A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Dan doe je het luchtrooster dichtmphilipp schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 10:18:
[...]
Zit je dan je telefoon niet te stoven in de winter, als je de kachel aan hebt?
oh loool, ik kan hem namelijk met een "wieltje" dichtdraaien zodat er juist geen warme lucht tegen mijn warme tytn stroomt.

Waarom 8 euro naar gpsplaza? je kan ze in HK kopen voor 9 dollar tijdelijk geen verzendkosten.. shop.brando.com.hkSagaris schreef op donderdag 22 november 2007 @ 19:46:
[...]
Damnit, dat wordt weer 8 euro naar GPSPlaza doorsluizen. xD
probeer dan de antiglare, die is veel beter imo dan de ultraclear. De antiglare kan je overigens gewoon wassen... ik heb mijn vorige brando gehad op me Vario I, daarna op me MDA compact 3, toen op me Kaiser tot me nieuwe binnen kwam, en nu weer op me compact 3...
Als je hem schoonmaakt in een bakje water, kan je ze het best drogen door er scotchtape op de plakkant te plakken en dan een dagje laten liggen...
BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114
Verwijderd
Ik heb beide types gehad op eerdere modellen en ik vind de ultraclear toch helderder beeld geven. De Antiglare is inderdaad beter tegen schitteringen maar ik vond dat er waas over beeld kwam. De Ultraclear blijft haarscherp. Tis natuurlijk maar mijn mening.....Eastman schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 11:10:
[...]
Waarom 8 euro naar gpsplaza? je kan ze in HK kopen voor 9 dollar tijdelijk geen verzendkosten.. shop.brando.com.hk
probeer dan de antiglare, die is veel beter imo dan de ultraclear. De antiglare kan je overigens gewoon wassen... ik heb mijn vorige brando gehad op me Vario I, daarna op me MDA compact 3, toen op me Kaiser tot me nieuwe binnen kwam, en nu weer op me compact 3...
Als je hem schoonmaakt in een bakje water, kan je ze het best drogen door er scotchtape op de plakkant te plakken en dan een dagje laten liggen...
http://www.digitalsonline...cview.php?pic=ahr-vm1.jpg
Dat lijkt me sterk, op deze foto zie je namelijk een constructie er achter waamee je hem IN het rooster kunt bevestigen ipv zoals de proclip het tussen je dashboard duwen.
Waar kun je deze kopen? met deze constructie om hem IN het rooster te schuiven (net als een lucht verfrisser)
edit: gevonden het is een HR-Richter ventilatierooster bevestiging
Kun je hier een brodit houder op vast schroeven trouwens?
[ Voor 12% gewijzigd door Chutney op 23-11-2007 12:11 ]
Als je dat wenselijk vindt...De lucht komt dan 2x zo hard uit de andere roosters en komt niet direct bij jou terecht. Nee, zo'n roosterklem vind ik niet echt een fijne oplossing. Er zijn zat alternatieven die net zo effectief zijn, en ook niet zo duur. Je moet er dan wél een beetje meer werk in steken, maar je doet het ook niet voor 3 weken. Dus een uurtje prutsen om een klemmetje ergens achter de radio vast te maken vind ik dan niet zo erg.
Maar goed...ieder zijn ding natuurlijk. It's a free country...
A good way to test the effectiveness and strength of a strategy is to look at whether it contains a strong and authentic tagline.
Ik denk dat een pakje uit NL sneller hier is dan iets uit HK. En die paar €...Eastman schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 11:10:
[...]
Waarom 8 euro naar gpsplaza? je kan ze in HK kopen voor 9 dollar tijdelijk geen verzendkosten.. shop.brando.com.hk
Was ook een antwoord met een knipoog. De proclip bevestig je ook aan je luchtrooster. Of niet echt eraan maar meer aan je dashbord boven en onder je luchtrooster. Voordeel van de proclip is dat hij exact op je dashboard past zonder te hoeven schroeven. Dat richter ding lijkt me niet perfect vast zitten een proclip zit muurvast. Voordeel van die richter is dat je em wel in iedere auto kan gebruiken. Een proclip is specifiek voor 1 model.Chutney schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:07:
[...]
http://www.digitalsonline...cview.php?pic=ahr-vm1.jpg
Dat lijkt me sterk, op deze foto zie je namelijk een constructie er achter waamee je hem IN het rooster kunt bevestigen ipv zoals de proclip het tussen je dashboard duwen.
Waar kun je deze kopen? met deze constructie om hem IN het rooster te schuiven (net als een lucht verfrisser)
edit: gevonden het is een HR-Richter ventilatierooster bevestiging
Kun je hier een brodit houder op vast schroeven trouwens?
nickdekruijk.nl Websites & Fotografie
Hmm dit klinkt erg mooi, ik kan het artikel alleen niet vinden op halfords.nlmphilipp schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 00:50:
[...]
Je kunt bij de Halfords universele montageraampjes kopen die je aan je radio kunt monteren. Dus: radio eruit, raampje om de radio schuiven naar voren toe. Hij zit dan strak tegen het afdekplaatje van je radio. Je kunt de radio dan weer terugstoppen. Er steekt dan een plaatje metaal uit met wat gaten erin. Hierop kun je zo'n mooie Brodit schroeven.
Ook in mijn Astra, waar er zo'n standaard radio in zit gaat dat. Maar er zijn nog veel meer montageplaatjes te koop die je op verschillende plaatsen in vrijwel alle auto's kunt monteren.
HTC TyTn II P4550 (HTC Kaiser 120)
Flash ROM 256 MB, 145.24MB usable
SDRAM 128 MB
T-Mobile MDA Vario III (HTC Kaiser 120)
Flash ROM 256 MB
SDRAM 128 MB , 101.6MB accessible
Vodafone v1615 (HTC Kaiser 120)
SDRAM 128 MB
Wat betekent dit voor de snelheid van de verschillende versies?
