:
http://forum.xda-develope...read.php?t=344351&page=40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

lhhh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 19-01-2024

marco899

Know's what he wants.

paoloA schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 23:17:
De touchflo cube is nu ook beschikbaar voor op de kaiser.
zie link:
http://forum.xda-develope...read.php?t=344351&page=40
Beetje fake post, dit is dus de rom en niet de standalone applicatie.

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 12:56
Verwijderd schreef op zaterdag 17 november 2007 @ 22:24:
[...]

Mwah. Een 50 MB FUP die niet gehandhaafd wordt met 1,8 MBit/s bij Vodafone of onbeperkt met 64 kbps bij T-Mobile, nou, dan kies ik toch echt Vodafone hoor.

64 kbps = 28 MB per uur :X
1,8 Mbit = 810 MB per uur
Heb al een post van iemand gelezen hier die na een paar 100 MB toch een mailtje/telefoontje kreeg van Vodafone, andere zeggen dat de helpdesk heeft laten weten dat die 50 MB alleen voor de show is.. :S

Daarom blijf ik voor de zekerheid maar bij Hi (128 kbps) met de hoop dat het bij hun ook nog is omhoog gaat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
marco899 schreef op zondag 18 november 2007 @ 00:17:
[...]

Beetje fake post, dit is dus de rom en niet de standalone applicatie.
Beetje lame om het meteen een fake post te noemen, je kunt de cube namelijk ook zelf los installeren.

http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=336482

* Chutney pets google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Killalot schreef op zondag 18 november 2007 @ 03:44:
[...]

Heb al een post van iemand gelezen hier die na een paar 100 MB toch een mailtje/telefoontje kreeg van Vodafone, [....]
In welke topic heb je die post zien staan? Linkje wellicht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpio
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17-09 14:06
Verwijderd schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 23:22:
Plaatje van de zwarte Vodafone versie:

[afbeelding]

Ik vind dat echt wel 10x mooier dan dat zilver :D
Ben ik trotse eigenaar van :z (Telfort)
Verder enorm happy gebuiker en nog geen problemen kunnen ontdekken , zelfs het half duplex nog niet .Maar ik gebruik hem bijna nooit i.c.m. bleutooth oortje.
Dan zal het probleem ook bij mij wel optreden.
Vorige was de qtec 9100 en deze heeft alles wat ik nog miste in de qtec, dus is scorpio blij 8)

To be or not to be - Shakespeare/ -To be is to do - Aristotle/- do bi do bi do- Sinatra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Chutney schreef op zondag 18 november 2007 @ 09:15:
[...]

Beetje lame om het meteen een fake post te noemen, je kunt de cube namelijk ook zelf los installeren.

* Chutney pets google.
En dat is dus nog steeds de beta. Touchflo werkt nog steeds niet naar behoren behalve de betaalde applicatie van touch commander, echter heeft deze geen cube maar een slide mogelijkheid.Fake was wellicht een verkeerde woordkeuze alleen je noemt slecht een klein programma als onderdeel van een veel groter geheel wat bij ondoordachte installatie van niet technische aangelegde gebruikers tot grote gevolgen kan leiden. ;)

Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik vind touch-commander een stuk prettiger werken dan de TouchFLO cube. Vriend van me heeft de touch en met name het starten van de Cube ging bij mij lastig. Daarnaast is Touch-commander imo hetzelfde alleen kun je nu alles aanpassen. Dus imo Touch-commander > TouchFLO Cube

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Sinds 12 november 2007 heeft Vodafone na een groot aantal klachten besloten om de FUP aan te passen naar 10x het gemiddelde gebruik per maand

Friendly User Policy Vodafone is 10x het maandgemiddelde van Vodafone abonnees. De afgelopen maanden lag het gemiddelde gebruik tussen 20 en 25MB
Voor de onwetende.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:52
heeft iemand anders hier ook problemen met het downloaden van de quickgps informatie. de mijne weigert een verbinding te maken en de gegevens te downloaden. plz advice

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

QuickGPS doet het hier gewoon, dus daar ligt het niet aan.
Geen idee wat er aan zou kunnen mankeren behalve je verbinding zelf misschien.
In het programma heb je niet echt settings die van toepassing zijn op verbindingen etc.

Moet je het programma overigens zelf aan hebben als je TomTom gebruikt, of pakt je GPS automatisch die data op ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rene
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 21:52
nee, je hoeft het te updaten en daarna kan je het gewoon sluiten. het werkte bij mij altijd maar nu update ie totaal niet meer.... telkens foutmeldingen....

heb ook XDA al gevonden dat dit een bekend probleem is... :(

2021 Magnesium P2, non PP, 20" - 2024 Mazda MX-30

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb helemaal geen problemen met het scrollen zoals ik hier ergens lees. Wieletje omhoog en omlaag, hij volgt iedere beweging.

Het speakerprobleem.. volgens mij heb ik dat ook niet echt. Waar ik wel van baal is dat sinds ik tomtom geupdate heb naar 7, de verbinding via bluetooth op mn tt910 ruk is te noemen. Dus die moet er maar weer af en terug naar 6 nog wat. Wel jammer, want er zaten wel leuke nieuwe funkties in 7.

