HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5 Vorige deel Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 13 ... 15 Laatste
Acties:
  • 51.072 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dedominee
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 21-08 09:38
Hier nog een blije Tytn II bezitter! Gisteren eentje opgepikt bij Vodafone, helaas wel branded en locked. Zei zeiden mij dat ik WM6 er zelf op kon zetten via de website van vodafone? volgens mij zit dat er toch al op?

Tevens heb ik een heel ander home screen dan met de simlockvrije TytnII die ik gezien heb. Kan ik dat wijzigen naar de officiele HTC home screen? (dat zwarte van de Touch?)

Handig trouwens, al die programma's in de TS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yero
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:58

Yero

Reviewer
Heeft iemand hier problemen (gehad) met syncen onder Vista?

Ik heb twee TyTN's geprobeerd, maar er gebeurt niets. Hij wordt wel herkend, maar verschijnt niet in de verkenner. In Windows Mobile Device Center staat 'not connected', terwijl hij toch echt aangesloten is (wordt ook opgeladen).

Op twee andere pc's, waarvan één met Vista en één XP werkt het wel vlekkeloos... Het ligt dus aan m'n hoofd pc, maar ik weet even niet waar ik het moet zoeken... Heeft iemand hier een mogelijke oplossing of hetzelfde probleem gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 15-09 12:56
dedominee schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:34:
Hier nog een blije Tytn II bezitter! Gisteren eentje opgepikt bij Vodafone, helaas wel branded en locked. Zei zeiden mij dat ik WM6 er zelf op kon zetten via de website van vodafone? volgens mij zit dat er toch al op?

Tevens heb ik een heel ander home screen dan met de simlockvrije TytnII die ik gezien heb. Kan ik dat wijzigen naar de officiele HTC home screen? (dat zwarte van de Touch?)

Ze zijn in de war met de TyTN 1, die kan je wel upgraden naar WM6 :)

[ Voor 80% gewijzigd door Sir_Killalot op 21-11-2007 09:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Registratie: December 1999
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 07:57:
[...]

opera mini? opera mobile bedoel je.
opera mini is volgens mij alleen voor mobieltjes die normaal gesproken moeten wappen.

opera mobile is voor ppc (en dat werkt echt TOP :-D )
Ik draai opera mini op mijn TyTn... Top browser. Beter dan mobile (wel versie 4 beta dan) vind ik.
Nadeel is dat het via java werkt, voordeel: gratis, snel, zoomen. Websites zien er uit zoals het hoort en niet raar vervormd.

Versie 9 van opera mobile zou ook die zoom functie krijgen. Ik kijk uit naar een beta versie

[ Voor 8% gewijzigd door amphora op 21-11-2007 09:50 ]

nickdekruijk.nl Websites & Fotografie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Je weet dat er al een final versie is van OM 4? ;)

(check mn sig)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 12:30
dedominee schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:34:

Zoals al eerder gemeld denk ik ook dat ze in de war zijn met het oudere model. De TyTnII heeft al WM6. Of ze bedoelen dat er in de toekomst updates zijn te downloaden, dat kan natuurlijk ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 17-09 19:32
Weet er iemand welke code uitgevoerd wordt zodra ik terug kom van standby? (de uit knop weer aan doen terwijl beeldscherm uit staat)?

Ik zit nmlk met het volgende probleem, in de code die uitgevoerd wordt, wordt verwezen naar een programma dat niet meer op mn tytn2 staatn, waardoor ik telkens een error krijg die ik weg moet drukken, ZWAAR irritant :F.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yero
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 11-09 17:58

Yero

Reviewer
Yero schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:40:
[knip]
Laat maar, ondertussen opgelost... De boosdoener bleek het fantastische pakket Windows Live OneCare, dat soms niet zo goed samenwerkt met Vista... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 02-09 22:48

Apie!

Newer, better & confusinger

amphora schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:49:
[...]

Ik draai opera mini op mijn TyTn... Top browser. Beter dan mobile (wel versie 4 beta dan) vind ik.
Nadeel is dat het via java werkt, voordeel: gratis, snel, zoomen. Websites zien er uit zoals het hoort en niet raar vervormd.

Versie 9 van opera mobile zou ook die zoom functie krijgen. Ik kijk uit naar een beta versie
Welke versie heb je van OM4? De high or low memory version?

My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Wel de high memory versie nemen, de andere is voor MIDP 1.0 (aka oude) toestellen ;)

[ Voor 7% gewijzigd door Sir_Killalot op 21-11-2007 10:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Ik krijg 'm niet geinstalleerd. Met Internet Explorer krijg ik een mini.jad en Opera Mobile klaagt dat ie de bestandstype jmm niet kan downloaden.

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

amphora schreef op woensdag 21 november 2007 @ 09:49:
[...]

versie 8.65 van opera mobile heeft ook gewoon zoom (200% tot 25%)
is gewoon op te starten via de softkey. staat oook in programma's. hoeft niet via java. meerdere tabs.
je hebt desktop view. dan laat ie de webpagina zien zoals het op de desktop pc eruit ziet.

enig nadeel: niet gratis (wel kosteloos maar illegaal, zoals ik iemand hier heb horen zeggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Apie! schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:08:
Ik krijg 'm niet geinstalleerd. Met Internet Explorer krijg ik een mini.jad en Opera Mobile klaagt dat ie de bestandstype jmm niet kan downloaden.
Volgens mij moet je (heb de TyTN zelf pas vrijdag) de volledige .jar op de telefoon zetten en dan die uitvoeren :)

International English: http://mini.opera.com/glo...4.0.9800-advanced-int.jar

NL: http://mini.opera.com/glo...-4.0.9800-advanced-nl.jar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 02-09 22:17
Sagaris schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:51:
[...]