Dus welke is het snelst
Even snel, alleen heb je bij de vario iets minder ruimte om dingen op het telefoongeheugen zelf op te slaan.Roodey schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 13:19:
Op PDA comparer van de startpost worden de verschillende versies van HTC TyTn II met elkaar vergelijken. Nou staat er iets wat ik wel graag antwoord op zou willen hebben:
HTC TyTn II P4550 (HTC Kaiser 120)
SDRAM 128 MB
T-Mobile MDA Vario III (HTC Kaiser 120)
Flash ROM 256 MB
SDRAM 128 MB , 101.6MB accessible
Vodafone v1615 (HTC Kaiser 120)
SDRAM 128 MB
Wat betekent dit voor de snelheid van de verschillende versies?
Dus welke is het snelst
Misschien gewoon in de winkel kijken. Ik heb 'm ooit ook een keer daar gekocht. Volgens mij staat niet elk prul dat ze hebben op de site.lvisser87 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 12:42:
Hmm dit klinkt erg mooi, ik kan het artikel alleen niet vinden op halfords.nl
My lungs taste the air of Time
Blown past falling sands
Verwijderd
Ik kan wel gewoon op het fontys netwerk in eindhoven!Gian Inc. schreef op donderdag 22 november 2007 @ 10:01:
wat een gave pda/telefoon/handheldgame/pc/enz.... Ik ben echt heel tevreden!
MAAR
Ik kan maar niet inloggen op het fontys netwerk in eindhoven, heb het certificaat geinstalleerd.... Maar hij wil maar niet werken.
VERDER
-Speakerfunctie hapert bij mij ook, gebruik ik vrij weinig, maar toch!
-Moest echt wennen aan de bediening(kom van w810i)
-Die wekker gaat niet af, heb ik een freeware wekker geinstalleerd en die werkt ook niet.
(volgensmij is dat wekkerprobleem ergens in het topic al opgelost, ga even zoeken)
Als je hulp nodig hebt loop maar even binnen maandag om half 11 in 2.41 r3
Het internetten op de telefoon heb ik nog niet helemaal onder de knie. De enige site die ik nu bezoek is pda.tweakers.net. Zijn er nog meer handige pda sites?
Ik ging er ook vanuit dat je handig met RSS zou kunnen werken op deze telefoon. Nu ben ik er dus achter dat in rssfeeds maar een gedeelte van het bericht wordt weer gegeven en dat je een link moet volgen om op de website te komen, hierdoor kom je dus weer op een website die niet geoptimaliseerd is voor de resolutie van de telefoon. Heb ook nog geen goede RSS-reader gevonden aangezien ik telkens de melding krijg dat ik geen internetverbinding heb terwijl ik dat wel heb.
Iemand dus nog een goede RSS-reader voor de telefoon? En zijn er wel feeds die hele berichten weergeven?
Kun je niet Opera gebruiken? Die verkleint de websites super en maakt surfen echt een stuk vriendelijker.wenze schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:01:
Momenteel werkt me gmail niet meer ik kan geen berichten meer versturen. Ik heb Vodafone maar unbranded telefoon. Meer mensen hier last van? Heb al nieuwe mail-account gemaakt voor gmail maar dat werkte ook niet.
Het internetten op de telefoon heb ik nog niet helemaal onder de knie. De enige site die ik nu bezoek is pda.tweakers.net. Zijn er nog meer handige pda sites?
Ik ging er ook vanuit dat je handig met RSS zou kunnen werken op deze telefoon. Nu ben ik er dus achter dat in rssfeeds maar een gedeelte van het bericht wordt weer gegeven en dat je een link moet volgen om op de website te komen, hierdoor kom je dus weer op een website die niet geoptimaliseerd is voor de resolutie van de telefoon. Heb ook nog geen goede RSS-reader gevonden aangezien ik telkens de melding krijg dat ik geen internetverbinding heb terwijl ik dat wel heb.
Iemand dus nog een goede RSS-reader voor de telefoon? En zijn er wel feeds die hele berichten weergeven?
Zie linkje
Linkje geeft gaf een errorYero schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:23:
Die batterij van de TyTN II is wel ontzettend snel leeg als je wat UMTS, WiFi en/of GPS gebruikt. Op eBay staan een aantal third party batterijen, waaronder eentje van maar liefst 2800 mAh. Klinkt een beetje te mooi om waar te zijn (die capaciteit). Heeft iemand toevallig zo'n ding geprobeerd?
Zie linkje
10 dollar? Is wel erg goedkoop lijkt me..
[ Voor 3% gewijzigd door Sir_Killalot op 23-11-2007 15:36 ]
Verwijderd
lijkt mij aan de goedkope kant hoor! beetje wantrouwig!Sir_Killalot schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:34:
[...]
Linkje geeft gaf een error
10 dollar? Is wel erg goedkoop lijkt me..
Vraagje:
Weet iemand hoe het komt dat msn niet werkt via gprs, maar wel via wifi?
Je hoeft je bestanden niet per sé in die mappen te stoppen.
Ik heb al mijn .MP3's in de root van mijn storage card en kan alles kiezen vanuit elke applicatie.
SMS / Beltoon / Wekkergeluiden van pTravelAlarm / etc
Nou, niet echt als je het mij vraagt. Het ziet er uit als goedkope universele namaak.
If it ain't broken, play with it till it breaks.
Ik heb zelf de 1600mAh gekocht en die was ook erg goedkoop. Deze zal ook best wel werken maar je krijgt er wel een hele bult achter en je moet de kwaliteit van het kapje maar afwachten.Yero schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:23:
Die batterij van de TyTN II is wel ontzettend snel leeg als je wat UMTS, WiFi en/of GPS gebruikt. Op eBay staan een aantal third party batterijen, waaronder eentje van maar liefst 2800 mAh. Klinkt een beetje te mooi om waar te zijn (die capaciteit). Heeft iemand toevallig zo'n ding geprobeerd?
Zie linkje
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Tevens kreeg ik er een touchpadpennetje bij, maar er zit geen houdertje in het toestel?
rechtsondering kun je hem naar binnen schuiven.detulp050 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:36:
Ik heb zojuist de telefoon opgehaald bij Tmobile. Verlenging van Flex 20, eerste jaar 10e korting per maand. Totale kosten 14,95 voor de telefoon en 360 aan bundelkosten. Geen geld. Alles werkt goed, behalve mijn @home mail. Ik kan wel naar de webmail, maar nog niet via het mailprogramma. Hij geeft aan dat het password verkeerd is, iemand een idee waarom?