Morgen moet ik maar eens terug naar BC, mijn accu is vergeleken bij die an mijn vriendin die gelijk een tytn2 gekocht heeft en dezelfde intellingen gebruikt er zwak. Ik kan echt nog geen 10 uur mn accu gebruiken bij normaal gebruik. En dan doel ik op beetje internet, wat hyven, telegraafje, mn mail binnenhalen, en heb mn beeldscherm tussendoor altijd uit staan, niet eens op standby. Ik heb het dan nog niet eens over gebruik van andere programma's. Dan wordt mn accu gewoon leeggezogen. Het lijkt zo leuk, die plaatjes van dat gekantelde beeldscherm op je buro, maar als ik dat dus doe op mn werk, haal ik niet eens 15.00 uur. En dan heb ik het over een beeldscherm aan maar wel gedimd!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
De batterij is gewoon kut. ik haal ook niet eens het einde van de dag als ik in totaal een uurtje of 2 3G/HSDPA aan heb staan.

[ Voor 4% gewijzigd door Imperium op 18-11-2007 17:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 09:41:
[...]

In welke topic heb je die post zien staan? Linkje wellicht?
Volgens mij in 1 van de vorige delen over deze telefoon, maar zoals je hierboven al kan lezen is de FUP al aangepast :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben ik nou gek of zit er standaard echt geen timer op?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DUX
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18:20

DUX

blijft ook nu voor Oranje

Zky_ schreef op vrijdag 16 november 2007 @ 22:51:
Zoals ik eerder al zei heb ik een probleem met het scherm; het zoemt en piept als het aanstaat.
Sinds ik deze opmerking van je gelezen heb merk ik het ook en vind ik het aardig vervelend, ja...

.    < G o o o o o o o o g l e >
Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 Volgende

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:11
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 17:11:

Het speakerprobleem.. volgens mij heb ik dat ook niet echt. Waar ik wel van baal is dat sinds ik tomtom geupdate heb naar 7, de verbinding via bluetooth op mn tt910 ruk is te noemen. Dus die moet er maar weer af en terug naar 6 nog wat. Wel jammer, want er zaten wel leuke nieuwe funkties in 7.
tomtom 7? is die er dan al voor de ppc? Ik dacht dat deze de laatste versie was voor ppc :

TOMTOM NAVIGATOR 6.032(8351)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe krijg je 6. nog wat terug ??? of ben je zo verstandig geweest een back-up te maken ???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 19:47:
[...]

Hoe krijg je 6. nog wat terug ??? of ben je zo verstandig geweest een back-up te maken ???
Zie hier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 12:49
Ik heb helemaal geen problemen met het scrollen zoals ik hier ergens lees. Wieletje omhoog en omlaag, hij volgt iedere beweging.
Ik had het niet over scrollen met het wieltje. Je moet maar eens naar programma's gaan en dan met je stylus gewoon dat schuifje van de scrollbar naar boven en beneden bewegen. Kijk dan maar eens hoe 'soepel' die iconen reageren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Chutney schreef op zondag 18 november 2007 @ 09:15:
[...]

* Chutney pets google.
Die cube is echt te vet:D, weet nog steeds niet of ik alles correct heb geinstalleerd maar het werkt wel! Ik heb die cube van Byka geinstalleerd met Ftouchflo en het werkt echt heel erg leuk. Meer dan dat had ik er eigenlijk niet van begrepen..ik zie ook nog van alle andere soorten bestanden staan maar wat die inhouden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cafun
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-08 19:31
Verwijderd schreef op zondag 18 november 2007 @ 19:47:
[...]

Je kan ook een mail sturen naar TomTom. Dan voegen zij een zipje toe en kan je downgraden via TomTom Home. Heb dat op die manier ook bij mij moeten doen, omdat de backup blijkbaar niet gelukt was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• irule
  • Laatst online: 29-10-2023
Heb nu een aantal weken de tytn II (zwarte!) tot volle tevredenheid, alleen loopt hij regelmatig vast...
het groene ledje knippert dan nog wel, maar phone reageert dan nergens meer op.
alleen batterij verwijderen en terugplaatsen helpt dan...
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Atomsk
  • Laatst online: 08-09 22:29
Harde reset? Is soms het enige wat helpt tegen vervelende bugs die onstaat door wat minder systeemvriendelijke programma's. Zo kan ik dat cleartemp progsel dat in de startpost genoemd wordt eerder afraden. Internet explorere deed het niet goed meer na hier een keer de cache mee gewist te hebben en het stelde ook voor om het virtuele toetsenbord maar te wissen.. 8)7
Wat me ook opviel na een harde reset is dat Pocketwijzer nu ineens in 1-2 seconden start ipv 14 en het staat nu nog wel op de SDcard. 't blijft windows.. :P

De pocketpc Opera valt me wat tegen ivg de javaversie trouwens. Webpagina's worden vaak wel wat beter weergegeven dan in IE, maar met de javaversie navigeer je een stuk makkelijker door grote sites. Met de flashplugin worden flash menu's vaak helemaal niet weergegeven terwijl IE dat wel doet.