Was al aan het hopen dat ik daar niets extra's voor hoefde te installeren, maar dan doen we dat toch maar even. Ty.
Check de Today Plugin opties eens bij settings => today. Daar kun je dat aangeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 22:51:
Ik snap niet waarom dat Opera Mini zo wordt opgehemeld, ik vind IE zelfs nog beter. In mnijn optiek de moeite van het installeren niet waard.
Opera MOBILE wordt hier erg opgehemeld, niet de MINI. En wat opera mobile betreft: superbrowser!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN

Ik heb twee TyTN's geprobeerd, maar er gebeurt niets. Hij wordt wel herkend, maar verschijnt niet in de verkenner. In Windows Mobile Device Center staat 'not connected', terwijl hij toch echt aangesloten is (wordt ook opgeladen).

Op twee andere pc's, waarvan één met Vista en één XP werkt het wel vlekkeloos... Het ligt dus aan m'n hoofd pc, maar ik weet even niet waar ik het moet zoeken... Heeft iemand hier een mogelijke oplossing of hetzelfde probleem gehad?
Heb je de laatste versie van het windows mobile device center al geinstalleerd. Dat is NIET de versie die standaard in Vista zit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
DaSaN schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:40:
[...]

Heb je de laatste versie van het windows mobile device center al geinstalleerd. Dat is NIET de versie die standaard in Vista zit!
Dude gebruik de edit knop die er bij zit, nu heb je 3 posts die je gewoon in 1 post kon plaatsen. Edit knop heb je rechts boven aan jou berichtje staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Chutney schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:43:
[...]

Dude gebruik de edit knop die er bij zit, nu heb je 3 posts die je gewoon in 1 post kon plaatsen. Edit knop heb je rechts boven aan jou berichtje staan.
3 berichten met 3 verschillende quotes....daar maak ik 3 posts van hoor.

Ik verwacht van jou ook niet dat je al je replies in 1 post zet zodat je maar 1 post in dit forum hebt.

Daarbij, ik check deze fora via mijn rss reader, dus dan gaat editten niet zo makkelijk...

Weer ontopic nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb op mijn vario III installer_kaiser_ttn_6...ge download en geïnstalleerd, kaart uit mijn regio ge- download. Werkt allemaal prima.
Overweeg andere kaart aan te schaffen, zou deze kunnen installeren mbv TomTom Home ( nieuwe versie). Het lukt mij niet de op de vario geïnstalleerde versie zichtbaar te krijgen in TTHome. Gebruik TTHome al voor mijn TT 910.

Kan ik dit oplossen ? Anders kaart downloaden via Vario III ???

Of zou het wel lukken na aanschaf kaart ( voor navigator 6) ? Moet ik de de tt6 eerst registreren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagaris schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 21:38:
Weet iemand hoe ik meerdere afspraken op mijn Vandaag scherm krijg? Ik heb er nu voor morgen één staan terwijl er 2 afspraken zijn. Hoe zorg ik er voor dat alle afspraken voor de volgende dag(en) er staan?
Start>instellingen>vandaag. Tabblad items>agenda>opties. Daar kun je aangeven of je alleen het eerstvolgende item wil zien of meerdere. Vink je "alle gebeurtenissen van de dag weergeven" aan dan krijg je ook de items te zien die de gehele dag duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Apie!

Apie!

Sir_Killalot schreef op woensdag 21 november 2007 @ 11:50:
[...]

Volgens mij moet je (heb TyTN zelf pas vrijdag) de volledige .jar op de telefoon zetten en dan die uitvoeren :)

International English: http://mini.opera.com/glo...4.0.9800-advanced-int.jar

NL: http://mini.opera.com/glo...-4.0.9800-advanced-nl.jar
Gelukt, thanks!

Blown past falling sands

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 12:41

Arfman

Drome!

DaSaN schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:03:
[...]

3 berichten met 3 verschillende quotes....daar maak ik 3 posts van hoor.

Ik verwacht van jou ook niet dat je al je replies in 1 post zet zodat je maar 1 post in dit forum hebt.
Dat is anders wel de bedoeling hier. Check de FAQ.
Daarbij, ik check deze fora via mijn rss reader, dus dan gaat editten niet zo makkelijk...
Jouw probleem, niet het onze.
Weer ontopic nu?
Goed plan.

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bert2000
DaSaN schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:39:
[...]

Opera MOBILE wordt hier erg opgehemeld, niet de MINI. En wat opera mobile betreft: superbrowser!
Ik vind opera mini4 toch echt lekkerder werken dan Opera Mobile.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-12-2024
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:14:
[...]

Start>instellingen>vandaag. Tabblad items>agenda>opties. Daar kun je aangeven of je alleen het eerstvolgende item wil zien of meerdere. Vink je "alle gebeurtenissen van de dag weergeven" aan dan krijg je ook de items te zien die de gehele dag duren.
Multo grazie! TodayAgenda werkt ook goed, al stoor ik me wel aan de scrollbar. Dus deze oplossing is perfetto!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Arfman schreef op woensdag 21 november 2007 @ 13:27:

[...]

Jouw probleem, niet het onze.
Chutney vind het een probleem, ik niet hoor. Werkt prima zo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Laatst online: 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

DaSaN schreef op woensdag 21 november 2007 @ 12:39:
[...]

Nee, het is écht Opera Mini waar we hier allemaal gek van zijn hoor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 16-09 13:47

Ginz

Trek Superfly 5 powered

DaSaN schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:08:
[...]