Tevens kreeg ik er een touchpadpennetje bij, maar er zit geen houdertje in het toestel?
Misschien eerst ff de manual gaan doorlezen?detulp050 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:36:
<knip>
(tis trouwens een touchscreen, touchpad zit onder het toetsenbord van een laptop)
[ Voor 13% gewijzigd door Sir_Killalot op 23-11-2007 16:42 ]
Uiteraard heb ik dat al gedaan, maar ik zat gewoon scheel te kijken blijkbaar. Ik had verwacht dat ik naar een holte moest zoeken, maar het meegeleverde pennetje is extra.Sir_Killalot schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:41:
[...]
Misschien eerst ff de manual gaan doorlezen?
Oeh, als digileek/digibeet vond ik mijzelf met touchpad al in de buurt zitten(tis trouwens een touchscreen, touchpad zit onder het toetsenbord van een laptop)
Waarschijnlijk verlangt @Home een beveiligde ssl verbinding: even instellen dusdetulp050 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:36:
Ik heb zojuist de telefoon opgehaald bij Tmobile. Verlenging van Flex 20, eerste jaar 10e korting per maand. Totale kosten 14,95 voor de telefoon en 360 aan bundelkosten. Geen geld. Alles werkt goed, behalve mijn @home mail. Ik kan wel naar de webmail, maar nog niet via het mailprogramma. Hij geeft aan dat het password verkeerd is, iemand een idee waarom?
Verwijderd
Heeft iemand dit probleem eerder gehad (en opgelost?).
Suggesties?
Probeer Tomtom 6.032 eens. Die werkt niet via COM poort en werkt in mijn ervaring beter.Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:13:
Vandaag start ik tomtom op, en deze krijgt geen GPS fix. Probeer hetzelfde met GPStest en GPSviewer, geen fix. GPStest scant de porten en vindt de GPS op COM4 9600 baud. tomtom blijft constant wachten op een valid gps signal. De statusbarretjes van de satellites blijven totaal leeg.
Suggesties?
Anders probeer eens de baudrate op 4800 te zetten.
[ Voor 4% gewijzigd door Deddiekoel op 23-11-2007 18:20 ]
Verlanglijstje: Switch 2, PS5 Pro Most wanted: Switch 2
Verwijderd
Ik heb eigenlijk 2 vragen.
Bij "vandaag" (je achtergrond) kun je aleen maar programma's kiezen die in de lijst voorkomen. Is er een mogelijkheid een link te maken naar een andere "exe" die niet in de lijst voorkomt?
Nu heb ik (via het werk) nogal ontzettend veel contacten en die zijn ingedeeld in verschillende categorien. Nu moet ik eerst naar contacten (duurt heel lang)) vervolgens naar het filter om het filter aan te zetten. wij gebruiken al pocketmirror om de verschillende contactmappen ookte kunnen weergeven (prive en zakelijk) Als ik nu vervolgens weer naar contacten ga is de filter er ook weer af. Is er niet een programma dat gemakkelijker werkt of waarbij je bijvoorbeeld 2 of 3 categorien kunt kiezen die je rechtstreeks vanuit je bureaublad kunt openen (of zoiets)?
PS natuurlijk zou ik hiernaast nog steeds zeer blij zijn met een plugin die mijn mediaplayer over mijn bluetooth carkt gooit. Helaas werkte BTaudio niet voor mij..
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2007 19:25 ]
Volgens mij is ie ook wat donkerder dan de foto's in de startpost, of ligt dat aan de belichting?
Zo ziet die van mij eruit:

Er staat trouwens een manufactured datum in van 06/11/07, betekend dat dan 11 juni of 6 november?
Je bedoelt het tabblad programma's van de HTC Home Plugin?Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:23:
hallo,
Ik heb eigenlijk 2 vragen.
Bij "vandaag" (je achtergrond) kun je aleen maar programma's kiezen die in de lijst voorkomen. Is er een mogelijkheid een link te maken naar een andere "exe" die niet in de lijst voorkomt?
Gewoon ff een snelkoppelingetje naar het exe-bestand in je startmenu plaatsen.
Verwijderd
Denk wel aan je verbinding.. in en uitgaande servers via wifi @home?.... mail.home.nldetulp050 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:36:
inkomende mail via gprs or whatever ... mail.home.nl
uitgaande mail via gprs or something like that ....smtp.t-mobile.nl
succes!
Heb je al eerder een fix gehad, of is dit de eerste keer dat je het probeert ?Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 18:13:
Vandaag start ik tomtom op, en deze krijgt geen GPS fix. Probeer hetzelfde met GPStest en GPSviewer, geen fix. GPStest scant de porten en vindt de GPS op COM4 9600 baud. tomtom blijft constant wachten op een valid gps signal. De statusbarretjes van de satellites blijven totaal leeg.
Suggesties?
Als het de eerste keer is kun je het beste naar buiten gaan, of je TyTN bij het raam neerleggen.
Het kan wel 10 tot 20 minuten duren voor er voldoende satellieten zijn gevonden
Ik heb van de week een harde reset gedaan en moest ook weer 10 minuten wachten op een fix.
Verwijderd
ik heb hem al enige weken en hij werkte uitstekend, tomtom had meestal een snelle fix.
En als die geen fix heeft en je kijkt bij tomtom's gps status dan zie je langzaam de satellieten verschijnen en de ontvangst per satelliet toenemen, maar nu blijft dat volkomen vlak.
Re: Deddiekoel
4800 ook geprobeerd (was die ook origineel). Ik heb versie 6.030 erop zitten. Ik weet dat 032 op de meegeleverde cd staat. Maar kan ik die zomaar installeren als ik al tomtom erop heb staan?
Is het maken van een backup van mijn storage kaart genoeg om later de volledige tomtom terug te zetten?
Gewoon een minuutje of 5 tot 10 laten liggen en laten zoeken en dan is 'ie er waarschijnlijk weer
Laat de versie 6.030 er gewoon opstaan. Com4 en 4800 baud en heb geduld. Werkt al maanden bij mij. Verder gebruik eens de zoekfunctie van hier en google want er is al voldoende over geschreven.Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 23:52:
4800 ook geprobeerd (was die ook origineel). Ik heb versie 6.030 erop zitten. Ik weet dat 032 op de meegeleverde cd staat.