_██_
(ಠ_ృ)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• trigger808
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online
Beetje late reactie, maar ik gebruik een apart programma voor teletekst namelijk teletekst viewer.
Enige "probleempje" dat dit programma heeft is als je een pagina opent de 1e keer je een melding krijgt dat er geen verbinding is oid, maar bij een 2e keer werkt het perfect. (programma werkt hier op win XP ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:55
Kan ik een linkje krijgen hoe ik die vervelende waarschuwingen uit java opera/gmail kan weghalen. En tevens hoe ik een nieuwe snelkoppeling kan maken die direct de app opstart. Ik kan ze niet meer terug vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
kijk hier is: HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5

Quicksearch > opera mini

[ Voor 10% gewijzigd door Sir_Killalot op 19-11-2007 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 20:56
ben ik de enige die vaak last heeft van een trage TyTn2 en vastlopers?

moet hem elke 2 dagen of zo wel rebooten omdat hij echt mega traag is....... nu ook weer, kan nergens meer in nadat ik een link in mijn hotmail had geopend....

http://www.pvoutput.org/list.jsp?id=36679&sid=33539

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gooi je wel eens programma's dicht?

En het is en blijft natuurlijk windows. Een XP desktop wil je ook niet langer dan 24 uur draaien zonder reboot :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:57:

En het is en blijft natuurlijk windows. Een XP desktop wil je ook niet langer dan 24 uur draaien zonder reboot :|
Beetje onzin he, mijn PC staat soms een week aan en word dagelijks wel een paar uur gebruikt, geheugen gebruik zit altijd rond de 600/700 MB van de 1024 met een sloot programma's die altijd aanstaan :z

Als je te weinig (minder dan 512) geheugen in je XP pc hebt zitten is het natuurlijk je eigen probleem..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• marco899

marco899

Know's what he wants.

Ik heb een probleem dat als ik een programma installeer, deze niet zichtbaar is onder verwijder programma's. Ik kan wel het programma onder activesync verwijderen maar wat ik ook installeer het lijkt wel of het "recorden" voor het uninstall process ergens ontbreekt. Kan iemand vertellen wat er eventueel in je opstarten/startup folder moet staan? Wellicht heb ik daar iets gewist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sir_Killalot schreef op maandag 19 november 2007 @ 14:03:
[...]

Beetje onzin he, mijn PC staat soms een week aan en word dagelijks wel een paar uur gebruikt, geheugen gebruik zit altijd rond de 600/700 MB van de 1024 met een sloot programma's die altijd aanstaan :z

Als je te weinig (minder dan 512) geheugen in je XP pc hebt zitten is het natuurlijk je eigen probleem..
Heb er vier GB inzitten ;)

Maar na een dag (12 uur zeg maar) stevig gebruik loopt het in de soep, elke XP PC ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel

ik gooi regelmatig alles dicht, vaak alleen NODATA open staan... meer niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 14:51:
[...]

Heb er vier GB inzitten ;)

Maar na een dag (12 uur zeg maar) stevig gebruik loopt het in de soep, elke XP PC ;)
offtopic:
Elke?... zit nu op 74 dagen zonder reboot, xp werkt nog perfect. Wel af en toe even FF, en heel enkels emule ook, herstarten maar verder niks aan de hand.

[ Voor 4% gewijzigd door Raven op 19-11-2007 15:11 ]

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 21:11
miel schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:36:

moet hem elke 2 dagen of zo wel rebooten omdat hij echt mega traag is....... nu ook weer, kan nergens meer in nadat ik een link in mijn hotmail had geopend....
mss toch ergens een tooltje geinstalleerd met een memory leak ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
NoFate schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:37:
[...]

mss toch ergens een tooltje geinstalleerd met een memory leak ofzo?
hoe zou ik dat kunnen controleren? want via de standaard task manager staat er niks open....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trigger808 schreef op maandag 19 november 2007 @ 10:57:
[...]

Beetje late reactie, maar ik gebruik een apart programma voor teletekst namelijk teletekst viewer.
Enige "probleempje" dat dit programma heeft is als je een pagina opent de 1e keer je een melding krijgt dat er geen verbinding is oid, maar bij een 2e keer werkt het perfect. (programma werkt hier op win XP ook)
heb sinds kort opera geinstalleerd. Dit werkt SUPER! hierin kan je desktop mode aanzetten. zie je hetzelfde als op de desktop. je moet alleen wat meer naar rechts scrollen.
tevens kan je zoomen. 50%, 70% etc
mijn internet probleem is volledig opgelost. (kan nu zelfs meerdere schermen tegelijk openen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

miel schreef op maandag 19 november 2007 @ 13:36:

Ik heb nergens last van, gebruik veel opera, mail en tomtom.
op een gegeven moment (paar dagen) merk ik wel dat het wat trager wordt. ff soft reset en dan is het opgelost.

wat voor een programma's heb jij allemaal extra geinstalleerd? hier kan het natuurlijk ook mee te maken hebben. (virus scanner, games, gps progjes etc)

een schone xp install op mijn desktop loopt als een trein. maar na een zooi programma's installeren gaat het toch al een stuk trager.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nimoleda
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 06-09 20:05

dit probleem had windows ME, maar XP heeft hier geen problemen mee, mijn desktop op mijn werk staat soms weken lang non stop aan, ik moet hem alleen rebooten voor updates...