Chutney vind het een probleem, ik niet hoor. Werkt prima zo
En toch wensen wij dat je meerdere replies per post doe... zeker als je ze achter elkaar, binnen een kort tijdsbestek plaats.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 16-09 16:34

Deddiekoel

Gadget nerd

Ik ben er net tot mijn grote schok achter gekomen dat mijn MDA Vario III geen calculator heeft. Dit moet natuurlijk veranderen! Welke calc app raden jullie aan. Ik wil er wel een die vinger vriendelijk is.

Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hammerhead
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 01-09 08:00
Deddiekoel schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:44:
Ik ben er net tot mijn grote schok achter gekomen dat mijn MDA Vario III geen calculator heeft. Dit moet natuurlijk veranderen! Welke calc app raden jullie aan. Ik wil er wel een die vinger vriendelijk is.
Die heb je wel hoor:
Start -> Agenda -> Rekenmachine.

(Dit is bij mij gewoon zo, standaard zoals hij bij T-Mobile uit de doos komt.)

Aviation is proof that given the will, we have the capacity to achieve the impossible.
--Eddie Rickenbacker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Ginz schreef op woensdag 21 november 2007 @ 14:30:
[...]

En toch wensen wij dat je meerdere replies per post doe... zeker als je ze achter elkaar, binnen een kort tijdsbestek plaats.
Zoals ik al zei: ik werk via een rss-reader, waarmee dit niet eenvoudig gaat

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik draai Vista, en syncen loopt bij mij ook redelijk droef. Als ik het device connect hoor ik netjes het geluidje wat je hoort als je een extern schijfje erin prakt. Soms hoor je meteen weer het disconnect geluid, soms ook niet. Maar het duurt wel erg lang voordat hij eens verzint dat hij ook nog daadwerkelijk iets moet gaan doen!

Windows Mobile Device Center openen en de sync handmatig aanslingeren is dan de oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
DaSaN schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:39:
[...]

Zoals ik al zei: ik werk via een rss-reader, waarmee dit niet eenvoudig gaat
Niet eenvoudig, dus het gaat wel? :)

Laats iets vreemds meegemaakt. Ik zat in de auto, TOMTOM aan, krijgt een fix en beweert dat ik in Noorwegen ofzo rijd.. of vlieg, mijn snelheid was 711km/uur volgens dat ding. Ik reed toch echt gewoon in NL en mijn auto valt in de categorie 'moeite doen om een snelheidsovertreding te begaan' Iemand anders ook wel eens last van?

Gelukkig deed hij het later wel normaal.

* Net even 'pocket ufo' geinstalleerd. Nostalgisch spelletje voor PPC, is nog freeware ook :)

Voor iedereen die vroeger ook graag UFO speelde op de PC: http://www.smksoftware.ru/index.php?page=105&lang=en. Even de CAB op je opslagkaart, aanklikken en spelen. Is ook een PC versie van te downloaden.

[ Voor 20% gewijzigd door Gadgeteer op 21-11-2007 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leekah
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 15-08 18:26
Gadgeteer schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:14:
[...]

Niet eenvoudig, dus het gaat wel? :)

Laats iets vreemds meegemaakt. Ik zat in de auto, TOMTOM aan, krijgt een fix en beweert dat ik in Noorwegen ofzo rijd.. of vlieg, mijn snelheid was 711km/uur volgens dat ding. Ik reed toch echt gewoon in NL en mijn auto valt in de categorie 'moeite doen om een snelheidsovertreding te begaan' Iemand anders ook wel eens last van?

Gelukkig deed hij het later wel normaal.
Qua snelheid heb ik dat niet gehad maar Google Maps heeft mij meerdere malen op verkeerde locaties weergegeven. Tijdje terug reed ik opeens dwars door een winkelcentrum heen en ben ook wel eens in Belgie geweest volgens Google Maps (nou woon ik vlak bij Belgie maar nou ook weer niet zo dichtbij).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hallo,

Ik was er van overtuigd om dit toestel ook aan te schaffen wanneer mijn abonnement dat toeliet, december. In december komt de HTC cruise uit, ook een mooi apparaat en qua specificaties hetzelfde als de kaiser. Nu ben ik gaan twijfelen, in hoeverre is het toetsenbord handig? Voordeel van de cruiser is dat je het device kan bedienen met je vinger en bij de Kasier heb je toch je stylus nodig in sommige/meeste gevallen. Is dit een misvatting?

Feitje - Ik sms redelijk veel, 5 tot 10 per dag en ook wil ik een gprs abonnement

Het is overigens mijn eerste WM device dus ben er niet zo thuis in...

Ik hoop dat iemand mij duidelijkheid kan verschaffen...

Bedankt !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:57:
Hallo,

Ik was er van overtuigd om dit toestel ook aan te schaffen wanneer mijn abonnement dat toeliet, december. In december komt de HTC cruise uit, ook een mooi apparaat en qua specificaties hetzelfde als de kaiser. Nu ben ik gaan twijfelen, in hoeverre is het toetsenbord handig? Voordeel van de cruiser is dat je het device kan bedienen met je vinger en bij de Kasier heb je toch je stylus nodig in sommige/meeste gevallen. Is dit een misvatting?

Feitje - Ik sms redelijk veel, 5 tot 10 per dag en ook wil ik een gprs abonnement

Het is overigens mijn eerste WM device dus ben er niet zo thuis in...

Ik hoop dat iemand mij duidelijkheid kan verschaffen...

Bedankt !!!
Helaas helaas.... het enige verschil tussen de cruise en de tytn 2 qua vingergemak is het feit dat de cruise beschikt over de touchcube. Voor smsjes ben je nog steeds afhankelijk van het onscreen toetsenbord, en dat is niet medt je vingers te bedienen.

Ik heb nu van mijn 4 WM devices 2 met toetsenbord gehad, en moet zeggen: echt onmisbaar. Ik email er ook veel mee, en dan is het echt een must.