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Backup maken werkt sowieso. Maar als je een legale TomTom hebt mag het niets uitmaken. Ik heb de Vario III en had de CD dus niet eens. Maar via een opgesnorde cab kon ik hem probleemloos installeren en activeren!Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 23:52:
Re: .KeN
ik heb hem al enige weken en hij werkte uitstekend, tomtom had meestal een snelle fix.
En als die geen fix heeft en je kijkt bij tomtom's gps status dan zie je langzaam de satellieten verschijnen en de ontvangst per satelliet toenemen, maar nu blijft dat volkomen vlak.
Re: Deddiekoel
4800 ook geprobeerd (was die ook origineel). Ik heb versie 6.030 erop zitten. Ik weet dat 032 op de meegeleverde cd staat. Maar kan ik die zomaar installeren als ik al tomtom erop heb staan?
Is het maken van een backup van mijn storage kaart genoeg om later de volledige tomtom terug te zetten?
Lijkt erop dat je de username of password verkeerd hebt ingevuld, ik gebruik mijn @home adres zonder problemen:detulp050 schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 16:36:
Instellingen:
Emailadres: jouw mail adres @home.nl
Naam: je naam (afzender naam)
Weergave naam account: @HOME
Inkomende mailserver: mail.home.nl
Accounttype: pop3
Gebruikersnaam: jou emailadres zonder @home.nl
Wachtwoord: jou wachtwoord
Uitgaande server: smtp.t-mobile.nl (vinkjes uit laten staan op dit scherm)
Hiermee werkt t bij bij gewoon
Verwijderd
Deed het eerder prima, weet iemand een oplossing of de oorzaak van dit probleempje?

Wat is er niet standaard:
De iPhone tabs heb ik via HTC Home Customizer. En onder 'Nieuw' heb ik dit staan. Handige shizzle.
Ondersteunt je operator dat wel dan? Als dat niet het geval is zal msn ook niet werken.Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:38:
[...]
Vraagje:
Weet iemand hoe het komt dat msn niet werkt via gprs, maar wel via wifi?
Het is niet voor niets dat bepaalde operators msn / windows live uit de rom gehaald hebben. Afgezien van het feit dat sommigen het dan los als 'extraatje' aanbieden.
Zelf heb ik een hi abbo en werkt het probleemloos via gprs.
Nice, heb je de cube al weten te installeren? Ik heb er op het moment eentje in gebruik die goed werkt. Ziet er heel erg netjes uit. Zit je trouwens op het HVA? (lokalen lijken hetzelfde, maarja da's natuurlijk met elke school zo) Als dat zo is..Euduroam al aan de praat gekregen?Sagaris schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:46:
Zo ziet mijn TyTN II er nu uit!
[afbeelding]
De iPhone tabs heb ik via HTC Home Customizer. En onder 'Nieuw' heb ik dit staan. Handige shizzle.
Jep, heb de Cube ook al weten te installeren. Briljante app, al is het alleen maar voor het 'jaw-dropping' effect. =P En nee, ik zit op HSZuyd in Heerlen. ^^Nedra schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 14:18:
[...]
Nice, heb je de cube al weten te installeren? Ik heb er op het moment eentje in gebruik die goed werkt. Ziet er heel erg netjes uit. Zit je trouwens op het HVA? (lokalen lijken hetzelfde, maarja da's natuurlijk met elke school zo) Als dat zo is..Euduroam al aan de praat gekregen?
Precies..het is wel heel stylish allemaal. Maar eh, waar heb je die cube vandaan? Ik heb op en gegeven moment de Szabi Cubelaunger o.i.d. geinstalleerd samen met touchflo, Bij het XDA forum zie ik door de bomen het bos niet meer. Als je nog tips hebt zijn ze dus welkom!Sagaris schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 14:24:
[...]
Jep, heb de Cube ook al weten te installeren. Briljante app, al is het alleen maar voor het 'jaw-dropping' effect. =P En nee, ik zit op HSZuyd in Heerlen. ^^
[ Voor 4% gewijzigd door Nedra op 24-11-2007 14:56 ]
Onderaan de 1e post van dat topic. Ik heb alle 4 de programma's geïnstalleerd, eerst de 3 attached files, daarna de Cube zelf. maar ik heb na afloop de Audio Manager weer gedeïnstalleerd, want dan had ik Audio Manager en Audio Beheer in me Programma's staan en dat was niet cool. Maar de Cube werkt nog steeds perfetto.In the mean time you can use Raven_coda until the full release is available.
HTCCube.cab [15.11.07 ]
This page will be updated soon
There are some necessary programs which need to be install below to get the full functionality of touchflo which will be updated
Click.me.if.you.like.what.I.do.
Attached Files
File Type: cab duttythroy dutty music plug in.cab (289.7 KB, 2172 views)
File Type: cab HTC_Audio_Manager_KAISER_1_2_614_712.cab (903.7 KB, 1846 views)
File Type: zip Htc Home.zip (1.37 MB, 2090 views)
Probeer SPB Diary eens, een today plugin die een tab heeft voor je contacts die kan filteren. Werkt perfect.Verwijderd schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 19:23:
Nu heb ik (via het werk) nogal ontzettend veel contacten en die zijn ingedeeld in verschillende categorien. Nu moet ik eerst naar contacten (duurt heel lang)) vervolgens naar het filter om het filter aan te zetten. wij gebruiken al pocketmirror om de verschillende contactmappen ookte kunnen weergeven (prive en zakelijk) Als ik nu vervolgens weer naar contacten ga is de filter er ook weer af. Is er niet een programma dat gemakkelijker werkt of waarbij je bijvoorbeeld 2 of 3 categorien kunt kiezen die je rechtstreeks vanuit je bureaublad kunt openen (of zoiets)?
Atheism is a non-prophet organization. “Wenn ist das Nunstück git und Slotermeyer?” “Ja! … Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput.”
Ik gebruik pRSSreader en deze bevalt me goed.wenze schreef op vrijdag 23 november 2007 @ 15:01:
Hij haalt zelf nieuwe items op en geeft ook een notification wanneer er nieuwe zijn.