Tytn exact hetzelfde, ik reboot hem bijna nooit!.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:45:
heb sinds kort opera geinstalleerd.
Leuk alleen ben ik nog steeds erg tegen een betaalde browser. Voor de mobiele versie van Opera moet je cash overhandigen, wat ik een erg gedateerd concept vind. Opera heeft hun reguliere browser gratis gemaakt, waarom kan dit niet voor hun mobiele browser?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nedra
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-10-2023
Ik heb geen last van een trage HTC, na enkele dagen lijkt het zelfs alsof ie alles wat makkelijker draait en ik moet zeggen dat ik er een hoop crap op heb draaien. Nou moet ik zeggen dat ik dan ook wel vaker een harde reset heb moeten geven aangezien ik constant zit te kutten met allemaal Open source proggies enz.
Overigens is Opera Mobile natuurlijk ook via andere wegen te krijgen als je er echt niet voor wil betalen..vind em wel aan te raden want het werkt een stuk lekkerder dan Opera mini en IE. Je zou natuurlijk ook altijd Minimo kunnen proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartgrefte schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:10:
[...]

offtopic:
Elke?... zit nu op 74 dagen zonder reboot, xp werkt nog perfect. Wel af en toe even FF, en heel enkels emule ook, herstarten maar verder niks aan de hand.
Doe je goed dan. Zodra ik 20 IE vensters open heb, met gemiddeld 10 tabs elk loopt hij nogal snel in de soep ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• miel
Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 15:48:
[...]

Ik heb nergens last van, gebruik veel opera, mail en tomtom.
op een gegeven moment (paar dagen) merk ik wel dat het wat trager wordt. ff soft reset en dan is het opgelost.

wat voor een programma's heb jij allemaal extra geinstalleerd? hier kan het natuurlijk ook mee te maken hebben. (virus scanner, games, gps progjes etc)

een schone xp install op mijn desktop loopt als een trein. maar na een zooi programma's installeren gaat het toch al een stuk trager.
Heb eigenlijk niet echt iets extra geinstalleerd... zal binnenkort als ik toch vrij ben eens een backup maken en dan gewoon een hard reset geven... kost dan wel weer even moeite, maar goed, dit is ook irritant.... vandaag al 2 keer moeten herstarten.... vaag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 23-08 20:05
Edit: oh oud nieuws zie ik. :p

[ Voor 93% gewijzigd door SurfHost op 19-11-2007 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• benchMarc
  • Laatst online: 12:49
BoomSmurf schreef op donderdag 15 november 2007 @ 14:30:
[...]

Je kan deze reg tweak gebruiken:

[\HKLM\Comm\EAP\Extension\25\]
"ValidateServerCert"=dword:00000000

Als het werkt laat het even weten :)
Yup, het werkte :) Tnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tijntjethf
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17-09 21:00
Nou, ik heb de knoop doorgehakt en verwacht de mijne morgen op de deurmat.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Officiele reactie van ProClip USA, Inc

“We have contacted Brodit about this issue, which started approx 2 – 3 weeks ago when a small series of active holders for the HTC TyTn II was released. A few of the holders within this series turned out to have a problem in the cigarette lighter plug where a fuse would break if the temperature was below 12 degrees Celsius when the power was activated. As soon as this was discovered all plugs were checked for this particular issue and the ones that turned out bad were replaced. All Active Holders released after this incident are good and can be ordered without any concerns. The unfortunate few who received a bad unit can get it replaced as a warranty replacement from the outlet it was purchased. ProClip USA, Inc. has had no returns yet and we have new inventory of the holder.”
Wurmie schreef op zondag 11 november 2007 @ 13:24:
Ook ik heb problemen gehad met de actieve houder van Brodit.

Hierover heb ik contact gehad met de technische dienst van GCC (importeur van brodit), deze technische dienst heeft naar mijn houder gekeken en er een verbeterde lader opgezet.

Diezelfde dag een telefoontje van de TD:
Er zat nog een ander probleem in de houder van brodit: deze stelde de auto in de gelegenheid om stroom uit de telefoon te halen op het moment dat het contact uit ging. Dit met als risico dat de batterij word leeggezogen en met als tweede risico dat de telefoon hierdoor kapot gaat.

Ik heb de houder opnieuw opgestuurd en zij hebben deze gemodificeerd (een diode erin gezet of zoiets) zodat dat niet meer kan. Sinsdien geen problemen meer gehad.

PS. Ze adviseerde mij bij GCC om geen andere zekeringen te plaatsen bij het doorbranden, een zekering brand over het algemeen niet voor niets door was hun motto.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hey mensen,
Met veel belangstelling volg ik deze thread. Al veel goeie informatie gelezen. Bedankt hiervoor.

Ik heb het volgende probleem(pje) met mijn Tytn. Ik zie al enige dagen de battery indicator boven in de balk niet en ik zie de gsm indicator maar half. Alsof er iets voor zit. Kent iemand dit probleem en is er een oplossing voor? Ik snap er niks van. Switchen van theme lost het probleem even op, maar als ik hem hierna weer uit/aan zet, dan is het weer weg.

Bedankt voor elke hulp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
Probeer eens met KaiserTweak de baterrij/clock uit te zetten in de balk, dan een softreset en daarna op de optie die jij in de balk wil hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik krijg het idee dat als ik mijn Vario III uit standby haal hij terug moet schakelen naar het today scherm en dat het daarom langer duurt voordat hij 'beschikbaar' is. Is er toevallig een tweak waarmee hij dus gewoon direct het laatste scherm laat zien waarmee hij op standby ging?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
Start > Settings > Today > Items > Today timeout hoger zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SurfHost schreef op maandag 19 november 2007 @ 22:08:
Probeer eens met KaiserTweak de baterrij/clock uit te zetten in de balk, dan een softreset en daarna op de optie die jij in de balk wil hebben.
Dat was hem, battery indicator doet het weer. Bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Reactie van www.luxian.nl: "Dank voor je email en interesse in Mugen Power batterijen voor de HTC P4550 Kaiser (TyTN II). Donderdag 22-11 zal de officiële aankondiging plaatsvinden."