[ Voor 20% gewijzigd door DaSaN op 21-11-2007 17:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Ik vind het toetsenbord echt handig, zeker als je veel wil sms'en / typen zou ik zeker een extra toetsenbord aanraden! Gaat zoveel sneller in vergelijking met een 'normaal' gsm toetsenbord.

En ik kan de TyTN II gewoon met mijn vinger besturen, bij hele kleine scrollbalkjes wil het nog wel eens fout gaan maar buiten dat is het goed mogelijk.

Ik raad je aan om even langs een T-Mobile / andere telecom winkel te lopen en hem daar in je handen te hebben en het toetsenbord eens uit te proberen.

Ik heb alleen een probleempje, ik had S2U2 erop staan, maar er weer afgegooid. Nu had ik een snelkoppeling in het start-menu gezet, maar vergeten weg te halen voordat ik S2U2 erafgooide. Probleem is dat ik die snelkoppeling nu niet kan weghalen onder Menu's, dan krijg ik de foutmelding 'Kan dit item niet verplaatsen.' Is er een manier (wss via het register, maar daar heb ik niet zo'n know-how van) om die snelkoppeling uit mijn Startmenu te krijgen?

[ Voor 8% gewijzigd door Sagaris op 21-11-2007 17:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Oke, dan blijft mijn keuze nog steeds hetzelfde: tytn 2.

Mocht de cruise uitkomen zal ik sowieso ff vergelijken en voelen.

Bedankt voor de response

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje:

Kun je met dat opera mini http://forum.ndaclan.nl (een standaard PHPBB forum) gewoon goed gebruiken? Met de demo opstelling van T-Mobile in de stad hier niet :/ , met de N95 bij Vodafone iig wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quote:
Bakkenes schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 22:55:
[...]

Quick gps openen, op de button 'downloaden' klikken, NAAR BUITEN GAAN en dan TOMTOM opstarten. Na 15 tot 20 seconden zul je toch echt verbinding moeten hebben. Soms heb je geluk en krijg je binnen (als je bij het raam staat) ook een fix.
Zelf heb ik zeer goede ervaringen met navigeren met de interne gps en TomTom. Het moet dus lukken!
Thanks!
Hij doet het!

[...]
Thanks!
Hij doet het! :) :) :) :)
:)
[/quote]

ik heb vandaag mn tomtom navigator software binnengekregen via de gpsshop :D
installatie ging echter perfect.
nu mn probleem.

welke gps instelling moet ik kiezen in het tomtom menu, ik wil immers gebruikmaken van de interne gps van mn tyth II:
1 tomtom bt gps (deze dus niet)
2 tomtom bekabelde gos (ook niet dus)
3 andere bt gps (ook niet dus ofwel??)
4 andere nmea gps

wie kan me hier mee helpen?

mvg reezer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaSaN
Sagaris schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:09:
Ik vind het toetsenbord echt handig, zeker als je veel wil sms'en / typen zou ik zeker een extra toetsenbord aanraden! Gaat zoveel sneller in vergelijking met een 'normaal' gsm toetsenbord.

En ik kan de TyTN II gewoon met mijn vinger besturen, bij hele kleine scrollbalkjes wil het nog wel eens fout gaan maar buiten dat is het goed mogelijk.

Ik raad je aan om even langs een T-Mobile / andere telecom winkel te lopen en hem daar in je handen te hebben en het toetsenbord eens uit te proberen.

Ik heb alleen een probleempje, ik had S2U2 erop staan, maar er weer afgegooid. Nu had ik een snelkoppeling in het start-menu gezet, maar vergeten weg te halen voordat ik S2U2 erafgooide. Probleem is dat ik die snelkoppeling nu niet kan weghalen onder Menu's, dan krijg ik de foutmelding 'Kan dit item niet verplaatsen.' Is er een manier (wss via het register, maar daar heb ik niet zo'n know-how van) om die snelkoppeling uit mijn Startmenu te krijgen?
Voor het antwoord op jouw probleempje wil ik je graag even verwijzen naar de zoekfunctie van dit topic. Exact dezelfde vraag is al zo'n 3 keer eerder langs geweest :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gadgeteer
Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:32:
quote:
Bakkenes schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 22:55:
[...]

Quick gps openen, op de button 'downloaden' klikken, NAAR BUITEN GAAN en dan TOMTOM opstarten. Na 15 tot 20 seconden zul je toch echt verbinding moeten hebben. Soms heb je geluk en krijg je binnen (als je bij het raam staat) ook een fix.
Zelf heb ik zeer goede ervaringen met navigeren met de interne gps en TomTom. Het moet dus lukken!
Thanks!
Hij doet het!

[...]
Thanks!
Hij doet het! :) :) :) :)
:)
[/quote]

ik heb vandaag mn tomtom navigator software binnengekregen via de gpsshop :D
installatie ging echter perfect.
nu mn probleem.

welke gps instelling moet ik kiezen in het tomtom menu, ik wil immers gebruikmaken van de interne gps van mn tyth II:
1 tomtom bt gps (deze dus niet)
2 tomtom bekabelde gos (ook niet dus)
3 andere bt gps (ook niet dus ofwel??)
4 andere nmea gps

wie kan me hier mee helpen?

mvg reezer
Zoals al vaak gemeld: andere NMEA gps com4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Andere NMEA
Com 4

edit:
Zie Gadgeteer

[ Voor 54% gewijzigd door Imperium op 21-11-2007 17:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gadgeteer schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:36:
[...]

Zoals al vaak gemeld: andere NMEA gps com4
welke gps blaudsnelheid moet ik instellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solopher
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 11-09 14:55
4800 baud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
snelste :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
DaSaN schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:36:
[...]