Taal fouten inbegrepen ;)
Mijn AI Art YouTube kanaal
Ah die had ik ook geinstalleerd maar die deed gewoon helemaal niets bij mij. Ik ga het nogmaals proberen. Dan ben ik benieuwd, heb je daarnaast ook nog touchfloctrl draaien? En hoe werkt dat?Sagaris schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 14:58:
Ik heb deze: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=336482
[...]
Onderaan de 1e post van dat topic. Ik heb alle 4 de programma's geïnstalleerd, eerst de 3 attached files, daarna de Cube zelf. maar ik heb na afloop de Audio Manager weer gedeïnstalleerd, want dan had ik Audio Manager en Audio Beheer in me Programma's staan en dat was niet cool. Maar de Cube werkt nog steeds perfetto.
Touchfloctrl? Ik heb gewoon die 3 proggie's geinstalleerd, daarna de Cube. Soft-reset en de Cube werkte. Daarna dus die Audio Manager gedeinstalleerd en hij werkt nog steeds perfect.Nedra schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 16:45:
[...]
Ah die had ik ook geinstalleerd maar die deed gewoon helemaal niets bij mij. Ik ga het nogmaals proberen. Dan ben ik benieuwd, heb je daarnaast ook nog touchfloctrl draaien? En hoe werkt dat?
Hierzo! Weet voor de rest ook niet precies wat het inhoud:Sagaris schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 16:52:
[...]
Touchfloctrl? Ik heb gewoon die 3 proggie's geinstalleerd, daarna de Cube. Soft-reset en de Cube werkte. Daarna dus die Audio Manager gedeinstalleerd en hij werkt nog steeds perfect.
Clickedieclick!
Hmmm... hij werkt gewoon goed bij mij. Weet niet wat eraan 'enhanced' zou kunnen worden.Nedra schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 16:56:
[...]
Hierzo! Weet voor de rest ook niet precies wat het inhoud:
Clickedieclick!
Zou je hier mss een beknopte uitleg willen geven? Ik heb het ook geprobeert, maar het lukt me niet. kSnap niet wat ik precies nodig heb en wat ik moet doen.Sagaris schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 16:52:
[...]
Touchfloctrl? Ik heb gewoon die 3 proggie's geinstalleerd, daarna de Cube. Soft-reset en de Cube werkte. Daarna dus die Audio Manager gedeinstalleerd en hij werkt nog steeds perfect.
Ik heb precies hetzelfde:My-life schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 19:32:
[...]
Zou je hier mss een beknopte uitleg willen geven? Ik heb het ook geprobeert, maar het lukt me niet. kSnap niet wat ik precies nodig heb en wat ik moet doen.
Zou je s.v.p. even kunnen aangeven welke bestanden je gebruikt, waar je ze installeert en hoe?
Thanks in advance....
Onderaan de 1e post staan 3 bijgevoegde bestanden:
- duttythroy dutty music plug in.cab
- HTC_Audio_Manager_KAISER_1_2_614_712.cab
- Htc Home.zip
Deze allemaal downloaden, de 1e twee op je TyTN II zetten en installeren, HTC Home op je pc zetten, uitpakken en dan de 2 cab's ook op je TyTN II zetten. Eerst de HTC Home.cab installeren, daarna de OEM[nogiets].cab installeren.
Daarna download je HTCCube.cab [15.11.07 ], en zet je eveneens op je TyTN II en installeer je hem.
Daarna bij mijn weten gewoon een Soft-Reset en de Cube is klaar voor gebruik.
*edit: Als je de bijgevoegde bestanden niet kunt zien/downloaden ligt het er wss aan dat je geen account hebt op dat forum. Gewoon even gratis registreren en klaar is kees.
*edit2: Ik heb alle programma's gewoon op de TyTN II zelf geïnstalleerd, niet op de opslagkaart.
[ Voor 15% gewijzigd door Sagaris op 24-11-2007 19:58 ]
Ik heb volgens mij de HTC Home plugin al standaard op m'n PDA. Heb ik die dan nog steeds nodig?
[EDIT]
Ik heb geïnstalleerd. De cube settings kan ik openen, maar hoe open ik de Cube? Met m'n vinger van onder naar boven over het scherm werkt iig niet.
[ Voor 41% gewijzigd door My-life op 24-11-2007 20:50 ]

Ik wilde vandaag TomTom gebruiken, dus ik start TomTom waarnaar ik met een heel vreemd gezicht zit te kijken naar de melding dat TomTom geen kaart kan vinden
Na heel veel pielen erachter gekomen dat het kwam omdat ik Bluetooth Explorer had ingeschakeld. Blijkbaar kijkt TomTom hier als eerste naar wanneer hij de kaarten gaat zoeken. Na het uitvinken van de Explorer deed alles het weer zoals vanouds gelukkig.
Schotlandofiel | Godzijdank ben ik atheïst
Canon 7D / 20D / 300D + glas | Just Light | Flickr
Hij doet het niet bij mij...Sagaris schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 19:56:
Fair enough. Je begint bij deze pagina: http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=336482.
Onderaan de 1e post staan 3 bijgevoegde bestanden:
-verder-
*edit2: Ik heb alle programma's gewoon op de TyTN II zelf geïnstalleerd, niet op de opslagkaart.
Ik heb alles juist geïnstalleerd op de juiste volgorde en na 2 soft-reset nog geen cube te zien... Om de cube te activeren moet ik toch vanaf onder naar boven glijden met mijn vinger?
[ Voor 39% gewijzigd door Qunix op 24-11-2007 23:09 ]
Ook meteen maar de speaker issues aangekaart. Hoop dat dit niet AL te lang zal duren, ik heb wel gevraagd om een vervanged toestel, want zo kan het natuurlijk niet.
had hiervoor n73 vond ik toch wel betere kwali foto's
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=336482
op mijn vodafone branded kwam de oude versie niet te voorschijn. Op de nieuwe wel, ff kjken of het werkt nu
Werkt dus ook niet. .bij calibreren van scherm loopt ie gewoon kei hard vast. Achterkant HTC word ook wat warm
htc home werkt ook niet meer fatsoenlijk als cube is geinstalleerd.