Hopelijk flink wat meer capaciteit ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoi,

ik heb ook een TyTN ii maar heb problemen met active syn 4.5 om verschillende mappen contactpersonen in outlook te synchroniseren. (Je kunt niet aangeven welke map hij moet pakken.

Weet jij hier een oplossing voor?

vr. gr. Gerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

SurfHost schreef op maandag 19 november 2007 @ 23:00:
Start > Settings > Today > Items > Today timeout hoger zetten.
Dat lost mijn probleem niet op. Waar is deze setting eigenlijk voor? Want hij staat nu op 1 uur.

Wat ik nu zie is dat als ik mijn muziekspeler open heb en hem dan op standby zet (zwart scherm) en hem dan weer van standby af haal dat ik eerst een flits van mijn muziekspeler scherm zie en dat hij vervolgens naar het today scherm gaat. Ik heb dus het idee dat hij eerst het 'oude venster' hersteld en dan doorschiet naar het today scherm. Dit doorschieten wil ik liever niet omdat het volgens het terughalen uit standby vertraagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deddiekoel schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 10:07:
[...]

Dat lost mijn probleem niet op. Waar is deze setting eigenlijk voor? Want hij staat nu op 1 uur.
Hier is de info...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Laatst online: 17:20

amphora

Websites & Fotografie

*snip*
(Modjes? Geen idee of dit mag overigens, maar aangezien die cabs toch alleen op een TyTn te installeren zijn moet dit geen probleem zijn toch?)
Modbreak:Als je niet weet of je het mag vragen, waarom vraag je dan niet eerst of het mag? Wij kunnen nergens controleren wat jouw intenties zijn, dus mag dit gewoon domweg niet. Ik neem aan dat je leverancier dit wel kan oplossen voor je.

[ Voor 76% gewijzigd door NMe op 20-11-2007 13:47 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amphora schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 12:07:
(Modjes? Geen idee of dit mag overigens, maar aangezien die cabs toch alleen op een TyTn te installeren zijn moet dit geen probleem zijn toch?)
ik wil je graag helpen, maar ik heb geen idee welke wwe versie ik heb. waar kan ik dit zien?

[ Voor 50% gewijzigd door een moderator op 20-11-2007 13:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

benchMarc schreef op zondag 18 november 2007 @ 20:38:
[...]
Ik had het niet over scrollen met het wieltje. Je moet maar eens naar programma's gaan en dan met je stylus gewoon dat schuifje van de scrollbar naar boven en beneden bewegen. Kijk dan maar eens hoe 'soepel' die iconen reageren.
Ik heb daar dus echt geen problemen mee, zonder haperingen van boven naar beneden en de icoontjes bewegen gewoon mee. Ms heb jij veel extra's draaien op je Tytn waardoor hij traag is of hapert?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raven
  • Niet online

Raven

Marion Raven fan

Verwijderd schreef op maandag 19 november 2007 @ 16:45:
[...]

Doe je goed dan. Zodra ik 20 IE vensters open heb, met gemiddeld 10 tabs elk loopt hij nogal snel in de soep ;)
offtopic:
Hehe :P , ik heb maar 20-30 tabs open in 1 ff venster, wil perfect. Al is ff herstarten van firefox soms wel handig, dan gebruikt ie ineens heel wat minder ram/swap.

After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...

Oscar Wilde

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 12:46:
[...]

ik wil je graag helpen, maar ik heb geen idee welke wwe versie ik heb. waar kan ik dit zien?
Wat ik nodig heb zijn de nederlandse installatie bestanden voor tomtom van de originele cd die bij de nederlandstalige tytn geleverd werden. (Installer_Kaiser_ttn_6_blabla.exe). Alvast bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NoFate schreef op zondag 18 november 2007 @ 19:45:
[...]

tomtom 7? is die er dan al voor de ppc? Ik dacht dat deze de laatste versie was voor ppc :

TOMTOM NAVIGATOR 6.032(8351)
Nee, ik bedoel software update voor mn tt910. Daarvoor is 7 beschikbaar. Nu had ik hier al gelezen dat die niet goed werkte met Tytn en bellen via bluetooth. Maar ik had zo snel niet in de gaten dat het tijdens het aanhangen aan mn pc van tomtom-home dit programma bedoeld werd in de updates. Dus na de quickfix stond dit ook opeens op mn tt910. Ik voelde de bui al hangen en ja hoor.. vreselijke brakke verbinding. Ik heb tomtom gelijk gemaild hierover, maar kreeg onderstaande standaard brief. Belachelijk trouwens, want met versie 6 nogwat werkt bellen via bluetooth Tytn-tt910 perfect. dan verwacht je dat na een update van tt910 dit blijft werken toch?

Afijn, ik raad iedereen aan die versie 6nogwat op zijn tomtom in de auto heeft, om niet te upgraden naar 7nogwat. Dwz, als je ermee wilt blijven bellen.