Voor het antwoord op jouw probleempje wil ik je graag even verwijzen naar de zoekfunctie van dit topic. Exact dezelfde vraag is al zo'n 3 keer eerder langs geweest :)
Ok, ga ik opnieuw zoeken, eerst keer heb ik niks gevonden. En ik dacht dat nog wel zo'n goeie zoekskillzz had. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nl_umpire
  • Laatst online: 16-09 21:57
(Zo ik heb m nu de topics ff doorspitten:))

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eerdepeer
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-06 16:10
Op mijn MDA compact heb ik de contactpersonen zo ingesteld dat eerst de voornaam en daarna de achternaam komt. Nu weet ik niet meer hoe ik dat gedaan heb en kan ik bij beide toestellen niet meer de instelling vinden. Onder opties bij contactpersonen staat het niet iig :S

Verder vroeg ik mij af of iemand al de nieuwe 8Gb microsSD van Sandisk heeft weten te bemachtigen of weet waar die op voorraad is?

Verder wel een puik toestel. Alles zit erop en eraan. Beetje jammer dat het pennetje onder zit ipv boven (zeker door een linkshandige ontwikkeld?) , maar dat is bijzaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bobo89
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 12:34
Komt er geen deel 6?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sir_Killalot
Wat is er mis met deze? Het Nokia N95 8GB topic zit ook al aan de 142 pagina's ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aerofreak
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 15:33

aerofreak

Steve Jobs

Topicstarter
Die komt eraan.. Zit nu nog met mijn tentamens (morgen de laatste) en dan ga ik ff een andere layout maken.

Waarschijnlijk met het weekend deel 6 :)

"When once you have tasted flight, you will forever walk the earth with your eyes turned skyward, for there you have been, and there you will always long to return"
~Leonardo Da Vinci~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuperus
  • Laatst online: 29-07 22:04
zie ondertussen ook overal aanbiedingen voor de MDA Vario III, hoeveel verschilt deze van de HTC tytn II ??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagaris
Dat ligt eraan waar je hem koopt met welk abbonement e.d.

Bij GSMWeb kostte de TyTN II icm met het abbo dat ik gekocht heb 173 euri, de Vario III was 60 euro goedkoper.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kuperus
  • Laatst online: 29-07 22:04
ik bedoel niet qua prijs/abbo, maar qua techniek, zit er in de qualiteit van het apparaat nog verschil? voelt de Vario III net zo solide en stevig aan als de Tytn ii

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S2K
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 17-09 15:59

S2K

Gadgeteer schreef op woensdag 21 november 2007 @ 16:14:
[...]
Ja ik had het zelfde, ik heb Quickgps gerund en hij deed het weer goed, het was erg vreemd want er kwam een fix met slechts 1 satelliet. Ik denk dat de data van Quickgps corrupt was geraakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaves
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-09 16:02

Beaves

Usque ad Finem

Ik heb hetzelfde probleem gehad, ook na een update van QuickGPS? Na een reset en het opnieuw downloaden van de data binnen QuickGPS doet TomTom het weer perfect, met een snellere fix dan voorheen zelfs?

Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Kuperus schreef op woensdag 21 november 2007 @ 22:27:
ik bedoel niet qua prijs/abbo, maar qua techniek, zit er in de qualiteit van het apparaat nog verschil? voelt de Vario III net zo solide en stevig aan als de Tytn ii
Mijn broer heeft een TyTN II en ik heb de Vario III.
In principe zijn ze vrijwel indentiek. De TyTN heeft een meer zwarte finish en een soort van rubberen achterkant. De Vario III heeft een meer metallic look. Ook zijn de toetsenblokken net iets anders. Persoonlijk prefereer ik het blok van de Vario III en de de zwarte look van de TyTN II.

Maar verder zijn ze qua buidl quality voor zover ik kan zien hetzelfde en dat is naar mijn ervaring erg goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ken.
  • Laatst online: 16:01

Ken.

\m/.([oO]).\m/

Verwijderd schreef op woensdag 21 november 2007 @ 17:28:
Vraagje:

Kun je met dat opera mini http://forum.ndaclan.nl (een standaard PHPBB forum) gewoon goed gebruiken? Met de demo opstelling van T-Mobile in de stad hier niet :/ , met de N95 bij Vodafone iig wel.
Doet het prima hier..
Je zou bijna denken dat het de enige browser is die het kan aan het aantal posts te zien daar :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Imperium
  • Niet online
Ik vind die GPS chip die er in zit toch wel zo machtig mooi! ik heb bijna overal en altijd zelfs met een "koude" start binnen 15 seconden een GPS fix! wie heeft dit nog meer? echt prachtig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

.KeN. schreef op woensdag 21 november 2007 @ 23:15:
[...]

Doet het prima hier..
Je zou bijna denken dat het de enige browser is die het kan aan het aantal posts te zien daar :')
95% van de posts daar is in het verborgen gedeelte ;)

En daarnaast draait het pas sinds een paar weekjes. ;)

Bedankt iig. En met de standaard IE, hij doet ie het daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Ik wil graag deze ook halen, alleen vraag me af wat er op dit moment het beste is.
Dus welke HTC....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hangt er vanaf of je een toetsenbord wilt of juist niet.

• Jieve
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 02-08 17:48
Daar zit ik dus aan te twijfelen, want als je een toetsenbord neemt is die best dik.
Maar zonder toetsenbord is zo een ding veel dunner.

Maar is zo een toetsenbord handig?! Want ga je die echt veel gebruiken.
Ik ga iig geen emails erop typen nzo,misschien soms wat msn-en en smsjes versturen. Maar meer niet.

• DaSaN
Sagaris schreef op woensdag 21 november 2007 @ 18:20:
[...]