[ Voor 30% gewijzigd door Capo op 25-11-2007 11:00 ]
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Klopt, maar iets wat er moet worden bijgezegd, hij staat standaard geconfigureerd voor een Engelstalige Kaiser. Bij het installeren van de htccube.cab worden 2 programmatjes geinstalleerd die allebij in de map Touch Flo in programmabestanden staat. Daarnaast staat daar ook een touchfloconfig.txt. Die moet je even openen en de paden veranderen. Normaal gesproken staat er /Program files/Touch Flo, dat moet natuurlijk even veranderd worden naar /programmabestanden/ . Met een beetje geluk werkt het dan wel.Qunix schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 23:09:
[...]
Hij doet het niet bij mij...
Ik heb alles juist geïnstalleerd op de juiste volgorde en na 2 soft-reset nog geen cube te zien... Om de cube te activeren moet ik toch vanaf onder naar boven glijden met mijn vinger?
Verwijderd
Ben ik ook erg benieuwd naar.Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 12:16:
Hoe zijn de ervaringen met de beschikbare cases voor de Kaiser?
Ik heb zelf thuis een unix server draaien die fungeert als internet gateway en mailserver. De server haalt de mail op en deelt deze netjes in in mapjes op mijn imap server (cyrus-imapd).
Deze heb ik ingesteld in mijn tytn zodat ik op een eenvoudige manier mijn mail kan bekijken onderweg.
Nu hebben we het eerste punt: je kan de mappen niet configureren. Je kan wel kiezen welke mappen je van de server wilt synchroniseren, maar niet waarvoor ze dienen. Om een voorbeeld te noemen: op mijn server heb ik een map met de naam Drafts. Ik kan pocket outlook niet duidelijk maken dat hij deze moet gebruiken voor Concepten. Er is gewoonweg geen instelling hiervoor.
Ik heb dus de namen op de server aangepast zodat ze overeen komen met wat pocket outlook verwacht. Op de desktop client (thunderbird) en de webmail client (squirrelmail) kon ik dit wel aanpassen, dus was dat geen probleem.
Toen kwam ik erachter dat een verzonden bericht niet in Verzonden items terecht kwam.
Na wat verder onderzoek zag het volgende verschijnsel:
- Intikken nieuwe email.
- Nieuw bericht wordt in Postvak uit geplaatst.
- Beriicht wordt lokaal in Verzonden items gekopieerd.
- Mail wordt verzonden
- Mappen worden gesynchroniseerd vanaf de server.
En als je dan op internet gaat zoeken lees je dat WM5 serious issues heeft met imap ondersteuning en dat dit flink verbeterd is in WM6. Wil dan niet weten hoe slecht het in WM5 was.
Er zijn nog een aantal issues waardoor pocket outlook niet imap compliant is, zoals het niet ondersteunen van namespaces.
Klopt! Helemaal vergeten!Nedra schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:53:
[...]
Klopt, maar iets wat er moet worden bijgezegd, hij staat standaard geconfigureerd voor een Engelstalige Kaiser. Bij het installeren van de htccube.cab worden 2 programmatjes geinstalleerd die allebij in de map Touch Flo in programmabestanden staat. Daarnaast staat daar ook een touchfloconfig.txt. Die moet je even openen en de paden veranderen. Normaal gesproken staat er /Program files/Touch Flo, dat moet natuurlijk even veranderd worden naar /programmabestanden/ . Met een beetje geluk werkt het dan wel.
Aha...Nedra schreef op zondag 25 november 2007 @ 13:53:
[...]
Klopt, maar iets wat er moet worden bijgezegd, hij staat standaard geconfigureerd voor een Engelstalige Kaiser. Bij het installeren van de htccube.cab worden 2 programmatjes geinstalleerd die allebij in de map Touch Flo in programmabestanden staat. Daarnaast staat daar ook een touchfloconfig.txt. Die moet je even openen en de paden veranderen. Normaal gesproken staat er /Program files/Touch Flo, dat moet natuurlijk even veranderd worden naar /programmabestanden/ . Met een beetje geluk werkt het dan wel.
Hij doet het nu wel, bedankt.
Verwijderd
Dat programmatje voor nieuwe sms, email, etc is erg handig zeg. Maar hoe regel je dat er een snelkeuze 'Nieuw' wordt gemaakt en daarachter dit progje? Bij mij staat standaard links 'Agenda' en rechts 'Contacten' op het startscherm.Sagaris schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:46:
[afbeelding]
Hoe kun je een programma toewijzen aan je softkeys?Sagaris schreef op zaterdag 24 november 2007 @ 13:46:
[afbeelding]
nog kjiken of ik alsnog telefoon nummers in de snel keuze kan zetten ipv online msn contacten..
scherm uitlijnen werkt overigens niet meer..hangt direkt.
[ Voor 48% gewijzigd door Capo op 25-11-2007 18:49 ]
My old man wrote me a letter from prison once. It said "if you don't want to end up in here, stay away from crime, women and drugs" Trouble is, that don't leave you much else to do, does it?
Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 16:41:
[...]
Dat programmatje voor nieuwe sms, email, etc is erg handig zeg. Maar hoe regel je dat er een snelkeuze 'Nieuw' wordt gemaakt en daarachter dit progje? Bij mij staat standaard links 'Agenda' en rechts 'Contacten' op het startscherm.
Dit topic, post nr. 2, programma'tje #16 ---> 16 - Soft Key Changer here > change & customise your softkey buttonsEvertG schreef op zondag 25 november 2007 @ 17:11:
[...]
Hoe kun je een programma toewijzen aan je softkeys?
Verwijderd
[/quote]
leuk... ge- download ,lijkt geinstalleerd te zijn,maar nergens kan ik het programma vinden; waar te zoeken ?
Heerlijk snel ook trouwens. Vlotter als degene op dat filmpje iig!
Ik had nog aan het talen verschil gedacht, maar was er vanuit gegaan dat het met variabellen zou werken.
THX!
[EDIT]
BTW betwijfel ik of je die andere installaties nodig hebt als je gewoon de standaard NL fimware hebt geinstalleerd. Mss ga ik het nog es proberen om allen HTCCube.cab te installeren na een hard reset.