Ik heb gelukkig wel een backup gemaakt bij aankoop, dus kan hopelijk zonder problemen terug. En zoveel is er in het halfjaar daarna niet op dat ding gezet. Wilde wel zo nodig eentje met harde schijf er in, maar staat nog steeds niks extra's op :P

De brief van Tomtom:

Hartelijk dank voor uw bericht aan TomTom Customer Support.

Wij kunnen bij de telefoon die heeft aangegeven in uw e-mail helaas niet garanderen dat deze probleemloos werkt op uw TomTom navigatiesysteem. Deze telefoon staat momenteel niet op onze lijst van ondersteunde apparaten.

Sommige functies van apparaten uit de TomTom GO serie, de TomTom ONE en de TomTom RIDER zijn afhankelijk van de mogelijkheden van de mobiele telefoon waarmee ze verbonden worden.

Wij streven er naar ondersteuning te bieden voor zoveel mogelijk apparaten. Binnen de telefoonmarkt wordt er echter gebruik gemaakt van verschillende Bluetooth™-verbindingsprotocollen. Naast deze verschillende manieren waarop Bluetooth™-verbindingen tot stand worden gebracht kan de werking ook per softwareversie per fabrikant verschillen.

Vanwege de bovenstaande redenen is het voor ons niet mogelijk om bij elke mobiele telefoon ondersteuning te kunnen bieden bij alle verschillende typen telefoons met alle verschillende functies.

Onze testafdeling is constant bezig met het uitvoeren van testen op apparaten die op de markt verschijnen. Wanneer mogelijk maken wij aanpassingen aan de software om zo de ondersteuning voor apparaten te kunnen uitbreiden.

Wij zullen in de toekomst de ondersteuning van de verschillende apparaten blijven uitbreiden. Wij streven er naar onze navigatiesystemen geschikt te maken voor zoveel mogelijk types telefoons. Wanneer een telefoon geschikt is voor gebruik op de verschillende navigatiesystemen vermelden wij dit op de compatibiliteitslijst.

Door te klikken op de onderstaande link kunt u de huidige compatibiliteitslijst bekijken.

• Link: http://www.tomtom.com/phones (TomTom GO/ONE/RIDER - Compatibiliteit telefoons)

Indien er nieuwe telefoons worden ondersteund zal de compatibiliteitslijst worden aangepast.

Omdat het aanbod van mobiele telefoons zeer frequent veranderd, is het goed mogelijk dat een telefoon die momenteel niet ondersteund wordt, in een later stadium wel ondersteund zal worden.

Wanneer een telefoon niet ondersteund wordt, betekent dit niet per definitie dat deze niet goed zal werken met uw TomTom navigatiesysteem. Omdat wij geen probleemloze werking kunnen garanderen kunnen wij naast de onderstaande tips hier geen verdere ondersteuning voor bieden.

Tip 1: Het is in sommige gevallen wel mogelijk een verbinding in te stellen met de telefoon. Wij kunnen dan nog geen garantie geven dat het probleemloos zal werken. Bij het instellen van de telefoonverbinding krijgt u bij een van de laatste schermen de mogelijkheid het type telefoon te selecteren. Kies in dit geval een telefoon van hetzelfde merk. Op deze manier is het soms mogelijk gebruik te maken van de telefoonmogelijkheden.

Tip 2: Wijzig de Bluetoothvoorkeuren.
Opmerking: Niet van toepassing voor apparaten uit de TomTom ONE-serie en de GO 300.
• a. Kies in het hoofdmenu de opties [Wijzig voorkeuren->Bluetooth voorkeuren->Geavanceerd].
• b. Controleer of er een vinkje staat bij de functies die u wilt gebruiken en kies op [OK].
• c. Indien u in het scherm komt met de titel [Inkomende gesprekken: ] kies u de onderstaande optie:
• Te kiezen optie: “…kunnen NIET worden aangenomen tijdens toegang tot draadloze gegevens”

Wij hopen dat wij hiermee uw vraag hebben beantwoord.
Indien u vragen of suggesties heeft horen wij dat graag.

Met vriendelijke groet,

TomTom Customer Support Team

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Capo
  • Niet online
Geweldig die telefoon functie op de PDA..

Je word gebeld maar de beller bereikt je nooit... en dan opeens een sms dat je voice mail hebt en gemiste oproep.....

Meer mensen hier last van ? (vriendin heeft het, ik zover nog niet , zelfde telefoons enkel is mijne vodafone branded en zij heeft gsmweb met abbo (unbranded)

My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Laatst online: 15-09 16:02

Beaves

Usque ad Finem

:( Telefoon compleet over de emmer, GPS werkt niet meer, gaat vanzelf ineens continue trillen, Tomtom wil niet meer starten, als ik het toetsenbord naar buiten slide wordt het scherm niet meer automatisch gekanteld en ga zo maar door.

Soft reset werkt niet, ineens gaat tijdens de reset ook het scherm dimmen, dat moet ik dan daarna zelf weer goed zetten?

Echt heel fijn, wordt dus een hard reset ben ik bang :r

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luppie
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14-08 07:27

Luppie

www.msxinfo.net

Heb ik ook gehad, heb hem maar een hard reset gegeven en sindsdien geen last meer.