Ok, ga ik opnieuw zoeken, eerst keer heb ik niks gevonden. En ik dacht dat nog wel zo'n goeie zoekskillzz had. :9
Iets met "via pc", "beveiligde bestanden weergeven", en "windows\startmenu\programs" :)

Verwijderd

Hallo,

Ik zou graag mijn tomtom over de speakers van de bleutooth carkit laten lopen. Ik heb en plug-in gedownload maar deze werkt alleen met een headset en niet met een carkit. Heeft er iemand een geschikte plug-in of een manier om dit te doen? De telefoon zelf gaat goed over de carkit.

• Deddiekoel

Deddiekoel

Gadget nerd

Check het programmaatje "BT Audio" eens van Triangle Powers software. Daarmee kun je alle audio naar je Carkit sturen.

Daarnaast is er een thread op XDA waar ook een BTAudio (file BTAudio.zip) op staat. Dit zijn 3 exe bestanden (on, off & toggle) die hetzelfde zouden moeten doen.

De eerste heb ik getest en die werkt. De tweede moet ik nog proberen.
hammerhead schreef op woensdag 21 november 2007 @ 15:27:
[...]

Die heb je wel hoor:
Start -> Agenda -> Rekenmachine.

(Dit is bij mij gewoon zo, standaard zoals hij bij T-Mobile uit de doos komt.)
Idd! Ben toch nog steeds de WWE versies gewend. Maar gCalc vind ik mooier dus die hou ik voorlopig ;-)

[ Voor 27% gewijzigd door Deddiekoel op 22-11-2007 09:03 ]

Verwijderd

Heb onlangs TyTN2 gekocht en loop tegen het volgende probleem aan. Als ik mijn contactpersonen gesynchroniseerd heb zijn ze een dag later weer verdwenen (en daarmee ook de stemopnames en snelkoppelingen). Het maakt niet uit of ik via de server of via USB heb gesynchroniseerd. De agenda blijft (gelukkig) ongemoeid (had ik met de Qtec 9090/SPV M2000 wel problemen mee). Weet iemand een oplossing? :?

Verwijderd

Ik ben van plan de TytnII aan te schaffen maar zit nog met 2 vragen. Hopelijk weet een van jullie het antwoord er op....

1. Wanneer ik de TytnII als navigatie gebruik, hoe zit het dan met bellen? Kan ik gewoon nog nummers kiezen of gebruik ik dan voicedialling of iets dergelijks? Ik vind dit namelijk belangrijk om te weten omdat ik veel op de weg zit....

2. Er zit geen standaard autohouder bij het pakket. Welke raden jullie mij aan? Ik heb een lease-auto dus evt. boren/ schroeven is geen optie.

Dank voor de hulp!

• Gian Inc.
  • Laatst online: 10-05 12:34
wat een gave pda/telefoon/handheldgame/pc/enz.... Ik ben echt heel tevreden!

MAAR

Ik kan maar niet inloggen op het fontys netwerk in eindhoven, heb het certificaat geinstalleerd.... Maar hij wil maar niet werken.

VERDER

-Speakerfunctie hapert bij mij ook, gebruik ik vrij weinig, maar toch!
-Moest echt wennen aan de bediening(kom van w810i)
-Die wekker gaat niet af, heb ik een freeware wekker geinstalleerd en die werkt ook niet.

(volgensmij is dat wekkerprobleem ergens in het topic al opgelost, ga even zoeken)

• Bert2000
Ik ben in bezit van de MDA Vario III maar het lukt mij maar niet om de bericht toon te veranderen. (het geluid dat je hoort als een sms/email etc binnenkomt) Iemand een tip??

Verwijderd

Deddiekoel schreef op donderdag 22 november 2007 @ 08:57:
Check het programmaatje "BT Audio" eens van Triangle Powers software. Daarmee kun je alle audio naar je Carkit sturen.
Bedankt voor het antwoord. Ik heb net BTAudio geprobeerd maar hij werkt niet. Als ik in mediaplayer iets afspeel onderdrukt hij wel het geluid maar er komt niets uit de speakers (zelfde met tomtom). De carkit staat bij Bluetooth gedefinieerd als "handsfree". Ik heb wel eerst zoals ze schrijven de carkit gepaired voordat ik BTAudio inschakelde. De telefoonfunctie werkte nog gewoon als normaal.

• Tjado
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 22-03 18:03

Tjado

Dé man

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:00:

2. Er zit geen standaard autohouder bij het pakket. Welke raden jullie mij aan? Ik heb een lease-auto dus evt. boren/ schroeven is geen optie.

Dank voor de hulp!
Brodit werkt met een clip, volgensmij heel handig! Ga hem zelf ook bestellen eind deze maand. De foutieve modellen zullen er nu echt wel uit zijn. op www.brodit.se kan je meer informatie vinden over de Proclip enzo :)

Als iemand goede/betere alternatieven heeft hoor ik het natuurlijk graag :D

Die ene, met die snor

Verwijderd

@Tjado, thankx voor de info. Ik ga daar even verder kijken.

Hopelijk kan iemand me nog helpen met vraag 1 :)

Verwijderd

Leekah schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 14:47:
[...]

Ik heb dit probleem met m'n vario III juist niet meer, hiervoor met de vario II had ik 't wel. Toen hielp het om regelmatig het toestel even een soft reset te geven (dagelijks).
Ik heb hier wel regelmatig last van. De problemen met bellen irriteren me steeds meer. Voor de rest is alles top.

• BtM909
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

BtM909

Watch out Guys...

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:00:
Je weet dat in 95% van de lease-auto's de carkit gewoon is vastgeschroefd?

Ace of Base vs Charli XCX - All That She Boom Claps (RMT) | Clean Bandit vs Galantis - I'd Rather Be You (RMT)
You've moved up on my notch-list. You have 1 notch
I have a black belt in Kung Flu.