[ Voor 32% gewijzigd door My-life op 25-11-2007 23:11 ]
Zit alleen met het probleempje dat op het moment dat als ik de telefoon lock (rode telefoontje tijdje ingedrukt houden) knapt de dataverbinding er ook even uit waardoor mijn internetradio niet meer verder gaat..
Verder ben ik nog op zoek naar wat extra geheugen, 8GB lijkt me wel wat.. (Sandisk Secure Digital Micro High Capacity 8GB ) echter is deze in alle winkels die ik gevonden heb nog in pre-order.. is er iets bekend over de uitbrengdatum?
Verwijderd
het is leuk om allerlei programmaatjes uit te proberen, nadeel is wel dat deze op allerlei niveaus invloed kunnen hebben. Nu viel mij op dat na een soft reset de" onlangs geopende programma's in het startmenu blijven staan, in mijn herinnering zouden deze na een soft reset verdwenen zijn.....
Wat is juist?
geen spannende vraag, maar toch
Wat zou dit kunnen zijn?
Thanks. Prima. Bij mij staat alleen nu HTCactionSC... Hoe zorg ik ervoor om net als jou de tekst 'nieuw'' te krijgen? Register verandering?Sagaris schreef op zondag 25 november 2007 @ 19:48:
[...]
Dit topic, post nr. 2, programma'tje #16 ---> 16 - Soft Key Changer here > change & customise your softkey buttons
@rienm: Start -> setting ...dan moet je het zien
Via Total Commander (of een andere explorer) de shortcutnaam veranderen in \Windows\Start Menu\Programs\Zhadum schreef op maandag 26 november 2007 @ 00:51:
[...]
Thanks. Prima. Bij mij staat alleen nu HTCactionSC... Hoe zorg ik ervoor om net als jou de tekst 'nieuw'' te krijgen? Register verandering?
Thanks, ik he het via Advanced Config v1.0 gedaan. Aardig programma. Te vinden in dit topic ..KeN. schreef op maandag 26 november 2007 @ 01:09:
[...]
Via Total Commander (of een andere explorer) de shortcutnaam veranderen in \Windows\Start Menu\Programs\
@ Sagaris Welke achtergrond heb je? Ik ben al een tijdje opzoek naar zo iets.
[ Voor 10% gewijzigd door Zhadum op 26-11-2007 01:35 ]
Na een soft-reset vindt je het terug onder de systeem-tab in "Instellingen"Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 21:34:
Dit topic, post nr. 2, programma'tje #16 ---> 16 - Soft Key Changer here > change & customise your softkey buttons
[/quote]
leuk... ge- download ,lijkt geinstalleerd te zijn,maar nergens kan ik het programma vinden; waar te zoeken ?
Hier staat een nieuwere versie: http://www.freewarepocket...iguration-tools-v1-1.htmlZhadum schreef op maandag 26 november 2007 @ 01:25:
[...]
Thanks, ik he het via Advanced Config v1.0 gedaan. Aardig programma. Te vinden in dit topic .

Bestelling is vorige week gedaan, iemand enig idee (of kan er iemand kijken bij mcc) wanneer ie weer op voorraad is?

Daarnaast vraag ik me af of er een manier is om met de htc m'n pc thuis over te nemen. Extern bureaublad? LogMeIn? Ik zag iets van terminal services staan op internet, maar dat is het niet of wel?
[ Voor 11% gewijzigd door Boyd op 26-11-2007 09:49 ]
Verwijderd
mooi niet, onder programma's verwijderen wordt het " Sharky48 Softkey changer " wel genoemd, niet te vinden onder instellingen=systeem; in instellingen= persoonlijk wel " software toets " te vinden, maar dat is standaard... ( Vario III)EvertG schreef op maandag 26 november 2007 @ 08:55:
[...]
Na een soft-reset vindt je het terug onder de systeem-tab in "Instellingen"
dus voor mij blijft de vraag bestaan.
Daarnaast mijn andere vraag, op MDA Vario werden " omlangs geopende programma's verwijderd na soft reset, op de Vario III niet ????
bvd Rien
Programma's en functies onder de Soft Keys veranderen kan heel eenvoudig via het register, ik heb daar mijn TaskManager en CommManager onder gehangen, en wel als volgt:Verwijderd schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:02:
[...]
mooi niet, onder programma's verwijderen wordt het " Sharky48 Softkey changer " wel genoemd, niet te vinden onder instellingen=systeem; in instellingen= persoonlijk wel " software toets " te vinden, maar dat is standaard... ( Vario III)
dus voor mij blijft de vraag bestaan.
Daarnaast mijn andere vraag, op MDA Vario werden " omlangs geopende programma's verwijderd na soft reset, op de Vario III niet ????
bvd Rien
VERANDEREN APPLICATIES ONDER DE SOFT KEYS (Task Manager & Comm Manager):
LEFT:
-1) Ga naar HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Today\Keys\112\
-2) Maak een nieuwe STRING VALUE met de naam "Open", en vul bij STRING de waarde "\Windows\TaskManagerApp.exe" in
-3) Geef de (Default)-STRING de waarde "Task Mgr"
-4) Voer tot slot een soft reset uit
RIGHT:
-1) Ga naar HKEY_CURRENT_USER\Software\Microsoft\Today\Keys\113\
-2) Maak een nieuwe STRING VALUE met de naam "Open", en vul bij STRING de waarde "\Windows\CommManager.exe" in
-3) Geef de (Default)-STRING de waarde "Comm Mgr"
-4) Voer tot slot een soft reset uit
Waarom zouden deze verdwenen moeten zijn? Een soft reset stopt alleen de geopende programma's en veranderd niets aan instellingen, programma's e.d.. Dit krijg je alleen met een harde reset.Verwijderd schreef op zondag 25 november 2007 @ 23:46:
nog een vraag
het is leuk om allerlei programmaatjes uit te proberen, nadeel is wel dat deze op allerlei niveaus invloed kunnen hebben. Nu viel mij op dat na een soft reset de" onlangs geopende programma's in het startmenu blijven staan, in mijn herinnering zouden deze na een soft reset verdwenen zijn.....
- Hoe stabiel is het toestel?
- Hoe veel gebruik je het toetsenbord?