Heb je iets aan mijn antwoord ? Een thumbs-up wordt zeker op prijs gesteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Beaves schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:40:
:( Telefoon compleet over de emmer, GPS werkt niet meer, gaat vanzelf ineens continue trillen, Tomtom wil niet meer starten, als ik het toetsenbord naar buiten slide wordt het scherm niet meer automatisch gekanteld en ga zo maar door.

Soft reset werkt niet, ineens gaat tijdens de reset ook het scherm dimmen, dat moet ik dan daarna zelf weer goed zetten?

EXACT hetzelfde had ik zondagavond. Hard reset was het enige wat hielp, en loopt inmiddels weer als een zonnetje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leekah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-08 18:26
Capo schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:10:
Geweldig die telefoon functie op de PDA..

Je word gebeld maar de beller bereikt je nooit... en dan opeens een sms dat je voice mail hebt en gemiste oproep.....

Meer mensen hier last van ? (vriendin heeft het, ik zover nog niet , zelfde telefoons enkel is mijne vodafone branded en zij heeft gsmweb met abbo (unbranded)
Ik heb dit probleem met m'n vario III juist niet meer, hiervoor met de vario II had ik 't wel. Toen hielp het om regelmatig het toestel even een soft reset te geven (dagelijks).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb dat dus ook, dat het scherm niet meer meeschuift etc. Hardreset werkt dan, maar ik heb het al 2 keer gehad :S

Best wel jammer weer als je dan zoveel geld neertelt voor zo n ding.
Weet iemand of er al nieuwe tmobile firmware uit is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beaves schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:40:

windows mobile virus??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 15:08:
Ik heb dat dus ook, dat het scherm niet meer meeschuift etc. Hardreset werkt dan, maar ik heb het al 2 keer gehad :S

Best wel jammer weer als je dan zoveel geld neertelt voor zo n ding.
Weet iemand of er al nieuwe tmobile firmware uit is?
Haha, om je even gerust te stellen: het duurt gemiddelde een JAAR voordat t-mobile met een rom-update komt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Troxel
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-08 13:55
Hallo allemaal _/-\o_

Twee korte vraagjes (en voor de rest werkt ie als 'n snoepje)..>!!

- Mijn outlook wordt gesynced via push/pull 2003 exchange. Werkt echt super. Echter, bij mijn normale outlook op mijn desktop worden mooi alle spam berichten direct naar de junk e-mail folder gezet zonder mij te notify-en (en dat is super)! Echter, wanneer iets binnenkomt op mijn TyTN II, krijg ik een notification (nog ok), maar dus OOK wanneer er spam binnenkomt, en wordt ook nog eens in de INBOX gezet! Ik heb alles op FULL syncen staan, en ook op "as items arrive"... is hier iets aan te doen? Heeft outlook op de PDA geen automatische spam herkenning??

- Mijn Tomtom heeft al sinds het begin iets raars: Als ik TT opstart, staat per default altijd mijn geluid op stil (speaker+kruisje in display). Ik moet dan in menu "voorkeuren" 2x op geluid aan/uit klikken voordat dat weg gaat. Ook is er af en toe maar deels de aanwijzing te horen (maar soms ook ok).... wie weet raad?

Alvast bedankt!

Roy.

:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Intussen werkt het e.e.a. wel na een soft reset terwijl de telefoon aan de stoom hing, als ik dan echter de stroom er weer afhaal werkt ineens mijn GPS niet meer?

Vanavond maar eens hard resetten :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Troxel schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:00:
- Mijn Tomtom heeft al sinds het begin iets raars: Als ik TT opstart, staat per default altijd mijn geluid op stil (speaker+kruisje in display). Ik moet dan in menu "voorkeuren" 2x op geluid aan/uit klikken voordat dat weg gaat.
Dat is een bug in TomTom zelf begreep ik, ligt niet aan je device.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,
gaarne zou ik van een van jullie weten hoe mijn tytn in te stellen zodat ik via mijn draadloos netwerk kan surfen.
al diverse forums afgelezen maar kan niet echt wat vinden.
moet hij nu op internet of " werk " staan bijvoorbeeld.
andere draadloze wifi vind hij wel alleen bij de mijne kan hij niet verbinden ( sitecom wl025)
kom ook niet meer in de router om daar iets te veranderen. ( normaal met 192.168.0.1 ) maar dit werkt om de een of andere manier niet meer.

gr. paperman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Movinghead
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-06 10:26

Movinghead

ing.

mensen,

Is er iemand bekend met de volgende fout:

Enkele dagen terug iemand een smsje gestuurd, ik krijg netjes de melding van deze is verstuurd. Wat wil nu het feit is dat het smsje in de outbox blijft staan en al gedurende 2 dagen om de x aantal minuten dat smsje weer verstuurd.

Het betreffende smsje selecteren en deleten werkt niet, verplaatsen naar een andere folder evenmin. Het verwijderen van de betreffende contacts werkt ook niet. 10 tallen soft resets later hielp ook niet. De enige oplossing op dit moment is een hard reset.