• ErikCornelissen
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 13:18
Ik heb nu sinds een aantal dagen ook deze telefoon (voor zover je het nog een telefoon kan noemen :)).

Maar is het mogelijk om via de pc/laptop een sms te sturen d.m.v. een programma o.i.d.. Welke dan via de telefoon verstuurd word. En ook bijvoorbeeld de sms berichten uitlezen?

• nefius
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-02-2024
Wurmie schreef op zondag 11 november 2007 @ 13:24:
Ook ik heb problemen gehad met de actieve houder van Brodit.

Hierover heb ik contact gehad met de technische dienst van GCC (importeur van brodit), deze technische dienst heeft naar mijn houder gekeken en er een verbeterde lader opgezet.

Diezelfde dag een telefoontje van de TD:
Er zat nog een ander probleem in de houder van brodit: deze stelde de auto in de gelegenheid om stroom uit de telefoon te halen op het moment dat het contact uit ging. Dit met als risico dat de batterij word leeggezogen en met als tweede risico dat de telefoon hierdoor kapot gaat.

Ik heb de houder opnieuw opgestuurd en zij hebben deze gemodificeerd (een diode erin gezet of zoiets) zodat dat niet meer kan. Sinsdien geen problemen meer gehad.

PS. Ze adviseerde mij bij GCC om geen andere zekeringen te plaatsen bij het doorbranden, een zekering brand over het algemeen niet voor niets door was hun motto.
Damn, het lijkt dat ik dezelfde issue heb gehad en als gevolg hiervan ligt mijn HTC nu in Belgie ter reparatie!
Ook ik heb namelijk een Activ Brodit gekocht en de HTC er pas een paar keer in gehad en bij mij was de zekering er ook gelijk uitgeknalt, dus een nieuwe gekocht en toen werkte het wel.

Hoe kom ik er nu achter of ik zo'n Brodit met een issue heb?

• NoFate
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 15:00
Iemand die hier een oplossing voor weet? Heb dit ook gepost op xda , daarom dat het in engels is :)

Hello, i am a proud user of the tytn 2 , but i have a annoing problem:

I live in belgium , but most of the times i am in the Netherlands , so i want roaming disabled on the device , too much costs else.

On my previous pda , a mio a701 , i just changed the phone settings from : network auto , to network manual , like on every phone...

I do this setting to on my kaiser , but sometimes it gives me popups with : register network , and then a whole bunch of networks found in the list...

Is there a solution for this popup?

Thnx

I already looked in the settings , sounds and notifications , but that popup isnt there... where to deactivate it?

Thnx in advance

Verwijderd

BtM909 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 12:39:
[...]

Je weet dat in 95% van de lease-auto's de carkit gewoon is vastgeschroefd?
niet dus? Wil mijn auto met zo weinig mogelijk schade terug geven als ik hem moet inleveren. Vandaar mijn vraag voor een alternatief.

Maar goed we gaan offtopic ;)

• Bebob_NL
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-08 16:54
ErikCornelissen schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:04:
Ik heb nu sinds een aantal dagen ook deze telefoon (voor zover je het nog een telefoon kan noemen :)).

Maar is het mogelijk om via de pc/laptop een sms te sturen d.m.v. een programma o.i.d.. Welke dan via de telefoon verstuurd word. En ook bijvoorbeeld de sms berichten uitlezen?
Jeyo Mobile Extender klikkerdeklik
mompelt iets over nieuw topic openen ;)

[ Voor 5% gewijzigd door Bebob_NL op 22-11-2007 13:58 ]

Specs: Antec Sonata III 500Watt, Asus P5k, C2D E6750 @ 400*8, 2GB DDR6400 OCZ 4-4-4-12, XFX GeForce 8800GTS/640MB (stock), 120GB WD PATA, 320GB Seagate PATA, 750GB WD SATA, IIyama Vision Master Pro 450.

• amphora
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:53:
[...]
niet dus? Wil mijn auto met zo weinig mogelijk schade terug geven als ik hem moet inleveren. Vandaar mijn vraag voor een alternatief.
Brodit proclip is wat mij betreft de beste oplossing.

• Bert2000
Deddiekoel schreef op woensdag 21 november 2007 @ 23:11:
[...]

Mijn broer heeft een TyTN II en ik heb de Vario III.
In principe zijn ze vrijwel indentiek. De TyTN heeft een meer zwarte finish en een soort van rubberen achterkant. De Vario III heeft een meer metallic look. Ook zijn de toetsenblokken net iets anders. Persoonlijk prefereer ik het blok van de Vario III en de de zwarte look van de TyTN II.

Maar verder zijn ze qua buidl quality voor zover ik kan zien hetzelfde en dat is naar mijn ervaring erg goed.
Weet jij toevallig hoe ik de sms toon kan veranderen?

Het standaard t-mobile geluid doet pijn aan mn oren. Kan nergens in de handleiding vinden waar het moet, en het staat ook niet bij instellingen>geluiden

• Sir_Killalot
Bert2000 schreef op donderdag 22 november 2007 @ 15:43:
[...]

Weet jij toevallig hoe ik de sms toon en de agenda toon kan veranderen?

Het standaard t-mobile geluid doet pijn aan mn oren. Kan nergens in de handleiding vinden waar het moet, en het staat ook niet bij instellingen>geluiden
Werkt dit niet?: Mini Poeper in "HTC TyTN 2 (Kaiser) deel 5"

• Imperium
  • Niet online
nefius schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:23:
[...]