- Hoe degelijk is het toetsenbord?
- Hoe lang doe je met een accu?
- Hoe snel/snappy is de software?
- Hoe bevalt de integratie met Exchange?
- Andere dingen die je wil vermelden
Ja, hier ook van het weekend ook een Sandisk 6 GB kaartje gekocht en tomtom6 met benelux plus kaartjes erop geknalt. Werkt als een trein. Helemaal niet langzaam te noemen, ook niet in vergelijking tot de kant-en-klare tomtoms.Gadgeteer schreef op woensdag 14 november 2007 @ 16:48:
[...]
Draai hier tomtom6 op het standaard meegeleverde 1gb kaartje en zonder problemen dus iedere snellere kaart zal snel genoeg zijn denk ik.
Ligt het trouwens aan mij of kan ik alleen TDK nummerinvoer geven via het toetsenbord? Ik krijg de nummertoetsen niet meer op het scherm tijdens een gesprek.
Verder vroeg ik mij ook af of er geen tweak is om de internetverbinding direct na internetgebruik af te kappen om stroom te sparen. Het kan wel via de comm manager, maar dat is weer 3 klikken diep. Kan dit niet automatisch?
Nog verdere bevindingen?Verwijderd schreef op dinsdag 20 november 2007 @ 18:47:
De gok toch maar gewaagd...Mijn radio rom eerst geüpdate naar 1.27.14.09 en kon nog wel bellen maar geen geluid. Zowel niet via de speaker als rechtstreeks via de foon...Daarna de radio rom 1.27.12.17 geprobeerd en alles werkte weer. Vandaag even de test met de speaker getest en probleem met de speaker lijkt opgelost![]()
Ben goed te verstaan en ook wat ik hoor was duidelijk. Ik zal het deze week nog een aantal keren testen en hou jullie op de hoogte!
13420 Wp 44x JA Solar / GW15KN-DT PVOutput - AIT SWCV92K3 W/W warmtepomp
Kan met KaiserTweakeerdepeer schreef op maandag 26 november 2007 @ 10:45:
[...]
<knip>
Verder vroeg ik mij ook af of er geen tweak is om de internetverbinding direct na internetgebruik af te kappen om stroom te sparen. Het kan wel via de comm manager, maar dat is weer 3 klikken diep. Kan dit niet automatisch?
[ Voor 33% gewijzigd door Sir_Killalot op 26-11-2007 11:43 ]
Op mijn werk heb ik wel activesync geinstalleerd op de computer, maar verder ingesteld dat hij niks moet synchroniseren (dit om accu op te laden), nu hing mijn TyTN II vanochtend aan de computer, maar omdat we een korte stroomstoring hadden viel de computer uit.
Sinds dien zit mijn TyTN II ook vast.
Wat ik geprobeerd heb:
Accu eruit, en accu er weer in.. Het soft-reft knopje onderaan..
Dit resulteerd: Ik kan mijn TyTN weer opstarten, kan er ook mee bellen etc...
Maar zodra ik op mijn power knopje druk om het scherm uit te doen (als het ware in stand-by) dan loopt hij 100% vast.
Het groene ledje knippert nog wel om de zoveel tijd, maar als ik bijv. probeer mijn eigen nummer te bellen gaat hij gewoon over (op een andere telefoon) maar op mijn telefoon gebeurd er vervolgens niks.
Ik heb al even in dit topic en andere topics gezocht maar heb hier geen oplossing kunnen vinden.
Iemand misschien enig idee? Of wordt het een hard-reset?
Dat wordt hard resetten...Solopher schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:46:
Ik heb een nogal "vreemd" probleem sinds vanochtend.
Op mijn werk heb ik wel activesync geinstalleerd op de computer, maar verder ingesteld dat hij niks moet synchroniseren (dit om accu op te laden), nu hing mijn TyTN II vanochtend aan de computer, maar omdat we een korte stroomstoring hadden viel de computer uit.
Sinds dien zit mijn TyTN II ook vast.
Wat ik geprobeerd heb:
Accu eruit, en accu er weer in.. Het soft-reft knopje onderaan..
Dit resulteerd: Ik kan mijn TyTN weer opstarten, kan er ook mee bellen etc...
Maar zodra ik op mijn power knopje druk om het scherm uit te doen (als het ware in stand-by) dan loopt hij 100% vast.
Het groene ledje knippert nog wel om de zoveel tijd, maar als ik bijv. probeer mijn eigen nummer te bellen gaat hij gewoon over (op een andere telefoon) maar op mijn telefoon gebeurd er vervolgens niks.
Ik heb al even in dit topic en andere topics gezocht maar heb hier geen oplossing kunnen vinden.
Iemand misschien enig idee? Of wordt het een hard-reset?
Kan het niet downloaden, lukt t wel bij jou? Zou je eventueel de cab file hier kunnen posten?Sir_Killalot schreef op maandag 26 november 2007 @ 09:05:
[...]
Hier staat een nieuwere versie: http://www.freewarepocket...iguration-tools-v1-1.html
Zoen nog steeds de zwarte achtergrond van sagaris
Hoe doe je dat precies ? De Schedule-knop is bij mij blanked out en ik kan er nooit op klikken.Solopher schreef op maandag 26 november 2007 @ 11:46:
Op mijn werk heb ik wel activesync geinstalleerd op de computer, maar verder ingesteld dat hij niks moet synchroniseren (dit om accu op te laden)
Als ik bestanden aan het overpompen ben is het erg vervelend als 'ie daarnaast gaat syncen..
Ik heb gewoon ingesteld dat hij niks moet meenemen dus: contacnten, agenda etc..KeN. schreef op maandag 26 november 2007 @ 13:51:
[...]
Hoe doe je dat precies ? De Schedule-knop is bij mij blanked out en ik kan er nooit op klikken.
Als ik bestanden aan het overpompen ben is het erg vervelend als 'ie daarnaast gaat syncen..
Dit werkt wel gewoon
Tadaa!Zhadum schreef op maandag 26 november 2007 @ 01:25:
[...]

Dit topic is gesloten.
Hou de discussie even een beetje over het toestel zelf en niet over waar ik hem een paar euro goedkoper kan krijgen dan mijn buurman...