Klinkt dit bij iemand bekend?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Dit topic heeft er een TyTN II - gebruiker bij! =D

Nu eens de TouchFlo Cube installeren en kijken waar ik uit kom. Slide 2 Unlock staat er ook al op. =D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De gok toch maar gewaagd...Mijn radio rom eerst geüpdate naar 1.27.14.09 en kon nog wel bellen maar geen geluid. Zowel niet via de speaker als rechtstreeks via de foon...Daarna de radio rom 1.27.12.17 geprobeerd en alles werkte weer. Vandaag even de test met de speaker getest en probleem met de speaker lijkt opgelost _/-\o_
Ben goed te verstaan en ook wat ik hoor was duidelijk. Ik zal het deze week nog een aantal keren testen en hou jullie op de hoogte!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SurfHost
amphora schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 13:04:
[...]

Wat ik nodig heb zijn de nederlandse installatie bestanden voor tomtom van de originele cd die bij de nederlandstalige tytn geleverd werden. (Installer_Kaiser_ttn_6_blabla.exe). Alvast bedankt!
*Warez, weg

[ Voor 10% gewijzigd door Ginz op 20-11-2007 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb vandaag een 1600mah ontvangen voor de tytn ii. De achterkant van de originele batterij is kaal (je ziet het staal) voor de vier aansluitingen in de tytn ii. De nieuwe batterij is helemaal afgeplakt en dus maken de 4 connectoren geen verbinding met de batterij.
Alles lijkt prima te werken, maar heeft iemand enig waarvoor die aansluitingen zijn? Heeft het wellicht te maken met aarde of temperatuurmeting?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 19:24:
Ik heb vandaag een 1600mah ontvangen voor de tytn ii. De achterkant van de originele batterij is kaal (je ziet het staal) voor de vier aansluitingen in de tytn ii. De nieuwe batterij is helemaal afgeplakt en dus maken de 4 connectoren geen verbinding met de batterij.
Alles lijkt prima te werken, maar heeft iemand enig waarvoor die aansluitingen zijn? Heeft het wellicht te maken met aarde of temperatuurmeting?
Ik ben heel benieuwd naar de ervaringen met de batterij. Hoewel de batterij op zich aardig presteerd zou ik een nog langere levensduur altijd prefereren. Wat kost zo'n batterij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves

Beaves

Usque ad Finem

Ben helemaal klaar met dit kul apparaat, ook na een hard reset werkt de GPS nog steeds niet. Leuk, zo'n alles in een apparaat, maar als de kwaliteit bagger is heb je er natuurlijk niets aan :r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora

amphora

Websites & Fotografie

Thanks!

[ Voor 17% gewijzigd door Ginz op 20-11-2007 22:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Weet iemand hoe ik meerdere afspraken op mijn Vandaag scherm krijg? Ik heb er nu voor morgen één staan terwijl er 2 afspraken zijn. Hoe zorg ik er voor dat alle afspraken voor de volgende dag(en) er staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mini Poeper
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-12-2024
Sagaris schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:38:
Weet iemand hoe ik meerdere afspraken op mijn Vandaag scherm krijg? Ik heb er nu voor morgen één staan terwijl er 2 afspraken zijn. Hoe zorg ik er voor dat alle afspraken voor de volgende dag(en) er staan?
Zie TS; daar staat een link naar Today Agenda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Mini Poeper schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:49:
[...]

Zie TS; daar staat een link naar Today Agenda
Was al aan het hopen dat ik daar niets extra's voor hoefde te installeren, maar dan doen we dat toch maar even. Ty.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 16:44:
[...]

Dat is een bug in TomTom zelf begreep ik, ligt niet aan je device.
Je kan het snelst even aan je scrolwheel draaien. Dat gaat sneller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swiebert
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17-09 13:55
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 09:54:
Reactie van www.luxian.nl: "Dank voor je email en interesse in Mugen Power batterijen voor de HTC P4550 Kaiser (TyTN II). Donderdag 22-11 zal de officiële aankondiging plaatsvinden."

Hopelijk flink wat meer capaciteit ;-)
Wel veel capcaiteit-nadeel 1 je portemonaie wordt flink dunner en dit wordt gecompenseerd door een dikkere TYTN ;) btw... het kan wel wat goedkoper hoor (ebay)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap niet waarom dat Opera Mini zo wordt opgehemeld, ik vind IE zelfs nog beter. In mnijn optiek de moeite van het installeren niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Laatst online: 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Ik zat vandaag op een site waar ik moest inloggen. Ging met Opera Mini dus helaas niet en moest IE gebruiken, bah ! Traag met laden en scrollen. Niet kunnen uit-/inzoomen. Andere look & feel gewoon, en zeker niet mijn ding.

Heb je Opera Mini 4 wel geprobeerd dan ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:51:
Ik snap niet waarom dat Opera Mini zo wordt opgehemeld, ik vind IE zelfs nog beter. In mnijn optiek de moeite van het installeren niet waard.
http://forum.ndaclan.nl/

Kun je die goed bekijken met de standaard browser dan?

Het demomodel van T-Mobile hier in de stad kon dat namelijk niet, wat een groot minpunt voor mij zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:51:
opera mini? opera mobile bedoel je.
opera mini is volgens mij alleen voor mobieltjes die normaal gesproken moeten wappen.

opera mobile is voor ppc (en dat werkt echt TOP :-D )

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2007 07:59 ]

Pagina: 1 ... 12 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou de discussie even een beetje over het toestel zelf en niet over waar ik hem een paar euro goedkoper kan krijgen dan mijn buurman...