Damn, het lijkt dat ik dezelfde issue heb gehad en als gevolg hiervan ligt mijn HTC nu in Belgie ter reparatie!
Ook ik heb namelijk een Activ Brodit gekocht en de HTC er pas een paar keer in gehad en bij mij was de zekering er ook gelijk uitgeknalt, dus een nieuwe gekocht en toen werkte het wel.

Hoe kom ik er nu achter of ik zo'n Brodit met een issue heb?
Hoe is het bij jou gebeurd? de eerste keer meteen? of pas nadat je het contact uitzette?

• Bert2000
arg heb t idd gevonden... zitten teveel tabs op de tytn:(

Verwijderd

ErikCornelissen schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:04:

Ik gebruik hiervoor Jeyo Mobile Companion. Kun je vanf je pc berichten versturen, en ook backups maken van je berichten, call history enz.

Linkje: http://www.jeyo.com/companion.asp

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Hey ik heb sinds vanmiddag een verticale en horizontale streep wanneer ik een foto wil maken met mijn TyTN.

Het is echt de camera zelf, iemand ook bekend met dit *probleem*? Misschien de hardware welke stuk is hier?

• Sagaris
Ik heb een Brando Ultra Clear Protector Plus gekocht en gelukkig succesvol op het scherm gekregen, maar hij is 3mm te kort. Breedte is perfect, alleen de lengte dus. Heeft iedereen dit?

[ Voor 12% gewijzigd door Sagaris op 22-11-2007 17:56 ]

• Imperium
  • Niet online
lijkt zo, hij is tussen je scherm en je "hoes" gekomen, haal em eraf en je zult het merken. had ik ook.

• Sagaris
Oeh, thanks! Ga ik ff proberen om hem er opnieuw op te zetten.

Verwijderd

Goh, dat is echt geweldig :S
Ben namelijk niet zo`n fan van roms koken :P

• Sagaris
Sagaris schreef op donderdag 22 november 2007 @ 19:07:
Oeh, thanks! Ga ik ff proberen om hem er opnieuw op te zetten.
Damnit, dat wordt weer 8 euro naar GPSPlaza doorsluizen. xD

Verwijderd

Beaves schreef op maandag 29 oktober 2007 @ 10:40:
Over het probleem dat je geen andere steden/plaatsen kan toevoegen aan het weer, ik kreeg dit ook niet voor elkaar, tot ik het programma Rosco File Explorer ging gebruiken. Deze kan files unlocken die op/in de rom staan waardoor je ze ook kan overschrijven. Dit was voor mij de oplossing. Ik heb nu een klein bestand gemaakt die alleen de steden kent die ik gebruik, samen met enkele kleine plaatsen.
Hallo Beaves,
Is dat allemaal erg ingewikkeld om dat te veranderen, ik ben er niet zo handig in namelijk :? ? Ik erger me er mateloos aan dat ik niet de plaatsen kan selecteren die ik zelf wil 8)7 . Oja, krijg je er dan ook de meerdaagse voorspelling bij te zien in de versie die jij hebt? thnxx

• nefius
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 16-02-2024
Imperium schreef op donderdag 22 november 2007 @ 16:11:
[...]

Hoe is het bij jou gebeurd? de eerste keer meteen? of pas nadat je het contact uitzette?
De Tytn is pas kaduk gegaan na een paar dagen deze gebruikt te hebben in combi met de brodit.
Nagoed, ik heb vanmiddag gehoord dat mijn tytn gerepareerd weer terug komt... olee

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mphilipp
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:01

mphilipp

Romanes eunt domus

Verwijderd schreef op donderdag 22 november 2007 @ 13:53:
[...]
Je kunt bij de Halfords universele montageraampjes kopen die je aan je radio kunt monteren. Dus: radio eruit, raampje om de radio schuiven naar voren toe. Hij zit dan strak tegen het afdekplaatje van je radio. Je kunt de radio dan weer terugstoppen. Er steekt dan een plaatje metaal uit met wat gaten erin. Hierop kun je zo'n mooie Brodit schroeven.
Ook in mijn Astra, waar er zo'n standaard radio in zit gaat dat. Maar er zijn nog veel meer montageplaatjes te koop die je op verschillende plaatsen in vrijwel alle auto's kunt monteren.

A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of met een stukje goed dubbelzijdig tape. (Niet dat spul van de kruidvat, er is beter.. >:) )

Als de auto dan weer terug moet, peuter je het er weer af, en haal je met een doekje met wasbenzine ofzo de plakresten weg. En klaar :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• amphora
  • Nu online

amphora

Websites & Fotografie

Ben ik de enige bij wie quickgps niet kan downloaden? 'Verbinding mislukt' melding krijg ik. andere internet toepassingen doen het wel gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@all bedankt voor de alternatieve opties. Ik denk dat ik inderdaad voor de proclip ga icm een brodithouder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 08:33:
@all bedankt voor de alternatieve opties. Ik denk dat ik inderdaad voor de proclip ga icm een brodithouder.
Of wat dacht je van zo'n clip voor op je luchtrooster? (http://www.digitalsonline...cview.php?pic=ahr-vm1.jpg)

Deze heb ik in mijn kar zitten, en bevalt uitstekend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arfman
  • Laatst online: 12:41

Arfman

Drome!

Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 09:52:
[...]

Of wat dacht je van zo'n clip voor op je luchtrooster? (http://www.digitalsonline...cview.php?pic=ahr-vm1.jpg)

Deze heb ik in mijn kar zitten, en bevalt uitstekend.
Dat IS een ProClip ;)

DRoME LAN Gaming | iRacing profiel | Kia e-Niro 64kWh | Hyundai Ioniq 28kWh | PV 5.760Wp |

Pagina: 1 ... 13 ... 15 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Hou de discussie even een beetje over het toestel zelf en niet over waar ik hem een paar euro goedkoper kan krijgen dan mijn buurman...